Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Inzending Hans Teeuwen: schreeuw om liefde

hansteeuwen.jpg—edit: Hans Teeuwen in de mail. Of we een tekstje wilden hebben. Over die cabaretmeneer Maassen bij DWDD gisteren. Welja, Hans! Stuur maar op! — Het streven moet zijn: zo weinig mogelijk vijanden maken. Als dat ten koste gaat van de scherpte in het debat, moeten we dat zien als een offer dat we brengen voor de vrede. Een redelijke prijs lijkt mij. We hoeven niet zoveel te debatteren en discussiëren, we hoeven alleen maar lief te zijn voor elkaar! Waarom moet het altijd zo scherp? Iedereen heeft gelijk. Maar helaas zijn er nog steeds types die discussie en debat willen. Die per se het ongelijk van anderen willen aantonen met argumenten en dat soort onzin, zonder rekening te houden met de gevoelens van mensen die in de war raken als iemand zijn ideeën of geloof ter discussie stelt. Types als Van Gogh en Fortuyn bijvoorbeeld. De liefdelozen die geoogst hebben wat ze zelf hebben gezaaid. En daarmee hebben ze de sfeer in ons land verpest. En het ging net zo goed! Laten we allemaal de computer de deur uit doen en meningen mijden en praten over vriendschap en liefde. Intellectuele luiheid brengt vrede. Scherp debat leidt tot moord. En wie wil dat nou? Kusjes, Hans Teeuwen.

Reaguursels

Inloggen

ongeacht mening over zn laatste show, Hans is met dit bericht wel weer geniaal en hiermee slaat hij de spijker op zn kop. De norm is dat je met je poten van andermans spullen afblijft, anders kun je idd net zo goed je flatscreen op straat zetten. Ik vind Theo's shows erg geestig maar je ziet bij DWDD ook duidelijk (body language) dat hij eruit geluld wordt.

berry76 | 13-01-12 | 21:32

hans teeuwen is gewoon lekker zichzelf en daarom vind ik hem cool!

surilady | 13-01-12 | 20:05

Datzegiktoch | 13-01-12 | 15:19 |
Dan heb je net Adolf van Duin gemist: jammerrr.
Bij de inzet van Hans Teeuwen denk ik aan die quote over John lennon: Lennon had laid his balls on the line and the train stopped out of respect.
Nou stopte die trein bij Lennon ook niet, maar het respect voor wezenlijke eerlijkheid met gevaar voor eigen leven blijft.
laten al die jokers die hierboven zeggen ' dat zijn vroegere werk beter was' eens kritisch naar hun eigen 'beste werk' kijken...

kaasfondue | 13-01-12 | 17:25

Out now: Doodslag! Een controversiële film over doodgeslagen onderwerpen, volledig in PC color!
Starring Theo Maassen als de voorbindpenis van links.

held op het internet | 13-01-12 | 17:20

Vroeger was Teeuwen baanbrekend. Sinds we in de kamer echter 150 man hebben die elkaar op dezelfde manier voor rotte vis uitmaken is het niet bijzonder meer. Zijn show spiksplinter heb i na een half uur uitgezet wat een drama zeg..

Datzegiktoch | 13-01-12 | 15:19

het doet er ook niet meer toe wat er gebeurd lijkt het af en toe. De discussie staat op één, opdat iedereen zijn geweldig overdachte mening neer kan zetten. Ondertussen wordt de tyfuszooi enkel maar erger.

No Mames | 13-01-12 | 14:51

Theo laat Prem niet uitlullen. Dat is al irritant. Verder heeft Prem gewoon gelijk. Daar waar je er vanuit gaat dat de inbreker een wapen mee neemt wanneer hij denkt dat je een honkbalknuppel onder het bed hebt liggen, daar moet je de voordeur ook los laten... doe je dat niet dan is er een kans dat de inbreker een breekijzer mee neemt. Theo kan natuurlijk ook zijn flatscreen elke nacht even buiten zetten natuurlijk. Kudt debielen in dit doorgeschoten kudt land !

No Mames | 13-01-12 | 14:48

Hans T heeft niets met denans te maken. Enige gelijkenis berust geheel op toeval. Hans T is geheel de weg kwijt. Nu heb ik Andre van Duin na 15 minuten uitgezet omdat ik het niet meer aan kon zien maar die was beter dan de heer Teeuwen die ik wel heb uitgekeken omdat ik dacht dat het vanaf dat moment nooit slechter kon worden. Wat zat ik er naast. De enige die het geweldig vond was hijzelf.
Natuurlijk mag je jezelf verdedigen in je eigen huis maar iemand dood meppen, gewoon omdat het kan, gaat veel te ver. Een mensenleven voor een laptop die door de verzekering wordt gedekt. Denk daar eens over na. Onderzoek toont aan dat iedereen wel eens wat gepikt of vernield heeft. De grootste aso's vinden dat ze iemand anders voor het minste of geringste het ziekenhuis in mogen slaan.

denans | 13-01-12 | 14:13

Aarslikker Danny beschuit, vrolijk beschuit.

Kalamazoo | 13-01-12 | 13:05

Achterhooker | 12-01-12 | 20:47
Wat is dat nu voor een gelul? Dus als 'm hem snap, maakt dat mij ook intelligent? Omdat jij het zegt dan hè. Laatste show doet zuigen.

hournunsmeeop | 13-01-12 | 12:26

392 reacties, het gaat slecht met de fundamentele discussie over vrijheid van meningsuiting die welliswaar vermoeiend is maar hard nodig blijft.
Doe nog eens een topic met een zoekplaatje waar niks aan te zien is. Levert weer 1000+ comments op.

Kutmug | 13-01-12 | 11:35

@Achterhooker | 12-01-12 | 20:47
Hij is aardig pienter ja, maar niet iedereen kan zijn manier van vertellen waarderen.

aardt | 13-01-12 | 10:57

Theo als acteur zou zich bewust moeten zijn van z'n lichaamstaal, en niet zo moeten lopen zwaaien met al z'n ledematen als ie praat. Lijkt me een waardeloze film.
.
Het is ook duidelijk dat Prem als advokaat ongeschikt was, want dan moet je beter je woorden wegen. Soms moet je dingen juist niet uitspreken, want dat zegt vaak meer.
.
Ik vind al die debatjes op tv veel te veel gedreven door emoties trouwens. Dat klinkt zo lekker, is een fijne uitlaatklep, zorgt voor goede kijkcijfers, maar lost nooit iets op.
.
Bezinning ipv emotie. Dan pas komt een oplossing in zicht.
.
Het is een epidemie geworden, als kippen zonder kop kakelen en gesticuleren we er maar wat op los, tot op het hoogste nivo toe. Kijk maar naar Sarkozy.

Greetje Duisenberg | 13-01-12 | 10:46

Teeuwen heeft gelijk. Zodra je riftuig -dat ik persoonlijk wel de gaskamer in zou willen trappen- gaat lopen verdedigen, ben je ver van huis.

Semolina Pilchard | 13-01-12 | 10:43

Wat jammer dat Hans zijn mentale teloorgang meent te moeten verbloemen met geëngageerd geleuter.

HenkT6752 | 13-01-12 | 10:35

Maassen was de linkse PvdA lul Alan tafel bij DWDD, wat overigens ook een uithangbord voor links is geworden. Hou toch eens op man en word eens wakker. Ons land gaat naar de kloten door links. Geen twijfel mogelijk.

Wibi Tsunami | 13-01-12 | 09:48

Wanneer Hans terug is op Aarde zal ik misschien eens naar hem gaan luisteren, nu absoluut niet.

Aatje | 13-01-12 | 09:20

@toetanchamon | 12-01-12 | 20:49
De omgekeerde wereld lijkt me. Het schijnt dat de wereld zelf binnenkort ook ompoolt. Zou dat er wat mee te maken hebben?

lekkurlinx | 13-01-12 | 09:12

Gaaf fragment,
Theo +1 Die kan dan ook weinig fout doen bij mij
Prem overigens ook +1
Gewoon lastig onderwerp

eekeek | 13-01-12 | 08:20

Ik vraag me toch af onder invloed van welk goedje die Maassen was tijdens die uitzending van gisteren.
Hoe dan ook, dit was zijn meest hilarische optreden ooit! Lol.

GeflipteVlaflap | 13-01-12 | 08:14

Maassen is verdomd goed in zijn cabaret. Ik denk wel de beste momenteel. Maar dat optreden bij DWDD sloeg weer eens nergens op. Teeuwen heeft precies het tegenovergstelde. Slecht in zijn cabaret geworden, maar erg goed op tv in een talkshow.

Koettoerk | 13-01-12 | 07:24

Toch grappig, een beetje een clash van mensen die karikaturen van zichzelf zijn geworden. Maassen heeft een soort geldingsdrang om altijd maar de amicale macho doch met het hart op de goede plek uit te hangen, Teeuwen is altijd uit op de Theo van Goghiaanse vrijheid van meningsuiting maar wil toch de onpartijdige hofnar-absurdist uithangen, en Prem is een over het paard getilde, te geopinieerde trol.

Neelert | 13-01-12 | 07:04

Teeuwen is nog steeds de Koning van het absurdisme, er zijn helaas een hele hoop figuren die hem in een politiek hokje willen duwen of hem voor zich willen kapen. Als Teeuwen het over linkse meisjes neuken, of een dikke middelbare vrouw op een multiculti festival met d'r kut op een kannon binden heeft, speelt hij een karikatuur, hij staat daar niet echt voor. Hij is een hofnar, niet uitgesproken links of rechts.

Neelert | 13-01-12 | 06:20

Scherp. Was overigens geheel ten overvloede na de magistrale laatste show.
dubbert | 12-01-12 | 21:05 | + -2 -

Laten we inderdaad maar hopen dat het zijn laatste show was!

ranzige aap | 13-01-12 | 05:30

Z'n maatschappelijke engagement is gewoon helemaal op z'n plaats. En artistiek gezien is Hans ook de beste Nederlandse komiek van dit moment. Koning van de lach dus!

Bulloch | 13-01-12 | 04:30

Rammstein | 13-01-12 | 02:04 | + 0 -
ruttelachtomiets.tumblr.com/
Ons land heeft nog een tik, snel naar Duitsland wil...

Baby Rasta | 13-01-12 | 02:08

kersenflap | 13-01-12 | 01:53 | + 0 -
Welke propaganda ?

Rammstein | 13-01-12 | 02:04

backfired | 13-01-12 | 01:41 | + 0 -
Het is wel wat meer dan dat.
Een film waarin de dagelijkse slachtoffers (autochtonen) tot dader worden verheven, en waarin de daders (muzzelmannen) weer het eeuwige slachtoffer vertegenwoordigen. En dan komt die flierefluiter in DWDD daar nog even aan toevoegen dat we allemaal vriendjes moeten worden, en dat "de daders" ook een verhaal hebben. Het is de tenenkrommende realiteit van een groep linkschmensen die maar niet wil beseffen dat mensen dit soort "Rivenstahl propaganda" spuug en spuug zat zijn.

kersenflap | 13-01-12 | 01:53

Jammer dat Teeuwen meent dat ie cabaretist en komiek is. Gewoon in die waan laten.

Hölzenbein | 13-01-12 | 01:51

Vreemd dat deze theo van 1 meter 95, iets onberekenbaar uit zijn ogen kijkend maar niet begrijpt dat hij nooit problemen heeft op straat.
Zelfs thuis waar niets te halen valt, tenzij hij nog meer heeft meegenomen als een soort van slappe friesze nieuwjaarsgrap . De deur het liefst op een kier laat voor een verdwaalde , niet wil binnendringende , onbedoelde aktie, van een vriendelijke postzegel verkoper met zijn brievenopeners. Die per ongeluk, geheel uit het niets , zonder bijbedoeling, je volledig zal openen en je zult versturen per zak in de limousine en geheel onverwacht maar volledig verzorgt, een trip naar je volgende onwerkelijke droom zal bezorgen.

Wie je carriere betaald , bepaald !

postbus ...

tristan5yestin | 13-01-12 | 01:41

Ach ach iemand heeft weer een mening dat excessief geweld niet gewenst is en alle reaguurders vallen over hem heen. Ondanks dat het natuurlijk onzin is om mensen die aangevallen worden en zich 'extra' verdedigen te veroordelen zit er nog steeds een verschil tussen jezelf verdedigen of terug aanvallen. Theo heeft gelijk dat je hier een grens moet stellen want anders kun je mensen die jou een duw geven gerust neersteken want de andere partij viel immers eerst aan.
Prem geeft zelf ook aan in DWDD dat in de gevallen dat hij 'aangevallen' werd hij het zelf heeft opgelost met aankijken en praten in plaats van met meer geweld dan de tegenpartij dus is het in principe er ook gewoon mee eens. Theo heeft genoeg mensen beledigt met zijn humor zoals in de show Zonder Pardon: Vrouwen, Antillianen, moslims, homo's, PVV'ers, Joden en Christenen. Maar hij doet dit wel door met een kritisch oog naar de maatschappij te kijken verpakt in een humoristisch jasje. Maar goed een ietwat linkse mening is natuurlijk tegen het zere been van de gemiddelde GeenStijlert en moet met de grond gelijk gemaakt worden.

backfired | 13-01-12 | 01:41

Bijzondere confrontatie dit! Hans Teeuwen en Theo Maassen waren vermoedelijk toch wel prima vrienden ooit, gezien hun samenwerking in de mannen van de radio sketches.

thp | 13-01-12 | 01:40

kusje voor hans terug

Smokingpaper | 13-01-12 | 01:39

Hmmm... Maassen in een sire spotje dat morgen in de bioscoop draait. Niet kijken dus.

bonahalfvol | 13-01-12 | 01:07

La Vie En Rose | 13-01-12 | 00:28 | + 0 -
Bekijken, uiteraard. Begrip ? Nee, nee en nee.

