achtergrond

Geenstijl

NS gaat reizigersklachten compleet negeren

veryfunnyNS.jpgHaaaa, leuk gedaan NS. Waren we er bijna met boter en suiker in getuind. Supergrappige 1 april LOLprank, enorm ludiek. Toch? TOCH?!?! De NS is van plan om de zeven klantbeoordelingen die meetellen in hun beoordeling terug te brengen naar een (1). Zodat de totale beoordeling, die voor de rest bestaat uit wat de Nederlandse Spoorwegen zelf vindt van het functioneren van de Nederlandse Spoorwegen, positiever uitvalt. De mening van de reizigers over de faal op rails die NS heet is, heel gek, nogal negatief. Het klantoordeel van de vertraagde, omgeleide, niet geïnformeerde, in propvolle, toiletloze treinen reizende, duur geld betalende reiziger telt mee in de algehele beoordeling van de NS. De 'waardering door de klanten staat centraal als het gaat om de kwaliteit van de dienstverlening', aldus de NS zelf in 2008. Als die beoordeling niet goed is, krijgt de NS een boete. Reizigers waren in 2012 zo piswoest over de blauwgele helse machines en hun disfunctioneren dat de NS 2,75 miljoen euro moest ophoesten. Dat laten zij natuurlijk niet nog een keer gebeuren, dus gaan vanaf nu de treinen op tijd en in voldoende aantallen rijden. Onee wacht, natuurlijk niet. De mening van de consument uitgummen, de debielste, doorzichtigste en meest zinloze WC-eend foplossing aller tijden, dát is natuurlijk precies wat in het straatje van het openbaar verFAALbedrijf past. De mening van de klanten op een zijspoor rangeren, het zal niemand verbazen dat de wissels dan opeens wél heel soepel werken. UPDATE ANP: Stas Spoorzaken Mansveld zegt: de tiefus met je klantenhaat. Het oordeel van de reiziger blijft zeker tot 2015 meetellen en ook daarna komen jullie er niet onderuit, stelletje censurerende boemelboeren.

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.