Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Vodafone dreigde media met advertentieboycot

geensignaalgvd.jpg Trrrring! Daar is hij dan! Het langverwachte grote gebaar van telecomboer Vodafail. Want alle PR-geleerden waren het er over eens. Je kunt niet een week lang storing hebben, snoeihard falen in de communicatie en vervolgens geen cadeautje voor de klanten regelen. De stroom overstappers naar de concurrent moest worden gestopt en daarvoor was Vodafone best bereid om diep in de buidel te tasten: maar liefst VIER DAGEN GRATIS TELEFOON EN SMS krijgen de abo's in ruil voor een week lang gepruts op ieder niveau. Althans, zo lang het netwerk niet down is tussen 2 en 5 mei. De compensatie geldt zowel voor vaste klanten als prepaidsloebers. Nou nou. Poeh poeh. Wat een filantropische weldoenerij. Tranen in onze ogen van zoveel goedertierendheid. Snif. Hoe lang zouden ze bij management daar over hebben moeten brainstormen? Waarschijnlijk net zo lang als over die ONTLUISTERENDE Vodafone-infograpic van een paar dagen terug. Zelden maakte een bedrijf een grotere puinhoop van de informatievoorziening. En het mooie is nog: die hilarische, zogenaamd allesverklarende PDF werd door Vodafone PR zelf naar verschillende media verzonden met het verzoek tot publicatie, zo verklaart een hoestende man in regenjas aan GeenStijl. Toen de Vodafone-baasjes eindelijk doorhadden dat ze zichzelf door die PDF volslagen belachelijk zouden maken, noemden ze het ding een 'concept' en eisten ze een publicatieverbod. Om hun falen kracht bij te zetten dreigden ze ook heel subtiel met een advertentiestop. Het resultaat: de PDF was alleen maar bij GeenStijl te zien. Blijkbaar maken de dreigementen van zo'n premium advertentieboer veel indruk bij sommige (gratis) krantjes. Ondertussen sloopte professor Arnoud Boot een mooiweerbabbelaar van de belboer op BNR: "Vodafone heeft vanuit het oogpunt van bezuinigingen géén backupfacliteit. Dat is een economische keuze in het voordeel van Vodafone."

Reaguursels

Inloggen

Dus klanten die nergens last van hebben gehad krijgen 4 dagen gratis sms'en en bellen en ik die 3 dagen lang niets heb kunnen doen krijg alleen gratis bellen? (ik heb een abonnement met onbeperkt smsen, dus ik sms al "gratis"). lekker gebaar hoor. Volgend jaar maar overstappen.

rica | 13-04-12 | 21:44

Haha zie ik nu levensgrote Vodafone ads op GS?!

Doc Damage | 13-04-12 | 17:00

4dagen gratis bellen/sms-en? Aan t begin vd maand? Sneaks. Bijna niemand komt meer over zn limiet heen lately. Tjek die voorwaarden ook even, om te zien dat ze er echt goed over nagedacht hebben(lees; alle 'mitsen en maar-ren')
Ik stel dan ook voor om die periode ieder woord, neen; iedere letter apart te sms-en, zal ze leren. Kijken hoeveel ze aankunnen daar-o..
Ow enne, als mensen mij proberen te bellen gaat het nog steeds 2 van de 3x fout! Anderhalve week verder hè!?
En ik blijk achteraf toch wel veel foontjes te hebben gemist!! (actief in R'dam/Vlaardingen/Schiedam)

flc | 13-04-12 | 12:18

Hier ligt mobiel internet al weer de hele ochtend plat. Lekker bezig dat Vodafone.

Boyo | 13-04-12 | 10:57

Dit valt precies in de meivakantie! Dode mus dus als je naar het buitenland gaat.

Ferret | 13-04-12 | 09:33

Ben al meer dan 5 jaar tevreden zakelijke klant bij Vodafone er kan eens iets gebeuren in dit geval buiten hun schuld om, ben keurig op de hoogte gehouden over de voortgang van het herstel.
Vindt het aanbod prima om 4 dagen gratis te sms-en en begrijp het onbegrip dan ook niet.
Moet iedereen vanwege de stress een weekend weg op kosten van Vodafone?
Vindt de negatieve reacties overtrokken en geeft aan dat de huidige generatie geen fantasie heeft om via andere wegen contact te zoeken met derden en in paniek raakt als er eens in de 6 jaar iets fout loopt.
Arme zielige stumpers, als we met jullie de oorlog moeten winnen, geef ik mij per direct over.

Tante Japke | 13-04-12 | 09:30

@captainobvious | 13-04-12 | 08:10
Drugsrunner?

borderliner | 13-04-12 | 08:53

KPN is zo slecht nog niet...

borderliner | 13-04-12 | 08:52

100% uptime is gewoon nooit te organiseren laat staan te garanderen, dat weet Arnoud Boot ook. Kwestie van kansberekening, statistiek enzo. Vodafone had gewoon last van overmacht en heeft dat allemaal uiterst onhandig op willen lossen. De mooiste oplossing was geweest als vodafone klanten hadden kunnen roamen op het kpn netwerk. Waarom kan ik in het buitenland namelijk WEL mijn provider kiezen en in t binnenland niet?

Tena Lady | 13-04-12 | 08:51

4 dagen gratis bellen terwijl je 7 dagen ellende hebt. Daarnaast heeft iedereen bijna wel een toereikend abonnement, dus aan het einde van de maand vervallen weer die belminuten die je niet hebt gebruikt Vette sigaar uit eigen doos dus! En de zakelijke klant die niet bereikbaar was? Die wordt pas keihard in den bips genomen met dit gebaar. Daarnaast is het woensdag t/m vrijdag waarop gratis gebeld kan worden en dat zijn de rustigste dagen voor de telecomboer. Doe stoer en doe het op Koninginnedag ook!

Fopspeen | 13-04-12 | 08:29

3G is nog steeds KUT, mijn KPn toestel en mijn T-Mobile toestel bellen en doen alles perfect, maar mijn Vodafone abonnementje is nog steeds helemaal waardeloos,qua data. :-(
En ja, sommige mensen hebben echt meerdere nummers nodig.

captainobvious | 13-04-12 | 08:10

Kan je tussen die datums alles gratis bellen? Ook het buitenland? Staat namelijk nergens vermeld in de brief..

PSYx | 13-04-12 | 07:44

-weggejorist-

R0EL | 13-04-12 | 05:36

Ik zit al jaar en dag bij KPN. Buiten mijn eigen doen om wel eens bedrijfstechnisch aangewezen geweest op Vodafone of T-mobile, is gewoon B respectievelijk D keuze. KPN is verder een kudtbedrijf maar helaas de beste optie. Die kunnen zich een week eruit liggen echt niet veroorloven, ze zijn telecom eindbaas in 0031 vanwege eigendom hardware en historie. Iedereen die dat nog niet doorheeft en gaat voor el cheapo varianten heb ik geen medelijden mee. Next.

religionisabadthing | 13-04-12 | 02:01

lenny, eens. Zoiets zou in een losstaand pand moeten staan. Maar geloof me, dat hebben meerdere bedrijven niet... Maar goed, dan nog had VF dat wel kunnen en moeten doen.

Modderfokkert | 13-04-12 | 00:14

Modder, je bent er geweest, mooi, ik ook, erg vaak ook... Wat je zegt klopt met die backups, dubbele fibers ,diesel-aggregaten, dikke accu's etc. Maar vraag je eens af waarom een MEGA VIP-DC in een pand zit direct aangrenzend! aan god weet wat voor bedrijf met een metaal wandje van 5-10cm ertussen... Iedere risico analyse (zelfs als je alleen maar voor de deur staat en niet binnen gaat) zal uitwijzen dat dit een onverantwoord risico is. Waarom geen losstaand pand en waarom buren niet uitkopen-huren... alles voor de winstcijfers vriend...

lenny | 13-04-12 | 00:05

Wat die Arnoud zegt, klopt helemaal niet. Er is daar wel back up. Ik ben ooit in dat gebouw geweest, alle linken naar andere centrales zijn dubbel uitgevoerd, alle systemen zijn dubbel uitgevoerd, als daarbinnen brand uitbreekt, heb je een halve minuut om buiten te komen vanwege het halon blussyteem (geen zuurstof meer). Er was ook een UPS voor het geval de electriciteit uitviel, etc. Vervelend is dat als het dak in brand staat en open is, dat het blussyteem niet werkt. En als er dan ook nog water naar binnen wordt gespoten... Is niet goed voor electronica. Wat hij waarschijnlijk bedoelt is dat er niet 1 centrale teveel is in het land en dat zal wel kloppen, maar dan heb je het ook over 10-tallen miljoenen. Je verwacht die ook niet nodig te hebben als alles dubbel is uitgevoerd. Ik denk dat alle grote bedrijven, dus niet alleen de telecom, hun computerruimtes aan het analyseren zijn in NL. Dit had iedereen kunnen gebeuren, met dezelfde gevolgen. Nog knap van VF dat ze het weer zo snel aan het werken hebben gekregen, want daar staat echt veel apparatuur. En dat soort apparatuur hebben ze niet ergens in een winkeltje staan...
En het gebaar is een sigaar uit eigen doos, geef dan een maand korting of zoiets. Dat merken de klanten wel.

Modderfokkert | 12-04-12 | 23:53

En als je op vakantie bent?

Parelman | 12-04-12 | 23:46

Ik zit er nog anderhalf jaar aan vast maar daarna is het zeker einde Vodafail voor Ommie. Dan maar weer T-Mobile met hun kut bereik of de privacyschenders van KPN....

Ommie de HaatMoker | 12-04-12 | 23:37

@zeg maar jansen | 12-04-12 | 22:56

Ja echt. ;)

blandurego | 12-04-12 | 23:23

Okay, met al het gezeik over vodafoon hier haden ze de brand al 6 x kunnen blussen. We hebben in principe nog steeds telefonie, en er is een paar dagen lang een schakel tussen uitgevallen. Zijn er dooien gevallen? Is het land ten gronde gegaan?
Er zijn weer een hele hoop pissebedden onder hun tegel vandaan gekropen. Vanwege een klein fikkie. Dat is alles.
Het enige paniekpunt is wellicht de telefonieverslaving die naar boven is komen drijven, en de jurering over de afhandeling van de zaken.
Het lijkt wel een grote show te zijn geworden: wie handelt het beste de zaken af in een crisis. Wellicht dat rtl er een show mee kan maken? Met Gordon en Verlinde met als mystery guest de Grote Potloodventer? Kunnen al die meisjes die geen verbinding konden maken om 60 smsjes per dag over bullshit geen verbinding meer krijgen? O zo zielig. Is het eindelijk eens stil in de trein, geen kakkelende wijven in de rij voor de kassa, o wat erg en o wat zielig. Laten we zweepjes gaan uitdelen, dan kunnen we onszelf gaan aftuigen voor de gebreken van deze wereld waar branden uitbreken en de telefoon het niet doet en ik jankend niet kan toekomen aan mijn huiswerk omdat de sms het niet doet.

Als je niet zonder een telefoon kan leven, heb je geen leven. Loop gewoon door naar de gamma voor een stukje touw zodat je je kan gaan opknopen, en hopen maar dat het geen zondag is, want dan is die dicht in dit gristelijke klachtenland.

A.Th. | 12-04-12 | 23:22

Is dit nu een vodafone bashhuiliehuilietopic omdat GeenStijl getrolled is met een kut-pdfje?

StYxX | 12-04-12 | 23:07

blandurego | 12-04-12 | 22:55 Joh!

zeg maar jansen | 12-04-12 | 22:56

@zeg maar jansen | 12-04-12 | 22:51

Tenzij handsfree.

blandurego | 12-04-12 | 22:55

Voor onze controle-boa's worden het vier dagen hard werken.

Gratis bellen blijft onder het rijden hartstikke strafbaar.

zeg maar jansen | 12-04-12 | 22:51

@Donkey Bong euh, lid? Tis geen tennisclub!

DaZe | 12-04-12 | 22:44

depruus | 12-04-12 | 22:16 |

prima dat je als pr-medewerker voor vodafone optreedt en hier probeert de imageschade te beperken. ik werk sinds 15 jaar internationaal in de telecom industrie als netwerk manager. daarbij ook 6 jaar voor een europees dochterbedrijf van vodafone. in onze industrie is het absoluut standaard het netwerk zo te proberen te bouwen, dat een netwerk ook dan overeind blijft als er "dingen misgaan". de netwerk architecture afdeling is permanent bezig zich af te vragen wat er mis kan gaan en hoe een totaal crash kan worden voorkomen. voor "single points of failure" wordt er 100% redundancy gebouwd. vodafone is hier internationaal volledig afgegaan. of ze hebben door totale incompetentie hun werk niet gedaan, of ze hebben bewust besloten bepaalde investeringen niet te doen. het management van vodafone nederland zou onmiddelijk moeten opstappen.

LangeBerry | 12-04-12 | 22:39

@toetanchamon | 12-04-12 | 22:32
Ik heb geen hart, het was een metafoor die ze gemold heeft. Maar ik weet dat ze ook van mij houdt. Anders dan zou ze niet al dagen lang al mokkend het onderwerp negeren.

A.Th. | 12-04-12 | 22:36

Hoe dom moet je zijn om lid te blijven van dit stel oplichters?

Donkey Bong | 12-04-12 | 22:34

@A.Th. | 12-04-12 | 22:18
Dat moet je positief zien, als ze echt boos op u is had ze uw hart vergruisden. Er is dus nog hoop voor u.

Sterkte de komende tijd.

toetanchamon | 12-04-12 | 22:32

Het is 4 dagen gratis bellen en sms, en interNJET. Zit zelf bij Kpn, ook een telecomboer maar lijkt nog Hollands.

dwaaassiee | 12-04-12 | 22:29

@toetanchamon | 12-04-12 | 22:24
Nee, een nog vrij jonge ghodt. ;)

Jij ook een fijne avond!

La Vie En Rose | 12-04-12 | 22:28

Maak een account aan op www.mollie.nl Koop een Vodafone prepaid kaart en bel tussen 2 en 5 mei naar je eigen pay-per-minute dienst.

Kwebbels | 12-04-12 | 22:24

@La Vie En Rose | 12-04-12 | 22:04
Oudere man, beginnend bejaard? ;)
Wens een fijne voortzetting van uw avond.

toetanchamon | 12-04-12 | 22:24

Mijn abonnement bij Vodafone is de back-up! Dus boeien.

zovoklets | 12-04-12 | 22:22

@zeg maar jansen | 12-04-12 | 22:17
Spaarvarkens hebben een hamerfixatie. Net als konijnen dat hebben met koplampen. Is soorteigen, en verdient wat extra onderzoek. Helaas is de supsidie daar op afgeschaft.

A.Th. | 12-04-12 | 22:21

@toetanchamon | 12-04-12 | 22:09 |
He wat? O nee, ik waarschuw alleen tegen de wraak van een vrouw. Ik heb ook ooit eens zoiets gezegd, en welnu ... het enige wat ze heeft gedaan is mijn hart breken. Ik zoek nu een tube lijm.

A.Th. | 12-04-12 | 22:18

A.Th. | 12-04-12 | 22:13 En spaarvarkens. Maar daar schijnt iets mee te zijn.

zeg maar jansen | 12-04-12 | 22:17

LangeBerry | 12-04-12 | 22:11 |

En bij welke onverwoestbare telecomboer ben je zelf ?

Rot toch op joh, overal kunnen dingen mis gaan, soms doe je daar niks aan.

depruus | 12-04-12 | 22:16

kapotte_stofzuiger | 12-04-12 | 22:14 Jij verrijkt de Franse cultuur toch? Ongesubsidieerd natuurlijk, dat dan weer wel.

zeg maar jansen | 12-04-12 | 22:15

De oplossing: Op 1 Mei koop je een prepaidje met een tientje beltegoed en die bel je helemaal versleten in die vier dagen.

zeg maar jansen | 12-04-12 | 22:14

@zeg maar jansen | 12-04-12 | 22:12
U mag mij ook bellen, buitenland, maar geen cultuurverrijking.

kapotte_stofzuiger | 12-04-12 | 22:14

Laten we even de kerk in het midden houden: geen enkele provider lost het uitvallen van zo'n grote centrale op binnen een paar uur, KPN niet, T-Mobile niet en inderdaad: Vodafone ook niet. Net zo min als ProRail een brand op Utrecht Centraal losjes opvangt, of Rijkswaterstaat een groot ongeluk op Oudenrijn.
Ik vind dat VF prima gecommuniceerd heeft en een net gebaar naar zijn klanten maakt.

Sjiek is miech dat | 12-04-12 | 22:13

@La Vie En Rose | 12-04-12 | 22:03 |
Gelukkig dat we hier onderwijs hebben ... tot nog toe. En varkens. En scheermessen. En campings voor als we een tent willen opzetten. En ... belasting om ambtenaren van te betalen.

A.Th. | 12-04-12 | 22:13

Wanneer komt die 4e en wellicht 5e provider nu naar Nederland? Deaud aan NIMBY's en aluhoedjes: meer zendmasten, meer concurrentie, lagere prijzen en betere service.

kapotte_stofzuiger | 12-04-12 | 22:13

verboden stoelgang | 12-04-12 | 22:07 Daar zal het wel op neerkomen. De enigen die er echt profijt van gaan hebben zijn onze gesubsidieerde cultuurverrijkers.

zeg maar jansen | 12-04-12 | 22:12

100% "redundancy" in de kern systemen is internationaal absoluut standaard voor een professioneel telecom bedrijf. Vodafone is hier ongenadig afgegaan. Ik zou nooit een klant willen zijn van een telecom bedrijf dat kennelijk niet eens de investeringen doet die normaal zijn in een derde wereldland. Vodafone zal hier nooit meer bovenop komen. Het vertrouwen bij de klanten is volledig weg.

LangeBerry | 12-04-12 | 22:11

ontopic: hier geven ze tenminste nog iets ervoor terug
bij T-Mobile moet je het gaan halen

gekkie harry | 12-04-12 | 22:10

@A.Th. | 12-04-12 | 21:56
lol, is het angst wat ze bij u losmaakt?

toetanchamon | 12-04-12 | 22:09

al dit gezeik had kpn ook kunnen gebeuren
wat een onzin en heb een beetje geduld
moet je maar naar centraal gaan naar de telefooncel als je echt niks anders meer kan (20 jaar geleden dood normaal)
en moeten bellen om iemand anders troep de neus in te boren noem ik niet noodzakelijk werk
moet je maar niet zo afhankelijk zijn van mobiel en inet
vodafone moet ook geld verdienen
en dat je gebouw in de fik vliegt door een ander gebouw
dan is het gewoon overmacht
back up niet goed genoeg miss omdat het nog niet nodig was op deze schaal ?
er moet toch ook eerst een stoplicht komen op een kruispunt als iemand is aangereden (keiharde realiteit)

gekkie harry | 12-04-12 | 22:08

gewoon massaal naar verwegistan bellen 4 dagen non-stop ;)

verboden stoelgang | 12-04-12 | 22:07

Niemand geeft zijn klanten zo een goedmakertje, tenzij ze iets proberen te zeggen zonder te praten

Armin Langbaard | 12-04-12 | 22:05

Wie neemt er dan ook Vodafone..

Steilloos ten Onder | 12-04-12 | 22:05

@zeg maar jansen | 12-04-12 | 21:58 |
Melk is voor babies. En voor de rest die graag aan de tiet hangt, natuurlijk.

A.Th. | 12-04-12 | 22:05

@toetanchamon | 12-04-12 | 21:51
Nee, bij mijn eigen hogepriester. ;)

La Vie En Rose | 12-04-12 | 22:04

@damnschreeuwer | 12-04-12 | 21:43
LOL.

A.Th. | 12-04-12 | 21:48 |
Geen een.
Het zijn tot de Islam bekeerde jonge kerels die zieltjes aan het winnen zijn (niet alleen in Urk)
Hele enge en fanatieke gasten.

La Vie En Rose | 12-04-12 | 22:03

A.Th. | 12-04-12 | 21:56 En een scheutje melk in de koffie moet je 'een wolkje blond' noemen.

zeg maar jansen | 12-04-12 | 21:58

Ach, Vodafone kon al de chronische diarree krijgen. Daar zal dit incidentje weinig aan veranderen.

dlseth_ | 12-04-12 | 21:58

Ook wel lollig trouwens dat ze "een vrachtwagen vol reserve-onderdelen" serieus beschouwen als een backup faciliteit bij Vodafone :')

DaZe | 12-04-12 | 21:58

@toetanchamon | 12-04-12 | 21:51 |
Wees voorzichtig met haar. Ze heeft mij al eens astraal proberen te wurgen. Ik zou maar een aluhelm opzetten. Voor het te laat is.

A.Th. | 12-04-12 | 21:56

Mooi, dan gaat nu de hele horde ex-T-mobile huilies die een jaar geleden massaal naar Vodafone overstapten weer terug naar de falers van T-mobile. Wordt het Vodafone netwerk alleen maar beter van.

DaZe | 12-04-12 | 21:56

A.Th. | 12-04-12 | 21:43 Ik heb aandelen in 'Sigaren Uit Eigen Doos'.

Dat gaat veel beter vandaag de dag.

zeg maar jansen | 12-04-12 | 21:55

Vier dagen gratis bellen. Mwah, dat kan ik met m'n fiets ook.

Kost echt niks.

Zonder dollen, ik betaal ze een vast bedrag per maand. En geen korting op m'n abonnement betekent dus ook geen vier dagen gratis bellen.

Sigaar uit eigen doos. En die roken ook, proef je niks van.

zeg maar jansen | 12-04-12 | 21:52

@La Vie En Rose | 12-04-12 | 21:41
Lol, zit u bij Pastor Sippenhaft op de bank thuis?

toetanchamon | 12-04-12 | 21:51

@La Vie En Rose | 12-04-12 | 21:41 |
Dat verklaart al die wietplantages daar in de polder. Hoeveel haatbaarden zijn er al door de gristenen aan een staak geregen? Standen graag in een volgende tegel.

A.Th. | 12-04-12 | 21:48

Ik ga op 2 mei op vakansie......
Toch maar ff een boze brief schrijven

incapable | 12-04-12 | 21:47

Hum ja. Wat failover capaciteit kost natuurlijk een hoop centjes. Beetje zonde van de moeite en zo. Die handpop van Vodafone praatte het wel mooi recht van de week. Maar ik had liever oprecht van ze gehoord dat geld voor investeringen daarop en richting je klant toch echt in de diepe zakken van de aandeelhouders moeten verdwijnen. Voor mij hetzelfde maar dan voel ik me wat minder als een kleuter behandeld.

GormSuil | 12-04-12 | 21:46

robbiebaggie | 12-04-12 | 21:36
Belg?

James St John Smythe | 12-04-12 | 21:45

@Petrus de Rewa | 12-04-12 | 21:40 |
Neem aandelen in Marlboro. Rooksignalen schijnen het goed te gaan doen de komende tijd.

A.Th. | 12-04-12 | 21:43

@La Vie En Rose | 12-04-12 | 21:41
laat het ze eens in Dokkum proberen

damnschreeuwer | 12-04-12 | 21:43

OT/
kijktip Ned2, de vijfde dag.
Moslims werven zieltjes in Urk.

La Vie En Rose | 12-04-12 | 21:41

Kan iemand me één telecomaanbieder noemen die z'n zaakjes wel goed voor elkaar heeft? T-com is ook prut. Satelliettelefonie?

Petrus de Rewa | 12-04-12 | 21:40

@robbiebaggie | 12-04-12 | 21:33 |
Kl.nk.rs. k.p.n? .k h.b .r n.g .. n p.. r .v.r.

Wat een goede rebus dit.
Klinkers kopen ik heb er nog een paar bij vodavone..
hi

robbiebaggie | 12-04-12 | 21:40

Contingency back-up? Nooit van gehoord. Niet nodig. Veel te duur. Nee, deze mega-faal-fuckup van epische proporties is lekker goedkoop.

Stormageddon | 12-04-12 | 21:40

@robbiebaggie | 12-04-12 | 21:33 |
Kl.nk.rs. k.p.n? .k h.b .r n.g .. n p.. r .v.r.

A.Th. | 12-04-12 | 21:38

De tegemoetkoming is een klap in het gezicht van elke Vodafaalangst klant. T-Mobile gaf mij ooit 2 maanden gratis internet, dat vond ik tenminste netjes.

Terpetijnzeikert | 12-04-12 | 21:36

James St John Smythe | 12-04-12 | 21:27 | + 2 -
Een belg die fout was?

robbiebaggie | 12-04-12 | 21:36

wat een gezeur om niks. het is de eigen keuze van een bedrijf om wel of niet een backup te hebben.
Het staat de klant ook vrij om over te stappen naar een andere provider.
Bovendien dient een klant de 'algemene voorwaarden' te lezen, waarin ongetwijfeld te lezen is wat hun 'uptime' is.
Blijkbaar willen ze voor een dubbeltj eerste rij (en vervolgens klagen als ze in hun gezicht worden gespuugd).

damnschreeuwer | 12-04-12 | 21:33

A.Th. | 12-04-12 | 21:24 | + 0 -
Oh nee, ik wou rechtsaf, alleen de straakmakers zijn ook geprivatiseerd.

robbiebaggie | 12-04-12 | 21:33

De telecom-tak wil gewoon erg graag horen in het rijtje banken, verzekeraars, woningstichtingen en meer van dat soort fijne uitknijpers.
Doen ze best goed tot nu toe.

Jackanders | 12-04-12 | 21:32

Vodafone was fout in de oorlog.
Zo, dat is er uit.

James St John Smythe | 12-04-12 | 21:27

Alles goed en wel. Maar ik iets gemist of hebben we het hier al gehad over onze excellente koopman Wouter Bos die er niet zo zwaar aan tilt als hij zo eens in de zoveel tijd voor enkele miljardjes te duur inkoopt. Voor rekening en kosten van belastingbetalers, dat wel.

WirMachenMusik | 12-04-12 | 21:27

Voor die brand zijn ze verzekerd en ook via de buren bij die brand kunnen ze cashen, dus ze verdienen nog aan deze storing.
Het is natuurlijk een belediging dat we gratis kunnen bellen terwijl de meesten een abonnement hebben waar juist door die storing nog veel bel en dataminten vrij staan nu. Hoe durven ze!

070 | 12-04-12 | 21:25

@robbiebaggie | 12-04-12 | 21:23 |
Oppassen, straks denken ze hier nog dat je links bent, en staat je minkudometer in de min500.

A.Th. | 12-04-12 | 21:24

Dit valt niet te compenseren aangezien de abbo's gewoon betaald zijn en wij hier op kantoor allerlei klanten zijn misgelopen zijn! Onze baas heeft 160 abonnementen stop gezet. Waren toch al ontevreden over de kleine lettertjes

stipjes | 12-04-12 | 21:23

Lol, ben ik even blij dat ik bij Telfort zit....

brutus68 | 12-04-12 | 21:23

Ik zit bij twee providers en geen mens die me belt.

A.Th. | 12-04-12 | 21:23

Ik ga met de trein naar mijn werk, helaas trein komt niet, iets met privatisering.
Tijdens het wachten wordt ik onwel, moet naar ziekenhuis, helaas wachtlijst, privatisering.
Ik denk bel mijn baas dat ik echt niet kan komen, geen verbinding, (vodadongel) privatisering.
Kom ik thuis met taxi, stroom uitgevallen, privatisering.
Bel vodavone,via KPN, netwerkstoring op dat moment, privatisering.
Langzaam kwijn ik weg, achter geranium.

Kamervragen? oh nee ook die zijn geprivatiseerd....
Gedoemd zijn we.

robbiebaggie | 12-04-12 | 21:23

De enige back-up die ik nodig heb is een volgend krat bier.

A.Th. | 12-04-12 | 21:20

"backupfacliteit"
Als je het letterlijk zo uitspreekt hoef je geen professor te zijn om die persoon te slopen.

Meneer Meeuw | 12-04-12 | 21:16

Ik werd er net ook nog gewoon uit gegooid hoor... Call Failed zei den Blackberry...

j0shua | 12-04-12 | 21:14

Voor mij, als dankbetoon, geen abonnement meer bij Vodafone,
maar gewoon volgende keer weer naar de Primafoon.

Boeriboerivogel | 12-04-12 | 21:10

Wat is er sloeberig aan prepaid?,uiterst handig als je internet het eens niet doet.

Beëlzebul | 12-04-12 | 21:09

We voipen!

Zuurteregelaar | 12-04-12 | 21:09

Als ze trouwens in dergelijke gevallen kosteloos roaming in Nederland aanbieden is het probleem opgelost. Zal wel weer niet mogen van de EU.

Stekeltje | 12-04-12 | 21:08

Vodafone Schmodafone.

Wie belt er tegenwoordig nou nog?
Ja je schoonmoeder.

Alsof je nog meer redenen hebt om je abonnement op te zeggen.

ZDEV | 12-04-12 | 21:05

Off topic.
Nu op Ned. 2 : de vijfde dag
Gaat over moslims die Urk willen bekeren tot de islam. No kidding.

Pastor Sippenhaft | 12-04-12 | 21:05

Triest om in een land te wonen waar geen enkele fatsoenlijke mobiele telecomprovider aanwezig is

T. Grimbek | 12-04-12 | 21:03

Ach, tis een grote oplichtersbende daar! Zo zijn ze ook HET bedrijf achter hollandse nieuwe, zoals er in de algemene voorwaarden van hollandse nieuwe staat: 1.1.1.hollandsnieuwe: Vodafone Libertel B.V. handelend onder de naam hollandsnieuwe, gevestigd aan de Avenue Ceramique 300, 6221 KX, te Maastricht, KvK nr. 14052264 en BTW-nummer NL.800755133B01. Echter, als je daar naar toe belt, wordt er boos gezegt dat ze er niks mee te maken hebben, en dan boos de telefoon neer gelegt!
En hier in Brabant hebben we toch verdomd veel last gehad van een storing in de randstad...4 dagen gratis bellen? Krijg nou m'n belminuten al niet op....

zeverzak | 12-04-12 | 21:01

of gewoon geld halen bij www.denktanker.com. Aardig wat rekeningen om te dekken

beschuitjekaas | 12-04-12 | 21:00

Ach. Voor het eerst in 15 jaar dat ik problemen ondervindt met ze, en dan is het nog dankzij een brand ook.

Boeien. Leren ze vast wel van. Wat die PR-sukkels ook bij elkaar mogen hoaxen, volgende keer kan het halve netwerk platbranden, zonder dat er problemen ontstaan. Moeten ze wel voor zorgen, uit eigenbelang.

En zo niet: hé, ik ben niet met ze getrouwd. Andere aanbieders zat, en in het 'ergste' geval gewoon helemaal niemand meer. Is ook wel zo lekker ouderwets rustig.

ZKH EénOog | 12-04-12 | 21:00

Als ondernemer zou ik ook nooit adverteren bij media die je te kak hebben gezet. Zo gek vind ik dat niet.

flame_me | 12-04-12 | 20:58

Vodafone is phony.

Bart_Bart | 12-04-12 | 20:57

Ik reaguur alleen via GS. Fuck die ouwerwetse vodafoon

A.Th. | 12-04-12 | 20:57

De telecom is net zoals TV en Internet goud geld verdienen. Geen wonder dat er geen backup faciliteit is; waarom daarin investeren? uiteindelijk levert het niets op.

geensteelo | 12-04-12 | 20:57

Ik ben zo net al zo achterlijk geworden op powned dat ik nu me maar even koest hou, maar één ding weet ik wel. Voor mij een andere provider. De tyfus met vodafone...

c.onjo | 12-04-12 | 20:56

Advertentieboycot? nou,na wat ze hebben laten zien liggen ze voorlopig[en voor mij altijd]uit de gratie,dat kutbedrijf.

fleurtje | 12-04-12 | 20:56

"Om hun falen kracht bij te zetten dreigden ze ook heel subtiel met een advertentiestop"

Heb je hier ook bewijs voor?

Kaas de Vies | 12-04-12 | 20:56

buiten dat zo'n station simpelweg niet te backuppen is en die brand behoorlijke overmacht is vind ik dit 'gebaar' wel heel leeg.
niemand is al over z'n abbo heen in het begin van de maand dus die minuten zijn al 'gratis'. (of je moet heel snel je abbo leeg bellen, 5 dagen zo veel mogelijk minuten maken en dan nog een halve maand op een houtje bijten.)
10% korting op de rekening van april zou billijk zijn. ik heb immers ook (ruim) 10% van de tijd niet kunnen bellen. Of geef dan niets en wijs mensen er op dat het overmacht is.

two ball cane | 12-04-12 | 20:55

Vodafone, is onze voorland des doods, en ze steken hun 'voordeel voor voor de klant' maar heel hard in hun kont.

smdyasc | 12-04-12 | 20:55

@omwenteling | 12-04-12 | 20:53 | + 0 -
Dat is wel vreemd, ik heb je net gebeld en je nam wel op.

Kaas de Vies | 12-04-12 | 20:55

@Zuurteregelaar | 12-04-12 | 20:53 | + 0 -
Kaas Kommuncication

Hadden ze kunnen weten dat het niets zou worden.

Kaas de Vies | 12-04-12 | 20:54

Ik heb iedere maand een vaste hoeveelheid aan datalimieten waar ik überhaupt nooit overheen ga, en in die 4 dagen ga ik ook niet als een debiel lopen internetten via 3g. Dus wat gaat mijn korting dan worden? Krijg ik eenmalig korting op mijn maandelijkse afschrijving ofzo?

En dan gratis bellen!!11!!.... Hahaha wie belt er nou nog?

vindead | 12-04-12 | 20:54

welk 'bureau' zit er achter die infographic? Naming and shaming.

Zuurteregelaar | 12-04-12 | 20:53

Waarom wordt er gedaan alsof het al is opgelost? Ik heb nog steeds geen internet en als mensen me bellen dan hebben we allebei geen geluid, er gaat überhaupt niet altijd over en als ik zelf bel naar sommige vaste lijnen heb ik ook geen toon.

Het is nog niet opgelost. (woonachtig in Rotterdam Zuid)

omwenteling | 12-04-12 | 20:53

Voordat VODAFONE geenstijl advertenties gaan boycotten, roep ik maar voor ze "Koopt allen Vodafone!"

kudt bedrijf... altijd geweest.

[locked] | 12-04-12 | 20:52

Geen back-up???
Zelf m'n broodrooster heeft een back-up! Lutsers!

Pastor Sippenhaft | 12-04-12 | 20:52

Doe mij maar gewoon T-mobile...

Glas Koning | 12-04-12 | 20:51

Ik bel al gratis. Ik betaal nl voor het abbonnement.

dhrat | 12-04-12 | 20:51

tsjah de mensen die echt wat kunnen moesten ook de handen uit de mouwen steken, daar heb ik altijd veel respect voor. Zeker omdat ze met zulk falend management zitten steeds. Die komen niet verder dan visio en een burnout simulatie op zo'n moment.

sufkut | 12-04-12 | 20:50

"noemden ze het ding een 'concept' en eisten ze een publicatieverbod"

Op elk concept dat ik in mijn handen had stond er concept als "watermerk" op.

Kaas de Vies | 12-04-12 | 20:50

Handig. Laat ik nou begin mei aardig wat verjaardagen hebben...

ZKH EénOog | 12-04-12 | 20:49


He Youp, zo slecht is T-Mobile dus nog niet.

Ad Telenooie | 12-04-12 | 20:49

Niet alleen media-boycot, ze hebben ook nog een communicatie-boycot uitgevoerd.

Kaas de Vies | 12-04-12 | 20:49

Meest desorienterende infographic EVER.

ChillBill | 12-04-12 | 20:48

Bij ons lag het internet van Ziggo er laatst een hele week uit. Als ruil kregen we van Ziggo een week lang gratis internet aangeboden, maar geen korting op onze abonnementskosten..

Handige Harrie | 12-04-12 | 20:48

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland