
En bedankt Alexander Pechtold. Wederom een malloot die Wilders naar het leven staat. PvdA, uiteraard. Na de hoofdcommissaris van politie
Joop van Riessen en de suïcidale schoolkrantmedewerker van
Ad Valvas hebben we alweer een socialist die Wilders wil mollen. Prettige dag verder,
Cor Bos.
Bouwjaar: 1958, in Vlissingen. Sinds 1976 voetbalscheidsrechter. Lid van de PvdA. Bestuurslid Dierenasiel Walcheren. En fan van Feijenoord. Met 25+ retweeters die ook allemaal even
naar het bureau mogen komen.
Reaguursels
InloggenHet is nog een leidinggevende figuur bij de brandweer in Zeeland ook!!! Dan voel je je lekker veilig met zo'n malloot met de touwtjes in handen.
En die Lui betichten PVV gelijkenis met NSB ... Ze heulen nu al met de Islam ...
En roepen op tot geweld .... Zelfs een fartwa uitspreken , over degene die het durft de Islam te bekritiseren ..
Het Zijn niet Alleen landveraders maar ook volksveraders ..
Wie jaagt Cor Bos een retorische kogel door de kop?
Gewoon omdat het kan...1 dode geestelijk zieke is nog altijd beter dan meerdere (studio Powned in de fik, verslaggevers bedreigen, Geert Wilders etc?
Ik zeg: DOEN!
Met de hartelijke groeten van Adolf Arrogander.
De man die nog NOOIT iets presteerde.. ohw, wacht, dát is al een hele prestatie..!!
-weggejorist-
Misschien een idee voor een leuk dagje uit voor de PVV stemmer met het gezin? Cor Bos is ook aanwezig en zal zich vast over de komst van de PVV stemmer verheugen. Of wordt het een PvdA feestje en mag de PVV stemmer niet komen?
www.brandweergoes.nl/Nieuwsitems%20201...
Hans van mierlo draait zich om in zijn graf, als hij dit soort uitspraken zou horen. Een misselijk makende manier om te laten zien in de kamer dat hij mannetje pecholt wel tegen wilders is opgewassen.... Zelf haalt hij nauwelijks de kiesdrempel en heeft de pest in dat GEERT op 33 zetels staat en ik denk NOG meer! Dat steekt begrijp ik.
-weggejorist-
Bos je bent geschift. Maar het probleem is ontstaan door pecholt!! Hij begon over nsb en hitlergroet, wat volkomen onzin was. Dit soort mensen mannetjes helpen mee zulke mensen als bps te creeren. Kijk hoe het p vergaan is. Bah .
Behalve Omroep Zeeland zwijgt de MSM vooralsnog totaal over de omlegwens van brandweerman Bos.
www.google.nl/search?hl=nl&gl=nl&...
@Boris Kapotjeplof | 26-09-13 | 17:22
De juiste spelling is Peggold. Peggold schold Wilders eerder al uit voor extremist, racist en xenofoob. Het parmantige kereltje, herstel, het miezerige mannetje is nu op zoek naar minder sleetse scheldwoorden en werd door Wilders op zijn wenken bediend.
@Kleine Kutmuis | 26-09-13 | 16:04
Complimenten voor je goed gekozen nick.
Groetjes van de tokkie met de naam
Ad337 | 26-09-13 | 10:26 | + 13 -
Tja, zo blijven we wel even bezig. Jij begrijpt het niet. Waar het mij om ging is dat Pechtold (of hoe je die naam ook mag schrijven) aan Wilders vroeg of het niet verstandig was om zich te distantiëren van partijen die wèl een verleden hebben van racisme en antisemitisme. Het is me niet helemaal duidelijk waarom dat tot beledigingen aan zijn adres moet luiden. Ik zou nooit op D66 stemmen, maar that's not the point...
Yes! Al binnen 24 uur is het een (1) dode boom gelukt om het bericht over te schrijven. Hulde, Omroep Zeeland!
www.omroepzeeland.nl/nieuws/2013-09-26...
nSdap praktijken.. beetje doorzichtig.
En wat heeft Pechtold daarmee te maken.. hij stelde toch alleen relevante vragen.
Ik begrijp Geert heel goed, ik ben alleen een beetje bang van zijn xenofobe achterban en daar mag hij best weleens wat meer van zeggen.
Er zijn twee type mensen die ik vrees in onze samenleving:
Tyfus tokkies & kutmarokkanen.
Ik snap die Breivik steeds meer.
Grappig om te zien hoe weinig ophef dergelijke tweets eigenlijk veroorzaken, op GeenStijl en wat twiteraars na. Vraag me af wat er gebeurd als een journalist van een vergelijkbaar kaliber zegt dat we maar eens wat criminele Marokkanen af moeten gaan schieten. Zou die dan het acht uur journaal halen? Ik denk het wel.
Beste Cor Bos,ook ik zou graag iemand omleggen.,
M.v.g. Oud Marinier.
PvdA én fan van Feijenoord.
Een tegenschrift op de joop.nl, als zou het hier een verzinsel van GS betreffen, is reeds schiellijk en inderhaast verwijderd. Evenzo het twitter-accountje van deze Zeeuwse scheidsrechter.
@TheLuggs | 26-09-13 | 11:58 |
waar lees jij een aanname? Had je niet door dat ik van Bommel quote? Zeg ik ergens dat Wilders iets heeft gehoord of niet?
ik trok alleen de vergelijking in twijfel omdat van Bommel zich wel distantieerde. Maar Wilders heeft dat blijkbaar ook gedaan zo lees ik bij Schoorsteenveger | 26-09-13 | 10:19
dus wat zou ik nou precies moeten onderbouwen?
misti | 26-09-13 | 14:16 |
In alle eerlijkheid, is Marine Le Pen van een nazistische partij, of is het hetzelfde daar in Frankrijk dat een partij tegen de Islam en verdergaande immigratie bij voorbaat nazi's zijn, zoals in Nederland dus?
TheLuggs | 26-09-13 | 13:45
Nee wat ik nogal apart vind is dat met name pvv bij het minste geringste huilie huilie gaat doen en in een slachtofferrol kruipt.
Je kunt vinden wat je wilt van Pechtold maar ipv zelf de nazi-kaart te trekken had Wilders ook een antwoord kunnen geven. Want hij heeft bv idd aangegeven dat ie met Le Pen wil samenwerken.
Toch interessant voor de kiezer niet?
@ Smarties | 26-09-13 | 11:57 |
Dat pretendeer ik ook helemaal niet. U snapt mijn punt blijkbaar niet en gezien de minnetjes zijn er nog wel meer cognitief beperkten onder de reaguurders.
De opmerking:
"Net zoals rechts Nederland zijn vingers aflikt bij het idee dat alle moslims gedeporteerd worden?"
is een reactie op de opmerking van sinar2 | 26-09-13 | 09:26 |:
"Ik denk dat een grote meerderheid van de linkse goegemeente reikhalzend uitkijkt naar de moord op Wilders."
Door de stelling van sinar2 om te draaien en er een rechtse variant van te maken probeer ik inzichtelijk te maken wat voor domme opmerking het is. Maar net als de grote blonde verlosser mogen zijn aanhangers blijkbaar van alles roepen, maar als de kritiek hun kant uit wijst is het opeens janken geblazen. Wist u dat dergelijk gedrag vooral rondom de zandbak van de kleuterschool wordt waargenomen?
Dit komt allemaal door de schandalige achterbakse ratten gedrag van Pechtold. De provocaties van deze man zijn een oproep aan deze stupide tweeters om het domme linkse volk idiote dingen te laten doen.
Samsom is de gevaarlijke gek met een ruim -door ons betaald- inkomen. Voor die man moet Geert Wilders uitkijken. Let op!!
ach ik wil ook wel wat gasten omleggen.
maar zolang ik nog geen AK47 bij de AH kan kopen blijft het bij wensen.
Die retweeters, daar staan wel weer de usual suspects tussen, lol.
@misti | 26-09-13 | 13:35
Dat laten we aan jou over...
Maar jij haalt beschuldigingen tegen Lucassen over feiten die hij gepleegd zou hebben voor er überhaupt een PVV bestond als bewijs dat PVV'ers politieke tegenstanders met de dood bedreigen. Op dat vergelijk is wel wat af te dingen...
Maar op het feit dat de grote PvdA voorman Samson het dood normaal vind dat een oud politie commissaris op nationale tv verklaart dat een Politicus omgelegd moet worden en iedereen die op hem stemt geen plaats in Nederland hebben horen we je niet over. Dat kamerleden van Groen links veroordeeld zijn wegen inbraak / diefstal negeren we ook. Wat belangenverstrengeling lullen we weg met appel-groene weiden... Maar kennelijk is het verleden erg relevant als je namens de PVV in de kamer zit, anders is het het verleden en niet relevant.
Maar kennelijk vind jij het verleden van Lucassen een vrijbrief o Wilders te bedreigen.
TheLuggs | 26-09-13 | 13:30
gaan we nu weer in de slachtofferrol kruipen?
En Wilders is de nazi euh Cor Bos jij bent een fascist een opruier een heel eng eng mannetje in de US of A had je nu in Guantanamo bay gezet en was je even uitgewoond beetje waterplanking ect ect of gewoon een nekschot tis om het even weg is weg en weg is beter toch Cor Bos
@misti | 26-09-13 | 13:19
Euh Niet alleen niet via twitter, maar ook niet bewezen. Wel opgepakt, dat dan weer wel...
Mr_Pikibelly | 26-09-13 | 09:41
ik zal het makkelijk voor je maken. Is vast een goede bekende van je. google 'lucassen zoutzuur'
Nee was niet via twitter idd.
Waarom is Cor Bos nog niet opgepakt?
Deze vraag is niet retorisch..
Is @Cor Bos nou een Duitser of woont ie in dat oerlelijke Vlissingen?
De lul heeft geen idee wat voor chaos er zou ontstaan als Wilders daadwerkelijk wordt omgelegd.
Nederland wordt dan een Weimarrepubliek.
Zou pistolen Corretje zich eens in moeten verdiepen nu hij gezien zijn "Wij in Duitsland" kennelijk toch bij de oosterburen bivakkeert.
Dit soort arrogante, onbenullige PvdA-baasjes verzieken al vanaf beginjaren negentig de politieke sfeer in Nederland.
Wallage met zijn demonisering van Bolkestein, zuurpruim Melkert die niet kon omgaan met Fortuyn, de PvdA die haar eigen lid Hirsi Ali het land uitpestte, Ehsam Jami kaltstelde en die altijd zo vol begrip is voor agressieve toklims.
Dit soort omhooggevallen baasjes wil maar niet inzien dat Wilders en de PVV het product zijn van hun eigen, verschrikkelijke, gutmenselijke falen.
.. en krijgt daarna van rechter Bauduin een retorische taakstraf.
Hoi Cor, leuk wapen heb je daar, mag ik ´m even vasthouden?
Eeeenig..
denoorman
Cor Bos gaat Wilders retorisch omleggen.
Vragen vragen vragen! Heeft iemand de oproep van de PvdA al opgevolgd of gaat Dhr Bos van de PvdA zelf dhr Wilders omleggen?? Gaat Dhr Pechtold nog een helpende hand bieden?? door het ophitsen van extremisten?? Worden de heren Bos en Pechtold op het matje geroepen door het openbaar ministerie?? Zijn er wellicht bekende advocaten die zich er voor willen inzetten om Pechtold voor het gerecht te krijgen?? Wat vinden de D66 rechters ervan??
Gaat Wilders de MP nog bevragen of hij afstand neemt van de PvdA inzake de oproep om dhr Wilders om te leggen??
Cor Bos zou als scheidsrechter heel goed moeten weten wat geweld inhoud. Hij zou ook niet een paar flinke trappen tegen z'n domme kop willen krijgen tijdens een wedstrijd waarna hij door een interne bloeding sterft. Dat wens je tenslotte niemand toe. Zo'n oproep tot geweld zoals hij doet past niemand, en zeker een scheidsrechter zou beter moeten weten. Zo'n man heeft toch een voorbeeldfunctie. Ik zeg altijd, iedereen krijgt in het leven wat hij verdient. Cor, je roept het over jezelf af, jongen.
Het is ook eigenlijk te raar voor woorden, heeft dan ook maar èèn anti pvv-er een blik geworpen op het programma van de pvv? Blaten jullie nu echt iedereen gewoon na?
Heeft èèn van jullie een eigen mening gebaseerd op zelf ondervonden feiten? Is dit het nieuwe doel? Als een angstvallige om je heen slaan en uithalen naar de pvv stemmer, hebben jullie dan wel enige idee wat dan wel de beste oplossing is?
Ik zie dat elke anti PVVer uit haald naar iedereen die pvv lijkt te steunen... als dom... als tokkie .... als nazi... als nsb ( alles gehoord van een ander ) en laat ik nu net heel weinig zien dat een pro pvv-er weinig tot geen partijen zwart maakt en belachelijk maakt... dat zegt eigenlijk al genoeg
Jullie begrijpen het niet. Als Gutmensch mag je dit zeggen. Dat is namelijk een ander soort klasse mensen, ver verheven boven de domme meute met haar onderbuik.
Omleggen.
Doen radicale moslims en milieu-activistjes ook, als ze het niet met je eens zijn.
Bijvoorbeeld op een fietspad in Amsterdam-oost.
Of op een parkeerplaats van een mediapark.
Omdat ze nooit argumenten hebben.
@TheLuggs | 26-09-13 | 12:32
De toon van het debat is echter meestal het excuus als iemand van links allooi de inhoud van het debat niet aanstaat. Dan wordt die toon al snel ondergeschikt./
@ Markies van het Reve
U heeft de linkse zeer goed getroffen! Van dat asociale tuig met zo'n vouwfiets. Lekker 'goed' doen, en ondertussen de medepassagiers laten meegenieten van de fallout van je overtuiging. Het is dan te hopen dat de HC daadkrachtig optreedt!
@Nietvoordekat | 26-09-13 | 12:23
Geen inhoud zonder vorm. Dus ja de toon van het debat is wel degelijk van belang. Wilder roept dat hij de Islamisatie van europa wil tegengaan, ik ben zelf sterk voorstander om alle religie terug te dringen naar achter de voordeur. Overheid dient zich niet in te spannen om religieuze gevoelens te bevredigen. Het aanbieden van overheidsdiensten binnen religieuze instellingen zou in mijn optiek dan ook niet mogen voorkomen. Toch klinkt dat heel anders dan is de gemeente nou helemaal van de pot gerukt om een loket te openen binnen een moskee...
Overigens zou ik het net zo bizar vinden als ik naar de kerk moet om een nieuw rijbewijs op te halen.
Nietvoordekat | 26-09-13 | 12:23 | + 0
Ze kunnen Wilders meestal niet op de inhoud aanpakken omdat Wilders steeds maar weer dingen roept die in de realiteit gewoon aantoonbaar zijn.
Het aanpakken op de "toon van het debat" is niets anders dan een zwaktebod.
@Rik80073308 | 26-09-13 | 12:20
"Als Geert Wilders zich hier en daar wat anders zou uitdrukken, zou hij minder mensen op de kast jagen. Misschien wil iemand hem dat leren????"
Waarom gaat het ALTIJD over de toon van het debat, en NOOIT over de inhoud? Bah!
In Nederland hebben we vrijheid van meningsuiting. Ook in de Tweede Kamer. Geert Wilders zegt wat hij vindt en denkt en daarmee is niet iedereen even blij. Over en weer wordt er gekwetst in deze wereld. In onze Tweede Kamer drukt het ene kamerlid, bijv. Alexander Pechtold, zich wat fraaier uit dan het andere kamerlid.
Hebben onze Kamerleden een cursus gehad in elkaar onderuit halen? Machtsspelletjes spelen? Als Geert Wilders zich hier en daar wat anders zou uitdrukken, zou hij minder mensen op de kast jagen. Misschien wil iemand hem dat leren????
"Is een retorische vraag", wat een enorme cop-out zeg. Wees godverdomme een vent en zeg "sorry, had ik niet mogen zeggen". Of wees echt een vent en zeg "Ja, dat zei ik en dat meen ik". Als er één soort mensen is waar ik een grotere hekel heb dan aan PvdA'ers, dan zijn het lafbekken. Mag u raden wat ik van laffe PvdA'ers vind.
Het allerergste miezerige mannetje is wat mij betreft verrader Hero Drinkman.
frisenfruitig | 26-09-13 | 11:39 | + 2
Dat was precies ook mijn gedachte toen ik hem hoorde afgeven. Maar het verontrustende is dat dit heerschap bij de politie werkt.
Cor Bos is inmiddels geroyeerd door Spekman, toch?
Ik mag aannemen dat Cor Bos keihard geroyeerd wordt door de PvdA. Te stom en te grof voor woorden. Kroegpraat doe je in de kroeg. Of op GS/PN uiteraard, ik heb hier meer doodsbedreigingen en doodswensen voorbij zien komen dan via welk ander medium dan ook, maar openbaar via twitter gaat te ver. Véél te ver.
even los van het extremitische beeld wat links zo graag oproept............... wat ze vergeten is dat het regerings progamma van de PVV vorig jaar door de CPB als beste werd verkozen om de crisis aan te pakken. En als je er een beetje in verdiept kom je erachter dat ook top economen en de rijkste ondernemers in europa met hun gedachtegoed zonder dat ze het zelf door hebben precies hetzelfde zeggen als Wilders. Tuurlijk, de mens stemt emotioneel..... die zien hun wijken veranderen in ghetto's, zien s'avonds geen nederlander meer op straat. Winkelstraten waar geen nederlands winkeltje meer is te zien. En de nederlandse ondernemer die het daar probeert wordt bedreigt en weg geziekt. Want dat gebeurt gewoon hier in Rotterdam. Maar dat neemt niet weg dat er ook steeds meer wetenschappelijk draagvlak is voor hetgeen wat Wilders zegt. ik denk dat mensen hun schaamte aan het verliezen zijn om op de PVV te stemmen. En om eerlijk zijn............. ookal weet ik dat de hell losbarst als dat gaat gebeuren, denk ik ook "laat t m maar proberen". Het zou er inelkgeval voor zorgen dat links zich eens "echt" moet gaan beraadslagen waar ze mee bezig zijn geweest.
@denoorman | 26-09-13 | 11:40
Pechtold maakt een flauwe opmerking binnen een debat waar die opmerking niet thuishoorde. De voorzitter had hem tot de orde moeten roepen en hem er aan moeten herinneren dat het onderwerp de begroting was en niet een demonstratie van de PVV. Maar wat Pechtold zei was niet strafbaar. Laakbaar misschien, maar dat is wat anders.
Cor daarentegen roept indirect op tot moord wat opgevat kan worden als bedreiging. En dit is niet de eerste keer dat er verkondigt wordt onder het toeziend oog van de PvdA , dat Wilders vermoord moet worden. Samson riep van Riessen niet tot de orde toe hij zei dat Wilders gemold moest worden, nog nam Samson afstand van die uitspraak.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er bij de PvdA klimaat een gevoel heerst van "We mogen het niet zeggen maar stiekem hopen we...."
Ik ben geen fan van wilders en op sommige vlakken zelfs links, maar jezus wat een lul...
@ onwetent | 26-09-13 | 10:07 |
Nu doe jij 2 aannames, welke niet te onderbouwen zijn...
1) Dat van Bommel het werkelijk niet heeft gehoord en de demonstratie verlaten had als hij het wel had gehoord. Beide zijn niet met zekerheid te vast te stellen.
2) Dat Wilders wel heeft gezien dat mensen de Hitler-groet brachten.
De kern van het betoog van van Bommel was dat hij niet verantwoordelijk was voor wat anderen zeggen en/of doen op een demonstratie, wat is dan werkelijk het verschil met Wilders ?
HJdeT | 26-09-13 | 09:29
U weet helemaal niet wat de rechtse goegemeente denkt. U als linkse gutmensch bepaalt wel even wat de rechtse goegemeente denkt. Dat is al jaren zo. Luisteren is niet weggelegd voor die morele ubernmenschen.
Cor is het niet met Wilders niet eens, dus hij moet omgelegd worden. Als ik het met Cor niet eens ben, moet ik dan gaan roepen dat hij omgelegd moet worden?? We hebben het altijd over wetten en recht. Mensen zoals Cor en Pechtold horen toch gewoon een veroordeling te krijgen? Als Wilders ook maar een haar gekrenkt wordt dient het OM als eerste Pechtold voor de D66 rechters te brengen. Eigenlijk kan dat nu al. Pechtold wordt natuurlijk vrijgesproken door zijn partijgenoten in de rechtbank. Maar allah, ik zal met genoegen zo'n showproces volgen. Ik wil zelfs doneren om deze kwiebus voor de rechter te krijgen.
Het allerergste miezerige mannetje is wat mij betreft verrader Hero Drinkman.
Er was eens een prins die Nazi-Koning wilde worden
en nu kruipt het volk voor die familie.
Grappig dat Linkse mensen altijd hun mond vol hebben over "Sociaal zijn" en "Eerlijk delen" zonder uitzondering altijd zeer egoïstische "ik heb recht op... JIJ hebt de plicht om.." aso's zijn die vrijwel direct naar geweld grijpen als ze hun zin niet krijgen.
Deze man subiet aangeven bij justitie wegens doodsbedreiging naar de heer Wilders.
Mijnheer Bos is een echte socialist, die hoopt dat 0031 het ideaal van Noord Korea zal evenaren, getuige zijn Tweet d.d. 28 Dec 2012:
.
"Zijn ze bij Omroep Zeeland Prinsen uit Terneuzen nog niet beu met zijn PVV verhalen. Een nadeel van artikel 7 van de Grondwet."
.
In andere woorden, persvrijheid is mooi, maar alleen als je Cor's mening verkondigt. En dan nog durven verkondigen dat Wilders een groot gevaar is voor de democratie.
Skunk57 | 26-09-13 | 11:02 | + -1 -
He, jij propagandeert geweld, zielig!
"Bouwjaar: 1958, in Vlissingen. Sinds 1976 voetbalscheidsrechter. Lid van de PvdA. Bestuurslid Dierenasiel Walcheren. En fan van Feijenoord. Met 25+"
.
Meneer Bos staat genoteerd en zal tzt op een opportuun moment aan zijn uitglijder herinnerd worden.
.
Op een bepaald moment gaat de kogel van rechts komen.
.
www.dailymail.co.uk/news/article-24249...
En dan steeds maar weer te bedenken dat Geert toch elke dag maar weer ondanks bewaking overal waar hij heen gaat, de moed heeft om voor ons NEDERLANDERS op te komen en onverstoorbaar verder gaat. Hij letterlijk zijn leven waagt om van dit weggegleden NEDERLAND weer een veilig NEDERLAND wil maken.
Ik had geen Twitter, vanaf nu wel.
Deze held ga ik volgen.
Bos; eindelijk een iets concreets.
Aanvulling op: HJdeT | 26-09-13 | 10:56 |
Zo kan ik mij dus voorstellen dat de Indonesiërs andere ideeën hebben bij de Nederlandse driekleur dan wij Nederlanders. Maar hier in Nederland is de Nederlandse driekleur niet gebruikt als symbool voor grote historische wandaden. Dit in tegenstelling tot de oranjevlag.
Wat een overmogen toch weer van dit soort mensen. Komt een socialist er even niet uit dan is het of strafkamp of de kogel of beide.
Wat een zieligheid. En het erge nog wel is dat dit soort mensen zich zo verheven voelen. Zij vinden zich zelf zoveel beter dan een pvv'er, maar het blijven uiteindelijk gewoon enge mensen.
@ Wolveshead | 26-09-13 | 10:24 |
Als je het over de gebeurtenissen in Indonesië hebt, dan kan ik met je meedenken...
HJdeT | 26-09-13 | 10:02 |
Ik zeg ook niet dat jij het over Indonesië hebt. Ik draag dat punt aan om mijn standpunt duidelijk te maken. Een vlag is een symbool. Een manier om te communiceren. De NSB droeg de oranjevlag als symbool tijdens de WOII. Daar heeft de vlag een nieuwe lading/betekenis mee gekregen. Door die vlag nu te gebruiken geef je een onduidelijk signaal af. Ik wil best geloven dat er goede bedoelingen waren achter die oranjevlag, maar communicatie technisch is het echt niet handig.
Bovendien, ik wil graag vooruit met deze maatschappij en niet terug naar de middeleeuwen. Dat brengt ideologieën met zich mee waar de honden geen brood van lusten (bv islam). Al dat 'vroeger was alles beter' gezeik klopt niet.
Opvallend weinig reacties van Links hier.
Logisch, de standpunten van o.a. Cor Bos en Joop van Riessen zijn natuurlijk onverdedigbaar.
Zij zijn zelfs strafbaar, alleen zijn degenen die dit aan kunnen pakken helaas ook Links, dus...
Wat zou er gebeurd zijn als Wilders zoiets had gedaan? Precies!
Wilders zou hiervan aangifte moeten doen en al helemaal tegen de levensgevaarlijke links extremist van Riessen.
leuk hè Pechtold dat demoniseren van je politieke tegenstanders.
www.youtube.com/watch?v=zFuJnAE6qX4
-Volkert van der G (groenlinks, gestuurd door derde en intussen een vrij man)
-Mohammed B (buurtwerk parel van de Pvda en voorbeeld voor vele jonge moslims)
@Mozeskriebels | 26-09-13 | 10:14 |
over gaan tot de orde van de dag kan natuurlijk ook betekenen dat je je ergens in verdiept (gaat verdiepen)?
Je ergens in verdiepen kan toch ook betekenen dat je vervolgens nog steeds onwetend bent?
Heb je ook nog een inhoudelijk reactie op mijn eerst comment of wilde je graag even vertellen dat ik onwetend ben? (dat zou namelijk best grappig zijn)
Verschillige tweet van de dag:
We kunnen niet meer om Wilders heen:
Is omleggen een oplossing?
Cor Bos, PVDA
Bestuurslid Dierenasiel Walcheren.
Ik vind het een bedreigende tweet gezien het pharmaceutische arsenaal in een dierenasiel. Nasies!
De kop had dus ook kunnen luiden "Feijenoorder wil Wilders omleggen". En dan dus toch nog 220+ reacties krijgen op zo'n nonbericht...
callmejustmac | 26-09-13 | 09:53
Nee, ik ga niet naar de site van cidi! Jankerts
De geschiedenis gaat zich herhalen, vrees ik.
Het demoniseren is in volle gang.
Peggold, je bent inderdaad een miezerig mannetje en dat heeft Geert nog heel zachtjes uitgedrukt.
Jij en lui als die Cor Bos vormen een gevaar voor de samenleving.
Hahaha, wat een briljante PvdA windvanen reactie zonder ruggengraat: Ik heb de tweet maar verwijderd omdat veel mensen niet zien dat het een retorische vraag was (Bron: twitter.com/CWBVLIS/status/3831106083...)
wat een haatzaaiers en opruiers die Pechtold en die linksmensen dat "Gutmenschen" kan wel weg nu,moet linkse haatzaaiers worden
Boris Kapotjeplof | 26-09-13 | 10:14
Kennelijk begrijp je het niet. Laat ik het je uitleggen middels één voorbeeld:
Pechtols beschuldigde Wilders van antisemitisme omdat een van de partijen waarmee hij contact heeft keppeltjes wil verbieden.
In werkelijkheid wil die partij ALLE uitingen van religie in openbare ruimten verbieden.
Dat is GEEN semitisme.
TIP: probeer zelf eens na te denken in plaats van als blind paard achter lieden als Pechtold aan te lopen.
De links extremisten in de PvdA worden opgehitst door kereltje Pechtold. Flikker Cor Bos het land uit, naar Duitsland bv dat hij goed schijnt te kennen. Pechtold zal hopelijk ook nog eens voor de rechtbank verschijnen als de gladde randverrader zich niet weet te redden door voortijdig naar Brussel te vluchten. Ik vind het een klein miezerig mannetje. mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.
@HJdeT | 26-09-13 | 10:02
Ik heb het in het geheel niet over Indonesië, ik heb het over neonazi's hier ten lande die bij hun bijeenkomsten onze Nationale Driekleur misbruiken gelijk de NSB de Prinsenvlag heeft misbruikt. Jouw redenering volgend zou dus ook de Nationale Driekleur dan "besmet" zijn, want populair bij abjecte figuren.
Ik zou werkelijk niet weten waarom een vlag die eeuwenlang trots als symbool door het Nederlandse Volk werd gevoerd, maar gedurende een aantal jaren gekaapt en misbruikt is, niet door datzelfde Volk weer terugveroverd en in ere hersteld zou mogen worden. Als U2 een liedje van de Beatles terug mag stelen van Charles Manson, dan moeten wij dat toch zeker mogen met de Prinsenvlag (die overigens niet voor niets zo heet).
Wellicht wilden degenen die die vlag meebrachten naar het Koekamp refereren naar de tijd dat ons land nog min of meer een Wereldmacht was. Er wordt w.m.b. veel te makkelijk gesteld dat deze mensen het NSB-gedachtegoed uitdroegen (overigens zonder dat daarvoor ook maar enige onderbouwing of bewijs wordt geleverd).
@Jerry Nick | 26-09-13 | 08:32
Jazeker, en waarschijnlijk heeft deze man veel meegemaakt, behoort tot het goede volk(skrant) en gaat gebukt onder een slechte jeugd.
Met je eufemistische reflexen.
Ik heb de beelden van het CIDI en Kafka bekeken hier uit kan ik concluderen dat deze heer Cor Bos een mening heeft die niet op waarheden is gebaseerd maar op de onderbuik gevoelens is gestaafd.
Boris Kapotjeplof | 26-09-13 | 10:14 | + -2 -
Front National is Pro Israel, zelf in 2007 stemde 5% Joden op FN.
patrizio | 26-09-13 | 08:32
In jouw kringen wordt nogal gemakkelijk fysiek geweld toegepast? Dat zegt veel over.... jou.
heeft Pecchold al afstand genomen?
onwetent | 26-09-13 | 10:07 |
Dat zei die van Bommel achteraf, toen 'm het vuur aan de schenen werd gelegd. Op filmpjes waarin je van Bommel dapper mee ziet marcheren is duidelijk die kreet te horen, en je moet wel erg veel vertrouwen in de integriteit van van Bommel hebben om dan nog steeds te geloven dat-ie dat niet hoorde. Zo hard stampten de laarzen nou ook weer niet.
Voorts heeft Wilders, voor wat het waard is, openlijk afstand genomen van het gedachtengoed van de clubjes waar Pechtold aan refereerde.
Dus nee, ik zie het verschil echt niet.
@ Mozeskriebels | 26-09-13 | 10:11 |
Dat is niets vergeleken bij de graaiers in de zorg, woningbouw en andere semi publieke organisaties.
@(c)ZWITSUL | 26-09-13 | 09:09,
Interessant. Dat is meneer Talbi, was directeur van een islamitsiche basisschool in Schiedam en bezit drukkerijen en uitgeverijen waar ze lesmateriaal drukken voor de islamitische kindsoldaten.
Ik zie een topic aankomen van mevr. Nanninga.
btw gisteren P & W gezien... met backstabber Hero Brinkman ?
Hij is goedgekeurd door de AIVD (daar werkte hij toch al voor ?) maar hij wil niet zeggen wat hij nu voor werk doet bij de politie.
Vreemd dat je dan wel als politiek vara commentator aan mag schuiven.
onwetent | 26-09-13 | 10:10 | + 0 -
Dat zeg jezelf, je distantieert je ervan en gaat over op de orde van de dag.
En door dit search-geenstijl.thruhere.net/#onweten...
Als ik zo je reacties lees....
Wat is er nou demoniserend aan de opmerkingen van Pechthold? Wilders wil met het FN samenwerken (dat staat op de PVV-website) en vele actieve leden en politiek vertegenwoordigers van FN zijn in het verleden veroordeeld wegens antisemitisme en racisme. Daarop reageren met jij-bakken en beledigingen lijkt me een gotspe...
Na zijn Tweets te hebben gelezen : conclusie : wat een naar persoon. Ik denk , niet helemaal goed in zijn hoofd.
@U2ROK | 26-09-13 | 09:25
Schreef die idioot dat?
En waar zit Bakito nu?! Dit krijg je dus van al deze linkse smeerlapperij!
HJdeT | 26-09-13 | 10:07 | + -2 - dierenopvangbreda.dierenbescherming.nl...
En zo zijn er nog vele vacatures, betaald.
Zo ook in de zorg, heb je ook vrijwilligers terwijl de directie een paar ton verdiend en het bestuur voor vier vergaderingen 18000 euro krijgt.
@Mozeskriebels | 26-09-13 | 10:03
Hoe kom je nu tot de conclusie dat ik me er niet in verdiep en wat vind je nou precies dom? volg je niet helemaal...
Nou, Samson zal wel snel met excuses komen en zich hier volledig van distantieren.
Voor HJdeT, een vacature voor een dierenasiel, niet voor bestuurslid, maar voor een medewerker; Wat bieden wij?
Een aanstelling van 24-32 uur per week voor één jaar, met uitzicht op een vast dienstverband. Het salaris bedraagt maximaal 3.000 bruto per maand gebaseerd op een 38-urige werkweek, afhankelijk van kennis en ervaring van de kandidaat.
En dan heb je nog vele mensen die het gratis doen ja.. maar die zitten zelden in een bestuur, kan wel, maar vaak niet.
Jij gelooft in sprookjes, je denkt ook zeker dat de islam een vredelievend geloof is?
Mozeskriebels | 26-09-13 | 10:01 |
Lekker Piet, het woord moslim of islam heb ik niet een keer laten vallen in deze discussie. Het is natuurlijk het makkelijks voor u om mij extreem weg te zetten anders wordt het een beetje te ingewikkeld voor u. Ik doe ook vrijwilligerswerk in een dierenasiel, dus ik weet waar ik over praat. Die kennis doet mij vermoeden dat u het IQ van een cavia heeft.
@Schoorsteenveger | 26-09-13 | 10:00
Thanks, gelijk gevonden waarom het voorbeeld van van Bommel niet direct te vergelijken is met dat van Wilders:
'En voor de duidelijkheid herhaal ik het nog maar eens: zou ik die verwerpelijke en strafbare Hamaskreet hebben gehoord, dan zou ik onmiddellijk de demonstratie hebben verlaten.'
maar helemaal met je eens, waar hebben we het eigenlijk over!
Uiteraard is dit alles slechts een opmaat naar de volgende verkiezingen. In het geval Pechtold ging het om een profilering voor de Europese verkiezingen op donderdag 22 mei 2014. Dichterbij dan men denkt (slecht 8 maanden te gaan). De gemeenteraadsverkiezingen zijn al twee maanden eerder op woensdag 19 maart 2014. En er kan altijd nog eentje bijkomen.
Volgens die link van nu.nl moet Brussen zich woensdag 11 augustus melden op het politiebureau. Dat kan voorlopig alleen maar in 2021.
onwetent | 26-09-13 | 10:00 | + 0
En daarom ben je ook onwetend, omdat je jezelf er niet in verdiept.
Dat had ik allang door na het lezen van je eerde domme postjes.
Misschien kan hij contat leggen met Joop van Riessen , je weet wel de politieman die zei dat ze Wilders gewoon moesten mollen. En dat op TV , nooit meer iets over gehoord. Maar ja hij deed het ook niet via Twitter.
@ Wolveshead | 26-09-13 | 09:55 |
Als je het over de gebeurtenissen in Indonesië hebt, dan kan ik met je meedenken, maar hier in Nederland zijn geen noemenswaardige dingen gebeurt die onze nationale driekleur hebben beschaamd. Meewerken aan die Endlösung is wat anders dan die paar kale stakkers met een abjecte mening.
Cor Bos, PvdA, Wilders bedreigen.. tjaa.. Onder aanvoering van Pegtold krijg je dit natuurlijk. Hoe zou Cor Bos het vinden als hij als scheidsrechter belaagd zou worden, als hij aangevallen zou worden, als hij bedreigd wordt, of als op internet verklaard wordt dat hij wellicht zou moeten worden omgelegd?? Cor, je bent dom dom dom. Dat zijn bedreigers meestal. Blonde Geert is tegen alle geweld. Geert zou een voorbeeld voor je moeten zijn. Denk daar nou eens over na Cor Bos van de Partij van de Afpakkers!!
Wat je verder ook van Wilders vindt, maar een commandant van de brandweer die oproept tot een politieke moord?? Of is dit een andere Cor Bos?
Het lijkt wel weer voorjaar 2002. What's next?
www.pzc.nl/regio/walcheren/vlissinger-...
@ callmejustmac | 26-09-13 | 09:53
Pechtold heeft honderduizenden zwaar beledigt.. op een dag loopt hij op de boulevard in Scheveningen en dan komt hij zo iemand als Cor tegen..
HJdeT | 26-09-13 | 09:57 | + 1 -
Jij gelooft in sprookjes, je denkt ook zeker dat de islam een vredelievend geloof is?
De vrijwilligers daar doen dat ja, mensen zoals zakkenvuller Cor misbruiken ons subsidie systeem om er zelf wijzer van te worden.
Dat je dit niet weet doet me vermoeden dat je twaalf bent.
callmejustmac | 26-09-13 | 09:53 |
Inderdaad. Pechtold heeft Wilders uitgedaagd, en Wilders is er vierkant ingestonken. Nou ja, dat is het dan wel zo'n beetje.
En waar hebben we het over?
harryvanbommel.sp.nl/weblog/2010/01/27...
"Demonstraties zouden niet meer mogelijk zijn in Nederland als je verantwoordelijk kan worden gesteld voor wat willekeurige andere demonstranten allemaal roepen."
basweetutwel | 26-09-13 | 09:26 |
ik heb zo'n vermoeden dat ie geen collega's heeft.
scheidsrechter is nou niet echt een fulltime baan.
Een PVDA'er die een politicus omleggen een optie noemt
Een PVV aanhanger die een hitlergroet brengt
Een Moslim die die zijn vrouw ernstig mishandelt
Ik vind dit allemaal verwerpelijk, distansieer me hiervan, en ga over tot de orde van dag.
Er lopen ziende blinde randdebielen rond die écht denken dat als GW wordt omgelegd, 'alles weer liev, leuk en vredig' zal zijn.
-
Zonder 911, Bali, Beshlan, Theo, Pim, Madrid, Mumbay etc zat Wilders nog braaf bij de VVD...
HJdeT | 26-09-13 | 09:47 | + -1 -ah, dus de honderden jaren dat de vlag stond voor vaderlandsliefde die doen er niet meer toe, omdat een groepje linkse nationalisten het hebben misbruikt, nog geen twintig jaar lang.
NSDAP was links, waren socialisten, en dat probeert links maar te verhullen.
Ze hadden ook goede ideeën, en hebben veel gedaan voor de gewone man, alleen de uitvoering en dictatoriale manier zoals links denkende mensen dat kunnen, die was waardeloos met vele miljoenen doden tot gevolg.
De pvv hecht ook aan ons trotse verleden, waarmee Nederland zo groot in geworden, maar totaal niet in de trant van de nsb, integendeel.
De NSB'ers waren landverraders die de vijand hier hielpen, zoals de PvdA de moslims hier helpt zeg maar.
@ Mozeskriebels | 26-09-13 | 09:48 |
Dierenasiel is liefdewerk en oud papier, daar is geen geld te halen. Alles gaat daar op aan de beestjes, dus wat dat betreft plus kudo's voor Cor.
Het hangt hier van selectief denken aan elkaar. Als het maar in de kraam van de desbetreffende persoon te pas komt.
Het allerergste is dat de uitspraken zijn gedaan rechtstreeks aan het adres IN DE KAMER tijdens de algemeen beschouwingen het debat wat ging over de begroting.
zoiets is politiek ongehoord een blamage ,waar zelfs de kamer voorzitter werd omzeild door dat deze bunzing van D66 rechtstreeks de vraag aan de hr Wilders stelde .
Ik begrijp dan ook de woede en frustratie van de hr Wilders want een normaal mens heeft hier geen antwoord op.
Het is vragen om geweld , hier is D66 ver buiten haar bevoegdheid gegaan .
Ik zou nu wel eens willen horen hoe de min-president hier over denkt , dit KUN JE NIET maken
Wat maken mensen zich toch druk dat Wilders voor zijn verantwoordelijkheid van oppositie leider wegloopt, dit is alleen maar gunstig voor het kabinet omdat de oppositie te veel verdeelt is. De PvdA moet Geert dankbaar zijn want nu kunnen ze afhouden, jammer voor de VVD willen wel zaken doen.
@HJdeT | 26-09-13 | 09:47
Op menig fotootje op internet staan neonazi's ook met de Nationale Driekleur te wapperen, die ook maar in de ban doen dan?
Dreigen is machteloze frustratie, als PVV stemmer geniet ik met volle teugen van dit soort oprispingen.
@ (c)ZWITSUL | 26-09-13 | 09:20 | + 3 -
Ik doelde ook niet op deze rooie natnek, maar op die oud-commissaris van de politie. En al zou ik ome Cor bedoelen, dan nog interesseert het me geen zak dat er niemand meer bij het asiel waar hij werkt komt. Het gaat mij erom dat dit soort uitlatingen in Nederland strafbaar zijn, maar dat dit principe niet opgaat voor mensen die het juiste vakje aankruisen bij de verkiezingen. Want zo rolt links, de wereld was te klein geweest als een PVV'er had opgeroepen om Peggold of Samson 'om te leggen'.
botteslopert | 26-09-13 | 09:14
Foto's zijn er wel degelijk, alleen is het niet duidelijk of het een Hitler groet betrof.
Ook zijn er foto's van menig gespuis uit ultra rechtse kringen te zien, en niet de minste trouwens.
Ga naar de website van www.CIDI.nl en huiver.
Wilders heeft op die website ook nadrukkelijk afstand genomen met, ik citeer: Geert Wilders reageerde met de volgende zin: De PVV verwerpt uiteraard alles wat riekt naar nationaal-socialisme en extremisme.
Was Wilders wijs geweest tegen Peggold, dan had hij Peggold naar deze website moeten verwijzen waar hij die uitspraak 4 dagen geleden heeft gedaan.
Daarmee had Wilders namelijk een echte dreun verkocht door ipv geërgerd te reageren op Peggold z'n uitlatingen, die ik overigens verder over de streep vond gaan dan het antwoord van Wilders.
Sketcher | 26-09-13 | 08:47 | 100 punten.
Het had Wilders gesierd als hij kereltje peggold waardig had gepareerd. Geert moet zich niet uit de tent laten lokken door die kabouter.
ANGEL70 | 26-09-13 | 09:43 | + 0 -
U verlaagt zich nu tot het niveau van bovenstaande twittergek. Daarmee bent u net zo erg. Overigens is het niet Pechtold die deze uitspraak doet. Dus waarom zou die hiervoor gestraft moeten worden?
Knap werk overigens verder van Pritt. Om in de krochten van het twitternet een gek te vinden. Tjonge. Doe je niet zo maar even.
Botte Hork | 26-09-13 | 08:36 | + 41
Lol. Kansloos. Nu ja, ik teken maar 1 petitie per maand en zit al aan mijn tax.
www.change.org/petitions/the-bbc-pleas...
Ben Adam | 26-09-13 | 09:36 | + 2
Mooi stukkie. Verhelderend.
Los daarvan, opsluiten die Cor. Z.s.m. en zo lang mogelijk.
Met miezerige mannetjes als pechtold in den haag , die nederland gratis weg willen geven aan de EU hebben we verder geen vijanden nodig. Opruien en haatzaaien richting de PVV. De campagne is van start gegaan.
Bestuurslid dierenasiel. Wat houdt dat precies in?
'Na lang vergaderd te hebben is besloten om Bello een verblijfsvergunning te verlenen'.
Armin Langbaard | 26-09-13 | 09:30 | + 6 -
Wat dat inhoud? Dat je elk jaar een dik bedrag op je bank krijgt om eens in de drie maanden te " vergaderen" met stom links gezever hoe je nog meer subsidie kan krijgen zodat Cor volgend jaar nog meer op zijn bank krijgt gestort.
Zoiets.
@ Mozeskriebels | 26-09-13 | 09:42 |
Het hakenkruis is besmet geraakt door WOII en wordt daarom niet meer gebruikt. Hetzelfde geld voor de Oranje vlag. Het getuigt van weinig historisch besef als je toch met die vlag gaat zwaaien tenzij je werkelijk dubieuze bedoelingen hebt. Wilders schijnt niet voor niets al excuses te hebben gemaakt aan zijn grote geldschieters het CIDI.
captainobvious | 26-09-13 | 09:42
Wouter Bos was ook een Feyenoord-fan, of pretendeerde in ieder geval er één te zijn.
Aan de andere kant, gezien het feit dat hij ook niet wil dat zijn kinderen op wat voor manier dan ook met allochtonen geconfronteerd worden, is hij misschien stiekem ook een PVV-stemmer.
Cor Bos houdt niet zo van vrijheid van meningsuiting en vrije journalistiek.
twitter.com/CWBVLIS/status/2967375600...
"Als je Pownews ziet dan zou je wensen dat vrijheid van Nieuwsgaring onmiddellijk werd afgeschaft. Gelukkig zit er een knop op de TV."
Hij ziet of hoort iets dat hij niet wil zien of horen. Zijn reactie: Voor iedereen verbieden.
Gelukkig heeft hij door dat dit niet werkt en stopt zijn kop in het zand.
Ome Cor is blijkbaar niet goed op de hoogte van "Duitsland". Hier in Frankfurt worden die linkse lui al jaren uitgelachen en als hinderlijke Berufspolitiker neergezet. Na de laatste stemronde afgelopen weekend moesten er allerlei types hun mandaat inleveren, en meteen janken op de Hessische Rundfunk en waar ze ook maar konden. In de trant van "ik ben al 30 jaar kamerlid voor de Grüne en ik ben 56 ik kan niks anders en nu weet ik niet wat ik moet doen". Triest, drama die lui.
Zoals reeds door mij geschreven:
Links meet met twee maten.
@keikoud | 26-09-13 | 08:58
Wie of wat zijn volgens jou die "kwaliteiten reaguursels"?
Jeuj, ik wens de politie veel succes met het opsporen van o.a. @vraagstaart en ondergetekende.
Dat worden snoepreisjes naar o.a. Frankrijk, Italië, Spanje, Indonesië etc.
-weggejorist-
Vergeet ik nog het linkje voor je nl.wikipedia.org/wiki/Prinsenvlag
Het echte nieuws schijnt niemand op te vallen, een voetbal fan die geen Wilders stemt, ongelooflijk.
@mark shit, de prinsenvlag is een vlag van verzet, een vlag van de geuzen en zelfs de enige echt vlag van de Oranjes.
Het rood wit blauw is eigenlijk miet correct en ons opgelegd door Napoleon.
Dat de nsb het toen misbruikt heeft als hen vlag, dat doet er niet toe.
De prinsenvlag is een oranje gezinde vlag, welteverstaan de echte oranje, Willem van..
Niet deze oplichters die hier nu de troon bezet houden, dat zijn geen volle nazaten en daarbij hebben ze ons land meer kwaad dan goed gedaan.
Zal je een linkje sturen, mag je het zelf lezen.
Hetzelfde geldt voor het hakenkruis, dat was ook een vredelievend symbool.
Ik maak me meer druk over de islamitische vlag hier in Nederland dan een historische vlag waar wij Nederlanders eigenlijk trots op moeten zijn, anders had je nu fransoos geweest.
@misti | 26-09-13 | 09:19
Bewijs maar zoiets dergelijks. Je hebt niets, dus er zal ook geen vervolg meer komen op je comment als in het beste gevan wat gebazel, waarvan akte!
Stemmingmakerij kan zo gevaarlijk zijn.
Net als Opstelten is Pechtold burgemeester geweest, en alleen al daarom volstrekt ongeloofwaardig als politicus.
Een burgemeester wordt op mistige wijze en ondemocratisch benoemd. Wie in dergelijke (koningsgezinde) kringen carriere kan maken is opgevallen door een bewuste conformistische houding. Totaal ongeschikt voor welke politieke functie dan ook. En al helemaal bijzonder ongeschikt als minister van justitie in het geval van trekpop Opstelten.
.. maar goed. Omdat er helemaal NIETS meer te verwachten valt van de politiek, gaat mijn stem naar de meest bedreigde politicus.
Ik hoor die man niet bijzonder verstandiger dingen zeggen, maar gezien de aandrang om hem evengoed te vermoorden moeten de gebruikelijke schoften iets weten van meneer, wat ik nog niet zag.
En anders is het prima voor een verhoogde bloeddruk bij o.a. meneer Pechtold, Een. Hele. Gevaarlijke. Eurofiel.
God wat kan ik hier kwaad om worden. Onaangenaam soort my-way-or-the-die-way idealisten uit de babyboomerklasse.
Armin Langbaard | 26-09-13 | 09:30
Bello is zeer agressief, valt de andere honden aan en bijt ze. Laten we hem maar elke dag een extra stuk vlees geven en een grotere kooi, misschien houdt hij dan wel op.
@ sinar2 | 26-09-13 | 09:32 |
Wilders is een politieke opponent, een van hen. Hoe fel de debatten ook mogen zijn, een doodswens zit er echt niet bij. Die veronderstelling is echt treurig. Maar je bent niet de enige die zo denkt. Dat is juist het probleem, een deel van Nederland snapt niet het verschil tussen een fel debat en elkaar naar het leven staan. Dat daar vervolgens ook nog een naar gehandeld wordt is echt het allertreurigst.
Tja, dooddoener, iedereen kent de uitdrukking, en weet dat hij bewaarheid wordt, maar toch; De nieuwe fascisten zijn de anti-fascisten.
Deze tweet van hem ook: "Moet niet gekker worden hier in DE. Ze lopen er rond met shirtjes van 020. Altijd wel gedacht dat de duitsers nog fout zijn." Die spoort echt niet.
www.bnr.nl/opinie/kustaw-bessems/62977...
diepe zucht...
@keikoud | 26-09-13 | 08:58
Ik merk het, gezien je reaktie. Ga 's werken voor de kost.. tokkie!
En zelfs in Nederland kunnen we niet om de grenzeloze domheid van Cor Bos heen. Als omleggen geen optie is, dan maar veilig in het gevang met deze idioot.
Is het verbieden van de PvdA geen oplossing? Deze partij maakt al decennialang vele duizenden slachtoffers in Nederland. Alleen al voor het verkrachten van het onderwijs verdienen alle kopstukken van deze partij sinds Van Kemenade levenslang.
@Greet. Als je niet geassocieerd wil worden met neo-nazi's moet je ook niet gaan lullen met De Winter en Le Pen. Eikel.
Zo te zien is Geert weer 'back in business'!
Wat een onzin. Deze man laat zijn onderbuik spreken, net zoals het gros der reaguurders hier dagelijks doet. Mark Rutte werd ook dood verwenst in verschillende topics hier, wie is er nu hypocriet?
. . . D66 bestuurders bestaan uit uit roomblanke twee verdieners die . . .
ox | 26-09-13 | 08:48 | + 18 -
In de wat kleinere minder opvallende gemeentes bestaan de D66-bestuurders uit hele zwermen beter gesitueerde vrouwen met gymnasium en vwo opleiding en een man met een leidinggevende baan. Doe maar es toetreden daar in zo'n lokale afdeling van de partij. Als man ben je net goed genoeg om foldertjes rond te delen in de wijk, de vrouwen doen verder het denkwerk. De enige man die binnen die partij scoort is die het goed doet bij de vrouwtjes, of een lief is van eentje popie.
@fleurtje | 26-09-13 | 08:55
TOP! Je hoeft je nergens voor te schamen, doe ik ook niet.
Technisch gezien is dit geen bedreiging, maar hooguit de beschrijving van een mogelijkheid om de onbeschoftheid van Wilders te stoppen.
@HJdeT | 26-09-13 | 09:29
Met een "ja maar hullie willen ...." kom je kinderachtig over. De waarheid is dat een groot deel van zogenaamd democratisch links Wilders uit de weg geruimd willen hebben. En het ze niet uitmaakt hoe dat gebeurd.
@U2ROK | 26-09-13 | 09:25
Om even daarvoor aan te geven dat hij afscheid heeft genomen van het brandweerkorps. Oei.
@ Armin Langbaard | 26-09-13 | 09:30 |
Gaat eerder in de richting van een spuitje (omleggen) dan een verblijfsvergunning denk ik. Met zo'n instelling zullen de dieren aldaar ook wel niet veilig zijn.
Pechtold, was dat niet die criminele wethouder van Leiden die alleen dankzij het ambtelijk verschoningsrecht niet strafrechtelijk vervolgd kon worden?
Pechtold, was dat niet die criminele Burgemeester van Wageningen die de vrienden van Volkert vd Graaf opriep zijn kantoor en huis op te schonen voordat hij de politie opdracht gaf tot een huiszoeking?
Dit miezerige kereltje kon hiervoor, dankzij het ambtelijk verschoningsrecht, opnieuw niet strafrechtelijk vervolgd worden.
Sociaal en rechtvaardig omleggen, het kan.
Ach, zo langzamerhand legd de hele pvda zichzelf wel om....
Totaal idioot, wtf.
Ach, zou Wilders wel hebben kunnen slapen vannacht ?
"Wilders op een dodenlijst. Ja je kunt ook niet alles maar roepen in deze wereld.", aldus ome Cor Bos aka de linkse geweldspauper.
Wat is dit voor totaalmalloot, joh? Kom op, Pechtold. Volgens u zijn nu alle PvdA'ers doodsbedreigers, toch? Pak die Pechtold aan!!1!
Op 22-4-13 tweet hij: "Wilders was in Volendam dit weekend met een cordon van politie er om heen. Wij, de belastingbetaler moeten hieraan meebetalen."
Het is nu ook duidelijk waarom hij daar van baalt (;
Bestuurslid dierenasiel. Wat houdt dat precies in?
'Na lang vergaderd te hebben is besloten om Bello een verblijfsvergunning te verlenen'.
De voorliefde voor dieren gaat wel vaker gepaard met linksch extremistisch denken. Een mini Volkert zeg maar.
Ik vertrouw die dierenknuffelaars dan ook voor geen meter.
@ sinar2 | 26-09-13 | 09:26 |
Net zoals rechts Nederland zijn vingers aflikt bij het idee dat alle moslims gedeporteerd worden? Een werkelijk abjecte veronderstelling die meer over u dan de linkse goegemeente zegt.
@ Lewis | 26-09-13 | 09:27 |
Spuit elf.
Corretje heb een tik van de molen gehad! beetje stoer doen op internet en ondertussen schietgebedjes doen als hij de straat op moet.
Slemiel.
@U2ROK | 26-09-13 | 09:24 |
Of deze: 'Pownews blijft Jorritsma van Almere lastig vallen. Misschien kan een goede brand in hun studio er een eind aan maken.'
"en fan van feijenoord"
Hmmm.. Met al die pvda'ers die t aantrekt weet ik langzamerhand niet meer of ik nog met die club geasocieerd wil worden...
Maar weer typisch pvda/links denken dit. Alleen maar oproepen tot geweld!! Waar men rechts van beschuldigt.
Je zal maar lid zijn van die ****partij!
Zichzelf Beschaafd noemenden die het Aller Beste voorhebben met de wereld zijn de gevaarlijkste zeloten. Ik hoef hier echt niet te zeggen welke socialist ook zulke voornemens had - en waar dat op uitdraaide.
Die Bos is lekker bezig.... Het zou je collega maar zijn.
twitter.com/CWBVLIS/status/3742081603...
Ik denk dat een grote meerderheid van de linkse goegemeente reikhalzend uitkijkt naar de moord op Wilders. En af en toe verspreekt er zich eentje in zijn enthousiasme hierover.
Democratie, voor zover die ook een andere mening inhoud als die van hen, is niet aan ze besteed.
En op 8 maart twittert onze Cor:
"Pownews blijft Jorritsma van Almere lastig vallen. Misschien kan een goede brand in hun studio er een eind aan maken."
Het eerlijke verhaal vertellen... Cor Bos vertelt het eerlijke verhaal. Bij de PvdA loopt op z'n minst zoveel vuig volk rond als bij de PVV of bij om het even welke andere partij.
"Links denkende mensen hebben een psychologische stoornis:
Volgens Dr. Rossiter parasiteert de progressieve agenda op de zwakte en gevoelens van minderwaardigheid onder de bevolking door:
- het creëren en versterken van slachtofferschap;
- het bevredigen van kinderlijke claims op erkenning, toegeeflijkheid en compensatie;
- het aanwakkeren van primitieve gevoelens van jaloersheid;
- het verwerpen van de soevereiniteit van het individu om hem te onderwerpen aan de wil van de overheid."
- Dr. L Rossiter
Met dank aan de reguurder van de site waar ik het net vandaan haalde. Ik snap nu wel hun 'gedachte', hoe ziek de gedachte van dat soort mensen ook zijn.
Net als bij religieuzen bestaat er bij linksmensen bijzonder weinig tolerantie voor andere meningen. Dictaturen komen meestal van links, net als kogels.
.
@Oerkoendoe | 26-09-13 | 09:22
Is dit een retorische vraag?
Een tikkende tijdbom die Cor...
Op februari 2013 de volgende tweet van onze vriend:
"Pownews heeft zich onbehoorlijke gedragen. Het wordt tijd dat deze verslaggevers eens een flink lesje geleerd worden. Alles is geoorloofd"
Ik vind kiezersbedrog heel wat onbeschofter dan een ongecontroleerde uitlating van Wilders. PvdA'ers kunnen beter hun wonden gaan likken ipv zich op dergelijke manier in de media uiten
Dit type mens is precies hetzelfde als een moslim religekkie.
Zodra de denkwijze van een ander ook maar iets afwijkt, dan moet het KAPOT!
Is dit nou een Fatwa van de PvdA?
Wat een stakker die Cor Bos. Be a man en laat je tweet staan, lutser. Oppakken die haatzaaier.
Een retorische vraag... sure. Al zou ik het wíllen, dan zou ik nog niet weten hoe ik die vraag retorisch moest lezen.
Dat is een zekerheidje; die 25 retweeters hebben andere rechten dan een journalist, puur en alleen omdat het Wilders betreft... Die 25 retweeters worden dus echt niet "gevraagd" zich te melden.
Voor heer Pechtold vrees ik dat ook heel veel linksige mensen hem een 'zielig, miezerig en hypocriet mannetje' vinden.
@ Unl1m1teD | 26-09-13 | 09:14
' ongestraft '.. dat geloof je toch zelf niet, PvdA'er Cor Bos is aangeschoten wild.
Wie wil er nu nog een asielhondje van dierenasiel Walcheren dan ?
Cor Bos is weer een PvdA diamantje.
Heeft Peter R. de Vries al iets getweet over partijdige scheidsrechters die er zelf om vragen?
Oh wacht, dat geldt slechts voor scheidsrechters die door kansenparels doodgetrapt worden, met de mening van Cor Bos kan de Vries het alleen maar eens zijn.
Later op de dag zal we weer blijken dat we Cor Bos volledig verkeerd begrepen hebben en dat het zo niet gemeend was. Een laffe man dus.
nee zoiets zal een pvv-ert noooooit doen. echt niet hoor.
Sjeng de helle | 26-09-13 | 08:58
"Maar wie is hier nu de NAZI? Diegene die daar stond met de prinsenvlag? of diegene die een ander wil omleggen? "
Dat is simpel. Degene met de prinsenvlag.
Ik heb van mijn ouders geleerd dat je de schreeuwers maar het beste kunt negeren. Wanneer je namelijk reageert op het geschreeuw, gaan ze alleen maar harder schreeuwen. en veel inhoud heeft het niet.
dat geldt volgens mij voor deze heer, en ook voor dhr. Wilders.
Dit gaat helemaal nergens over.
maar wel goed voor het sentiment van de lezertjes.
En op 1 maart 2013 de volgende tweet van Cor:
"Wilders op een dodenlijst"
Den Uyl was zelfs bewezen een nazi!
De tegenstander uit de wegruimen is, als je de historie van links een beetje kent, in die kringen een heel normale bezigheid.
Doordat heel mensen alleen naar de opruiende fabeltjes luisteren van de npo en linkse partijen, denken veel mesen dat Wilders een gevaar is.
Het partijprogramma die kennen ze niet, ga eerst een lezen waar de pvv voor staat, en npo, breng dat eens naar voren ipv altijd Wilders neer te zetten als racist en moslim hater.
Wilders is best mils naar moslims, hij vraagt alleen aan hen om dat geloof te belijden waar het hoort, in de moskeehaathut of thuis.
Dus niet op straat of in openbare gebouwen.
Hij vraagt alleen om nieuwe Nederlanders onze wet te respecteren of anders hier weg te gaan, niet meer, niets minder.
En de Koran noemt hij een boek van haat en geweld, wat het ook is.
Ik vind hem daarin nogal mild, van mij mogen namelijk alle moslims eruit, voor mensen die onze westerse normen en waarden haten is er geen plaats in Europa.
Als ze het geloof afzweren, en assimileren, hartelijk welkom en doe lekker mee!
Ach ja. Katten in het nauw....
Pechtold drukt op een zeer plekje en direct is het janken geblazen. Wilders kan dit beter.
Het is erg treurig dat types als Cor Bos dat niet begrijpen en zulke domme uitspraken doen. Maar goed, als je van mening bent dat Wilders zich niet hoeft te verantwoorden voor de neo-NSB-ers in zijn achterban, dan is het ook niet nodig om nu Pechtold of Samsom hier op aan te preken. Dat zou hypocrisie ten top zijn.
Wel lekker makkelijk om Pechtold hiervoor verantwoordelijk te stellen.
Volgens mij besluit iedereen voor zich wat zijn of haar acties zijn, Pechtold heeft meneertje Bos niet gedwongen om dit te tweeten.
En dan zijn de aanhangers van Wilders "Nazi's" als dit soort figuren (Lees: NSB'ers, gestapo, etc) uit naam van 'socialisme' mensen willen omleggen.
Gezien de reaguursels ben ik niet de enige die de ironie hier van in ziet.
Maak me ernstig zorgen over de toekomst, zeker als linksmensen nu ongestraft dit soort uitlatingen kunnen doen, wetende dat er ergens een partijbobo is die hen het handje boven het hoofd houdt. *Schudt hoofd*
dat mensen als Pechthold, in tegenstelling tot Wilders nog wel zonder bescherming over straat kunnen lopen toont wel aan hoe vredelievend PVV mensen eigenlijk zijn
Peggold vertelde dat er in de demonstratie van de PVV enkele mensen de hitlergroet brachten en schaarde aldus de PVV gelijk met neonazis. Is er niemand die denkt dat iedere politieke partij garen spint als iemand even twee of drie mafkezen regelt die even met de rechterarm omhoog gaan staan tijdens de PVV-demo? Het valt mij mee dat er nog geen foto's van zijn. Dan kan iedere gutmensch even melden dat het allemaal neonazis zijn bij de PVV. Opmerkelijk ook dat er zo weinig media-aandacht voor de demonstratie van de PVV was. Wel veel beelden op het journaal gezien van de linkse SP/GL demonstratie. De PVV wordt stelselmatig genegeerd in alle andere media dan de krant van de "onderbuik van wakker Nederland". Word eens wakker Nederland!
Leuk ook dat de retweeters naar het politiebureau mogen komen. Dus als ik een link met dit verhaal aan een maat doormail dan mag ik óók langskomen? Heeft de politie dan ineens wél tijd, in tegenstelling tot een aangifte van geweld of diefstal?
Wonende in het buitenland, vraag ik me echt af tot welke linkse dictatuur Nederland is afgegleden als ik dit soort berichten lees...
Onbeschoft. Tja.
Pechtold lokte hem natuurlijk ook wel behoorlijk uit zijn tent door hem aan te vallen over een handjevol neo-nazi's die bij één van zijn demonstraties aanwezig zouden zijn geweest om vervolgens Pechtold zijn EU-verhaal erbij te trekken en af te sluiten met het zwart maken met een handjevol politieke partijen uit het buitenland waar Wilders mee samenwerkt om een vuist tegen de EU te kunnen maken.
Dit was een beginnetje van Pechtold zijn strategie voor de komende Europese verkiezingen. Partijen waar Wilders mee samenwerkt zwart maken in de hoop dat mensen er niet op durven te stemmen en tegelijkertijd die partijen te dwingen minder toenadering tot elkaar zullen zoeken (want wie wil er nu als nazi worden afgeschilderd?), zodat de oppositie tegen de EU zwakker zal zijn en de EU-moloch van Pechtold door kan rollen.
Wat mij betreft komt dat onbeschofte dus van beide kanten. Alleen niet zo slim van Wilders om zich zo te laten kennen.
En wat twittert meneer Bos op 3 juli 2012???
"Gaat goed zo, nu de leider nog elimineren"...
wat hebben wij met Duitsland te maken?
Pechtold is nu blijkbaar de geslagen hond.
Maar de wild om zich heen slaande Wilders was ook wel erg vreemd bezig.
Onze geert neemt wel erg snel de slachtofferrol op zich.
Oh en al leggen ze Wilders 15 keer in een dag om, de islam is en blijft een waardeloos geloof, dat bovendien met kracht bestreden moet worden, dat kun je niet met een politieke moord onder het vloerkleed laten verdwijnen en ook niet met twee moorden. Met een paar duizend trouwens ook niet eens, zo duidelijk is de ware aard van de islam de laatste tijd toch wel geworden.
De meeste mensen weten het inmiddels.
En die veenbrand laat zich niet meer makkelijk stoppen.
Wie met voetbaltokkies omgaat wordt er mee besmet.
aha nu wordt het me duidelijk waarom ..
www.telegraaf.nl/binnenland/21922761/_...
Pechtold de hoer van de Nederlandse politiek. Hij wil met z'n fat ass op het mooie zachte pluche, ten koste van alles blijkbaar.
Bij fortuin waren ze bang dat die aan de macht zou komen, bij Wilders is dat zeker niet het geval. dus dat gescheld stelt niks voor
Wie moeten we, wegens een onbeschofte mening omleggen? Cor Bos moet dood ofzo?
Is dat nou echt nodig, er is al een nijpend tekort aan scheidsrechters in het amateurvoetbal, dus kunnen we hem niet beter laten leven, ook al is het een PvdA'er en lompe klootzak?
Of begrijp ik het nou weer eens niet?
Maar ook al begrijp je elkaar niet, dan kun je toch wel met argumenten komen waarom iemand ongelijk heeft?
Leven we niet in een moderne overlegmaatschappij, met vrije meningsuiting en recht van informatie, ook al strookt dat niet altijd met de eigen opvattingen?
Geeft overigens wel weer een goed inzicht in de geestelijke toestand van menig socialist, hier en daar zouden ze liefst zelf de treinen naar het oosten weer laten rijden onder het mom van (vul kletsverhaal hier maar in).
Dat die van Riessen nog geen topfunctie bij de EU heeft. On-be-grij-pe-lijk.
Ik heb nog nooit een PVV-er horen aanzetten tot haat en moord. Wel zat PvdA-ers. Een deel van het electoraat van de PvdA is zelfs Hitler-fan. Wanneer gaan we iets tegen die haatgroep doen?
@Sketcher | 26-09-13 | 08:47 |
Ik ben ook voor het vrije woord maar drammertje pechtold mag wel een keer op zijn nummer worden gezet. Zelden zo arrogante zak hooi gezien met zo weinig visie. Probleem is alleen de aanhef van de petitie "
Wij Stemmers en sympathisanten" ik ben geen van beide.
Roer | 26-09-13 | 09:00
Ze staan allemaal op die wikilijst. Maakt ook de verhoudingen qua omleggen duidelijk.
Ik walg steeds meer van D66 en de PVDA. Iedere dag weer een beetje meer.
Toch leuk, als je (achter)kleinkinderen straks een keer je naam gaan googelen en dan hier uitkomen.
Eéncellige lutsert.
Op GS betekent een neqschot toch een ban for Life? Volgens mij doet Cor Bos een neqschot..
seven
Dat rechts dat wil is iniddels ook bewezen. Goh wat kan jij knap generaliseren en redeneren. Chapeau!
simpelman | 26-09-13 | 08:50 |
Pechtold hangt enkel de moralist uit als hij daar politiek bij kan winnen. Is schering en inslag in de Tweede Kamer, en ook en vooral in de Eerste Kamer: de moraal staat volledig in dienst van de politiek.
Dat moet je die uitstervende clubs als de SGP nageven, zij neigen er nog steeds naar de politiek in dienst van hun moraal te stellen, onvoorwaardelijk. Dat siert hen.
Overigens, als je zoals hij claimt fan van Feijenoord te zijn, ben je dus fan van de deelgemeente en niet van de club.
Klinkt logisch gezien zijn denkbeelden en partij. Die deelgemeente is zo ongeveer het walhalla voor die lui.
Ik zie uit na de volgende verkiezingen... dat bedoel ik niet #retorisch
Was Pechtold niet de man die in de Tweede kamer wijgerde te antwoorden op vragen betreffende zijn Bilderberg bezoek?
Moet ik die nog serieus nemen? Het zal toch niet.Maar wie is hier nu de NAZI? Diegene die daar stond met de prinsenvlag? of diegene die een ander wil omleggen?
En zelfs als er figuren waren die extreem rechts denken tussen al die duizenden mensen mag ik dan alles over een kam scheren? Als dat het geval is dan begrijp ik de protesten tegen Wilders niet als het diens uitlatingen over de fundamenthalistische Islam niet, want die extremisten zijn verantwoordelijk voor duizenden moordpartijen.
Haha, dit topic trekt alle reaguurders van de Telegraaf aan, een paar kwaliteiten reaguursels daargelaten. Man plaatst overtrokken tweet en daar reageren we allemaal net zo overtrokken op. Plaat beton, kokend bloed, opsluiten... etc. hahaha, ik lach me gek met dit topic. Tokkies trekken tokkies aan.
zo, nu eerst een van de pareltjes van de islamitische wereld inschenken. Koffie.
Participeren is niet aan Cor besteed. Hij wil de baas spelen, scheidsrechter zijn. Als je zo partijdig bent vraag ik me af of je wel mee moet fluiten. "Dat moeten we niet willen met zijn allen". Tenminste dat riep Samsom gisteren nog te pas en te onpas.
Hij bedoelde: "Dat willen alle 10 de fractieleden niet"
Btw, we weten ook aan welke kant de NOS weer staat.
Zoeken op Pechtold en Wilders laat alleen maar "miezerig mannetje" zien:
nos.nl/zoeken/?s=Pechtold+Wilders
maar is dat nou die brandweercommandant van Veere die voorsteld om Geert Wilders te (laten) vermoorden ?
Dat socialisten andersdenkende willen omleggen is na honderden miljoenen doden nl.m.wikipedia.org/wiki/Democide#Lijst... inmiddels wel duidelijk.
Democratie telt in Nederland alleen als je links stemt, en alles klakkeloos aanneemt wat de staats tv je probeert wijs te maken. ga je hier niet in mee, ben je vrijwild en een tokkie .
Schaam me nergens voor en stem PVV,en vertel het aan iedereen. Dit land wordt nu geregeerd door een stelletje amateurs, die als ze straks als ze zijn uitgekotst voor de rest van hun leven in een riante wachtgeld regeling zitten, omdat ze alleen kunnen delegeren ,en nergens verstand van hebben.
Twitter, leuk popcorn medium. Gaat de politie hier ook snel op af zoals ze doen als je een aanslag twittert? Cor Bos is een mongoal. Omleggen is nooit de oplossing. Tenzij het moslim extremisten betreft, of rechts/links extremisten. Centrum extremisten mogen ook weg.
Grappig natuurlijk dat Cor niet snapt wat retorische vragen zijn =)
Ach, Pritt overdrijft een beetje. Deze goede mens heeft zich slechts de vraag gesteld, de academische vraag, of 'omleggen' een oplossing zou kunnen bieden, toch? En betekent omleggen niet in de eerste plaats 'het roer omgooien', en pas in tweede of derde instantie 'vermoorden' toch?
Wel vreemd is het verband dat door deze goede mens wordt gelegd met Duitsland, en de woordkeus die daarbij wordt gebezigd. Omleggen riekt naar 'umlegen', en als je oplossing naar het Duits vertaalt krijg je 'Lösung'... Zal allemaal wel toeval zijn natuurlijk, deze Godwin. Verwijzingen naar die donkere bladzijden vind je tenslotte enkel in kringen rond Wilders, en nergens anders.
he Cor Bos.. is je compjutert gehakt ?
Je moet toch wel een gigantische plaat beton voor je PVDA kop hebben als je, na alles wat er gebeurd is in de afgelopen jaren, nog steeds met dit soort pareltjes naar buiten weet te komen.
Wat een enorme lul. En daar is niks retorisch aan, dat is een vaststelling.
Als links in het nauw gedreven word,grijpt het naar geweld,met dodelijke afloop (2002)
Hmm nu begrijp ik waarom slinks zo dol is op de religie van vrede.
Cor Bos is een miezerig mannetje. Met zijn dubbele vraagteken.
raskol | 26-09-13 | 08:48 |
Dan vindt hij alleen maar medestanders, helaas.
Deze tweet van Cor Bos was al zeer over de grens maar de rest van zijn tweets zijn op zijn minst bedenkelijk.
Twitteren is voor veel mensen niet slim: het is als emailen na 11 uur savonds met 3 of meer wijntjes op....
Aan de andere kant: het DE manier om de ware aard van iemand te ontdekken.
Benieuwd of peggold de pvda of feyenoord gaat vragen afstand te nemen van dit sujet. En vooral op welk volledig willekeurig moment. Ik gok uitreikimg van de televisiering!
Gaat Pechtold in ons parlement nu ook aan de leider van splinterpartij PvdA vragen of hij zich wil distantiëren van dit soort meelopers? En vindt Samsom Pechtold dan een min mannetje?
Al dit geloei leidt de aandacht wel weer even af van het inhoudelijke gekluns van onze Haagse politiekers, dat is natuurlijk altijd meegenomen.
Typisch Partij van de Arbeid. Demoniseren en opfokken, maar als er iets mis gaat doen ze alsof hun neus bloedt. Hebben ze ook bij Pim Fortuyn gedaan, die zelf nog heeft gewaarschuwd voor een eventuele aanslag op zijn leven en daarbij de Partij van de Arbeid als medeplichtige heeft aangewezen.
Maar ja, zolang er kansenparels zijn die de moeite nemen om te stemmen - en babyboomers die stug vast zijn blijven zitten in het soort denken dat Drees de partij uit heeft gejaagd - zal de Partij van de Arbeid dit walgelijke gedrag blijven vertonen.
Letterlijk gezien stelt hij slechts de vraag of het de oplossing zou zijn. Evengoed oppakken en aanpakken de hufter.
-weggejorist-
Ik gun deze scheidsrechter graag een wedstrijdje met teams vol kansenpareltjes, waarin de gemoederen hoog oplopen...
Kunnen we Cor Bos niet frituren? Ik bedoel dit natuurlijk retorisch mensen.
@PeggolT
D66 heeft altijd de grootste bek als het gaat over "samen", "multiflauweculti" en "één Europa". Maar op Wassila Hachhi na bestaat de voltallige vertegenwoordiging van de partij in zowel 2de kamer, Europees parlement als ook het partijbestuur uit roomblanke twee verdieners die hoogstwaarschijnlijk nog nooit van hun leven in een "kansenwijk" geweest zijn. Laat staan dat ze er werken of wonen.
Alleen maar roomblanke Nederlandertjes om je heen PeggolT.... en dan Wilders even slinks, goedkoop en vooral achterbaks in de hoek van het neo-nazisme willen duwen....?
Ik zou niet graag Cor Bos willen zijn op dit moment: er is een grote groep gekkies die dit als een kans zien om hun frustraties te uiten. Combineer dat met 'Feyenoord-fan' en je hebt een nog grotere schare tegenstanders. Hoe dom kun je zijn, het idee van omleggen daargelaten, dat je dit op twitter gooit?
Pechtold laten veroordelen kan overigen hier: petities.nl...
Bedankt voor uw medewerking.
Botte Hork | 26-09-13 | 08:36 |
.
Ik ben tegen deze petitie om dezelfde rede dat ik tegen elke vorm van het ontnemen van het vrije woord ben. Wilders zegt niet zelden ergere dingen en hij had de gelegenheid zich publiekelijk te verdedigen. Pechtold hiervoor te willen aanklagen maakt u netzo erg als iedereen die Wilders de mond wilt snoeren
Die man snapt niet dat veel van zijn collega-fans bij Feijenoord tevens groot fan zijn van Geert Wilders. Hij moet maar met een groot bord met die tekst tijdens een wedstrijd bij het stadion komen staan. De held.
Niemand heeft wat geleerd van Pim Fortuyn, vreselijk dit. Als er ook maar iets met Geert gebeurd dan komt er anarchie.
Een pvda'er die zijn eigen graf graaft. Zo 2013. *vreugdedansje doet*
Wil Pechtold geen Godwin-insinuaties meer doen, Wilders zijn taalgebruik verschonen en iedereen alstublieft ophouden met Twitteren (in algemene zin)? Het debat wordt er kwalitatief niet beter van. dank u
Als ik de aanhang van Wilders soms zie en hoor knijp ik mijn tenen bij elkaar, maar het echte schorem zit toch echt bij andere partijen.
Ai, en we weten dat rechts meestal alleen dreigt, maar links voegt de daad ook bij het woord... (Volkert van der Graaf).
Het zou me niet verbazen wanneer Cor Bos inmiddels een beetje begint te zweten vanwege zijn tendentieuze vraag-tweet. Eerst probeerde hij waarschijnlijk quasi onverschillig de ophef weg te lachen, maar nu langzamerhand begint zijn schip toch serieus water te maken en ziet hij in dat eventuele poets en lappogingen de schandvlek alleen maar groter maken en kan hij niets anders doen dan stil zitten in de hoop dat er snel ander belangrijker nieuws komt waardoor de shitstorm die hij over zich heen krijgt slechts van korte duur zal zijn.
Tuurlijk is jezelf omleggen een oplossing, ben je ineens ook van het gezeur van je schoonmoeder af..
Typisch weer zo'n drammerige, linkse drol. Zo eentje die tijdens de spits in een overvolle trein zijn vouwfiets gaat lopen demonteren. En dan boos worden, omdat het zo druk is en men geen rekening houdt met zijn inklaprijwiel.
Het past wel helemaal bij het gedachten goed van een groot deel van de pvdallah, dat moet je hem nageven.
Wat een malloot.
Ben ook van mening dat Peggold best hard gestraft mag worden voor zijn insinuaties. Zijn opmerkingen waren dik over de rand en niet tot de orde roepen geeft dit soort Twitteraars het gevoel dat het mag.
Grote kans dat hij niet weet wat er aan vooraf ging, want dat zegt de kwaliteitsmedia er niet bij
De lafbek heeft zijn tweet verwijderd. twitter.com/CWBVLIS
Huh? Wilders werd toch beveiligd? Met welk leger gaat Heer Bos die DKDBers dan te lijf? Storm. Glas. Water.
*
Btw, het demoniseren van Pechtold in casu is wel te billijken? Pechtold heeft immers geen beveiliging en iedereen weet wat voor mafklappers zichzelf PVV aanhanger noemen.... zeer onverstandig dit
Links is lievvvvv. Zolang je maar in hun mondje plast
Cor heeft hier wellicht wel een oplossing voor de crisis.
Maar dan moet die toegepast worden op alle levenslange plucheklevende maffiosi in de kamer en niet alleen op Wilders.. help NL de crisis uit.
And it's gone!
Typisch PvdA - lafbekkerig tot op het bot.
Onbeschoftheid van Wilders? Ik neem aan dat Cor Bos het woord ''miezerig'' aan het adres van Pechttold bedoelt? Ik vond het woord ''miezerig'' wel meevallen, zeker na het zinloos en doelloos op de man spelen van Pechttold.
Wilders had al enkele malen gesteld dat PVV niets met antisemitisme te maken heeft en nam afstand van mensen die dat wel doen. Totaal overbodig omdat dit geen nieuwe informatie is. Maar Alexander bleef maar drammen en op de man spelen.
Gek, dat linkschen gutmenschen gedrag vertonen naar Wilders toe dat deze zelfde linkschen gutmenschen Wilders verwijten te hebben: op de man spelen, niet op inhoud ingaan, haatzaaien.
PvdA tokkie vs PVV tokkies
#twitterbloedbad
Goh het zal ook eens niet he? Linksmens wil iemand doodmaken om een andere mening dan de zijne. En dat moet allemaal maar gewoon kunnen.
Wat een achterlijke mongool. Misschien eens tijd voor een tegenoffensief tegen dit soort klootzakken. Mijn bloed gaat hier van koken.
De PvdA zal straks wel weer met een huichelachtige verklaring komen waarin ze afstand nemen van deze tweet. Maar intussen staat in elk partijkantoor een fles champagne koud die open gaat op de dag dat Geert wordt omgelegd.
Je wordt tegenwoordig al voor minder in de cel gegooid, dus ik zou zeggen oppakken en opsluiten ter bezinning (een jaartje of 10 + tbs).
Beetje oud voor een kutpuber die wat tweet zonder nadenken.
Ach, ze zien dat Wilders gelijk heeft, en steeds meer aanhangers krijgt, en dat vinden ze eng en gevaarlijk. Omdat ze niet tegen Wilders op kunnen, willen ze hem maar omleggen. Net zoals ze met Pim Fortuyn hebben gedaan.
Pechtold laten veroordelen kan overigen hier: petities.nl/petitie/openbare-aanklach...
Bedankt voor uw medewerking.
En dan heeft men kritiek op de aanhang van Wilders...
Cor Bos, amateurscheidsrechter, mensenmens, mongeaul.
U bent een enorme lul.
Fan van Feyenoord, daar heb je het al.
OMLEGGEN
1) Aanbrengen 2) Omheen leggen 3) Omdraaien 4) Omwerken 5) Om iets heen leggen 6) Vermoorden 7) Verwisselen
Beetje handige verdediging zal zeggen dat hij er iets anders mee bedoelde. Maar welke zullen ze kiezen? Verwisselen? Iets om hem heen leggen?
Zwaar bestraffen dit soort bedreigingen. Meteen 5 jaar de bak in. Allemaal.
Zonder pardon.
Goh dat maken we niet vaak mee: een topic *wel* over Wilders maar *niet* van de hand van Kwit.
Laat Pechtold dan ook maar komen en blijven.
Voor haatzaaierij.
Hilarisch, hij twittert nu dat de vraag retorisch was, als excuus. Hij maakt het alleen maar erger.
Een wegomlegging van Scheveningen naar Zandvoort zie ik wel zitten eigenlijk.
Ook zo benieuwd of Peggold vandaag op hoge toon van Samsom gaat eisen afstand te nemen?
Laat maar, ik weet het antwoord al.
Omleggen kan ook gewoon pootje lappen betekenen.
Geen wonder dat mensen zich agressief gedragen tegen scheidsrechters als dit soort figuren de fluit hanteert
Ik ben benieuwd hoe lang Cor nog scheidsrechter is.
Vraag me alleen nog af of we dit nou "verschillig" of "solidair" moeten noemen.
Ook in 2013 komen de kogels nog steeds van links.
Ach. Wilders trekt bedreigers aan als stront vliegen.
Ook de volgende kogel zal wel van links komen.
REAGEER OOK