Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

De farce die Vluchtflat heet. Los. Het. Op

welcel.jpgOmdat uitgeprocedeerde asielzoekers zielige slachtoffers zijn en geen mens illegaal is, worden de vluchtelingen niet gevangen gezet maar gewoon 24/7 bewaakt. Klinkt onlogisch, is het ook. De Vluchtflat, voorheen -Kerk, was wederom het toneel van 'een incident', oftewel frustratiegeweld gepleegd door Joost mag weten hoe zwaar verknipte PTSS-lijers met ramadan-agitatie. Dit kon kennelijk gebeuren onder de neus van de bewakers, dus misschien is het een ideetje om die mensen niet meer midden in de maatschappij te huisvesten maar om ze uit elkaar te halen en ieder apart in een kamertje met toezicht te zetten. Zoals in, ehm, eens denken, lastig, lastig, waar zijn nou huisvestingsfaciliteiten met bewaking voor mensen die een potentieel gevaar voor de samenleving vormen? Het ligt op het puntje van onze tong OJA EEN GEVANGENIS. Waar mensen in principe belanden als ze iets doen wat niet mag, behalve dan als het kinderen doodrijden betreft maar leg dát maar weer eens uit op de illegalen-inburgeringsavond. Toestanden allemaal, ingewikkelde toestanden voor een op zich simpel probleem. Het systeem is brakker dan een vluchtelingenbootje op Lampedusa, deze groep mensen is in een Kafkaiaanse hel beland en moet nu gelegaliseerd (de brave, werkwillige mensen die iets kunnen en willen bijdragen) of uitgezet (de vechtersbazen en pedo's) worden. Dan kan die alsmaar voort-etterende travestie van extreemlinkse hippies, doorgedraaide derdewereldlanders en zieligheidsindustrie worden opgedoekt en kunnen we weer tijd en aandacht gaan geven aan echte problemen. Hup Teeven. Je kan het.

Reaguursels

Inloggen

Wolveshead | 26-07-13 | 02:50 |
necrosis | 26-07-13 | 07:35 |

Heerlijk naief zulke comments. Bent u weleens in zo´n pauperland geweest? Zo ja, kunt u het zich voorstellen dat mensen daar graag wegwillen, ongeacht of ze in direct levensgevaar zijn? En dat ze dan vervolgens alles op alles zetten (mensensmokkelaar, valse papieren, omkoping van douane) om hun doel te bereiken?

Het probleem is niet dat zulke ambitieuze mensen naar Nederland komen, maar dat we hen corrumperen met gratis geld. Kom hier je geluk proeven, prima. Geef die mensen dan ook de kans om te werken. Green card, tijdelijke verblijfsvergunning EN werkvergunning, gewoon dezelfde kansen als de rest van het land.

MAAR geen uitkering of andere steunpotjes en als je je misdraagt hup het land uit of het gevang in.

Ohja en dat domme inburgeringsexamen is helemaal overbodig, wie moet werken voor z´n geld leert vanzelf wel de taal.

vansuyle.com | 26-07-13 | 22:33

Tja, je bent dan wel vluchteling en zielig en ogossiewatsneuslachtoffer maar je bent in de eerste plaats natuurlijk gewoon moslim. En daarbij hoort molesteren, verkrachten en ander geweld. Cultuur! Kan niet wachten tot dat deze mensen eindelijk permanent in Nederland mogen blijven en hun geloofsbelijdenis kunnen toepassen op onze kinderen in plaats van op elkaar.

Ales | 26-07-13 | 14:22

Kunnen we niet gewoon een oud vliegtuig ombouwen, van binnen helemaal van kunststof of aluminium voorzien, zodat het gemakkelijk schoon te maken is. Dan kun je die lui makkelijk uitzetten. Nu worden ze vervoerd in charters of gewone lijndiensten. Ze misdragen zich of smeren zich in met hun uitwerpselen, zodat ze niet mee mogen van de captain.
Op deze goedkope en eenvoudig uit te voeren wijze kunnen ze zo terug worden gebracht naar het land van herkomst. Je land, doet een deur open, zet de vluchteling eruit, en doet de deur weer dicht.. Zo simpel is het.

ZKH | 26-07-13 | 14:11

-weggejorist-

KannieWaarZijn | 26-07-13 | 11:17

@Zatkniss | 26-07-13 | 09:41 | + 2
De gutmenschen hebben het te druk met nietzogutmenschen de les te lezen.

Rico Tampeloerus | 26-07-13 | 10:34

de vergrijzing, lieve mensen. de vergrijzing onder de linksche gutmenschen dwingt ons tot import van kansloze uitkeringstrekkers. er moet nu eenmaal meer handophoudend stemvee bij om de kleine minderheid van moreel voortreffelijken in het zadel te houden. het ancien regime 2.0 moet zich ten koste van de samenleving handhaven. parasieten ben je niet zomaar vanaf. nee hoor, dit gaat nog jaren duren, met een ongecontroleerde import van uitkeringstrekkers - die krijgen ook straks allemaal aanvullende aow want niet 40 jaar in nederland gewoond - die tot in lengte der jaren op u blijven drukken en waarvoor u dankbaar mag zijn volgense de pvdarmoede. dat barokke bouwwerk van prelaten en kontlikkers.

minimá-armezusvan.. | 26-07-13 | 10:26

Waarom nemen de gutmenschen de vluchtelingen niet op? In elke slaapkamer 4. Als je hier naar toe komt en je zordt voor jezelf dan vind ik het prima. Een buitenlander die:
Zich aan de wet houdt
In zijn eigen onderhoud voorziet
Niemand lastig valt
Is wat mij betreft van harte welkom.
Zelf ben ik economisch vluchtelingen in CH. Geen haar op hem hoofd die er aan denkt hier social hilfe aan te vragen.
Je kunt niet de hele wereld gratis medische zorg en eten geven. Of voor jezelf zorg dragen of opbokken.
Ok die paar echte vluchtelingen kunnen blijven, maar dat zullen er mischien 2 op de 100 zijn

Zatkniss | 26-07-13 | 09:41

wat een nutteloze discussie, het zou zo simpel moeten zijn, als je geld hebt om per auto of zelfs per vliegtuig naar je wensbestemming te komen, NL dus, deugd er iets niet, dan ben je zeker geen vluchteling.

en melden zonder paspoort betekend geen toegang tot het droomland.
die achterlijke linkse, gelukkig dooie trut, ien dales, zei immer, ze hebben geen papieren omdat ze haastig moeten vluchten, stuk onbenul.

wat is er toch mis in de hersens van die gemankeerde linkse idioten?

hendrik j. | 26-07-13 | 09:17

Naar de joe ef es ee, naar de casa-blanco, naar muslibroeder ome bama.
Kunnen dan na het eten direct hun bijdrage leveren als ondernemers, technologische vernieuwers en pioniers in de geneeskunde.

hallevvezool | 26-07-13 | 09:09

@necrosis | 26-07-13 | 09:00
Mooi man, maar is je maat; z'n vader; of jijzelf daar wijzer geworden door die tegeltjes uit te lezen?

Jan Passant mk2 | 26-07-13 | 09:07

@Jan Passant mk2 | 26-07-13 | 08:38
De vader van een maat van me had een heleboel tegeltjes met 'wijsheden' erop.
Op één daarvan stond 'als je niets te doen hebt, doe het dan niet hier'.

necrosis | 26-07-13 | 09:00

-weggejorist-

Steedsmaarweermeneer | 26-07-13 | 08:50

Wacht… Ik snap het al. Ze komen af op Rutte's banenmotor. Dat enorme succes..
Stom zeg, had ik moeten weten.
*koggie zetten gaat*

Botte Hork | 26-07-13 | 08:45

Nederland heeft een ernstig probleem met vergrijzing, daarom zijn veel jonge immigranten nodig om de bejaardenflats af te stropen, liefst immigranten met een islamitisch-fundamentele achtergrond. Ook criminelen uit het voormalige Oostblok zijn van harte welkom.
Bij gebleken ongeschiktheid gaat onze voorkeur uit naar de meest kansloze, zorgbehoevende illegaal. Een dubieus oorlogsverleden is daarbij geen enkel bezwaar.

Geen mensch is illegaal.

/PvdA kiezers-wervingsbureau

Jan Passant mk2 | 26-07-13 | 08:38

Petrus Poortwachter | 26-07-13 | 08:26

Respect. Same here. Het land dat zij hebben opgebouwd, met bloed zweet en tranen wordt in rap tempo afgebroken tot een derde wereld land.
Nog even en wij worden zelf de nieuwe asiel zoekers.

Botte Hork | 26-07-13 | 08:34

Ik bedacht me net, is uitzetten geen optie?
Haha, ochtendhumor. Natuurlijk gaan we die mensen niet uitzetten, zolang er nog linkse kralenkettingmoeders met gehaakte wereldwinkeltruien en post-koloniaal schuldcomplex t.o.v. de gekleurde medemens bestaat, blijft dit probleem voortetteren . Om niet te spreken van de hulp die kerken bieden.
Ironisch he. Ramadannende hongermoslims, die het moeten hebben van het lichaam van Jezus. Enfin, ochtendironie.

Not Muhammad | 26-07-13 | 08:26

@Botte Hork | 26-07-13 | 08:20 Ik zit al de hele ochtend te denken aan mijn opa. Die moest voor twee gulden per week zes lange dagen lang pezen om dit allemaal mogelijk te maken.
Sorry opa...

Petrus Poortwachter | 26-07-13 | 08:26

zo een baby rasta toch, profiel?
afkomstig van de antillen, uitkeringkje, blowen, niet, vooral niet werken, bijten naar de handen die hem voeden.

klopt dat?
nee, dus toch een geflipte witman.

hendrik j. | 26-07-13 | 08:21

Mogguh.
En ook vandaag komen er weer gemiddeld 500 werklozen bij. En morgen. En overmorgen. En overovermorgen etc.
15.000 per maand.
www.nu.nl/data/3505607/werkloosheid-lo...
Je vraagt je serieus af waarom men nog denkt dat hier de straten met goud geplaveid zijn.

Botte Hork | 26-07-13 | 08:20

@Baby Rasta
Ik wacht nog steeds op antwoord:
Waarom zouden WIJ wel Somaliërs moeten opvangen, en buurlanden van Somalië niet?
Denk jij dat Nederland een oplossing kan bieden voor alle ellende in de wereld?
We hebben de ruimte niet en het geld is inmiddels ook op.

necrosis | 26-07-13 | 08:16

-weggejorist-

ras-le-bol | 26-07-13 | 08:15

"en moet nu gelegaliseerd"
Dat is kennelijk de enige oplossing die men weet te verzinnen.
Iedereen kan zich de reet afvegen met de wet, behalve dan de idioten die de belastingen moeten betalen.

Peter_K | 26-07-13 | 08:05

@cobie | 26-07-13 | 07:56
Je 'bakkie'?
Geen Cargobull trailer?

necrosis | 26-07-13 | 08:03

Nederland heeft de plicht....
@Baby Rasta | 26-07-13 | 07:53

Ik word een beetje schijtziek van alle 'plichten' die ons door de strot gedouwd worden.
Ben jij toevallig werkzaam in de zieligheidsindustrie?
Ben jij ook van mening dat alle vluchtelingen een LED tv, Iphone en internet moeten hebben?
Waar zijn ONZE rechten?

necrosis | 26-07-13 | 08:01

@Baby Rasta | 26-07-13 | 07:53
'Jij wilde dat Ethiopie vluchtelingen bv uit Somalie ging opvangen. Je hebt geen antwoord gegeven waarom Ethopie dat wel zou moeten doen.'
Ik beantwoord alleen je vraag aan necrosis. En ik weet hoe het nu werkt vwb asielaanvragen. Dat is het hele punt wat zou moeten veranderen. En dat heeft niets met rabiate haat te maken.

Petrus Poortwachter | 26-07-13 | 07:58

Fijne dag nog allen ik ben werken me bakkie staat al vol.
* grote kan met koffie neerzet *
Out

cobie | 26-07-13 | 07:56

@Baby Rasta | 26-07-13 | 07:49
Die tanks boeien jou niet?
Dus die $100.000.000 boeit jou ook niet?
Daar kan je, zeker in Afrika, heel wat mensen van voeden.
Onze zieligheids industrie stuurt bakken met geld, eten en medische equipement naar dat soort landen, terwijl de overheid aldaar met geld loopt te smijten.
Wat klopt er niet?

necrosis | 26-07-13 | 07:55

Petrus Poortwachter | 26-07-13 | 07:47 | + 0 -
Als ze zich hier melden op Schiphol zijn we verplicht om hun aanvraag voor asiel in behandeling te nemen. Maar het is te simpel om te denken dat je alles oplost door alles af te schuiven op Ethopie. Nederland heeft die plicht ook om elke asielaanvraag te behandelen. Gewoon onzin en rabiate haat praat om te stellen dat een vluchteling het buurland opgevangen kan worden.

Baby Rasta | 26-07-13 | 07:53

@Baby Rasta | 26-07-13 | 07:49
Dat zou Ethiopië heel makkelijk kunnen. Ze zouden meteen in aanmerking komen voor steun van de VN het Rode Kruis, artsen zonder grenzen en ga zo maar door. Je argumenten waarom juist wij die mensen op zouden moeten vangen heb ik nog niet gelezen.

Petrus Poortwachter | 26-07-13 | 07:52

@Baby Rasta | 26-07-13 | 07:45
Waarom zou Nederland verantwoordelijk moeten zijn voor vluchtende Somaliërs?
Nou?
En nee, geen leernicht, mijn voorkeur is al jaren bekend hier!

necrosis | 26-07-13 | 07:50

necrosis | 26-07-13 | 07:46 | + 0 -
Boeit me niet die tanks. Jij wilde dat Ethiopie vluchtelingen bv uit Somalie ging opvangen. Je hebt geen antwoord gegeven waarom Ethopie dat wel zou moeten doen. Dus lul er niet omheen door te beginnen over tanks.

Baby Rasta | 26-07-13 | 07:49

@ cobie 07:46
la moet zijn als * extra bakkie koffie nemen doet *

cobie | 26-07-13 | 07:49

@Baby Rasta | 26-07-13 | 07:45
' Waarom zou Ethopie verantwoordelijk moeten zijn voor vluchtende Somaliers?'
En waarom zouden wij dat dan wél moeten zijn?

Petrus Poortwachter | 26-07-13 | 07:47

@ necrosis 07:42
Dat is juist de grote fout die nl maakt.
Wapens.
Er gaan wapens naar landen toe die een ( burger ) oorlog hebben.
Dat moeten ze laten.
Als ze toch iets willen geven ipv geld en wapens , kunnen ze beter voedsel , schoon drinkwater en medicijnen geven. Dán helpen ze een land echt. la ze straks ooit aan het verkeerde land leveren ( en die tijd zal komen met deze instelling ) dan worden onze eigen wapens straks tégen ons gebruikt.

cobie | 26-07-13 | 07:46

necrosis | 26-07-13 | 07:42 | + 0 -

Ethopie heeft tanks gekocht, ik weet het niet, maar neem het van je aan. Dan nog. Waarom zou Ethopie verantwoordelijk moeten zijn voor vluchtende Somaliers?

Baby Rasta | 26-07-13 | 07:45

necrosis | 26-07-13 | 07:39 | + 0 -

Ben je een leernicht dat jonge mocro's naar je gaan siisen?

Baby Rasta | 26-07-13 | 07:42

@Baby Rasta | 26-07-13 | 07:32
Er zijn miljarden GEGEVEN aan Ethiopië!
Weet jij hoeveel tanks dat land heeft?
En weet je hoeveel mensen kunnen/ konden eten van het geld dat is uitgegeven aan wapentuig?
Over dom lullen gesproken!

necrosis | 26-07-13 | 07:42

@ necrosis 07:35
Juist dat bedoel ik dus met gelukszoekers.
Nederland geeft bovendien veel te snel paspoorten af. Dat zouden ze dus niét moeten doen.

cobie | 26-07-13 | 07:40

@Baby Rasta | 26-07-13 | 07:27
Ik ben heel goed bekend in Den Haag, en waar jij schreef: 'op vrijdagavond door de binnenstad fietsen' bedoelde je waarschijnlijk donderdagavond, tijdens koopavond (Spui/ Spuistraat).
Dan lijkt het wel een slangennest..... qua geluid.

necrosis | 26-07-13 | 07:39

necrosis | 26-07-13 | 07:12 | + 0 -

Dat comment alleen al toont je domheid aan.

Baby Rasta | 26-07-13 | 07:38

@cobie | 26-07-13 | 07:27
Ik heb destijds gewerkt met enkele Somaliërs, met een Nederlands paspoort.
Die waren gevlucht voor het geweld in eigen land.
En tijdens hun vakantie gaan ze 5 weken (!) naar ........(tromgeroffel)... Somalië.
Dus: zo onveilig is het er niet, of ze gaan op bezoek bij de klitknipper van de islamitische kliek!

necrosis | 26-07-13 | 07:35

necrosis | 26-07-13 | 07:21 | + 0 -
Simpele ziel.... wij zitten al niet te wachten op vluchtelingen en dan verwacht je van landen met nog minder geld als ons dat ze vluchtelingen opvangen... Er vluchten zelf mensen weg uit Ethiopië.

Baby Rasta | 26-07-13 | 07:32

@ necrosis 07:29
Bedoel je hier of in Polen?

cobie | 26-07-13 | 07:31

@cobie | 26-07-13 | 07:19
Ook goeiemorgen.
In 2030 verwacht ik dat Polen uitzendbureaus zijn begonnen, om Roemenen en Bulgaren aan het werk te krijgen in de kassen;-)

necrosis | 26-07-13 | 07:29

Daklozen zegt eigenlijk genoeg, want dat is een ruim begrip. Maar als iemand hulpbehoevend is, maak ik geen onderscheid.

Baby Rasta | 26-07-13 | 07:28

@ necrosis 07:21
Er is wel verschil tussen vluchtelingen en gelukszoekers he.
Als ze werkelijk voor een oorlog oid vluchten zouden wij die mensen tijdelijk op moeten vangen ja.
Met de nadruk op tijdelijk.
Mensen kiezen toch het land dat óf heel ver van hun eigen land ligt.
Of een land waar ze zich veilig wanen.

cobie | 26-07-13 | 07:27

necrosis | 26-07-13 | 06:57 | + 0 -

Ben je er geweest zelf op die plekken die ik noemde om zelf te kijken? Of denk je alleen dat daklozen daar slapen?

Baby Rasta | 26-07-13 | 07:27

@Lobo | 26-07-13 | 07:07
Het huidige (en ook voorgaande) kabinet(ten) hadden/ hebben gewoon niet 'de kloten' om iets te doen met 'opvang in de regio'.
Neem Somalië, de vluchtelingen die daar vandaan komen, zou je op moeten vangen in Ethiopië.
Mensen die NIET in een ivoren toren aan de grachtengordel wonen, weten waarom!

necrosis | 26-07-13 | 07:21

@ necrosis 07:12
Goeie morgen ;-)
Nee we huren dan toch een dotje Polen in *kuch*

cobie | 26-07-13 | 07:19

@ motherfinest 07:03
Weet jij hoeve moeite het kost om die Polen nú kwijt te raken??
Daar ben je over jaren nog niet af hoor , want ja ..... Europa he.

cobie | 26-07-13 | 07:16

@mothersfinest | 26-07-13 | 07:03
We hebben momenteel zo'n 635.000 werklozen (die niet vallen onder WAO, Wajong of bijstand).
Zijn die ook ineens op in 2030?

necrosis | 26-07-13 | 07:12

Zelfs dít een fatsoenlijk, sluitend asielsysteem op poten zetten krijgt onze overheid niet voor elkaar.

Lobo | 26-07-13 | 07:07

Zoals de grote GBJ Hilterman al zei:
De 'etnische profiteus' weg ermee.
En; "etnische minderheden voegen NIETS toe aan onze cultuur."
Dus: Weg ermee!
-
De zielige mensen bureautjes hebben we nog wel nodig, om de echte (3%) vluchteling van de profiteurs (97%) te scheiden, maar mag bevolkt worden door iets meer nuchtere mensen, i.p.v. andere profiteurs en truusjes met regenboog-eenhoorn-syndroom.
(Als straks de babyboomerts het hoekje om zijn rond 2030, hebben we waarschijnlijk weer wat arbeiders uit andere streken nodig.
Ik hoop dat de toekomstige regeringen kijken naar arbeiders uit gebieden, waar wij toch ietwat meer aansluiting mee hebben.
Of te wel, bel dán die Polen eens op)

mothersfinest | 26-07-13 | 07:03

@Baby Rasta | 26-07-13 | 06:43
Wat heeft dat kansloze volk van jou te maken met asielzoekers (en dus het topic)?
Of wil je beweren dat er tentenkampen in het Zuiderpark en Scheveningse Bosjes staan, vol uitgeprocedeerde gelukszoekers?
En zuip niet zoveel, dat gaat ten kostte van je spelling en zinsbouw.

necrosis | 26-07-13 | 06:57

Wat een farce hier. Vrijwillig dingen rond bij mensen die het moeilijk hebben in Den Haag doe ik graag als ik toch aangemerkt word als niks nut. Die mensen hebben het al moeilijk en verdienen niet nog een reedt trap na van GS. Ik weet dat het lekker scoort Nanninga, want met je vrouwtjespraatjes bereik je hier niks en nu ga je afgeven op asielzoekers. Anywayz ik wil meisje Nanninga best wel weleens op een date meenemen in de winter op mooie plekken als het Zuiderpark, Scheveningse bosjes. Dan slapen we samen in een zelf opgebouwde tent, die Nanninga uiteraard zelf op mag hijsen. (Zij kan wel wat kilo's kwijt gezien dr gezicht). En nadat de tent fietsen we door doo de binnenstad op een vrijdag. Gewoon om te zien wat er voor kansloos loopt, die Nanninga nu als duckhunt ziet. En daarna fietsen we even door naar de Scheveningse bosjes van daar gaan we dan weer naar het Zuiderpark. Ja Nanniga, tis lekker makkelijk lullen over een doelgroep die je van je hipster balkon nooit heb gezien.

Baby Rasta | 26-07-13 | 06:43

bomenvangenveelwind | 26-07-13 | 04:37 |
Het is een PRIVILEGE en geen recht. Als ik en de rest van mijn straat een ferrari rijdt, verdiend dan iedereen dan niet zo'n "kans"?
Het is hier geen indymedia met jaloezie-politiek.

Graftak | 26-07-13 | 05:38

Iedereen die t hardste roepen dat ze eruit moeten, reageren zeker vanaf hun duurbetaalde laptop. Die ze hebben verdiend doordat ze konden studeren via de financien van hun ouders. Ehrmmn.... Verdiend niet iedereen zo'n kans?

Nee he? Wij NEDERLANDERS zijn ubermenschen. Gatverdamme.

bomenvangenveelwind | 26-07-13 | 04:37

Nanninga wat is het probleem? Die asielzoekers of de regeringen in Brussel? Eem regering in maar vooral *voor* Nederland bestaat immers allang niet meer. 21 September! Dat is onze kans voor een fysiek tegengeluid, kom eens uit je luie GS stoel.

INH.30CL | 26-07-13 | 04:03

Oke, this is weird! Zo was Campion er nog en zo is ze... Niet eens weggejorist maar non-existant.

Wolveshead | 26-07-13 | 03:12

@campion | 26-07-13 | 02:44
Hey campie! Hoeveel heb jij er inmiddels in huis?

Wolveshead | 26-07-13 | 02:56

Oei! Tijd voor bed zie ik aan de dramatische zinsbouw etc.
Sorry!
Welterusten aan allen.

Wolveshead | 26-07-13 | 02:54

Het wordt morgen een prachtige dag in Egypte.

Mark my words.

*het licht uit doet*

Parsons | 26-07-13 | 02:51

@vansuyle.com | 26-07-13 | 02:43
Gelul, je kunt nl. ook van de vliegmaatschappijenen eisen dat ze hetzelfde document kunnen overleggen als datgene waarmee ze in 1ste instantie aan boord van datzelfde vliegtuig zijn gestapt. Als ze dat niet kunnen is dat het probleem van die maatschappij. Simpel, nietwaar?

Wolveshead | 26-07-13 | 02:50

@Baby Rasta | 26-07-13 | 02:13
Dan is het toch op zijn minst bijzonder te noemen dat een nazaat van Rasta's (die in die contreien als een soort Gestapo functioneerden), waarvan je zelf toegeeft dat men als Rasta allemaal zo hebt gehandeld, potentieele (dus mogelijke, zeker niet allemaal, maar slechts in potentie een aantal) NSB'ers als "alle Nederlanders" omschrijft?

Wolveshead | 26-07-13 | 02:46

Het is weer een ouderwets geenstijl stuk en de bijbehorende vanouds achterlijke commentaren 'Ik krijg geen bijstand want mijn vrouw verdient 1200 euro's maar die vluchtelingen krijgen alles'. Wereldvreemde sukkel

campion | 26-07-13 | 02:44

Ik denk dat het wel belangrijk is de andere kant van het verhaal ook te begrijpen: een asielzoeker die zijn/haar paspoort per ongeluk expres verloren heeft, die stuur je natuurlijk niet zo maar weg. Geen land dat een visum uitgeeft, zelfs het land van herkomst weigert het in veel gevallen. Dus dan mag zo'n ambtenaar gaan uitzoeken hoe je in hemelsnaam van zo'n asielzoeker afkomt. Ga er maar aan zitten.

En ja natuurlijk kan je ze in de tussentijd in het gevang gooien, maar dat is ook niet gratis. Sterker nog dat kost de samenleving heel veel geld dat beter besteed kan worden - aan bejaarden bijvoorbeeld.

De goedkoopste oplossing zou zijn: volledige verblijfsvergunning & werkvergunning, maar zonder recht op uitkering en allerlei subsidiepotjes.

vansuyle.com | 26-07-13 | 02:43

@tweetybird | 26-07-13 | 02:11
Voor nu, slechts voor nu...

Wolveshead | 26-07-13 | 02:21

Wolveshead | 26-07-13 | 02:10 | + 0 -

Yep

Baby Rasta | 26-07-13 | 02:13

voor de eu leden geld dat zij op het pluche blijven,en onze rijkere landen laat opdraaien voor de armerre landen zodat die niet rijker worden maar we allemaal even arm worden. Zij vieren een iets groter niveleringsfeestje. Opdat zij dan als enigste de rijkste zijn. Brussel rules..

tweetybird | 26-07-13 | 02:11

@Baby Rasta | 26-07-13 | 02:07
En Rasta's geboren slavenhandelaars, drugsdealers, pooiers etc.. Maar, hé dat hou je... Genetisch bepaald schijnbaar, of niet Babe?

Wolveshead | 26-07-13 | 02:10

Teeven kan helemaal niks.

80 | 26-07-13 | 02:09

Karel Popper | 26-07-13 | 01:42 | + 1 -

Dat was ook de respons 5o jaar geleden. Paco was hier en de Nl'de vrouwen die Paco en Guissepo de Italiaan deden tijdens vakantie, want zo'n donker avontuur was spannend. Laat ik mn mond maar houden over Herr von Flicken waar menig nLs meisje neukte. Nederlanders zijn altijd potentiële NSB-ers geweest.

Baby Rasta | 26-07-13 | 02:07

Simpel gezegd kun je gewoon stellen dat die machtsgeile EU-club alleen die verdragen belangerijk vindt die in hun kraam te pas komt. Het verdrag van Dublin doet er dus niet toe en wordt om die reden ook zelden tot nooit toegepast. Iedereen die dit niet ziet (of vanwege politieke overtuiging) dit simpele feit ontkent is; of te dom om te schijten of heeft een sinister plan voor ogen als het onze samenleving betreft. Mocht het dat laatste betreffen, dan blijft het opmerkelijk dat diegenen die dat wensen daar zelf geen geld voor over hebben. Anders kan ik de zgn. "Mars van Beschaving" niet verklaren.

Wolveshead | 26-07-13 | 02:01

dat kabinet is nu toch op reces. Al die kabinet makkers zijn nu toch op vakantie in het buitenland. Als wij nu snel met alle nederlanders er doorjassen dat de grens hier weer dichtgaat en die grenswschters foto s geven van de kabinetsleden en de mededeling om ze niet binnen te laten. Dan zijn toch gelijk alle problemen opgelost.

tweetybird | 26-07-13 | 01:58

Petitori | 26-07-13 | 00:51 |
Bij de ZBO's zitten hun eigen vriendjes uit het old boys network.

Watapatja | 26-07-13 | 01:43

@Baby Rasta | 26-07-13 | 01:04
Die vluchtelingen kwamen helemaal door belgie of duitsland naar ons land toe. waarom? Oh, wacht, onze voorzieningen waren beter, ergo: ze kwamen voor de POEN?

Karel Popper | 26-07-13 | 01:42

Ja. Los het op. Schaf die corrupte asielonzin af en count your losses. Breng je mensen in een 'kafakaïaanse hel' omdat ze niet de juiste valse papieren konden overleggen, dan zul je ze burgerrechten moeten geven.

Dat genicht hier over uitzetten en de gevangenis in ermee is zulk laf trappen naar beneden dat die Teeven er nog een halfzachte plasser in z'n magistratenjurk van zou krijgen.

LibertasSimplex | 26-07-13 | 01:35

Mag ik u allen herinneren nl.wikipedia.org/wiki/Moord_op_Mariann... . Dat was natuurlijk een asielzoeker.

Maar is GS zelf langs geweest om verhaal te halen? Of is het gewoon weer knippen en plakken waar dan vervolgens iedereen op kan reaguren?

Baby Rasta | 26-07-13 | 01:19

Wat een projectie van een beeld. Is Geenstijl zelf ook langs geweest? Ja?, kijk ik kan ook een blog doen op wordpress 3.0. Heb er genoeg ervaring mee, maare wat mij tegen de borst stuit is hoe GS vluchtelingen wegzet als niksnutten en profiteurs, verkrachters van noordelijke dochters, die als zakcent naar de hoeren kunnen gaan. Tis allemaal makkelijk over pennen van het anp en daar je schwoeng aan geven. Maar wat is het bewijs? Ik weet dat tokkies snel overtuigd zijn, en ik zit niet te wachten op ene rede, want de tokkies hebben hun kudo;s al gehad.

Baby Rasta | 26-07-13 | 01:04

@de honden blaffen... | 26-07-13 | 00:38
Die operatie wordt nooit voltooid. Dankzij de EU blijven de grenzen open en blijft de stroom binnenkomen. Het houdt nooit op. Elke paar jaar puilen de asielzoekerscentra en vluchtflats weer uit en dan moet er weer een "eenmalig" generaal pardon komen.
Het. Houdt. Nooit. Op.

Stormageddon | 26-07-13 | 01:02

eens.

(klap) (klap) (klap) | 26-07-13 | 01:02

@Watapatja | 26-07-13 | 00:45

Interessant artikel. Opvallend dat de genoemde bedragen niet worden gelinkt. Ik wil daar niks mee suggereren, viel me gewoon op. Tja, dit gekruimel valt in het niet bij de bedragen aan de ZBO's. Het is ook typerend kabinetsbeleid: kruimelwerk, terwijl de echte beslissingen niet worden genomen.

Petitori | 26-07-13 | 00:51

Grolsch/out

Supermatthijs | 26-07-13 | 00:46

Ommezwaai | 26-07-13 | 00:41 | + 0 -

Dan voldoet ons strafrecht toch gewoon ? Er zitten veel meer bontkragen dan gewone hollandse jongens van de gestampte pot vast. Want die gaan vaker in de fout. Daarmee is het voor mij klaar.

Supermatthijs | 26-07-13 | 00:45

Petitori | 26-07-13 | 00:38
Eensch!

Ommezwaai | 26-07-13 | 00:42

Supermatthijs | 26-07-13 | 00:31
Maar als ze op basis van hun afkomst crimineler gedrag vertoner als de gemiddelde autochtoon, dan is dat allemaal toch niet zo moeilijk? Benoem jij nou voor een keer het probleem. We hebben al genoeg aam criminele Nederlanders.
Deze had je toch ook al eens bekeken?http://www.politie.nl/gezocht/english/nationale-opsporingslijst
Geen woord Chinees aan, of wel?

Ommezwaai | 26-07-13 | 00:41

Ommezwaai | 26-07-13 | 00:36 |
De echte dieven zijn al buiten onze grenzen.

Watapatja | 26-07-13 | 00:38

@Ommezwaai | 26-07-13 | 00:36

En je belastingstelsel zodanig aanpassen, dat je geen toe- of bijslagen hoeft uit te keren. Minder fraudegevoelig, minder ambtenaren nodig. Win-win.

Petitori | 26-07-13 | 00:38

Zowel de VVD alsook de PVV zouden zich moeten beraden of het wel zo wijs is de Antillen al af te stoten.
Gezien het feit dat dat Nederlandse gemeenten zijn, is dat de ideale plek om de hele asielindustrie naartoe te verhuizen.
Nadat deze operatie is voltooid, wordt per decreet onafhankelijkheid gedicteerd.

de honden blaffen... | 26-07-13 | 00:38

Mezcal/out

Itzamná | 26-07-13 | 00:36

Watapatja | 26-07-13 | 00:29
Ach, Weekers wordt geslachtofferd voor genoemde fraude. Wat niet wegneemt dat het een leugenaar is.
Gelegenheid maakt de dief, zo luidt het gezegde.
De gehele toeslagen en subsidieshow is in het leven geroepen om voldoende ambtenaren aan de gang te houden.
De dievenbendes die misbruik maken van toeslagen e.d. blijven buiten schot. Als we dit soort dievenvolk buiten de deur zetten en weten te houden, zal het in ieder geval weer een stuk plezieriger worden...

Ommezwaai | 26-07-13 | 00:36

Supermatthijs | 26-07-13 | 00:25 | + -1
Daarin ben ik het wel met je eens. Dat aftreden van Kok was een farce, sloeg werkelijk nergens op.

Ik ga er geen Fransen voor de weg af rijden. Dat doe ik al, gewoon omdat het kan.

Itzamná | 26-07-13 | 00:35

Supermatthijs | 26-07-13 | 00:24 | + 0
Kan vrij simpel. Dubbel paspoort, misdrijf, oprotten. Ben je de helft al kwijt.
Alle openbare uitingen van de totaal fascistische ideologie aka mohammedanisme verbieden. Maakt iemand zich daar dan toch schuldig aan, opsluiten of uitzetten.

Jij lijkt maar niet te willen begrijpen dat het mohammedanisme nooit ook maar ergens iets goeds heeft gebracht en altijd en overal tot moorden heeft geleid.

Het is dan ook helemaal geen religie, maar een doodscultus.Alleen dat al is genoeg reden om ook de hier geboren aanhangers ervan, die nogal oververtegenwoordigd zijn in de verkeerde statistieken, op te sluiten of het land uit te donderen. Niet met de Fyra, dat niet nee.

Het feit dat je mohammedaan bent zou een extreem strafverhogende omstandigheid moeten zijn.

NL zou beter af zijn zonder dan met mossels. Dat begrijpt zo onderhand iedereen wel. Wat gedaan kan worden, is die handel het leven zo zuur mogelijk maken, zo zuur dat ze gewoon vanzelf oprotten.

Ga eens een maandje naar Jemen met je vrouw (als je die hebt) - eens kijken wat ze vragen na ontvoering en dan nog nog eens kijken wie er hier ook maar een rooie eurocent voor over heeft.

Een goeie mossel is een ex-mossel.
Dat kan dan zo weer in de krant.

Itzamná | 26-07-13 | 00:33

Ommezwaai | 26-07-13 | 00:27 | + 1 -

Ik heb dat hier al zo vaak geroepen maar vooruit dan nog maar een keer. Je kan toch niet mensen anders gaan behadelen op basis van hun afkomst ? Daar kunnen ze toch niks aan doen ? One strike out is wat mij betreft prima. Maar dan ook dat kudtkind van Henk en Ingrid over de grens als hij in de fout gaat. Geen verschil maken, snap je ?

Supermatthijs | 26-07-13 | 00:31

Is het kabinet al teruggeroepen van reces. Weekdier Fransje Weekers heeft gelogen over de toeslagenfraude, die schijnt vele malen groter te zijn dan hij de kamer heeft bezworen. Kan het kabinrt er direct achteraan, een eeuwig reces.

Watapatja | 26-07-13 | 00:29

@Graaf van Egmont | 26-07-13 | 00:26

Dat kun je altijd nog ontkennen.

Petitori | 26-07-13 | 00:27

Supermatthijs | 26-07-13 | 00:24
Ga je dat maar wel eens voorstellen, ouwe linkse trekpop.
Als het die gasten uitkomt (gratis geld) zijn het Nederlanders. Komt het ze even niet uit, dan zijn het finnen of ander gespuis die met de vlag van hun (voor) ouders lopen te zwaaien.
Dubbel paspoort maakt het voor ons wel erg eenvoudig. One strike is out, wat mij betreft.

Ommezwaai | 26-07-13 | 00:27

@Supermatthijs | 26-07-13 | 00:24

Door ze het NL paspoort af te nemen? Vaak hebben ze er toch nog één. Gaan ze daar lekker wonen en de economie een dienst bewijzen.

*proest*

Petitori | 26-07-13 | 00:26

Als we nou eens bij de Turken te rade zouden gaan. Hoe die dat destijds hebben opgelost met de Armeniërs. Oh wacht.....

Graaf van Egmont | 26-07-13 | 00:26

Itzamná | 26-07-13 | 00:22 | + 0 -

Het waren die lafhartige fransen die ons luchtsteun onthielden. Druk er nog maar zoveel mogelijk van de weg af morgen. Mijn zegen heb je.

Supermatthijs | 26-07-13 | 00:25

Itzamná | 26-07-13 | 00:17 | + 0 -

Ik begrijp helemaal niks van je gebral. Mossels ? En hoe denk je in de praktijk te bereiken dat we hier geboren jongens ons land uit gaan zetten ? Ik kan me daar geen voorstelling bij maken.

Supermatthijs | 26-07-13 | 00:24

Uw Verzekeringsadvis | 26-07-13 | 00:17 | + 0
Wim Kok mag dan een lul eersteklas zijn, hij was niet de moordenaar, daar in S.

Dat de Nederlanders daar geen steun kregen, waar ze wel om hadden gevraagd omdat ze kansloos waren is dus geen enkele reden om 'verantwoordelijkheid' te nemen, zoals pathetische Kok deed.
Hij liep gewoon weg, ING betaalde beter.

That's all.

Itzamná | 26-07-13 | 00:22

Amsterdamsko | 26-07-13 | 00:16
Godverdomme, eindelijk een zinnige tegel tussen dit "weg met ons" en "weg met hullie".

Graaf van Egmont | 26-07-13 | 00:21

Graaf van Egmont | 26-07-13 | 00:16 | + 0 -

Nee, zeker niet.

Supermatthijs | 26-07-13 | 00:20

@Supermatthijs | 26-07-13 | 00:16
Pvda ers die hun verantwoordelijkheid nemen, humor.
Je bent nog stommer dan ik al dacht.
Morgen weer werken, doei allemaal, de ballen.

Uw Verzekeringsadvis | 26-07-13 | 00:19

Amsterdamsko | 26-07-13 | 00:16 | + 0 -

Tuurlijk, je moet een pyromaan de brand laten blussen die hijzelf heeft aan gestoken. Anders ben je echt onredelijk.

Supermatthijs | 26-07-13 | 00:19

Itzamná | 26-07-13 | 00:04
En het wrange is nu dat veel van die linkse rakkers emigreren naar betere en luxere oorden. Die hebben hun schaapjes wel aardig op het droge.
Eerst de boel verneuken en vervolgens als ratten het zinkende schip verlaten.
.
En wat betreft Supermatthijs, da's een Josti met een stuk pantserstaal voor z'n kop.. Dat is toch geen nieuws hier?

Ommezwaai | 26-07-13 | 00:18

Supermatthijs | 26-07-13 | 00:14 | | Reageer+ | 0
En het is natuurlijk ook normaal dat die mensen enkele jaren hier inkomens belasting hebben betaald en onze families generaties lang, waardoor een land is opgebouwd, en waardoor andere culturen hier geld konden verdienen, den dat vervolgens die mensen die hier enkele jaren hebben gewerkt dezelfde rechten hebben als wij?

Rest In Privacy | 26-07-13 | 00:18

Die gasten moeten uitgezet worden. Is dan niet in het land van oorsprong, dan in een land ernaast. Weg ermee. Anders blijven we bezig.

Thoth | 26-07-13 | 00:18

Supermatthijs | 26-07-13 | 00:16 | + 0
Een jaar of 7 na dato.

Meer dan lafheid was het niet, en ook nog eens totaal misplaatst.

Itzamná | 26-07-13 | 00:18

. Dan kan die alsmaar voort-etterende travestie van extreemlinkse hippies, doorgedraaide derdewereldlanders en zieligheidsindustrie worden opgedoekt en kunnen we weer tijd en aandacht gaan geven aan echte problemen.

A. Nanninga | 25-07-13 | 21:59 |

Was het maar zo.
Maar de regering legt de prioriteit helaas bij andere dingen neer.
Zoals hun vakantie.

cobie | 26-07-13 | 00:18

@Itzamná | 26-07-13 | 00:12
Wel dus, die missie is gestart onder verantwoordelijkheid van K. de zakkenvuller plus ene Relus ter Beek de eerste minister van Defensie die tegen geweld was, ouwe kuthippie, is gelukkig rottig aan z n endje gekomen.

Uw Verzekeringsadvis | 26-07-13 | 00:17

Maar mevrouw Nanninga heeft gelijk. Los dit nou voor eens en voor altijd op.

Lijkt me logisch... | 26-07-13 | 00:17

Supermatthijs | 26-07-13 | 00:14 | + 0
NL heeft een omslagstelsel, wist je dat?
Dan bouw je dus geen rechten op.

Zelfs Drees was daar tegen. Wist je dat?

De meeste mossels zijn hier niet gekomen om te werken. Wist je dat?

De mossels moeten dus het land worden uitgedonderd, begrijp je dat?

Itzamná | 26-07-13 | 00:17

Itzamná | 26-07-13 | 00:12 | + 0 -

We blijven het oneens vanavond. Iemand van de Pvda neemt wel eens zijn verantwoording is het weer niet goed ? Je maakt je er wat makkelijk vanaf Itzie.

Supermatthijs | 26-07-13 | 00:16

Supermatthijs | 25-07-13 | 23:29 |

Als de VVD mede verantwoordelijk is voor de immigratie, dan is het toch niet zo gek om de VVD de hierdoor ontstane problemen te laten oplossen?
Het vreemde aan deze redenering is dat de door de VVD voorgestelde oplossingen vervolgens onderuit gehaald worden door de mensen die beweren dat de VVD dit probleem geschapen heeft.
De VVD als de veroorzaker van het probleem aanwijzen is niet bepaald sterk als je hen niet in de gelegenheid stelt om het ook op te lossen.
Dan verschuift de verantwoordelijkheid voor de oplossing naar degene die de oplossing tegenhoudt.

Amsterdamsko | 26-07-13 | 00:16

Supermatthijs | 26-07-13 | 00:14
Sarcasme? Ja toch?

Graaf van Egmont | 26-07-13 | 00:16

Itzamná | 26-07-13 | 00:12 | | Reageer+ | 0
Mee eens, we gaan ergens helpen, wat veel geld kost, met gevaar voor eigen leven, en we worden vervolgens afgerekend voor de misdaden van een van de 2 partijen in de oorlog. Wat leert dat ons? Nooit meer ergens gaan vechten als het niet voor onze eigen vrijheid is.

Rest In Privacy | 26-07-13 | 00:15

Als je mensen hierheen laat komen voor het vuile werk en in al je hebberigheid hun ook alle premies laat betalen gaan ze ook aanspraak maken op die zaken. Gek hé ? En dat veel van die werkgevers vergeten zijn dat ze mensen hier naartoe lieten komen ipv. dingen die hun kinderen bij zich willen hebben en hun ouders en ze planten zich nog voort ook. Stom hoor van die Pvda, die hier al honderden jaren alleen de touwtjes in handen heeft, dat ze daar niet aan hebben gedacht.

Supermatthijs | 26-07-13 | 00:14

Uw Verzekeringsadvis | 25-07-13 | 23:56 | + 0
Dat waren geen slachtoffers van Kok, daar in S.

Kok is er voor afgetreden, jaren na dato, maar dat was een totale farce. De moordenaars hebben die mensen afgemaakt. Die moordenaars waren geen Nederlanders.

Typisch gezeik van zo'n Kok, om vanwege totaal misplaatst schuldgevoel af te treden. Hij wist gewoon dat z'n tijd er op zat en probeerde als een morele held weg te komen.
Een laffe hond, zo zal dit minkukel, onze vakbondsman en latere ING-commissaris de geschiedenis ingaan.

Itzamná | 26-07-13 | 00:12

*is* omhoog schopt

Petitori | 26-07-13 | 00:08

Met het terugkijken naar 'vroegah' kom je niet ver. Andere economische en (wereld)politieke omstandigheden. Je stemde vanuit je achtergrond, niet vanwege het programma.
Wie waarvoor verantwoordelijk was, doet niet terzake bij het oplossen van de huidige problemen. Het is en blijft een feit dat de politiek geen flauw benul heeft wat het effect van haar beleid, of liever het ontbreken daarvan, op de maatschappij heeft. Mensen die het land uit moeten worden gezet, want illegaal, krijgen een gedoogde woonruimte. Het de Nederlandse politiek in een notendop. Een totaal gebrek aan doorpakken. Om de consequenties te dragen, om verantwoordelijkheid te nemen.

Petitori | 26-07-13 | 00:07

@Supermatthijs | 25-07-13 | 23:56
En waarom hebben jouw rare linkse vrindjes dat niet geregeld dat die lui na gedane arbeid weer op moesten zouten, hadden die geniale Pvda pikkies toch ook door kunnen hebben , uitkeringen geven aan die lui heeft ons in de ellende gebracht waar we nu in zitten.
Zal je helpen, ze hadden het wel door, stond in het partijprogramma, vergeet ene Ed van Thijn niet de beroepsmongool, zielige mensjes mot je helpen, nog bedankt he.

Uw Verzekeringsadvis | 26-07-13 | 00:05

Supermatthijs | 25-07-13 | 23:56 | | Reageer+ | -2
We hebben toen 2 fouten gemaakt. De ene is dat we de werkelozen niet aan het werk hebben gezet, de andere is dat we niet contractueel met een soort van greencard hebben afgesproken dat die mensen na hun werkperiode geen rechten meer hebben in Nederland en weg moeten. Dat de gezinshereniging tot in de jaren 90 door is gegaan is belachelijk. (kom maar zieke dure oma, zwangere tantes, neven, criminele ooms etc) (ipv van echte vluchtelingen hebben we duizenden niets toevoegende Noord-afrikanen binnen gehaald tot in de jaren 90, die ons geld en onze cultuur kostten.) Volgens mij is dit mede door de PVDA afgeschaft maar die heeft het wel eerst 20 jaar trots aangemoedigd.

Rest In Privacy | 26-07-13 | 00:05

Supermatthijs | 25-07-13 | 23:56 | + -2
De PVV had nog geen zendtijd in de vorige eeuw.

Ik denk omdat die partij toen nog niet bestond, wat denk jij?
De PvdA wel. De hele zieligheidsindustrie waar dit topic over gaat is in het leven geroepen door Gutmenschen uit het linkse kamp.

Zij zijn ook degenen geweest die de totaal krankzinnige import van ongeletterde zandapen hebben gestimuleerd. Die kwamen hier niet om te werken. Waarom zou je ook, als je sowieso geld krijgt?

De autochtone arbeiders hebben wel begrepen dat ze niks meer bij de PvdA hebben te zoeken. Zitten nu allemaal bij de SP of de PVV.
De goorste kutpartij uit de vorige eeuw was de PvdA. Tot nu toe is dat niet anders, en zal het ook niet anders worden. De PvdA bestaat omdat het een baantjesmachine is voor losers die verder niks willen en vooral, niks kunnen.

Dat weet jij ook wel, mallerd.

Itzamná | 26-07-13 | 00:04

@Supermatthijs | 25-07-13 | 23:56
Oh ja... natuurlijk. Vandaar de verblijfsvergunningen plus uitkeringen na het uitdienen van de arbeidscontracten, de wet op de gezinshereniging, het recht op gezinsvorming met bruidjes vanuit de zandbak van herkomst. De PvdA was ook tegen. Allemaal in ruil voor de stem op de partij. Want daar had de partij helemaal niets aan. Behalve dan dat de baantjescarroussel kon blijven draaien als 1 van de grootste partijen in het openbaar bestuur. Verder is het niet in hun belang natuurlijk. Behalve dan dat de achterban met nog meer baantjes in allerlei multiculti-subsidie projectjes kon worden beziggehouden. Want een echte socialist weet: De staatskas is nooit echt leeg.

Stormageddon | 26-07-13 | 00:03

-weggejorist-

peteyoung | 26-07-13 | 00:01

@brutus68 | 25-07-13 | 23:55
Moesten die ook niet binnenkort richting Malie?.. want dan kunnen zij ze in één moeite door meenemen zonder veel extra kosten.

Welles! Nietes! | 26-07-13 | 00:00

@brutus68 | 25-07-13 | 23:55
Nog net... Maar er komt weer een nieuwe bezuinigingsronde aan.

reageerbuis | 25-07-13 | 23:59

brutus68 | 25-07-13 | 23:55
Juist, die bedoel ik. Alsof het voor mijn idee ontworpen is ;)

Graaf van Egmont | 25-07-13 | 23:59

@Itzamná | 25-07-13 | 23:49
Kijk, dat is tenminste duidelijk, hoewel je de 8.000 wel bekende slachtoffers van Kok in S. vergeet.

Uw Verzekeringsadvis | 25-07-13 | 23:56

@zeg maar jansen | 25-07-13 | 23:39
Meet en Greet. Dat klinkt als een soort Snip en Snap revue.
Het zal wel. Ze doen hun best maar.

Stormageddon | 25-07-13 | 23:56

Itzamná | 25-07-13 | 23:49 | + 0 -

Het klinkt allemaal weer prachtig maar kloppen doet het niet. De pvda was tegen immigranten omdat die een bedreiging waren voor de nederlandse arbeiders. Toen ze hier eenmaal waren zijn ze ook hun belangen gaan behartigen want immers arbeiders. Het is natuurlijk in niemands belang alleen maar mensen hierheen te laten komen voor een uitkering en een stem. Dat is handig PVV geleuter uit dat propaganda spotje van de PVV in de zendtijd voor politieke partijen.

Supermatthijs | 25-07-13 | 23:56

Graaf van Egmont | 25-07-13 | 23:51

De Marine heeft toch dat mooie schip, de Rotterdam?

brutus68 | 25-07-13 | 23:55

@Graaf van Egmont | 25-07-13 | 23:51
Ghe ghe.. Goed plan Graaf! dan geven we ze terug als schatzoekers met een schep in de hand.

Welles! Nietes! | 25-07-13 | 23:55

Voor wat betreft de jaren '60 en de PvdA ga je wel erg kort door de bocht. Je plempt maar wat. Ik geloof zelfs dat je na de jaren '60 geboren bent.

Graaf van Egmont | 25-07-13 | 23:55

@Graaf van Egmont | 25-07-13 | 23:33
Klopt, ook voor u mijn comment 23.51, Geert Mak ( heel gek ) had het in 1992 al door plus de machinaties achter de machtspolitiek waar we nu het slachtoffer van zijn , uiteraard slachtoffers van met name links.

Uw Verzekeringsadvis | 25-07-13 | 23:54

Supermatthijs | 25-07-13 | 23:44 | | Reageer+ | -2
Maar jou kan het dus bekoren hoe Nederland in de huidige EU staat en hoe we onze cultuur hebben laten overspoelen door grote groepen uit andere culturen? (kleine groepen zijn niet zo`n probleem, grote dominante verschillende groepen in een land, leid tot problemen, overal) En we hebben wetten betreft bv uitzettingen, en die zijn er om ons land te behouden zoals wij het willen. Dat het naar is om bepaalde mensen uit te zetten dan snap ik, maar daar hebben we juist wetten voor, en die wetten hoeven niet steeds verder uitgerekt of anders geïnterpreteerd te worden door de PVDA bij elk zielig verhaal.

Rest In Privacy | 25-07-13 | 23:52

Wie gevangen gezet moeten worden zijn de Nederlandse (en Europese) landverraders. De gevestigde politici, die toestaan dat wij overspoeld worden door cohorten gelukzoekers, die als sprinkhanen onze welvaart consumeren en vervolgens, met medewerking van diezelfde landverraders, als tegenprestatie ons hun cultuur door de strot duwen. Een van de belangrijkste oorzaken van de huidige economische crisis is dit "(wan)beleid" en de enige oplossing is naast het eerder genoemde aanpakken van de verantwoordelijken het op grote schaal repatriëren van alle niet echte asielzoekers.

Elessir | 25-07-13 | 23:52

zeg maar jansen | 25-07-13 | 23:45
Ik zie hier een mooie taak voor de marine. Vluchtelingen selecteren en aan boord nemen en ze naar het betreffende land van herkomst varen. Dan onder dekking van een maanloze nacht per landingsboot de vluchtelingen droppen op het strand en wegwezen. Indien betrapt: vuur openen!

Graaf van Egmont | 25-07-13 | 23:51

@Itzamná | 25-07-13 | 23:31
Snap er geen hol van waar je op doelt, maar dat terzijde.
Ben net een boekje Geert Mak uit 1992 ! aan het lezen en hoe verrassend, de beste Geert voorspelde toen al de teloorgang van 020.
Geert Mak : De Engelen van Amsterdam ISBN 9789045011844 met name Hoofdstuk V ( Theo Heijne als voorbeeld )

Uw Verzekeringsadvis | 25-07-13 | 23:51

Supermatthijs | 25-07-13 | 23:40 | + 0
De eukonomie was in de 60-er jaren wat oververhit, vandaar de werving.

Zodra de PvdA doorhad dat er ook zielenpoten uit die landen kwamen voor alleen maar een uitkering ging zelfs Joop den Uyl naar die apenlanden om aldaar mensen te bewegen naar NL te komen. 'Jullie krijgen gewoon geld en onderdak, maar wel op ons stemmen hè!'

In dat opzicht is de PvdA nooit veranderd. Het was en is altijd een partij geweest die geen reet gaf om de arbeider, er zelfs op neerkeek, en alleen maar geïnteresseerd was en is in machtsbehoud.
Den Uyl is daarvan een goed voorbeeld, Wim Kok ook, Marcel van Dam, noem ze maar op, al die goeddoeners op andermans kosten.

Dat ze in de hel mogen branden, als ze dat al niet doen. Hun ideologische veertjes zullen intussen al wel verteerd zijn - die knettergekke Kok gaf dat zelfs ruiterlijk toe. Hij gaf toe dat zijn partij geen bestaansrecht meer had (net als D'66) en dan toch blijven zitten.

Dat soort mensen vind ik de grootste hufters op aarde. Jij misschien niet, mogelijk omdat je net zo'n hufter bent.

Bij dit alles blijven we wel heren, Super, laten we de mores intact houden.
Malle meeloper.

Itzamná | 25-07-13 | 23:49

tweetybird | 25-07-13 | 23:40 Het nare is dat de overheid procedures dermate lang heeft laten voortduren dat de paspoorten, zo ze die nog hebben, verlopen zijn.

Het land van herkomst vereist de juiste en geldige papieren. En daar sta je dan met een patstelling die voorkomen had kunnen worden door iedereen zonder papieren te weigeren (Doen de landen van herkomst ook dus moet het kunnen) en alles wat wel papieren heeft op zeer korte termijn laten weten of ze welkom zijn of niet.

Het is dweilen met de kraan open, terwijl de een niet wegkan en opgevangen moet worden staat de grens nog steeds wijd open voor alle gelukzoekers.

zeg maar jansen | 25-07-13 | 23:45

Itzamná | 25-07-13 | 23:39 | + 0 -

Witte puntmutsen, neusbotjes en laarzen. Ik zie het al helemaal voor me. Ik zeg: zet maar klaar die waterkannonen.

Supermatthijs | 25-07-13 | 23:44

Parsons | 25-07-13 | 23:38 | + 0 -

Je berekening is juist. Daar zat ik fout. Maar ga je ons nu kwalijk nemen dat de Pvda een stabielere regering kan vormen dan de anderen ? (Bakito- pruik weer afzet) Lol. Ik had ook even zitten rekenen.

Supermatthijs | 25-07-13 | 23:42

Volgens mij is de oplossing heel makkelijk. Uitgeprocedeerd omdat je veilig terug kan,schiphol en terug naar verwegistan. Kun je gevangenis en vluchtflat cq generaal pardon flat schrappen. Maar als ik zo dat licht van een teeven heb leren kennen, zullen we de uitgeprocedeerde illegalen binnenkort wel makkelijk kunnen herkennen. Die hebben dan een electronische band om en zogauw ze een voet buiten nederland zetten gaat dat ding af en haalt hij ze als de wiedeweerga terug. Volgens mij had hij die enkelbanden al besteld,maar dan om te bezuinigen op gevangenissen.

tweetybird | 25-07-13 | 23:40

Itzamná | 25-07-13 | 23:34 | + 0 -

De Pvda was in eerste instantie ook tegen. De VVD zag er geld in. Laten we het daar eens over hebben.

Supermatthijs | 25-07-13 | 23:40

Supermatthijs | 25-07-13 | 23:37 | + 0
Niet te vergeten de naakte koppensnellers met een balpen door hun pik.

Wordt nog wereldnieuws!

Itzamná | 25-07-13 | 23:39

Stormageddon | 25-07-13 | 23:38 Meet en Greet op het Malieveld.

zeg maar jansen | 25-07-13 | 23:39

Wie dit land nog een kans geeft is knettergek.
Inzetten op emigreren of alvast een beetje uitkijken naar een leuk huisje ver van hier is aan te raden. Als exit-strategy.

Not Muhammad | 25-07-13 | 23:39

@Supermatthijs | 25-07-13 | 22:42
Ja, manipulatie my nutz.

Den Uyl Joop den Uyl (PvdA) PvdA, KVP, ARP, PPR, D66 1972 11 mei 1973 22 maart 1977 19 december 1977 1683

In 1683 dagen is het de PvdA gelukt om het land te verwoesten.

Het is maar waar je trots op bent.

Bovengenoemde info komt van je eigen link.

Parsons | 25-07-13 | 23:38

@zeg maar jansen | 25-07-13 | 23:33
Dan weten we juist precies waar we aan toe zijn met die lutserclub die zich regering noemt. Anders komt de smoes weer om de hoek dat we schreeuwen voordat de plannen bekent zijn.

Welles! Nietes! | 25-07-13 | 23:38

@necrosis | 25-07-13 | 23:26
Nee. Is er wat dan? Behalve de herfst-equinox?
Loopt de Maya-kalender weer eens af?

Stormageddon | 25-07-13 | 23:38

Supermatthijs | 25-07-13 | 23:34

Ik geloof er geen reet van. Sonja Barend of Hanneke Groenteman had ik wel geloofd.

brutus68 | 25-07-13 | 23:37

necrosis | 25-07-13 | 23:26 | + 2 -

Ik kijk ook erg uit naar 21 september. Kijken of mijn beeld van het electoraat van Greet een beetje klopt. Ik voorspel een hoog bierbuik gehalte en heel veel tattoos.

Supermatthijs | 25-07-13 | 23:37

Teeven kan en wil het wel, maar mag niet van de PVDA. Zal mij benieuwen hoe lang de VVD dit nog pikt.

Mazzeltov | 25-07-13 | 23:36

reageerbuis | 25-07-13 | 23:31

Socialisten doen dat soort dingen toch niet? Andersdenkenden uit de weg ruimen. Toch?

brutus68 | 25-07-13 | 23:35

@Patje2011 | 25-07-13 | 23:23
Conservatief... Ander woord voor "behoudend". Tja. 60 jaar wanbeleid en bijhorende wetgeving willen behouden. Vind ik geen aanbeveling, voor geen enkele partij, ook niet als ze zichzelf desalniettemin "progressief" noemen, want progressie is er niet mee bereikt.

Stormageddon | 25-07-13 | 23:35

Supermatthijs | 25-07-13 | 23:29 | + 0
In de 60-er jaren ja. Toen ging men werven in apenlanden.
De meeste van die lui gingen al vrij vroeg terug.

De massa-immigratie van kansloze free riders is in de 70-er jaren begonnen. De SP was er tegen, de PvdA zag er stemvee in.
Nog steeds.

PS Weet iemand waar @seven is gebleven?

Itzamná | 25-07-13 | 23:34

brutus68 | 25-07-13 | 23:27 | + 0 -

Nee Brutus, dat is toch echt Tatjana.

Supermatthijs | 25-07-13 | 23:34

Welles! Nietes! | 25-07-13 | 23:31 Waarom? Het is te laat. Het is ná de derde dinsdag van september.

Alles staat dan al zo'n beetje vast.

zeg maar jansen | 25-07-13 | 23:33

@necrosis | 25-07-13 | 23:26
Heb vreemd genoeg nog steeds hoop, dus ja! Maar denk dat het uitloopt op een teleurstelling zoals een tijdje geleden met het burgerforum-EU.

First Contact | 25-07-13 | 23:33

Uw Verzekeringsadvis | 25-07-13 | 23:28
Er moeten toch knappe koppen genoeg in Nederland rondlopen die dit gedoe, net als wij, niet meer aan kunnen zien. En die in staat zijn een prima analyse te maken van de toestand van de BV Nederland en daar een programma voor schrijven?

Graaf van Egmont | 25-07-13 | 23:33

@necrosis | 25-07-13 | 23:26
Ik zal er zeker zijn.

Welles! Nietes! | 25-07-13 | 23:31

@brutus68 | 25-07-13 | 22:18
Dat waren ooit de woorden van Pim. Tot hij werd afgemaakt door een socialist.

reageerbuis | 25-07-13 | 23:31

Uw Verzekeringsadvis | 25-07-13 | 23:23 | + 0
Ben dat allemaal niet met je oneens. Ik denk wel dat er weinig is dat voor altijd blijft zoals het is. Duizendjarige rijken gaan doorgaans maar een paar decennia mee. Dan is het weer oorlog of burgeroorlog en dan veranderen er weer wat dingen, om na verloop van tijd weer te eindigen in dezelfde situatie als voorheen.

Ik geloof dat we niet al te zeer moeten rekenen op een morele verandering in andere dan geologische (tienduizenden jaren) termen. Meer dan je best doen en/of te staan voor wat je wilt voor jezelf en je eventuele kinderen zit er niet in.
Laten we dat dan maar doen.

Itzamná | 25-07-13 | 23:31

asiel zoeker vluchteling.
het beginnen ratten te worden die aan de economie knagen.
maar houd moed de staatschuld loopt op met €810 per seconde totaal nu €429,642,600,000
de 600 miljard bezit aan goud is alleen maar op papier
schijnt ook opgelost te zijn in lucht.
waar hebben we het over,de brusselse kermis dicteert
we hebben maar 875000 werklozen.
en er komen er dagelijks meer bij
lache bekje met zijn beste kabinet van na de oorlog
lost dit wel even op,als hij zijn verstand krijgt wordt hij van blijdschap weer gek

soledad | 25-07-13 | 23:31

Itzamná | 25-07-13 | 23:24 | + 1 -

Ik ben ook kritisch tegen alle geloven maar ik heb goddank niet een tyfushekel aan alleen moslims. En de VVD is voornamelijk verantwoordelijk voor de immigratie, weet je nog ? Die vergeet je te noemen.

Supermatthijs | 25-07-13 | 23:29

@brutus68 | 25-07-13 | 23:27
Een poster van Joop den Uyl.....

necrosis | 25-07-13 | 23:29

Itzamná | 25-07-13 | 23:24 |
Je zult het toch met me eens moeten zijn dat Greet nou niet direct de beste mensen van Nederland om zich heen heeft verzameld. Het zijn middelmatige mensen, waarvan ik niks verwacht. PVV als proteststem vind ik OK. Als ze 50 of 60 zetels halen: OK. Dat is de enige manier om dat lamlendige zooitje in Den Haag echt wakker te krijgen.
Of hooivorken en fakkels natuurlijk

Graaf van Egmont | 25-07-13 | 23:29

@Graaf van Egmont | 25-07-13 | 23:21
Je hebt helemaal gelijk.
Rutte en z n zootje gaat er hopelijk aan in september, maar dan, Wilders gaat het niet redden.
Een alternatief is er niet tenzij er nog ff snel een of ander licht op staat.
Zal we niet, dus kansloos doormodderen met de bekende incompetente hap.
Bye bye zwaai zwaai, einde oefening.

Uw Verzekeringsadvis | 25-07-13 | 23:28

niet echt , gaat het echt wat uitmaken dan?

Dick Lip | 25-07-13 | 23:28

die asielzoekers komen STEEDS MAAR WEER.
Niet heel vreemd bijdeweg: Nederland is luilekkerland vergeleken bij Somalië of Iran. Dat betekent nog niet dat we dat allemaal maar binnen moeten laten, sterker nog: laat ze de problemen in eigen land eens oplossen

arie181818 | 25-07-13 | 23:27

@Supermatthijs | 25-07-13 | 22:09
Geheugenverlies. Daar hebben de alle pvda stemmerts sinds de oprichting al last van. Dus het bevreemdt me niets dat je er niet op kunt komen.

reageerbuis | 25-07-13 | 23:27

Supermatthijs | 25-07-13 | 23:22

Jij hebt toch een poster van Marcel van Dam boven je ledikantje hangen, toch? Om op te fappen.

brutus68 | 25-07-13 | 23:27

Kijkt iedereen (met uitzondering van Superdinges) ook zo uit naar 21 september?

necrosis | 25-07-13 | 23:26

necrosis | 25-07-13 | 23:23 Zeer sociaal links. En nee, het is niet de Chinese staatspartij.

zeg maar jansen | 25-07-13 | 23:25

Supermatthijs | 25-07-13 | 23:14 | + -2
Dion Graus boeit mij niet. Elke partij heeft wel z'n Graus.

De PVV is tegen de overdracht van autonomie aan niet gekozen bureaucraten in Brussel, en zeer terecht, en heeft een tyfushekel aan het mohammedanisme, ook alweer zeer terecht.

Ik denk dan we rustig kunnen stellen dat de PVV daarin erg afwijkt van de immigratiepartijen als PvdA, D'66, GL en andere linkse shit.

Dat zul je toch niet kunnen ontkennen?
Homo!

Itzamná | 25-07-13 | 23:24

@zeg maar jansen | 25-07-13 | 23:20
Zeel links...... een dependance van de Chinese staatspartij?

necrosis | 25-07-13 | 23:23

@Itzamná | 25-07-13 | 22:53
Denkfout, de hulp aan uitvreters is vastgelegd in partijprogramma s en verankert in het denken van de linksgedraaide uitvreters, sorry, politici.
Deze lieden maken de dienst uit in NL.
En waarom, simpel,dit circuit is al ruim 40 jaar aan de macht, idioten zoals wethouders, topambtenaren, ministers, kamerleden, ZBO-ers en nivootje hoger Brussel /Washington etc. zitten nog vast in die oude doctrine.
Die van binnen uit doorbreken is zelfmoord, zelfmoord in deze is het wegvallen van een dik salaris / pensioen etc. dat je krijgt door mee te doen in het circuit.
En dat wil je niet want dan moet je zo als jij en ik nog aan het werk ook.
Ze houden zichzelf in stand of het nou negers /moslims whatever zijn dat is hun handel : zij zijn sociaal en jij en ik zijn vieze zelf de broek ophoudende schoften.
Ga daar maar eens tegen in, en idd de PVV is veel te links, Farage is een alternatief.

Uw Verzekeringsadvis | 25-07-13 | 23:23

Stormageddon | 25-07-13 | 23:13 | | Reageer+ | 0
De PVV is vrij conservatief dus je zou ze rechts kunnen noemen.

Rest In Privacy | 25-07-13 | 23:23

necrosis | 25-07-13 | 23:20 | + 0 -

Ja, sommige mensen komen er wel wat laat achter dat de Vara een linkse omroep is. Al vanaf het begin hoor. Mooie tijden trouwens, in de rode haan en spijkers met koppen.

Supermatthijs | 25-07-13 | 23:22

een 'nederlandse' revolutie lijkt op zijn plaats het is er zeker tijd voor

Dick Lip | 25-07-13 | 23:22

Het wordt hoog tijd voor een totaal vernieuwende partij. Na de dood van Pim waren de gevestigde partijen even wakker geschud. Ze dachten er mee weg te komen om her en der een plukje van Pims gedachtegoed te introduceren, maar inmiddels zitten ze weer stevig vastgelijmd op het pluche te dommelen.
Tijd voor een wake up call.

Graaf van Egmont | 25-07-13 | 23:21

@Supermatthijs | 25-07-13 | 23:16
Nu worden we bestuurd door PvdA + VVD met gedoogsteun van de VARA!

necrosis | 25-07-13 | 23:20

Supermatthijs | 25-07-13 | 23:16 Na de volgende verkiezingen.

En dan komt er een sociaal beleid. Een zeel links sociaal beleid van minimaal één partij die een zeteltje of 25 inbrengt in het te vormen kabinet.

En het is niet de PvdA.

zeg maar jansen | 25-07-13 | 23:20

necrosis | 25-07-13 | 23:13 | + 1 -

Nee, ik krijg altijd buikloop van de Telegrof met zijn hetzes. Maar sinds wanneer gaan we met peilingen het land besturen ?

Supermatthijs | 25-07-13 | 23:16

Itzamná | 25-07-13 | 23:11 | | Reageer+ | 0
je hebt gelijk de PVV heeft zowel linkse als rechtse standpunten en is populistisch. Voor mij is het allemaal te flinterdun wat ze te melden hebben en ik zou er nooit op stemmen al ben ik het op dezelfde punten eens als jij.

Rest In Privacy | 25-07-13 | 23:15

Itzamná | 25-07-13 | 23:12 | + 1 -

Sommige primaten hier moet je dat tot in detail uitleggen. En een beetje op Greet stemmen ? Tsssss. Een stem op Greet is een stem op Dion Graus. Jij weet toch ?

Supermatthijs | 25-07-13 | 23:14

@necrosis | 25-07-13 | 23:09
Die zijn dat toch maar 1 dag per maand?

Welles! Nietes! | 25-07-13 | 23:14

@Patje2011 | 25-07-13 | 23:05
PVV rechts? (Nog even afgezien dat ik eigenlijk niet weet wat links en rechts nog betekenen).
Heb je het partijprogramma van die club wel eens gelezen? Wat is er "rechts" aan die marxistische sociaal-democratische prietpraat?
pvv.nl/index.php/visie/verkiezingsprog...
Als dat rechts is, dan zijn de SP en GL dat ook.

Stormageddon | 25-07-13 | 23:13

Foutje mijnerzijds gevangenis moet natuurlijk kerk zijn en generaal pardon flat hoort eigenlijk gevangenis te zijn,maar het word dus generaal pardonflat .

tweetybird | 25-07-13 | 23:12

Supermatthijs | 25-07-13 | 23:08 | + 0
NL is een democratie.

Goh, ik leer elke avond wat bij...

Itzamná | 25-07-13 | 23:12

Supermatthijs | 25-07-13 | 23:08 | | Reageer+ | 0
Zolang ze niet de meerderheid hebben? Geen enkele partij in Nederland heeft de meerderheid. Maar een politieke partij bij voorbaat uitsluiten afgesproken door de andere partijen is geen democratie en is zelfs volksverlakkerij. Zelfs de PVDA en de VVD werken samen, dat zegt genoeg.

Rest In Privacy | 25-07-13 | 23:11

Patje2011 | 25-07-13 | 23:05 | + 0
De PVV is van alles, behalve rechts.
Populistisch, ja.
Een goed standpunt inzake EU en islam, ja.

Maakt het geen rechtse partij, mocht je daar een liberale partij mee bedoelen. Is meer een socialistische partij. Ik stem er op vanwege hun standpunten rond EU en islam. De rest neem ik, for the time being, op de koop toe.

Itzamná | 25-07-13 | 23:11

@Welles! Nietes! | 25-07-13 | 23:05
Dat gaat niet gebeuren want dan komt de bevolking van Straatsburg in opstand.

necrosis | 25-07-13 | 23:09

@Lijkt me logisch... | 25-07-13 | 23:06
*Spotify aanslingeren doet!*

Welles! Nietes! | 25-07-13 | 23:09

Patje2011 | 25-07-13 | 23:05 | + 0 -

Zolang die nieuwe partij niet de meerderheid heeft is dat gewoon democratie. Je kan de meerderheid niet de wil van een minderheid op gaan leggen. Dat is een PVV- utopie.

Supermatthijs | 25-07-13 | 23:08

Dus als ik het goed begrijp,vroeger noemde ze het gevangenis,nu vluchtflat en over een paar maanden de generaal pardon flat. Nou schiet lekker op.

tweetybird | 25-07-13 | 23:08

het grappige is dat ik als ondernemer de tering kan krijgen van het rijk als ik ten onder ga aan de crisis, geen bijstand niks!!!! maar ook niks omdat me vrouw iets meer verdiend dan 1200 euro per maand, ben blij dat al die jaren me centen heb afgedragen om die paupers op te vangen en te huisvesten en die wel een bijstand te geven

Dick Lip | 25-07-13 | 23:07

Rottum is 2,5 km2. Geef je al die gelukszoekers 2,5 vierkante meter dan kun je er daar 1 miljoen kwijt.

Wat moeten we ook anders met Rottum?

Itzamná | 25-07-13 | 23:06

Try Again, Fred.

Totaal off topic (behalve de titel dan), maar voor de Spotify-gebruikers, dit nummerke staat bij mij op repeat:
open.spotify.com/track/2UElgQ0htLOBCeR...

Sorry. Wou ik even kwijt.

Lijkt me logisch... | 25-07-13 | 23:06

Rutte moet maar eens een streep trekken of wat piketpaaltjes om die flat aanbrengen en met een grote waffel aan de NPO tafels en in de ministerraad roepen dat er door de zware crisis waarin we verkeren géén geld en middelen zijn om uitgeprocedeerde hier te houden, en dat Brussel er maar voor moet zorgen. Dan moet hij Teeven en Opstelten bevorderen tot reisleiders en 2 bussen huren om die klaplopers bij oom Oli en Oom v Rompyu af te leveren in de rijkelijk gevulde kantine van het parlementsgebouw in Straatsburg, als antikraakgroep!

Welles! Nietes! | 25-07-13 | 23:05

Itzamná | 25-07-13 | 23:00 | | Reageer+ | 1
PVV is vrij rechts, maar dom omdat ze de ontevredenheid over de EU en Islam niet kunnen verzilveren.

Volgens komt dat door de manier waarop ze zich profileren, mij trekt het ook niet.

En stel dat er een partij zou komen die wel het merendeel aanspreekt dan leggen de andere partijen er een Cordon sanitaire om heen zodat ze nooit kunnen regeren, zo democratisch is Nederland.

Rest In Privacy | 25-07-13 | 23:05

Bah! Nederland het gecastreerde schoothondje van Europa.

First Contact | 25-07-13 | 23:03

Patje2011 | 25-07-13 | 22:53 | + 0
Hebben we in NL een rechtse partij"

Dat is nieuw voor mij.

Itzamná | 25-07-13 | 23:00

Een vluchtflat? Hadden we niet al flatgebouwen die vol zaten met mensen die duidelijk niet uit Nederland komen en hier ook niet zijn om bij te dragen aan onze samenleving? Ik ben er laatst nog geweest. Antilliaanse muziek uit alle galerijen en portieken, jeugdbendes met petjes en felgekleurde sneakers die blanke meisjes nafluiten, opgevoerde oude bakken die wel of niet gestolen zijn en een heleboel afval en graffiti op straat. Ik weet zeker dat deze mensen zich daar thuis zouden voelen.

Zet al die 'vluchtelingen' - die overigens wel duizenden dollars wilden betalen om hier te komen - in het ergste deel van de Bijlmer, bouw er een muur omheen en noem 't een realityserie.

Nequebard | 25-07-13 | 22:59

En we vinden het raar dat Oostblokkers hier misdaden plegen, maar zo raar is dat niet, hier is de buit hoger, en als je gepakt wordt ga je een hotel in, waarna je nog beter begeleid wordt dan een werkeloze 50er bij het UWV. In hun eigen land worden ze gewoon in een hok geflikkerd. Als we geen grenscontroles mogen hebben van de EU misschien mogen we dan wel particuliere grenscontroles invoeren.

Rest In Privacy | 25-07-13 | 22:58

Ja het is echt weer tijd voor dit keer echt het aller aller allerlaatste generaal pardon!!!1!1

Graftak | 25-07-13 | 22:54

Laten we bezuinigen op mensen die geen recht hebben om in Nederland te zijn en niet op de oude mensjes die het land hebben opgebouwd waardoor wij mensen kunnen helpen die het echt nodig hebben. Uitzetten naar het land van afkomst en anders uitzetten naar het land waar ze Europa zijn binnen gekomen. Heb je hier niks te zoeken, dan betekend dat niet dat we je toch wel gaan onderhouden, eten geven, scholing, kleding, etc met in ons achterhoofd het gezeur dat ze na een jaar weer gaan janken dat ze al zo vernederlands zijn dat ze niet terug kunnen. En waarom is er maar een rechtse politieke partij in Nederland?

Rest In Privacy | 25-07-13 | 22:53

NL heeft geen enkele morele plicht om asielzoekers op te vangen die niet uit de buurlanden komen.
Asielzoekers komen hier omdat ze hier graties geld krijgen en onderdak.

Dat is één reden. De andere is de zieligheidsindustrie die gerund wordt door zielenpoten die je anders in het Markermeer zou afstorten. Daar schijnen dan ook weer, voor mij onbegrijpelijke, morele bezwaren tegen te zijn.

Vang die mensen maar op in de regio waar ze vandaan komen, of laten de leden van de PvdA en andere immigratiepartijen het feestje betalen. Zelfs daar ben ik niet voor, want verreweg het grootste deel van die asielzoekers zijn gewoon free riders die moeilijk terug te sturen zijn omdat ze zogenaamd niet weten waar ze vandaan komen.

Moet je gewoon gelijk opsluiten in de gevangenis, voor minstens 10 jaar. Dat zal de animo om hier naar toe te komen drastisch verminderen.

Nee hoor, juist in deze tijden zitten we te wachten op die free riders, godallemachtig!

Itzamná | 25-07-13 | 22:53

@necrosis | 25-07-13 | 22:49
Dat denk ik ook ja! die had nog eerder de sp naar zich toe getrokken om aan sociale invulling in haar beleid te voegen, dan die PvdA ratten.
En misschien zelfs overstag gegaan voor Wilders.

Welles! Nietes! | 25-07-13 | 22:52

@Stormageddon | 25-07-13 | 22:50
Ah eentje nog dan. En daarna gaan we het ECHT oplossen :-P

Lijkt me logisch... | 25-07-13 | 22:52

Kortom: er moet weer eens een "eenmalig" en generaal pardon komen? Waar we in de afgelopen 20 jaar al een stuk of wat van hebben gehad? De zieligheidsemmer is weer eens tot rand volgedrupt? Dat idee?

Dat we weer wekenlang worden doodgegooid met allerlei Mauro's bij Nieuwsuur en P&W om op ons zieligheidsgemoed te werken zodat het eenmalige generaal pardon er toch weer door komt? Dat idee?
Kunnen we dat gezeik ook overslaan? Van mij hoeft het niet.

Stormageddon | 25-07-13 | 22:50

Volgens mij wou Teeven wel maar Didi niet.
Geeft maar eens te meer weer in welke impasse we momenteel zitten.

Lijkt me logisch... | 25-07-13 | 22:50

@Welles! Nietes! | 25-07-13 | 22:43
Verdonk had waarschijnlijk ook nooit om de tafel gaan zitten met die clown Samsom....

necrosis | 25-07-13 | 22:49

Vluchtflat om te wachten op het volgende "echt het laatste" genaal pardon? Allemaal hoogopgeleide mensen!

Graftak | 25-07-13 | 22:48

Tja Nanninga slaat de spijker op de kop. We hebben dus echt een groot probleem. Neem nu bijvoorbeeld ons buurland België. Gevangenissen puilen uit daar. Mensonterende jaren 50 toestanden daar, poepen op een emmertje en 23 uur per dag met vier man op een kleine cel. Maar waarom is er toch die overbevolking in België, en niet in Nederland? Ooh wacht... Juist! De Belgen sluiten de illegalen gewoon op! Verwacht maar niet dat Teeven zoiets in Nederland ook gaat introduceren. Kost te veel geld en er moet bezuinigd worden.

Grote Joop | 25-07-13 | 22:48

@ren-forrest-ren-e | 25-07-13 | 22:38
Er had een uitroepteken moeten staan!

necrosis | 25-07-13 | 22:43

Wat vind ik het toch eigenlijk jammer dat Verdonk niet op reces is van haar kabinet Verdonk 2.

Welles! Nietes! | 25-07-13 | 22:43

-weggejorist-

Fart Fader | 25-07-13 | 22:41

het zal alleen maar erger worden, neuken als konijnen zonder voorbehoedsmiddelen in de derde wereld, meer mensen, minder eten en meer corruptie en nog meer oorlog = nog meer vluchtelingen

Dick Lip | 25-07-13 | 22:41

het is allemaal niet moeilijk hoor.
illegaal met paspoort : direct terug naar eigen land en daar procedure afwachten.
geen paspoort? dan spuitje geven.
en waarom worden al die moslims niet opgevangen in een zandbak land als S-Arabie? Die hebben ruimte en geld genoeg. Waarom moeten als die moslims hier de maatschappij ontwrichten met hun achterlijke denken en gebruiken?

According2Mark | 25-07-13 | 22:40

Hoezo geen punt achter "Op" in de kop?

ren-forrest-ren-e | 25-07-13 | 22:38

ras-le-bol 22"10
zo is het. De relatief grootste groep nieuwkomers zijn de Somaliérs die m.b.v. mensensmokkelaars vrnl. via Griekenland naar Nederland zijn gekomen daar zij wisten dat groepsgewijs verblijfsvergunningen werden afgegeven door o.a. Albayrak. Het oorspronkelijke aantal van 35000 asielzoekers is enigszins afgenomen daar de beter opgeleiden naar Engeland zijn gegaan. Naar schatting zijn er nu nog 31000 van hen, vaak in kinderrijke éénoudergezinnen. De Raad van State heeft verhinderd in 2010 dat deze mensen worden teruggestuurd. ( zie ook artikel vandaag in het geref.ND. ) Een aantal van hen gaat overigens wel "op vakantie" om hun kinderen aldaar genitaal te laten verminken. Net als in Scandinavië zijn ze oververtegenwoordigd in de misdaadstatistieken, stellen zij zich zeer sectarisch op en hangen de fundamentalistische vorm van het mohammedanisme aan.

Jan Boule | 25-07-13 | 22:38

@Fijnstoffer | 25-07-13 | 22:32
Vergeet Joke Kaviaar niet.....

necrosis | 25-07-13 | 22:38

@necrosis | 25-07-13 | 22:34
Die is daar waarschijnlijk nu alleen lekker op vakantie.

Welles! Nietes! | 25-07-13 | 22:38

Ja Teeve je kon het in de jaren 80 voor het computertje met peter R de vries methode bewijs neerleg .. Je zei juiste dingen over een bunker rechts van Zoeterwoude ,je leek het te menen.. maar ging toch met nieuw schoeisel op pad . En ja in de begin tijd van E. urka en "Blinde" voerde je de van boven opgelegte orders naar misdaad gerelateerd niet altijd zonder weerwoord uit , in het begin gaf je ZO ALS afgesproken Ook buitenlandse Groepen de ruimte... Maar nu-Just an other Brick in the Wall.

Dan dit om geweld bij overheidsloket te zien Moet je misschien eens op de VALCKENBURGSTRAAT kijken , fouillering , minstens 3 bewakers Maar zou dat alleen aan de Dakloze en andere Klanten liggen ? zijn we vergeten dat Grundlichkeit Holland compleet vreemd is ;;daarom kan ieder deel van de overheid wat de wet overtreed wijzen naar waar het uiteindelijk escalleert -Zonder eens iets goeds te doen met hun eigen administratie. Wel lang he !

dolvita10 | 25-07-13 | 22:37

@Fijnstoffer | 25-07-13 | 22:32
"Dus over een tijdje weer een pardon-ronde."

Nope! volgende ronde is voor Geert en dan wordt 't een ZONDER pardon-ronde!

Welles! Nietes! | 25-07-13 | 22:36

Hoe is het trouwens met die huilende Mauro, die via Portugal naar Nederland kwam, en DAAR een verblijfsvergunning had moeten krijgen.....

necrosis | 25-07-13 | 22:34

Oplossing is simpel. Iedere Nederlander die vóór het binnenlaten/houden van deze mensen is (ondermeer de mensen werkzaam in de asiel-industrie), verplicht financieel en residentieel aansprakelijk stellen voor 1 of meer asielzoekers (afhankelijk van grootte en hoeveelheid logeerkamers). Neem er maar eentje in huis als je het belangrijk vindt dat ze geholpen worden.
Voorstanders tevreden, asielzoekers tevreden: wat wil je nog meer?

Rest In Privacy | 25-07-13 | 22:34

We zitten in de greep van de PvdA, Sander Terphuis en de zieligheidsindustrie.
Dus over een tijdje weer een pardon-ronde.
De VVD doet mee om de PvdA te pleasen.
Het Nederland dat u kende, wordt langzaam aangevreten en afgebroken. PvdA-regenten, D66-rechters, weg-met-ons idioten, de wereld-is-van-iedereen malloten, geen-mens-is-illegaal gekkies, discriminatie/racisme-angst, islam, cultuurverrijkers, dubbele paspoorten, MOE-landers, EU, ESM, verstikkende verdragen, het Europese Hof ... we zijn al lang geen baas meer over ons eigen land.
En u, mopperende sukkels, mag er voor werken en zwijgend het circus betalen.

Fijnstoffer | 25-07-13 | 22:32

waarom kan een australie wel mensen naar een naburig oord sturen en wij niet, vol is vol en land is kaput, geen dukaten meer, zeker niet voor graties geld aan gelukzoekers

Dick Lip | 25-07-13 | 22:32

En dezelfde PvdA die de mond vol heeft over solidariteit etc laat deze mensen nu creperen in een smerig gekraakt pand onder de hoede van een stel doorgedraaide kuthippies. Hoe hypocriet ben je dan? See no evil, hear no evil. Niemand wordt hier wijzer of beter van, zeker niet de "asielzoekers" zelf.

brutus68 | 25-07-13 | 22:32

-weggejorist en opgerot-

Klappernoot | 25-07-13 | 22:30

Lekker signaal ook. Je mag dit land niet in. Daarom stoppen we je in een flat zodat je hier lekker kan blijven.

Lijkt me logisch... | 25-07-13 | 22:29

In Amsterdam is dit hele circus begonnen in de achtertuin van de diaconie in het centrum v.d. stad.
Vervolgens trok het circus naar het westelijk deel van de stad en zit daar nog steeds. Sterker nog: het ziet er niet naar uit dat er qua 'verblijfplek' gekozen gaat worden voor andere delen van de stad.
Wat vreselijk hypocriet is, is het feit dat deze so called vluchtelingen niet gehuisvest worden in die stadsdelen waar de o zo kosmopolitische en pro-vluchtelingen zijnde D66 en GroenLinks-stemmers wonen.
Neen, die wonen voornamelijk in het centrum en zuid en droppen de shit elders. Walgelijk gewoon!

Amsterdamsko | 25-07-13 | 22:29

Als er één woord is dat impliceert dat iets strafbaar zou moeten kunnen zijn, is het illegaal. Opbokken!

Nietvoordekat | 25-07-13 | 22:25

@brutus68 | 25-07-13 | 22:18
Ik steun uw motie!

necrosis | 25-07-13 | 22:25

Ik begrijp nog steeds niet waarom illegaliteit nog niet strafbaar is.
Het woord zelf zegt het. Het is illegaal. Wie dan blijft moet dan toch de consequenties ondervinden?

Lijkt me logisch... | 25-07-13 | 22:24

Ach, extreemlinkse hippies en de hele reutemeteut of niet
Van der Laan kan er met 1 handtekening resoluut een einde aan maken
Ja, áls hij wil dus en daar knelt 'm de PvdAllochtonenschoen natuurlijk weer

Tobi | 25-07-13 | 22:24

Jan en alleman weet hoe het in werkelijkheid zit en toch laat de regering deze nutteloze schooiers en bedelaars ongebreideld toestromen en meevreten uit steeds magerdere potten. Ik weet niet wat ik erger moet vinden: graaiende directeuren of weer zo'n sprinkhanenfamilie met totaal tegengestelde normen en waarden die hier breedlachend neervlijen in een gratis huis en die van z'n lang zal ze leven nooit gaan werken voor de kost.

Conan de Rabarber | 25-07-13 | 22:21

@de honden blaffen... | 25-07-13 | 22:16
Opvangen?
Last van een zonneNsteek?
Straks zwelt de groep opgevangen gelukszoekers tot boven de 25.000, en dan ziet de PvdA zijn kans weer schoon om er een Generaal Pardon door te jassen.
En.dat.moeten.we.niet.willen.

necrosis | 25-07-13 | 22:20

as-le-bol | 25-07-13 | 22:10 |

Ook landen als Singapore staan boven ons zowel in inwoners per km2 als in BNP per persoon. Overbevolking is niet het probleem, maar zoals u eerder stelt: wanbeleid.

Ik weet zeker dat er in de hulpverlening mensen werken met het hart op de juiste plaats die zich 100% inzetten om de medemens te helpen. Maar het systeem als geheel heeft een negatieve prikkel namelijk: hoe meer zielige gevallen, hoe meer budget men krijgt. Dat geldt overigens voor iedere tak van de overheid: hoe slechter het gaat, des te meer geld men krijgt om de problemen op te lossen.
Heel soms lukt dat, wanneer zo'n aanpakker bij toeval een leidinggevende functie krijgt. Maar in de meeste gevallen wordt het alleen maar slechter en is er nog meer geld nodig.
Sinds de invoering van het algemeen stemrecht zijn de belastingen alleen maar omhoog gegaan en is de overheid alleen maar uitgedijd. www.vrijspreker.nl/wp/wp-content/media...

Uiteindelijk zal de sociaal democratie net zo imploderen als de Sovjetunie, maar het kan nog wel even duren.

vansuyle.com | 25-07-13 | 22:19

de grote Anti | 25-07-13 | 22:15

Daarom ook opvang in de regio van herkomst.

brutus68 | 25-07-13 | 22:18

Bladiebladiebla, er spelen heel andere belangen in NL allerlei vrinden van Supermathijs die vast zitten in jaren 70 rolpatronen.
Als die patronen doorbroken worden pleegt men politieke zelfmoord en staan er ook nog eens tig hulpmensjes op straat, kan niet, gaat niet gebeuren, liever NL opblazen.
Grappig is dat weet u waarom 020, de grachten etc. zo snel en doelmatig indertijd zijn gerealiseerd ; omdat ze toen geen ambtenaren hadden.
Opgebouwd door kooplieden afgebroken door ambtenaren.

Uw Verzekeringsadvis | 25-07-13 | 22:17

Gewoon net doen als Australie, opvangen in Papua-Nieuw-Guinea.

de honden blaffen... | 25-07-13 | 22:16

@ras-le-bol | 25-07-13 | 22:10

Europees nummer 4. Al zijn het weliswaar alleen maar stadsstaatjes die we boven ons moeten dulden.

ZKH EénOog | 25-07-13 | 22:15

@brutus68 | 25-07-13 | 22:06
Ook al zitten er schrijnende gevallen tussen, ben je slim bezig om 'schrijnende' gevallen binnen te halen.
Mensen die moesten vechten om een stuk brood en zich een weg door afgehakte ledematen moesten banen. Waar zowel jongetjes als meisjes ge-gangraped werden?

Tuurlijk joh, kom maar naar het westen.
Dan ben je dat allemaal zo vergeten en sta je binnen een maand een suikerspin te eten bij de efteling! Welcome to holland!

de grote Anti | 25-07-13 | 22:15

Gewoon de hele dag zanger Rinus draaien daar. En alleen maar SBS 6.
Als ze dan nog niet smeken om terug te mogen weet ik het ook niet meer.

Botte Hork | 25-07-13 | 22:13

@Supermatthijs | 25-07-13 | 22:09

Dit kabinet. Samen met hun voor de keuze-illusie blauwgeverfde 'rechtsliberaal' gemaskerde tentakel. Evenals onder de twee kabinetten paars. En anders in kabinetten met hun christelijk gemaskerde tentakel CDA. Maar het is allemaal één pot nat, al zie jij dat niet.

ZKH EénOog | 25-07-13 | 22:12

De stumper Teeven lacht zielig in zijn vuistje, schuurt z'n kont nog even aan z'n stoel en laat een dikke wind...

fleischer | 25-07-13 | 22:12

Oplossing: HELEMAAL geen asielzoekers meer voor ten minste de komende tien jaar. Dát voorkomt zulke toestanden alleen maar.

Saucony | 25-07-13 | 22:11

Volgens mij zit daar een PVDA burgemeester, die pleurt ze nog liever in een luxe huis dan dat hij ook maar overweegt deze mensen uit te zetten.
Ik ga binnenkort ook maar eens in mijn nakie met een rubberboot landen op het strand. Gratis geld, gratis vreten en gratis huisvesting. Belastingvrij!

joyriders | 25-07-13 | 22:11

--Hup Teeven. Je kan het--
Daar ben ik juist zo bang voor. Met niet kunnen is hij al zo'n nationale ramp.

dedeurs | 25-07-13 | 22:10

-weggejorist-

ras-le-bol | 25-07-13 | 22:10

drs.Nee | 25-07-13 | 22:07 |

De echte oplossing zou pas zijn de uitkeringen af te schaffen, of in ieder geval voorwaardelijk maken bijvoorbeeld pas na 5 jaar werken. Dan blijven de luie gelukszoekers vanzelf wel weg.

vansuyle.com | 25-07-13 | 22:09

Parsons | 25-07-13 | 22:06 | + 1 -

Vertel even, oh grote denker Parsons, wanneer de Pvda hier alleen in de regering zat en dat soort dingen dus alleen kon beslissen. Ik kan er even niet op komen.

Supermatthijs | 25-07-13 | 22:09

Wij zijn er niet op ingericht om die mensen hier te ontvangen. Niet qua regelgeving en niet qua voorzieningen. Niet qua publiek draagvlak.
Vluchtelingen hebben niets te verliezen en vanuit die hoedanigheid denken en handelen zij. Dat raakt dus alleen maar mensen die wel wat te verliezen hebben, en dat zijn wij. Maar omdat wij ze niets te beiden hebben winnen de vluchtelingen niets. Ons kost het alleen maar geld en frustratie. Geen win-win maar een VERLIES-VERLIES situatie dus. Je vraagt je af waarom die kermis nog in stand wordt gehouden!

slakkenzout | 25-07-13 | 22:07

Kraken mag niet. Uitgeprocedeerd is wegwezen. Politici die dit asielzoekerscircus blijven tolereren opereren tegen de wet. De oplossing is een ticket enkele reis richting hun thuisland. Wegwezen!

drs.Nee | 25-07-13 | 22:07

Grenzen dicht, nu !

blanke sabel | 25-07-13 | 22:06

Er zullen heus wel schrijnende gevallen tussen zitten maar de meesten zijn ordinaire goudzoekers. De overheid wil zijn vingers niet aan deze lieden branden want zielig en politiek incorrect, en bovendien veel te veel PVV, die nare racisten. Gevolg: de problemen en overlast worden alleen maar groter en groter.

brutus68 | 25-07-13 | 22:06

Een vluchtflat... zucht. Hele diepe zucht. Bedankt nog PvdA, voor het openzetten van de grenzen. Echt een verrijkende beslissing geweest hoor.

Parsons | 25-07-13 | 22:06

Oeh, is er een dokter in de panelen? Mijn onderbuik roert zich...

ZKH EénOog | 25-07-13 | 22:06

Wacht ff. Uitgeprocedeerd en huisvesten?

Kan aan mij liggen, maar uitgeprocedeerd betekent toch op transport zetten? Waarom huisvesten in één van de woningen waar onze eigen jongeren een halve rug per maand voor mogen schokken, als ze er eenmaal een vrije hebben kunnen bemachtigen?

Eruit. Opgepleurd. Ben je het probleem ook kwijt. En de kosten. DAT is bezuinigen, lachebekje...

ZKH EénOog | 25-07-13 | 22:04

Lekker wensdenken dat deze asielmolenindustrie zichzelf gaat opheffen. Dat gebeurt pas op het moment dat het geld echt op is en we Griekse toestanden krijgen.

vansuyle.com | 25-07-13 | 22:04

Teeven die iets kan? Vergeet het.

Dmitri Dmitrievitsj | 25-07-13 | 22:04

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland