Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

NEBAHAT ALBAYRAK FOR PRESIDENT!

albayrakforpresident.jpgSlingers! Eindelijk heeft zich iemand kandidaat gesteld voor de PvdA waar we allemaal als één man achter kunnen staan. Vanochtend verklapte Nebahat Albayrak aan NU.nl het heuglijke nieuws dat zij zich ook kandidaat stelt. "Ik ben er van overtuigd dat als ik kijk naar hoe ik in de politiek heb gestaan, hoe ik luister, keuzes maak en hard durf door te pakken, dan denk ik dat dat kwaliteiten zijn die de fractievoorzitter van de PvdA nodig heeft." Amen voor dat. Nebahat is een bruggenvrouwtje. Aan de éne kant zou ze als leider van de PvdA het symbool zijn de vrijgevochten multiculturele progressieve subsidiespuitende samenleving. 100% Nederland, maar ook 100% Turks. En 100% geen rekenwonder. Bovendien kan elke vorm van kritiek op Nebahat worden weggezet als mysogenie dan wel racisme. Het winnende lot in Nederland Fatsoensland. Aan de andere kant is Nebahat niet te beroerd om buitenlanders er uit te smijten, een middelvinger op te steken naar haar eigen partij en kritische vragen te stellen over bepaalde genocides. Bovendien, die strenge vreemdelingenwet waardoor wij vorig jaar van het Mauro Mediacircus konden genieten? Zit onder de vingerafdrukken van Nebahat, die als staatssecretaris Mauro er al uit wilde knikkeren. Kortom, het beste van beide kanten. Bovendien als fractieleider een ware topicgenerator, voorspellen wij. Staat garant voor gemiddeld 2,3 d'oh-momenten per week, ongeacht welke partij u aanhangt. Kortom, maak die vrouw president voor het leven! Politieke pret voor iedereen! Voor verdere duiding verwijzen we u naar de BertjeBode, de CDA-courant, de Tulleken Times en Der Stürmer. Nebahope Albaychange verdient het leiderschap van de PvdA zoals de PvdA Nebahat verdient. Yes we Albayrak!

Reaguursels

Inloggen

Laat ze hun partijburo dan ook maar meteen in turkije of hoe heet het daar, neerzetten als de die albayrak kiezen. Alleen als die met die kale hoofd wordt gekozen dan schenk ik die partij een keer mijn stem, als beloning voor hun getoonde goede wil en verstand.

frnas | 27-02-12 | 13:22

Als de PvdA het lef heeft om Rotterdam op te schepen met een marokkaanse burgemeester, dan moet de PvdA ook ballen tonen om de eigen partij door een turkse te laten leiden!

michello | 27-02-12 | 02:11

Ik moet zeggen dat SNORbahat alBAARDak een zeer goede kandidaat is, beter kan niemand wensen, job heeft een mooie graf voor de PVDA gegraven en SNORbahat gaat de PVDA erin duwen

Anti plebs | 26-02-12 | 21:46

iemand die in twee landen politiek bedrijft is niet acceptabel. en kom niet met verhalen over greet en zijn joodse financiers aan. greet beinvloedt de politiek van een ander land, noch pretendeert enig ander land de nederlandse politiek te beinvloeden. turkije daarintegen heeft zelfs een ministerie voor turken in het buitenland. een dwingelandij staat die je gewoon buiten de deur moet houden. al die dubbele paspoorthouders krijgen wat mijn betreft de keus: nederlander zijn en hier blijven, of anders vertrekken.

minimá-armezusvan.. | 26-02-12 | 19:48

In mijn wetgeving had iemand van buitenlandse komaf niet eens in de Nederlandse politiek mogen zitten.
Zie ook: www.geenstijl.nl/mt/archieven/2012/02/...
DerUnterMensch | 26-02-12 | 14:48

DerUnterMensch | 26-02-12 | 14:51

Ja! Bij Albayrakjes weet je tenminste wat je krijgt...

Taas | 26-02-12 | 14:12

TUIG* moet zijn

demilord | 26-02-12 | 12:44

Tuis is het, ALLEMAAL!

demilord | 26-02-12 | 12:44

NEEE.... AUB NIET... We hebben toch al bijna niks meer te vertellen in ons eigen Nederlandje.

ANGEL48 | 26-02-12 | 09:55

bijtertje | 25-02-12 | 21:46 | + 5 -
Een Excuus-Truus is een Turkse vrouw die slechts in een functie getolereerd wordt om de schijn van seksisme en racisme te vermijden.

Özür-Truus

Het Turkse PvdA-Kamerlid Nebahat Albayrak heeft zich als eerste vrouw kandidaat gesteld om politiek leider te worden van de PvdA.

Ella | 26-02-12 | 08:52

Ella | 26-02-12 | 08:45 | + 0 -
Sorry, foutje in de tekst.

Ella | 26-02-12 | 08:51

Binnenkort geen mademoiselle en juffrouw meer?

24 februari 2012, 09:37
1e taal op school NL, nog wel.
2e taal wordt Turks.
.
Özür-Truus

Een Excuus-Truus is een Turkse vrouw die slechts in een functie getolereerd wordt om de schijn van seksisme en racisme te vermijden.

Ella | 26-02-12 | 08:45

Ik hoop, misschien tegen beter weten in, nog steeds op Drees!

poepaanmijngaatsie | 26-02-12 | 08:11

We hebben de S(amsom), we hebben de D(van Dam), we hebben de A(Albayrak we hebben de P(lasterk).

Mijn benieuwen wie van hun het licht uit gaat doen.

slappe haan | 26-02-12 | 02:27

anisocorie | 25-02-12 | 16:08
inderdaad erg voorspelbaar

mygfisbrazilian | 26-02-12 | 02:09

"Aan de andere kant is Nebahat niet te beroerd om buitenlanders er uit te smijten, een middelvinger op te steken naar haar eigen partij en kritische vragen te stellen over bepaalde genocides."
De Albayrak die een getal wordt genoemd waarin ze persoonlijk asielaanvragen toekende en die letterlijk spottend zei; "zoveel ?? dan moet ik toch meer mijn best doen" die Albayrak.
De Albayrak die ontkende bij herhaling dat er een genocide was geweest op Armeniërs maar een massamoord/volkerenmoord/reisongelukjes bij wandeling.
Genocides zijn internationaal vervolgbaar en massamoorden vallen in een andere categorie www.google.nl/#hl=nl&sclient=psy-a...
De Armeense genocide was geen geen genocide. www.google.nl/search?q=armenian+genoci... er moest nog meer onderzoek worden gedaan en dat moest dan worden overgelaten aan wetenschappers volgens de Linksche Kerk. Die Albayrak dus.
Yep, duidelijk een nog beter idee als JC.
Ik zeg; doen.

said_fred | 26-02-12 | 01:29


@La Vie En Rose | 25-02-12 | 17:32

LOLOL. ;)

pius | 25-02-12 | 23:59

@bijtertje | 25-02-12 | 21:46
Zo waar, en we kunnen de partij omdopen tot 'Partij van de Uitkering', waarmee waarheid wordt gedaan aan gans hun achterban.

smdyasc | 25-02-12 | 21:52

Eindelijk heeft President Erdogan zijn zin. De eerste Turkse partij in het Westen is een feit !!! Zijn macht over Europa neemt steeds verder toe.

bijtertje | 25-02-12 | 21:46

Nee.. nee en nog een nee.

Donkey Bong | 25-02-12 | 21:30

Geniaal!! De definitieve Kop-in-het-zand voor de Partij van de Afhankelijken!! Ik schat in: 5 zetels MAX!! Ik stem voor Albaharjodiblak!! Of hoe heet ze ook al weer??

stadsknurft | 25-02-12 | 21:26

solidstate | 25-02-12 | 18:07 | + 0 -

Ik woon lang in Nederland om een Nederlands paspoort te mogen hebben. Ik heb een Nederlandse vrouw en drie dochters hier en ik vind de meeste Nederlanders sympatiek. Toch als Nederland met voetbal van Suomi wint, dan ben ik niet blij. Daarom hou ik allen mijn eigen nationalitet.

de tandarts | 25-02-12 | 21:19

en een derde vlieg: een islamitische Minister President.

de tandarts | 25-02-12 | 21:11

Nederland slaat misschien twee vliegen in een klap bij volgende verkiezingen: een vrouwelijke Minister President met een buitenlands paspoort.

de tandarts | 25-02-12 | 21:11

Nee, dan liever het belastinggeldverslindende Powned... Mijn god wat een #treurnis #fill

Hölzenbein | 25-02-12 | 21:08

De mooiste opmerking was;
Wat zou de Marokkaanse achterban vinden van een vrouw in charge.

RottingChrist | 25-02-12 | 19:54

Over een tijdje wonen hier zoveel allochtonen -zeker als je de inmiddels in Nederland geboren blauwen meetelt, die worden in statistiek autochtoon genoemd, mag ik dat zeggen, maakt niet uit ik moet het zeggen- dan is Nebarat Albayrak gewoon een grotere kanshebber dan Ome Roon, Cabaret van Dam en Diderick Samson bij elkaar.

Mijnbescheidenmening | 25-02-12 | 19:38

Laat ome roon het maar worden

piotr2010 | 25-02-12 | 19:31

Kakkerlakken komen weer uit de mesthopen te voorschijn!!

baanaru | 25-02-12 | 19:29

Albayrak is de meest ideale kandidaat die de PvdA zich kan wensen. Voor een partij die vrouwen empancipatie zo hoog in het vaandel heeft is het absoluut noodzakelijk dat de kandidaat een vrouw is. Daarnaast is ze een belangrijke vertegenwoordiger van een culturele minderheid in Nederland. Het kan toch niet zo zijn dat deze positie alweer naar een blanke man gaat, toch ? "Bij gelijke geschiktheid gaat de voorkeur naar een vrouw of/en iemand uit een minderheidsgroep". Wat wil je nog meer ?!?

Marcus Porcius Cato | 25-02-12 | 19:27

Cuyahoga | 25-02-12 | 19:15
En wie ben jij dan wel die denkt over mij te kunnen oordelen?

Hölzenbein | 25-02-12 | 19:24

Hölzenbein | 25-02-12 | 17:39
Ik was al niet zo onder de indruk van je braaksels, maar nu je ook nog een fanboy van Samson blijkt te zijn, begin ik een beetje medelijden met je te krijgen.

Cuyahoga | 25-02-12 | 19:15

ik ga ervoor als ze haar snor laat staan.

S.Hole | 25-02-12 | 19:14

Meldde ik eerder dat naast welke vlag dan ook in Turkije, de Turkse vlag er dan in grotere vorm dient naast te hangen, de vormgever van GS verdient in de ogen van de Turkse autoriteiten vast een grote en kleurrijke veer in de reedt. Kom er maar eens op om onze vaderlandse driekleur ondergeschikt te maken aan de maan-ster van het voormalige Ottomaanse Rijk.
-
Overigens, off-topic, kom niet aan de Turkse vlag. Het is hét ultieme (eer)symbool van dit trotse volk en is dagelijk te zien bij welk evenement of gebeurtenis dan ook. Een dienstplichtige die is opgeroepen, rijdt met een/zijn auto langdurig en luidtoeterend door zijn woonplaats om afscheid te nemen. Over de hele auto is dan een grote vlag vastgeknoopt. Dat afscheid nemen is niet alleen symbolisch. Een aantal soldaten dat naar het oosten worden gestuurd, komt nooit meer thuis. Wanneer een internationale voetbalwedstrijd wordt gewonnen, gaan Turken ruim 'bevlagd' en ruim claxonerend de straat op zoals heel Europa inmiddels wel weet.

Van Dikhout | 25-02-12 | 19:04

Is goed voor de ondergang van de PvdA, dus gewoon doen. En dan wachten totdat Frankrijk om haar uitlevering vraagt wegens het ontkennen van de bekende turkse slachtpartij.

neworder | 25-02-12 | 19:04

Via een WOB aanvraag moest Albayrak toegeven dat de 'Grijze Wolf', Yazicioglu nl.wikipedia.org/wiki/Muhsin_Yaz&#...
haar op het ministerie van Justitie heeft opzocht. Zij zouden de economische situatie van Turkije hebben besproken. Deze Yazicioglu is een dorpsgenoot van haar familie en kwam daar geregeld eten en er werd soms een moskee bezocht (Alperen Ocakları). Yazicioglu zou volgens Turkse bronnen Albayrak ook hebben geïnformeerd over Baybasin-affaire.
Daarnaast heeft een Turkse bron een interview met haar in het Turks waarin zij de Armeense genocide ontkent en verantwoording aflegt aan de Turkse journalisten over haar verklaring samen met Timmermans in dagblad Trouw. In dat zelfde (Turkse) interview geeft zij ook een stemadvies aan Turken in Nederland.

De Turkse deep state/Grijze Wolven maffia in samenwerking met een sociaal-democratische partijleider? Mijns inziens is mevrouw chantabel dus ongeschikt.

Niemands Knegt | 25-02-12 | 19:02

Naar de wijs van Albayrak van Nassaue (1572)

Niet doet mij meer erbarmen
in mijnen wederspoed
dan dat men ziet verarmen
des Konings landen goed.
Dat u de Turken krenken,
o edel Neerland zoet,
als ik daaraan gedenke,
mijn edel hart dat bloedt.

Oorlof, mijn arme schapen
die zijt in groten nood,
uw herder zal niet slapen,
al zijt gij nu verstrooid.
Tot God wilt u begeven,
zijn heilzaam woord neemt aan,
als vrome christen leven,-
't zal hier haast zijn gedaan.

ik heet joran | 25-02-12 | 19:00

@Hölzenbein | 25-02-12 | 18:35 |
En als die beren nog broodjes gaan smeren.
Dan sta ik er bij en kijk er naar.
't is een wonder.

Smalhout | 25-02-12 | 18:52

@Hölzenbein | 25-02-12 | 18:35
Eens zien aan wat Albayrak loyaler is, aan de Nederlandse belangen of aan de Turkse. Natuurlijk heeft ze (zoals het een goed socialist betaamt) nog wat familiebezit in Turkije, en een premier boven zich die niet zoveel opheeft met een seculiere samenleving. Wellicht kan ze haar invloed hier aanwenden voor wat meer vrijheden (lees:uitzonderingsposities) voor de Turkse moslims in Nederland.

WildPlassert | 25-02-12 | 18:52

@Nyg | 25-02-12 | 18:04
Partijen verbieden vanwege symphatie en emphatie met een door racistische haat omringd land dat bovendien een baken van licht is een regio van verder alleen moslimduisternis?

Die symphatie is op generlei wijze vergelijkbaar met het hebben van wettelijk vastgelegde loyaliteit en verplichtingen aan wat zich de laatste jaren heeft ontwikkeld tot de grooste schurkenstaat die de EU grenst.

smdyasc | 25-02-12 | 18:49

Een grijze wolf in schaapskleren.

de honden blaffen... | 25-02-12 | 18:41

@WildPlassert | 25-02-12 | 18:29
Ja. En er komen dansende beren met ringen in de neuzen op het Leidseplein.

Hölzenbein | 25-02-12 | 18:35

@La Vie En Rose | 25-02-12 | 18:26
O ja, en kom a.u.b. niet aan met het kudtsmoesje dat ze pas bezig zijn...

Hölzenbein | 25-02-12 | 18:33

@La Vie En Rose | 25-02-12 | 18:26
En wat wil je met al die woorden zeggen (godsamme zeg)? Dat ik anti-europees moet worden en dat SP en PVV het bij het goede eind hebben? Je zegt zelf dat er lijken uit de kast komen die onder verantwoordelijkheid van Balkenende zijn blijven liggen. Gaat het daar om soortgelijke lijken die nu in de kast blijven liggen bij VVD, CDA en PVV? Wat is het verschil? Dezelfde lijken, maar andere namen? Dezelfde lijken, maar andere kasten? Vertel mij de vernieuwingen die deze regering doen ten opzichten van voorgangers en ik begin in deze regering te geloven. Vertel ze maar...

Hölzenbein | 25-02-12 | 18:33

Dus als we allemaal op de PvdA en leidster Albayrak gaan stemmen krijgen we een Turkse premier. Daar zit ik niet op te wachten, een onderdaan van Erdogan aan het roer.

WildPlassert | 25-02-12 | 18:29

@Hölzenbein | 25-02-12 | 17:22
Natuurlijk moet deze regering vooruitkijken. Maar er komen voortdurend wat lijken uit de kast die onder verantwoordelijkheid van Balkenende zijn blijven liggen. Dat is overigens niet de schuld van Balkenende maar een gevolg van ons politiek systeem. Er moet altijd een coalitie worden gevormd, dus moet er door alle partijen water bij de wijn worden gedaan.

En daarnaast zijn de VVD en het CDA bezig om de EU-crisis op te lossen met het sluizen van miljarden naar Europese banken en naar de ECB via het ESM verdrag dat volgende week geratificeerd zal worden.

Dit alles met volledige steun van de PvdA, Groenlinks en D66.

De SP en PVV zijn tegen zoals je weet.

La Vie En Rose | 25-02-12 | 18:26

Wat een lef om te solliciteren voor het PvdA leiderschap. Taqiya in optima forma. Zij neemt nooit stelling tegenover islam. De PvdA met haar als leider komt op maximaal 5 zetels. Als de PvdA met Samson stelling inneemt is de redding nabij. Immers Samson ziet het gevaar van de integratie en de concequenties op onze samenleving.

david1597 | 25-02-12 | 18:25

@ necrosis | 25-02-12 | 18:13

Miljoenen

L getikt ipv M. Haastige spoed, hé.

solidstate | 25-02-12 | 18:17

necrosis | 25-02-12 | 18:10

opgeverT... :-p

Fatwabuster | 25-02-12 | 18:14

@La Vie En Rose | 25-02-12 | 18:05
Het CDA heeft nog wel toekomst. Verwacht ik.

De VVD is namelijk nog steeds te elitair om haar volle rechtse potentieel te benutten. Dus er zullen altijd semi-rechtse zeteltjes overblijven voor het CDA. Vooral als ze weer een gezicht/leider hebben. Al begrijp ik trouwens niet dat er ook nog zoiets is als de Christenunie. Nu het CDA naar links is opgeschoven zit daar nu helemaal geen verschil meer tussen.

Maar goed, plaats voor twee grote middenpartijen is er inderdaad niet meer.

Bart_Bart | 25-02-12 | 18:13

@solidstate | 25-02-12 | 18:07
Daar sluit ik me bij aan (jouw woorden, niet de dubbel-paspoortigen.
En wat zijn liljoenen?

necrosis | 25-02-12 | 18:13

Bart_Bart | 25-02-12 | 18:06

Wel als de werkelijke beelden toch een tikkie anders zijn, je moet 'geen plaats voor nuance' niet verwarren met 'geen plaats voor de waarheid'.... er valt Samsom niets te verwijten tijdens dat gesprek.

Fatwabuster | 25-02-12 | 18:13

@necrosis | 25-02-12 | 18:10
Heej, niet zo hè!!1!

Hölzenbein | 25-02-12 | 18:11

@Pappie | 25-02-12 | 17:43

Dat zou iedereen moeten lezen. Zeer verhelderend over deze gevaarlijke albayrak.

solidstate | 25-02-12 | 18:10

La Vie En Rose | 25-02-12 | 17:55 | + 2 -
En de JSF... Overigens hadden ze het kabinet al een paar keer kunnen laten vallen, maar kennelijk is beleid maken ze nogal tegengevallen. Geef maar toe la vie, de pvv is in de inhoud mainstream geworden, de vorm is dankzij een paar malloten in de fractie nog steeds ludiek.

Superior Bastard | 25-02-12 | 18:10

Heheh vrouw met balle

naatholweg | 25-02-12 | 18:10

@Fatwabuster | 25-02-12 | 17:56
Schijnbaar is het Hölzenbein écht om de minkudo's te doen.
In dat geval staak ik de onderhandelingen en graaf ik de strijdbijl weer op.....

necrosis | 25-02-12 | 18:10

@Smalhout | 25-02-12 | 18:06
Nee hoor. Je kan me gewoon direct aanspreken. Is in een discussie ook altijd beter. Maar nee, om je vraag te beantwoorden, ik ben geen PvdA-er, dus kan ik ook geen kandidaat worden. Had je me nou gewoon gevraagd dan had je het al lang geweten.

Hölzenbein | 25-02-12 | 18:09

Hölzenbein | 25-02-12 | 18:05

Dat klinkt al een stuk anders... en laten we wel wezen iedereen lult weleens onzin in andermans ogen, daar ben jij en ik al helemaal niet, een uitzondering in.... !

*plop*

Fatwabuster | 25-02-12 | 18:09

@ Nyg | 25-02-12 | 18:04

Vooral dubbelpaspoorthouders hebben problemen met loyaliteit. Zo zeggen turken en marokkanen altijd dat ze eerst turk of marokkaan zijn.

Ik weet daarom genoeg en liljoenen anderen ook.

solidstate | 25-02-12 | 18:07

@Hölzenbein | 25-02-12 | 16:44 |
Ach, lieverd wat zijn je teentjes vandaag weer lang.

Smalhout | 25-02-12 | 18:06

@Fatwabuster | 25-02-12 | 17:52
Je hebt gelijk. Maar voor nuance is natuurlijk geen plaats in verkiezingstijd, en waar rook is, is vuur.

Overigens werden de PVV'er kiezers laatst in DWDD, door die flauwe cabaretiers, weggezet als een stel werkeloze racisten die alleen maar halve liters zuipen, in hun trainingspakkie.

En dat is dan nog openlijk, op televee. Hun gedachten zullen nog wel iets extremer zijn.

Bart_Bart | 25-02-12 | 18:06

@Fatwabuster | 25-02-12 | 17:56
Ik doe niet zuur. Integendeel, ik vraag gewoon na als mensen iets zeggen, want ik wil wél weten hoe het zit. Is gewoon puur interesse. Niets mis mee. En dat biertje van necro smaakt best goed.

Hölzenbein | 25-02-12 | 18:05

@Bart_Bart | 25-02-12 | 17:50
Ze voeren idd een strijd die niet te winnen is. Weggelopen kiezers komen niet meer terug. Zeker niet na al die rattenstreken om Cohen weg te krijgen.

Zo werd voor iedereen zichtbaar dat de moreel superieure immer naar anderen wijzenden te laf waren om rechtstreeks tegen Cohen te zeggen dat hij bij nader inzien niet geschikt was als partijleider.

Daarnaast heeft de kiezer voldoende keus.

De PvdA is - net zoals het CDA - overbodig geworden.

La Vie En Rose | 25-02-12 | 18:05

@smdyasc | 25-02-12 | 16:23
"... maar een dubbel paspoort is dubbele loyaliteit..."

De enigen die serieus lijken te geloven dat een dubbel paspoort staat voor een dubbele loyaliteit zijn de idioten van de PVV die er geen geheim van maken dat hun loyaliteit meer bij de extremisten in Israel ligt dan bij het Nederlandse volk.
Verbieden dubbel paspoort wegens angst voor dubbele loyaliteit? Prima, maar dan ook de PVV als partij verbieden en alle PVV 'politici' een enkeltje Israel geven.

Nyg | 25-02-12 | 18:04

@Fatwabuster | 25-02-12 | 17:52
Dat bedoel ik maar. En daarvoor is Samsom (hier overigens nog zonder vleespet) de juiste man voor de PvdA. Hij blijft op het toneel, hij is niet onbeschoft zoals diegene waar ze het over hadden, en wat ie zegt klopt gewoon.

Hölzenbein | 25-02-12 | 18:02

Ik ga voor Samson én Geert, mag ik altijd graag naar kijken.

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 25-02-12 | 17:58

Hölzenbein | 25-02-12 | 17:54

Tjezus kerel, doe niet zo zuur en neem je zelf niet zo vreselijk serieus, je legt werkelijk op alle slakjes zout... necrosis doet gewoon een leuk voorstel en jij zeikt en zaagt maar door over een paar woordjes.... mijn hemel, ontdooi een keer

Waar staat die bier overigens necrosis?

Fatwabuster | 25-02-12 | 17:56

@Superior Bastard | 25-02-12 | 17:44
Zwalken ze w.b. hun standpunt over immigratie, over strengen straffen, over de EU, over geen miljarden naar de EU? Nee over dit soort punten wordt er geen water bij de wijn gedaan.

Ze hebben iets in moeten leveren over de AOW leeftijd (van 65 naar 66 jaar) én ik vermoed dat ze - in het kader van de crisis - straks akkoord gaan met een bovengrens voor HRA en een gefaseerde afbouw van de hypotheekaftrek voor nieuwe kopers. Daar hebben de Henken en Ingrids geen last van. Of ze moeten in woningen boven de vijf ton wonen.

Daar zullen ze ongetwijfeld iets voor terugkrijgen.

La Vie En Rose | 25-02-12 | 17:55

@necrosis | 25-02-12 | 17:48
Nou wat mij nog niet smaakt in je biertje (dank overigens) is dat je zegt dat ik af en toe best iets zinnigs te melden heb. Dat "af en toe", wat moet ik mij daar onder voorstellen? Is dat niet toch gewoon afhankelijk van of ik met je meega of niet? En is het dan niet zinnig als ik niet met je mee ga?

Overigens handreiking... het is slijmen, maar dat zei ik al.

Hölzenbein | 25-02-12 | 17:54

Bart_Bart | 25-02-12 | 17:47

Niet om het één of ander maar het is wel, net als Hölzenbein ook zegt op 17.39 een hele gekleurde versie van het originele filmpje....

www.youtube.com/watch?v=Jyx8l7LSVIU&am...

Kijk zelf maar even, het ligt dan een stuk genuanceerder wat de 'vleespet' betreft.... Van Riesen is een demente idioot die direct had moeten worden afgebrand door de discussieleiders.

Fatwabuster | 25-02-12 | 17:52

@La Vie En Rose | 25-02-12 | 17:44
Genieten inderdaad, ze voeren een strijd die niet te winnen is. En, at best, zal eventuele winst ten koste gaan van de SP.

Als ze maar niet tot het besef komen dat ze op moeten gaan in de SP, of vice versa.

Bart_Bart | 25-02-12 | 17:50

Dat Albayrak zich nu pas kandidaat stelt is omdat haar partijgenoot Ed van Thijn zich gisteren kritisch uitliet.
Hij vond dat zij, gezien haar hoge plaats op de verkiezingslijst, haar verantwoordelijkheid moet nemen.
Voor de vorm heeft zij daar nu aan voldaan.

drs.Nee | 25-02-12 | 17:48

@Hölzenbein | 25-02-12 | 17:35
Ik deed je een royale handreiking (op straffe van een miljoenmiljard minkudo's).
Ik verwacht niet dat we op korte termijn een coalitie kunnen smeden om Albayrak buiten te sluiten.
Maar het is zaterdag dus biedt ik je een uitstekend biertje aan, gratis nog wel.
*nog even drank gaat inslaan voor langdurige coalitie besprekingen*

necrosis | 25-02-12 | 17:48

Nou ik weet niet wat er nog uit de hemel moet komen neerdalen om de PvdA te redden, want dit hele span lijkt me te licht. Allemaal nichespelers..

Parel van het Zuiden | 25-02-12 | 17:48

@Cuyahoga | 25-02-12 | 17:36
Tekenend. Op een prachtige manier. Dit zou verplichte kost bij maatschappijleer moeten zijn. Prachtig inkijkje in het het door de overheid gesubsidieerd linkse medialandschap. Prachtig inkijkje in de psyche van de Peter R. De Vriesjes, Samsonnetjes en Witteman's van deze wereld.

Trouwens, een beetje slimme spindoctor zou dit filmpje (verkorte versie) honderden keren op televee plempen, in tijden van verkiezingen. Als Samson lijsttrekker zou worden.

Barack Obama of Mitt Romney zou met zo'n filmpje de verkiezingen verliezen.

Bart_Bart | 25-02-12 | 17:47

Enfin menson. Ik verheug mij nu reeds op de debatten tussen de kandidaten. Gaat er met modder naar elkaar worden gegooid of gaan ze elkaar de hemel in prijzen?
Nog belangrijker: welke koers willen ze gaan varen. De SPkoers van Spekman/Cohen of toch meer naar het midden.

Als de leden voor iemand kiezen die een koers meer naar het midden wil, dan dient het volgende probleem zich aan.

Spekman!

Heerluk, die worstelingen van de PvdA.

La Vie En Rose | 25-02-12 | 17:44

La Vie En Rose | 25-02-12 | 17:37 | + 0
Ja ja, zwalken is de pvv vreemd *kuch*. Leuk zo' n eigen verhaal, als je er zelf niet eens naar luisteren en handelen wilt. Beetje van ylinks en een beetje van rechts en husselen maar.
Wat betreft de pvda heb je volkomen gelijk trouwens, maar dat was niet de dicussie.

Superior Bastard | 25-02-12 | 17:44

Thoth | 25-02-12 | 17:40 | + 0 -

Je moet vooruit denken , Nederland ziet er over 10 jaar heel anders uit en de PVDA neemt alvast een stap in die richting , zelfs Wilders kan deze verandering niet tegengaan ook al staat het boven aan zijn agenda .

Eurotokkie | 25-02-12 | 17:43

@LostSandWich | 25-02-12 | 17:27

Alle tuurukke trug na maroko!
Debiel.

Biff Eagleburger | 25-02-12 | 17:42

Nou zeg, dat is mooi. Een autochtone Turks-Nederlandse fractievoorzitter. Een stabiele vredesvechter. Een multiculti persoon. Die er van houdt om een Marokkaanse broers die crominele activiteiten hebben gepleegd maar hun verblijfsvergunning is verlopen, gewoon een nieuwe verblijfsplaats te schenken. Die zegt : "Ik ben soms honderd procent Nederlands en soms honderd procent Turks". Dit wordt tof hoor. Ik kan niet wachten. Hierbij de laatste fractievoorzitter, die de minste stemmers weet te behalen.

Thoth | 25-02-12 | 17:40

@Cuyahoga | 25-02-12 | 17:36
Ach man, rot toch eens op met dat zieke propagandafilmpje waar niets van klopt. Hoor de juiste tekst eens (met je oren) en lees dan (met je ogen) wat er in het propagandafilmpje staat. Op veel plekken dag en nacht verschil. En geef mij eens heel precies aan waar hij Wilders een mes in de rug steekt en waar hij goedkeuring geeft. Man man man, lezen, luisteren, maar vooral verstand inschakelen. Dát moet je doen.

Hölzenbein | 25-02-12 | 17:39

@Superior Bastard | 25-02-12 | 16:58
Jups in tegenstelling tot de PvdA die voortdurend aan het zwalken is en nog steeds niet door heeft dat hun mooie verhalen totaal zijn losgezongen van de werkelijkheid, heeft ook de PVV een eigen verhaal, wat je daar ook van moge vinden.

La Vie En Rose | 25-02-12 | 17:37

@Stroopdoos | 25-02-12 | 17:28
Tuurlijk. Wie zei je?

Hölzenbein | 25-02-12 | 17:36

Hölzenbein | 25-02-12 | 17:04
Samson maakt nergens gehakt van.
Een glibberige huichelaar als hij zou hooguit nog een mes in zijn rug steken als Wilders lag dood te bloeden.

Hij heeft al eerder daarvoor zijn goedkeuring gegeven:
www.youtube.com/watch?v=aclY_G4jrDE

Cuyahoga | 25-02-12 | 17:36

@necrosis | 25-02-12 | 17:27
Maar wat is het probleem dan?

Hölzenbein | 25-02-12 | 17:35

@La Vie En Rose | 25-02-12 | 17:25
Marcouch is echter wel iemand die zijn eigen achterban beter begrijpt dan de NL pliessies.

necrosis | 25-02-12 | 17:35

LostSandWich | 25-02-12 | 17:27 | + 1 -

Gewoon lekker ding voldoet ook .

Eurotokkie | 25-02-12 | 17:35

Ik vind het nogal veel drukte om een partij die al een tijdje als vierde man bij de achterlijn staat, en het werkelijke fluiten van de wedstrijd voorlopig wel kan vergeten.
Emile de ballenjongen loopt ze met twee trosjes cherrytomaten in de neus fluitend voorbij.

Jackanders | 25-02-12 | 17:35

@Bart_Bart | 25-02-12 | 17:08
Helemaal overbodig is de Eerste Kamer niet, hij is overbodig gemaakt door de politieke partijen. Als er al iets afgeschaft moet worden is het allereerst de Raad van State, althans dat zou omgevormd moeten worden tot een echt Constitutioneel Hof, zoals echt beschaafde landen die hebben.

Een senaat kan heus handig zijn, maar die zou dan provinciaal rechtstreeks gekozen moeten worden. 5 leden per provincie en 5 voor andere rijksdelen. Dat zijn dan 5x13=65 leden (meer dan genoeg). Denk aan het Amerikaanse model. Maar dan allemaal uiteraard geheel partijloos. De macht van de partijen in de staatsinrichting: daar wringt het voornamelijk.

Stormageddon | 25-02-12 | 17:34

Helemaal eens Quid.Wat een verademing in vergelijking met al die lelijke kerels in de leiding van de PvdA. En... ze kan per definitie niet racistisch zijn,maar maakt wel onderscheid in slechte en waardevolle immigranten.Zij is zeker de meest waardevolle die we in decennia gezien hebben bij links.Wat een brandhout allemaal,vooral die Kok,die de pensioenfondsen en benzine-betalers plunderde,waarvoor vooral de gepensioneerden nu het gelag moeten betalen.En dan zo'n wegloper als Wouter Bos.Het geld kwam van alle kanten he?,dus hij dacht: Waarom zouden we ABN-Amro NIET redden.Zeker 10 miljard het raam uit,dat nooit terug komt.Albayrak is echter ander koek: Ze zal net zo slim zijn als alle Turken,dus helemaal niet rouwig om geen lidmaatschap van de EU of euro-zone,maar wel economisch welvarend,net als de oude bondgenoot uit de 1ste wereldoorlog; Duitsland.Een land dus om trots op te zijn.Wij kunnen alleen trots zijn op ons gas en straks liggen we daaraan,als we niet oppassen.

Dolphi | 25-02-12 | 17:33

@pius | 25-02-12 | 16:51
Ik weet. Maar asielbeleid is iets anders dan migratiebeleid, uwe keizerlijkheid.

En het hypocriete was, dat ten gevolge van die strenge asielwet van Cohen, onder Albayrak heul veul Mauro's zijn uitgezet, en toen geen enkele PvdAer en Groenlinkser hebben gehoord.

Gode zij gedank dat u haar de lekkerste van alle kandidaten vindt. Dat dan weer wel.

La Vie En Rose | 25-02-12 | 17:32

Hölzenbein | 25-02-12 | 17:04 Wilders pakt Samsom in en stuurt hem naar de maan. Soort van Chuck Norris maar dan alleen voor PvdA lutsers.

Stroopdoos | 25-02-12 | 17:28

Ik wil gewoon mensen aan het roer waarvan ik de naam normaal kan uitspreken, en niet van die namen waar ik mijn bek over breek.Nog ff dan is arabisch een verplicht vak op school.
En als ik naar den vreemde emigreer.Moet ik ook mijn NL paspoort inleveren.

LostSandWich | 25-02-12 | 17:27

@Hölzenbein | 25-02-12 | 17:19]
Ik slijmen?
Je mag best een andere mening hebben dan ik, sommige meningen (niet specifiek die van jou) horen niet thuis in Nederland.
Hopelijk ben je dat met me eens....

necrosis | 25-02-12 | 17:27

@necrosis | 25-02-12 | 17:18
Marcouch heeft iets meer visie w.b. aanpak van criminelen. Voor de rest is het een PvdAer ten voete uit. Een paling in een emmer snot, zeg maar.

La Vie En Rose | 25-02-12 | 17:25

@necrosis | 25-02-12 | 17:18
Ik heb die tweets tussen La Vie en Marcouch gevolgd. Hij gaf netjes antwoord op provocerend rechts getroll van La Vie. Kan me voorstellen dat ie daar op een gegeven moment geen zin meer in had. Die man zet zich dag en nacht in voor de maatschappij, en dan heb je niet altijd zin dat tokkie-gewauwel van PVVers.

Zoals gezegd, hij gaf tenminste antwoord, in tegenstelling tot de grote Blonde Leider die vanuit zijn Adelaarsnest NOOIT ingaat op andermans tweets.

Da Mul | 25-02-12 | 17:24

Superior Bastard | 25-02-12
Hulde is leuk oké, zakenkabinet beter. Dusch.

necrosis | 25-02-12 | 17:02
Moet ik jou nou vanwege bijklussen aangeven bij een of ander meldpunt?
Op grond van loyaliteit richting andere werkgever?
In een en het zelfde land neem ik even aan?

Bizar.

Kudtkip | 25-02-12 | 17:24

@Da Mul | 25-02-12 | 17:14
Nou, Marcouch gaat Opstelten het vuur na aan de schenen leggen, zo heb ik vernomen. Hij zal daarin wel worden gesteund door Hero Brinkman.

Opstelten gaat natuurlijk zeggen dat dit een kwalijke zaak is, waar de PvdA ook niks aan heeft gedaan toen zij regeringsverantwoordelijkheid had, en hij onmiddellijk stappen gaat ondernemen. :)

La Vie En Rose | 25-02-12 | 17:23

Sorry, maar Die van Dam deed het ook aardig. Met dat gezweet van hem komen de 0 zetels aardig in zicht. Ik ga dus voor Van Dam. Je moet nu eenmaal het beste voor het land kiezen.

Kamervraag | 25-02-12 | 17:23

@La Vie En Rose | 25-02-12 | 17:18
Oooow... ik was even vergeten dat we niet vooruit moeten kijken met DEZE regering. Sorry. Heb je nog wat ouwe koeien over Albayrak en de PvdA dan, dan kunnen we misschien door.

Hölzenbein | 25-02-12 | 17:22

Ik moet even aan die buitenlands sprekende man van Jiskefet van gisteravond denken. Z'n broer is burgemeister van Rotterdam geworden.

IndoFortuyn | 25-02-12 | 17:19

Geweldig he? "Ja mensen dit heeft echt geen zin". Ha, ha, ha, ha, ha !!

rechtvaardigerechter | 25-02-12 | 17:21

Als men de methode toepast die in de link beschreven wordt, maakt zij een goede kans:http://www.leefbaarrotterdam.nl/index.php/new/comments/turkse_coup_pvda_fractie_feijenoord_misschien_heeft_wilders_toch_wel_ergens/

de honden blaffen... | 25-02-12 | 17:21

Off topic: hier in het wonderschone Haagse Transvaal is sinds het boerka-verbod steeds vaker de twijfel-boerka te zien: een boerka waarbij ook de neus onbedekt is.
Technisch gesproken geen boerka, en dus geen boete, maar het nare effect blijft hetzelfde.

Predateur | 25-02-12 | 17:21

@necrosis | 25-02-12 | 17:14
Nou kom je weer slijmen bij me. Man man man, je weet ook niet wat je wilt.

Even een vraag. Is, volgens jou, iets niet zinnig, als iemand een andere mening heeft dan die wat jij hebt? Zo te zeggen per definitie onzinnig? Ik weet dat je nooit op vragen van mij in gaat, maar doe maar eens een keer moeite. Doe ik ook.

Hölzenbein | 25-02-12 | 17:19

Ik moet even aan die buitenlands sprekende man van Jiskefet van gisteravond denken. Z'n broer is burgemeister van Rotterdam geworden.

IndoFortuyn | 25-02-12 | 17:19

Da Mul | 25-02-12 | 17:12

Niet alleen negers in Venlo zijn parasieten hoor.

rechtvaardigerechter | 25-02-12 | 17:18

Op naar de 0 zetels.

La Bailaora | 25-02-12 | 17:18

@Hölzenbein | 25-02-12 | 16:56
Niet de aandacht gaan verleggen Hölzie. Het ging over zaken waar Albayrak, dus de PvdA verantwoordelijk voor is.

La Vie En Rose | 25-02-12 | 17:18

necrosis | 25-02-12 | 17:07 Ja, meer zit er daar echt niet in. Een niet PvdA-achtige professor.

Stroopdoos | 25-02-12 | 17:18

@La Vie En Rose | 25-02-12 | 17:12
Dat had ik al eerder gelezen en toen kreeg ik al grijze haren.
Wat Marcouch betreft, die heb ik hoger zitten dan de hele top van de PvdA!

necrosis | 25-02-12 | 17:18

met haar aan het roer is de PvdA aan het einde van haar stuiptrekkingen en sterft hopelijk definitief.

Stijlloos&eigenwijs | 25-02-12 | 17:15

@La Vie En Rose | 25-02-12 | 17:12
Wedden dat dit rechtse kabinet daar over een paar jaar niks aan heeft veranderd?

Da Mul | 25-02-12 | 17:14

Tsja, onder Albayrak groeide het aantal immigranten harder dan onder haar voorgangers. Maar wél Mauro eruit willen knikkeren.
Ik denk dat Wilders ook weer wat rood vlees ziet in Albayrak. Dat worden tenminste 3 tweets per week over dubbele loyaliteit enzo. Wat weer meer topics bij GS op zal leveren.

BeunDeHaas | 25-02-12 | 17:14

@Hölzenbein | 25-02-12 | 17:05
In de politiek lossen ze dat op met een 'gentlements agreement'.
Zullen we eens om de tafel gaan zitten?
Zonder camera's, maar met een biertje of wijntje?
Je hebt af en toe best iets zinnigs te melden, mag ook wel eens gezegd worden.

necrosis | 25-02-12 | 17:14

@rechtvaardigerechter | 25-02-12 | 17:08
Wist je dat de Neger van Venlo tijdens carnaval een reputatie heeft opgebouwd van klaploper/parasiet?

En dat ie daarom zijn haar blondeert en tekeer gaat tegen kwetsbare bevolkingsgroepen.

Daar zit helemaal geen gefundeerd plan achter, dat zijn pure freudiaanse motieven.

Da Mul | 25-02-12 | 17:12

@necrosis | 25-02-12 | 16:50
Klopt.

Neem nog maar een pilletje.
En lees dan even dit:
"Duizenden veroordeelde criminelen ontlopen jaarlijks hun straf."

www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/articl...

Het programma 'De Vijfde Dag" bracht dit in haar laatste uitzending onder de aandacht. Marcouch was uitgenodigd om zijn mening te geven. Die gaf natuurlijk de schuld aan Opstelten, terwijl dit al jaren aan de gang is en ook zijn eigen PvdA dit niet heeft aangepakt tijdens hun laatste regeerperiode.

Dat heb ik hem overigens per tweet laten weten.
Kreeg een tweet terug dat hij toen niet in de Tweede Kamer zat en met het Nu en de toekomst te maken had.

En zo lullen ze alles wat krom is recht.

La Vie En Rose | 25-02-12 | 17:12

Hölzenbein | 25-02-12 | 17:07 |

Heb je haar al eens een interview horen geven? Die rukt je kop eraf als je niet uitkijkt! Staat stijf van iets -chemisch of niet...

Die "tikt" niet helemaal oké, snappie?

De Droit | 25-02-12 | 17:09

-weggejorist-

leven zonder god | 25-02-12 | 17:08

De Droit | 25-02-12 | 17:06

Sterk spul zeker, doe mij ook eens een flinke hijs....

Fatwabuster | 25-02-12 | 17:08

@Stormageddon | 25-02-12 | 16:59
Het is een moeilijke keuze inderdaad.

Ik denk persoonlijk dat ze nu iemand kiezen om de nieuwe koers vorm te geven. Om een duidelijk en onderscheidend verhaal samen te stellen (zover dat mogelijk is met zoveel concurrentie op links).

Net als bij het CDA dus, back to basics. Assher mag dan straks de finishing touch geven, wanneer nieuwe verkiezingen gaan plaatsvinden.

Overigens, al zouden er dit jaar nog nieuwe verkiezingen komen, zonder steun van het CDA, PVV of VVD kan 'links' überhaupt geen meerderheid in de eerste kamer krijgen. De komende jaren. Beetje kansloos dus. Als ik links of rechts was zou ik ASAP met een wetsvoorstel komen om die tweede politieke kamer af te schaffen. Het schijnt immers acht jaar te duren, dus dan kan je beter snel beginnen.

Wordt er trouwens al aanstalten gemaakt om die overbodige eerste kamer weg te werken dat jij weet? Van links tot rechts is er toch overeenstemming op dat punt, dacht ik te weten.

Bart_Bart | 25-02-12 | 17:08

Albayrak is beter ontwikkeld dan 99% van de PVV-achterban.

Daar zit natuurlijk het echte onbehagen.
Da Mul | 25-02-12 | 17:01

Lijkt wel heel veel op : Geert is beter ontwikkeld dan 99,5% van de PvdA achterban. Wat een goedkope onzin.

rechtvaardigerechter | 25-02-12 | 17:08

@Stroopdoos | 25-02-12 | 17:01
Plasterk heeft tenminste een fatsoenlijke opleiding achter de rug en is niet bang voor 'het volk'.
Die man zou eigenlijk geen pvdA-lid moeten zijn.
Als ik dan even de berichten doorneem over Sharon Dijksma die getipt wordt als nieuwe burgemeester van Nijmegen......
*moehahahahahaha*

necrosis | 25-02-12 | 17:07

@Hölzenbein | 25-02-12 | 16:45
Ja maar er zit net zoveel actie in als in een prins na een skivakantie.

miko | 25-02-12 | 17:07

@De Droit | 25-02-12 | 17:06
Maaaaaaaaaar... gelukkig zijn er pilletjes voor.

Hölzenbein | 25-02-12 | 17:07

@Crocetta de la Rocha | 25-02-12 | 17:06
Godwin.

Da Mul | 25-02-12 | 17:07

Ja joh! Adolfine Hitler als baas van de NSDAP... uh... SDAP..... uh... PvdAllahtonen...

Vooral doen joh!

En dan 's avonds met Ad Melkert en Wouter Bos in een peeskamertje met het zweepje spelen!

De Droit | 25-02-12 | 17:06

@Da Mul | 25-02-12 | 17:01 |

Genocide ontkennen is inderdaad een grote blijk van de toestand haar ontwikkeling!

U heeft de gehele PVV-achterban ontmoet en aan een IQ test onderworpen? Hulde!

Crocetta de la Rocha | 25-02-12 | 17:06

@Bart_Bart | 25-02-12 | 16:35
Maracouch zou nog eens zo slecht zijn.Kun je meteen zien waar hij voor staat of dat zijn mooie praatjes hole frases waren.Verder zou het ook duidelijkheid scheppen of de PVDA nog wel denkt aan de *kuch* autochtone mensch.

miko | 25-02-12 | 17:05

@necrosis | 25-02-12 | 17:03
Alweer? Je bent helemaal niet liev tegen me.

Hölzenbein | 25-02-12 | 17:05

leven zonder god | 25-02-12 | 17:03

Reaguur jij met je genotsknuppel in je hand? Pervert!

Fatwabuster | 25-02-12 | 17:05

@Fatwabuster | 25-02-12 | 17:03
Nou ja kijk naar de fractieleden in de tweede kamer.

Die zijn na eindeloos wikken en wegen als beste uit de bus gekomen. Kun je nagaan wat er is afgekeurd. ;)

Da Mul | 25-02-12 | 17:05

@Stroopdoos | 25-02-12 | 17:01
Samsom gaat het maken. Hij is de enige (behalve Spekman dan, die ook niet te onderschatten is) die gehakt maakt van Wilders en andere malloten. En dat zeg ik als stemonthouder.

Hölzenbein | 25-02-12 | 17:04

Liep er maar een schaamtekloof door de PvdA

colonnecinco | 25-02-12 | 17:04

@Hölzenbein | 25-02-12 | 16:57
*deur dicht gooit en negeermodus aanzetten doet*

necrosis | 25-02-12 | 17:03

-weggejorist-

leven zonder god | 25-02-12 | 17:03

Da Mul | 25-02-12 | 17:01

Bron?

Fatwabuster | 25-02-12 | 17:03

@Kudtkip | 25-02-12 | 16:56
Je bent dus geen tegenstander van dubbele loyaliteit?
Moet ik mijn werkgever eens vertellen dat ik in mijn vrije uren voor de concurrent 'bijklus'....

necrosis | 25-02-12 | 17:02

La Vie En Rose | 25-02-12 | 16:58

hahaha... ik dacht al zoiets... :-) Eensch!!

Fatwabuster | 25-02-12 | 17:01

@Slipsnifter | 25-02-12 | 17:00
Mooi

Hölzenbein | 25-02-12 | 17:01

Zal het er ooit eens van komen? Minister president Alabyrak van Turkije overlegt met burgemeester Aboutaleb van Marokko, inzake de uitzetting van ombudsman Cohen?

rechtvaardigerechter | 25-02-12 | 17:01

Albayrak is beter ontwikkeld dan 99% van de PVV-achterban.

Daar zit natuurlijk het echte onbehagen.

Da Mul | 25-02-12 | 17:01

Alleen Plasterk kan iets bereiken voor de PvdA. De rest is kanonnenvoer voor Wilders. Dat discrimineren tussen man en vrouw, allochtoon of niet, kreupel of niet, hosmo of niet gaat de PvdA sowieso de das om doen. Dus waar maken we ons druk over.

Stroopdoos | 25-02-12 | 17:01

@Bertus Betonsloper | 25-02-12 | 16:52

Ik zal het eens in de gaten houden;)

pius | 25-02-12 | 17:00

@Hölzenbein | 25-02-12 | 16:58
Niet het mijne in ieder geval.

Slipsnifter | 25-02-12 | 17:00

@Bart_Bart | 25-02-12 | 16:49
Dat gaat pas in bij de volgende verkiezingen. En dan moet er eerst weer gesteggeld worden over de kandidatenlijst. Het probleem van de PvdA, de leden en de fractie wordt dan erg ingewikkeld. Stel dat de tussenpaus die ze nu gaan kiezen het enorm gaat doen (kans lijkt me zeer gering, maar je weet het niet; in een nieuwe rol kunnen alle 4 de kandidaten opeens een gouden greep blijken. Dat is eerder gebeurd)

Als Lodewijk Asscher bij de volgende verkiezingen denkt een kans te maken op het leiderschap van de PvdA en er zit dus een sterke fractievoorzitter dan laait de strijd op. Dus wat moeten ze nu? Een zwakke tussenpaus kiezen zodat Emile Roemer in de tussentijd nog meer stemmen van de PvdA kan pikken in de hoop dat Asscher die bij de verkiezingen in 1 klap terugpakt?

Of nu kiezen voor de sterkste kandidaat (ik zou niet weten wie dat is, overigens) om nog een paar jaar heftig oppositie te voeren en de rol van oppositieleider terugveroveren van Roemer, met als gevolg een leiderschapsstrijd bij de kandidatenlijst.
Lijkt me een moeilijke keuze.

Maar verder boeit het me allemaal niks. Ik vind de PvdA een criminele organisatie en ze zou verboden moeten worden. (Dat geldt voor alle partijen, maar we hebben het nu over die club van de verdorde roos).

Stormageddon | 25-02-12 | 16:59

Kudtkip | 25-02-12 | 16:56 | + 0 -
Hulde. En eens uiteraard.

Superior Bastard | 25-02-12 | 16:59

@Slipsnifter | 25-02-12 | 16:56
Oh, dus je blijft gewoon reageren op mij? Wiens probleem is dat dan denk je?

Hölzenbein | 25-02-12 | 16:58

@Fatwabuster | 25-02-12 | 16:49
Goed gezien ;) Van geen van de kandidaten. Ik zou wel een goede adviseuse zijn. "Opheffen die partij!"

La Vie En Rose | 25-02-12 | 16:58

La Vie En Rose | 25-02-12 | 16:46 | + 2 -
Lol@eigen vehaal pvv. Over retoriek gesproken.

Superior Bastard | 25-02-12 | 16:58

@necrosis | 25-02-12 | 16:56
Prima dat je er tegen zou ageren, als je nou ook nog leert lezen, dan komt het helemaal goed met je.

Hölzenbein | 25-02-12 | 16:57

@leven zonder god | 25-02-12 | 16:51

Drugs are bad, M'kay?

Biff Eagleburger | 25-02-12 | 16:56

Ben zelf ook Turks, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar ome Roon, niet alleen vanwege zijn intellectuele voorkomen, mogelijkheid tot alleenheersend speechen maar gewoon omdat hij Powned tot het bestel heeft toegelaten.

Alibido | 25-02-12 | 16:56

Hölzenbein | 25-02-12 | 16:54
Wat de clou is?
Zie mijn plemp van 16:47.

Slipsnifter | 25-02-12 | 16:56

necrosis | 25-02-12 | 16:36

Jazeker kan ik dat onderbouwen.
Ben intussen namelijk niet meer zo voor het democratisch systeem.

Eerder Aristocratisch, vandaar zakenkabinet.
Landsbestuur op grond van bewezen expertise van groter geheel.

Loyaliteit en/of dienstplicht aan nationaliteit voorouders valt daaruit volgend buiten.
De beste man/vrouw op de beste plek, dat gegeven.

Kudtkip | 25-02-12 | 16:56

@La Vie En Rose | 25-02-12 | 16:54
Wat kan de huidige regering eigenlijk wel?

Hölzenbein | 25-02-12 | 16:56

leven zonder god | 25-02-12 | 16:51

En nu even in 'Jip en Janneke' taal.... onleesbaar, niet te volgen en ik snap er geen reedt van en dat ligt volgens mij niet aan mijn snapvermogen.....

Fatwabuster | 25-02-12 | 16:56

@Hölzenbein | 25-02-12 | 16:50
Je wilt toch geen verbod op het lezen van je comments in het leven roepen?
Daar zou ik direct tegen ageren....

necrosis | 25-02-12 | 16:56

@La Vie En Rose | 25-02-12 | 16:54
Sjiek is mich dat.

Hölzenbein | 25-02-12 | 16:55

Doe maar niet. Want de kans is heel groot dat ze het wordt, gezien de voorliefde binnen de partij voor vrouwen en minderheden. Ze zouden gewoons eens naar capaciteiten moeten kijken.
Net als de pvv trouwens, maar dat terzijde.

Superior Bastard | 25-02-12 | 16:55

Heb vandaag ter ere van de Partij van Alabyrak de driekleur uitgehangen. Nou ja, niet zonder de veel grotere ay-yildiz (maan-ster) ernaast te hangen. Wie wilt, mag ook als buitenlander in Turkije elke dag 'vanderlands vlaggen', mits de Turkse vlag er in grotere vorm naast hangt.

Van Dikhout | 25-02-12 | 16:54

@Hölzenbein | 25-02-12 | 16:48
Nee, die acht gevangenissen zijn gesloten. Zijn of worden afgebroken oid.
Onder Balkenende zijn die nog overige leegstaande cellen aan België verhuurd. Dat contract kan de huidige regering niet zomaar opzeggen.

La Vie En Rose | 25-02-12 | 16:54

incl. een Mercedes met chauffeur graag

Rest In Privacy | 25-02-12 | 16:54

@Slipsnifter | 25-02-12 | 16:53
Je en toen jij weer op mij, dus wat is de clou?

Hölzenbein | 25-02-12 | 16:54

Het wachten is op de eerste Nigeriaan die ze president van de Nederlandse Bank maken.

Uw Verzekeringsadvis | 25-02-12 | 16:54

@Ing. eslapen | 25-02-12 | 16:50
Wie ben jij?

Hölzenbein | 25-02-12 | 16:53

@Hölzenbein | 25-02-12 | 16:50
Jij reageerde op mij, ontzettende lutser.

Slipsnifter | 25-02-12 | 16:53

pius | 25-02-12 | 16:48 | Waarom? Laten we het erop houden dat ik een neus heb voor toekomstig sloopwaardig materiaal. Help me maar herinneren als het zover is ;)

Bertus Betonsloper | 25-02-12 | 16:52

@leven zonder god | 25-02-12 | 16:51

Slechte verhaallijn. Onder andere.

pius | 25-02-12 | 16:52

@La Vie En Rose | 25-02-12 | 16:46

Cohen (asielwet paars2 als staatssecretaris)legde de basis voor het strengste asielbeleid ooit (Verdonk) dus dat zegt allemaal niet zoveel. Voor de rest ben ik ook niet zo kapot van Albayrak. Al is ze wel de lekkerste van alle kandidaten, dat moet gezegd;)

(asielwet paars2 als staatssecretaris)

pius | 25-02-12 | 16:51

-weggejorist-

leven zonder god | 25-02-12 | 16:51

@La Vie En Rose | 25-02-12 | 16:46
Wat is elcetronische beveiliging Vie?
Nahja een goede verstaander...

La Vie En Rose | 25-02-12 | 16:51

@La Vie En Rose | 25-02-12 | 16:46
Volgens mij werd een (deel van) een gevangenis in Tilburg verhuurd aan België, die wensen hun criminelen wél op te sluiten.
*pilletjes tegen hoge bloeddruk innemen doet*

necrosis | 25-02-12 | 16:50

@Slipsnifter | 25-02-12 | 16:47
Je hoeft niet op mij te reageren. En mij niet te lezen. Simpel toch. Maar je kan het waarschijnlijk niet laten...

Hölzenbein | 25-02-12 | 16:50

@necrosis | 25-02-12 | 16:24
Dan zal ik Hölzenbein ook maar blij maken.
Ik hoop echt dat de Party voor de Afgrond een flinke stap voorwaarts gaat maken.

Ing. eslapen | 25-02-12 | 16:50

@necrosis | 25-02-12 | 16:45
Ik wist niet eens dat ze Fatima heette, ik vind de pvda een kut-partij dat is alles.

Onderbuik | 25-02-12 | 16:49

@Stormageddon | 25-02-12 | 16:44
Als het straks serieus zou gaan worden, namelijk nieuwe verkiezingen, mag hij wel (kandidaat)-lijsttrekker worden.

Nu gaat het vooral om een tussenpaus, behalve als hij of zij het heel goed doet natuurlijk.

Bart_Bart | 25-02-12 | 16:49

La Vie En Rose | 25-02-12 | 16:46

Ik ben bang dat jij niet de campagneleider/ster wordt van deze dame.... ;-)

Fatwabuster | 25-02-12 | 16:49

@La Vie En Rose | 25-02-12 | 16:46
En nou is er een andere regering en zijn er nog cellen leeg (of ze worden verhuurd aan België?). Ook fraai.

Hölzenbein | 25-02-12 | 16:48

@Bertus Betonsloper | 25-02-12 | 16:45

Ok. Jij zegt het. Waarom?

pius | 25-02-12 | 16:48

@La Vie En Rose | 25-02-12 | 16:46
Correctie. I.v.m. TEGENSTAND meerdere gevangenen (...)

La Vie En Rose | 25-02-12 | 16:48

@Stormageddon | 25-02-12 | 16:44

Ok. Thnx voor explaining. Ik ben wel gecharmeerd van Asscher trouwens. Hij is niet flauw.

pius | 25-02-12 | 16:47

Geert is nu de messen al aan het slijpen. Als de PvdA voor deze dame gaat betekent dat het definitieve einde van de partij. Door de wijze van stemming maakt ze nog dikke kans ook.

longblond | 25-02-12 | 16:47

@Hölzenbein | 25-02-12 | 16:42
Je begint me flink de strot uit te hangen, ga eensch deaud.

Slipsnifter | 25-02-12 | 16:47

@Fijnstoffer | 25-02-12 | 16:29

Waarom zou jij geen 2 paspoorten mogen? Ga een paar jaar in de US wonen en je kan er al een tweede bij krijgen.

Biff Eagleburger | 25-02-12 | 16:47

Ja, ja. Albayrak voerde een streng asielbeleid.

"Albayrak voerde een minder streng beleid dan haar voorgangers in deze functie; het aantal migranten naar Nederland steeg in 2007 naar 118.000 en in 2008 naar 141.000, dit was een recordaantal."

Zie onder staatssecretaris:
nl.wikipedia.org/wiki/Nebahat_Albayrak...

Ik kan me ook nog de discussie over twee gevangenen in één cel herinneren. Dit i.v.m. een tekort aan cellen.
I.p.v. meerdere gevangenen in een cel werd een noodmaatregel ingevoerd. Minder zware delicten werden niet met een gevangenisstraf bestraft maar met elcetronische beveiliging. Lekker bij moeder op de bank met een enkelbandje om gewoon verder gaan met je criminele activiteiten. Én gewoon naar buiten, want elke crimineel weet dat het controlesysteem in Nederland één grote faal is.

Een paar jaar later werden onder Albayrak plotsklaps acht gevangenissen gesloten i.v.m. leegstand. Albayrak voerde als reden aan dat de aanpak van criminaliteit haar vruchten afwierp.

De ware reden was dat Albayrak die noodmaatregel vanwege het cellentekort, stilzwijgend had verlengd. Zonder de Tweede Kamer in te lichten. Dus gingen rechters gewoon door met het opleggen van 'enkelbandstraffen i.p.v. celstraffen.

Enfin. Al die kandidaten hebben iets met Pechtold gemeen. In elke gesprek naar Wilders wijzen en dezelfde PvdA retoriek die we al jaren horen.

De SP en de PVV zien het glimlachend aan. Die hebben wel een eigen verhaal, wat je daar ook van moge vinden.

La Vie En Rose | 25-02-12 | 16:46

@miko | 25-02-12 | 16:44
Leeft die nog?

Hölzenbein | 25-02-12 | 16:45

@Onderbuik | 25-02-12 | 16:39
Als jij 'stem Fatima' roept, kom ik je mond even wassen met groene zeep!
Tenzij je deze Fatima bedoelt:
t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQI-p...

necrosis | 25-02-12 | 16:45

Ik mis Ascher.
pius | 25-02-12 | 16:31 |
.
Ja! Ik ook! Nog een grotere flop dan Job in de dop.

Bertus Betonsloper | 25-02-12 | 16:45

Zelfs de arbeider (die er al 25 jaar niet meer is) begrijpt nu dat de pvda een dood paard is, blijf maar trekken jongens, ook aan de Turkse corruptie-haren.
Wat een dom land.

hagelkruis | 25-02-12 | 16:44

Holzenbein is homo dat ligt gevoelig bij de PvdA, anders was het een prima kandidaat geweest inderdaad.

Onderbuik | 25-02-12 | 16:44

@Smalhout | 25-02-12 | 16:43
Kan je mij dat gewoon vragen of zit je gewoon maar wat in de ruimte te roeptoeteren?

Hölzenbein | 25-02-12 | 16:44

@pius | 25-02-12 | 16:31
Asscher zit niet in de kamer, maakt geen deel uit van de fractie. Hij stond ook niet op de kandidatenlijst van de kamerverkiezingen dus al zou hij willen, hij kan niet eens fractievoorzitter worden. Als hij nou als lijstduwer op de kandidatenlijst had gestaan dan had het eventueel gekund, als iemand van de huidige fractie opstapt en alle kandidaten van die lijst die voor Asscher hadden gestaan zouden hebben afgezien van de zetel. (Ook vrijwel onmogelijk voor elkaar te krijgen, alle kandidaten die een kans hebben bij die baantjesjagerspartij om op het pluche met riant salaris en wachtgeldregelingen die wil dat en zal niet vrijwillig afzien van die kans.)
Zo zit de kieswet nu eenmaal in elkaar.

Stormageddon | 25-02-12 | 16:44

En binnenkort het Pvda hoofdkwartier in de woonwijk van haar kiezers, wat wil je nog meer, kunnen ze zo de centen het raam uitgooien wel zo makelijk.

Uw Verzekeringsadvis | 25-02-12 | 16:44

@necrosis | 25-02-12 | 16:40

;)

pius | 25-02-12 | 16:44

Misschien kan Holzebein zich nog even kandidaat stellen?
Of is dit niet zijn partij?

Smalhout | 25-02-12 | 16:43

@Fatwabuster | 25-02-12 | 16:40
Ja is die homofiel? Ik zat zelf ook even aan Dijsselbloem te denken, maar eerlijk gezegd verrast het me dat de PvdA nog opkomt voor de homo, het is immers niet halal.

Onderbuik | 25-02-12 | 16:42

@Slipsnifter | 25-02-12 | 16:37
Rot dan op. Toch?

Hölzenbein | 25-02-12 | 16:42

@Fatwabuster | 25-02-12 | 16:32

Ok. thnx. Logisch.

pius | 25-02-12 | 16:42

@seven | 25-02-12 | 16:14

Andersom is het ook een probleem. Veel racisme onder de noemer van maatschappij-kritiek.

Works both ways.

pius | 25-02-12 | 16:41

Jonge,jonge,jonge waar moet dat toch naar toe?

jasser | 25-02-12 | 16:40

@pius | 25-02-12 | 16:31
Het is 'Asscher', plusje voor jou!
*gnehehehehe*

necrosis | 25-02-12 | 16:40

Onderbuik | 25-02-12 | 16:39

Martijn van Dam?

Fatwabuster | 25-02-12 | 16:40

Wel slim van haar, ze is én vrouw én moslim, dus 2 achtergestelden in 1 keer. Nu moet er ook nog een homo zich kandidaat stellen. Of mag dat niet meer bij de PvdA?

Onderbuik | 25-02-12 | 16:39

Weer een stapje dichter bij Hollandistan.

Slipsnifter | 25-02-12 | 16:37

seven | 25-02-12 | 16:28

Alleen al daarom (zakenkabinet): wat moeten we met volksvertegenwoordiging die gevoelige groepen en allerlei verledens te zeer in stellig brengt?

Het grotere belang is alles relevanter.

Kudtkip | 25-02-12 | 16:36

@Kudtkip | 25-02-12 | 16:29
Kan je dat onderbouwen?
Ik zie namelijk iemand met een dubbel paspoort en een dubbele agenda.
Ik heb regelmatig meegemaakt wat het betekend om 'van Turkse afkomst' te zijn.
Je hebt twee opties:
1 - je doet je plicht als Turk (ongeacht waar je woont en waar je geboren bent)
2- je weigert de Turkse inmenging en loopt risico op arrestatie bij het betreden van Turkije.
Zal ik de dienstplicht in Turkije of de afkoopsom even ter sprake stellen?

necrosis | 25-02-12 | 16:36

Doe nou maar gewoon Jetta Klijnsma of Jeltje van Varkenshoven.
Die passen beter bij de partij van de afbraak.

Smalhout | 25-02-12 | 16:36

Albayrak kandidaat? ... Hoeveel schaamtekloven lopen er eigenlijk door die Pvda?

colonnecinco | 25-02-12 | 16:36

Waarom wordt die Marcouch Potato het eigenlijk niet. Te Marokkaans waarschijnlijk. Zo tolerant zijn ze bij de PvdA ook weer niet. Die man heeft 'het' trouwens wel. Meer politiek talent dan Samson en Van Dam bij elkaar.

Bart_Bart | 25-02-12 | 16:35

Tsja, ik heb gewoon een gruwelijk hekel aan de PVDA en alles waar die partij voor staat, dus al hadden ze Moeder Theresa (rip), Mandela of Britt fractievoorzitter gemaakt, ik krijg er m'n handen niet voor op elkaar.

FrankVeer | 25-02-12 | 16:34

Is die Mauro nou nog steeds in Nederland ?!? Neba, kick die kansloze eruit.

Perry Vogelbekdier | 25-02-12 | 16:33

pius | 25-02-12 | 16:31

Is geen lid van de huidige fractie

Fatwabuster | 25-02-12 | 16:32

nee hoor, nee. Dit moeten we dus niet willen

dekameelisliev | 25-02-12 | 16:32

Ik heb die Nebahat Al-Doerak een keertje bij P&W gezien en ze mist de verbale kwaliteiten. Ze komt niet lekker uit haar woorden.

Van mij mag ze het worden dus. Kijken of Matthijs en de Vara het er ook mee eens zijn.

Bart_Bart | 25-02-12 | 16:32

@Onderbuik | 25-02-12 | 16:28
Nee, het is een antwoord.

Hölzenbein | 25-02-12 | 16:31

Ik mis Ascher.

pius | 25-02-12 | 16:31

necrosis | 25-02-12 | 16:27

Ik ben bang dat er weinig Stijllozen lid zijn van de PvdA... denk dus dat het niet gaat helpen, al zal hij in de poll (die ongetwijfeld een keer komt) het populairst zijn denk ik

Fatwabuster | 25-02-12 | 16:30

Mevrouw mag 2 paspoorten. Den autochtonen Nederlandert niet. Pure discriminatie. She for president? Misschien niet eens zo gek. Maar dan eerst renamen naar Ingrid met een enkel paspoort.

Fijnstoffer | 25-02-12 | 16:29

@Hölzenbein | 25-02-12 | 16:21
Nee, mijn marketing-afdeling vond [!] een betere optie.

necrosis | 25-02-12 | 16:29

Politieke pret dient het land niet.

Zakenkabinet!

Zeg ik als vrouw. Met ook de meeste sympathie voor Nehabat-PvdA als voorzitter.

Kudtkip | 25-02-12 | 16:29

Een campagne waar Albayrak een gooi doet naar MP schap zal D66 wel veel zorgen baren. Raken ze in een klap een flink deel van hun Turkse base kwijt, en ze hadden er nog zo in geïnvesteerd met hun Armeense genocide-ontkenningen.

seven | 25-02-12 | 16:28

@Hölzenbein | 25-02-12 | 16:26
Het is een vraag.

Onderbuik | 25-02-12 | 16:28

@Fatwabuster | 25-02-12 | 16:23
Als Powned nou even snel over de brug komt met die stijlloze roze stropdas voor 'Ome Roon', zal alles wel goed komen.
De omroep kwam er destijds, remember?

necrosis | 25-02-12 | 16:27

@Onderbuik | 25-02-12 | 16:25
Nee, dat is een onderbuikgevoel van meneer onderbuik.

Hölzenbein | 25-02-12 | 16:26

Albayrak kandidaat? ... Oei, loopt er dan tòch een schaamtekloof door de PvdA?

colonnecinco | 25-02-12 | 16:25

Opvallend was dat gister de vleespet al namens de pvda zijn medeleven betuigde aan het koningshuis, of is dit gewoon een PR actie van meneer vleesch?

Onderbuik | 25-02-12 | 16:25

PvdA doet dus met een beetje geluk een femke. Sterkte jongens * not *

vraagstaart | 25-02-12 | 16:25

Misogynie, Quid, misogynie

Of anders... | 25-02-12 | 16:24

@Ing. eslapen | 25-02-12 | 16:17
Goed punt!
Maar dan moet ze wel zorgen dat er niet zo'n wandelende reclame voor fastfood MinFin kan worden.
Ik hoor het 'die bolle' nog zeggen: we gaan winst op die leningen maken.....

necrosis | 25-02-12 | 16:24

Nou ....... Daar gaat NL :-(

johnny2002 | 25-02-12 | 16:24

necrosis | 25-02-12 | 16:20

Plassterk vind ik ook verreweg de meest sympathieke maar als het propagandakanaal die vleespet plugt dan weet je wel hoe laat het is....

Fatwabuster | 25-02-12 | 16:23

Albayrak zou natuurlijk wel het meest logische zijn.
Tis nu eenmaal de Partij Van De Allochtonen.

joemiejas | 25-02-12 | 16:23

Draaien en spinnen tot in de oneindigheid, maar een dubbel paspoort is dubbele loyaliteit, daarom Nebehat, succes en maak een eind aan de partij en richt dan een partij op met dezelfde leden, maar zonder misleidende naam.

smdyasc | 25-02-12 | 16:23

Albayrak kandidaat? ... Oei, loopt er dan tòch een schaamtekloof door de PvdA?

colonnecinco | 25-02-12 | 16:22

@blinde kip | 25-02-12 | 16:20
Tja, komt de bouw weer op gang, alleen maar goed voor allemaal.

Hölzenbein | 25-02-12 | 16:22

@necrosis | 25-02-12 | 16:20
NPD? De n van necrosis natuurlijk.

Hölzenbein | 25-02-12 | 16:21

@Hölzenbein | 25-02-12 | 16:09
Iedereen verplicht zijn huis energie label A waardig maken. De importeurs van zonnecellen en CDA/bouwwereld jongens zullen hem dankbaar zijn.

blinde kip | 25-02-12 | 16:20

@Fatwabuster | 25-02-12 | 16:14
Ik zie liever Plasterk met zijn kekke hoedje, die man heeft tenminste wat zinnigs te melden.
Al was hij geen doorslaand succes als minister van onderwijs.
Maar nogmaals: liever geen PvdA, wie het dan wel moet worden weet ik niet.
*eigen partij op gaat richten*

necrosis | 25-02-12 | 16:20

Gaat Hans Spekman zich nog melden of gaat dat helegaar niet?

Hölzenbein | 25-02-12 | 16:20

Ik vind dan wel dat Albayrak uit respect voor de vrouwelijke moslims een hoofddoek moet draken op haar werk.
Een Burka is natuurlijk ook goed.

Onderbuik | 25-02-12 | 16:20

Hölzenbein | 25-02-12 | 16:17

Niets, topic gaat over een van oorsprong turkse dame met 2 paspoorten (dus kan niet kiezen blijkbaar waar haar loyaliteit nu echt ligt) die denkt dat ze enige kans maakt op het fractievoorzitterschap (3x woordwaarde) van de aan de afgrond bungelende PvdA...

Fatwabuster | 25-02-12 | 16:20

leven zonder god | 25-02-12 | 16:16 | + -1 -

Zeker met deze achterban is Nebahat Albayrak een goede keuze.

Eurotokkie | 25-02-12 | 16:20

Religie boven wet,ik zeg doen,dan neem ik de benen.
jes we can

ziende blind | 25-02-12 | 16:19

Geweldig Nederland krijgt de eerste islamitische minister presidente van Europa. Haar nichtje wordt vice MP.
De salarissen van politici gaan omhoog, miljarden bezuinigingen gaan niet door, moslimgroeperingen krijgen meer subsidie, er komt een ongehinderde instroom van migranten en een strenge sharia rechtspraak, vrouwen verplicht in boerka en Willem Lex kan fluiten naar zijn baantje als koning.
Ik geloof dat de autochtonen zullen moeten bukken of vluchten, den Vaderland getrouwe.

knight03 | 25-02-12 | 16:19

We zien toch in Shell ook meer dan alleen Jeroen van der Veer?
Feynman | 25-02-12 | 16:16 |
.
nl.wikipedia.org/wiki/Peter_Voser

Bertus Betonsloper | 25-02-12 | 16:19

@Fatwabuster | 25-02-12 | 16:17
Ow, die sukkel. Ja wat moet je er over zeggen. Ik zeg niets.

Hölzenbein | 25-02-12 | 16:17

@necrosis | 25-02-12 | 16:14
Voordeel is wel... met Nebahat aan het roer al de steun aan Griekenland wel stoppen.

Ing. eslapen | 25-02-12 | 16:17

Gezien de heersende PvdA-instelling 'onze voorkeur gaat uit naar een lesbische, gehandicapte, allochtone vrouw zonder noemenswaardige opleiding', vrees ik het ergste voor Sampsomp.

Biff Eagleburger | 25-02-12 | 16:17

Ps De ras-kaart past wel echt bij het socialisme, geen andere stroming duwt allo's zo in de slachtofferrol. Dat stigma heeft allo's zelf natuurlijk niets verder geholpen, integendeel. Beating the Racism Card www.americanthinker.com/2011/09/beatin...

seven | 25-02-12 | 16:17

Hölzenbein | 25-02-12 | 16:15

Jouw favoriete clown... ;-)

Fatwabuster | 25-02-12 | 16:17

-weggejorist-

leven zonder god | 25-02-12 | 16:16

Het politieke poppetjes spel domineert de media. In plaats van ons in de problemen te verdiepen, de oorzaken te isoleren en te elimineren kiezen we voor windowdressing en symptoombestrijding. Eindeloos alfa gelul en gamma stoelendans leidt tot een oneindige rij van zinloze compromissen.

Ons gevoel van onbehagen op straat en angst voor nieuwe gezichten die onze gevangenissen bevolken wordt gevangen in het gezicht van de o zo grote geperoxideerde leider. Zijn industriële Arische lokken vullen het machtsvacuüm wat ontstaan is door het jarenlange blinde beleidsmatige geloof in de multiculturele samenleving. Het geloof dat zo`n samenleving mogelijk is zonder enige inspanning.

Waarom zijn wij pas tevreden over een politieke stroming als deze een vlekkeloze leider heeft waar we ons mee kunnen identificeren? Wat is er mis met een partijprogramma, een volledige fractie, de leden of het bewezen trackrecord? We zien toch in Shell ook meer dan alleen Jeroen van der Veer?

Feynman | 25-02-12 | 16:16

@seven | 25-02-12 | 16:14
Ach ja daar kun je ook muslim invullen.

miko | 25-02-12 | 16:15

@Eurotokkie | 25-02-12 | 16:12
Wie?

Hölzenbein | 25-02-12 | 16:15

@H.Stiglitz | 25-02-12 | 16:10
Ik denk dat Wilders juist in zijn broek scheidT voor mensen als toffe dibi en nebahatje.

miko | 25-02-12 | 16:15

Wat Hölzenbein (hey hoi!) zegt op 16:09.... Samson wordt door elk VARA kanaal positief geplugd, de rest doet mee voor de bühne en is reeds bij het grof vuil gezet.

Fatwabuster | 25-02-12 | 16:14

Ik zie liever dat PvdA opgeheven wordt bij gebrek aan belangstelling/ capaciteiten van de leden.
Maar dat is mijn mening....

necrosis | 25-02-12 | 16:14

Dwingend stemadvies van de achterban: stemt allen Nebahat Albayrak! De enige echte serieuze kandidaat voor Partij van de Allochtonen.

Bertus Betonsloper | 25-02-12 | 16:14

Je schijnt het niet te mogen zeggen, maar zij is toch het nichtje?

vetkleppert | 25-02-12 | 16:14

@miko | 25-02-12 | 16:12
Ja hij is leuk. En wie wordt jouw Ad afgebroken mikado?

Hölzenbein | 25-02-12 | 16:14

Dat worden leuke discussie met Greet denk ik. Die kan er niet eens naar kijken...

Jos Brinkie | 25-02-12 | 16:14

Denk niet dat dit de leider heeft die de Pvda nodig heeft. Misschien wel de leider waar ze op zitten te wachten.

Maar dat zijn twee verschillende dingen.

pius | 25-02-12 | 16:14

De seksist & racist ! troefkaart 4.bp.blogspot.com/_6zH7tdatQUA/TQPYITs... heeft iedere socialist igv standaard op zak en komt tevoorschijn ongeacht welk tegenargument er ook gebruikt wordt.

seven | 25-02-12 | 16:14

@miko | 25-02-12 | 16:12

Degene die aanklopt natuurlijk.

ZKH EénOog | 25-02-12 | 16:13

Woehaa, deze muts aan het roer en de PvdA verwordt tot een splinterpartij. Daar kan geen Job Cohen tegenop.

Alexander de Kleine | 25-02-12 | 16:12

H.Stiglitz | 25-02-12 | 16:10 | + 0 -

Wilders staat al maanden buitenspel dus doet niet meer mee.

Eurotokkie | 25-02-12 | 16:12

Nu al zin in de confrontaties met Wilders. Wordt het Erdogan-teef of Poedel van de Bosporus?

H.Stiglitz | 25-02-12 | 16:10

Goed zo.Komt ze ook weer wat vaker in beeld.

miko | 25-02-12 | 16:10

Leuk, maar Samsom wordt het.

Hölzenbein | 25-02-12 | 16:09

frotteurist frenkie | 25-02-12 | 16:07 | + 0 -

Als ze wint gaat ze een boobjob doen .

Eurotokkie | 25-02-12 | 16:09

Ik zat er al op te wachten toen het op nu.nl stond

anisocorie | 25-02-12 | 16:08

Eerst nog even een paspoort kiezen.

vetkleppert | 25-02-12 | 16:08

gaat niet over tieten. -1 dus

frotteurist frenkie | 25-02-12 | 16:07

Hoezee!

Beter kunnen ze de 'bevooroordelende' nickname "Partij van de Allochtonen" niet bevestigen.

Doen dus!!

ZKH EénOog | 25-02-12 | 16:07

@Crocetta de la Rocha | 25-02-12 | 16:06
Hulde!

kapotte_stofzuiger | 25-02-12 | 16:07

Türlijk. Noeste arbeidster.

Normpje | 25-02-12 | 16:06

Met die zus van d´r op buitenlandse zaken.

Ratzing. | 25-02-12 | 16:06

d'oh!

Olc32 | 25-02-12 | 16:06

May the best man win ...

gentle giant | 25-02-12 | 16:06

d'oh!

Olc32 | 25-02-12 | 16:05

Hup Albayrak .

Eurotokkie | 25-02-12 | 16:05

Die moet wel lijsttrekker worden in dat excuusstruushol...

Tommygunner | 25-02-12 | 16:04

Omg geenstijl dit is wel heel erg, maar wel vrolijk :-)

T. Grimbek | 25-02-12 | 16:03

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken