Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Duidelijk: Nederland wil geen kinderpardon.nu

huilmauro.jpgHet emotionele dwangbevel Kinderpardon.nu loopt nog steeds. Immers, de makers dreigen alle gewortelde kinderen die het land uitgezet worden stuk voor stuk tot publiciteitsstunts te maken a la Mauro als Nederland niet massaal tekent. Althans, ze brengen het andersom, namelijk dat wie tekent helpt voorkomen dat al die zielige asielzoekertjes tot nationaal fap-object worden gebombardeerd, maar het komt op hetzelfde neer. Het zijn immers dezelfde mensen die politiek gezien de Mauro's van deze wereld claimen voor hun betrokkenheidsshow, die nu ook met dit Kinderpardon-initiatief komen. Om de dreiging kracht bij te zetten, is er alvast een Doomsday Jr. video geproduceerd. Allemaal mooi en aardig, zo'n spetterende feelgood campagne, maar Nederland is niet overtuigd. Slechts 25 gemeenteraden steunen het kinderpardon. En de petitie is tot nu pas door 118.000 mensen ondertekent. Waaronder een hele zwik ego opkrikkende BN'ers die er prima branding in zien. Dat zijn dus 25 van de 415 gemeenten (6%) en 118k van de 16,6 miljoen Nederlanders (0,7%). Niet echt wat je zegt een overdonderende meerderheid op grond waarvan drastische maatregelen moeten worden getroffen om het wetboek aan te passen. Bovendien snapt de overgrote meerderheid die niet tekent, dat zo'n petitie vooral symboolpolitiek is. Het heeft namelijk geen enkele bindende waarde of vergaande consequentie, al zou elke Nederlander en zijn moeder er een krabbel onder zetten. Kinderpardon.nu is er vooral voor het geweten van de ondertekenaars, niet voor die uitzetkiddo's. En het feit dat de campagne hartgrondig faalt, geeft aan dat 99,3% van de Nederlanders dat snapt. Er is hoop voor dit land.

Reaguursels

Inloggen

Gister zijn weer 3 moties aangenomen in gemeenteraden. 28 and counting.

1 louder | 07-02-12 | 11:35

springen die mongolende bners ook zo voor onze oudjes in de bres gloeiende gloeiende tering .

mamma5506 | 07-02-12 | 11:23

*Sorry, ik kan er geen touw meer aan vastknopen*
Generaal Nguyen Giap | 06-02-12 | 22:36 |

Heb gekeken op die site Niburu, maar dat planten met elkaar communiceren interesseert me niet echt ;)
Misschien dat deze link helpt bij het begrijpen van libertarisme www.vrijspreker.nl/wp/2011/02/libertar...

_Libertariër_ | 06-02-12 | 22:42

_Libertariër_ | 06-02-12 | 22:18
Misschien moet jij jezelf eens aanmelden op de 'Niburu' website.
Lijkt me echt iets voor jou!
*Sorry, ik kan er geen touw meer aan vastknopen*

Generaal Nguyen Giap | 06-02-12 | 22:36

'waarom dient de roomblanke Henk, Ingrit, Marijke, Paul, Amber etc. zich wel aan 'de wet' te houden en de roetzwarte minderjarige asielzoeker Mauro niet'?
Generaal Nguyen Giap | 06-02-12 | 22:08 |

Ken je het spreekwoord:
"de kerk in het midden laten"?
Dat doe jij met de wet, ik niet.
Antwoord op je vraag: mits de wet enkel en alleen bedoeld is om persoonlijke vrijheid en eigendomsrecht te waarborgen, moet iedereen zich aan die wet houden.

Maar de wet steekt zo niet meer in elkaar, de wet wordt gebruikt om individuele vrijheid in te perken waar mogelijk en die wet maakt van staat een gelegaliseerde mafia, dankzij collectivistische linksdenkers..

_Libertariër_ | 06-02-12 | 22:18

_Libertariër_ | 06-02-12 | 21:43
Wat heb jij toch met pensioenen?
Probeer de discussie niet op een ander spoor te leiden want we hebben het hier niet over Griekenland of ons pensioen.
De kern van de discussie is; 'waarom dient de roomblanke Henk, Ingrit, Marijke, Paul, Amber etc. zich wel aan 'de wet' te houden en de roetzwarte minderjarige asielzoeker Mauro niet'?
Wat is het verschil tussen die twee?
Leg eens uit!

Generaal Nguyen Giap | 06-02-12 | 22:08

Generaal Nguyen Giap | 06-02-12 | 21:32 |

De wet is oorspronkelijk gemaakt om mensen te beschermen.
De staat was oorspronkelijk bedoeld om eigendomsrecht en vrijheid te beschermen dmv de wet.
Die huidige wet zegt dat kinderen zomaar crimineel kunnen zijn en bvb ook dat pensioensgeld bedoeld is voor Griekenland om maar een voorbeeldje te noemen.

Op morele gronden heb ik werkelijk schijt aan de wet en aan verdragen die politici niet namens mij tekenen.
Nu kun je zeggen dat ik deelnemer aan ben aan die wet, maar mijn opdracht, goedkeuring of handtekening zul je nergens vinden.

_Libertariër_ | 06-02-12 | 21:43

_Libertariër_ | 06-02-12
We zijn niet in discussie over pensioenen maar over het feit dat minderjarige asielzoekers ook wetten en verdragen dienen te respecteren zoals iedereen.
Leeftijd wordt nergens op aarde als excuus geaccepteerd om de wet te mogen overtreden.
Over ons pensioen hebben we het misschien een andere keer.

Generaal Nguyen Giap | 06-02-12 | 21:32

_Libertariër_ | 06-02-12 | 21:17 |
Aanvulling: en iemand anders zou natuurlijk geen aanspraak kunnen maken op jouw zelfbeschikking :)

_Libertariër_ | 06-02-12 | 21:19

Generaal Nguyen Giap | 06-02-12 | 21:01 |
Tja, volgens die wetgeving kunnen politici jouw pensioen ook weggeven aan Griekse politici .. Je kunt het vanuit het oogpunt vanuit die wet bekijken, of vanuit moreel oogpunt, vanuit moreel oogpunt zou jij nooit verplicht financieel op moeten draaien voor vreemdelingen, Grieken, allochtone kinderen etc .. maar zou je ook geen zeggenschap hebben over de zelfbeschikking van iemand anders ..

_Libertariër_ | 06-02-12 | 21:17

Generaal Nguyen Giap | 06-02-12 | 21:01

Aanvulling: het is gewoon dus weer terug naar papa en mama voor deze jong volwassenen.

Generaal Nguyen Giap | 06-02-12 | 21:05

_Libertariër_ | 06-02-12
Je kan er lang of kort over lullen, maar ook een minderjarige asielzoeker heeft zich te houden aan Nederlandse wetten en internationale verdragen, en blijkbaar vinden de nederlandse Rechters dit ook want anders hadden ze wel een verbijfstatus gekregen.

Generaal Nguyen Giap | 06-02-12 | 21:01

Nederland heeft hun opvoeding en opleiding betaald en heeft daarmee aan haar verplichting voldaan.
Generaal Nguyen Giap | 06-02-12 | 20:37 |

Weer zo'n socialistische collectievist?
"Nederland" en "collectieve middelen"

_Libertariër_ | 06-02-12 | 20:46

_Libertariër_ | 06-02-12
Geen van die kinderen heeft ooit een Rechter gezien.
Ze mochten alleen tot hun 18de verjaardag in Nederland verblijven omdat alleenstaande minderjarige asielzoekers volgens een door Nederland ondertekend verdrag nooit voor deze leeftijd uitgezet mogen worden ook al is vanaf het moment dat ze Nederland binnenkomen zonneklaar dat ze volgens de internationale verdragen niet in aanmerking komen voor een verblijfsstatus.
Nederland heeft hun opvoeding en opleiding betaald en heeft daarmee aan haar verplichting voldaan.
Uitzetten!

Generaal Nguyen Giap | 06-02-12 | 20:37

Ze mogen wel blijven maar dan moeten ze meteen aan het werk.
Smalhout | 06-02-12 | 19:55 |

Waarom?
Als een meisje later huisvrouw wil worden, MOET zij aan het werk?
Probleem is dat met alle geweld de vulgaire verzorgingsstaat in stand wordt gehouden, waarvan deze onschuldige mensen nu slachtoffer worden, net als dat de belastingbetaler slachtoffer is van het in stand houden van het a-sociale systeem.

_Libertariër_ | 06-02-12 | 20:17

Ze mogen wel blijven maar dan moeten ze meteen aan het werk.

Smalhout | 06-02-12 | 19:55

medusa324 | 06-02-12 | 19:37 |
Pardon is ook een belachelijke term bedenkende dat onschuldige goed aangepaste minderjarige kinderen voor een rechter moeten verschijnen alsof het misdadigers zijn die met voorbedachte raade Nederlandse belastingbetalers komen beroven.

_Libertariër_ | 06-02-12 | 19:53

Je zegt pardon als je iets fout hebt gedaan. Deze mensen zijn uitgeprocedeerd. Daar is niets fout aan gegaan. Blijkbaar hebben zelfs de rechters in deze gevallen geoordeeld dat er geen reden is om verblijf te geven. Hoezo dan, pardon? Pardon voor onze regels? Pardon voor onze rechters? Pardon dat we nooit, maar dan ook nooit onze rug recht kunnen houden?

medusa324 | 06-02-12 | 19:37

Het is duidelijk. Nederland wil geen kinderpardon, maar staat te springen om acta! Opzouten met kinderen en internetvrijheid.

Romanov | 06-02-12 | 19:22

Ondertekent? Derug naar Angola dodtad je goet Neterlants leerd schrijven, popje!

Captain America | 06-02-12 | 19:06

juist de "asielzoekers" die hier naar toe komen hebben vaak helemaal geen politieke problemen; er zijn slechts economische redenen voor het vluchten en dat is begrijpelijk hoor, men wil niet op een berg met slechts stenen om zich heen leven... links wil ons doen geloven dat die zielige verhalen kloppen en ik vrees dat ze dit ook doen met milieu problematiek.. etc.. de truc is om bepaalde zaken uit hun context lichten en deze uitvergroten; dat is politiek, je wordt belazerd en bedonderd zowel door links als rechts met hun spindockters en reclameburo"s. deze populistische methodiek is overgenomen van adolf die wel pap van luste van propaganda.. dibi en uber arbeider spekman lusten die pap ook wel.

van lith de jeude | 06-02-12 | 18:12

Kunnen wij misschien ontwikkelingshulp uit Angola krijgen.
bosbaan | 06-02-12 | 17:36 |

Ik ben tegen ontwikkelingshulp, ook tegen iedere vorm die vrijhandel in de weg staat, zoals importbelastingen. Dus ook tegen ontwikkelingshulp uit elk ander land naar Nederland. De gevolgen van ontwikkelingshulp, van staat naar staat, zijn trouwens dat de Afrikaanse leiders het welzijn van haar burgers helemaal geen barst kan schelen. Als de corrupte geldstroom hun maar in het zadel houdt.

_Libertariër_ | 06-02-12 | 18:11

jammer voor de kiddo's. grenzen dicht voor alle buitenlanders ongeacht leeftijd vol is al overvol in heel europa. nu alleen nog het werkschuwe niet naar school willende, stelende, rovende, ver boven de ongelovige noordeuropeaan verheven moslimtuig deporteren naar de zandbak. misschien dat t dan nog wat wordt in de toekomst.

kaplaarzenverkoper | 06-02-12 | 18:07

Worteling, een gezochte,onzinnige maar vooral doorzichtige vondst van activistische orthopedagogen en asieljuristen om hun clientèle alsnog de felbegeerde asielstatus te bezorgen.
Sinds mensenheugenis is sprake van emigratie van families met kinderen. Worteling is nooit een item geweest.
Een gemakzuchtige, onnozel statement van deze, voorlopig, 25 gemeenteraden. Ik mag hopen dat bij Leers en (meerderheid) tweede kamer het gezond verstand zegeviert.
Een 'kinderpardon', het zoveelste in de rij, maakt het asielbeleid definitief ongeloofwaardig en zal een funeste uitwerking hebben. Echte vluchtelingen die ik spreek, inmiddels in bezit van verblijfsvergunning, tonen zich, niet voor het eerst overigens, hogelijk verbaasd over zoveel naïviteit.

justinianus | 06-02-12 | 17:37

Angola blijkt een stinkend rijk land te zijn volgens Saskia Dekker,veel grondstoffen,er zijn veel banen en universiteiten. Kunnen wij misschien ontwikkelingshulp uit Angola krijgen.

bosbaan | 06-02-12 | 17:36

De schuld ligt dan ook niet bij de (terechte) rechtsere koers op het gebied van immigratie, maar bij het feit dat ons land zo 'humaan' is om de papa's en mama's van deze kinderen -en als zij het niet doen, dan adviseren en/ of doen die hippies van een asielrechtadvocaten het wel in hun plaats- die 10 000 keer door kunnen blijven procederen nadat de minister heeft gezegd dat ze toch echt terug naar het land van herkomst moeten. In die periode van 'doorprocederen' groeien de kinderen op in NL. Geen wonder dat ze 'Vernederlandsen' en dat het uiteindelijk zielig is dat ze toch terugmoeten. Die ernstige fout in het Nederlandse asielrecht moet dan ook eerst aangepakt worden en daar hoor je maar weinigen over. Toch zou het daar juist over moeten gaan! Dus petitie tegen de mogelijkheid om eindeloos door te procederen zou meer op zijn plaats zijn!

JB86 | 06-02-12 | 17:25

Hoe zijn die kinderen hier gekomen? Geboren in AZC's? Dan hadden die ouders maar geen kinderen moeten maken, dat doe je niet als je situatie zo onzeker is. Of is het een beetje chantage?

Barbertjehangt | 06-02-12 | 16:29

Tegen kinderen moet je nooit pardon zeggen. Want dan luisteren ze helemaal nooit meer. Dat weet toch iedereen...

F. von Zeikhoven | 06-02-12 | 16:05

Iets met Zout en Op.

Boomschade | 06-02-12 | 15:42

zeurpiet als ik ben:
een van de redenen dat ik gs blijf lezen is het over het algemeen uitstekende en vaak vernieuwende taalgebruik.
helaas zit in dit stukje een vergissing.
het voltooid deelwoord ondertekent wordt met een d aan het eind geschreven.
gewoon doorgaan,
greetz, hamer.

hamer-beitel | 06-02-12 | 15:35

@eerstneukendanpraten | 06-02-12 | 13:56
Weet je wie dat ook zeiden?
"Zeg sCHeveningen"
"sJevenienung"
Knal!

Dr. Utker | 06-02-12 | 15:25

Een uitgezet kind kan je toch ook ondersteunen als je zo betrokken bent.. Waarom moet dat nou zo nodig weer uit de algemene middelen? Hun hobby, niet de mijne!

dugo | 06-02-12 | 15:17

verschrikkelijk tendentieus van Sjonny. Laten we vergelijken: De petitie van Henk Bres die opriep om Pedoclub Martijn te verbieden kreeg maar 72k handtekeningen (0,4% van Nederland). Dat betekent dus at 99,6% van Nederland Pedoclub Martijn een warm hart toedraagt, en vooral wil dat er een afdeling in iedere gemeente van het land komt niet waar?

Moondance | 06-02-12 | 15:07

"Bovendien snapt de overgrote meerderheid die niet tekent, dat zo'n petitie vooral symboolpolitiek is."
Dacht dat GS het online actievoeren steunde. :? 99,3 snapt dus dat online actievoeren niet werkt.

Itastijl | 06-02-12 | 14:52

Al kijk ik mijn raam uit zie ik alleen maar verpauperde flatgebouwen.
Semper Pecunia | 06-02-12 | 14:42 |

Ja, dat hebben die minderjarige oorspronkelijk allochtone kinderen gedaan, ze hebben de verf van die flatgebouwen geschraapt en op de galerij gescheten.

_Libertariër_ | 06-02-12 | 14:48

@Jezus_Boeddha | 06-02-12 | 13:58
Wat is er precies positief aan om alle "asiel"kinderen te laten blijven.
Persoonlijk ga ik er van uit dat er in de meeste gevallen geen grond is om ze hier te laten blijven. Is die er wel? Dan voorziet de wet daar al in.
Zomaar allemaal laten blijven is vragen om meer zielige kindjes, die moeten hier vervolgens ook allemaal blijven.

mvdwarsligger | 06-02-12 | 14:47

Ik blijf gewoon doorzeiken dat die kinderen hier moeten blijven en dat Tofik Dibi op dit punt een goede actie gestart heeft. En bedankt voor de minpunten. Mochten er best meer zijn.

Jezus_Boeddha | 06-02-12 | 14:42

Vooral reclame voor maken slimmerds.
Alsof Nederland nog niet vol genoeg is.
Al kijk ik mijn raam uit zie ik alleen maar verpauperde flatgebouwen.

Semper Pecunia | 06-02-12 | 14:42

ja maar dit gaat niet over uitvreters he.
rsd87-- | 06-02-12 | 14:36 |

Zonder subsidies, uitkeringen, verplichte sociale verzekeringen .. blijven er onder die immigranten die hier willen verblijven weinig uitvreters over.

Tja, en als ik als pleegouder alles voor mijn pleegkind voorzie, scholing, kleding, eten, onderdak etc etc, dan heb jij daar toch geen last van?
Dan ben jij daar toch niet op tegen denk ik??

_Libertariër_ | 06-02-12 | 14:41

@_Libertariër_ | 06-02-12 | 14:32
ja maar dit gaat niet over uitvreters he. De personen zijn op (zeer) jonge leeftijd hier heen gebracht en zijn hier opgegroeit in pleeggezinnen. Deze mensen zijn niet het probleem. Ze zitten gewoon op school en/of werken.

rsd87-- | 06-02-12 | 14:36

@rsd87-- | 06-02-12 | 14:25 | + 1 -
Die dan beiden hun geld voornamelijk in het buitenland hebben verdiend.

Je voorbeeld maakt het wel weer complex.

Kaas de Vies | 06-02-12 | 14:35

*tijd voor wat anders*
Bertus Betonsloper | 06-02-12 | 14:27 |

Laten we het over pensioensfondsen en Griekenland hebben, ook zo'n mooi moreel paradepaartje van jou heersers.

_Libertariër_ | 06-02-12 | 14:34

Die kinderen moeten gewoon blijven, die hebben zelf nergens om gevraagd.
rsd87-- | 06-02-12 | 14:25 |

Die kinderen moeten gewoon kunnen kiezen waar ze willen wonen en werken .. ben benieuwd hoeveel immigranten er over zouden blijven als er geen verzorgingsstaat zou zijn, en of immigratie, ook van kinderen, dan nog als problematisch zou worden ervaren .. immigratie kost niemand dan immers nog een cent ..

_Libertariër_ | 06-02-12 | 14:32

_Libertariër_ | 06-02-12 | 14:23 |
.
De praktijk van alle dag blijkt wat weerbarstiger dan jouw libertarische kijk op de zaken, vriend.
.
*tijd voor wat anders*

Bertus Betonsloper | 06-02-12 | 14:27

Links nederland wil dat heel graag, kinderen= emotie, probleemkinderen=helemaal emotie.
ad melkert | 06-02-12 | 14:19 |

Natuurlijk wil links Nederland dat, politici voorop, dat is hun INKOMEN.

_Libertariër_ | 06-02-12 | 14:27

De petitie tegen 'martijn' van die hagenees had 75000 handtekeningen... Dus een overgrotemeerderheid van de nederlanders is voor de 'stichting martijn'. Of gaat die vergelijking niet op?

deboerenlul | 06-02-12 | 14:26

Die kinderen moeten gewoon blijven, die hebben zelf nergens om gevraagd. Als je ze terug wilt sturen ben je gewoon een barbaar. Ik ken er een persoonlijk, die gast is Nederlandser dan Dirk Kuyt en Frank de Boer bij elkaar.

rsd87-- | 06-02-12 | 14:25

Beste vriend,
wat dacht hoeveeel het kost als ze juist blijven zitten in Nederland.
ad melkert | 06-02-12 | 14:19 |

Wat mij betreft helemaal NIETS, tenminste, niet VERPLICHT!

_Libertariër_ | 06-02-12 | 14:23

Toch bijna 1% van links roeptoeterend Nederland die door moord en brand schreeuwen toch een boel voor elkaar krijgt. Mark my words: dat kinderpardon komt er. En ach, waarom ook niet. Leer ze dan wel gelijk dat er in dit land gewerkt voor centjes dient te worden en dat beheersing van de Nederlandse taal een verplichting is en geen keuze. Sowieso denk ik dat als we aan de voorkant strenger zijn en zeggen "zo doen wij dat hier" compleet met strafmaatregelen, dat het voor de asielzoekers duidelijker wordt en voor de samenleving acceptabeler.
Sliptong | 06-02-12 | 13:49 | + 1 -

Dat hadden we 30 jaar geleden al moeten doen.

ad melkert | 06-02-12 | 14:23

ad melkert | 06-02-12 | 14:13 |

Ik voel mij niet verplicht om een ticket voor een onvrijwillig uitgezet kind te betalen, U noemt dat humaan??

_Libertariër_ | 06-02-12 | 14:20

ijn voorstel is: gewoon die kinderen terugsturen naar hun nu veilig herkomstland, maar ze nog een jaar of 5 nabegeleiding (destenoods met een personal begeleider) in het herkomstland geven.
ad melkert | 06-02-12 | 13:52 |

Wie gaat dat betalen?
De terugvlucht, begeleiding, voedsel, medische voorzieningen en internet?

Mensen zijn het KOTSZAT om verplicht voor de kosten van vreemdelingen op te draaien, had U dat nog niet in de gaten??
_Libertariër_ | 06-02-12 | 13:58 | + 10 -

Beste vriend,

wat dacht hoeveeel het kost als ze juist blijven zitten in Nederland. Links nederland wil dat heel graag, kinderen= emotie, probleemkinderen=helemaal emotie. Dus emochantage naar andersdenkenden. Dus alles wat aanzet tot sneller "moven" is winst. Dan maar met de stroopkwast/geldbuidel. Soms moet je problemen uitkopen.

ad melkert | 06-02-12 | 14:19

Wacht al weken op Mauro 2

demilord | 06-02-12 | 14:18

@ad melkert | 06-02-12 | 13:52
Op basis waarvan hebben wij die zogenaamde sociale/humane verplichting waar jij het over hebt?
Parsons | 06-02-12 | 13:56 | + 0 -

Ik ga er van uit dat wij hebben, ik heb ze in ieder geval wel. Het spectrum daarvan varieert per partij nogal. Links meent een claim op het hele humanespectrum te mogen hebben en ook normatief hierin te mogen zijn ten aanzien van andersdenkenden. Het gaat erom nu een gezonde balans tussen redelijkheid en humaan gedrag. Links probeert via emo-chantage het gelijk naar zich toe te trekken. Maar binnen de huidige constellatie is daarvoor absoluut geen draagvlak. Kortom, we leven gewoon de door ons opgestelde wetten na. En ik probeer daaraan nog een iets "humaner" follow-up aan te geven, deels uit pramatisme (iedereeen uit zijn stellingen te halen)en het levert iedereen een "win-win" op.

En BTW wat humaan is wisselt per land en per tijd. Soms wisselen de inzichten daarbij, en hoever moet je gaan. Tegen welke prijs, etc.

Nederland is nu gewoon zover dat we gaan doen wat we zeggen en dat is voor sommige mensen helaas een vervelende realiteit.

ad melkert | 06-02-12 | 14:13

Jezus_Boeddha | 06-02-12 | 14:07
En hij is ook zo schattig, hé?

spanarchist | 06-02-12 | 14:12

Ik ben een groot voorstander van Tofik Dibi's actie. Krijg ik nu een heleboel meer negatieve puntjes?
Jezus_Boeddha | 06-02-12 | 14:07 |
.
Je zou meer baat hebben bij een paar extra hersencellen idd.

Bertus Betonsloper | 06-02-12 | 14:11

Hopelijk is dit een laatste opleving van een ongebreidelde tolerantie ten opzichte van vooral Afrikaanse ouders die hun kinderen hier te vondeling leggen.

Islamofiel | 06-02-12 | 14:10

@Jezus_Boeddha | 06-02-12 | 14:07
Omdat je er zo lief om vraagt.

mvdwarsligger | 06-02-12 | 14:09

Ik ben een groot voorstander van Tofik Dibi's actie. Krijg ik nu een heleboel meer negatieve puntjes?

Jezus_Boeddha | 06-02-12 | 14:07

eerstneukendanpraten | 06-02-12 | 13:56 |
jeuktjouwneuszoalsmijnneusjeukt.
Sneller !

Ratzing. | 06-02-12 | 14:02

rara | 06-02-12 | 13:34
Dat bedoel ik.
Dat hele Vlissingen is door en door verrot.
Stelletje viespeuken.
Che_cuevara | 06-02-12 | 13:35
Ik denk het ook.
:)

Teun van het Tuinpad | 06-02-12 | 13:59

Ik zie niet goed in hoe men hier Tofik Dibi ervan kan beschuldigen kindertjes voor eigen gewin te misbruiken. Hij probeert toch een actie te ondernemen om die asielkinderen hier te houden! Wat is daar verkeerd aan? Meer dan 100000 ondertekenaars is nogal een groot aantal voor een land waarin minder dan de helft gaat stemmen.

Jezus_Boeddha | 06-02-12 | 13:58

Mijn voorstel is: gewoon die kinderen terugsturen naar hun nu veilig herkomstland, maar ze nog een jaar of 5 nabegeleiding (destenoods met een personal begeleider) in het herkomstland geven.
ad melkert | 06-02-12 | 13:52 |

Wie gaat dat betalen?
De terugvlucht, begeleiding, voedsel, medische voorzieningen en internet?

Mensen zijn het KOTSZAT om verplicht voor de kosten van vreemdelingen op te draaien, had U dat nog niet in de gaten??

_Libertariër_ | 06-02-12 | 13:58

150 boerkatrutjes op 16,6 miljoen inwoner is nog minder maar daar kan dan wel de wetgeving voor worden aangepast.

Mat Amadeus | 06-02-12 | 13:57

@lrnskstr | 06-02-12 | 13:56
Qua interpuntie kunt u ook nog wat leren.

rara | 06-02-12 | 13:57

Als ze na een week 'de kat krabt de krullen van de trap' niet foutloos 20 keer achterelkaar kunnen opdreunen sofort terugsturen naar land van herkomst!

eerstneukendanpraten | 06-02-12 | 13:56

@ad melkert | 06-02-12 | 13:52
Op basis waarvan hebben wij die zogenaamde sociale/humane verplichting waar jij het over hebt?

Parsons | 06-02-12 | 13:56

Pardonvoorbreivik.nu. Benader de nodige BN-ers en met de juiste argumentatie ("vrijheidsstrijder, na-oorlogse verzetsheld") zullen die dat ook wel ondertekenen.

spanarchist | 06-02-12 | 13:56

Dzjiezus, leer eens spellen stelletje faalhazen.

lrnskstr | 06-02-12 | 13:56

Je moet wat als bn'er! Zo'n gratis promotiecampagne kun je niet aan jezelf voorbij lagen gaan. Daarentegen geven de initiatiefnemers niet thuis als er betaald mag worden, daarvoor mag de gemeenschap opdraaien. Je reinste Mauropraktijken.

natte krant | 06-02-12 | 13:53

Alle twee wat mij betreft!
Wat ze binnen hun eigen grenzen uitspoken zal me een rotzorg zijn
deraderendraaien | 06-02-12 | 13:41 |

Wat politici binnen onze grenzen uitspoken is mij echter wel een rotzorg.
Oorzaak --> Gevolg
Verzorgingsstaat --> onnatuurlijke (massa's) immigratie

Heel duidelijk treft deze poging om een maakbare culturele samenleving te creeeren, zelfs MINDERJARIGE kinderen.
Kinderen die nog niet eens de kans hebben gehad om iets verkeerds te doen, behalve gebruik maken van de door politici gefaciliteerde "verzorgingsstaat".

_Libertariër_ | 06-02-12 | 13:52

Thoth | 06-02-12 |
Leave Moenroo alone / (Dibi-modus uit)

Von Matterhorn | 06-02-12 | 13:52

Mijn voorstel is: gewoon die kinderen terugsturen naar hun nu veilig herkomstland, maar ze nog een jaar of 5 nabegeleiding (destenoods met een personal begeleider) in het herkomstland geven. Nabegeleiding bestaat uit zorgen voor goed onderdak, voedsel en medische toezicht en toegang tot internet(=toegang tot doorstuderen). En eventueel mogen ze zelfs 1 maand per jaar weer op bezoek in Nederland.
Maar dan hebben we de zaak op een acceptabele manier afgehandeld. En dan kost het ons als staat naar verhouding een scheet (2 duizend personen), zijn we verlost van ellenlange procedures, hebben we onze sociale/humane verplichtingen ingelost en hebben we links de wapens uit de handen geslagen. Cest ca.

ad melkert | 06-02-12 | 13:52

Tjesus. Hier wordt ongelooflij ziek van. Ik denk er nu maar eens over om nu een pool te starten waar gevraagd wordt aan de AMA om te vertrekken wanneer ze 18 worden. Neem b.v. eens Mauro. Bij hem zijn er vorig jaar zo'n 10000 Portugezen naar z'n thuisland vertrokken. En over de gemeentes hierop vragen om niet de AMA er uit te zetten, krijg de tiefus...

Thoth | 06-02-12 | 13:50

Toch bijna 1% van links roeptoeterend Nederland die door moord en brand schreeuwen toch een boel voor elkaar krijgt. Mark my words: dat kinderpardon komt er. En ach, waarom ook niet. Leer ze dan wel gelijk dat er in dit land gewerkt voor centjes dient te worden en dat beheersing van de Nederlandse taal een verplichting is en geen keuze. Sowieso denk ik dat als we aan de voorkant strenger zijn en zeggen "zo doen wij dat hier" compleet met strafmaatregelen, dat het voor de asielzoekers duidelijker wordt en voor de samenleving acceptabeler.

Sliptong | 06-02-12 | 13:49

witwas | 06-02-12 | 13:36 |
Beginnen met Kim Lian van der Meij, en haar onzinnige belastingschulden.

dosis | 06-02-12 | 13:47

Net zo vaak laten zien als de Zorreguieta traan.
Ontstaat er vanzelf overload.
de Mauro&Maxima traan.

Ratzing. | 06-02-12 | 13:44

Iemand die geenpardon.nu in elkaar kan sleutelen? Mijn stem heb je.

Fopspeen | 06-02-12 | 13:43

Dan nemen die zogenaamde BN'ers toch deze kinderen in huis of in hun huis die ze in het buitenland hebben staan zoals die Marco Borsaaaatoooo met zijn Leontien.( die destijds met Froger in t nest lag )

msgambler | 06-02-12 | 13:42

@_Libertariër_ | 06-02-12 | 13:37
Alle twee wat mij betreft!
Wat ze binnen hun eigen grenzen uitspoken zal me een rotzorg zijn,En dat geeft ze dan ook meteen geen recht om over ons te oordelen,en wij andersom niet over hun.
Zolang ze de middeleeuwen buiten de EU grens laten,vind ik het best!

deraderendraaien | 06-02-12 | 13:41

omdat nederland zo'n super democratie is kunnen asielzoekers tegen elke rechterlijke uitspraak in beroep gaan. 70 % van de mensen die hier heen komen hebben een economisch motief en dat weten die advocaten heus wel maar ze moeten ook brood op de plank hebben niet?
zijn asielzoekers uiteindelijk na jaren totaal uitgeprocedeerd dan probeert men standaard een asielverzoek te doen op medische gronden. vluchtelingen werk zorgt dat de mensen naar de ggz gaan met een kut smoes en zie daar er is weer een reden om verder te procederen dus die acht jaar is zo bereikt. .. asielzoekers maakt het wachten niet echt uit want in hun arme corrupte islamitische 3e wereld landen van herkomst had men toch al niks en hier wacht een gouden toekomst op de soos met hun hele gezin wel te verstaan, bij aankomst in nederland mocht van vader het hoofddoekje even af (nederlanders houden er niet zo van n.l.), na de verwerving van de asielstatus moet ie weer om..
dibi en spekman weten dit ook wel maar die maakt het geen bal uit, zij hebben een groot hart en gevoel voor populisme... alles tegen de achtergrond van het "groot socialistisch ideaal" internationale solidariteit.
u ziet; ik ken het gedachtengoed van links maar wil er niets meer mee van doen hebben.

van lith de jeude | 06-02-12 | 13:40

@dlseth_ | 06-02-12 | 13:38 Daar valt over te onderhandelen LOL

witwas | 06-02-12 | 13:40

Ik blijf maar kinderporno.nu lezen elke keer als ik er een artikel over lees. Ik wou dit even mededelen.

beetjemoe | 06-02-12 | 13:39

Iets verder lezen in mijn plemp van 13:15.
Pastor Sippenhaft | 06-02-12 | 13:24 |

+1!

_Libertariër_ | 06-02-12 | 13:39

@eerstneukendanpraten | 06-02-12 | 13:37
Klopt, maar over Tofik heb ik dan ook mijn twijfels. :)

Che_cuevara | 06-02-12 | 13:38

Volgens mij zijn dit dus echt "kinderen van de rekening."
Er is genoeg tuig dat terug kan naar waar ze vandaan kwamen.
Dan was er hier plek voor deze kinderen die gewoon hier geboren zijn.

Treurig varken | 06-02-12 | 13:38

@witwas | 06-02-12 | 13:36
De vadsige pens van Paul de Leeuw is wel drie negertjes waard, lijkt mij.

dlseth_ | 06-02-12 | 13:38

Wat nou linkse politiek? Waarom denk je dat het CDA zo van de ontwikkelingssamenwerking is? De PvdA heeft onder Cohen juist steeds strenger beleid uitgestippeld de afgelopen 15 jaar.

blinde kip | 06-02-12 | 13:37

@ Che 13:53

Is meer iets voor lesbo's als ik het goed van Southpark heb begrepen...

eerstneukendanpraten | 06-02-12 | 13:37

Dat kind is geboren in een ideologie die wel slachtoffers maakt!
deraderendraaien | 06-02-12 | 13:27 |

Precies!
Dus doen "we" is aan de vulgaire ideologie die inderdaad slachtoffers maakt, of doen we iets aan die kinderen die daar ook slachtoffer zijn geworden van die ideologie?

Pakken het gevolg aan, of de oorzaak??

_Libertariër_ | 06-02-12 | 13:37

@eerstneukendanpraten | 06-02-12 | 13:32
Breng Tofik nu niet op ideeën.

Che_cuevara | 06-02-12 | 13:36

Van mij mogen al die kinderen blijven, als er voor elk kind dat hier blijft maar een BN-er naar Afrika emigreert.

witwas | 06-02-12 | 13:36

@Teun van het Tuinpad | 06-02-12 | 13:31
Jawel, en ik heb het idee dat Tofik heel goed weet wat strapon is.

Che_cuevara | 06-02-12 | 13:35

Er ís allang een kinderpardon. Dat heet adopteren.

Ja nee, geen mening | 06-02-12 | 13:35

@Teun van het Tuinpad | 06-02-12 | 13:30
Die tekst bevat meerdere onvermoede lagen, zie ik nu. Zelfs het kindermisbruik waar Che het over had wordt indirect beschreven:

Maar men weet het niet
en zwijgt van wat men hoort en ziet

rara | 06-02-12 | 13:34

"De interesse om in Angola aan de slag te gaan is gigantisch en groeit nog steeds', zegt hij. Volgens het Angolese consulaat vertrokken in 2006 17.000 Portugezen met een visum voor ten minste een jaar naar het Afrikaanse land. Dat aantal steeg in 2008 naar 24.000 en in 2009 tot boven de 30.000. Volgens Manuel Beja, president van het migratieadviesorgaan in Lissabon, is de totale emigratiestroom uit Portugal nu even groot als in de jaren zestig. Toen ontvluchtten de Portugezen massaal de dictatuur van Salazar en de armoede: meer dan 100.000 mensen per jaar. Angola staat bovenaan de lijst van bestemmingen buiten Europa."
www.onzewereld.nl/index.php?page=3&...

tipo | 06-02-12 | 13:34

Waarom moet ik nu aan dat schilderij met dat zigeunertje denken?

eerstneukendanpraten | 06-02-12 | 13:32

@superjan | 06-02-12 | 12:54
Wat doen we met de ouders?

Parsons | 06-02-12 | 13:31

Che_cuevara | 06-02-12 | 13:28
Strapon en pardon rijmt, dat wel.
;)

Teun van het Tuinpad | 06-02-12 | 13:31

rara | 06-02-12 | 13:26
Toen die Bluffers zongen: 'Vlissingen ademt zwaar en moedeloos vannacht' hadden ze het eigenlijk over Tofik.

Teun van het Tuinpad | 06-02-12 | 13:30

@Che_cuevara | 06-02-12 | 13:28
Met welk doel?

rara | 06-02-12 | 13:29

@Teun van het Tuinpad | 06-02-12 | 13:26
Middag,
Vooraf ook niet trouwens.

Che_cuevara | 06-02-12 | 13:28

@rara | 06-02-12 | 13:26
Ik kom wel eens in Vlissingen.

Che_cuevara | 06-02-12 | 13:28

@_Libertariër_ | 06-02-12 | 13:02
Dat zelfde kind heeft dus ouders,waar ze binnen de kortste keren(als ze er al niet zijn)hier komen wegens gezinshereniging die wel van elke werkende Nederlander eten, wel in een huis zal wonen waar een Nederlands kind niet of heel lang niet voor in aanmerking komt,Die ouders teren dus wel op onze zak zolang ze de taal niet spreken en niet werken!
Dat kind is geboren in een ideologie die wel slachtoffers maakt!

deraderendraaien | 06-02-12 | 13:27

Prima, mits alle mongolen die voor een kinderpardon zijn gedurende hun gehele verblijf garant staan voor de pardonners.

Maar dat zal wel niet. Wel popiejopie doen, maar niet zelf de risico's dragen. Links tuig.

dlseth_ | 06-02-12 | 13:27

Che_cuevara | 06-02-12 | 13:23
En ze zeggen achteraf niet eens pardon.
Volgens mij.
Middag Che!

Teun van het Tuinpad | 06-02-12 | 13:26

@Che_cuevara | 06-02-12 | 13:23
Hij komt uit Vlissingen. Wat weet jij dat wij niet weten?

rara | 06-02-12 | 13:26

Overigens heeft Geert Wilders hijzelluf de petitie voor het kinderpardon ook al ondertekend (scroll omlaag):
politiekincorrectblog.blogspot.com/201...
Als dat niet bewijst hoe bonafide Tofik Dibi en dit initiatief zijn, dan weet ik het niet meer.

propagandhi | 06-02-12 | 13:25

_Libertariër_ | 06-02-12 | 13:21 | + 0 -
Iets verder lezen in mijn plemp van 13:15.

Pastor Sippenhaft | 06-02-12 | 13:24

@Teun van het Tuinpad | 06-02-12 | 12:57
Waar hij vandaan komt is dat ook normaal.

Che_cuevara | 06-02-12 | 13:23

Kinderpardon, nobel maar onmogelijk.
Pastor Sippenhaft | 06-02-12 | 13:15 |

Wie moet wel of niet pardon aan wie schenken en vooral, waarom?

_Libertariër_ | 06-02-12 | 13:21

Nederland wil pastoorspardon.nl
klabanus ten Haave | 06-02-12 | 13:18 | + 0 -
LOL! :)

Pastor Sippenhaft | 06-02-12 | 13:20

De oplossing:
"Dat jongetje uit Eindhoven, Moenroo, weet ik het. Dat jongetje is 18 jaar, wat vinden jullie, uitslag 's middags na de lunch." - Albert Janssen

Von Matterhorn | 06-02-12 | 13:19

Nederland wil pastoorspardon.nl

klabanus ten Haave | 06-02-12 | 13:18

Wat is dat toch met die 99 en 1%? Occupy begon er ook al over.

Krokodil Gena | 06-02-12 | 13:17

Ben toch wel benieuwd hoeveel van de kinderen daadwerkelijk later worden wat ze in het filmpje zelf 'alvast' verkondigen..

Alcoholic | 06-02-12 | 13:16

Dus met 194.000 leden stelt GS eigenlijk ook geen ene kudt voor. Oké, duidelijk... Hoeft men GS en zijn leden/reaguurders ook niet meer serieus te nemen.

Datkanikvéélbeter! | 06-02-12 | 13:16

Dat 0,7% van de Nederlanders het heeft ondertekend wil niet zeggen dat die andere 99,3% er dan maar ook iets vanaf weet. Kromme logica van Geenstijl.

Laatste zin is daarom ook totale onzin. Generaliseren waar het niet mag.

Mutaahh | 06-02-12 | 13:16

Hoe groot zijn die 25 gemeentes?

Petrus de Rewa | 06-02-12 | 13:15

Kinderpardon, nobel maar onmogelijk.
Want wat volgt: vrouwenpardon? Of Griekenpardon? Of een pardon aan Europa dat we nog Nederland heten en geen Laag Europa?
Laten we eerst maar eens een poosje gaan handhaven.
En er zouden sancties moeten zijn tegen de mensen (lees: ouders en pro deo advocaten) die kinderen in deze situatie hebben gestor uit eigenbelang. Die zouden pardon moeten zeggen. Minstens.

Pastor Sippenhaft | 06-02-12 | 13:15

Ik denk dat het voor een kind veel beter is om het ten aller tijden terug te sturen dan dat de kerk of een kinderdagverblijf er zich over ontfermd.

toetanchamon | 06-02-12 | 13:15

Er is voor Tofik en z'n fans inclusief de zielugkinderen vast nog wel ergens een stukje woestijn over om te gaan pionieren en een multiculti heilstaat op te bouwen!
Ruimte, poen en cultuur en politieke visie hebben ze zat zou ik zo zeggen! veel succes daar met z'n alle, en laat Nederland verder met rust!

deraderendraaien | 06-02-12 | 13:13

vergaande?

Jos Tiebent | 06-02-12 | 13:11

Extra wrang voor Hans Spekman (PvdA) en Joël Voordewind (CU) aangezien hun voorstel nu ook in de kamer geen enkele kans meer maakt.
Nederland heeft namelijk al lang en breed door dat dit 'kinderpardon' faliekante onzin is en dat het gewoon *weer* om een generaal pardon zal gaan. En daar hadden we zulke geweldige ervaringen mee!
Met dank aan de publiciteitsverslaafde Tofik Dibi (GroenLinks).

propagandhi | 06-02-12 | 13:10

Extra wrang voor Hans Spekman (PvdA) en Joël Voordewind (CU) aangezien hun voorstel nu ook in de kamer geen enkele kans meer maakt.
Nederland heeft namelijk al lang en breed door dat dit 'kinderpardon' faliekante onzin is en dat het gewoon *weer* om een generaal pardon zal gaan. En daar hadden we zulke geweldige ervaringen mee!
Met dank aan de publiciteitsverslaafde Tofik Dibi (GroenLinks).

propagandhi | 06-02-12 | 13:10

En uiteraard valt er in de petitietekst duidelijk te lezen dat dit uitvoering betreft van het beleid van eermalig staatssecretaris van justitie Job Cohen.

Puz Pin | 06-02-12 | 13:09

Emoterreur altijd -1. Pak het probleem dan aan en haal de slachtoffers je huis in zonder anderen een schuldgevoel aan te praten. Zo moeilijk is dat niet. Maar nee, ook de Groenlinkser vind dat een ander het probleem maar op moet lossen.

Stroopdoos | 06-02-12 | 13:09

Het gaat om de hele stoet kanslozen die er achteraan komt in het kader van ' gezinshereniging'.
bello | 06-02-12 | 13:06 |

Het gaat erom dat jij niet voor die kanslozen wilt betalen, en terecht, helaas, je wordt beroofd om mee te betalen aan het vulgaire systeem

_Libertariër_ | 06-02-12 | 13:09

Zo zielig al dat gemanipuleer, alleen dat al zou moeten leiden tot grootschalig protest.

Jasaanhetiskoud | 06-02-12 | 13:07

Zo !Dat is dan weer duidelijk!
Nu nog even melden dat Nederland dar kudt ESM verdrag niet door de strot wil hebben!
Het zelfde ook nog voor ACTA !

deraderendraaien | 06-02-12 | 13:07

_Libertariër_ | 06-02-12 | 13:02 | + 2 -

Het gaat niet alleen om dat kind. Het gaat om de hele stoet kanslozen die er achteraan komt in het kader van ' gezinshereniging'.

bello | 06-02-12 | 13:06

Hmm... symboolpolitiek die niets uithaalt ook al ondertekent iedereen? Dat voorspelt veel goeds voor die ACTA-petitie die jullie zo lopen te pushen...

Lyrthion | 06-02-12 | 13:06

Een kind, dat niet van jou eet, een kind dat niet in jouw huis woont, een kind dat niet op jouw teert, een kind dat nog nooit een slachtoffer heeft veroorzaakt.. wie kan iets tegen zo'n kind hebben??

Dit land is ZIEK

_Libertariër_ | 06-02-12 | 13:02

Over doomsday, feelgood video gesproken, even off-topic.
Ik moest meteen denken aan die tenenkrommende happydepeppy reclame die ik gisteren op TV zag. Die ja, die reclame waarin met een leuk muziekje en geinige grafische effecten een happydepeppy multicuturele afspiegeling van onze maatschappij ons zo'n beetje toezingt dat het heel normaal is dat we met zijn allen minder pensioen gaan ontvangen. Solidariteit en stuff...

Zu kotzen!! Maak daar nog maar eens een artikeltje over...

TisNieZoMoeilijk | 06-02-12 | 12:58

Misschien kunnen we beter een kabinet van BNers vormen als deze vorm van publieke manipulatie/chantage succes krijgt. Met Marco Borsato als minister van de Belastingdienst en Angela groothuizen als de eerste vrouwelijke MP. En natuurlijke de onvermijdelijkde Groenteman als staatssecretaris van proImmigratie.

ad melkert | 06-02-12 | 12:58

De vulgaire verzorgingsstaat blijkt grootste kinderlokker ooit

_Libertariër_ | 06-02-12 | 12:57

Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.

Die eeuwige empathie van ik-wil-aardig-gevonden-worden-Nederland maakt juist dat die procedures zo lang duren. En als het eenmaal lang genoeg geduurd heeft kunnen ze helemaal niet meer teruggestuurd worden.

We zijn maar een klein landje, dat zelf al genoeg roomblanke getraumatiseerden heeft op te vangen.

Bart_Bart | 06-02-12 | 12:57

Die Tofik lijkt wel een Paap, kindertjes misbruiken voor z'n eigen bevrediging.

Teun van het Tuinpad | 06-02-12 | 12:57

Tofik en zijn groenlinkse fraude club leden hebben waarschijnlijk allemaal 100den keren getekend. Tofik als jan piet klaas tjerk enz.

Ik zie die glibber daar goed voor aan. Niks is te gek voor die gast over kinderruggen politiek gewin verkrijgen. Bah

solidstate | 06-02-12 | 12:56

Waarom treedt het MDI niet op tegen die statement op die site? Beetje raar om te stellen dat er geen toekomst is in die landen, is dat niet iets wat het MDI bestrijdt, vooroordelen? Of hebben deze vooroordelen geen voordelen voor hun eigen politieke agenda.

Als er feiten of opgedane indrukken hier worden geponeerd wordt er direct aan de balzak getrokken.

Kaas de Vies | 06-02-12 | 12:55

Sneu voor Dibi, het bevestigd maar weer waartoe groenlinks in staat is. Niets.

Stroopdoos | 06-02-12 | 12:55

Mensen snappen ook echt wel dat als je papiertjes gaat uitdelen aan zielige kindertjes het hele gezin binnen een paar weken bij de soos aanklopt. Daar zijn we nu wel een beetje klaar mee.

bello | 06-02-12 | 12:55

Aangezien de minderheid genaamd links wel voor is, zal dit waarschijnlijk toch worden doorgedrukt, gewoon omdat men schijt aan de democratie heeft.

Fokjeop | 06-02-12 | 12:54

Toch blijft het triest dat kids die hier geworteld zijn, door falend beleid, worden uitgezet naar kutlanden. En dat terwijl de "gewone" immigratie gewoon doorgaat zoals onder ieder vorig kabinet.

superjan | 06-02-12 | 12:54

Lachen, op Telekest bij de NOS is er sprake van "al 25" (van de 415 gemeenten per 2012). Hier is dus sprake van een gigantische manipulatie van de werkelijkheid. Schaam je Teletekst door zo klakkeloos de teksten van je aanleveranciers over te nemen. Ach typisch nederlands NPO journauille laten we maar zeggen.

ad melkert | 06-02-12 | 12:54

"is ondertekenD", niet t

CynicalBastard | 06-02-12 | 12:54

"Niet echt wat je zegt een overdonderende meerderheid op grond waarvan drastische maatregelen moeten worden getroffen om het wetboek aan te passen."
.
UIt dezelfde pen die vorige week nog stelde dat 1 miljoen handtekeningen voor een burgerinitiatief in Europa teveel was?
Dat is nl 0,5% van alle inwoners van Europa..

vagehond | 06-02-12 | 12:54

Is ondertekent?

grizzler | 06-02-12 | 12:54

-weggejorist-

Pastor Sippenhaft | 06-02-12 | 12:53

Oh-oh, de BN-ers worden er bij betrokken. Binnenkort bij SBS6: So you think you can get verblijfsvergunning.

rara | 06-02-12 | 12:53

Wanneer houden ze eens op met die kinderen te gijzelen voor je eigen politieke agenda, ik vind dat 1 van de meest schofterige dingen die je kan doen.

Ja er zijn schrijnende gevallen in Nederland, maar ook in de wereld. We kunnen niet altijd alles oplossen. We kunnen er wel voor zorgen dat de schrijnende gevallen goed en kordaat met zo'n min mogelijk leed worden opgelost.

Dat betekent dus ook dat kinderen zo snel mogelijk terug naar land van herkomst moeten.
Want vergeet niet, die mensen die deze kinderen sturen doen dit omdat wij dat faciliteren.

Kaas de Vies | 06-02-12 | 12:52

Hard hoor, linkse politiek

_Libertariër_ | 06-02-12 | 12:51

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken