Ook NL: overdag zomaar inelkaar geramd worden
Zeist. Centrum. Overdag. Twee jongens worden aangesproken door een groepje andere jongens. Lichtgetint, volgens de politie. Dat ze niet zo breed moeten lopen. Want ja. Na een woordenwisseling werden de twee breedlopers dusdanig in elkaar gemept, dat er eentje moest worden geopereerd in het ziekenhuis. Het groepje meppers groeit ook binnen enkele tellen uit van drie naar acht 16-jarige pikkies die zelf wel bepalen wie ze om een bullshitreden op de bek rossen. Desnoods overdag. In het centrum. Van fucking Zeist. Wilt u meer lezen over deze problematiek? Ga dan nu naar Trouw, de krant die heel racistisch schrijft dat zelfs Marokkanen de kutmarokkanen zat zijn.
Reaguursels
InloggenTo all, "Actions speak louder than words"
Ben benieuwd hoeveel 'incidenten' Nederland nog trekt. Ik vrees dat straks bij een nieuw schokkend incident in een keer de beerput opengaat, de gevolgen zijn niet te overzien. De politiek heeft niet door wat er sluimert.
Is maar 1 oplossing voor: DNA afnemen en het land uitzetten. En bij alles wat het land weer inkomt ook DNA afenemen, voor het geval dit soort criminelen een retourtje hebben gekregen ipv een enkele reis naar de zandbak.
@albuquerque 15:23
(Richt je peilen op de overheid die dit willens en wetens geimporteerd heeft. En we mogen nog altijd niet weten hoe veel dit hele project kost, en waarom eigenlijk.
Tijd om zelf eens te gaan nadenken: het doel was minder cohesie, meer politie, meer camera's, meer controle, meer registratie. Sinds de introductie van Marokkanen is Nederland echt het paradepaardje van de nieuwe wereldorde. Waar een klein land groot in kan zijn. En dat staan we hier met z'n allen nog toe te juichen ook. Van die opgeschoten gassies van begin 20 die met wapens aan de riem aan de slag gaan als treinconducteur, beveiliger of politieagent. Begin jaren '80: niets van dat alles. Hoe slim kan het in elkaar zitten. Gezelliger is het zeer zeker niet geworden, maar dat was nadrukkelijk ook nooit de bedoeling.)
Dat is een gruwelijke waarheid.... hier zit een gericht beleid achter. De ramp van de massa immigratie, de gezinshereniging is alleen zo verklaarbaar. Het Nederland van voor 1985 is kapot, het moest kapot.....
@ Ducasse | 29-11-12 | 15:32
Schoffelen als straf is een belediging voor de tuinman, groenvoorziening etc. Echter kan schoffelen e.d. best een straf zijn, maar dan wel in gestreepte overal met een kogel aan je been en ipv schoffelen, scheppen.
Eindelijk een rauw artikel over de dagelijkse rottigheid die de jonge mocro ten toon spreid, de met slisserige tongval uitgesproken enge zinnetjes kun bijna horen. Het is toch weerzinwekkend hoe ze hun dagen vullen met pure onzin. Plezier in andermans leed. Maar bovenal nog trots zijn ook op hun leefstijl, want het zijn trotse jongens. Jaja. Trots op wat? Dit is waar geweten ophoud, als je zo overtuigd van jezelf anderen tot last bent. Wat een volk...
Wie maakt er een aangepast "tolerantie" filmpje, de zelfde stem maar met realistische beelden. Leuk voor op YT
[x] strike
[x] strike
[x] ...3 strikes and your out!
Tickets, enkele reis naar land van herkomst!(familie mee)
Taakstraf is zeau 2005!
Niet meer van deze tijd!
@WirMachenMusik | 29-11-12 | 22:28
Eens wel, qua objectiviteit of iets wat dat benadert. Toch, die vrij nadrukkelijk aanwezige SGP reli shit maakt dat ik die krant toch ook niet al te serieus kan nemen.
-weggejorist-
Ad Fundum | 29-11-12 | 22:07 |
Desalniettemin vind ik Trouw, en niet pas sinds vandaag en oké misschien ook wel bij gebrek aan beter, de beste krant van NL. In de eerste plaats op diepgang maar steeds meer ook op objectieve berichtgeving en pluriformiteit in opinie-artikelen.
@funkyd | 29-11-12 | 15:55
Gewoon in het kraanwater en wij allemaal aan de alcohol.
yuryzelluf | 29-11-12 | 19:14 |
Voor mijzelf mag je er zo maar drie bestellen. En nog méér nadat ik het mijn omgeving heb uitgelegd.
@denoorman | 29-11-12 | 17:30
LOL @Brabanders
De gemiddelde Trouw-lezer zal het wel een stigmatiserend stukje vinden. Maak daar maar de hele policor linksche goegemeente van.
@BlackDeathMetal
Een vrouw naar mijn hart.
Ik zie het als een zweer, een grote etterende zweer dat onbehandeld blijft. Men is er te lang mee blijven rondlopen, het heeft zich verspreid, dieper en dieper. Simpelweg ontsmetten is niet meer aan de orde, amputeren is de enige oplossing om van deze ellende af te komen.
Ben zo blij dat mijn zoon geen Marokkaan is...
ik wordt lol zelfs ik zie dat dit niet klopt en dat al na 1 biertje
salsaparilla | 29-11-12 | 20:23 | + 3 -
Ik snap je, ik wordt er ook zo moe van ik wil helemaal niet dat ik die lui ga haten ik ga heel mijn leven al om met mensen van allerlei rassen en kleuren maar soms lijk ik net een echte whitepower gast hier maar dat komt gewoon door dit soort berichten, maakt me zo boos
Halffabrikaten, niet af. Meer ga ik er niet aan vuil maken.
@La Vie En Rose | 29-11-12 | 17:28
Zo af en toe. Maar ik stang eens wat.Vraag me gewoon af of iedereen hier in een kansenwijk woont.Daar lijkt het namelijk op.
Moslimbroeder-fan Marcouch weet ook heel goed wie hij op het oog heeft met zijn recent onder de aandacht gebrachte "dadergeknuffel".
Kan hier eigenlijk niet meer met humor op reageren. Hoe graag ik dat ook zou willen doen. Zodra (alweer) de term lichtgetint valt, dan voel ik inmiddels agressie opkomen. Stelletje laffe klootzakken
In de buurt van Zeist is toch ruimte genoeg voor heropvoedingsfaciliteiten?
Toen ik las dat 2 jongens zomaar in elkaar werden gemept door 2 lichtgetinten twijfelde ik nog, maar nadat er stond dat er in no-time een hele groep tegen de 2 jongens stonden wist ik wel zeker om welk volk het ging. Als je namelijk problemen met Marokkanen krijgt, zijn ze ten aller tijde met meer dan jij.
Alleen als de kaaskopjes op dezelfde manier georganiseerd te werk krijgt het een heel eng naampje. Ook de reden dat dit blijft gebeuren door deze knullen.
@ heinze geen tijd maar maak het en geld én zin heb ik ook
ik heb tijd, ik heb geld.... gaan we iets doen?
en zojuist donatie gedaan hopelijk gaan we nu ook iets hier doen * vlaggen bestellen doet*
hoeveel vlaggen zullen we bestellen ?
www.generation-identitaire.com/
GeForce | 29-11-12 | 18:50 |
Dat zie je verkeerd. Zíj komen naar óns.
@Idontgiveafunk | 29-11-12 | 15:05
Lees mij comment van 18:52 !
Die krijgen klappen!
@TeoMan | 29-11-12 | 18:54
Volgens mij wel!
@lilluke halve hoan | 29-11-12 | 18:54
"je"
Mag ik nu vdm weer reaguuren???
@denoorman | 29-11-12 | 17:25
Pil van Drion op dr verjaardag....
Ben in een jaar klaar!
@SDI | 29-11-12 | 16:58
Op de Mariniers wordt niet bezuinigd!
Ze hebben er nog zat nodig.
Zoonlief nu in opleiding en ik kan je vertellen, die heeft een bloedhekel aan Mocro's
*hoop op zoonlief vestigd*
er bestaan goede en slechte mensen, dit impliceerd ongelijkwaardigheid én ongelijkheid. kortom het een is beter dan het/de ander.
dit komt niet door huidskleur maar door cultuur en achtergrond fijn gemixed met een flinke portie geloofsinvloed. om het even welke.
hierom is eenvoudig te stellen dat er culturen en achtergronden zijn die zeker niet gelijk noch gelijkwaardig aan de onze zijn. sterker noch ze zijn daadwerkelijk minder en zowel de cultuur/achtergrond als geheel als wel het hiertoe behorende individu wat zich hierdoor ook als zo danig manifesteerd!
waarom blijven we dan toch proberen onszelf naar beneden te halen en gelijkwaardig te worden aan dat gene wat beneden ons staat????
ik zeg elk kut gastje compleet aftuigen en terug naar de woestijn waar ze horen en vooral geen schade aan kunnen richten inclusief elk familiestuk wat het hier ook maar niet wil/kan begrijpen
Verontwaardigde berichtjes van circa honderd anonieme lafbekjes zal de huidige situatie weinig veranderen ben ik bang.
Survival of the fittest. En dat zijn op dit moment niet de kaaskopjes.
@van Nazareth | 29-11-12 | 16:54
Je zegt WE en daar ga je mank tot op heden....
Hoe krijg je voldoende neuzen de goeie kant op?
Ow , wacht dat weten ze bij Feestboek......
*Preppers nog eens gaat kijken*
@Mammeloe | 29-11-12 | 16:18
Hier ,in een "redelijk" rustige wijk, stak een 11 jarige alloch een 10 jarige halfbloed in zijn nek......
need say more?
@HoogToontje | 29-11-12 | 16:14
Ja dat hebben ze in de wet vergeten denk ik...
@MBeen | 29-11-12 | 16:03
Zie je hoe vlug zoiets kan gaan?
Ben ik nr 4 al.....
Denk aan Haren...
@Den Ouwe Rukkert | 29-11-12 | 15:50
Wel eens in Helmond geweest?
@vetkleppert | 29-11-12 | 15:43
Zo'n beetje jaren 70 schat ik dan, afgaande op eigen ervaringen......
@Ducasse | 29-11-12 | 15:32
Zo is dat !
Vanmiddag nog gedaan......
Onze tuin moet winterklaar he?
In 20 jaar nog niets verandert dus. Volgens D66 en de PVDA is en was de andere kant opkijken de beste oplossing.
@peter1953 | 29-11-12 | 15:17
Nee sufkudt! een revolver heeft er 6!
P I S T O O L !
@zik | 29-11-12 | 15:07
Daarom wisten wij als geen ander dat je moest zorgen dat je minstens 1 Molukker of Ambonees in je vriendenkring moest hebben.....
Als zo'n groepje verhaal kwam halen liep de halve wijk leeg!
Maar toen kwam t van 2 kanten en ging het er minder bloederig aan toe.....
*verder mijmert over een leuke jeugd*
Twee jongens die zullen uitgroeien tot een regiment aan nietsontziende verdedigers van onze beschaving. De explosie gaat komen. Zij zijn er klaar voor.
De pest is dat dat uitschot als de dood is voor mijn hondjes. Zodra ik maar met 6 Staffordscheetjes aan komen lopen vliegen ze als laffe diarree uit de weg. El-lu-ku keer. Ik hoop op zo'n dag dat ze dat eens niet doen, en dan ook maar eens verkeerd 'wat zit je stoer te kijken' naar mij kijken. Ik heb zo'n vermoeden dat alle rechtgeaarde Nederlanders spontaan verklaren tegen de wouten 'Gezien? Gezien? Wattu? Of ik wat gezien heb? Honden? Veul? Gezien? Wie? Ik? Waor? Welluk? Praat u ook Nederlands? Nee, honden, niet gezien. Mestkevers wel. Daar liggen ze. Dank u, goedemiddag, mijnheer de 'agent''.
Greetje Duisenberg | 29-11-12 | 17:47 |
Geinig. Ik ben er ook geboren en getogen, ben in 99 naar de VS gegaan vanwege mijn werk.
.
An sich zou ik best wel weer in NL willen wonen, want waar nodig kom ik wel voor mezelf op.
.
Echter, zoals je schrijft heeft debat voeren geen nut meer want veel mensen hebben oogkleppen op, of zitten in een Pavloviaanse dwang policor te zijn. Het enige waar dat tuig nog voor zwicht is met gelijke munt terugbetalen of uitzetten.
.
Overigens is policor ook een probleem in de VS maar dat terzijde.
Is Zeist nu ook al besmet met dat ongedierte?
@ SDI | 29-11-12 | 17:07 | + 0 -
In Bussum ben ik geboren en ook naar school gegaan. Dus dan leer je 't Gooi wel kennen, en ik bewaar er prachtige herinneringen aan. Tot zo'n twintig jaar geleden kwam ik nog wel eens op bezoek bij een vriend die toevallig een kapitale villa bewoonde op de Driebergseweg nabij Zeist. Ik ken de situatie dus van zeer nabij. In de beginjaren negentig begon het gesodemieter met tuig op school echt al alarmerende vormen aan te nemen, en het is in de tussentijd alsmaar slechter en slechter geworden.
.
Tegenwoordig vermijd ook ik Europa maar. Ik heb jaren geprobeerd via de redelijkheid en het debat mijn visie te geven, maar de trein dendert maar door richting bloederig etnisch konflikt, dus heb ik ook al weer jaren geleden dan maar met m'n voeten gestemd. Jammer, maar waar ik nu zit voel ik me inmiddels meer thuis dan in Nederland.
@CreativeDestruction | 29-11-12 | 17:07
Touché!
In een ver verleden wel eens een enkele fin in dienst genomen. Slecht bevallen, altijd ellende. Begin er niet meer aan. Voor de rest is iedereen welkom, Nederlanders, Turken, Polen, Surinamers, Antillianen, Brabanders enz maakt niet uit..
'De groep aanvallers werd steeds groter.' Marokkaanse moed.
@miko | 29-11-12 | 16:05
Goh, ik meen me te herinneren dat jij in het buitenland woonde en daar een bedrijf had.
Weer terug...
Het enige wat helpt is paspoort innemen, tot ongewenste vreemdeling verklaren en uitzetten. Weg gratis geld, gratis woning, gratis ziektekosten, gratis opleiding gratis kinderbijslag enz. Het probleem is dan snel opgelost.
Na het lezen van het artikel is het zo klaar als een klontje dat die Marokkankerkanen cultuur hier niet past, ze moeten gewoon weg als ze crimineel gedrag vertonen en dan komt het 2e paspoort prima van pas om ze naar Marokko te trappen en het Nederlands schap in te trekken en de stempel ongewenst erop.
Bah wat is het toch ook een vies kamelenstront volk.
@ War On Errorism: Dank voor de link. Filmpje stemt hoopvol. Kan niet wachten totdat er in Nederland zo'n beweging ontstaat. Ben het geheel eens met de kritiek van Génération Identitaire op de generatie waarvan ik (helaas) ook een vertegenwoordiger ben. Jammer, maar ik kan het niet ongedaan maken. Niemand heeft zijn geboortedatum zélf uitgekozen.
van Nazareth | 29-11-12 | 16:54 | + 0 -
Dat zou best wel eens kunnen ja, alhoewel ik zou uitkijken met aktie ondernemen want genoeg van je eigen landgenoten zullen je een mes in de rug steken.
Vijf jaar verder, en nog helemaal niets geleerd:http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nieuws/archief/article/detail/864306/2007/04/04/Niet-gedoemd-tot-kwetsbaarheid.dhtml
Uit dat trouw artikel:
.
"Badr leegt in één teug zijn blikje en begint harder en agressiever te praten. "Waarom staan ze dan uren voor de spiegel voordat ze boodschappen gaan doen? Om er mooi uit te zien, toch? Dat doen ze voor jongens en als ze niet versierd willen worden, dan moeten ze maar een hoofddoekje omdoen.
.
Moslimmeisjes, daar hebben we wel respect voor." Yassin corrigeert zijn vriend: "Niet als ze wél een hoofddoekje dragen maar ook sexy kleding. Dat slaat echt nergens op, dat zijn ook gewoon hoeren."
.
www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederland/arti...
.
Dat artikel geeft goed aan dat het de mentaliteit is ; het waarden patroon dat de problemen geeft.
.
En jammer genoeg kan je dat haast niet veranderen ; daarom zullen de problemen met deze groep blijven bestaan. moslims hebben nu eenmaal andere opvattingen (andere waarden) dan de westerse waarden en dat blijft dus botsten.
Ik begrijp nu wel de demografische problematiek van Israel 'n stuk beter. Maar was het daarvoor echt nodig om West-Europa te overspoelen met zwakbegaafde islamieten?
Zo Greetje, u kent Bussum?
Sinds ik in de Steeds woon kom ik er voor mijn familie nog wel maar erger me iedere keer aan de bontkraagjes die rond de Mickey D staan te roepen. Gevarenzone, indeed.
@miko | 29-11-12 | 15:57
Perfecte illustratie van het feit dat jij niet in de Randstad woont. Uiterst domme opmerking.
Ten eerste wonen vele studenten in de zogenaamde kansenwijken. Dus veel hoogopgeleide mensen weten hoe het is om er te wonen (voornamelijk Amsterdam, Utrecht en Rotterdam). Ten tweede wonen met name in de grote steden veel starters dichtbij kansenwijken. De huur is er namelijk een stuk lager. Ten derde woon je in een 'grote' Nederlandse stad al heel snel dicht bij een kansenwijk, de afstanden zijn namelijk bijna verwaarloosbaar in ons land. Ten vierde hoef je niet in een kansenwijk te wonen om geconfronteerd te worden met kutventjes die 's avonds rondhangen in de centra van grote steden of voor supermarkten.
Verder nog domme opmerkingen?
@ miko | 29-11-12 | 15:57 | + -3 -
"Wat me hier altijd wel opvalt is dat al de hoogopgeleide boven gemiddelde reaguurders nog steeds om en nabij kansenwijken wonen."
.
Zeist heeft een prachtige omgeving waar je heerlijk kunt wonen, als je dat tenminste kunt betalen. Helaas moet je voor veel boodschappen in Zeist zijn, waar je het tuig dus niet altijd kunt ontlopen.
.
Zo zijn er wel meer plaatsen niet meer wat ze geweest zijn. Het hele Gooi eigenlijk is een gebied in de gevarenzone. Vanaf 1,5 miljoen pik je tegenwoordig de prachtigste villa's op in Het Spiegel bijvoorbeeld. Dat is geen geld voor wat je krijgt, maar ja, hoe veilig woon je er dan? En hoe leuk is het op de Brink voor je kinderen?
.
Ook al barst je van de poen, overal loop je de kans onverhoeds op je bek getimmerd te worden.
.
Waarom is Roel Pieper indertijd ook al weer weggegaan uit Nederland?
Zeist? Da's vlak bij Doorn. Zat daar niet een Marinierskazerne? Tijd voor een veegactie.
En als die kazerne is wegbezuinigd dan is er nog wel Bronbeek, met een paar 90 jarige Joop Kenties die wel raad weten met den klewang.
De enige oplossing is een zwarte bladzijde in onze geschiedenis.
MBeen | 29-11-12 | 16:39 | + 0 -
Van de politiek moeten we het niet hebben.
We zullen het echt zelf op moeten lossen.
... en het dan vreemd vinden en huilie doen als ze geen stageplek kunnen vinden tsssssssssssssss Geen ondernemer die hen in hun toko wil hebben!
Zelfs de VARA houdt het voor gezien in Hilversum. Ze vertrekken naar Amsterdam. Dan weet je dus dat daar ondanks alles blijkbaar toch nog relatief marocloze buurten zijn.
Het is net schaamluis, probeer het maar eens weg te krijgen.
"Waar kom je vandaan?" - "Uit verNederdland."
@BlackDeathMetal | 29-11-12 | 15:12
Dat merk ik bij mijzelf ook steeds sterker. Hoewel ik zelf helemaal geen last heb van Marokkanen of ander licht/donkergetint volk. Maar als ik dit soort beelden en berichten lees, mogen ze van mij ondertussen ook allemaal in een lekke schuit de noordzee opgetieft worden.
@Piet van het Padje | 29-11-12 | 16:32
Dat soort gevallen ken ik ook, maar dat zijn niet de 'redelijk' denkende mensen zal ik maar zeggen. Die zijn sowieso verloren.
War On Errorism | 29-11-12 | 16:03 |
In Frankrijk zijn er die dit soort uitspattingen van anti-blank racisme inmiddels wel zat zijn en niet langer willen wachten op de politiek.
www.youtube.com/watch?v=fZu0yJO5NhI&am...
-----------------------
Dank voor die link.
Huiveringwekkend hoopvol dat filmpje. Zo vastberaden zullen de eerste 'echte' verzetstrijders zo'n zeventig jaar gelden ook gedacht en gesproken hebben.
De eerste keiharde kritiek op mijn generatie waar ik volledig mee kan instemmen.
Uit Frankrijk gloort hoop.
Diederik SAMSAM | 29-11-12 | 15:58
Als het geld op is zijn eerst de autochtonen de sjaak.
Dus in het vervolg gaan we gewoon met 10 man de straat op, in groepjes van 2 die net niet verdacht dicht bij elkaar lopen, in de hoop dat er 2 besprongen worden en de andere 8 als verrassing ook lekker los gaan op dit soort tuig, toch?
Waarom denk ik bij 'lichtgetint' nou nooit aan zonnebanktokkies à la Dries R., Wolter K. of Dré H.?
ALs ik hier zo lees op gs ga je bijna denken dat de revolutie hier gaat beginnen haha.
Worden we trending topic.
Rimpeldoos | 29-11-12 | 16:24 |
Helemaal mee eens.
Alleen boeit het de Nederlandse overheid helemaal niet een moer hoeveel Nederlanders er in elkaar geslagen worden. Het interesseert ze ook helemaal NIETS hoe crimineel het hier wordt (of is.
Het interesseert onze overheid alleen maar hoeveel U verdiend en hoeveel ze hier van af kunnen pakken om de Griekse Overheid te helpen.
Wen er maar aan, zeggen ze bij de pvda.
ander breicht uit Trouw over de halawoning, citaatje:
"een extra wateraansluiting (van 25 euro)"
Dat is goedkoop!
Echt, laat maar eens aanleggen. :) Gelukkig staat de gemeente Amsterdam landelijk garant voor t prijsverschil :) toch?
Kan GS onder "Cijferjes en zo" niet een "Morok-o-meter" plaatsen? Zodat je weet waar het goed mis is Kneuterland? Of nog beter: een map van NL met statistische gegevens waar en wanneer Marokkaans straattuig weer heeft toegeslagen? Bij voorkeur met terugwerkende kracht... Dat we het gvd allemaal ondubbelzinnig kunnen zien, ook de Andree van Esjes.
Ruzie met een marrokaan(zie kleine letter!)? Gelijk zijn telefoon afpakken en kapot gooien of over een hek of ergens op dak want hij belt tig vriendjes, alleen durven ze niet en bij verlies gaan ze zielig doen.
La Bailaora | 29-11-12 | 15:57 |
Ik ken er zo één die de Koran is gaan lezen, en toen is ie meteen bekeerd. Zit hij me vrolijk te vertellen hoe vriendelijk zijn Turkse makkers wel niet zijn. Hij kreeg een bidmatje, zo'n stom mutsje, en gratis kapsalons bij de kebabzaak. Eén groot feest! Daar zitten natuurlijk geen religieuze beweegredenen achter. Die mensen zijn gewoon zo vriendelijk. En natuurlijk nu aan elke Mohammedaan refereren als "broeder", een term die daarvoor enkel voor zeer goede vrienden was bedoeld, en zelfs dan nog met een hintje ironie.
En nu hoeft hij lekker makkelijk totaal geen problemen meer te erkennen. Het is immers zijn clubje. En zijn clubje doet niks fout. Was al waar als socialist, en is dubbel zo waar als Moslim.
"... misschien zou het helemaal niet slecht zijn als hij een westers vriendinnetje krijgt. Je weet wel, voor nu, totdat hij gaat trouwen...", aldus het artikel in Trouw
Misbruik van vrouwen zit zó diep ver(k)ankerd in hun cultuur dat Marokkanen m/v helemaal niet begrijpen waar ze toch terecht zijn gekomen op de landkaart. Onder de bevolking van Zeist zijn ze vreselijk gehaat maar aan ieder bureau in dit godvergeten dorp zijn ze er gek op.
Van 8 tot 80 zou je een rotschop naar de zandbak geven. Net als @BlackDeathMetal | 29-11-12 | 15:12 ben ik het helemaal zat, van welwillende vriendelijkheid naar totale afkeer.
De moeder van die Marokkaanse kwal in het stuk van Trouw weet niet hoe ze met hem praten?? WTF Een knal tegen de harsens doet wonderen, trust me, heb ervaring.
Gevalletjes inteelt.
Wanneer zijn we het eigenlijk écht zat? Wanneer treden wij eens in groepen op en laten deze low-lives zeer hardhandig weten dat wij er niet van gediend zijn en ze niet meer aan onze familie, vrienden, buren komen?
En wat zouden ze dan moeten bespreken?", vraagt hij. "Dat wij ze hoofdpijn bezorgen of gaan ze het hebben over het extra inkomen dat ze dankzij ons hebben?"
...
Ah, zie hier, de meest voorkomende shitreden om de huisarts te bezoeken, met tolk en de reden om hierheen te komen.
Gelukkig wordt de kinderbijslag wat soberder, maar van mij part schaffen ze het helemaal af.
Ik snap niet waarom we dit als Nederlandse samenleving pikken, we moeten gewoon de kosten en baten van dat volk op een rijtje zetten en dan (waarschijnlijk) tot de conclusie komen dat die mensen niet met ons willen samenleven.
Ze doen er alles aan om Nederland en de Nederlanders te kleineren en uit te melken, en zodra er een tegen woord is word er krampachtig "Rascisme" geroepen gesteund door de (s)linkse politiek.
Vroegah ging ik er naar sgoool, Zeist, Alleen het plaatsnaambord langs de weg levert elk gezond mens al een trauma van je welste op.
''Midden op de dag. In Zeist. Ongelooflijk.'' ''Ja, ongelooflijk... tis toch wat.''
.
WTF!?
.
Wanneer worden de Nederlandse straten nou eindelijk een keer schoongeveegd en ontdaan van dat smerige inteelt-afval uit de Rif? Net zolang wachten tot de welwillende burger het zo ontiegelijk spuugzat is dat'ie het heft in eigen hand neemt? God verhoede de pleuris die dan uitbreekt.
Dat Trouw-artikel vat het mooi samen: integratie geheel ende totaal mislukt want ze willen helemaal niet integreren. Zoals iemand al reaguurde: een lost case. De "Parallelgesellschaft" is gewoon keiharde waarheid. En het wordt eerder erger dan beter.
-weggejorist-
Ik negeer inmidels ook vrijwel alle Finnen. De jongsten Finnen in de buurt nemen gewoon schaamteloos de kinderfiets(op slot!), de step, de voetbal of basketbal uit mn voortuin mee naar huis. Die ik overigins wel weer bij de moeder van Achmed terug kom vorderen. Op straat is al v.a. 5 jaar raak met "kankerhomo" "kankerjood" etc. Blief ze niet meer. Het woord Barbaar stamt niet voor niets af van het woord Berber.
Uitermate depressief wordt je van het verhaal in Trouw. En dan te bedenken dat in onze steden - en in vrijwel álle West-Europese steden - honderdduizenden van deze jongens en mannen met hun achterlijke, door-en-door verrotte, archaïsche gedachtegoed wonen. Gedachtegoed, dat nog eens wordt aangezwengeld door een naargeestige, verkalkte, intolerante en agressieve religie. We gaan daar nog veel, héél veel ellende door beleven, zeker als we, zoals tot nu toe, braaf en geweldloos over ons laten lopen door deze ongelikte macho's. En de primitiviteit van dit gedachtegoed uit het Rif-gebergte wordt nog overtroffen door de steeds groter wordende lichtingen 'asielzoekers' uit een nog groter rampland met nog veel meer achterlijkheid: Somalië.
Wanneer wordt er nu eens opgetreden tegen Marokkaans racisme?
Ik wilde het lang niet geloven, maar Trouw is dan toch de beste krant van Nederland.
Er is hier geen oplossing meer. Je moet het zien als een lintworm die zich in je darmen heeft ingenesteld.
Alles wat ik nu als oplossing zou kunnen noemen leidt onmiddelijk tot een actie van Joris.
Helaas ontbreekt het de plaatselijke en landelijke politiek aan daadkracht. De lintworm heeft de darmen verlaten en de hersenen geinfecteerd.
". Marokkaanse jongemannen hangen veel op straat en zijn alleen thuis als het niet anders kan, omdat het huis van oudsher het vrouwendomein is."
OEPS, werken die halalhuizen nog averechts ook!
Mama Samira zegt dat haar zoon Yassin, 16 jaar, een man is.. Samira is een beetje dom en Yassin is niets meer dan een 16 jarig pubertje.
Yassin moet even leren hoe de wereld in elkaar zit en dat het niet om Yassin draait.. Maar Yassin denkt dat hij een man van de wereld is, dat heeft zijn mammie zelf verteld.
Yassin weet het allemaal beter, ook als hij later zou worden opgepakt en veroordeeld tot een celstraf van een vrouwlijke rechter, de hoer..
@miko | 29-11-12 | 16:05
Uhuh. Sterkte als je dochters boodschappen willen gaan doen of uit willen gaan.
Ik ben zelf ook een keer al fietsend staande gehouden door 2 allochtonen, schijnbaar had ik geld geleend en dat wouden ze graag terug. Op een gegeven moment ging 1 versterking halen. Toen ben ik ontzettend kwaad op hem geworden: "Nu laat je gvd m'n fiets los of ik sla je keihard op je bek". Gelukkig koos hij toen het hazenpad. Ze hadden drugs gebruikt en waren wat onzeker. Dit gebeurde gewoon overdag en er was niemand die mij kwam helpen.
Ach, dan kom ik ook ff, maar neem wel mijn hondje mee. Die moet ook af en toe uit en tsja een rottweilertje is niet zo bang voor een rif aapje heur.
@Tricephalus | 29-11-12 | 16:01
Nee hoor, ik weet heus wel dat er problemen zijn.Ook ik kom in de binnensteden.Maar bij in de buurt staan geen groepen vervelende marocjes ,worden mijn dochters niet nagesist en mijn vrouw niet uit gescholden. Maar als ik alle persoonlijke quotes zo eens lees woont iedereen er hier middenin.
@vetkleppert | 29-11-12 | 15:59
Hier nog 1...ploertendoder heeft ook zin.
Hee, mijn hometown op GeenStijl. Zeist is al lang geen kakdorp meer, het stikt er van de Marokkanen. En met alle problematiek van een grote stad. Zoals reaguurders al meldden, een treurige plaats om te leven. Beetje zoals Hilversum, maar dan groter.
BlackDeathMetal | 29-11-12 | 15:12 ... idem ....
@Bigi Bana Boy | 29-11-12 | 15:57
Ik heb ook wel behoefte aan een wandeling.
vetkleppert | 29-11-12 | 15:59 | + 0 -
Ik moet zaterdag al naar de markt in Rotterdam een zekere 90 jarige meneer helpen.
Laten we allen hier eens onze burgerplicht doen.
Ik hoop niet dat wat ik nu getypt hebt de politie heeft getriggerd hihi.
In Frankrijk zijn er die dit soort uitspattingen van anti-blank racisme inmiddels wel zat zijn en niet langer willen wachten op de politiek. youtu.be/fZu0yJO5NhI
Uit het Trouw artikel:
''Samira's man is na hun huwelijk naar Nederland geëmigreerd en heeft in Marokko alleen op de basisschool gezeten.''
En dan problemen hebben met het opvoeden van kinderen, raar joh...die rifapen zijn allemaal hetzelfde, ze planten zich voort als konijnen met een plaag toch gevolg, en voor een plaag is maar 1 oplossing: UITROEIEN!
miko | 29-11-12 | 15:57 | + 0 -
Um, nee. Het probleem is natuurlijk dat je letterlijk nergens meer naar toekan zonder met het vuilnis geconfronteerd te worden. U bent waarschijnlijk nog niet goed wakker.
@Bigi Bana Boy | 29-11-12 | 15:57
Ik heb ook wel behoefte aan een wandeling.
@BlackDeathMetal
Je bent niet de enige, helaas.
Yo, maar laten we eerlijk zijn, geweld lost ook niks op. Heb je het artikel in Trouw gelezen?
Ze gaan zo langzamerhand elkaar afschieten (zie ook auto-ongeluk in Belgie afgelopen weekend).
Het beste is inderdaad ze op lange termijn uit te roken doordat het geld zo meteen op is. Als er niks meer te halen is gaan ze vanzelf wel weg.
zie Griekenland
Marokkanen zijn de 'fronttroepen' der islam. Kufars zijn namelijk gewoon ongelovigen en dan is dit soort gedrag bon-ton.
Met al die islam-internaten gaat dit soort gedrag dus alleen maar veel erger worden.
En al die gutmenschen die roepen dat het 'niets' met islam te maken heeft zouden eens de koran moeten gaan lezen en zich eens afvragen waarom dit in alle steden van Europa gebeurt, inclusief Engeland (vooral Pakistanen), Frankrijk (vooral Algerijnen), Duitsland (vooral Turken) en in de Scandinavische landen.
Dat wegkijken voor deze problemen is de hoofdoorzaak dat deze jongens hun gang kunnen gaan, dus de het hoofdprobleem zit hem bij de gutmenschen. Wat dat betreft had Ayaan het prima gezien:
"The trouble is the west":
reason.com/archives/2007/10/10/the-tro...
Ik ga dit weekend maar eens breed lopen in Zeist denk ik.
Wat me hier altijd wel opvalt is dat al de hoogopgeleide boven gemiddelde reaguurders nog steeds om en nabij kansenwijken wonen.
Gelijke munt. 1 voor 1 terugpakken. Ik weet uit ervaring dat dat zeer goed werkt. Lekker even de dagelijkse sleur van je af meppen.
Bedankt voor dit naar buiten te brengen. Laffe programma's als dwdd besteden hier geen aandacht aan terwijk ik dit wel wat urgenter vind dan weer op het 8 uur journaal te moeten zien dat er weer eens een bom in Syrië is gevallen.
GOed dat er ook een geluid eindelijk komt uit de Marokkaanse gemeenschap beter samen een oplossing zoeken anders krijg je dalijk echt een burgeroorlog... of nee wacht daar zijn wij witte Nederlanders veel te schijterig voor, werken, belasting betalen en muil houden en dan lekker zat en zon ik hou van Holland en boer zoekt vrouw kijken.
Kunnen we geen anti-conceptie in de thee stoppen? Sterft het problem vanzelf uit. Om de aanwas van Finnen helemaal stop te zetten: Wat drinken geiten eigenlijk?
Grappig trouwens dat de kop van dat Trouw artikel suggereert dat de Marokkaanse gemeenschap wakker wordt, maar dat het werkelijk de zoveelste klaagzang is over hoe erg het wel niet is, met precies nul inzet om er zelf wat aan te doen. Het is niks nieuws, en de Marokkaanse gemeenschap is waardeloos en openlijk vijandig tegenover de Nederlandse. Het wordt tijd een een eind aan dit experiment te breien, en het hele zooitje terug de Rif in te kieperen.
Hou zouden personages als Die-de-rik en het kereltje zo´n Trouw-artikel lezen?
Fijn dat er gepraat wordt, over de rest lezen we maar snel heen? Of denken ze dat de oplossing voor de Nederlandse meisjes om niet nagesist te worden, namelijk door het dragen van hoofddoekjes, eigenlijk een hele goede oplossing is? Plasterk zal het in ieder geval ook hier wel weer mee eens zijn.
".. dat er eentje moest worden geopereerd in het ziekenhuis."
Niet bij de schoenmaker nee?
Oh.
Die moeder ("Samira") doet een beetje lacherig over haar zoontjes gedrag. Geeft toe dat ze hem totaal niet in de hand heeft. Zegt en passant ook nog even: "Maar er wonen ook wel veel slechte meisjes in de buurt hoor". Maar het aller- allerergste: ze werkt op een basisschool in de buurt. kan dus waarschijnlijk haar volstrekt achterlijke (gebrek aan) pedagogische en opvoedkundige vaardigheden ook nog eens demonstreren in een professionele setting. Stuitend gewoon.
@zik | 29-11-12 | 15:07
Met enig verschil dat ik ook vrienden had en jij dus niet.
Geen tuintjes schoffelen maar tintjes schoffelen.
Net als elk ander gezwel behandelen: Vernietigen!
Zeist, het dorp van de moskeemoord. Het stikt van de Marokkanen. Zeist lijkt wel een riffijns bergdorp, met hier en daar wat verdwaalde studentjes, kakkers en bejaarden.
Tja tis het een of t ander www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederland/arti... " hoe moeilijk het is je kinderen in Nederland op te voeden terwijl je ze ook Marokkaans wil laten zijn."
Dat het fietsje werd meegenomen is logisch.
@Kaas de Vies | 29-11-12 | 15:45
Inderdaad. Maar dat is alleen aan te bevelen als je er niet al te fragiel uitziet en zolang de plaag nog niet al te groot is.
spanarchist | 29-11-12 | 15:38 | + 2 -
Het is allemaal nog veel en veel cynischer: debiel als ze zijn, ze zijn geslepen genoeg om goed te beseffen dat hoe meer terreur ze veroorzaken, hoe meer geld de overheid er via alle mogelijke kanalen en constructies gaat tegenaan gooien, in de hoop daarmee het onvermijdelijke zo lang mogelijk voor zich uit te kunnen schuiven. Ze beseffen immers goed genoeg dat die overheid, behalve indien ze bereid zou zijn er hard op in te gaan hakken, gewoon geen antwoord heeft. En een riposte waarbij geweld zou gebruikt worden, en vele doden zouden vallen, dat zit er echt niet in hoor. Nee. Dan offert die overheid, waar u bij de laatste verkiezingen weer zo fijn voor gekozen heeft, toch gewoon zijn eigen zonen op?
In Veenendaal gaat het ook lekker, 8 jarig jongetje van fiets gemept door 3 jawel...
Heau even | 29-11-12 | 15:41
Amen, wat een dieptrieste waarheid.
Bah, het is al een poos geen geheim meer dat wanneer de (meestal linkse) Beschaafden vanuit hun meerwaardige Weldenkendheid iets voorspellen, dat dan het totaal tegenovergestelde zal plaatsvinden. Per definitie.
Zo zou onze cultuur rijk worden van harde werkers uit Marokko en Turkije; onze problematische vergrijzing ging oplossen door meer en veel immigranten uit Afrika en oostblok; Europa ging ons welvaart brengen; maar (nu toch wat goed nieuws) de wereld zal vergaan door CO2 en zure regen.
En nog zo wat van die dingetjes. Helaas heeft een overweldigende meerderheid toch maar weer voor deze oplichters gekozen. Uit behoudendheid.
@vetkleppert | 29-11-12 | 15:43 | + 0 -
Net alsof?
Ik kan me de eerste booskijklastigvallertjes nog goed herinneren in het uitgaansleven. Altijd in groepjes. En uitsluitend "mannetjes". Beetje over meisjes heen kwijlen, beetje aanzitten.
We deden dan altijd alsof we een grote homo-erotische belanstelling voor ze hadden, dan waren ze snel weer weg.
Het wordt tijd dat de knoet terugkeert in Nederland. Niet luisteren, dan maar voelen. Geen zacht gejammer meer met respect voor intolerantie omdat het toevallig uit een ander deel van de wereld komt. Opstootjes veroorzaken? De knoet. Sissen naar meisjes? De knoet. Wheelies oefenen op je kutscootertje voor de supermarkt? De knoet. Relletje trappen omdat één van je matties is opgepakt? De knoet. Tasjes roven? De knoet. Vandalisme? De knoet. Geluidsoverlast? De knoet.
Goedkoop, efficiënt, en veelzijdig. De perfecte oplossing voor een politiemacht in een economische crisis. Ook geschikt voor de burgerwacht.
Ik EIS beter camera's. Niet meer, maar beter.
We spenderen kapitalen aan camera's die niets laten zien. Ook een misdaad vind ik.
Zo van, er was wel iets maar we weten niet wie!
Dat kan echt niet!!!!!
@Vieslinks | 29-11-12 | 15:28
Dat moet-ie eerst aan z'n vriendin vragen, wat-ie er van mag vinden.
zeg maar jansen | 29-11-12 | 15:39
Precies. En zodra Badr Hari de gevangenis verlaat zal ik hem dat ook in zijn gezicht zeggen. Na jou, natuurlijk.
Het gelijk van Geert Wilders; dat is alles wat je er eigenlijk van kunt zeggen.
.
Het is niet politiek correct om dat te zeggen en als je het zegt krijg je de linkse media achter je aan en word je gedemoniseerd maar het is de waarheid.
Tja, ze wilden zo graag de south (clubhuis hells angels) in zeist sluiten en dat terwijl het overduidelijk is dat de criminaliteit in de buurt van een motorclub behoorlijk daalt.
dit natuurlijk vanwege het feit dat een motorclub de politie niet belt als er een groepje capuchonnetjes vervelend zijn of crimineel bezig zijn.
Lees dat artikel in Trouw. Lees in godsnaam dat artikel. En durf dan nog eens te beweren dat het incidenten zijn, dat er zo goed geïntegreerd wordt, dat alle 'verhalen' in de basis een racistische reactie zijn van Nederlanders, dat het probleem op te lossen is met geld, knuffelen en praten.
Toe, gewoon even doen.
Wat een land.
Even wat ervaring delen, 's ochtends vroeg in de auto, want naar je werk. Dag daarvoor heb je bovenstaand bericht gelezen, ook dat opbeurende verhaal in de trouw. Dan de radio, met dat zuur opwekkende bericht over "product Tolerantie" met zo'n NEP lamlul die in een FAKE wijk zich beweegt waar iedereen in totale harmonie leeft... Jaja zegt ie "ik kan het product tolerantie iedereen aanraden" en dat eindigt dan met "Daar knapt heel Nederland van op" dan ben je toch in staat om direct naar de dichtsbijzijnde GALL&GALL te rijden en je gewoon coma te zuipen of ben ik de enige?
@vetkleppert | 29-11-12 | 15:34
Wat een zeik reclame is dat zeg.
Marokkanen zijn laf. Allemaal!
Dit wordt alleen maar erger en erger.
Cuyahoga | 29-11-12 | 15:25
Het is erger. Ze weten namelijk precies wat hun kinderen en zeker hun dochters uitvreten, die sociale controle is enorm. Alleen, het interesseert ze niets, die Nederlandse meisjes zijn tenslotte hoeren die nagesist mogen worden en die diefstalletjes vinden ze ook wel in orde. Zowel de vaders als de zoons houden er precies dezelfde waarden op na.
gelijk universiteit Brussel zal er wel een nieuwe politieverordening Zeist worden opgesteld die verbiedt breed te lopen
meneer Q | 29-11-12 | 15:34 Vooral die ziekenhuiskosten, straks gaat de premie weer omhoog en dan weet je hoe het komt.
Schadevergoeding+ziekenhuiskosten (minstens 3000 euro) laten betalen. Trek het maar af van de uitkeringen van ouders en die smerige etterbakken.
Gezien hun gemiddelde IQ moeten we niet verbaasd zijn dat zoveel mensen van Marokkaanse afkomst kennelijk niet normaal kunnen functioneren in een Westerse samenleving als Nederland.
Tel daar de Islam bij op en je ziet de ellende die we naar Europa hebben gehaald.
Laat maar weer een vrachtschip Tolerantie aanrukken.
Boer in 020 | 29-11-12 | 15:28 Bij Marokkanen is het zo dat als de kinderen buiten zijn zijn ze niet het probleem van de ouders. Wie er last van heeft mag ze opvoeden.
Denk nog maar eens aan de draai om de oren die Marcouch uitdeelde aan zo'n snotjong.
Maar dat gaat tegen de Nederlandse wetgeving in. En dat weet het tuig.
Overigens is het wel zo dat als ze alleen zijn en ze worden aangepakt op gedrag dan gillen ze als -speenvarkens-, eh, slachtschapen. Denk maar aan blurmeneer.
@PisFinger | 29-11-12 | 15:22
Schoffelen mag nooit en te nimmer als een straf gezien worden, het is mooi en belangrijk werk.
Bietuhzooik | 29-11-12 | 15:27 | + 1 -
Ik weet zeker dat ALLE linkse partijen in Nederland hier hun veto over zullen uitspreken, de SP incluis.
Maar van mij mag het, maar ja, wie ben ik?
Ik vraag mij af waar dat andere tuig ineens vandaan kwam.
Kennelijk zaten zij niet opgesloten terwijl dat aantoonbaar zou moeten.
Kijk er niet raar vanop dat de meesten al een paar A4tjes aan strafbladen hebben verzameld om hun CV op te poetsen.
Al die bovenstaande goede ideeen, even terugkerren van "lala-land" Nederlanders zijn al tijden niet meer weerbaar, laten zich alles gevallen en staan hooguit vanaf de zijlijn wat te roep. Rifvolk weet dat en maakt daar dankbaar gebruik van. Daarbij als je wat doet staat er een Nederlander om de hoek om je erbij te lappen bij de politie.
Ha, weer een topic over mijn favorieten! Maar waarom geen miljardje uit de pot Ontwikkelingssamenwerking gepakt om deze cultuurverrijkers aan te pakken?
Ergens tussen de 14 en 16 jaar.
Dat betekent jeugdstrafrecht dus paar uurtjes tuintjes schoffelen.
En de volgende is weer de pisang.
Als er zelfs in Trouw dit soort misselijk makende verhalen verschijnen, is het geduld echt heel ver beneden het nulpunt gedaald.
Stuur die agent erop af die getinten in de hals kan raken. Oh wacht, dat heb ik niet gezegd natuurlijk. Misschien dat de wijkcoördinator een halal taart voor de getinte kansenjongeren kan bakken alsmede ze alle acht 50euro smartengeld aanbieden plus excuses van buurtbewoners. Samen komen we er wel uit.
Hoe gaat Peter Breedveld dit duiden? Marokkanen die Marokkanen zat zijn? LOL!
Het artikel in Trouw toont precies aan dat het overlastprobleem niét door de autochtonen bij elkaar wordt gediscrimineerd, maar intrinsiek deel uitmaakt van de achterlijke Marokkanen-familiecultuur. Kortom: de knuppel en niet meer het begrijpende geknik.
Interessant om te lezen, dat die moeders het uitschelden van Nederlandse meiden dan ook rechtvaardigen (beetje lachwekkend over doen), omdat die geen hoofddoekje dragen.
Zoiets lijkt mij een prima reden om die hoofddoeken te verbieden én de grenzen voor Marokkaanse moslims te sluiten. We hoeven zoiets niet te pikken.
Vryth | 29-11-12 | 15:23
En tot slot nog een fluim op de NL1 en NL 2 terwijl ze op de grond liggen.
Treurigstemmend verhaal in Trouw onder die "Kutmarokkanen"-link. Ouders die geen flauw idee hebben wat hun zoontjes allemaal uitvreten. Ze praten niet eens met hun kinderen. Eens te meer een bewijs dat deze uit rurale marokkaanse gebieden afkomstige mensen helemaal niets te zoeken hebben in een grootstedelijke westerse samenleving.
"Misschien zou het goed zijn als mijn zoon een westerse vriendin kreeg. Voor een tijdje dan hè, tot hij gaat trouwen." Zuch, zucht, diepe zucht...
Breed lopen in Zeist. Vragen om problemen. Nooit doen mensen!
Ik heb vanmiddag om een uur of 1 boodschappen gedaan.
Klein winkelcentrummetje in een kansenwijk.
Op straat tientallen Marokkaanse mannen van mijn leeftijd, sommige met keppeltje, een enkeling in een jurk die de hele dag galamagalama tegen elkaar staan te doen.
Terwijl ik met mijn tassen loop te sjouwen waarmee ik van mijn eigen zuurverdiende geld wat boodschappen hebben gekocht, kijken ze me minzaam lachend aan met een houding van 'daar hebben wij dus vrouwen voor'.
Hun 16-jarig addergebroed staat inmiddels op de bekende hangplekken meisjes na te sissen.
Wat ik wil zeggen is, dat ze godverdomme de hele dag de tijd hebben om hun kinderen in de gaten te houden, maar dat ze het gewoon vertikken.
Waarschijnlijk minderjarig, dus dat zal wel een straf van niks zijn.
Er moet juist veel meer en veel breder gelopen worden.
De oplossing is te vinden in uw lokale sportschool. Zie het als een slipcursus. Die doe je niet omdat je wilt gaan slippen, maar voor het geval het je toch overkomt. Je zult wel moeten tussen de drifters.
Whut the fuck! @ de link in dit artikel....
"Ik hoop maar dat hij de juiste dingen leert en misschien zou het helemaal niet slecht zijn als hij een westers vriendinnetje krijgt. Je weet wel, voor nu, totdat hij gaat trouwen."
Ja, met de integratie gaat het helemaal goed komen.
@ Balzakius | 29-11-12 | 15:09
in 1931 geboren?
Richt je peilen op de overheid die dit willens en wetens geimporteerd heeft. En we mogen nog altijd niet weten hoe veel dit hele project kost, en waarom eigenlijk.
Tijd om zelf eens te gaan nadenken: het doel was minder cohesie, meer politie, meer camera's, meer controle, meer registratie. Sinds de introductie van Marokkanen is Nederland echt het paradepaardje van de nieuwe wereldorde. Waar een klein land groot in kan zijn. En dat staan we hier met z'n allen nog toe te juichen ook. Van die opgeschoten gassies van begin 20 die met wapens aan de riem aan de slag gaan als treinconducteur, beveiliger of politieagent. Begin jaren '80: niets van dat alles. Hoe slim kan het in elkaar zitten. Gezelliger is het zeer zeker niet geworden, maar dat was nadrukkelijk ook nooit de bedoeling.
Lichtgetint. Grote groep tegen 2. Je denkt het voordat je verder leest. En je krijgt gelijk.
Wanneer stopt men toch eens dit als 'incidenten' te zien?
Mijn voorstelling van voorval.
LT1: "Wat loop je breed dan, kil."
NL1: "Sorry?"
LT2: "Doe niet kankerstoer dan."
NL1 & NL2 passeren en lopen gehaast door.
LT3 volgt en legt hand op schouder van NL1: "Ey, waar ga je, kankerkaas. Moet je vechten?"
NL2 met brok in keel: "Hey, doe rustig man."
LT1 & LT2 duwen NL2 provocerend: "Doe niet kánkerstoer gek: jullie sijn kaas."
LT3 komt uit dode hoek van NL2 en hoekt NL2 op kaak, waardoor NL2 op de grond valt: "Ik maak je kankerdood."
LT1, LT2 & LT3 schoppen op NL2 in, terwijl NL1 vergeefs LT3 bij NL2 probeert weg te trekken.
Overige LT's komen aangerend en beginnen op NL1 in te slaan nadat L3 NL1 op de grond duwt.
Einde.
Jezus, wat een deprimerend artikel in Trouw. Vroeger zat ik maar wat graag achter de dochters van KNIL militairen aan. Prachtige exemplaren zaten daartussen. Tussen Marokkanen zitten die ook. Maar zo in Trouw te lezen zijn mijn zoons kansloos. Jammer. Alles mixen is toch voor veel ellende de oplossing.
Lees het artikel in trouw en kom tot de conclusie dat dit gewoon (weer) een lost-case is, in dat stuk komt de moeder van die rukkers aan het woord, eerst ontkennen natuurlijk.
@ Ducasse | 29-11-12 | 15:19
helpt beter dan schoffelen...
Sssh Quid, daar mogen we helemaal niks van vinden. Want dan ben je raciest. Vinden blanke politici, wiens kinderen dit nog niet overkomen is. Dus is het zo.
Het is toch ook werkelijk niet te geloven dat er anno 2012 nog steeds figuren zijn die het lef hebben breed over de stoep te lopen. Dit is natuurlijk uitlokgedrag van de bovenste plank en een blijk van totaal disrespect. Wat hadden die Finnen dan moeten doen? En dan worden ze nu ook nog eens dubbel gestraft met al die media-aandacht.
Ik verwacht vrijspraak en een fikse vergoeding voor de Finnen i.v.m. geleden imagoschade.
8 tegen 2 daar had ik graag 8 tegen 3 van gemaakt. Niemand die helpt maar wel veel "toeschouwers". Al jaren word er gesmeekt dat de politie is ophoud met dat knuffel beleid en harde aanpak gaat toepassen. Dit word in de plaatselijke krant alweer afgedaan als een losstaand incident. Het is een steeds groter wordend probleem en dat moet aangepakt worden. Dit geld niet alleen voor de getinte medemens maar voor een ieder die niet van een ander kan afblijven.
Zulke gasten zou je toch gewoon neer mogen moeten schieten? Of op z'n minst een paar flinke klappen met een eind hout mogen geven.
Een paar welgemikte schoten in de halsslagaderen van dit tuig. Een Rishitje, is dat wat we willen?
Het KLPD heeft een ranglijst van gemeenten opgesteld waar de overlast door Marokkanen tussen 12 en 20 jaar het grootst is. Niet verrassend is dat de 4 grote steden in de top 4 staan. Wel verrassend: Zeist staat op 5. Op 5!!!
@ drs.Nee | 29-11-12 | 15:13 |
En de hoofddoeken worden vrijwillig gedragen.
Ik vind het artikel in Trouw veel schokkender dan dit filmpje.
@zik | 29-11-12 | 15:13
Sterker nog, met al dat geblur en met omschrijvingen als lichtgetinte jongens wil men duidelijk maken dat de daders niet op worden gepakt maar dat men maar moet wennen aan dit soort taferelen.
8jongens? een beetje moderne revolver heeft 8kogels; perfect match toch?
Waar houden vooroordelen op en beginnen de dikke vette feiten? En niemand doet er iets aan, want oh jee, anders lijkt het misschien wel rascisme.
Incidentje dames en heren, niets aan de hand! Gewoon doorlopen.
Balzakius | 29-11-12 | 15:09
Goede grap!
Gaat de pliesie nou ook iets doen tegen de bontkraagjes die deze "ongein" uithalen of is dit een waarschuwing dat ook wij niet te breed moeten lopen?
@Balzakius : het wordt steeds naar voren gehaald, omdat er toch wel één groep is die er zonder enige vorm van twijfel ZEER RUIM en met KOP EN SCHOUDERS boven al het andere uitstijgt voor wat betreft dit soort gedrag. En dat zijn niet die blanke jongens waar jij het over hebt.
"De Marokkaanse gemeenschap in Nederland is te vergelijken met een dorp, legt ze uit. "De roddels en achterklap, het is onverdraagbaar. Iedereen bemoeit zich met iedereen en de sociale controle is wurgend. Als één van mijn kinderen een relatie begint met iemand buiten de Marokkaanse gemeenschap, is het gedaan met mijn leven. Dan worden we het doelwit van roddels en wordt er schande van gesproken. Ik ken families waar zoiets is voorgekomen en die hebben geen leven meer. Ze zijn paria's geworden".
Schokkend dat ze zo in angst leven om anders als afvallige te worden buitengesloten. Die onderdrukking en opgelegde segregatie. Ayaan Hirsi Ali probeerde dat jaren geleden tevergeefs te doorbreken, helaas wordt dat debat nog steeds niet gevoerd.
De laatste jaren begin ik te radicaliseren. Waar ik eerst elk allochtoon individu een kans wou geven, scheer ik nu moeiteloos een hele bevolkingsgroep (voornamelijk marokkanen) over één kam. Ik ben het namelijk zat, compleet zat dat die straatratten vrij spel krijgen. Zelf voor mij als vrouw zijnde lijkt geweld nu de enige optie. zo'n vieze na-sisser verdient niet meer dan een keiharde houw op zijn bek, ook als ie nog maar 10 jaar oud is. Keihard optreden als samenleving, dat is de enige optie.
Eigen schuld natuurlijk, beetje breed lopen ...
Tsssss.
Hyena's treden altijd in groepen op. Dat is algemeen bekend. Alleen durven ze niks en zijn ze met een ferme blik al te verjagen. Weeh u enkelvoudig gepaspoorten van niet Noord Afrikaanse afkomst, gij hebt geen toevluchtsoord "van medelijden traantje plengt"
Niet ongelooflijk. Eerder te verwachten als je grote groepen moslims in je land haalt.
@035er | 29-11-12 | 15:10
En omdat u het al kut kunt zien, hebben we er nog even een RTV Utrecht logo voorgetyft.
En dan vooral de film grotendeels blurren want men zal die lichtgetinte jongens maar eens herkennen.
Opvallend dat ze in dit soort programma's altijd zeggen "de daders zijn niet heel goed in beeld" waar het moet zijn
"de daders zijn heel slecht in beeld"
Breedveld & Co gaan het nog drukken krijgen om dit allemaal weer goed te praten.
@zik | 29-11-12 | 15:07
Ik weet niet waarom dit altijd naar voren gehaald wordt, maar toen ik op de middelbare school zat, deden de blanke kinderen dit op dezelfde manier..
Dit is niets nieuws. 25 jaar geleden, toen ik nog puber was, gebeurde dit al. Een paar knaapjes worden vooruit gestuurd om te provoceren, en zodra er iemand reageert, komt de hele groep om 'verhaal te halen'.
.
Want ja, in je eentje doe je als lichtgetinte lafbek niets natuurlijk, je zorgt altijd dat je vriendjes om de hoek klaarstaan.
"bespreken de Marokkaanse Rotterdammers openhartig en zonder taboes met elkaar de problemen die hun zonen veroorzaken."
Oh nu wel? Het werd eerst 30 jaar ontkend, en mocht je er niet over spaken. Deed je dit wel dan was je een gore klote racist, en werd je met de nek aangekeken.
Krokodillentranen mijnheer de Morakkaanse vader. Trek je jurk maar over je hoofd want wij hebben onze kop verplicht al jaren in het zand.
Dit is pas het begin van alle ellende. Er zit nog veel meer aan te komen. Goed zou zijn als men de ouders alle kinderbijslag terug liet betalen want die hebben weinig aan opvoeden gedaan en het geld daarvoor aan andere dingen besteed.
@Merkava | 29-11-12 | 15:04
Hihi "De zandbak van oorsprong"
Misschien was zijn jasje wel beschadigd en wilde hij er iets aan doen.
Tjezus, dat haar van die presentator. Is de just-out-of-bed-look weer helemaal in?
Zeist. Ja, daar ga je. 60 duizend inwoners waarvan 5 duizend marokkanen. Het Gouda van de provincie Utrecht. De Heuvelrug het Rifgebergte van Nederland.
"Laf ook om met zn allen op die twee jongens te springen."
Nee dat hebben we ook nooit eerder gezien. Zucht..
Ik hou mijn hart vast als mijn zoon wat ouder is en toevallig iets te breed loopt volgens een groepje tuig.
@Godsammekraken | 29-11-12 | 15:03 | + 1 -
Alle verloven zijn ingetrokken
**Hoort Joris zijn luier aantrekken**
Een diepe crisis is het beste wat Nederland kan overkomen. Zodra de uitkeringen niet meer uitbetaald kunnen worden en het lontje van menig Hollander/Kaaskop (die toch wel een stuk groter en zwaarder is dan de gemiddelde Fin), kiezen de meeste uitvreters eieren voor hun geld en vertrekken huiswaarts. Hetzelfde gebeurde ook in IJsland in hun diepe crisis. Toen het infuus afgesloten werd, ging de parasiet op zoek naar een nieuw slachtoffer of ging met de gestolen buit rentenieren in de zandbak van oorsprong.
Oh laat maar. Kusje Quid.
Waar slaat het filmpje op ? Wat is dit voor amateurisme ?
En Zeist is al zo treurig.
Nou Nou, wat een onderbuikgevoelens weer. Onveiligheid is immers maar een gevoel toch> De politie brengt van de 8.2 miljoen misdrijven er niet minder dan 100.000 voor de rechter. Dat is een whopping 1.2 procent.
Zie je wel, ze doen echt wel hun best en de resultaten zijn geweldig!
**Hoort Joris vingertjes knakken**
Portomonee gestolen? Huh
En dan een filmpje over zakkenrollers in Amersfoort... Johnny!
Lichtgetint. Dat woord hoor ik vaker bij Bureau Hengeveld.
Foei Kees en Henk!
REAGEER OOK