
Nog geen twee maanden geleden was er het nodige te doen om een conferentie van de Provincie Brabant. Die conferentie (voor zo'n vijftig man) zou in Parma gehouden moeten worden en dat moest zo'n
50.000 euro kosten. Ging niet door. Wegens boze burgers die zich afvroegen of de dames en heren gedeputeerden soms krankjorum in hun hoofd waren geworden. Verdomme een beetje 50.000 euro uitgeven aan een godverloren grafconferentie in fokking Parma. Net alsof het geen crisis is. Net alsof we voor 50k niet beter een peloton luierbejaarden van goede zorg kunnen voorzien. Maar dat ging dus niet door, nogmaals. Goddank. Toch nog wat helderheid in de nevelige bestuurdersbreinen. Of nee wacht.
TOCH NIET. In plaats van naar Parma zijn de gedeputeerden afgereisd naar één of ander tyfuskasteel in Sint-Michielsgestel, om daar drie dagen ingewikkeld te gaan zitten doen. Kosten van deze knalfuif:
47.000 euro. Daarvan was 37k voor de locatie, terwijl de Provincie zelf een onwaarschijnlijk overdreven en onnodig exorbitante
hoerenkast 'eye-catcher' (
zeggen ze zelf) van 104 meter heeft staan. Naast die 37k voor een locatie - die nergens voor nodig was -, hadden de gedeputeerden ook nog behoefte aan een discussieleider. Daarbij is de keuze gevallen op -trommelgeroffel- Felix 'bollegrachtengordelbraadlul' Rottenberg. Kosten: 6.000 euro. Je verzint het niet. Taxpoet opvreten terwijl alles en iedereen de broekriem aan moet halen en er tienduizenden kinderen in armoede leven? Laat dat maar aan de gedeputeerden uit Brabant over. En Felix de graaiende fopsocialist Rottenberg. Gatverdamme.
Reaguursels
InloggenOver DWDD gesproken. Daar had men het over het belachelijk hoge salaris dat de nieuwe topman van SNS (lees: ambtenaar) ging verdienen (550K). Jan Mulder bulderde naar Mathijs "Dat is toch krankjorem, die man moet gewoon 6K per maand verdienen, dat is meer dan genoeg, wat vind jij?". Matthijs lachte schamper en veranderde van onderwerp. Hij verdient als ambtenaar tenslotte ook 500K. Wat een bedragen en wat een onzin.
Hufters zijn het. En bovendien: hoe linkser hoe hufter. Allemaal.
nu weet je waarom de Rottende Berg bij DWDD aanschuift en met een fatsoenlijk en verschillig smoel overal commentaar op levert. Het is voor de schnabbels.
Goedzo boerengraaiLUL rottenberg. Goedzo roverheid uit Brababwe.
Weer een stapje dichter bij een
Maatschappijbrede.Algemene.Betaalstaking.
Kiesrecht helpt niet.
Eigenrichting wel.
Rottenberg doet me altijd denken aan de pinguin uit Batman returns, kan die associatie dan ook niet uit me hoofd zetten
Er moest toch nog extra bezuinigd worden? En dat kan uiteraard weer alleen op de eigen bevolking, want op overheid en graaiend semi-overheid kan dat helaas nooit... dat blijkt maar weer. Ziekelijk arrogante regenten.
Die Rottenberg is een salon socialist, zoals de meeste PVD baantjes jagers!
Als je hem bij DWDD ziet zitten met zijn semi intellectuele praatjes moet ik kotsen, wat een zak.De arbeiders vertellen hoe ze moeten bezuinigen en zelf
zijn zakken vullen,wat een engerd!
Wel geinig is dat juist Rottenberg Rutger in DWDD verweet gebrek aan fatsoen te hebben... helaas is semi moralistisch vingerwapperen door gewetenloze graaiers in een Vara programma, een hardnekkige eigenschap bij PvdA'ers.Of het is een vereiste natuurlijk, dat kan ook.
Arme PvdA-ers,ze worden zelf het meest geplukt door hun leiders.
Ohm | 01-03-13 | 10:27 |
Hebben we echt nog symbolen nodig dan? Me dunkt dat er toch wel genoeg zijn geweest nu.
@Markuz2661 | 01-03-13 | 10:20 |
Die 6 ruggen zijn een symbool van wat er mis is, het gaat niet om die 6 ruggen. Maar ik snap je punt.
Beetje stressen om 6 ruggen terwijl achter het gordijn miljarden verdampen, ok dan.
Ohm | 01-03-13 | 10:07 | + 0 -
Misschien toch al die graaiers zelf te benaderen met mails en ze te confronteren met hun tegenstrijdigheid.
Maar ja, die Rottenberg heeft vooral een grote bek.
Zelfs bij DWDD weet hij die andere graaier Matthijs af te bluffen van tijd tot tijd.
Geld verspilling kun je aan die PvdA-ers wel overlaten. Ik ben benieuwd naar het aandeel alcoholische versnaperingen.
@knerf | 01-03-13 | 09:51 |
Diep triest. We zullen met zijn allen heel snel tot het besef moeten komen dat zoals het de laatste 40 jaar ging gewoon niet meer kan in de toekomst. Maar ja.
"Nee, alleen dat die aanhangers van pruikje me weer allemaal aanvallen."
Supermatthijs | 01-03-13 | 00:01 |
Dus iemand die je attendeert op het feit dat je iemand doodt wenst -maakt mij niet uit WIE het is- dat argument is genoeg voor jou om te veronderstellen, dat degene per definitie op Wilders stemt.
Dan leef je in een nog meer bekrompen wereldje dan Wilders zelf, logischerwijze. Maar van logica heeft een islamiet als jij natuurlijk nog nooit gehoord. Dat snap ik wel. Dat 'islamiet' pas ik even -voor het gemak toe- op je eigen denkwijze in deze: want iedereen die tegen Wilders is, is dus islamiet, volgens jou redenatie!
Nog wat zwart-op-wit? Lekker hoor! :)
Graag meer, Axel073! (Smult) Vroeger had je de SP dan die moord en brand schreeuwde. Nu lijken ze gewoon mee te doen, ond het mom van 'regeringsverantwoordelijkheid'. Ik kom in de lijst van Brabantse Statenleden trouwens een PVV-ster tegen die lid is van het Europees Parlement. Misschien kan ze een lijst boven water toveren wat de delegatiereizen daar kosten, gemiddeld em met uitschieters, totaal en per deelnemend lid.
Ohm | 01-03-13 | 09:48 | + 0 -
Felix de Graaier heeft meer snabbels hoor.
Zie mijn posting van 9.00u
@zovoklets | 01-03-13 | 01:20 |
Praat geen poep man. 6000 voor een paar uurtjes slap lullen betaald krijgen door de belastingbetaler is gewoon zakkevullerij. Dat geld had ook naar een verpleegster kunnen gaan, leraar enzovoort. Als zou Felix 1 keer in de 2 weken een snabbel hebben van 6000 dan nog krijgt hij veel meer dan bovengenoemde beroepen. Nu weet ik wel dat Felix niet in dienst is van de overheid. Maar zonder die overheid verdiend die niks. Grote bedrijven zitten niet te wachten op het kunstje van Felix die nemen liever klinkende namen zoals Arnold Heertje of 1 van die gasten van VI bijvoorbeeld. Wanneer de provincie Brabant 6000 uitgeeft aan iemand van buiten die een gesprek komt leiden, dan mag duidelijk zijn dat de regering nog niet eens is begonnen met bezuinigingen. Ik voorspel jou. Over 20 jaar wordt met verbazing gekeken, dat dit soort dingen konden in deze tijd terwijl gehandicapte, ouderen in tehuizen en nog veel meer hulpbehoevenden zo in de kou gezet worden. Jij hebt geen benul van wat er nu gebeurt en wat er 2014 en 2015 gekort wordt en welke gevolgen dat heeft, anders kan ik je poging tot verdediging van dit soort beloningen niet verklaren.
Er is een budget van 50k voor die vergadering gereserveerd dus moet het op. en als je dat niet in het buitenland mag besteden dan doe je het op deze manier.
Het zal toch niet zo zijn dan er een budget met onkosten niet uitgegeven kan worden.
Braboland, het land van de woonwagen maffia die niet aangepakt wordt, het land van de wiettelers die niet aangepakt worden en het land van door en door corrupte bestuurders.
Als je nitwit Rottenberg inhuurt zegt dat veel over jouw geestelijke vermogens.
kapotte_stofzuiger | 28-02-13 | 21:53
+ 50 x gemiddeld dagsalaris x 3 dagen = 150.000
+ reis- en verblijfkosten = 25.000
totaal = 225.000 euro TAX geld
Ik heb er negentien jaar gewerkt, dit is zakgeld wat er over de balk gegooid is. Nee dan 20 volledig ingerichte Mercedes kantonniersauto's aanschaffen ter vervanging en na levering er achter komen dat 10 werknemers met pensioen gaan en niet meer vervangen worden. Gevolg: 10 auto's overcompleet a 40000, p/stuk. Nog meer?
Felix Rottenberg laat zich ook door de overal op bezuinigende gemeente Amsterdam flink betalen voor zijn discussieleidersschap.
www.at5.nl/artikelen/85695/sp-stelt-vr...
Dan heeft hij nog zijn column in het Parool en zit hij herhaaldelijk in DWDD.
Tot zover wat IK weet over die graaiende salonsocialist.
Grappig dat alles en iedereen Wilders altijd beschuldigde van polarisatie. Maar dat was altijd onzin; hij benoemde slechts misstanden. Daarentegen kan ik andere dingen opnoemen die wel concreet polariserend werken: EU, kabinet Rutt-Samson, gelverslinders zoals dit gebeuren etc
-weggejorist-
De Ruwenberg? Daar vergaderden wij vroeger ook wel met ons bedrijf. Kosten zijn wel geexplodeerd of ze moeten met heel veel meer mensen zijn gekomen dan ze zouden hebben meegenomen naar Parma.
Geld verspillen, laat dat maar aan onze overbodige bestuurslagen over!
@ Einde van de Domheid | 01-03-13 | 08:00 Gelul. Je haalt commercie/vrije markt en overheid door elkaar. In de vrije markt kan alles gerekend worden wat de markt betaalt, bij de overheid moet daar gewoon anders mee omgegaan worden.
Die conferentie was dus een hele dikke middelvinger naar iedereen die tegen de oorspronkelijke conferentie in Italië was. Wat een kleine inhalige mensjes zijn dat.
Als niet-interessant-geachte-burger word je toch helemall achterlijk van die pluche-LUI: gemeente, provincie, regering...... smsijten smsijten smijten, het kan niet op (nog even burgers meer uitknijpen dan maar!)
Felix Rottenberg staat altijd garant voor weggegooid geld. De man is Zum Kotzen. Tenzij je de gelegenheid krijgt de inhoud van je maag in z´n gezicht te deponeren, is het altijd weggegooid geld.
tegenlicht.vpro.nl/afleveringen/2007-2...
Rottenberg Verwaayen interview 'de nieuwe ondernemer en de hyperconsument'.
de politiek luistert niet meer naar het volk, al tijden niet meer. Het doet waar het zin in heeft. De burger heeft het nakijken.
En we zijn ook allemaal zo laf om het te laten gebeuren. In andere landen waren er direct al protesten opgeworpen, en wat doen wij? Wij klagen bij GS.
Felix is OK.
Zoek zin interview met Ben Verwaayen maar eens op. In een lege fabriek over de economische toekomst van Nederland.
Het is een beetje een bijvangst van de braboboerenlullenbraadworsten dat ze zijn gage melden. Matthijs fourneert op iedere schnabbel volgens mij meer dat het dubbele. Enfin, alleen dat 37K voor een zaaltje snap ik niet.
Tenslotte, wat mij betreft is het prima als het hele kabinet, inclusief alle fractievoorziters naar Parma gaat. Af en toe dag en nacht op lokatie doorwerken, daar heb ik geen bezwaar tegen!
Is ook geen wonder: het aanbidden van een Papieren Tijger waarvoor je eens in de 5 jaar aflaat mag doen. Als je zo weinig inspanning levert voor je geloof, dan verdien je natuurlijk niet beter!
Gatver, de gatver, de gatverredamme.
asylumstreetspanker | 01-03-13 | 07:31 | + 0 -
Mogge,
een goed artikel dat precies aangeeft dat de zgn. "Ismen" als idiologie mensonvriendelijk zijn.
Kaas de Vies | 01-03-13 | 01:23 |
KoEkOeK!!!
@ Arjan 05:36
Wie heeft niet heel zijn leven te danken aan hem? Zonder hem was ik niets, een stofje in het universum, een onbekend en onbemind blogger, een complete nobody. Felix is voor mij het voorbeeld van een echte Uebermensch, Nederland zou volledig verloren zijn zonder hem!
www.theovangogh.nl/antisosialistisch%2...
Heeft die azijnpisser ook een partner en zo ja, waarom?
Je zou er toch overspannen van raken.
Felix Rottenberg is toch ziek, mag hij dan wel werken, en waarom kijkt hij altijd zo chagarijnig, allemaal vragen op de vroege morgen...
Het orkest is onderbetaald, dat dan weer wel!
Mensen als Rottenberg..
Nee, eigenlijk was ik vanavond al kwaad genoeg.
Met mensen als Felix Rottenberg kunnen we verder! Als Felix er niet was, wat moesten we dan? Nederland zou toch totaal aan het lot overgelaten zijn als er niet zulke scherpzinnige en verfrissende geesten als, ik noem een Felix Rottenberg, ons allemaal op het juiste spoor zouden brengen! VERNIEUWING! NU! De hele PvdA was de laatste 30 jaar lang niet zo verrassend fris geweest als we Felix niet hadden. Zonder de spitsvondigheden en algehele briljantie van ons aller Felix waren we allemaal eigenlijk allang dood, laten we wel wezen. Zijn héle leven nuttige dingen gedaan. Niet alleen zijn belangrijke politieke leven, maar bijvoorbeeld ook zijn niet één, niet twee, maar DRIELUIK over de Akbarstraat in Amsterdam-West! (ok daar moest Wikipedia even bij helpen want ik was het zelf even vergeten)
Dat laatste is eigenlijk nog het meest positieve wat Wikipedia te melden heeft. Dat mensen vrijwillig, uit eigen zak, ooit een cent hebben betaald voor de belangrijke arbeid van Felix geloof ik eigenlijk niet maar hij is heel bekend en sympathiek en van alles, en ook heel belangrijk bij de PvdA. En dat is ook wat waard! Dat is precies die VOC-mentaliteit! Toch?
Te walgelijk voor woorden
@Supermatthijs | 28-02-13 | 23:25
Zolang jij dit veilig en wel vanachter je toetsenbord kan roepen is er niets aan de hand. Verkondig die mening nu eens elke dag op tv zodat je bekend wordt. Kijk dan na een een paar dagen je social media eens na en verbaas je over de dreigpraat gericht aan jezelf. Ik blijf hopen dat meneer zijn oneindig grote muil nog groter wordt en mensen als jij ophappen kan, dat is me wel 50K waard.
Compliment voor @Supermatthijs.
Hij krijgt het toch maar weer voor mekaar een roedel impliciete en expliciete verklaringen te ontlokken waarin men laat blijken niet op de PVV te stemmen.
Mikkend, op dat: ongedwongen gedrag -> aanpassing attitude, nog effectiever is dan de omgekeerde volgorde.
Ik neem aan dat je regelmatig turft Matthijs, en dan merkt dat je effect sorteert?
@necrosis | 01-03-13 | 03:24
*dimstand *
@Ohm | 01-03-13 | 01:03
Als je zo schreeuwt maak je Joris wakker.
*licht uitdoet en werken gaat*
@necrosis | 01-03-13 | 03:11
ik vertrouw niemand, noem het levenservaring.
Win mijn vertrouwen en een betere metgezel zul je niet krijgen.
@INH.30CL | 01-03-13 | 03:05
Wil je dat echt weten?
Zelfs als je vertrouwen in de 'boven ons gestelden' opnieuw een dreun krijgt?
Mag ik voor al dat geld ook weten waar de conferentie over ging?
Smaakpapil | 28-02-13 | 22:21
Toch wel :), die kale kip kan nog jaren veren groeien.
@necrosis | 01-03-13 | 02:27
Gheghe evenot.
Ik zit Pen P te kijke en er is volgens mij iets mis met de micro van dat wijf en Bumastemweg.
ze spreken als robots.
Duurde een paar minuten voor ik het door had.
hihi.
@necrosis | 01-03-13 | 02:27
Nee, wie dan? De harde waarheid?
Of doe Normaal.Die laatste he?
@necrosis | 01-03-13 | 02:27
Jawel.
*zoeken gaat*
@AntiSoof | 01-03-13 | 00:54
Een mening gewapend verdedigen is wat anders dan diezelfde mening aanvallen. De baarden zijn de aanvallers, de bewakers de verdediging.
Denk daar eens over na.
@Stormageddon | 01-03-13 | 01:04
Behind the man is an idea of zoiets toch?
@pius | 01-03-13 | 00:31
Volgens mij krijg jij betaalt in vrije tijd. ;)
@Supermatthijs | 01-03-13 | 00:44
Hij zait geen haat. Heeft de rechter zelf gezegd! een d66rechter zoals ze zeggen hier. Zelfs die!
@miko | 01-03-13 | 02:05
Beschik jij niet over de GeenStijl extension?
@zeg maar jansen | 01-03-13 | 00:53
Dit is een niuuew. :)
@pius | 01-03-13 | 02:15
Als ik dat vertel, doe ik je veel verdriet.
Dat zal ik je besparen, zo aardig als ik ben.
@necrosis | 01-03-13 | 01:54
Echt? Wie dan?
;)
@zeg maar jansen | 01-03-13 | 00:33
Wie dan?
Ik lees de rest morgen wel weer, allen een welterusten gewenst.
Grote vraag blijft waarom moet ik betalen voor gekken?Die met geld blijven gooien of het niets is.
@AntiSoof | 01-03-13 | 01:35
De datum 4 mei zegt je niets maar je lult wel over vrijheid alsof dat de meest natuurlijke zaak voor je is. Sterker nog, je beweert stellig dat "VRIJHEID IS. Dat kost helemaal niets" en gaat dan nog even door "Vrijheid hoeft niet beschermd te worden...". Daar zullen allen die hun leven hebben gelaten (en hun nabestaanden) om jouw de vrijheid te verschaffen die je nu geniet toch op z'n minst wel een beetje teleurgesteld over zijn. Ook het Defensiepersoneel dat nu nog zorg mag dragen om die veiligheid voor jou te waarborgen zijn wat jou betreft dus van geen enkele waarde. Fijn is het wel te weten dat jij geen beroep zal doen op diezelfde mensen of bv. politie etc. mocht jouw veiligheid ooit bedreigd worden. Die is naar jouw eigen zeggen die bescherming immers niet waard of niet nodig.
V.w.b. de bewapende bewakers (waar je overigens beveiligers bedoelt, maar dat verschil zal voor jouw filosofisch ingerichte brein wellicht te moeilijk te bevatten zijn), als je dat bedoelt zeg dat dan ook zo en kom dan niet aan met je geleuter over " gewapend een mening verdedigen is niet goed".
Mag ik dat allemaal zo zeggen of heb ik dan een"minderwaardige attitude" naar jouw mening en moet ik dus mijn mond houden? Mocht je dat inderdaad vinden,beperk jij dan niet mijn vrijheid die volgens jou mijn "natuurlijke staat is"?
*onder rood groen zwarte dekbed kruipt*
@pius | 01-03-13 | 01:51
Ja, de beste.
Hij weet wie er de komende 10 jaar landskampioen wordt!
*gnehehe*
@hetluis | 01-03-13 | 01:37
Wil je veel geld besparen?
Doek dan gewoon 'de provincie' als bestuurslaag op.
Daar heb ik Rottenberg en zo'n typhuskasteeltje niet voor nodig.
Kosten van bovenstaande: 20 seconden typewerk!
*47.000 claimen doet*
@necrosis | 01-03-13 | 01:42
Heb jij een belchinees?
@necrosis | 01-03-13 | 01:42
Oh kudT, mijn webcam weer aan laten staan.
@pius | 01-03-13 | 01:29
Doe geen moeite, mijn belchinees weet de uitslag al.
Speciaal voor jou de troostprijs:
www.google.nl/imgres?imgurl=http://fan...
necrosis | 01-03-13 | 01:32
u zegt het. Als ze 5 miljoen bezuinigen op de begroting mogen ze volgende week weer, maar wel zonder die rottenberg, die mag ik teveel niet
@Wolveshead | 01-03-13 | 01:25
Je spreekt in raadselen. 4 mei wat bedoel je daarmee?
Eerlijk, ik snap je niet.
Dus of je mij vraag direct beantwoord hebt? En jouw vraag aan mij
'Loopt Wilders met een wapen rond? Vertel eens! Geldt/gold dat ook voor Aboutaleb en Halsema, Fortuyn misschien? Allemaal lieden die gewapenderhand hun boodschap kwamen brengen?'
Zo bedoelde ik dat niet. Ik bedoelde de bewapende bewakers.
Ik mis wat in het hele verhaal.
Wat heeft die 3-daagse conferentie opgeleverd?
En wie is de eigenaar van dat typhuskasteel?
Een vriendje van........?
Ik lig alleen maar wakker van die 6000k aan Kotseenberg. In Noord-Brabant betaal je op Flevoland en Noord-Holland na, het minste aan provinciale opcenten, dus 't zal me werkelijk een zorg zijn. Er zijn kwalijkere dingen waaraan veel meer geld wordt verneukt.
@Jackanders | 01-03-13 | 01:18
Je behandeld mij prima mijn beste. Maar de belangen zijn groot.
* spierverslappers in theepot NEC-spelers gooit*
@AntiSoof | 01-03-13 | 01:17
Ik zal je een hint geven: 4 mei. Moet ik dat nog duiden of zegt die datum zelfs jou iets?
Nu ik zo vriendelijk ben geweest jouw vraag direct te beantwoorden mag ik dan van jou hetzelfde vragen? Ik zat nl. nog te wachten op een antwoord van jouw zijde (Wolveshead | 01-03-13 | 01:02).
@Kaas de Vies | 01-03-13 | 01:23
LOL
Ach ja de burger betaaldt wel, wat maakt het uit :(
@Bakito
Wil je me rond 06:30 wekken? Dank je.
@Stormageddon | 01-03-13 | 01:16
Nu klink je weer iewat sympathieker. Alhoewel je een slim man bent. Vechten is dom. Bevechten is goed als men het goede nastreeft, maar wie bepaalt wat goed is? Toch niet zo een kwal? Die kruipt waar die kan. Wat is goed is de vraag, denk ik.
Ohm | 01-03-13 | 01:06 |
Iedereen moet zijn kloten zien te redden, Ohm.
Sommige beroepen en kunstjes zijn in een bepaald tijdsgewricht gewilder dan andere.
@pius | 01-03-13 | 01:07
Nou ja zeg, probeer ik me een beetje sociaal op te stellen, krijg ik de deksel op mijn neus..
3-1 dan maar.
*Zakken Boogerdbloed naar Goffert brengt*
@Wolveshead | 01-03-13 | 01:14
Interessant. Hoe bedoel je dat precies? Dat kun je zeker niet vertellen hè? Wacht in spanning af...
@AntiSoof | 01-03-13 | 01:10
Zo zou het moeten zijn, maar er zijn helaas hele volksstammen die daar heel anders over denken en koste wat kost de vrijheid van iedereen willen inperken met ge- en verboden, niet zelden omdat dat in een oud boekje staat. Als ze dat voor zichzelf willen: prima, moeten ze vooral doen, maar het probleem is dat die dat ook voor jou en mij willen inperken en ze willen zelfs dat wij dat niet belachelijk mogen vinden.
Sommige van die volksstammen hebben er ook geen probleem mee om dergelijke waandenkbeelden met geweld aan iedereen op te dringen. En tegen dat soort lieden (leugenaars, in jouw woorden) moet de vrijheid telkens weer bevochten worden. En dat kost helaas geld.
@AntiSoof | 01-03-13 | 01:11
Ik zou me in jouw geval niet zo druk maken om de typos, het lijkt mij dat jouw geestesgesteldheid meer aandacht verdiend.
@AntiSoof | 01-03-13 | 01:10
Zuip is wat minder, je begint verkeerd te antifilosiferen.
@Stormageddon | 01-03-13 | 01:04
100.000 mensen in een parlement werd een beetje druk, vandaar dat we het nu met eentje doen.
Overigens kost de vrijheid niet alleen geld. Het heeft levens gekost en dat is niet in geld uit te drukken. Ik ben blij met wilders, ik ben blij met gS en Powned. Ik ben blij met elk tegengeluid dat die rooie honden en islamaanhangers dwars zit.
^Weer sorry van de typos.
@Stormageddon | 01-03-13 | 01:04
Een mening kost geld dus. De vrijheid van meningsuiting lost geld, zeg je. Vrijheid kost geld.
Nou, Stormageddon, dat klopt dus niet. VRIJHEID IS. Dat kost helemaal niets. Als we toegeven aan dat idee, dat vrijheif iets zou kosten is dat de dood in de pot. Vrijheid IS. Dat kost niets. Dat is een geboorterecht. Degenen die willen doen geloven dat dat kost zijn leukgenaars en verleiders. Vrijheid hoeft niet beschermd te worden, want vrijheid is de natuurlijke staat. Wie dat principe omdraait is een leugenaar.
Ohm | 01-03-13 | 01:03 |
nl.wikipedia.org/wiki/Arbeidsdeling
@Jackanders | 01-03-13 | 01:04
Mij is de esthetiek in deze worst mijn waarde alleen de punten tellen.
Als Feijenoord-supporter is dat al wat ik me kan permitteren;)
@zovoklets | 01-03-13 | 00:57
Ja want loodgieters betalen geen belasting en premies wou je zeggen? En die hoeven ook hun bedrijf niet te promoten?
@zeg maar jansen | 01-03-13 | 01:01
Wat denk jij zelf? Defeniëer jij dat zelf eens? Want als jij dat vraagt, dan voel je toch wel wat ik bedoel, of niet zoms?
@AntiSoof | 01-03-13 | 00:51
Niks kostbaarder. Maar jij wordt er niet om bedreigd. Wat Wilders zegt, dat zeggen honderdduizenden mensen op feestjes en in de kroeg. Die worden niet bedreigd. Die mensen kiezen de man om namens hen te spreken in het parlement (krankzinnig systeem, maar zo is het nu eenmaal), en daarmee roept Wilders de weerstand op en denken sommige idioten dat als Wilders dood is, dan ook de mening verdwijnt. Daarom wordt Wilders bedreigd en niet die honderdduizenden anderen, want hij doet het namens hen in het openbaar. Waar het ultimo om gaat is de vrijheid van meningsuiting in het openbaar. Dat wordt beschermd. En de bescherming van vrijheid kost geld. 't Is helaas niet anders.
@pius | 01-03-13 | 00:53
Eerst maar hopen op een mooie pot, verdelen we daarna de prijzen/tranen wel.
-weggejorist-
@AntiSoof | 01-03-13 | 00:54
Loopt Wilders met een wapen rond? Vertel eens! Geldt/gold dat ook voor Aboutaleb en Halsema, Fortuyn misschien? Allemaal lieden die gewapenderhand hun boodschap kwamen brengen?
AntiSoof | 01-03-13 | 01:00 Wat is een minderwaardige attitude? Definieer dat eens.
Kunnen degenen met een minderwaardige attitude niet stil zijn? Evenals stroperige slijmballen? Het is zo zonde van de discussie? Dus wie niet eerlijk is (geld verdiend of VRINDJES IS); bek houwen. En wie dom doet om de dommigheid, zoek ander vertier.
@Supermatthijs | 01-03-13 | 00:32
Ik betaal liever mee aan de beveiliging van Wilders, dan aan het gegraai en verkwisten/ verbranden van 'ons' geld door die 'rode linkshonden'.
Zullen we het eens hebben over 'normaal doen'?
zovoklets | 01-03-13 | 00:57 |
Vergeet de voorbereidingsdagen niet.
Ohm | 01-03-13 | 00:52 |
Van die 6000,- gaat eerst de BTW af. Dan de commissie van het boekingsbureau. Belastingen en premies. Dan moet je de dagen dat hij geen klus heeft ook nog verdisconteren.
Een beetje loodgieter harkt per uur meer binnen.
@zeg maar jansen | 01-03-13 | 00:45
Nee hoor de titel maakt zijn baan al zoeter, en ja, ik heb ze ook tegen gekomen met hun kaartjes.
EddieS | 01-03-13 | 00:54 Idioot!
Ohm | 01-03-13 | 00:52 |
Google es op speakers academy. Felix is een beginneling in dat wereldje. 3 dagen dagvoorzitter doe ik niet voor dat geld.
-weggejorist-
@miko | 01-03-13 | 00:49,
Een mening is ok. Maar gewapend een mening verdedigen is niet goed.
@Jackanders | 01-03-13 | 00:51
Ik snap dat. Maar leuk vind ik het niet. En ik ben er bang voor.
Maar ik blijf hopen.
miko | 01-03-13 | 00:52 Vraag jij een nieuw toetsenbordje voor Vaderdag.
@miko | 01-03-13 | 00:52
ooww ooww hi=hij 1=! dar = daar
@zeg maar jansen | 01-03-13 | 00:14
En daar had hi geen beveiliging meer nodig!1 Dar woonde pius. ;)
zovoklets | 01-03-13 | 00:45
Ik bedoelde van Nieuwkerk met 500000 salaris die bril van 3FM met iets van 300k + en Felix die 6000 in een paar dagen verdiend en die gevraagd wordt om een praatje te houden op verzoek van de PvdA Brabant. Dat Felix daar staat, komt volgens mij omdat het een PvdA man is. Dat klopt gewoon niet.
@pius | 01-03-13 | 00:45
Voor en na zondag pius, dan gun ik je weer het beste.
@Stormageddon | 01-03-13 | 00:48
Wat snap ik niet? Als ik een abjecte mening zou hebben is dat hetzelfde als dat een 'gekozene' (wat al niet klopt, maar ja) een mening zou hebben. Waarom is de mening van een Wilders bv kostbaarder? Leg dat 's uit.
@zeg maar jansen | 01-03-13 | 00:46
Zo is het.
@Supermatthijs | 01-03-13 | 00:06
Zo een beetje als die sjich die zich uitsprak over de tongkanker van Ayaan Hirshi Ali?
Als jer het zo bekijkt dan moeten er een hoop mensen niet zeuren als ze een soweto halsketting omkrijgen.
@AntiSoof | 01-03-13 | 00:07
Huh?
@azoturie | 00:18
Beperkte het zich maar tot de ambtenarenkaste. Dan was het nog een beetje te overzien. Het fenomeen breidt zich, hardnekkiger dan een veenbrand, uit over tal van semi-publieke instellingen. Ik breng een deel van mijn tijd door in een Oostafrikaans land. Zo'n arm land waar nogal lacherig over wordt gedaan, qua corruptie en nepotisme. Ik kan u mededelen: wat in het 'rijke' Nederland gebeurt is verwerpelijker.
@AntiSoof | 01-03-13 | 00:34
Nee, je snapt het niet. Niemand roept narigheid over zich af met een mening en du moment dat dat wel gebeurt dan is niet degene met de mening de schuldige en die moet maar beter oppassen, maar degene die de mens met de mening de wil snoeren is de schuldige. En ja, als het centen kost om de mens met de mening te beschermen tegen de wilde met met een zwaard dan moet dat maar.
Watapatja | 01-03-13 | 00:47 Van uitruilen komt uithuilen.
@Ohm | 01-03-13 | 00:42,
Daarom zei ik al het zijn VRINDJES van elkander. Ze kennen elkaar.
knoekeboer | 01-03-13 | 00:44 |
Vergeet je VVD niet, die rooie rakkers.
pius | 01-03-13 | 00:44 Het is kudt met peren.
@knoekeboer | 01-03-13 | 00:44
nl.wikipedia.org/wiki/Anale_fase
Ohm | 01-03-13 | 00:42 | +
Bestuurders doen echt wel wat, ook nuttigs. Maar het is nauwelijks te kwantificeren.
wakkere_nederlander | 01-03-13 | 00:44 Nee, dan wil ie meer salaris.
@Watapatja | 01-03-13 | 00:39
Mocht een verbouwing de reden zijn dat het provinciehuis geen geschikte locatie was dan nog is het niet uit te leggen dat er een locatie gevonden moest worden die niet al in beheer van het Rijk is. Gemeentehuizen of Defensielocaties bv.. Dat in eerste instantie Parma werd uitgekozen bewijst wel dat die insteek nooit als optie is overwogen.
@Jackanders | 01-03-13 | 00:44
Pleas please please. Gun ons. Gun ons. Gun ons.
*schoenen van jack aflikt*
Maak nou maar geen ruzie,iedereen ziet toch dat de zaak gierend uit de klauwen loopt, zogauw die rooie ratten gaan regeren is het gepiept, toch knap dat elke keer als die gluipjanussen het voor het zeggen krijgen de boel zo snel naar de ratsmadee is, je kunt er elk cliche op loslaten, afwachten wie er het eerst bungelt in een fris lentebriesje
brutus68 | 01-03-13 | 00:39 | + 1 -
Zolang hij maar geen haat aan het zaaien is en constant mensen op hun geloof aan blijft vallen. Het aansturen op een burgeroorlog gaat mij toch wat tegen staan. Wees dan een vent en zeg dat je tegen de vrijheid van godsdienst bent, maar doet hij niet.
@zeg maar jansen | 01-03-13 | 00:41
Praat me er n niet van. Nog meer bezuinigen om nog meer te slopen. The nerve. Ik begin langzamerhand ook woede te ervaren.
Is dat wat dan?
@pius | 01-03-13 | 00:40
Als je dat zondag om een uur of half drie nòg een keer zegt, ben ik een blij man. ;)
@zeg maar jansen | 01-03-13 | 00:19
facility manager!
@Uw Verzekeringsadvis | 01-03-13 | 00:31 Hij wordt hier anders tot mythische proporties verheven. Door zowel voor als tegenstanders. Kinderachtig gedoe.
Sliptong | 01-03-13 | 00:42 De PVV heeft geen leden. Stel je voor. Dan moet je die leden raadplegen en informeren.
@Uw Verzekeringsadvis | 01-03-13 | 00:31
Wel grappig dat Wilders "aanhangers" heeft en de overige partijen "leden". Dus de PVV heeft alleen hangarounds en andere partijen full members. Zo maar even een spinsel.
Tja. Ik ga best goed, maar dat soort bedragen naar binnen halen in zo'n korte tijd gaat in mijn leven niet gebeuren denk ik. En als een ander dat verdient, gun ik hem of haar dat van harte, maar godverdomme, wij betalen met zn alle voor die mensen. Dat klopt gewoon niet.
pius | 01-03-13 | 00:40 Tegenvaller? Heeft dit kabinet ook regelmatig.
Sliptong | 01-03-13 | 00:37 |
Mee eens, gewoon Watapatja als dictator, dan komt het helemaal goed.
Typhus.
M'n onmiddellijke minkudo's krijg ik van Supermatthijs. Duidelijk.
Ik snap ineens waarom ie zo halsstarrig het onderwerp moest verleggen. Het is Felix.
Supermatthijs | 01-03-13 | 00:32
Je brengt het wat ongelukkig? Lijkt me een understatement. Maar Wilders mag zeggen wat hij wilt, of wij het er eens mee zijn of niet.
zovoklets | 01-03-13 | 00:36 |
De hardste roepers hebben geen idee wat een conferentie kost. Je kunt je wel afvragen waarom ze niet op hun eigen provinciehuis zaten. Iets met verbouwing dacht ik.
@Professor Superhirn | 01-03-13 | 00:30
Mens versus robot... Grotere tegenstelling is er haast niet.
@Watapatja | 01-03-13 | 00:30
Je hebt helegaar geen politici nodig. Politici: de onnodige cadeauverpakking der democratie.
Supermatthijs | 01-03-13 | 00:32 Ben jij Felix zelf?
* Ineens een ingeving heeft *
zeg maar jansen | 01-03-13 | 00:35 |
En die zit daar echt niet gratis.
Watapatja | 01-03-13 | 00:27 |
Weet ik niet. In beide gevallen hoef je de volgende dag geen brood minder te eten of de step van je kinderen te verpanden.
Het valt mij alleen op dat de vergadering van de provincie a 50k remmen los maakt maar niemand het heeft over de besteding van de miljarden die daar ter tafel zullen zijn gekomen.
@Supermatthijs | 01-03-13 | 00:01
Supermatthijs klinkt zo Superjan. En dat ís Superjan. Jij bent meer een BB. Vandaar.
Overigens is het natuurlijk niet echt van belang welk tarief Rottenberg vraagt, het is erg dat men het er aan wenst uit te geven. Je zou toch mogen verwachten dat er op dergelijk niveau wel iemand rondloopt die een discussie kan leiden.
Watapatja | 01-03-13 | 00:33 Jan Mulder leeft er van. Die zit er zo goed als iedere dag.
Supermatthijs | 01-03-13 | 00:32 Je brengt het wat ongelukkig? Je brengt het uitermate onbehouwen.
En dat een uurtje of twee achtereen.
@Stormageddon | 01-03-13 | 00:24
En toch is Matthijs een gewoon mens, net als ik, denk ik. Dat hij veel geld wil verdienen met zijn publieke optreden is zijn zaak. Als hij dan narigheid over zichzelf afroept, dan is dat zijn ook zaak, ook al kijken er 4 miljoen mensen naar zijn gepraat. Als mensen graag in the picture willen staan om gemakkelijk de zakken te vullen - vergelijk politici, potsenmakers- dan is dat hun zaak. Dat doet me denken aan baltrappertjes. Die krijgen veel geld voor hun gedoe, en beveiliging ook. Hemeltergende klassejustitie vind ik dat. Waarom moet een stadion gratis beveiligd worden? Raadselachtig. Of zouden het allemaal vrindjes zijn? Denk het wel hè? Zijn we nu bij de KERN? Vrindjes???
Ohm | 01-03-13 | 00:30 |
Bij Harry Mens daarentegen betaal je.
Uw Verzekeringsadvis | 01-03-13 | 00:31 En eentje daarvan is wegens haatzaaien en ruzie zoeken momenteel even out of order.
Ohm | 01-03-13 | 00:30 |
Tafelgasten schijnen betaald te worden. Heb ooit een bedrag opgevangen, 1500.
@zeg maar jansen | 01-03-13 | 00:04
Ja in de trant van ;Ik was erbij!! Je had zijn kop open moeten zien splijten, vet gaaf man!! Maar wel erg voor die man, en zo jong nog he?
brutus68 | 01-03-13 | 00:27 | + 3 -
Dat doe ik niet, Wilders hoeft niet dood om zijn mening maar ik wil zolang hij niet normaal kan doen niet betalen voor zijn beveiliging. Dat is mijn hele punt. Ik breng het wat ongelukkig, sorry.
Ohm | 01-03-13 | 00:30 Niemand komt voor nop. Zou ik ook niet doen.
@Not Muhammad | 01-03-13 | 00:24
Mijn ervaring is dat Wilders hier maar een paar aanhangers heeft, hoor ik overigens niet bij.
@miko | 01-03-13 | 00:15
Echt?
*bankrekening checken gaat*
Maar Blonde Greet is natuurlijk wel de nieuwe boer Koekoek. Je hebt ze nodig voor wat leven in de brouwerij.
Ik heb ooit eens een interview van Fortuyn door Rottenberg op tv gezien. Zaten ze met z'n tweeën te discussiëren. Fortuyn kwetsbaar, met open vizier en recht door zee, Rottenberg vanuit zijn socialistische ivoren toren, diep verontwaardigd bij het aanhoren van zoveel politieke incorrectheid.
Het spreekwoord "de besten gaan altijd het eerst" kan bijna niet beter verbeeld worden.
@Stormageddon | 01-03-13 | 00:28
Ik had er totaal over heen gelezen!
@zeg maar jansen | 01-03-13 | 00:20 |
Nou ja, het is 5000 ex btw. Dus de staat pakt ook 1000. En ik ga er ook vanuit dat het 6000 inclusief was voor 3 dagen. Maar dan nog. Wanneer de tafel gevuld is bij DWDD met van Nieuwkerk, Felix en bv die 3FM bril wat kost dat dan vraag ik me af. Krijgt die gozer van 3FM daar dan nog een extra beloning voor of komt ie gewoon langs voor nop? Vragen vragen vragen..
typo @ 00:24
wordt = worst
Supermatthijs | 01-03-13 | 00:27 |
Morgen nog een keer nuchter nalezen.
Supermatthijs | 01-03-13 | 00:23
Je stelt het niet erg te vinden, lees hierboven. Luister vriend, ik heb niks met Wilders, maar om een politicus dood te wensen zoals jij doet gaat te ver.
@Supermatthijs | 01-03-13 | 00:18
Dank je.
Ik vind ook dat hij zijn toon moet matigen. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Anderzijds wil ik ervoor betalen dat hij zijn mij onwelgevallige mening kan uiten.
Dat is voor mij echt van groot belang. De essentie van beschaving vind ik dat.
Wat ik al zei, het podium om hem te bestrijden is stemrecht, de rechter en de politieke arena etc.
Maar we mogen hem nooit overleveren aan de dreigers. Nooit. Dat zou een onvoorstelbaar verontrustend precedent scheppen.
Daar geloof ik heilig in.
Waarom ik dat vind heb ik al uitgegelegd.
zovoklets | 01-03-13 | 00:25 |
Is het je eigen geld of niet, heel bepalend.
Watapatja | 01-03-13 | 00:25 Die streek met die motie van gisterennacht werd hier zo goed als unaniem theater genoemd.
Om maar even een duidelijk voorbeeld te geven.
Watapatja | 01-03-13 | 00:25 | + 0 -
Ik geloof dat ik het in grote lijnen met je eens bent. Maar zeker weten doe ik dat niet.
Die 4 miljard extra bezuiniging moet toch gemakkelijk op te brengen zijn door dit soort flauwekul uitgaven te stoppen.
Supermatthijs | 01-03-13 | 00:21 |
Moeilijk he, tegen mensen zeggen dat je het te scherp formuleerde. Vrijheid van meningsuiting boven alles, beveiliging zouden we belachelijk moeten vinden, maar is het niet. En ja, de meeste mensen vinden Blonde Greet met name over de Islam doorslaan en keuren zijn confrontrrende stijl af.
Is er wel eens onderzoek gedaan naar een maximum bedrag, in geld, dat nog invoelbaar is voor de mens die dat beheert?
Baal je wel van 340.000,- verlies op 10 miljoen maar niet meer van 340 miljoen op 10 miljard?
Wat is dat toch met dat compulsief refereren aan Geert Wilders van reaguurders? Toch geen latente liefde mag ik hopen?
@AntiSoof | 01-03-13 | 00:15
Ik keur elke extreme mening goed, zolang die niet oproept tot geweld. Zal mij helemaal wordt wezen.
Maar vertel eens: hoe vaak wordt jij bedreigd om je mening in het dagelijks leven om datgene wat je roeptoetert? (Ga eens deaud op GS telt niet!)
Het gebeurt alleen mensen die "in the picture" staan, en dan is het meestal alleen mailtjes en op twitter en wat vervelende telefoontjes. Nou ja, dan kun je naar de politie. Dat is de maat. Dreigen met geweld mag niet.
Het is dezelfde maat alleen de mate van dreiging en en de openbaarheid van de functie nopen tot andere maatregelen. Maar als het Matthijs van Nieuwkerk overkomt (waarvan ik het me niet kan voorstellen want die heeft geen mening; want geen verstand) maar even als voorbeeld: dan mag hij ook 24uurs beveiliging.
brutus68 | 01-03-13 | 00:22 | + 0 -
Niet waar brutus, dat vraag ik nergens.
Supermatthijs | 01-03-13 | 00:21 Jij bent echt heel erg. Weet je dat wel?
Jij bent erger dan de felste aanhanger van Geert.
AntiSoof | 01-03-13 | 00:18
Omdat Supermatthijs de executie van Wilders goedkeurt. "Omdat hij er zelf om gevraagd heeft" aldus Supermatthijs...
miko | 01-03-13 | 00:15 | + 0 -
Zolang ze nog geld hebben voor schultenbrau moeten ze niet zeuren.
Ohm | 01-03-13 | 00:20 Het tarief is zes mille. Per dag of dagdeel.
Ah, het onderwerp is geswitched naar de kosten van de beveiliging van Wilders zie ik. Het is inderdaad erg dat die kosten gemaakt worden. Dat ligt echter niet aan Wilders maar aan diegenen die woorden slechts met wapens willen bestrijden. Dat Supermatthijs daar anders over denkt mag toch niemand hier verbazen. Per slot van rekening is die de mening toegedaan dat van Gogh en Fortuyn door eigen toedoen zijn vermoord, althans dat maak ik uit zijn reacties op.
@Zoloft | 01-03-13 | 00:18 |
Nog wel meer denk ik. Ik vraag me af wat hij krijgt voor een optreden bij DWDD.
azoturie | 01-03-13 | 00:18 En zo is het.
Die kaartjes van de conciërge, is dat echt zo?
pius | 01-03-13 | 00:11 | + 1 -
Ik weet wel dat er iets in je redenatie zit. Je bent niet voor niks één van de redelijkste hier. Maar mijn punt dat ik probeer te maken is dat Wilders weleens iets minder hoog van de toren mag blazen. Als er voor normale kritiek op de islam persoonsbeveiliging nodig is, prima. Maar niet voor dat constant trappen tegen een geloof en mensen in de hoek zetten en ontmenselijken.
@brutus68 | 01-03-13 | 00:16
Waar lees jij dat???
Deze ras-PVDA'r verdient dankzij de PVDA baantjesmachine omgerekend zo'n 400K per jaar.
Ik begrijp nu waarom hij zegt dat het goed gaat in Nederland en wij niet moeten zeuren.
Ik begrijp nu ook dat er PVDA adepten zijn die het onderwerp in deze draad heel graag veranderen richting de grote blonde lijder.
Ze kunnen het niet laten. Ze bestukken elkaar met gewichtige functietermen. Wie de duurste Boer&Croons mag inhuren, heeft de grootste piemel. Ze huren rustig even een kunstenaar in om een jaarverslag van een onbeduidende commissie te verluchtigen. Voor het minste of geringste moet een 'campagne' georganiseerd worden, compleet met nieuwe huisstijl. De Nederlandse ontwerpbranche zou instorten zonder overheid.
-
Er kan niets gebeuren zonder dat er tenminste een dure tentoonstellingstent en en cateraar aan te pas komen. Een nieuw model kliko is al een aanleiding voor een groot feest - en vooral veel pers. Zelfs de conciërge (pardon: facility manager) heeft 250 grams geschepte geëmbosseerde visitekaartjes
-
En het houdt niet op - en het gaat maar door. De ambtenarenkaste heeft de overhand. De overheid is alláng niet meer dienstbaar aan haar burgers; de burger is tot horige gemaakt van een incompetent bestuur, dat geen stápje (en: geen Eurocent) in macht en invloed kan inboeten.
-
Jammer dat wij geen Beppe Grillo hebben.
@miko | 01-03-13 | 00:15
Oeppsssss, had ik niet moeten doen, Pius is nog hier.
*stootkussentje pakt8
@Supermatthijs | 01-03-13 | 00:08
Je stelt zelf onomwonden dat je voor de liquidatie van politieke tegenstanders bent. Dat maakt je een fascist van het ergste soort.
@Supermatthijs | 01-03-13 | 00:08
Daar hebben Henk en Ingrid geen geld meer voor!
Dat is opgegaan aan de bouw van weer een nieuwe moskee en aan de kickboks cursussen van pius.
@zeg maar jansen | 01-03-13 | 00:12
Je hebt gelijk ook :)
@Stormageddon | 01-03-13 | 00:08
Dus keur jij een extreme mening beveiligd door wapengeweld goed? Dat klopt niet, Stormageddon. Als ik een extreme mening heb moet ik maar aan de politie vragen of ze me willen beveiligen? Mens, ze zijn veel te druk met de zakken te vullen met verkeersboetes. Dat is meten met twee maten. Hoeveel mensen ik achter mijn mening heb staan maakt niet uit. Er moet meten met één maat zijn.
miko | 01-03-13 | 00:12 Zoals gezegd. Voor Abutaleb werd een gepantserde auto aangeschaft en de inrit naar het ministerie verbouwd.
En toen de verbouwing klaar was en de auto nog niet eens ingereden ging ie weg en werd ie burgemeester in Rotterdam.
miko | 01-03-13 | 00:10 | + 0 -
Jij bent geen aanhanger van pruikmans ? Gelukkig maar, en dat ik de plan soms mis sla weet ik maar ook dat er soms best iets zit in wat ik stel. Anders reageerden niet zoveel mensen op me.
@ad melkert | 01-03-13 | 00:01
Heb jij trouwens nog beveiliging??
@Supermatthijs | 01-03-13 | 00:01
Trouwens je vond de beveiliging van Femke, Aboutaleb of die burgemeester van Helmond ook niet terecht?
Supermatthijs | 01-03-13 | 00:06 |
Ik keur de vorm niet goed, maar neemt niet weg dat ik het bizar vind dat je in Nl bescherming nodig hebt. Mijn mening over politiek, graaiers, tuigh en ambtenaren is ook niet mals. Gelukkig kan ik het anoniem uiten, zo als alle reaguurders hier. Maar goed ook, ze zouden me wurgen.
Uw Verzekeringsadvis | 01-03-13 | 00:08 Om zes uur morgenochtend.
@Supermatthijs | 01-03-13 | 00:08
Nee. Het is de verantwoordelijkheid van de staat. Hij doet zijn uitspraken als volksvertegenwoordiger. Ik zal nog verder gaan. Ook als Wilders geen parlementslid meer is zal de staat hem moeten blijven helpen met zijn beveiliging tot hij het zelf kan of het niet meer nodig is. Desnoods Zijn hele leven.
zovoklets | 01-03-13 | 00:08 "De reaguurders"? Het is er maar één. En die is nogal halsstarrig.
@Supermatthijs | 01-03-13 | 00:01
Noem me geen aanhanger van de pruik.Je sloeg de plank volledig mis en dat weet je,... tenminste dat hoop ik.
me,myself and IK | 01-03-13 | 00:06 Onder de armen verdeeld. Links drie mille en rechts ook drie mille.
@Supermatthijs | 28-02-13 | 23:46
Weet je wat het erge is? Je hebt zelf niet eens door hoe ontzettend stompzinnig en ongelofelijk achterlijk dat is. Het gaat jou nu blijkbaar om Wilders en een mening die jij abject vind. Prima, mag je vinden.
Maar stel nou eens, dat jouw grote socialistische gedachtegoed waar jij blijkbaar met hart en ziel in gelooft en wat je van de daken schreeuwt, door anderen dermate abject wordt gevonden dat ze jou daarom een koppie kleiner willen maken. En dan ook nog eens als jouw boodschap blijkbaar zo populair wordt en zo'n grote aanhang krijgt dat anderen dat als bedreigend ervaren. Hou jij dan op met roeptoeteren? Ga je je dan koest houden met je boodschap waarin jij gelooft? Laat jij je dan muilkorven door bedreigingen?
Het gaat even om het principe hè? Niet wat je mening is, of wat je roept: dat zal mij aan mijn reet roesten het gaat om het principe dat je ergens in gelooft en je mening verkondigt en dat op weerstand stuit. Hou je dan je bek? Blijkbaar wel.
Kortom: geweld en dreigen daarmee is voor jou dan dus blijkbaar waardevoller dan de vrijheid om een onwelgevallige mening te moeten aanhoren. Dat mag natuurlijk, maar dan heb je niet zoveel begrepen.
Kaas de Vies | 28-02-13 | 23:57 |
De Provincie Brabant heeft veel centjes in de pot van de verkoop van een energiebedrijf en heeft daar met een paar man over vergaderd.
Iedereen vindt de kosten van de vergadering hoog maar heeft geen idee wat ze dan, binnen de provinciale kaders, met de miljarden zouden moeten doen. Dus gaan de reaguurders het over de beveiliging van Wilders hebben wat dat is ook duur kwa geld.
*Zet je computer mar weer uit*
pius | 01-03-13 | 00:04 | + 2 -
Prima, maar laten die xenofoben die op hem stemmen dat maar eens voor hun rekening nemen en val mij er niet mee lastig.
AntiSoof | 01-03-13 | 00:06 |
Ik bedoel Spanje. De volksaard daar kan nog tot rare excessen leiden.
Denk dat Joris onderhand wel wat comments weg mag halen ter voorkoming van problemen.
@miko | 01-03-13 | 00:05
Goed. Als het maar onbewapend gebeurd. Anders is het een vorm van fascisme.
Supermatthijs | 01-03-13 | 00:06 Schopt Geert dan?
Ik dacht het niet. Hij is niet tegen de islam, hij is tegen de islamisering binnen ons land.
Dan ben je een echte een ware socialist, als je voor een gezelschap een praatje houdt en daarvoor 6000 euro in je zak steekt.
Watapatja | 01-03-13 | 00:04 | + 0 -
Uitkomen voor je mening kan ook zonder steeds weer naar een groep gelovigen te schoppen. Dat kan ook op een ietwat beschaafde manier.
@Supermatthijs | 01-03-13 | 00:01
A gossie, lul toch niet zo stom er zijn hier haast geen W. aanhangers dat moet je onderhand wel weten.
Supermatthijs | 28-02-13 | 23:56
Pech voor jou, dat mag nu eenmaal. Het is wellicht een uitwas, maar moet kunnen. Jouw gedachtegoed/hersenspinsels zijn wat zorgelijker. Jij stelt het niet erg te vinden dat politici met een afwijkende mening vermoord worden, want die zijn lastig. Je bent een eng mannetje.
@Watapatja | 01-03-13 | 00:00
Spanje, bedoelde je?
Nou, ik hoop maar dat het goed gaat. Want geweld is volgens mij niet de weg. Bovendien wie is de leider? Zo een betweter? Wat moet er na de 'overwinning' gebeuren? Onvrede kan ik begrijpen, maar zonder kennis en inzicht is een opstand gedoemd om te mislukken, sterker nog, het leidt tot nog meer narigheid.
@AntiSoof | 28-02-13 | 23:38
Als er morgen een dwaas op een zeepkist gaat staan in een kansen buurt en Allah en zijn pedoprofeet vervloekt dan vind ik wel dat de politie hem moet beschermen. Sterker we beschermen zelfs mensen die een moord hebben gepleegd tegen een volkswoede zoals Volkert, en ja daar ben ik het ook mee eens.
@Supermatthijs | 28-02-13 | 23:56
Hij blijft een verkozen volksvertegenwoordiger dat is mijn punt. Wat ik van hem vind doet niet ter zake. De democratie is gebaat bij zijn bescherming.
miko | 01-03-13 | 00:03 En de andere dag bij de koffieautomaat eindelijk iets te vertellen heeft.
Supermatthijs | 28-02-13 | 23:59 |
Ik zou me maar eens drukker maken over de idioterie dat iemand beveiliging nodig heeft, omdat hij uitkomt voor zijn mening. Dat zegt nl een hoop meer over onze maatschappij.
@Supermatthijs | 28-02-13 | 23:59
Jij bent een beetje een omstander bij het kopschoppen die zegt: Hij zal het er wel naar gemaakt hebben! Waarnaar je rustig naar huis gaat en op TV het zaakje terug ziet en er dan met een kop koffie schande van spreekt.
Supermatthijs | 01-03-13 | 00:01 Het topic ging er niet over totdat jij er over begon.
Oftewel, je hebt het aan jezelf te danken trol.
@Supermatthijs | 28-02-13 | 23:56
Een ludiek iets moet zijn beveiliging kosten?
laten we dan Thieme ook korten op haar toelage vanwege haar zinloze cato imitatie.
Bah.
correctie voor mezelf: het is natuurlijk schijt hebben in/aan
Kaas de Vies | 28-02-13 | 23:57 | + 0 -
Nee, alleen dat die aanhangers van pruikje me weer allemaal aanvallen.
@Supermatthijs | 28-02-13 | 23:46
Noem eens een uitspraak op waarvan jij zegt dat het redelijk is dat hij daar een kogel voor mag koppen? EEN!
ik niet en heb niks maar dan ook niks met Wilders.
Supermatthijs | 28-02-13 | 23:56 Jij betaalt die beveiliging toch niet zelf?
AntiSoof | 28-02-13 | 23:57 |
Toch komt er weer een moment dat het volk de wapenen opneemt in de EU, in Spanke zitten we er dichtbij. Noemen ze revolutie, meestal het bevin van verandering.
^sorry voor de typo's
brutus68 | 28-02-13 | 23:54 | + 2 -
Moord is nooit oké, dat zeg ik nergens, wel dat die kosten voor de beveiliging eens moeten stoppen. Maar dat is een heel ander punt. Laat Henk en Ingrid het maar eens ophoesten door wat minder schultenbrau te consumeren ofzo.
De naam zegt het al Felix ROTTENberg, zo zijn er vele salonsocialisten. Zij die mooie woorden spreken, maar ondertussen hun zakken vullen. Wat draagt deze man in godsnaam bij aan onze maatschappij, die tevens door zijn partijgenoten naar de knoppen wordt geholpen? Daarnaast zijn ze bij zo'n provincie natuurlijk ook ziek om dit soort zaken te organiseren, zeker in deze tijd. Als er eens bezuinigd zou worden op dit soort onzin, en vele andere waanzin in dit land, dan hoefde burgemeester van der Laan niet om sponsors te bedelen bij de inhuldiging van onze Koning,wat een grote schande is. Ook zouden bejaarden, burgers en eerlijke buitenlui heel wat minder belasting hoeven te betalen. Er wordt in Nederland en Europa heel veel geld over de balk gegooid, meestal ten voordele van de elite, die zich laten verwennen, doen wat ze leuk vinden,in exclusieve etablissementen vertoeven en veel te hoge salarissen / honoraria ontvangen.
@Stormageddon | 28-02-13 | 23:53
Weet ik zo net nog niet.
Ze stinken altijd wel erg uit hun muil, die krakerts.
@Supermatthijs | 28-02-13 | 23:25
Hij heeft geen beveiliging nodig vanwege ZIJN grote muil. Maar omdat er een aantal mensen rondlopen die woorden erger vinden dan kogels.
Had even computer probleempjes, iets gemist?
@Stormageddon | 28-02-13 | 23:49
Terrorimebestrijding? Omdat hij gekozen is door minimaal 50.000 mensen? Onzin. Terreur? Ook dat is zo een term... Nee, hoor. Iemand is gewoon een mens. Ook al is hij gekozen. Getallen en macht mag men niet koppelen. Fascisme keurt dat echter wel goed. Ja, dat komt hen goed uit. Maar of het eerlijk en wijs is? Aan me hoela. Macht is het woord, niet de wapenen. Een mens heeft een mening, ook al is hij door vele mensen gekozen omdat zij denken dat dat goed is en er geen berer alternatief is. Maar dat keur niet impliciet gewelddadigheid goed. Wie wapens nodig heeft voor zijn woord is niet in staat zijn standpunt aannemelijk te maken.
pius | 28-02-13 | 23:52 | + 0 -
Wat is dan volgens jou mijn idee ? Ik zeg alleen dat ik het zo onderhand zat ben om voor een vuile populist steeds weer de beveiliging te betalen en hij ook werkelijk niks doet om eens wat minder mensen tegen zich in het harnas te jagen. Gisteravond weer, de zg. ludieke motie van wantrouwen. Weet je wat dat ons kost ? Wilders heeft enorm verloren bij de laatste verkiezingen en zou nu zijn plaats eens moeten weten. Aan de zijlijn een beetje zuur kritiek leveren.
@Supermatthijs
Mijn opmerking dat je een achterbaks mannetje bent neem ik terug, dat ben je niet, je komt er recht voor uit dat je Wilders dood wenst.
@Sliptong | 28-02-13 | 23:55
Even de scherpe randjes van het debat.
@Supermatthijs | 28-02-13 | 23:18
Volgens mij betalen we al jaren aan mensen die niet normaal kunnen praten,en alleen motie's indienen.
Jij vind het salaris voor Thieme wel ok?
Ze moesten het allemaal voor niks doen.
-weggejorist-
Rottenberg, 1 van de graaiers van die salonsocialisten onder de bezielende leiding van die gebakken braadlul van een Samson.
Supermatthijs | 28-02-13 | 23:46
Impliciet keur je moord op een politicus dus goed. Omdat hij een mening heeft. Hoe ridicuul die wellicht in jouw ogen ook is, is het humaan om een moord om iemand met een andere mening goed te keuren?
Echt, gast, ik vraag het me af?
Die conferentie ging toch over varkens en stank.
Blijkt het achteraf nog harder te stinken want nu wordt er nog eens goed in de stront geroerd.Een amsterdammer en domme brabantse gedeputeerden een stinkend zooitje.
Die conferentie ging toch over varkens en stank.
Blijkt het achteraf nog harder te stinken want nu wordt er nog eens goed in de stront geroerd.Een amsterdammer en domme brabantse gedeputeerden een stinkend zooitje.
@brutus68 | 28-02-13 | 23:43
Dat doen ze alleen als ze hem zelf niet hoeven op te eten.
@Supermatthijs | 28-02-13 | 23:40
Iedereen mag roeptoeteren wat hij wil, of jij het er nou mee eens bent of niet, dat doet er dus helemaal geen flikker toe. Van mij persoonlijk zouden ze allemaal hun bek mogen houden. Alle 150 en die kloothommels in van K. Helaas, pindakaas... gaan ze niet doen. Live with it.
De grens ligt bij geweld en het oproepen daartoe.
@LangeTijdGeleden | 28-02-13 | 23:51
Ja ja, tijd voor een dubbele Jack on the rocks en lekker onder de wol kruipen.
@Supermatthijs | 28-02-13 | 23:46
Ik heb niks met Wilders noch met zijn uitspraken dat weet je maar vind jou idee nog slechter. De vrijheid van meningsuiting is er om het volk te beschermen tegen de tirannie voor de staat, die vrijheid geld dus voor iedereen en zeker voor volksvertegenwoordigers.
Als mensen het niet met hem eens zijn kunnen ze hem wegstemmen of naar de rechter stappen maar bescherming dient hij te krijgen. Ik betaal daar graag voor.
Dat meen ik.
Hullie hebben het gedaan!
@Stormageddon | 28-02-13 | 22:30
Ja, nadat bekend was geworden dat ze niet naar Parma gingen regende het ontslag indieningen.
Geen zorgen, bij revolutie landen zij als eerste met het hoofd op het blok. De klötzakken die het zelf veroorzaakt hebben.
Supermatthijs | 28-02-13 | 23:46 Ondertussen heb je dit topic behoorlijk gekaapt.
@AntiSoof | 28-02-13 | 23:46
Ja. Maar als volksvertegenwoordiger dien je beschermd te worden door de staat. Ik vind dat een democratische noodzaak. Om dat anders groepen om een afwijkende mening niet meer vertegenwoordigd zijn en hun vertegenwoordigers monddood kunnen maken.
Dat gewone burgers ook beschermd moeten worden in zo'n geval vind ik ook trouwens, maar dat is een ander verhaal denk ik.
@brutus68 | 28-02-13 | 22:14
Met van der Valk is veel mis maar dat is een ander verhaal.
Die afgtrapte theeleuterende zakkewasser had het al gezegd, wij zijn allemaal amateurs, maar het is nog erger, die lulhannessen kunnen er helemaal niks van, gemeente provincie of den haag, het zijn beunhazen, non-valeurs etc, hoog tijd voor bungelen in een fris lentebriesje, en kuttekop rottenberg samen met zijn bijgoocheme maatje van dam iets hoger !!
@AntiSoof | 28-02-13 | 23:38
Een politicus is niet meer, maar een gekozen politicus vertegenwoordigt wel minimaal 50.000 kiezers en is namens die kiezers in het bestuur van de staat gekozen. Een bedreiging van zo iemand is dan een bedreiging van een hoeksteen van de vrije samenleving: de vrije mening die is gekozen. Dat is dan ook een terreurdaad. Terrorismebestrijding en bewaking van het bestuur van staat is een overheidstaak.
Iemand die op persoonlijke titel een mening verkondigt moet dat ook gewoon kunnen, zijn beveiliging zou gewaarborgd moeten zijn door de politie, die is er voor de bewaking van persoonlijk lijf en leden (in theorie) en bedreigen met geweld is strafbaar en dus staat voor een normaal mens de normale juridische weg open.
@van heinde en verre | 28-02-13 | 22:01
Bij dat overleg kun je er ook nog eens 15 schrappen want die luisteren toch niet.
"Workshop Spiegelen met het paard als Co-Coach"
wtf??
wat zijn dat voor mongolen daar in Braboland?
pius | 28-02-13 | 23:37 | + 1 -
Simpel, hij mag blijkbaar alles zeggen maar hoeft niet altijd maar alles te zeggen. Als die beveiliging zo vervelend is kan hij ook eens wat minder hoog van de toren blazen. Gewoon normaal doen en mensen (en hun godsdienst) in hun waarde laten. Maar dat zal wel weer onredelijk geitenwollensokken- gelul van me zijn. Het zij zo.
Supermatthijs | 28-02-13 | 23:42
Dat zegt veel over je gewetensfunctie, vriendje. Dus omdat zijn mening jou niet bevalt is het niet erg als er iemand vermoord wordt? Wat val jij door de mand...
@pius | 28-02-13 | 23:37
Waarom denk jij dat een politicus meer beveiliging nodig zou hebben dan een niet-politicus? Leg dat eens uit. Iemand heeft een menig. Als iemand een mening heeft die weerstand oproept, dan is dat zijn zaak. Als die mening met geweld (wapens) verdedigt moet worden riekt dat naar iets aparts, denk ik.
brutus68 | 28-02-13 | 23:43 Dát zijn de taarten die ze 'weggeven'. Die zijn niet voor eigen consumptie.
Stormageddon | 28-02-13 | 23:38
Die taart maken ze toch zelf van allerlei afval?
brutus68 | 28-02-13 | 23:35 | + 0 -
Je moet mensen niet omleggen om hun mening dus wat dat betreft klopt je verhaaltje. Maar ik zou er geen traan om laten eigenlijk.
Rottenberg is het vleeschgeworden verraad van de gewone Nederlander door de PvdA-"elite". Dit soort mensen heeft scheid aan de mening van de gewone timmerman, de gewone verpleegster, de gewone fabrieksarbeider, de gewone monteur. Nee, wij zijn verheven en uitverkoren. Wij weten het beter voor u. Drinkt u vooral het heerlijke water, ik beperk mij wel tot wijn.
Stormageddon | 28-02-13 | 23:34 | + 0 -
Nee. Roemer en Groen Links hebben nooit op enige sympathie van mij mogen rekenen. Ik pleit nergens voor moord maar blondie zou ook gewoon eens iets minder kunnen roeptoeteren. En bedreigingen komen niet uit mijn hoek. Van heel je verhaal is dus niks meer overgebleven. Sorry.
Stormageddon | 28-02-13 | 23:38 Bij de biologische bakker.
@Stormageddon | 28-02-13 | 23:34
Je redenering klopt niet. Stel dat een gewoon mens een extreme mening heeft die tot moordneigingen leidt. Zou die dan niet evengoed beveilig moeten worden? Wat is een politicus meer?
@brutus68 | 28-02-13 | 23:35
Welnee, dan gaat de vlag uit op z'n kraakpand en wordt er taart gekocht uit de subsidiepot.
@Supermatthijs | 28-02-13 | 23:29
Ieg 22.59 rest ga ik niet nakijken, achterbaks kereltje.
@Supermatthijs | 28-02-13 | 23:32
Huh?
Wilders moet juist beveiliging hebben via de staat. 100 procent.
Waarom vind jij van niet dan?
En die beveiliging, is dat om:
a) De ambtenaren in bedwang te houden?
b) De vrouwen van de ambtenaren tegen te houden?
c) ProjectX Magielsgestel te voorkomen?
d) Anders...
Supermatthijs | 28-02-13 | 23:32 Helaas is de werkelijkheid anders.
Het stemvee van jouw politieke kleur is namelijk niet zo vredelievend als hun geloof zegt te zijn.
En dat maakt beveiliging van een politicus noodzakelijk.
Overigens werd er voor Abutaleb toen ie aantrad als staatssecretaris van Sociale Zaken ook een gepantserde auto aangeschaft. En de inrit van het ministerie aangepast om aanslagen te voorkomen. Hoeft bij andere stassen ook niet.
Supermatthijs | 28-02-13 | 23:32
En als Wilders dan omgelegd wordt ben jij plots de meest hard huilende hier. Hypocriet.
@Supermatthijs | 28-02-13 | 23:18
Dat hij volgens jou niet normaal kan praten doet niet ter zake. Misschien kan jij wel niet normaal luisteren. Waarom moet je altijd de schuld buiten jezelf zoeken. Misschien ben jij wel ziek in je hoofd en verwijt je dat een ander? Heb je dat ooit wel eens bedacht?
Een motie van wantrouwen is een politiek instrument dat iedere gekozen politicus altijd heeft, dat is een grondrecht. Als je niet wilt dat het gebruikt wordt dan moet je je druk maken over de staatsinrichting en de parlementaire democratie, niet over iemand die de regels gebruikt in zijn voordeel. Dat doen ze allemaal, ook de door jou zo bewierookte Roemer, Samsom en die onbekende zak hooi van GL.
Maar je punt is dus eigenlijk dat wij het met z'n allen wel goed zouden moeten vinden dat een gekozen politicus in dit land om zijn mening wordt vermoord, en dat we als samenleving er dus geen cent aan moeten besteden om dat te voorkomen.
Zoals ik al zei: Achterlijk, stompzinnig en kleuterlogica. Maar goed, gezien het feit dat een groot deel van de bedreigingen aan het adres van Wilders uit jouw politieke hoek komt is dat niet eens verwonderlijk.
AntiSoof | 28-02-13 | 23:30 | + 0 -
Dat klopt, Wilders zou eigenlijk helemaal geen beveiliging moeten hebben. Daar zijn we het dus over eens.
@zeg maar jansen | 28-02-13 | 23:25
Bedankt voor de tip, zal me beperken tot nood situaties.
@Supermatthijs | 28-02-13 | 23:25
Ja, dat kan wel, maar men kan beter geen slechte dingen met andere slechte dingen goedpraten. Dat meende Stormageddon ook al, geloof ik.
Dat de hoge ambtenaren zich in de watten leggen is op zich niet goed te praten, ook al moet de heer Wilders beveiligd worden omdat iemand denkt dat hij gevaar loopt wegens zijn mening. Appels met peren vergelijken is dat en bovendien zijn beide gegevens abject. Wilders dient helemaal geen beveiliging te krijgen.
Dostranamus | 28-02-13 | 23:25
Weet jij wie er ook graag mensen in St. Michielgestel opsloot? -oh, wacht-
Uw Verzekeringsadvis | 28-02-13 | 23:28 | + 0 -
Dat doe ik ook nergens dus wat jij nou lult ?
Als je 3 miljard hebt gevangen voor het verkwanselen van je energievoorziening dan kijk je niet op een paar grijpstuivers voor een samenzijn in een aansprekende omgeving...
@Supermatthijs | 28-02-13 | 23:18
Mag lijen dat het THTC team je in de peiling krijgt, indirecte dreigementen, kan je niet maken.
fluffie | 28-02-13 | 23:25 |
Wat zou jij dan graag in Brabant gerealiseerd zien? Meer snelwegen met trajectcontrole?
Ach een voordeel, ze hebben het wel in de regio uitgegeven in plaats van bij die kaasboeren. die krijgen al genoeg hulp van ons.
@AntiSoof | 28-02-13 | 23:15
Hear hear. Poltici: de overbodige cadeauverpakking der democratie.
Uw Verzekeringsadvis | 28-02-13 | 23:25 Tip: Maak het niet te gek. Joris haat witregels.
St. Michielsgestel.
Daar zit toch dat blindeninstituut?
Dus de locatie was wel goed gekozen.
AntiSoof | 28-02-13 | 23:21 | + 0 -
Nee hoor, meneer heeft beveiliging nodig vanwege zijn oneindig grote muil en constante aanvallen op een geloof. Ik stel zet dit tegenover de kosten van die 50.000 euro en het gaat helemaal nergens over. En dat staat, geloof ik.
37.000 euro gedeeld door 50 man is 740 euro incl. BTW p.p. Ik zeg: da's geen geld voor 3 dagen natje en droogje, inclusief overnachtingen.
Psycho Daddy | 28-02-13 | 22:11 | + 3 -
50 man ui Brabo land die kunne toch gewoon om 16.00 uur bij ons mam of vrouw thuis zijn scheelt al gauw heleboel
@PJE | 28-02-13 | 21:47
Klopt, en Noord-Brabant heeft nog een miljardje of zo aan Essent gelden in kas. Snel zelf opmaken, voordat 'Den Haag' het gaat afromen.
Natu-San | 28-02-13 | 21:50 | + 6 -
niks opmaken al die poen van provincies en gemeente,s en waterschappen stallen bij de Ned Bank en dan uit betalen aan die overheidsorganisaties wat ze nodig hebben, en alleen aan nuttige dingen besteden en geen luxe pretreisje moet je kijken hoe met gauw ze beetje
redelijke dingen komen
@Supermatthijs | 28-02-13 | 23:08
Wat een verwerpelijke domheid weer. We hebben het hier over een mensenleven. Wat je ook van de mening van Wilders mag vinden: het is een mens. Dat is de prijs die ik althans gelukkig betaal voor onze democratie, hoe triest het ook is.
@zeg maar jansen | 28-02-13 | 23:18
mag ik u
hartelijk
bedanken
Maar wat hebben de dames en heren geleerd? Wat voor toegevoegde maatschappelijke waarde heeft dit opgeleverd en beter, waar gaan deze gedepureerden het volk mee verrijken?! Vragen, vragen en nog eens vragen. Duiding gaarne!
@Supermatthijs | 28-02-13 | 23:18
Die vergelijking is raar. Dat die meneer beveiligd moet worden omdat hij een gezonde weerstand heeft tegen subculturen is heel wat anders dan een betaalde vakantie in Parma om nog meer regels te verzinnen voor 't gruis.
Supermatthijs | 28-02-13 | 23:18 Maar die zit niet in de regering. De club van verspillers waar dit topic over gaat heeft ons financieel zo goed als de nek omgedraaid.
Dat is een wezenlijk verschil.
@Uw Verzekeringsadvis | 28-02-13 | 23:17
Ik heb het vd meester:
zeg maar jansen | 28-02-13 | 23:18
Kan best goedkoper zijn in het kasteel dan in het eigen provinciehuis.
Hebben ze in het Brabantse provinciehuis een externe cateraar en moet de facilitaire dienst intern kosten berekenen voor vergaderruimte e.d.?
Wat een rotstreek van die rotzak van een rotsocialist, hoe heet ie ook weer.
*langdurig roken gaat*
Stormageddon | 28-02-13 | 23:15 | + 0 -
Mijn hele punt is dat diegene die hier nu zo tekeer gaan over verspilling het wel heel normaal vinden dat er handenvol met geld worden uit gegeven worden aan een politicus die niet normaal kan praten en wiens clubje door allerlei motie's van wantrouwen die ze eigenlijk ludiek bedoelen de staat een meervoud kosten van waar we het nu over hebben.
Uw Verzekeringsadvis | 28-02-13 | 23:17 Enter, spatie, enter. En dan een nieuwe zin typen.
@pius | 28-02-13 | 23:02
Kop op, zie het als een soort van writers bloc.
Hoe te witregelen ben ik nog niet uit, tip ?
Ach, politici zijn toch nodig, want wat zou het land zijn zonder hen? We moeten er toch niet aan denken? Wat een gedoe om kleingeld. Omgerekend per hoofd is het immers maar een paar dubbeltjes. En wat krijgt men er voor terug? Nou regels. Regels zodat het in dit land allemaal weer beter gaat. Na elk incident worden er weer nieuwe regels gemaakt. Voor u. Dus die regels zijn per inwoner gerekend helemaal niet zo duur. Waar zeurt men over? Soms denk ik wel eens, wat zeurt men toch? Maar dan heb ik wel heel veel gezopen. En denk ik dubbel.
@Stormageddon | 28-02-13 | 23:15
Hulde voor jou!
@zeg maar jansen | 28-02-13 | 23:13
Ja. dat was wel een kutstreek ja ;--)
@Supermatthijs | 28-02-13 | 23:08
Wat is je punt eigenlijk?
De beveiliging van Wilders is weggegooid geld, we kunnen hem net zo goed laten vermoorden?
Of: Er wordt wel meer geld verspild dus dan is andere verspilling ook wel ok? Omdat Bayer 10.000 kg kankerzooi in de Rijn flikkert dan is het dus ook helemaal ok als jij je afgewerkte olie of verbruikte batterijen ook in de Waal sodemietert? Zo'n redenatie?
Of is je punt dat het overheidsuitgaven per definitie verspilling is en dat we gewoon die hele klere-bende moeten opheffen?
Dat laatste, daar kan ik in meegaan. Dat andere is allemaal stompzinnigheid, kleuterlogica en achterlijk geouwehoer.
Beveiliging, ook zo'n onbegrijpelijk post. Tegen welk gewis onheil dienden onze tuteurs der Provinciën wel niet beschermd worden?
pius | 28-02-13 | 23:11 En je vorig jaar flink geplust. Vergeet dat niet. ;-)
Die Rottenberg, heeft er wel van geprofiteerd en tevens flink ingenomen (uit de provinciale ruif uiteraard), zag em vanavond bij dwddeur, zo'n wallen krijg je niet van 6 bavianen alleen (lees bavaria)
@zeg maar jansen | 28-02-13 | 23:04
LOL. Gutmensch. Nooit doen. En je hebt me ook geholpen met witregels.
Daarom doe ik nog steeds aardig tegen jou.
Zo'n lul ben jij helemaal niet.
@pius | 28-02-13 | 23:09
Vooruit dan maar. Ik zal het hele bedrag in Rotterdam uitgeven. Zo beter?
Stormageddon | 28-02-13 | 23:07 Dat dus. Dat er een begroting voor is.
Dat alleen al is erg.
@Lewis Lewinsky | 28-02-13 | 23:03
Fuck.
Je hebt me.
Respect.
Lewis Lewinsky | 28-02-13 | 23:07 | + 0 -
Daar betaal je die beveiliging niet mee.
@Supermatthijs | 28-02-13 | 22:59
Voor zesduizend euro geef ik je antwoord.
@zeg maar jansen | 28-02-13 | 23:01
Geen idee. Moet je Spekman vragen, die heeft daar een begroting voor.
Supermatthijs | 28-02-13 | 22:59 Weet je wat mij opgevallen is?
Dat jij om het even wat het onderwerp is er net zo makkelijk Geert bijsleept als het eerste het beste bruinhemd de moslims.
Je bent geen haar beter.
pius | 28-02-13 | 23:02 Ik weet nog dat we jou leerden hoe te linken.
Hadden we dezelfde dag nog vreselijk spijt van.
50k aan vergaderkosten. Dat geef ik in twintig jaar nog niet uit in mijn tent.
@pius | 28-02-13 | 23:01
Dank! Je helpt de economie van Amsterdam geweldig ;)
@Uw Verzekeringsadvis | 28-02-13 | 22:59
Soms ben ik gewoon een prutser. Een hard gelag.
Stormageddon | 28-02-13 | 23:00 Wat zou een nivelleerfeestje kosten?
@Lewis Lewinsky | 28-02-13 | 22:59
*geld ongezien overmaakT*
Supermatthijs | 28-02-13 | 22:59 Over een congres in St Michielsgestel en Felix Rottenberg.
Daar hebben we het over. Over de graai van Felix bijvoorbeeld.
@Desmoulins | 28-02-13 | 22:53
Nee, daar gaat het niet om. Al rekent hij een miljoen, dat moet hij zelf weten. Het gaat erom dat een openbaar bestuurslichaam dat zonder goede reden uitgeeft in een tijd waarin datzelfde openbaar bestuur hogere belastingen oplegt en roeptoetert dat "iedereen de broekriem" moet aanhalen.
Dan is elk dubbeltje dat je verspilt aan een feestje voor jezelf niet alleen hypocriet, het is een belediging voor het volk en een dikke vinger naar de kiezer. En dan blijven ze zich ook nog afvragen waarom die kloof tussen volk en politiek zo diep is.
Pek, veren, hoogste boom en guillotine, m'neer.
En dan vierendelen. De stukjes voeren we aan varkens.
@zeg maar jansen | 28-02-13 | 22:46 |: '50+ -op een dag de grootste groep'
Een (nog op te richten) 'Partij voor de Doden' zou met het wegvallen van hiernamaals-belovende instanties zoals de kerk e.d., toch echt een gat in de markt kunnen gaan vullen, nietwaar?
Een conferentie over de toekomst van de veehouderij.
De sector waarin boeren met een schuldenlast tot over de oren, dieren in zo klein mogelijke hokken volproppen met groeihormonen omdat ze anders niets oplevert.
De ironie is bijna van het scherm af te vegen.
Zet dit nou eens af tegen de kosten van de beveiliging voor xenofobe Geert. Waar hebben we het dan over ?
@pius | 28-02-13 | 22:53
Volgende keer beter :)
@pius | 28-02-13 | 22:46
Als je begrijpelijk had willen zijn, had je beter dit kunnen schrijven:
'Voor de rest een prima stuk dat het denkpatroon van de elite ontrafelt'
*doe maar 6k op mijn rekening o.v.v. Rottenbergje*
Frans1156 | 28-02-13 | 22:56 Hier kut. Een linkje. En voortaan een beetje het nieuws volgen. Het is uit en terna in het nieuws geweest. Wekenlang.
www.telegraaf.nl/binnenland/21176490/_...
'bollegrachtengordelbraadlul' hahaahaa
400.000 voor Cohen in Haren. Bron?
@Stormageddon | 28-02-13 | 22:50
Ja. Daar heb je wel een punt misschien, waar het de mentaliteit eronder betreft.
6 ruggen voor dat hypocriet stuk vreten... Dat is de druppel.
@Uw Verzekeringsadvis | 28-02-13 | 22:47
Je bent niet de enige. De ontluistering en hij liep zo lekker. Enfin, laat maar gaan. Is al stuk;)
En nu eerst Borgen, een realistische kijk op de verdorven wereld van de politiek.
Ik moet echt kotsen van die kale kloothommel Rottenberg. Met zijn betweterige wappervingertje. En zijn lelijke kale kop. En nare, zure geschiedenisleraar op het MBO-stem. Bah.
@pius | 28-02-13 | 22:43
Waarom moet dat van belastinggeld? Is er nou tussen die 50 sukkels die de hele dag niks anders doen als vergaderen niet ééntje te vinden die dat even vrijwillig doet? Of iemand anders op het provinciehuis?
@pius | 28-02-13 | 22:46
Probeer het nog eens, begrijp er nog geen hol van.
Mooi he, zo'n socialistische heilstaat. Lekker sociaal toch? Heeft driekwart van Nederland toch echt zelf op gestemd hoor. Het volk krijgt de leiders die het verdient.
bas ooms53686289 | 28-02-13 | 22:44 Met de groeiende vergrijzing is een partij oprichten voor ouderen een gouden greep.
Het is een kwestie van geduld maar dan is het op een dag de grootste groep.
@pius | 28-02-13 | 22:43
'Voor de een rest prima denkpatroon van de elite ontrafelend stuk'
Moet zijn:
'Voor de rest een prima denkpatroon van de elite ontrafelend stuk'
Kuttaal ook altijd.
Felix Rottenberg. Typisch PvdA. Graaien waar er te graaien is.
En nog steeds zijn er mensen die op die partij stemmen.
Denk toch eens na als je volgende keer gaat stemmen.
Onze ouwetjes, die altijd hetzelfde stemmen, hebben het inmiddels door. Vandaar de groei 50+partij
Rottenberg valt niets te verwijten. Dat krijgen dagvoorzitters gewoon. Geneuzel dus.
Voor de een rest prima denkpatroon van de elite ontrafelend stuk
Itzamná | 28-02-13 | 22:01 Verdronken. Een van jouw voorgangers en het Markermeer. Je weet.
Roer | 28-02-13 | 22:34
Niet veel, vrees ik...
Je zou zo'n Rottenberg toch tegen z'n kop schoppen?
Naar goed Brabants gebruik.
Je weet nu ook waar dat Brabants bont vandaan komt.
Wat kost die Weensie ook al weer?
Geld moet rollen volgens de deskundigen, anders komen we nooit uit de crisis..
Ze vergeten voor het gemak, dat je het dan eerst moet hebben.
Niet iedereen krijgt de kans om ongebreideld te graaien.
@VanLeeuwen | 28-02-13 | 21:44 | Link | 68 reacties
Geweldige tekst!
Nou ja, die 37K blijven dan tenminste binnen de provincie. Zo kun je het ook weer zien. Die 50 mille was sowieso uitgegeven, daar kun je de donder op zeggen, want bestuurders vinden en denken dat zij dat soort uitjes en leuke dingetjes net zo goed "verdienen" als in het bedrijfsleven. En ze vinden dat als de provincie dat soort fuiven niet meer organiseert, dat je ook nooit de "goeie" mensen krijgt voor het bestuur. (Dat is werkelijk waar de stompzinnige redenatie en rechtvaardiging van dit type uitgaven).
Als je bij de partijen PvdA, VVD of CDA zit dan zit je er niet om 'jouw' zogenaamde beeld van de ideale maatschappij dichterbij te brengen. Nee, je zit er voor de macht die het je oplevert, met dito baantjes en mooie functies en dergelijke. Deze partijen zijn immers hofleverancier bij allerlei hoge functies, publiek danwel privaat.
De andere partijen zijn meestal bijwagens. Nuff said.
Partijen als PVV en SP zijn er om het boze gewone volk zoet te houden, maar feitelijk behoren zij net zo goed tot het establishment en maakt het geen konthaar verschil als je op hen stemt.
Voor verandering moet je toch buiten de gevestigde orde kijken en dan kom je al gauw bij de Piraten of de libertariërs terecht lijkt me.
Ach ja Brabant. Het ranzige afvoerputje van Nederland waar alleen maar achterbaks kutvolk met een spraakgebrek woont.
400.000 voor Cohen in Haren.
6.000 voor Rottenberg in Sint-Michielsgestel.
Ik begrijp het chagrijn van B-ster Rottenberg wel enigszins.
@van heinde en verre | 28-02-13 | 22:07
Ach, dubbel genaaid houdt beter...
En dat dubbel naaien heb je zelf enigzins in de hand: niemand verplicht je om bij Essent/RWE te blijven. Je kunt overstappen naar een ander (niet naar Nuon natuurlijk, want Vattenfall heeft daar ook heel/te veel voor betaald).
Rottenberg. Walgelijke man. Continu anderen de maat afnemen maar zelf zijn zakken vullen. Die net plus vijfig-generatie die de bek volhebben over de generaties voor hen, en achter hen. Die in de jaren tachtig volop meededen aan het kraken etc. Die toen nog idealen hadden. Toen nog wel. Of je het er mee eens was niet.
-weggejorist-
Opdoeken die provincies! Daarmee ook direct de gemeentebesturen flink inkrimpen. Meer landelijk beleid! Door de terugtredende overheid zijn we veel te veel overgeleverd aan de lokale grillen van de plucheplakkers. En uiteraard ook de EU opdoeken. Ga maar lekker werken met je luie reet!
Felix is een verzuurde hypocriet. Krijg je natuurlijk als je achternaam Rottenberg is. Mijn afstandsbediening zapt uit zichzelf weg als-ie weer eens op de kijkbuis is.
Wij zijn in blije verwachting voor het aanstaande volkstribunaal die deze partij ideologische fopsocialisten uitgebreid gaat horen om verantwoording af te geven voor bewijsbaar graaigedrag. Dat wordt pas smullen waar ik nu al mijn vingers bij aflik.
Hey Brabanders, doe eens een demonstratie organiseren daar aan de poort.
Psycho Daddy | 28-02-13 | 22:11 |
Bovendien uitgegeven in Nederland en niet in Italië. Zo ziet het Brabantse bedrijfsleven weer wat terug van die 2,8 miljard die de verkoop van Essent de provincie opleverde. Wel jammer dat er 6.000 euro is verspild, dat weer wel.
Voor alle zanikers die dat goedkoop vinden, er is ook vast een heel duur provinciehuis, daar kun je vergaderen, en anders een gymzaal oid. Als er gvd een calamiteit is krijg je (terecht) opvang in een oude (asbest) gymzaal, en de braadlullen mogen 3 dagen gaan yuppen.
@kapotte_stofzuiger | 28-02-13 | 21:53
Beveiligingskosten ???
Om te voorkomen dat ze ontsnappen waarschijnlijk.
Mooi, da's een argument erbij voor als den deurwaarder langs mocht komen. Van een kale kip valt niet te plukken.
Niet Nixer Rottenberg, heeft nog nooit, maar dan ook nog nooit wat dan ook bijgedragen aan de maatschappij. Maar wel een enorm grote bek, veel schreeuwen, én de juiste vriendjes. Die hoeft zich dus geen zorgen te maken over zijn pensioen. Hij niet.
6000:3 = 2000 per dag = 1000 euri's per dagdeel of 250 per uur. Daar haal ik m'n neus voor op.
Vanavond zat die semi-intellectueel en stinkhuichelaar weer te raaskallen bij DWDD. Gore tyfusmeegraaier.
Als je helemaal lachen wilt. Vraag de notulen eens op... Of de verwachting hebbende dat er wat tastbaars uitgekomen is...
Fijn om te weten dat het centrale punt van alle kritiek op het Parma-uitje goed begrepen is...
.
*zucht*
vicecity | 28-02-13 | 21:49 |
Tja, zo groot is het nieuws ook weer niet. Begrijp me goed, ik vind het werkelijk te belachelijk voor woorden dat er zoveel geld wordt verspild in crisistijd, al weet ik niet precies wat voor congres het is, maar het is nou ook weer niet zoveel dat dit direct het landelijke nieuws moet halen. Wat dat betreft past het prima bij Omroep Brabant.
Maar na deze dagen zijn ze als herboren en stukken wijzer uit de conferentie gekomen en gaan ze nu als een dolle geld verdienen voor de provincie zodat dat geld ruimschoots wordt terugverdiend? Dat zou een waarachtig mirakel zijn!
Wat is er mis met een Van der Valk? Over Rottenberg begin ik maar niet, beter voor mijn gezondheid.
Haha, dezelfde Felix die vanavond in DWDD roep dat de Nederlander zeurt en verwent is en dat het daarom eerlijk is dat wij het meeste bijdragen aan de EU. Tsja, ik snap nu hoe zijn standpunt tot stand komt. Wat krijgt hij eigenlijk voor een avondje DWDD?
Wat zouden ze daar gedaan hebben tijdens de 'breaks'? Vliegers maken? Schapen drijven? Jongleren? Of toch gewoon een ouderwets potje neuqen? www.ruwenberg.nl/internet/webpages/sta...
Laten we bidden.
gedeputeerden op kosten van gedupeerden.
Is logisch, lijkt me.
37.000 euro gedeeld door 50 man is 740 euro incl. BTW p.p. Ik zeg: da's geen geld voor 3 dagen natje en droogje, inclusief overnachtingen.
Hier wordt je toch kotsmisselijk van. Iedereen moet inleveren en bezuinigen en deze varkens gaan lekker luxe overleggen in een kasteel (waarschijnlijk een verkapte bonus onder de tafel).
Politici voelen zich gewoon boven alles verheven, zij zijn de übermenschen.
@colonnecinco | 28-02-13 | 22:01
Wie is er dan aan het woord als hij weer eens bij DWDD aanschuift? Thijs heeft daar toch ook wel een handje van.
37K voor een driedaagse externe vergaderlocatie voor 50 man is op zichzelf nog niet eens zo vreemd als je voor dat aantal rekent met 3 x vergaderarrangement, 3 x diner en 3 x overnachting tegen een gemiddeld hoteltarief.
Maar als het hier gaat om Brabantse Statenleden, en een locatie in het hart van Brabant, vlakbij het eigen Provinciehuis, waarom zou er dan toch nog zo'n 20k aan Eypo's aan overnachtingen nodig zijn? 3 x reiskosten ligt dan meer in de rede.
Politici, bankiers, topwielrenners. Ik begin een patroon te zien van een bepaalde binnen een bepaalde subcultuur gaandeweg steeds verder verwrongen rakende moraal...
@Natu-San | 28-02-13 | 21:50
En dat miljardje jat RWE (de koper van Essent) weer van de consumenten. Wij dus. Dubbel genaaid.
dragen = dagen.
@derkaderp | 28-02-13 | 21:51
De facto geen democratie dus
Kunnen jullie de notulen van die dragen niet WOB'ben? Dat is topcabarat, absurditeit van de bovenste plank, ik voel het aan mijn bullshitdetector. Maar dat kan ook de kou zijn.
Kan iemand mij vertellen wat het meetbare resultaat is van deze schertsvertoning.............
Watapatja | 28-02-13 | 22:01 | + 1
Oei!
@kapotte_stofzuiger | 28-02-13 | 21:53
Beveiliging? Tegen wie? Boze burgers?
namen en facebook / linkedin van de gedeputeerde potverteerders?
ZKH EénOog | 28-02-13 | 21:56 | + 3
Helemaal gelijk. In een kutlandje als NL kun je prima zonder provincies en in die provincies liggen allemaal relatief kleine kutstadjes die prima zonder deelraden kunnen.
Allemaal opdoeken, laat die troep maar sloten gaan graven ipv DDR-baantjes op andermans kosten te vervullen.
Gelukkig verdwijnt het geld wel in Nederlandse zakken, familie van soms.
Welkom in Brabant!
Tijdens een discussie onder leiding van Felix Rottenberg is er bijkans steeds maar één persoon aan het woord, en dat is Felix Rottenberg zèlf. Daarbij gaat het dan overwegend over hemzelf. Dit weet ik uit eigen ervaring. En ik geloof dat ik niet overdrijf.
Een gemiddeld bedrijfsoverleg met pakweg 50 man wordt normaal gesproken kosteloos in de kantine gehouden.
Bij de overheid is kennelijk nog heel erg veel en veel te veel geld teveel.
Als we niet zo beschaafd waren, zouden we ze voor de kop schoppen. Zijn ze in Brabant wel bekend mee.
Was die Felix R. niet al jaren doodt?
Ja, maar Felix was vast van plan die 6000 euro te doneren aan de stichting 'Red de Wereld.' Toch, Felix?
een jaar .. ja ik zeg je een heel jaar alle uitgaven bij provincies gemeenten ambassades studieclubjes en regeringscommissies bevriezen en je zult zien hoe het begrotings tekort verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Ik word hier toch zoo gruwelijk kwaad ziek en misselijk van, wij maar bezuinigen tot we kapot gaan en deze zelfingenomen eikels die nog nooit iets zelf gepresteerd hebben op onze kosten een beetje buissnessclass vliegen achter in de audi a6 scheuren en zich klem vreten en drinken........ dit land is ZIEK!!!
Even voor de goed orde ik reis ook luxe en ga goed uit eten maar wel van MIJN EIGEN geld na aftrek van 60% belasting gvd...
37.000 euro, daar moet Hero Brinkman 6 maanden voor thuiszitten..
6k voor drie dagen, belasting eraf, een hoop ge-email heen en weer, naar de kapper, schoenen gepoetst, treinkaartjes tweede klasse, etc. Mwah, da's niet exorbitant veel, sterker nog, niets om trots op te zijn voor een zzp-er.
Provincies: het zoveelste nutteloze, overbodige en dus VEEL te dure bestuursorgaan.
Opdoeken. Gister nog.
Dat hoef je niet te verzinnen dat doet 90% van de gasten die met geld kunnen smijten waar ze zelf geen cent aan mee hoeven te betalen.
Nounou, poepoe. 47k, daarvan kan een bijstandsmoeder ook een heel jaar haar hondjes te eten geven hoor.
Regenten zijn alleen gevoelig voor boze burgers met fakkels en toortsen die klaar zijn om te gaan lynchen.
Maar drie vloeken, een boos mailtje en een topic op GS gaat niets aan deze geldverkwisting doen.
Niets.
Mooie locatie hoor. Oud kleuterneukklooster de Ruwenberg.
Kom dagelijks voorbij het Brabantse provinciehuis. Echt gigagebouw met een regelmatig conpleet lege parkeerplaats.
Wordt nu aan de buitenkant gerenoveerd, alle betonnen gevelplaten worden 1 voor 1 gedemonteerd, vervoerd naar een extern bedrijf, schoongemaakt en daarna terug geplaatst. Je ziet nauwelijks verschil btw. Ach, moet op zo'n onderhoudsvoorziening.
Wel jammer in Italie hadden ze veel kunnen leren over hoe je als overheidslutsers nog meer geld kan wegpissen:
925.nl/archief/2011/07/13/bezuinigen-o...
Precieze kosten conferentie in Sint-Michielsgestel (inclusief BTW)
- Conferentiecentrum De Ruwenberg: 37.649,05 euro
- Discussieleider Felix Rottenberg: 6.050 euro
- Muziek (Fontys Conservatorium): 825,58 euro
- Voorbereidingsbijeenkomst: 255,75 euro
- Beveiliging: 2243,13 euro
Felix is dus net zo duur als 3 keer een VMBO-er met een V-tje op zijn C&A-jasje. Het is maar waar je trots op bent.
Je zou eens met de stofkam door al die nutteloze uitgaven binnen overheidsbestuurslagen gaan.. miljoenen vind je. Mil-joe-nen.
Je verwacht het niet, tijdens een PVDA regering.
Van Leeuwen: voor al uw onderbuikgevoelens.
En even voor het beeld: Het tyfuskasteel is welgeteld 5 kilometer van het provincehuis vandaan.
Er zijn volgens mij genoeg mensen die flink wat meer verdienen door een praatje te houden. Overigens is inderdaad er geen enkele realiteitszin meer te bespeuren bij menige gemeente. Helaas geldt de democratie slechts eens in de 4 jaar...
Het plebs betaalt die opcenten toch niet voor niets? 50.000 euro, dat zijn maar een paar burgers die zo dom zijn om met een dieselauto in Brabant rond te rijden.
Als ik die kop van Rottenberg zie begint er bij mij wat agressie op te komen... Wat een walgelijke vent is dat.
@PJE | 28-02-13 | 21:47
Klopt, en Noord-Brabant heeft nog een miljardje of zo aan Essent gelden in kas. Snel zelf opmaken, voordat 'Den Haag' het gaat afromen.
Nooit maar dan ook nooit zal je hier ook maar een vraag over horen bij welk actualiteiten programma dan ook .Die onderzoeken niks die copy/pasten Reuter ,ANP .. Het kinderen voor kinderen onder de journalisten zeg maar .. bah !
Hoho mensuh, 50K vs 47K is wel 6% *bezuinigd*. Ik heb het Rutte 2.1.2 build 130226 nog niet zien doen!
Geld moet rollen in crisistijden!
REAGEER OOK