Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Totale Lul van de Week: VW Golf ZL-NG-89

Proficiat bestuurder van deze zwarte VW Golf 1.8 uit 1999. U bent door de jury uitverkozen tot de Totale Lul van de Week. U krijgt deze bijzondere award voor het zich gedragen als een totale lul in het verkeer, op de rijksweg A15. Uw prijs - een beeldhouwwerkje (12 cm hoog) van een totale lul - wordt zo spoedig mogelijk naar u opgestuurd, alsook de herinnerings-speld "Commandeur in de Orde van de Totale Lul" dat u zichtbaar op uw kleding dient te dragen. U bent tevens automatisch lid van de NTLV (Nederlandse Totale Lul Vereniging) en u krijgt vier keer per jaar het clubmagazine Totale Lul opgestuurd. Veel plezier ermee!

Reaguursels

Inloggen

Zo rijden er zoveel

Ed-caddy | 12-10-13 | 13:38

Een grote L^L met een klein eikeltje. Hij denk ook dat ie wat heeft met 125 pk onder de kap. LOL

Ed-caddy | 12-10-13 | 13:37

Waarom heeft dit figuur nog een rijbewijs? Een half jaartje lopen zal goed doen, is er tenminste tijd om over dingen na te denken.

sockeye | 11-10-13 | 20:48

Wat jammer nou toch dat-ie dat niet heeft geprobeerd met mijn USA SUV-je van pakweg 3.000 kilo...

Reykjavik | 11-10-13 | 17:46

Er moeten een paar regels bij in de Wegenverkeerswet:
art. 5a
lid 1 Bestuurders van niet Duitse voertuigen moeten onmiddelijk aan de kant als zij op de autosnelweg genaderd worden door voertuigen van Duitse makelij.
lid 2 De Duitse merken Audi, BMW en Mercedes dient men overal voorrang te verlenen.
lid 3 Voor verkeerssituaties waar twee of meerder voertuigen zijn betrokken van de bij lid 2 opgesomde merken, wordt de voorrangsregeling in alfabetische volgorde afgewikkeld.

Schopenhauer1982 | 11-10-13 | 16:14

Wat een hypocriet gejank. Menig reaguurder heeft volgens mij ook wel eens een (middel)vingertje o.i.d gebruikt om zijn niet snel genoeg rijdende voorganger duidelijk te maken dat hij/zij naar rechts moet. De laatste actie van de golfrijder kan écht niet, maar de voorganger had naar rechts gemoeten.

skaars | 11-10-13 | 13:52

Dat bumperkleven blijft link.
Heb zelf vorig jaar meegemaakt dat de bumperklever iets te vroeg op het gas ging, toen ik weer naar rechts wilde. Ben met 130km/h aangetikt en in de slip geraakt (dankzij slipcursus gelukkig niet gespind). Helaas een motorrijder niet kunnen ontwijken.
Bumperklever heeft het in ieder geval in z'n portemonnee gevoeld (WA verzekering en zijn auto total-loss). Wordt door de politie uiteraard niets mee gedaan.

Fraenk | 11-10-13 | 13:42

@Muxje | 10-10-13 | 10:05 Ineens weet ik het: omdat sommige reacties het zelfde niveau hebben als het rijgedrag van deze meneer!

poolbar | 11-10-13 | 13:13

Nu is de VWer al 2 maal slachtoffer: eerst van zijn voorganger en nu weer door een corrigerende tik van GS. Wat een land, waar gaat dat heen: als ik iemand gaar stamp, dan heeft die me toch wat aangedaan, of misschien zou die dat kunnen overwegen. Waarom begrijpt niemand dat?

dekruisvaarder | 11-10-13 | 12:07

Nu is de VWer al 2 maal slachtoffer: eerst van zijn voorganger en nu weer door een corrigerende tik van GS. Wat een land, waar gaat dat heen: als ik iemand gaar stamp, dan heeft die me toch wat aangedaan, of misschien zou die dat kunnen overwegen. Waarom begrijpt niemand dat?

dekruisvaarder | 11-10-13 | 12:07

Tja, die Klever had van mij de dikke vinger gekregen. Maar zo langzaam reed die voorganger toch ook niet?

En ach, misschien wilde ie niet van de cruise control af, of zat ie naar te agressieve muziek te luisteren ... kan me niet voorstellen dat iemand ALTIJD zo rijdt.

svdm83 | 11-10-13 | 11:45

-weggejorist-

de vuile werkloze | 11-10-13 | 05:25

Hoe hard reed zijn voorganger, kom de laatste tijd nogal veel bejaarden tegen of mongolen die met hun telefoontje zitten te kutten. Gek wordt je daar van, die zou ik ook het liefst van de weg rijden...

fritsspits | 11-10-13 | 00:25

Alphamannetjes, gewoon negeren...
Grote Joop | 10-10-13 | 08:39 | + -37

In plaats van negeren is auto en rijbewijs inleveren een betere optie. Zulke pamperboys horen niet in een auto.

Maurice63 | 10-10-13 | 23:31

3 maal daags een neqschot voor deze mongeaul

psychodad | 10-10-13 | 21:57

Ach ja, hij rijdt niet te hard, dus wat kan het de politie schelen...

j van l | 10-10-13 | 20:40

-weggejorist-

NieuweBuur | 10-10-13 | 20:28

Artikeltje 5, rijbewijs innemen. Maar mensen die geen richting aangeven moeten ook een nekschot krijgen. Vooral op rotondes.

NieuweBuur | 10-10-13 | 20:26

Tja, ik kan voor bumperklevers vaak begrip opbrengen, omdat er zo allejezus veel links wordt gereden, terwijl dit volstrekt onnodig is. Maar deze pannenkoek is volledig de weg kwijt.

Der Stöhn Schlüßel | 10-10-13 | 19:44

Lullootje, o w8: LULLO. Maarre, de politie kan op basis van deze beelden toch het rijbewijs innemer o.b.v. artikel 5?

AdPatat1960 | 10-10-13 | 19:08

pauper, met zijn dubbele chromen uitlaatstukje op z'n 1.8.

xspalm | 10-10-13 | 19:04

asena | 10-10-13 | 17:04
zo moest door mijn atv wel ff voor het eten zorgen.
als ik thuis ben reageer ik inderdaad op dit soort topics omdat ik verder op de weg zit de hele dag en veel drukke standjes tegen kom die de gekste capriolen uithalen.
vaak denkt men alleen maar aan zichzelf en iedereen moet maar wijken want o o o wat heb ik een haast.
echt men zou zich eens moeten voorstellen dat het een familielid is die daar voor je rijd .
dus ja bij dit soort topics kom je me tegen als ik thuis ben.

rooiruier | 10-10-13 | 17:57


Voor de verkeersveiligheid zou het beter zijn om mensen als nl2dav een snelwegverbod te geven.

Loebas | 10-10-13 | 17:54

Hollandse automobilisten zijn stumpers....

Loebas | 10-10-13 | 17:24

asena | 10-10-13 | 17:04
nee geen andere dingen aan mijn hoofd vandaag vandaar dat er vandaag niemand op mijn bumper zat , atv.

rooiruier | 10-10-13 | 17:21

-weggejorist-

asena | 10-10-13 | 17:04

Smarts en soortgelijk klein grut zou een snelwegverbod moeten krijgen, levensgevaarlijk die kreukelzones van drie keer nix. Voorts had die Golf er prima via de afritstrook voorbij gekund. Kwestie van creatief omgaan met asfalt, wij als automobilist hebben er tenslotte al 540x voor betaald.

nl2dav | 10-10-13 | 17:01

Smarts en soortgelijk klein grut zou een snelwegverbod moeten krijgen, levensgevaarlijk die kreukelzones van drie keer nix. Voorts had die Golf er prima via de afritstrook voorbij gekund. Kwestie van creatief omgaan met asfalt, wij als automobilist hebben er tenslotte al 540x voor betaald.

nl2dav | 10-10-13 | 17:00

Die Treser.info moet maar eens naar een goede fietsenmaker gaan om alle schroefjes weer vast te laten zetten.
Voor een psycholoog is het een hopeloos gevalletje.
Het ergste is nog dat hij zo weinig zelfreflectie heeft dat hij niet begrijpt zichzelf compleet belachelijk te maken.

Pieter V | 10-10-13 | 16:34

Speertjespunt | 10-10-13 | 16:08
Stel het is uw moeder van 70 die nog prima mee kan komen en daar met 115 km per uur rijd en u ziet deze malloot , wat doet u dan ? Ga er voortaan eens vanuit dat er ook ouderen zijn( uw ouders bijvoorbeeld) die prima in het verkeer kunnen meekomen. Bedenk dus voortaan eerst eens wat als het mijn , vader moeder tante of weet ik wie is en veroordeel eens niet op de buitenkant . dit wil ik ook meegeven aan alle reaguurders die zo negatief reageren op de peugeot wie weet is dit wel UW moeder, geef elkaar de tijd .

rooiruier | 10-10-13 | 16:19

Speertjespunt | 10-10-13 | 16:08 | + 1 -
In principe ook een oplossing ja :).
Maar zeg eens eerlijk: Kijk naar dat filmpje en vertel me eerlijk of je werkelijk gelooft dat die Golfkleun níet zou hebben gebumberkleefd als mevrouw (?) "ietsje" vlotter zou hebben doorgereden?...
Ik denk het in ieder geval zeker niet.

Dinozaurus | 10-10-13 | 16:18

wat een sneu figuur. Poging tot doodslag, staat max. 15 jaar op. Niet dat hier ooit een veroordeling uit voort zal komen, maar dat terzijde.

Wouterhetkanstouter | 10-10-13 | 16:13

5) mevrouw rijdt ietsje (binnen de marges en limieten) vlotter door, bevordert daarmee de doorstroming, vermindert files en ongevallen.

Herinneren we ons nog die kettingbotsing op de A7 laatst? Stuk of 6 auto's op elkaar en op welke rijstrook reden ze? De rechter, daar waar de langzaamrijder rijdt, vooral te dicht op elkaar. Er vlakbij een oprit met waarschijnlijk stel invoegers die zich ertussen moet wroeten en het REM -> piepende banden -> BAM, BAM, BAM, BAM, BAM -> TATUUUTAATUUU

Speertjespunt | 10-10-13 | 16:08

direct zn petjesbak afpakken, wat een randdebiel

BozeHenk | 10-10-13 | 16:03

Hehe, die Treser LOL. Alleen vind ik deze corrigerende tik niet correct. Dit is te dichtbij, bijna raak zelfs. Ze zal maar schrikken en vol op de ankers gaan, slip, vrachtwagen erin.. Is het risico niet waard.

Hoogstens een hengst op de toeter en een "rij eens door" gebaar.

Weet je wat ook mag, trouwens, roken op een terras. Kan je vergelijken met de langzaamrijder. Het mag, je valt iedereen die er geen behoefte aan hebt ermee lastig veroorzaakt hinder, stoort anderen bij hun maaltijd en die moeten dat dan maar tolereren.

Speertjespunt | 10-10-13 | 16:02

treser.info | 10-10-13 | 15:36 | + -5 -

Nou...... :D

1. Jou en mensen als jij castreren (steriliseren?) :p
Verder, ervanuitgaand dat we het erover eens zijn dat de chauffeur in het Golfje hier het probleem is:
2. De Golfwagenrijder van de weg rijden. Zou ik hebben gedaan als ik in die Peugeot zat. Ik heb dat een paar keer eerder gedaan, het is erg geestig en bevredigend om te zien hoe dan de Golf"meaugeaulen" zich rot schrikken en er vandoor racen. Voor mij persoonlijk de paar centen wel waard.
Of
3. Het zaakje negeren, gewoon eventjes afremmen voor de wannabe-alpha-aap die zijn plasje moet doen, zo belangrijk zijn jij en je kornuiten niet, en het is goedkoper dan een kras op de voorbumper herstellen.
Of
4. Het zaakje aan de politie overlaten, en als dat voor jou niet snel of hardhandig genoeg gaat, op een politieke partij stemmen die harder optreden tegen jou en je kornuiten voorstaat.

Verder is er helemaal niets nodig.

Dinozaurus | 10-10-13 | 16:01

Ja, ik hoop echt dat deze soort gastjes een keer tegen de 'verkeerde' mensen aanlopen die hun klemrijden en een flink pak rammel geeft. Piemels gelijk 10 cm korter. Loosers

lolapagola | 10-10-13 | 15:53

In plaats van opsturen lijkt mij het persoonlijk langsbrengen en rectaal inbrengen van het beeldhouwwerkje een betere optie.

zak tabak | 10-10-13 | 15:44

Filmert maakt zich niet druk over het Peugeotje en die rijdt er toch ook achter.
Dus we hebben hier wel degelijk met een wegpiraat te maken.
Als de politie deze meneer nou eens even van de weg af plukt, zijn rijbewijs invorderd en een bekeuring van 2000 euro geeft.
Dan weten de overige totale lullen, dat de pakkans enorm is toegenomen, omdat de gewone automobilisten meekijken en de politie er iets mee doet.
Dit is namelijk geen gewone overtreding, maar een ordinaire poging om iemand van de weg te rijden.

Gelukig reageerde Peugeotrijder niet op deze stupide actie.
Maar het had ook totaal anders af kunnen lopen.

Schietmijmaarlek | 10-10-13 | 15:43

de bedoeling is dat we iets van elkaar leren. Dus als we alles maar oogluikend zouden toestaan en met de mantel der liefde toedekken waar eindigen we dan.
Deze maatschappij heeft het hard nodig dat er eerlijk en corrigerend naar elkaar gereageerd wordt.
De zwakkeren worden daar sterker van en de gezamenlijke verbondenheid wordt hechter.
Iedereen die daar tegen is is een ontzettende softie zonder enige sociaal verantwoordelijkheidsgevoel.

treser.info | 10-10-13 | 15:42

Dinozaurus
dit is precies zoals hij ook reageerd in het verkeer zijn wil is wet , de titel van dit topic is hem op het lijf geschreven

rooiruier | 10-10-13 | 15:40

@Dinozaurus wat is dan wel de oplossing. Alle mogeauls voor hun mongolen gedrag belonen en daarmee een maatschappij creëren van zombies.
It's all in your name jij wil niet vooruit maar achteruit.
Zeg iets zinnigs en inhoudelijks of zwijg nutteloze gnoom.

treser.info | 10-10-13 | 15:36

treser.info | 10-10-13 | 15:23
Er is hulp voor mensen met een moeilijke jeugd

rooiruier | 10-10-13 | 15:33

iedereen ziet toch dat mogeaule gedrag in het verkeer uit de hand loopt. De pliesie doet er namelijk helemaal niets aan aangezien die er uitsluitend op uit zijn de staatskas te spekken met geld van hardwerkende/rijdende burgers.
Dus wegens het niet uitvoeren van hun plicht ben je als burger gewoonweg genoodzaakt zelf corrigerend op te treden.
Iedereen die daar tegen is wens ik nog een heel fijn leven waarin de ongeleide projectielen de overhand krijgen en wij alerte burgers ons nog meer moeten aanpassen.

treser.info | 10-10-13 | 15:33

treser.info | 10-10-13 | 15:23 | + -5 -
Zeg Tresert, zwengel je hersencel eens aan en begrijp het nu eens; je opmerkingen beschrijven niet de oplossing van een probleem, jíj bént het probleem!

Dinozaurus | 10-10-13 | 15:32

Het soort uitlaat is voor mij al genoeg op te roepen. TRAILERTRASH!

[G]eenstijl | 10-10-13 | 15:31

@Old_Spice | tja en jij mag betalen omdat je achter op iemand rijdt.
Als hij zegt dat er een haas over de weg sprong sta je mooi als er geen video-opnamen beschikbaar zijn.
Btw rij zelf al 1,5 jaar rond met een vast ingebouwde videocamera met ingebouwde 32g sd geheugen kaart.

treser.info | 10-10-13 | 15:27

@fastbikkel ok dus we moeten vooral zo doorgaan. De zwakkeren belonen voor hun zwakkere gedrag en daarmee dus het foute gedrag goedkeuren en maatschappelijk geaccepteerd maken.
lekker bezig zo...
En btw een filmpje bij wegmisbruikers heb ik al lang achter de rug. Alleen na een half miljoen views vond Palmplus het genoeg en diende een claim in bij YT waarna het filmpje met daarin de letterlijke leugens van 2 overheidsdienaars naar de eeuwige jachtvelden van het internet werd getorpedeerd.
Ben er maar trots op dat wij Nederlanders zijn verworden tot het onder de mat schuiven van de waarheid.
Blijf maar lekker naïef en denk dat we zonder onderlinge correcties normaal verder kunnen overleven.

treser.info | 10-10-13 | 15:23

Ik zou vol op hem inrijden. Dit soort gedrag moet je niet tolereren. Bovendien als hij op de rem trapt, en jij rijdt op hem in, ben jij niet de gene met een whiplash, maar die idiote golftokkie.

Old_Spice | 10-10-13 | 15:23

fastbikkel | 10-10-13 | 15:09
jongens jongens pak hem niet te hard aan waarschijnlijk een moeilijke jeugd gehad kan hij niets aan doen

rooiruier | 10-10-13 | 15:16

Hee, ik wist niet dat bakito in een Golf reed. Apen kunnen toch niet rijden?

G. Raayer | 10-10-13 | 15:13

@treser.info

Je bent net zo erg als diegene die jij beticht van aso gedrag.

Je hebt geen recht om een ander te "corrigeren".
Heb je weleens van het woord "referentiekader" gehoord? Ik denk het niet, anders had je je namelijk kunnen inbeelden hoe zo'n correctie overkomt op de ander.
Als jij dit al niet accepteert, waarom denk je dan dat een ander jouw correctie zal accepteren?

Doe gerust je ding hoor als je het beter denkt te weten, maar kijk niet raar op als je een keer door een rechter op je stuk wordt gezet. Mischien zien we je wel een keer op tv of hier op geenstijl in een filmpje.

fastbikkel | 10-10-13 | 15:09

[ws] | 10-10-13 | 14:49 |
Lachen maar zou zo maar kunnen.

rooiruier | 10-10-13 | 15:04

[ws] | 10-10-13 | 14:49 | + 5 -
Hé, dat was traag van me, dat ik dat nog niet had bedacht :).

Dinozaurus | 10-10-13 | 15:03

je zou bijna gaan denken dat het treser.info was die in de Golf zat. Voldoet volledig aan alle beschrijvingen en het gedrag.

[ws] | 10-10-13 | 14:49

Dinozaurus | 10-10-13 | 14:40
nou nou nou u heeft het hier wel over een aanwinst voor onze maatschappij hoor.

rooiruier | 10-10-13 | 14:43

@ treser.info | 10-10-13 | 14:04 | + -3 -
"Daarbij voel ik mij totaal niet aangesproken door voetbal, stinken, lage opleiding of ander mogeaul uitspraken. Heb alles prima voor elkaar"
Jaja, je bent eigenlijk niet intelligent genoeg om je aangesproken te voelen als iemand je je gebreken meldt, je bent een laagopgeleide IT-kneus met een woud aan nietsbetekenende papieren prutsbedrijfjes.

Dinozaurus | 10-10-13 | 14:40

-weggejorist-

UncleAlbert | 10-10-13 | 14:39

Ben benieuwd wanneer ik op GS kom..

Claude Jacque | 10-10-13 | 14:28

treser.info | 10-10-13 | 14:14
Mensen als u deze chauffeur tegen komt kijk uit want als je hem in de weg rijdt reageer hij hierop door een psychologische tik uit te delen.
GEWELDIG

rooiruier | 10-10-13 | 14:23

treser.info | 10-10-13 | 14:14
u bent echt zielig , een psychologische tik nou nou u bent een aanwinst voor onze maatschappij.

rooiruier | 10-10-13 | 14:17

@rooiruier respect voor de regels zul je bedoelen niet voor een grotere auto.
Lezen luierooie. - vrachtwageninhaalverbod -

treser.info | 10-10-13 | 14:16

@rooiruier ik ben inderdaad heel netjes in het verkeer. Zoals ik al zij ik zal nooit iemand in de weg rijden.
Daar zou ik mij namelijk voor schamen.
Doet er zich iets voor waarbij een andere weggebruiker mij onnodig in gevaar brengt of in de weg rijdt reageer ik hierop door een psychologische tik uit te delen uit oogpunt van de sociale verantwoordelijkheid die we naar elkaar toe hebben.

treser.info | 10-10-13 | 14:14

Pierre Tombal
Go apart voor een grotere auto als zijn audi heeft hij wel respect

rooiruier | 10-10-13 | 14:13

@Pierre Tombal als een vrachtwagen inhaalt waar geen vrachtwageninhaalverbod geld heb ik er geen probleem mee.
Vrachtwagens hebben nu eenmaal noodgedwongen een begrenzer aan boord waardoor ze niet even, zo graag als ze zouden willen, gas bij kunnen geven om ff met 120 in te halen.

treser.info | 10-10-13 | 14:11

treser.info | 10-10-13 | 14:04
applaus voor u zelf.
u bent waarschijnlijk in het verkeer net zo netjes als hier.

rooiruier | 10-10-13 | 14:07

jullie zijn al net zo erg als die oplichters van wegmisbruikers. Kunnen er niet tegen als de ingehuurde nepagenten betrapt worden op een leugen. Gaan ze beetje klagen bij YT over beeldrechten etc alleen maar om de waarheid te verdoezelen.
Heb genoeg van deze onwaarheden. Zie elke dag weer voldoende voorbeelden op de Nederlandse wegen waar duidelijk uit blijkt dat de gemiddelde automobilist de weg kwijt is.

treser.info | 10-10-13 | 14:07

@treser.info | 10-10-13 | 13:22
Doe je dat dan ook wanneer je een tijdje achter een vrachtwagen hebt gezeten, terwijl deze een treintje andere vrachtwagens aan het inhalen was? Even op vaderlijke toon bestraffend toespreken dat die chauffeur dat nooit meer mag doen wanneer hij een zwarte Golf in zijn spiegels ontwaart? Hou toch op. Dit soort gedrag is gewoon achterlijk en voor hetzelfde was het mis gegaan als hij daarbij een tikkie had gekregen. Als dan die filmert ook nog eens bij hem het portier binnen was komen zetten zou dat gewoon einde oefening zijn geweest.

Pierre Tombal | 10-10-13 | 14:07

zo aandoenlijk om te zien hoe te mogeauls zich proberen te weren.
Nogmaals wie is hier de asociaal?
Diegene die onoplettend overige weggebruikers in de weg rijdt en in gevaar brengt of diegene die een sociaal corrigerende tik uitdeelt?
Mot niet gekker worden hier.
Daarbij voel ik mij totaal niet aangesproken door voetbal, stinken, lage opleiding of ander mogeaul uitspraken. Heb alles prima voor elkaar :-)

treser.info | 10-10-13 | 14:04

fastbikkel | 10-10-13 | 13:53
Dank u dat bedoel ik , drukke standtjes allemaal hier met bijpassend taalgebruik

rooiruier | 10-10-13 | 13:56

@ treser.info | 10-10-13 | 13:47 | + -4 -
Volkswagens, Audi's, BMW's, Seats; het zijn volslagen equivalente merken auto, in de zin dat er bijna uitsluitend laagintelligente, laagopgeleide, voetbalminnende stinkpaupers in rondrijden. Alléén de mensen die in dat soort auto's rijden zien zelf bínnen die klassificering nog belangrijke verschillen. De fatsoenlijke mensen zien wat er is, één grote groep: die van de losers.

Dinozaurus | 10-10-13 | 13:56

Pcies Speertjespunt als je de snelheid niet naar boven wenst aan te passen zul je wat meer geduld moeten tonen en pas naar links gaan als je in je achteruitkijkspiegel hebt waargenomen dat je langzaam kunt inhalen zonder het overige verkeer in de weg te rijden.
Btw als ik zelf rij ben ik steeds bezig mijn achteropkomend verkeer in de gaten te houden. Het laatste dat ik ooit zou willen is anderen in de weg rijden of bij een opstopping anderen in mijn kofferbak krijgen.
Heeft alles te maken met respect voor je overige verkeersdeelnemers en alert te zijn op je achteruitkijkspiegels.
Zoveel mogeauls die kilometers rondrijden zonder ook maar één keer in hun spiegel te kijken.
Verbieden dit soort tuig.

treser.info | 10-10-13 | 13:55

treser.info | 10-10-13 | 13:47
Uit uw taalgebruik en uw soort auto kijk ik niet meer gek op hoe u reageerd

rooiruier | 10-10-13 | 13:54

Als ik wordt afgesneden toeter ik alleen. Ik ga echt niet als een klein kind mn vinger opsteken.
De toeter is er voor gevaar, en anders bel je toch gewoon de politie?

Ik ga echt geen tijd en frustratie stoppen in iemand die mij mn leven probeert zuur te maken. En mischien heeft die ander gewoon een fout gemaakt, kan toch?
Als je dan gelijk agressief gaat reageren ben je geen reet waard.

fastbikkel | 10-10-13 | 13:53

@rooiruier | 10-10-13 | 13:42 | 25 jaar geleden had ik inderdaad voor 8 maanden een zwart Golfje GTI. Sinds 15 jaar rij ik uitsluitend Audi (R)S modellen.
En natuurlijk spreek ik hierboven uit eigen ervaring.

treser.info | 10-10-13 | 13:47

Vraag me af wat je bent als je met 100 - 110 een vrachtwagen nadert waar je 120-130 mag, knipperlichtje uitgooit en BAM naar links gaat, waardoor de gehele linkerbaan op de ankers mag en vervolgens vertikt om gas bij te geven, om je snelheid aan te passen aan de rest, om even vlot in te halen (los van dit geval) als je als 120 rijder al een jakkeraar bent...

Speertjespunt | 10-10-13 | 13:46

rooieruier wat een zwaktebod. Zeg dan gewoon dat ik ook een punt heb maar ga hier niet zo over emotioneel roepen dat die golfrijder de crimineel is en een poging tot doodslag doet als je niet weet wat er werkelijk aan vooraf is gegaan.
Ik zie regelmatig op de weg van die mogeauls rondrijden die een groot gevaar zijn voor de overige weggebruikers.
Idioots die zomaar voor je duiken, niet spiegelen, midden op de weg draaien, achteruitrijden en dat allemaal terwijl jij er aan komt. Ipv dat ze tijdens hun bijzondere manoeuvre je voorrang verlenen houden ze gewoon geen enkele rekening met het achterop komend verkeerd. Vervolgens blijft zo'n wegblokkade ook nog troosteloos voor je kamperen. Wat ga je dan doen? Gezellig een bakje koffie drinken met dergelijke losers of samen ff een paar zaakjes rechtzetten?
Nogmaals sociale correctie is weer helemaal van deze tijd.

treser.info | 10-10-13 | 13:42

treser.info | 10-10-13 | 13:33
u heeft het hier over u zelf ?

rooiruier | 10-10-13 | 13:42

@fender06 | 10-10-13 | 08:47
Interessant. Als iemand 0,5 m van je voorbumper zit ben je zelf de bumperklever. Toch?

Graaiende Teddybeer | 10-10-13 | 13:40

Lul maar lekker raak. De helft van de reaguurders hier rijdt zelf in een zwarte Golf of droomt daarvan.

Cap65 | 10-10-13 | 13:39

treser.info | 10-10-13 | 13:30
Ik prijs u voor uw woordenschat en onthoud mij van commentaar op u u bent het niet waard.

rooiruier | 10-10-13 | 13:35

@rooiruier | 10-10-13 | 13:26 | kinderen die als mongool geboren worden is heel erg maar kinderen die gezond geboren worden maar door hun opvoeding en omgeving alsnog een mongool worden dat is pas erg.

treser.info | 10-10-13 | 13:33

@rooiruier | 10-10-13 | 13:26 | het filmpje bewijst niets over de tijdsduur dat dit linksplakken plaatsvind.
Pas als je alle feiten kent kun je hier objectief op reageren.

treser.info | 10-10-13 | 13:31

Minnetjes gevers dus als er een mogeaul 4 kilometer lang onnodig voor je blijft rijden moet je dit maar accepteren en heb je geen recht op sociale correctie.
Fuck toch op door dergelijk gedrag ontstaat juist deze overgepamperde mongolen maatschappij waarbij de dommeriken worden beschermd ipv gecorrigeerd.
Is hetzelfde met dikkerds waar een heel sociaal opvangnet voor wordt gecreëerd waardoor de dikkerds juist gaan denken dat dik zijn volledig geaccepteerd is. Zo geef je toch de verkeerde boodschap en kweek je toch alleen maar meer van dit soort mogeauls.

treser.info | 10-10-13 | 13:30

treser.info | 10-10-13 | 13:22
ook u bekijk het filmpje nogmaals en reken uit hoe hard of de (linksrijder ) rijd . je moet wel naar links om in te halen , de voorste auto rijd ongeveer 115km per uur vindt u dat mongool ? ik hoop niet dat u een kind krijgt met die aandoening dan piept u wel anders.

rooiruier | 10-10-13 | 13:26

we weten natuurlijk niet zeker hoe lang dit golfje al achter die linksplakker zat.
Je zou het maar voor hebben over een afstand van 4 kilometer.
Dan kun je toch niet anders dan zo'n mongaul laten zien/merken dat ie fout bezig is.
Alleen dat remmen is nergens nodig voor. Beetje afsnijden daarentegen is gewoon sociale correctie.
Zouden er meer moet doen zijn we in no time verlost van die linksplakkers.

treser.info | 10-10-13 | 13:22

fastbikkel | 10-10-13 | 13:19
Het ergste is nog wel dat de achterste auto er meestal goed vanaf komt als hij zijn voorganger aantikt in tegenstelling tot de voorste want die gaat tollen.

rooiruier | 10-10-13 | 13:22

@De Aarsonaut
Dat bumperkleven kun je begrijpen?

Damn, dat is echt triest hoor. Jammer dat je dat niet ziet. Sommige mensen hebben eerst een ongeval nodig voor ze inzicht krijgen.

fastbikkel | 10-10-13 | 13:19

fastbikkel | 10-10-13 | 13:15
Dank u , zo kan het dus ook.

rooiruier | 10-10-13 | 13:16

@Speertjespunt
ik snap die frustratie niet, ook ik rijd elke dag auto.
Autorijden is een teamsport, niet een individuele sport.

Als iemand voor mij rijdt die langzamer rijdt dan ik, dan heb ik gewoon pech, punt uit!
Ik heb geen enkel recht om dan die ander te gaan dwarsliggen.

fastbikkel | 10-10-13 | 13:15

De Aarsonaut | 10-10-13 | 13:04
als u het filmpje nogmaals goed bekijkt kunt u uitrekenen dat de (slak ?) de maximumsnelheid rijd ongeveer 115 km per uur. zie de tijd en de hectometerpaaltjes.

rooiruier | 10-10-13 | 13:13

Dinozaurus | 10-10-13 | 12:42 | + 0 -

Ik acht de kans helaas ook erg groot dat de Golf rijder net als wij een reaguurder is. :-|

Hetiswat | 10-10-13 | 13:09

Dat bumperkleven kan ik nog wel begrijpen, wat een slak zit ervoor. Maar dat afsnijden... dat gaat nergens over.

De Aarsonaut | 10-10-13 | 13:04

No Mames | 10-10-13 | 12:52
met mij wel kan me totaal niet meer druk om dit soort tuig in het verkeer , ze kleven zich maar raak.

rooiruier | 10-10-13 | 12:55

Goofy Goofball | 10-10-13 | 11:48

Jij schijnt de wijsheid in pacht te hebben om iemand zondermeer eraan te hangen bij alles wat ie kent, wijsneus. Hebben ze een afkorting voor met 3 letters voor typetjes zoals jij.
Je weet niet eens wat hieraan vooraf ging.
De filmert gaat niet filmen om een bumperklever, want dat is dagelijkse kost op de Nederlandse wegen.
En wat de filmer doet is ook niet goed te praten, met een telefoon in zijn hand.

callmejustmac | 10-10-13 | 12:54

Die gast was nog niet klaar met me.

No Mames | 10-10-13 | 12:52

Die linksrijder is een groter probleem dan de bumperklever. Wil je niet dat iemand bij je gaat bumperkleven? Dan heeft Ludacris de oplossing voor je: youtu.be/HVfjA6CtEjo?t=11s

Don JeMam | 10-10-13 | 12:42

Heel vreemd, om deze chauffeur nu zo op de hak te nemen. Want álle Golfwagenrijders zijn laagintelligente laagopgeleide voetbalminnende stinkpaupers. Het gros ervan rijd als primitieve wannabe-alpha-aap. En het gedrag van juist deze is nog erg mild te noemen... Dus waarom dit topic?

Dinozaurus | 10-10-13 | 12:42

Piet van het Padje
Welkom dat zijn de meeste reaguurders hier waar u het over heeft blijkbaar want ze zijn het niet met u eens.

rooiruier | 10-10-13 | 12:39

Een bloedhekel heb ik aan dit soort types. Vaak zat gehijg in mijn nek gehad als ik op de linkerbaan vrachtwagens aan het inhalen ben. Allemaal opgewonden standjes die er met 20 km/u boven de maximum snelheid langs willen, terwijl ik dan toch echt al 130 of 140 rij.

Piet van het Padje | 10-10-13 | 12:35

Dit is dagelijkse kost op 'Neerlands wegen.

Rammstein | 10-10-13 | 12:14

Ik gok dat deze bestuurder licht getint is en daar baseer ik op dat deze persoon zich begeeft in kringen waarin wij dood nog niet gevonden willen worden.

Harry de Witte Maan | 10-10-13 | 12:01

Misschien zou diegene die dit heeft gefilmd dit even bij de politie kunnen melden. Lijkt mij effectiever dan dat we ons hier allemaal lopen op te winden en er niets gebeurt.
pidi | 10-10-13 | 09:11 |

21-shx-2 kan filmpje ook gebruiken om aangifte te doen.
Als film-meneert/mevrouwt aangifte doet gebeurd er niets anders dan een boete voor ftew (niet) op p.

harstef | 10-10-13 | 12:00

Goofy Goofball | 10-10-13 | 11:56 |

Bedoel OOK wel vrienden hebben, dus dat niet al zijn vrienden dergelijke meaungeaulen zijn.

Goofy Goofball | 10-10-13 | 11:57

@ Harry de Witte Maan | 10-10-13 | 11:54 |

Hij zal vast wel vrienden hebben die niet tot de verkeerstokkiegroep behoren.

Goofy Goofball | 10-10-13 | 11:56

Maar..., wat deed ie dan?

Elessir | 10-10-13 | 11:55

Maar..., wat deed ie dan?

Elessir | 10-10-13 | 11:55

@ Goofy Goofball | 10-10-13 | 11:48 | + 0

Sturen naar zijn vrienden heeft weinig nut. Over het algemeen zijn die namelijk net zo hersenloos en beschouwen dit als 'grappig' en/of 'terechte actie, die k****lijer had maar door moeten rijden'. Met naam en toenaam op internet, daar pleit ik voor!

Harry de Witte Maan | 10-10-13 | 11:54

We hebben beeld, we hebben kenteken, ik zou zeggen aangifte doen wegens poging tot doodslag

Zuma | 10-10-13 | 11:48

Ik ben het eens met voor eeuwig het rijbewijs inleveren, maar doe a.u.b. nog meer. Zoek uit wie hij is en stuur het filmpje naar zijn baas en collega's. Stuur het naar al zijn buren, stuur het naar zijn sportvriendjes en naar al zijn familieleden.
Laat dit soort figuren uitgekotst worden door iedereen, elke dag weer. En zorg dat de hele maatschappij weet dat dergelijke figuren door iedereen inclusief hun naasten worden uitgekotst.
Maak een eind aan dit soort gedrag door van dergelijke mensen sociale paria's te maken.

Goofy Goofball | 10-10-13 | 11:48

Russische diplomatenvrouw achter het polo-stuur?

harstef | 10-10-13 | 11:45

@ Bakito | 10-10-13 | 08:54 | + -11

"Laten we teruggaan naar het oude systeem met één rijstrook, dat hebben de mense denk ik liever dan dat de euro terugkomt,."

Is de Euro weg? Balen, ik heb er nog een paar.

Elessir | 10-10-13 | 11:44

helaas nederlander | 10-10-13 | 11:42
sorrie een positief klikje hier.

rooiruier | 10-10-13 | 11:44

Er wordt hier af en toe gezegd dat die voorste wagen tussen de vrachtwagens had moeten gaan.
Afgezien van het feit dat de haastige helemaal niet hebben te zeggen hoe iemand anders moet rijden, is het zo dat als je tussen die vrachtwagens zit er een potentieel gevaar is.
Als n.l. de voorste vrachtwagen plots moet remmen, heb je met een lichtere auto een betere remweg, dus -waarschijnlijk- stop je op tijd. Echter de vrachtwagen achter je niet....
En dan zit je dus in een wagen die tussen twee vrachtwagens is geplet.
Gewoon geduld hebben, de weg is er voor iedereen.
En ja, ook voor de jakkeraars onder ons.
Dus, kom nu maar met de negatieve klikjes.

helaas nederlander | 10-10-13 | 11:42

Speertjespunt | 10-10-13 | 11:27
U bent onverbeterlijk , u wilt niet zien dat de voorste auto normaal rjd met de maximum snelheid ongeveer tussen 110 en 120km dus heeft het geen zin verder. Ook de zwaaiers van de KLPD wilde niet dat u de maximumsnelheid ging overtreden.En je bent een jakkeraar als je overige weggebruikers die de maximumsnelheid rijden naderd met een zo hoge snelheid dat je pas in de ankers gaat als je bijna op de bumper zit en dus niet inschat hoe hard of de ander rijd daar krijg in een harmonica effect door want er zijn helaas erg veel jakkeraars die achter elkaar rijden en zich zonodig tegenover de hun passerende auto moeent bewijzen van mijn auto kan ook zo hard.

rooiruier | 10-10-13 | 11:37

ozewiesewoze | 10-10-13 | 08:39

Jij bent ook aardig de weg kwijt he? Met je 9mm?

Kameroudste | 10-10-13 | 11:36

Mensen die niet doorrijden zijn ook bloedirritant, maar met zo weinig afstand houden schiet je toch niets op, rij dat gat lekker dicht zodra ie oprot. En als je dan zo gruwelijk veel haast hebt (te laat bent weggegaan..) rijd dan gewoon door ipv nog extra de tijd te nemen om het 'af te straffen'

noerg | 10-10-13 | 11:36

Wie heeft het nou weer over ervoor gooien? Ik heb wel 4x getimed, ik kom op 3,5 tot 4 sekonden. Dat is tussen de 90 en 100 km/u. Bij 0:10 passeert ze hectometerpaal 1 en bij 0:14 nummer 2.

En nu gaan we weer wat doen, was gezellig ;-)

Speertjespunt | 10-10-13 | 11:32

In de spits kan je niet jakkeren. Niet op de A27 Huizen - Utrecht in ieder geval, waar je dagelijks de effecten kan horen op de radio van mensen die te langzaam rijden, te dicht op elkaar zitten. Vooral bij Bilthoven geeft dit problemen voor mensen die willen invoegen. Daarna rijdt men niet vlot weg. Ach, die goede oude tijd, toen we nog KLPD opzwaaiers hadden om mensen te motiveren om vlot door te rijden na een druk punt... Tegenwoordig ben je dan een jakkeraar met "Het is geen minimum snelheid..." argumenten

Speertjespunt | 10-10-13 | 11:27

Speertjespunt | 10-10-13 | 11:22
Ik zie nergens dat ze hem er net voor gooit dus daar ben ik het zeker niet over eens. doet u uw berekening nog eens over enlaat uw gevoel ereens buiten.

rooiruier | 10-10-13 | 11:25

Polky | 10-10-13 | 09:04 | + 0
-
Mooi die telegram stijl STOP
-
Weer voorbij rijden. STOP
Laten stoppen.STOP
Laten weten dat meneer geen Alpha is, Russische styl.STOP
En weer rustig verder rijden.. STOP
Beelden zeggen niets.STOP
Bewijs maar eens wie er achter het stuur zat.STOP
-
leest lekker weg.

Dan nemen we toch het voertuig in beslag totdat de bestuurder zich meldt?

Graftakkehuis | 10-10-13 | 11:24

Ik heb dan ook een grote auto, dus dat kan kloppen ;-) Kantine.
rooiruiter: Ik tel 4 sekonden, overigens, wat uitkomt op 90 km/u. Gevoelsmatig zeg ik dat ze 100 rijdt. Blijkbaar al een poosje, want achterligger had genoeg tijd om z'n telefoon te pakken en te gaan filmen. Daar is dan ook al een poosje "Moet je nou eens kijken" gebabbel aan vooraf gegaan.
Laat niet weg dat die actie van er net voor gooien NOT DONE is, zijn we het daar tenminste over eens?

Speertjespunt | 10-10-13 | 11:22

Speertjespunt | 10-10-13 | 11:15
En juist door jakkeraars krijg je het harmonica effect als je je voorganger goed inschat heb je je rem niet nodig maar laat je optijd je gas los

rooiruier | 10-10-13 | 11:20

@Speertjespunt | 10-10-13 | 11:03
U is het die ik telkens beeldvullend aantref in mijn achteruitkijkspiegel!

Kantinekoffiezetten | 10-10-13 | 11:18

Speertjespunt | 10-10-13 | 11:15
Dat is precies mijn punt ze haalt vlug en veilig in de golf rijder doet idioot. als u nogmaals het fimpje bekijkt ziet u dat ze met de maximumsnelheid inhaald .

rooiruier | 10-10-13 | 11:18

Ik zeg nergens dat ze tussen die 2 vrachtwagens moet gaan. Ik zeg: Haal vlot en veilig in. Ik kan niet beoordelen hoe hard ze gaat, als ze 120 rijdt, heb ik niets gezegd. Rijdt ze 100, dan is een beetje gas bij om vlot in te halen en anderen niet te hinderen, waarmee je bij drukte voorkomt dat alles als een harmonica in elkaar schuift, moet remmen, stop & go files ontstaan, een kleine moeite, toch?

Speertjespunt | 10-10-13 | 11:15

Dubbele uitlaat: carcinologische tokkie of bontkraagje. Of kickboksertje, kan ook.

3*links=rechts | 10-10-13 | 11:13

rode peper | 10-10-13 | 11:07
Ik plemp hem daar inderdaad niet tussen als ik op dat moment met de maximumsnelheid inhaal , of betaald u mijn boete als ze staan te flitsen?

rooiruier | 10-10-13 | 11:12

Speertjespunt | 10-10-13 | 11:03
hardleers kijk en lees nogmaals de berekening van pierre tombal en popov nog eens door en zie dat ze op de maximum snelheid inhaald , nergens staat er dat je bij inhalen de maximum snelheid mag ./moet overschrijden of betaald u mijn bekeuring als ze op dat moment staan te fliten?

rooiruier | 10-10-13 | 11:10

@Speertjespunt | 10-10-13 | 11:03 | + 0 -,

Heb je zo weinig inlevingsvermogen dat je je totaal niet kan bedenken dat dat peugeotje zich misschien niet in dat gaatje tussen twee vrachtwagens durft te plempen?

rode peper | 10-10-13 | 11:07

Ik was net toevallig ook hectomerpaaltjes aan het timen en kwam op 100m in drie seconden. Dat is 120 km/hr.

popov | 10-10-13 | 11:05

Ik heb nooit last van bumperklevers, maar ja ik laat mensen dan ook voorbij gaan. En inderdaad, ik was tussen die vrachtwagens gaan zitten. Zoveel langzamer gingen die ook niet. Soms moet je dan even wachten voor je weer terugkomt, maar meestal valt dat wel mee. En anders heb je ook nog een gaspedaal.

Max Navelstaar | 10-10-13 | 11:05

Zal het even herhalen:

5. Hinderlijk langzaam rijden
Hinderlijk te langzaam rijden levert een kettingreactie op van remmende voertuigen. Rijd dus met de stroom mee en houd het overige verkeer niet onnodig op. Ook te snel rijden kan gevaarlijk zijn. Houd u daarom aan de maximum snelheid.

Blijkbaar het puntje van mij dat ik niet goedpraat wat golfrijder doet, maar snap wel dat mevrouw de traagrijder irritatie oproept. Het concept: Houd het overige verkeer niet onnodig op betekent dus dat je vlot en veilig inhaalt. Als je dit bij een rijexamen uithaalt (zo inhalen), zak je. Kan je mij uitmaken voor jakkeraar, want dat is het standaard antwoord van een structurele hinderaar, dat doet niets af aan het feit dat het het OM is die zegt: haal vlot in, hinder een ander niet.

Speertjespunt | 10-10-13 | 11:03

Max Navelstaar | 10-10-13 | 10:59
als de voorste auto tussen de vrachtwagens gaat komt ie er voorlopig niet meer tussen uit op de A15 de hardrijders kunnen ook rekening houden met mensen die zich aande snelheid willen houden of betaald u de bekeuring?

rooiruier | 10-10-13 | 11:02

Als je dat oude koekblik ergens ziet staan mag je er dan netjes de tekst "Totale Lul" op spuiten?
Graffiti wordt in Nederland toch gedoogd?

Pieter V | 10-10-13 | 11:00

Je kunt ook gewoon aan de kant gaan als er iemand achter je zit die sneller wil. Verdraagzaamheid komt van twee kanten.

Max Navelstaar | 10-10-13 | 10:59

Seraphin | 10-10-13 | 10:46
bis bis, helemaal mee eens

rooiruier | 10-10-13 | 10:55

Pierre Tombal | 10-10-13 | 10:48
waarvan akte .

Speertjespunt | 10-10-13 | 10:43
lees de comment van pierre tombal nog eens door , ik denk dat u zelf een jakkeraar bent.

rooiruier | 10-10-13 | 10:51

Speertjespunt | 10-10-13 | 10:42
nogmaals kijk het filmpje terug ze haalt snel genoeg in ,

rooiruier | 10-10-13 | 10:48

@klaaaaz | 10-10-13 | 10:12
Waarom denk/vind jij dat die Peugeot tergend traag reed? In de 15 seconden die de bestuurder nodig had om vanaf de eerste vrachtwagen voorbij de tweede te geraken zat maximaal een 5 seconden ruimte waarin deze veilig rechts had kunnen rijden. Er is weinig fantasie voor nodig om te bedenken dat Sjonnie de bestuurder dan volop in de ankers achter die tweede vrachtwagen zou hebben gedrongen.
.
Verder, even hectometerpaaltjes tellend kom ik op zo'n 11 seconden voor 300 meter, hetgeen neerkomt op vrijwel exact 100km/u. Waarschijnlijk dus iets van 110 op te teller en op het moment dat het hier gaat over de acceptgirobrigade is dat precies de snelheid die door alle fatsoensrakkers wordt geadviseerd.

Pierre Tombal | 10-10-13 | 10:48

Ik wens een ieder nog een fijne dag toe.
Ik ga gamen ...
ehhh werken dus.

cobie | 10-10-13 | 10:48

www.politie.nl/mijn-buurt/08/haal-de-w...

Gewoon aangeven die aso.

De figuren die hier begrip tonen voor de ASOgolf; Ik hoop (of eigenlijk niet) dat ze jouw dochter, vrouw of Oma een keer (bijna) van de weg rijden omdat ze wat voorzichtiger rijden dan het gemiddelde.
De frustratie en gedrag ontstaat, ook in het verkeer, als de testosteronspiegel omgekeerd evenredig is met de grootte van het geslachtsdeel.

denans | 10-10-13 | 10:46

nickstert | 10-10-13 | 09:53 |

Pardon? Bij inhaalmaneuvres mag je sneller dan de maximumsnelheid? Linkje graag.

En verder: waaruit maak jij op dat de peugot expres zit te traineren? Omdat Peugot naar jouw zinnen niet hard genoeg gaat, is het dús expres?

Je ziet op snelwegen erg vaak dat mensen bewust of onbewust wat langzamer gaan rijden zodra ze een vrachtwagen passeren (kennelijk toch wat intimiderend). En ja dat is inderdaad niet altijd even prettig als je daar achter zit en wel gewoon constant 120 aanhoudt. Jouw reactie(s) daarop zijn echter bijna even erg als die droeftoeter in het getoonde filmpje.

Seraphin | 10-10-13 | 10:46

@LTS__zwakstroom | 10-10-13 | 08:41
'Waarom denken dit soort lui altijd dat het mooi om zo'n 'dubbele'uitlaat te monteren. Wat mij betreft net zo sneu als after market 'xenon' of ledstrips van de Action.'

Dergelijke onderdelen completeren het profiel van de Totale Lul. Bijkomend voordeel is dat je ze daaraan herkent.

natte krant | 10-10-13 | 10:44

Puntje 5 zal ik je ook nog doen toekomen:

5. Hinderlijk langzaam rijden

Hinderlijk te langzaam rijden levert een kettingreactie op van remmende voertuigen. Rijd dus met de stroom mee en houd het overige verkeer niet onnodig op. Ook te snel rijden kan gevaarlijk zijn. Houd u daarom aan de maximum snelheid.

Speertjespunt | 10-10-13 | 10:43

rooiruiter: Inhalen doe het vlot. Langdurige inhaalmanoeuvres houden het verkeer op. Haal alleen in als het kan en mag. Zie de site van het OM. Deze mevrouw haalt alles behalve vlot in. Dat er geen minimum snelheid is op de snelweg wil niet zeggen dat je dan maar tergend langzaam mag voortbewegen. In Duitsland zijn daar zelfs regels voor om "Elephantenrennen" tegen te gaan. Minimaal 20km/u verschil en binnen x tijd, anders krijg je gewoon een boete daar.

Speertjespunt | 10-10-13 | 10:42

Speertjespunt | 10-10-13 | 10:36
als u nogmaals het filmpje bekijkt ziet u dat er met voldoende snelheid word ingehaald en verder maakt u niet uit hoe hard of iemand rijd.

rooiruier | 10-10-13 | 10:40

@Bakito | 10-10-13 | 08:37 |
Niet vaak met u eens maar in dit geval heeft u een punt.

Het is niet voor niets dat een dashcam steeds populairder wordt.

ProAsfalt | 10-10-13 | 10:38

Nog geen straat bekend waar dat ototje staat?

Andersom dag | 10-10-13 | 10:37

ildib | 10-10-13 | 10:29
gezien de snelheid waarmee er word ingehaald doet het voorste auto niets verkeerd het is de gejaagdheid van het achteropkomend verkeer dat mijns inziens totaal fout zit

rooiruier | 10-10-13 | 10:37

@ rooiruier | 10-10-13 | 10:30 | 0
Als ie de post van 10:01 had gelezen had ie geweten dat ik wel een rijbewijs heb:-)

cobie | 10-10-13 | 10:36

Puntje 5 en 6 lokken 1 en 3 uit. www.om.nl/onderwerpen/verkeer/@153360/... Vast weer zo'n traagrijdster die met 95 een vrachtwagen inhaalt, het vertikt om ook maar enigzins een vlotte inhaalactie uit te voeren. Niet veel anders dan die Prius laatst, toen we moord en brand riepen om die Prius aan te pakken. Praat het niet goed, wat deze malloot doet, maar kan me voorstellen dat je die traagrijders (opgeheven vingertje: jij moet maar rustig doen!) eens zat bent... steeds maar weer

Speertjespunt | 10-10-13 | 10:36

Als de zon schijnt rijdt hij motor, maar alleen als de zon schijnt. Midlife klein piemoltje dude.

doskabouter | 10-10-13 | 10:35

cobie | 10-10-13 | 10:29
Die weet hij niet te vinden.

rooiruier | 10-10-13 | 10:30

Ik kom dit soort gasten vaak tegen in alle soorten auto,s ze vergeten/ hebben maling aan dat ze zo kort passeren dat ze op centimeters langs je bumper gaan bij het inhalen dat ze je bijna raken , als ze je maar aantikken hoe zacht ook ga jij rollen dit zijn moordaanslagen .

rooiruier | 10-10-13 | 10:30

Gezien het feit dat de telefoon gepakt is om te filmen zal het wel al ff geduurd hebben. Beide zijn gewoon irritant, beide ook gevaarlijk, maar zonder twijfel de golfmeneer een idioot.

ildib | 10-10-13 | 10:29

@ rooiruier | 10-10-13 | 10:23 |
Als dat zo is heeft ie wel een bril nodig voor zn innerlijk oog ;-)

cobie | 10-10-13 | 10:29

@ Kaas de Vies | 10-10-13 | 08:51
Wat we natuurlijk niet zien, hoe lang rijdt die gast al op de linkerbaan en gaat niet naar rechts. Maar dat praat die achterlijke reactie van die gast in z'n golfkar never goed. Voor dat soort zaken mag iemand van mij zo een CBS rijcursus doen.

PisFinger | 10-10-13 | 10:28

@isdaariemand | 10-10-13 | 09:40

Je vergat er net nog eentje: soms obsessief/gefixeerd gedrag vertonen.

Verder mompel ik maar iets over een waard en zijn gasten.

Symmachus | 10-10-13 | 10:26

Symmachus | 10-10-13 | 10:20
Waarom zou ze op dat korte stukje tussen 2 vrachtwagens gaan voor zo een lul

rooiruier | 10-10-13 | 10:24

@ Symmachus | 10-10-13 | 10:20 |
Er rijden ook nog auto's achter de golf.
Als hij/zij tussen de vrachtwagens in gaat duurt het waarschijnlijk lang voordat je er weer tussenuit komt.

cobie | 10-10-13 | 10:24

nickstert | 10-10-13 | 10:12
u bent helderziende?

rooiruier | 10-10-13 | 10:23

Dat soort autootjes met klootzakken achter het stuur scheuren in de bebouwde kom ook veel te hard en met veel herrie. Gevaarlijke chauffeurs. Blijft er maar vandaan want ze zitten altijd te kl*te achter het stuur.

behangtafel | 10-10-13 | 10:22

@The Unjorisable | 10-10-13 | 10:17
Winning

Voor de rest: meneer de Marokkaan of petje is uiteraard een totale lul, en mevrouw moet zeker aangifte doen, maar ze had toch wel even opzij kunnen gaan tussen die vrachtwagens?

Symmachus | 10-10-13 | 10:20

Wat callmejustmac zegt. Ook ik zit dagelijks op de weg en zie dit elke dag gebeuren. Ik ben iemand die graag doorrijdt en dan zijn het altijd mensen, meestal vrouwmensen, in een auto die niet harder gaat dan 120, die zonder te kijken naar de linkerbaan vlak voor me schieten. Als ze een fractie van een seconde wachten met die move dan ben ik er voorbij en dan kunnen ze lekker cruisen op die linkerbaan. Dus om de frustratie te voorkomen zou ik zeggen, kijk eens wat vaker in je spiegel en zie je iemand aankomen die 2 keer zo hard gaat als jij, wacht dan even met je auto er voor te gooien.

Claude Jacque | 10-10-13 | 10:20

@ nickstert | 10-10-13 | 10:12
Nee hoor ik heb geen rijbewijs....
Profiler

cobie | 10-10-13 | 10:19

Hopelijk doet de mevrouw, want dat is het waarschijnlijk, met de Peugeot 107 21-SHX-2 aangifte op basis van dit filmpje. Wellicht kan de politie haar (hem) vragen of ze dit wil doen. Politie moet volgens mij sowieso een onderzoek instellen. Denk niet dat voor een stevige boete de bestuurder bekend moet zijn omdat een hardrijder of door rood rijder ook beboet wordt. Rijbewijs afnemen en opvoedcursus kan wel probleem worden. Tenzij met andere beelden of de verklaring van de bestuurder van de andere auto kan worden vastgesteld wie er in de asoauto reed.

denans | 10-10-13 | 10:18

Grote Joop | 10-10-13 | 08:39 |
Nee, dit was een Golfmannetje. Alfa mannetjes die rijden in een.... precies. :o)

The Unjorisable | 10-10-13 | 10:17

Zijn bijna altijd jongetjes waarvan de hormoonspiegel nog wat instabiel is. Je kan het ze niet kwalijk nemen.

zeefert | 10-10-13 | 10:15

Hier moet iets aan vooraf gegaan zijn. De golfert's reactie is te heftig voor alleen te langzaam rijden (heftig snijden en stinkvinger geven). De peugeot bestuurder gebruikt ook lichaamstaal, alleen is dat niet goed te zien..... hij geeft geen richting aan en doet zijn lichten op het laatst aan en is dus ook aan het treiteren.
Waarom gaat filmert plots filmen, niet voor bumperkleven want dat is dagelijkse kost hier in Nederland.

callmejustmac | 10-10-13 | 10:15

A15 en een golf.. dat plus de agressie = dikke kans op een Marokkaan.
Hoeft ook niet natuurlijk, maar het is wel typisch dit gedrag, dat hebben ze zelfs op straat als ze lopen.
Wie het ook is, dot is een brug te ver, dit is gewoon iemand naar het leven staan, het had heel anders kunnen aflopen.

Mozeskriebels | 10-10-13 | 10:13

@cobie.. ik zit een beetje jouw reacties te bekijken.

Veel lucht, weinig onderbouwing. Neh jij hebt geen rijbewijs en lult met de meute mee zonder dat je kennis van zaken hebt.

Ga toch gamen.

nickstert | 10-10-13 | 10:12

hoe lang kachelde die auto voor de golf al met een tergend traag tempo om die vrachtwagens heen?
langzaam rijders (met 80 over de snelweg) halen bij mij ook vaak het bloed onder mijn nagels vandaag.
doet er niks aan af dat de actie van de Golf rijder gewoon stom achterlijk en asociaal is, maar het zijn altijd de hardrijders die beschuldigd worden van wegpiraterij terwijl de langzaamrijders ja zo erg zijn.

klaaaaz | 10-10-13 | 10:12

eigenaar voorste auto rechtzaak beginnen met deze beelden gegarandeerd succes!

historyrepeating | 10-10-13 | 10:09

@poolbar 10:03: Ja, waarom? En waarom vraag je dat aan ons?

Muxje | 10-10-13 | 10:05

@ nickstert | 10-10-13 | 09:53 |
Ik heb medelijden met de bestuurders die toevallig voor jou rijden.

cobie | 10-10-13 | 10:04

Waarom denk ik dat de reaguurders die hier te keer gaan vaak hetzelfde gedrag tonen op de weg?

poolbar | 10-10-13 | 10:03

@ frenkievee | 10-10-13 | 09:49
Gezien de lading zal deze chauffeur niet uitwijken.
Mn collega heeft een soortgelijk geval als hierboven meegemaakt.
Hij is zn rijbewijs kwijt en dus ook zn baan.
Terecht dat vrachtwagenchauffeurs harder worden aangepakt maar in sommige gevallen zeer onterecht.

cobie | 10-10-13 | 10:01

-weggejorist-

Goorbatsjov | 10-10-13 | 09:59

De 107 rijd(st)er had ook wel even wat gas kunnen geven. Vaak kijken ze niet in de achteruitkijkspiegel. Dat laat onverlet dat de GOLF rijder een ONGELOOFLIJKE LUL IS (zoals de meeste van onder de 25 jaar jaar in een GOLF)

Terpetijnzeikert | 10-10-13 | 09:59

-weggejorist-

Goorbatsjov | 10-10-13 | 09:58

@cobie | 10-10-13\: Het is een SNELweg en niet een rij in de supermarkt. Dit is verkeers-obstructie,als er een reden is om niet sneller te gaan, dan moet de peugeot bestuurder niet de snelweg opgaan, totdat die reden is opgelost.

@BellaBella | 10-10-13 | 09:28 Helemaal met je eens, bumper kleven is aso.
Maar dit geval is duidelijk een reactie op een (non)actie. In halen is 1 versnelling terugschakelen, accelereren (mag iets boven max snelheid), inhalen, en weer naar rechts, en snelheid aanpassen door gas los te laten.

nickstert | 10-10-13 | 09:53

Poging doodslag.

bas ooms53686289 | 10-10-13 | 09:53

Beetje overtrokken reacties hier. Dit soort geintjes zie ik iedere dag wel een paar keer gebeuren en ik heb zelfs wel eens meegemaakt dat een vrachtwagenchauffeur mij doelbewust de weg af probeerde te drukken omdat hij schijnbaar niet ingehaald wilde worden. Hebben overigens meer mensen last van; dan rij je er in tien seconden naar toe en ben je vervolgens een minuut of langer bezig om er voorbij te komen, als ze er niet vandoor vliegen.

Pierre Tombal | 10-10-13 | 09:52

cobie | 10-10-13 | 09:40
Inderdaad, terwijl de beste man/vrouw mogelijk niet eens fatsoenlijk de tijd gekregen heeft om te reageren. Golfje snijdt en remt namelijk wel heel abrupt....
Ik zou niet weten of ik dan ook mijn personenauto wel op tijd stil kan weten te krijgen (zonodig wel via vluchtstrook, maar het is daar vrij smal, dus......)

frenkievee | 10-10-13 | 09:49

-weggejorist-

Robbbb.bbb.bb.b | 10-10-13 | 09:49

Eigenlijk moet ik mijn mond houden over rijgedrag, immers rij ik met de lease-BMW ook flink door.
Echter, ik ga er pas dichter op zitten wanneer de auto aan de kant kan en ik heb nog nooit de behoefte gehad om daarna te snijden. Een flinke dot gas geven, stuk leuker.

DEreaguurder | 10-10-13 | 09:48

@Pimmetje Fortuyn 09:33: Ik heb ook een hekel aan langzame linksrijders. Maar daar blijft het bij. Gewoon een paar keer diep ademhalen en er rustig op een nette afstand achter blijven rijden. Niet kleven, niet knipperen met grootlicht, niet gebaren. Blijft iemand erg lang links rijden dan wil ik wel beleefd knipperen, anders ga ik er (zoals in de VS ook gewoon is toegestaan) rechts voorbij.

In deze situatie was ik trouwens waarschijnlijk ook links blijven rijden, net als de voorste auto. Als er 1 iemand achter je zit kan je gemakkelijk even tussen de tween vrachtwagens naar rechts wippen om hem er langs te laten, maar als er meerdere auto's zijn wordt je al snel achter een vrachtauto opgesloten.

Muxje | 10-10-13 | 09:45

Vervallen apk lol

Donkey Bong | 10-10-13 | 09:42

Wie tweet er ff naar @Politie, @PolitieTHTC en @PolitieRedactie? Ik neem aan dat de bestuurder minimaal hard wordt toegesproken. En bijvoorkeur poging tot doodslag aan de broek krijgt!

Woutorious | 10-10-13 | 09:42

Jimmydepimmy | 10-10-13 | 09:35 | + 0 -
Ja en nee.

Bakito | 10-10-13 | 09:42

@BellaBella | 10-10-13 | 09:24
Dat jij ook coke snuift?

Daar heb jij immers genoeg poen voor, als 'boven ons gestelde'. Vertel nog eens wat over het plebs, en hoe ver jij daar boven denkt te staan. Dan vertel ik dat het koningshuis rond 1930 ongeveer 1/5e van de totale wereldhandel in coke in handen had. Daar voel jij je natuurlijk erg thuis. 'in dat soort kringen'.

Ken je Mabel? Of heb jij dezelfde dealer als Pechtold?

isdaariemand | 10-10-13 | 09:40

@ frenkievee | 10-10-13 | 09:37 |
Juist.
Plus het feit dat de vrachtwagenchauffeur wél om die reden zijn rijbewijs mag inleveren.
Want onze truckerT is dan degene die achterop knalt en dus fout.

cobie | 10-10-13 | 09:40

-weggejorist-

Goorbatsjov | 10-10-13 | 09:39

Wie weet waar deze idioot woont en hoe hij heet?

Ricky66 | 10-10-13 | 09:37

BellaBella | 10-10-13 | 09:11 |
Tja, ze komen een keer de verkeerde tegen. Dat bleek dus.... :)
.
BellaBella | 10-10-13 | 09:28 | schreef nog meer: "Een fataal ongeluk volgde? Niet de bestuurder van de golf maar die van het franse onheil het leven liet? Om deze reden?"
.
Ja, en dan zit die vrachtwagen bij het franse autootje binnen en krijg je dus op de verkeersinformatie te horen dat er files staan vanwege ongeval met een vrachtwagen. En wordt er weer helemaal los gegaan op de vrachtwagenchauffeur terwijl de onbezonnen-met-een-golf allang weg is, maar wel de hoofschuldige aan een dergelijk verhaal....

frenkievee | 10-10-13 | 09:37

nooit last van dit soort figuren, maar goed, een Golf past 2x in mijn auto

scott_0 | 10-10-13 | 09:36

Sneu figuur. Dat drammen en kleven is al zwaar irritant en onveilig maar dan ook nog even er vlak voor weer invoegen en op de rem gaan staan zou wat mij betreft levenslange invordering van rijbewijs mogen opleveren. Dat soort mensen hoort niet achter het stuur.

panadol | 10-10-13 | 09:36

Ik neem aan dat Politie en Justitie wel iets hebben aan dit crimineel rijgedrag en hier iets mee gaan doen?

Ricky66 | 10-10-13 | 09:36

Bakito | 10-10-13 | 09:25
Mag je dan wel mee naar de GS-personeelsuitjes? Ik hoorde dat het uitstapje van vorig jaar naar het Nationaal Vlechtmuseum zowel leuk als informatief was! En dat ook de pannenkoeken daarna, bij De Boemerang, gretig aftrek vonden onder de redactuurders?

Jimmydepimmy | 10-10-13 | 09:35

Echt haat aan zulke mongolen

Bono | 10-10-13 | 09:33

Ik heb ook een hekel aan links rijders die ruk hebben aan mensen die willen inhalen. Maar dit is wel norm afwijkend gedrag.

Pimmetje Fortuyn | 10-10-13 | 09:33

en dat is dus strafbaar

Zzzzooooffff | 10-10-13 | 09:32

Wat een mongool, zulke mensen wens je bijna een boom toe.
Man man man..

Fred van Ria | 10-10-13 | 09:30

Er moet één eis aan het halen van het rijbewijs worden toegevoegd; dat de bestuurder ook emotioneel minimaal 18 is. Dan zijn we van deze kleuters af.

De langste thuis | 10-10-13 | 09:29

Bakito | 10-10-13 | 09:25
Aha!

Jimmydepimmy | 10-10-13 | 09:28

necrosis | 10-10-13 | 09:25 Mark laat zich vervoeren. Door een chauffeur.

En nou niet meteen denken dat dat heel chic is, de debieltjes worden nu eenmaal opgehaald door de sociale werkplaats.

zeg maar jansen | 10-10-13 | 09:28

Rijbewijs innemen.

Muggenmepper | 10-10-13 | 09:28

Polky | 10-10-13 | 09:14 | + 0

Hij staat misschien al geregistreerd. Niks doen heeft sowieso geen effect. Wel melden heeft misschien ook geen effect, maar dat weet je niet.

pidi | 10-10-13 | 09:28

nickstert | 10-10-13 | 09:19 | U hebt gelijk, die auto reed veel te langzaam. Maar dat rechtvaardigt dit uitschotgedrag niet. Stel dat de bestuurder van het franse rollend plastic, om voor hem/haar moverende redenen, niet snel genoeg kon remmen? Een fataal ongeluk volgde? Niet de bestuurder van de golf maar die van het franse onheil het leven liet? Om deze reden?

BellaBella | 10-10-13 | 09:28

@ nickstert | 10-10-13 | 09:19
Die Peugeot bestuurder doet het netjes.
Of ben je zelf ook zo een tokkie dat niet even kan wachten?

cobie | 10-10-13 | 09:26

Zit er al een kei in z'n raampje??

XaaD666 | 10-10-13 | 09:25

@fender06 | 10-10-13 | 08:47

wat een korte comment, hij lijkt wel afgezaagd, kan dat?

Ballenman | 10-10-13 | 09:25

Jimmydepimmy | 10-10-13 | 09:21 | + 1 -
Nee, ik heb zelf initiatief genomen, offerte opgestuurd en ze hapten meteen! Goeie klant, dat Geenstijl, nooit gezeik met betalingen en ik kan op vakantie anytime ik wil.

Bakito | 10-10-13 | 09:25

isdaariemand | 10-10-13 | 09:12 | Grappig. Ik ken die eigenschappen toe aan de bekende 90-95%. En wat weten we nu?

BellaBella | 10-10-13 | 09:24

Helemaal niet lachen hoor. Het OM heeft op basis van dit materiaal m.i. voldoende aanleiding om een onderzoek in te stellen naar (hoogst) strafbaar bewust gevaarlijk rijgedrag (moet nog even gekeken worden of dat kenteken ook redelijkerwijze daar had kunnen zijn en de video niet gewerkt is). Hij is dus echt de lul.

dekruisvaarder | 10-10-13 | 09:23

Golf.... bepaalde bevolkingsgroepen rijden daar vaak in met een dergelijk uitlaat setje.

Het kleven vond ik meevallen, het snijden is al erg, maar dan zo op de rem trappen is totaal van deze wereld.

Rob Ronalds2559 | 10-10-13 | 09:22

graag even 1 educatieve maatregel gedrag voor deze lul.

Megazand | 10-10-13 | 09:21

@Bakito
Zeg, heer Bakito, bent u ooit door GeenStijl gevraagd om onder elk item maar zo snel mogelijk een tegengeluid neer te plempen om de discussie maar een beetje op te stoken? Een soort beroepsreaguurder dus? Om de pagina's maar een beetje levendig te houden?

Jimmydepimmy | 10-10-13 | 09:21

Zo'n Golf, laat me raden, een riflul, of iemand die denkt dat ie er een is?

KarelMarks | 10-10-13 | 09:21

ZoltarTheMagnificent | 10-10-13 | 09:20
Met de Golf?

Mark Smith | 10-10-13 | 09:21

Wat leuk dat ik ook eens iets win! Hoe kan ik mijn prijs ophalen?

ZoltarTheMagnificent | 10-10-13 | 09:20

Golf.

Nuff said.

Mark Smith | 10-10-13 | 09:19

kan wel zijn, maar die peugeot rijd wel net 3 km sneller als de vrachtwagens, en doet dit ook expres. Dat is dus ook een beetje uitlokken en nog wat sarren.
Bumper kleven is aso rijgedrag.
Maar expres langzaam rijden i.p.v. er voor te zorgen dat het verkeer kan blijven doorstromen is net zo asociaal.

nickstert | 10-10-13 | 09:19

Een paupertokkie in een donkere Golf... je verwacht het niet.
Stijlvolle kar hoor. Ook zeer geschikt als drugsrunner bak.

Eduardo- | 10-10-13 | 09:18

@Bakito | 10-10-13 | 08:37
Heb jij een rijbewijs?
Wist je dat auto's hartstikke milieuvervuilend zijn?
*gnehehe*

necrosis | 10-10-13 | 09:18

weer een marokaantje

edbe | 10-10-13 | 09:18

Zal wel getrouwd zijn... gaan mensen raar doen

duitse herder | 10-10-13 | 09:18

Het valt me wel op, dat de meeste mensen die klagen over medeweggebruikers, zelf niet als een heer (of dame)in het verkeer gedragen.

Rutger_Castratie | 10-10-13 | 09:17

@Balzakius | 10-10-13 | 08:45 | Als ik het goed begrijp wil meneer de nieuwsberichten die hij ergens anders gelezen heeft hier ook weer lezen? Wow. Hulde Consumentje.

mental K | 10-10-13 | 09:16

Een auto die meer dan een ton weegt en op deze wijze hanteren is vergelijkbaar met het zwaaien met een geladen pistool.

Parel van het Zuiden | 10-10-13 | 09:15

@pidi | 10-10-13 | 09:11
En dan? Ze weten niet wie er achter het stuur zat op dat moment.

Polky | 10-10-13 | 09:14

De bestuurde gedraagt zich als een cokesnuiver.

Zeg bakito, heb jij je ochtendlijntje eigenlijk al genomen?

Dat zou verklaren waarom jij zo agressief ben, zo'n laag (want junkie) zelfbeeld hebt, en zo niet-voor-rede-vatbaar bent. Nu ik erover nadenk: jij vertoont vrijwel alle symptomen van een cokejunkie nietwaar?

www.jellinek.nl/informatie-over-alcoho...

-Energiek
-Praterig
-Overmoedig
-Slecht kunnen luisteren
-Overtuigd van eigen gelijk
-Snel geïrriteerd
-Rusteloos, geïrriteerd, opvliegend, opgefokt
-Zenuwachtig
-Soms agressief irrationeel gedrag
-Grootheidswaan
-Achterdochtig

isdaariemand | 10-10-13 | 09:12

Wat een enorme sjaak. Het slachtoffer in deze deed niets fout. Dat was een hele normale inhaal-actie.
.
Dit soort lui dienen met naam en toenaam genoemd te worden en flink gestraft te worden. Ik stel voor levenslang met het OV reizen. DAT zal 'm leren en een afdoende schrik voor anderen zijn.

ViagraFalls | 10-10-13 | 09:12

Balzakius | 10-10-13 | 08:45 |
Dit is gewoon ff een opwarmertje joh!
Niets lekkerder dan even compleet terecht iemand aan de schandpaal nagelen.
Na het bakkie het echte werk.

datzouzomaarkunnen | 10-10-13 | 09:11

Misschien zou diegene die dit heeft gefilmd dit even bij de politie kunnen melden. Lijkt mij effectiever dan dat we ons hier allemaal lopen op te winden en er niets gebeurt.

www.politie.nl/mijn-buurt/08/haal-de-w...

pidi | 10-10-13 | 09:11

Goedemorgen. De koffie is minder, vanochtend. De nieuwe brander bevalt niet, lijkt het. Dat terzijde: een autootje van 14 jaar oud met een halfords-opplak-uitlaat. En u boos op mij worden als ik zeg dat dit land overspoeld wordt door jostis. Wij hebben dit gedrag ook eens meegemaakt, trouwens. Best een aardige anecdote. Wij reden met een van onze, laat ons het zo zeggen om de jostis niet teveel te irriteren, grotere wagens. We rijden altijd rustig, en houden ons aan de snelheid. We gaan opzij wanneer wij dat willen, meestal komt dat naadloos overeen met de verkeersvoorschriften. Ook wij werden getergd door een sujet als in bovenstaande filmpje, maar deze reed in een lease-auto voor de slachtoffers, zo'n frans ding. Hij ging vol op de rem voor ons, en de wagen waarin we reden heeft nogal wat massa. Zijn bumper lag er af. Het uitschot (uitschot met een gakostropdas, we blijven het vermakelijk vinden hihihi) sprong uit de auto en begon agressief tegen onze portieren te slaan. Wat het uitschot niet wist was dat wij op weg waren naar een begrafenis. Aldus reden achter ons ook familieleden. Waarvan een aantal bij de speciale diensten werken. U kunt zich voorstellen dat wij genoegzaam grijnsden toen zij de zaken even onder zich namen, het uitschot dubbelvouwden midden op de snelweg en het op de vluchtstrook naar lucht lieten happen tot de opgeroepen surveillance-auto het vuil kwam afvoeren. Niet-uitschot in stropdassen, met sterke armen en bewonderenswaardige technieken, ook dat bestaat. Maar, zoals met alles, de 90-95% blijft een ijzeren vaststelling.

BellaBella | 10-10-13 | 09:11

@Badderbeest!

Sommige hebben moeite met lange zinnen.
Concentratie problemen enzo

Polky | 10-10-13 | 09:11

ViagraFalls | 10-10-13 | 09:07 Met de verplichting een vouwfiets mee te nemen. Zodat ze hem in het O.V. ook snel gaan haten.

zeg maar jansen | 10-10-13 | 09:11

@raskol.

Nope.
Vervaldatum APK 12-06-2014
Datum tenaamstelling 04-09-2006
WAM verzekerd Ja
Gestolen Nee

Polky | 10-10-13 | 09:10

Auto meteen in de pletter.
Als de chauffeur daar dan abusievelijk nog in mocht blijken te zitten beschouw ik dat als "collateral damage".

2close | 10-10-13 | 09:08

Wat een enorme sjaak. Het slachtoffer in deze deed niets fout. Dat was een hele normale inhaal-actie.
.
Dit soort lui dienen met naam en toenaam genoemd te worden en flink gestraft te worden. Ik stel voor levenslang met het OV reizen. DAT zal 'm leren en een afdoende schrik voor anderen zijn.

ViagraFalls | 10-10-13 | 09:07

Polky | 10-10-13 | 09:04 | + 0
-
Mooi die telegram stijl STOP
-
Weer voorbij rijden. STOP
Laten stoppen.STOP
Laten weten dat meneer geen Alpha is, Russische styl.STOP
En weer rustig verder rijden.. STOP
Beelden zeggen niets.STOP
Bewijs maar eens wie er achter het stuur zat.STOP
-
leest lekker weg.

Badderbeest! | 10-10-13 | 09:06

Onder welke steen komen jullie vandaan gekropen? Ik zie de hele dag van dit soort gekken op de weg. Ik hoop dat er genoeg geld in de pot zit want ik kan tientallen van deze prijzen uitdelen per dag.

Kwatz | 10-10-13 | 09:06

raskol | 10-10-13 | 08:54
-
topwebsite trouwens. Volgens de RDW loopt zijn apk gewoon tot 12-06-2014 hoor.

Badderbeest! | 10-10-13 | 09:05

Weer voorbij rijden.
Laten stoppen.
Laten weten dat meneer geen Alpha is, Russische styl.
En weer rustig verder rijden..

Beelden zeggen niets.
Bewijs maar eens wie er achter het stuur zat.

Polky | 10-10-13 | 09:04

Bakito | 10-10-13 | 08:58 |
De gematigde verkeersovertreders. Wat stel ik me daar bij voor dan? Moeders die over de stoep fietsen?

Rest In Privacy | 10-10-13 | 09:03

Ach ja. Golf 1.8. Met dikke uitlaat. Niettemin nog steeds een acceleratie als een slak in een teerton. Dus de bestuurder wordt chagrijnig als hij even achter een ander moet blijven. Want straks heeft ie weer 10 minuten nodig om evenzoveel km's snelheid te winnen. Grrrrrrr.

Een prachtig voorbeeld van een sneu figuur die niets méér kan dan alle frustraties uit zijn zielige kutleven op de weg uitleven. Kortom, een stakker.

De verleiding is groot om deze amateurpsychologische verhandeling nog wat uit te breiden met speculaties over de bestuurder. Geslacht, leeftijd, opleidingsniveau, afkomst, religie. Hoewel ik zo mijn ideeën heb zal ik me daar verder van onthouden.

Magnum Force | 10-10-13 | 09:03

raskol | 10-10-13 | 08:54

Nee hoor, nog tot 12 juni 2014. Meer verder is het wel een sneue hond, met z'n namaak dubbele uitlaat.

FrankVeer | 10-10-13 | 09:03

jemagookniksmeer | 10-10-13 | 08:58 | + 0
-
in ieder geval ná 30-09-2011

Badderbeest! | 10-10-13 | 09:02

Autorijden is een soort IQ-test. Het is overduidelijk in welke categorie dit heerschap valt. Je kunt alleen maar hopen dat hij alleen in de auto zit, als hij zichzelf vakkundig rond een boom vouwt.

Borrelende Boris | 10-10-13 | 09:02

Ben benieuwd of hij nog gaat klagen dat 'ie op GS staat. Wat een kneus. Iemand met een extreem zwak gevoel van eigenwaarde die dat eventjes moet opkrikken. Dit soort tuig moeten we van de weg rammen met een maar gecamoufleerde ram-auto's. Onopvallende auto's die zwaar verstevigd zijn om dit soort kutjongetjes gewoon eraf te rammen.

Minister van Staat | 10-10-13 | 09:02

@ Che_cuevara | 10-10-13 | 09:00
Lol!!

cobie | 10-10-13 | 09:01

12cm? Das een stuk meer dan de bestuurder heeft.

rylands | 10-10-13 | 09:01

Rijbewijs inleveren en als hij al werkt met de fiets. Punt uit.

jasser | 10-10-13 | 09:00

Die zal wel op de APM terminal werken, daar werken alleen maar mongolen.

Traanplaat | 10-10-13 | 09:00

Ik rij ongeveer 45000 km per jaar en zie dit elke dag gebeuren. Mannetjes in hun auto zijn nou eenmaal zwaar gefrustreerd, en hebben bovendien geen idee meer dat het woon/werk verkeer wat ze elke dag afleggen echt niet sneller gaat door zulk gedrag.

folio | 10-10-13 | 09:00

Oude golfjes... Meestal zit daar een bontkraagdragende bestuurder in die half naar rechts hangt achter zijn stuur (waarom is dat eigenlijk?). Stoer zolang ie rijdt, maar als een bezetene zijn deuren afsluitend als ie in de file terchtkomt en ik dan even uitstap en naar hem toeloop om te vragen wat de bedoeling is.

Silleman | 10-10-13 | 09:00

Rijdt die Golf nou rond met vervallen APK?
raskol | 10-10-13 | 08:54 | + 0 -
Als-ie er nu nog mee rijdt wel.
We weten alleen natuurlijk niet wanneer dit filmpje is opgenomen...

jemagookniksmeer | 10-10-13 | 08:58

R. Skicker | 10-10-13 | 08:56 | + 0 -
De gematigde verkeersovertreders vormen inderdaad de voedselbodem voor wegpiraten uit het filmpje.

Bakito | 10-10-13 | 08:58

@Bakito | 10-10-13 | 08:54 | + 1 -
Akkoord, 1 rijstrook alleen overdwars te gebruiken en dan geef ik mijn wens op de euro terug te willen op.

Kaas de Vies | 10-10-13 | 08:58

Totale LuL voor slechts een week vind ik een beetje karig.
Laat dit ongewenst stuk nageboorte een jaar lang met een pincet haren van slachtoffers uit autoruiten peuteren, opdat hij keer op keer kotsmisselijk wordt van de zoete geur van adrenaline, dat in het bloed zit dat zich doorgaans overvloedig op en in verongelukte auto's bevindt.

Simon de Danser | 10-10-13 | 08:57

Zaad Jan | 10-10-13 | 08:56 | + 0 -
Amputatie van de rechtervoet voor draaideurwegpiraten is ook een optie, Jan.

Bakito | 10-10-13 | 08:57

Doet ie niet bij mijn LR Defender,daar zou ik wat gas bijgeven en zn bumper beschadigen,krasje meer of minder maakt bij mij niet uit.

extrasaus | 10-10-13 | 08:57

@Bakito | 10-10-13 | 08:47
Die mensen zijn volgens jou dus erger dan de daders?

Rest In Privacy | 10-10-13 | 08:56

Wellicht is het verwijderen van de lul van de bestuurder een beter idee dan hem er eentje uit te reiken; zo kan hij zich in ieder geval niet voortplanten.

Zaad Jan | 10-10-13 | 08:56

Weer zo'n gevalletje zelfoverschatting. Heeft zichzelf niet meer in de hand heeft na een kleine ergernis als even wachten.

Castreren schijnt ook te helpen in dit soort gevallen.

Koning Willy | 10-10-13 | 08:55

'H' naar boven schopt

cobie | 10-10-13 | 08:54

Kaas de Vies | 10-10-13 | 08:51 | + 0 -
Zo'n tweebaansweg zorgt alleen maar voor verwarring en gedoe, zo blijkt.

Laten we teruggaan naar het oude systeem met één rijstrook, dat hebben de mense denk ik liever dan dat de euro terugkomt,.

Bakito | 10-10-13 | 08:54

@raskol | 10-10-13 | 08:49
Laat die verkeerscursus maar zitten, rijbewijs innemen (levenslang) is al voldoende.

Che_cuevara | 10-10-13 | 08:54

Dit soort mensen rijden dagelijks op onze wegen.
Als dit mis was gegaan ( gelukkig niet ) dan had et goed misgegaan want onze truckerT kan dat nooit bij remmen.

cobie | 10-10-13 | 08:53

Ik zou heb eerder een beeldje met een heel klein piemeltje geven.

Sjaak uit Dordt | 10-10-13 | 08:53

Deze dame of mijnheer Pechtold in die Peugeot 1007 had al het rechts om links te rijden. 2 baans weg, ze rijdt sneller dan de vrachtwagens. Dit is niet linksplakken, zij is gewoon aan het inhalen.

De boze reactie van die golf rijder is totaal niet logisch en geeft op meerdere fronten aan dat hij niets snapt van normaal gedrag in het verkeer, en dan heb ik het dus niet alleen over het afsnijden.

Kaas de Vies | 10-10-13 | 08:51

Rijd jezelf tegen een boom, lul. Ipv meerdere mensen mee te nemen in je paupergedrag. Rijd gvd normaal.

harry poster | 10-10-13 | 08:50

Kan de politie niets met deze beelden als bewijsmateriaal? Lijkt me duidelijk een Art.5, inname rijbewijs en verplichte verkeerscursus.

raskol | 10-10-13 | 08:49

Dit soort mensen mag je best aangeven zonder dat je voor nazi wordt aangezien.
Levensgevaarlijk. Als dat autootje ook vol in de ankers gaat rijd die vrachtwagen er achterop.

datzouzomaarkunnen | 10-10-13 | 08:49

Norther | 10-10-13 | 08:47 | + 0 -
Audi's en BMW's. Mark my words.

Bakito | 10-10-13 | 08:49

@Bakito | 10-10-13 | 08:47 | + 0 -
Luister Bakito ik wandel dagelijks op de snelweg en ik maak dit nooit mee.

Kaas de Vies | 10-10-13 | 08:48

ozewiesewoze | 10-10-13 | 08:47 | + 0 -
Dat is onzin. Je kunt gewoon je eigen auto houden.

Bakito | 10-10-13 | 08:48

Tja wat wil je? Het is een Golf. Als we van alle Golfjes de rijbewijzen in zouden vorderen dan zou het een stuk fijner zijn op de weg. Maar laten we beginnen bij deze meneer.

Norther | 10-10-13 | 08:47

Ik heb zo'n vreselijke hekel aan die bumperklevers. Vanochtend ook weer op de a12. Zat er zo'n eikel wel 4 km lang op 0,5 meter van mijn voorbumper. Bah.

fender06 | 10-10-13 | 08:47

Het ergste zijn die mensen die dit een incidentje noemen, terwijl het dagelijks raak is op de snelwegen. Als er doden vallen, hebben zij allemaal bloed aan de paal.

Bakito | 10-10-13 | 08:47

Een camera en registratiechip in elke auto kan daarbij soelaas bieden. Hopelijk in de toekomst.

Bakito | 10-10-13 | 08:37 | + -12

ja goed idee! en dan iedereen dezelfde auto, dan is de een nooit sneller of mooier dan de andere. En krijgen ze die auto van de staat. Een wagen voor het volk, zeg maar. Een volswagen..
En dan chippen (of tatoëren) de mensen ipv de auto, dan zijn ze makkelijk traceerbaar.
oh.. wacht..

ozewiesewoze | 10-10-13 | 08:47

Duh! Zwarte Golf. Lekker topic.

Waarom niet gewoon (en terecht) alle zwarte Golf rijders in 1 topic over 1 kam scheren. Dan hebben we het maar gehad en is er ruimte voor interessanter nieuws.

Het zijn pauper autos voor pauper mensen. En - al vele jaren - voeren zwarte Golfjes de lijsten aan van veroorzakers en boomklevers.

Ik blijf altijd uit de buurt van dat simpele volk in hun zwarte Golfjes.

metzonderzijwieltjes | 10-10-13 | 08:46

-weggejorist-

Badderbeest! | 10-10-13 | 08:45

08:30 Taliban: 'Stop aanvallen met drones'
08:21 Armstrong spoot naast Sheryl Crow
07:58 Nederland moet twaalf provincies blijven
07:39 Libische premier Ali Zeidan ontvoerd
07:22 Pedo gaat paspoort kwijtraken

En wat krijgen we? Een 30 sec. filmpje van een Golf die kleeft. Hulde journalistjes..

Balzakius | 10-10-13 | 08:45

Lullig dit ...

Ashtrey | 10-10-13 | 08:44

Bakito | 10-10-13 | 08:37
"Commandeur in de Orde van de Totale Trol"

Gezwel | 10-10-13 | 08:44

ZieLige-NareGraftokkie-'89

Badderbeest! | 10-10-13 | 08:43

sjongejongejonge wat een sneukees. Die dashcamfilmert dan he. En oh ja, die golfrijder is een enorme droplul. Daar doet het sneue filmpje niets aan af. Hoop dat die golf tokkie heel spoedig tegen de verkeerde meneer aanloopt.

Badderbeest! | 10-10-13 | 08:42

Wat een kankerlul.
* | 10-10-13 | 08:39

Niveautje hoor. Hulde.

BedrijfsTijgerT | 10-10-13 | 08:42

van de voor zulke laffe honden zou je toch graag een doorgeladen 9mm op de bijrijderstoel klaar hebben liggen... man man man man man.

Achterlijke mongool. Was zeker te laat voor goede tijden slechte tijden.

Ik ben normaal de eerste die gaat roepen dat de voorste auto best naar rechts had gekund en bladiebla. Maar dit slaat nergens op.

Maar goed, als je in een vierdehands golfje rijdt moet je wat doen om je ego op te krikken natuurlijk..

ozewiesewoze | 10-10-13 | 08:41

Waarom denken dit soort lui altijd dat het mooi om zo'n 'dubbele'uitlaat te monteren. Wat mij betreft net zo sneu als after market 'xenon'of ledstrips van de Action.
Laat die auto gewoon met rust!

LTS__zwakstroom | 10-10-13 | 08:41

necrosis | 10-10-13 | 08:40 | + 0 -
Dat heb ik wel.

Maar wat dan nog: het zijn vooral kinderen, voetgangers en fietsers die worden vermoord door al die auto-maniakken.

Bakito | 10-10-13 | 08:41

zo iemand moet je op een 130 KM stuk verkeersborden laten schoonmaken met een tandenborstel.

Bas3d | 10-10-13 | 08:41

Bij de eer van zo'n prijs moet z'n naam toch zeker ook vermeld worden.. zo van; En de winnaar is!!.. en dan z'n naam want zwarte golf 1.8 kunnen er zoveel zijn.

Welles! Nietes! | 10-10-13 | 08:40

Volkswagen. Wie anders?

lutseklutser | 10-10-13 | 08:40

@Bakito | 10-10-13 | 08:37
Wat weet jij ervan, je hebt niet eens een rijbewijs...

necrosis | 10-10-13 | 08:40

isdaariemand | 10-10-13 | 08:37 | + 0 -
Nee, ik was meer van de Zuidduitse pornofilms vroeger.

Bakito | 10-10-13 | 08:39

van de voor zulke laffe honden zou je toch graag een doorgeladen 9mm op de bijrijderstoel klaar hebben liggen... man man man man man.

Achterlijke mongool. Was zeker te laat voor goede tijden slechte tijden.

ozewiesewoze | 10-10-13 | 08:39

Zijn er al Totale Lul Geenstijl stickers?

liegende hollander | 10-10-13 | 08:39

"Uw prijs - een beeldhouwwerkje (12 cm hoog) van een totale lul - wordt zo spoedig mogelijk naar u opgestuurd,"

Jullie hebben toch wel rechten hiervoor afgedragen aan Bakito voor dit beeldje?

Kaas de Vies | 10-10-13 | 08:39

-weggejorist-

* | 10-10-13 | 08:39

Alphamannetjes, gewoon negeren...

Grote Joop | 10-10-13 | 08:39

De stereotype wordt weer bevestigd

KabbelendKontwater | 10-10-13 | 08:39

Bakito | 10-10-13 | 08:37
Op indicatie ja

sparxx | 10-10-13 | 08:38

@Bakito | 10-10-13 | 08:37
Gesproken als een echte fascist. Kreeg u een stijve piemel van de DDR?

isdaariemand | 10-10-13 | 08:37

Bumperkleven, snijden.... wanneer wordt het rijbewijs van die hufter ingenomen?
Filmpje is genoeg bewijs!

necrosis | 10-10-13 | 08:37

Inderdaad een totale lul, Meteen van de weg halen rijbewijs inleveren en levenslange schorsing.
Dit soort malloten horen niet op de weg.

Che_cuevara | 10-10-13 | 08:37

Poging tot doodslag.

isdaariemand | 10-10-13 | 08:37

Slechts een fractie van alle verkeersmisdrijven wordt gesignaleerd laat staan bestraft.

Een camera en registratiechip in elke auto kan daarbij soelaas bieden. Hopelijk in de toekomst.

Bakito | 10-10-13 | 08:37

En die prijs heeft hij zeker verdiend! Wat een wegpiraat!!

kommabijmebinnen | 10-10-13 | 08:36

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl