achtergrond

Geenstijl

OPROER. Nederland te dom voor Bonuskaart

MeuhBonus.jpgHarry Piekema overschat de geestelijke vermogens van zijn klantjes. De nieuwe Bonuskaart, een uit een paarse broek bungelende marketingpiemel om de privacy van domme consumenten mee te penetreren met wat luizige rotcenten korting als glijmiddel, is te moeluk. Hier kijk maar, blinde bonuspaniek in de comments van Emerce. Mensen hebben hun oude hebzuchtkaart opgezegd en krijgen de nieuwe niet geactiveerd op de webzijde. En dat is erg want sommigen hebben een levenslang opgebouwd kapitaal aan Airmiles op hun kaartje staan, allemaal foetsie! En na 24 jaar sparen konden ze bijna met het hele gezin naar de Efteling! AH DOE IETS! Mensen verhongeren nu bijna omdat ze niet kunnen Hamsteren. Het is crisis weetjewel. En jullie met je Zaansche privacyfuck laten nu hordes burgers die aan de poorten staan te rammelen om hun privégegevens over te dragen door je spionerende vingers glippen. Wij hebben de Bonuskaartregistratie even voor u getest, we hebben de gegevens van Brenno ingevuld natuurlijk want wij zijn gesteld op onze privé, en de procedure werkt prima. Alleen het gros van de bonusbelusten is er te stom voor. Uit pure wanhoop gooien mensen hun kaartnummer online. Of ze muiten en wensen AH de tiefus. Er zijn ook mensen die begripvol tegen het systeem praten. En ach, ook ongeregistreerd worden sommige diepsenielen toch heel blij van de vrolijke kleurtjes. Ook wat waard. AlbertHeijn-publiek heeft stemrecht, we zeggen het zomaar even. Wilt u daar zegeltjes bij?

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.