Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Karma. Flitsbusje zakt in de modder

flits534.jpeg Sta je dan als struikrover. Hele dag uit je raam te staarambtenaren naast de snelweg, terwijl de automatisch flitsinstallatie niets vermoedende automobilisten op de bon gooit. En ineens plotsklaps zomaar glijdt je flitsbusje naar achteren de modder in. Karma. Hele dagopbrengst kwijt om de helpende rakkers van het bergingsbedrijf in te huren. Boetegeld toch weer direct de lokale economie in, waarvoor hulde. Meer foto's na de breek. flits3.jpgZonde flitstwee.jpgOok zonde flitsvier.jpgZonde. Nee echt. Heel zonde

Reaguursels

Inloggen

@joris3751 | 09-03-13 | 17:34 |
Leest u wel eens comments voor u? Nogmaals: snelheid op autosnelwegen heeft GEEN bewezen invloed op het aantal verkeersdoden. En daarom zal ik NOGMAALS het bewijs geven: europa.eu/rapid/press-release_IP-12-32... . Duitsland heeft het op 3 na laagste aantal verkeersdoden per miljoen kilometer.
@nono_einstein | 10-03-13 | 10:30 |
Volledig mee eens, de maat is weg. Een boete is een correctiemechanisme om de extra maatschappelijke kosten van hardrijden op het bordje van de automobilist te leggen. En boete moet dus ALTIJD weerspiegelen hoe negatief de samenleving het beboete gedrag vind. De maat is echter weg, zie het volgende rekensommetje: Stel dat je altijd 10km/h te hard rijd in een trajectcontrole en je hiervoor altijd 55 euro boete krijgt. De geimpliceerde maatschappelijke schade is dus 100% x 55 = 55 euro. Neem nu een winkeldiefstal: de pakkans is 5% de boete 151 euro. 5% van 151 = 7,55. Dit betekend dat wij 55 km te hard rijden meer dan 7x zo erg vinden als een winkeldiefstal. Als er werkelijk politici zijn die dit ook vinden, mogen ze dat wel eens in een referendum aan het volk voorleggen!

potsenmakkert | 10-03-13 | 11:08

Het is in ieder geval wel vervelend wakker worden.

Wilhem van Nathouwe | 10-03-13 | 11:07

Beste fatsoensrakkers alhier,

De wet is iets wat we geacht worden samen af te spreken.
De strafoplegging dient naar rato van zwaarte vanher vergrijp te worden bepaald.
Daarna is het aan het handhavend gezag om te bepalen waar prioriteit aan gegeven wordt.

Je moet echt van een andere planeet komen om vol te houden dat aan bovenstaande elementaire principes in het geval van snelwegflitsen geen afbraak wordt gedaan.

Ja, beste rakkers, gegeven het gedrag van de overheid kun je boete vrij blijven door gezapig 110 te rijden waar 120 toegestaan is....

Echter, het is ook een principe zaak. Waarom deze betuttelende regels?
Waarom de agressieve manier van vervolging, vooral in vergelijking tot meer tot de verbeelding sprekend crimineel gedrag als bijvoorbeeld kopschoppen?
Waarom is er geen polder overleg over dit soort zaken? Overal loopt men te pas en te onpas te peilen wat de samenleving er van vindt. Ik ben erg benieuwd hoe het merendeel van de autorijdende bevolking denkt over snelheidsbeperkingen op de snelwegen.

nono_einstein | 10-03-13 | 10:30

En weer een totaalfaal van de "sterke arm". Kotsmisselijk wordt ik van dat sch**tvolk.

Motormuis | 10-03-13 | 06:59

@jip_86 | 09-03-13 | 13:52
Beter kijken! Met die pooierbak houdt hij de radar uit het zicht, maar die kan nog wel flitsen.

Bull Dozer | 10-03-13 | 03:11

U wilt hier parkeren. Mag dat?

ArnhemseMeisjes | 09-03-13 | 21:59

"You had one job..."

Sir Hackalot | 09-03-13 | 21:42

je mag daar niet parkeren, hoop dat die snautsers een parkeerbon krijgen

RutteVuileSmeerlap | 09-03-13 | 21:10

-weggejorist-

ProAsfalt | 09-03-13 | 20:45

Mesjoggah
Ik ben 63 jaar en koerier ,met de jaren leer je vanzelf wel om je rechtervoet in toom te houden.
ik rij op mijn gps de maximum snelheid en op de klok is dat 5 a 6 km harder , nooit bekeuringen want dan verdien ik niets. verstand komt met de jaren.
ik hoef geen voordeel van de politie te hebben want dat zijn onze handhavers, 1 trajectcontrole op alle snelwegen en met 2 maanden is al het gejakker en kleven achter ons want je bent altijd de klos, nooit geen gezeik meer

wolkjewit | 09-03-13 | 20:09

Ik zeg: wolkjewit is zelf zo'n laf, "ja, ik doe ook maar gewoon mijn werk" flitsagentje.
Die gasten hebben een baan waar geen enkele vorm van eer in zit. Er is niets in hun werk waar ze trots op kunnen zijn.... en diep van binnen weten ze dat. Ik heb liever dat mijn zoon zich over een paar jaar iedere dag flink laat nemen door een grote leernicht dan dat hij bij de politie gaat.
Wanneer heb jij, als gewone burger, nou voor het laatst voordeel gehad van de politie ? Nou ? Inderdaad.

Mesjoggah | 09-03-13 | 20:02

Mee eens dat er een auto met agent bij een digitale camera zit doet mij ook ouderwets aan. En ik zou graag een brief met een waarschuwing hebben als ik iets te hard rij betaal ik gewoon administratie kosten. Mensen die dan 50 in woonwijk 80 binnen bebouwde kom en 100 op provinciale weg en 150 op snelweg rijden opnieuw rijexamen doen. teringcoureurs.

Diana de Groot | 09-03-13 | 19:56

Mee eens dat er een auto met agent bij een digitale camera zit doet mij ook ouderwets aan. En ik zou graag een brief met een waarschuwing hebben als ik iets te hard rij betaal ik gewoon administratie kosten. Mensen die dan 50 in woonwijk 80 binnen bebouwde kom en 100 op provinciale weg en 150 op snelweg rijden opnieuw rijexamen doen. teringcoureurs.

Diana de Groot | 09-03-13 | 19:56

Ik stem voor om van alle snelwegen in nederland een grote trajectcontrole te maken zijn we alle gezeik af.

wolkjewit | 09-03-13 | 19:31

VanBukkem
Heerlijk ben ik toch nog nuttig , weer iemand voor een boete beschermd

wolkjewit | 09-03-13 | 19:18

Ja, lach maar. De belastingbetaler gaat gewoon weer betalen om daar een verharde parkeerplaats aan te laten leggen voor het flitsbusje.

voldemort | 09-03-13 | 19:16

wel lekker verdekt op gesteld

Diana de Groot | 09-03-13 | 19:16

@wolkjewit
Weet je wat pas irritant is?? Van die types zoals jij die de hele tijd op m'n voorbumper zitten te kleven!

VanBukkem | 09-03-13 | 18:58

Van Dikhout | 09-03-13 | 14:08
Heeft u ook inhoudelijk commentaar waar we iets mee kunnen want dit is wel een zielig commentaar.

wolkjewit | 09-03-13 | 18:33

joris3751 | 09-03-13 | 17:34 - Joris, weet jij waarom een lul een kop heeft? Daar past zo mooi een politiepet op!

rollemanneke | 09-03-13 | 17:59

Wat een stelletje zelfingenomen waardeloze zakken reageren op het werk van de politie.
Met al het onzinnige commentaar zoals, hardwerkende burgers te beboeten, de nsbers, enz enz
Hoezo heeft snelheid niets met verkeersveiligheid te maken? Informeer eerst eens hoeveel doden en gewonden met blijvend letsel er per jaar vallen voordat je zondig een mening moet geven. Alleen maar afgeven op een ander als je zelf een overtreding pleegt en dan gaan janken als je een bekeuring krijgt.. zielig.
Rijbewijs gehaald en in je zak…maar je rijbewijs is geen eigendom maar in bruikleen en je heb getekend dat je akkoord gaat met de geldende regels. Wil je dat niet en moet je nodig lopen zeiken op andere.. wees dan een echte man of vrouw en lever je rijbewijs in. Dan pas sta je voor je mening.
Leuk als ze bij je thuis aanbellen en er staan een paar van die blauwe uniformen voor de deur met de mededeling dat je vrouw en kinderen aan gort zijn gereden door een snelheidsmaniak.

joris3751 | 09-03-13 | 17:34

Zo rollen ;-) de staarambtenaren (trouwens: staar als in *gaap* of als in oogziekte of als in arm-motorisch probleem d.w.z. R ipv D trilschakelen ?)

HeelStijl | 09-03-13 | 17:30

@Logic: Omdat je een aantal factoren uit je vergelijking weglaat. Over IQ gesproken.

1. iedereen weet dat men in Dld. op snelwegen hard rijdt en houdt daar rekening mee (beter rechts houden). Zo zijn de regels. Als je hier te hard rijdt is dat onverwacht voor het overige verkeer.
Met alle gevolgen van dien zoals schrikreacties.
2. de rijopleiding in Dld. zijn beter en strenger, zoals verplicht aantal nachtlessen en autobaanlessen.
3. de staat en inrichting van de Autobahn is beter dan onze auto(snel)wegen.
4. Het percentage wegen (in km's) waar je nog zonder snelheidslimiet mag rijden is minder dan de helft.
Bovendien geldt 130 km/uur als adviessnelheid. Rij je harder dan wordt je bij een ongeluk aansprakelijk gesteld en dien je je onschuld aan te tonen.
5. de (verkeers)dicipline is groter in Dld.
6. verreweg de meeste auto's in Dld. zijn eigen bezit (geen leaseauto) en daar is men stukken zuiniger op.

Pimmetjes | 09-03-13 | 17:21

Met ecologiste zou ik wel een kopje koffie willen drinken.
Heerlijke reactie, zag m nu pas;
---
Symbool van onze maatschappij: intensieve menshouderij.
Zo parasiteert de hofhouding op haar onderdanen vanuit het struikgewas en achterkamertjes, zogenaamd voor veilig verkeer, voor vrede, voor eigen bestwil, maar in werkelijkheid om zich een modale tot bovenmodalepositie te kunnen permiteren.
Maar langzaam glijdt ook deze laag in de modder, het moeras, de stront. Want: no hay pan por tantos chorizos; er zijn niet meer genoeg onderdanen om al die boerenbraadworsten te kunne onderhouden.
ecologiste | 09-03-13 | 10:45 | + 7 -

Logic | 09-03-13 | 16:24

Karma police
I've given all I can
It's not enough
I've given all I can
But we're still on the payroll

oplichter | 09-03-13 | 16:17

potsenmakkert | 09-03-13 | 14:26 | + 0 -
Heb je wel een punt.
Ik heb een automatiseringsbedrijf en wij maken branche-specifieke Software in combinatie met dedicated Hardware.
Vroeg of laat valt zo'n PC of netwerk een keer om en dan moeten ze toch bij ons zijn.
Die afhankelijkheid zorgt ervoor dat ze uiteindelijk toch betalen. Al is het vaak via een regeling. Daarom sturen wij geen deurwaarders uit.
Ik ben ervan overtuigd dat "niet willen betalen" maar een klein deel van de afnemers is. Vaak is het toch nood. Wat heeft het dan voor zin om er flinke kosten bovenop te gooien. Duurt alleen maar langer voor je je geld krijgt. (Of helemaal niet meer)
Wat ik wilde vragen, is waar nou de voldoening van een flitsagent uit bestaat, of een parkeerwachter etc.
Hoe zit je dan s'avonds op de bank? Je doet iets wat toch veel haat opwekt.
Ikzelf zou zo'n beroep echt nooit kunnen doen in elk geval.
PS Ik vind wel dat je fruitvliegjes beledigt door ze te vergelijken met pimmetje. ;P

Logic | 09-03-13 | 16:14

Kan je dan weinig of kan je dan weinig??? Fucking LOSERS!

NACademicus | 09-03-13 | 15:54

@Pimmetjes | 09-03-13 | 14:56 |
Jammer genoeg is de correlatie tussen snelheid en dodelijk ongevallen nooit aangetoond. Sterker nog, het land waar ze het hardst rijden van Europa (Duitsland) staat op positie 4 met betrekking tot het laagste aantal verkeersdoden per jaar per miljoen mensen en moet alleen Zweden, GB en Nederland voor zich dulden op dit gebied. Daarom veronderstelde ik ook dat je een kennissenkring had met snelwegwandelen als hobby.

potsenmakkert | 09-03-13 | 15:42

Whahahaha

Maximus Cesar | 09-03-13 | 15:37

Nee. Mijn beroep is het om mensen die tot snot gereden zijn van de snelweg te schrapen.
Over IQ gesproken (jij begon): kun je alleen lopend tot snot gereden worden?

Pimmetjes | 09-03-13 | 14:56

Wat een flutgozer een echte ambtenaar. niksnut. Dit lukt ze ook al niet.

Axel073 | 09-03-13 | 14:31

@cillitgangbang | 09-03-13 | 10:35 |
Auto's worden al decennia achter elkaar stiller maar de maximumsnelheid veranderd niet. De normen worden namelijk steeds strakker getrokken zodat de ontwikkeling van auto's de normen nooit inhaald.
@Logic | 09-03-13 | 12:47 |
Deurwaarder heeft wel degelijk een toegevoegde waarde. Zonder deurwaarders zouden bepaalde types mensen onbeperkt op de pof kopen zonder ooit maar iets af te betalen. Erg schadelijk voor de economie.
@wolkjewit | 09-03-13 | 12:50 |
Eerloos is misschien wat sterk gesteld. Wel is het jammer dat er in Nederland erg veel beroepen zijn die onproductief zijn, maar puur bestaan om regeltjes uit te voeren / te controleren die in eerste plaats al niet hadden moeten bestaan. Dit zijn eigenlijk verkapte melkertbanen. Een van de meest duidelijke voorbeelden hiervan vind ik het hele belastingstelsel. Er zijn zoveel regeltjes dat er een enorme (onproductieve) belastingdienst moest komen om alle regeltjes te controleren en uit te voeren + een enorme sector met fiscalisten die bedrijven adviseren hoe ze zo min mogelijk belasting kunnen betalen. Moet je voorstellen wat er voor arbeidspotentieel vrij komt als men het belastingstelsel eens sterk versimpelt! Iets in de trant van: alle vormen van inkomen + (inkomen uit sparen - inflatie). Eerste 15000 belastingvrij, daarna een bepaald percentage. Dat scheelt jaarlijks tientallen miljarden aan verspilde arbeidscapaciteit! Zelfs als de werkloosheid toeneemt heeft dit geen negatief effect, omdat deze beroepen in de eerste plaats al niet productief waren.
@Pimmetjes | 09-03-13 | 12:59 |
Laat me raden: jij hebt een kennissenkring met het gemiddelde IQ van een fruitvlieg? Welke domme doos gaat er anders op de snelweg lopen om tot 'snot' gereden te worden?
@Logic | 09-03-13 | 13:03 |
Afhankelijk van de sector wil je soms wanbetalers juist niet als klant behouden. Daarnaast zijn wanbetalers vaak niet erg loyaal aan een bepaald bedrijf en de kans is dan ook groot dat er de volgende keer toch een andere leverancier word gekozen. Maar ik kan me voorstellen dat dit per branche verschilt en dat je meer moeite doet om als accountant 'grote zakelijke klant xyz' te vriend te houden, dan als mediamarkt Wesley uit kanaleneiland die zijn tv scherm niet meer wil afbetalen.

potsenmakkert | 09-03-13 | 14:26

Wat ben je dan een super kneus!

Glas Koning | 09-03-13 | 14:25

Logic | 09-03-13 | 12:47 |
Ik wil het wel uitleggen:
Wat moeten deze 'mensen'anders, er is géén ondernemer in Nl te vinden die deze prutsers in dienst wil hebben!!

sjaap.marok | 09-03-13 | 14:19

PRUTSERS

sjaap.marok | 09-03-13 | 14:14

@wolkjewit | 09-03-13 | alle tijden |
Loop al je reacties nog eens op je gemak door en informeer dan, al dan niet geschrokken, naar de kosten voor een schriftelijke cursus Nederlands. Heus, daar knap je van op. Eh... en wij natuurlijk.

Van Dikhout | 09-03-13 | 14:08

(diepe zucht!) Dat komt er nou van als je vrouwen toelaat bij de politie....

VanBukkem | 09-03-13 | 14:03

@Freddie Stobart | 09-03-13 | 09:42
Het is eigenlijk een held omdat die zijn auto voor de flitsinstallatie geparkeerd heeft. Dan doet die in ieder geval niets :D

jip_86 | 09-03-13 | 13:52

@hangtiet met knoop | 09-03-13 | 09:59
Ah, u bent er eentje van het kaliber "Ordnung muss sein"? Maar wel zeiken zeker als een BOA uw Kia Picanto een leuke decoratie onder de ruitenwisser plakt voor "maar een paar minuten"?

dlseth_ | 09-03-13 | 13:43

Stel je voor. Je komt op een feestje. Zou je durven zeggen dat je een flitsambtenaar bent?

Moonwarrior | 09-03-13 | 13:29

Zelfs een busje goed neerzetten kunnen ze niet. Totale idioten.

ReligionSucks | 09-03-13 | 13:07

Dit heb niks met modder te doen, hij heeft hier iets fout gedaan is gewoon te ver naar achteren gereden en zo roets de bedding af, zal dit nog jaren moeten aanhoren van zun collega's is eigenlijk ook weer grappig als het ons geen geld zou kosten en das dan weer minder, alhoewel ik betijfel of hij deze keer aan flitsen is toegekomen, maar dat zullen de onverlaten die te snel reden op dit stuk wel merken.

Umberto die trotzoni | 09-03-13 | 13:07

@pimmetjes,
Ik begrijp uw punt, en zeg ook niet dat er nergens sancties op mogen staan, maar u beantwoordt mijn vraag niet.
(heb trouwens al 26 jaar mijn eigen bedrijf en nooit een deurwaarder ingeschakeld. Ben er altijd met de klant uitgekomen, is goedkoper en je behoudt je klant)

Logic | 09-03-13 | 13:03

Pimmetjes
Dank u

wolkjewit | 09-03-13 | 13:00

Hoe je het ook draait of keert, in Kamervragen zie je altijd terug wat reaguurders hier zeggen. Wat ben ik blij met GeenStijl.

Ikbeneenzelfbouwer | 09-03-13 | 13:00

Volgens mij heeft ie geprobeerd om daar omhoog te rijden en toen dat niet lukte heeft ie vlug alsnog zijn apparatuur maar opgesteld.

Pimmetjes | 09-03-13 | 13:00

@logic: misschien dat je dat begrijpt als:
(flitsagent:) ... jouw naasten tot snot gereden worden omdat iedereen maar zo hard rijdt als hij kan omdat er geen sanctie op staat.
(deurwaarder) ... je een bedrijf hebt en niemand zijn rekening betaalt en er geen deurwaarders bestaan.
(parkeerwachter) ... je nooit kunt parkeren bij je werk of bij je huis omdat iedereen zijn auto maar onbeperkt neerplempt omdat er geen controle is en boetes worden uitgedeeld.

Maar zover nadenken kun je niet want je denkt alleen aan je eigen verlies en ziet dat als onrecht.

Pimmetjes | 09-03-13 | 12:59

@ratim en andere politie eikels: op iedere bolide van jullie zit inmiddels een zwarte doos want rijden kunnen jullie niet. Optreden in Haren kunnen jullie niet, zag je de onkunde van uw leiding en dat uit monde van een linkse rakker die graag theedrinkt. Dat hét falen was is ons allen duidelijk echter de zachtheid van Job doet mij vermoeden dat de waarheid een factor 2 zo erg moet zijn.

Nu dit weer... prachtig. De veiligheid daar wordt zo druk aan gewerkt in die berm en uzelf. Gelukkig mochten de hulptroepen weer komen. Zit nu nog te wachten op hét dreigfilmpje waarin deze fotograaf wordt bedreigd want zomaar dit tafereel filmen zal de nodige haat en bedreigingen voor deze man hebben opgeleverd. Zoiets van u belemmert mij etc. Maar zoals gezegd, als je nu niet eens je auto kan parkeren voor je werkdag... wat een lamlul ben je dan.

Rest In Privacy | 09-03-13 | 12:55

Direct een flink boete geven voor ongecontroleerd achteruit rijden (roekeloos rijden)die lutsers. Voor mij mogen die struikrovers allen in de stront zakken!

rollemanneke | 09-03-13 | 12:54

@Logic | 09-03-13 | 12:47
Je vergeet Tim Kuik

Tim Grimback | 09-03-13 | 12:53

Logic
Triest dat u deze werkende mensen uit maakt als mensen met een eerloos beroep, diep triest

wolkjewit | 09-03-13 | 12:50

Hierbij een serieuze oproep aan de H.H. reaguurders om het onderstaande eens te lezen én er antwoord op te geven.
Zijn er mensen hier die dit soort beroepen begrijpen?
Ik bedoel,
1-flitsagent: je creert niets maar je rooft stiekum de inkomsten van de mensen die wel iets produceren.
2-parkeerwachter: idem
3-deurwaarder: idem + je bent alleen maar met ellende bezig en je brengt die ellende uit naam van een ander.
Mijn vraag is: wie/waarom kiezen voor zo'n beroep? Wat is hun beweegreden?
Wat denken ze dan van hun werk?
Geeft het trots? Of voldoening?
Is er iemand hier die zo iemand kent en het snapt?
Of, erger nog, die zo'n beroep uitoefent?
Wie wil het mij uitleggen? Heb het nooit begrepen, die eerloze beroepen.

Logic | 09-03-13 | 12:47

@Schreeuwmeeuw | 09-03-13 | 10:05
Mooi man!

+ veel!

La Vie En Rose | 09-03-13 | 12:45

Van mij mogen ze in het hele land trajectcontrole maken op alle snelwegen zal veel rust geven en de vrij gekomen flitsauto's op de binnenwegen zetten

wolkjewit | 09-03-13 | 12:35

cillitgangbang
Ik kan me alleen maar herhalen , voor de hoogte van de boete moet u bij de overheid zijn en voor de bonnen bij uw rechtervoet.
Ik ben 63 jaar vanaf mijn 20e dagelijks op de weg als koerier dan leer je het vanzelf als je nog wat wilt verdienen om je rechtervoet wel in bedwang te houden.
maar protesteren tegen de hoogte van de boetes moet men in Den Haag zijn.

wolkjewit | 09-03-13 | 12:28

-weggejorist-

cillitgangbang | 09-03-13 | 12:22

geef die kneuzen een handlier mee in het vervolg. Het lijkt me dat dit nog wel een keer gaat voorkomen bij de heren, daar wanneer je een 4x2 daar heen zet zonder te begrijpen dat je er niet meer mee weg komt, tjs, als ik al zei, dat gaat weer gebeuren. Een 4x4 (kuch) SUV legt dat nog af.

No Mames | 09-03-13 | 12:19

fleurtje
U maakt nooit een fout ?

wolkjewit | 09-03-13 | 12:00

hangtiet met knoop
Helemaal mee eens de rechtervoet is de dader niet de controleur

wolkjewit | 09-03-13 | 11:59

wolkjewit | 09-03-13 | 11:39
Zolang die kneuzen nog geen auto goed kunnen parkeren,moeten ze zich al helemaal niet bemoeien met auto rijden.

fleurtje | 09-03-13 | 11:57

roze bril 09.46: Wie niet op tijd vertrekt... of Doortrekt?

bruine kikker | 09-03-13 | 11:57

Woehahahahaha!!!! Dit is nu echt een leuk topic!!!! Hulde naar van Leeuwen !!! :-)

Martin_rsd | 09-03-13 | 11:56

Ik wist natuurlijk dat ik hier zout in de open wonden strooi.

Ik heb in mijn tegel van 09:59 niets - maar dan ook niets - over het nut van de controles geschreven. Ik zeg ook nergens dat het wel of niet een manier van geld genereren is. Ook ben ik ervan overtuigd dat er in de bebouwde kom meer dan op een veilige snelweg gecontrolleerd moet worden, want daar gebeuren de dodelijke ongelukken (zie ook @snokkertje | 09-03-13 | 10:28).

Waar het mij om ging is het feit dat iedereen weet dat er gecontroleerd wordt. Dus weet je ook dat als je harder rijdt dat je waarschijnlijk moet dokken.

Het gejammer over de steeldieven van de politie is net zo nuttig als het geloof dat Job Cohen het onderzoek in haren gedaan heeft om een nuttige bijdrage aan de maatschappij te leveren.

Voor de goede orde: ik heb mijn rijbewijs zo'n 30 jaar en in die tijd heb ik twee keer een boete voor te hard rijden gekregen. Dus denk ik dat het krijgen van een boete in je eigen hand ligt, want ik rij in +32, +33 en +49 ook boven de maximum snelheid. In +31 doe ik dat niet want ik betaal al genoeg belasting ;-)

hangtiet met knoop | 09-03-13 | 11:54

Haha

Volksmond | 09-03-13 | 11:41

Ah dit is de flitser A50 Arnhem > Oss HMP 167.0. Die staat er tegenwoordig wel vaker. Gelukkig zie je dit ding al ruim van te voren staan al wordt het met deze manier van opstellen wel iets lastiger..

Cubix | 09-03-13 | 11:41

willem10000
Daar waar 100 de maximum is rij ik 100 op mijn gps dat is op de teller 106 , komen ze langs je heen of ik stil sta dan moet ik alleen maar lachen hebben ze weer een dag voor niets gewerkt ik begrijp ze gewoon niet

wolkjewit | 09-03-13 | 11:39

Blij met de permanente snelheidscontrole die verbaliseerde mensen zorgen er voor dat we minder staatschuld hebben. Bedankt snelheisdsovertreder namens de belastingen.

willem10000 | 09-03-13 | 11:35

willem10000
Dank u , volkomen mee eens

wolkjewit | 09-03-13 | 11:34

knight03
Men haalt geen euro binnen als u zich aan de snelheid houd

wolkjewit | 09-03-13 | 11:33

Hoeveel mensen zeiken er over dat ze zelf die rechtervoet niet beheersen? Als je risico neemt door anderen de stuipen op het lijf te jagen met hogere snelheden moet je ook zo sportief zijn om de boete als iemand jou flitst te accpeteren. Dat heeft niets met schatkist vullen te maken maar met idioten die een blik hebben gekocht en zonodig alle regels die we samen afspreken aan hun laars lappen. Wat een azijnzeikers dat de politie het schuld is dat jezelf je voet niet kunt beheersen. De snelheidsovertreder vult anderzijds de schatkist vrijwillig door dat voetje! Wees er trots op dat je het doet en huilie niet zo.

willem10000 | 09-03-13 | 11:33

cillitgangbang
Mee eens maar dan moet men niet bij de controlerende instantie zijn maar bij de overheid/regering , en je kunt over regels nadenken en je er niet aan houden maar dan staat daar die controlerende instantie om je op de bon te slingeren , ik rij de iets hoger als de maximum snelheid en rij heerlijk relaxt.
En om hier de politie aan te vallen die gewoon hun werk doen dat vindt ik stom.

wolkjewit | 09-03-13 | 11:32

De schade aan het busje zal wel worden verhaald op de burger door een paar uurtjes extra te flitsen.

knight03 | 09-03-13 | 11:30

Kans. loos. volk

Mesjoggah | 09-03-13 | 11:30

-weggejorist-

cillitgangbang | 09-03-13 | 11:27

Mislukte portret fotograaf!

nokia3310 | 09-03-13 | 11:24

Koettoerk
U heeft een duidelijk zicht op de maatschappij , chapeau

wolkjewit | 09-03-13 | 11:22

aardappelninja
Weet u ik ben parttime koerier en heb inmiddels afgeleerd om me te ergeren aan mijn medeweg/misbruikers en rij mijn eigen tempo , ik kom op tijd daar waar ik zijn moet en zit fluitend achter het stuur ,een verademing .

wolkjewit | 09-03-13 | 11:20

Flitsnichten kunnen het beste met zijn alle in de modderplomp gepleurd worden en af laten zinken. Deze gelegaliseerde gele terroristen ontwrichten de maatschappij, en parasiteren en existeren ook nog volledig op centjes van de burger die hen voedt.

Koettoerk | 09-03-13 | 11:17

aardappelninja
Een naam zegt niets over de persoon ik ben geen vrouw , en inderdaad dat links rijden is een zeer grote ergernis , mee eens

wolkjewit | 09-03-13 | 11:16

aardappelninja
Ik doe mijn best lieve , maar toetsenbord wil niet erg.

wolkjewit | 09-03-13 | 11:14

wolkjewit | 09-03-13 | 11:09 | | Reageer+ |
En ik van oude wijven (m/v) die onnodig links blijven rijden, maar daar gaat het nu niet om.

aardappelninja | 09-03-13 | 11:13

Binsberge
kunt u ook met normale taal communiseren?

wolkjewit | 09-03-13 | 11:13

wolkjewit | 09-03-13 | 11:06 | | Reageer+ |
Het gaat me niet om de regels of boete lieve Koos, maar om prioriteiten. En als u zo van de regeltjes bent, houdt u zich dan ook een beetje aan de spellingsregeltjes.

aardappelninja | 09-03-13 | 11:12

Het had moeras moeten wezen tiefuslijers

Binsberge | 09-03-13 | 11:12

aardappelninja
Waar ik ziek van wordt zijn de jakkeraars die op je bumper komen hangen

wolkjewit | 09-03-13 | 11:09

aardappelninja
geteut er zijn regels als u zich er aan houd is er niets mis ,

wolkjewit | 09-03-13 | 11:06

koos Spee heeft ook een accountje aangemaakt zie ik.

aardappelninja | 09-03-13 | 11:04

fleurtje
Men heeft een snelheidsbeperking opgelegd en die wordt gecontroleerd door de politie dit heet HANDHAVING als u zich aan de snelheid houd heeft u nergens last van

wolkjewit | 09-03-13 | 11:02

wolkjewit | 09-03-13 | 10:56
Handhaving? eerder ordinair zakken vullen zal je bedoelen,waar kan je nou harder als 120-130?? helemaal nergens.

fleurtje | 09-03-13 | 11:00

lion@night
flitsen langs de snelwegen is gewoon HANDHAVING nu doen ze wat en is het weer niet goed.

wolkjewit | 09-03-13 | 10:56

Is hij verzopen?

kweetitwel | 09-03-13 | 10:53

@vetkleppert | 09-03-13 | 10:49
Doe geen moeite, er is maar één echte necrosis!

necrosis | 09-03-13 | 10:52

Alles word opgelost hoor.... belastingbetaler betaald.

Bassman-T | 09-03-13 | 10:50

-weggejorist-

cillitgangbang | 09-03-13 | 10:50

@Kopvot | 09-03-13 | 10:43
Die weg is niet geschikt om (bijvoorbeeld) in te halen.
En toch zijn er zat mensen die het risico nemen.
Daarom zijn snelwegen een stuk veiliger en zou men het argument 'verkeersveiligheid' eens opnieuw moeten evalueren.
Maar zolang 'geld' belangrijker is dan 'veiligheid', zal er niets veranderen!

necrosis | 09-03-13 | 10:50

Hihi. Iemand zei milieu. Gniffel, giechel, grinnik, hinnik, schater, schuddebuik.

vetkleppert | 09-03-13 | 10:49

cillitgangbang
dat zijn de afspraken die voor de aanleg zijn gemaakt met de omliggende gemeenten dan moet men niet nadat de weg klaar is gaan zeuren, trouwens het maakt qua tijd geen reet uit 100 of 130 .
crimineel is op die zelfde weg op de 3e baan 100 gaan rijden met 2 lege banen recht van je , dat zou men beter moeten aanpakken , de A2 is sinds de verbreding een genot het staat nooit meer vast dus die 100km is prachtig en ik rij 40000km per jaar van mij hoeft het niet harder kwestie van planing met je afspraken.

wolkjewit | 09-03-13 | 10:48

Hahaha!!!!
Nice.

r04drunn3r | 09-03-13 | 10:46

Symbool van onze maatschappij: intensieve menshouderij.
Zo parasiteert de hofhouding op haar onderdanen vanuit het struikgewas en achterkamertjes, zogenaamd voor veilig verkeer, voor vrede, voor eigen bestwil, maar in werkelijkheid om zich een modale tot bovenmodalepositie te kunnen permiteren.
Maar langzaam glijdt ook deze laag in de modder, het moeras, de stront. Want: no hay pan por tantos chorizos; er zijn niet meer genoeg onderdanen om al die boerenbraadworsten te kunne onderhouden.

ecologiste | 09-03-13 | 10:45

@cillitgangbang | 09-03-13 | 10:35
Controle op snelheid wegens milieunormen en dat soort zaken is wel het grofste leugen van de roverheid voor snelheidscontroles.
Zie de A2 Amsterdam - Utrecht, 2x 3 baans en de maximum toegestane snelheid was 120 km/h. Nu 2 x 5 baans en maximum toegestane snelheid 100 km/h.
Aan het milieu is niets veranderd rondom dat traject.

lion@night | 09-03-13 | 10:45

@lion@night | 09-03-13 | 10:32
Een automobilist kun je zijn/ haar auto afpakken.
Dat hij/ zij zonder auto niet meer naar zijn/ haar werk kan, is ondergeschikt.
En die draaideur-ellendeling, daar mag je ook nog eens voor betalen....

necrosis | 09-03-13 | 10:44

necrosis | 09-03-13 | 10:35 | + 1 -

Die weg heet dus niet voor nieuws de dodenweg!

Kopvot | 09-03-13 | 10:43

-weggejorist-

cillitgangbang | 09-03-13 | 10:43

ALLE beleid van de overheid heeft nog maar 1 doel: geld. Gelardeerd met kutsmoesjes over veiligheid en andere blabla. De overheid geeft de afgelopen 5 jaar OP RIJ niet minder maar MEER geld uit (50 miljard). En zij heeft maar 1 inkomstenbron: de reële economie. Dus die wordt leeggezogen. ZO SIMPEL IS HET.

Rest In Privacy | 09-03-13 | 10:37

Ik vond flitsboetes altijd wel te verdedigen als maatregel voor de verkeersveiligeid. Totdat ze met administratiekosten begonnen. Toen ben ik afgehaakt. Het is echt een melkkoe geworden.

Ivoren Toren | 09-03-13 | 10:36

Onderbuik
Als je je aan de snelheid/regels houd heb je geen last van deze werkende mensen.
Niemand is zonder fouten er is denk geen een reaguurder die zal toegeven dat ook hij wel eens een fout maakt.
boetes als diefstal zien is wel heel kortzichtig

wolkjewit | 09-03-13 | 10:35

@azoturie | 09-03-13 | 10:23
Ik heb heel wat kilometers gereden.
Er wordt geflitst op plaatsen waar dat helemaal niet nodig is, behalve voor het $pekken van de $taat$kas.
Vanwege mijn werk destijds, reed ik regelmatig op de weg tussen Alkmaar en Den Helder (de dodenweg).
De meeste verkeersslachtoffers vallen op N-wegen en in 30-km zones.....
En over dat laatste kan ik je vertellen dat 'de dader' meestal een bewoner 'met haast' is.

necrosis | 09-03-13 | 10:35

Wat een kneusjes!

Kopvot | 09-03-13 | 10:35

-weggejorist-

cillitgangbang | 09-03-13 | 10:35

necrosis | 09-03-13 | 10:20
Het probleem schijnt te zijn dat je geen souverein mensch bent.

Strohond | 09-03-13 | 10:34

@necrosis | 09-03-13 | 10:20
simpel.
Als automobilist valt bij jou geld te halen, bij een zwervende draaideurcrimineel niet.

Maar verder uitstekend voorbeeld van je om aan te geven hoe krom de rechtsstaat hier in Nederland in elkaar zit.
De veelplegers komen overal mee weg, 5 km te hard rijden en je bent de lul. En je bent zwaar de lul als je niet betaalt.

lion@night | 09-03-13 | 10:32

Als hun privé auto in een moeras zou zakken, dan zou ik dat eventueel een klein beetje karma willen noemen. Dit is gewoon ambtenarengeklungel op onze kosten.

vetkleppert | 09-03-13 | 10:30

@hangtiet met knoop: ooit met de buurt, na twee dodelijke aanrijdingen, gebedeld of er op de willem de zwijgerlaan/bos en lommerweg een camera opgehangen kon worden. Overstekende kinderen doodgereden op een weg waar je 50 mag. Antwoord van de DIVV: 'het betreft hier het hoofdnet auto, doorstroming is hier van essentieel belang'. Ergo: flitscamera's hebben bitter weinig te maken met verkeersveiligheid maar alles met gemakkelijk geld roven van de burger die zijn vervoermiddel nog wel zelf kan betalen.

snokkertje | 09-03-13 | 10:28

@necrosis | 09-03-13 | 10:20
-
Het klopt wél.
-
Uw 'hier' is namelijk: Nederland

azoturie | 09-03-13 | 10:23

@Strohond | 09-03-13 | 10:13
Ik krijg een boete wegens 5 km/h te hard en moet niet zeuren, maar betalen.
Iemand die voor de 537ste keer 'gepakt' wordt voor winkeldiefstal, loopt voor de 537ste keer het politiebureau uit met alweer een aantekening.
Wat klopt hier niet?

necrosis | 09-03-13 | 10:20

Een brede lach geeft dit voorval.....
Ook een bewijs dat je toch wel een sukkel bent als je tot de menselijke flitspalen behoort.

woutrr | 09-03-13 | 10:18

Treffend beeld van de Nederlandse economie in z'n achteruit.

Petrus de Rewa | 09-03-13 | 10:17

En dan te bedenken dat zo'n busje kogelvrij is, ruiten heeft war je absoluut niet doorheen kan kijken en de man of vrouw een soort van vliegtuigstoel tot de beschikking heeft om de hele dag op die luie reet te zitten

Ko Reander | 09-03-13 | 10:16

Rutte aan 't stuur?

lidlbier | 09-03-13 | 10:15

@Freddie Stobart | 09-03-13 | 09:42
Staat niet in de taakomschrijving van "wegstewards"

Ko Reander | 09-03-13 | 10:14

@Claude Jacque | 09-03-13 | 10:09
Zouden er veel mensen komen op zijn/ haar verjaardag?

necrosis | 09-03-13 | 10:14

necrosis | 09-03-13 | 10:06
Je kunt het die draaideurcriminelen niet kwalijk nemen. Die stappen altijd precies op het verkeerde moment uit de draaideur.

Strohond | 09-03-13 | 10:13

"De inzittenden zijn met de schrik vrijgekomen. Voor hen is slachtofferhulp ingeschakeld."

VanBukkem | 09-03-13 | 10:13

Claude Jacque | 09-03-13 | 10:09
Dit soort "mensen" komt niet op verjaardagen, want niemand verdraagt hun gezelschap.

vetkleppert | 09-03-13 | 10:12

Kijk deze struikrovers willen dus zó graag uit het zicht staan om niets vermoedende automobilisten te naaien dat ze zichzelf in de voet hebben geschoten.
- blaastest afnemen
- boete voor veroorzaken ongeval
- 3000 euro schade vergoeding voor het slopen van 2 bomen en een grasveld.

noerg | 09-03-13 | 10:11

vetkleppert | 09-03-13 | 10:04
Als je zo doorgaat, dan heeft je kleindochter helemaal geen tieten meer.

Strohond | 09-03-13 | 10:11

Zo.. die heeft weer een mooi verhaal voor de eerstvolgende verjaardag!

Claude Jacque | 09-03-13 | 10:09

@hangtiet met knoop | 09-03-13 | 09:59
De trajectcontroles op de A2, A4 en A12 zoals onlangs hierop GS aangetoond hebben uitsluitend tot doel de inkomsten van de schatkist te vergroten. Heeft niets, maar dan ook totaal niets, met de verkeersveiligheid.

De flitsbrigade moet gaan flitsen daar waar het daadwerkelijk de verkeersveiligheid bevordert; namelijk in woonwijken of doorgaande wegen in dorpen/steden waar de hoge snelheid wel degelijk levensgevaarlijk is.

Maar makkelijker en sneller incasseren is natuurlijk langs de snelweg, waar het echt niet uitmaakt of je nou 120 of 130 rijdt.

lion@night | 09-03-13 | 10:09

Het is objectief vast te stellen dat:
- Vrijwel geen van de verkeersdoden en gewonden op snelwegen te hoge snelheid als oorzaak had
- In Duitsland per gereden kilometer niet meer verkeersdoden en gewonden op snelwegen vallen ondanks de hogere snelheden
- Niet opletten de hoofdoorzaak is van ongelukken

Als je dan beleid gaat maken, dan kom je tot de conclusie dat de beste handhaving dus moet zijn gericht op sukkelende bestuurders. Dat is nogal lastig vanuit de berm met een flitsertje. Dat betekent namelijk patrouilleren.

Flitsen is zinloos. Schijnveiligheid. Het is onzin-beleid als het gaat om verkeersveiligheid. De enige reden is geld binnenharken.

Een betrokken burger laat zich niet door onzin-wetjes inperken maar kent eigen verantwoordelijkheid. En daarom zijn permanent protest en burgerlijke ongehoorzaamheid belangrijk.

ZDEV | 09-03-13 | 10:07

@hangtiet met knoop | 09-03-13 | 09:59
Ok, en nu over de honderden draaideurcriminelen die dagelijks heengezonden worden na winkeldiefstal, en een uur later alweer blikjes bier uit een supermarkt jatten.
Wanneer ik voldoende afstand houd, en 5 km per uur te snel rijd, wie doe ik dan onrecht?
Ik ben dat gejammer van mensen als jij een beetje zat!

necrosis | 09-03-13 | 10:06

Klisma is a bitch.

Red mij niet | 09-03-13 | 10:06

nice. goed begin van de dag

fifi23 | 09-03-13 | 10:05

Zouden die gasten daar nu een vreselijk aanzwellende tampeloerus van krijgen? Zo lekker de hele dag in de bosjes staan met z'n tweetjes. In zo'n knusse bus. In de natuur. Met het vredige getik van de camera op de achtergrond. Al die bonnen die binnenstromen. 2 km te hard, 4 km te hard, 3 km te hard, 6 km te hard en dan die opwinding als er eentje 20 km te hard gaat. Ruiten die langzaam beslaan. De temperatuur die oploopt. Extase maakt zich meester van éénstreper Jos en adjudant Cor. Ruwe maar toch tedere mannenhanden vinden elkaars gulp. Een aarzeling maar nieuwsgierigheid en passie overwinnen. Klik, 40 km te hard, bijna een rijbewijsje gescoord. Kloppende aandrang, niet meer te houden. Broek op de enkels, zwetende mannenlijven. En dan als alle remmen los gaan, lijkt het alsof met een schok de wereld zich in beweging zet. Met donderend geraas stort het busje ahteruit de greppel in.

Schreeuwmeeuw | 09-03-13 | 10:05

Rekening man. (maar dat zal wel niet)

bottlebaby | 09-03-13 | 10:04

Dat is voorlopig 1 flitsbus minder inzetbaar, dit weekend scheuren over de A50.

lion@night | 09-03-13 | 10:04

Zo'n hangtiet is natuurlijk wel gewoon karma.

vetkleppert | 09-03-13 | 10:04

Voor alle reaguurders: Het is geen pliesie-ambtenaar, maar een namaak-pliesie. 1-tje die het graag had willen worden maar nooit door de selectie is gekomen. Idd dus: een chimpansee kan dit ook.

kiki01 | 09-03-13 | 10:03

Strohond | 09-03-13 | 09:58 |
Als het nageslacht van dit soort nsbers tot in de tiende generatie lijdt aan bochels, horrelvoeten en flaporen, wil ik mijn ongeloof in karma herzien.

vetkleppert | 09-03-13 | 10:02

Deze sabotageactie werd opgeëist door het Vrij Verkeer Front.

ZDEV | 09-03-13 | 10:01

@Rammstein | 09-03-13 | 09:55
Je doelt op de hendel van de automaat?
De 'R' staat natuurlijk voor 'rijden'....

necrosis | 09-03-13 | 10:00

Ik ben dat gejammer over flitsen op de snelweg een beetje zat.

Gedraag je als een vent (of echte meid). Rij de toegestaan snelheid en het is goed of je betaalt gewoon de boete. How difficult could it be?

En dat het busje wegzakt is natuurlijk wel lachen.

hangtiet met knoop | 09-03-13 | 09:59

Dit is het type ambtenaar dat roept "ik doe ook maar mijn werk".
Hier kan ik een hele mooie Godwin bij maken.

ZDEV | 09-03-13 | 09:59

vetkleppert | 09-03-13 | 09:56
Kijk nou toch uit wat je tegelt. Het komt in je volgende leven ongefundeerd terug op je bord.

Strohond | 09-03-13 | 09:58

@onderbuik
Wat is het verschil ?

wipsel | 09-03-13 | 09:58

And nothing of value was lost.

die ene van daarzo | 09-03-13 | 09:58

Ik geloof niet in karma. Dat is iets voor zweefteven op facebook. Maar ik geloof wel in mateloos welverdiend leedvermaak alhoewel het hier maar heel klein leed betreft, helaas.

vetkleppert | 09-03-13 | 09:56

" Waar is dit hendeltje eigenlijk voor ? "

Rammstein | 09-03-13 | 09:55

"Zo, die is goed verstopt."

John McClane | 09-03-13 | 09:55

Het geïnfiltreerde verzet is begonnen.

Strohond | 09-03-13 | 09:55

@duitse herder | 09-03-13 | 09:52
Heb ik een ander voorstel:
Politie-ambtenaren op een 365-daagse cursus: hoe leer ik prioriteiten stellen!

necrosis | 09-03-13 | 09:55

Brom: "hoe kunnen we nu nog wat langer in dit lekkere zonnetje blijven staan in de baas zijn tijd?"
Snor: "handrem er af, succes verzekerd"

49 | 09-03-13 | 09:54

En waarom moet er een duurbetaalde agent in die auto zitten, een getrainde chimpansee kan het werk ook doen, of desnoods iemand met het down-symdroom, o nee die niet, die zijn leuk en aardig.

Onderbuik | 09-03-13 | 09:54

Voorstel:
Politie ambtenaren op tweedaagse cursus: Handremmen... hoe doe je dat?

duitse herder | 09-03-13 | 09:52

@Roeieber | 09-03-13 | 09:49
Klopt, zo is het.

Onderbuik | 09-03-13 | 09:51

roze_bril | 09-03-13 | 09:46 |
Als je je haast als je de tijd hebt, heb je de tijd als je haast hebt zei mijn compagnon altijd.

Freddie Stobart | 09-03-13 | 09:50

@roze_bril | 09-03-13 | 09:43
Zeker is te hard rijden en de boete daarvoor je eigen schuld. Maar de burger wordt genaaid omdat voor zijn belastinggeld geen criminelen worden opgespoord en vastgezet, maar wel jacht wordt gemaakt op hardrijders. Iets wat mij betreft op de laagste prio staat, dat ga je pas doen als er geen criminelen meer te vinden zijn.

Roeieber | 09-03-13 | 09:49

@Rammstein | 09-03-13 | 09:44
Ze hebben wel een uniform aan inderdaad, maar je hebt er verder niets aan. En ze naaien je stiekem wat dat betreft lijkt het meer op de NSB.

Onderbuik | 09-03-13 | 09:48

roze_bril | 09-03-13 | 09:46 | + 0 -
Leuk, maar dat rijmt niet.

Rammstein | 09-03-13 | 09:47

@Rammstein | 09-03-13 | 09:45 |

Wie niet op tijd vertrekt, komt altijd te laat. (net op de wc gezien)

roze_bril | 09-03-13 | 09:46

@(c)ZWITSUL | 09-03-13 | 09:43
Bij die flits-éénstrepers vallen er slechts financieel gewonden, na een weekje of 6, in de brievenbus....

necrosis | 09-03-13 | 09:46

Laat ze er allemaal lekker inzakken!

Jadatmagikzeggen | 09-03-13 | 09:46

Dit is niet in de modder zakken, iemand heeft dat ding gewoon in zijn achteruit gezet en gas gegeven. Maar anders kom je ook niet aan miljoenmiljard ongelukken per jaar waar de politie schuldig aan is.

très cool | 09-03-13 | 09:45

Wie langzaam rijdt, komt nooit op tijd.
(Ooit als bumpersticker gezien)

Rammstein | 09-03-13 | 09:45

Onderbuik | 09-03-13 | 09:40 | + 1 -
Zijn dat geen politieagenten ?

Rammstein | 09-03-13 | 09:44

Aan de ene kant vind ik het mooi om te zien, omdat zij nunook eens immateriele schade leiden. Aan de andere kant wordt de meteriele schade weer op ons verhaald.

GSimam | 09-03-13 | 09:43

Oh ja, krijgen we dat geouwehoer weer over naaien van de burger. Terwijl zij toch degene zijn die te hard rijden. Iets over eigen verantwoordelijkheid.

roze_bril | 09-03-13 | 09:43

een prettig berichtje om het weekend te beginnen.
zijn er gewonden ?

(c)ZWITSUL | 09-03-13 | 09:43

En die flippo met die 4x4 van rijkswaterstaat kan niet even dat busje omhoogtrekken? Waarom hebben die lui dan zo'n ding?
Nee, beter se sleepdienst bellen voor een meijer of zes en lekker je handen in je zakken houden.
Prutsers.

Freddie Stobart | 09-03-13 | 09:42

Die hebben achterin het busje zitten viespeuken

DikkeKnop | 09-03-13 | 09:42

De kentekenplaten van het busje zijn niet leesbaar: BOETE!

necrosis | 09-03-13 | 09:41

Erg leuk, goed begin van een grote dag!

Einde van de Domheid | 09-03-13 | 09:41

Wat voor type mensen zijn dit die gewetenloos hardwerkende burgers lopen te beboeten en eigenlijk niets toevoegen aan de maatschappij?

Onderbuik | 09-03-13 | 09:40

Het gaat dus echt bergafwaarts met de flitspolitie.

rara | 09-03-13 | 09:40

Als je burgers naait, wil je zelf ook wat voelen, dus toevallig iets met rukkende BOA's die ook per ongeluk aan de handrem kwamen?

r2l | 09-03-13 | 09:40

Leuk begin van de dag dit.

Nietvoordekat | 09-03-13 | 09:40

Das pas een goed begin vd dag!

horsteknots | 09-03-13 | 09:39

Gelukkig dat de film in de camera zit en hardrijders alsnog beboet kunnen worden !

* zich gereed maakt voor een storm aan - kudo's*

Roger Kaputnik | 09-03-13 | 09:39

Grandioos! Maakt mijn dag helemaal goed!

kommabijmebinnen | 09-03-13 | 09:37

De vraag is dan: wat kan je eigenlijk wél waardeloze kutambtenaar.

Freddie Stobart | 09-03-13 | 09:37

.. en ze mogen zichzelf een prent voor fout parkeren toekennen.

Godsammekraken | 09-03-13 | 09:37

Ksrma is a bitch. Waarvan akte.

Reinaert | 09-03-13 | 09:36

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken