Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Daar komen de SP-knokploegen!

roemerknokploegen.jpg Jeetje. Staan de socialisten eindelijk superhoog in de peilingen en heeft Fozzy Bear Roemer eigenlijk die hele #TK2012 in zijn broekzak en dan komt er zo'n militante huismoeder als Mora Apprez met een SP-ava eventjes dreigen met knokploegen. Dat is ook helemaal niet democratisch. En dat terwijl campagneleider Tiny Kox onlangs nog duidelijk riep: "We mogen ab-so-luut geen fouten maken". Straks gaat iedereen die avatar fotosoepen en dan is al het harde werk (flyeren, canvassen, folderen, spandoeken ophangen) van 150 landelijke SP-afdelingen voor niets geweest. Qua beeldvorming naar de hardwerkende kiezer in de straat. Het wachten is op een hotemetoot van TeamSP die zegt: ook in de socialistische heilstaat vinden wij knokploegen NIET cool. Zo werkt dat in verkiezingstijd.

Reaguursels

Inloggen

Ik eis een facepalm van Roemer!

Neut | 14-08-12 | 02:39

Fozzy Bear Roemer..+LOL

wwwbattle | 14-08-12 | 00:53

De sp wordt in ieder geval vrij nationalistisch in zijn denken. Socialisme en nationalisme, hmmmm waar heb ik dat eerder gehoord?

Zatkniss | 13-08-12 | 22:41

Van die linkse agressie daar kijkt toch niemand meer serieus van op? Is toch het handelsmerk van links: het grote gelijk desnoods met geweld afdwingen?

Wijze Uil | 13-08-12 | 22:34

'gewaarworgd' (op auto) : grap of freudiaanse verspreking?

hunkerdrift | 13-08-12 | 21:50

@La Bailaora | 13-08-12 | 14:06, sterker nog, in de tachtiger jaren bracht de SP de brochure 'Gastarbeid en Kapitaal' uit. Daarin stond zo'n beetje alles waarmee later Fortuyn en Wilders furore mee maakten in hun integratie standpunt. In die tijd viel zo'n beetje heel links over de SP heen m.b.t. die brochure en werden ze in de ban gedaan. Toentertijd heb ik zelden zo'n doorwrocht helder standpunt gezien en het werd het belang verwoord van volledige integratie van allochtonen en dan met name Marokkanen en Turken. Ik verdenk er Wilders en Fortuyn ernstig van die brochure ook gelezen te hebben. Jammer dat deze brochure ergens helemaal onder in een la is gelegd want het was helemaal niks om voor te schamen.

Wichsen oder Bumsen | 13-08-12 | 21:41

je hebt allerlei ismes ,maar ik ben mezelfisme.ik bepaal wat ik stem en ik bepaal of ik het goed vindt of niet en iedereen die het er niet mee eens is kan voor mij de hoogste boom in .
een ander zoals deze nitwit die die tweet heeft geplaatst is niet goed bij haar hoofd omzoiets te zeggen.ofwel pieterbaancentrum of issolatiecel.als je het niet met woorden kan dan maar een knokploeg?
herhaling van de bende van oss ofzo?
laat wel weer zien dat zo iemand maar 1 hersencel meer heeft dan de koe.

linda79122914 | 13-08-12 | 21:38

@lekker wijf,

*proest* hihi... haha... BHWOEHAHAHAHA!
Jij gelooft echt in die onzin? Serieus? Echt, zodra iemand begint te raaskallen dat Hitler links was is het debat over. Schluss. Je kan dan net zo goed met het behang in debat proberen te gaan. Proficiat, je hebt zojuist eigenhandig de menselijke evolutie een paar stappen teruggetrapt. Daar kan geen Curiosity-lancering, Olympische Spelen, of Stephen Hawking tegenop. Echt, laat je nakijken. Niet dat je mij er mee hebt (stem rechts), maar serieus, put down the crazy pills!

Petey Morris | 13-08-12 | 21:28

-weggejorist-

Wichsen oder Bumsen | 13-08-12 | 21:18

Mora Apprez = Troll.

Wichsen oder Bumsen | 13-08-12 | 21:16

Tja...
.
Heeft u de immer intellectueel uitgedaagde, van het eigen gelijk overtuigde... en zich op grond van die overtuiging moreel superieur wanende socialist wel eens op een zinnige uitspraak kunnen betrappen dan?
.
Dat bedoel ik dus.

Bertus Betonsloper | 13-08-12 | 20:46

Bij iedere partij dienen zich idioten aan. Kijk maar naar de VVD bijvoorbeeld. Iedere idioot kan iets twieteren.

oplichter | 13-08-12 | 20:34

Petey Morris | 13-08-12 | 13:26
Net zoals CU, SGP en CDA alle 3 varianten zijn binnen de christelijke politiek, zo zijn het socialisme van Hitler (nationaal), van Stalin (internationaal) en Mao etc. varianten binnen de socialistische politiek.
Dus Hitler rechts? Wat een bullshit. Hij was een socialist. Punt. Churchill was rechts.

lekker wijf | 13-08-12 | 20:24

Petey Morris | 13-08-12 | 13:26
Zo, mannetje. Weet jij nog altijd niet dat nationaal-socialisten (hitler), internationaal-socialisten (sp-achtigen) en communisten (unie van socialistische sovjetrepublieken) allemaal behoren tot dezelfde familie, namelijk het socialisme?
Ja, Hitler vermoordde zijn broeders de communisten en (internationaal)socialisten, inderdaad. Dat was broedermoord binnen 1 en dezelfde familie. De linkse, moordzuchtige socialistische familie.

lekker wijf | 13-08-12 | 20:15

Dat zielig excuus voor mens wat achter dat account zit heeft geen ene fuck te maken met de SP. Elke rechtgeaarde SPer schaamt zich plaatsvervangend dood voor dit soort figuren. SP mag dan wel strijdbaar zijn, maar wel geweldloos strijdbaar.

Dit soort accounts en uitspraken heeft ook niets met politiek te maken. Typisch voorbeeld van iemand die thuis en op 't werk (als 't al werkt) geen flikker te vertellen heeft en zich op 't net, verscholen achter de foto van iemand anders, lekker associaal uitleeft. Stoer joh! :x

AnnyDHW | 13-08-12 | 19:58

Dit ziet er uit als aanzetten tot een Kristall-nacht.
De geschiedenis dreigt zich te herhalen.

meneer Q | 13-08-12 | 19:02

SP-leden zijn trouwens wel actief op twitter zo te zien.

Jaypelsteeltje | 13-08-12 | 18:59

Jammer die vetes tussen PVV en SP, terwijl ze straks samen een meerderheid hebben. Voor je het weet staat het een volkse coalitie in de weg.

Jaypelsteeltje | 13-08-12 | 18:56

Socialisme en geweld gaan hand in hand.

Moonwarrior | 13-08-12 | 18:43

Opvallend dat bij rechts op dezelfde toon wordt gepraat over de SP als links dat doet over de PVV.
Ik word er wel een beetje moe van dat iedere keer als de SP in de peilingen stijgt Mao en de CCCP weer van stal worden gehaald. Het is dezelfde godwin als PVV=NSB.
(nee, ik ben geen espeejert en ik ga er ook niet op stemmen)

Tankmeistert | 13-08-12 | 18:41

Niets geleerd van Pim. Helemaal niets.

Parsons | 13-08-12 | 18:04

@Elvis Costello | 13-08-12 | 16:08
"De Hollandse linkse indoctrinatie ten top. [... raaskal raaskal raaskal...} Hebben Hollanders wel in de gaten dat ze in een soort van Korea wonen? [... blablabla...]"
.
The fail is strong in this one.

Petey Morris | 13-08-12 | 17:13

Zo te zien rijdt Emile Roemer met een rechts stuur.

norman79 | 13-08-12 | 17:13

Uhm: "Straks gaat iedereen die avatar fotosoepen en dan is al het harde werk (flyeren, canvassen, folderen, spandoeken ophangen) van 150 landelijke SP-afdelingen voor niets geweest" Last van grootheidswaanzin Brus? Wel vermaeckelijk hoor die vooringenomenheid.

Ienoo666 | 13-08-12 | 17:02

@kapotte_stofzuiger | 13-08-12 | 12:10
Nationaal-socialisme is een grote ramp voor elk land en elk volk, waarom snappen mensen dat nog steeds niet?! graag lees geschiedenis, maar mens leert blijkbaar nooit, hoe dom!

Freedom4 Ever | 13-08-12 | 16:58

irriducibili79 | 13-08-12 | 16:08 |
Thanks, maar voor Twitter heb ik geen tijd... probeer Facebook ook zoveel mogelijk te mijden, is dat het handig is om contact te houden met mensen in het buitenland. Weet wel dat dat tegenwoordig door veiligheidsdiensten (fluisteren sommigen), human resource figuren en andere mediabeluste gekken verdacht wordt gevonden.
De beste strategie ten aanzien van de SP is misschien ze uit hun holen te laten komen in de toekomst, dan zullen ze toch echt oplossingen moeten gaan bedenken en zich in open terrein moeten begeven. We zullen zien.

ZSU-23-4 | 13-08-12 | 16:18

En voor hen die dit een geslaagde vorm van satire vinden: jullie hebben het moreel besef, het verstand en het gevoel voor humor van een pelpinda. En daar doe je de pelpinda nog te kort mee!

poepaanmijngaatsie | 13-08-12 | 16:09

De Hollandse linkse indoctrinatie ten top. In Holland mag geen andere mening zijn dan Links. Anders ben je een Fascist en mag geweld toegepast worden. Zie Pim Fortuyn. Hebben Hollanders wel in de gaten dat ze in een soort van Korea wonen? Adolf Hitler was Links (Links maakte hem Rechts), Mao was Links, Stalin was Links, Rode Khmer was Links. Samen rijp voor miljoenen doden. Blijkbaar doen Hollanders niet aan geschiedenis. Werden en worden in Holland allerlei mensen om hun menig vermoord en bedreigd. In Holland schijnt het altijd ergens anders gebeurt te zijn... pff.

Elvis Costello | 13-08-12 | 16:08

@ZSU-23-4 | 13-08-12 | 16:03
Ik zou zeggen volg de figuren die in dit topic zijn genoemd eens op twitter en ga vooral de discussie met ze aan.

Veel succes.

irriducibili79 | 13-08-12 | 16:08

irriducibili79 | 13-08-12 | 16:01 |
Nou, dat zou ik weleens willen weten dan.
Maar vind je het erg als ik ze op het gebied van geweld niet heel erg serieus neem?

ZSU-23-4 | 13-08-12 | 16:03

Het verbaast mij dat Geenstijl het veel meer explosieve nieuws door de NRC (enigszins verborgen in de afgelopen zaterdageditie) over de zeer waarschijnlijk platvloerse oud-maoïstische agitprop-praktijken van de SP in zomerse asbesthype niet groot brengt temeer daar GS zelf hierin ook zwaar misbruikt is door de SP. Dat pik je toch niet GS?: img21.imageshack.us/img21/5440/agitpro...

Klemlepp | 13-08-12 | 16:02

@ZSU-23-4 | 13-08-12 | 15:52
Dit kost ze echt geen stemmen, de gemiddelde SPer heeft hier namelijk helemaal geen weet van en nu het enigszins bekend is geworden zal de schade ook nog meevallen aangezien velen dit niet serieus nemen.

Men zou eens moeten weten hoe knettergek die kleine harde kern communisten is.

irriducibili79 | 13-08-12 | 16:01

knokploegen zijn zeer pragmatisch.
irriducibili79 | 13-08-12 | 15:48
Tuurlijk niet, kost ze stemmen, ook al is het geheel in lijn met de Noord-Koreaans-Chinese doctrine.

ZSU-23-4 | 13-08-12 | 15:52

@ZSU-23-4 | 13-08-12 | 15:43
knokploegen zijn zeer pragmatisch.

irriducibili79 | 13-08-12 | 15:48

De SP wordt enkel groot door een misverstand: Er zit te veel overheid in de markt, waardoor de markt niet meer functioneert, maar de SP doet alsof er te veel marktfalen is, waardoor er nog meer overheid in de markt moet komen.
.
Verkeerde diagnose, fataal medicijn. Typisch SP.

tipo | 13-08-12 | 15:47

Oh en bovendien is het radicale aksie wezen in handen van Groen-Lniks en misschien beetje ook de PvdA en die zijn aan de verliezende hand. Marginaaltjes.
Ik zie de SP ook toch iets meer als zijnde pragmatisch, hopelijk vergis ik me daarin niet.

ZSU-23-4 | 13-08-12 | 15:43

La Vie En Rose | 13-08-12 | 13:54 |
Ach, allemaal lege woorden van dat 'linkse' tuig.
Mij ervaring is dat ze ondanks politieke kleur te dom zijn om daadwerkelijk mensen uit te sluiten, ze zullen je als rechts-extremist een universitair diploma overhandigen, woning toewijzen, je in de woonplaats tolereren, hun dochters door je laten neuken, toeslagen betalen, verplegen, verzorgen, bedienen, stemrecht geven, een organisatie/bedrijf laten starten, etc, etc.
En ik kan het weten, ben al zo vaak met breivik, Karadzic, Hittler, SD-er, Fascist,... en toch gewoon overal doorheen gewandeld. Ze geven je zelfs braaf de sleutels tot een politiek-ideologische doorbraak, als je het netjes vraagt. En de AIVD zit ook meestal te slapen. Laat je niet op stang jagen dus door de tandeloze tijger die links activisme heet, die zijn inmiddels bejaard en dementerend ten onder gegaan.

ZSU-23-4 | 13-08-12 | 15:35

Stem niet links,stem niet rechts maar stem rechtdoor.
Allen voor een beter Nederland.Alleen Den Haag nog even zover krijgen,die zet ons tegen elkaar op ;=]

Kromme Banaan | 13-08-12 | 15:35

@Dunnepoep | 13-08-12 | 15:30
"Een NL onder leiding van de SP en PVDA? een combi van Noord Korea , DDR en Albanie."
Wie is er nou gehersenspoeld? Niet dat ik op die partijen stem, maar kom op zeg... Dezelfde retoriek alsof onder Wilders het Derde Rijk weer zou terugkomen.

Petey Morris | 13-08-12 | 15:33

Kan GS niet eens onderzoeken in de DDR STASI archieven hoeveel SP, GL en PVDA kopstukken er damals op een "cultureel"jeugdkamp in de DDR zijn geweest om aldaar links extremistisch gehersenspoeld te worden?
Een NL onder leiding van de SP en PVDA? een combi van Noord Korea , DDR en Albanie.

Dunnepoep | 13-08-12 | 15:30

@La Vie En Rose | 13-08-12 | 15:09
Ja die lui deinzen nergens voor terug maar ik twitter met naam en eigen foto, dus bij mij hoeven ze niet eens dit soort fratsen uit te halen.

Je word gewoon weggezet als fascist en als je ze erop aanspreekt gaat het van kwaad tot erger, heeft me menige nachten gekost maar ik ben er nu klaar mee.

irriducibili79 | 13-08-12 | 15:28

Ah SP politbureau heeft al ingegrepen:
@Mora_Apprez's account is protected.
Only confirmed followers have access to @Mora_Apprez's Tweets and complete profile. Click the "Follow" button to send a follow request.

flashforward | 13-08-12 | 15:27

daytripper | 13-08-12 | 15:17 | + 0 -
Om het systeem te vervangen door een nog veel repressiever systeem. De SP zijn MAO lovers. FF het Rooie boekje lezen zou ik zeggen.
En vergeet niet zelfs de verheven SP' ers zijn maar Menschen.
Elk systeem roept randverschijnselen op. Mijn mening is dat geld kapitalisme of coperatisme zoals La Bailaora beter is dan communisme.
Bij kapitalisme kun je tenminste nog rijk worden door eigen kunnen of slimheid, bij het andere systeem kun je alleen omhoog door de juiste partij bonzen te likken.
Daarbij complete regulatie van een systeem kan niet werken.

Zatkniss | 13-08-12 | 15:22

Volgens mij is de crisis toch echt veroorzaakt door het instorten van de financiele markten door wanbeleid en gevaarlijk gokgedrag van bankiers, ingeleid door de VS en de deregulering van de markt onder leiding van de Republikeinen daar. Wie in de rechtse 'spin' trapt dat het het gevolg is van 'linskuh!' en 'Brussuuuuuhl' is onjuist.
Petey Morris | 13-08-12 | 14:14 |

De spijker op de kop!!De cowboys van de vrije markt! daar is vriend en vijand het inmiddels wel over eens na 4 jaar schandalen van dag tot dag. Het vrije markt denken wat prima is voor particuliere ondernemingen maar een ramp voor alle vormen van nuts-instellingen die bestemd zijn voor een ieder: banken, maar ook woningbouwcorporaties,zorginstellingen en zelfs het onderwijs. Sommige zaken kun je niet overlaten aan de hebzuchtige aap die zichzelf Mensch noemt.En als iemand daar een etiket van "socialisme" op wil plakken is dat tot uw dienst, maar natuurlijk onzin. En ik moet zeggen dat de SP een van de weinigen is die hier drastisch de bezem door wil halen. Ook de PvdA is te halfslachtig en de kiezer ziet dat goed en daar worden ze nu op afgerekend.

daytripper | 13-08-12 | 15:17

@irriducibili79 | 13-08-12 | 14:08
Op die idioten met een Wilders/PVV obsessie valt ook niet te reageren.
Dat laatste is ook zo schandalig, om nog maar niet te spreken over het verspreiden van NAW gegevens. Daar draaien ze ook hun hand niet voor om. Eén keer reageren op zo'n blog en ze hebben je IP. Even een ander uit de clan laten 'infiltreren' op FB en kassa.

Walgelijk volk. Bah.

La Vie En Rose | 13-08-12 | 15:09

La Bailaora | 13-08-12 | 14:55 | + 0 -
Als NL niet handelt kun je gelijk krijgen. Dit geldt trouwens alleen voor de noordelijke oost europese landen in de EU. Litouwen, Estland, Letland, Polen. Tsjechie doen het prima, de rest is butt. Over Belarus, Oekraine etc zullen het maar niet hebben.
Ze hebben in ieder geval geen multi cul, heb er nog nooit een cultuurverrijker gezien (behalve Roma's)

Zatkniss | 13-08-12 | 15:04

@lekkurlinx | 13-08-12 | 14:08
So what? Doet die nick of het feit dat iemand op de PVV stemt iets af aan die smerige tweets van die linkse horde?

Dacht het niet.

La Vie En Rose | 13-08-12 | 15:02

@La Vie En Rose | 13-08-12 | 13:54
Vraag me af dat niet strafbaar is, schandalig.

Uw Verzekeringsadvis | 13-08-12 | 15:02

@Petey Morris | 13-08-12 | 14:01
Wilders heeft zich uitgelaten over bedreigers in het algemeen. Hij keurt dat ten zeerste af.
Owee als hij dat niet had gedaan. Dan waren de rapen gaar geweest.

En jawel, alle partijleiders zouden hun aanhang aan moeten spreken op hun gedrag indien dat de perken te buiten gaat, of daar op zijn minst publiekelijk afstand van moeten nemen. Maar dat gebeurt niet.

W.b. Breivik: Links was er als de kippen bij om naar Wilders te wijzen, om hem de daad van Breivik in de schoenen te schuiven. Om het over de toon van het debat te hebben. Dat soort kul.

En nee, partijleiders zijn niet verantwoordelijk voor wat hun aanhang uitvreet, tenzij ze zelf oproepen tot geweld. Dat doet Wilders niet en Roemer ook niet.
Het vreemde is dat Wilders wel verantwoordelijk wordt gehouden voor wat het tuigh onder zijn aanhang uitvreet, maar Roemer niet. Ook niet in dit topic.

Lees het topic nog even. Het blijkt gewoon dat niet alleen de PVV tuigh aantrekt, maar SPers er ook wat van kunnen. En dat is niet zo leuk voor Roemer zo net voor de verkiezingscampagne van start gaat. Meer staat er niet.

La Vie En Rose | 13-08-12 | 14:59

Ja en daarom komen al die oostblokkers hier naar toe :-)
@Zatkniss | 13-08-12 | 14:52
Dat klopt, omdat ze *nog* armer zijn. Alleen is hun trend omhoog, en die van ons omlaag. Ik zou er niet raar van op kijken als het binnen 10 jaar andersom is.

La Bailaora | 13-08-12 | 14:55

Waardoor ik vraagtekens zet bij het waarheidsgehlate daar
@Petey Morris | 13-08-12 | 14:46
Er staat daar gewoon geciteerd wat er door verschillende heren in het verleden is gezegd, bijvoorbeeld:

"'Ik heb mensen ontmoet, die denken: ben ik die kraan, word ik opgedweild?' Ad Melkert (PvdA)"

Dus ik zei al. Als jij zegt dat dat niet klopt loop dan naar de rechter voor smaad. Overigens er staat ook heel netjes vermeld waar en wanneer de uitspraak is gedaan.

La Bailaora | 13-08-12 | 14:53

La Bailaora | 13-08-12 | 14:48 | + 0 -
Ja en daarom komen al die oostblokkers hier naar toe :-)
In 1 ding hebben ze ons al bijna in gehaald. Het prijspeil. Benzine kost in Polen ook al 1,50 en de koffie bij de pomp al 1,25
Daarbij is de 2 deling in oost europa veel groter dan in NL. Ze hebben wel het kapitalisme in zijn zuivere vorm omarmt daar heb je gelijk in.

Zatkniss | 13-08-12 | 14:52

@Zatkniss | 13-08-12 | 14:44
Lees Pamela, alsjeblieft. Bv:

" En bingo! Dat alleen al had een ongekende voorspoed tot gevolg. Kan je nagaan hoe spectaculair die welvaart zou zijn gegroeid zónder gilden!" Dus dat we het beter hebben dan in Oost Europa is een zwak argument.

Komt bij dat Oost Europa nu groeit omdat het kapitalisme heeft omarmt. Ik denk dat door het corporatisme en nepotisme dat we hier kennen, de ineenstorting naderbij komt, en dat het niet lang meer duurt totdat Oost Europa rijker is dan West Europa.

La Bailaora | 13-08-12 | 14:48

La Bailaora | 13-08-12 | 14:36
Als ik schrijf "Waardoor ik vraagtekens zet bij het waarheidsgehlate daar" en jij maakt daarvan "Ik zou als ik jou was dan naar de rechter lopen en die website aanklagen voor smaad. Want dat is toch wat je beweert?" dan kan ik niet anders concluderen dan dat jou het meest elementaire vermogen tot begrijpend lezen totaal ontbreekt.

Petey Morris | 13-08-12 | 14:46

La Bailaora | 13-08-12 | 14:28 | + 0 -
NL van 1945- tot nu
-Mensenrechten, sociale voorzieningen, goede infrastructuur, goed onderwijs
Ex-sovjet republieken
Geen mensenrechten, armoede, sociale wat?, geen tot weinig infrastructuur.
Doe mij dan maar coperatisme. De banken hebben 60 jaar hun rol kunnen spelen, wellicht is de welvaart voor een deel op rook gebaseerd geweest en moeten we een stap terug. Tov de landen in oost europa hebben wij het echter nog honderd stappen beter, dus een stapje terug is nog steeds heel goed.

Zatkniss | 13-08-12 | 14:44

@TisNieZoMoeilijk | 13-08-12 | 12:52
Geen flauw idee. Maar het is vekiezingstijd en daar horen holle frasen bij. SP heeft daar zeker niet het patent op. Laten we het er op houden dat ze de intentie schijnen te hebben om op de een of andere manier iedereen aan het werk te krijgen en te houden. Maar dat zeggen alle partijen. What else is new.

lekkurlinx | 13-08-12 | 14:43

Uit de Google cache:

Mora Apprez. @Mora_Apprez. 44 jr. huismoeder,strijdend tegen onrecht, uitslapen.

Rizz0 | 13-08-12 | 14:38

Fortuyn-verheerlijkende site is vol complottheorieen
@Petey Morris | 13-08-12 | 14:28
Dus die uitspraken die daaronder staan van bv. Melkert en Rosenmuller, enzovoort zijn niet gedaan? Ik zou als ik jou was dan naar de rechter lopen en die website aanklagen voor smaad. Want dat is toch wat je beweert?

En die video's kloppen niet? Daar zie je het toch gewoon, je kunt het toch gewoon bekijken?

Je ontkenningen voor de feiten spreken boekdelen.

La Bailaora | 13-08-12 | 14:36

Als de SP ballen heeft, royeren ze deze gek!

poepaanmijngaatsie | 13-08-12 | 14:36

@Dostranamus | 13-08-12 | 13:20
Ik geloof dat wel, hoezo?

rara | 13-08-12 | 14:31

-weggejorist-

ja,diedus! | 13-08-12 | 14:31

@La Bailaora | 13-08-12 | 14:16
.
Als je zo denigrerend gaat lopen doen, heb ik weinig behoefte verder met je in discussie te gaan. Ik heb de website waar je naar linkt wel degelijk bekeken, en het valt me op dat het toch vooral een Fortuyn-verheerlijkende site is vol complottheorieen. Waardoor ik vraagtekens zet bij het waarheidsgehlate daar. Jij leest blijkbaar alleen wat je wil lezen. Dat is jouw goed recht, maar maakt je visie beperkt. Sla ook eens het rapport van de Tijdelijke Commissie Onderzoek Integratiebeleid (ook wel Commissie-Blok genoemd, met nota bene een LPF'er erin) er op na.

Petey Morris | 13-08-12 | 14:28

@Zatkniss | 13-08-12 | 14:21
Je bent in de war met feodalisme/corporatisme versus kapitalisme. Kapitalisme is gestoeld op vrije markt, waarin iedereen met elkaar concurreert en waarin je geld mag verdienen en/of veliezen.

Dat systeem hebben we niet meer vandaag de dag, zie de banken die elke keer weer vers geld via de overheid krijgen. Die kunnen dus niet verliezen, en dat is een essentieel onderdeel van kapitalisme. Dat geld pompen in de banken is dus geleid kapitalisme, ook wel corporatisme. Dat laatste leidt nou juist ook tot heel veel problemen. En dat is nou juist niet zoveel anders dan communisme.

Lees eens Pamela Hemelrijk, die kon dit fantastisch uitleggen, dat beide systemen (communisme en corporatisme) gedoemd zijn te falen:
www.theovangogh.nl/antisosialistisch%2...

La Bailaora | 13-08-12 | 14:28

Petey Morris | 13-08-12 | 14:14 | + 0 -
Zowel kapitalisme als communisme is in zijn zuivere vorm niet zaligmakend. Voor mij is wel een feit dat geleid kapitalisme een VEEL beter levenspeil aan de massa's heeft gegeven dan het socialisme/communisme. Dit laatste systeem heeft de meeste mensen over de kling gejaagd, mensen laten verranderen in hersenloze commi zombies (familie van moederszijde, zelf weer net gezien, durven niks te doen zonder toestemming), infrastructuur van een land compleet naar de haaien helpen etc

Dat het kapitalisme uit de hand is gelopen ontken ik niet, maar de roepers om socialisme/communisme weten echt niet waarom ze vragen
"Gaat awareness reizen naar Belarus aanbieden"

Zatkniss | 13-08-12 | 14:21

@Petey Morris | 13-08-12 | 14:07
Je moet lezen jongen. Lezen. Dat is zo te zien niet jou grootste specialiteit zo te zien.

Ik zei al dat de arbeiders uit de jaren '60 grootendeels weer weg zijn (ik ken er hier in Spanje eentje aan de overkant van de weg).

Job Cohen was een wet uit 2001, een doekje voor het bloeden na 8 jaar paars. Het was iets strenger dan daarvoor, toen de poort gewoon totaal wagenwijd openstond, maar er komen er zelfs in 2012 nog veel te veel binnen, dusse, niet goed genoeg, in tegendeel. En met Mauro etc. wordt nog steeds elke aanscherping door links ook vandaag de dag nog tegengewerkt. Zie ook de burgemeesters (vooral links, PvdA en co.) tegen minister Leers.

En links heeft ook nog een generaal pardon voor uitgeprocedeerde asielzoekers er door gejast. Vergeten zeker? Alles, alles, alles is door links tegengehouden om de immigratie tegen te houden.

Enne, bekijk die link nog even, daar staan video's en feiten uit het verleden. Te moeilijk voor je zo te zien.

La Bailaora | 13-08-12 | 14:16

Links deugt niet dat is wel duidelijk.
De meeste zijn onmensen die er geen been in zien om andersdenkenden iets vreselijks aan te doen en ze daarna ook nog niet eens te verplegen.
Walgelijke figuren.
Gefeliciteerd met je gajes, Emile.

Dostranamus | 13-08-12 | 14:15

"deze crisis is niet de schuld van Rechts [...] en is eigenlijk een gevolg van de EU."
LordNobady | 13-08-12 | 14:09
.
Volgens mij is de crisis toch echt veroorzaakt door het instorten van de financiele markten door wanbeleid en gevaarlijk gokgedrag van bankiers, ingeleid door de VS en de deregulering van de markt onder leiding van de Republikeinen daar. Wie in de rechtse 'spin' trapt dat het het gevolg is van 'linskuh!' en 'Brussuuuuuhl' is onjuist.

Petey Morris | 13-08-12 | 14:14

Net terug van familiebezoek in het socialistisch/communisitisch paradijs Belarus kan ik zien dat NL dezelfde kant op gaat. Wanneer gaat mevrouw op werkbezoek bij Loekaschenko? Die kan die knokploegen van de SP nog wel wat truukjes bijbrengen. Socialisten/communisten is major FAAL.

Zatkniss | 13-08-12 | 14:11

@daytripper | 13-08-12 | 13:41
ik heb eens naar de staatschuld gekeken van nederland.

opvallend vond ik dat de staadschuld aleen is terug gelopen tijdens of net na de VVD in de regering zat.

deze crisis is niet de schuld van Rechts, en is begonnen tijdens CDA met CU en PVDA; en is eigenlijk een gevolg van de EU. ( we hadden het op de EEG moeten houden. )

zonder den Uyl hadden we de aardgasbaten wel kunnen besteden om het tekort onder controle te houden.
en ja tijdens den Uyl begon de grote opmars van de staatschuld. ( ondangs het gas welk in rap tempo verkocht werd )

LordNobady | 13-08-12 | 14:09

@La Vie En Rose | 13-08-12 | 13:59
Het is te vermakelijk om *links* te laten liggen, ben wel opgehouden met erop te reageren.
Dat is slechts olie op het vuur gooien en voor je het weet sta je op het blog van een of andere gek...

irriducibili79 | 13-08-12 | 14:08

@La Vie En Rose | 13-08-12 | 13:54
Wel grappig dat je in je laatste link naar een pvv stemster linkt die zichzelf kalasjnikov noemt. Nomen est omen?
twitter.com/AnnaKalasjnikov doorscrollen naar 10 augustus.

lekkurlinx | 13-08-12 | 14:08

@La Bailaora | 13-08-12 | 13:47
Wie doet er hier nou aan geschiedvervalsing? Het waren toch vooral de linkse partijen, de SP zelfs voorop, die arbeidsmigratie tegen wilden houden toen de VVD en het CDA lagelonen-arbeiders uit Turkije en Marokko gingen inschepen. Dat ging namelijk lijnrecht tegen de belangen van de arbeidersklassen die zij vertegenwoordigden in. En onder Paars was het nota bene Job Cohen die de nieuwe, strengere Vreemdelingenwet er doorheen kreeg. Maar de hetze tegen 'de linkgisuh' hebben mensen als Bosma en Verdonk er zo hevig ingeramd dat zelfs feiten nog weinig teweeg lijken te kunnen brengen...

Petey Morris | 13-08-12 | 14:07

@daytripper | 13-08-12 | 14:00
Dat klopt. De SP had in het begin van de jaren 80 ook de beste visie op het immigratiebeleid, namelijk spreiding van dat handjevol immigranten in die tijd. Was ik toen voor. Echter, na scherpe kritiek van de overige partijen verstomde het bij de SP, om ook nooit meer terug te keren.

Wat je SP verder kunt nageven is dat ze met de hetze niet meededen, wat dat betreft was Marijnissen een heer in het debat. Neemt echter niet weg dat SP nooit meer een vorm van betekenis heeft gespeeld in het immigratie en integratiedebat. Voor mij is dat niet goed genoeg, omdat het probleem zo groot was en is, dat wegkijken zoals de SP deed en doet het probleem alleen maar groter maakt.

La Bailaora | 13-08-12 | 14:06

@La Vie En Rose | 13-08-12 | 13:40
.
Wilders heeft zich nog steeds niet uitgelaten over Wilders-sympathisant Friedrich E. die op Twitter afschuwelijke dreigementen uitte naar Femke Halsema's dochter. Tenzij ik dat heb gemist, en dan laat ik me graag corrigeren (met bron).
.
Maar er is hier iets groters aan de gang. Noch Roemer, noch Wilders zou zich hoeven uit te spreken over wat idioten die met hen sympathiseren uitspoken. Na de aanslagen in Oslo was iedereen hier er immers als de kippen bij om - terecht - aan te geven dat Breivik sympathieen had naar Wilders, maar dat je Wilders daar niet voor verantwoordelijk kan houden. Maar nu is Roemer ineens persoonlijk aansprakelijk zeker? Hypocriet. *Gaat effe twitter account @PVVisdusechtwelvetzwaardebom registeren en bedreigingen lopen uiten*

Petey Morris | 13-08-12 | 14:01

@La Bailaora | 13-08-12 | 13:47 |

Misschien gek voor u , maar uw immigratie-verhaal is mij op het lijf geschreven. Volkomen mee eens. Mijn " probleem" is dat we het hier over de SP hadden en niemand kan de immigratie-ellende 1 op 1 overzetten naar de SP.

daytripper | 13-08-12 | 14:00

@irriducibili79 | 13-08-12 | 13:51
Klopt. Heb het ook een beetje gevolgd.

La Vie En Rose | 13-08-12 | 13:59

Moeder en openbaar knokploegen organiseren. Tja dat worden weer een paar klantjes voor het Pieter Baan centrum. Triest hoor in elk bericht heeft ze #pvv staan. Dat is zo 2010 he PVV bashen is toch niet nodig als je ruim 2 keer zo groot bent in de peilingen?

Datzegiktoch | 13-08-12 | 13:57

@La Vie En Rose | 13-08-12 | 13:54
Bestemd voor @Petey Morris.

La Vie En Rose | 13-08-12 | 13:57

Ik zie dat de dagelijkse twittersoap zijn vervolg heeft gevonden op GS.

Het is bijna onnavolgbaar wat hier allemaal aan vooraf is gegaan maar die Mora is in ieder geval geen braaf huisvrouwtje die des avonds de kroketten presenteert.
Ze is eerder degene die ze voor andere dubieuze figuren uit het hete vet haalt

irriducibili79 | 13-08-12 | 13:51

maar met hun standpunten wat betreft homosexuelen, emancipatie, religie e.d. kun je ze niet in de progressieve linkerhoek indelen
@Petey Morris | 13-08-12 | 13:23
Dat zou theoretisch zo moeten zijn, maar in de praktijk klopt het niet. Immers, islamieten vormen altijd een koppel met links, progressief links beschermt ze altijd. Als er kritiek komt op islam is het altijd links die de kritikasters bekritiseert, zie Pim, zie Geert. Gretta en meneer van Bommel lopen niet voor niets hand in hand met palestijnen allerlei leuzen te scanderen, enz, enz. Gek he?

En over gastarbeiders etc, dat waren vooral Grieken, Italianen en Spanjaarden. Geen probleem, zelfs de wet van Den Uyl dat er een handjevol Marokkanen en Turken mochten blijven was geen probleem geweest als het daarbij was gebleven. Echter vooral daarna is de deur wagenwijd open gezet, vooral onder paars van Wim Kok met de VVD.

En het allergrootste probleem was de hetze van met name linkse politici die over de jaren heen iedereen wegzette als facist, racist en xenofoob die kritiek had op het immigratiebeleid. Op links was er zowat niemand die kritiek uitte, op grote uitzondering Paul Scheffer na. Die kreeg dan ook aan de linkerkant geen enkele kans, was eigenlijk uitgebonjourd. In de VVD was het dubbel, Bolkesteijn deed wel een poging, maar de linkervleugel van de VVD met Dijkstal en co. huilden mee met de linksen.

Het grote probleem was (en nog steeds is) dus wel degelijk links Nederland, iedere andere interpretatie is geschiedenisvervalsing.
pimfortuyn.com/asp/default.asp?t=show&...

La Bailaora | 13-08-12 | 13:47

Den Uyl... pardon

daytripper | 13-08-12 | 13:42

Ik ben niet links en niet rechts, maar ik vrees dat vandaag "links" op het strand ligt.Zoals altijd zal men zeggen.. hahaha
Ik kom hier 90% rechtse agressie tegen, zonder argumenten, behalve het ECB argument waarover je kunt redetwisten.
Nog eentje dan:
noem mij es een periode na de Tweede Wereldoorlog waarin het slechter met NL ging dan nu in termen van crisis/staatsschuld etc. Dit in het kader van de reaguurders hier die waarschuwen voor naderend onheil van "links".Of is het allemaal de schuld van den Uyl?

daytripper | 13-08-12 | 13:41

@Een Soort Iets | 13-08-12 | 13:10
Zo kennen we ze weer! Vooral zo door gaan idioot!

Hobbykip | 13-08-12 | 13:41

@Petey Morris | 13-08-12 | 12:25
Lul niet. Die Mora Aprezzz heeft die pica van Roemer als avatar, dus logisch dat die hier wordt afgebeeld.

Verder praat je ook peop.
Allereerst wordt alles wat PVVtuigh doet breeduit in de media uitgemeten en daarnaast heeft Wilders al heel vaak zijn afkeuring over bedreigers uitgesproken.
Het wordt hoog tijd dat Roemer dat ook eens gaat doen, want die Mora is niet de enige zwakzinnige SPer op Twitter.

La Vie En Rose | 13-08-12 | 13:40

Het wachten is dus op het eerste "SA Marcheert" fotosoepgenie.
Fozzie bear gaat het in de livedebatten nog lastig genoeg krijgen, dus waarom deze onzin nou weer moet...

Graaisnaaiert | 13-08-12 | 13:39

@Petey Morris | 13-08-12 | 13:23
klopt ze zijn hier inderdaad binngehaald als GASTarbijders.
later heeft links ervoor gezorgd dat zij hier zijn gebleven. (ok vvd was niet tegen )

LordNobady | 13-08-12 | 13:36

Lieve hemel, 44 jaar oud, een "Huismoeder" en strijdend tegen onrecht... Moet dat niet zijn, geestelijk 14 jaar oud en nog steeds niet geemancipeerd en dus afhankelijk van manlief voor een inkomen ? Gratis tip voor je Mora, voor menschen als jij is Twitter misschien niet echt geschikt. Blijf jij nou maar gewoon thuis, strijdend voor je aanrecht. Je toegenegen,

Marcus Porcius Cato | 13-08-12 | 13:33

In het verleden riepen SP-ers ook dat de enige uitweg geweld was, ze wilden zelfs een revolutie ontketenen. Heel normaal hoor dat deze partij gaat regeren.. Not..

giechelmeisje | 13-08-12 | 13:33

Ach, een SP knokploeg. Zulke armoede; geef ze een spade en ze gaan spontaan weer turf steken..
dlseth_ | 13-08-12 | 12:24 | + 1
Ze kennen hun geschiedenis. De NSDAP, die van Hitler, had knokploegen, de NSB had de Arbeidsdienst: marcheren met spaden over de schouder. Als de SP net zo wil eindigen: vooral doen!

Synecdoche | 13-08-12 | 13:30

Als het een partij goed gaat duiken er altijd talloze (rand)debielen, gelukzoekers en meelopers op die zich proberen te vereenzelvigen met het succes en daarbij doorslaan. Deze SP-faalmuts is een sprekend voorbeeld. Aan Roemertje en het SP-Politbureau om snel de orde te herstellen.

M@verick | 13-08-12 | 13:29

@La Bailaora | 13-08-12 | 13:10
Thx!

Ben benieuwd of de VVD en SP op deze punten bij elkaar kunnen komen, want een kabinet VVD, SP en CDA is straks, na dertien maanden onderhandelen, niet ondenkbaar.

Bart_Bart | 13-08-12 | 13:26

@Dostranamus | 13-08-12 | 13:20
RARA bedreigde nooit mensen en er zijn bij hun acties ook nooit doden of gewonden gevallen.

lekkurlinx | 13-08-12 | 13:26

"Knokploegen zijn toch de essentie van het socialisme? Is het ooit anders geweest? Denk aan de roodbruine knokploegen (SA) van Hitler."
lekker wijf | 13-08-12 | 13:11
.
Ja, Hitler was inderdaad ontzetted links. Zo links zelfs dat hij honderdduizenden socialisten en communisten liet uitmoorden. Maar goed, blijf vooral de propaganda van Martin Bosma geloven. Oh, Sinterklaas bestaat trouwens. Net als de Paashaas.

Petey Morris | 13-08-12 | 13:26

Met plaatsvervangende schaamte leef ik mee met de dames van de make-up bij de NOS wanneer Roemer enigszins toonbaar gemaakt moet worden voor een TV optreden.
(... plus de vertaalafdeling die voor ondertiteling moet zorgen)

R.B.Scott | 13-08-12 | 13:25

@rara | 13-08-12 | 12:50
Klopt. En dit is slechts een topje van de ijsberg.
Ik kan nog wel een paar links van accounts van zwakzinnige SPers en PVVers plempen waarvan de haren je te bergen rijzen.

Punt is dat alleen PVVers worden aangepakt door de moreel superieuren en er nu toevallig wat ophef komt over deze SP aanhanger/hangster Mora die al veel kwalijker tweets op zijn/haar naam heeft staan.

Dat heeft te maken met de stand van de SP in de peilingen.

Enfin, ik block dit soort idioten, ook van de PVV. Wil niks met dat tuigh van beide kanten te maken hebben.
Wat mij dan wel weer opvalt dat die SPers - waarvan je verwacht dat die wat meer hersens hebben - wel PVVers de maat nemen maar hun eigen aanhang niet.

La Vie En Rose | 13-08-12 | 13:24

@ gerrit__claus | 13-08-12 | 12:50
"De moorden komen altijd van links." Onzin: www.vandaag.be/buitenland/83477_onderz...
.
"En leg mij eens uit waarom een pechtold samsom roemer en sap wel zonder beveiliging kunnen leven.
en een goudblonde politicus niet?"
Wilders is beveiligd na bedreigingen uit de hoek van de extreme Islam. Nou kan je veel over islamitische extremisten zeggen, maar met hun standpunten wat betreft homosexuelen, emancipatie, religie e.d. kun je ze niet in de progressieve linkerhoek indelen, ze zijn eerder aarts-conservatief of zelfs reactionair. En ook dat sprookje dat ze door 'links' zouden zijn 'binnengehaald' gaat niet op, ze zijn toch echt door VVD&CDA-kabinetten als gastarbeiders hier naar toe gehaald.
Overigens weet ik niet of je wel eens bij bijeenkomsten met Sansom, Roemer of Pechtold bent geweest, maar ik heb daar toch echt wel heel wat mensen met oortjes in rond zien lopen. Alleen bij VVD'ers en CDA'ers zie ik die nooit...

Petey Morris | 13-08-12 | 13:23

@pius | 13-08-12 | 13:17
Iedereen. Immers de ECB de zaken laten oplossen (wat SP wil) leidt tot hyperinflatie (eigen schuld opkopen met geld dat er dus niet is), en daar hebben ze in Duitsland nou juist ervaring mee, zie dit:

www.geldmoetrollen.org/images/content/...

La Bailaora | 13-08-12 | 13:22

Een socialistische knokploeg?
RARA, je gelooft het niet hè.

Dostranamus | 13-08-12 | 13:20

Is hij/zij voor de SP? zie namelijk alleen maar PVV op diens Twitter pagina staan.

Eduard-Khil | 13-08-12 | 13:19

"Ik zeg Links aan de macht: rechts moet dood!"
@Een Soort Iets | 13-08-12 | 13:10
Waarmee je en passant alle vooroordelen van de rechtsen t.o.v. de linksen bevestigt. Waarvoor dank.

lekkurlinx | 13-08-12 | 13:19

@La Bailaora | 13-08-12 | 13:11

Duitsland is tegen de ECB omdat zij uiteindelijk voor de rekening moeten opdraaien.

(antwoord geeft voor daytripper)

;)

pius | 13-08-12 | 13:17

@TisNieZoMoeilijk | 13-08-12 | 12:51
Tsja. En hoe zou dat nou komen. Iets te maken met het rechtse ieder-voor-zich en graaien-wat-je-graaien-kan beleid van de laatste jaren?

lekkurlinx | 13-08-12 | 13:13

Wie op de SP stemt vanwege de vermeende anti-EU standpunten, zal bedrogen uitkomen. De SP, voor een socialer Europa...

Desmoulins | 13-08-12 | 13:13

Diederik S. liep het speeksel uit de mond toen hij klappen uitdeelde aan Roemer afgelopen week. Diederik S. van slijmbal met de gevestigde orde. SP moet en zal kapodtstuk net als PVV. De regenten hebben dat nu eenmaal besloten omdat noch Wilders nog Roemer zich willen voegen naar de rules of the establishment's game. To be regent or not that's the question. dat het hier vaak regent hoeft nog niet te betekenen dat de regent het hier altijd maar voor het zeggen moet hebben. Afgelopn 30-40 jaar hebben de regenten van de gevestigde partijen een kleaustenboel van gemaakt. Dat moet worden afgestraft bij de verkiezingen en dan geen stemcomputers ja!?!. Pas geleden weer zon'burgemeester die vindt dat stemmen tellen beter door ambtenaren kan en dat stemcomputers de toekomst zijn. Tsjonge wat een democratisch gehalte weer. deze is dan van de VVD, foei toch liberalen! www.gelderlander.nl/voorpagina/rijkvan...

ecologiste | 13-08-12 | 13:12

@daytripper | 13-08-12 | 12:47
Tuurlijk joh. Waarom zou Duitsland zo tegen ECB ingrijpen zijn? Je ooit in verdiept? Nee zo te zien, je hebt zo te zien niet eens een idee wat dat inhoudt, anders zou je wel uitleggen wat daar zo'n onzin aan is.

La Bailaora | 13-08-12 | 13:11

Knokploegen zijn toch de essentie van het socialisme? Is het ooit anders geweest? Denk aan de roodbruine knokploegen (SA) van Hitler. Kijk naar de huidige linkse zogenaamde anti-fascisten, krakers etc. Links is intolerant en dol op geweld. Fout volk.

lekker wijf | 13-08-12 | 13:11

@ necrosis | 13-08-12 | 13:05
Een hint. Het had de naam "storm afdeling"

Willem VanDer Decken | 13-08-12 | 13:10

Haha... wat een ordinair-rechts geroeptoeter hier...
Ik zeg Links aan de macht: rechts moet dood!

Een Soort Iets | 13-08-12 | 13:10

@Bart_Bart | 13-08-12 | 12:43
Ja, daar hebben ze een punt. Daar ben ik het met SP eens. In takken van sport waar sowieso een monopolie heerst moet je niet overgaan tot 'markt', omdat in monopolies de klant altijd de dupe wordt, zie bv. de NS.

De banken is een heel ander probleem, daar is het probleem nou juist te weinig markt. Immers, het is al half van de overheid omdat diezelfde overheid ze gewoon weer kapitaal geeft wanneer het slecht gaat.

Farmaceutische industrie is een heel ander probleem, ook daar ben ik tegen overheid. Wat je moet doen bij de farmaceutische industrie is kijken of je wel zulke lange beschermde status wilt geven aan nieuwe medicijnen. Want ook dat leidt weer tot monopolies. Echter, risico's bij de farmaceuten zit er wel bij de ontwikkeling van nieuwe medicijnen, dus een beschermde status is wel weer nodig zodat die hun investeringen kunnen terugverdienen. Hier weet ik dus niet zo goed de 'gouden' oplossing.

Markwerking in de zorg op de manier waarop we die hebben werkt niet, omdat er geen goed werkende markt is op dit moment. Het is onmogelijk om gemakkelijk van docter te veranderen, en noem maar op. Ook wordt er daar niet goed op prijs en kwaliteit geconcurreerd. Mensen kunnen niet vrij gemakkelijk naar een ander ziekenhuis etc... Dus of je moet in de zorg echt totaal de markt loslaten, dus alles vrijgeven, of terug in overheidshanden. Ook van deze sector weet ik te weinig om echt een gefundeerde uitspraak te doen, maar dat half-half lijkt mij idd. geen goede zaak.

La Bailaora | 13-08-12 | 13:10

@necrosis 12:55
Afgaande op jouw belabberde verf-meng-skills is het goed dat het volgende Paarse Kabinet weer geld in de kunstsector gaat pompen!

@lulde de behanger
Censuur!

Bakito | 13-08-12 | 13:08

@daytripper | 13-08-12 | 12:47
schreeuwen is per definitie beter dan een gegronde mening hebben. Zeker bij huiltopics van rechtse ideologen tegenover het linkse kamp. Iedereen preekt hier voor eigen parochie, er zijn maar een klein aantal linkse reaguurders. Lekker laten schreeuwen, er is toch niemand die luistert.

wtfgebeurdhierdan | 13-08-12 | 13:07

@Willem VanDer Decken | 13-08-12 | 13:03
Eh... Willem Holleeder?

necrosis | 13-08-12 | 13:05

Communisten hebben het niet zo op andersdenkenden, en weten daar ook wel raad mee, dat is bekend.
Het zegt weer veel over het nederlandse volk dat deze partij zo populair is.

Slipsnifter | 13-08-12 | 13:05

@Bart_Bart | 13-08-12 | 12:57

Ik ook niet. Maar ik begrijp wel dat als je prijzen loslaat voor tandartsen bijvoorbeeld dat de lasten voor de consument hoger worden ipv lager.

Dat snapt iedereen behalve de VVD zeg maar. Hoe zou dat toch komen;)

pius | 13-08-12 | 13:04

@gentle giant | 13-08-12 | 13:01
je bent een woordje vergeten.
niet

LordNobady | 13-08-12 | 13:04

@truusch | 13-08-12 | 12:59
Ik heb ook geld als water....
*drup, drup, drup*

necrosis | 13-08-12 | 13:03

Politieke partijen plagen = zoentjes vragen. Laat die 2 partijen fuseren, ze hebben meer overeenkomsten dan je denkt. *Snel zijn emigratiepapieren in orde maakt*

Pi Mol | 13-08-12 | 13:03

@lekkurlinx | 13-08-12 | 12:49 |
Het SP programma.

Het begint goed en eindigt heel slecht.

ProAsfalt | 13-08-12 | 13:03

Weet je wie er ook een knokploeg had?

Willem VanDer Decken | 13-08-12 | 13:03

@necrosis | 13-08-12 | 12:55
Rood + blauw = paars.

lekkurlinx | 13-08-12 | 13:02

@CoffeePatch | 13-08-12 | 12:58
Verburg weet ik niet, Jan Kees let op onze centjes, dat weet ik wel.

gentle giant | 13-08-12 | 13:01

TisNieZoMoeilijk | 13-08-12 | 12:51 | + 2 -
Uitstekende zienswijze.

swassannuf | 13-08-12 | 13:00

@miko | 13-08-12 | 12:45
Cricket. Of honkbal. Of slagbal. Oh nee. dat laatste niet. Sport is afgeschaft op school schijnt het

lekkurlinx | 13-08-12 | 13:00

Che_cuevara | 13-08-12 | 12:40
Ja, ik zag het al.
Maar dat is Teun van de Keuken.
Volgens mij.

Teun van het Tuinpad | 13-08-12 | 13:00

Ik zit toch echt met verbazing te kijken dat jullie daar massaal sp -willen- gaan stemmen. Misschien toch maar eens een intelligentie test verplichten alvorens te gaan stemmen, dan had je kunnen weten wat socialisme echt brengt op den duur.

Dagobert D. | 13-08-12 | 13:00

ach ja, ik zit al in het acceptatie traject. Na de verkiezingen, zal ik een nog groter percentage moeten inleveren ten behoeve van de sociale staat.

Want ja de zorgkosten zijn te hoog he.
In de tussentijd ontvang ik natuurlijk wel weer mijn vergoeding voor chronisch zieken. Erg fijn natuurlijk, maar ik en een heleboel met mij redden het financieel prima zonder die vergoeding.
Volgend jaar zal ik dus enerzijds meer belasting betalen en omdat we zo sociaal zijn een vergoeding ontvangen die twee keer zo hoog is. Ach ja he, waarom ook niet. In de tussen tijd zal ik als leaserijder ook nog eens goed beet genomen worden.

Ook zie ik o.a. de huurtoeslagen weer stijgen, terwijl de woning markt vastzit en ik mijn huis de komende jaren niet zal kunnen verkopen. Hoogopgeleide starters kunnen immers geen hypotheek meer krijgen waarmee ze deze woning zouden kunnen betalen. Maar het gaat niet om mij, het gaat om een hoger doel om ons. We zijn immers allemaal gelijk he.

Of ik nu jaren heb geïnvesteerd in studie zodat ik een goede baan kon hebben en een stabiele toekomst of op mijn zestiende al blowend gestopt ben met welke vorm van opleiding dan ook en nu mijn dagen met een bijstanduitkering doorkom. We zijn allemaal gelijk en we hebben allemaal recht op, op alles. Als we de hardwerkenden nu meer belasting laten betalen en de uitkeringen verhogen zitten we allemaal op hetzelfde niveau.

Maakt allemaal niks uit, het is een kwestie van acceptatie. We leven nu eenmaal in een land waar mensen van links houden . PVV, SP,PVDA, ach he ik heb toch geld als water.

truusch | 13-08-12 | 12:59

@miko | 13-08-12 | 12:54
Die buurman ben ik!
*tray eieren van 10 jaar geleden in stelling brengen doet*

necrosis | 13-08-12 | 12:59

Aktivist | 13-08-12 | 12:50 |
CDA: Homohaters? Wat doen Jan Kees de Jager en Gerda Verburg dan bij zo'n partij.

CoffeePatch | 13-08-12 | 12:58

@LordNobady | 13-08-12 | 12:46
En Theo van Gogh is ook door links vermoord...
Ow.. wacht..

lekkurlinx | 13-08-12 | 12:58

pius | 13-08-12 | 12:49 | + -1 -
En dat ze dan maar keihard op d'r bek gaan.
Voor eens en voor altijd afgelopen met die rooie smiley rakker.

swassannuf | 13-08-12 | 12:57

@Joop H. | 13-08-12 | 12:34 |

Nee, ik ben een heel aardige man. En mijn buurvrouw is eigenlijk ook niets mis mee. Politiek gezien staan we nogal ver uit elkaar. Maar sexueel kunnen we het aardig vinden.
Ze kwam net nog aan de deur om het uit te praten. Na een korte discussie, een flinke wip en even douchen is ze er weer vandoor. 1.bp.blogspot.com/_mzEMPgOqey4/RrYdt2x...

Oh ja, heb haar als beloning nog de ongebruikte volmacht meegegeven van mijn overleden schoonmoeder voor de statenverkiezingen van 1988.

Tjemig | 13-08-12 | 12:57

@pius | 13-08-12 | 12:49
Ik heb begrijp niet hoe voor iets zo makkelijk en non-creatief als zorgverzekeringen aanbieden concurrentie nodig is? En dan is die concurrentie veelal ook nog eens beperkt tot marketing, want de producten zelf zijn nauwelijks verschillend.

Bart_Bart | 13-08-12 | 12:57

Misschien tijd voor wat onderzoeksjournalistiek naar de banden tussen de SP en de Internationale Socialisten. We hebben nog even om te voorkomen dat de sharia socialisten van de SP de grootste worden.

Flashheart | 13-08-12 | 12:56

@lekkurlinx | 13-08-12 | 12:53
ach ik ben toch al niet meer te redden.

dat hadden ze 20jaar terug moeten doen. kwa onderwijs hoor ik tot de verloren generatie. ( en deze word alleen nog maar groter op dit moment )

LordNobady | 13-08-12 | 12:56

@Bakito | 13-08-12 | 12:49
Bruin krijg je door rood (PvdA/SP) en blauw (CDA) met elkaar te mengen.
En dat werkt niet!

necrosis | 13-08-12 | 12:55

Tijdens bewind van rooie rakker vriend Stalin kwamen 20.000.000 mensen om.
Tijdens bewind van vriend Mao Zedong kwamen 48.000.000 mensen om.
Moeten we ons dan druk maken over knokploeg van de SP?
voor die ene PVV stemmende buurman?
Ja dat moeten we.
Levensgevaarlijk die -trek eens aan mijn vinger-Roemer.

swassannuf | 13-08-12 | 12:55

Rood-fascisme op den top.

Death Clutch | 13-08-12 | 12:54

OK! Ik heb mijn tomaten pak aan, mijn tok,stinkbommen en twee komkommers als slagwapens.Waar woont die buurman?
*zich al rijk rekent*

miko | 13-08-12 | 12:54

@Aktivist | 13-08-12 | 12:50
LP: zoek het zelf uit
piraat: film/muziek industrie dood.
50+: dood aan de jongeren.

LordNobady | 13-08-12 | 12:53

-weggejorist-

lulde de behanger | 13-08-12 | 12:53

@LordNobady | 13-08-12 | 12:45
"overhijdsgeld"? Er kan niet genoeg geïnvesteerd worden in onderwijs. Dat blijkt.

lekkurlinx | 13-08-12 | 12:53

@lekkurlinx | 13-08-12 | 12:49 | + 0 -
En wie gaat dat "speciale" "programma" financieren. En wat betekent het inhoudelijk?

TisNieZoMoeilijk | 13-08-12 | 12:52

@Bakito | 13-08-12 | 12:49
Oh, ik weet wel zekere dat dat er niet komt.
Nu niet in ieder geval.
Wat dat betreft maak ik mij geen illusies, de PVV wordt wel degelijk buiten de boot gehouden.
Maar op zich is dat nog niet zo slecht.
Want als het verkeerd afloopt, en dat zal het, dan krijgen de dan regerende partijen daarvan de schuld en worden ze gewoon weggevaagd.

Che_cuevara | 13-08-12 | 12:52

Dat 1 op de 4 stemgerechtigde Nederlanders met zijn/haar "volle" "verstand" op de SP wil stemmen baart mij grote zorgen.

Dat zo'n partij 10-15 zetels krijgt uit de onderkant van de samenleving, soi.
Als het er 37 blijken te worden, dan is die onderkant van de samenleving, de club van handjes-ophouders ondertussen wel erg groot geworden.

TisNieZoMoeilijk | 13-08-12 | 12:51

@as-saboer | 13-08-12 | 12:48 |
Als er al sprake is van Zuurrechts dan is dat vele malen beter dan voor Sinterklaas spelen.

ProAsfalt | 13-08-12 | 12:50

@pius | 13-08-12 | 12:43
Beide zijden maken gebruik van laster en smaad. Over en weer beschuldigt men elkaar van het uiten van bedreigingen en erger. Het niveau van de discussie is bij sommige mensen extreem laag.

twitter.com/tweepstra
twitter.com/Jekylline

rara | 13-08-12 | 12:50

@Petey Morris | 13-08-12 | 12:12
De moorden komen altijd van links, maar de bedreigingen komen van beide kanten.
En leg mij eens uit waarom een pechtold samsom roemer en sap wel zonder beveiliging kunnen leven.
en een goudblonde politicus niet?

gerrit__claus | 13-08-12 | 12:50

SP: Knokploegen
PvdA: Vrouwenmeppers
PVV: Brievenbuspissers
CDA: Homohaters
VVD: Neonazi's
D66: Fraudeurs
GL: Terroristen
u zegt het maar.....

Aktivist | 13-08-12 | 12:50

@Bart_Bart | 13-08-12 | 12:38

Uitstekende zienswijze.

pius | 13-08-12 | 12:49

@lulde de behanger | 13-08-12 | 12:34
"We starten in 2013 een speciaal investeringsprogramma om onze economie weer op gang te helpen en de werkgelegenheid te bevorderen."
Eerste zin van het eerste punt in hun verkiezingsprogramma. Blijkbaar heeft ook de SP liever dat iedereen werkt.

lekkurlinx | 13-08-12 | 12:49

@Che_cuevara
Zullen we wedden dat er na 12 september geen rechts, bruin of grijs kabinet komt?

100 euro?

Bakito | 13-08-12 | 12:49

Wat ben ik blij als de verkiezingen zijn geweest, hopelijk kapt Geenstijl dan met die oeverloze huilartikelen. Ik dacht dat FOX news erg was, maar Geenstijl komt zeker in de buurt. Wen er maar aan, de PVV zal verliezen. Al verschijnen er nog 100 van deze zuurrechtse komkommerartikelen.

as-saboer | 13-08-12 | 12:48

Dat lijkt me simpel. Erfenissen naar 90%, EU problemen gaan opgelost worden via de ECB, wat tot hyperinflatie leidt, enz...

Wanneer SP aan de macht komt gaat dus het licht uit.
La Bailaora | 13-08-12 | 12:39 | + 0 -

Leef met vlag en wimpel , maar hou het simpel .. dat zie ik hier. Ik was al bang dat er een onzin antwoord zou komen , maar u overtreft de verwachtingen. Misschien een idee om eerst es het programma te lezen van in dit geval de SP ?

daytripper | 13-08-12 | 12:47

@daytripper | 13-08-12 | 12:41
pim

LordNobady | 13-08-12 | 12:46

SP-SSR

ProAsfalt | 13-08-12 | 12:46

@Che_cuevara | 13-08-12 | 12:43
De bal missloegen?
Golfbal?

miko | 13-08-12 | 12:45

@Bart_Bart | 13-08-12 | 12:38
ja idd. marktwerking terugdraaien op de onderdelen waar er toch veel overhijdsgeld in gaat. ( zorg, onderwijs )

maar ook stoppen met uitgaven als cultuur en osw.

maar als belangrijkste werken weer lonend maken.

er is alleen geen partij dit dit ook lijkt te willen.

LordNobady | 13-08-12 | 12:45

@Montgomery Burns | 13-08-12 | 12:31
Da's knap van Jan dan om dat te doen zonder dat hij er in ligt.

Che_cuevara | 13-08-12 | 12:44

tsja, ook de SP krijgt bij een grotere aanhang te maken met volk dat je liever niet in je achterban hebt. Niet alleen de PVV heeft hier last van.

Bytemaster | 13-08-12 | 12:44

@rara | 13-08-12 | 12:38

Troy is ook een imbeciel. De twee randen van het spectrum die elkaar bestrijden op twitter zijn elkaars spiegelbeeld.

De battle of the airheads.

pius | 13-08-12 | 12:43

@Bakito | 13-08-12 | 12:37
Jij staart je blind op peilingen, peilingen die in het verleden al meerdere keren de bal mis sloegen.
Ik heb het gisteren ook al getegeld, de enige echte "peilingen" die er toe doen zijn op 12 september.

Che_cuevara | 13-08-12 | 12:43

@La Bailaora | 13-08-12 | 12:39
Vind jij niet dat de marktwerking in bepaalde sectoren (bijvoorbeeld zorg, zorgverzekeraars, bankensector, farmaceutische industrie) is doorgeschoten tot een punt dat het de productiviteit schaadt en dus eigenlijk te duur is.

Bart_Bart | 13-08-12 | 12:43

@gentle giant | 13-08-12 | 12:29

Jij weet ook dingen maar ik weet dat jij weet dat ik dingen weet;)

pius | 13-08-12 | 12:41

@lulde de behanger | 13-08-12 | 12:34
Dat is nou precies de reden waarom Roemer Europa niet resoluut afwijst! Hij ziet dit al aankomen en rekent dan op steun uit het ESM net als de Gieken.
Daarom stem ik liever PVV, zonder verborgen agenda NEE zeggen tegen Brussel, en iedereen (die kan) meedoen om uit de Financiële ellende te komen, aan 't werk.

deraderendraaien | 13-08-12 | 12:41

Maar wat betaald het?? Dat is de vraag!
*zingt cry havoc*

miko | 13-08-12 | 12:41

Helaas is het (in mijn beleving igg) zo dat vaak de agressie en gevaarlijke acties van links komt in plaats van van rechts. Link(s)e soep in ieder geval.
Uyl1984 | 13-08-12 | 12:15

"agressie en gevaarlijke acties" ?? hahaha ..1 voorbeeld graag. We willen graag weten hoe gevaarlijk.
Volgens mij zijn de jaren '50 van Mc Carthy al even voorbij, maar bij sommige fossielen hier nog springlevend zo te zien.

daytripper | 13-08-12 | 12:41

@Teun van het Tuinpad | 13-08-12 | 12:37
Zie Err | 13-08-12 | 12:12 |

Che_cuevara | 13-08-12 | 12:40

@daytripper | 13-08-12 | 12:37
Dat lijkt me simpel. Erfenissen naar 90%, EU problemen gaan opgelost worden via de ECB, wat tot hyperinflatie leidt, enz...

Wanneer SP aan de macht komt gaat dus het licht uit.

La Bailaora | 13-08-12 | 12:39

Je ziet de knokploeg en een liggende buurman weerspiegelen in de auto zegmaar, Emiel rijdt langs en steekt zijn duim omhoog. Jammor, mij te moeilijk kwa fotosoep.

BlakeMiddle | 13-08-12 | 12:39

Trouwens mensen gister het laatste item in Das-je-Goed-Recht met john van den heuvel gezien??? Over die tokkie buren?
Dat concept moet een hele nieuwe tvprogramma worden. Hatelijke buren waar de hele straat last van heeft op laten wieberen.

Horagha | 13-08-12 | 12:39

Ach ja, sp'ers / linksmensch die met geweld dreigt, niks nieuws onder de zon!!

Weet je wie er ook sp zou stemmen assie nog zou leven?

dani7902 | 13-08-12 | 12:38

@Ashtrey | 13-08-12 | 12:33
Val jij over die ene L te veel?
Flauw.

Che_cuevara | 13-08-12 | 12:38

@lulde de behanger 12:34
Doe ff normaal joh! ;)

Bakito | 13-08-12 | 12:38

Ik heb liever een grote SP dan een grote PvdA.

En laat die socialisten het maar gewoon een keer proberen. Nu profiteren ze steeds van ongeschonden blazoen van nooit hebben hoeven regeren.

En die SP'ers hebben best ook aardige punten. Zo kan er best eens nagedacht worden om de marktwerking in bepaalde sectoren terug te draaien.

Bart_Bart | 13-08-12 | 12:38

@Frapantetante | 13-08-12 | 12:34
Scaf is de klassieke neofascist.

rara | 13-08-12 | 12:38

De ware aard van de commies sijpelt al door..

Slipsnifter | 13-08-12 | 12:37

Als SP wint zullen de gevolgen niet te overzien zijn.
The Russian | 13-08-12 | 12:09 | + 0 -

Zoals ??.. toeteren kan iedereen.. noem nu es 1 gefundeerd voorbeeld.

daytripper | 13-08-12 | 12:37

Che_cuevara | 13-08-12 | 12:29
Ik ook niet.

Teun van het Tuinpad | 13-08-12 | 12:37

@Che_cuevara 12:20
Whatever. De PVV staat op zo'n 20 zetels, dat zullen er ooit wellicht weer eens 30 worden, afhankelijk van een of andere individuele gek met een bomgordel die zichzelf opblaast.

Hoe dan ook marginaal en door andere partijen inmiddels niet meer beschouwd als potentieel concurrent.

De PVV is daarnaast uitgekotst door VVD en CDA. Zelfs door VVD en CDA.

De komende tig jaar is er voor Wilders de karikaturale rol weggelegd als Statler en Waldorf.

Volgens mij ben jij degene derhalve die in een droomwereld leeft.

Bakito | 13-08-12 | 12:37

Wat maakt het nu uit of je SP of SP-VV stemt? Beide verkizingsprogramma's zijn bijna gelijk. Een grote verzorgingsstaat en flink potverteren.

WaarDeWindWaait | 13-08-12 | 12:37

@lul de behanger
Hartstikke goed idee, jammer alleen dat je wel pikstraf krijgt. Want de dames vallen niet zo op uitkeringstrekkers.
Tenzij je prins bent natuurlijk.

das_Freudenmädchen | 13-08-12 | 12:36

lulde de behanger | 13-08-12 | 12:34 |
Inderdaad, ik hoop ook dat werkenden massaal gaan staken als de SP aan de macht komt en zich niet laten uitzuigen.

DutchLibertarian | 13-08-12 | 12:36

Uberlol, je pakt de term knokploeg, paradepaardje van dat pvvstemvolk, en je gebruikt het tegen dat zelfde stemvolk! G E N I A A L!

Horagha | 13-08-12 | 12:35

rara | 13-08-12 | 12:20

U bent ook bekend met dat losgeslagen projectiel?

Heb er destijds dagelijks aanvaringen mee gehad.

Frapantetante | 13-08-12 | 12:34

-weggejorist en opgerot-

lulde de behanger | 13-08-12 | 12:34

Iets is niet helemaal duidelijk. Is dit gewoon een vervelende man (lawaai in de tuin, stinkende tuinhaard en bbq, auto altijd voor het huis etc) en moet hij daarom een lesje krijgen, of is hij gewoon een vriendelijke behulpzame nette man, die toevallig pvv stemt.

Graag opheldering.

Joop H. | 13-08-12 | 12:34

Zet 'm op Roemer !!

Een Soort Iets | 13-08-12 | 12:34

@Che_Cuevara 12:30
Hou 't maar bij Nederlands joh, Engels is niet jouw taal zo te lezen.

Ashtrey | 13-08-12 | 12:33

Karl Marx en Engels hadden nepsocialsten als Roemer uitgekotst.
Wel zogenaamf sociale programmapartijen, maar ondertussen de parasieten als banken en het financiele systeem de hand schudden. En dus niks veranderen.
De geschiedenis herhaalt zich.

das_Freudenmädchen | 13-08-12 | 12:32

Jan Marijnissen draait zich om in z'n graf.

Montgomery Burns | 13-08-12 | 12:31

@Bakito | 13-08-12 | 12:20
Whisfull thinking.

Che_cuevara | 13-08-12 | 12:30

@pius | 13-08-12 | 12:28
Jij weet dingen, maar dat weet je.

gentle giant | 13-08-12 | 12:29

@Teun van het Tuinpad | 13-08-12 | 12:17
Ik wist niet dat jij een twitter account had. :)

Che_cuevara | 13-08-12 | 12:29

Hoax. Al ben ik er ook ingetrapt in eerste instantie.

pius | 13-08-12 | 12:28

@theredmask1 | 13-08-12 | 12:17
Als de SP aan het roer komt is dat echt maar eenmalig. daarna verdwijnen ze in het niets.
Maar in die tussentijd kunnen ze natuurlijk wel behoorlijk wat schade berokkenen.

Che_cuevara | 13-08-12 | 12:27

't Is weer wel duidelijk: militant tuig zit altijd aan de linkerkant.

no_style_at_all | 13-08-12 | 12:26

Hoewel ik niets tegen knokploegen heb en het brede maatschappelijke nut wel zie, is het eerder de vraag voor welk doel ze ingezet mogen worden. In dit geval, hoewel geen pvv adept, een slecht plan. Maar voor het schoonvegen van zonnige stranden van gespuis is er best wat voor te zeggen.

Dhr. W. Anhoop | 13-08-12 | 12:25

Ach ja, wederom een linkse knakker die iemand een lesje wil leren. Wat een zooitje...

Thoth | 13-08-12 | 12:25

@ drs.Aeneid | 13-08-12 | 12:13
.
Mijn punt is meer dat het nogal suggestief is om Roemer af te beelden met die tweet, terwijl zodra een PVV aanhanger gaat lopen bedreigen, je aan alle kanten wordt afgefakkeld als je dat zelfs maar in de buurt van Wilders DURFT te brengen. Bij GS voorop.

Petey Morris | 13-08-12 | 12:25

Ach, een SP knokploeg. Zulke armoede; geef ze een spade en ze gaan spontaan weer turf steken..

dlseth_ | 13-08-12 | 12:24

Sociaal is waarschijnlijk het meest verkrachte woord uit het Nederlandse woordenboek.
Alhoewel, respect doet het ook goed.

blauweleasebaklul | 13-08-12 | 12:24

Weet je wat ik eigenlijk wel mooi ironisch vind? De socialisten kopen in ons kapitalistisch systeem de verkiezingen. Alleen de SP heeft na een paar vroegtijdig gevallen kabinetten nog een oorlogspot voor de campagne, de VVD bijvoorbeeld is altijd arm geweest en nu financieel op sterven na dood.

Niet dat je met alleen buttons en flyers een verkiezing wint, maar advertenties kopen, boekjes drukken, internetcampagnes oid. helpen vast ergens, al is het maar omdat ze lekker zichtbaar zijn.

Sjors W. | 13-08-12 | 12:23

SP: "die fahne hoch".

funkyd | 13-08-12 | 12:21

Ik heb gehoord dat veel voormalig PVV-stemmers op de PvdA gaan stemmen, puur om de SP dwars te zitten.

Heeft iemand hier een linkje van, kan artikel niet terugvinden...

Bakito | 13-08-12 | 12:20

* hangt PVV poster voor het raam *
.
Nu wachten hoelang het duurt voordat er een steen door het ruit gaat.

theredmask1 | 13-08-12 | 12:20

Och vanavond staat Mora weer bitterballen aan te prijzen bij Gijp-TV, gun haar ook een verzetje.

Ashtrey | 13-08-12 | 12:19

De gestaalde kaders van de SP zullen zich laten gelden,zoveel is zeker!

streknek | 13-08-12 | 12:18

Oef gelukkig maar, mevrouw bleek het uiteindelijk toch niet zo te bedoelen, was meer om te provoceren.
TJA, maar daar komen dus ongelukken van mevrouw.

Stel ik zeg zoiets: "om samen met mijn PVV vrienden een paar medelanders in elkaar te slaan"
Dan is het land in eens VEEL te klein, schande!
Heel NOS, Nieuwsuur etc. slaat op hol, etc.

Maar nu niet natuurlijk, stel je toch een voor.

DIE linkse RODE rakkers zijn gevaarlijk.

Ik noem ze ook wel Gluiperds.....

Ik moet er persoonlijk niet aan denken als de Stalinistische Partij van Dhr. Roemer aan het ROER komt.

BAH.

theredmask1 | 13-08-12 | 12:17

Als je het 'klimaatprobleem', ontwikkelingssamenwerking, de omvang van de overheid en de hypotheekrenteaftrek belangrijk acht, zie je niets in zo'n fusie. Voor de rest zijn beide partijen eender, ook al heeft het de naam "nationaal socialisme"
www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuws/article...

kapotte_stofzuiger | 13-08-12 | 12:17

Als die Knokploeg klaar is, kan men de tomatensoep van de straat vegen.

Teun van het Tuinpad | 13-08-12 | 12:17

In Noord Korea werkt het ook. 10% van de bevolking in een heropvoedingskamp en de rest van de bevolking te bang om er iets van te zeggen. De SP (Marxistisch/Leninistisch) heeft zijn voorliefde voor dictatoriale regiems nog niet verloren.

Osdorpertje | 13-08-12 | 12:17

Ik zoek ook nog een knokploeg, om brugwachterbedreigroeptoetermensen die het maar moeilijk hebben in deze tijd even kort te tikken.

H.A. Ram | 13-08-12 | 12:16

Wel grappig dat Tiny Kox van de SP de grootste kan maken. Niet lullen maar poetsen!

Nietvoordekat | 13-08-12 | 12:16

Helaas is het (in mijn beleving igg) zo dat vaak de agressie en gevaarlijke acties van links komt in plaats van van rechts. Link(s)e soep in ieder geval.

Uyl1984 | 13-08-12 | 12:15

Wat voor lesje wil ze die buurman dan leren? Dat als je SP stemt het land sowieso naar de kloten gaat?

Bierkameel | 13-08-12 | 12:14

Mora Apprez schijnt geen huismoeder te zijn maar gewoon een vervelende vent. Als je de timeline even doorleest...

c.onjo | 13-08-12 | 12:14

@Petey Morris
''Dit soort gedrag is nit goed te praten'' Maar hullie doen t ook!

drs.Aeneid | 13-08-12 | 12:13

Spijkers + laag water, Brusselmans. We hadden immers ook al een PVV-aanhanger die via twitter Femke Halsema en haar dochtertje bedreigde (detegenpartij00.jouwweb.nl/bee-geesl-r...). En een CDA'er die werd bedreigd door een PVV'er (www.wijblijvenhier.nl/News/bedreigd-na...). En PVV-aanhangers die klungelstudent & klungelhoogleraar gingen bedreigen na de infameuze 'Wilders scriptie' (www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland...). Dit soort gedrag is nit goed te praten, en komt net zo goed van rechts als van links.

Petey Morris | 13-08-12 | 12:12

Waarworgen?

ijzeren blub | 13-08-12 | 12:12

Daar hebben ze trouwens die communistische totaalidioten van de KAFKA toch gewoon voor? Of mischien iemand van Wakker Dier?

Zie niet in waarom de SP hiervoor een oproep op twitter moet plaatsen...

drs.Aeneid | 13-08-12 | 12:12

.. mwah, ik heb (na de vorige verkiezingen) zo op het oog heel nette mensen horen verzuchten dat 1,2 miljoen mensen hun stemrecht ontnomen moest worden. Dit soort sentiment leeft echt in Nederland en omdat het gericht is tegen de tot "foei" verklaarden valt dat de "beschaafde" mensen nooit op.
Totdat er ECHT doden vallen, waarna er een korte periode van geschokt-zijn is.

Jan Passant mk2 | 13-08-12 | 12:11

Normaal staat er "volgen" bij de politiewagen die voor je rijdt, maar nu ook "volgen" bij Twitter... zucht.

antagonist | 13-08-12 | 12:11

Gezocht: Buurman die #pvv stemt om samen worst mee te draaien. Discretie gewaarworgd. #dtv

Kijk, zo kan het ook.

blinde kip | 13-08-12 | 12:10

SP en PVV kunnen prima fuseren tot een grote nationaal socialistische partij (maar dan zonder razzia's op religieuze minderheden, om de Godwin te vermijden).

kapotte_stofzuiger | 13-08-12 | 12:10

Wen er alvast maar aan.. Als de (ultra)linksen aan de macht komen, krijgen we hier gratis en voor niets Baader-Meinhof taferelen.

Ommezwaai | 13-08-12 | 12:10

Ok SP, 15 zetels inleveren nu.

Crusher | 13-08-12 | 12:10

Mevrouw is lid van de SP-Stasi.

Teun van het Tuinpad | 13-08-12 | 12:09

Stomme zet van Mora.
Tenzij ze de SP een hak wil zetten.

Che_cuevara | 13-08-12 | 12:09

Foutje van de SP.
Maar helpt het de blonde broederhoed?

Einde van de Domheid | 13-08-12 | 12:09

Als SP wint zullen de gevolgen niet te overzien zijn.

The Russian | 13-08-12 | 12:09

Ja? Dus? Kan hier geen sjokola van maken Brusselmans.

bello | 13-08-12 | 12:09

Doet me denken aan die Amsterdamse SPer die VVDers wilde omleggen. Emile moet snel intern optreden. Het is natuurlijk niet in het partijbelang dat een tipje van de sluier der lange termijn strategie wordt opgelicht!

Godsammekraken | 13-08-12 | 12:08

Komt er ook weer een muur? Tsja.

rechtvaardigerechter | 13-08-12 | 12:08

Tiny Kox...............
Seriously?

drs.Aeneid | 13-08-12 | 12:07

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl