Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Cool! Speciale snelwegoprit voor supercars

opritvoorsupercars534.jpgExclusief! Deze oprit naar de A-zoveel is alleen voor supercars weggelegd. We noemen een Lamborghini, een Ferrari, een Bugatti, een McLaren, een Tramontana. Met uw Opel Zafira kunt u deze oprit namelijk beter vermijden. Van 30 km/u naar 120 km/u binnen een metertje of tien, dan moet u toch van goede huize komen qua acceleratie. Invoegen met 60 km/u is immers voor bejaarden, Twingo's en zelfmoordchauffeurs. Voor wie het zelf eens wil proberen, dit schakelbakfeestje bevindt zich aan de A58 richting Eindhoven bij Moergestel. Volle pijp gaspedaal intrappen als een malle!

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

OudRotjeknorrer | 05-08-12 | 04:35

Dan ga je toch 90kpu een paar straten eerder.

OudRotjeknorrer | 05-08-12 | 04:28

Geenstijlfiguur | 04-08-12 | 20:33 | + 0 -
-
Onzin, het max. Koppel is bij de ene motor reeds bij 1200 rpm beschikbaar, bij een andere pas bij 5000 rpm. Hangt dus af wat er in het vooronder ligt. Verders is het max. vermogen meestal pas beschikbaar in hoge toerentallen. Tot het rood doorgaan is bij de doorsnee boerenlulmobiel inderdaad niet nuttig.

Badderbeest! | 04-08-12 | 20:44

Heeft quid wel eens in een auto gezeten ? Op deze invoegstrook kun je zeg maar met een rioolzuigvrachtwagen nog op snelheid invoegen....

Badderbeest! | 04-08-12 | 20:41

noerg | 04-08-12 | 18:02 |
Het rode lijntje van je toerenteller aantikken heeft bij het optrekken zo weinig zin, aangezien de max. koppel van je motor ergens bij 3500 toeren ligt.

Geenstijlfiguur | 04-08-12 | 20:33

wat nou korte invoegstrook... dat ding gaat oneindig ver door op die foto.

maikul | 04-08-12 | 20:27

Daarnaast wil de gemiddelde nederlander toch minstens een 1.6 onder de motorkap hebben met 120 pk mar durft ie daar maar 3 kwart van te gebruiken. Toeren maken is eng en rode lijntje op de toerenteller nog veel enger.

noerg | 04-08-12 | 18:02

Pit go..

Neut | 04-08-12 | 15:25

die weg is geen snelweg maar gewoon een stadsweggetje zoals alle anderen. In Nederland bestaan geen snelwegen, alleen kruipwegen...

Mijnbescheidenmening | 04-08-12 | 14:03

Wat gek dat er niemand is die ziet dat dit met een beetje motorfiets een piece of cake is. Helemaal geen supercar voor nodig.

He pik | 04-08-12 | 13:09

Die Google streetview wagen rijd daar achter een slome vrachtwagen de snelweg op dus ik snap het probleem niet.

Simon_GS | 04-08-12 | 11:46

ik rij daar elke dag. Het is een 80 kilometer weg!!

Zowiezo zit er een rotonde voor, zodat je max met 40 erop komt. Dus invoegen vanaf 30 gaat perfect!

Kater | 04-08-12 | 11:18

Man, man, man, ik ken zelfs kortere start/landingsbanen voor Boeing 747s op deze aardbol.
Treurig varken | 03-08-12 | 18:45 | -3 -

Hmm, de 747 heeft minimaal 2200 meter nodig.

Kopvot | 04-08-12 | 10:34

De oprit is geen 10 meter maar 320 meter...
En, gentlemen er staan daar geen borden 30 km/u.

Volksverlakkerij, komkommertijd.

mois | 04-08-12 | 10:16

@Met 300pk niet zo veel problemen mee hoor!
boermetlul | 04-08-12 | 06:31 | + -1 -

Heb je je Lada opgevoerd dan?

Kopvot | 04-08-12 | 10:16

Invoegstrook is zeker 800m.

Moet zelfs met een mini lukken

Kopvot | 04-08-12 | 10:15

Beetje onzin-topic: de oprit is zo lang dat zelfs mijn slome 1200cc Nissan Almera meer dan genoeg ruimte heeft om vaart te maken...

Wijze Uil | 04-08-12 | 09:50

Men neme:
Een invoegstrook die meer dan lang genoeg is +
Twee geshopte 30km-bordjes =
Een GS-topic???

wazakzegguh | 04-08-12 | 09:33

Mooie plek voor een rij flitspalen en multi-bekeuringen!

Crak-ho | 04-08-12 | 09:15

Tramontana:

Tramontana staat als internationaal vrouwenmodemerk al jarenlang aan de basis van de garderobe van elke veelzijdige vrouw. Sterke basics, gecombineerd met echte eyecatchers. Soepele stoffen in combinatie met stoer denim. Kleding met de juiste pasvorm en met specifiek doel de vrouw nog mooier te maken.

Maverikie | 04-08-12 | 08:46

2 maal groen bordjes = 200 meter invoegstrook = door ieder auto te doen = WEER een onzin stukje op geenstijl

Blafkonijn | 04-08-12 | 08:12

In Italie is dit de normaalste zaak van de wereld....

Lummel | 04-08-12 | 07:08

Met 300pk niet zo veel problemen mee hoor!

boermetlul | 04-08-12 | 06:31

Maar ja, Quid is al wat op leeftijd dus hij durft niet zo goed meer...

Alteidt Glijck | 04-08-12 | 03:34

Die oprit is er speciaal op gemaakt, rekening houdend met de vergrijzing dat straks op de snelweg de meesten toch niet harder durven te rijden dan 90.

Surrealiteit | 04-08-12 | 02:39

Valt heel erg mee.
Als je niet achter een vrachtwagen of een oma zit gaat het best.
Ook in een bestelwagen.

Alteidt Glijck | 04-08-12 | 01:36

Moergestel.... Een ieder die daar ooit heeft moeten zijn vertrekt direct weer vol gas.
Nog jammerderder is dat de volgende halte Eindhoven is....

crk | 04-08-12 | 01:34

Euhm, net even op de Google link gekeken, maar zie het probleem niet zo. Het is niet alsof je aan het eind van het verdrijvingsvlak al 120 moet rijden. Aan het eind van de invoegstrook haal ik met mijn 1.3 eco-blokje wel 90/100, laat staan met een fatsoenlijke motor.
Ruwe schatting, 50 blokjes met een onderlinge afstand van 5 meter is 250m. Wiskundig onvoldoende onderlegd om nu te kunnen berekenen of dit voldoende is.

Wil je overigens een uitdaging met in/uitvoegen, dan moet je gewoon hier naartoe, deze pomp voorkom ik in de spits liever:
maps.google.nl/maps?q=Zwolle&hl=n...
0-80 in ongeveer 30 meter, op een slecht gestrate klinkerweg bij een in de spits redelijk drukke weg.

germ | 04-08-12 | 00:43

In m'n S4 cabrio 4.2 V8? Makkie.

dr.knalban | 03-08-12 | 23:58

Johnny Quid is dus een vrouw of een bejaarde.

voldemort | 03-08-12 | 23:43

Je hoeft niet bij het eerste blokje al in te voegen.
Er is nog een heel stuk strook waar je wel vaart kan maken.

voldemort | 03-08-12 | 23:41

Kwestie van voldoende hoogte nemen.

Wedstrijdkrokodil | 03-08-12 | 23:36

Voor een fatsoenlijke auto is dat prima te doen, met 50 van de klinkers af, dan ff gassen en met 120 invoegen op het eind van de oprijstrook.

Boudt | 03-08-12 | 23:28

Offtopic: hoe haalt Rijkswaterstaat het in godsnaam in zijn hoofd om de Schipholtunnel af te sluiten omdat de camera's niet werken? Alsof we niet meer kunnen rijden als we niet permanent in de gaten worden gehouden door mafketels achter een beeldscherm.

triasenergetica | 03-08-12 | 23:08

Binnenkort maken ze van alle snelwegen 30 kilometer-zones. Probleem opgelost.

triasenergetica | 03-08-12 | 23:05

Zo kennen we de domme overheid weer. Maar diegene die tot vlak voor die zone 30km gaat rijden is nog dommer.

shiptar | 03-08-12 | 22:59

Haha dat is NL.....

Je komt ook steeds meer autoweg borden tegen waar je 100 mag rijden en daar onder staat weer 80..

Prozac® | 03-08-12 | 22:49

bijna 200 meter, hoeveel heb je nodig joh.. en als het echt niet lukt kun je gewoon over de vluchtstrook verder.

Die bordjes 30 staan er alleen maar om sluipverkeer in de spits een dikke boete aan te kunnen naaien en omdat mensen niet het fatsoen hebben met gepaste snelheid over parkeerplaatsen te rijden.

noerg | 03-08-12 | 22:24

Die groene Peugeot staat bijna stil op de weg, de polo erachter moet vol in de ankers, er staat een witte bus stil op de vluchtstrook en een Johnny die denkt dat ie 50 meter heeft om in te voegen.
Zucht.

Armin Langbaard | 03-08-12 | 22:01

Met weemoed denk ik terug aan de opritten bij de A12 Den Haag - Arnhem. Zevenhuizen en Bunnik (tankstation) en een veel te trage 5e hands Ford Escort bestel. Het gaf wel een adrenalinekick!

leaupveaugel | 03-08-12 | 21:59

zoveelste non-topic. Komkommertjestijd GS?

dutch driver | 03-08-12 | 21:56

Dit is toch een ellenlange invoegstrook? Het probleem ligt bij de Johnny Quids die denken dat je bij de eerste blok ook meteen in moet voegen.

Tokkie2Me | 03-08-12 | 21:47

Ik kom daar dagelijks langs. Dit is een deel van een sluiproute. Maar meestal staat er precies daar een file en kun je toch niet invoegen.

Bassman-T | 03-08-12 | 21:42

La Bailaora | 03-08-12 | 18:18
dat is gewoon de invoegstrook, snuggere

von sokkenstopfen | 03-08-12 | 21:40

Wij Brabanders kunne da gewoon, geen punt hoor!

Iwmac | 03-08-12 | 21:28

Voor de imbecielen die het niet begrijpen, je hoeft niet direct zodra de bloklijn begint in te voegen. Je mag de hele invoegstrook gebruiken. En daarnaast, kansloze fotofuck...

KevinBeun | 03-08-12 | 21:17

Slechte photoshop.

Freekazoid | 03-08-12 | 21:15

Correctie: koeion hebbon..

Treurig varken | 03-08-12 | 21:09

@ Irminimaatje qua bh-tje.

Sint Maarten......... Nee, niet die van die koeien hebbon staerten...

Ken Uw NL!

Treurig varken | 03-08-12 | 21:05

Niks mis met een Twingo, is momenteel de best overdekte bang voor de bucks.

Bo Dreksma | 03-08-12 | 21:04

Maar wat vindt Jeremy Clarkson erven?
* zich ondanks alles verheugt op het nieuwe TG seizoen*

Kapitein Sjaak Mus | 03-08-12 | 20:58

Ook te zien op vele voormalige Oost Duitse Autobahnen.
Die waren gemaakt voor Trabant achtige auto's
na die Wende werden weliswaar bijna alle Autobahnen
aangepast voor de snelle West Duitse auto's maar er was meestal weinig ruimte om de aansluitende op en afritten te vergroten. Men paste zich daar snel op aan door wat langer op de vluchtstrook te rijden om snelheid te kunnen maken om daarna in te voegen.
De KLPD kan je daar nooit op pakken, want laten ze maar eens uitleggen hoe dat dan anders zou moeten.

Wayan | 03-08-12 | 20:29

Iemand die daar niet op snelheid kan komen moeten ze op de vluchtstrook drukken en ter plekke afschieten.

Symmachus | 03-08-12 | 20:21

Allejezus. Zelfs met een Corsa lukt het daar nog makkelijk om de 120 aan te tikken voordat je invoegt. Kwestie van boven de 5000 houden. Ik weet het want ik heb een half jaar in Eindhoven gewerkt en ging daar altijd koffie halen.

Symmachus | 03-08-12 | 20:19

Terecht ingevoerd.. Op deze plek staat dagelijks net een file. Hier loopt een parkeerplaats over in een tankstation. Elke dag zijn er van dat tuig dat met hoge snelheid over de parkeerplaats+tankstation racet.. Om zich er vervolgens tussen te drukken.

Spruitkop | 03-08-12 | 20:16

Ik moet de eerste flitser op een stukje parkeerplaats/tankstation nog tegenkomen... gewoon met 60 er op en daarna in de 3 doortrekken naar de 130, ik zie het probleem niet.
.
En ze rijden rechts toch altijd 100 ofzo, dus dat is makkelijk invoegen.

Michael Nicht | 03-08-12 | 20:12

Valt me nog mee dat er geen struikrover staat te flitsen net voor dat bordje 30

James Lastig | 03-08-12 | 20:11

Op een doordeweekse ochtend is de gemiddelde snelheid op de snelweg op die plek daar meestal 6 km/uur. Dus invoegen is geen probleem. Verder zijn de invoegers daar meestal sluiprouterijders. Een doseringsstoplicht (zie randstad) zou hier wel op zijn plaats zijn. Eén auto per minuut lijkt me prima. Deze sluiprouterijders veroorzaken namelijk de file. Vanaf de oprit willen ze meteen naar de linkerbaan. Ze rijden immers "sportief". Meestal in een wannabee car zoals een Seat of erger, een Skoda.
Probleem herhaalt zich 5 km verder bij Oirschot.

tum378 | 03-08-12 | 20:06

Je mag hier vast geen 120. Goede research weer. Het begint toch wel al meer op te vallen dat GS gewoon maar wat roept zonder kennis van zaken. Jammer.

bbbachstra | 03-08-12 | 20:05

De schrijver weet kennelijk niet hoe een oprit er uitziet, want dit is een heel normale oprit die lang genoeg is om met gemak in te voegen. Je bent helemaal niet verplicht om direct bij het BEGIN van de oprit in te voegen. Pijnlijk, hoor!

Argyronauta | 03-08-12 | 19:54

Och valt reuze mee. Bij Breda hebben we zo'n soort gelijk opritje (goo.gl/maps/KIajS) Ik heb er geen problemen mee, aanloopje nemen en planken met die handel. Kun je ook eindelijk de ervaring van je rijlessen eens toepassen: volledige oprijstrook gebruiken.

Herr Knäckebröd | 03-08-12 | 19:48

10 meter voor dit bord staat einde woonerfbord.

Andersom dag | 03-08-12 | 19:45

Idd in Spanje meer norm dan uitzondering. Daar sta je ook nog eens stil voor die oprit met je gehuurde Seat Marbella. Met gevaar voor eigen leven gewoon er tussen in duiken. Je Spaanse medeweggebruikers weten ervan en stellen zich iig veel socialer in het verkeer op dan de gemiddelde medelander hier.

Pantheon | 03-08-12 | 19:36

@brutus68 | 03-08-12 | 19:28 |
Kijk maar eens naar '3 op reis' via uitzending gemist over de reportage in Noord-Korea.

ProAsfalt | 03-08-12 | 19:36

Valt allemaal reuze mee volgens mij
Dat kan zelfs m'n oude Amazon nog met gemak aan

Tobi | 03-08-12 | 19:36

Easy. Met de RR danwel met de 330.

Illegale realist | 03-08-12 | 19:35

@Kaas de Vies | 03-08-12 | 18:35 |
Hoe kun je elkaar nou ruimte geven als de hele snelweg al vol is?

ProAsfalt | 03-08-12 | 19:29

@ProAsfalt | 03-08-12 | 19:25

Jij lijkt me ook niet helemaal fris achter de oren....

brutus68 | 03-08-12 | 19:28

Ziek is dit Land.

Ik kijk er niet raar meer vanop.

In plaats dat wegen worden verbreed worden ze alleen maar gedegradeerd.

Met dank aan Links en Linkse Milieubeweging.

Wanneer rijden we overal stapvoets?

Ik denk over 5 jaar, zeker als de SP samen met PvdA en GroenLinks aan de macht komen.

De Ferrari's zullen worden onteigend.

De wegen worden net zo leeg als in Noord-Korea (Ter info: het is weer zo laat daar. Er is weer hongersnood. Eigen bevolking kan creperen. Zal hier nog wat worden met de Linkse partijen).

ProAsfalt | 03-08-12 | 19:25

"Volle pijp. Gaspedaal intrappen als een malle". Nou ja, doe mij maar een West-Malle.

pitsteen | 03-08-12 | 19:25

De oprit is nog tamelijk lang. Goed kijken op de foto. Kan 10m zijn totdat je nog mag invoegen, maar daarna heb je nog steeds zo'n 100-150m (o.i.d) tot het einde van de invoegstrook.

Orator | 03-08-12 | 19:23

Goh, en toch komt die dagelijkse file echt niet van die Total oprit, want die is echt lang genoeg, maar om de flitsdreiging aan de brug bij Moergestel, die er altijd heel sneaky staat, en sjah, dan gaat het daar remmen en dat speelt het terug tot op de afrit N65. Als je dan iets wil neerkloppen, doe dan oprit Hilvarenbeek richting Den Bosch. Dat is een schakelfeest. En manouvreren tussen de 120+ rijdende auto's door 3 banen opschuiven voor je afslag N65.

maps.google.nl/?ll=51.541771,5.112087&...

Iedereen die daar komt weet hoe gevaarlijk het daar dus is.

j0shua | 03-08-12 | 19:21

@Zoiets | 03-08-12 | 18:59

Quid rijdt Canta. Vandaar.

brutus68 | 03-08-12 | 19:21

-weggejorist-

Dida500 | 03-08-12 | 19:18

Meh. Ik kom rustig aanrijden in z'n 1 en et 'm stil voor de bordjes 30. Zet m'm rechtervoet op de grond, laat m'n linkerhand rustig ontspannen terwijl ik mijn rechterpols naar onderen draai als ware het het nekkie van de kat van de buren. En als laatste zet ik rustig mijn rechtervoet op het voetsteuntje. Nog voordat de blokmarkering aan de linkerkant begint zit ik al op de 120. Wat is het probleem precies?

Bascii | 03-08-12 | 19:15

Kwamkwammerkwam-tijd. Laten we iets plaatsen waar mensen zich over opwinden. Wij doen dit omdat wij SCHIJT hebben aan onze eigen reaguurders.

Skadaffi | 03-08-12 | 19:13

-weggejorist-

Dida500 | 03-08-12 | 19:13

Manman, wat een land... welke staatsmongool heeft dit nu weer bedacht, of is dit ook weer zo`n stukje EU-verrijking?

Slipsnifter | 03-08-12 | 19:12


Treurig varken | 03-08-12 | 18:45 |
Waar dan?

irma zonderboezem | 03-08-12 | 19:09

Beetje kansloos dit. Er ligt gewoon een invoegstrook langer dan 100 meter achter... Wat is het probleem?

Svennos86 | 03-08-12 | 19:08

Planken! En dan boven op je rem achterin de file aansluiten.

Canis Spurcus | 03-08-12 | 19:07

Euh, volgens mij is het 'probleem' dat de blokjes meteen beginnen en er geen doorgetrokken streep is.
De bejaarden, de vrouwen en de groenlinksers knallen em dus meteen naar naar links met 40 km/u gewoon omdat het kan.
En je weet dat het ook echt gaat gebeuren...

je therapeut | 03-08-12 | 19:05

Zoiets | 03-08-12 | 18:59 | + 0 -

Hele volksstammen komen op de snelweg die daar
niet thuishoren .

Eurotokkie | 03-08-12 | 19:02

Ook geschikt voor vrijwel elke motort.

The Unjorisable | 03-08-12 | 19:02

Als je dat niet redt kun je met je auto beter niet op de snelweg komen. Die invoegstrook is lang genoeg. Huilerij om niks dus.

Zoiets | 03-08-12 | 18:59

Gewoon doen zoals de buschauffeur: knipperlichtje aan, alleen nog maar naar voren kijken en stuurtje omdraaien en hatsekidee.

Markies de Schade | 03-08-12 | 18:58

@ Kaas de Vies | 03-08-12 | 18:35 |
Daar hebben ze de invoegstrook al verlengd. Net als hier bij Zevenhuizen-Moerkapelle.
maps.google.nl/maps?hl=nl&ll=52.0...

Oeleflaffel | 03-08-12 | 18:56

swassannuf | 03-08-12 | 18:55 | + 0 -
Stel je hebt een bakfiets dan kun je niet van 30 naar 100 op deze strook.

Eurotokkie | 03-08-12 | 18:56

Wat is nou het probleem?

swassannuf | 03-08-12 | 18:55

Dan doe je dat toch.

swassannuf | 03-08-12 | 18:53

Gewoon zorgen dat je al vol op de snelweg staat voor de auto achterop er op knalt.Ben jij in ieder geval niet schuldig.

miko | 03-08-12 | 18:50

a1exs | 03-08-12 | 18:42 | + 0 -

Ja idd deze is een beetje raar , eerst onderaan een scherpe bocht dan val je al bijna stil en dan
loopt het nog eens omhoog.
Gelukkig dat het een 70 km weg is.

Eurotokkie | 03-08-12 | 18:50

Hahaha! Hier moest ik echt heel smakelijk om lachen.

doenormaal! | 03-08-12 | 18:50

op zijn duits invoegen dus

telg | 03-08-12 | 18:49

@Prof. Dr von Fotze | 03-08-12 | 18:13 Maar ik heb 'n R4..

Treurig varken | 03-08-12 | 18:47

Man, man, man, ik ken zelfs kortere start/landingsbanen voor Boeing 747s op deze aardbol.

Treurig varken | 03-08-12 | 18:45

Deze is ook heel leuk, daar heb je eigenlijk helemaal geen oprit:
goo.gl/maps/JVcEL

La Bailaora | 03-08-12 | 18:43

Snap het probleem niet, hij is toch breed genoeg. Tsja.

rechtvaardigerechter | 03-08-12 | 18:43

En dan net voor dat bord een flitspaal neer zetten. No hacks!!!

flatermater | 03-08-12 | 18:42

De invoegstrook loopt nog mijlen door. Niks aan het handje.... en geef dat witte busje eensch een vette boete!

Treurig varken | 03-08-12 | 18:41

Willianus Wortelus | 03-08-12 | 18:38 | + 0 -

Of over ritsen want veel automobilisten weten niet hoe een rits werkt .

Eurotokkie | 03-08-12 | 18:40

Maak maar eens een topic over LINKS INVOEGEN Quid, zoals bij onze zuiderburen de gewoonste zaak van de wereld is op snelwegen.

Willianus Wortelus | 03-08-12 | 18:38

-weggejorist-

Piet Bel7526 | 03-08-12 | 18:36

@Rattlehead | 03-08-12 | 18:15 | + 3 -
Het is een ander systeem, dat maakt het niet direct fout.

Kaas de Vies | 03-08-12 | 18:36

t3pke | 03-08-12 | 18:31 | + 0 -

Idd, en als je niet genoeg hebt aan die 350 meter kun je de vluchtstrook nemen totdat je wel kunt invoegen.

Eurotokkie | 03-08-12 | 18:36

JohanM | 03-08-12 | 18:18 | Klopt, 300 meter volgens afstandmeten.nl

Willianus Wortelus | 03-08-12 | 18:36

Ik wil ook zo'n korte invoegstrook, heb ik tenminste ook een keer een excuus het beest op zijn staart te trappen als mijn moeder naast mij zit.

Redwood | 03-08-12 | 18:35

Dit is heel erg gewoon in andere landen. Daar gaan de bestuurders al automatisch links en geven ze mekaar de ruimte. Totaal onmogelijk in Nederland uiteraard.
Elkaar de ruimte geven is uit den boze.

Je hebt er ook zo een bij Rotterdam. Ik ben niet goed met weg-nummers, maar de weg heeft een asfaltkleur dicht bij Blijdorp.

Kaas de Vies | 03-08-12 | 18:35

Vergeleken met het Belgische wegennet is dit nog niks.

Gelukkig zijn de kuilen en bulten in het asfalt grotendeels verlicht bij onze zuiderburen.

Bakito | 03-08-12 | 18:35

Is toch niks mis mee, tja moet je maar even niet 1 op 20 willen rijden ... Oprit is lang genoeg, maar ja er zijn altijd van die mongolen die met 30 naar links gaan.

FapMaster | 03-08-12 | 18:33

-weggejorist-

IgorMortis | 03-08-12 | 18:33

30-KM zones en Opel-tokkies die niet uit zichzelf 30-40 rijden zodra het asfalt overgaat in klinkers en er woonhuizen staan, zijn de nagel aan de doodskist van auto-rijdend NL.

TisNieZoMoeilijk | 03-08-12 | 18:33

wat een gemiep, de invoegstrook is na de bocht nog een metertje of 350 lang

t3pke | 03-08-12 | 18:31

*nog niet goedgekeurd*

doskabouter | 03-08-12 | 18:31

Nee, dit is makkelijk, want dan hebben ze meteen een goed excuus om de maximumsnelheid op 80 te zetten.

Freebs | 03-08-12 | 18:30

Zie het probleem niet zo..

Maxx! | 03-08-12 | 18:30

Een andere plek in Spanje met korte oprit:
goo.gl/maps/h7cOk

La Bailaora | 03-08-12 | 18:29

En natuurlijk een flitser 10 meter voor dat bord. Want cashen!

Artwido | 03-08-12 | 18:28

30 op een snelweg oprit, want je zou daar zo maar eens een spelend kind dood kunnen rijden. Logisch.

Stormageddon | 03-08-12 | 18:27

Johnny rijdt nog in een eend (450 cc)
Dan haal je de honderd alleen met meewind.

Terpen-tijn | 03-08-12 | 18:26

Normaalste zaak vd wereld in Zuid Europa. Probeer de Spaanse stopstrepen met voorrangsdriehoek bij invoegen op 120 kph eens. Ook leuk.

Collateral Piet | 03-08-12 | 18:26

De hele invoegstrook gebruiken dan moet van 30 naar 100 wel lukken.

Eurotokkie | 03-08-12 | 18:22

-weggejorist-

wimstradamus | 03-08-12 | 18:22

het zijn toch een klootzakken die ambtenaren en maar volhouden dat ze niet tegen de auto zijn!!
allemaal jalouzie

frenchy | 03-08-12 | 18:22

In Italie ziet elke invoegstrook er zo uit: daar kijk je na het starten niet in de spiegels, maar zet je gelijk je knipperlicht al naar links uit.

Playboy Mansion | 03-08-12 | 18:21

1 Zwitsalletje is igg GEEN mongool.

Terpen-tijn | 03-08-12 | 18:20

Wat een gelul. Zoom effe uit op google maps en zie dat de invoegstrook 200 meter is. Dan heb ik er al 180 voor staan

writers | 03-08-12 | 18:19

Zo van je woonerf de snelweg op. Wat wil je nog meer?

Leuk perspectief door het busje op de vluchtstrook, maar als je ff goed kijkt op Googlemaps zie je dat de invoegstrook gewoon 300m of zo is.

JohanM | 03-08-12 | 18:18

Als je even doorrijdt zie je dat het gewoon een extra baan is aan de rechterkant, dus je hoeft helemaal nog lang niet in te voegen:
goo.gl/maps/GrPT6

In Spanje heb je pas korte invoegstroken:
goo.gl/maps/AuGyY

La Bailaora | 03-08-12 | 18:18

Geen probleem voor een doorsnee auto, moet je alleen niet zoals de meesten na 10 meter al willen invoegen en die invoegstrook gebruiken waarvoor 'ie bedoeld is...

zweistein2000 | 03-08-12 | 18:17

Bij een tankstation mag je blijkbaar 30 rijden en op de snelweg mag je weer harder. Zo'n vreemde situatie is dit toch niet?

Steuntrekkert | 03-08-12 | 18:17

eeh rond amsterdam en de rest van het land zie je dit ook staan bij slurp stations. Geen nieuws dus.

Smokum | 03-08-12 | 18:16

Ik weet niet of ik nou mongool ben, maar ik zie toch echt een invoegstrook van een paar honderd meter.....

WhenShitHitsTheFan | 03-08-12 | 18:16

Gewoon dikke dieselautomaat, warm motortje, airco uit, sportmodus aan en tot de grond intrappen.

Meneer Meeuw | 03-08-12 | 18:16

Kijk die Seat remmen omdat 'ie denkt dat de Google-maps auto een flitsauto is :P

m41k3l | 03-08-12 | 18:16

Kan ik wel hebben

pe4444 | 03-08-12 | 18:16

2 bordjes voor een snelweg? ik weet er 17 voor een voetgangersoversteekplaats . . . .

dutchxxs | 03-08-12 | 18:16

Metertje of tien? Die wage die achter de bestelbus rijdt is toch ook aan het invoegen? Da's al bijna honderd meter verder.

*Marco* | 03-08-12 | 18:16

@brutus68
Inderdaad, en soms eindigt die zo'n oprit ook in een betonnen muur. Echt geniaal die wegen daar.

Rattlehead | 03-08-12 | 18:15

Usain Bolt zou het met een paar Nike schoenen kunnen.

Bart_Bart | 03-08-12 | 18:15

Moergestel. Tsa.
Daar is de beschaving nog nniet helemaal doorgedrongen.
Er worden nog regelmatig paarden met wagen gespot.

Dostranamus | 03-08-12 | 18:15

Gewoon tot het einde doorrijden als dat mogelijk is. Anders stukje vluchtstrook meepakken. Liever dat dan met 60/70 invoegen als een idioot.

Wynardtage | 03-08-12 | 18:14

Van 30 naar 80 zoals GL dat wil valt wel mee.

Conan de Rabarber | 03-08-12 | 18:14

Bovendien is het helemaal doorrijden tot einde invoegstrook en dat is toch zeker een paar honderd meter verder.

Centurio Scipio | 03-08-12 | 18:14

In Zuid-Europa tamelijk normaal dit soort opritten.

brutus68 | 03-08-12 | 18:13

In de categorie "Laten we het toch vooral gevaarlijk houden" 7 van de 10 bestuurders zullen toch bij de eerste blokken invoegen en ik betwijfel of ze dan al 60km/u rijden.

ZaK-Weg | 03-08-12 | 18:13

Fluitje van een cent met de R1.

Prof. Dr von Fotze | 03-08-12 | 18:13

Dit soort ongein van dezelfde overheid die ons knecht tot (bijna overal Randstad) 100 km/u en nog 1768 pagina's aan betutteling omdat het anders GEVAARLIJK wordt.

Godsammekraken | 03-08-12 | 18:13

Cavendish zou het op de fiets kunnen.

Bart_Bart | 03-08-12 | 18:11

Nounou poehpoeh. Zeker nog nooit op een spaanse snelweg gereden?

Oele | 03-08-12 | 18:11

Ach, in de rest van de wereld zijn de opritten doorgaans nog korter.

FutureCoffee | 03-08-12 | 18:11

Mijn Italiaanse bak gaat dood als ik dat probeer.

Schreeuwmeeuw | 03-08-12 | 18:11

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken