
Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater. Toine Manders (VVD) is een laffe internethater.
#STERFVVDSTERF
NASCHRIFT:
(Manders onthield zich gisteren in het EP heel laf van stemmen tegen ACTA. Abstain = wel aanwezig, maar niet voor en niet tegen. Hij is dus eigenlijk gewoon voor ACTA maar heeft de ballen niet om keihard voor te stemmen. Want dan zou hij in de publiciteit helemaal als internethatende ACTA-vazal bekend komen te staan. En dus kiest hij voor deze labbekakkerige middenweg. Doei zogenaamd liberale ruggengraatloze VVD. We zijn er wel klaar mee!)
Reaguursels
InloggenToine Manders van de LP is daarentegen wél een held. Libertarische Partij: enige liberale alternatief in tijden waarin iedere 'liberale' partij miljarden overmaakt naar Zuid-Europa.
Tweede poging:
.
Goed om dit ff te memoreren.
.
Ook al lijkt het nu een beetje of onze Toine VOOR gestemd heeft, ipv onthouding. Maar idd, een partij met "Vrijheid" in de naam zou volmondig TEGEN moeten stemmen.
.
Mochten ze bij de VVD echt in de war gaan raken, dan stemmen *wij* wel tegen. Desnoods op GL. Dan maar de economie naar de klote. Als internet maar vrij blijft!
Oeps, veel spelvouten. Ben beetje moe...
Goed om dit ff te memoreren.
Ook al lijkt het een beetje of onze Toine VOOR gestemd is.
Maar idd, een partij met Vrijheid in de naam zou TEGEN moeten stemmen.
.
Mochten ze echt in de war raken, dam stemmen wel wel tegen. Desnoots op GL. Dan maar de ecomomie naar de klote. Internet moet vrij blijven!
Stem PVV,dan weet je waar je aan toe bent,en stem je op een ander, stem je voor Europa, moet je nooit meer zaniken,en inleveren tot je een ons weegt.
VVD. Kost een paar stemmen, maar dan heb je ook niks.
Even afwachten wat de VVD zegt over het zelf moeten betalen van de opleidingskosten voor AIOS (artsen in opleiding)... Als de VVD ook vindt dat AIOS in de toekomst 13.000 euro per maand mogen bijbetalen dan stem ik zeker weten niet meer op de VVD...
@Hanz Ziezo | 05-07-12 | 14:50
Heb ook geregeld VVD gestemd. Ga nu niet stemmen..
Weet het echt niet. Er is geen fatsoenlijk liberaal rechts alternatief. VVD is geen optie. Alleen en ook maar alleen als ik door VVD stemmen de SP kan tegenhouden overweeg ik het nog.
Anders blijf ik maar thuis of stem ik blanco.
Brinkman dat is toch een lulhannes tot en met... hoop dat dat ook snel klaar is!
Of hij had zich niet goed ingelezen en wist totaal niet waarover het ging. Lijkt me ook niet onwaarschijnlijk voor een europarlementariër.
Toine, de strontvlek!
Is dit Toine de poepeter?
39 leden stemden dus voor. Inmiddels hebben twee van hen aangegeven dat ze zich eigenlijk hadden willen onthouden van stemmen: Rachida Dati en Karl-Heinz Florenz. Meer namen kunnen nog volgen, in de komende weken.
Toine Manders van de LP (libertarischepartij.nl/)
Belasting is diefstal www.youtube.com/watch?v=EByzptsHeGg
Als je zo tegen de overheid bent, doe er dan ook niet aan mee. Stelletje hypocriete paupers.
as-saboer | 05-07-12 | 13:31 |
Tja, als dat een vrije keuze was .. oh, wacht, ik doe daar niet meer aan mee :)
Als je zo tegen de overheid bent, doe er dan ook niet aan mee. Stelletje hypocriete paupers.
as-saboer | 05-07-12 | 13:31 |
Briljant! Waar kan ik de opt-out tekenen? Oh, wacht....
Als de overheid zichzelf niet gaat opheffen moet je wel meedoen om die club van binnen uit op te heffen. De maffia gaat ook niet ineens tot inkeer komen en voortaan als keurige mensen door het leven, dat kan je ook niet verwachten van de overheid.
-weggejorist-
@tipo | 05-07-12 | 14:06
Hier, nog meer leesvoer over jouw anarchistische gedachtegoed. nl.wikipedia.org/wiki/Anarchokapitalis...
@tipo | 05-07-12 | 14:06 | + 0 -
Iemand die niet beseft wat zijn eigen achtergrond is, is ook niet geschikt om vooruit te kijken. Socialisme en Anarchisme hebben echt niks met elkaar gemeen. Anarchisten zijn extremistische liberalen ook wel libertarisme genoemd. Of volgens wiki: Het libertarisme is een politieke filosofie waarvan de aanhangers streven naar zoveel mogelijk individuele vrijheid en een zo klein mogelijke - of zelfs helemaal geen - overheid.Anarchisme is het streven naar een geweldloze situatie of samenleving waarin mensen zonder macht of autoriteit leven (anarchie). Same shit, different name.
@as-saboer 13:31
Anarchisme is een loot aan de stam van het socialisme, mafketel. De LP is libertarisch. Dat is heel iets anders.
@TM 11:57
De D66 is voor kilometerheffing, dus ook zij zijn dol op Big Brother and the survaillance society en Big Government.
@ZKH EénOog | 05-07-12 | 12:44
Helemaal mee eens! Alleen vind ik de PVV minstens zo socialistisch als al die anderen socialisten, de PVV is alleen Nationaal Socialistisch, dat is het verschil.
@tipo | 05-07-12 | 10:53 | + 2 -
Daar is die anarchistische onzin weer. Anarchisten die meedoen aan de politiek is vergelijkbaar met voetbalhaters die naar een voetbalstadion gaan. Als je zo tegen de overheid bent, doe er dan ook niet aan mee. Stelletje hypocriete paupers.
t
Hahaha lolwtf Telegraaf Internet Sport katern GeenStijl dat -tegen- de VVD ageerd? Tegen. Kom kom B'mans e.a. u weet net als ik dat dit niet gepikt gaat worden door de Wibautstraat, snel laten verzanden in een stroom van niet ter zake doende berichtjes (tip wielrenners gebruiken gewone lucht in fietsbanden ofzo).
@blinde kip | 05-07-12 | 10:43
Zelfs dat niet helemaal. 2 blanco (abstain), 2 niet en de rest tegen
@henk8889 | 05-07-12 | 12:46
Klopt inderdaad. Nee daar heeft hij het niet over, ik ga daarom ook mee in zn uitspraak en voeg er een aantal argumenten aan toe, en zeg dus ook dat de LP het enige liberale alternatief is.
@TM | 05-07-12 | 12:36
Wat niet weg neemt, dat ik het met je eens bent, dat die Libertarische Partij onzin is. De enige manier om een land libertarisch te krijgen, is via een revolutie een dictatuur aangaan om het systeem gedwongen te veranderen naar 100% libertarisme. Beetje tegenstrijdig met de utopie, me dunkt.
Bij de weg: een Libertariër en een Libertijn zijn niet hetzelfde.
@panadol
"VVD haat vrijheid en is dol op verboden"
Nee, dat is niet helemaal waar.
www.toinemanders.nl/index.php?option=c...
Dit zegt de VVDer, niet de iberaal.
2low4zero | 05-07-12 | 12:41 | + 0
Heeft hij/zij het over de pvv dan?
De pvv staat ver af van de libertarische partij.
@Lucifer | 05-07-12 | 10:04
Is er niet één of andere Pheidippides beschikbaar?
@TM | 05-07-12 | 12:36
Nee, asociaal is andermans geld opeisen en voor hem willen bepalen wat er mee gebeurt. Socialistisch is asociaal.
@Nietvoordekat | 05-07-12 | 10:03
En zo fantastisch verwoord! Literatuur!
@2low4zero | 05-07-12 | 12:41
En dat terwijl ze in hun partijprogramma privacy prediken.
Net als La Teeven van de VVD in dit topic: tweakers.net/nieuws/82937/teeven-wil-t...
12 Sept. in het stemhokje moet je nog ff aan de VVD denken en wat mij betreft ook ff aan CDA.
Weet je nog hoe Ratticus Verhagert ACTA snel ratificeerde of zijn we dat ook al vergeten ?
@MarinaBrandy | 05-07-12 | 12:28
De wietpas is er overigens mede dankzij steun van de PVV doorgedrukt.. Ook hier weer een mooi staaltje vrijheid.
Je moet die andere hebben. Die is wel liberaal
www.youtube.com...
Godsammekraken | 05-07-12 | 10:04 | + 14 -
hahaha die Stevens van die link naar "de andere Toine Manders" weet van woede niet meer hoe ie zich houden moet... gaat ie maar zitten schelden... maar die Toine heeft dus wel vet gelijk! belasting is diefstal!
En echte liberaal stemt tegen dit soort gevaarlijke wetten, gelukkig is er nog een andere Toine Manders met een échte liberale partij, de LP.
Volgens mij lopen er hier een paar spamhoertjes rond van de Libertarische partij. Ze duiken steeds meer op met dat 'Stem Op Ons' gekloot.
Get it through your skull ; Ik zal nooit stemmen op een partij die de totale chaos en de totale anarchie predikt. En dat is *precies* het eindresultaat van jullie ongebreidelde 'this is not my fucking cup of tea and I will not ever pay for yours' filosofie. De 'What have you done for me lately'-partij.
Liberaal; Absoluut, noodzakelijk ook.
Libertijns; asociaal en egoistische Ayn Rand rommel.
VVD haat vrijheid en is dol op verboden, dus het verbaast me niets dat ze het moeilijk vinden om tegen vrijheidsbeperking te stemmen.
Ik heb even overwogen of ik misschien VVD zou moeten stemmen omdat ik tegenwoordig in hun doelgroep val, maar nee, wat een vrijheid- en menshatende bende is dat.
VVD = ESM, ACTA, wietpas & hogere belastingen. Enige liberale alternatief is Toine Manders van de Libertarische Partij.
@henk8889 | 05-07-12 | 12:18
En wat stemt Ingrid??
Libertarische partij is voor mij absoluut de enige optie, ik ga eind juli de ondersteuningsverklaring tekenen en ik hoop vele met mij. Is een kleine moeite. En uiteraard 12 september stemmen op de libertarische partij.
Toine Manders is een held! (van de LP dan he..)
@markwiering, u weet dat pvv een hekel heeft aan vrijheid van meningsuiting? (Op internet/als je 't niet eens bent Wilders.. etc.)
TM | 05-07-12 | 11:57
Jullie steunen dan ook weer genoeg idioterie.
Speltip 452: Vertrouw nooit politieke partijen met "vrijheid", "volk" of "democratie/democraten" in de naam.
Stem D66! Wij blokkeren dit soort idioterie *wel*! Wij organiseren zelfs het Verzet!
Ja, het is erg jammer dat de Joodse invloeden zo duidelijk zichtbaar zijn in het partij programma van de PVV.. Dit baart mij veel zorgen, daar de Joodse invloeden ook duidelijk zichtbaar zijn in de VS, een kant die we met zn alle al helemaal niet op zouden moeten willen!
Ik stem SGP.
Die staan tenminste nog ergens voor.
Mac The Ripper | 05-07-12 | 10:03 |
Ja, voor dat enorme bord voor hun kop! Amen
@ Teddybear | 05-07-12 | 11:42
Is U de Teddybear van Soppie in het Veld ?
Ik denk stiekum dat het een draak van een wijf is.
De term "drijvende kracht" ......
D`66 ?
Een Pechtgevalletje vrees ik.
I challenge for 'repetition' !
Mensen wat gaat het hard achteruit met Geen Stijl.
@2low4zero | 05-07-12 | 11:18
En dat dan van een partij die de naam partij voor de vrijheid draagt.. De LP die staan voor echte vrijheid! De vrijheid die ik graag zou willen!
Manders is gewoon een zak, hij is alles behalve liberaal.
Een goed alternatief lijkt mij Sophie in 't Veld (D'66). Toch een van de drijvende krachten achter het neerhalen van ACTA en zij stemt/onderneemt sowieso consistent actie voor privacy en vrijheden op het internet.
Moest Brusselmans strafregels schrijven van de redactie?
@Pufferd | 05-07-12 | 11:05
Met ACTA zou China buiten schot blijven. De echte piraten kunnen dus lekker door gaan. Niet fijn voor ondernemers hier, lijkt me. Verder zou de vrijheid van internet te veel lijden onder deze wet. Wederom een voorbeeld van doorgeschoten controle. Onaanvaardbaar.
En trouwen, de VVD is al heel lang niet meer de partij voor ondernemers. Met al hun drang om artificiële geldstromen in stand te houden ten behoeve van een select groepje staan ze veel liberale bewegingen flink in de weg.
Het geleur van de VVD met het koningshuis, hun gedachte over defensie....
Voor mij een reden om niet altijd VVD te stemmen.
Geert maakt er ook een aardig zooitje van met het uit Europa willen ( natuurlijk meteen kappen met euries in bodemloze putten gooien maar de "gulden" terug willen en denken dat we het zonder "europa" wel kunnen geeft mij de vraag of Wilders wel helemaal goed bij zijn hoofd is )
Tja wat moet je dan als ondernemer en belastingbetaler ?
Niet gaan stemmen is geen optie voor me omdat ik de weggeef partijen niet aan de macht wil.
VVD of PVV en triest genoeg dat ik geen andere keuze zie. ( geen andere keuze beter zal zijn voor me )
Als we geen hangmatvangnet hadden, zou iedereen die iets komt toevoegen inderdaad welkom zijn wat mij betreft.
Mooie utopie.
Verbod Voor Democratie, is toch de nieuwe VVD naam
vetkleppert | 05-07-12 | 10:54 | + 0 -
Die zijn nou ten minste principieel en gaan bij elk standpunt uit van hun ideologie en niet van populisme zoals IEDERE partij die op dit moment 1+ zetel heeft. Ja, ze zouden ook kunnen zeggen "grenzen dicht" en dan zouden ze waarschijnlijk meer stemmen krijgen. Maar dat ze dat juist niet doen, dat laat nou zien dat ze niet politieke opportunisten/populisten zijn zoals elke andere partij.
@vetkleppert | 05-07-12 | 10:54
Ok, hier heb je een punt.. Ik ben in ieder geval van mening dat als je alle goodies van de overheid schrapt er geen gelukszoekers hier zullen komen. Indien alle goodies zijn geschrapt kunnen wat mij betreft de grenzen open, eerder uiteraard niet.
Verder heeft wilders het ook over groepsverantwoording.. Indien iemand uit een groep een misdrijf pleegt, zijn vrienden uit de groep net zo strafbaar. *Oneens*. Vindt hij dat hoofddoekjes - om de verpaupering tegen te gaan - verboden moeten worden.. Ook hier kan ik het niet mee eens zijn, overmorgen staat er namelijk iemand op en die vindt dat bijv. nike air maxies de samenleving verpauperen, en dienen deze ook verboden te worden.. M.a.w. dag vrijheid!
@vetkleppert 11:11
Zolang NL in de EU en de Raad van Europa zit is dat inderdaad het geval, want daardoor kan NL niet eens een uitkering onthouden aan immigranten of werkelijk op zelfredzaamheid en deugdzaamheid selecteren aan de poort.
Uit de EU en Raab van Europa stappen heeft dus prioriteit op alles. En niet alleen vanwege dit punt.
Peter van Dalen zie ik trouwens ook met t duimpje omhoog staan... no 605
geen speld tussen te krijgen Geert
@tipo | 05-07-12 | 10:59
Weet ik wel. In theorie voel ik ook best veel voor libertarische ideeën.
In de praktijk zal in Nederland alleen het idee grenzen nog verder open enige kans op succes hebben.
De rente op Spaanse staatsobligaties liep donderdagochtend opnieuw op. Beleggers zijn in afwachting van een veiling van nieuwe Spaanse staatsleningen later op de dag.
-
Leuk dat niet-anonieme karakter van die EU stemming.
@blinde kip | 05-07-12 | 10:47
Ik ken de VVD als de partij voor de hardwerkende ondernemers, vóór de bedrijvigheid en tegen diefstal. Zo bezien is het logischer dat de VVD vóór ACTA zou stemmen, omdat daarmee het illegaal downloaden etc etc verboden wordt. Dat Manders zich nu van stemming onthoudt is dus al winst.
Dat toezicht op de commerciële banken is er nu toch ook, dat wordt gedaan door de Nederlandse bank
Krijgt die man die dat toezicht doet een bordje ECB op ze deur, is dat toezicht door de ecb op de banken of mis ik iets
Sowieso is Toine Manders nogal triest, dat was al goed te zien in het interview in het AD met hem en zijn naamgenoot die voorzitter is van de Libertarische Partij. Ging hij van die kutopmerkingen maken over dat hij er jonger uitzag dan z'n naamgenoot, enorm triest echt.
CDA'ers zijn echt helemaal van het padje ..
@Godsammekraken | 05-07-12 | 10:04
Het enige wat dhr. Toine Manders in dit filmpje eigenlijk zegt is: "Nee belasting is geen diefstal, want in de wet staat dat het t niet is..", "U kent de betekenis van de definitie belasting niet.."; Ik denk dat meneer zelf de definitie van diefstal niet kent!!
Ik was eerst van plan op Wilders te stemmen, echter heb ik gister zijn partijprogramma gelezen en meneer wilt een nationale joden-herdenkingsdag.. Hier ben ik principieel op tegen, alsmede nog een aantal andere punten. Tevens heb ik het vermoeden dat Wilders de situatie in de EU misbruikt om zijn immigratiebeleid uiteindelijk door te voeren. Het wordt dus de LP voor mij! Die zijn tegen overheid en hun ziekelijke bemoeienis/betutteling, en nog velangrijker tegen de EU!!! De LP is wat dit land nodig heeft, niet een blaffend hondje dat naar alle waarschijnlijkheid weer niet bijt!
@vetkleppert 10:54
"De LP vindt dat ook zolang de verzorgingstaat blijft bestaan, iedereen die in zijn eigen levensonderhoud kan voorzien welkom is. Een praktische invulling hiervan zou kunnen zijn dat immigranten geen aanspraak kunnen maken op collectieve verzekeringen en voorzieningen, en dan logischerwijs ook geen sociale premies hoeven te betalen. Een vergelijkbaar systeem bestond op Cyprus voordat het land lid werd van de EU. Cyprus had in die tijd een economische groei van meer dan zes procent per jaar. Uiteraard vindt de LP dat Nederlanders dan moeten kunnen kiezen voor een opt-out, zodat het betalen van sociale premies voor Nederlanders vrijwillig wordt.", Aldus Toine Manders (LP)
@dieanderepersoon | 05-07-12 | 10:29 |
VOOR beter onderwijs?
En je oma ook!
@2low4zero | 05-07-12 | 10:53
De LP wil de grenzen onbeperkt openen. En inderdaad ook de uitkeringen schrappen.
Mag jij raden welk punt kans van slagen heeft en welk niet. En wat het effect dan is.
Arme Toine Manders, nu krijgt de verkeerde Toine Manders de aandacht.
.
Nou, om het goed te maken dan: Het Grote Toine Manders (LP) Interview.
deel 1: De overheid is het probleem, niet de oplossing.
www.dagelijksestandaard.nl/2012/06/de-...
deel 2: Nederland moet het lidmaatscap van de EU opzeggen.
www.dagelijksestandaard.nl/2012/06/ned...
deel 3: De overheid heeft de crisis juist veroorzaakt.
www.dagelijksestandaard.nl/2012/06/de-...
@Godsammekraken | 05-07-12 | 10:04
Het enige wat dhr Toine Manders hier in het filmpje zegt is: Nee belasting is geen diefstal, de wet zegt van niet.. Uw definitie klopt niet..; Verder hoor ik hem weinig goede argumenten noemen..
Ik was eerst van plan voor Wilders te stemmen, echter heb ik gister zijn partij programma gelezen en meneer wilt een nationale joden-herdenkingsdag.. Hier ben ik principieel op tegen, ook diverse andere punten. Ook heb ik een beetje het idee dat Wilders de situatie in de EU misbruikt om stemmen te winnen, en zo zijn immigratie beleid kan doordrukken.. Hierdoor stap ik nu over op de LP, die zijn tegen bemoeienis van de overheid en nog belangrijker tegen de EU!! Zij krijgen mijn stem!!
Het hele verhaal laat gewoon weer eens zien dat de Nederlandse volksvertegenwoordiging bij God geen idee heeft waar of ze mee bezig is.
.
De servert die aan de opgegeven link hangt rookt zwaar.
.
Conclusie: De EU is niet wat en wordt nooit wat.
@spooked | 05-07-12 | 10:47
Veel mensen voelen een politieke partij als een merknaam. Een imagodingetje. Net als een Parker pen, een Lacoste Shirt of een Audi.
En ook mensen met een fatsoenlijk verstand zijn opvallend vaak kuddedieren. Dus dan kan je wel uitrekenen wat het effect is van een policor klimaat. Als niemand van je "vrienden" en "collegae" ooit zal toegeven dat hij PVV stemt, uit angst voor de rest van zijn carrière.
Dat kan alleen anoniem in dit land.
er word dus een 'banken toezichts laag' in Brussel gebouwd.. ik gok dat Jan Kees als dank daar een leuk baantje krijgt.
@spooked | 05-07-12 | 10:47
De maandelijkse HRA, hè?
CDA eurofielen geven graag Nederlands belastinggeld aan Spaanse probleem banken ..
iets met een rokende server...
@Pufferd | 05-07-12 | 10:44
Omdat VVD zich voordoet als een liberale partij maar nu weer duidelijk haar echte kleur bekent?
Toch stemt dik 19% van de GS bezoekers VVD en een verbazende 10% D66.
FUCK! Maak ik dus zelf een fout. Excuus.
Géén voorstemmers, maar 2 afwezigen en twee onthoudingen.
Maar aan de andere kant: waarom is die andere niet-stemmer dan geen laffe internethater?
@BedrijfsTijgerT | 05-07-12 | 10:20
Ik vind vooral dat dat fossiel ter linkerzijde op schrijnende wijze duidelijk maakt hoe de meesten aan de ontvangende kant van de belasting"moraal" in elkaar steken: "Wat lul je? Wij hebben het zo besloten dus betalen zul je!"
@dieanderepersoon | 05-07-12 | 10:29
Waar zie jij dat? Ik zie toch echt wat anders. 2 stemmen voor. 2 niet gestemd. Rest tegen.
www.votewatch.eu/cx_vote_details.php?i...
@dieanderepersoon | 05-07-12 | 10:29
Ik denk dat menig zuurrechtse reaguurder toch wel stiekem erg blij zal zijn als er na 12-9 een linkse regering komt. SP-PvdA-GL-D66, een zege voor Nederland en internetvrijheid.
Heeft die pechtold het weer over syrie het is niet altijd assad niet als is waar www.prisonplanet.com/shocking-videos-r...
Kaas de Vies | 05-07-12 | 10:33
Het is trouwens ook interessant de buitenlandse perss te volgen, want de NLse media proberen kennelijk zo min mogelijk informatie te geven.
Kijk voor de aardigheid eens naar deze link:
www.welt.de/
D66 is voorzichtig positief... wat heb ik een hekel aan dat ventje .. aaaaaaaaaaaaargh
@dieanderepersoon
Mongel, leer zelf site lezen. Iedereen heeft tegen gestemt. Retard accusing people of being retarded.
Heeft zich waarschijnlijk niet voorbereid en wist niet meer of ACTA goed of fout was. Echt oliedom, dit...
Die campagne's voor of tegen bepaalde wetten zonder dat de massa ze echt snapt zijn best gek. Achteraf was netneutraliteit gewoon socialisme waarbij de winkel niet meer zelf mag bepalen wat hij in welke bundel aanbied, en wat gebeurde? De tarieven gingen zoals te voorzien voor iedereen omhoog, want als je bij elk abbo alles, ook p2p, op kosten jaagt vw de megadownloaders gewoon meer capaciteit wat de normale gebruiker, al ware het een all-in vakantie waar je ook meebetaalt voor oa Russische alcoholisten/veelvraten, door het one size fitts all aanbod moet subsidiëren.
@Vigil | 05-07-12 | 10:29 | + 1 -
Hey mijn held Pechold is aan het spreken.
Yippy
Kom op zeg de VVD, die proberen al een halve eeuw tevergeefs het gat op rechts te vullen en zijn sindsdien nooit veranderd. Dat is de partij van de wietpas.
Daarom SP, de enige partij die duidelijk stelling neemt tegen ACTA. Moet wel gevoelig liggen dat juist rechts Nederland pro ACTA is.
Het debat over de EU-top is zojuist begonnen.
nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Ik weet niet of jullie die link zelf bekeken hebben maar daar staat dat D66 en PvdA (en groenlinks vast ook) VOOR hebben gestemt, juist ja.
D66, PvdA en Groenlinks hebben VOOR gestemt.
D66, PvdA en Groenlinks hebben VOOR gestemt.
D66, PvdA en Groenlinks hebben VOOR gestemt.
D66, PvdA en Groenlinks hebben VOOR gestemt.
D66, PvdA en Groenlinks hebben VOOR gestemt.
D66, PvdA en Groenlinks hebben VOOR gestemt.
Dus..... ennuh, wat Pufferd zei.
Blijft moeilijk, zo'n site lezen...
@Zou je wel willen we | 05-07-12 | 10:27 | + 0 -
Dat is waar, maar sommige dingen zijn zo evident stom en antidemocratisch dat je jezelf erg te kijk zet met een afwijkende mening.
Het mag uiteraard, maar het geeft wel een inkijk in zijn stemgedrag en wij bepalen of wij dat vinden kunnen want hij zit er voor ons. Daarom mogen en MOETEN wij kritisch zijn.
Mark Rukke zei toch tegen Wilders dat hij zijn PVV tot de grond toe zou afbranden ?
Dit zou eerder weleens andersom kunnen gebeuren op 1209.
Hoe naïef zijn de guurdertjes voor wie de VVD pas deze kabinetsperiode van het voetstuk valt? Heeeeel naïef. Hadden jullie werkelijk hoop dat Rutte een liberaal beleid zou voeren?
Belachelijk om zo te reageren. Alsof iedereen maar moet stemmen naar de luimen van ene Brusselmans. Gelukkig is er nog geen dictatuur en zijn er afwijkende meningen toegestaan.
Wat is het nou, Brusselmans? Was Manders voor, of heeft hij niet gestemd?
Wel 35 keer schrijven dat Manders een laffe internethater is, maar dan in een naschrift zeggen dat hij niet heeft gestemd? Volgens de link in je berichtje hebben Mulder en Hartong niet gestemd, en hebben Manders en Van dalen tegengestemd. Nu weet ik dat GS niet zo heel goed is in het toegeven van gemaakte fouten, dus vraag ik hier maar gewoon even een toelichting, zodat je er nog een positieve draai aan kan geven.
Marcus Porcius Cato | 05-07-12 | 10:12
Toine Manders stemmen, niet die vd VVD (Alde) in de EU, maar z'n naamgenoot van de Libertarische partij. In potentie de Ron Paul cq Nigel Farage (zijn beide ook libertair) van de lage landen.
'Manders lust Manders rauw 'http://www.libertarischepartij.nl/2012/06/manders-lust-manders-rauw/
Kaas de Vies | 05-07-12 | 10:20 En de Punnik. Dat is die andere. hij is altijd de klos.
Mel Gibson Kyle, ... Mel Gibson
De rest van de VVD heeft wel tegen gestemd. De rest van de VVD heeft wel tegen gestemd. De rest van de VVD heeft wel tegen gestemd. De rest van de VVD heeft wel tegen gestemd. De rest van de VVD heeft wel tegen gestemd. De rest van de VVD heeft wel tegen gestemd. De rest van de VVD heeft wel tegen gestemd. De rest van de VVD heeft wel tegen gestemd.
Ik ben al tijden klaar met de #VVD De partij met de meeste wolven in schaapskleren.
hou toch op met die capslocks en uitroeptekens in die artikelen en reaguursels jongens.
joris, zeg er eens wat van
VVD- InterNIETnetjes
VVD Inter netelig
VVD Inter NET NIET
VVD In terREUR net
@Mahmoud Ahmadinejad | 05-07-12 | 10:17
Een echte liberaal stemt niet, want die doet niet aan het kiezen van een heer en meester. Dat is ie zelf.
PS. Je schrijft PVV verkeerd.
@Godsammekraken | 05-07-12 | 10:04
Dank. Ik ben het helemaal met de beste man eens.
Ik denk er precies zo over. Volledige vrijheid aan het individu.
pollito | 05-07-12 | 10:17
Vertel je dat ook aan je vrouw/vriendin? Die zal er blij mee zijn. Schaf jij de hoofddoekjes alvast aan?
@Bokito ergo sum | 05-07-12 | 10:17 | + 0 -
Bij Acta moet ik altijd denken aan die zouteloze liedschrijvers ACDA en de punk ofzo.
Zie je er is gewoon geen enkele positieve invalshoek bij ACTA te bedenken.
er is geen enkele partij waar ik op zou willen stemmen, misschien www.libertarischepartij.nl maar die zijn zo klein dat je ze niet eens hoort.
Miyagi: Walk on road, hm? Walk left side, safe. Walk right side, safe. Walk middle, sooner or later
.... get squish just like grape.
Toine is een druif.
Hoeveel betaald de SP je nou, Brusselmans ?
Wat is Toine Manders?
Ruggengraatloos. Dat is inderdaad het gevoel dat bij mij is blijven hangen. Liberaal zijn en denken is één, de VVD begrijpen/geloven/respecteren is tegenwoordig wat anders. Rutte heeft zijn ziel verkocht aan D66 en GroenLinks en daar pas ik voor.
Zonder EU was dit Topic er ook niet geweest.
#WakeUpPlemp
Ach die Acta komt er toch wel door middel van een jeepeetje
Ik stem ook SGP. Die zijn tegen het ESM-gebeuren en bij hen kun je er in ieder geval zeker van zijn dat ze de eerstkomende 50.000 jaar niet van mening zullen veranderen. En het is ook een statement, naar het onvermogen van de andere partijen toe.
Pff, de VVD. Een echte liberaal stemt natuurlijk Libertarische Partij.
@Mac: Alleen de mannen staan ergens voor bij de SGP. De vrouwen ergens achter: Het fornuis.
search-geenstijl.thruhere.net/#tointje...
Toine Manders is een laffe internethater.
OT Over 5 minuten debat over de uitkomsten van de Europese top.
Nog meer Europa faal dus!
Na de steun die Mark Rutte aan het ESM heeft gegeven ben ik uberhaupt klaar met de VVD. Maar wat moet ik nu ? PVV stemmen dan maar ? (diepe zucht) Ik heb geen andere opties meer.
Misschien kunnen we in dit geval beter de christendemocraten aan de schandpaal nagelen. Die zijn namelijk voor in de zin van dat ze liever wachten op het Hof. Kritiekloze dwazen dat het zijn.
Manders doet ook iets met beelden kunst en zit in de volgende commissies: Europese (parlements)commissies e.d.
- lid commissie interne markt en consumentenbescherming, vanaf juli 2004.
Dus ja, hij zal vast wel af en toe een dinertje hebben met de bobo's van Sony en Viacom.
-lid delegatie voor de betrekkingen met de Volksrepubliek China, vanaf september 2004.
Tegenstrijdig nietwaar? Die Chinezen zijn de grootste copycats die er zijn maar daar zal je hem uiteraard niet over horen.
www.telegraaf.nl/binnenland/12495846/_...
Ha. En het is nog eens een reaguurder ook.
Het ergste is nog wel dat die 2 "voor" stemmers waarschijnlijk geen idee hebben waarvoor ze nu eigenlijk "voor" gestemd hebben. Het zijn gewoon lobby-hoeren die slaafs doen wat het grote geld ze dicteert. En dat noemt zich volksvertegenwoordiger. Tsk, tsk.
Nou, da's duidelijk dan. Maar omdat sommige berichten nogal snel ondergesnbeeuwd kunnen raken, hier nog even voor de duidelijkheid: Toine Manders (VVD) is een laffe internethater.
Stem tegen... Stem NIET
Heeft er iemand op de redactie strafregels moeten schrijven? En waarvoor dan wel?
De zoveelste fopliberaal. De VVD geeft al jaren een eigenzinnige invulling aan het liberaal zijn; met een glimlach richting de Europese afgrond.
Ik ben tegen ACTA. Daarom stem ook PVV.
Maarrrr de heren van Baalen (VVD) en Mulder (VVD) hebben wel tegen gestemd. Er gloort hoop.
Die Volkspartij voor Vrijheid en Democratie is ook al een hele tijd de weg kwijt.
JohnnyBGood | 05-07-12 | 10:03
Het niveau van de reaguursels daalt wel...
Niet onbelangrijk: Peter van Dalen van de CU was ook voor ACTA.
De VVD heeft haar principes verkwanselt door machtsgeilheid. Die partij moet eens terug op de rails gebracht worden. Eigenlijk alle politieke partijen.
Toine Manders is een laffe internet hater,of was dat al gezegd?
-weggejorist-
VVD houdt de kerk graag in het midden. Want ondernemers willen liever met niemand ruzie. Omzet enzo.
Wie is een internethater?
Weer zo'n bagger figuur uit Europa!
Kaas de Vies | 05-07-12 | 10:03 | + 0 -
De fax is daar nog niet doorgedrongen, probeer eens een kleitablet te telexen.
Niet voor, niet tegen, maar wel presentiegeld binnenharken. Zo ken ik ze weer.
Het is tijd voor nieuw bloed, met liberale ideeen, bij de VVD.
Je moet die andere hebben. Die is wel liberaal
www.youtube.com/watch?v=ga5I4uFDAy8
Ik stem SGP.
Die staan tenminste nog ergens voor.
-weggejorist-
Maar als hij internet zo haat zal hij dit wel niet lezen, wellicht kan de redactie dit artikel ook per postduif aan hem faxen.
Goed artikel dit! Wat een verhaallijn! *pinkt traantje weg*
De VVD heeft wel vaker last van laf gedrag
Stem voor! Stem SGP!
REAGEER OOK