Rammstein | 13-01-12 | 00:58

La Vie En Rose | 13-01-12 | 00:28
Onderzoek doen is: hoe vaak slaat een ambulance broeder een iemand dood neer met een slag. In heel Nederland is denk ik de afgelopen 10 jaar misschien en ik zeg misschien, een iemand opzettelijk zwaargewond dan wel dood is geraakt door een vuistslag van een ambulancebroeder. In dezelfde tijd zullen er ongetwijfeld 10.000 gevallen geweest waar ambulancebroeders werden lastig gevallen. De film en de logica van Theo Maassen is dus gebaseerd op een feit dat misschien 1 x in de tien jaar voorkomt in een land waar 16.000.000 mensen wonen een kans op de ........... Zelfs de ondergang van de wereld zou nog meer kans kunnen hebben te gebeuren dan de werkelijkheid van Theo Maassen en zijn film. En dat is nou het probleem van deze mensen. Zij baseren hun kennis, gedachte, wetgeving en ideologie op de uitzondering oftewel de illusie. En daar zal binnenkort gezien het vele geld dat nodig is om deze illusie in stand te houden heel snel een eind aan komen en dat noemen wij gewoon evolutie. Dodelijker dan een revolutie.

idopane | 13-01-12 | 00:55

Parelman | 13-01-12 | 00:36 | + 0 -
Inderdaad,
De echte wereld maak je zelf. Het feit dat de makers (en de hoofdrolspeler) dit ernstige maatschappelijke fenomeen te baat grijpen om de daadwerkelijke daders op álle mogelijke manieren in de slachtofferrol te drukken, wekt bij mij zéér grote irritatie op.

kersenflap | 13-01-12 | 00:45

Wat een slechtgeschreven betekenisloos stukje.
Behalve dat worden de woorden van Theo compleet verdraaid en wordt er hier zooi aan toegevoegd die ik in ieder geval gisteravond niet heb meegekregen.

Tempora-O-Mores | 13-01-12 | 00:36

@kersenflap | 12-01-12 | 23:28
Doodslag is een goede film door mijn linker, als door mijn rechter oog en de echte wereld maak je zelf, althans ik.

Parelman | 13-01-12 | 00:36

La Vie En Rose | 13-01-12 | 00:28 | + 0 -
"Ik heb research gedaan voor de film"

Ah, en toen kwam u (als ik het fragment mag geloven) een Marokkaanse ambulance broed(st)er tegen die uitgescholden en afgerammeld werd door louter hollandse bleekneuzen. En een Marokkaanse vader die zijn kind verloren heeft door (daar is íe weer) Hollandse bleekneuzen? Knap werk! Waar heeft u die research gedaan, op de Joop?

kersenflap | 13-01-12 | 00:33

La Vie En Rose | 13-01-12 | 00:28 | + 0 -
Ja. De dader kreeg geen step voor zijn verjaardag en chocoladetaart in plaats van slagroomtaart dus begrip moet zijn !!

Rammstein | 13-01-12 | 00:31

Ik denk dat de vraag hier is wat jij zou doen als je net een mars in je reedt hebt staan proppen en je moeder aan de lijn hebt om een goed gesprek te voeren....... en er staat ineens een inbreker voor je.......

de deurwaarder | 13-01-12 | 00:31

@Rammstein | 13-01-12 | 00:12
Idd ja. Research gedaan voor die film. De daders hebben ook een verhaal, dus die kant moet je ook bekijken en begrip voor hebben.

La Vie En Rose | 13-01-12 | 00:28

zwerfpaal | 13-01-12 | 00:04 | + -2 -
zwerfpaal | 13-01-12 | 00:13 | + 0 -
Dit is een grap... Toch?

kersenflap | 13-01-12 | 00:27

Ironie : een stijlfiguur waarbij dat wat klaarblijkelijk gezegd wordt, afwijkt van dat wat bedoeld wordt

eis | 13-01-12 | 00:27

seven | 13-01-12 | 00:20 | + 0 -
Neh.
Groupies gaan verder.

Rammstein | 13-01-12 | 00:26

@Sliptong | 12-01-12 | 23:38
Dat ook ja, en ff die film promoten natuurlijk.

La Vie En Rose | 13-01-12 | 00:22

me,myself and IK | 13-01-12 | 00:10 | + 1 -

Nee. Niet als je Maassen hetzelfde wenst.

Kneus.

pius | 13-01-12 | 00:22

Rammstein | 13-01-12 | 00:06
Groupie !

seven | 13-01-12 | 00:20

me,myself and IK | 12-01-12 | 23:56
Gaat het wel goed me you,yourself en JIJ? Misschien moet je toch nog even goed kijken en redeneren. Ik zeg nergens dat mensen die hard debatteren dood moeten. Ik vind dat niet eens.
--
Echt jongen of je hebt iets te veel gedronken of geblowd vanavond of er is iets niet goed in je hoofd. Hoop voor je dat het niet structureel is. En dan heb ik er het nog niet eens over dat je eigenlijk excuses zou moeten maken als je iemand zo dom en ondoordacht loopt te beschuldigen. Wie is er hier de idioot? Je maakt je echt belachelijk bij mensen die wel willen nadenken.

Roer | 13-01-12 | 00:18

Daar hadden ze in eindhoven toch een woord voor...?
Oh, sweet irony...

kopkaasknabbelaar | 13-01-12 | 00:16

Voor de laatste maal @kersenflap | 12-01-12 | 23:07 |

En dan hebben we het nog niet over zwerfvuil deponeren buiten de daarvoor bestemde en als dusdanig herkenbare prullenbakken, waardoor nietsvermoedende voetgangers met hun net aangeschafte schoenen in uw weggegooide Kersenflap trappen of nog erger er over uitglijden. Dat noem ik pas doodslag.

zwerfpaal | 13-01-12 | 00:13

Ik zie die Maassen wel ´ns fietsend op zo´n Fietsfabrieks wanprodukt voorbij sleuren, z´n kutjong aan het stuur vastgeketend in zo´n hipsterschijtdinges, verbeten & diep ongelukkige blik in de onbetrouwbare ogen. Inmiddels de moord stikkend van de poen, kast van een huis in een mooie buurt, eindelijk ´n gedwee chickie dat het langer dan ´n maand bij hem uithoudt, eindelijk respekt van de Goois-Amsterdamse linkskliek, maar hij blijft de naargeestige lapzwans die hij vroeger al was.

Ayatollah Oink-Oink | 13-01-12 | 00:12

La Vie En Rose | 12-01-12 | 23:30 | + 2 -
Stockholmsyndroom 3.0

Rammstein | 13-01-12 | 00:12

@ pius
Iemand die vindt dat moord terecht is vanwege iemands uitspraak in een debat is een idioot, als je dat niet begrijpt zegt dat wat over jou.
Jeweet het wel denk ik zo.

me,myself and IK | 13-01-12 | 00:10

Een paard | 12-01-12 | 23:33
LOL, dat het je mag smaken.

seven | 13-01-12 | 00:09

nog een keer @kersenflap | 12-01-12 | 23:07 |
En U bent zeker ook zo'n type die denkt dat rood licht is uitgevonden omdat de hoeren er dan geiler uit zien? Nee mijnheer die zijn er ook voor de veiligheid van uw en mijn kinderen. Hulpverlening kent vele gezichten, waaronder de mijne.

zwerfpaal | 13-01-12 | 00:08

Hans, ik stuur je mijn liefde en lik virtueel je gezicht af.

Rammstein | 13-01-12 | 00:06

@kersenflap | 12-01-12 | 23:07 |
Ook parkeerbonnen uitschrijven is hulpverlening, namelijk hulp aan hen die een parkeerplaats zoeken, maar deze niet kunnen vinden omdat er één of andere Kersenflap denkt dat hij niet hoeft te betalen, ergo er komt minder geld in het laatje, ergo er worden minderparkeerplaatsen aangelegd. Need i say more?

zwerfpaal | 13-01-12 | 00:04

me,myself and IK | 12-01-12 | 23:56 |

Eerst Maassen de dood inwensen en dan Roer morafaggen.

Knap staaltje introspectiezwakbegaafdheid.

pius | 13-01-12 | 00:01

Je hebt sarcasme dat leuk is en sarcasme dat niet leuk is. Deze is van de laatste soort. Sarcasme is weliswaar niet gemeend, maar er zit een soort kern van waarheid in. Dat is hier niet het geval. Het is eigenlijk louter onzin, zoals veel van Teeuwen.

triasenergetica | 13-01-12 | 00:00

Roer | 12-01-12 | 23:49
Dus jij bent het er mee eens dat Fortuyn en van Gogh terecht zijn vermoord vanwege hun toon in het debat. Idioot!

me,myself and IK | 12-01-12 | 23:56

Hans Teeuwen was op in Nederlan, wilde beroemd worden in Engeland, heeft gefaald niemand vond hem daar leuk.
Nu komt hij met hangende pootjes terug en gaat een beetje afgeven op Maassen? Sneue pannekoek die Hans, maar is wel kunstenaar absoluut en spiksplinter (had ik al gezien via torrent :-) vond ik eigenlijk niet slecht.

nokkenaskettingklem | 12-01-12 | 23:54

Hoop dat lulletje Maassen snel zijn ouders achterna gaat en dan liefst op een zelfde brute wijze als Giants Fortuyn of van Gogh, dan ga ik eens heerlijk over zijn graf heen zeiken.

me,myself and IK | 12-01-12 | 23:52

Perfect Hans, mijn maag draaide ook 10x om na dat softe goedpraat gezwam van Maassen.
Schandalig hoe hij Prem als hufter aan het kruis wilde nagelen.

25TaLife | 12-01-12 | 23:52

Los van de kwaliteit van de huidige shows van de heren is het dus zo dat je politieke voorkeur bepaalt of je leuk bent.

Zijn er rechtse gutmensen dan?

pius | 12-01-12 | 23:52

Alsof debat alleen maar grof en hard moet zijn. Ik ben normaal van Teeuwen en niet van Maassen, maar vanavond is het andersom.

Roer | 12-01-12 | 23:49

Zo ik heb net ff een baksteen gegooid naar een ambulance. Waar ging het ook al weer over?

Darkwater | 12-01-12 | 23:48

Prem heeft volkomen gelijk. Inhoudelijk kon Theo weinig inbrengen. Best treurig voor een cabaretier.

de euro middenweg | 12-01-12 | 23:45

Ik heb ook een alvast wat klaarliggen voor het geval dat....., en ik ga echt geen gezellig praatje houden of zijn zus misschien wel of niet in elkaar geslagen zou worden bla bla bla. ik ben echt geen gewelddadig persoon en ik heb mijn waarden en normen echt wel op orde maar op het moment dat ik een ongewenst bezoekje van iemand krijg (maroc, chinees, turk, Nler of wat dan ook) bescherm ik graag huis, haard en gezinsleden.

Oh ja HANS......... je show, net als industry of love was volkomen KUT. volgende keer beter.

spouswaus | 12-01-12 | 23:41

@La Vie En Rose | 12-01-12 | 23:31
Eensch! Niemand verzint Aarslikker Danny beschuit.

Sliptong | 12-01-12 | 23:39

@La Vie En Rose | 12-01-12 | 23:30
Theo z'n shows lopen via het Vara Kremlin. Da's duidelijk.

Sliptong | 12-01-12 | 23:38

Hey, ironiekorrels! *begint te rapen*

Een paard | 12-01-12 | 23:33

En Hulde voor Hans Teeuwen. Held!

La Vie En Rose | 12-01-12 | 23:31

Jammer dat een fantastische cabaretier en acteur als Theo zo ontzettend de weg kwijt is. Met zijn PvdAgezever. Die slappe houding is er nou juist de oorzaak van dat hulpverleners hun werk niet meer kunnen doen, het tuigh hele wijken terroriseert en roofovervallen pleegt, mn op ouderen en gehandicapten en die ook nog eens mishandelen.
Nee, die mag je vooral niet je huis uitslaan met een honkbalknuppel, zoals Prem zou doen. Daar hept Theo moeite mee. Had-tie ook met van Gogh en Fortuyn, zei die.
En wat hij van Wilders vindt, weten wij inmiddels ook wel.

Vooral niks benoemen. Jezelf en je gezin niet beschermen, want de daders enz. enz.

En nee, Theo is niet bang. Nee dat snap ik met zijn postuur.
Eens kijken wat Theo doet als hij een inbreker in zijn huis aantreft waar ook zijn kind is. Of zijn vriendin, of moeder gemolesteerd worden. Die biedt de inbreker natuurlijk een koppie thee aan, en maakt een de-escalerend praatje.

La Vie En Rose | 12-01-12 | 23:30

Van Gogh is dood en Teeuwen is passé.

boasatlas | 12-01-12 | 23:29

Parelman | 12-01-12 | 23:22 | + -1 -
Als u die surrealistische, linkse onzin graag voor zoete koek slikt: ga uw gang! Mensen met een béétje maatschappelijk inzicht weten donders goed hoe de rollen in de echte wereld verdeeld zijn.

kersenflap | 12-01-12 | 23:28

@Davidson | 12-01-12 | 22:55
Ja, alleen al het blanke scootertuigh en het Marokkaanse slachtoffer doen het ergste vermoeden.

Sliptong | 12-01-12 | 23:27

@Parsons | 12-01-12 | 22:55
Geen dank. Hoe triest het ook is.

Sliptong | 12-01-12 | 23:26

@Parsons | 12-01-12 | 22:37
In de film zijn de Nederlands/Marokkaanse ambulance collega en de Nederlands/Marokkaanse vader, van de omgekomen jongen, geen ongewone beelden. Wonen in je eigen land met verschil in opvoeding en tradities.

Het besef aan het einde, voor mij, is dat vredig samenleven veel leuker is.
Hoorde aardige gesprekken, na afloop, in de bios.

Parelman | 12-01-12 | 23:22

@Hölzenbein | 12-01-12 | 22:47
niks kort lontje, vraag je gewoon te duiden.

prince | 12-01-12 | 23:13

@Kobus Kloothamer | 12-01-12 | 23:09
Uh, je bedoelt Theo Maassen.

La Vie En Rose | 12-01-12 | 23:11

@J. van Gaal8771 | 12-01-12 | 23:03

Psst. Postbus 51...

ZKH EénOog | 12-01-12 | 23:11

Natuurlijk Hans! Als ze op straat ongevraagd je linkeroog dichtstompen vraag je gewoon of ze je andere oog ook dichtmaken...... lul

Kobus Kloothamer | 12-01-12 | 23:09

trailer van de film: #wtf japan alien world?

Crak-ho | 12-01-12 | 23:07

zwerfpaal | 12-01-12 | 22:31 | + 0 -
"Ik ben ook hulpverlener."

Als u parkeerbonnen uitdelen "hulpverlenen" noemt...

kersenflap | 12-01-12 | 23:07

@necrosis | 12-01-12 | 22:59
ghe ghe ghe.

*pfff wat een mazzel zegt*

deraderendraaien | 12-01-12 | 23:04

Prem staat er goed op. +1

Joost Maghetweten | 12-01-12 | 23:03

Hihihihihi.. arme Maassen
Vindt het vanwege de strijd tegen ´rechts´ geen enkel punt om te spelen in een postbus 21-spotje (Hé joh - ben je gék geworden!)
De scooterbontkraagjes zijn hier nadrukkelijk wit, zijn bijrijder is vrouw én moslima. Hopman Maassen schort in het belang van de goede zaak dus zijn eigen oordeel op en wringt in idiote scenes de bordkartonnen teksten er uit die hem in de mond gelegd worden door iemand die er ook niets van begrijpt, van al die narigheid tegenwoordig.
Maar wacht eens even - eigen oordeel?
Theo is zélf ook de draad kwijt: hij zou best wel de lulhannes geweest kunnen zijn die een ambulance op weg naar een noodgeval tegenhoudt omdat hij zich niks laat zeggen; er is voor beide standpunten wel wat te zeggen, nietwaar Theo? Dat er aan zijn onderscheidingsvermogen iets mankeert was wel duidelijk, na die beker, en nu blijkt nog eens dat Maassen zelf ook het verschil niet zo goed snapt tussen een verdiende knal voor je kanis, en een misdaad.
En sóms is zo´n draai om je oren een potentiële moord, in de tobberige kleuterjuffenwereld van pc-vrijgestelden.
Wat een huichelachtige zijen sokken zijn die linkse jongens toch..

J. van Gaal8771 | 12-01-12 | 23:03

pff , alsof Maassen het debat schuwt,hij durft juist tegen de tijdsgeest in te gaan.
In de panorama van deze week vertelt hij dat hij ook op de vuist is gegaan met inbrekers in z'n huis.Echt heel chique dat hij dat in dwdd er niet bij haalde.
Een integere en onafhankelijke man imho.

Hefting | 12-01-12 | 23:03

@Denjero | 12-01-12 | 22:49
Nog een fijne avond makker!

deraderendraaien | 12-01-12 | 23:02

Sliptong | 12-01-12 | 22:50 |
Nee jij trekt volle zalen. Mafkees.

Hölzenbein | 12-01-12 | 23:00

@deraderendraaien | 12-01-12 | 22:47
Laat ik dat maar niet doen, vinden de meeste reaguurders (en moderatie) vast niet constructief....
*sorry*

necrosis | 12-01-12 | 22:59

Parsons | 12-01-12 | 22:51 |
Ik weet precies wat je vroeg maar ik antwoord niet als ik geen antwoord heb. Zo werkt dat in de grotemensenwereld. Logisch.

Hölzenbein | 12-01-12 | 22:58

@Sliptong | 12-01-12 | 22:53
LOL! Heeft lang geduurd vandaag, maar is toch nog gekomen die lach. Dank :)

Parsons | 12-01-12 | 22:55

Sliptong | 12-01-12 | 22:53 |

Met een net zo hoog waarheidsgehalte als de gelijknamige film.

Davidson | 12-01-12 | 22:55

Wie de laatste show van Teeuwen niet goed vond, raad ik aan om 'm nog eens te kijken met een flinke joint achter de kiezen. Ineens valt dan de timing op, het ritme, hoe de associaties en terzijdes in elkaar overlopen, hoe de energie en het tempo steeds met elkaar in balans worden gebracht.

Ik vond 't in elk geval een kunststukje, en heb op 't puntje van mijn stoel gezeten. Hans, als je meeleest, het was subliem.

Lagonda | 12-01-12 | 22:55

Doodslag had ook een inconvenient truth kunnen heten.

Sliptong | 12-01-12 | 22:53

@Parsons | 12-01-12 | 22:37
Nou inderdaad. Man man man wat een pareltje weer.

Sliptong | 12-01-12 | 22:51

LOLZ

BakRodeKool | 12-01-12 | 22:51

@Hölzenbein | 12-01-12 | 22:44
Neuh. Niet iedereen. Hans wel. Maar goed, dat vroeg ik niet.

Parsons | 12-01-12 | 22:51

@harry pikkel | 12-01-12 | 22:35
LOL

Sliptong | 12-01-12 | 22:51

@Parsons | 12-01-12 | 22:40 |
Bedankt
Het is soms inderdaad een hondenbaan,vooral als het regent, onze uniformen zijn daar niet op gemaakt, en als je dan al zeiknat bent, dan wil je eigemlijk liever geen agressie, zeker niet van mensen die zelf wel droog zitten in hun auto.
Maar wij waren met onze bikes's en 2 van ons met de Segway, wij hadden geen orgel bij ons dus wat bedoelde U daarmee?

zwerfpaal | 12-01-12 | 22:50

Hans heeft z'n inkomen veiliggesteld en is ondertussen bezig met een megashow die vernieuwend, hard, verfrissend en exponentieel absurdistisch zal zijn. Een genie als meneer Teeuwen doet een show als spiksplinter er "even bij". Hans doet Hans want mensen verwachten dat Hans Hans doet. Mensen die de grootsheid van Teeuwen en zijn continue tegen de stroom in schijten mentaliteit niet herkennen moeten maar naar een show van Havier Koezman (als ie niet te naar de klote is van de coke en er geen zin meer in heeft) of de ik-wil-spekjes-door-m'n-zuurkool grappen van Herman - boerenkinkelaccent - Finkers. Of keken de mensen uit medelijden naar Finkers?

Sliptong | 12-01-12 | 22:49

hans weer lekker aan het trollen

Karamelappel | 12-01-12 | 22:49

@deraderendraaien | 12-01-12 | 22:40
Gelukkig, ik dacht effe dat ik duizenden reaguurders in vertrouwen moest nemen en mijn adres moest geven, maar je komt niet. Fijn. Jij over Maassen; Eensch, alleen ik vind hem grappig en daarmee uit. En nou poownieuws kijken.

Denjero | 12-01-12 | 22:49

Zonder debat/discussie/kritiek zullen de goede altijd lijden onder de slechten, wat weliswaar tot (onnozele) vrede kan leiden maar wel in ongewenste vorm..

softijsje | 12-01-12 | 22:48

prince | 12-01-12 | 22:43 | + 1 -
Bovendien stel jij vragen, niet ik.

Hölzenbein | 12-01-12 | 22:47

@necrosis | 12-01-12 | 22:29
Kom op dan laat maar horen!

*earpluggs zoeken doet*

deraderendraaien | 12-01-12 | 22:47

prince | 12-01-12 | 22:43 | + 1 -
Kort lontje?

Hölzenbein | 12-01-12 | 22:46

@ZKH EénOog | 12-01-12 | 22:23
Joep z'n stem klinkt alsof hij vrouwenvla heeft moeten slikken! haha!

deraderendraaien | 12-01-12 | 22:45

Parsons | 12-01-12 | 22:35 | + 1 -
Iedereen zo wat was toch een goede vriend van Van Gogh (als ik ze allemaal moet geloven) Niets bijzonders dus.

Hölzenbein | 12-01-12 | 22:44

@Hölzenbein | 12-01-12 | 22:42
Begin er dan ook niet over!

prince | 12-01-12 | 22:43

@BarneyBoner | 12-01-12 | 22:11
Statistieken zien er altijd anders uit dan de werkelijkheid om ons heen,maar dat is mijn mening.

deraderendraaien | 12-01-12 | 22:43

@La Bailaora | 12-01-12 | 22:37
Ja ik weet, maar ik wilde het nog even kwijt. Geh. Met ergens een t teveel ook nog.

Parsons | 12-01-12 | 22:43

Aandachtshoerrrrrr

Charles Swietert | 12-01-12 | 22:42

prince | 12-01-12 | 22:36 |
Meuh, net een mooie film aan het kijken. Kom er nog wel eens op terug.

Hölzenbein | 12-01-12 | 22:42

Pim Portuyn heeft de sfeer niet verpest, zijn vieze links radicale moordenaar was bezig ons land te vernietigen!

brainfaillure | 12-01-12 | 22:41

@Denjero | 12-01-12 | 22:22
Ik ben er niet vanuit gegaan dat jij links bent en daarom het ongelijk bij Teeuwen legt,wat ik bedoel is dat Maasenen doorschiet tegen Pren in 'n veroordeling dat deze een honkbalknuppel zou hanteren mocht het nodig zijn.Verder vind ik dat wij idd minder van mening verschillen dan lijkt, dat gaf ik ook al aan in mijn vorige plemp!

deraderendraaien | 12-01-12 | 22:40

@zwerfpaal | 12-01-12 | 22:31
Jij hebt een hondenbaan. En ik vind het onbegrijpelijk dat jullie je moeten laten vernederen door heren van boven.

Wat mij betreft mogen jullie vol op het orgel tegen "mensen" die agressief gedrag vertonen.

Parsons | 12-01-12 | 22:40

@Parelman | 12-01-12 | 22:30
Wat is er zo goed aan de film? Dat de agressor een witmans is en het slachtoffer een kansmarokkaan?

Parsons | 12-01-12 | 22:37

@Parsons | 12-01-12 | 22:34
Tuurlijk. Zo is het. Reactie was op Spaansworstje die vond dat Hans hier zijn reactie/mening over Theo niet openbaar mocht maken. :-)

La Bailaora | 12-01-12 | 22:37

Wat Hans Teeuwen in zijn laatste show deed, vond ik toch nog steeds goed. Zijn liedje over moslims, in de geparodieerde jaren 70-stijl van prekerig links, was toch subtiel grappig. Een rechtse boodschap stilistisch links verpakt. En zo zaten er nog heel wat mooie vondsten in. Ik hou minder van zijn schreeuwerige stukjes, maar Teeuwen blijft voor mij toch nog onbetwistbaar nummer één.

Zyprexa20mg | 12-01-12 | 22:37

@Hölzenbein | 12-01-12 | 22:35
Nou,ga je gang.

prince | 12-01-12 | 22:36

Hölzenbein | 12-01-12 | 22:29 |
And that would make you.... what exactly?

Markies de Schade | 12-01-12 | 22:36

@Parsons | 12-01-12 | 22:34
Ik moet de eerste nog tegen komen!

prince | 12-01-12 | 22:36

Straks komt ook nog Lijn 32 op tv. Een tv-variant van de Linkskerkelijke visie op de realiteit, net als Doodslag. NSB'ers als Maassen en De Jonge et all prediken 'Peace in our Time, net als Beatrix die zich nu officieel bekeerd heeft tot de Neo-NSB.

Het moment dat het tij zal keren komt steeds dichterbij.

Ales | 12-01-12 | 22:35

@Hölzenbein | 12-01-12 | 22:29
Ondanks of omdat hij een goede vriend was van Van Gogh?

Parsons | 12-01-12 | 22:35

prince | 12-01-12 | 22:33 |
Ja.

Hölzenbein | 12-01-12 | 22:35

Hölzenbein | 12-01-12 | 22:29
Juist geobserveerd!

harry pikkel | 12-01-12 | 22:35

necrosis | 12-01-12 | 22:33
Hölzenbein een kudoloser noemen is net zoiets als Wilders een fascist. Dat werkt alleen maar averechts. Je moet hem eigenlijk alleen maar complimenten geven.

harry pikkel | 12-01-12 | 22:35

@La Bailaora | 12-01-12 | 22:27
Theo wordt betaald door de VARA!

Daar wordt je een saaie linkse zuurpruim van.

Of was het nu juist zo dat linksmensen juist wel gevoel voor humor hebben?

Ik kan het allemaal niet meer volgen.

Parsons | 12-01-12 | 22:34

@Hölzenbein | 12-01-12 | 22:29
Dat zegt de kudo-loser van 2011.......

necrosis | 12-01-12 | 22:33

@Hölzenbein | 12-01-12 | 22:29
Kan je dat onderbouwen?

prince | 12-01-12 | 22:33

@Chorizoworstje | 12-01-12 | 22:30
zeker. Hij had daar een mening over. En Hans heeft daar nu ook weer een mening over.

La Bailaora | 12-01-12 | 22:32

Ik ben ook hulpverlener ik werk bij STZ Rotterdam en ik weet dus waar ik over heb als het gaat om agressie tegen mij en mijn collega's van STZ Amsterdam, Utrecht Dordrecht etc. Zo stond ik laatst mij werk te boefenen, toen er plots sprake was van agressie, allen maar omdat wij met z'n zessen daar stonden op te treden. Verder niets. OP orders van bovenaf hebben we de eer aan ons gehouden en zijn met opgeheven hoofd met onze bike's en Segways vetrokken richting Wijnhaven.

zwerfpaal | 12-01-12 | 22:31

@Detlev Tarnowitz | 12-01-12 | 22:25 | + 0 -
Ironisch zijn doe jij toch?

HonderdEnEen | 12-01-12 | 22:31

@ZKH EénOog | 12-01-12 | 21:58

Misstap: als woorden ophouden en geweld wint.

Levens: ambulance krijgt een ongeluk, motorpech, een soort van bedrijfsongeval, kan gebeuren.

Conclusie: geweld altijd weigeren.

Net uit Pathe en de film is erg goed.

Parelman | 12-01-12 | 22:30

nou nou nou Hans, nou nou nou nou nou nou nou Nou NOU NNNNNOU Hans, nou
TotalRecalcitrant | 12-01-12 | 22:28 | + 0 -

Gebruik dan in ieder geval het origineel
also!!

irma zonderboezem | 12-01-12 | 22:30

Hanse panse kevertje al in het roze bos
Ze plukken er al je bloempjes af
En maken het veel te grof
.
Lieve Theo Maassen
Laffe hondenlul
Jij moet zoet het bos uitgaan
En de bloemetjes laten staan

Bertus Betonsloper | 12-01-12 | 22:30

La Bailaora | 12-01-12 | 22:27 | + 0 -
.
Hij kwam over zn film te praten daar, die over verhuftering ging.

Chorizoworstje | 12-01-12 | 22:30

Teeuwen is een faalhaas. Nuff said.

Hölzenbein | 12-01-12 | 22:29

Pitloos beschuit die Maassen.

Sliptong | 12-01-12 | 22:29

@La Bailaora | 12-01-12 | 21:59 |

Dus een opiniemaker heeft geen enkele invloed op de samenleving?

Romanov | 12-01-12 | 22:29

@deraderendraaien | 12-01-12 | 22:20
Wacht maar tot je mij hebt horen 'zingen'.....

necrosis | 12-01-12 | 22:29

Detlev Tarnowitz | 12-01-12 | 22:25
Het probleem is ook dat je uit altijd uren in de file staat. Vooral bij FC Joop. Als ik op zo'n manier wil communiceren dan koop ik wel een postduif.

harry pikkel | 12-01-12 | 22:28

nou nou nou Hans, nou nou nou nou nou nou nou Nou NOU NNNNNOU Hans, nou

TotalRecalcitrant | 12-01-12 | 22:28

@ Parsons | 12-01-12 | 22:23

Nergens dus dat sloeg eigenlijk nergens op.
(Laatste stukje over die wanvertoning wel)

Chorizoworstje | 12-01-12 | 22:28

@Chorizoworstje | 12-01-12 | 22:24
Waarom vertelt Theo dit allemaal bij DWDD? Zoekt hij daar een leger medestanders om hem bij te staan?

La Bailaora | 12-01-12 | 22:27

The Evil One | 12-01-12 | 22:24 |
Precies. Wat het de fck uitmaakt wat T Maassen zegt op burgermansteevee.

LibertasSimplex | 12-01-12 | 22:26

@HonderdEnEen | 12-01-12 | 22:21
Ken jij het begrip ironie?

Detlev Tarnowitz | 12-01-12 | 22:25

@harry pikkel | 12-01-12 | 22:18
Dat vind ik het eeuwige probleem, die thuiswedstrijden. We zouden zelf natuurlijk wat vaker uit kunnen spelen, maar daar ben ik te lui voor.

Detlev Tarnowitz | 12-01-12 | 22:25

Ja hallo ik gaat GVD geen DWDD kijke jonguh!! Doe ik al jaaaren niet, so why start now?

The Evil One | 12-01-12 | 22:24

Waarom bel je Theo niet gewoon en vertel je dit hem Hans? Zoek je via deze weg een leger medestanders om je bij te staan?

Waarom dat dan?

Chorizoworstje | 12-01-12 | 22:24

En wie wil er nou kusjes van Hans Teeuwen?

verhaard | 12-01-12 | 22:23

@deraderendraaien | 12-01-12 | 22:20

De beste stem, de beste stem....
Ik vind Youp eigenlijk wel een heerlijk zalvende stem hebben...

ZKH EénOog | 12-01-12 | 22:23

@Chorizoworstje | 12-01-12 | 22:08
En waar in het topic gaat het over de islam precies?

Parsons | 12-01-12 | 22:23

Theo heeft toch maar mooi het leven van een baby gered. Kunnen jullie niet zeggen! Daar mag hij dan best wel trots op wezen. En zijn ouders ook.

sjaakdeslinksesul | 12-01-12 | 22:22

@deraderendraaien | 12-01-12 | 21:58
Volgens mij vinden we allebei precies hetzelfde. Alleen omdat ik Hans Teeuwen aanval ben ik blijkbaar links (toch?) en dus gemoralfagd en dus voor het beperken van de vrijheid van meningsuiting (op tv bijv.)Ik kan je 1 ding zeggen, da's nie waar, van mij mag je zeggen wat je wil, maar ga gerust verder je gang, ik zit in een hoek te janken.

Denjero | 12-01-12 | 22:22

@Detlev Tarnowitz | 12-01-12 | 22:17 | + 1 -
Leef jij niet door vijandsbeelden?

HonderdEnEen | 12-01-12 | 22:21

Het zijn allemaal verkapte homo's die meningmannetjes van het cabaret. Pracht van teksten debiteren, maar wat maken ze de fuck nou uit man. Niks toch.

LibertasSimplex | 12-01-12 | 22:20

Simon de Danser | 12-01-12 | 22:20
Oh, dat ken ik niet, maar de titel is veelbelovend.

harry pikkel | 12-01-12 | 22:20

@maraboe | 12-01-12 | 22:06
Nu jij het zegt, hij is wel de cabaretier met de beste stem! Ik zou Maasen nog niet eens willen horen zingen.

deraderendraaien | 12-01-12 | 22:20

Zelfs Prem veegt de vloer met hem aan in een discussie...
Theo gaat ervan uit dat een inbreker natuurlijk nooit zomaar inbreekt. Die hele logica geeft al aan dat Theo een soort van gutmensch redenatie omarmt... HIJ heeft namelijk nooit problemen dus is er NIKS aan de hand en het zwaartepunt in een zaak ligt altijd bij de dader.

Davidson | 12-01-12 | 22:20

@harry pikkel | 12-01-12 | 22:14 |
idd.
Daarentegen vind ik z'n 'Literair café' qua voordracht stukken minder dan in geschreven tekst.

Simon de Danser | 12-01-12 | 22:20

Detlev Tarnowitz | 12-01-12 | 22:16
Het is ook wel een thuiswedstrijd. Eigenlijk zou zoiets op de Joop moeten staan. Krijg je ook een komisch draadje. En dan die Riemen andersom hier. Het Bandirah-effect, zeg maar.

harry pikkel | 12-01-12 | 22:18

Canis Spurcus | 12-01-12 | 22:14
Zolang het niet verboden wordt met een knuppel in bed te liggen, vind ik alles best.

Markies de Schade | 12-01-12 | 22:17

Want discussie, dat moeten we niet willen met z'n allen.

Detlev Tarnowitz | 12-01-12 | 22:17

Okay okay, we zijn het allemaal eens met Teeuwen. Volgende draad dan maar?

Detlev Tarnowitz | 12-01-12 | 22:16

Onze huidige zelfverklaarde intelligentsia, want onder de echte intellectuelen blijft het over de breedte genomen angstvallig stil, leven dus in een schijnwerkelijkheid waarin zij door middel van opiniestukken, docu's, films o.a. ons een feel good, 'het valt wel mee', 'kritiek=haat' gevoel willen opdringen/wijsmaken die in een schril contrast staat met de realiteit...
Met de gedachten erachter dat herhaling op herhaling van ditzelfde kunstje toch wel een keer tot een resultaat moet leiden.

Davidson | 12-01-12 | 22:15

*knuppel naast bed heeft liggen*

Canis Spurcus | 12-01-12 | 22:14

@Detlev Tarnowitz | 12-01-12 | 22:13
sterk!

prince | 12-01-12 | 22:14

Simon de Danser | 12-01-12 | 22:10 |
Beetje tegenvallend geschreven idd, maar als hij het zou voordragen zou het wel uit de verf gekomen zijn. Een audiocolumn of zo, heeft iemand dat wel eens gedaan?

harry pikkel | 12-01-12 | 22:14

Als je de comments van blikjegrolsch er op naslaat wordt één ding duidelijk: mensen met status kunnen slecht tegen kritiek.

Detlev Tarnowitz | 12-01-12 | 22:13

wat een weerzinwekkend optreden van die Maassen.
De grootste hufter die ons land rijk is probeert een moreel standpunt in te nemen en zoals verwacht faalt hij enorm. Ten koste van een ander jezelf verrijken blijft een keuze. Zo ga ik liever dood dan dat ik aan mensen geld moet gaan vragen, laat staan stelen. T lijkt me duidelijk dat er basis beginselen zijn voor een maatschappij en wanneer deze overtreden worden mag je niet verwachten dat er "maatschappelijk verantwoord" op gehandeld wordt aangezien wij mensen hmm ik quote : George Carlin We're barely out of the jungle people".

dit is waar wetgeving faalt ten opzichte van wat mensen rechten zouden moeten zijn.

reizenderoel | 12-01-12 | 22:13

@deraderendraaien | 12-01-12 | 22:03
Ik heb hierboven al gezegd dat ik het grote wartaal vond dat Theo Maassen uitsloeg, en dat het hypocrisie is wat hij zegt als zij zelf een necrofiele vriend heeft en een camera kapotpleurt. Toen had ik een mening over Hans Teeuwen, dat ik hem niet grappig vond in 'Spiksplinter' (alleen daar) en dan krijg je allemaal van Joop over komen lopende rechtse intellectuelen op je af (heel leuk) die min of meer zeggen dat ik of iemand anders Hans Teeuwen niet grappig vond omdat we zijn boodschap niet begrepen en zijn humor niet snapten. Ik kijk graag naar veel cabaretiers, als het voor mij de hele tijd niet grappig genoeg is, dan haak ik af. Overigens ben ik het met Prem eens, maar ik denk dat ik zelf niet zo'n stoere jongen ben als jij dat ik een inbreker kapot mep. Als iemand anders dat doet vind ik dat geheel gerechtvaardigd

Denjero | 12-01-12 | 22:13

Zooooooooooo goed dit.

Kutmug | 12-01-12 | 22:12

@deraderendraaien | 12-01-12 | 22:08
Ik denk dat je statistisch gezien ongelijk hebt.

BarneyBoner | 12-01-12 | 22:11

blikjegrolsch | 12-01-12 | 21:38
Een trollende sarcast onder een sarcastisch blog. Je herstelt hiermee een galactisch evenwicht id draad. Zowel de eendimensionale kan het in z'n logica netjes verklaren alsmede de cynische sarcast. Op welk niveau getypt werd blijft onzeker.
* 2x min is weer plus.*
Reaguren, de onzekerheidsrelatie van Heisenberg is er niks bij.

seven | 12-01-12 | 22:10

Geenstijlistisch gezien, mist de ironie van Teeuwen dusdanig de peper, dat z'n echte boodschap in het geheel niet overkomt. Dat hij zich hiermede direkt tot Geenstijl heeft gewend, valt hem derhalve in overweging negatief te bevorderen.

Simon de Danser | 12-01-12 | 22:10

@bbemil | 12-01-12 | 22:04 | + 0 -
Meneer Maassen is een overdijver, ironie mist hij juist.
Wat Meneer Teeuwen weer zijn sterke punt is. Voor iedere reaguurder zijn meug dus.

HonderdEnEen | 12-01-12 | 22:08

@BarneyBoner | 12-01-12 | 22:02
Zou ik niet zo denken, het zijn juist mensen die weinig hebben ,die dit kosten wat het kost willen verdedigen. En gelijk hebben ze!
Zij die wel wat hebben zijn meestal goed verzekerd, en reageren vaak gespeelde verontwaardiging om vervolgen de verzekering te tillen.

deraderendraaien | 12-01-12 | 22:08

Teeuwen heeft gelijk en Maassen is gewatteerd.
Teeuwen beschermt de nagedachtenis aan Theo van Gogh. Iemand moet het doen.

2emeREP | 12-01-12 | 22:08

Overigens haak ik altijd meteen af bij het horen/lezen van DWDD en Mathijs van N. Pleurishekel aan die gast. Met z'n snelle manier van doen.

Altijd diezelfde quasi-kritische kop, dwars door iemand heen lullend. DWDD is niks anders dan een doorlopende zaadlozing ter ere van Mathijs van N. De man die het zou klaarspelen zelfs tijdens een grafrede nog te interrumperen. Of even zijn Top2000 te pluggen.

En Theo Maassen moet doen waar hij goed in is. En dat is thuisblijven in Eindhoven, ongeschoren TBS-ers spelen.

En met de gordijnen dicht achterin de auto naar theaters in den lande rijden zodat hij niet nodeloos geconfronteerd wordt met de werkelijkheid.

Markies de Schade | 12-01-12 | 22:08

Hans, spijt me van je vriend, maar ik word doodziek van dat islamdebat. Je vriend is door een gestoorde mongool vermoord, maar er is meer dan islam, en er zijn belangrijkere dingen dan islam. Sorry maar 't is zo.

Dus maak eerst maar weer eens een goeie show, en doe je best dit keer want mij bedonder je niet met die belachelijke vertoning van laatst luie geldwolf! Verloochen je talent niet, gebruik het en hou je niet bezig met dit soort dingen. Theo is een beste vent. En kijk uit dat je niet cynisch wordt, maar daar is 't denk al te laat voor...

Chorizoworstje | 12-01-12 | 22:08

@bbemil | 12-01-12 | 22:04
Zo zeg, jij bent de enige die dat door heeft... Oh ja en Sofie Hilbrand en Claudia de Paardenbek... Mooi stel samen. Daar gaan we de wereld mee redden...

BarneyBoner | 12-01-12 | 22:07

@Detlev Tarnowitz | 12-01-12 | 22:01
You either hate him or love him!
Maar pssst!...... Hij is nog niet dood dus das best wel een vieze opmerking!:)

prince | 12-01-12 | 22:07

Als je de comments van Detlev Tarnowitz er op naslaat wordt één ding duidelijk: het is niet de bedoeling dat mensen succes hebben of op een andere wijze boven de middelmaat uitstijgen.

blikjegrolsch | 12-01-12 | 22:06

@Detlev Tarnowitz | 12-01-12 | 22:01 | + 0 -

Wat Teeuwen vooral probeert te bewerkstelligen met zijn stuk, is debat over de uitlatingen van Theo Maassen, zie jij die al? Op enkele na dan.. Maar grotendeels is het afzeiken van Teeuwen, of totaal Teeuwen niet begrepen hebben.

Maar hij raakt een duidelijk punt... Laten we vooral niet debatteren en lief zijn voor elkaar, toch?

Meri59 | 12-01-12 | 22:06

hans begin een jazz cd winkel!

maraboe | 12-01-12 | 22:06

@irma zonder boezem
Als ik ergens op poep en dan stiekum toch kijk ben ik een lutser. Of stoppen met schelden of niet meer kijken lijkt me. Wel een goede reaktie ook al ben ik het er niet mee eens ; )

weedo | 12-01-12 | 22:05

Hé, is 12 steden dertien ongelukken eindelijk weer terug op de buis? Te gek man, klasse VARA, dat was altijd al mijn favoriete tv-programmma! Hé Theo, goed man!

sjaakdeslinksesul | 12-01-12 | 22:05

@Detlev Tarnowitz | 12-01-12 | 22:01
Je moet wel dat blind weglaten. En daar zit 'm de hele crux.

La Bailaora | 12-01-12 | 22:05

Sinds Maassen die camera van iemand uit het publiek kapot gesmeten heeft, een paar jaar geleden zie ik hem als de meest hufterige cabaretier ooit. Teeuwen was inderdaad volkomen ruk maar heeft in dit stukje wel volkomen gelijk.

jan-lul-de-behanger | 12-01-12 | 22:05

@Detlev Tarnowitz | 12-01-12 | 22:01
Maar Hans is daarentegen wel weer blij met mensen zoals u die dat allemaal doorhebben... Daar doet hij het voor...

BarneyBoner | 12-01-12 | 22:05

Al die types die zo zeker weten dat Hans Teeuwen sarcastisch is, zien over het hoofd dat Theo dat misschien ook wel was. Hij is buiten grappig ook een briljant acteur

bbemil | 12-01-12 | 22:04

@blikjegrolsch | 12-01-12 | 22:03
't Is bijna een documentaire dus.

Stormageddon | 12-01-12 | 22:04

Detlev Tarnowitz | 12-01-12 | 22:01 | + 0 -

Hij heeft het wel met de koning gedaan , wat dat betreft heeft Hans wel ballen.

Eurotokkie | 12-01-12 | 22:04

@ZKH EénOog | 12-01-12 | 21:58
Goede analyse.

La Bailaora | 12-01-12 | 22:04

Jullie beseffen toch wel dat in die film van Maassen het Marokkaantje lief en onschuldig blijkt te zijn en dat het blanke jongetje de boosdoener is? Zeg maar zoals het in werkelijkheid ook is.

blikjegrolsch | 12-01-12 | 22:03

@Denjero | 12-01-12 | 21:53
Je zal vast je adres niet willen plempen,maar dat geeft niet hoor! ik ben niet van het slag dat het echt zou doen en jij bent vast niet van het slag dat echt thee gaat zetten voor een inbreker.Mocht je daar wel echt toe bereid zijn dan zou ik dat hier maar niet verkondigen.

deraderendraaien | 12-01-12 | 22:03

Die Teeuwen moet niet zoveel snuiven.

doskabouter | 12-01-12 | 22:03

Eurotokkie | 12-01-12 | 21:58 |

Dat zijn er wel meer in Hillywood. Zouden die elkaar soms allemaal in leven houden... maar inderdaad, het is eigenlijk best knap.

Davidson | 12-01-12 | 22:03

@deraderendraaien | 12-01-12 | 21:58
Ben alleen bang dat er, kijken naar de mening van Denjero, niets te halen valt...
Meestal vinden mensen die zelf niets hebben het niet zo erg dat er inbrekers zijn omdat ze het niet kunnen hebben dat anderen werken voor hun hebbedingen...

BarneyBoner | 12-01-12 | 22:02

De Docent | 12-01-12 | 21:45
U geeft les in het vakgebied 'generalisaties'?

harry pikkel | 12-01-12 | 22:02

Iedereen loopt hier weg met Teeuwen alsof hij een of andere halfgod is. Maar zoals Teeuwen zelf zei tegen de meisjes van Halal: iedereen met status vertegenwoordigt macht, en moet belachelijk gemaakt kunnen worden. Hans Teeuwen zou zich omdraaien in zijn graf, als hij zou zien hoe de 'autonome' reaguurdertjes blind achter hem aanlopen.

Detlev Tarnowitz | 12-01-12 | 22:01

Romanov | 12-01-12 | 21:55 |

Je doelt op Theo Maassen?

*denkend aan die zoveelste kudtfilm waar hij in verschijnt*

Davidson | 12-01-12 | 22:01

De Docent | 12-01-12 | 21:45
Moest jij niet met behoud van salaris staken?

seven | 12-01-12 | 22:00

@Romanov | 12-01-12 | 21:51
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt. Alleen er klopt helemaal niets van.

Mensen gaan zich echt niet wapenen omdat iemand iets op tv roept, ook een inbreker niet. Wat er gebeurt in de samenleving, en waarom mensen zich in een wapenspiraal begeven komt door hele andere oorzaken, bv. het niet ingrijpen van politie, justitie en overheid. Juist het wegkijken en niet benoemen van zaken, de vinger op de verkeerde plek leggen, wegkijken, maken het alleen maar erger. En omdat de dief er makkelijk mee wegkomt, gaat hij zich ook nog wapenen, waarom, omdat hij er mee wegkomt en het meer oplevert. Wie doet hem wat? Echt niet omdat een of andere Theo op tv zegt dat mensen zich gaan moeten gaan wapenen gaat een dief zich wapenen.

La Bailaora | 12-01-12 | 21:59

Davidson | 12-01-12 | 21:52 | + 0 -

Theo Maassen is nergens goed in en toch gaat hij door dit vind ik wel knap.

Eurotokkie | 12-01-12 | 21:58

Romanov | 12-01-12 | 21:55 |

De Boodschapper die nog nooit echt een 'boodschap' heeft uitgedragen... Dat wordt moeilijk. Het is ongeveer hetzelfde als Gordon die klaagt over het niveau van de Nederlandse artiesten.

Davidson | 12-01-12 | 21:58

@BarneyBoner | 12-01-12 | 21:54
Als je maar zegt dat ik je gedwongen heb want dan hoef je geen straf of veroordeling door Prem en krijg je extra koek van Denjero! En Theo M ook tevreden!

deraderendraaien | 12-01-12 | 21:58

@Parelman | 12-01-12 | 21:41

Kijk, en dan kan nu de discussie opengebroken worden.

Je hebt het over een misstap van een ambulancebroeder. Maar, gezien de situatie vertoond, waar is die misstap dan?

Een ambulancebroeder heeft in dergelijke situaties niet alleen zijn eigen leven op het spel staan, maar ook dat van zijn patiënten. Als hij hier in alle macht gehinderd wordt, heeft ie, in mijn ogen, het volste recht, om volledig los te gaan. Er staan immers levens op het spel. Iedereen is in mijn ogen vrij defensief geweld te gebruiken, wanneer lijf en leden op het spel staan. Let wel DEFENSIEF geweld.

Dus ondanks dat Theo Maassen zijn eigen personage afkeurt, staat dat personage voor mij in zijn volste recht. Het excuus en de goedpraterij van Maassen in DWDD dat de rol die deze jongen speelt een jongen is die beide partijen uit elkaar probeerde te halen gaat voor mij ook niet op. Als deze jongen echt fatsoenlijk was geweest, had ie zijn maat voor de ambulance weggesleept, niet goedschiks, dan kwaadschiks. Nogmaals, er staan levens op het spel. En dan maakt het voor mij niet uit of het nou een baby is, zoals in de film, of iemand die al een mooi lang leven achter de rug heeft. Die levens zijn voor mij gelijkwaardig, maar misschien is het een leuk bijkomend zieligheidseffect voor de film.

ZKH EénOog | 12-01-12 | 21:58

@De Docent | 12-01-12 | 21:45
Bedankt voor je mening man.

Parsons | 12-01-12 | 21:57

@blikjegrolsch | 12-01-12 | 21:54
En bekers stelen uit het Philips stadion. Vergeet dat niet. Als dief is hij natuurlijk wel bang voor die knuppel in z'n nek. Allemaal eigenbelang, uiteindelijk.

Stormageddon | 12-01-12 | 21:57


weedo | 12-01-12 | 21:48 |

Vroeger vond ik DWDD best leuk. Kopje koffie erbij en dan kijken wat voor nieuws!!! Jawel nieuws!!Matthijs had.maar na een tijdje is het niet meer nieuw.

Maar het is net als met alles, na een tijdje lijken alle afleveringen op elkaar, zelfde stomme grappen, zelfde opbouw vd show, zelfde tafelheren/dames, en anders nieuwe koppen die hetzelfde zeggen als diegene voor hem of haar.Dus ja, ik denk dat velen onder ons het hier wel kennen maar er nu weleens een keer klaar mee zijn.zo is het toch?

Om dan gelijk re gaan plempen dat we hier allemaal lutsers zijn, komop zeg..... grow up!

irma zonderboezem | 12-01-12 | 21:56

Davidson | 12-01-12 | 21:52 |

cabArEtier, lutser.

Davidson | 12-01-12 | 21:56

Volgens Meneer Maassen moet iedereen aardig zijn voor elkaar. (Moeten dus) Anders ben jij niet aardig omdat jij niet doet wat ik zeg!
Voor de rest geen pressure van dwingeland Theo.

HonderdEnEen | 12-01-12 | 21:56

@Davidson | 12-01-12 | 21:52 |

Natuurlijk, val de boodschapper maar aan.

Romanov | 12-01-12 | 21:55

Maassen heeft geen internet en durft Eindhoven niet uit. En dan maar zeiken over verhuftering.

blikjegrolsch | 12-01-12 | 21:54

Romanov | 12-01-12 | 21:48 |

En een dief natuurlijk...
*denkend aan die schaamteloze 'jank' scene bij Ome Jack*

Davidson | 12-01-12 | 21:54

@deraderendraaien | 12-01-12 | 21:49
Mag ik mee? :)

@Romanov | 12-01-12 | 21:48
Bullshit, hij mag alles op tv zeggen maar anderen mogen dat niet. Gewoon een lapschwans...

BarneyBoner | 12-01-12 | 21:54

@deraderendraaien | 12-01-12 | 21:49
Uitgenodigd.

Denjero | 12-01-12 | 21:53

@ZKH EénOog | 12-01-12 | 21:35
Mijn commodore 64 geeft het roze prima weer, dus hierbij: Fuck Theo maassen!

prince | 12-01-12 | 21:53

Romanov | 12-01-12 | 21:48 |

Wat is het toch een alleskunner die Theo Maassen. Van caberatier tot acteur tot opiniemaker... Samengevat: de standaard, aan grootheidswaanzin lijdende BN'er, of Bekende Eindhovenaar... Wat ie zelf wilt.

Davidson | 12-01-12 | 21:52

@Cuyahoga | 12-01-12 | 21:46
Mag Maasen dan de -voorschreeuwer- voorzitter zijn?

deraderendraaien | 12-01-12 | 21:52

@deraderendraaien | 12-01-12 | 21:43
Helemaal correct.

Denjero | 12-01-12 | 21:52

@La Bailaora | 12-01-12 | 21:49 |

Dan heb je het echt verkeerd begrepen. Theo Maassen was niet bezig met de schuldvraag. Een inbreker is per definitie fout. Ik verwijs je naar mijn eerdere posts voor uitleg. Ik ga de boel niet nog een keer uiteenzetten.

Romanov | 12-01-12 | 21:51

Haha, Maassen komt nooit hufters tegen, maar gooit wel een camera van 15000 euri kapot omdat hij vond dat er niet gefotografeerd mocht worden, kan niet met zijn tengels van een vrouw afblijven tijdens een show. Misschien herkent hij hufters wel niet omdat hij er zelf een is....

religion is war | 12-01-12 | 21:50

@Achterhooker

Helemaal eens. Sommigen zijn niet klaar voor Teeuwen en zullen 't nooit zijn. Of kennen 't fenomeen van een paar jaar geleden alleen van horen zeggen en raken nu in de war. Dode eenden door een hoepel.

HarryTheHouseCat | 12-01-12 | 21:50

@Romanov | 12-01-12 | 21:45
Hij legt de schuld bij de boodschapper, terwijl de schuldenaar toch echt de inbreker is die zich wapent. Kortom, hij draait de schuldvraag om.

La Bailaora | 12-01-12 | 21:49

Davidson | 12-01-12 | 21:39 | + 1 -

Hij speelt zijn rol als psychopaat in het dagelijkse leven prima .

Eurotokkie | 12-01-12 | 21:49

@Parsons | 12-01-12 | 21:45
Dat vinden Hans Maassen en Theo Teeuwen ook altijd zo verwarrend.

Stormageddon | 12-01-12 | 21:49

@Denjero | 12-01-12 | 21:38
Heb jij nog leuke dingetjes in je huis die ik zou kunnen komen stelen, en dan doorverkopen?

Als jij dan voor de thee en een koekje zorgt, dan neem ik een blaffer mee oké!

deraderendraaien | 12-01-12 | 21:49

Laat overigens niet onverlet het feit dat ik een inbreker ook met geweld zal bestrijden. Je moet gewoon niet alles op nationale TV willen zeggen, dat is het punt van Theo Maassen.

Romanov | 12-01-12 | 21:48

Stelletje lutsers hier. Door de week schelden op DWDD, Mathijs en zijn gasten en als ik de reaguursels zo eens lees kijken jullie bijna allemaal. Gaat heen en schaam u diep!
OT waar gaat dit over?

weedo | 12-01-12 | 21:48

Hans doe jezelf en het land een plezier; geniet nog even van die laatste knaken en bedwing je lust tot drugs en drank. Je '11 show was echt zoo slecht, tijd om er mee te stoppen man. Ga lekker zingen of iets, liefst niet in Nederland en bedenk nog eens goed waar het ooit is fout gegaan stakker.

Broodje_warm_pees | 12-01-12 | 21:48

@harry pikkel | 12-01-12 | 21:45
Mooi!

Denjero | 12-01-12 | 21:48

@Parsons | 12-01-12 | 21:38 |
Hij behoort dus al een tijdje tot de policorpropagandisten.

Niemands Knegt | 12-01-12 | 21:47

deraderendraaien | 12-01-12 | 21:43 |
Mooi verwoord en helemaal mee eens!

Rikketiktik | 12-01-12 | 21:47

blikjegrolsch | 12-01-12 | 21:38
Niet iedere opniemaker moet zijn bek houden.
Er moet een commissie komen die beslist wie er wel of niet zijn bek moet houden. Die commissie zou moeten bestaan uit Michael Blok, Jolo, Jan Mulder, Jan Jaap de Ruiter, Rob Riemen, Thomas von der Dunk en Nassi Rames.
De organisatie Brein zou kunnen assisteren bij het blokkeren van ongewenste opinie.

Moet jij eens kijken wat een liefdevolle samenleving dat zou opleveren.

Cuyahoga | 12-01-12 | 21:46

Hahaha, dit is net zo leuk als z'n show Spik Splinter! Ow wacht, waarom lach ik dan?

Fopspeen | 12-01-12 | 21:46

Ironie is een zelden begrepen vorm van uiten, zoals blijkt uit vele plempsels hierboven.

Waarbij onverlet laat dat de laatste show van Hans apekloten zoog bij tijd en wijle.

Markies de Schade | 12-01-12 | 21:45

Heb maar een paar reaguurseltjes gelezen en wordt kotsmisselijk van de "Linkschmensch" orerende pubers die zelf geen kloot presteren, maar wel afgeven op vakmensen die zich de takken werken om het volk te vermaken.
Presteer zelf eens wat, zooitje luie donders die 's middags al achter een monitor zitten te reaguren, in plaats van je te spiegelen aan VVD'ers die echt geld en status verdienen, probeer gewoon een baan te vinden en een normaal inkomen bijeen te schrapen.

De Docent | 12-01-12 | 21:45

@BarneyBoner | 12-01-12 | 21:41
Ja dat meen ik. Hij is niet zozeer creatief of origineel, maar wel grappig.

Denjero | 12-01-12 | 21:45

@Stormageddon | 12-01-12 | 21:39
Teeuwen. Theo. Dat meer. Maar zoals gezegd, dizzy ellende en shit.

Neemt niet weg dat ik een inbreker nog wel zou herkennen.

Voor je het weet wordt dat weer opgemerkt als een vrijbrief om hier de boel leeg te roven.

En dat moeten we natuurlijk niet hebben. Toch Theo?

Parsons | 12-01-12 | 21:45

Denjero | 12-01-12 | 21:38
Ik begin bij jou een beeld te krijgen van een stampvoetend mannetje dat uitschreeuwt: "En nu wil ik verdomme een goede grap horen!"

harry pikkel | 12-01-12 | 21:45

@La Bailaora | 12-01-12 | 21:39 |

Domme reactie zeg.. Theo Maassen zegt helemaal niet dat we als samenleving maar niets moeten doen aan (de alsmaar afnemende) misdaad in onze samenleving. Hij zegt dat je als opiniemaker invloed hebt op de reactie van mensen. En als je aangeeft bereid te zijn een inbreker met geweld te bestrijden, zal een inbreker zich daar tegen gaan wapenen.

Romanov | 12-01-12 | 21:45

Detlev Tarnowitz | 12-01-12 | 21:36 |

Die hele show was een afspiegeling, in mijn ogen, van het debiele Nederland, van mensen en publiek dat wil lachen en niet meer zelf willen nadenken. Ze willen lachen en betalen daar voor. En nu voelen velen zich 'bedrogen'. Kúnnen mensen eigenlijk nog wel zelf nadenken? zou je je haast gaan afvragen. Het is ongeveer hetzelfde liedje inzake Maassen vs Prem : Zeg nou toch niet dit of dat…want jij als BNner kan dan wel eens zus of zo teweeg brengen…

Zelfstandig nadenken, een snufje zelfkennis en incasseringsvermogen: Dan ben je al een heel eind op weg. Het is hard werken, mensen.

Weltrusten.

Biep | 12-01-12 | 21:45

Hans zit een beetje tegen een midlife crisis aan.

Eurotokkie | 12-01-12 | 21:44

Maasen is vaag, een soort Hillebrand of Wesselink, van Nieuwkerk, kortom iemand waarvan je je nu afvraagt wat je hebt gezien als je ze gezien hebt. (Maar beweegt ook nog eens heel raar!)

Einde van de Domheid | 12-01-12 | 21:43

@Rikketiktik | 12-01-12 | 21:35
Idd Prem heeft lef getoond toen ie de straat opzocht ipv een filmdecor met schijn veiligheid!
Dat Maasen Prem zo aanviel moet van Nieuwkerk ook een gevoel van schaamte hebben bezorgd.

deraderendraaien | 12-01-12 | 21:43

Willianus Wortelus | 12-01-12 | 21:37
yep.....
Freek zn scherpte is al jaren zoek helaas,
toch nog steeds nummer 1 voor mij !!!
vooral de oudere shows

coldice | 12-01-12 | 21:42

De film gaat over een misstap van een ambulance bestuurder, Theo. Een verstandig mens weet daar wel mee om te gaan, maar ja, het is maar een film, een soort van mening.

Parelman | 12-01-12 | 21:41

@Denjero | 12-01-12 | 21:29
Meen je dat nu echt? Hij spreekt alleen maar wartaal, daar heb je gelijk in... Verder een waardeloze gast die Maassen...

BarneyBoner | 12-01-12 | 21:41

@EBM_FTW | 12-01-12 | 21:31
Sportieve reactie. +1

Parsons | 12-01-12 | 21:40

@Parsons | 12-01-12 | 21:32
Theo - Hans.
Je spelt het inderdaad bijna precies hetzelfde. Er zit allebei een 'H' in.

Stormageddon | 12-01-12 | 21:39

@Romanov | 12-01-12 | 21:36
Je moet je vooral in je k*nt laten n*ken. Dat is eigenlijk wat ie bedoelde toch? Want stel je voor zeg, dat je wat van inbreken zegt....

La Bailaora | 12-01-12 | 21:39

Theo Maassen is een aarslikker-likker geworden.

Cuyahoga | 12-01-12 | 21:39

@BarneyBoner | 12-01-12 | 21:30
Die duidelijke grappen waren om de dombo's er ook bij te houden! kijk het nog es opnieuw met een andere verwachting . Wie weet gaat het licht wel aan!

deraderendraaien | 12-01-12 | 21:39

Hans is dan niet altijd even leuk, als dat überhaupt mogelijk is, maar hij is wel één van de weinige -zo niet de enige, die nog over ballen beschikt en dus het beestje gewoon bij naam noemt.

Davidson | 12-01-12 | 21:39

"Nee, dat opiniemakers zich bewust moeten zijn van de stemming die ze creëren, invloed die ze hebben op de kijk van mensen op de samenleving en de akties die daarop kunnen volgen."

Ah ja. Of ze voortaan hun BEK eens kunnen houden. Goed idee man.

blikjegrolsch | 12-01-12 | 21:38

Mooi man, mensen die hier Hans Teeuwen verdedigen door te zeggen dat we de humor (sarcasme) niet snappen, stelletje ranzige rechtse intellectueeltjes, ik snap het wel, ik vind het niet leuk. Dat heb je namelijk ook nog.

Denjero | 12-01-12 | 21:38

Maassen die zit te brallen over normen, waarden en hoe alles beter zou zoij als iedereen deed wat hij voorschrijft. SuperMatthijs die met een frons tussen de ogen en met de armen over elkaar ja zit te knikken alsof hij snapt wat er gezegd wordt. Maassen brabbelt iin extase verder want, mijn god wat een wijze woorden braak ik uit zie je hem denken. Volgende shot is. SuperMatthijs slaat met beide armen/ handen op tafel, lacht onecht en zegt dat de tijd op is.
Op naar De nooit leuke tekening van Fokke en Sukke.

Ik heb het niet gezien maar heb ik gelijk of niet?

irma zonderboezem | 12-01-12 | 21:37


Teeuwen gaat net zo eindigen als Freek.

Als een chagrijnige zich door iedereen onbegrepen gevoelde hufterige zelfingenomen knurft.

Hij is al aardig op weg.

Willianus Wortelus | 12-01-12 | 21:37

@Biep | 12-01-12 | 21:31
Het leuke is er bij Teeuwen van af, ik geloof niet dat dat te maken heeft met Van Gogh. Gewoon een kwestie van de sensatie/verrassing die weggeëbd is. Laten we het niet romantischer maken dan het is.

Detlev Tarnowitz | 12-01-12 | 21:36

@Biep | 12-01-12 | 21:29 |

Het voorbeeld wat Theo gaf, was dat een dief wellicht zelf met een wapen op pad gaat, als in het publieke debat telkenmale wordt benadruk dat het goed is om een inbreker met geweld te bestrijden. Dit klinkt op zichzelf niet onlogisch, toch?

Romanov | 12-01-12 | 21:36

Peace Hans.

robinhoed | 12-01-12 | 21:36

EBM_FTW | 12-01-12 | 21:31
Het was een topreaguursel geweest, ware het niet dat.. ;)

seven | 12-01-12 | 21:36

Sarcasme. Altijd lastig als stijlfiguur kennelijk.

De Regeering | 12-01-12 | 21:36

@Biep | 12-01-12 | 21:29
Nee, dat opiniemakers zich bewust moeten zijn van de stemming die ze creëren, invloed die ze hebben op de kijk van mensen op de samenleving en de akties die daarop kunnen volgen.

nuckin*futs | 12-01-12 | 21:36

Voor alle (nog onwetende) zwitsals en ander dom gespuis hierboven die op Hans afgeven voor de tekst in het topic:

In de topics van Geenstijl staan ook roze woordjes. Daar moet je op klikken met je muis. Meestal is daar namelijk extra duiding te vinden, die een topic vaak in een heel ander licht kan stellen. Een ironisch licht, een cynisch licht, een verontwaardigd licht, of wat voor helder licht dan ook. Maar dat ontdek je pas, na het volgen van die linkjes.

PS, mochten jullie nog een monochroom scherm hebben met een hercules videokaart op een 286, zodat je die roze woordjes niet ziet: GTFO, koop een verse computer, en probeer het dan opnieuw. Stop tot die tijd met plempen, en kruip terug onder je steen!!!

ZKH EénOog | 12-01-12 | 21:35

Of je Teeuwen nou leuk vindt of niet... Maasen liet gisteravond weer eens zien hoe walgelijk de drang naar sociale diarree zich laat vertalen in platte en kortzichtige statements. Prem verdient beter dan in een hoekje "houd je bek" gedouwd te worden. Prem heeft ballen en een mening. Dat zijn mensen waar we trots en zuinig op moeten zijn. In tegenstelling tot de bedenkers van pindakaas vloeren en andere creatieve tekortkomingen.

Het is walgelijk.

Rikketiktik | 12-01-12 | 21:35

Die 5 stripjes MDMA heb je dus gevonden, Hans?

Tommygunner | 12-01-12 | 21:34

Zoals ik vanmorgen al plempte over schijtlaars Maasen!
Gister in DWDD nog zo'n ze zijn misschien wel zielig verdediger!
www.uitzendinggemist.nl...
Maasen vergeet dat hij er zelf uitziet als een 2 meter hoge randdebiel,gek he dat hij er geen last van heeft!
deraderendraaien | 12-01-12 | 12:40 | | Reageer+ | 1

Hans Teeuwen+ 100 BTW z'n show was briljant maar daar moet je bij nadenken,en dat lukt velen niet!

deraderendraaien | 12-01-12 | 21:34

@BarneyBoner | 12-01-12 | 21:30 | + 1 -

Inderdaad, lachen, bijna niet te vatten dat men het niet ziet wat Teeuwen doet.

Meri59 | 12-01-12 | 21:33

@ Achterhooker
correct. Het lijkt me dat 95% van de reaguurdets het stukje tekst van hans van commentaar voorziet, ipv het filpje in kwestie bekijkt - en dus de hete materie. Jammer. Had zelf deze dwdd niet gezien, maar ai ai ai: laat Theo zich even van zijn meest naive kant zien. Je moet niet inbreken; dat lijkt Theo niet te willen begrijpen, zelfs te verdedigen. Bovendien; gewoon iedereen lief behandelen .... Prem als iemand die alleen maar vijanden wil maken .... Fail Theo M. Erg sterke kerel in het neerzetten van overdenkingen; minder geslaagd in daadwerkelijk steekhoudende oplossingen wat mij betreft.
Hans +1 voor het aanwakkeren van een discussie. Gelukkig mak dat in NL, nog wel althans.

KLF | 12-01-12 | 21:33

Als mensen nu eens beter zouden lezen, zou deze verwarring niet ontstaan zijn. Sarcasme mensen, herken het!

Joke2500 | 12-01-12 | 21:33

Mooi cynisch stukje van Hans. Blijkbaar niet begrepen door veel mensen. Theo vliegt compleet de bocht uit omdat hij niet tegen Prem op kan. Respect voor mensen die hun nek uit durven steken.

mok | 12-01-12 | 21:33

@Stormageddon | 12-01-12 | 21:27
Oogproblemen. Krijg je dat. #fml

Parsons | 12-01-12 | 21:32

@reacties
lol. Toch vind ik dat ik op een mooie en filosofische manier gefaald heb. Toch wel jammer van die 2 minuten tijdverspilling.

EBM_FTW | 12-01-12 | 21:31

Detlev Tarnowitz | 12-01-12 | 21:27
Wie wel dan, in cabaretland?
Niet zo gek toch, nadat één van je beste vrienden afgeslacht werd om wat hij de wereld te melden had.

Biep | 12-01-12 | 21:31

Meent hans dit nou of niet..... Ik ben verward

JPRe | 12-01-12 | 21:30

Lachen hier, al die gasten die Teeuwen niet begrijpen... En inderdaad de volgende keer dat er hier een inbreker binnenkomt zal ik hem psychische hulp, een kopje thee en nog wat extra zilver aanbieden. Volgens Maassen moet je je ze zielig vinden. Wat een eikel zeg...

BarneyBoner | 12-01-12 | 21:30

@K.Zwellever | 12-01-12 | 21:21
Spuit 11

La Bailaora | 12-01-12 | 21:29

Ik verbaasde me ook over Theo Maassen gisteren in DWDD, maar ik denk dat hij achteraf zelf ook toegeeft dat hij wartaal uit sloeg, want anders is het je reinste hypocrisie. Toch blijft het 1 van de betere cabaretiers van NL. En na Spiksplinter heb ik het wel gehad met Hans Teeuwen. Steeds een halfuur wachten tot er een grap aankomt, liever niet.

Denjero | 12-01-12 | 21:29

Romanov | 12-01-12 | 21:25
Verstrekkende gevolgen als in 'een debat' of dat mensen er rekening mee gaan houden dat zij hun bezit zélf maar eens moeten gaan verdedigen bij gebrek aan steun van overheidswege?
Inderdaad: Kwaadaardige gevolgen! Het zijn wél WOORDEN…brrr

Biep | 12-01-12 | 21:29

Maassen is hier de echte provocateur.

Detlev Tarnowitz | 12-01-12 | 21:28

coldice | 12-01-12 | 21:15
Breaking news inderdaad. Dat hoor je niet elke dag, dat iemand aan een botsing een knie overhoudt.

harry pikkel | 12-01-12 | 21:27

@Parsons | 12-01-12 | 21:26
Ik wou net een stuk taart voor je aansnijden.

Stormageddon | 12-01-12 | 21:27

Hans Teeuwen heeft ook al jaren niks te melden.

Detlev Tarnowitz | 12-01-12 | 21:27

@K.Zwellever | 12-01-12 | 21:21 |
u snapt het niet.
Gewoon nog een keer alles lezen/bekijken dan valt het kwartje wellicht nog..

nietnietniet | 12-01-12 | 21:26

@Parsons | 12-01-12 | 21:25
Err. Theo. Opletten. Lul!

Parsons | 12-01-12 | 21:26

Het was een interessant vraagstuk wat Theo Maassen gisteren aansneed bij DWDD. Kan je als opiniemaker medeverantwoordelijk zijn voor de verruwing van de samenleving? Theo vond van wel. Hans slaat mijns inziens de plank mis door op deze manier te reageren. Theo stelde immers niet dat we moeten stoppen met debatteren, hij stelde dat je als opiniemaker, of deelnemer aan het publieke debat, een verantwoordelijkheid hebt aan de samenleving. Je woorden kunnen immers verstrekkende gevolgen hebben.

Romanov | 12-01-12 | 21:25

Proest @ EBM_FTW... Minkukel!

Arnheim am Rein | 12-01-12 | 21:25

Als ik hier een inbreker aantref, Hans. Weet je? Dan *interesseert* het me geen ene FUCK of hij van z'n vriendjes moest of niet. Hij krijgt eerst een knuppel in z'n nek. En daarna bel ik jou om te vragen wat te doen met het lijk.

Zo goed?

Parsons | 12-01-12 | 21:25

@K.Zwellever | 12-01-12 | 21:21
Er is voor jou vast nog wel een stukje taart @21:22 over.

Stormageddon | 12-01-12 | 21:25

Aan de comments hierboven te lezen, zijn er een aantal mensen die het woord sarcasme nog maar eens moeten opzoeken in het woordenboek.

Schreeuwmeeuw | 12-01-12 | 21:23

K.Zwellever | 12-01-12 | 21:21 | + -1 -

Filmpje kijken

Meri59 | 12-01-12 | 21:22

K.Zwellever | 12-01-12 | 21:21
Och erm.

harry pikkel | 12-01-12 | 21:22

Hans & Prem, +2

Arnheim am Rein | 12-01-12 | 21:22

mrska | 12-01-12 | 21:19 | + 0 -

Ik heb als 1 van de weinige denk ik Hans Teeuwen zijn ironie zeer duidelijk begrepen. Heb je het zelf wel in de gaten wat hij verteld? Heb je het filmpje gezien?

Meri59 | 12-01-12 | 21:22

Lees ik dat nou goed;het is v.Gogh en Fortuyn hun eigen schuld dat ze vermoord zijn volgens Teeuwen?
En wie het daar niet mee eens is snapt het uiterst intellectuele gewauwel van Hansie niet?

Dan maar een onbehouwen boerelul maar in huize Zwellever wordt er op geslagen als de een of andere lul,al of niet in opdracht van een ander,onder bedreiging van het aanranden van z'n zusje komt inbreken.

K.Zwellever | 12-01-12 | 21:21

James St John Smythe | 12-01-12 | 21:15 | + 7 -
LOL

mrska | 12-01-12 | 21:21

Heb het uiteraard over Maassen

speesjuttel | 12-01-12 | 21:21

Hans Teeuwen, waardige opvolger van Theo van Gogh.

Joke2500 | 12-01-12 | 21:20

@Hommel | 12-01-12 | 21:12
Vriend, verzin eens wat leuks, wordt er beroemd mee en dan misschien, heel misschien nemen we je serieus.

nuckin*futs | 12-01-12 | 21:20

Gadverdamme, de mensen die hun leven hebben gegeven voor het vrije woord, letterlijk, nog een paar trappen nageven door ze te verwijten dat ze het aan zichzelf te danken hebben. Niet aan de ziekelijke maatschappij waarin we leven, waar dat je dat blijkbaar met het leven moet bekopen. Wat een slap excuus voor een vent, gadverdamme.

speesjuttel | 12-01-12 | 21:19

EBM_FTW | 12-01-12 | 21:09 | + -13 -
Meri59 | 12-01-12 | 21:13 | + 0 -
Misschien gaat het hier een beetje boven jullie pet. Is het niet iets voor jullie, polemiek. Geeft niets, hou het bij Nu.nl

mrska | 12-01-12 | 21:19

@EBM_FTW | 12-01-12 | 21:09
Je had die hele lap tekst kunnen vervangen door:

"Ik begrijp het topic niet"

Parsons | 12-01-12 | 21:19

EBM_FTW | 12-01-12 | 21:09 |
Toch wel bijzonder dat je een bijna perfecte analyse geeft en dan straal over de ironie heen leest. Een beetje als een schaker die twintig sterke zetten doet en dan zijn koningin voor het grijpen zet.

harry pikkel | 12-01-12 | 21:18

Theo Maassen, de ruggegraatloze.
Goed stukje van Hans Teeuwen, die toont feilloos de lafheid van types als Maassen aan.

Joke2500 | 12-01-12 | 21:18

Evenals Beatrix moeten we vooral lief zijn voor moslims.
Die mensen hebben toch al zo moeilijk.
En om die liefde wederkerig te laten zijn moeten we ons gewoon bekeren.
Zo moeilijk is dat toch niet?

de honden blaffen... | 12-01-12 | 21:17

coldice | 12-01-12 | 21:15
Tot zover de land&tuinbouwberichten? Wut?

seven | 12-01-12 | 21:16

EBM_FTW | 12-01-12 | 21:09
Mooi verhaal, jammer dat je niet weet wie Teeuwen is...

ffnormaal | 12-01-12 | 21:15

Misschien kom ik hier de komende tijd niet meer. Ik word namelijk door sommige heerschappen gedwongen om vanavond bij Theo Maassen in te breken. Ik verwacht dat hij een kopje thee heeft klaarstaan, maar je weet het maar nooit.

harry pikkel | 12-01-12 | 21:15

@EBM_FTW | 12-01-12 | 21:09 |
Dank je voor de sublieme uitleg. Je krijgt van ons een 10.

Met vriendelijke groet,
Jan Jaap de Ruiter en Jan Blommaert
Universiteit van Tilburg

Niemands Knegt | 12-01-12 | 21:15

EBM_FTW | 12-01-12 | 21:09
*Zucht* Hans is hier juist ironisch en het dus feitelijk volkomen met je eens.

seven | 12-01-12 | 21:15

of topic:
GARDEREN - Een 46-jarige bromfietser uit Uddel botste woensdagmorgen rond 6.15 uur op de Apeldoornsestraat in Garderen op een overstekend wild zwijn. Het slachtoffer hield aan het ongeluk klachten aan zijn nek en een knie over. Hij is naar het ziekenhuis gebracht

coldice | 12-01-12 | 21:15

Het probleem is dat je ziet, ook in dat filmpje, dat Theo en de gutmensch de vinger maar niet op de zere plek wil leggen. Sterker nog, men draait het gewoon om.

La Bailaora | 12-01-12 | 21:14

EBM_FTW | 12-01-12 | 21:09 | + -2 -

Nu goed lezen he?

Kraat | 12-01-12 | 21:13

Theo Maassen in het filmpje: "We moeten opletten wat we zeggen, een dader kan allerlei redenen hebben om in te breken, daar moet je rekening mee houden, moet je honkbalknuppel daarvoor in je huis hebben en roepen op TV, "als mij dat overkomt sla ik hem dood"?"

En ja Hans Teeuwen, laten allemaal lief zijn tegen elkaar en onszelf gewoon laten beroven, mishandelen of eventueel dood laten schieten. Laten we daar vooral niet over discussiëren, of fel debatteren, want daar kunnen we de criminelen alleen maar extra mee stimuleren. Je zou ze per ongeluk zomaar extra kwaad kunnen maken.

Heel goed gezien Hans Teeuwen, ik denk dat jij nu zelf wel de reden hebt gevonden om nog feller 'van leer' te steken. Want zoals je hebt kunnen zien is dat ontzettend hard nodig bij al die gekkies die vinden dat je vooral je mond dicht moet houden in het publieke debat. Bravo !

Meri59 | 12-01-12 | 21:13

EBM_FTW | 12-01-12 | 21:09 | + -1 -
Bekijk nou éérst het fragment even voordat je begint te roepen:
Hans vergroot hier de (totaal geflipte) onzin van Theo Maassen even op een sarcastische manier uit.

kersenflap | 12-01-12 | 21:13

Die Mercita Coronel, die stelde dat rechtse mensen geen humor hebben, ziet haar stelling alsmaar aan validiteit winnen...

Datkanikvéélbeter! | 12-01-12 | 21:13

EBM_FTW | 12-01-12 | 21:09 |
LOL. Joe mist een belangrijk punt.

harry pikkel | 12-01-12 | 21:13

Theo Maassen over hufterigheid. De man die in 2000 werd veroordeeld wegens aanranding... O en in 1999 gearresteerd voor schennispleging, vernieling, belediging en het brengen van de Hitlergroet, en die gaat nu de dominee uithangen

Hulde voor Hans, hoewel je laatste show kut was!

Armenakis | 12-01-12 | 21:12

EBM_FTW | 12-01-12 | 21:09 |
Sarcasme..... weleens van gehoord?

wim kokring | 12-01-12 | 21:12

Teeuwen was geniaal, maar begint nu toch stuiptrekjes te vertonen. Ooit gehoord van een "one trick pony" ?

jaheur | 12-01-12 | 21:12

Maassen is een schijtlaars. Die durft alleen maar grappen over Jezus te maken (haha! lekker tegen die bekrompen christenen aanschoppen, haha!) maar niet over allah of mohamed. Hoewel moslims tegenwoordig veel bekrompener zijn. Maar ja, dan kon je wel eens bedreigd worden. Maar christenen zijn braaf, dus makkelijk te pesten. Zo durf ik ook te provoceren. Schijtlaars!

Hommel | 12-01-12 | 21:12

Vroeger strooide men regelmatig met ironiekorrels in de draad, weer hoog tijd aan sommige reacties te zien.
*ironiekorrels strooit*

seven | 12-01-12 | 21:11

James St John Smythe | 12-01-12 | 21:10

Dat verwacht ik wel inderdaad, maar aangezien Theo niet aan technologie doet valt er bij hem ook niets te halen vrees ik.

DesBelachelijk | 12-01-12 | 21:11

@brutus68 | 12-01-12 | 20:58
Een kennis van mij heeft een keer uitgeprobeerd wat er gebeurt als je daar gaat zitten.

Voordat je in de studio mag plaatsnemen, moet je door een zwarte gang. In die gang staat een haag van linskmensen, die gillend een soort hypnotiserend gezang produceren. Ook bestaat die gang volledig uit lcd-schermen, die allerlei subliminal messages bevatten, zoals Wilders met een mes in zijn hoofd. Aan het eind van de gang wordt het rationele deel van je hersenen weggesneden, en ervoor in de plaats komt een klein, eng duiveltje, met het gezicht van Marcel van Dam. Dan krijg je tot slot nog een drankje met lachgas, waardoor je alles leuk gaat vinden, wat eigenlijk helemaal niet leuk is.

En dan mag je dus gezellig plaatsnemen.

Bart_Bart | 12-01-12 | 21:11

Gelijk! Hans heeft het. Weer. Morele lafheid is de kanker van dit land, en daar gaan we kapot aan. Alles zalven en goedpraten is a;s het gaatje van de snelkookpan dichtlassen. Je kunt discussie en scherpte weghalen uit de media, maar de druk op de samenleving als gevolg van een ompotent politie-en justitieapparaat en torenhoge belastingen e.d. wordt steeds hoger.... en als er dan uiteindelijk de meute met hooivorken en honkbalknuppels de zaak zelf even regelt, zal de verbazing alom zijn. Er is dan immers nooit fatsoenlijk over gesproken!

wim kokring | 12-01-12 | 21:10

DesBelachelijk | 12-01-12 | 21:08
Juist. Als je bij Theo inbreekt, krijg je ook gewoon een knuppel in je nek.

James St John Smythe | 12-01-12 | 21:10

Wat hij hier dus probeert te zeggen is dat mensen gewoon gedrag van anderen moet negeren en zelf prettig verder moeten leven.
Dat klinkt wel heel leuk en aardig, maar het feit is, als we iedereen laten doen wat ze willen, dan wordt het een chaos. Daarom moet men in discussie/debat over wat goed en fout is. Je moet geen discussies of debatten vermijden om niet in de problemen te raken, maar een discussie/debat voeren om een oplossing vinden of problemen te voorkomen.

Hans Teeuwen stelt dus voor om problemen te vermijden. Maar door die te vermijden, los je ze niet op. Fortuyn en Van Gogh deden dat niet. Nu geeft deze duidelijk, linkse meneer Teeuwen hen de schuld van de staat waarin onze huidige politiek/maatschappij zich verkeert. "Zij hebben voor problemen gezorgd", terwijl die problemen in feite al bestonden. Zij zochten alleen oplossing voor de maatschappelijke problemen die er op het moment bestonden. Zij hadden lef die maar weinig politici in onze regering op dit moment bezitten.

Dit is waarom ik politiek rechts ingesteld ben: de linkse politiek wil men(of problemen) eerder over zichzelf heen laten lopen, in plaats van aanpakken.
Persoonlijk vind ik dit een beetje jammer van Hans Teeuwen, maar ik had eerlijk gezegd ook niets anders van hem verwacht.

EBM_FTW | 12-01-12 | 21:09

Hans heeft wel erg veel credit verloren met die laatste show van 'm, hè..?

Jerry Nick | 12-01-12 | 21:09

Overigens is het vrij duidelijk dat Theo niet zozeer zijn mening geeft maar gewoon opzettelijk het tegenovergestelde van Prem, dat is waar die film juist over gaat, die discussie.

DesBelachelijk | 12-01-12 | 21:08

Altijd al gevonden dat die Maassen een beetje op een Fin leek. Blijkt geheel te kloppen, hij heeft alleen te weinig klappen gewisseld om een echte Finse zinloos-geweld-blik te kweken...

Bravo Hans. Geheel juist, en ook nog eens correct!

Septimus | 12-01-12 | 21:08

@DesBelachelijk | 12-01-12 | 21:05
Het zal me niks verbazen want alles wat op RTL4 komt is ruk. Ik heb het niet gezien, die zender bekijk ik dus nooit.

Stormageddon | 12-01-12 | 21:08

Tenenkrommend!
Een Marokkaanse Ambulance broed(st)er, die wordt uitgescholden door Nederlandse, roomblanke jongens voor kut moslima. Weer wat andere roomblanke jongens houden de ambulance tegen en bedreigen Maassen.

kersenflap | 12-01-12 | 21:06

Hans, lach je om jezelf?

RaffelNL | 12-01-12 | 21:06

Vraag me af of de mensen die de minnetjes uitdelen hier ook die laatste show van Hans hebben gezien. Want die was toch gewoon vrij ruk, of niet dan?

DesBelachelijk | 12-01-12 | 21:05

Scherp. Was overigens geheel ten overvloede na de magistrale laatste show.

dubbert | 12-01-12 | 21:05

Hans wie?

Springbank | 12-01-12 | 21:04

Mensen die in eerste instantie niet begrijpen wat Teeuwen hiermee bedoeld, moeten het fragment even bekijken.

kersenflap | 12-01-12 | 21:03

Wat een gelul. Ik vond de discussie tussen Maassen en Radakishun juist wel okee. Jammer van dat DWDD-format, dat een dergelijke discussie de nek omdraait vanwege 'tijd'. Ben alleen minder te spreken over de fragmenten van Doodslag. Weer typisch pretentieuze NL-film, met ongeloofwaardig spel.

Tja... Teeuwen. Aantal reaguurders hier roept: Hij is onbegrepen... Wat heb je daar aan als cabaretier? Laatste show was idd tenenkrommend. Je hoopt dat ie dan ergens tot komt na drie kwartier ofzo, maar nee, het gaat nog steeds over kabouters.

Hopla! | 12-01-12 | 21:02

It's lonely at the top,Hans!

noly | 12-01-12 | 21:02

Wie belt Theo even om dit stukje aan hem voor te lezen?
Theo heeft namelijk geen computer.
www.powned.tv/nieuws/media/2011/12/the...
En stukje wederhoor bij de Europa-cup steeldief moet natuurlijk. Voor de discussie, uiteraard. En de nuance.

Stormageddon | 12-01-12 | 21:02

prem+1

ffnormaal | 12-01-12 | 21:02

Maassen is een simpele linkse eikel...

BarneyBoner | 12-01-12 | 21:01

Doet Theo hier een Cohennetje?

La Bailaora | 12-01-12 | 21:01

@Cuyahoga | 12-01-12 | 20:55
You hit de spijker on the head.

Bart_Bart | 12-01-12 | 21:01

Ik hóór het Hans zeggen, op de toon van 'Literair café'.

En hij heeft gelijk. Van Gogh en Fortuyn waren niet de agressors. De vorbeelden van Maassen waren dus volkoment kut.

Joris Draaksteker | 12-01-12 | 20:59

*geeft knuffel aan Hans*

Nietvoordekat | 12-01-12 | 20:59

Regelmatig aanschuiven bij DWDD heeft merkwaardige gevolgen voor de mens. Zelfs Maassen hebben ze er onder gekregen. Jammer.

brutus68 | 12-01-12 | 20:58

De echte Theo Maassen is dus ook geJanMulderficeerd.
Jammer.
Het was leuk hem gekend te hebben, helaas is hij niet meer onder ons.

Cuyahoga | 12-01-12 | 20:55

Teeuwen, H. dist Theo M.

fietser | 12-01-12 | 20:54

www.obalive.nl/default.aspx?lIntEntity...
Bekijk svp allemaal het geweldige item met Paul Cliteur. Hij zegt dat juist door het buigen voor geweld en dreiging met geweld (met name ook door de overheid ) het geweld toe is genomen.

mrska | 12-01-12 | 20:54

Bedoelde jullie niet Hans Spekman, ipv Hans Teeuwen?

vitis | 12-01-12 | 20:53

Teeuwen is onmiskenbaar een Überlul! Zeg maar, een vlees geworden capslock zonder inhoud. Geheel Prem-waardig.

Pantheon | 12-01-12 | 20:53

Geen woord over over duurzaamheid natuurlijk. Terwijl de wereld afrent op een ecologische nachtmerrie.

Zo rolt Teeuwen.

Bah.

Bas Paternotte | 12-01-12 | 20:53

Achterhooker (20:47) ik ben bang dat je gelijk hebt of beter gezegd: je hebt gelijk!

krelus | 12-01-12 | 20:53

Goed zo, Hans. Zelf ben ik niet zo'n fan van cabaret en ik heb verder weinig van je shows gezien, maar je optreden bij de meisjes van Halal was verschrikkelijk scherp. Hier zet je dat nog even door op een wat mindere toon - je moet het duidelijk van je gesproken woord hebben. Niets mis mee.

Nulhypothese | 12-01-12 | 20:52

Het gewoon publiekelijk opnemen voor inbrekers.

Je zou bijna hopen dat hij een keer slachtoffer wordt van een zeer gewelddadige thuisroof.

Bijna natuurlijk, want oproepen tot geweld laat ik aan de buurtjes van joop over.

Parsons | 12-01-12 | 20:51

En Hans is weer een baas. Zet een streep in het zand en laat reaguurdertjes in vertwijfeling achter. /me like!

Harm Bartig | 12-01-12 | 20:51

Fail. En ik ben echt een die-hard fan.

Frdnnd | 12-01-12 | 20:51

naast dat er types zijn die altijd debat willen zijn er ook types die gewoon 'doen'.

En dat wordt maar al te vaak vergeten.

En oh ja, daar kunnen oorlogen van komrn, vooral als je het daar niet over hebt.

La Bailaora | 12-01-12 | 20:49

Waar gaan we naar toe, een cabaretier die probeert serieus te zijn en een minister president die denkt grappig te zijn en om zijn eigen grappen lacht.

toetanchamon | 12-01-12 | 20:49

Inderdaad, Theo Maassen leek gisteravond bij DWDD wel in de here.

Niemands Knegt | 12-01-12 | 20:49

Met Hans eens, maar 't mocht wel wat scherper, juist vanwege de inhoud.

Lijkt me logisch... | 12-01-12 | 20:49

De Adolf van Duin-grap vond ik erg leuk. Al moet je die wel weten te doseren. Bij zes miljoen man publiek moet je ophouden.

LibertasSimplex | 12-01-12 | 20:48

Hans en Theo zijn helden.

Bluebook | 12-01-12 | 20:47

Hoe weinig mensen een intelligente man als Teeuwen snappen blijkt uit de reacties boven mij (en waarschijnlijk zometeen ook onder mij)

Achterhooker | 12-01-12 | 20:47

+ heel veel voor Hans

mrska | 12-01-12 | 20:47

Niet iedereen heeft gelijk. De meeste denken dat ze gelijk hebben.

Boerenhoofd | 12-01-12 | 20:45

Tsja, gelijk hebben en de rest van je leven in een saaie wereld doorbrengen of toch maar weer eens hard op de inhoud en zacht op de persoon?

luckor | 12-01-12 | 20:45

Jammer dat Teeuwen meent iets van Maassen te moeten vinden.

Dr. Plofkop | 12-01-12 | 20:44

Spikplinter was tenenkrommend, tijd voor een nieuw kunstje Hans. GS topics tikken is dat duidelijk niet.

gristen | 12-01-12 | 20:43

+1 voor Hans.

nietnietniet | 12-01-12 | 20:42

"Die per se het ongelijk van anderen willen aantonen met argumenten en dat soort onzin"

Deze uitspraak is de achillespees van D66 en de PvdA.

ik was vroeger ook leuker, zegt mijn vriendin.

BjdeB | 12-01-12 | 20:41

Ik snap er niks van, Hans. (Ligt aan mij hoor.)

patrizio | 12-01-12 | 20:41

Teeuwen zet het niveau van zijn laatste show gewoon door: volkomen ruk. Of is dit te scherp gesteld... Kan hoor, kusje op je ziel dan.

ShovingNE2 | 12-01-12 | 20:41

Hans had toch ook iets met de Majesteit?

ojédiaré | 12-01-12 | 20:41

Daarom ben ik ook niet getrouwd.

Biff Eagleburger | 12-01-12 | 20:40

Hans? Freek? Wim? Fons? Wie?

Bono | 12-01-12 | 20:40

Kijk. Dat bedoel ik dus. Daar waar Theo Maassen zich inmiddels bevindt in de überlinkse goetmenskringen van Freek de Jonge en andere moralfags is Hans Teeuwen wél leuk gebleven.

Parsons | 12-01-12 | 20:40

Sommige grapjesmakers kunnen het beter bij hun grapjes houden. Hans is daar één van.

Opgevist | 12-01-12 | 20:40

Hans was vroeger leuk, nu niet meer.

Kapitein_Schavuit | 12-01-12 | 20:39

Hans faalt net zo hard als zijn laatste show

Ofika | 12-01-12 | 20:39

Teeuwen = Inhoudloos Schreeuwen

Joe Speedboot | 12-01-12 | 20:38

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken