Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

11-jarige Nada uit Jemen vlucht voor uithuwelijking

Tranentrekkend alsook vertrouwen in de mensheid herstellend filmpje. Nada Al-Ahdal (11) is haar ouderlijk huis in Jemen ontvlucht omdat haar moeder haar wilde uithuwelijken voor geld. Want Nada heeft helemaal geen zin in een huwelijk met een vieze ouwe baardmans. Nada wil onderwijs, zorg, een toekomst. Ze is nog liever dood dan uitgehuwelijkt. En dat kan Nada naadloos uitleggen. Nada, jij hebt ballen en charisma waar Superman nog een puntje aan kan zuigen. Hup Nada!
P.S. Vertrouwen in de mensheid nog ietsje meer herstellen? De in Dubai verkrachte Noorse vrouw heeft vergeving gekregen voor het feit dat ze verkracht is.

Reaguursels

Inloggen

Stormageddon | 22-07-13 | 20:07
Absoluut maar doe niet alsof de kern van het christendom ook maar enigsinds anders is.

Pindakees | 23-07-13 | 15:34

grote haas | 23-07-13 | 02:06 |
Ik zeg grenzen dicht voor moslims, we hebben er genoeg en die moeten eerst verder opgevoed worden.
Alle commerciële vluchtelingen met twee paspoorten bij een misdrijf waar meer dan een half jaar op staat straffen en uitwijzen c.q. nooit meer erin.

Benblij | 23-07-13 | 13:15

Kees8374 | 22-07-13 | 15:36 |
beste kees ik heb inderdaad mijn twijfels over dit filmpje, we weten allemaal dat moslimlanden anders zijn, hun cultuur verschilt hemelsbreed met de onze. Het zal mij echter worst wezen, zolang het hier niet gebeurt.
Lands wijs lands eer, zeg ik maar, laat ze het zelf oplossen als zij dat willen.
Mensen die er tegen ageren hebben wel een beetje respect van mij want bedoelen het schijnbaar goed, als het ons maar geen geld kost.
Ik moet wel opmerken dat je beter je creativiteit in nederland kan spanderen, je hebt in die andere landen namelijk niets te vertellen.
Je maakt me uit voor nazi, vandaar dat ik na deze uitleg, dat ook door anderen wordt gelezen, niet meer reageer op jou, je bent hierdoor in mijn ogen een verwerpelijk mens.

Benblij | 23-07-13 | 13:03

Yemen
De mooiste vrouwen ter wereld komen er vandaan
maar blijven er niet, veel gaan naar israel
Wat overblijft zijn een soort riff apen.
Dom volk met geen enkele ander interesse als hun cultuur, hun tradities hun normen en waarden.

dood aan de domheid

123 je proeft het zo | 23-07-13 | 02:50

Ik zeg platgooien al dat extreme moslimvolk. Ik hunker naar een generatie Nadaatjes. Femen is er werk voor jullie.

grote haas | 23-07-13 | 02:06

Het is de hoogste tijd mensen.

tattooboer | 22-07-13 | 23:55

blijft toch jammer dat ze daar nog steeds 250 jaar achterlopen en kudo's voor die meid..

waarom ik? | 22-07-13 | 22:05

Hoe heette die Noor ook alweer die het allemaal een beetje zat was, in de wetenschap dat een 99% of meer van de in Noorwegen verkrachte vrouwen door mossels wordt verkracht?

Fuck, volgens mij was het een lutser eersteklas die z'n stats niet op orde had.

Itzamná | 22-07-13 | 21:23

En richting de politiek: Maak er een uitwisselingsprogramma van, dit meisje gaat hier naar school voor een opleiding naar keuze. En wij sturen 101 van die maffe jihad strijders die we hier hebben voor een goede 'jihad' opleiding daar, met iets minder theorie en veel praktijk.

pawa | 22-07-13 | 20:38

Het is hier al eens min of meer gezegd: Dit kind van 11 jaar weet nog beter hoe het in elkaar zit en heeft een nog hoger IQ dan die haatbaarden daar.
Als je een goed thuis zoekt, kom dan maar naar Nederland, mensen als jou kunnen we goed gebruiken in onze mooie multi-culti samenleving.

pawa | 22-07-13 | 20:38

@Karel Popper | 22-07-13 | 17:57
Stop maar, ik weet al wat er aan de hand is met types als @Pindakees. Zij weigeren te begrijpen dat moslims die zeggen wat ze denken en doen wat ze denken ook daadwerkelijk echt geloven wat ze doen en denken. Dat, en niet helemaal begrijpen wat de doctrine precies is. Niet weten dat de hadith beschrijven dat Mohammed de meest volmaakte mens ooit was en dat een deugdzaam leven het volgen van het voorbeeld van Mohammed is.
Dus het bekritiseren van één aspect van dat leven (trouwen en neuken met een kind) is het bekritiseren van de kern van de islam. Dat is meer dan blasfemie, dat is fatwa-waardig, dat is de toorn van allah over je afroepen, en de toorn van allah kan en mag en zwaard van een gelovige zijn.

Die gozert is zo "verlicht" dat hij niet kan begrijpen dat er hele volksstammen zijn die al die kul van de Islam ook echt in het diepst van hun wezen en en in alle haarvaten geloven. Het verhaal van de islam is dermate ridicuul en zodanig achterlijk dat hij niet kan geloven dat er daadwerkelijk mensen zijn die dat echt geloven.

Dan krijg je van die ideeën als: "Die mensen weten ergens wel dat god niet bestaat en dat het flauwekul is, maart ze doen het om bij de groep te horen, omdat ze sociaal en economisch achtergesteld zijn, omdat ze gediscrimineerd en onderdrukt worden" en dat soort apologetisch gelul.

Sam Harris heeft dat al eens uitstekend verwoord:
www.youtube.com/watch?v=rWLSMFPUM8g

Stormageddon | 22-07-13 | 20:07

Een waarschuwing weer om geen achterlijke woestijnbevolking hierheen te halen ( behalve dappere wijzen zoals dit meisje)

Dan8365 | 22-07-13 | 20:07

Ze spreekt wel heel goed Arabierisch! ;-)

Spaansche Griep | 22-07-13 | 20:03

Wilders zou d'r onmiddellijk terugsturen als ze asiel aan kwam vragen. In het kader van de strijd tegen de islam en voor de vrouwenrechten natuurlijk.

campion | 22-07-13 | 18:41

www.dailymail.co.uk/news/article-12647...

'Legislation that would make it illegal for those under the age of 17 to marry is in serious peril after strong opposition from some of Yemen's most influential Islamic leaders.'

'Last month, a group of the country's highest Islamic authorities declared those supporting a ban on child marriages to be apostates.'

'A February 2009 law set the minimum age for marriage at 17, but it was repealed and sent back to parliament's constitutional committee for review after some politicians called it un-Islamic.'

Waar zitten die sektes van de islam dan, die kindbruiden afkeuren? Behalve in jouw fantasie? Dit kind moet rennen voor 'de islam'. De islam wil haar vermoorden. Omdat ze zich niet wil laten verkrachten. In allahs naam. Stop met het goedpraten!

Karel Popper | 22-07-13 | 17:57

@Pindakees | 22-07-13 | 16:55
De profeet had een kindbruid. Hoe kan een moslim de daden van de profeet afkeuren, zonder afvallige te worden en te moeten rennen voor het leven?

Welke moslim durft zich uit te spreken tegen kindbruiden, als hij daarmee de daden van de profeet zelf in twijfel trekt? Als afvallige geld, en de dood wacht?

Je bent echt super naief. Geen enkele imam durft zich uit te spreken tegen kindbruiden. Omdat hij dan de profeet bekritiseerd. Afvallige word, en moet rennen voor zijn eigen leven. Geen enkele moslim durft de daden van de profeet in twijfel te trekken.

Noemt u mij de islamsekte die de misdaden van de profeet bekritiseerd. Sunni? Shia? Soefi? Welke? Oh, geen enkele...

'er is maar een god, en allah is zijn profeet'. En wie kritiek heeft op de profeet, moet dood. Inshallah. En die regel geld voor alle islamsektes.

Karel Popper | 22-07-13 | 17:44

@Che_cuevara

Islam schrijft het voor het leven van Mohammed (alias Pedomaster) te volgen en de islam is onveranderlijk... Inderdaad is er misschien nog een toekomst voor de aanhangers van de islam die dat veelal zijn door geboorte, nl:

Uit de Islam treden.

Het zou sowieso strafbaar moeten zijn om lid te worden van een ideologie (ook wel: godsdienst) d.m.v. geboorte of überhaupt voor je 16de omdat je dan pas kunt beslissen wat je wilt.

Wans Horst | 22-07-13 | 17:31

@Kees8374 |22-07-13 | 15:36 |
Gasten als @Benblij | 22-07-13 | 12:25
zouden deze dappere meid nog beschuldigen als 'spion van Israël/VS/Westen om de islam in een kwaad daglicht te stellen'...

Ahasveros | 22-07-13 | 17:11

Wat een baggerlanden zijn het toch ook...

Dr.Alpha | 22-07-13 | 17:07

Karel Popper | 22-07-13 | 15:36
En wie bepaalt er nou wat er conform de leer is? Want in dit geval doe jij dat, maar volgens mij zijn er heel veel interpertaties mogelijk en dat is de reden dat er hondermiljoenmiljard stromingen zijn BINNEN het christendom, jodendom en de Islam. 't Enige wat je hebt is dat de profeet 'n heel jong meisje had, wat wss volkomen normaal was in die periode, in dat gebied. (Ook de nog-niet-moslims dus).
Dat jij zo nodig scheldwoorden nodig hebt en de behoefte hebt om aan te geven dat je mensen wil slaan..

Pindakees | 22-07-13 | 16:55

wat een achterlijk land en hier maakt de regering zich druk over onbenulligheden waar wij ons dan weer druk over maken.

dezeookalbezet | 22-07-13 | 16:21

Wauw! Weer zo'n jong wonderkind.
Alle geluk gewenst!

Fred van Ria | 22-07-13 | 16:17

@Karel Popper | 22-07-13 | 15:36
Ja, je moet eerst jezelf en je eigen geschiedenis tot de grond toe afbranden, alles verloochenen, heel duidelijk stellen dat je geen christen bent (en eigenlijk het liefst ontkennen dat je blank bent en een Europeaan) voordat je kritiek mag uiten op de achterlijkheid van de islam en de fanclub, en dan nog telt het niet, want... hullie.

Het is een bizarre reflex, die "ja maar hullie..." excuus. Gestapelde drogredenering van de bovenste plank bovendien. Het is eigenlijk een soort jij-bak ( www.nizkor.org/features/fallacies/ad-h... ), maar nog een beetje meer. Op elk moment van dergelijke verwijten worden één of meer van onderstaande drogredenen gebruikt, dan wel geïmpliceerd.
www.nizkor.org/features/fallacies/two-...
www.nizkor.org/features/fallacies/red-...
www.nizkor.org/features/fallacies/hast...
www.nizkor.org/features/fallacies/guil...
www.nizkor.org/features/fallacies/circ...

Vermoeiend. Maar ze doen het aldoor weer.

Stormageddon | 22-07-13 | 16:13

En de PVDA en Theo Maassen keken dit aan, keken weg en repten hier met geen woord over. Geen kritisch woord. Geen enkele zorg, geen afkeuring. Nope, iedereen die zich zorgen maakt over de uitwassen van de Islam is bij voorbaat een nazi volgens hen. Eng. Eng. Eng.

Rest In Privacy | 22-07-13 | 16:08

Dat meisje heeft een hoger IQ dan de meeste volwassenen in de zandbak daar.
deboerenlul | 22-07-13 | 12:07 | + 87 -
En tevens een hoger IQ dan de meeste volwassenen hier in Nederland.

hobbit | 22-07-13 | 15:59

@Reinaert | 22-07-13 | 12:14
Je vergeet een belangrijke sector die vol in ontwikkeling is in Dubai: de toeristen sector. En dan vooral gericht op schandalig rijke (en dus waarschijnlijk invloedrijke) westerlingen. Dubai is die stad waar ze voor de kust die wanstaltige eilanden opgespoten hebben.
En die westerlingen willen ze niet al te veel voor het hoofd stoten. Dus die spagaat: we veroordelen haar voor het slachtoffer zijn van een verkrachting en geven haar dan onmiddellijk bij het eerste protestje gratie.

lekkurlinx | 22-07-13 | 15:42

@Benblij | 22-07-13 | 12:25
Wat dit meisje zegt is walgelijk dat haar familie dit probeerde, maar weet je waar ik echt helemaal van over de rooie ga?
Dat jij er klakkeloos van uitgaat dat dit in scene is gezet, terwijl je dus geen Arabisch kan verstaan en ook niet kan liplezen. Waarschijnlijk claim je nu racisme, maar afval als jij zijn de echte racisten.
Jij gaat er gelijk vanuit dat zij liegt of acteert omdat het volgens jouw allemaal niet zo erg is m.b.t. de Islam. Echter bij bewijs, schuif je dit gelijk terzijde en doet je gelijk alsof het onzin is, zonder dat je dit kan bewijzen. Voor mij ben jij hier een nazi.
Overigens vind ik het ook erg dat de meerderheid van de vrouwen in India voor haar 16de trouwt, maar dat maakt het niet minder erg wat dit meisje is gebeurd.
Als Benblij wil bewijzen dat dit onzin is, wil ik dat het ons aantoont met echt tegenbewijs. Ik weet dat moeilijk is, maar nu is dat de enige weg voor je om nog iets respect terug te krijgen. met je "Ik ben Kalkoen" diploma.
Verder stel ik voor dat we allemaal deze landen beginnen te boycotten.

Kees8374 | 22-07-13 | 15:36

En wat doet links in zo'n geval? Wijzen naar 'ons' in de middeleeuwen. Toen waren wij 'ook niet pluis'. Dus, dan is het 'goed'.

Karel Popper | 22-07-13 | 15:36

@Pindakees | 22-07-13 | 14:58
Luister, pik, ik ben opgegroeid in het christendom, en ik haat het net zo hard als jij.

Ook kritiseer ik NET ZO HARD het kindermisbruik in de kerk, en de doofpot cultuur aldaar. Maar een ding lijkt maar niet tot jou door te dringen: het is NIET conform de leer.

En in de islam, is het WEL conform de leer. Dat maakt de islam niet alleen 'net zo erg', dat maakt het NOG VEEL ERGER.

Ik ben aggresief in mijn VERDEDIGING van kinderen, die geheel conform de leer der islam worden uitgehuwelijkt en misbruikt. Zoals in bovenstaand filmpje. Geen enkele moslim zal een vinger uitsteken om haar te redden: omdat ze dan het voorbeeld van de profeet daarmee in twijfel trekken, afvallige worden, en de dood moeten vrezen.

Overigens bestrijd ik fel: de islam, de leer, (je weet wel, die kindermisbruik goedkeurt), en niet 'de moslims'. Ik beweer, dat de islam aanzet tot kindermisbruik, NIET, dat alle moslims kinderen misbruiken. Nuance, heh?

Karel Popper | 22-07-13 | 15:27

Apencultuur, dat is het. Alle meisjes en vrouwen helemaal kapot maken. Wij zijn in onze gebieden nooit zo debiel geweest, ook niet in de oudheid. Volgens mij is het meer dan alleen "cultuur", echt gewoon afwezigheid van erfelijke sociale intelligentie.

En dan die gratie. Zo hebben ook meteen de verkrachter maar vrijgelaten. Cultuur zum kotsen.

Patatter | 22-07-13 | 15:21

There is nothing in islam that justifies this kind of behavior.
Parsons | 22-07-13 | 12:07 | + 1 -

Also, there is nothing in islam that disapproves of this kind behavior.

DeSjaak1000 | 22-07-13 | 15:19

Dubieus filmpje. MEMRI is een Amerikaans kanaal, dat wordt voorgezeten door een Israelier die voor de inlichtingdienst van het IDF heeft gewerkt.
en.wikipedia.org/wiki/Yigal_Carmon

Ik spreek geen Arabisch, dus ik moet de vertaling maar voor waar aannemen. Maar het lijkt me duidelijk dat je bij dit soort filmpjes toch wel kritisch moet blijven kijken en het niet zomaar allemaal voor waar aannemen. MEMRI lijkt er alle belang bij te hebben de Islam in een nog kwader daglicht te stellen dan dat vele fundamentalisten zelf prima kunnen doen.

Mocht het allemaal echt zijn, dan alle best voor dat meisje en haar toekomst. Maar ik neig er naar de bullshit kaart te trekken in deze.

Prof. Prutser | 22-07-13 | 15:19

Karel Popper | 22-07-13 | 14:36
U bent bijna net zo aggressief als moslims. Bent u soms ook religieus? Verklaart miss wel waarom u 't gristelijke achterlijkheid zo verderdigt?
Alsof huwelijken in diezelfde periode in West-Europa zo ongebruikelijk waren.

Pindakees | 22-07-13 | 14:58

Selectieve verontwaardiging. Hoe is het gesteld met leeftijdsgenoten die een soortgelijk lot ten deel viel?

natte krant | 22-07-13 | 14:55

En daarom, optyfen met je geloof.

BozeHenk | 22-07-13 | 14:37

@Pindakees | 22-07-13 | 14:17
Oh, ik heb soms echt zin om iemand te slaan.

Luister, 'vriend', de profeet is het perfecte voorbeeld van alle moslims en DIE NEUKTE EEN KIND. en.wikipedia.org/wiki/Aisha Ontken jij dat ofzo?

Oh, je weet toch dat het oude testament is komen te vervallen met het nieuwe? En dat in het nieuwe alleen maar vier ooggetuigenverslagen staan van zijn leerlingen? Veel succes, met aantonen dat Jezus kindermisbruik 'ok' vond.

wikiislam.net/wiki/Aisha_Age_of_Consum...

Karel Popper | 22-07-13 | 14:36

Karel Popper | 22-07-13 | 14:13
Copy-paste maar een koran quote. Ipv van andere na te praten.
(zelfs al vind u er een, dan kan ik er vast ook wel 'n vergelijkbare uit de bijbel halen)

Pindakees | 22-07-13 | 14:17

@Pindakees | 22-07-13 | 14:10
De leer van de islam promoot kindermisbruik. De leer van de christenen niet. Moeilijk he?

Karel Popper | 22-07-13 | 14:13

Tot zover het vertrouwen in de mensheid...
drk_flow | 22-07-13 | 13:16

Je hebt ziek, zieker, ziekst en daarna komt de Islam je nog eens in je bek schijten.

FrankVeer | 22-07-13 | 14:12

@Biff Eagleburger | 22-07-13 | 14:04
Ik leg het nog een keer uit, want nadenken is kennelijk heel moeilijk.

In india is het wettelijk gezien NIET conform de leer (de wet) om kinderen te huwen. Daar word kindermisbruik: bestreden. Slecht gevonden.

Het uithuwelijken van kinderen is GEHEEL conform de leer van de islam. Daar word kindermisbruik gepromoot. 'goed' gevonden.

Mag jij mij vertellen wat erger is: een maatschappij waarin soms kinderen verkracht worden, maar waar dat bestreden word, of een maatschappij, waar je van de officiële leer kinderen mag misbruiken.

Karel Popper | 22-07-13 | 14:12

Karel Popper | 22-07-13 | 14:04

"Het christendom zet niet aan tot kindermisbruik. Het veroordeelt kindermisbruik. Snap je dat verschil echt niet."
Als ze 't zo zouden veroordelen zou de kerk desbetreffende priesters aan de schandpaal knopen en niet laten door gaan in een andere parochie.

"Ik bestrijd christenen die kinderen misbruiken: niet omdat ze christen zijn, maar omdat ze kinderen misbruiken."

En bij moslims doet u dat anders, en dat ligt aan u, niet aan moslims, omdat u voor ingenomen bent. That's all. Verder ga ik mijn kees ook rusten.

Pindakees | 22-07-13 | 14:10

--Voor Koning Lafheid aka Job Cohen--
Zelfs kinderen herkennen een achterlijke cultuur!

kibambam | 22-07-13 | 14:08

@Reinaert | 22-07-13 | 13:46
Is kindermisbruik conform de leer van de islam? Ja
Is kindermisbruik conform de leer van de christenen? Nee.
Misbruikte de profeet een kind? Ja
Misbruikte Jezus een kind? Nee.

Waarom vergelijkt u appels met peren?

Al het kindermisbruik is erg. Maar alleen de islam heeft kindermisbruik in overeenstemming gemaakt met de leer. Dat essentiële verschil maakt die twee ONvergelijkbaar.

Christenen die hun leer opgvolgen bestrijden kindermisbruik. Moslims die hun leer opvolgen huwen hun kinderen uit. Maar jij ziet het verschil niet.

Ik bestrijd christenen die kinderen misbruiken: niet omdat ze christen zijn, maar omdat ze kinderen misbruiken.

Daarom bestrijd ik ook (oa) de islam: omdat het conform de leer van de islam is, om kinderen te misbruiken. Omdat de islam aanzet tot kindermisbruik.

Het christendom zet niet aan tot kindermisbruik. Het veroordeelt kindermisbruik. Snap je dat verschil echt niet.

Karel Popper | 22-07-13 | 14:04

@Karel Popper | 22-07-13 | 13:35

Ik dacht dat het wel duidelijk was, maar aangezien jij nogal moeite schijnt te hebben met begrijpend lezen, leg ik het even uit.

1 Kind van 11 vlucht in Jemen vlucht voor uithuwelijking.
2 Jemen heeft 25 miljoen inwoners.
3 Groot nieuws en Karel Poppert over de zeik.
4 Bijna alle vrouwen in India trouwen voor ze 16 zijn.
5 India heeft 1.2 miljard inwoners.
6 Hoor je bijna niemand over.
7 Karel Poppert vindt Jemen nog steeds het allerkutst, want moslims.

Nog veel plezier in je eigen wereld Karel, ik hoop dat je er ooit achter komt dat de echte wereld iets groter is dan je beeldscherm.

Biff Eagleburger | 22-07-13 | 14:04

Zijn er nog mensen die Wilders de grond in duwen met die islam (zogenaamde) fobie?????
Dan kunnen zij hun kinder tot 11 jaar ter beschikking stellen aan de booslims c.q haatbaarden kinder verkrachters en pedo,s .
Hier waarschuwt Greet al tijden voor , tie een achterlijke religie met een door een bejaarde man geschreven spookjesboek , waarvan 50 % uit het oude testament is overgeschreven en aan gepast.
De enige held hier in is een kind van 11 jaar die meer hersencellen blijkt te hebben dan een hele bevolking daar

witchmaster | 22-07-13 | 14:03

@Pindakees | 22-07-13 | 13:44
Jij zegt het.
Ik heb geen idee. Zover uit weet van PVV is een werkelijke vluchteling hier welkom, zolang deze althans niet in zijn eigen omgeving kan worden opgevangen.
De laatste tijd valt het me overigens op dat wel heel erg veel "vluchtelingen" op vakantie gaan naar het vreselijke land dat zij zeggen ontvlucht te zijn. Of dat land in ieder geval bezoeken (even gedag zeggen aan opoe en tantes ? ).
Bij zulke gevallen mogen er wel vraagtekens worden geplaatst bij de kwalifikatie "vluchteling". Dat zijn gewoon goudzoekers die wat mij betreft weer linea recta terug kunnen.

qutrex | 22-07-13 | 13:56

Ik spreek de taal niet maar afgaande op de ondertiteling moet ik zeggen dat haar gezichtsuitdrukking niet echt in lijn is met wat ze lijkt te zeggen.
En natuurlijk wat Theo van Deursen | 22-07-13 | 12:38 | zegt komt het niet van een onpartijdige bron.
Toen ik dit filmpje gister zag dacht ik dat geenstijl er om die reden geen aandacht aan besteedde.

Swedish Chef | 22-07-13 | 13:55

@Benblij
Heeft u eigenlijk een idee waarom er in Cuba een revolutie plaats vond?
Ja, hij heeft vele excecuties begeleidt of op zijn naam staan. Maar goed Amerikaans voorbeeld doet kennelijk goed volgen. (Hetgeen niet inhoudt dat ik dit à priori goedkeur.)
Salut! Evocatus

Evocatus | 22-07-13 | 13:51

Karel Popper | 22-07-13 | 13:45
Op alle vragen kan ik rustig christendom en jodendom noemen. Wss nog wel meer, maar die vooral.
Hoeveel priesters hebben kleine kinderen wel niet misbruikt? En hoeveel heeft de Kerk daar zelf aangedaan? Ze even overgeplaatst naar 'n andere parochie, waar ze rustig verder gingen, klinkt mij alsof 't daar ook 'normaal' is. En voor alle andere dingen, ga nog maar eens lekker de geschiedenis boeken in, voor de meeste hoef je nog niet eens zo ver.

Pindakees | 22-07-13 | 13:51

@Pindakees | 22-07-13 | 13:41
Het 'niet eens zijn met het homohuwelijk' (wat die christenen prediken) is NIET te vergelijken met 'de doodstraf willen invoeren voor alle homos' (wat de islam predikt).

'het is ok dat de leer der islam oproept alle homos te vermoorden, want sommige christenen zijn tegen het homohuwelijk'?? Werkelijk? Appels en Peren, meneer.

Karel Popper | 22-07-13 | 13:49

Dit meisje mag van nou mij (PVV-stemmer) op kosten van de Nederlandse staat onderdak krijgen en haar opleiding volgen om zodoende aan een mooie toekomst te werken. De intelligentie straalt van haar af. Hulde!

JeMotWat | 22-07-13 | 13:49

@Karel Popper | 22-07-13 | 13:31

Kindermisbruik is in het christendom - helaas (!) - usance. Check het rapport-Deetman, kijk naar Rome, lees de krant. En sancties? Welke sancties? Oh. Wacht. Het is volgens jou wel een zonde. Ja, dát helpt als je net misbruikt bent: het was een zonde. Waar je dan als christelijk kind de rest van je leven genoegen mee moet nemen. Een zonde. Zo gaat dat. Moet kunnen, toch? 't Is maar een zonde tenslotte.

Kindermisbruik is te allen tijde verwerpelijk, jij bagatelliseert het door de christelijke vorm als 'zonde' weg te zetten en de islamitische variant als 'structureel' af te doen. Alsof het één minder erg is dan het ander.

Tegen vooringenomenheid is geen kruid gewassen. Ik rust mijn kees.

Reinaert | 22-07-13 | 13:46

@Pindakees | 22-07-13 | 13:39
Noemt u mij nog een religie dan, waar het misbruiken van kinderen conform de leer is. Waarbij de stichter zelf ook een kind misbruikte. De islam, en?

Of probeert u eens een andere invalshoek: welke religie, behalve de islam dan, heeft op afvalligheid de doodstraf staan, in deze eeuw? Maar volgens u zijn de moslims niet gekker dan 'andere religies'?

Noemt u mij een religie waar geweld word verheerlijkt, de islam noem ik al.

Geweldverheerlijking en kindermisbruik ZIJN niet 'normaal' in elke religie, ze zijn alleen 'normaal' in de islam.

Alle religies zijn onzin. Maar alleen de islam is ronduit crimineel en levensgevaarlijk. Maar dan komen er weer mensen uit alle hoeken van het land gekropen, om te vertellen dat 'wij' net zo erg zij, en dat het 'normaal' is.

Karel Popper | 22-07-13 | 13:45

qutrex | 22-07-13 | 13:19
Dan ben ik gewoon bijzonder naar zijn redenatie naar achter. Er zijn zoveel asielzoekers die niet terug willen naar hun land van herkomst wegens achterlijk land. Maar daarvan zullen de meeste gewoon terug moeten van Greet.

Pindakees | 22-07-13 | 13:44

qutrex | 22-07-13 | 13:38
't grappige is dan wel weer dat er een grote rechts-conservatieve groep is, maar dan katholiek, die het eigenlijk volledig eens is met de moslims, wat betreft achterlijkheid. (homohuwelijk en dat soort zaken)

Pindakees | 22-07-13 | 13:41

11 jarige meisjes uithuwelijken. De enige, echte, ware islam zogezegd, dergelijke praktijken.

Goofy Goofball | 22-07-13 | 13:40

Biff Eagleburger | 22-07-13 | 13:33
Dat bedoel ik en waar bemoeien wij ons mee omdat het toevallig moslims zijn op dit moment, hindoeisme boedhisme, christenen, het is allemaal hetzelfde als je ze de kans geeft, in het westen is die kans en stuk minder, maar het blijft oppassen geblazen.

Benblij | 22-07-13 | 13:40

Karel Popper
Je bashed moslims maar lekker, doe je best, ze maken het je makkelijk. Maar 't zijn allemaal dingen die horen bij een stukje religie, en een stukje menselijke achterlijkheid en daarvoor maakt het echt niet uit of 't moslims, christenen, joden of wat dan ook zijn.

Pindakees | 22-07-13 | 13:39

Ergens in Jemen staat nu een bebaarde ouwe kerel heel eenzaam een ezel te dekken.

shoarma4belgium | 22-07-13 | 13:39

@Benblij | 22-07-13 | 13:21
Dit land is veel te meegaand en te begripvol wat de religieuze islam betreft. Er moet veel harder worden opgetreden tegen de uitwassen.
En in Frankrijk is het altijd wel hommeles. De ene keer wat erger dan de andere keer. Mede afhankelijk van de welwillendheid van onze fijne media natuurlijk.
We worden hier nauwelijks geinformeerd over de situatie in Frankrijk, een land met een veel hoger percentage aan moslims en bijbehorende ellende. Ik ben benieuwd wanneer het daar eens gierend uit de hand gaat lopen. Pas daarna zal het ook in dit land losgaan.

qutrex | 22-07-13 | 13:38

@Biff Eagleburger | 22-07-13 | 13:33
Oh, dan is het goed (zucht)

En: officieel mag dat niet.
Mag een moslim OFFICIEEL huwen met een kind? Ja. Mag je in India officieel huwen met een kind. NEE.

Nou, wat een perspectief heh?

Karel Popper | 22-07-13 | 13:35

@Pindakees | 22-07-13 | 13:28
Dus jij weet het verschil niet tussen 'buitenlanderhaat' en 'islamkritiek'? Sneu.

Karel Popper | 22-07-13 | 13:33

Stukje perspectief voor demense; in India, een land met 1.2 miljard mensen, worden de meeste meisjes voor hun puberteit uitgehuwelijkt en trouwen voor hun 16e. Officieel mag dat niet, maar ach, het blijft India.

Biff Eagleburger | 22-07-13 | 13:33

@Reinaert | 22-07-13 | 13:18
Dat kindermisbruik NIET conform de leer der christenen is, en WEL conform de leer der islam.

Dat Jezus GEEN kinderen misbruikte, terwijl de profeet WEL een kind misbruikte.

Dat een priester die een kind misbruikt, volgens de kerk een zonde begaat, terwijl een moslim die een kind van negen huwt, de zegen van allah heeft.

Appels. En peren.

Karel Popper | 22-07-13 | 13:31

@Pindakees
Linkse papegaai.

Merkava | 22-07-13 | 13:30

Karel Popper | 22-07-13 | 13:22
Aan het xenofobe beleid waar hij voor staat miss?

Pindakees | 22-07-13 | 13:28

Che_cuevara | 22-07-13 | 13:23
natuurlijk weet ik dat en nog veel meer, maar je begint beledigend te worden dus ik stop met jou het ga je goed.

Benblij | 22-07-13 | 13:27

Evocatus | 22-07-13 | 13:17
dat zeg ik ook met jou, we zijn nog lang niet klaar met religie maar zijn op het goede pad, beter als in de moslim landen

Benblij | 22-07-13 | 13:25

@Benblij | 22-07-13 | 13:18
Natuurlijk wil jij geen Che als nick.
Je weet waarschijnlijk niet eens wat het betekend. Zijn echte voornaam was Ernesto, en Che was de naam die hij kreeg van de bevolking en betekend gewoon "Vriend"
Maar dat begrip is jou misschien ook wel vreemd.

Che_cuevara | 22-07-13 | 13:23

@Pindakees | 22-07-13 | 13:12
Jij weet het verschil tussen 'een buitenlander' en 'een moslim'? Waarom snap jij dan niet dat Wilders niets tegen 'buitenlanders' heeft, maar alles tegen 'de islam'? Mensen die op de vlucht zijn voor de islam, die voor hun leven moeten vrezen, zijn hier welkom als vluchteling. Duh. Dat is wat anders dan de grenen openzetten voor immigratie uit islamlanden. Maar jij haalt graag dingen door elkaar heh? vol=vol is ook al geen uitspraak van hem.

Je weet toch dat hij zelf half indo is? En dat hij getrouwd is met een hongaarse? Hoe dom ben je dan als je gelooft dat hij een 'intense hekel heeft aan alle buitenlanders'?

Karel Popper | 22-07-13 | 13:22

qutrex | 22-07-13 | 13:18 |
Nee maar dat kan ik begrijpen, wat ik niet kan begrijpen is dat nederland zichzelf verkoopt aan de duivels moslim systeem.
Moet je zien wat een onheil zij weer aanrichten in Parijs alleen omdat een moslima haar kopvod niet af wil doen en zich niet mag legitimeren van haar man(baas)

Benblij | 22-07-13 | 13:21

@Pindakees | 22-07-13 | 13:12
Wat denk je zelf ? Dit is vragen naar de bekende weg.
Wilders heeft wat tegen de uitwassen van de islam. Sta dus niet vreemd te kijken als hij deze meid met open armen ontvangt en welkom heet in ons land.

qutrex | 22-07-13 | 13:19

Jemen is zo ongeveer de hel op aarde qua islam en armoede, dus Hulde voor dit mooie, moedige meisje!

Nu maar hopen dat haar oom haar niet uithuwelijkt als ze 16 is of ouder.

La Vie En Rose | 22-07-13 | 13:19

@Che_cuevara | 22-07-13
Waarom kies je dan een nickname als deze, je wilt je stoer profileren maar dan krijg je tegenstand en dan vind je het niet leuk meer. Of je nou links of rechts bent, moslims zijn trouwens ook meestal rechts.
Ik zou niet eens Che als nickname willen, maar je krijgt het voordeel van de twijfel je zal wel niet goed hebben nagedacht.
Ik kende een lief meisje die een Arafat sjaaltje droeg ze wilde stoer en vrij overkomen, toen ik haar vertelde wie die viespeuk eigenlijk wel was en wat hij gedaan had, heeft ze het sjaaltje met een verachtelijk gebaar in de vuilnisbak gegooid. (hint)

Benblij | 22-07-13 | 13:18

@Benblij | 22-07-13 | 12:45
De ellende is dat die vervloekte religieuze islam zich niets van landsgrenzen aantrekt...
Was dat nou maar eens waar !

qutrex | 22-07-13 | 13:18

@Karel Popper | 22-07-13 | 13:13

Welke appels, welke peren? Ik trek in mijn comment van 12:41 een historische parallel die niet te ontkennen valt, zo simpel is dat, waarop ik concludeer dat 'wij' er inmiddels anders over denken en 'men' er in het Midden-Oosten nog steeds hetzelfde over denkt.

Waar zit de denkfout?

Reinaert | 22-07-13 | 13:18

@Pindakees
Greet heeft hier niets mee te maken. Proberen Nederlandse politiek te bedrijven met de situatie van dit kind spreekt boekdelen over u.

Merkava | 22-07-13 | 13:17

Benblij | 22-07-13 | 12:58 |

Als ik zie hoe het fundamentalistische Christendom de politiek in de Verenigde Staten beïnvloed dan denk ik dat we ook met het Christendom een appeltje te schillen hebben.

Tenslotte is dat land nog steeds de hegemon op aarde, met afkalvend gezag af en toe, maar toch. Men heeft meer dan genoeg wapentuig om diverse andere landen met harde hand mores te leren. Dronebama doet zijn best om dit te bevestigen. Nee, met het Christendom ben ik helemaal niet gelukkig!
Salut! Evocatus

Evocatus | 22-07-13 | 13:17

"Ook de verkrachter zelf werd veroordeeld, tot 13 maanden cel, wegens buitenechtelijke seks en alcoholgebruik. De man is een collega van Dalelv en heeft eveneens gratie gekregen."

Tot zover het vertrouwen in de mensheid...

drk_flow | 22-07-13 | 13:16

@Reinaert | 22-07-13 | 13:09
Boven 'flikker toch een eind op' staan ook een paar kanttekeningen, die kennelijk aan jou niet besteed zijn.

Dat jij appels met peren 'in historisch perspectief' zet, weet je?

Karel Popper | 22-07-13 | 13:13

En idd, memri is een Israelisch propaganda kanaal.
Beetje lullig als je je mening alweer klaar had..

Uncle Melon | 22-07-13 | 13:13

@ Che_cuevara | 22-07-13 | 13:06 |

Wellicht dat u dan duidelijker uw mening kan verwoorden. Kennelijk bedoelt u wat anders dan uw woorden doen vermoeden. Daarenboven: we hebben samen geen zwijnen gehoed..... als u snapt wat ik bedoel.

juntatiger | 22-07-13 | 13:12

Zatkniss | 22-07-13 | 12:10
Interessanter is de discussie wat Ome Greet met dit soort dingen doet? Is ze hier welkom om weg te komen van die achterlijke cultuur? Of moet ze ook maar lekker op flikkeren zoals zoveel vluchtelingen want vol = vol en dat soort troep?

Pindakees | 22-07-13 | 13:12

ik heb zelf ook kinderen in die leeftijd die ook op deze manier kunnen redeneren. Het feit dat het meisje zo welbespraakt kan uitleggen wat de reden van haar vlucht is en hoe kind-onvriendelijk die cultuur in elkaar steekt is vooral bijzonder dapper. Ze heeft geen hogere IQ nodig om deze vrijheid van meningsuiting te praktiseren, maar wel veel lef.
Mijn diepe respect daarvoor!!! en nu maar hopen dat ze liefdevol wordt opgevangen en ondergebracht om tot een groots persoon te worden die ze klaarblijkelijk kan worden.

Woehahahaa | 22-07-13 | 13:12

@Desmoulins
Laat er geen twijfel over bestaan: alle religie is vergif, dus ook het Christendom. De islam is alleen net een tandje erger. En ben maar niet bang hoor. Ik ben de laatste die mee zal werken aan de "weg met ons" mentaliteit.

Merkava | 22-07-13 | 13:12

juntatiger | 22-07-13 | 13:04 |
Ik weet het, daarom gruw ik ook, als ik linkse slungels met een T-shirt met zijn moordenaars kop zie lopen, net zoals het bekende Arafat sjaaltje ook zo een moordenaar.
Hoe durf je als mens dit soort propaganda te maken.

Benblij | 22-07-13 | 13:11

@Che_cuevara | 22-07-13 | 12:55
Het kindermisbruik binnen de kerk, was dat conform de leer dan? Nee. Was Jezus een kinderneuker? Nee. En de profeet? Was dat een kinderneuker? Ja. Is het uithuweljiken van kinderen conform de leer van de islam? Ja!

Waarom blijf je dan die twee vergelijken? Al ZOU de leer der christenen oproepen tot kindermisbruik (wat het niet doet!) dan nog is het geen excuus voor de islam om ongehinderd kinderen te misbruiken: CONFORM de leer der islam.

Moslims vermoorden mensen in naam van allah.
Christenen vermoordden vroeger heksen.
Dus dan is het in orde? Nee!

Hetzelfde geld voor kindermisbruik in de islam: dat is conform de leer van de islam! 'maar priesters misbruiken ook wel eens kinderen' (geheel buiten de leer der christenen om), oh, DUS is het ok?

Kappen nou met kutsmoesjes verzinnen waarom de islam WEL kinderen mag misbruiken.

Karel Popper | 22-07-13 | 13:10

Maar de grenzen moeten dicht hoor! Heeft Greet zelf gezegd.

Pindakees | 22-07-13 | 13:09

@Karel Popper | 22-07-13 | 12:59

"Flikker toch een eind op".

Daarmee maak je een alleraardigst fashion statement. Al wat ik doe is een paar zaken in een - jou kennelijk onwelgevallig - historisch perspectief plaatsen en dat is vervolgens je conclusie?

Goed dat ik het weet. Ik reaguur hier al een paar jaartjes en als je me gevolgd zou hebben zou je weten dat ik niet bepaald islamofiel ben maar dat ik bij tijd en wijle wel mijn kanttekeningen plaats.

Helaas zijn die kennelijk aan jou niet besteed. Dat mag.

Reinaert | 22-07-13 | 13:09

@De Koreaanse Slet | 22-07-13 | 12:50

Owh wacht eens....

"Ze was geen toerist maar werkte in Qatar als interieurontwerpster voor het bedrijf van de echtgenoot van Janet Jackson. Zal dus best goed verdiend hebben maar had wat moeilijkheden in de persoonlijke sfeer op het werk en werd, toen ze met een collega een klus in Dubai had, daar naar eigen zeggen verkracht door die collega - lijkt op alcohol + hormonen = sex en vervolgens spijt. Was toen zo dom om naar de politie te gaan, waarna volgens de regels beiden gearresteerd werden. In Qatar is ze inmiddels ontslagen, niet vanwege de beschuldiging van verkrachting maar wegens ruzie met de baas, en Dubai heeft de zaak pragmatisch opgelost door haar vrij te laten en uit te wijzen (normale gang van zaken overigens, alleen laten ze je doorgaans eerst je straf uitzitten). Kortom, ze had het kunnen weten.
Synecdoche | 22-07-13 | 12:07 | niet ok!"

Klopt dit wel?

De Koreaanse Slet | 22-07-13 | 13:09

@Parsons | 22-07-13 | 12:07
Zeg, typ jij je comments zelf nog of heb je gewoon een bot die zodra er iets islam-relateerds voorbij komt er een one-liner ingooit?

An die ARBEIT | 22-07-13 | 13:08

Waarom moeten veel van die Europese vrouwen zo nodig naar die achterlijke landen. Er is zo'n Nederlandse halve zool in Columbia. In Jemen zo'n tuthola die dreigt vermoord te worden. Waarom denken die vrouwen dat zij de wereld wel even zullen redden. Waarom kunnen die dwazen niet gewoon in een bejaardenhuis koffie inschenken.

Boy Cot | 22-07-13 | 13:08

@Desmoulins | 22-07-13 | 13:00 |

Wie zegt dat ik in een zionistisch complot geloof? Waar heb je het over man, fing idioot.

Maar goed, over Memri TV lees bijvoorbeeld dit, zelfde ervaring als ik heb met dit naargeestige clubje:

www.guardian.co.uk/world/2002/aug/12/w...

Niet dat ik ook maar de geringste hoop heb dat feiten uberhaupt vat krijgen op het wereldbeeld van haatdragers zoals jij, maar je moet het proberen. Anders, suck on.

Theo van Deursen | 22-07-13 | 13:06

@basweetutwel | 22-07-13 | 12:56
Maar onder het mom van geloof krijgen ze wel verregaande bijzondere privileges hier. Als iedereen het ziet voor wat het is, een gevaarlijke ideologie dat je hele leven beheerst, dan pas zouden er vele ogen geopend worden.

sinar2 | 22-07-13 | 13:06

Ik ga er niet van huilen het doet me niks ik ga huilen van onze oude Nederlanders die 1 keer in de week gewassen worden, ik word verdrietig dat ik ineens in een samenleving woon waar de moslims veel diensten uit maken.
Nogmaals die landen interesseren mij geen reet.

Benblij | 22-07-13 | 13:06

@juntatiger | 22-07-13 | 13:01
Man, man. Leer toch eens lezen. Wat jij zogenaamd begrijpt, zeg ik nergens.
Maar ja, blijkbaar heb ik een paar christenen op hun zieltje getrapt. Jammer dan.

Che_cuevara | 22-07-13 | 13:06

Maar goed. 1 Verstandig meisje van 11 jaar oud is nog geen (echte) lente in Jemen.
Zolang de gezagdragende ploerten van de profeet denken dat zij een vrouw die verkracht is "vergeven" kunnen, of "gratie" verlenen vanwege een diplomatieke rel, dan is het nog wel een paar honderd jaar kansloos voor de menselijkheid.

Jan Passant mk2 | 22-07-13 | 13:06

Dus als ik het goed begrijp, in het geval van die verkrachting, dan blijft ze fout, maar ze wordt gepardonneerd. Geen vrijspraak of iets dergelijks! Hoe ziek ben je als land, pardon bedrijf.
Salut! Evocatus

Evocatus | 22-07-13 | 13:05

@ Benblij | 22-07-13 | 12:58 |

Che Cuevara was niet alleen een marxistische moordenaar maar tevens een groot racist. Wat hij zei over negers, daar lusten de honden geen brood van. Zijn woorden herhalen doet een ieder in de nor belanden en zou in de USA leiden tot wekenlange rellen (en plunderingen).

juntatiger | 22-07-13 | 13:04

Che_cuevara | 22-07-13 | 13:01 |
ik zeg toch niet dat jij links bent goed lezen man doe nou maar

Benblij | 22-07-13 | 13:03

@Parsons | 22-07-13 | 12:07
"There is nothing in islam that justifies this kind of behavior."

Yep, die Cameron. Zonder met de ogen te knipperen zo'n smerige leugen uit je strot krijgen nadat een Britse militair in een straat in Londen werd afgeslacht.

En jij krijgt minnetjes van een paar volidioten hier.

Afijn, heb het al vaker gezegd: moslims/de Islam zijn niet het grootste gevaar, maar islam en moslimlikkers zoals Cameron.

La Vie En Rose | 22-07-13 | 13:03

@ Benblij

Ik vind bepaalde Gristen net zo geschift en ook daar zie je erg veel viespeuken die met de bijbel in de hand kinderen misbruiken.

Religie vind ik een insrument voor controle en macht.
Hemel, hel, 72 maagden allemaal onzin verhalen om de simpelminds mee te krijgen.

Claire | 22-07-13 | 13:02

dit dappere arme kind zal helaas niet oud worden.
wanneer wordt het westen, en dan met name onze volksvertegenwoordiging eens wakker? gematigde islam bestaat niet. we staan aan de vooravond van een heleboel gedonderjaag in de westerse wereld.

kaplaarzenverkoper | 22-07-13 | 13:01

@Benblij | 22-07-13 | 12:58
Goh, echt waar? Laat ik nou helemaal niet links zijn dat kunnen velen hier wel beamen.
En wat Che Guevara betreft, daar heb je gelijk in. maar mijn nick is Che_*c*uevara

Che_cuevara | 22-07-13 | 13:01

Nou nou, ik vind het teveel opgedreund. Dat kind verteld het goed maar een 11 jarige bedenkt dat nooit.

Uncle Melon | 22-07-13 | 13:01

@ Che_cuevara | 22-07-13 | 12:55 |

Begrijp ik u goed? Dus omdat het misbruik in de kerk voorkwam/voorkomt is het dus oké dat in de islam kinderen worden misbruikt? Even ter duiding: misbruik in de kerk was verboden met een taboe om er over te praten. Misbruik in de islam is toegestaan onder verwijzing naar het leven van de profeet. De door u gemaakte vergelijking gaat dus verschrikkelijk mank.

juntatiger | 22-07-13 | 13:01

Mooi hoor wat ze zegt, maar wat is het toch een ongelooflijke kudt taal.

irma zonderboezem | 22-07-13 | 13:01

Ach Theo, wat een mondvol... Lieden die in een zionistisch complot geloven en dan direct roepen dat iedereen er weer ingetuind is, zijn werkelijk onderontwikkeld. Voorbij het cynisme, en dan krijg je zulke waanbeelden. Antisemiet is een geuzennaam in de ogen van een zelfverklaarde connaisseur van het zionisme, quelle surprise!

Desmoulins | 22-07-13 | 13:00

Ach Theo, wat een mondvol... Lieden die in een zionistisch complot geloven en dan direct roepen dat iedereen er weer ingetuind is, zijn werkelijk onderontwikkeld. Voorbij het cynisme, en dan krijg je zulke waanbeelden. Antisemiet is een geuzennaam in de ogen van een zelfverklaarde connaisseur van het zionisme, quelle surprise!

Desmoulins | 22-07-13 | 13:00

@Reinaert | 22-07-13 | 12:41
Ah, dus het wachten is totdat de islam de profeet verwerpt als voorbeeld. Hoelang gaat dat duren, denk jij? Voordat moslims tot het inzicht komen dat de profeet het fout deed? Tot die tijd staat er de doodstraf op kritiek op de profeet. Hmm. Ze lopen niet 'achter', ze staan stil. Het voorbeeld van de profeet is onveranderlijk slecht. Wie roept dat de profeet het fout had, is een afvallige, en moet rennen voor zijn leven. HOE lang moeten wij precies wachten op 'verlichting' in de islam. paar eeuwen? Tot sint-juttemis? En tot die tijd, staan we de misstanden gewoon toe? Flikker toch een eind op.

Karel Popper | 22-07-13 | 12:59

Karel Popper | 22-07-13 | 12:48 | +
beweren dat christenen net zo erg zijn doet een rechtgeaarde moslim altijd, ze vergeten erbij te vertellen dat het "waren" moet zijn.Wij hebben ons met eigen kracht een weg omhoog gevochten naar de verlichting en we zijn trouwens nog lang niet klaar met religie.
Wist je trouwens dat Che Guevara, een marxistisch moordenaar was. Linkser kan je niet hebben.

Benblij | 22-07-13 | 12:58

@sinar2 | 22-07-13 | 12:30,

Het is geen geloof. Geloof is een onderdeel van islam.

basweetutwel | 22-07-13 | 12:56

@Merkava

Waarom is het nodig om te pas en te onpas het christendom erbij te slepen? Is dit vooral zodat u zeer moreel hoogstaand kunt blijven beweren dat u geen onderscheid maakt tussen religies? Geeft weer een extra dimensie aan 'weg met ons'...

Desmoulins | 22-07-13 | 12:56

@Merkava | 22-07-13 | 12:44

Of "het nooit goed komt" zal de geschiedenis ons leren, ik heb daar ook m'n bedenkingen bij maar ik heb aan de andere kant helaas de wijsheid niet in pacht.

Voorlopig is de islam in het Midden-Oosten een voldongen feit en daar moeten we dan dus ook maar mee dealen, of we dat nu leuk vinden of niet. Men is daar niet gediend van ideologische interventie maar datzelfde geldt voor bijvoorbeeld Rusland of China, alleen wordt daar minder moeilijk over gedaan omdat het dáár niet om religie gaat maar puur om economische belangen.

De islamitische wereld zuigt grote tijd, dat ben ik met je eens, maar enige nuance is af en toe wel op z'n plaats, wij zijn namelijk ook niet zo perfect als we allemaal wel denken, en dat laatste wordt dagelijks geïllustreerd door de immer falende EU.

Reinaert | 22-07-13 | 12:56

@Karel Popper | 22-07-13 | 12:48
"Waarom beweer jij dan dat christenen net zo erg zijn?"

Omdat ze dat zijn.
Nooit gehoord van het kindermisbruik in de kerk? En volgens mij zijn dat toch echt wel christenen.
En waar lees jij dat ik vind dat christenen kinderen uithuwelijken?
Lezen is ook een kunst hoor.

Che_cuevara | 22-07-13 | 12:55

En wat betreft dit meisje, bestel haar grafsteen maar vast.

Loopt ze weg, dan is ze een afvallige, een onzedige vrouw, die wegloopt van haar man. Daarop staat in de islam de doodstraf. Als ze blijft word ze verkracht, en zal ze op zoek gaan naar 'exit' in de vorm van zelfmoord. Dat lijkt haar beter dan te moeten leven als sexslaaf van allah.

En voor die mening alleen al kan ze dan weer doodgeknuppeld worden... Islam=Pure, Pure Geesteskanker.

Karel Popper | 22-07-13 | 12:54

Wat een mooi meisje en wat een gezond verstand heeft ze.. die komt er wel.
Goed gedaan meisje.Nu op weg naar een betere toekomst.

ikkepraat | 22-07-13 | 12:53

@ Che_cuevara | 22-07-13 | 12:30 |

Klopt. Zoiets heet incest. Is bij wet verboden. Je draait de gevangenis is. En dit is nu precies het verschil!

juntatiger | 22-07-13 | 12:51

@De Koreaanse Slet | 22-07-13 | 12:47
Oei voor verkrachting is ook niet misselijk. Ik ben toch benieuwd of het niet mogelijk is om er achter te komen wat voor straf die vent krijgt. Of je het er mee eens bent of niet, de islam is er nogal duidelijk over.

"If it is confirmed that a man engaged in sexual intercourse with a woman by threatening to kill her or by using some kind of drug or anesthetic, then his crime will be more serious than that of consentual sex.

The punishment thereto is death by execution. He will not be entitled to any pardon or reprieve whatsoever, regardless of whether he was single or married. "

Dus ik ben benieuwd! Wat wordt het 100 Stokslagen? Doodstraf? Of eerst 100 Stokslagen en dan Doodstraf? Of gewoon doodmeppen? Het staat in de Koran dus dan moet het ook zo uitgevoerd worden!

De Koreaanse Slet | 22-07-13 | 12:50

Gewoon de sharia verbieden wereldwijd.

Houden landen zich er niet aan dan kunnen ze een inval van de VN verwachten die alle vrouwen meeneemt naar landen waar ze gewoon goed kunnen leven.

Goede oplossing toch?

lady blabla | 22-07-13 | 12:50

Che_cuevara | 22-07-13 | 12:41
ik zal het je uitleggen liplezen om te kijken of de tekst synchroon loopt met de spraak

Benblij | 22-07-13 | 12:50

@Che_cuevara | 22-07-13 | 12:30
'het is ok dat de islam kinderen uithuwelijkt, de christenen doen dat ook', is dat wat je zeggen wilt?

Christenen volgen Abraham niet heh?

Volgen moslims Mohammed? Neukte die met een meisje van negen? Waarom nou toch altijd de misdaden van de islam proberen af te dekken met TOTAAL VERZONNEN 'oh, maar wij zijn ook heel slecht' voorbeelden?

Worden hier kindjes uitgehuwelijkt vanwege 'Abraham'? Nee. Worden in de islam kindjes uitgehuwelijkt vanwege 'het voorbeeld van de profeet'? Ja.

Waarom beweer jij dan dat christenen net zo erg zijn?

Karel Popper | 22-07-13 | 12:48

@Desmoulins | 22-07-13 | 12:42 |

Antisemiet nog wel! Als het niet zo'n abjecte beschuldiging was zou ik er een geuzennaam van maken, speciaal voor gedegeneerde dombo's zoals jij en de jouwen.

Theo van Deursen | 22-07-13 | 12:48

Niet om het een of ander maar ik mis de berichtgeving over wat die verkrachter nou krijgt als straf voor 'Zina' en.wikipedia.org/wiki/Zina#Qur.27an

Volgens de Koran moet ook hij toch minstens wat stokslagen krijgen: "The woman and the man guilty of adultery or fornication,- flog each of them with a hundred stripes: Let not compassion move you in their case, in a matter prescribed by Allah, if ye believe in Allah and the Last Day: and let a party of the Believers witness their punishment."

Gelijke monniken gelijke kappen, het staat in de Koran dus is het volgens moslims zo. Prepare for a beating mr!

De Koreaanse Slet | 22-07-13 | 12:47

Als ik dit kind aanhoor word ik pis maar dan ook pisnijdig. Waar is Obama nu? waar zijn de Nederlandse moraal predikanten en Linksche schoften die zich met alles in de wereld bemoeien en het moraliserende vingertje omhoogsteken? Nu hoor je ze niet, nu hoor je geen Human Right Watch, nu hoor je geen Amnesty International, nu hoor je geen Zimmerfrans en al die subsidieslurpende organisaties.
Loop in hemelsnaam naar de bliksem.
Een kind is een kind ongeacht waar het geboren wordt en opgroeid, het heeft recht op zijn persoonsontwikkeling naar eigen keuze en niet gehinderd te worden door achterlijkheid.

Sjeng de helle | 22-07-13 | 12:47

*Nada, jij hebt ballen en charisma waar Superman nog een puntje aan kan zuigen*

Ik las in eerste instantie toch echt 'Supermatthijs'...

Petitori | 22-07-13 | 12:46

Slome Duikelaar | 22-07-13 | 12:17 | +
Ja maar daar heb je helemaal gelijk in, zodra een moslim zich in Nederland vestigt dan MOET hij/zij zich aanpassen aan ons en wij niet aan hen, wij hebben alleen een regering van rubber die toelaat dat de normen en waarden die zij in hun eigen land hebben hier op ons worden opgelegd.
Als jullie dus ook de naderen die boos op mij reageren eens goed kijken wat ik schrijf dan gaat het erom dat ik schijt heb hoe de moslims leven in hun eigen land, daar zouden wij ons niet mee moeten bemoeien, zodra zij jammer genoeg hier zijn dienen zij westerse maatstaven aan te nemen op straffe van uitzetting.

Benblij | 22-07-13 | 12:45

@Reinaert
Grote verschil met de islamistische wereld en de Westerse, is dat ondanks de onderdrukking van de kerk en het niet aanwezig zijn van voorbeelden hoe het anders kan, we er toch in geslaagd zijn om los te breken van die idioterie. De islamitische wereld heeft genoeg voorbeelden en literatuur die als alternatief kunnen dienen voor het achterlijke geloof, maar toch kiest zij er voor om te blijven hangen in die onzin. Het komt nooit meer goed met die mensen, zolang er nog vraag naar olie is.

Merkava | 22-07-13 | 12:44

Ontzettend knap meisje, en nee zo bedoel ik het niet.

Bokito ergo sum | 22-07-13 | 12:42

Ach onze Eurofiele naprater, en tevens antisemiet, is weer gearriveerd. Welkom Theo van Deursen, nog wat folie nodig?

Desmoulins | 22-07-13 | 12:42

@Cuyahoga | 22-07-13 | 12:13

Die vergelijking gaat mank: in de jaren van de Opperpedo (VZMH) ging het er in Europa niet veel anders aan toe en werd er ook naar hartenlust uitgehuwelijkt* en verhandeld.

Verschil is dat 'wij' er in Europa inmiddels andere normen en waarden op na houden terwijl men dat in de islamitische wereld (nog) niet doet. Ergo: de islamitische wereld loopt in dit opzicht een eeuwtje of wat achter op de onze, en da's inderdaad pijnlijk, zeker voor de meisjes die dit lot moeten ondergaan.

*: Voorbeeldje (uit velen) hier: en.wikipedia.org/wiki/Joanna_la_Beltra...

Reinaert | 22-07-13 | 12:41

@Benblij | 22-07-13 | 12:25
Waarom liplezen? Er zit geluid bij het filmpje hoor.
Maar dat zal volgens jou waarschijnlijk ook wel "geplakt" zijn.

Vergeet je pilletje niet te nemen hé.

Che_cuevara | 22-07-13 | 12:41

Vind het wat dik-er-boven-op. Meisje met Bambi-oogjes dat op haar elfde al zoveel wijsheid in pacht heeft?

Zal ongetwijfeld geregiseerd zijn, maar dat is niet per se een slechte zaak. Zo krijgt het leed wel tastbaarheid.

An die ARBEIT | 22-07-13 | 12:40

dekruisvaarder | 22-07-13 | 12:23 |
Als ik het over zeden en normen heb dan praat ik over het westen onze zeden en normen. De landen waar dat anders ligt hoeven van mij niets te verwachten zij dienen voor zichzelf te zorgen, te knokken voor andere zeden en normen, als zij dat niet doen, dan willen zij het klaarblijkelijk niet.
Alle instituten die zich daar druk over maken verslinden alleen maar geld, geld dat wij in het westen met z'n allen betalen.
Er wordt niets mee bereikt alleen het volk zelf kan dat veranderen. Zoals wij dat ook hebben gedaan. Verder kan je natuurlijk ach en wee roepen maar dat komt omdat wij westers (verlicht) denken. Zij denken op een andere manier en daarom zeggen zij terecht waar bemoeien zij zich mee.
Wij moeten de wereld niet willen verbeteren kost alleen maar geld en levert niets op.
Er is een spreekwoord "verbeter de wereld begin bij jezelf"
We hebben genoeg aan ons zelf te doen.

Benblij | 22-07-13 | 12:38

Weten jelui nu nog niet dat Memri TV een zionistisch propagandakanaal is, gespecialiseerd in het vertalen en verspreiden van mediaproducties speciaal geselecteerd om moslims, de islam en Arabieren in een nog kwader daglicht te stellen dan ze zelf al doen?

Y'all are being played. Like suckers.

Theo van Deursen | 22-07-13 | 12:38

@ Che cuevara

In de Middeleeuwen was zoiets heel normaal. Maar ja, het is nu 2013. En daardoor hoop je toch dat een mens zich evalueert. Sommigen hebben daar helaas nog honderden jaren extra voor nodig. Terwijl iedereen toch moet beseffen dat het Geloof, welke religie dan ook, de Gesel van de Mensheid is.

waarzeggertje | 22-07-13 | 12:38

In die landen bestaat pedofilie niet. Althans niet onder die naam. In die landen heet het huwelijk.

Rico Tampeloerus | 22-07-13 | 12:36

O ja, doe dat Jemen ook maar in de ban.

Willem van Rood | 22-07-13 | 12:35

Bizar, maar wel moedig dat zij dit doet en er mensen zijn die haar willen helpen. Ben heel benieuwd hoe het met dit meisje zal aflopen. Bizar hoe verstandig ze al is op die leeftijd.

Dimitry | 22-07-13 | 12:34

@Benblij | 22-07-13 | 12:21
Oh ja joh?

Che_cuevara | 22-07-13 | 12:34

Definitie van een islamitische maagd: een meisje dat harder kan rennen dan haar broer, vader, neef, oom en opa.

yamahaha | 22-07-13 | 12:34

Dat Nederland Dubai niet meteen gaat boycotten zegt wel genoeg over Nederland natuurlijk.

Willem van Rood | 22-07-13 | 12:33

Oke... gelukkig eens een verstandige meid uit de achtergebleven gebieden van de hersenloze moslims.
Maar stel je nou eens voor dat zo'n meisje hier, gewoon in nederland, zich zo tegen haar familie zou afzetten.... Wat zou er gaan gebeuren ?
Deze religieuze ellende hebben we al in dit land ! Waarom denk je dat je dat al die BvML-huizen bomvol zitten met moslima's ?
Dus schitterend dat dit kind zich zo afzet tegen die achterlijke cultuur ! Net zoals dat jochie uit Egypte. Maar deze zelfde ellende hebben we ook in ons eigen land. We importeren die ellende zelfs.

qutrex | 22-07-13 | 12:32

Islam ies Friede. !!

waarzeggertje | 22-07-13 | 12:31

@Merkava | 22-07-13 | 12:16
Precies.
In de bijbel staat ook: "en Abraham sliep met zijn dochters"
Ik ken er wel een paar die dat ook letterlijk toepassen.

Che_cuevara | 22-07-13 | 12:30

Willen alle islam-knuffelaars nu eens eindelijk toegeven wat voor achterlijk geloof het is? En je nu niet verschuilen achter drogredenen zoals dat uithuweijken op die leeftijd niet in de Koran zou staan, dat het allemaal cultureel zou zijn en een uitzondering.
Dit uithuwelijken en verkrachten van kleine kinderen word volledig gesanctioneerd in de islam en word zelfs aanbevolen. En het komt elke dag vele vele malen voor.

sinar2 | 22-07-13 | 12:30

Leuk kind, maar op die leeftijd horen ze te knikkeren en met poppen te spelen.
Ben benieuwd naar de toekomstige echtgenoot. Waarschijnlijk iemand die oud genoeg is om haar vader (of grootvader) te kunnen zijn en die ook nog eens enorm uit z'n muil stinkt en waarschijnlijk nooit van deodorant heeft gehoord.

Osdorpertje | 22-07-13 | 12:29

Er was toch pas een programma op Staatstelevee waarin bekende Nederlanders mee gingen doen aan middeleeuwse gebruiken zoals de hele dag niks eten en drinken en je dan 's avonds vol stoppen met suiker en de buurt wakker schreeuwen.

Anyway, als ze een beetje consequent zijn, dan zouden ze ook een programma moeten maken met bekende Nederlanders met dochters van een jaar of 11, die ze dan een paar dagen meegeven aan zo'n baardjurk.
Kijken of ze die idiote onzin dan nog zo leuk vinden met hun blije bakkes.

Cuyahoga | 22-07-13 | 12:29

Lijkt me dat dit Arabische Muisje nog wel een baardig staartje gaat krijgen. Iets met gezichtsverlies, eerwraak. Ik vrees voor het leven van dit meisje en haar oom...

Graaisnaaiert | 22-07-13 | 12:28

Pedo's allemaal. Zie hier een elf (11) jarige maagd. (Run for your life girl, run!!)
En dan is de ultieme natte droom van die middeleeuwers om er middels 'de martelaarsweg' 72 te vergaren. Knettergek daar.

Botte Hork | 22-07-13 | 12:28

@toetanchamon | 22-07-13 | 12:15
Zonder geluid? Bij mij heeft het filmpje wel degelijk geluid.
Maar je moet denk ik wel Arabisch kennen om het te verstaan.

Che_cuevara | 22-07-13 | 12:28

Ze heeft gelijk. Uitgehuwelijkt of niet.

VanBukkem | 22-07-13 | 12:27

Totaal geschift dit type Moslim volk. Arme meisjes in die landen. Zij heeft geluk maar nu die andere kleine meisjes die verkracht en mishandeld worden op vreselijke wijze. Wat een ellende voor die kinderen.

Dit meisje is echt een HELD!

Claire | 22-07-13 | 12:27

Heeft het nog zin om je druk te maken over uithuwelijken, vrouwen, rechten in dat soort achtelijke landen?
Nee, er verandert toch niets.
Ons eigen straatje schoonhouden, meer kunnen we niet doen.

Terpen-tijn | 22-07-13 | 12:26

iemand die Arabisch spreekt en een beetje kan liplezen zou moeten kijken of in dit opzicht het filmpje echt is, dan is er volgens mij nog een autocue omdat ze af en toe er naast kijkt.

Benblij | 22-07-13 | 12:25

Allah oe Akkebah, en dat komt hierheen? die Moskeeën, oh, ik zag er eentje op Zuid staan, een grote, ook in de buurt van het Kasteel staat er ééntje zag ik net.
Ik blijf toch Wilders stemmen hoor, en als die er niet meer is zal er wel weer een Hollandse Held opstaan.

thepinkpainter | 22-07-13 | 12:25

Die is er vroeg bij met puberen.

Detlev Tarnowitz | 22-07-13 | 12:24

Ze zijn achterlijk!!

zeefert | 22-07-13 | 12:23

@benblij "Andere landen, andere zeden". Maar dan toch maar even kijken hoe het zit met de door dergelijke landen ondertekende UN-verdragen. Nu is het daar geen oorlog (chaos): er is geldend recht plus een handhavingsapparaat.
E.e.a. voldoet totaal niet aan de "zeden en normen" die gelden volgens de door die landen ondertekende UN- verdragen. De UN hoor je niet over dit soort zaken onder het bewind van die sharia patriarchen!! Dat klopt van geen kant dus.
En als je op de website van de Nederlandse rijksoverheid kijkt bij het reisadvies voor de "Verenigde Arabische Emiraten", dan wordt je ook niet echt gewaarschuwd!! Lekker dan.

dekruisvaarder | 22-07-13 | 12:23

Hoe komen ze aan hun verstand? Komt het door internet, intelligente moslims of door stoere westerlingen die daarheen gaan?

Itastijl | 22-07-13 | 12:22

Dit is een dom opzetje, het is gespeeld, en daarom niet goed voor de toekomst van meisjes die zo een gedwongen huwelijk echt ontvluchten.
Als dit uikomt lachen de moslims zich drie keer in de rondte.

Benblij | 22-07-13 | 12:21

toetanchamon | 22-07-13 | 12:15 |

Precies mijn punt ook, een 11 jarige praat niet zoals de ondertiteling aan geeft....

CornholioNL | 22-07-13 | 12:21

@SterlingMoss
Mensen zijn overal ter wereld knettergek. Het grote verschil tussen de Westerse wereld en de rest is dat er in ieder geval de schijn bestaat dat er wat aan gedaan wordt en dat je niet overal mee wegkomt.

Merkava | 22-07-13 | 12:19

Laten we diplomatieke druk en de noodkreet van een kind vooral niet verwarren met zogenaamde goede kanten van de Islam. Vergeving voor het feit dat ze verkracht wordt en een kind dat gelukkig wel de nodige publiciteit heeft weten te vergaren, zijn geen redenen tot optimisme. Mensen hebben goede kanten, maar de Islam beslist niet.

Desmoulins | 22-07-13 | 12:18

@Benblij | 22-07-13 | 12:08 |
Mooi Youssef, ga jij en je matties je dan ook even aanpassen aan onze cultuur? Even integreren, zonder te slissen Nederlands praten, niet vanaf de scooter tasjesroven en vooral... vrouwen met respect behandelen. Want.. precies wat je zegt: in Nederland hebben wij een andere zeden en een andere cultuur: een ontwikkelde.

Slome Duikelaar | 22-07-13 | 12:17

Gewoon puur misselijkmakend! Typisch voor zo'n woestijn cultuur. Af en toe denk ik dat alles buiten de Europese grenzen compleet doorgerot is, maar dan krijg je weer nieuws te horen over kindermisbruik in de katholieke kerk (waaronder ook in Nederland) en dan komt steeds weer het besef. De hele wereld is gewoon kuis verrot en het wordt er helaas nooit meer beter op. Religie leidt tot macht en macht corrumpeert. Een triest vooruitzicht...

Rest In Privacy | 22-07-13 | 12:17

En hoeveel van de kinderen in de EU landen worden gedwongen uitgehuwelijkt? Ik vermoed dat het uithuwelijken niet stopt bij de landsgrenzen in het Midden-Oosten. Toch hoor ik de politiek hier nooit over, zal wel teveel kiezers kosten :S

WellusNietus | 22-07-13 | 12:17

Islam is vrede(???) Lijkt erop dat Pim Fortuyn aardig gelijk begint te krijgen met zijn opmerking dat de Islam een achterlijke cultuur is. Ik heb het tegendeel nog steeds niet bewezen gezien!

botteslopert | 22-07-13 | 12:16

Hoe lang zal het duren voordat dit meisje wordt gestenigd?

P. Pantoffel | 22-07-13 | 12:16

Er bestaan geen Islam fundamentalisten... Is er iets mis met de fundamenten van Islam!

kLuTz001 | 22-07-13 | 12:16

Met de bijbel, koran of anders religieus boek in je hand kun je alles rationaliseren wat je wilt en daar maken (vooral) mannen graag misbruik van. Het enige dat je hoeft te doen je zin doordrammen en je tegenstanders beschuldigen van ketterij. Hulde aan de mensen die tegen dit onrecht wat gedaan hebben. Vraag me alleen af waar dit meisje nog veilig kan leven nu ze zich tegen haar geloof en familie gekeerd heeft.

Merkava | 22-07-13 | 12:16

Wat zou een 11 jarig meisje eigenlijk moeten kosten? Krijg je garantie, zodat je d'r ruilen kunt als ze slechts kleine tieten krijgt?

steven paul | 22-07-13 | 12:15

Hoeveel vertrouwen moet ik hebben in de ondertiteling van een filmpje zonder geluid. Er zijn meer filmpjes waarbij de ondertiteling heel iets anders zegt dan dat er in een filmpje wordt gezegd. Dat kinderen vluchten voor dit soort toestanden geloof ik, maar hoe dit wordt gebracht heb ik zo mijn twijfels.

toetanchamon | 22-07-13 | 12:15

@Benblij | 22-07-13 | 12:14
Neem een slokje water en lees je eigen reaguursel nog eens.

First Contact | 22-07-13 | 12:15


Andere cultuur.
Niet mee bemoeien.
Stel je voor dat ze hier heen komen en hun cultuur aan ons opleggen.
Of wacht ....

Number3 | 22-07-13 | 12:15

Eerst het filmpje van het verstandig Egyptisch kereltje en dan nu dit talent uit Jemen; het heeft iets weg van de "X-Factor to the Middle Ages", maar dan met een andere boodschap.
Misschien krijgen we staks ook nog een kind-dictator die met sopraan stem 'Non, je ne regrette rien' van Piaf, ten tonele brengt.

Simon de Danser | 22-07-13 | 12:14

@ole guapa | 22-07-13 | 12:09

Denkfout: Dubai heeft hoegenaamd geen olie maar is vooral een financieel, logistiek en economisch centrum en zal dat ook nog wel een tijdje blijven zelfs al wordt er geen druppel olie meer omgezet.

De overige (olierijke) landen in de regio vallen uiteraard eerder om als er geen olie meer geëxporteerd kan worden maar dat zal de zittende elite de reedt roesten. Die hebben hun centjes allang ten elders gestald.

Reinaert | 22-07-13 | 12:14

Vraag me dan wel af waar ze heen is. Heeft ze moderne familieleden of een
organisatie die zich over haar ontfermd.
Die Noorse vrouw die is vrijgelaten vanwege de stennis en angst voor imagoschade.
Ze vonden haar vast de ophef niet waard.

anne de graaf8209 | 22-07-13 | 12:14

De heilige profeet (allah likt zijn reet) deed het met een negen jarig meisje. Dus hoe ga je die jihaatbaarden ooit aan hun verstand peuteren dat ze van kinderen af moeten blijven?

James Lastig | 22-07-13 | 12:14

Che_cuevara | 22-07-13 | 12:11 |
huh?

Benblij | 22-07-13 | 12:14

Ies koeltoer daar in zandbakkerije.

Slome Duikelaar | 22-07-13 | 12:13

Toch grappig hoe de grootste ballen in "dat soort regio's" vaak toebehoren aan kleine meisjes.

Fryske Pugilist | 22-07-13 | 12:13

Genoeg zogenaamde "Nederlanders" die we kunnen uitwisselen toch? Mensen die liever onderdrukt worden en niks op hebben met de vrijheid van meningsuiting. Wat een uitkomst zou dat kunnen zijn. De kans om te leven naar de regels van de islam, dichter bij Mekka en Medina, welke moslim wil dat nou niet?

First Contact | 22-07-13 | 12:13

Een kind van 11 uithuwelijken.
Dat noemen ze bij ons gewoon pedofilie.
Het wrange is, dat ze voor de opperpedo zelf waarschijnlijk te oud zou zijn, die had ze liever van 7 jaar.

Cuyahoga | 22-07-13 | 12:13

De islam heeft ook zijn goede kanten, ik zag ze nog niet maar hoorde er wel heel veel over.
Bouwen ze daar mooie autowegen?

Jan Passant mk2 | 22-07-13 | 12:12

Vergeving is prima natuurlijk, maar die verkrachter zou op z'n minst een schadevergoeding moeten krijgen...

snoover | 22-07-13 | 12:11

@Benblij | 22-07-13 | 12:08
Hoi Mohamed.

Che_cuevara | 22-07-13 | 12:11

Kan een Groen linkser niet snel die kant op om solidiar te zijn en de misstanden aan de kaak te stellen. Oh wacht het zijn de cultuurverrijkers en is dus liev. Hoe gaaat GL dit goedpraten?

Zatkniss | 22-07-13 | 12:10

Je kind willen verkopen aan sexbeluste religieuze baardmannen.
Altijd - 1 + levenslang.

Not Muhammad | 22-07-13 | 12:10

Tja, een moeder hoord haar kinderen met haar leven te beschermen, in deze cultuur doet mama jou gewoon even verkopen (al weet mams waarschijnlijk niet beter), achterlijk kut geloof...
Overigens is deze jonge dame wel erg welbespraakt, niet dat ik de echtheid van dit filmpje in twijfel trek maar opvallend is het wel.

CornholioNL | 22-07-13 | 12:09

Malala Yousafza kwam ook op voor onderwijs voor meisjes in Talibalistan. Eindigde met ernstig hoofdletsel in een ziekenhuis in Londen. Kreeg daarna brief van haatbaardbaas die stelde dat ze toch maar terug moest keren naar de correcte weg.

Ik heb het eerder gezegd en ben er steeds meer van overtuigd: USA en EUR zsm aankondigen dat we binnen 10 jaar onafhankelijk zullen zijn van olie-import en de basis valt per direct onder al die machthebbertjes weg.

ole guapa | 22-07-13 | 12:09

@barf | 22-07-13 | 12:05

Dubai hinkt als gewoonlijk weer eens op twee gedachten: deze dame is veroordeeld volgens islamitisch recht maar dat is vervolgens weer slecht voor de reputatie van de B.V. Dubai en dus voor de handel en dáárom wordt mevrouw ontslagen van rechtsvervolging.

Let wel: Dubai is een bedrijf, géén land!

Reinaert | 22-07-13 | 12:08

Waar bemoeien we ons mee, ander land andere zeden andere cultuur.

Benblij | 22-07-13 | 12:08

@barf | 22-07-13 | 12:05
Islam is vrede, geen vergeving.

Che_cuevara | 22-07-13 | 12:08

Dat meisje heeft een hoger IQ dan de meeste volwassenen in de zandbak daar.

deboerenlul | 22-07-13 | 12:07

There is nothing in islam that justifies this kind of behavior.

Parsons | 22-07-13 | 12:07

De vergevingsgezindheid der Dubainezen kent geen grenzen.

Renkum0317 | 22-07-13 | 12:07

Eerst dat jongetje in Egypte, nu Nada.
Misschien is er toch nog hoop voor die achterlijke religie.
Zij en dat jongetje zijn in ieder geval 1000 keer intelligenter dan al die haatbaarden bij mekaar.

Che_cuevara | 22-07-13 | 12:07

Achterlijkheid kent geen tijd.

Gelukkig hebben elfjarige meisjes daaraan schijt.

En dat rijmt! En da's ook goed zo. Uithuwelijkingsmalloten: bah!

Reinaert | 22-07-13 | 12:05

een pardon krigen betekent gratie krijgen
geen vergeving

barf | 22-07-13 | 12:05

Mijn god wat jong. Ze zijn exit volsagen pedo in die zandbak daar.
Bewijs nr #87678687687643243354

Botte Hork | 22-07-13 | 12:04

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken