
Welkom in een totaal racismeloze wereld. Het was gisteren
International Day for the Elimination of Racial Discrimination dus vandaag is rassendiscrinimatie in Europa geëlimineerd. Vet handig. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen. Ook komt er Europese erkenning voor islamofobie. Het zou goddomme tijd worden. Komt er toch eens iets goeds uit Europa. Alle menschen werden anders immers kein Moslimbrüder, oder was? Nee, dachten wij ook. Islamofobie, zoals wij ook al aan mijnheer Erdogan
uitlegden, is een raar begrip. Ja, er zijn wel mensen bang voor de islam maar dat is geen fobie, maar gewoon hartstikke terecht. Dus kijk eens aan, Europese NonGouvernementele Organisaties (Orwelliaanse correctspraak voor 'subsidiesponzende zieligheidsindustrieclubjes') willen
islamofobie erkennen als racisme? Echt? Terwijl discriminatie op basis van geloof, terecht, al verboden is moet er nog apart bij dat islamofobie echt nee maar seriously, guys, ECHT niet mag? Mogen we zelf uitmaken waar we zeer terecht zoal -foob voor zijn, alstublieft dankuwel? NEEN. Mag dus niet. Het vreesachtig reageren op een gewelddadige veroveringsgodsdienst is net zo erg als negers lynchmobben. Het benoemen van problemen met de Islam in de Europese samenleving is net zo fout als antisemitisch haatbloggen. Als het aan de Europese NGOs ligt dan. Als wij een blanke supremacist HobbyHitler van Stormfront waren zouden wij ons schamen dat onze hersenloze shockhobby 'racisme' opeens op één lijn werd gesteld met zo iets redelijks en logisch als islamofobie. Nou ja, lichtpuntje: de toetreding van Turkije is wel weer een stapje dichterbij. Erdogan en de NGOs zijn het alvast roerend met elkaar eens. Logisch ook, Islamitische regimes maken slachtoffers en NGOs verdienen geld aan slachtoffers. De ene hand wast de andere.
Reaguursels
InloggenIK BEGRIJP HET NIET MEER ! ! !
Ze zijn niet gelukkig in Marokko.
Ze zijn niet gelukkig in Turkije.
Ze zijn niet gelukkg in Egypte.
Ze zijn niet gelukkig in Libië.
Ze zijn niet gelukkig in Iran.
Ze zijn niet gelukkig in Gaza.
Ze zijn niet gelukkig in Irak.
Ze zijn niet gelukkig in Afghanistan
Ze zijn niet gelukkig in Jemen.
Ze zijn niet gelukkig in Syrië.
Ze zijn niet gelukkig in Libanon.
Ze zijn niet gelukkig in Pakistan.
En waar zijn ze dan wel gelukkig ?
Ze zijn gelukkig in Engeland.
Ze zijn gelukkig in Frankrijk.
Ze zijn gelukkig in Italië.
Ze zijn gelukkig in Duitsland.
Ze zijn gelukkig in Zweden.
Ze zijn gelukkig in de Verenigde Staten.
Ze zijn gelukkig in België.
Ze zijn gelukkig in Noorwegen.
Ze zijn gelukkig in Nederland.
Ze zijn kennelijk gelukkig in elk land dat een niet-moslimland is.En wie geven ze de schuld?
Niet de islam.
Niet hun leiders.
Niet zichzelf.Nee, ze verwijten het de bevolking van de landen waar ze welgelukkig zijn.En dan willen ze juist DEZE LANDEN zo veranderen dat ze precies wordenals de landen waar ze ontevreden over zijn.Begrijp jij het nog ????
Kruistocht tegen islamofobie is symptoombestrijding.
www.opendiscussie.nl/opinie/2013/03/15...
Lees vooral het boek Islamofobie? van Frans Groenendijk.
Wordt = word
Straks wordt je nog racismefoob....
Bedenkelijk niveau A. Nanniga. Na Geenstijl ga jij zeer zeker aan de geelhonger, want talent noch niveau is ver te zoeken bij jou.
-weggejorist-
@ZKH | 22-03-13 | 16:38 | + 0
Klopt niet, ben zelf in een kerk geweest, die gerestaureerd werd.
Islamofoob, dus racist?..... nou, dan maar!
Sinds wanneer zijn moslims een ras?
Als je de pest hebt aan islamofoben... ben je dan dus ook een racist...
ik heb een teringhekel aan linksche mensen
@Power2All4Ever | 22-03-13 | 11:35
Ik weet niet welke docu je gezien hebt, maar ik heb zelden zoveel flauwekul in een plempsel over het ontstaan van Israël gelezen.
Het wordt de hoogste tijd dat georganiseerd, wereldvreemd, weg-met-ons-denken zoals binnen de in het artikel genoemde NGO's als racisme bestempeld wordt!
In Egypte is het al sinds het vertrek van de Britten verboden om een kerk te bouwen of te restaureren. Zelfs het verven van een kerk is verboden en wee de gene die het in zijn hoofd zou halen om dit verbod te overtreden; dat zou onmiddellijk leiden tot brandstichting, plundering en het doden c.q. mishandelen van een paar straten met christelijke inwoners.
Tja:
en.wikipedia.org/wiki/Bashy_Quraishy
Alle Islamofoben zijn een stelletje bange poeperds die zich laten onderdrukken door een illusie. De wereld is voor hen een groot spookhuis.
Strohond | 22-03-13 | 10:08
Misschien wil je dat aan christenen of andersgelovigen vertellen in Pakisten, Egypte, Sudan, Nigeria, India etc etc
Er zijn ook racisten voor wie het heel goed uitkomt dat mensen met een kleurtje vaak moslim zijn. Dan kunnen ze zeggen dat ze tegen de islam zijn, maar niet racistisch want islam = religie = geen ras. enz, enz.
Zo zijn er ook hackers die betrapt zijn die zeggen dat het niet de bedoeling was om in te breken maar om het veiligheidslek aan te tonen. En dieven die "vergeten zijn af te rekenen".
Erg handig, zo'n gelegenheidsargument.
Ik moet overigens niets hebben van welke religie dan ook. En klootzakjes met of zonder bontkraag, met of zonder accent, met of zonder kleur, mogen van mij ook ongezien de tyfus krijgen.
Ik zie tot m'n grote schrik op de site dat antigypsisme ook verboden is.
Waarom is het toch altijd zo'n taboe om voor racist uitgemaakt te worden?
Ieder beestje heeft een naam.
Call me what you like, I really, no really don't care. Misschien ben ik wel racistisch en islamofoob tegelijk, so what?
Gutmenschen, BAH!
Ik vind het gewoon niet normal dat zo'n Mohamed pedo figuur en zijn dome booslimslaven altijd het nieuws beheersen. Laat de moeilijke minderheid toch lekker naar Syrie gaan al kanonnenvoer, who cares?
We hebben een economische crisis op te lossen, dat lukt niet als er alleen maar ge-ouwhoert wordt over de middeleeuwse alaaf snackbar figuren.
Altijd al gedacht dat gelovigen tot een ander, niet al te intelligent ras behoorden. Er moet wel een gen ontbreken als je die onzin gelooft...
NGO's dat zijn toch die feel good clubjes met een moreel vingertje. Of zitten hier de grote jongens weer achter, olie,geld blabla.Of zijn ze gebeld door de moslimbroeders dat hun ras beschermd dient te worden.De Islam verliest in hoog tempo hun aanzien binnen Europa, dat kun je hier dagelijks lezen.Maar voor de vorm trekken we maar weer de rascistekaart. Geeuw.
En ze hebben die doordrammende idioten weer gelijk gegeven...
Diepe zucht.
Als je niet anti-islam mag zijn, mag je ook niet anti-racime zijn, of anti-fascisme en ga zo nog maar een tijdje door. Want of de tot op de nieren gelovende moslim het nou leuk vindt of niet, de islam is een geloof of wel: een overtuiging. Als we dus gaan roepen in Europa dat je iemand niet mag discrimineren op zijn overtuiging, prima, dan mag niemand in Brussel meer roepen dat racisme fout is. Want dan heeft een racist ook recht op zijn overtuiging. Hoe dom die ook is, overigens niet dommer dan de islam of het christendom waarbij het laatste zelf al het woord 'dom' in de naam heeft genomen om dat te benadrukken.
@NGO's:
Kijk! Kijk! Islamofobie!!
www.volkskrant.nl/vk/nl/2668/Buitenlan...
En een arachnofoob is een dierenbeul. Wat een malligheid weer.
Als we toch enge ziektes aan het benoemen zijn zet Eurofilie er dan ook maar bij.
T is toch niet te geloven, de naieviteit.
Ik heb moslimvrienden die mij en mijn islamofobe mening respecteren. Een soort van wederzijds respect. Ik kanker op hun geloof en afkomst en zij op discriminatie van de blankmans. Ik ben dan op dit moment ook nog fobischer voor dit soort zelfislamiserende slappelingen. Grow a pair will ya.
Dit is erg. Maar heel veel moslims zijn zelf ook heel bang voor de Islam. Dat ze zich niet aan de regels van dit zog. geloof houden. Ze zijn dus islamofoob. Allemaal.
LOOK ma, at all the fucks i give!
'islamofobie erkennen als racisme.'
.____
.
Dan ook christenfobie (lees haat), dat vooral heerst bij veel moslims, als racisme erkennen.
.
.
.
'Islamofobie is een raar begrip. Ja, er zijn wel mensen bang voor de islam maar dat is geen fobie, maar gewoon hartstikke terecht.'
.___
.
Daarom maar 'n begrip invoeren dat de lading meer dekt, zoals bijv. islamvrees, islamangst of islangst
Allahgst
De enigen die islamofoob zijn zijn die NGO's die dat nu willen betitelen als racisme. Als ze er niet zo godsgloeiend bang voor zouden zijn was er helemaal niets aan de hand. Vastzetten die lui...
Een fobie is een irreële angst.
Hoe kan je nou een irreële angst voor een irreële overtuiging hebben.
Religie is op zichzelf een realiteitsfobie.
sheikyermami.com/2010/06/03/40-body-ba...
Al een beetje 'bang'?
www.facebook.com/IslamAgainstWomen
En nu dan?
Het is al een drol die boven komt drijven....
Niet te stoppen.
De Islam zal de wacht aangezegd worden.
Misschien wat langzaam, maar wel zéker.
Alle religie is aan fobie gebonden.
Islam is daar echt niet de enige in -_-
Het was een goed stuk geweest als je opsomde wat de aanleiding is om bang te zijn voor de islam.
Parsons | 22-03-13 | 10:08 | + 8 -
Deze linkjes kunnen niet vaak genoeg gedeeld worden.
Pat Condell zijn filmpjes zijn ook zeer de moeite waard dump die ook even aub. Vriend!!
ik volg je niet, wat lul je ?
Power2All4Ever | 22-03-13 | 11:52
Precies.
Je wordt vanzelf islamofoob met al die islamofobiefoben. Ja, ik heb het niet zo op met middeleeuwse denkbeelden. Middeleeuwen zijn nog niet zo lang geleden en we kunnen dagelijks zien dat de middeleeuwen in andere landen nog steeds trending zijn anno 2013.
@Itzamná | 22-03-13 | 11:29
Klopt. Dat benoem ik ook;)
Nou, van mij mogen ze het rustig "islamofobie" noemen, deze gezonde en noodzakelijke afkeer van de islam.
Verder vertrouw ik de islam zoals de islam mij vertrouwd; en ik respecteer de islam zoals de islam mij respecteert.
Alleen doe ik dat veel minder radicaal, ik ga niet met een opengesperde muil vol slecht gebit om de dood van de boze profeet(nsfw) staan brullen. Of zijn portret/zijn vlag in de fik steken en er op stampen. Dat niet. Verder, kan booswichtje natuurlijk een ernstige ziekte krijgen, al roep ik dat niet zo onbeschaafd en zo luid zoals dat in islamitische kringen gebruik is.
Pff komt dat israel gezeik ook weer hier!
Wordt ook es tijd dat die zooi genuked wordt daaro
Islamofielen zijn dus ook racisten, anders klopt hun verhaal niet.
@Power2All4Ever | 22-03-13 | 11:52
Waar heb je het over? Wat heeft Israel in godsnaam(!) met deze discussie te maken?
@André
Dude, heb je die raketjes gezien van Palestina ?
Zelfs Israel zegt dat het half gebakken troep is...
Iig moet de wapen toestroom naar Palestina gewoon gestopt worden, maar ja, die andere Islam landen verdedigen Palestina ook.
Het is helaas gewoon vervelend dat Hamas als een stel mongolen tewerk gaan, maar heb jij tot nu toe berichten gezien dat een raket gewonden of doden bij Israel hebben gemaakt ?
Ik niet namelijk...
@Zuurkool:
... ik volg je niet, wat lul je ?
Power2All4Ever | 22-03-13 | 11:35 |
Dus mensen met kritiek op de islam zijn islamofoob en racist want Israël?
Geloof en derhalve Islam is toch een fobie ?
Als geloof is toegestaan kun je daarna dan fobie nog verbieden ?
@Power2All4Ever | 22-03-13 | 11:35
"dat er bij ons geen dode/gewonde valt, en bij hun tig mensen doodgaan door die raket"
Wat wil je dan? Oog-om-oog+tand-om-tand?
Israel probeert effectief de raketlanceerders onschadelijk te maken. Dat is een legitiem militair doel, en nodig om de eigen bevolking te beschermen.
Hamas vuurt raketten af vanuit huizen naar huizen. Twee soorten oorlogsmisdaden in één.
MarcS | 22-03-13 | 11:36 | + 0
Bakito is aan het werk, haha!
Groot gelijk dattie niksnut is. Werken is voor prutsers.
@Itzamná | 22-03-13 | 11:34
Ben r bang voor, zou wel jammer zijn ... altijd lachen met en om die gast. Of hij is godbetert aan het werk?
Iig, het is niet alleen Nederland.
Israel is ook geen lievertje, vooral na de docu over hoe Israel tot stand is gekomen.
Iig, het was een Britse invasie, Britten hebben toen de Joden, na zelfmoord aanslagen en bedreigingen, een gebied gegeven om hun eigen plekje te krijgen.
Britten hebben toen hun handen ervan af genomen omdat het te heet werd.
Palestijnen werder verdreven richting ander gebied, en de Joden gingen zich profileren, en uiteindelijk ging de USA Israel steunen (om wat voor reden dan ook).
Kortom, Palestijnen vechten voor hun grondgebied, helaas maakt Hamas teveel fouten waardoor Israel hun "ja maar hunnie schieten raketten, dus gooien wij een raket terug, dat er bij ons geen dode/gewonde valt, en bij hun tig mensen doodgaan door die raket... Tja... Sorry ?"-gedrag goed kunnen lullen.
Ongeloofelijk dat Israel ook nederzettingen blijft plompen op bezet gebied waar ze voorheen niet eens recht op hadden, maar dit zich nu toe-eigenen...
Israel en Palestina zullen nooit vrede krijgen, zolang Israelische overheid blijft kloten daar, en Hamas blijft kloten.
@André van Delft | 22-03-13 | 11:22
Ik ook! ...... Heb zelf ook wel eens zaken met deze mannen gedaan, ben benieuwd hoe jij het er van af brengt.
Zit Bakito in Syrië, dat iemand weet?
Mis die bikkel.
@Bruno Alaska | 22-03-13 | 11:29 Hahaha, CNN. Laat de verwachtingen niet te hoog gespannen zijn. ;)
Dan moet ik zeker de bak in want ik ben een islamofobe zionist. Maar gek op negerts dat dan weer wel.
De Europese NonGouvernementele Organisaties is een roestig kanon dat op het punt staat in je gezicht op te blazen.
Iedereen die het kanon bemand weet het ook, maar willen toch met het kanon blijven vuren.
@Not Muhammad | 22-03-13 | 11:13
Misschien is het zelfs wel iets voor CNN, zou het voor de zekerheid nog even aan @zeg maar jansen vragen, die gaat daarover.
pius | 22-03-13 | 11:18 | + 1
Je kunt alles wel racisme noemen. Het betekent dan niets meer.
Dus de aluhoedjes complottheorie van olie voor islam is dus toch waar????
@André van Delft | 22-03-13 | 11:22 Ik ga het vandaag nog proberen. Ben benieuwd wat men er van vindt.
@Logic | 22-03-13 | 11:14:
Je zal zien, als er uiteindelijk een delegatie pioniers naar Mars gaat, dat er dan, om niet te discrimineren, ook een Moslim tussenzit.
Maar die kunne ze dan misschien onderweg (at the Dark Side of the Moon bij voorbeeld) eruit flikkeren.
Klepje open, klepje dicht a la Zorreguita-style ;:)
*spul nog steeds niet uitgewerkt is*
".. During the debate, the EU justice commissioner Viviane Reding said that racism, xenophobia and hate crimes, as well as anti-Semitism, Islamophobia anti-gypsyism, were all manifestations incompatible with European rules and with the basis on which Europe is founded. However, the European Parliament did not include the term Islamophobia in the adopted text of its resolution and referred only to religious intolerance .."
Hmm. Anti-gypsyism. Die kende ik nog niet.
Ik doe er een schep bovenop.
anti-gallicist,
anti-germanist
anti-angelsaksist
anti-belgicist
anti-deens,
en de religies,
anti-hindoestanist/ -isme
anti-boedhhistist/ -isme
anti-jehovist/ -isme
anti-pinkstergemenist/ -isme
anti-atheist/ -isme
En niet te vergeten
anti-veganist/ -isme
anti-vegetist/ -isme,
Nou twijfel ik nog over 'Anti-Dutchism' of anders de term 'Nederlanderfobie' om iedereen mee aan te wijzen die anderen graag uitschelden voor 'kaaskop' enz.?
Er zijn er nl. die zeggen als je NL-ers discrimineert, het geen discriminatie/racisme kan zijn, omdat het blanke NL-ers in NL betreft.
Man man man. Wel een enorm onzin-discussie hoor! Ridicuul!
En daar betalen u en ik belastingcentjes voor!?
@Not Muhammad | 22-03-13 | 11:13
Ja, zet het in Dumpert ajb. Ben benieuwd.
Religie is slechts een woord.
Ik ben bang voor de kortzichtige totaalmalloten die het praktiseren.
Of zoals ik het Hans Teeuwen wel eens heb horen benoemen:
Mensen die claimen een patent op de waarheid te hebben.
Fobie: nl.wikipedia.org/wiki/Fobie
Een fobie (Grieks: φοβος, phobos = angst, vrees) is een psychische aandoening waarbij iemand, om doorgaans onduidelijke redenen, een ziekelijke angst ontwikkelt voor specifieke zaken of situaties. Deze angst staat niet in verhouding tot de reële bedreiging die van de situatie of het object uitgaat en de lijder is zich hiervan goed bewust.
Wikipedia List of Islamic terrorist attacks: en.wikipedia.org/wiki/List_of_Islamic_...
The Religion of Peace List of Islamic terrorist attacks: www.thereligionofpeace.com/index.html#...
NOS zoekterm 'Islam': nos.nl/zoeken/?s=Islam
Nu.nl zoekterm 'Islam': www.nu.nl/zoeken/?q=Islam&page=2&a...
GeenStijl zoekterm 'Islam': www.geenstijl.nl/fastsearch?query=Isla...
Het is enkel een fobie, als de angst irreëel is.
Ik heb zojuist onomstotelijk bewezen dat angst ten aanzien van deze totalitaire politiek fascistische ideologie, met religieuze pretenties, (Islam dus) NIET irreëel is.
Muxje | 22-03-13 | 10:50 |
Jij voegt er nog een belangrijk element aan toe, namelijk dat redelijke kritiek op sluwe wijze gekoppeld wordt aan die angst die op slinkse wijze gekoppeld is aan discriminatie.
Islam is geen ras en (gerechtvaardigde) afkeer geen fobie, dus dit slaat echt helemaal nergens op...
La Vie En Rose | 22-03-13 | 11:12 | + 0
Elke religie (of wat men daarvoor houdt) sluit alle andere overtuigingen uit.
De wereld kan prima zonder al die waanbeelden en zou er dan een stuk beter uit zien. Ook dan zouden we oorlogen hebben, maar in elk geval niet gemotiveerd vanuit een debiel geloof in een of ander spaghettimonster, maar door kei-gezonde menselijke trekjes als hebzucht, moordlust etc.
Daar hoeven niet nog eens godsdienstoorlogen bij te komen zoals vorige eeuw op de Balkan.
Structureel gehanteerde Islamofobie is racisme ja. Structureel gefundeerde Islam-kritiek niet.
De moeilijkheid is dat de grens tussen die twee zaken soms weleens vaag is. Het gaat dus uiteindelijk om de intentie die eronder ligt. Die bepaalt het racisme gehalte.
Daarmee bedoel ik dat er een groep is die ten onrechte word neergezet als racisten door anderen hier en een groep die zichzelf ten onrechte neerzet als niet racistisch.
Het gaat dus om het juiste onderscheid. En soms lastig maar meestal goed te doen.
Lees en leer zou ik zeggen.
@Einde van de Domheid | 22-03-13 | 11:13
1 Baksteen tegen Erdogan volgauto en een lachend zwaaiende MP.
Het is belachelijk om islamofobie als een vorm van racisme te beschouwen. Natuurlijk mag je mensen niet discrimineren op basis van hun geloof of wat dan ook. Maar als een geloof voor veel volgelingen van dat geloof een inspiratie is voor geweld, dan mag je best op je hoede zijn voor dat geloof. Laten Moslims eerst maar laten zien dat hun geloof vreedzaam kan zijn, voor ze anderen beschuldigen van discriminatie.
Racisme is het toverwoord waarmee links ons al decennialang monddood maakt. Geloof is geen ras, geloof is kansloos. De enige manier is naar Mars vetrekken, daar opnieuw beginnen en alle sprookjesboeken thuis laten.
Toch lache als uiteindelijk door Turkije en niet door onszelf jeugdzorg op de schop gaat?
Kansloze begripsvervuiling. Alle in het stuk aangedragen redenen van geweld tegen moslims zijn al strafbaar gesteld.
Discriminatie op basis van religie: strafbaar
Moskee bekladden: strafbaar
etc etc etc.
Geen enkele noodzaak voor een aparte wet tegen islamofobie dus. Sowieso, komt er dan ook een wet tegen arachnofobie? Spinnen zijn daar zeer regelmatig slachtoffer van, en worden regelmatig om hun identiteit vermoord.
Ik was gisteren het land uit, is het nog iets geworden met die Turkse sharia riots?
@zeg maar jansen | 22-03-13 | 11:05 Over dialoog gesproken. Ik heb (anderhalve maand) tijdje terug een interview/debat gevoerd met de Sjeik van het Sharia Council London. Over de islam, de wetenschappelijke positie ervan en nut en noodzaak omtrent islamitische voorzieningen in een moderne Westerse samenleving.
Het was de bedoeling het te gebruiken voor een project, maar het bleek uiteindelijk niet nodig. Is dat iets voor Dumpert?
Volgens mij ben ik de eerste die daar binnen is komen wandelen en uiterst kritische vragen stelde.
@Itzamná | 22-03-13 | 11:07
Zo is dat.
En vergeet niet dat ze ook elkaar als varkens afslachten.
Daar kan niemand bezwaar tegen hebben.
Welke zijn die NGO's? Even doorklikken in het artikel brengt je bij www.enar-eu.org/ en vandaar naar de About pagina: www.enar-eu.org/Page_Generale.asp?DocI...
"The European Network Against Racism (ENAR) an EU-wide network of vibrant NGOs".
Ok, maar welke? Onderaan de pagina 3 links, naar:
- www.enarfoundation.eu/ Onderliggende stichting met dezelfde mensen als ENAR. Een Europese René Danenclub met onduidelijke financiering en een partnerschap met het even vage www.sociedadyeducacion.org/#!__web-ing....
- www.opensocietyfoundations.org/ Good old Sjors Soros natuurlijk.
- ec.europa.eu/social/home.jsp?langId=en... De EU. Wij moeten dus zelf het touw betalen waar men ons aan opknoopt. Kijk op www.enar-eu.org/Page_Generale.asp?DocI... de EU lijkt de belangrijkste financier te zijn, middels het "Progress programma". ec.europa.eu/social/main.jsp?catId=327.... Een vreselijk zieke boel. Wie stelt er kamervragen?
Andere financiers zijn Adecco, Ernst&Young, Groupe La Poste, L'Oeal, Sodexo, en juridische piranja's (mag ik dat schrijven?) McDermott en Dechert.
Handige links naar de Europese Graaipotten voor Anti-autochtone Studies staan op www.enar-eu.org/Page_Generale.asp?DocI...
Via www.enar-eu.org/Page_Generale.asp?DocI... de deelnemende ENAR organisaties per land. Nederland is er gelukkig niet bij. In Duitsland doet de Joodse Raad mee: www.enar-eu.org/Page.asp?docid=30540&a... (opzettelijke Godwin).
Hoogste prioriteit: stop deze kapitaalstromen.
Islam = ideologie = niet tastbaar = sprookje = fantasie = geestdrift = bezetenheid = angst = negatieve emotie = ongezond = schadelijk = destructief = dodelijk = einde van leven.
-weggejorist-
NGO's veroordelen is net zoiets als stichtingen of verenigingen veroordelen. Als een aantal GSers een club vormen voor bevordering en gebruik van nicotine, alcohol, thc en pr0n (...) dan is dat al een NGO.
maar ik lach ook keihard!
:)
@Sjors_Carlin | 22-03-13 | 11:00
Die opmerking van zeg maar jansen gisteravond was idd erg grappig.
Nou nog een beetje leren incasseren Sjors.
Uitdelen kunnen we allemaal.
Sinds wanneer is de Islam een ras? En is de Islam zelf niet vele malen racistischer? Ik bedoel maar even te zeggen dat vrouwen, homo's en anders gelovigen toch uit naam van een sprookjesfiguur ernstig gediscrimineerd worden. We kunnen haast spreken van geïnstitutionaliseerde discriminatie. Net als die paapsmensen. Kan dát niet even op de agenda van je bullshit clubje komen? En dat dit land religieuze inmenging door welke geesteszieke individu dan ook spuug en spuugzat is? Bok een sop!! Totaalmalloten die zelf wereldkampioen discrimineren zijn gehoor vinden bij een stel boterzachte theeslurpers om zelf uit de wind gehouden te worden... Is het Berlusconivirus airborne gegaan ofzeau? Man man man wat een wereld.
Dat de islam geen religie is, lijkt me wel duidelijk.
Ik vind het zelfs geen ideologie.
Een bij elkaar gejat zooitje gebrabbel, incoherent als de hel - neuh, dat is ook geen ideologie.
In feite is het een wat kansloze theorie over oorlogvoering, kreupel verwoord door een woestijnaap met een bipolaire stoornis.
Zet u dat maar op de GS.
La Vie En Rose | 22-03-13 | 11:03 Fröbelen, wie is er niet groot mee geworden?
Die fotosoepjes zijn best leuk af en toe. Je moet wel blijven spelen namelijk.
tegenwoordig is alles racisme.
De Islam houdt de vooruitgang van de mens op een ongelofelijke manier tegen.
Wat misschien gold om een paar nomadenstammen, met als belangrijkste bron van inkomsten geiten hoeden, in het gareel te houden, is nu natuurlijk totaal achterhaald, en valt ook niet te implementeren in een moderne Westerse samenleving.
Maar uit naam van dat geloof worden wel vrouwen onthoofd in Saudie-Arabie, over heel de wereld onschuldige dieren halal gekeeld, en lopen vrouwen en meisjes in Amsterdam massaal gekleed in hoofddoekjes.
Allah (Great Gig in the Sky) en Mohammed Rasoel, zijn boodschappenjongen (Not Safe for the World) worden bedankt.
Wij hadden als mensheid al op Mars kunnen staan, de wereld laten rijden op zonn-energie, zoet water uit zee halen door zonne-energie, vrede in het Midden-Oosten, vrede en welvaart voor iedereen kunnen hebben.
Maar achterlijke geloven, en niet te vergeten corrupte banksystemen houden de wereld in hun greep.
Maar als de olie op is in het Midden-Oosten, en het Westen gedwongen eens gaat kijken naar andere vormen van energie, zoals Thorium-kernenergie, superrendabele zoonepanelen etc, zullen die landen achterblijven met skyscrapers in de fokking woestijn, waardeloze dollars op de bank, en een enorm bevolkingsoverschot.
En wat daar dan weer van komt, heeft Nostradamus al voorspeld: een gigantische clash tussen het Westen en Arabie.
"Sheikh Rashid bin Saeed was responsible for the famous line, "My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel." reflected his concern that Dubai's oil, which was discovered in 1966 and which began production in 1971, would run out within a few generations. "
*Sorry voor de Alu-Rant*
*under the Influence is*
Not Muhammad | 22-03-13 | 11:03 Islamieten zouden heel graag élke kritiek op de ideologie strafbaar gesteld zien.
Dat is jammer. Want een eventuele dialoog is daarmee onmogelijk.
@zeg maar jansen | 22-03-13 | 10:56
Yep, of met een fotosoep met tekstjes van niveau kleuterschool.
Die Sjors toch.
Zijn de volgende vragen in de toekomst strafbaar?
1. Interne contradicties:
- Vergeeft Allah shirk (Surah 4:48), of niet (4:153)?
2. Historisch
- Mozes leefde volgend de Koran samen met Samaritanen, is dit juist of was Allah even vergeten dat deze groep pas in 250 B.C. begon te bestaan?
- Hoe zit het met de naam Yahya? (sura 19:7)3.
3. Wetenschap
- Sura 86:5-7 zegt dat de mens voortkomt uit eeen vloeistaof tiussen de ribben. Niet de teelballen. Hoe zat het daar ook alweer mee?
4. Wiskundig:
- Het erfrecht in Sura 4:11-12 en 4:176 noemt alles opgeteld meer dan 100%. Kan Allah wel rekenen?
Grammatica
- Sura 2:177, het woord Sabireen moet zijn Sabiroon. De mannelijke meervoudsvorm blijft in het Arabisch onveranderd. Sura 7:160, de zin "We divided them into twelve tribes," is geschreven in vrouwelijk meervoud: Uthnati Ashrat Asbaataan. Maar dat moet in de mannelijke meervoudsvorm: Uthaiy Ashara Sibtaan. Hoe zit het daarmee?
-
Is dit in de toekomst strafbaar schrift of hoe moet ik dat voor me zien?
Dit groepje moet danig behandeld worden voor hun fobie voor fobieen.
Misschien in combinatie met een therapie voor ontkenning van ontkenningen.
Ikzelf ben helemaal niet zo bang voor de doorsnee islamist. Alleen voor de rasechte natuurlijk.
La Vie En Rose | 22-03-13
erg leuk hihi
de sjors
zeg maar jansen | 22-03-13
-------
Inhoudelijk? samen in één zin met zegmaarjansen?
*muhahaha*
Treurig varken | 22-03-13 | 10:51
Zo is het! Ophouden met al die kwalificaties, we worden gewoon geïndoctrineerd met 2eWOtermen om een intolerante ideologie te verdedigen.
Gisteravond bij het programma "Hello Goodbye" stond ze daar.
Een tot de Islam bekeerde Nederlandse.
Te wachten op haar mannetje uit Pakistan.
Je zou denken dat ze af zou reizen naar Pakistan,lekker de hele dag onder geloofsgenoten. Maar zo ideaal is het daar blijkbaar niet, dus moest mannetje (hij was bijna een kop kleiner) naar Nederland komen.
En zo stond ze hem in haar tent op te wachten.
De broedmachine voor jihadisten.
Ik heb gisteravond weer eens veel te veel gedronken, en toen ik naar huis aan het strompelen was, was ik bang dat er mensen zouden gaan wijzen en "zo, die is lam!" gaan chanteren. Ben ik dan ook islamofoob?
Als je al iets zou willen verbieden, verbiedt dan de islamfilie.
Het blijft de fundamentele vraag waarom je het communisme, of het neo-liberalisme abject mag vinden, maar niet mag vinden dat de islam een naargeestige leerstelling is. Religieuze leerstellingen horen geen status aparte te krijgen. Ik heb de koran gelezen, ik vond het een naargeestig boek.
La Vie En Rose | 22-03-13 | 10:54 Als ie er inhoudelijk niet meer uitkomt maakt ie je uit voor oversekst varkentje.
De Sjors.
Jammer dat die NGO'S NIETS zeggen over de dodelijke haat tegen ALLES wat Westers/niet-moslim is...
Ach nee, dat is 'Islamofobisch'!
-
Zie hier de acties van gestoorde appeasers. Zij voeren de krokodillen in de hoop als laatste te worden opgevreten...
Het woord islamofoob is onjuist. Een fobie inpliceert een irreële angst voor iets. Bijvoorbeeld voor spinnen.
Mensen die kritisch tegenover de islam staan lijden niet aan een fobie maar hebben een gezonde realitietszin. Mensen die die mensen islamofoben of racisten noemen daarentegen hebben géén gezonde realiteitszin.
Ik ben islam moe.
Teveel gezanik met dat geloof, Turken o.a. die zich gaan mengen met de Nederlandse cultuur en dan dingen gaan eisen omdat het hunnie niet bevalt.
Nederland gaat naar de tering zoals al veel langer gepredict was.
Alleen van 'xenofoob' krijg ik nog meer jeuk.
@zeg maar jansen | 22-03-13 | 10:29
Sjors moest even zijn gram halen over je opmerking van gisteren, waarmee hij tevens jouw gelijk bevestigt.
Dat is pas echt grappig. :)
Ik ben een racist - geworden - en ik voel me d'r steeds beter bij!
Ze moeten hun cursus NL nog maar een over doen/beginnen. Realist is iets heel anders dan racist.
En religie is iets heel anders dan ras bovendien.
"Islamitische regimes maken slachtoffers en NGOs verdienen geld aan slachtoffers. De ene hand wast de andere."
Zo is dat.
Verder gewoon laten lullen die van de pot gerukte types, of beter, afschaffen die clubs. Geen subsidie meer.
Zelfs de term islamofobie is niet correct lijkt me. Een fobie is een oncontroleerbare irrationele angst. Als grote groepen islamisten roepen dat ze de wereld willen onderwerpen en zelfs in eigen land nog steeds malloten rondlopen die de sharia willen invoeren is angst daarvoor zondermeer terecht en uiterst rationeel.
@Schoorsteenveger 10:39: Dat is een handig maar eng taalfoefje van cultuurrelativisten. Wij zijn geen islamofoben, maar wij hebben wel ernstige bezwaren tegen een aantal aspecten van de Islam. Bezwaren waar de knuffelende linkse gutmensch zich trouwens in zou moeten kunnen vinden, tegen zaken als discriminatie jegens en mishandeling van vrouwen en homo's, verregaande religieuze indoctrinatie, aanmoedigen van geweld tegen andersdenkenden, en meer van zulk fraais. En ja, die bezwaren kunnen zich vertalen in een angst voor de invloed van de islam op onze samenleving.
Wat ze met dat zinnetje echter doen is ten eerste suggereren dat die bezwaren ongegrond zijn door het discriminatie te noemen; oftewel wij oordelen op irrationele gronden. Vervolgens koppelen ze dat aan het fobie-woord, om te suggereren dat ook onze angst ongegrond en irrationeel is. Slim van ze... maar ja, links is altijd al veel beter in woordspelletjes (Newspeak) geweest.
Prima idee.
Maar dan ook -gelijke monnikken gelijke kappen- , sorry, gelijke imammen, gelijke baarden.
Ongelovigenhaat is racisme!
Gelukkig maakt A. Nanninga alles weer goed na het stuk van Johnny Quid hiervoor.
Tjezus, dus ik word zomaar voor racist uitgemaakt en dat mag?
ZKH EénOog | 22-03-13 | 10:21 | + 0
Ik kan ook een hoop onzin plempen op WIKI.......
De Islam zou hier verboden moeten worden. Alles ondermijnende ideologie dat het is. Hoort hier niet thuis! Punt.
Hehe, heeft eindelijk iemand het door: de subsidie wordt altijd afgeroomd door een belangenbehartiger.
Subsidie voor zielige kindertjes gaat voor de helft naar de directeur van het zielige-kindertjes-actiefonds.
Waarom dacht je dat er nooit NGO's worden opgeheven?
Als Is-lam ooit een ras word, dan word die vuilnisbak in haar mand, ook een ras.
Racist? Neuh. Angsthaas, ja.
Vroeger was de multicul veel beter geregeld.
Onze cultuur hier.
En koetkoeltoer niet hier.
Dus nu willen die Islamidioten mij, trotse vader van een half-Surinaams hindoestaanse zoon, een racist noemen.
En dat alleen omdat ik hun ideologie verwerp?!
Weer een reden om dat volk nog meer te dis-liken.
-Verkondig je haat en verderf, dan word je getolereerd. Verkondig je verdraagzaamheid, dan kijken ze je vreemd aan...
-Leef je buiten de wet en trek je je niets aan van de maatschappij, dan is begrip jouw deel. Je wordt dan eindeloos geholpen om anders in te gaan zien. Leef je volgens de wet en gedraag je je, dan heb je last van de eerder genoemden. Naar jouw wordt niet geluisterd dan. Je mag dan niet negatief doen...
De omgekeerde wereld, en we vinden het langzamerhand nog allemaal normaal ook.
Alsof het begrip racisme al niet genoeg aan devaluatie onderhevig is geweest.....
Nazisme is minder racistisch dan mohammedisme.
Zet dat maar in de krant.
De koran, het hand boek van de mohammedaan, staat vol met racisme: ongelovige, veelgodendienaren , joden, christenen, berbers, deugen niet en moeten eigenlijk dood! Volg het nieuws; ze zijn hartstikke gek gemaakt door die hersenspoeling met dat rot boek. en ze wonen g.v.d nu ook hier in Europa... islamofoob ja natuurlijk
En hoe zit het met atheïsmefobie dan? Atheïsten en anders-gelovigen worden enorm onderdrukt over in de wereld.
Het is me wel een weekje zeg, phew!
-Confiscatie burgerbezittingen
-Einstürzende Europäischen Union
-Delftse en Rotturdamse Dzjiehatisch dead
-Erdogan die Recepten kwam uitwisselen
-Volkswagen die uit elkaar vallen
-PVV een verbooden partij verklaard
-PVDA door alle manden gevallen
en nu mag je ook de islam niet meer ridiekulieseren?
Natuurlijk, heell logisch om een ideologie die vanuit zichzelf geen kritiek duldt naast geweld nog een extra recht te geven.
Gelukkig gaat het maar om een idee van een stel suffe NGO's.
De wet is er nog niet, ik hoop dat ik straks niet veroordeeld wordt voor mijn gevoelens nu maar ...... Ik foob de Moslims niet, ik HAAT de dingen die de Islam predikt.
Racisme bestaat vooral in de ogen van de subsidie sponzen die het racisme bestrijden.
Dat ik intolerant ben heeft niks met racisme te maken, dat komt gewoon omdat ik een botte lul ben.
cms.horus.be/files/99935/MediaArchive/...
"Islamophobia, or discrimination against Muslims, is widespread in many European countries."
Hier gaat het al fout. Is agorafobie discriminatie tegen pleinen? Is arachnafobie discriminatie tegen spinnen? Is homofobie discriminatie tegen hom's? Nee, angst, fobie is er éérst, pas in tweede wordt die angst gekanaliseerd en voedt die angst mogelijkerwijs bepaalde vormen van discriminatie.
Vaak wordt gezegd dat extreem rechtse groeperingen inspelen op de angsten van het volk. Dat kan zo zijn, maar als je dergelijke groepen wilt bestrijden, bestrijd ze dan ook en ga het volk niet verbieden om zich angstig te voelen.
@Moi2 | 22-03-13 | 10:36
Timing is everything, reken maar dat dit wetje door komt voor er nieuwe verkiezingen zijn. Dan kunnen ze bij Alles tegen Geert zeggen (mocht hij nog niet in het gevang zitten) Jammer joh, mag ook niet van Brussel.
Kotsmisselijk word je van die islam.
En nog misselijker van die EU islam kondtnaaiers.
Want later zal blijken dat in hun (EU)agenda staat dat een religieuze oorlog, de enige oplossing was om uit de ellende te komen die zij in Brussel veroorzaakt hebben in hun verlangen naar een groot Europa onder federaal bestuur,waarvan halverwege de plannen duidelijk werd dat het gedoemd was te mislukken. Wat kun je dan beter inzetten dan de vijand van de vrije wereld om je achter te verschuilen!
Ik heb nog een fobie.
Eurofobie
Valt dat onder hetzelfde domme geneuzel...?
Het wordt hoog tijd dat fiscofobie als racisme wordt erkend.
Je reinste populisme om te denken dat het al die zielige belastingambtenaartjes alleen om uw geld te doen is. Kronkel, waanidee, helemaal hartstikke niet waar.
Het is de religie van het gemak. Een gemakkelijke wereld als ideaal. Voor ons allemaal.
Stop fiscofobie! Stop racism! Wit/zwart/blauw, dokken doet bij iedereen au! Help de bedreigde fiscus vulgaris. Doneer giro 555.
Het kromzwaard van Damocles hangt boven ons land,
de indringers maken ons het liefst van kant.
Maar oh wee als je protesteert,
dan ben je een racist die men het liefst een lesje leert,
want tolerantie is intolerantie maar dan omgekeerd.
Sinds deze hersenloze clubjes ieder kritiek op Islam als "islamfobie" betitelen kan dat lachen worden.
-
Eigenlijk te gek voor woorden dat ik gedwongen ben mee te betalen aan dit soort domme en kinderlijk naïeve welvaartsclubjes.
Hopelijk krijgen we over niet al te lange tijd eens een regering die de extreem schadelijke subsidiekraan voor minimaal 75% gaat dichtdraaien.
Dat is heel hard nodig.
Laat mij raden, in het bestuur van deze organisaties zitten mensen met een opleiding op de Sociale Academie, bestuursleden van Oxfam Novib e.d., dames die het normaal vinden dat vrouwen een hoofddoek dragen (want eigen keus) en meer van dit soort aanstellers die regelmatig bij Pauw en Witteman mogen aanschuiven of mogen buikdansen op tafel (weet je nog? spectaculair joh!). Die regel is eigenlijk ook erg fascistisch. In de nazi-tijd mocht je niet positief denken over andere rassen of bevolkingsgroepen. Dit is dus precies hetzelfde.
Islamofobie bestaat niet net zo als Christianofobie (de ongefundeerde angst voor priesters met een paal in hun broek) niet bestaat.
Als je van de hele wereldbevolking houdt behalve moslims met hun achterlijke denkbeelden ben je volgens mij geen racist.
@brabandertje | 22-03-13 | 10:32
Niet vanzelf ...... net als in de reclame .....
"Muslim women and girls are most affected and face double discrimination on the basis of both their religion and their gender
Maak daar maar driedubbel van, of twee kwadraat, want zij discrimineren zichzelf. Of is het dan wortel 2? Of juist de helft minder? Ik ben de tel kwijt.
Ze kunnen het noemen zoals ze willen. Het is een ordinaire poging om mensen het zwijgen op te leggen in de hoop de goede vrede te bewaren, stel appeasers..'Peace in our times'. Idioten
we kunnen er om lachen, maar die NGO's zijn ziek, heel erg ziek. Waarschijnlijk geïnfiltreerd vanuit de moslimlanden.
Waar houdt dit op lijkt me een legitieme vraag?
Als ik pro-Allah bullshit wil zien kijk ik wel naar het NOS journaal, bedankt.
Lul maar tegen mijn komt, want mijn kop is ziek.
Ik mot die primitieve troep niet.
Ik heb het allemaal islamfobie christenfobie newagefobie eu-fobie,overal waar mensen stoppen met zelfstandig denken en volgzaam worden door groepsdwang beangstigd mij enorm.
www.dagelijksestandaard.nl/2013/03/de-...
Joost Niemöller
Elke vergelijking met het verleden gaat altijd wel ergens mank, maar de vergelijking tussen de Turkse voorplantingsideologie van Erdogan en het Lebensborn project van Heinrich Himmler dringt zich wel erg op.
Sjors_Carlin | 22-03-13 | 10:17 Grappig. En heel goedkoop. Dat dan weer wel.
Om tegenstanders van de islam weg te zetten als racisten slaat natuurlijk nergens op. De islam is immers een religie.
Je omzeilt de vrijheid van godsdienst door de islam in plaats van religie een fascistische ideologie te noemen. Als iemand met een keppeltje op zoiets roept kun je natuurlijk wel vraagtekens zetten bij de onpartijdigheid hiervan.
Hebben ze weer een reden extra om bij het minste of geringste de racismekaart te trekken. Moet je eens proberen als zo'n figuur met een kaasfobie je kaaskop noemt.
@zeg maar jansen | 22-03-13 | 10:22
Niet in dit land waar relikneuzen een uitzonderingspositie hebben.
Dit is overigens wat men lawfare noemt.
Ehm, wordt het dan ook verboden in het midden-oosten om negatief over de westerse wereld te zijn c.q. De verenigde staten? Dit terwijl er daar veel meer mensen haat koesteren tegen het westen dan hier mensen tegen de islam. Symboolpolitiek heet dat toch?
dlseth_ | 22-03-13 | 10:20 Als dat zo is dan is het andersom ook zo.
Dan zijn de islamieten die de ongelovigen dood willen hebben ook racisten.
Parsons | 22-03-13 | 10:17
Dank voor het compliment. Het staat u vrij om de door mij verzonnen grap te hergebruiken. Zo ben ik dan ook wel weer.
Als de islam een ras zou zijn, was het in ieder geval wel een minderwaardig ras.
Maar goed, de islam is geen ras.
@ikdenkwat | 22-03-13 | 10:19
Wel een nationaliteit...
nl.wikipedia.org/wiki/Moslim_%28nation...
Naar ik mag aannemen is het in bijna elk land verboden lasterlijk of diep grievend over een ander te spreken. Dus daarvoor kan het wetsvoorstel niet bedoeld zijn. Blijft over een mening die de rol van religie in de samenleving ter discussie stelt. Waarmee dit een ordinair wetsvoorstel teneinde het monddood maken van een politiek tegenstander is. Schaamteloos hoe eenvoudig sommigen grondrechten overboord kieperen, om maar te laten zien dat ze tot de categorie Goed Volk gerekend kunnen worden.
Wat een lulkoek allemaal. Als ik kritiek heb op de leef- of zienswijzen van een bepaald groepen gristenhonden (zoals bijvoorbeeld hoe de SGP tegen vrouwen en homoseksuelen aankijkt), ben ik dan ook racist? Is atheïsme, dëisme en agnosticisme ook een ras?
.
Islam is ras? Ga toch weg. Een religie wel. Een cultuur niet echt. Een politieke overtuiging/stroom helaas in sommige gevallen wel. Dat zie je nu bij de turkse kalif Erdogan die de verlicht, seculiere erfenis van Kemal Ataturk te grabbel gooit.
Islam is vrede.
De islam is achterlijk en slecht. Maar bang ben ik er niet voor, ben je gek. Die achterlijke middeleeuwers. Gewoon alle mohammedanen eruit knikkeren uit Europa net als 400 jaar geleden. Ik ben dus geen islamofoob. En us ook geen racist.
@zeg maar jansen | 22-03-13 | 10:05
Dan passen ze toch gewoon de defintie van 'racist' aan?
Kost misschien een paar miljoen en enkele jaren, maar uw kinderen zullen lessen krijgen waarin ze moeten accepteren dat kritiek op de islam racisme is.
En dan is kritiek op de islam ineens wel 'racisme'.
Islamofobie bestaat niet. Het is een door de Organisation of islamic Countries bedacht begrip, in het kader van het door die club gewenste wereldwijde verbod op islam-kritiek.
Islamofobie hoort in het rijtje Monster van Loch Ness, Zonder EU heeft Nederland geen toekomst en Het Vliegende Spaghettimonster.
Waarbij de laatste het meest reëel is, dat dan weer wel.
Cuyahoga | 22-03-13 | 10:18
Yup,zo is het maar net. Maar religie en logica, da's water en vuur.
Moslim is toch geen ras mag ik hopen?????
Dit is natuurlijk de grootste kolder. Islamofobie is nauwelijks definieerbaar. Want wanneer slaat een ®eële angst om in een fobie? Is dat op welke wijze dan ook meetbaar? Nee dus. Maar veel bedenkelijker is het feit dat hier expliciet een religie wordt genoemd, dat hier expliciet een godsdienst, een wereldgodsdienst, wordt verbijzonderd. Als islamofobie racisme is, dan is angst voor andere geloven mutatis mutandis óók racisme, maar die andere geloven worden niet expliciet genoemd. Waarom is dat? uist de beslissing om de Islam een status aparte te geven als het om angst, fobie en racisme gaat, zegt iets over de invloed die diezelfde Islam kennelijk uitoefent, de emoties die diezelfde Islam kennelijk oproept, de angst die diezelfde Islam doet ontstaan.
Maar goed, laat het maar gebeuren, en we zullen zien dat méér Salafisten en ander tuig onder hun steen vandaan zullen kruipen en een nóg grotere bek zullen krijgen, waardoor het ons nóg duidelijker wordt hoe de vork aan de steel zit.
De aarde bestaat ongeveer 4.570.000.000 jaar.
De islam is ongeveer 1400 jaar geleden ontsproten uit het zieke brein van een pedofiele moordenaar.
Dus de eerste 99,99997 % van haar bestaan heeft moeder aarde het prima kunnen redden zonder middeleeuwse waanideeën en in de laatste 0,00003 % staat de wereld in het algemeen en Nederland in het bijzonder op klappen door deze idioterie.
Als er leven is op andere planeten, wat ongetwijfeld het geval moet zijn, en ze zouden dit kunnen aanschouwen, dan zou ik er ook met een grote boog omheen vliegen, of voor mijn part nuken die handel, voordat ze hun ongelooflijke achterlijkheid verder door het heelal verspreiden.
ik 'foob' wanneer ik daar zin in heb!
"... Terwijl discriminatie op basis van geloof, terecht, al verboden is moet er nog apart bij dat islamofobie echt nee maar seriously, guys, ECHT niet mag?..."
Nee, het verbod op discriminatie op basis van geloof is NIET terecht.
Geloof is een vrije keus. Dan mag ik net zo goed het recht hebben, om iemand die mij van zijn geloof moet (dood)haten anders te behandelen.
En zolang zelfs HIER het verschil tussen discriminatie op aangeboren eigenschappen/factoren of op vrij gedachtegoed niet gescheiden wordt gezien en, selectief, met fluwelen handschoentjes wordt gehanteerd, zal er NIETS veranderen, zullen dit soort voorstellen alleen maar verergeren, en zal je altijd een PVV houden voor Quid om te bashen (hoewel je een radicale versie in de toekomst niet moet uitsluiten, mede dankzij dit soort halfzachte stellingnames).
Brekend: ZegmaarJansen is gecastreerd !
www.telegraaf.nl/binnenland/21413237/_...
@Strohond | 22-03-13 | 10:09
Jezus (pun intended) wat grappig man!
@Dostranamus | 22-03-13 | 10:09
Pseudo intellectueel, hoe is men het oneens met iemands, genetisch bepaalde, pygmentatie?
"Ik ben t oneens met jouw Aziatische huidskleur....!"?
Islam is dus een ras: De mens is onder te verdelen in de volgende rassen: caucasian, asian, niggers and islam....
Een islamofoob is toch iemand die gek is op het geschetter van minaretten? Hoezo racist?
Rare jongens, die kamelen.
We gaan dus het (bijna) enige geloof waarin; vrouwen, homo's, joden, atheïsten gehaat worden beschermen tegen de mening van diezelfde gehate groeperingen? Oh het leven wordt een groot feest dadelijk.
Meeste mensen willen gewoon niet terug naar de middeleeuwse ideologie, lijkt me logisch dat een heel wat stappen terug geen vooruitgegane democratie brengt aan ons landje.
Je hoeft niet bang te zijn voor degene die hetgeen waar jij voor staat haat, maar je dient er wel rekening mee te houden, want of je wilt of niet, die haat heeft wel gelding.
Dus islamofoob fobie mag ook niet meer?
Da's dan weer goed nieuws.
Anno 2013, waarom willen-kunnen mensen niet snappen dat sommige CULTUREN simpelweg niet compatibel zijn?
Na honderden jaren vechten,moorden,slachten en djzihaten, is het werkelijk nog altijd DUH?
Bekijk het positief, het is opeens minder erg om racist te zijn.
Best geinig, reagenten proberen vaak hun standpunten kracht bij te zetten door angst te zaaien en te zeggen "Als we dit niet doen dan <something bad here>".
Behalve als het om de islam gaat. Dan is bang zijn verboten.
Ik discrimineer niet, ik vind gewoon iedereen een löl ongeacht geaardheid of geloof.
Thank fuck, ik ben een bevestigd raziest. Vlag uit! Daarna vlag verbranden, uiteraard.
.
Zucht...
.
Ik heb het eerder gezegd en ik zeg het nog maar eens:
Le Royaume Hollandais est mort. Vive Le Caliphate Hollandaise.
Meer dan terecht. De islam is een en al plezier, gelijkwaardigheid en vredelievendheid. Wie daar lasterlijk over spreekt dient ten minste twintig jaar in de kerkers van het Binnenhof te worden gesmeten. Eindelijk gerechtigheid.
Hoe kun je een angst nu bombarderen tot racisme? Maar het is al zo vaak gezegd: een fobie veronderstelt een niet-reele angst waar mensen aan lijden. Het probleem is dat veel mensen echt bang zijn voor de islam en dat is niet zo verwonderlijk gezien de dagelijkse gewelddadige uitspattingen van de ' godsdienst van de vrede'. Mensen die terecht bang zijn worden als racisten neergezet. Ze zijn van de pot gerukt.
Volgende week in dit EU theater: "Wie tegen de EU is, is een racist"
Parsons | 22-03-13 | 10:04
PisVeeVee.
Muslim women and girls are most affected and face double discrimination on the basis of both their religion and their gender, om in je broek te piesen van het lachen. ze zeggen het zelf. islam is een fascistische haatideologie die door elk weldenkend mens wordt afgewezen. velen gingen ons voor, hugo de groot, thomas jefferson, louis couperus. allen stelden vast dat islam een menshatende dictatuur van enkelen tegen velen was. een militante haatideologie met wereldoverheersings pretenties. en die soepsidiesponzen gaan het goed zitten praten. stelletje neo-nazi's.
@StijlvolRechts | 22-03-13 | 10:07
fijt als in zwerende vinger ..... erg mooi gevonden!
Racisme bestaat niet. Niet tussen mensen.
Er is maar èèn mensensoort (ras) en dat is de homo sapiens.
(voor degenen die het niet weten, homo betekend mens)
Als je het niet eens bent met iemands kleurtje of geloof is dat gèèn racisme.
Een geloof als ras beschouwen: hoeveel zieker gaat het nog worden?
Laat me raden: de islam is gesticht door een pedo, de RK-kerk stikt van de pedo's, dus pedofilie bestrijden is racisme?
{nergens meer van opkijkt}
Geen foob, wel extreem allergisch. Evenals voor rode linkse rakkers die zich verheven voelen.
Kijk Why we are Afraid en je begrijpt waar deze krankzinnigheid vandaan komt trouwens.
Deel 1:
www.youtube.com/watch?v=C9sYgqRtZGg
Deel 2:
www.youtube.com/watch?v=t_Qpy0mXg8Y
Alle Islamofoben zijn een stelletje bange poeperds die zich laten onderdrukken door een illusie. De wereld is voor hen een groot spookhuis.
@zeg maar jansen | 22-03-13 | 10:05
Zo ver zijn we al idd, dat de goegemeente dit al niet meer snapt. Maar ik vind de regel prima, als we dan ook even opnemen dat je niet meer tegen islamofoben mag zijn.
Eurabia is bijna een fijt. en.wikipedia.org/wiki/Eurabia
Als je islamhator bent en geen foob ben je dus niet racistisch. Goed doordacht wedje weer uit de EU koker.
Pfff Nanninga, wannabe kerel.
Is het stukje van Quid ook meteen verklaard. Verscheidenheid moet er zijn...
Binnenkort is multicultifobie ook racisme. Vanaf daar is het niet ver meer voordat mensen worden opgesloten wegens subversieve en staatsgevaarlijke gedachten over de onwenselijkheid van een multiculturele samenleving.
De islam is een religieuze ideologie. Geen ras.
Het is dus per definitie onmogelijk een racist te zijn als je islamofoob bent.
Net zo min als dat je een racist bent als je tegen de katholieke kerk bent.
Oh, ja. Je mag het wel zelf weten. Maar je bent alleen strafbaar als je het doet. Laten we dat ook doen voor Marokkaans staatsterrorisme. Dan is dat probleem ook opgelost.
Stapje voor stapje...
Ik waarschuw hier al jaren voor.
Maar pis vooral de PVV aan hoor.
Wordt nu ook de Islam aangepakt als racistisch? Want dat is het, een racistische, anti-Joodse, homofobe, vrouwonvriendelijke, anti-westerse, agressieve, totalitaire ideologie.
Nou en? dan ben ik maar racist.
Oh, je mag zelf niet eens meer weten of je bang bent voor de Islam. Toe maar.
Sinds wanneer is een geloof een ras?
Nanninga heeft dit zeker onder bedreiging van een kromzwaard hebben geschreven.
Ik ben bang voor enge sprookjes, zelfs dat mag niet meer.
Mooi, normaal hoor ik liever bij een minderheid maar vandaag maak ik een uitzondering.
Nee. Dan ben je een realist!
If you cant beat them, join them...
helaas gaan hier teveel mensen in mee.
Zoals onze regering...
Fobie voor islam bestaat niet!
Nope, ben Islamozat.
REAGEER OOK