Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Dynamo Zagreb-speler houdt van een gokje

dynamozagrebvida.jpgKijk nou, dat lijkt Dynamo Zagreb verdediger Domagoj Vida wel (foto's, mirror). Die uit een winkel komt waar ze aan de Toto doen. Met een bonnetje. Niet van gisteren, maar wel extreem verdacht dit soort praktijken. Is dezelfde speler die beruchte knipoog aan een Lyon-speler geeft na de 1-5. Er zouden nog twee Franse goals meer vallen, waardoor Ajax na twee onterecht afgekeurde goals het miljoenenbal van de Champions League mag verlaten. Dit stinkt. Dit ruikt naar een beerput. Als voetbal nu ook al smerige doorgestoken kaart blijkt te zijn, waarbij alleen de rijksten winnen, is dat afschaffen helemaal urgent. Voetbal is stom. En Domagoj Vida helemaal. Update: Hierrr video van knipoog. Update: ANP: Franse autoriteiten doen onderzoek naar uitslag Zagreb - Lyon.

Reaguursels

Inloggen

Onschuldig tot het tegendeel bewezen is? Stelletje Calimero's daar in dat Amsterdamsche Pannenkoeckenhuys.

Lopsided Moose | 09-12-11 | 14:15

E Rectus Magnificus: jammer dat je doctorandus niet kan spellen. Ajax is Europees natuurlijk een achterblijvertje. Ik had het niet over de Champions League van dit seizoen, maar met achting voor de topcompetities in Europa. Laten we eens een korte opsomming doen van 15 teams die meer geld en normaliter betere spelers hebben dan mijn geliefde Ajax:

F.C. Barcelona, Real Madrid, Manchester United, Chelsea London, Arsenal London, Manchester City, AC Milan, Inter Milan, AS Roma, Bayern München, Borussia Dortmund, Olympique Marseille, Olympique Lyonnais, FC Valencia, FC Liverpool...

En ik denk eerlijk gezegd dat ook Schalke '04, Tottenham Hotspur Sevilla, Newcastle United, OSC Lille, Bayer Leverkusen en Benfica Lisboa een sterkere selectie hebben...
en dat Ajax nauwelijks of niet beter is dan FC Porto, Atletico Madrid, Fiorentina, Napoli, AS Udinese en Villareal...

drs. Levi Samsonov | 08-12-11 | 20:01

-weggejorist en opgerot-

ikbenhetwel | 08-12-11 | 19:40

Speltip 71 Nooit naar de winkel gaan als je op je zelf gokt. gewoon online doen.

Frimu2 | 08-12-11 | 19:21

drs. Levi Samsonov | 08-12-11 | 18:33 | + -1 - Haal dat doccterandus maar weg want die totel krijg je niet bij een voltooid vmbo. Ajax een achterblivertje noemen terwijl ze tot de vorige ronde nog een beter doelsaldo had dan Lyon van 7+ en beter was dan Lyon in de twee duels en het dan geloofwaardig vinden dat ze wel met 7-1 winnen is een redenering van een pas bezwangerde big.

E Rectus Magnificus | 08-12-11 | 19:06

Zagreb is omgekocht, dat lijkt me duidelijk, maar ga het maar es aantonen. Dat zal met de huidige wetgeving zo niet onmogelijk dan toch heel moeilijk zijn zolang ze op de middenstip geen bagagetas met dollars overhandigen. En daarmee komen we op het volgende punt. Het is nu ook aan meer mensen, zelfs Johan Derksen opgevallen dat de scheidsrechter HEEL vaak, ik heb al gezegd in 75% van de gevallen, in belangrijke wedstrijden nog veel hoger, de UITSLAG bepalen. Dan wel dmv penalties ( 100% onterecht), dan wel in "rode" kaarten, Blom is hier een expert, die zelfs geen overtreding zijn, dan wel in willekeurig spel dood leggen etc. Waarom doen zij dit? Welnu, een scheidsrechter fluit geen wedstrijd maar omdat we in een niet bestaande maatschappij leven die geleid wordt door de rechtsstaat, fluit hij dus politiek. Een scheidsrechter in een rechtsstaat fluit regeltjes. En dat betekent dat hij ALTIJD DE ENIGE SPELER op het veld is en DUS ALTIJD de wedstrijd beslist. Wie zal de beste grensrechter die 2 doelpunten onterecht afkeurde kunnen aanspreken? NIEMAND, die man doet gewoon zijn werk. Hij fluit een regetljes die hij niet moet toepassen, maar toont het maar aan. Dat lukt niet dus deze man weet niet beter dan dat hij het ZEER goed gedaan heeft, ondanks de beelden. De motivatie laat ik even in het midden, die kan iedereen invullen ( Real mag niet verliezen ). Ook zonder de 2 doelpuntn had Ajax verloren want in een rechtsstatelijk duel concentreren de spelers zich LOUTER op vallen, aannaaien van kaarten en Swalbes net zo lang tot de scheidsrechter het begrijpt. GEEN KANS, wel jammer, maar wel modern in het huidige "Europa"....

zoisut | 08-12-11 | 19:04

Ik ben het met mijn landgenoor Dmitri Dmitrijevitsj eens.

7-1 komt weinig voor, maar de uitslag kan niet op zichzelf als bewijs dienen. Was Ajax dan ook omgekocht toen het met 6-4 van de semi-amateurs van F.C. Utrecht verloor? En was "gewoon linkerrijtje" Feyenoord door een belchinees betaald om 10-0 te verliezen tegen een PSV dat nauwelijks in vorm was?
Olympique Lyonnais is een rijke club. Het lijkt me niet waarschijnlijk dat de club uitsluiting uit de lucratieve Franse competitie en jarenlange schorsing van het miljoenenbal Champions League zou riskeren omwille van 3 miljoen euro. Dat soort bedragen legt Lyon al zonder nadenken neer voor het aantrekken van een reserve-rechtsback.
Dinamo Zagreb is onervaren (een spits van 17...), kwam op voorsprong, de spelersgroei leefde al even op voet van oorlog met de trainer en is bovenal verdedigend al een heel toernooi bedroevend SLECHT. Ze hadden de eerste vijf partijen niet voor niets steeds totaal kansloos verloren, zelfs van een Europees achterblijvertje als Ajax. Tenslotte maakte Lyon praktisch alle kansen af, een zeldzaamheid... Dat de keeper onder een bal dook gelooft alleen de nogal partijdige en onprofessioneel commentaar leverende NOS medewerker.
Als al iets gebeurd is, moet het in het illegale gokcircuit zijn. In dat geval zal Lyon niet worden gestrafd.

drs. Levi Samsonov | 08-12-11 | 18:33

-weggejorist-

giresse | 08-12-11 | 18:33

@E Rectus Magnificus | 08-12-11 | 16:32
Uitsluitsel geeft het niet, maar ik ging alleen systematisch de mogelijkheden langs. Ik kan niet anders dan concluderen dat het op zijn minst onaannemelijk is dat de uitslag van de poule gefixt is.

Dmitri Dmitrievitsj | 08-12-11 | 17:00

@James St John Smythe | 08-12-11 | 16:08
Dan zouden ze pas in de rust omgekocht zijn?
Deze dingen zijn heel moeilijk aannemelijk te maken. Mij lijkt het niet onwaarschijnlijk dat Dinamo met een man minder aanvankelijk nog zijn best deed - vandaar de 1-0 - maar door het ondertal snel moe werd en inzakte.

Dmitri Dmitrievitsj | 08-12-11 | 16:58

Bergamo | 08-12-11 | 11:19 | + 0 - Ja, er staan hier ook twintig topics maar als jij het belangrijk vind typ ik speciaal voor jou iedere keer een ander commentaar. Heb je nog meer zeer kwalijke zaken gevonden hier op het internet waarvan je melding kunt doen?

E Rectus Magnificus | 08-12-11 | 16:37

Dmitri Dmitrievitsj | 08-12-11 | 14:37 | + 0 - Heel veel tekst en dan een conclusie maar of het ook wat verteld?

E Rectus Magnificus | 08-12-11 | 16:32

Dmitri Dmitrievitsj | 08-12-11 | 14:37
Ik vond het verschil tussen de eerste en tweede helft eerlijk gezegd vrij groot (en ik heb bijna de gehele wedstrijd gezien). Na de rode kaart in de 28e minuut spelen ze nog aardig. In de tweede helft bakken ze er vanaf minuut 1 helemaal niets meer van. Mijns inziens vele malen slechter dan in de voorgaande wedstrijden. Goed, nog steeds geen bewijs voor omloping uiteraard, maar gezien de voorgeschiedenis van de club, de spelers en bestuurders wel curieus.

James St John Smythe | 08-12-11 | 16:08

ook AEGON nam een gok met AJAX.

MacVulpen | 08-12-11 | 15:54

kan je best gelijk in hebben, maar ben zelf een erg fanatieke voetballer geweest en weet hoe zulke dingen gaan.. als speler ben je continu bezig met scores en tijd. Denk juist bij een beslissende treffer er ene feestje gevierd word.. zelfs al je weet dat het nog niet afgelopen is.. prata hier over een beslissende goal omdat ze een flinke achterstand hebben weg gewerkt.. dan ga je voetbal weer beleven.. en dat miste ik bij lyon.. stel dat ajax een doelpunt had gescoord, dan had heel arena op de kop gestaan omdat het gewoon motiverend is.. ook als je nog 2 doelpoenten moet maken.. en heb helemaal niets gezien bij de fransen.. tis was als een training..

Insaniax | 08-12-11 | 15:46

@Insaniax | 08-12-11 | 15:36
Bij de stand op dat moment waren ze natuurlijk wel verzekerd van de achtste finales, maar er kon in theorie nog iets onverwachts gebeuren.

Dmitri Dmitrievitsj | 08-12-11 | 15:41

@Insaniax | 08-12-11 | 15:36
Ik denk dat ze koortsachtig bezig waren om het verschil in doelpunten met Ajax weg te werken. Ze raakten pas op dreef in de tweede helft. Het gevoel van tijdnood zal de neiging tot uitbundig feest vieren iets gedempt hebben. Bij 1-6 waren ze er nog niet zeker van dat ze door zouden gaan!

Dmitri Dmitrievitsj | 08-12-11 | 15:40

ben ik niet helemaal met je eens.. je kunt 1 op 1 spelen.. en dan hoeven er geen 6 goals te vallen. als het nou real was die tegen zagreb voetbalde had ik een uitslag als deze wel begrepen.. maar tegen lyon?? en ja die Gomis is erg goeie speler, niks mis mee. maar bedoel bij de 1-6 hadden ze naar cornervlag moeten rennen om feestje te vieren. in plaats daarvan geven ze elkaar heel simpel een tik.. zo van : ja toch nog netjes gedaan terwijl je ze bij wijze dan ook met je neus over de lijn had kunnen leggen.. ik denk dat als je zelf op veld had gestaan en je ziet dat het er toch inzit om naar de volgende ronde te gaan van champions leaugue je toch erg blij moet zijn.. tis toch een droom om verder te kunnen??

Insaniax | 08-12-11 | 15:36

@Insaniax | 08-12-11 | 15:20
Verdediging op slot is met een man minder de slechtste strategie denkbaar. De verdediging kan namelijk niet op slot als de tegenstander altijd een vrije man heeft. De beste strategie met een man minder is vol in de aanval gaan.
Als u met die negert Gomis bedoelt, dat is een levensgevaarlijke goalgetter. Ajax wist hem goed te neutraliseren door hem geen moment vrij te laten. Zagreb liet dit na, omdat het dus een man minder had en omdat hun verdediging sowieso waardeloos is.

Dmitri Dmitrievitsj | 08-12-11 | 15:29

Ajax verdiend het eerlijk gezegd ook niet om de 8ste finales te halen, zijn gewoon niet goed genoeg op dit moment.. maar dan nog, als ik bij lyon zou spelen had ik bij elke goal me suf gejuigd omdat het motiverend werkt. vooral als je dichterbij je achterstand komt.. zie helemaal geen blijdschap of motiverende gezichten.. die negert schop ze erin alsof die dat de hele dag doet zoals op training.. :S en die rode kaart zou dan het punt geweest zijn waardoor zagreb wegzakte.. naar mijn idee gooi je dan je verdediging op slot om een grote nederlaag te voorkomen. Ik wil ook niet graag toegeven dat er gesjoemeld word maar dit is echt weird!

Insaniax | 08-12-11 | 15:20

We vergeten gewoon dat die grens bij AJA-REA ook in het complot zit. Lache joh!

Boermetkiespijn | 08-12-11 | 15:07

Overigens hangt er om het hele voetbal een zweem van corruptie. De FIFA zou er goed aan doen om het gebruik van videobeelden tijdens de wedstrijden toe te staan om zo onterechte beslissingen te minimaliseren. Zo lang dit zonder goed argument tegengewerkt wordt en er rare beslissingen door scheidsrechters genomen worden zullen vermoedens van corruptie blijven.

Dmitri Dmitrievitsj | 08-12-11 | 14:44

@Herr Vorragend | 08-12-11 | 14:07
Wie hebben dan de uitslag van Dinamo Zagreb - Olympique lyonnais beïnvloed, de scheidsrechters, de spelers van Dinamo of die van Lyon?
Niet die van Lyon: die moesten en wilden met grote cijfers winnen en deden dat ook. De scheidsrechter dan? De eerste gele kaart van Leko heb ik niet gezien, maar de tweede was terecht. Als Leko Gomis niet had neergehaald was het zeker een doelpunt geworden. Daarna heb ik geen twijfelachtige beslissingen van de arbitrage gezien, ook niet toen Dinamo met tien man op 1-0 kwam.
Blijven over de spelers van Dinamo. Leko werd pas in de 30e minuut weggestuurd. Vijf minuten voor rust scoorde Dinamo nog. Als het de bedoeling was om Ajax uit te schakelen was het toch niet handig om op slag van rust het verschil in doelsaldo tussen Ajax en Olympique lyonnais nog te vergroten. In de tweede helft pas zakte Dinamo in. Maar het verdedigde niet veel slechter dan in de voorgaande wedstrijden. Dinamo was al het hele toernooi achterin zwak en was niet voor niets al uitgeschakeld. Zeker met een man minder is het te verwachten dat ze op een gegeven moment moe zijn. Gomis is levensgevaarlijk als hij niet voortdurend kort verdedigd wordt.
Kortom, in die wedstrijd weinig verdachts.
De ten onrechte afgekeurde goals voor Ajax waren heel vervelend, maar op grond van de kans op een verkeerde beoordeling van buitenspel niet heel onwaarschijnlijk. Verder weinig twijfelachtige beslissingen gezien. Sowieso had er in de Arena meer moeten gebeuren dan alleen verlies van Ajax om Ajax uit te schakelen: er had met grote cijfers verloren moeten worden.
Real Madrid deed ook niet zijn best, die leken Ajax wel te willen helpen.
Blijven over de spelers van Ajax. Maar als die de bedoeling hadden om uitgeschakeld te worden zouden ze niet twee keer scoren zonder buitenspel te staan.
Samengevat: Ajax is terecht uitgeschakeld. Het is zuur dat dat op de laatste speeldag van de groepsfase gebeurde, maar dat kan, daar is die laatste speeldag voor.

Dmitri Dmitrievitsj | 08-12-11 | 14:37

Ben geen Ajax-fan en volgens mij heeft Ajax kwalitatief ook niets te zoeken bij de laatste 16 in de CL.
Maar daar gaat het hier niet over.
Gisteren de samenvatting OL- D.Zagreb bekeken en kreeg een vermoeden van fraude. Heb vanmorgen de hele wedstrijd nog een keer bekeken en voor mij is er geen twijfel; deze wedstrijd is gekocht. In dat licht worden ook de twee identiek afgekeurde zuivere goals voor Ajax erg verdacht. Het zou sowieso een andere wedstrijd zijn geworden.

Herr Vorragend | 08-12-11 | 14:07

@070

Eigenlijk 3-2 heh...

Natte Washand | 08-12-11 | 13:23

Hoe goed of slecht 't voetbal was doet er niet toe;

Twee zuivere doelpunten ontnomen worden terwijl een paar kilometer verderop er meer doelpunten weggegeven worden dan kopjes koffie in de rust ruikt naar... uhh.. onzuivere koffie.

Voor minimaal 25 miljoen Euro genaaid worden. Dat gaat geen zelf-respecterende Sam & Moos zich laten gebeuren, lijkt me.

Als "we" weer eens met een paar miljard over de brug moeten komen om de Euro nog wat langer overeind te houden, dan mogen de Fransen (& de Croaten, die ook nog geen officieel lid van Europa zijn) eerst met een goed verhaal over die 25 miljoen komen.

Kunnen van Praag & Rutte het een beetje vinden met elkaar?

Mik hier! | 08-12-11 | 13:12

Met 3-0 verliezen van een B-ploeg van Real is dus ook geen zuivere koffie.. ik zie een groot complot.

070 | 08-12-11 | 12:53

Haal gewoon alle advocaten van die rechtzaak van Cruijff. Zet ze allemaal, gezamenlijk, op deze zaak. Als ze écht van Ajax houden dan kappen ze nu met het interne gedoe en gaan ze het gevecht aan met de boze buitenwereld.

GuiltyofBeingWhite | 08-12-11 | 12:30

Er is denk ik ook omkoping in het spel. Echter zullen ze dit nooit kunnen bewijzen. De Kroaten sluiten straks gewoon de rijen, en die Fransen zijn slim genoeg om het bewijs weg te werken. Dat we als Nederlanders de Gekke Henkies van Europa zijn is al lang bekend.

GuiltyofBeingWhite | 08-12-11 | 12:26

Dit gebaar doet hij naar de vijfde man omdat die aangeeeft dat hij de bal terug moet geven...

Hellfish | 08-12-11 | 12:25

Wat een kouwe drukte weer.
Ajax is gewoon een subtoppertje van het kaliber Twente, Heereveen en ja, Feyenoord. Iedereen weet dat, behalve 020 en H'sum.

1sokkie | 08-12-11 | 12:24

Muhuhahahahahahahahahahhahahaha.

Beter speel je gewoon gelijk of je wint van dat b-team.

010waus | 08-12-11 | 12:24

voor alle 010 kakkerlak reaguurders: 2 terechte doelpunten afgekeurd ! 2-2 eindstand had ook gewoon voldoende geweest.

klaretaalzeewolde | 08-12-11 | 12:12

Tijden niet zo gelachen!

racing ralph | 08-12-11 | 12:12

tegen een B elftal verliezen

met 3-0 ssssttt... veder niet mekkeren

BOER-uit zwolle | 08-12-11 | 12:07

-weggejorist-

dikkeronnie | 08-12-11 | 12:05

Als Ajax nou eens fatsoenlijk verdedigde, dan had Ajax gewoon met 0-0 gelijkgespeeld. Hoe die Vurnon Anita stond te verdedigen daar schamen ze zich bij het dertiende van FC Schubbekutteveen nog zelfs voor.

Gabr | 08-12-11 | 11:59

Michael van Praag, werk aan de winkel!

James St John Smythe | 08-12-11 | 11:57

hrvatske lutrije doet alleen niets met voetbal.

baggergabber | 08-12-11 | 11:47

mirror: youtube.com/watch?v=xhokLwf20JQ

thp | 08-12-11 | 11:46

TM | 08-12-11 | 11:26 |
"De Franse toezichthouder"
--
Hehe, Good luck Ajax.

Olc32 | 08-12-11 | 11:35

Hmmz, youtube filmpje is al verwijderd :((

Nibdib Niddib | 08-12-11 | 11:30

Eindelijk. Eén keer in de 50 jaar worden ze eens een keertje niet bevoordeeld door hogere machten. Weten ze ook eens hoe dat voelt. Stelletje huilkuikens.

drama | 08-12-11 | 11:29

Dahag, Ajax hoort gewoon niet thuis in de CL, zeker niet bij de laatste 16!

jumboot | 08-12-11 | 11:26

reageurs | 08-12-11 | 11:18
er zijn twee doelpunten afgekeurd, met die doelpunten was Ajax wel door gegaan naar de volgende ronde..

Asterix | 08-12-11 | 11:24

Tuurlijk..... Als Ajax ergens uitvliegt is het gelijk doorgestoken kaart... Doei Ajax:D

DeMaster | 08-12-11 | 11:24

En de Fransen gaan hier onderzoek naar doen? Ik kan de uitkomst al voorspellen...

L.M.B. | 08-12-11 | 11:23

O is dat zo? | 08-12-11 | 11:15
Ik vind jouw spelling ook spelbederf.

James St John Smythe | 08-12-11 | 11:20

E Rectus Magnificus | 08-12-11 | 11:11
Goh, CTR-C, CTR-V reactie (Powned-GS)? Doe eens origineel zijn.

Bergamo | 08-12-11 | 11:19

Ach, doet Ajax huilie huilie? Kunnen ze niet naar zichzelf kijken, 3-0 verliezen van een B-elftal van Real Madrid?

reageurs | 08-12-11 | 11:18

Brood en spelen, zodat t volk zich niet met belangrijke dingen bezig houdt...
Niets nieuws

hfakker | 08-12-11 | 11:15

Madrid stelde een B-team op en deed helemaal niet zijn best. Op volle sterkte had Madrid met gemak met 8-0 van Ajax gewonnen. Ik vindt dat ook spelbederf.

O is dat zo? | 08-12-11 | 11:15

Hebben de Ajax haters hier ook al berekend wat het Lyon heeft opgebracht, deze schertsvertoning? Ik wel en dan is de omkoop van een paar Portugezen en toch al uitgeschakelde Kroaten echt een scheintje. Bovendien lat je die gewoon uitbetalen daar een paar gokbazen.
Je moet echt wel een heel erge hekel hebben aan Ajax, en dat hebben sommige mensen nu eenmaal omdat ze nu eenmaal het verstand van een amoebe niet ontsteigen, wil je deze farce geloven.
We hebben nu een WK in de zandbak van Boord Afrika, bewezen omkopen door wedkantoren in praktisch heel Europa en nu dit. Voetbal is gewoon een hoeren sport terwijl het zo mooi kan zijn, jammer!

E Rectus Magnificus | 08-12-11 | 11:11

behangtafel | 08-12-11 | 10:13 |

Haha kansleauze voetbaltokkie. Na 3e klas lagere afgehaakt zeker?

groen$links | 08-12-11 | 11:11

Domagoj Vida, heel Zagreb, Lyon, wie dan ook: Bedankt voor de geweldige avond!

Killer B | 08-12-11 | 11:08

Zucht... subsidiebal. Zakkenvullers op kosten van de belastingbetalers. Enige plek waar je als 1 hersencellige kans maakt om teveel geld te verdienen. Trainers en spelers bij elkaar denk ik dat het gemiddelde IQ zo´n 15 is. Wat een ontzettend dom volk en domme sport. Erger nog zijn de supporters want je moet pas echt dramatisch dom zijn wil je een sport volgen die gespeeld en gerunt wordt door zeer domme mensen. Nee wat dat bereft is voetbal cq subsidiebal een sport die alle tekortkomingen van de mensheid pijnlijk blootlegd.

Datzegiktoch | 08-12-11 | 11:07

ik zie niks, gewoon doorlopen mensen.

nieuwisanders | 08-12-11 | 11:06

Kelava stond gisteravond als een hork te keepen. Ook dat is voetbal.

Ronald Waterneus | 08-12-11 | 10:53

Tokkie | 08-12-11 | 10:42 | + 0 - Ja, en dat soort types heb je verder op geen enkele tribune in Nederland. En Ajax heeft helemaal niet verloren van Madrid II maar van drie portugezen die nu allemaal Mercedes rijden!

E Rectus Magnificus | 08-12-11 | 10:50

Knipoog lijkt verdacht. Maar het gebeurt op een moment dat Lyon spelers de bal van hem willen afpakken. Je kunt de knipoog op meerdere manier interpreteren.
Absoluut verdacht is de wijze waarop Lyon de goals kan maken.

tomrayder | 08-12-11 | 10:49

Das Ungeheuer | 08-12-11 | 10:42

Geen dank. Ik geef mensen graag een glimlach. Zelfs koleremoffen:)

de nakketikker | 08-12-11 | 10:49

de nakketikker | 08-12-11 | 10:34
.. om vervolgens met een glimlach achterover te leunen, tevreden met het feit dat hij op zijn wenken wordt bediend.

Das Ungeheuer | 08-12-11 | 10:42

Als Ajax 1 verliest van Real Madrid 2, dan heb je toch he-le-maal niets te zoeken in de CL. Kom op zeg.
Wel vermakelijke beelden in de ArenA gisteren:
Een Ajax-supporter met zijn vette bierpens in zijn Ajax-XXXXXL-shirt en dan huilie huilie op de tribune!

Klokkie | 08-12-11 | 10:42

Dit is waarom ik naar autosport kijk!

KelderRaam | 08-12-11 | 10:38

Das Ungeheuer | 08-12-11 | 10:30

Och och een koleremof moet ook weer een duit in het zakje doen.

de nakketikker | 08-12-11 | 10:34

@E Rectus Magnificus | 08-12-11 | 10:22

Een paar weken geleden zag ik een grensrechter een doelpunt van NEC goedkeuren in 010 waarbij de doelpuntenmaker bijna buiten het stadion liep.
1-7 lijkt een hele grote score, maar jullie hebben zelf ook twee keer de vloer aangeveegd met Zagreb. Gekke uitslagen zijn tegenwoordig schering en inslag in het voetbal.

LJBrinkhorst | 08-12-11 | 10:32

och och, onze veelgeplaagde godenzonen hebben het weer eens niet gered en het ligt aan de scheids of de tegenstander en nu ook nog aan de tegenstander van de tegenstander, doe is afzetten dat eierdopje.

Das Ungeheuer | 08-12-11 | 10:30

tegen omkoping kan je niet voetballen.....

klaretaalzeewolde | 08-12-11 | 10:28

WirMachenMusik | 08-12-11 | 10:18
Er is een verschil tussen een gatenkaas verdediging en een verdediging die een complete tweede helft opzichtig uit z'n neus staat te vreten en de snelste hattrick ooit in de CL cadeau doet. Kijk voor de grap eens naar de capriolen van de keeper in de tweede helft.

James St John Smythe | 08-12-11 | 10:27

GeileWillem | 08-12-11 | 09:43 | + -3 - en andere sneue treurnichten. Als je geen verstand van voetbal hebt dan heb je op deze topic niets te zoeken. Had je dat wel dan zou je niet zo dom reageren. Twee doelpunten goedkeuren die wel buitenspel zijn en visa versa in één wedstrijd is iets teveel toeval en kijk de beelden gerust na, ik hoef dat niet eens te doen.
En dan een ploeg die stuitend zwak is die plotseling met 7-1 wint van een heel stugge ploeg, dat bij elkaar opgeteld zou zelfs de meest naïeve suporter ervan overtuigen maar niet jullie want jouw soort volk heeft een hekel aan alles uit Amsterdam.

E Rectus Magnificus | 08-12-11 | 10:22

Hoe eerder Ajax overal uit ligt. Hoe minder geld het kost om rad draaiertjes aan te pakken.

stuntpiloot112 | 08-12-11 | 10:22

Hë, Brinkhorst waar kan dat?. Kan nog wel een extraatje gebruiken in deze dure crisis-maand.

behangtafel | 08-12-11 | 10:20

Het blijft onrustig in Gaza 020.

miereneukert | 08-12-11 | 10:20

Commercieel voetbal is één grote maffia bende. Dat weet toch iedereen.
Daarom moeten we NU stoppen met het subsidiëren van voetbalclubs met ME, politie, gesubsidieerde stadions en bijdragen. En al het geld van de afgelopen 30 jaar met terugwerkende kracht omzetten in een lening.

ZDEV | 08-12-11 | 10:19

Zou er ook zo'n ophef zijn ontstaan als als 'n andere NL-club zo uitgeschakeld was geworden?
Maar goed ook ik heb zoals ieder mens wel eens last van waarnemingsvertekening, daarom zie ik vooral dat DZ al voor de wedstrijd tegen Lyon een doelsaldo van 2-15 had en de verdediging van DZ ook tegen Ajax al aan een gatenkaas deed denken.

WirMachenMusik | 08-12-11 | 10:18

Kroatisch goksyndicaat is een pleonasme.

James St John Smythe | 08-12-11 | 10:18

behangtafel | 08-12-11 | 10:13

Ga je schoolgeld terugvragen.

LJBrinkhorst | 08-12-11 | 10:15

De Serviers hadden nog wat te vereffennen met Nederland en dan m.n. het Gerechtshof in Den Haag die hun gekozen president Milosovic de dood in hebben gejaagd en nu hetzelfde doen met hun legerbaas Mladic. Kijk, ze waren toch al uitgeschakeld dus terugpakken.

behangtafel | 08-12-11 | 10:13

Ajax moet niet zo zeuren, ze hadden gewoon een keertje van Lyon moeten winnen... maarja zeuren is zo'n beetje het sterkste punt de laatste tijd van Ajax.

Bolesmales | 08-12-11 | 10:11

Hoorde gisteren Keje Molenaar een paar keer bij P & W oreren dat het eigenlijk niet mogelijk was om in no time 6 goals achter je oren te krijgen. Oh nee Keje? Remember 040-010 van vorig seizoen? Als de spirit bij een ploeg maar weg is en er is er ook al een uitgestuurd bij je, loop je zo tegen een handvol doelpunten aan. Ojoks kreeg er overigens ook zelf onlangs 6 tegen. De magische wetten van de sport inderdaad.

LJBrinkhorst | 08-12-11 | 10:10

Dus nu mogen voetbalspelers ook geen Toto-scores meer invullen!?

bestgeil | 08-12-11 | 10:09

Ajax had ook gewoon van Lyon kunnen winnen vorige wedstrijd, dan was er niks aan de hand geweest.

Hellfish | 08-12-11 | 10:08

De clowns uit 020 hebben hun meerdere gevonden. In Nederland is het ajax dat iedere scheids omkoopt, daar weet grensrechter Kloeg en Benbangida nog alles van. Maar nu worden ze overtoept. Jammer joh, sukkels!

Bergamo | 08-12-11 | 10:08

Het is een complot wat ik je brom..
En die grensrechter die Ajax 2 goals ontnam,deelt ook mee in de winst die had ook geld ingelegd bij Domagoj Vida ,echt het is allemaal een groot complot.

Jaapioooo | 08-12-11 | 10:04

Superior Bastard | 08-12-11 | 09:25

Wat dacht je van het oudhollandsche genoeg gezegd?

de nakketikker | 08-12-11 | 10:02

thijsadrmat | 08-12-11 | 09:50 | + -1 -
Moeilijk he lezen? Dat staat al in het nieuwsbericht zelf. Even je hoofd uit je reet halen zou helpen misschien

soundwave070 | 08-12-11 | 09:58

God wat zijn die Ajacieden toch een ongelooflijke slechte verliezers, de hele wereld heeft het weer eens gedaan... boehoehoe... sodemieter op met je gejank.. 020 heeft niets te zoeken in de CL en daarmee is het verhaaltje uit... kan wel op elke slak zout leggen, een knipoog, een bonnetje... jammer joh, voor Ajax blijft er niets over dan 1x in de 5 jaar het kampioenschap van NL... deal with it.

DaveDH | 08-12-11 | 09:56

Che_cuevara | 08-12-11 | 09:43
Ajaks en ManU gaan beide door in de Europa League, waarbij ajaks niet eens geplaatst is als één van de beste nrs. 3 en dus een sterke tegenstander als ManU zou kunnen loten.

Superior Bastard | 08-12-11 | 09:50

haha die foto is van april 2010 volgens mij... foto met de Titel Domogoj Vida 170410 en een oorsprong: auteurs cropix en genomen op: 17-4-2010 dus stop maar met huilen!http://imgur.com/XBcTY

thijsadrmat | 08-12-11 | 09:50

@Che_cuevara | 08-12-11 | 09:43
Ik denk dat Capy een Euroleague finale vs.Man.U bedoelde..
Overigens; ik had een top-avond gisteren. Wat een mirakel. Voor die fransozen dan. Haha..

flc | 08-12-11 | 09:50

@ Che,

Man Utd. gaat toch ook gewoon EL spelen?

Capy | 08-12-11 | 09:49

@Gas Op Die Lollie!
Ja, maar het is toch zo! Het verschil was stuitend. En dat tegen een B elftal. Alle Real spelers een kop groter en atletischer.
Bij Ajax geen felheid, snelheid en diepte.
Je komt aan de basis te kort.
Anita, blaas ertegen en hij valt om.
2 afgekeurde doelpunten vallen, niet omdat Ajax zo goed staat te spelen, maar omdat die bal een beetje gelukkig valt...
Dan had het 2-1 gestaan. Maar dan verlies je nog met 2-3 of 2-4.

plaszak | 08-12-11 | 09:46

Iwmac | 08-12-11 | 09:41 |
En geen gezeur meer met hooligans die een burgemeester verwijten dat die niets deed om ze tegen zichzelf te beschermen.

mindovermatter | 08-12-11 | 09:46

Profvoetballers krijgen ook een schijntje, vergeleken met hun kwaliteiten als mensch en sportprins. Niet vreemd dat zij een beetje bijklussen in de gokwereld, met voorkennis meer succes. Het publiek merkt daar toch niets van, die hebben het druk met vechten voor de club.

Jan Passant mk2 | 08-12-11 | 09:45

zuurkool | 08-12-11 | 09:36 |
Ik speel met u mee en verdubbel het aantal peuken.

o)+ | 08-12-11 | 09:44

@Capy | 08-12-11 | 09:20
Man. utd is ook uitgeschakeld.
Dus die finale komt er niet.

Che_cuevara | 08-12-11 | 09:43

Kan die jongen geen lot voor de loterij kopen?
En al doet hij mee aan de lotto, wie zegt dat het op de eigen wedstrijd is?
Mensen zijn onschuldig totdat het tegendeel bewezen is toch?
Of is het in het geval van Ajakkes opeens omgekeerde bewijslast?
Rare mensen in 020!!

GeileWillem | 08-12-11 | 09:43

eerstneukendanpraten | 08-12-11 | 09:32 |

Ha! Eindelijk iemand die de man kent EN zijn werk waardeert (al had hij Bob van Jole de Leeuw tot von Amsberg geheten). Goed begin van de dag. En dan snapt u wellicht wat ik bedoel.

o)+ | 08-12-11 | 09:42

Je kunt de 2 uur in het sdtadion per wedstrijd gewoon overslaan. Uitslag regelen via gokkantoor....... lulhannesen

Iwmac | 08-12-11 | 09:41

@plaszak:
Hahaha, moet echt heul erg lachen om je post!

Gas Op Die Lollie! | 08-12-11 | 09:40

@ plaszak | 08-12-11 | 09:36 | + 0 -
Wel een beetje reëel blijven, Oranje is gewoon vice wereldkampioen en ook gewoon genaaid door de scheidsrechter die geen corner gaf die het 100 % wel was, waardoor Spanje kon scoren omdat de Oranje klanten zo suf waren om even te vergeten dat die knoflookvreters altijd misbruik maken van dergelijke situaties.

vandezijlijn | 08-12-11 | 09:40

Het is een grove schande! Geh.

Ashtrey | 08-12-11 | 09:40

Extreem doorgestoken kaart, dus Ajax alsnog door?

Blafkonijn | 08-12-11 | 09:40

Alles is te koop. Dit ook.

zeg maar jansen | 08-12-11 | 09:39

Die lucht is niet te harden!

Gas Op Die Lollie! | 08-12-11 | 09:39

Misschien is de winkel wel een lokale vestiging van Hans Anders en heeft Domagoj gewoon last van zijn oog....

Geerdt Wilders | 08-12-11 | 09:38

Probeer (als Kroaat) maar eens nee te zeggen tegen zo een dikke enveloppe.

Schaamharing | 08-12-11 | 09:38

Net alsof Ajax vorige jaar landskampioen is geworden zonder de boel om te kopen. Iets met boontje en loontje.

NeuqenDoeJeZeau | 08-12-11 | 09:37

zuurkool | 08-12-11 | 09:36
LOL!

Superior Bastard | 08-12-11 | 09:37

Ja dit is gefixed. Zonder twijfel.
Wat niet wegneemt dat het klassenverschil tussen Ajax en Madrid toch wel erg groot was. Je verliest niet voor niets met 3-0 in eigen uitverkocht huis.
Na 5 minuten wist ik al dat Real hier met 2 of 3-0 zou winnen, net zoals ik wist na 5 minuten dat Oranje met 3-0 ging verliezen tegen Duitsland, onlangs.
Het is de staat van het Nederlandse voetbal helaas. Ik vrees dat we een aantal magere jaren voor de boeg hebben.
Clubs en Nationaal Elftal zitten op het niveau van pakweg Zwitserland, en zelfs daar kan oranje niet van winnen.

plaszak | 08-12-11 | 09:36

Kent u het korte verhaal 'De opkomst en ondergang van de Zwarte Trui' van Bob den Uyl?
o)+ | 08-12-11 | 09:29 |

Straks een bakkie koffie met een peukje en dan speel ik het verhaal nog eens na.

zuurkool | 08-12-11 | 09:36

Reacties van de Lyon spelers zegt genoeg. Wedstrijd is verkocht, geen twijfel.

James St John Smythe | 08-12-11 | 09:36

@ havertje | 08-12-11 | 09:30 | + 0 -
Dat roep ik ook al jaren maar elke keer trap ik er toch weer in.

vandezijlijn | 08-12-11 | 09:33

o)+ | 08-12-11 | 09:29 | + 0 -

Bob had zijn achternaam niet mee, maar voor de rest was het een geweldig schrijver, heb vroeger zo goed als alles van hem gelezen...

eerstneukendanpraten | 08-12-11 | 09:32

Het blijft natuurlijk een achterlijk (nog geen videoscheidsrechter) en overbetaald (wereldwijd Balkenende norm voor voetballers invoeren vanwege negeren 3% regeling van onze grote roergangert!) spelletje. Maar evengoed kan er een burensympathie zijn (Spanje Portugal) of een Nederlander aversie (tokkies met gestrekt been) aan de hand zijn. Dinamo kan zelfs vrijwillig en onbetaald de deur hebben opengezet vanwege soortgelijke sympathieen/ antipatieen (hoe is het met ons sociaal krediet in de Balkan?) Etc.

Einde van de Domheid | 08-12-11 | 09:31

Boeiend Ajax is een relikwie van het verleden. Net als de Hells Angels uitkopen en appartementen neerzetten op de plek van de arena. Of een kantoorgebouw.

Speedveld | 08-12-11 | 09:31

Capy | 08-12-11 | 09:20 | + -2 -

Ja, twee keer gescoord in 5 matches en nu 7 keer in 1 wedstrijd.

eerstneukendanpraten | 08-12-11 | 09:30

omkoping of niet, ajax komt gewoon lichtjaren kwaliteit te kort om mee te doen met de europese top daar veranderd niemand iets aan. kwaliteit is afhankelijk van geld wat er niet is.ik moet er ook niet aan denken dat de spelers van ajax miljoenen per jaar gaan opstrijken, walgelijk!!! dan maar geen europese top.

Hendrix | 08-12-11 | 09:30

@tic Zijn we nou klaar met dat voetbalgezwets?
tic bij de koffiemachine: zijn we nou klaar met dat koffie gelurk?
tic bij de toiletten: zijn we nou klaar met dat poepen?
tic op het station: zijn we nou klaar met dat heen en weer getrein?
etc...

Het Vragevuur | 08-12-11 | 09:30

Dit was voor mij de druppel in de overvolle emmer. Een blinde grensrechter, gangsterpraktijken in Zagreb (de eerste betrouwbare Joegoslaaf moet nog geboren worden), scheidsrechters die doorlopend blunderen, overbetaalde voetballers en een zootje IQ-loze idioten, die van elke wedstrijd een rotzooitje maakt.

Ik beloof plechtig dat dit de allerlaatste keer was dat ik naar een voetbalwedstrijd keek.

havertje | 08-12-11 | 09:30

Kent u het korte verhaal 'De opkomst en ondergang van de Zwarte Trui' van Bob den Uyl?
.
Begint ook als een leuke volkssport en eindigt in een decadente, corrupte en gewelddadige bende. Een messcherp geschreven aanradert. Bob, jongen, je had gelijk.

o)+ | 08-12-11 | 09:29

Sorry, ben nog steeds niet overtuigd.

Frdnnd | 08-12-11 | 09:29

Volstrekt stijlloos, tendentieus en ongefundeerd om Ajax zo te naaien en Real werkte met zijn b-formatie ook al niet mee om op eigen kracht een ronde verder te komen...

mindovermatter | 08-12-11 | 09:29

ijzeren blub | 08-12-11 | 09:21 | + 2 -

Zelfs bij een tweede post blijft het de waarheid...

eerstneukendanpraten | 08-12-11 | 09:28

Flauwekul. Als je beter bent win je met meer doelpunten. Zo is het spelletje.

dubbert | 08-12-11 | 09:28

Dit lijkt inderdaad doorgestoken kaart. Je kon van te voren goed geld verdienen aan een wedje dat Lyon door zou gaan denk ik.. Dat betekend dat je niet eens op 1 specifieke uitslag hoeft te gokken. Maarja 1-1 bij rust.. En als Ajax een puntje had gepakt, wat zeker mogelijk was, gezien de lamheid van Real en stekeblinde grensrechter die lijfstraf verdiend had het allemaal geen fuck uitgemaakt.

frankmeister | 08-12-11 | 09:28

Johnny Quid aan het Steventenhavenen?

Einde van de Domheid | 08-12-11 | 09:27

Gutmensch aus 020 | 08-12-11 | 09:23
Santilliana 7 goals. Ik zat verbijsterd voor de tv. De toenmalige bondscoach Rijvers zat te kaarten bij de buren.

Superior Bastard | 08-12-11 | 09:27

@tic Zijn we nou klaar met dat voetbal gezwets?
Goed. Waar wil jij over 'praten' op een stukje digitale ruimte dat op zich gereserveerd is voor zwetsen over voetbal. Nou? Zeg het maar? Iets leuks beleefd gisteren?

Het Vragevuur | 08-12-11 | 09:26

En met 'n beetje mazzel wordt Kroatië ook EU-lid vanaf 2013. Precies wat we nodig hadden. Kroatië heeft onlangs aan alle voorwaarden tot kandidaat lidmaatschap voldaan. *kuch*

hackeraki | 08-12-11 | 09:25

de nakketikker | 08-12-11 | 09:21
Ik dacht dat dit topic over ajaks ging. Excuses.
Ik hou me overigens aanbevolen voor een volwaardige vervanger voor "nuff said".

Superior Bastard | 08-12-11 | 09:25

Dat doet bij mij herinneringen terugbrengen naar 21 December 1983 toen ik naar Freek de Jonge (die toen als een behoorlijk zuur gutmensch was) en tijdens de conference gaf hij de uitslag van Spanja-Malta door en iedereen thuis en in de zaal dacht dat Freek ons in de maling nam. Uiteindelijk bleek dat Malta echt met 12-1 verloren te hebben van Spanje. De scheidsrechter heeft daarna overigens nooit meer een internationale wedstrijd mogen fluiten.

Gutmensch aus 020 | 08-12-11 | 09:23

Kijk niet alleen naar knipoog maar hij steekt ook nog tegelijk zijn DUIM op!!!!!!

Bergverzet | 08-12-11 | 09:22

Waar rook is, is vuur,
en waar knipogen, toto-formuliertjes, monsterscores en afgekeurde doelpunten zijn daar is CORRUPTIE.
Echt ik ben PSV supporter in hart en nieren maar op Europees niveau mag ik graag Ajax zien winnen.
Dit mag het Nederlands voetbal niet pikken.
Het zou van solidariteit getuigen als alle Nederlandse voetbalclubs zich dit seizoen terugtrekken uit de Europese competities.

wakkere_nederlander | 08-12-11 | 09:22

Superior Bastard | 08-12-11 | 09:16

Ach de nummers 1 en 2 van de premierleauge zijn ook uitgeschakeld. Dus dat belachelijke nuff said (kan dat niet verboden worden) kun je achterwege laten.

de nakketikker | 08-12-11 | 09:21

*een rode kaart (2x geel) voor een Dinamo speler in een wedstrijd waar niets op het spel staat voor Dinamo.
*een uitkering bij wedkantoren van 1:8.
*een voorzitter van een club met een "verleden": www.nacional.hr/en/clanak/50518/secret...
*een verleden van Kroaten met omkoopschandalen nl.wikipedia.org/wiki/Robert_Hoyzer
*een club die geen geld heeft om de afkoopsom te betalen voor het gewilde ontslag van hun coach, ontslaat een dag na deze wedstrijd de coach www.powned.tv/nieuws/sport/2011/12/din...
*een Dinamo speler die een vette knipoog en een "thumbs up" geeft aan een Lyon speler na een Lyon doelpunt: a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc...
*een bankafschrift (grapje): twitpic.com/7pzb6g.
*zelfs de Belgen fronzen hun wenkbrauwen www.demorgen.be/dm/nl/998/Voetbal/arti...

ijzeren blub | 08-12-11 | 09:21

Je zou bijna medelijden met Ajax krijgen. Bijna dan, hè?

Rummbler | 08-12-11 | 09:20

@ henk0409,
Als er 2 zuivere doelpunten worden afgekeurd word't een beetje lastig he lutser.
Was het allemaal op een normale manier gegaan had ik er mee kunnen leven, nu wel erg bittere nasmaak...
Lyon scoort normaal ook niet zo makkelijk... Naja, EL finale tegen Man. utd. dan maar, haha.

Capy | 08-12-11 | 09:20

Het lijkt het Eurovisie Songfestival wel met zo'n Oostblok 1-2tje...

Tommygunner | 08-12-11 | 09:19

Papa de Mos | 08-12-11 | 09:17 |
dat was geen knipoog, dat is een unibrow.

zuurkool | 08-12-11 | 09:19

Ja hoor, natuurlijk geeft een corrupte voetballer een knipoog naar de tegenstander. Zat die tegenstander dan ook al in 'Het Complot'?

Shalome | 08-12-11 | 09:18

bijtertje | 08-12-11 | 09:13
Als voetbalhater reageren op een voetbaltopic is nu ook niet echt het toppunt van intelligentie te noemen.

Superior Bastard | 08-12-11 | 09:17

-weggejorist-

Papa de Mos | 08-12-11 | 09:17

Slechte verliezers daar in Amsterdam.

provocativo | 08-12-11 | 09:17

@henk0409 | 08-12-11 | 09:13
Ga er maar eens aan staan, winnen van Madrid-B, als alle zuivere doelpunten die je maakt afgekeurd worden.

Jackanders | 08-12-11 | 09:17

Los van het feit dat ajaks(de nr.4 van Nederland, nuff said) helemaal niets heeft te zoeken in de CL is de manier waarop ze werden uitgeschakeld schandalig te noemen. Je ziet dat die Fransozen zich zelfs een beetje schamen en niet eens echt juichen.

Superior Bastard | 08-12-11 | 09:16

het stinkt naar de misdaad

de goddeloze | 08-12-11 | 09:15

Oh en trouwens, iedereen die loopt te zeiken over dat Ajax het zelf had moeten afmaken, zit een punt in, de 2e helft was zwak. Maar 2 onterecht afgekeurde doelpunten en daarna meteen een goal tegen werken helaas wel heel demotiverend. Vooral omdat als 1 van die doelpunten wel had geteld, het een hele andere wedstrijd was geworden.

merlinn | 08-12-11 | 09:15

Gejank om dat ajax.. boeie

Wandelstok | 08-12-11 | 09:13

Voetbal = stomme sport. Ze lopen hard om de bal te pakken te krijgen en als ze de bal eindelijk hebben schoppen ze deze weg en gaan er opnieuw achteraan. En dat vinden ze nog leuk ook.

bijtertje | 08-12-11 | 09:13

sjonge sjonge, het is weer huilie huilie tijd in 020. Ze hadden het gewoon zelf af moeten maken, maar winnen van de B-keuze van Real is al niet mogelijk. 020 heeft niets te zoeken in de CL, geen enkele nederlandse club heeft daar iets te zoeken.

henk0409 | 08-12-11 | 09:13

Voetbal is handel, geen sport.

Creaguurder | 08-12-11 | 09:13

Zijn we nou klaar met dat voetbal gezwets?

tig | 08-12-11 | 09:09

Niet zolang jij bijft reageren.

de nakketikker | 08-12-11 | 09:12

@ mezelf
omroep is oproep uiteraard

vandezijlijn | 08-12-11 | 09:12

Een omroep om Kroatie (Istrië) komend jaar maar eens te mijden met de vakantie lijkt me op zijn plaats. vuile huichelaars.

vandezijlijn | 08-12-11 | 09:11

Volgens mij heeft hij gewoon wat aan dat oog. Hier knipoogt-ie ook al!

Keimpsk | 08-12-11 | 09:11

Als het je echt om voetballen gaat, kun je ook spelen bij een amateurclub. Ongekend hoeveel geld en aandacht er gaat naar een spelletje.

Ironisch Naakthuisje | 08-12-11 | 09:11

Weden dat die grensrechter, gisteren Bij Ajax-Real, nooit meer een belangrijke wedstrijd mag vlaggen ?

Maar dat geeft niets want net als half Zagreb hoeft hij nooit meer te werken.

Herr Vorragend | 08-12-11 | 09:11

Zijn we nou klaar met dat voetbal gezwets?

tig | 08-12-11 | 09:09

Piep piep hallo.. piep piep nou !

Menage a trois | 08-12-11 | 09:07

*Iets mompelt met omkopen*

NoordHollander | 08-12-11 | 09:07

Er zijn meer Fransen dan Nederlanders dus qua inkomsten zal dit de UEFA geen windeieren leggen. Ik verwacht een onderzoek door een commissie met een italiaanse voorzitter en een conclusie "niks aan de hand".

Dat Portugese arbitrale trio in Amsterdam was uiteraard ook volkomen zuiver op de graat.

vraagstaart | 08-12-11 | 09:06

"I've always wanted to be...."
corrupt?

jimbrowski | 08-12-11 | 09:04

Joh, Ajax proest! Die verdienen het ook niet hè om er aan mee te doen.

En ja, natuurlijk is alles corrupt en doorgestoken kaart.

Creaguurder | 08-12-11 | 09:03

Iemand zin om met een paar hooivorken richting Lyon, Zagreb en eventueel Portugal te gaan?

merlinn | 08-12-11 | 09:02

.. in de gaten houdt

Pavlos | 08-12-11 | 09:02

T-shirt: 'I always wanted to be a gangster?'

Optimel Prime | 08-12-11 | 09:02

op z'n shirt staat: I've always wanted to be honest

Haatmevrouw | 08-12-11 | 09:02

Als er nou een journalist zou zijn die de geldstroom Lyon-Zagreb

Pavlos | 08-12-11 | 09:02

Voetbal: 22 geestelijk minder validen die achter een stuk met lucht gevulde koeienhuid aanlopen. Lekker belangrijk...

PS succes met verhaal halen bij maffia Boys van de UEFA

Arie Pastafari | 08-12-11 | 09:02

Dit gebeurd overal. En niet alleen in de sportwereld. Dat laatste is misschien nog wel het ergste.

Jos Brinkie | 08-12-11 | 09:01

Absoluut opgezet spel daar in Zagreb..

Naïef alleen om te denken dat er wat aan gedaan wordt, want de UEFA hangt natuurlijk zelf ook van corruptie aan elkaar.

Absoluut niet waar | 08-12-11 | 09:01


Voetbal was niks, is niks en wordt niks. Dom volksvermaak.

Willianus Wortelus | 08-12-11 | 09:00

Is de Champions League iets van de EU?

Dan weten we hoe het zit. Eerlijk en transparant.

vraagstaart | 08-12-11 | 09:00

Wat een hondenhoofd heeft die gast, zegt genoeg!

okkofcgroningen | 08-12-11 | 09:00

Rood voor de Uefa

Che_cuevara | 08-12-11 | 09:00

Maar wanneer je tevoren al weet dat je dat "gokje" gaat winnen dan is er natuurlijk helegaar geen sprake van een "gokje".

Dan is het gewoon risicoloos en snel geld verdienen. Chapeau!

Reinaert | 08-12-11 | 09:00

Zal toch nooit boven water komen, ben iemand die nooit zo snel in complottheorieën gelooft maar dit lijkt wel erg verdacht.

MrTitanski | 08-12-11 | 09:00

Doorgestoken kaart.

meissexy | 08-12-11 | 08:57

Domagoj Vida HELD!

Zure Boer | 08-12-11 | 08:57

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl