Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

PVV Almere zo goed als kapot

pvvvisser.jpg Hee, nieuws over de Peeveevee. Gewoon omdat er wéér een stukje vertrouwen naar de PVV-kiezer toe afbrokkelt. Ene Marissa Visser ("er kan nog veel meer in Almere") is het namelijk niet eens met het PVV-beleid inzake "de invulling van het raadslidmaatschap" in de gemeenteraad van Almere. Dus dan stap je uit de fractie en ga je als zelfstandig raadslid in de éénmanspartij genaamd LPF Lijst Visser lekker verder met politiekje spelen. Net als de echte grote mensen zeg maar. Lachen, gieren, brullen. Met die eenmansfracties hebben wij goede tot zeer goede ervaringen. Wij noemen een Gonny van Oudenallen of een Lijst Ali Lazrak en u slaat zich ongetwijgeld bulderend van het lachen op de knieeen (of u kletst ze tegen de dijen) terwijl uw buik als een wilde heen en weer schudt. Ja lach maar. Het is toch wel een beetje zielig voor de Almeerse politiek. Ondertussen gaat op het kritische en vlijmscherpe weblog van Omroep Flevoland het speculeren naar het waarom van dit schisma gezellig verder. Is ze misschien getrouwd met een Pool? Houdt ze niet van meeuwen? Wilde ze bij de stadmariniers? Heeft ze door een brievenbus gepist? Er is niemand die het weet. Wat we wel weten is dat de PVV te A diep geschokt is waardoor het poepgooien reeds heeft aangevangen. Raymond de Roon bijt het spits af en werpt een voor de hand liggende drol in het gezicht van ex-raadslid Visser: "De beslissing is zonder overleg genomen. Er was sprake van een handreiking uit de fractie om de meningsverschillen op te lossen." Mooi. FITTIE! En denk een beetje aan de toon van het debat dames en heren. Henk en Ingrid lezen namelijk ook mee.

Reaguursels

Inloggen

Raymond de Roon bijt DE spits af! Brussen terug naar school in Rotterdam.

bruine kikker | 22-02-12 | 14:30

Simpele wetswijziging en het probleem is opgelost. Zetel alleen behouden bij behalen voorkeursdrempel, zo niet, teruggeven aan de partij.

RooibosU | 22-02-12 | 12:22

@ Stormageddon | 21-02-12 | 20:33

Meesterlijke beschrijving van ons staatsbestel. Helaas is dit al meer dan 40 jaar de werkelijkheid. Al die mensen die bashen op nieuwkomers in de politiek hebben soms misschien een punt maar laten zich wel voor het karretje spannen van de criminele organisatie zoals beschreven en zijn dus medeverantwoordelijk voor het instant houden hiervan. En parasiteren op de staat is in feite parasiteren op de belastingbetaler.

Elessir | 22-02-12 | 11:37

Ben nog steeds verbaasd dat zo veel mensen op dit zielige clubje gestemd hebben.
Wel een goede zaak dat de PVV zich zelf aan het opheffen is.

Hengelerweend | 22-02-12 | 11:28

Bij geen Stijl op de recactie, is altijd alles Peace en Vree, of... neemt men daar; op een achterbakse manier afscheid van elkaar! LOL.

ONS | 22-02-12 | 08:47

Hihi... de PVV weer.. *schaterlachen doet*

Diesel-Kuhlschrank | 22-02-12 | 08:42

als de pvda te vervelend wordt die backstabbers dan gooien wij van de pvv er nog een paar illegalen uit en heeft de pvda weer minder stemmen

Slurfje | 22-02-12 | 08:38

Hou eens op met die constante politieke zooi hier.

Necramonium | 22-02-12 | 04:19

Wat krijg je als je miss Piggy kuist met Kermit?
Moi!

A.Th. | 22-02-12 | 02:45

-weggejorist en opgerot-

opvliegende steen | 22-02-12 | 02:01

En toch was de PtdA bij een open, betaalde verkiezing daadwerkelijk bang voor het kapen van de partij door derden.

Een soort analoge internetverkiezing, waarvoor niet eens buitenstaanders nodig zijn. Lid worden van een zieltogende zielige ziekelijke poliklinieke partij met weinig leden kan ook, met als tijdens de zeer democratische ledenvergadering toegevoegde agendapunten het kwijtschelden van achterstallige contributies en het verkiezen van een partijlijder die ook na carnaval denkt Napoleon te zijn.

Gooische Vrijgezel | 22-02-12 | 00:56

Prins Fontainebleau | 21-02-12 | 20:22
Ja zoiets krijgt de eerste de beste asielzoeker ook.
Plus een woning, ingericht en wel.

de honden blaffen... | 22-02-12 | 00:28

Al Mere; Criminelenkwekerij der Nederlanden.
Dood en verderf wiert telig door de straten.
Potverdikkie

De-P(s)aus | 21-02-12 | 23:44

herstel @Stormageddon | 21-02-12 | 22:45
ik bedoel natuurlijk: "De auteur van de evenredige vertegenwoordiging en dus van een grotere rol van politieke partijen in de Nederlandse politiek is Troelstra."

Stormageddon | 21-02-12 | 23:07

@René40181216 | 21-02-12 | 22:31
Wat heeft dat er nou mee te maken? Hij heeft er voor gezorgd, door de evenredige vertegenwoordiging, dat de SDAP verdubbelde in de kamer. Daarbij bleef hij 1925 partijleider en hij werd veelvuldig geconsulteerd voor de grondwetsherziening 1922 door de Commissie Ruys de Beerenbrouck. Dus zijn invloed is zeker niet minder geworden na 1917.

Stormageddon | 21-02-12 | 22:52

Zit er ergens nog eentje daadwerkelijk voor de PVV in een raad?

En dan bedoel ik niet een raad van elf.

zeg maar jansen | 21-02-12 | 22:51

@René40181216 | 21-02-12 | 22:27
De evenredige vertegenwoordiging in de grondwet is van Troelstra. Dat is gewoon een feit. Met de zetelverdeling heeft dat verder geen reet te maken.
De auteur van de evenredige vertegenwoordiging en dus van een grotere rol van politieke partijen in de Nederlandse politiek is door Troelstra bedacht. Dan negeer je dat toch lekker? Zijn er nog meer feiten die je wil negeren?

Stormageddon | 21-02-12 | 22:45

Daarbuiten had Troelstra na zijn revolutieoproep in 1917 niet zo veel meer inspraak in de SDAP.

Maar dat zul je wel niet weten.

René40181216 | 21-02-12 | 22:31

@Stormageddon | 21-02-12 | 21:51

De SDAP had iets van 15 tot 20 % van dez zetels, ergo die grondwetswijziging is door de liberalen en de socialisten en de arp er doon gekomen.

Je bent inderdaad zo stom als hiervoor al aangehaald door anderen. Ik negeer je voortaan.

René40181216 | 21-02-12 | 22:27

@René40181216 | 21-02-12 | 21:38
*zucht*
Weet je dan echt helemaal niks van onze staatsinrichting? Kamerleden kunnen wetsvoorstellen en wetswijzigingen indienen en in stemming brengen, inclusief grondwetsherzieningen (allen moeten ze daarvoor een 2/3e meerheid hebben).
De Grondwetsherziening 1917 is 12 jaar voorbereid en Troelstra had zitting in de commissie Heemskerk en het voorstel tot evenredige vertegenwoordiging (hoofdstuk 3) kwam uit de koker van Pieter Jelles.

Als je nou echt niks weet, maak dan geen domme opmerkingen.

Stormageddon | 21-02-12 | 21:51

Marissa is van de huidige verwende patatgeneratie en heeft er niets voor over en geen kaas van gegeten.

frisenfruitig | 21-02-12 | 21:42

Het blijft zo verwonderlijk dat die PVV-ertjes die Geert om zich heen verzameld er allemaal zo intelligent uit zien. Dat die man niet inziet dat het op deze manier uiteindelijk helemaal niks gaat worden is eigenlijk een beetje zielig.

Gijssie | 21-02-12 | 21:40

@natte krant | 21-02-12 | 21:14
Dus niet. Staatsrechtelijk worden leden op persoonlijke titel verkozen, ook al halen ze zelf geen enkele voorkeurstem en komen ze binnen op het overschot van stemmen van andere kandidaten. De zetel is niet voor de partij.
(Zie ook @19:37 en @20:05.)

Stormageddon | 21-02-12 | 21:38

@Stormageddon | 21-02-12 | 20:05

Grondwetsherziening van Pieter Jelle Troelstra?
Laat je nakijken man, Troelstra heeft nooit in een regering gezeten.

René40181216 | 21-02-12 | 21:38

Ik merk het wel Joris is niet carnavallen.

kweetitwel | 21-02-12 | 21:36

Ingrid has left the building.

deministerpresident | 21-02-12 | 21:34

Ook alweer zo'n geblondeerde frikandel.

kweetitwel | 21-02-12 | 21:30

@natte krant

Staatsrechtelijk gezien niet.

Jaimy Fox | 21-02-12 | 21:30

PVV, amusementswaarde een tien en een griffel.

Jaimy Fox | 21-02-12 | 21:28

-weggejorist en opgerot-

meterhoofd | 21-02-12 | 21:27

Stormageddon | 21-02-12 | 20:37
Het leven is hard. En maar hopen dat je betoog ergens door een slim iemand word gelezen dan wel ergens in een zinvol archief terecht komt waar het misschien in de toekomst nog nut heeft want het klinkt zondermeer veelbelovend. Kijk en daarom stem ik op de PVV want die slopen dat partijensysteem zonder zelf een vinger uit te steken. Hoe meer hij ‘beweegt’ des te meer werken die anderen partijen zich in de problemen om de dood eenvoudige reden dat hij geen partij is. Het is meer een eenmans blok met een blonde ZZP'er als directeur en 24 houten koppen in de kamer. Valt er een houtenkop uit geen enkel probleem, kost weliswaar wachtgeld voor een paar jaar maar de PVV is de enige niet en je weet meteen die komen nooit meer terug als burgemeester, directeur van een woningbouwvereniging en al die andere baantjesverschaffers. En nu die partijen veel op elkaar lijken kunnen ze net zo goed een partij vormen nietwaar. En tot het zover is moeten wij ons behelpen met deze kneuzen.

idopane | 21-02-12 | 21:15

Vreemd dat men als eenmansfractie door kan. Die zetel behoort een partij waarvoor men verkozen was toe.

natte krant | 21-02-12 | 21:14

@terpetijnzeikert
Dat betekent dat je ofwel naar Lelystad op weg was ofwel ervandaan kwam. Da's niet zo best dus

Den Meester | 21-02-12 | 21:09

Ben vanmiddag met een intercity door Almere gereden, was een wereld ervaring. In 1 minuut die vreselijke stad gezien.

Terpetijnzeikert | 21-02-12 | 21:07

Christ wat een lillijke bakkes zeg, zeker een MIDNWTF

Den Meester | 21-02-12 | 21:07

Almere is ook het Athene van Nederland. Kunnen we dat stukje poldermodel niet doneren aan de Griekjes?

Kromst | 21-02-12 | 21:03

diksuik | 21-02-12 | 20:43 |
Getverderrie, voor dat genuanceerde gelul ga je maar naar Joop ofzo.
dzjebe | 21-02-12 | 20:48 | + -1 -

Draait een topic hier dan alleen maar om het spuien van je gif om er vervolgens vanaf te zijn? En als ik jouw reactie lees zit ik hier blijkbaar wel goed.

diksuik | 21-02-12 | 21:00

Huisvrouw, Pvv, Almere, parkeerplaatsen, moskee, dikke kop, wachtgeld, kortom een zak vol kots.

Dr.Thorvaldt | 21-02-12 | 20:52

@diksuik | 21-02-12 | 20:43
Moedige poging diksuik, maar helaas is het internet aangesloten op het open riool van de samenleving, wat zeg ik het IS het open riool van de samenleving. Ik wens u nog veel plezier.

borderliner | 21-02-12 | 20:48

diksuik | 21-02-12 | 20:43 |
Getverderrie, voor dat genuanceerde gelul ga je maar naar Joop ofzo.

dzjebe | 21-02-12 | 20:48

Het is jammer dat elke discussie hier eindigt in een soort van grondgevechten over welke partij er stom is en welke partij slechter georganiseerd. Hier wordt dan vervolgens altijd het argument bijgehaald dat iedereen hypocriet en subjectief is want bij iedereen gaat het mis om af te sluiten met het betitelen van mensen als politieke handlangers van Stalin, Hitler en al het kwaad dat je maar kan bedenken.

Wat je ook verder vind van de opvattingen van Wilders, dat er een mevrouw de partij verlaat doet daar verder weinig vanaf.

Zouden we het niet een keer over de on dan wel wenselijkheid van ideeën en maatregelen kunnen hebben. En dan het liefst met de grondhouding dat de geen waar je het niet mee eens bent ook het beste voorheeft met de samenleving alleen dit anders invult. Omdat iemand vindt dat Europa goed is voor de Nederlandse economie is het niet gelijk een eurofascist en omdat iemand zich afvraagt of de open grenzen geen problemen veroorzaken gelijk een nationalist.

diksuik | 21-02-12 | 20:43

Wat was ook alweer die link van dat meldpunt voor foute PVV'ers?

borderliner | 21-02-12 | 20:40

Zit ik godverdomme een lang antwoord te typen voor een iemand die ban krijgt. Mooi is dat.
Nou ja, voor het algemeen nut dan maar.

Stormageddon | 21-02-12 | 20:37

@Poolhond | 21-02-12 | 20:10
Het zijn vehikels voor het gelegaliseerd parasiteren op de staat - dat zelf ook weer een criminele organisatie is en een vehikel voor het parasiteren op de samenleving.
Voorbeeld: Een baantje in het openbaar bestuur is niet verkrijgen zonder partijlidmaatschap, zonder netwerk in Den Haag en zonder bestuurlijke ervaring in het openbaar bestuur op een vertegenwoordigende plaats (lees: gemeenteraad, Gedeputeerde Staten, 2e of 1e kamer). Hoe kom je daar: via de partijen. Politieke partijen zijn als octopussen die de samenleving in een wurggreep houden.
Als de partijen nu nog significante ledenaantallen hadden en leden en belangengroepen zich door partijen vertegenwoordigd wisten, dan zou het kunnen werken. Dat is allang niet meer zo, als het ooit al zo geweest is.

Wat je dus óók ziet is dat belangengroepen tegenwoordig niet meer via partijen invloed proberen te verkrijgen, maar rechtstreeks aanschuiven bij de beleidsambtenaren in het voortraject. Dat ondermijnt de vertegenwoordigende democratie. Jan Lul zonder lidmaatschap van een partij of een belangengroep wordt niet vertegenwoordigd, moet wel betalen en heeft nergens toegang toe, geen invloed en mag wel voor de flauwekul elke 4 jaar een vakje rood kleuren.

Welk vakje doet er eigenlijk niet toe, de partijen verschillen onderling nauwelijks, en alles moet toch via laffe compromissen worden besloten waar alle partijen een beetje invloed op mogen uitoefenen, maar niemand gelukkig mee is en iedereen evenveel over te klagen heeft. Als de macht en invloed in de rest van bestuurlijk Nederland maar via de partijkaders wordt geregeld en de samenleving kan worden gecontroleerd door de partijen met duurbetaalde en benoemde ex-politici, gecontroleerd door duurbetaald en benoemde ex-politici in Raden van Toezicht.

En dat is nog helemaal afgezien van de absurde vergoedingen en subsidies voor fracties, partijbesturen en "wetenschappelijke" instituten van partijbureaus. Walgelijke zelfverrijking. Wie bepalen die subsidies? De zittende partijen. Wie krijgen de subsidies niet? Niet zittende partijen (die daarmee ook zelden toegang krijgen, tenzij hele rijke suikeroom of rijke leden).

Wie mag daarvoor allemaal betalen? 3x raden.

Stormageddon | 21-02-12 | 20:33

@Superior Bastard | 21-02-12 | 19:54
Ik denk in mijn plemp ook zo veel!
Maar dat is niet op feiten gebaseerd, en dat van jou is ook maar een aanname toch?

deraderendraaien | 21-02-12 | 20:31

Fijn om de naam Gonn yva noUdenalllen weer eens te lezen, heb toch een beetje een zwak voor haar... Zie haar graag als nieuwe leider van de PvdA.

Harry Turtle | 21-02-12 | 20:23

@neemjemoederindemali

Mevrouw Visser vangt als vergoeding wel €1791,52 per maand + onkostenvergoeding. Tot de volgende verkiezingen is mevrouw tegenover niemand verantwoording schuldig. Zij hoeft niets te presteren, zij gaat ook niets presteren en vangt daarvoor een riante vergoeding (belastinggeld) waarmee zij al slapend en declarerend haar zakken kan vullen.

Prins Fontainebleau | 21-02-12 | 20:22

Good

Harry Turtle | 21-02-12 | 20:18

Nobody fucks with Gonny van Oudenallen: www.at5.nl/artikelen/36390/gonny-van-o...
Kijk haar gaan.
Marissa Visser mag absoluut niet in de schaduw staan van mijn 'favo (♥) dyslektieke politica'.

Niemands Knegt | 21-02-12 | 20:17

@LiebeMan | 21-02-12 | 19:24

Raadsleden vangen geen wachtgeld

neemjemoederindemali | 21-02-12 | 20:16

-weggejorist en opgerot-

Poolhond | 21-02-12 | 20:16

Onvermijdelijk voor een -partij- beweging die de grootste draaikont van allemaal blijkt. Behalve één duidelijk standpunt, dat op het gebied van haar anti-arabisme. Tevens een -partij- vereniging waar alle politieke gelederen gehouden zijn aan de politieke -idealen- hossels van her ObersturmWilders.

Ven1V1d1V1c1 | 21-02-12 | 20:16

Er zitten hier alleen maar Henk en Ingrids, dat heeft de site nu juist zo groot gemaakt!

Blafkonijn | 21-02-12 | 20:13

Let's Revolt!

oplichter | 21-02-12 | 20:13

-weggejorist-

Poolhond | 21-02-12 | 20:13

Mevrouw ziet er trouwens uit als een cassière van de ALDI, maar dat geheel ter zijde.

Prins Fontainebleau | 21-02-12 | 20:12

@dosis | 21-02-12 | 20:09

Fokking Briljant. ROFLOL.

pius | 21-02-12 | 20:11

oplichter | 21-02-12 | 20:09 |
Hij discussieert dat het een lieve lust heeft! Ik vind het er eigenlijk gewoon bij horen.

Gekte, genialiteit;
het internet maakt geen onderscheid.

dosis | 21-02-12 | 20:11

@ oplichter | 21-02-12 | 20:09

Had je nog wat on topic?
Als je wil gaan chatten moet je hier niet zijn. Discussieforum. Je zegt het zelf.

solidstate | 21-02-12 | 20:11

Dat politieke partijen (of criminele organisaties, zoals ik ze zou betitelen) een obstakel voor de democratie vormen, dat heb ik al vaker betoogd.

Waarom zijn politieke partijen volgens jou criminele organisaties, Stormageddon?

Poolhond | 21-02-12 | 20:10

pius | 21-02-12 | 20:06 |
Man man man, de PVV ís de Rest van Nederland. Ze hebben nu zelfs hun grootste fans over de zeik:
www.youtube.com/watch?v=GQLY1Bhb8l8

Ja, ben thuis. Bel maar aan ;)

dosis | 21-02-12 | 20:09

@solidstate | 21-02-12 | 20:06 | + 0 -
Dit is zeg maar een soort van *kuch* discussieforum.
Misschien moet je wat voor jezelf gaan doen.
Lekker rustig.

oplichter | 21-02-12 | 20:09

@solidstate | 21-02-12 | 20:06

Daar was ik toch al mee bezig. Zie pius | 21-02-12 | 20:00

Of kan je niet lezen?

pius | 21-02-12 | 20:08

@ 20:05
maart = maar

Stormageddon | 21-02-12 | 20:07

mensen, we dwalen af! Waar het natuurlijk om gaat, is de suggestie: "Heeft ze door een brievenbus gepist".
Voor een man is dat uiteraard goed te doen, maar voor deze Marissa? Mij lijkt de enige oplossing, dat ze eerst de klep opent en blokkeert zodat hij niet meer dichtvalt. Vervolgens haar blote kont tegen de opening duwt en vanuit haar eigen gleuf achterwaarts in de andere gleuf pist.
Verdere suggesties welkom.

reagierder | 21-02-12 | 20:07

@dosis | 21-02-12 | 20:05

Ik heb jou gebeld. Ben je bereikbaar?

En de PVV ja.

Tis wat.

pius | 21-02-12 | 20:06

@ pius | 21-02-12 | 20:00
Het kan me eigenlijk geen fuck schelen wat je denkt. Ik heb een beetje genoeg van jouw tegeltjeswijsheden die geen fuck met de discussie te maken hebben.

Je HOEFT mij niet aan te spreken dus vanaf nu gelieve je wijneuserige arrogantie aan iemand anders besteden graag.

solidstate | 21-02-12 | 20:06

Geenstijl Commentwars.
Aflevering zes.

"pius maakt vrienden"

Alles goed verder, heren? Gelukkig is daar weer de PVV om te polariseren in de panelen.

dosis | 21-02-12 | 20:05

@Tarak | 21-02-12 | 19:43
Ja, zo was het! Onder Thorbecke. Dan mis je de grondwetsherziening van Pieter Jelles Troelstra. Toen is de evenredige vertegenwoordiging ingevoerd (om opportunistische redenen van de proto-PvdA, little wonder), omdat zij bij het algemeen kiesrecht en een grote arbeidersbeweging in het stelsel van Troelstra ondervertegenwoordigd zouden worden.
De huidige grondwet heeft die twee gedachten nog steeds. De oorspronkelijke (partijloze) van Thorbecke en de vernieuwde (partijpolitieke) van Troelstra.
Je kunt eigenlijk principieel niet gelijktijdig én persoonlijke vertegenwoordiging hebben en evenredige vertegenwoordiging, maart in deze polder- dan wel bananenmonarchie kan het wel. (Of nou ja, we modderen ermee aan)

Dat politieke partijen (of criminele organisaties, zoals ik ze zou betitelen) een obstakel voor de democratie vormen, dat heb ik al vaker betoogd.

Stormageddon | 21-02-12 | 20:05

Dat maakt het amusant.

oplichter | 21-02-12 | 20:03

@Poolhond | 21-02-12 | 19:55 | + 0 -
"Je bent simpelweg gewoon één van de meest stompzinnige en kortzichtige mensen die hier reageren (ik lees al wat langer mee...)"
-
They're all over the place.

oplichter | 21-02-12 | 20:02

WachtgeldVisser.
Komt in het hele spectrum voor, maar deze heeft ook nog haar achternaam mee.

Jackanders | 21-02-12 | 20:00

@solidstate | 21-02-12 | 19:54

Dat zal waarschijnlijk in je dromen geweest zijn want jij lult nog geen dronken hoogzwangere en meervoudige gehandicapte Oekraïense ganzenhoedster in de hoek.

Maar het ga je goed verder natuurlijk. Dat spreekt voor zich.

pius | 21-02-12 | 20:00

solidstate | 21-02-12 | 19:51
Dat de druiven zuur zijn, begrijp ik best.
Het externaliserende karakter van je eerdere tegeltje @19.37 minder.

Strangetown | 21-02-12 | 19:59

Elke keer als ik iets lees over de PVV die aan het falen is, voelt dat als een bevestiging van wat ik al lang dacht.

overVecht | 21-02-12 | 19:57

@ Poolhond | 21-02-12 | 19:44

Is niet het eerste geval, noob.

solidstate | 21-02-12 | 19:46 | + -2 -

Noob?

Moet ik eerst een toelatingsexamen afleggen om hier te mogen reagern, of moet ik eerst ontgroend worden?
Dat soort onzin heb je misschien binnen korporale kringen, maar dat heeft weinig te maken met het echte leven.

Je bent simpelweg gewoon één van de meest stompzinnige en kortzichtige mensen die hier reageren (ik lees al wat langer mee...)

Poolhond | 21-02-12 | 19:55

Eigenlijk moeten we eens stilstaan bij de geweldige stunt die Wilders met de PVV doet op dit moment. Zo'n grote partij die zelfs meeregeert in zo'n korte tijd zonder partijstelsel waarbij de boel toch nog bij elkaar blijft. Dat lokale geneuzel geeft alleen maar aan hoe knap het op landelijk niveau is dat de PVV er nog is. Sowieso bestaat lokaal bestuur voornamelijk uit incompetent uitschot met een grote bek. Uitzonderingen daargelaten (uiteraard!).

dzncknmbsttnt | 21-02-12 | 19:55

deraderendraaien | 21-02-12 | 19:50 | + -1
Ik denk dat haar de mate van inspraak in het te voeren beleid nogal is tegengevallen.

Superior Bastard | 21-02-12 | 19:54

Geert zou gewoon lid van de SP moeten worden.
Zal ie nog ver komen.

oplichter | 21-02-12 | 19:54

@ pius | 21-02-12 | 19:50

Ik heb je verschillende keren totaal in een een hoekje geluld. Dat maakt jou dan een nog grotere dorpsgek van GS dan ik. Ik ga niet meer in op je hersenloos getroll, vandaag. Dus lul maar tegen je jezeluFFF.

solidstate | 21-02-12 | 19:54

Nieuws uit Almere bereikt me gewoonlijk niet, maar gelukkig betreft dit de PVV dus zit de landelijke media er bovenop. Tenzij het een succesverhaal was natuurlijk, dan hadden we er niets van vernomen.

Boyo | 21-02-12 | 19:53

pius | 21-02-12 | 19:49

Ga je nu persoonlijk iemand aanvallen? Argumenten te kort?

solidstate | 21-02-12 | 19:51

@solidstate | 21-02-12 | 19:49

Noem jij die hallucinogene aberraties van jou argumenten?

pius | 21-02-12 | 19:50

@ pius | 21-02-12 | 19:38
Ze zou best hetzelfde soort zuigerT als jij kunnen wezen. Eigenlijk een SP/PvdA muts die bij de PVV gaat om de PVV te veranderen naar een pvda 2.0. Als blijkt dat het niet lukt geeft ze niet haar zetel op zoals het hoort maar gaat nu lopen huilen dat ze het eigenlijk niet eens met de PVV.

Duidelijk geval. Zo is dat.
solidstate | 21-02-12 | 19:42 |

Vergeet je je aluminium hoedje niet op te zetten? Of was Cohen volgens jou ook een infiltrant die door de PVV betaald werd om de PvdA om zeep te helpen? Blijft lachen met jou.

Prins Fontainebleau | 21-02-12 | 19:50

Is Visser soms verlieft geworden op een Mo die haar een schaap cadeau heeft gedaan met valentijn?

Wil ze liever gaan voor makkelijk geld?

Moet ze te vroeg opstaan?

Wil ze Rita laten zien dat zij het beter kan?

Is ze geïnspireerd door de film over the iron lady?

Vragen ... vragen! iemand die de echte reden kent?

deraderendraaien | 21-02-12 | 19:50

@Poolhond | 21-02-12 | 19:44

Solid is de dorpsgek van Geenstijl. En dan ben je dus echt een dorpsgek hè.

Dat is geen kattepis.

pius | 21-02-12 | 19:49

Ze heeft wel een echt PVV-hoofd.

brutus68 | 21-02-12 | 19:49

pius | 21-02-12 | 19:47

Oh god ga je nu persoonlijk iemand aanvallen? Argumenten te kort?

solidstate | 21-02-12 | 19:49

@solidstate | 21-02-12 | 19:42

De elasticiteit van jouw hersenen is bewonderenswaardig. Hebben ze je al eens onderzocht op paranoia wanen trouwens?

Of ga ik nu te ver.

pius | 21-02-12 | 19:47

@ Poolhond | 21-02-12 | 19:44

Is niet het eerste geval, noob.

solidstate | 21-02-12 | 19:46

Lijkt wel of de PVV (of geinfiltreerd) zichzelf bewust aan het kapot maken is.
Het is te hopen dat er snel een nieuwe politicus met wat meer verstand opstaat om het gat van de PVV te vullen.

willie1971 | 21-02-12 | 19:46

argumenteren = argumenten (iets te snel getypt)

Poolhond | 21-02-12 | 19:45

En na twee jaar PVV in de gemeenteraad is Almere zo'n beetje de onveiligste gemeente van het land. In plaats van aan het werk te gaan vechten ze elkaar de tent uit. Lamstralende tokkies.

Superior Bastard | 21-02-12 | 19:45

Ze zou best hetzelfde soort zuigerT als jij kunnen wezen. Eigenlijk een SP/PvdA muts die bij de PVV gaat om de PVV te veranderen naar een pvda 2.0. Als blijkt dat het niet lukt geeft ze niet haar zetel op zoals het hoort maar gaat nu lopen huilen dat ze het eigenlijk niet eens met de PVV.

Duidelijk geval. Zo is dat.
solidstate | 21-02-12 | 19:42 | + 0 -

Lacht zich altijd rot om de argumenteren van solidstate... (NOT eigenlijk: te triest voor woorden)

Poolhond | 21-02-12 | 19:44

@Stormageddon | 21-02-12 | 19:37 | + 0 -

De Grondwet hinkt helemaal niet op twee gedachten, de grondwet zegt: persoonlijke vertegenwoordiging.

Politieke partijen zijn pas later ontstaan, en je kunt je twijfels hebben hoe democratisch politieke partijen zijn. Niet mijns inziens. Politieke partijen zijn juist een hindernis voor het goed functioneren van de democratie en misschien is de democratie wel gebaat bij een verbod op politieke partijen.

Tarak | 21-02-12 | 19:43

Jenny Zerfowski.... die gaat nog groot worden...

overVecht | 21-02-12 | 19:43

@ pius | 21-02-12 | 19:38
Ze zou best hetzelfde soort zuigerT als jij kunnen wezen. Eigenlijk een SP/PvdA muts die bij de PVV gaat om de PVV te veranderen naar een pvda 2.0. Als blijkt dat het niet lukt geeft ze niet haar zetel op zoals het hoort maar gaat nu lopen huilen dat ze het eigenlijk niet eens met de PVV.

Duidelijk geval. Zo is dat.

solidstate | 21-02-12 | 19:42

Einde van de Domheid | 21-02-12 | 19:27 |
En dan hebben we het nog niet eens over Lijst Pin Fortuijn gehad! Ik bedoel maar.
Dit kan best eens hé-le-maal goed komen ;-)

dosis | 21-02-12 | 19:42

In dit geval is het een "een-vrouwsfractie" hoor.

rechtvaardigerechter | 21-02-12 | 19:39

Goedver, ik haat filmpjes die starten zonder dat je play klikt.

John McClane | 21-02-12 | 19:38

@solidstate | 21-02-12 | 19:37

LOL. Jij bent echt fenomenaal.

Op een bepaald gebied althans.

pius | 21-02-12 | 19:38

Beetje de blond-rechtse lokale versie van Sharon Dijksma. En ze zal waarschijnlijk niet veel slimmer zijn.

pius | 21-02-12 | 19:37

@Alph Bolkenstein | 21-02-12 | 19:33
Dat betekent een grondwetswijziging. Onze vertegenwoordigende democratie heeft een weeffoutje: het hinkt op twee gedachten. In plaats van ofwel persoonlijke vertegenwoordiging ofwel evenredige vertegenwoordiging probeert onze grondwet én én. Dat schuurt al 100 jaar, maar blijkbaar nog niet hard genoeg.

Stormageddon | 21-02-12 | 19:37

Lijkt me de PVV niet aan te rekenen. Zal me niets verbazen als blijkt dat deze mevrouw van doorgewinterde pvda'ster naar de PVV is overgestapt.

Dus meer, het zoveelste geval linkse infiltratie.

solidstate | 21-02-12 | 19:37

@Stormageddon | 21-02-12 | 19:31

Klopt.

Er valt niet zoveel te verzieken door gemeentes die overeind gehouden door een capabeler ambtenarenapparaat dan verwacht de ingeboren incompetenties van de gemeenteraden vaak wel overleven.

In de iets kleinere steden en kleiner althans.

pius | 21-02-12 | 19:36

Ze moet die zetel gewoon teruggeven aan de PVV. Denken dat kiezers werkelijk speciaal voor mevrouw Visser gekozen hebben is botweg arrogant...

Tommygunner | 21-02-12 | 19:36

En weer een PVV opportunist.
Word er een beetje moe van.

Ars Vivendi | 21-02-12 | 19:35

Wat LiebeMan zegt.
Zakken vullen is ook PVV-ers niet vreemd.

Pastor Sippenhaft | 21-02-12 | 19:34

Hoog tijd voor een wetswijziging. Iemand mag alleen in gekozen bestuursorgaan blijven als ze voldoende voorkeurstemmen had voor een zetel. Zo niet: wegwezen en de zetel terug aan de partij geven, want daar heeft de kiezer aan wie je je zetel dankt, op gestemd. Niet op jou troela.

Alph Bolkenstein | 21-02-12 | 19:33

@vetkleppert | 21-02-12 | 19:31

LOL

pius | 21-02-12 | 19:32

Wat een Tante Poes is dat, zeg. Met d'r Croma-bakkes.

vetkleppert | 21-02-12 | 19:31

'Lijst Visser'?
Bij een 'lijst' verwacht je toch minstens meer dan één...

Simon de Danser | 21-02-12 | 19:31

Het grote voordeel van een eenmansfractie is wel dat het enorm veel tijd scheelt. Je hoeft nooit meer naar die vervelende fractievergaderingen waar je toch nooit gelijk krijgt en je moet schikken naar de wil en meerderheid van anderen.

En ach, een gemeenteraad heeft (helaas) sowieso weinig in de melk te brokkelen. 80% van het werk van een gemeente is tegenwoordig een uitvoeringstaak van de rijksoverheid, verplichte dingetjes, en de overige 20% zijn zaken waar je politiek niet echt op kan scoren, want dat gaat over basisvoorzieningen die iedereen gewoon geregeld wil zien: vuilnis, straatverlichting, riolen, scholen, zwembaden, bibliotheken en sportvelden. Daar is weinig eer te behalen, en zeker in deze bezuinigingstijden niet.

Stormageddon | 21-02-12 | 19:31

Je vraagt je toch af op welke manier zo'n Mevrouw visser de Nederlandse cultuur symboliseert.

pius | 21-02-12 | 19:31

de kaffer van het koren scheiden.

dogbitedog | 21-02-12 | 19:30

Ik zou haar trouwens niet doen.

Generaal P. | 21-02-12 | 19:29

Eenmansfracties niet onderschatten Bert.
De grote roerganger ging haar voor met 'lijst Wilders'.
Je weet niet tot wat voor moois dat kan leiden.

Einde van de Domheid | 21-02-12 | 19:27

Partij Voor Volksverlakkerij

Moondance | 21-02-12 | 19:26

Rustig een eenmansfractie beginnen om daarna aangenaam wachtgeld te ontvangen. Goed geregeld.

LiebeMan | 21-02-12 | 19:24

Almere word al minder.

pius | 21-02-12 | 19:24

Ik heb een mooiere titel: De domme koe verlaat de stervende partij - door BertBrussen

Ordentelijk | 21-02-12 | 19:23

Als het vertrek van 1 minderwaardig raadslid het 'einde' van de partij betekent, wat betekent het vertrek van Cohen dan voor de PvdA?

Generaal P. | 21-02-12 | 19:22

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken