
Hey, laten we het eens over Marokkanen hebben. Voor de verandering. In de Culemborgse wijk Terweijde is een jeugdbende van zeven
bontknaapjes aangehouden gisterochtend. De lieverdjes zouden een grote hoeveelheid woninginbraken en witwassen op hun conto hebben staan. Okee. Prima. Hoeven wij verder niks mee te doen, qua duiden en benoemen. Dat doet het AD namelijk vandaag al met een uitgebreide 'all hope is lost'-repo. Bovendien, opgerold staat netjes. En het hadden net zo goed blanke tokkies kunnen zijn, toch? Waren ze niet. Maar had gekund. Willen we maar zeggen. Totdat we dit
audiofragment van de NOS voorbij zagen komen, waarbij buurtbewoners aan het woord komen. Worden die talloze inbraken even compleet weg gebagatelliseerd. Het zouden slechts kwajongens zijn. Af en toe een geintje, snapt u? En binnen de eigen kring wordt niet ingebroken. Niks aan het handje dus. Aldus alle buurtbewoners behalve dat omaatje dat klaagt dat je auto in de fik wordt gestoken als je de jongeren aanspreekt op hun debiele gedrag. Maar dat zal dan wel zo'n smerige blanke racist zijn. Nee, de echte straatterreur komt van de politie. Die in de vroege ochtend zomaar kattenkwaadjes uit hun bed trekken. Het probleem is de politie, en niet de
RASSENRELLEN (dixit Telegraaf) en/of de vele, vele
overvallers in Culemborg. Of het feit dat er workshops '
uitgescholden worden' nodig zijn om heelhuids boodschappen te kunnen doen. Of dat de gemeente met slechts 30k inwoners in de top20 meest onveilige steden van Nederland prijkt in de AD Misdaadmeter. Maar nee, handje boven het hoofd houden als gemeenschap, dat gaat de problemen pas echt oplossen. En als de politie nou niet steeds zo lastig doet, maken die jongeren gewoon kans op een mooie toekomst. Maar zo'n arrestatie stigmatiseert zo vervelend. Ach, elke stad krijgt de inwoners die het verdient, zullen we maar zeggen. Voor je kijken doorlopen, mensen. Niks aan het handje in Culemborg.
Reaguursels
InloggenRoermond idem dito. Lekker bachetaliseren dat cijfers misdaadmeter niet kloppen en er allerlei succesvolle projecten gestart zijn.... Tuurlijk
Waar is Charles Bronson?
En dan noemt RADIO 1 zich een journalistiek medium, ik heb me er ook aan geïriteerd ik denk vraag door.
Uit het radiofragment blijkt wel hoe gevaarlijk dit uitschot is. Zelfs hun ouders liegen voor de radio, nee niks aan de hand zeggen ze.... die Mocro's hebben nog net het fatsoen hebben om niet bij hun eigen ras in te breken of terreur te plegen. Wat een volk....
@Armin Langbaard | 29-05-13 | 16:01 | + 50
Ik stel voor dat u vaker wat langer wakker blijft in bed. Met zulke oplossingen komt Nederland de crisis door!
Peyronie | 29-05-13 | 20:03 | + 3
Ter verduidelijking; ik heb het over de Joden die nog in Israël wonen tussen oorlogszuchtige haatlanden in. Uiteraard heb ik het niet over de al reeds in Nederland wonende Joden met de Nederlandse nationaliteit.
.
V.w.b. de Joden in uw vriendenkring, die heb ik ook. Sterker, ik ben met een (niet-religieuze) Joodse-vrouw getrouwd waar ik ook kinderen mee heb. Overigens overleefden van haar moeders kant ook slechts 3 van de 72 naar Duitsland en Polen gedeporteerden Joodse familieleden.
Vindt u het gek dat ik geïmporteerd volk dat mijn familie dood wenst een enkeltje terug naar de woestijnbak wens?
.
Ik heb vrijwel alle landen in het M-O meerdere malen bezocht en als Wilders ergens gelijk in heeft is dat waar de islam heerst, onderdrukking, verpaupering, angst en discriminatie de norm zijn.
Ik ben niet liev, maar strijd voor lijfsbehoud voor mijn familie. Dat zouden niet-Joodse Nederlanders zich ook eens moeten realiseren. Zij komen als volgende aan de beurt, wanneer er niemand meer is om hun te helpen.
De Marokkanen zijn het probleem niet, wij zijn het door weg te kijken. De Linksche Lafheid noemde ik dat al eerder. Jammer wel voor die twee goede Marokkanen.
Er is niet veel veranderd daar, was 15 jaar geleden al zo. Alleen nu komt het in het nieuws.
Mijn dochter was elf jaar oud toen ze voor het eerst naar het vwo ging in Culemborg. Ze is inmiddels meerdere malen uitgescholden voor o.a. "vieze kankerhoer" en grof geintimideerd door mocromannetjes van 15 tot 18 jaar oud. De helden. Ze wil helaas niet dat ik me er mee bemoei.
Mike2054 | 29-05-13 | 16:42 |
"moslims een enkele reis naar huis(..)en hiervoor in de plaats de Joden de Nederlandse nationaliteit geven."
Vrijwel alle Joden hebben gewoon de Nederlandse nationaliteit en zijn als zodanig ook helemaal niet te herkennen. Tenzij ze tot een kleine minderheid van orthodoxe religieuzen horen. Keppeltjes en dat soort dingen.
Ik heb twee Joden in mijn vriendenkring en dat zijn twee leuke blonde (ook nog) vrouwen, samenwonend met niet-Joodse mannen en een leuk stel inmiddels volwassen kinderen. Het enige wat hen onderscheidt van jou en mij is dat hun opa's, oma's en alles daarboven en daaromheen vergast is door de nazi's.
Je aanbod is dus liev, alleen sla je de plank wat mis.
Ja, ja, erg allemaal. Gelukkig hoeven we er niks aan te doen, want het is al veuls te laat daarvoor.
Nu lijkt het of we al jarenlang kniediep in de shit staan, maar dit is sinds de jaren zeventig zo gegroeid.
Ik snap de mensen echt niet die dit probleem jarenlang al aan het goedpraten zijn.
Waar kan je zo'n naiviteit treffen? Oh wacht. in de jaren dertig waren we ook al zo naief en kennelijk zijn we de gevolgen daar al van vergeten behalve op 4 mei. Heel links Nederland zal pas de problemen niet meer ontkennen al in plaats van de laarzen de bontjassen de straat door marcheren in een parade.
Knokploegen hebben ze al, maar ja, zo waren bepaalde figuren in de jaren dertig ook al met de Joden begonnen te treiteren en te terroriseren.
En ja, ook die lui waren politiek vertegenwoordigd en gesteund vanuit hele enge buitenlandse regimes.
Beetje jammer dat er staat: "De stad krijgt de inwoners die het verdiend." Ik ben zelf woonachtig in Culemborg en er is ook bij ons ingebroken. Ik ben hartstikke blij dat deze jongens eindelijk zijn opgepakt en zo menig ander in Culemborg. Ze geterroriseerde hier de boel, ik kan inmiddels wel 20 mensen opnoemen die een overval hebben meegemaakt of een inbraak hebben gehad afgelopen tijd. De mensen die je dus hoort in het audiofragment zijn erg geselecteerd uitgekozen.
En nu? Als ze niet meer gepakt worden ze belonen met een snoepreisje naar hun "thuisland"?
De emmer is kennelijk nog steeds niet vol. Moet wel een hele grote emmer zijn. Wachten maar weer op de volgende drup
Islamofiel | 29-05-13 | 18:13 | + 0 -
Nederland is een echt watermanagement land he..
De emmer is kennelijk nog steeds niet vol. Moet wel een hele grote emmer zijn. Wachten maar weer op de volgende drup
Door zulke kwajongens is een scheidsrechter doodgeschopt. Maar ze ontkennen allemaal, ze hebben niets gedaan en de scheidsrechter had gewoon een zwakke gezondheid en liep zelf met zijn hoofd tegen de voedbalschoenen op. Allemaal slachtoffers, allemaal zielige geestelijk gehandicapte incest slachtoffers. Deze zielige berber aapjes zijn slachtoffers en kunnen we natuurlijk niets verwijten. Wellicht schadevergoeding of nog meer gratis geld??
@Ja nee, geen mening | 29-05-13 | 17:17
Yep.
[Debilisering is een ernstiger probleem dan verhuftering]
Heb er helaas een aantal jaren van mijn leven doorgebracht. En helaas speelt dit probleem al tientallen jaren. En ook niet alleen in de wijk Terwijde, maar door heel Culemborg. En de problemen zijn niet eens zo zeer de Marokkanen of Molukkers. Maar zoals het stuk al zegt het totaal negeren van problemen. Er wordt al jaren niks aan gedaan waardoor het tuig zijn gang heeft kunnen gaan tot het punt waar het nu is.
Het bij elkaar plaatsen van deze bevolkingsgroepen heeft daar ook niet bij geholpen.
@Moi2 | 29-05-13 | 16:58
Ja. Iedereen met een beetje kennis van argumentatietheorie weet echter ook dat dit argument een zgn. Pars pro toto is en derhalve nietig verklaart dient te worden. Dat linkse politici met enkel drogredenen argumenteren zegt wat mij betreft genoeg: Geen inhoud en een hoop kleuterachtig stampvoeten, meer is het niet.
Moet ik toegeven, zo'n verhaal dat je je lever niet zeker bent als je naar de politie gaat ken ik ook uit de Oosterparkwijk in Groningen(1997).
Maar dat is opgelost (na een paar jaar), het waren ook maar Nederlanders
Ik heb er gelukkig geen last meer van omdat ik Nederland verlaten heb. Ik prober er ook zo weinig mogelijk te komen. Het feit dat mijn kinderen als niet westers allochtoon te boek staan in Nederland was voor mij de druppel. Op school zouden ze extra in de gaten worden gehouden en standard bijles krijgen in Nederlands. Waarom? Omdat we onze kinderen twee-talig opvoeden. Mijn vrouw spreekt overigens vloeiend en haast accentloos nederlands.
-weggejorist-
latert! | 29-05-13 | 17:07
Nee ,hij is nog zoekende en dat mag. Iets met rijpingsproces. Tja de meeste hier hebben die fase al doorlopen.
Kijk, en dit is dus waarom ik niet in die zogenaamde "gematigden" geloof. Bij elke discussie rond het immigranten-probleem komt er wel één of andere betweter beweren dat het maar een klein deel is van de bevolkingsgroep, waar de rest dan op gediscrimineerd wordt terwijl ze niks mis doen, dus zielug. Maar het is inmiddels meer dan duidelijk: De gehele gemeenschap negeert het probleem, en de Nederlander zit met de gebakken peren.
Het wordt tijd dat we de verantwoordelijkheid eens gaan neerleggen bij de hoek waar het probleem ook vandaan komt.
Moet ik voortaan expliciet *sarcasme, bijtend als salpeterzuur* bij mijn plempsels zetten?
Ja nee, geen mening | 29-05-13 | 17:17 |
Geen mening.
De soundbite zegt geen ene reet. Klinkt als een stel zeikoma's en een stel 'cool bro'-twintigers. "Terreur, terreur? Waar heb je het over man?" En terecht. Een boom valt om en het is een 'drama dat nog lang een diepe impact zal hebben op de buurt.'
Doet me denken aan dat onderzoek in 'Bowling for Columbine' (meen ik) waarin duidelijk werd gemaakt dat de misdaad afnam, maar het gevoel van onveiligheid toenam, omdat steeds meer 24-hour-news zenders over de misdaad gingen rapporteren. Dus hoewel het afnam, hoorde je er vaker over., en kreeg je vanzelfsprekend de kriebels.
Dus als die journo nou gewoon over woninginbraken had gevraagd in plaats van 'terreur, terreur' te hijgen dan had hij waarschijnlijk een repo kunnen maken die ergens op sloeg. Niet dat hij GS had gehaald, waardoor er geen ader in m'n voorhoofd was gesprongen en ik niet naar de apotheek voor bloeddrukverlagers had hoeven gaan. Wat dan weer mijn bijdrage aan Rutte's krabbel-op programma is. Ik koop geen auto, ik koop de apotheek leeg.
Kortom: ga zo door, media! Help het land er bovenop.
@Ja nee, geen mening | 29-05-13 | 16:43
Moet ik voortaan expliciet *sarcasme, bijtend als salpeterzuur* bij mijn plempsels zetten?
Het is allemaal de schuld van die kudt Nederlanders........... toch?
Marokkanen doen zoiets niet. Ik ben het helemaal met die buurtbewoners eens!
Het zijn de KUTMAROKKANEN die zulke dingen doen.
Stelletje latente varkens die het ontkennen.
-weggejorist-
schoon-schip-maken | 29-05-13 | 15:58
De hersens zouden wat kunnen zijn: nog volledig ongebruikt
Hmm... Ik krijg steeds meer het gevoel dat Quid aan een dissociatieve identiteitsstoornis lijdt.
Het ene moment hebben zijn artikelen deze strekking:
"En ja hoor, het zijn weer Marokkanen. Je verwacht het niet. Waarom kijkt de gevestigde orde hier collectief voor weg?"
En het andere moment poept hij zulke artikelen uit:
"Geert Wilders is kut, en de Marokkanen worden altijd onterecht op 1 hoop gegooid. Overlast kan net zo goed veroorzaakt worden door Nederlanders."
@Claire | 29-05-13 | 16:41 en @Claire | 29-05-13 | 16:47
Gezien uw plemps, zodra het over moslims en Marokkanen gaat, ben ik er nog steeds verbaasd over dat u op de PvdD heeft gestemd en niet op de PVV, de enige partij die kritiek op de islam, radicale moslims en op criminele Marokkanen durft te geven.
En dan op dierenpoes gaan stemmen. Tskkk.
.. tijd dat Max Blokzijl weer bij de NOS komt werken voor duiding en relativering binnen den multiKul. Tussen de polletiek correcte zombies die den zittende macht dienen zal meneer niet opvallen.
NOS Journaal brengt het nieuws met een links sausje overgoten. Toen bekend werd gemaakt dat heel veel Marokkaanse jeugd werkeloos was, heeft de NOS een 100% geïntegreerde, perfect Nederlands sprekende en zeer hoog opgeleide Marokkaanse vrouw geïnterviewd die zei dat ze moeite had om een baan te vinden en dat dat waarschijnlijk door discriminatie komt. Moraal van dat interview; het was de schuld van de discriminerende Nederlanders.
Linkse logica:
Linkse politici hebben allemaal een (1) hele nobele Marokkaanse "vriend" die zoiets nooit zou doen dus bestaat dit probleem niet.
Als je maag het aankan, bekijk de verslaggeving van Saskia Belleman eens. Een kijkje in de gedachtengang van doodschoppende Marokkanen, een vies spelletje ontkennen en heen-en-weer beschuldigen. "Iek ies onschoeldieg!"
En nee, dit is geen toeval, dit zit in die smerige cultuur ingebouwd.
Ik speel wel eens met de gedachte de problemen met Marokkanen structureel te noemen.
@MichelDenHaag | 29-05-13 | 16:50:
Nu ook al!
@Moishe Pipik | 29-05-13 | 16:49
We denken hier anders over.
No prob.
Nafta78 | 29-05-13 | 15:55 |
wat wil je nu toch zeggen??
De buurtbewoners verschillen van mening maar de politie heeft ze opgepakt.
Dat is toch de bedoeling.
Culemborg;D66 burgemeester.
Erg jammer dat een op zich ontzettend mooi stadje kapot is gegaan door wanbestuur. Het is één van de mooiste stadjes Nederland het heeft een prachtig centrum.
Afijn, goed dat de politie eindelijk iets doet. Mja, dan
krijgen we weer de discussie over de te lage straffen.
Voor die agenten ook frustrerend.
En uiteindelijk zijn niet het Marokkaans en ander tuigh de schuldigen, maar de politiek, de rechterlijke macht met hun flutstrafjes, beleidsmakers en overige wegkijkerTs. Die hebben dit 30 jaar lang niet onderkend. Geen grenzen gesteld.
En wijzelf natuurlijk ook niet qua grenzen stellen.
@behangtafel
Ik ben ook bruiner dan de meeste marokkanen.
later zal iedereen schande spreken van de hippie-bestuurders die Nederland kende en die het land naar de knoppen heeft geholpen
La Vie En Rose | 29-05-13 | 16:36
Journalist gaat op reportage. Journalist analyseert dat er twee meningen zijn waarbij de scheidslijn afkomst is. Journalist geeft dat duidelijk aan en laat beide groepen aan het woord. Dat lijkt me een juiste weergave van de werkelijkheid. Om hem dan van vooringenomenheid te betichten omdat de ene groep een paar seconden meer aan het woord komt vind ik spijkers op laag water zoeken.
het was de server, niet ik!-
Ja nee, geen mening | 29-05-13 | 16:43 | + -2 -
Je lijkt wel een marrokaan.
@ Mike2054 zeer goed idee. De Joodse gemeenschap heeft geen mens last van en is self supporting dit i.t.t. de Marokkanen ide steen aan been klagen, de uitkeringspot helemaal leegvreten en vooral zoor zeer veel ellende zorgdragen.
Een paar feiten:
De wereld telt ongeveer 1,2 miljard moslims of 20% van de wereldbevolking. Deze enorme groep heeft 7 Nobelprijzen ontvangen.
De Joodse De Joden zijn wereldwijd ongeveer met 14 miljoen, hetzij ongeveer 0,02% van de wereldbevolking. Zij ontvingen volgende 127 Nobelprijzen.
Moslims zouden zich eens moeten afvragen wat zijzelf voor de mensheid kunnen betekenen alvorens te eisen dat de mensheid hen respect betuigt.
Overal waar criminele jeugdgroepen zijn, blijken het Marrokaanse jongeren te zijn.
Amsterdam, Zaltbommel, Culemborg, Gouda, Utrecht, Tiel, Helmond.
En maar ontkennen en verklaren. Verloren generatie.
wanneer gaan we nu eens de ouders van deze jochies verantwoordelijk houden voor het gedrag van hun kinderen......
@Mike2054 | 29-05-13 | 16:42
Mag niet van de pvda/eu.
-het was de server, niet ik!-
Wat een laf, makkelijk, generaliserend en discriminerend stukje, Quid. Alsof alleen jongere Marokkanen zich met criminaliteit bezighouden.
Wat een laf, makkelijk, generaliserend en discriminerend stukje, Quid. Alsof alleen jongere Marokkanen zich met criminaliteit bezighouden.
Rutte zou een vent met ballen zijn als we de moslims een enkele reis naar huis geven (allemaal), en hiervoor in de plaats de Joden de Nederlandse nationaliteit geven. D.w.z. indien deze hiervoor open staan. Voor wat mij betreft zijn ze van harte welkom.
.
Joden, je weet wel, dat volk dat de echte Nobel-prijzen heeft gewonnen en ook niet loopt te leuren met een pedofiele-profeet en het eeuwige misplaatste discriminatie geouwehoer.
.
Hoeven we ook geen kijk- en luistergeld opnieuw te gaan betalen. Het dan onnodige programma Opsporing Verzocht kan dan met 1 a 2 uitzendingen per jaar ruimschoots aan haar doelstellingen voldoen.
.
Bijkomend voordeel is eveneens dat de PvdA direct van het politieke toneel zal verdwijnen, wegens... Ach, vul zelf maar in.
En ja hoor weer van die rottige Marokkanen die alles ontkennen. Wat vind ik het toch een rottig volk. Het is altijd de ander, zelf weten ze van de prins geen kwaad.
Goddank groeit het antal echte Nederlanders die inzien dat je verre moet blijven van dit type Marokkanen.
We kunnen nog jaren doorklagen maar de vraag is wat doen we eraan
-weggejorist-
Mompelt iets over, waar komt toch die HAAT vandaan waar ik "vroeger toen alles nog zo gewoon was" nooit geen last van had.
De politiek heeft haar keuze gemaakt. Niets doen, wegkijken, en na een periode van ongekende volkswoede...
Dan hebben we van niets geweten. Hoe klinkt dat in het Duits?
Gelukkig vinden ze zelf een goede Moslim ook een dode.
Hulde daarvoor, nu nog daad bij het woord voegen en neuqse met je 72 jarig maagdelijke geschenk.
@La Vie En Rose | 29-05-13 | 16:36
vindT
@pejoar | 29-05-13 | 16:05
Dat heet taqqiya, is onderdeel van de jihad.
En dat is weer onderdeel van de islam.
@Moishe Pipik | 29-05-13 | 16:27
Nope, als je tot de groep behoort die alles bagatelliseert en vind dat Marokkanen worden gestigmatiseerd dan geloof je die Marokkanen en niet dat ene omaatje. Dat zal wel een racist zijn.
Altijd een gelijk aantal mensen van zowel de ene als de andere groep interviewen, en desnoods niet Marokkaanse allochtonen.
Dan krijg je een enigszins objectieve reportage imo.
Ja tuuuurrrllijk je gaat met een camera voor je snuffert vrolijk vertellen dat het tuig is. Weet ik wel hoe je plantjes erbij staan in het raam vanavond. Van de overheid kan je niets verwachten die laten je gewoon in de stront zakken. Land vulling en belasting betaler ben je meer niet. Oprotten moet dat tuig.
Het ligt altijd aan de ander. Kots en kots ziek wordt je ervan!
Wordt het niet eens tijd dat wij, burgers, ons mogen bewapenen zodat we gewoon met naam en op tv kunnen zeggen wie ons terroriseren? De bedreigingen en intimidaties houden dan snel op en de buurten worden snel weer aangenaam.
voor de "ver(d)worvenheden" van de multicul zie ook www.amsterdampost.nl de video met speech van Paul Weston (Liberty GB)
Deee-Lite | 29-05-13 | 16:28
Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid denk ik dat laatste, gokje that is.
@ Maztadont | 29-05-13 | 16:16 | en ook dat is gelul. Veel van de NL gemeenschap wil geen NL criminelen beschermen. Mijn eigen moeder zou me aangeven als ik wat zou uithalen, heeft ze altijd gezegd, en ze zou het gedaan hebben ook. Dat is intelligentie, verlichting, sociaal inzicht, hoe je het maar wilt noemen. Ik zou mijn zoon ook aangeven als hij iets zou flikken. Toegegeven, doordat er steeds minder 'RECHTspraak' in Nederland is, wordt mijn instelling wat dat betreft steeds minder strikt.
Mijn neefje niet 'verlinken' na een inbraak?? TSsss moet die hond maar niet inbreken , ik geef hem meteen aan, en niet eens anoniem. Idioten.
@vraagstaart | 29-05-13 | 16:26
Ja, alleen zie je ze niet vaak. Alleen zijn ze vaak nogal schuw.
-weggejorist-
vraagstaart | 29-05-13 | 15:59
Hé vraagstaart , 40 maar ? Waar is die ene dan gebleven?
Er waren toch 41 rovers bij Ali? En zeven dwergen .
La Vie En Rose | 29-05-13 | 16:19
Hij maakt zelf duidelijk het verschil tussen beide bevolkingsgroepen omdat er uit zijn reportage bljkt dat er twee lezingen bestaan. Als hij dat niet zou doen en alle buurtbewoners over één kam zou scheren, dan zou je een punt hebben. Nu kun je als luisteraar zelf eenvoudig de conclusie trekken.
@Deee-Lite | 29-05-13 | 16:15
Nope, hij zat helegaar niet te liegen. Hij sprak de waarheid. En daarom goede televisie. Konden de onnozelaars ook eens zien wat voor volk er hier rondloopt. Het enige waar hij omheen draaide was de vraag of hij achter de moord op die Britse soldaat stond. Maar ook toen werd duidelijk wat haatbaard daarvan vond.
@malang | 29-05-13 | 16:12 Dat kan zijn, ik hou ze niet meer uit elkaar: opgeschoren agressieve rotkop, bontkraag, spijkerbroek, sportschoenen en meestal gesignaleerd in roedels van 4 of meer. Of ze nou uit Culemborg, Utrecht, Amsterdam of Heerlen komen: het is één pot drek.
@ de directeur 16:20
Hebben ze in Marokko geen voetbalvelden? Kunnen ze hun eigen grensrechters doodschoppen...
@Deee-Lite | 29-05-13 | 16:15
Wat dat betreft niet zo veel verschil met onze leiders is het wel?
wasbeer1860 | 29-05-13 | 16:12
Je vergeet dat zij het leger, politie en justitie aan hun kant hebben.
-weggejorist-
@ miko 16:15
Je hebt profvoetballer nog vergeten. En popzanger.
In de zaak rond grensrechter Richard Nieuwenhuizen hebben enkele verdachten woensdag een summiere afgelegd. In een paar gevallen beschuldigen zij elkaar. Ook over de enige meerderjarige in het proces, El-Hasan D., is gezegd dat hij Nieuwenhuizen heeft geslagen.
'De grensrechter is mishandeld', zei Soufyan B. 'Hij lag op de grond en kreeg schoppen.' B. wees Yassine D., de zoon van El-Hasan D., aan als een van de geweldplegers. Een tweede naam wilde hij niet noemen. B. zegt zelf niets te hebben gedaan. 'Ik heb toegekeken.' Getuigen hebben verklaard dat B. wel heeft meegedaan aan de mishandeling.
Yassine D. verklaart zelf dat hij Nieuwenhuizen één schop tegen zijn schouder heeft gegeven. Ibrahim C. heeft de grensrechter tegen de grond gewerkt en in zijn gezicht getrapt, aldus D. In het vooronderzoek heeft Ibrahim C. verklaard dat hij een aantal jongens uit zijn voetbalteam heeft zien schoppen. Hij wilde er woensdag niet meer op ingaan.
Maar we hebben...... en ik herhaal.... G.E.E.N. Marokkanen probleem. Duidelijk! Dit zijn slechts fictieve namen.... ze heten in het echt Jan , Piet en Henk.
De wet van Culemborg.
Bewoners:
Geen oogcontact maken, maak je klein, straat oversteken en hoofd naar beneden.
Broodpolitici en hulpverleners:
Roepen dat het de schuld is van de mensen die in angst oversteken en met hun handen in het hoofd moeten leven.
@Moishe Pipik | 29-05-13 | 16:07
Mwoah, heb het fragment van de NOS geluisterd. De verslaggever liet ontkennende Marokkanen aan het woord en slechts één autochtone oma. Lijkt me stug dat ze geen andere autochtonen hebben kunnen vinden die het verhaal van oma bevestigden.
Je HOEFT hier niet te blijven.... Ga toch WEG .....
Was getekend: Prof. Dr. P. Fortuyn
@wasbeer1860 | 29-05-13 | 16:12
Rassenrellen? Nee, dank je. Oproepen tot geweld is de allerlaatste optie.
Burgerwachten? Prima. De heren en dames politici wakkerschoppen, net zolang tot ze het snappen? Graag.
@ brutus68 16:11
Ik denk dat je gelijk hebt maar zou liever vandaag dan morgen willen stoppen.
@wasbeer1860 | 29-05-13 | 16:12
Hmmm aanzetten tot een rassenrel? Dat is niet zo verstandig is het wel? Ik ben gisteren voor minder gejorist.
*zwaait*
Probleem is dat de gemeenschap ( welke maakt niet uit) niet hun eigen soort volk gaat verlinken aan de poltie.
Dat is het grote probleem alles is gelijk maar als dit de maat wordt waarom wordt er dan alles bij gehaald als dit andersom was geweest? ( tokkies die allochtone bejaarde lastigvallen)
Kijk als jij je neefje niet kunt verlinken omdat de rest van de fam. je dan een nazi vindt kun je het van 'een gemeenschap' ook niet verwachten.
Pas als de de gemeenschap zich niet achter de politie verschuild of zich er tegen keert kun je dit oplossen.
Anders is het gewoon wachten todat ze wel binnen de eigen gemeenschap gaan ' belletje trekken'
"De politie verzint het. Het is allemaal verzonnen."
Deze k*t rifapen zijn wel de laatste mensen die je moet geloven.
En dan zo'n onbevooroordeelde * kuch * lamlul van de NOS die aan Marokkaanse buurtbewoners vraagt of de verhalen kloppen - Nee natuurlijk niet want zij hebben geen last van inbraken of ander overlast - en slechts één autochtoon omaatje konden vinden die iets durfde te zeggen.
Niks aan de hand hoor, gewoon doorlopen.
Dat deed de politie ook. Tot er een of andere slimmerik bij de politie bedacht dat als je een paar inbrekers oppakt dat je dan ook gelijk een hoop zaken oplost.
Stel je hebt 10 inbrekers die samen 200 inbraken hebben gepleegd. Dan zijn er gelijk 200 zaken opgelost.
Dat is mooi voor de statistieken en om te bewijzen dat de politie goed bezig is.
Hoe ik dat weet?
Uit zeer betrouwbare bron.
@4champ | 29-05-13 | 16:10
Ik heb anders wel eens van een homo gehoord dat ze het niks uitmaakt als ze genomen worden door een blanke een chinees of een neger. Ze huilen alleen een beetje bij de negers.
Het blijven voorbeeldige jongeren in de ogen van pvda stemmerts. Voor mij blijven het kudtfinnen.
johnny , ben je ziek?
-weggejorist-
@Deee-Lite | 29-05-13 | 16:08
Beter neem je ook een paar honden mee. Succes om in dat soort kudtbuurten wat rond te gaan lopen.
@eerstneukendanpraten | 29-05-13 | 16:09
Alle Marokkanen? Je weet heus wel dat maar een heel klein ietse pietsie gedeelte van de Marokkaanse gemeenschap zich misdraagt. De rest wint gouden kalveren en bakt shoarma en gaat naarschool om later jouw luiers te verschonen.
Nee hoor, er is geen verband tussen booslims en mekkerkanen ... behalve iedere maandverband.
-weggejorist-
vraagstaart | 29-05-13 | 15:59 |
De gasten die daarvoor verantwoordelijk waren, waren 2 meaucreaux uit Utrecht en Zeist, ingevlogen door de Culemborgse meaucreaux. Beide zijn veroordeeld (weet ff niet meer hoelang, geloof 1 van hen tot 5 jaar).
In dit bericht gaat het over weer andere gasten dan die 2 kleaudtzakken van toen.
Ben er al niet voor niks een tijdje weg,dus voor alle betweters,dit is echt een ladingdekkend stuk van Quid!
Het klopt als een bus!Eng, mensen die gisteren nog tegenover elkaar stonden hebben morgen vanwege een gemeenschappelijk financieel dan wel"maatschapelijke status" belang een goede deal gesloten!Rondom de rellen waren er vele die met een 2 tongen praatte zoals de Indianen vroeger zo mooi verwoordde!
@eerstneukendanpraten | 29-05-13 | 16:09
Dus de komende vijftig jaar zitten we hier nog met je opgescheept?
die marokkanen zijn over het algemeen racistisch als de pest
Hoe kun je nog enige sympathie opbrengen voor dit soort tuig? Dat ze toevallig alwéér van Marokkaanse afkomst zijn is maar ten dele relevant. Het gaat om schadelijk crimineel,mishandelend,bedreigend en overlastgevend gedrag en het totale ontbreken van maatschappelijke bijdragen.
Wat doe je dus met dat soort volk? Heropvoeding,opsluiting en het sprookjesconcept "integratie" helpen geen moer!
In geval van 2 paspoorten...(wat dus het geval is) terugsturen naar die stoffige zandbak!
Tsja, een typisch PvdA stadje met wegkijkers, vooral erg druk met verkeersobstakels en dito borden.
Het is ongelooflijk hoeveel verkeersborden en aanverwante rommel ze daar op de vierkante meter krijgen geplempt. Geenstijl maak er eens een paar fotoshots van, tis echt ongelooflijk.
De Marokkanenproblematiek wordt er al jaren onder het kleed geveegd en gebagatelliseerd en de Molukse gemeenschap die goed geïntegreerd is, opgevoerd als afleidingsmanoeuvre voor de criminele Marokkaanse jongeren.
Oh sorry, verkeerd gelezen. Er wordt nergens gesteld dat de NOS downplayt.
Als alle Marokkanen zich binnenkort niet meer crimineel gedragen stop ik met reaguren. Echt...
-weggejorist-
Moslim en Marokkanen moe. De echte elende komt vanzelf, van het type dat de links mens er ook niet meer onderuit kan.
@pejoar | 29-05-13 | 16:05
En je mag ze ook doden als het zo uitkomt.
@pejoar | 29-05-13 | 16:05
Ik lieg ook, jij ook, iedereen. Alleen slechte mensen zouden nooit liegen en autisten.
Wat wil je zeggen?
Luister het fragment eens, zou ik zeggen. De NOS bagatelliseert (dit keer!) helemaal niks. Ze brengen duidelijk in kaart dat de Marokkanen de boel bagatelliseren en dat de autochtonen hier totaal anders over denken. De NOS doet hier precies wat het moet doen: de meningen van de twee groepen weergeven en zelf niet interpreteren. Zodat de aandachtige luisteraar zelf zijn conclusie kan trekken.
-weggejorist-
Hoorde dit gisteren al op de radio.
Moslims mogen liegen tegen onreine mensen
(wij dus, niet-moslims)en dat doen ze dus ook.
Werd gisteren bij Knevel nogmaals bevestigd !!!
Wederom: totaal geen zelfreflectie vanuit de Marokkaanse gemeenschap "ies schuld van gemeente, ies schuld van politie, ies schuld van witte man" Om gek van te worden. Zouden ze in Marokko ook de politie de schuld durven geven? I wonder.
Gisteren bij Brink en Knevel zo'n zelfde type. Moslims zijn het slachtoffer. Blanken zijn de agressors.
Err smeuïg.
Je weet toch hoe dat gaat met voxpoppen. Beetje knippen en plakken richting je eigen overtuigingen maakt zo'n reportage lekker smeuëg.
Laat Nederland nog wat wakkerder worden en echt dat tuig van Marrokaanse afkomst, het land uitgooien ne het nederlandse paspoort afnemen.
Nooit meer terug laten komen.
Meer Nederlanders op Geert Wilders stemmen, want Nederland gaat echt kapot zo.
Vannacht heb ik in mijn bed nagedacht hoe we dit probleem kunnen oplossen en in een helder moment wist ik het! Zet deze mensen het land uit! Mes snijdt aan twee kanten, de politiek doet voor de verandering weer iets nuttigs voor het volk en we zijn van de overlast af!
Deze zeven kansenkanjers hadden samen met hun vriendjes enige honderden inbraken op hun kerfstok. Daarnaast nog talloze bedreigingen, mishandelingen, afijn: het standaard-rijtje misdrijven zonder welke een normale Marokkaanse jongen zich niet kan ontwikkelen tot een verrijkende volwassene in Nederland.
Wat ik dan ook heel hoopgevend vind, is dat de politie zich in eerste instantie bezig houdt met wegkijken en het arresteren van -bijvoorbeeld Molukse- Nederlanders die ingrijpen als één van hun kinderen nota bene in de tuin van haar eigen huis een doodrij-poging ternauwernood overleeft.
En dat toch eindelijk na 3 (ja, DRIE) jaar zeven van de veertig gangstertjes weet aan te houden.
Hoopgevend, dus. In de zin van: ik raak ervan aan de schijterij.
Nee hoor, niets aan de hand mensen.
Eigen nest wordt niet bevuild.
Ik hoop dat de politie er nog heel veel gaat aanhouden en anders de mariniers erop af.
Dat waren nog eens tijden.
En de PvdA zag dat het goed was ....
www.vkmag.com/magazine/oorlog_tussen_m...
De politiek: Burgeroorlog in de nabije toekomst? Je ziet het gewoon niet aankomen he.
Jaja Culemborg de exclave van Helmond....
Wat en k*t zomer.
* Mompelt iets met oppakken en in organen verkopen.
Beetje dom van me, wie wil er nou een berberhart??
Mochten ze een hart hebben trouwens.
Toch maar wachten dan dat de molukkers met de Satudarah het oplossen? Van de politie hoef je immers niet veel te verwachten totdat mensen dreigen slachtoffer te worden van eigenrichting. Dan is de politie er als de kippen bij. En daarmee wil ik niet de politie zwartmaken. Maar die halfgare politiek die dat beleid verplicht stelt aan onze politie.De politie zijn helden. Jammer dat het beleid zo kut is dat die met handen op hun rug de integratie problemen mag oplossen.
Ouders: En het is altijd zo'n lieve jongen..
Kudt-marokkanen, nog erger dan wespen.
Selectief en subjectief interviewen in de rustigste straten, dan krijg je dit soort fopreportages. Dat trucje werkt bij elk probleem, kijk maar naar de verschillende reportages over de Schilderswijk te D.H.
Maar Quid toch..., wat is dat, gaat het dimlichtje bij jou ook langzaam branden? Of moeten we een "PVV is ködt" berichtje verwachten in de volgende paar seconden? Trek je het nog? Niets gebroken?
♫ Kijk om je heen, we zijn geen probleem ♫
-weggejorist-
Ik zeg afgraven Culemborg
Alweer marokkanen??
Je zou bijna gaan denken dat het een ziekte is, de patient is reeds lang terminaal in deze..
Voor deze jongens is inbreken wat vroeger voor ons belletje trekken was... Yeah right! Opsluiten met dwangarbeid!
Kom, niet zo racistisch. Voor hetzelfde geld hadden ze Tjibbe en Sjoerd geheten.
/PvdA-wegkijkmodus off
Het basisprobleem van Nederland: wegkijken van problemen want dan zijn ze er ook niet. En als anderen dan niet meert willen doen dan ga je die mensen zwart maken. Hoe zei Churchill dat ook al weer over wegkijken?
Mag ik zeggen dat de overlastgevers van Marokkaanse afkomst zijn? Ja, dat mag ik!
REAGEER OOK