Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Betaalbaar wonen in De Punt van het Zwaard!

openhuistekoop.jpgStarters van Nederland. Altijd al de postcode 2525 willen hebben? Het kan! GeenStijl Huizen heeft voor u puike buitenkansjes qua goedkoop wonen voor weinig financieel geld. In de gewilde Hofstad - vlakbij scholen, musea, winkels, gezellige restaurantjes en uitvalswegen - kunnen wij u een aantal betaalbare objecten aanbieden. Buurtje (kaart) is recentelijk nogal in het nieuws vanwege wat hyperlokale voedsel- en kledingvoorschriften. Maar daar is allemaal niets van waar. Drie gemeenteraadsleden (CDA, VVD en D66) van Den Haag zijn naar het gezellige Vogelaarwijkje getrokken en hebben geconstateerd dat er helegaar niets aan de hand is in postcodegebied 2525. Die journo van Trouw kletst gewoon uit zijn nekhaar. U kunt in deze semimulticulturele prachtwijk gerust in uw korte jurkje met spaghettibandjes de hond uitlaten en/of bij een van de vele gezellige barretjes een drankje + varkensateetje nuttigen. Het is gewoon een hartstikke lekkere betaalbare buurt met veel kinderen en opgehoepelde bejaarden! [CBS Cijfers:]. Nou kom maar naar beneden en sla uw slag. Genoeg prettige woningen beschikbaar in Frans Halsstraat, Ferdinand Bolstraat, Gabriel Metsustraat, Vermeerstraat, of de wat meer levendiger straten die de driehoek omsluiten: Wouwermanstraat, Vaillantlaan en Parallelweg. Alles keurige vitrages en de schotels netjes weggewerkt op dak en achtergevel. Wat wilt u nog meer? In de lees verder wat plaatjes van uw nieuwe buurt. Succes met de huizenjacht! schilderswijk1.jpgLommerrijke straatjes schilderswijk2.jpgOpenbaar Vervoer binnen handbereik schilderswijk3.jpgVoldoende parkeerplaatsen schilderswijk4.jpgKeurig geveegde stoepen

Reaguursels

Inloggen

Nafta78 | 20-05-13 | 12:58 |,
Nu komen we ergens. Ik ben het volledig met je eens dat de sharia niet thuishoort in Nederland. Ik zal mij nooit, ik herhaal nooit neerleggen bij de sharia of een stelletje idioten die denken deze te kunnen afdwingen. De vrijheid van meningsuiting is in mijn beleving van grote waarde zoniet de grootste waarde. Die vrijheid stelt namelijk ook moslims in de gelegenheid hun geloof te belijden, binnen de regels van onze rechtsstaat.
Als een stel fundi's denken dat ze daarom ook de sharia kunnen invoeren hebben zij het mis. De sharia bestaat niet in Nederland en zal, als het aan mij ligt, ook nooit bestaan in Nederland. Dus geen moslim in Nederland kan zich beroepen op de sharia, want die bestaat hier niet. Dat gezegd hebbende is er dus geen dreiging van de sharia.
Dat er een stelletje fundamentalistische moslim-varkens zijn die denken dat dat wel zo is betekend dus niet dat elke moslim zo achterlijk is.
En dat is mijn punt, niet elke moslim is fundamentalist. Zolang dat voor ogen wordt gehouden hebben wij niets te vrezen van een stelletje fanatieke moslim varkens. Ze hebben simpelweg geen enkele authoriteit...

ratelaar | 20-05-13 | 15:06

@ratelaar | 19-05-13 | 18:41
Ik zou het anders willen stellen.
The time is now!
Rally!

Nafta78 | 20-05-13 | 12:58

@ratelaar | 19-05-13 | 18:41
Volslagen onzin.
Moslimfundamentalisten zijn zij die hun wereldvisie afdwingen op basis van de fundamenten van de Islam. Fundamentalisme is niet per definitie kwalijk, als de fundamenten waarop je je fundamentalisme baseert niet kwalijk zijn. Er is dus iets elementairs mis met de fundamenten van de Islam. Er is niets mis met de fundamenten van een samenleving waar iedereen gelijk moet zijn, waar vrijheid voor religie is, maar ook vrijheid VAN religie. Die vrijheden, zoals de vrijheden voor homo's en vrouwen, zullen verdedigt moeten worden. Daar IS de regering en de rechtsstaat voor, maar dat ZULLEN de mensen zelf doen als de politiek en rechterlijke macht falen.
De politiek en rechterlijke macht falen. Ze hebben nog erg weinig speelruimte om dit te corrigeren, anders ZULLEN de mensen het doen.

Nafta78 | 20-05-13 | 12:57

Als er in de prachtwijk 2525 DenHaghistan niets aan de hand is, dan klinkt dat uiterst ongeloofwaardig en in strijd met de ervaringen van de ervaringsdeskundigen.

Laat die heren raadsleden dan eens een maandje of zo hun intrek nemen in de Prachtwijk 2025, op straat een pilsje drinken samen met hun sexy vriendin (of vriend!) en de hond uitlaten, terwijl ze een lekker varkenscoteletje eten. Wedden dat dat tot goede verbroedering leidt met de baardbroeders? Oh, wacht, daar komt Sala Fist al aanrennen...

ljcoster | 19-05-13 | 21:23

Wij(familie) wonen al jaren niet meer in Den Haag en de reden is dat deze kakkerlakken alles kapot maken. Alles wat ooit echt Haags was kun je in de archieven opzoeken. Grappig als je in de regering zit en langs dit pauper naar het Binnenhof moet... Ze zoeken het daar maar lekker uit, maar mij zie je (helaas) daar niet meer terug.

XipeTotec | 19-05-13 | 20:01

Goedkòòp zeg die huizen.
Ik zeg kòpen, grijp je kans.
En dat je de buren er gratis bijkrijgt heb je altijd.
Doen doen doen.

Dostranamus | 19-05-13 | 18:42

Nafta78 | 19-05-13 | 18:27 ,
Dat is dreigende taal. Ironisch genoeg klink je als een moslimfundamentalist.

ratelaar | 19-05-13 | 18:41

Goedkòòp zeg die huizen.
Ik zeg kòpen, grijp je kans.
En dat je de buren er gratis bijkrijgt heb je altijd.
Doen doen doen.

Dostranamus | 19-05-13 | 18:41

@ratelaar | 19-05-13 | 18:15
Wat jij vindt houdt geen water.
Geloof er maar in.
Hou het vast, alsof je water in je blote handen probeert vast te houden.
Bosmaloot en mij vallen realisme ten deel.
Bosmaloot en ik zijn mensen die dit niet laten gebeuren.
Schrijf de partijleiders van de politieke partij waar jij lid van bent, PvdA, dat zij nu aan de knoppen zitten en de kans hebben dit tij te keren.
Verzaken zij, dan is het tijd voor 'andere' middelen.

Nafta78 | 19-05-13 | 18:27

Nafta78 | 19-05-13 | 18:00
Ik vind van niet. Punt.

ratelaar | 19-05-13 | 18:15

Voordeel van die koopwoningen is dat je er toch zeker 20% van de prijs onder kunt bieden, hoe goedkoop ze ook zijn omdat niemand er wil wonen. En misschien dat deze ware gelovigen langzaam uit de buurt verdreven worden omdat zij deze woningen met hun uitkering niet kunnen kopen. Uiteindelijk zullen al deze gasten de buurt verlaten om als spookburger weer in hun vaderland te gaan wonen en ze enkel nog op hun oude adres blijven ingeschreven staan voor hun uitkering, zorgtoeslag en huursubsidie. En de woningbouwvereniging verkoop deze woningen dan weer.

Osdorpertje | 19-05-13 | 18:12

@ratelaar | 19-05-13 | 16:57
Bosmaloot heeft gelijk. Punt.

Nafta78 | 19-05-13 | 18:00

@ratelaar | 19-05-13 | 15:41
Niet als onze gekozen leiders hun werk doen.
PvdA zit aan de knoppen.
Ze hebben de kans dit tij te keren.
Maar als zij het niet doen..., dan zie ik maar al te graag jouw voorspelling uitkomen.
Linksom of rechtsom, die Sharia komt er niet en de aanstichters tot een zulks zullen worden verwijderd.

Nafta78 | 19-05-13 | 17:57

Snap trouwens niet dat de echte hagenezen/(naren) dit allemaal pikken.
Ik dacht dat die allemaal zo een grote bek hadden.
talibhagwan | 19-05-13 | 10:44 | + 6 -
Dat is net als met Rotterdammers en finnen. Allemaal een grote bek, maar in feite zijn het allemaal schijtluizen.

Boterhammetworst | 19-05-13 | 17:07

@DeSjaak1000 | 19-05-13 | 13:39
Nee, dat stimmt. Op dat gebied liggen die Duitsers nog een beetje achter op ons. Maar wij zijn dan ook een gidsland!

VanBukkem | 19-05-13 | 16:56

Toch niet weer Darth Vader in dat laatste plaatje he?

profiteroles | 19-05-13 | 16:35

-weggejorist-

bosmaloot | 19-05-13 | 16:24

Soms heel soms krijg ik het onheimelijke gevoel dat we af stevenen op een confrontatie. Ik zie de nieuwsberichten al voor me.
Kort nadat op Twitter en Facebook werd opgeroepen om te demonstreren tegen de Sharia in Nederland en de "weg met ons mentaliteit" zijn in Amsterdam, Rotterdam en den Haag vannacht massaal mensen de straat opgegaan. In eerste instantie leek slechts een kleine groep gehoor te hebben gegeven aan de oproep. Terwijl de avond vorderde werd de groep demonstranten steeds groter. Over vele duizenden mensen in denHaag, Rotterdam en Amsterdam. Volgens ooggetuigen werden er leuzen geschreeuwd als: "Wij pikken het niet meer! Meebetalen anders poten af van onze verzorgingsstaat! Geen sharia in Nederland." De stemming werd grimmig toen een kleine groep rechts-extremisten slaags raakte met moslim jongeren. Kort daarna sloeg de vlam in de pan en begon de menigte massaal ruiten van shoarma-restaurants, moskeeën en zgn halal winkels in te gooien. Nadat de ME werd ingezet escaleerde de situatie verder, er werd met brandbommen gegooid naar politie en er zijn schoten gehoord. Een aantal winkels van lokale ondernemers zijn in vlammen opgegaan alsook een gebedshuis.
Update: volgens nog onbevestigde berichten zijn er vermoedelijk 16 doden gevallen, tijdens de rellen, en ruim honderd gewonden.
Update: De politie meldt in een persbericht dat er 18 doden en 38 mensen in kritieke toestand zijn afgevoerd. Over meer gewonden kan de politie nog niets melden. Ook wil de politie niets zeggen over de slachtoffers.
Update: De rellen gaan door.
Update: De politie heeft moeite met de woedende menigte in bedwang te houden.
Update: Minpres kondigt staat van crisis aan en zet leger in om de politie te ondersteunen.
Wat dat betreft is de mens nog weinig veranderd.

ratelaar | 19-05-13 | 15:41

Jaja.. drie rifapen die zeggen dat de berichtgeving niet klopt. Ik geloof er geen flikker van.

Lijkt me een goed idee als PowNews eens gaat kijken hoe het er echt is.

Doritoz | 19-05-13 | 14:58

Ik denk er echt steeds meer over na. Gewoon weg uit nederland. Het is dat ik als afgestudeerde geen geld heb.

kamikaza87 | 19-05-13 | 14:51

Wat de fuck zitten jullie hier nu allemaal grapjes over te maken? Is dit grappig voor jullie? Ons land verwordt tot een extremistisch bolwerk waar wij bij staan te kijken en niemand doet iets?
Wordt het niet eens tijd om eens wat te ondernemen?
Tijd voor praten en thee lijkt mij goed wel voorbij, nietwaar?
Wellicht dat we een andere 'taal' moeten gebruiken?

Nafta78 | 19-05-13 | 14:49

Bij de vijfde colonne groep op Facebook (die groep die zich verontschuldigde voor de 1,5 miljoen mensen die op Geert Wilders stemden) zijn ze zelfs van mening dat dit goed is:
www.facebook.com...
Helaas moet je inloggen om het te lezen.
Goofy Goofball | 19-05-13 | 11:48 | + 1

lekker kotsen als je de commentaren van dit soort NSB'ers leest... bij deze verontschuldig ik me voor het kwijlende NSB gedrag van nederlanders zodra ze een bontkraag zien...

dekogelkwamvanlinks | 19-05-13 | 14:41

Stroopdoos | 19-05-13 | 10:27 Ik wou al zeggen, jouw foto toont iets meer de realiteit hahah, altijd zo een zooitje daar.

Tinus Trekveer | 19-05-13 | 14:19

Pojandorie, 100K voor 80 m2 ?
Is hier in 020 *rand* centrum ruim het dubbele.
Ik ga daar een enclave beginnen.

hotmint | 19-05-13 | 13:47

121.000 Euro vind ik trouwens best nog wel veel geld voor een kippenhok 3 hoog achter. Koop je bij onze oosterburen op het platteland een vrijstaande woning voor. Met een stukje lebensraum er omheen. Bovendien is duits makkelijker te leren dan arabisch en hoef je je geen zorgen te maken dat je huis leeg gehaald wordt terwijl jij op je werk bent.
VanBukkem | 19-05-13 | 10:57 |

.
Vanbukkem, dat lijkt veel geld voor 3 hoog achter vergeleken met vrijstaand in Duitsland. Maar je vergeet dat je met deze 3 hoog achter zeker 20 bulgaren kunt inschrijven om zorgtoeslag, huursubsidie en een uitkering aan te vragen dus die 121.000 heb je zo weer terug verdiend. Dit zie ik je in Duitsland niet zo maar doen!

DeSjaak1000 | 19-05-13 | 13:39


na wandeling reactie Ibo Gülsen :

Bezoek aan Schilderswijk bevestigt niet het beeld van sharia-praktijken. Er is er maar een de baas op straat en dat is de politie!

*legt hoofd in handen*

vanvandaag | 19-05-13 | 13:36

Het viel mij gisteren trouwens op dat zowel het NOS journaal als 1-Vandaag niets hebben bericht over dat Trouw artikel, wat wel te verwachten is van deze vrindjes van de gevestigde kliek.

Mazzeltov | 19-05-13 | 13:28

Wethouder H. Kool van de PvdA heeft letterlijk - in een andere situatie weliswaar, maar komt volgens mij overeen met veel situaties op dit moment - ' Alleen handhaven bij extreme gevallen.' Vrij vertaald: bij eigen achterban handhaven we alleen bij lichamelijk geweld en moord en doodslag. Bij Hagenaars (sukkels) die niet tot onze achterban horen, handhaven we op alles, zoals laatst een illegaal geplukte bosje gemeenteplantsoen narcissen. Boete 130 euro.

Waar ik van baal is dat als ik ga stemmen moet kiezen tussen of demoniseren of wegkijken. Ben nog ouderwets en vindt dat de wet voor iedereen zou moeten gelden en dat niet alle schapen zwart zijn.

www.toekomstvisiehoreca.nl

Haagse Tokkie | 19-05-13 | 13:14

En uiteraard volgde de voorspelbare reactie dat er niets aan de hand is... En men draaide zich om en sliep verder.
Makkelijk baantje eigenlijk, politicus. Bij de minste of geringste ophef gewoon 'nietes' roepen is blijkbaar voldoende maatregelen, waar kan ik dat diploma halen? Ik wil ook wel op zo'n makkelijke manier mijn geld verdienen, en dan natuurlijk een mooi huis kopen ergens rustig buiten, uiteraard niet in de Vaillantlaan in Den Haag, ik kijk wel uit.

Rest In Privacy | 19-05-13 | 13:11

@Deee-Lite | 19-05-13 | 11:27
Oplossing: Een groot aantal kleine drones met een buisje varkensbloed uitrusten en loslaten in de straten daar en (haat)huizen, eens kijken wie er dan vertrekken.

Implant | 19-05-13 | 12:57

Moet ook wel zeggen dat ik het een beetje hysterisch verhaal vond…toevallig heb ik aan de overkant van het spoor gewoond. Bovendien moest ik voor me bijbaantje in precies die straten post bezorgen. Tuurlijk het is geen goede buurt, een slechte zelfs maar heb er zelf nooit problemen gehad of iets naars mee gemaakt.

Maarschalk Melkman | 19-05-13 | 12:48

@MarcS | 19-05-13 | 12:39 |
Soms maar niet commanderen dan...

Hufter | 19-05-13 | 12:47

@Hufter | 19-05-13 | 11:13
Kan en mag, maar die van mij laten wel los op commando.

MarcS | 19-05-13 | 12:39

*VVD, CDA, D66 en PvdA voor eeuwig in de stemban doet*

funkyd | 19-05-13 | 12:29

Heeeeee hier woont MO ook.
Mo we worden buren jonguh.

pickalilly | 19-05-13 | 12:28

"... De woning is vrijstaand en alleen via muren gelinkt aan de school erachter."

Makelaars van tegenwoordig...

NR3 | 19-05-13 | 12:24

Leuk man
Net een vakantie huisje in je eigen stad.

Rest In Privacy | 19-05-13 | 12:13

Net gehoord van een maat van me uit den Haag;
Het bezoek is via via aangekondigd geweest en die boodschap is razendsnel via de theehuizen en winkels doorgegeven.
Daarom 'gedroeg' iedereen zich.
GS: verborgen camera actie?

Logic | 19-05-13 | 12:12

@Goofy Goofball | 19-05-13 | 11:48 |
Wat een slelletje sneue zelfverklaarde moreel verheven aandachtshoeren zijn dat zeg!

Hufter | 19-05-13 | 12:11

die van aartsen is werkelijk terecht als leider van de VVD gewipt. Wat een LUL. echte regenten dat heeft hij van thuis mee gekregen maar zijn vader had meer daadkracht.

frenchy | 19-05-13 | 12:04

@ brainsalad | 19-05-13 | 11:59

Nee, je krijgt dawa terug. Als je die niet beantwoordt of je niet als dhimmi opstelt heb je na een tijdje een probleem.

HoogToontje | 19-05-13 | 12:03

Heb met veel plezier naast de haagse markt, aan de hobbemastraat gewoond. Hrt ligt aan je eigen houding hoe je met de buren om gaat. Toon je interesse dan krijg je interesse terug.

brainsalad | 19-05-13 | 11:59

Ook een manier om de huizenmarkt weer op gang te helpen, zet een paar hakbars in je wijk.

TunaTown | 19-05-13 | 11:55

-weggejorist-

Deee-Lite | 19-05-13 | 11:55

LOL! Youssef Oualhadj (Bestuurslid LSVb, portefeuilles o.a. studiefinanciering & politieke belangenbehartiging) Rachid Guernaoui (D66), Ibo Gulsen (VVD) en Gertjan Bakker (CDA), zijn even door deze krachtwijk gelopen en tot de conclusie gekomen dat het beeld wat in Trouw wordt geschetst niet klopt met hun eigen ervaring.

Knap hè, dit 'onderzoek' en die conclusie van drie moslims en een gristen.

Gewoon doorlopen mensen, niks aan de hand...

La Vie En Rose | 19-05-13 | 11:54

Goofy Goofball | 19-05-13 | 11:48
Dan maak je toch een screencap en upload die op tinypic, plaats hier de link en dan kunnen we het lezen.

michello | 19-05-13 | 11:52

Bij de vijfde colonne groep op Facebook (die groep die zich verontschuldigde voor de 1,5 miljoen mensen die op Geert Wilders stemden) zijn ze zelfs van mening dat dit goed is:

www.facebook.com/groups/weapologize/?...

Helaas moet je inloggen om het te lezen.

Goofy Goofball | 19-05-13 | 11:48

Hoe loopt t af met auto's van ongelovigen in de Haagse Driehoek? Zo! pic.twitter.com/p3ifLPxvFy Elke maand raak, etnisch zuiveren vh kalifaat.

seven | 19-05-13 | 11:45

Groningen heeft ook de Heerepoort niet. Die staat bij het Rijks in Amsterdam.

hawie | 19-05-13 | 11:43

Volgens mij kunnen we die Leopards beter aan de politie geven.

supah | 19-05-13 | 11:41

Goed dan moet powned of Geenstijl maar eens een onafhankelijke undercover reportage maken, het liefst met een rokende, alcohol drinkende, hond uitlatende dame gekleed in rokje en spaghettitopje en dan wil ik nog wel eens zien hoe ze verwelkomd wordt door onze nieuwe nederlanders, vast niet met koffie en een koekje...

SmegmaSmeer | 19-05-13 | 11:40

Prijzen inclusief niet meer uitbetalende verzekeraars, ziekenhuiskosten voor je blonde dochter(s), kosten tralies voor de ramen, kosten krasvrije lak pantservoertuig, kosten waakhond en aanschafkosten + boete bezit vuurwapens?

ZSU-23-4 | 19-05-13 | 11:38

Bij het CDA en de gemeenteraad hebben ze de oogkleppen alweer gepoetst en opgezet. Dus is er niks aan de hand.

Turambar | 19-05-13 | 11:38

De ferdinand bolstraat.. TWEEHONDERDZEVENENDERTIG DUIZEND euros?! Voor dat geld koop je een stad in Marokko, hier krijg. Een blok aan je been waar je nooit meer vanaf komt met graties multi-culti buren. Die eigenaar is flink de sjaak.

FinFucker | 19-05-13 | 11:38

Ook handig dat je voortdurend wordt uitgenodigd een probleem te melden!

HoogToontje | 19-05-13 | 11:37

Volgens de allochtoon-o-meter zitten er ruim 80% niet westerlingen in die buurt.
Dat zegt volgnes mij wel genoeg over de sfeer in die buurt.

matatwork | 19-05-13 | 11:31

@Red mij niet | 19-05-13 | 10:41
Ik stuur mijn kids liever naar "de school met de iPad"

tommedic | 19-05-13 | 11:29

@Fisccon | 19-05-13 | 11:02
Groningen is anders wel het gezelligste dorp van Nederland. Alles wat jullie daar in de randstad hebben, hebben wij hier ook. Behalve bovengenoemde sharia-wijken en vervelende toeristen. Die hebben wij hier niet.

VanBukkem | 19-05-13 | 11:28

-weggejorist-

Deee-Lite | 19-05-13 | 11:27

Ik weet dat dit enigszins offtopic is, maar is het iemand opgevallen dat het gemiddelde inkomen in Den Haag volgens het CBS boven de 19 miljoen Euro ligt?

Dexters lab | 19-05-13 | 11:25

We zitten allemaal wel lekker te zeiken maar als het echt de spuigaten uitloopt dan hadden we de hooivorken en fakkels er wel bijgepakt. Oh wait, Hollanders.... Zolang het niet in je eigen buurt is, no single fuck is given.

[No-name] | 19-05-13 | 11:25

MarcS | 19-05-13 | 11:06
Jeetje!

Canis Spurcus | 19-05-13 | 11:23

Gem. besteedbaar ink.
Schildersbuurt-Oost 's-Gravenhage
per ontvanger € 13.800 € 19.022.000

die Hagenezen hebben een hoop te makken?

Rijole | 19-05-13 | 11:23

@(c)ZWITSUL | 19-05-13 | 10:45
wij van halal-eend...

wakkere_nederlander | 19-05-13 | 11:22

De laatste mag het licht uitdoen...

0nz0 | 19-05-13 | 11:21

@Woody_H | 19-05-13 | 10:50
Dure auto's? Volgens mij kan elke sjomp kan een afgetrapte BMW of Mercedes betalen. Bovendien hebben ze daarnaast vaak geen nagel om de kont te krabben, omdat al het geld in die auto gaat zitten. Maar ja, statussymbolen zijn erg belangrijk voor Turken, heb ik me laten vertellen door een Turk, dus vandaar een BMW of een Mercedes(liever een ster in mijn voorruit dan een ster op mijn motorkap!)
Ik vind dit wel een grappige eigenschap van die Turken. Omdat het nergens op slaat. Ik kan er wel om lachen.

VanBukkem | 19-05-13 | 11:21

-weggejorist-

Deee-Lite | 19-05-13 | 11:20

Maar ja, hoe kijkt corruptie daar tegen aan?
Meestal dat wat jij als een probleem beschouwt, corruptie beschouwt als een oplossing. dat kon ik ook niet weten.
Ik heb dan weliswaar geen maatschappijleer gestudeerd, maar daar leer je ook niet dat ze criminelen directeur van een gevangenis maken ipv die er in te stoppen.

hawie | 19-05-13 | 11:19

En het belangrijkste: weer ouderwets zondag, rustdag. Kids braaf spelend in de achtertuin en geen paps of mams die de auto wast, ramen lapt of dergelijks. En netjes om 19.00 in de kerk. *Funda opent*

Poekaa | 19-05-13 | 11:19

"De raadsleden ondernemen geen actie naar aanleiding van het onderzoek van Trouw".
Zo kennen we onze volksvertegenwoordigers weer ...

kinky winky | 19-05-13 | 11:17

@Bluto Blutarsky | 19-05-13 | 10:22
'hoogwaardigheid bekleders'... Hoe krijg je het nog uit je toetsenbord...

Petrus Poortwachter | 19-05-13 | 11:15

neemjemoederindemali | 19-05-13 | 11:06
Samengevat: 'In een kippenhok kun je eigenlijk allerlei soorten dieren kwijt, zolang de ruimte in het hok dat toestaat'. Helder.
Dank!
Moeten we vaker doen, even een lesje over dingen waar je geen weet van hebt.
Kunnen we het volgende week over akkerbouw hebben? Daar weet ik niet zoveel van.

flowert | 19-05-13 | 11:15

-weggejorist-

Deee-Lite | 19-05-13 | 11:15

De dames en heren raadsleden weten verdomd goed waarom ze er zelf niet wonen. Verdere discussie overbodig.

Overigens, gezien de wijze waarop deze stad bestuurd wordt vindt ik het niet meer dan begrijpelijk dat de bewoners zelf hun eigen wet handhaven. Da's nooit echt anders geweest, toen deze wijken nog blank en Hollands waren werden de bewoners ook aan hun eigen lot over gelaten.

terror406 | 19-05-13 | 11:14

@49. 10.00u Je bedoelt de tempel achter de Wouwermanstraat in die bocht. De tempel die is volgegooid en beklad, oa met stront? Die tempel bedoel je?

rien6139 | 19-05-13 | 11:13

@Parsons | 19-05-13 | 11:07

In dat geval raad ik struisvogels aan, die kun je ook best in een kippenhok stoppen.

neemjemoederindemali | 19-05-13 | 11:13

Een mannetjesvarken.

pinda | 19-05-13 | 11:13

@Fisccon | 19-05-13 | 11:02

De grote stad zegt u, in 0031 hebben we helegaar geen grote steden, hooguit een paar uit de kluiten gewassen dorpen als A'dam, Utrecht en Den Haag.

Voor grote steden zou u kunnen gaan kijken in bvb Egypte, China, USA etc.

neemjemoederindemali | 19-05-13 | 11:11

De VVD heeft diverse manieren om de woningmarkt kapot stuk te maken.
Dit is er een van.

Toontje-lager | 19-05-13 | 11:11

-weggejorist-

peteyoung | 19-05-13 | 11:11

@sinar2 | 19-05-13 | 10:00
Taqiyya.
Ik had er nog nooit van gehoord dus even opgezocht op wikipedia.
Dit is het sleutelwoord dat verklaart waarom het maar niet wil vlotten met de integratie van moslims in Nederland en de rest van het Vrije Westen.
Een citaat:

'Een gelovige mag alleen een ongelovige als vriend of helper verkiezen als hij zichzelf daarmee kan beschermen. 'gelovigen die voor hun veiligheid vrezen door ongelovigen, mogen zich vriendschappelijk opstellen jegens de ongelovigen. Deze vriendschap mogen zij aan de buitenkant tonen, maar nooit van binnen voelen.'

Nou dat gevoel is inmiddels wederzijds.

wakkere_nederlander | 19-05-13 | 11:10

dan mag het OM (waar zijn de ECHTE gebleven) de maandelijkse hypotheekaflossing betalen, als schadevergoeding. lijkt me niet meer dan billijk.

hawie | 19-05-13 | 11:10

Naakt op mijn dakterras, al koranciterend, een varken neuken met in mijn ene hand een fles wodka en in de andere een brandende koran.

Feestjes thuis hoeven geen probleem te zijn, als je de buren maar uitnodigt.

pinda | 19-05-13 | 11:10

Dus de huizen in moslimwijken verliezen hun waarde. (Vergelijkbare woningen/sraten met een meer autochtone mix bewoner zijn zo 3x meer waard.
Islamisering, ook voor al uw vastgoedcirsissen, failliete investeerders (woon corporaties&pensioenfondsen) en verzuipende hypotheken.

seven | 19-05-13 | 11:09

Zeg raadsleden, ga er een poosje wonen. Of laat er je hond eens uit. Maar dan zeggen ze nog steeds dat er niets aan de hand is, want een politicus moet eigenwijs zijn.
Maar het is weer duidelijk, een politicus ziet pas wat, als er iets gebeurd en dan zijn ze "geschokt".

Rest In Privacy | 19-05-13 | 11:08

Keurig geveegde stoepen? Wel eens op de Vaillantlaan geweest? Je waadt tot je enkels door het straatvuil. Zal wel cultuur zijn...

Tapu | 19-05-13 | 11:08

Gewoon ontkennen. Dan is het probleem er niet.

Parsons | 19-05-13 | 11:07

@flowert | 19-05-13 | 10:46

Het is vrij simpel, in een kippenhok stop je kippen en in een huis ga je wonen. Nou ja, je kunt natuurlijk ook geiten in een kippenhok stoppen of kippen in een geitenhok, dat maakt verder allemaal niet zoveel uit.

Kamelen in een kippenhok gaat over het algemeen niet goed, tenzij je een heel groot kippenhok hebt, dan kan het weer wel.

neemjemoederindemali | 19-05-13 | 11:06

@Canis Spurcus | 19-05-13 | 11:03
Excuus, sommige info houd ik liever een beetje anoniem. Laten we het er op houden dat ik een aardige roedel heb en het zijn allemaal erg grote honden.

MarcS | 19-05-13 | 11:06

@Red mij niet | 19-05-13 | 10:48
Dank voor het warme welkom, maar ik had al een tijdje facebook hoor.

MarcS | 19-05-13 | 11:04

MarcS | 19-05-13 | 10:35
Super dat ras. Kun je rustig mee over straat. Bij welke kennel heb je ze gehaald? Of heb je zelf een Rottweiler kennel?

Canis Spurcus | 19-05-13 | 11:03

Ik was in Haren | 19-05-13 | 10:02 |
Op een levensverzekering hoeft u in ieder geval niet te rekenen, bij de afdeling inboedelverzekeringen zullen ze u schaterlachend vragen of u wel helemaal wijs bent en ook de WA verzekering voor uw auto zal gevoegelijk onbetaalbaar blijken.

normanius | 19-05-13 | 11:03

VanBukkem
Ja, maar dan woon je wel in Duitsland, op het platteland. Zo saai......... Heerlijk als provincialen de grote stad bashen. Gewoon in je dorp blijven!

Fisccon | 19-05-13 | 11:02

Iets voor pownews? Rokende halal lokmeisjes en interviews met geblurde buurtbewoners.

Muxje | 19-05-13 | 10:57

121.000 Euro vind ik trouwens best nog wel veel geld voor een kippenhok 3 hoog achter. Koop je bij onze oosterburen op het platteland een vrijstaande woning voor. Met een stukje lebensraum er omheen. Bovendien is duits makkelijker te leren dan arabisch en hoef je je geen zorgen te maken dat je huis leeg gehaald wordt terwijl jij op je werk bent.

VanBukkem | 19-05-13 | 10:57

Postcode 2525? Meer iets voor Van Jole....

nelson | 19-05-13 | 10:53

mijntweecent | 19-05-13 | 10:32 Ik zag 2 tokkies op een scootmobiel aan de rand van de Vogelaarsramp.

Stroopdoos | 19-05-13 | 10:52

LOL weetje:
Francisco van Jole (de Nemesis van GeenStijl) heeft en heeft nog steeds één van de eerste weblogs in Nederland met de naam 2525...
www.2525.com/blog/

King of the Oneliner | 19-05-13 | 10:51

Waar de regering ook eens aandacht zou moeten besteden zijn de kapperszaken en mobiele telefoon zaken. Van turken in mijn omgeving vaak genoeg gehoord dat ze duizenden verdienen, maar hoogstens 2000 aangeven bij de belasting en de rest achterover drukken. Is meteen een verklaring waarom ze altijd van die dure autos hebben..

Woody_H | 19-05-13 | 10:50

@Kaas de Vies | 19-05-13 | 09:58
Ja. Hun zure bommen zijn een specialiteit, net als het broodje fiqhandel.

rara | 19-05-13 | 10:48

Aardig van je aanbod maar nee dank je, ik woon nu eigenlijk ook wel best prettig.

Rest In Privacy | 19-05-13 | 10:48

Ben ff rondje doen in de punt, met mijn roedeltje rottweilers. ff tegen wat gevels aan laten zeiken daar.
MarcS | 19-05-13 | 10:35 |

WTF?

Red mij niet | 19-05-13 | 10:48

Goh, als je die 4 moslima's wegsoept lijkt het net Nederland.
mijntweecent | 19-05-13 | 10:20

Kan je nagaan, ze hebben er al 40 weggesoept.

talibhagwan | 19-05-13 | 10:47

Het blijft tragisch, zo'n buurt volledig verpest met alleen nog de straatnamen die verwijzen naar Nederlands trots van lang geleden. De betreffende schilders draaien zich om in hun graf. Als ik de gemeente was zou ik de straatbordjes vervangen door meer passende namen als haatbaardstraat en islammerweg. Aan het begin van de wijk een bordje met 'deze prachtwijk is mede mogelijk gemaakt door de PvdA'.

Aardappeleter | 19-05-13 | 10:47

Dit is een eerste veeg teken van het begin van veel ellende. Het zal alleen maar erger worden, want de appeasers zijn groot in aantal. We zitten met politici en 'intelligentsia' die de islamisering niet willen tegengaan. Ze zijn, uit angst, niet meer bereid te vechten tegen de islam die onze normen en waarden bedreigt. Femke Halsema is daar het grote voorbeeld van. Met haar Kunduz-vriendjes (incl. de nepliberalen van de VVD en de uitverkopers van D66) heeft zij, puur om de PVV en het PVV-electoraat te treiteren, in de Tweede Kamer een motie erdoorheen gejaagd die stelt dat uitdragen in woord en daad het tegengaan van islamisering geen doelstelling van beleid is. Een groter volksverraad is nauwelijks denkbaar, want de islam is als een allesvernietigend gif dat de geestelijke volksgezondheid sloopt.

Fijnstoffer | 19-05-13 | 10:47

neemjemoederindemali | 19-05-13 | 10:39
Geen idee, ik ben een stadsmens. Ik weet maar bar weinig van het houden van pluimvee.

flowert | 19-05-13 | 10:46

@talibhagwan | 19-05-13 | 10:44
Je weet toch waarom ze een ooievaar als logo hebben?
*sorry @irma zonderboezem*

necrosis | 19-05-13 | 10:46

Dat iemand met jarenlange ervaring blijkt te liegen is op zich niet heel raar. Kijk naar onze vrind Stapel.

De Zwijger | 19-05-13 | 10:45

@ Corknaap | 19-05-13 | 10:39

halalslagers die hun eigen vlees keuren

(c)ZWITSUL | 19-05-13 | 10:45

MarcS | 19-05-13 | 10:35

Lijkt me inderdaad leuk ja, zal het ook eens proberen met me mini roedel (2) rottweilers.
En daarna eens een mailtje naar het clublad sturen voor een gezellige zaterdagavond wandeling met alle leden.

Snap trouwens niet dat de echte hagenezen/(naren) dit allemaal pikken.
Ik dacht dat die allemaal zo een grote bek hadden.

talibhagwan | 19-05-13 | 10:44

@flowert | 19-05-13 | 10:37

Ik woon in een huis, in een kippenhok stop je kippen, dat lijkt me logisch. Je gaat toch niet in een kippenhok wonen?

neemjemoederindemali | 19-05-13 | 10:39

Hoho.

Die journalist is gewoon op de verkeerde plekken geweest. Als hij een uurtje in de wijk had rondgewandeld zoals alleen politici dat doen (twee dameskappers, een gesubsidieerd buurtfeest en spreken met een 'buurtvader') dan had ook hij geconstateerd dat er niets aan de hand was.

Met oogkleppen op is het makkelijk navigeren. Wat je niet wilt zien hoef je ook niet te beredeneren.

twitter.com/youssef070/status/3358226...
twitter.com/youssef070/status/3358231...
twitter.com/IboGulsen/status/33582670...
twitter.com/RachidG/status/3357887514...

Corknaap | 19-05-13 | 10:39

"In de gewilde Hofstad - vlakbij scholen, musea, winkels, gezellige restaurantjes en uitvalswegen - kunnen wij u een aantal betaalbare _objecten_ aanbieden."

Ah, gemiste kans @Pritt.
"abjecten" past precies, dekt de lading, en is misschien ook nog wel een klein hart onder de getergde riem van Brammo.

Jackanders | 19-05-13 | 10:37

neemjemoederindemali | 19-05-13 | 10:30
500 kippen. U houdt het graag gezellig in huis begrijjp ik?

flowert | 19-05-13 | 10:37

Joost Maghetweten | 19-05-13 | 10:09 | + 5 -
Logisch, als je een baan hebt, heb je daar allemaal geen tijd voor.

me,myself and IK | 19-05-13 | 10:36

Ben ff rondje doen in de punt, met mijn roedeltje rottweilers. ff tegen wat gevels aan laten zeiken daar. De eerst die iets zegt over mijn hondjes en dan op spreek afstand wint een prijs. Niet een beetje over straat gaan schreeuwen maar gewoon even bij mij komen en handje geven en dan commentaar leveren op mijn hondjes.

MarcS | 19-05-13 | 10:35

Zelden werd het boek "Ondraaglijke lichtheid van het bestaan" beter uitgebeeld...

eerstneukendanpraten | 19-05-13 | 10:34

-weggejorist-

Deee-Lite | 19-05-13 | 10:34

Dit is simpelweg de rekening die we krijgen voor de totale verwijving van dit land.
Iedereen vindt het shit maar oh jee als je er wat van zegt. In allerhande openbare functies of ruimtes kijkt men als schichtige schoolmoeders naar elkaar, bang voor een oordeel van een ander.
Ambtenarenlafheid maakt het vervolgens af.
Hoe cru het ook is, we hebben het zelf toegestaan, zelf geen flikker gedaan. En betalen we hier dus ook zelf de rekening voor.

das_Freudenmädchen | 19-05-13 | 10:34

Keurig geveegde stoepen krijg je natuurlijk wel met al die voorbijgangers in kleding tot op de grond.

Zoetwaterpanharing | 19-05-13 | 10:34

-weggejorist-

Deee-Lite | 19-05-13 | 10:33

Stroopdoos | 19-05-13 | 10:27
Lol, ik heb het vieze stoepje als vertrekpunt genomen en zit middenin een stedentrip. Ik meld het wanneer ik de eerste blanke heb gevonden.

mijntweecent | 19-05-13 | 10:32

-weggejorist-

Deee-Lite | 19-05-13 | 10:31

Ik ga dit jaar niet met vakantie (moet nog wat Bulgaarse toeslagen betalen).
Maar om toch een beetje dat buitenland-gevoel te krijgen, ga ik altijd shoppen in de Jumbo in de Megastores.

Geenstijlfiguur | 19-05-13 | 10:31

LOL nee ik ben blij dat ik mij niet in dat marktpigment hoef te begeven.

Canis Spurcus | 19-05-13 | 10:30

@flowert | 19-05-13 | 10:20

Dat lijkt me wel, zelfs dan vind ik het nog duur, kom je omgerekend nog op een slordige 13k in euro's. verdomd veel geld voor een hok waar je amper 500 kippen in kwijt kunt.

neemjemoederindemali | 19-05-13 | 10:30

Succes met de salafistenjacht zou er eerst moeten komen. Maar dat is met al die fellow-travellerspolitici onmogelijk.

Zoetwaterpanharing | 19-05-13 | 10:30

@mezelf 19-05-13 | 10:28 Where are the Women it is.

EA 827 | 19-05-13 | 10:29

Vers van de pers: gemeenteraadsleden den Haag hebben, na aanhoudende mediaberichten een werkbezoek afgelegd naar Syrië. Daar aangekomen hebben ze zes willekeurige mensen bevraagd over de situatie. "Wat is het hier gezellig, gaat wel goed hier he, toch?" na diepgaand onderzoek hebben zij hun resultaten gepresenteerd en komen tot de conclusie dat jongeren slechts een welverdiende vakantie hebben geboekt, pap en mam hoeven zich nergens zorgen over te maken.

kwant | 19-05-13 | 10:29

Dat die drie belastingmisbruikers eerst moeten gaan kijken om te zien hoe het zit, zegt genoeg.
Totaal geen idee hoe alles reilt en zeilt buiten de vergaderruimte om.

Jackanders | 19-05-13 | 10:28

zag net op 't smoelenboek toevallig deze link: www.youtube.com/watch?feature=player_... zo doet men dat tegen de mossels in Australia wordt de hoogste tijd dat we dat ook hier 'ns gaan doen. Geweldig btw. van de tegendemonstranten: "Where are te Woman? Where are the Woman?" :D

EA 827 | 19-05-13 | 10:28

www.funda.nl/koop/s-gravenhage/apparte...

Lol, een grote zonnige tuin van 11x7,5m en een ruime keuken van 3,5x3,30m.

Is dat een hok voor kabouters?

En dan durven ze voor zo'n kabouter Plop huisje ook nog 149k te vragen, is de grond ook nog niet van je.

neemjemoederindemali | 19-05-13 | 10:27

Oh mijn god, die huizen zijn echt gekelderd in prijs... Ik heb nu écht medelijden met de mensen die uit die wijk zijn weggepest.

Oh en, het zijn weer eens "incidentjes" volgens CDA, PvdA en D66.

Als die mensen van die partijen een bedrijf zouden runnen en alles zouden ze onder een "incidentje" laten vallen, zou het bedrijf binnen no-time failliet/kapoet/deaud zijn. Maar goed, dat zou het al zijn gezien uitgaven/inkomsten/investeringen.

Waar-de-loos.

LangeTijdGeleden | 19-05-13 | 10:27

Het ingezette verval, wordt langzamerhand zichtbaar.

Ditwelgoed | 19-05-13 | 10:26

Hmmm voor 3 extra tientjes met nieuwe powershower...

Canis Spurcus | 19-05-13 | 10:23

Ik vind de moslimiaanse uitleg van democratie (de meeste mensen willen dit dus iets anders magniet) walgelijk. Laat dat voorop staan. Maar dat de PVV die diep op de haagse payroll staat dit met open ogen heeft laten gebeuren toont voor de zoveelste keer aan dat ze geen voelsprieten in de sameleving hebben en hun personeel alleen op GS zit. (En daarop pas reageert!) Het is een groep van rond de 20 mensen.

Einde van de Domheid | 19-05-13 | 10:23

@neemjemoederindemali | 19-05-13 | 10:17
Ik verwacht veel verborgen gebreken in dergelijke buurten, zoals verstopte riolering......

necrosis | 19-05-13 | 10:23

Gelukkig zit er op streetview een knop "probleem melden"

Maar goed natuurlijk melden ze dat er geen probleem is, als er hoogwaardigheid bekleders rondlopen is er nooit wat aan de hand.

Bluto Blutarsky | 19-05-13 | 10:22

Sorry, geen interesse.
Ik woon al in de Dhimmilaan, nr. 13.
Stukje duurder, rubberen stoeptegels op de speelplaats en D66 poster achter een raam op de eerste verdieping.

das_Freudenmädchen | 19-05-13 | 10:22

Het adres is Bachlaan 28.

hawie | 19-05-13 | 10:21

Goh, als je die 4 moslima's wegsoept lijkt het net Nederland.

mijntweecent | 19-05-13 | 10:20

neemjemoederindemali | 19-05-13 | 10:17 |
Ik ging er eigenlijk vanuit dat het genoemde bedrag in Dirhams was. Toch?

flowert | 19-05-13 | 10:20

-weggejorist-

Deee-Lite | 19-05-13 | 10:19

Tuurlijk is daar niks aan de and als je langskomt. Net als dat je naar dat Russische weeshuis zou gaan met een delegatie, dan zijn die jongens leuk aan het voetballen en schenkt de leiding thee met zelfgebakken cake.
Je moet ze under cover bezoeken stelletje politieke sukkels!

irma zonderboezem | 19-05-13 | 10:19

Btw, ik vind 115k best veul geld voor een kippenhok van 78m2 midden in Marrakech.

neemjemoederindemali | 19-05-13 | 10:17

Op zich is Den Haag een bijzonder fijne stad om te wonen. Het is 5 minuutjes fietsen naar het strand, 10 minuutjes naar het centrum en alle idioten wonen allemaal in een driehoek in een buurt aan de andere kant van de stad waar ik zonder deze berichtgeving tóch al weinig te zoeken had.

flowert | 19-05-13 | 10:16

De Nederlandse "elite" en polletiek zijn gevaarlijk gek!

Ieder jaar weer gaan de belastingen omhoog omdat er bakken geld naar achterlijke landen moeten om daar welvaart; democratie; vrouwen- en mensenrechten te brengen. Intussen importeren deze zelfde gevaarlijke regenten jaarlijks nog eens vele tienduizenden van de meest kansloze- en slechts opgeleide mensen uit deze landen, om hier hun armoede en criminaliteit te brengen. Om vrouwen- en mensenrechten tientallen jaren terug te zetten. Om van Nederland weer een land met analfabeten te maken.

Bezuinig nog maar eens flink door meer belasting te vragen bij steeds minder mensen die dat verdienen moeten. Of kunnen.

Na u de zondvloed, uwe excellenties.

Jan Passant mk2 | 19-05-13 | 10:16

Hierbij snel een berichtje uit deze mooie buurt vanaf mijn Aaipot voordat die gejat wordt. Het is hier fantasti... help houdt de dief!

bolkebeer | 19-05-13 | 10:15

Wel kudo's overigens voor die agent die bij melding 'relationeel geweld' voorbij de baarden liep die zeiden het zelf wel op te lossen.

Einde van de Domheid | 19-05-13 | 10:12

@Einde van de Domheid | 19-05-13 | 10:11
Die zijn er zeker ook. Maar wat dit bijzonder maakt is het feit dat het volledig geintegreerd en aangemoedigd word door een geloof.

sinar2 | 19-05-13 | 10:12

Bwahahaha... Google 2525 en je komt uit bij Francisco van Jole.

Eduardo- | 19-05-13 | 10:12

Ontkenning (Duits: Verneinung) is een psychisch afweermechanisme. Het verschijnsel treedt op als iemand wordt geconfronteerd met gevoelens of emoties die moeilijk of helemaal niet te accepteren zijn. De persoon spreekt dan de feiten tegen om het negatieve gevoel niet te hoeven confronteren. nl.wikipedia.org/wiki/Ontkenning_(psyc...)

SignOTheTimes | 19-05-13 | 10:11

sinar2 | 19-05-13 | 10:00 |
Er bestaan -zo blijkt uit jouw post- dus mensen die niet liegen om hun eigen leefstijl te beschermen? Zijn dat dan bankiers, politici, Christenen, beursgenoten, wat voor mensen zin dat dan.
En wat is 'niet liegen'. Is een statistiek in je eigen voordeel uitleggen een vorm van eerlijk zijn?

Einde van de Domheid | 19-05-13 | 10:11

Ik zou er dood nog niet gevonden willen worden. Maar dat geldt voor heel Den Haag.

VanBukkem | 19-05-13 | 10:11

Er is niks aan de hand mensen, gewoon doorlopen. Wel graag dat hoerejurkje vervangen voor een boerka en wilt u eens optiefen met die smerige hond hier voor de moskee? Een hond is een onrein dier.

Gaan we nu even oproepen voor gebed.

"allaaaaaaaah, gammelegammele, allaaaaaah, gammelegammele"

neemjemoederindemali | 19-05-13 | 10:10

Kan GS misschien af en toe op het rationele pad blijven. irrationele freaks zijn zelfs in staat om van een kind een broodje te maken. ik wil gewoon naar huis.

hawie | 19-05-13 | 10:10

@Joost Maghetweten | 19-05-13 | 10:09
Pardon, *dat verklaart*

Joost Maghetweten | 19-05-13 | 10:10

Raadsleden zijn bij voorkeur kansloze werklozen die gefaald zijn in het herintreders-circuit en toen maar de politiek zijn ingegaan. Dat verklaard ook de enorme gedrevenheid bij de uitoefening van hun 'functie'.

Joost Maghetweten | 19-05-13 | 10:09

Ik denk dat ik toch maar in Friesland blijf.

Fryske Pugilist | 19-05-13 | 10:08

Je kunt er geen varken kopen maar alles wat je er wel kunt kopen is gesubsidieerd. Dat dan weer wel

frotteurist frenkie | 19-05-13 | 10:07

Overigens een straat verder, buurthuis de Mussen. Waarschijnlijk is dat de enige plek in Nederland waarvan de filosofie kan functioneren als blauwdruk om uit dit oneindigbare vechtscenario te komen.

Einde van de Domheid | 19-05-13 | 10:07

@Kaas de Vies | 19-05-13 | 10:03
Ik neem aan (hoop eigenlijk) dat de meerderheid niet-moslim is en blijkbaar nog onbekend met de duistere kanten van het geloof.

sinar2 | 19-05-13 | 10:06

Ook wel wegkijkpolitici genoemd die raadsleden in Denhagistan.

Julius Pace Car | 19-05-13 | 10:04

@sinar2 | 19-05-13 | 10:00 | + 1 -
Zijn de gemeenteraadsleden niet moslim? In Rotterdam al allemaal wel en kan je die gebieden dus eigenlijk allemaal afschrijven. Dat komt niet meer goed zonder keihard ingrijpen.

Kaas de Vies | 19-05-13 | 10:03

Als je een stad kan zien als een levend organisme, hoe noem je dan de bewoners van een gans verrot orgaan of ledemaat van dat organisme?

ZKH EénOog | 19-05-13 | 10:03

Barbie en Jokertje zoeken nog een leuke buurt voor het 6e jaar van O Cherso, lijkt me dat niemand daar een probleem mee kan hebben. Onze cultuur toch?

Einde van de Domheid | 19-05-13 | 10:03

Die verrekte ambtenaar welke de gegevens verstrekte daar is tog wel zoals daar in 010 een ontslagprocedure tegen opgestart. (cynisme)

william7055 | 19-05-13 | 10:03

ik zoek iets met een paleistuin ..

(c)ZWITSUL | 19-05-13 | 10:02

Ze zeggen dat er niets aan de hand is omdat ze er niets aan willen doen, niet zien niet wat ze kunnen doen en bang zijn. Dat is heden ten dage tekenend voor het politieke klimaat van totale incompetentie.

Willende heren en dames die vinden dat er niets aan de hand is svp zelf gaan verhuizen naar de buurt. Dan praten we daarna verder ok? Wilt u dat niet gelieve u dan op te stappen.

Rheia | 19-05-13 | 10:02

Zijn er wel verzekeringen die ook maar iets dekken als je daar gaat wonen?

Ik was in Haren | 19-05-13 | 10:02

Leuke straatje!

Canis Spurcus | 19-05-13 | 10:01

Als er niets aan het handje is, is dat reden genoeg om die raadsleden er zelf te laten wonen. Met zulke lage woonlasten kan het door ons betaalde salaris ook een beetje omlaag. Bezuiniging zoals het behoort.

ZKH EénOog | 19-05-13 | 10:01

u vergeet de grote hindoetempel ter plaatse te noemen.

49 | 19-05-13 | 10:00

Beste gemeenteraadsleden, wat jullie meegemaakt hebben staat bekend als takiyya. Dat wil zeggen dat de moslims die jullie ontmoet hebben gewoon aan het liegen geweest zijn om jullie een rad voor de ogen te draaien.
Is in hun ogen niet erg hoor, het word volledig toegestaan en aangemoedigd door hun geloof om kafirs in slaap te sussen.
Zoek het maar eens op op de internets wat het inhoud.

sinar2 | 19-05-13 | 10:00

Gezellig, elke zondag bbq'en met de buren.

*Alvast extra speenvarkens besteld*

neemjemoederindemali | 19-05-13 | 10:00

Zijn die foto`s wel in Nederland gemaakt? Ik kan het niet goed aan de nummerborden zien.

roze_bril | 19-05-13 | 09:59

@Simon de Danser | 19-05-13 | 09:58 | + 0 -
Ja ze werken allemaal keurig in het theehuis of belhuis. De rest is Imam.

Kaas de Vies | 19-05-13 | 09:59

Nah ik woon hier prima ,
Lekker achteraf.

cobie | 19-05-13 | 09:59

Maar waar hebben ze daar gister op gestemd?

yespar | 19-05-13 | 09:59

Alleen maar vrouwen daar te zien; zijn alle mannen keurig aan het werk?

Simon de Danser | 19-05-13 | 09:58

Is er ook een Allah Snackbar in de buurt?

Kaas de Vies | 19-05-13 | 09:58

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland