Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Drankrijder Van der Stoep (PVV) neemt 2e kans

stoepbiertjetralalala.jpeg Schitterende hypocrisie bij de Partij voor de Brievenbuspissers: Daniel van der Stoep, voormalig Europarlementariër voor de PVV, keert weer terug op zijn dikbetaalde positie. De PVV-afgevaardigde gaf in augustus zijn zetel op nadat hij was betrapt op het veroorzaken van een ongeluk onder invloed van alcohol. Van der Stoep bleek maar liefst vijf maal te veel gezopen te hebben, claimde naderhand: "Ik heb mij gediskwalificeerd als parlementariër" en stelde heel principieel zijn positie ter beschikking. Maar principes zijn er om op te rekken. Ook bij de PVV. Zo meent Van der Stoep inmiddels dat hij een tweede kans moet krijgen. Meestal is dat aan anderen om te beoordelen. Maar Van der Stoep zoekt de weg van de minste weerstand. Niet zo gek, aangezien het EP hem zelf terugvraagt. Dankzij het Verdrag van Lissabon krijgt de PVV een extra zetel in het parlement. En volgens de Kiesraad heeft van der Stoep als eerste recht op dat pluche. Aangezien ook PVV'ers geen dief van hun eigen portemonnee willen zijn, zal Daniel de Drankrijder de zetel met beide handen aanvaarden. Of de PVV dat nou leuk vindt of niet. Dus of Geert Wilders zegt in een poging om de rijen te sluiten: "Maar natuurlijk Daan, kom maar binnen met je bierpomp" en de PVV toont zich weer eens van haar allermeest veel huichelachtigste kant. Of Daniel van der Stoep is straks eenmansfractie in het EP onder de nu al hilarische naam (na een paar pilsjes, althans): Groep van der Stoep. Cheers!

Reaguursels

Inloggen

Het grote voorbeeld; "Mariko Peters van GR LINKS", "Van der Stoep leert snel".

ONS | 08-12-11 | 14:59

En nog de PVV verdedigen met ziel en zaligheid. Kom op mensen de PVV is net zo hypocriet, achterhaald, niet van deze tijd en geen standpunt vast houdend als de andere partijen. Als je serieus denkt dat de PVV wel een hoger niveau hanteert en dit land echt wilt verbeteren, dan ben je extreem naïef.

Niekler | 08-12-11 | 13:42

Ik las net dat kamerlid Bontes nog vóor van der Stoep aanspraak kan maken op de EP zetel. Zou wel mooi zijn om dat te doen en op die manier van der Stoep d'r uit te houden.

sitzkrieg | 08-12-11 | 01:54

Met een éénmansfractie blijft een rondje van de zaak financieel wel te behappen natuurlijk. Dat dan weer wel.

zeg maar jansen | 07-12-11 | 23:11

Verkrachters, pedo's, moordenaars, dieven etc etc krijgen 4354614 kansen in dit land, dus waarom nu de verontwaardiging?

Moonwarrior | 07-12-11 | 22:47

Hoe zit het nou met die ex van hem die ging trouwen met die andere PVV gast? Zijn die twee dan nog wel samen? Zou haar doen trouwens.

Flippo | 07-12-11 | 21:31

Bezopen gedrag valt niet op in 't Europarlement.

dwaaassiee | 07-12-11 | 20:17

Superior Bastard | 07-12-11 | 18:0
Ik denk zelf dat hij het heeft over Geert- watvoormallotenhebikindepvv? - Wilders.

Hölzenbein | 07-12-11 | 20:08

Bart_Bart | 07-12-11 | 18:58 |

M.i. heeft de PVV in concreto nog niets binnengehaald dat bovenaan het verlanglijstje stond van haar kiezers, eerder punten verkwanselt.

mindovermatter | 07-12-11 | 19:38

Bart_Bart | 07-12-11 | 19:01 |

Gelukkig, ik was al bang dat je met argumenten ging komen.

Lyrthion | 07-12-11 | 19:03

Chiant | 07-12-11 | 18:59 |

Okey, implicaties van het voorstel om minder beperkingen aan kroegen m.b.t. live-muziek op te leggen:

Deregulering van de overheid en de muzieksector meer aan de vrije markt over laten, zonder subsidievoorstel erin te betrekken.

Duidelijker kan ik het niet maken.

Lyrthion | 07-12-11 | 19:02

@Lyrthion | 07-12-11 | 18:57
Lokale politiek. Daar halen neukende mieren nog hun neus voor op.

Bart_Bart | 07-12-11 | 19:01

@Lyrthion | 07-12-11 | 18:56
Is het héél erg gek als het kwartje niet valt bij mij?

Chiant | 07-12-11 | 18:59

@mindovermatter | 07-12-11 | 18:50
Naar haar kiezer ja.

Want die willen minder niet-Westerse allochtonen. Want die veroorzaken buitenproportioneel veel criminaliteit en weinig arbeidsparticipatie.

Dat heeft de PVV voor haar kiezers binnengesleept, hoewel nog af te wachten valt of de uitvoering gaat lukken.

Oja, en de caviapolitie. Dus bij deze heb je officieel de discussie verloren, want daar kan niets tegen op.

Bart_Bart | 07-12-11 | 18:58

Bart_Bart | 07-12-11 | 18:56 | + 0 -

Makkelijk geroep. Het schijnt ze toch aardig te lukken, in die SP-VVD-CDA coalitie in Brabant...

Lyrthion | 07-12-11 | 18:57

@Lyrthion | 07-12-11 | 18:50
De enige manier om geen draaikont te hoeven zijn is 76 zetels halen.

Komt nog bij dat wij bizar veel partijen in Nederland hebben, dus er moeten relatief veel concessies gedaan worden.

Wat de SP doet is lekker makkelijk. Zelfs bij een meerderheid van PvdA, D66, Groenlinks en SP, zou de SP er nog in slagen te weinig water bij de wijn te doen.

Bart_Bart | 07-12-11 | 18:56

Chiant | 07-12-11 | 18:53 | + 0 -

De SP pleitte vorige week voor verruiming van de mogelijkheden om kroegen live-bands te laten inhuren. Dat werd als een liberaal voorstel ontvangen. Succes met de kortsluiting. :-)

Lyrthion | 07-12-11 | 18:56

@Bakito | 07-12-11 | 18:45
Sinds de opkomst van de PVV verkeert mijn hokjesgeest toch al in denial: rechts behoort zich immers gewoon keurig rechts te gedragen en niet als rechts in naam voor te stellen, maar er een links programma op na te houden.
Als straks de SP ook nog gaat pleiten voor meer privatisering, minder overheid en een meer actief buitenlandbeleid, dan krijg ik pas echt kortsluiting tussen de hokjes in mijn geest.

Chiant | 07-12-11 | 18:53

Politiek, snel rijk en schijt aan gezeik!!

Nik neem | 07-12-11 | 18:51

Bart_Bart | 07-12-11 | 18:46 | + 0 -

Zoveel concessies dat ze net zo goed hun hele programma kunnen verbranden bedoel je. Ongeveer hetzelfde als wat het CDA destijds van de SP verlangde, die hun verantwoordelijkheid (aan de kiezer) namen door daar niet mee akkoord te gaan. Anders hadden ze weer uitgemaakt kunnen worden voor draaikont.

Lyrthion | 07-12-11 | 18:50

Bart_Bart | 07-12-11 | 18:46 |

Waar neemt de PVV haar verantwoordelijkheid?
Naar haar kiezers?
Of om dit gedoogkabinet overeind te houden waar het anders allang op zijn bek had gelegen?

mindovermatter | 07-12-11 | 18:50

Loser

mokum4all | 07-12-11 | 18:49

Reinaert | 07-12-11 | 18:45 | + 0 -

Ga je beffen? Eet ze.

Lyrthion | 07-12-11 | 18:48

draaikont

pjotr1985 | 07-12-11 | 18:47

@Reinaert | 07-12-11 | 18:38
Precies.

Nu is het natuurlijk ook wel een beetje zeau dat de PVV eigenlijk de SP [minus streng integratiebeleid] is.

Met het verschil dat de PVV bij haar eerste echte gelegenheid wel verantwoordelijk neemt, al is het als gedoger, en wel concessies doet aan het -SP- PVV partijprogramma.

Bart_Bart | 07-12-11 | 18:46

Ik ga jullie verlaten.

Een copuleuze (pun intended) maaltijd wacht op mij. Plus dessert.

Reinaert | 07-12-11 | 18:45

Bart_Bart | 07-12-11 | 18:42
Nee, maar je hebt wel humor.

In tegenstelling van een zuurpruim als Chiant, die vindt dat ik aanhanger van een ideologie moet zijn. Anders klopt zijn hokjesgeest niet meer.

Bakito | 07-12-11 | 18:45

Bart_Bart | 07-12-11 | 18:42 |
In je keel?

mindovermatter | 07-12-11 | 18:44

@Bart_Bart | 07-12-11 | 18:42
En ik heb geen persoonlijkheid.

Bart_Bart | 07-12-11 | 18:42

@Bakito | 07-12-11 | 18:40
Nee, want ik heb ook een baard.

Bart_Bart | 07-12-11 | 18:42

Selectieve verontwaardiging. Er zijn legio politici die na misstappen terug komen danwel worden geknuffeld. Welkom in de politiek.

neworder | 07-12-11 | 18:42

Chiant | 07-12-11 | 18:39 |
Moet je doen. Daar heb je mij het hardste mee.

Bakito | 07-12-11 | 18:42

Bart_Bart | 07-12-11 | 18:33
Nee, geen kraker en geen dreadlocks.

Wel een baard. Mag dat of zegt dat ook iets over mijn persoonlijkheid?

Bakito | 07-12-11 | 18:40

Bart_Bart | 07-12-11 | 18:33 |
Maar met stemrecht...!

mindovermatter | 07-12-11 | 18:39

@Bakito | 07-12-11 | 18:36
Daar kan ik slechts naar gissen, maar aangezien je de liberale variant al hebt uitgesloten resteren alleen nog de conservatieve (feodale) en communistische versie. Mijn inschatting is dat jij geen aanhangert bent van die eerste. Maar welke van de twee bewezen mislukte varianten het ook moge zijn: zodra die het wordt, vreet ik mee uit de ruif tot die leeg is en daarna peer ik hem.

Chiant | 07-12-11 | 18:39

@Chiant | 07-12-11 | 18:34
Hulde!
Als je een vrouw was zou ik direct met je trouwen.

necrosis | 07-12-11 | 18:38

@Bart_Bart | 07-12-11 | 18:31

Ach, ergens heeft de SP natuurlijk wel een punt: er zijn veuls te veul zakkenvullers en graaiers in dit land en daar mag best wel iets aan gedaan worden.

Eindeloos nivelleren is echter geen optie, de ondergang van het Oost-Europees communisme heeft dat al loepzuiver aangetoond. Gewoon lekker werken voor je centen en actief aan de samenleving deelnemen roeleert nog steeds grote tijd namelijk, er passief tegenaan schoppen levert helemaal niets op, werkt slechts contraproductief.

En Nederland kan niet gansch het wereldleed op heur schouders nemen, daar zijn we toch echt een paar maatjes te klein voor. Bovendien is het geduld van "de burgerij" zo ondertussen wel op als het op cultuurverrijkers en andere - volgens de SP onmisbare - maatschappelijke aanwinsten gaat.

Reinaert | 07-12-11 | 18:38

@Chiant | 07-12-11 | 18:34
Wat een onzin.

Lees het SP partijprogramma eens goed. Vooral als het gaat om de inkomstenkant.

Het geld raakt nooit op, want dit:
blog.broadcastengineering.com/brad/wp-...

Bart_Bart | 07-12-11 | 18:37

@Pa Cartwright | 07-12-11 | 18:32
Yep, hij schijnt, let wel schijnt, zelfs bloedbanden met Glimmerveen te hebben.

Superior Bastard | 07-12-11 | 18:37

Chiant | 07-12-11 | 18:34 |
En wat is mijn definitie van 'eerlijk' dan?

Bakito | 07-12-11 | 18:36

@Bakito | 07-12-11 | 18:30
'eerlijk' is een ruim begrip.....

necrosis | 07-12-11 | 18:36

@Bakito | 07-12-11 | 18:30
De dag dat jouw definitie van eerlijker het hier voor het zeggen krijgt is de dag dat ik mijn baan opzeg en op bed ga liggen wachten op de koffers met graties geld.
Maar pas nadat ik 4 open vliegtickets heb gekocht naar een oord waar werken en presteren wél gewaardeerd worden, om te gebruiken zodra de koffers met graties geld worden vervangen door voedselbonnen wegens geen geld meer.

Chiant | 07-12-11 | 18:34

@Chiant | 07-12-11 | 18:26
Dat was dan pius. Van die D66. Valt me toch tegen van Bakito. Is het dus toch zo'n krakert met dreadlocks.

Bart_Bart | 07-12-11 | 18:33

Pa Cartwright | 07-12-11 | 17:16 |
Jullie beginnen nu echt op waldorf en statler te lijken.

sjaakdeslinksesul | 07-12-11 | 18:33

@ Superior Bastard | 07-12-11 | 18:27
Ook. Maar ik meen dat er ooit enige, laten we zeggen, verwarring was omtrent een interview waarin hij zie dat zijn ouders óók in het verzet hadden gezeten.

Pa Cartwright | 07-12-11 | 18:32

@Reinaert | 07-12-11 | 18:27
De ideologie is dat alles bij het oude moet blijven.

Daarnaast dat De Armen minstens zoveel koopkracht hebben als een willekeurige schooldirecteur.

En dat we alle Armen uit de rest van de wereld eigenlijk ook moeten uitnodigen in Nederland. Want wij hebben het beter.

De enige moeilijkheid bij SP'ers is dat er een luidruchtig Code Rood (met rode alarmbellen enzo) afgaat als een SP'er verder dan 1 dag vooruit durft te denken.

Bart_Bart | 07-12-11 | 18:31

@Chiant | 07-12-11 | 18:28
Behalve als ze de absolute meerderheid krijgen. Dan ruilen we de EU in voor een CU. Met Noord-Korea en Cuba.

Chiant | 07-12-11 | 18:31

@Chiant | 07-12-11 | 18:28

Klopt als een zwerende vinger. Dra de SP regeringsverantwoordelijkheid neemt en echte besluiten moet gaan nemen (en concessies moet gaan doen) valt die club acuut in talloze facties uiteen die elkaar te vuur en te zwaard zullen bestrijden.

Aan oversized ego's geen gebrek, dat scheelt.

Reinaert | 07-12-11 | 18:30

Chiant | 07-12-11 | 18:26
Goed gezien, ik ben allesbehalve liberaal.

Het MOET eerlijker!

Bakito | 07-12-11 | 18:30

@necrosis | 07-12-11 | 18:24
Doe je het gewoon weer. Lol!

Superior Bastard | 07-12-11 | 18:30

@Reinaert | 07-12-11 | 18:25
Daarom ben ik ook absoluut niet bang voor een grote SP. Die -willen- -kunnen- zullen toch nooit regeringsverantwoordelijkheid nemen.

Chiant | 07-12-11 | 18:28

@Pa Cartwright | 07-12-11 | 18:18
Kleinzoon toch?

Superior Bastard | 07-12-11 | 18:27

@Reinaert | 07-12-11 | 18:25

Geen werkbare ideeën dat is, meestal, waanideeën genoeg natuurlijk.

*Partijideoloog Anja Meulenbelt hart onder de -theedoek- sjaal steekt*

Reinaert | 07-12-11 | 18:27

@Bakito | 07-12-11 | 18:21
Wat rijmt er op 'Den Bosch'?

necrosis | 07-12-11 | 18:26

@Bart_Bart | 07-12-11 | 18:24
Bakito D66? Dan kan helegaar niet, want die zijn weliswaar links, maar (behalve kereltje Peggold) óók liberaal.

Chiant | 07-12-11 | 18:26

Maar hij is dus afgetreden omdat ie in een fuck-up periode zat en heeft nu weer bewezen het aan te kunnen? Ik wil in dit soort situaties geen hokjes-politiek gebruiken (heeft niets met de partij, maar persoon te maken)...

Alcoholic | 07-12-11 | 18:25

@Chiant | 07-12-11 | 18:21

Maar de SP is toch helegaar geen polletieke partij?

Da's toch gewoon een Aksiegroep? Overal tegen, geen ideeën.

Reinaert | 07-12-11 | 18:25

@Chiant | 07-12-11 | 18:16
Soms staan de veertjes ook verrassend strak gespannen. Auw.

Art Vandelay Ultor | 07-12-11 | 18:25

Stoeppoliticus!

Einde van de Domheid | 07-12-11 | 18:25

De man handelt gewoon via de joods-christelijke principes van de blonde verlosser.

drenkeling69 | 07-12-11 | 18:24

@Den Meester | 07-12-11 | 18:19
Niets menselijks is PVV'ers vreemd, iets wat tevens voor politiek andersgezinde geldt.
Of durf jij te beweren dat het linkse deel der samenleving smetteloos en brandschoon is?

necrosis | 07-12-11 | 18:24

@Bakito | 07-12-11 | 18:19
Je bent toch niet zo'n anarchist he?

Ik dacht dat jij van de D66 was. Overigens zit -Slang- -Vergaderdier- Roger van Boxtel ook bij Ajax.

Die kan wat mij betreft weer terug naar D66.

Bart_Bart | 07-12-11 | 18:24

@Bakito | 07-12-11 | 18:19
Huh? Dus als de SP gesloopt is, dan zijn er geen polletieke partijen meer?

Chiant | 07-12-11 | 18:21

Alex Pastoor is de keeper van FC Den Bosch.

Bakito | 07-12-11 | 18:21

@necrosis | 07-12-11 | 18:07
Rustig aan hè, ik ben een adept van Elisabeth, een afgeleide van, een spin-off. Maar ik ben weggelopen en zij laat zich hier zelden zien.
@toetanchamon | 07-12-11 | 18:07
Na mijn kater ben ik altijd een dag of drie à vier een ex-drinker. Dan begint 't hele circus weer opnieuw.

De Dansende Kater ® | 07-12-11 | 18:20

Bart_Bart | 07-12-11 | 18:16
Ga je gang.

Of dacht je dat ik het erg zou vinden als er geen politieke partijen meer zouden zijn?

Bakito | 07-12-11 | 18:19

@necrosis | 07-12-11 | 17:44 | + -2 -

volgens mij beticht ik je niet van leugens, maar stel ik je reaguursel als voorbeeld van het gebrek aan zelfkritiek van PVV'ers als het op de PVV aankomt. En je antwoord bevestigt dat nog maar eens :)

Den Meester | 07-12-11 | 18:19

@Bakito | 07-12-11 | 18:16
Die ken ik niet, heb je wellicht aanvullende informatie?
*grote tros bananen tevoorschijn halen doet*

necrosis | 07-12-11 | 18:19

@necrosis | 07-12-11 | 18:16
Je vroeg toch wat er aan je linkje mankeerde?

Superior Bastard | 07-12-11 | 18:18

@hetluis | 07-12-11 | 18:15

Wat is H&R? Herstellen & Repareren?

Hebben ze bij de PVV inderdaad wel een paar mannetjes (m/v) voor nodig!

Reinaert | 07-12-11 | 18:18

Zit die zoon van die heldhaftige verzetsstrijders, Lucas Hartong, eigenlijk nog in het EP?

Pa Cartwright | 07-12-11 | 18:18

@Superior Bastard | 07-12-11 | 18:11
Ik heb desondanks geen argumenten gehoord die mijn ongelijk bewijzen.....

necrosis | 07-12-11 | 18:16

@Bakito | 07-12-11 | 18:07
Ik bied Ten Have dertig pietermannen om aan de slag te gaan bij de PvdA.

Als hij in 3 maanden Ajax + Icoon Cruijff kapot kan maken, moet dat clubje SP wannabees binnen een maand te sleaupen zijn.

Bart_Bart | 07-12-11 | 18:16

@Art Vandelay Ultor | 07-12-11 | 18:06
Zo'n klepperding lukt ook prima hoor. Ook nog lekker als ze er van die tochtborstels achter gemonteerd hebben. Helemaal leuk met laminaat, want als ik dan een week later weer kom, dan is het helemaal opgebold. Bij die klepperbrievenbussen is het wel altijd goed oppassen dat er geen hond in de gang zit.

Chiant | 07-12-11 | 18:16

necrosis | 07-12-11 | 18:14
Alex Pastoor?

Bakito | 07-12-11 | 18:16

is die h&r-manager vd pvv er nu nog niet uitgeflikkerd?

hetluis | 07-12-11 | 18:15

@Bakito | 07-12-11 | 18:10
Ik let wel op. Gezeik moet ik niet hebben.

Art Vandelay Ultor | 07-12-11 | 18:12

-weggejorist-

InUrFace | 07-12-11 | 18:12

DANNY3960 | 07-12-11 | 18:10 | + 0 -

Per maand, that is.

DANNY3960 | 07-12-11 | 18:11

@necrosis | 07-12-11 | 17:44
Bijvoorbeeld dat de fout van een ander je eigen fout niet goedmaakt. Als het goed is leer je dat al op basisschoolleeftijd.

Superior Bastard | 07-12-11 | 18:11

@karel laars | 07-12-11 | 18:04 |

Als George W Bush in Nederland was geboren had hij in Artis gewoond...

overVecht | 07-12-11 | 18:10

Art Vandelay Ultor | 07-12-11 | 18:06

Plas maar op dat je niet betrapt wordt.

Ik zelf zou pislinks worden.

Bakito | 07-12-11 | 18:10

Tsja, ten tijde van kriezis gooit men geen 10.000€ overboord.

DANNY3960 | 07-12-11 | 18:10

@karel laars | 07-12-11 | 18:04
George W. Bush was wel meer, maar vooral erg dom.

Superior Bastard | 07-12-11 | 18:08

@De Dansende Kater ® | 07-12-11 | 18:01
Een ex-drinker aan het woord?

toetanchamon | 07-12-11 | 18:07

Alleen Tsjeu la Ling kan de PVV nog redden.

Bakito | 07-12-11 | 18:07

@overVecht | 07-12-11 | 18:01
Het verschil? Ies simpel. Door een gebrek aan massa-geproduceerde broodpolitici (MET beveiligingswens) zou de PVV beter cavia's kunnen zetten op de extra zetels die de lijsttrekker op zijn eigen merites wint tijdens verkiezingen.

Jan Passant mk2 | 07-12-11 | 18:07

@De Dansende Kater ® | 07-12-11 | 18:01
Iedereen heeft het altijd over andermans drankgebruik, niemand heeft het echter over mijn dorst...
*brievenbus zoeken doet ende grinnikt op straffe van een dreun van Elsje2*

necrosis | 07-12-11 | 18:07

@Bakito | 07-12-11 | 18:05
Ghehe. Zo'n klepperding gaat wat lastig, zo'n grote groene in de voortuin wil wel lukken.

Wat handig is, is dat ik tegenwoordig als postbode weet welke mensen in de wijk PvdA-lid zijn.

*drinkt vierde liter water van vandaag*

Art Vandelay Ultor | 07-12-11 | 18:06

@karel laars | 07-12-11 | 18:04

Is Sjors Dubbeljoe lid van het EP dan, en zo ja sinds wanneer?

Nee? Mooi. Try again. Three strikes = out, jeweettut hè!

Reinaert | 07-12-11 | 18:06

@Jackanders | 07-12-11 | 18:02 |

Mooi! Goede reden om de volgende keer ook weer niet op ze te stemmen...

overVecht | 07-12-11 | 18:05

@karel laars | 07-12-11 | 18:04
Anheuser-Busch?

Art Vandelay Ultor | 07-12-11 | 18:05

Art Vandelay Ultor | 07-12-11 | 18:00
Past ie niet door de brievenbus?

Bakito | 07-12-11 | 18:05

george w busch is ook een drank rijder dus ik zie geen probleem

karel laars | 07-12-11 | 18:04

@Pa Cartwright | 07-12-11 | 17:58
Proost.
*Teugje kalmoes neemt*

Superior Bastard | 07-12-11 | 18:04

Jackanders | 07-12-11 | 17:59
Zekers, ze gaan allemaal voor de bijl. Je moet iemand ook niet te veel macht geven. Gaat altijd mis.

Bakito | 07-12-11 | 18:04

@Pa Cartwright | 07-12-11 | 17:52
Ik denk zelf dat hij het heeft over Geert- geen JSF - Wilders.

Superior Bastard | 07-12-11 | 18:02

@overVecht | 07-12-11 | 18:01
Geen.

Jackanders | 07-12-11 | 18:02

Op welk vlak is de PVV nu nog anders dan welke andere willekeurige partij?

overVecht | 07-12-11 | 18:01

Zo te lezen barst het van de alcoholisten op GS, dat baart me toch zorgen.

Échte alcoholisten weten hoeveel ze kunnen wegtikken voordat ze de controle zouden kunnen verliezen. Deze Daan echter gaat er met gestrekt been in, lijkt alle realiteitsbesef te zijn verloren, en zet zichzelf te kakken.

Of beter gezegd, hij pist publiekelijk in z'n broek en heeft het zelf niet door.

De Dansende Kater ® | 07-12-11 | 18:01

@Art Vandelay Ultor | 07-12-11 | 17:54
Dat is het nadeel van rigide standpunten met een grote bek brengen. Je krijgt het altijd weer een keer op je bordje.

Superior Bastard | 07-12-11 | 18:00

@Bakito | 07-12-11 | 17:59
Een bovengemiddelde zelfs, weet ik sinds gister.

Art Vandelay Ultor | 07-12-11 | 18:00

@toetanchamon | 07-12-11 | 17:54
Ik heb er voor gewerkt en betaald, ik mag niet klagen.
*buuuuurp*

necrosis | 07-12-11 | 18:00

@Art Vandelay Ultor | 07-12-11 | 17:57

Maar God heeft wel het dikste brevet van onvermogen: de Bijbel.

En er lopen genoeg lieden op deez' aardkloot rond die daar kennis van hebben genomen en er desalniettemin een meesterwerk in zien. Met andere woorden: de middelmaat regeert (hoi, God!).

Reinaert | 07-12-11 | 18:00

@Bakito | 07-12-11 | 17:56
Ik vind het allemaal tuig, ongeacht de hoek waarin ze zitten, mag dat wel?

Jackanders | 07-12-11 | 17:59

Reinaert | 07-12-11 | 17:57
Voor een dildo is een voorbibs niet echt nodig. Maar ik ben blij dat je het met een beugelflesje Grolsch doet. Lijkt me ook lekker.

Graaf van Egmont | 07-12-11 | 17:59

Bakito | 07-12-11 | 17:56 |
Behalve Art VU natuurlijk....

....da's gewoon een lul.

Bakito | 07-12-11 | 17:59

*plop*

*Trekt dildo uit fles Chablis*

Pa Cartwright | 07-12-11 | 17:58

@Graaf van Egmont | 07-12-11 | 17:52

Neuh. Ik heb helegaar geen dildeaux want ik bezit geen voorbips.

Mijn geplop komt enkel en uitsluitend door het met verve openen van beugelflessen gerstenat. Oftewel en met andere woorden buttplugs bezit ik ook al niet.

Reinaert | 07-12-11 | 17:57

@Reinaert | 07-12-11 | 17:53
Godt is zelf de grootste integriteitsloze opportunist, natuurlijk.

De lul.

Art Vandelay Ultor | 07-12-11 | 17:57

Haha. En maar lopen roeptoeteren over andere partijen. PVVers en -stemmers zijn zulke sneue mensen.

Bakito | 07-12-11 | 17:56

@Reinaert | 07-12-11 | 17:50
Ooit neemt mijn verstand de bovenhand en stop ik met betalen.
Ze zullen mijn zuurverdiende poen moeten komen halen....

necrosis | 07-12-11 | 17:56

@necrosis | 07-12-11 | 17:47
Wijze woorden! Bier doet u goed blijkbaar ;)
Plusje voor u.

toetanchamon | 07-12-11 | 17:54

Iedereen die de PVV hier in de toekomst op pakt wanneer de PVV rept over dubbele standaarden, hypocrisie en de arrogantie van 'de elite' heeft gelijk.

Dat Dorstige Daniël dat maar goed in z'n oren knoopt.

Art Vandelay Ultor | 07-12-11 | 17:54

Ja sorry hor, Van der Stoep, voor 2e kansen en hoger moet je bij de PvdA zijn en daar ben je niet van. Zou je ook vanuit een welgemeend gevoel van slapheid niet bij mogen willen horen. Duss.

Jan Passant mk2 | 07-12-11 | 17:54

@Art Vandelay Ultor | 07-12-11 | 17:51

Opportunisten en integriteit? Mwoehahahahaha!

Ieder voor zich en God -en de belastingbetaler- voor ons allen.

Reinaert | 07-12-11 | 17:53

@Reinaert | 07-12-11 | 17:44
Was Guusje niet die PvdA vrouw die met teveel drank op achter het stuur haar bekeuring liet verscheuren door de lokale PvdA en als dank de korpschef promotie gaf in haar hoedanigheid als burgemeester?
Als ik zoveel zou drinken zou ik ook PvdA stemmen....

necrosis | 07-12-11 | 17:52

@ propper1000 | 07-12-11 | 17:4
Bedoel je Geert – géén aanbestedingen in het OV – Wilders?

Pa Cartwright | 07-12-11 | 17:52

@Reinaert | 07-12-11 | 17:41
waarom zeg jij trouwens aan het einde van je tegels steeds *plop* Zit er een dildo in je hol?

Graaf van Egmont | 07-12-11 | 17:52

@ necrosis | 07-12-11 | 17:39 |
Je hebt (alweer) gelijk. Straks én de D-mark én duits bier!

Ars Vivendi | 07-12-11 | 17:52

@Pa Cartwright | 07-12-11 | 17:49
Ik heb m'n thuistap al aangeslingerd.

*contempleert met literpul Bavaria in de hand*

Art Vandelay Ultor | 07-12-11 | 17:51

'Pluche' het is net drugs. Als je er eenmaal aan bent, wil je er niet meer vanaf.

Chicka | 07-12-11 | 17:51

Begin nu niet te zeuren over andere partijen dit en Guusje Nadorst dat. Dat rechtvaardigt deze onzin helemaal niet. Nog niet bijna.

Als die andere losers zich schuldig maken aan deze domme praktijken is dat *juist* een reden om het niet te doen.

Art Vandelay Ultor | 07-12-11 | 17:51

@necrosis | 07-12-11 | 17:47

Jij doorgrondt de logica van het EP nog niet: zij hebben dan wel schijt aan "ons", wij mogen daarentegen geen schijt hebben aan het EP want dat zou ons tot ondemocratische Tokkies maken (wat we in de ogen van de modale Europarlementariër natuurlijk ook gewoon zijn) en dat is natuurlijk VERBOTEN.

Zij mogen ons pesten met hun regeltjes en bureaucratische onzin maar wij moeten onze achterlijke ondemocratische kop houden en gewoon betalen. Zo. Simpel. Is. Dat.

Reinaert | 07-12-11 | 17:50

@ Art Vandelay Ultor | 07-12-11 | 17:47
Zit maar één ding op Art: verwerken.

Biertje?

Pa Cartwright | 07-12-11 | 17:49

@Reinaert | 07-12-11 | 17:41
Dat is precies het grote probleem van het EP.
Ze hebben schijt aan de burger, dus moeten ze niet janken dat wij schijt aan het EP hebben.
*duurbetaald tripeltje laat ploppen*

necrosis | 07-12-11 | 17:47

Slechte zaak dit.

Domme zet, hele domme zet.

Hypocrisie is zum kotsen.

Art Vandelay Ultor | 07-12-11 | 17:47

Bedreigingen.. Slik! Tijd om naar huis te gaan!

Voorbeeldige_Burgert | 07-12-11 | 17:46

Wat vervelend voor onze Geert-AOW op 65-Wilders.

propper1000 | 07-12-11 | 17:46

Ik kan mij voorstellen dat de doodsbedrijgingen jegens Geert Wilders en zijn achterban niet alleen maar uit de Moslim hoek komen. Ik keur het verder volkomen af hoor...

Voorbeeldige_Burgert | 07-12-11 | 17:45

Ach, wordt het wél weer gezellig in het EP.

Pa Cartwright | 07-12-11 | 17:45

@Nice2Cu | 07-12-11 | 17:40

Jij reaguurt nog niet zo lang hè? Duik eens in de archieven en ziedaar de mening van het reaguurdersvolk omtrent Guusje Nadorst en haar -drankperikelen- integriteit.

Reinaert | 07-12-11 | 17:44

@ Graaf van Egmont | 07-12-11 | 17:34
Uhmja, ik was ook in de kortstondige vooronderstelling dat die pvv dat EP alláng gesloopt had.

Pa Cartwright | 07-12-11 | 17:44

@Den Meester | 07-12-11 | 17:39
Wat mankeerde er aan mijn linkje, buiten het feit dat je het er niet mee eens bent?
Heb je mij kunnen betrappen op leugens?
Prove me wrong......

necrosis | 07-12-11 | 17:44

O ja, en schijt aan de burger, had ik dat al genoemd? Nee?

Okay, komt 'ie: Schijt aan de burger. Da's ook relevant!

Reinaert | 07-12-11 | 17:42

Het feest der democratie nog maar weer eens nader verklaard.

Alles mag, alles kan, het hebben van principes is contraproductief, slappe knieën zijn een plusje net als het bezit van de ruggengraat van een kwal, undsoweiter, undsofort.

En dat zooitje ongeregeld noemt zich dan Europees Parlement.

*Plop*!

Reinaert | 07-12-11 | 17:41

HEE, bij Guusje Nadorst vond iedereen een 2/3/4 kans toch ook GEEN probleem. Ophouden met zeuren en doorgaan met belangrijkere dingen! PFFFFF

Nice2Cu | 07-12-11 | 17:40

@Ars Vivendi | 07-12-11 | 17:35
Waarom niet?
Duitsland heeft het 'Reinheidsgebot'.

necrosis | 07-12-11 | 17:39

Heel de PVV heeft zich inmiddels al gediskwalificeerd. Dus dit kan er ook wel bij. Graaien en snaaien was toch waar ze tegen op zouden treden? Ze doen zelf niets anders met hun driedubbelfuncties!
Totaal afgeserveerd die kliek!

René from the Café | 07-12-11 | 17:39

sitzkrieg | 07-12-11 | 17:19 | + -3 -
necrosis | 07-12-11 | 17:23 | + 0 -
nickstert | 07-12-11 | 17:23 | + 0 -
070 | 07-12-11 | 17:34 | + 0 -

een beetje zelfkritiek is teveel gevraagd?

Den Meester | 07-12-11 | 17:39

Easy money, laat dàt maar eens aan je voorbij gaan, toch, Stoephoer?
Politici zijn tuig, allemaal!

Jackanders | 07-12-11 | 17:38

Ah, Stoephoer is pas de deerde keus voor die zetel: Wilders en Bontes krijgen eerst de zetel aangeboden, pas als zij nee zeggen, krijgt Stoep de zetel aangeboden.

Jammer voor Stoep, maar al moet Wilders die zetel zelf voor een week bezetten, om daarna op te stappen, zodat Kammen er op kan, hij zal er niet in de buurt gaan komen.

ZKH EénOog | 07-12-11 | 17:37

Epibrateur | 07-12-11 | 17:29 | + 1 -

Hoe weet je dat? Ik kon nergens iets vinden over wat voor auto hij reed. Kan een automaatje zijn. Wat van-de-weg-af dan weer niet kon vinden, was de rem...

Lyrthion | 07-12-11 | 17:35

Ideetje voor Graus?
De Pils-Politie!

Ars Vivendi | 07-12-11 | 17:35

De PVV beslist dit niet, maar de EU kiesraad.
Niemand kan daar iets aan veranderen.
Wel kan de PVV weigeren hem op te nemen in hun fractie. Dat zullen ze dan ook doen waarschijnlijk.
Die van der Stoep kan zich dan aansluiten bij een andere fractie in het EU parlement of alleen een fractie vormen... Fraai is het allemaal niet, maar wettelijk kan het.
Overigens, we kennen dit verschijnsel ook in de TK, met de SP, GL, PvdA, VVD, enz...

070 | 07-12-11 | 17:34

Europarlement. Bestaat dat nog? Ik dacht dat het een cabaretvoorstelling was van ons aller Nigel.

Graaf van Egmont | 07-12-11 | 17:34

ik zit al te wachten op de tweet van Greet:
Zuipparlementarier die zetel EP weer wil innemen, is politiek onwaardig en hoort achter slot en grendel. Als hij toch zetel inneemt, harde maatregelen nemen en de partij waar hij is verkozen verantwoordelijk houden.
Oh, wacht...

Den Meester | 07-12-11 | 17:33

@Kolonel Lafbek | 07-12-11 | 17:30
Denk jij nou echt dat GroenLinks en PvdA gratis aanwezig zijn?

necrosis | 07-12-11 | 17:33

Proost!

Ars Vivendi | 07-12-11 | 17:32

Gelukkig gaat een partij als de PVV nooit lang mee. Alleen jammer dat zo'n mislukte poging met mislukte mensen over onze rug moet worden betaald.

Kolonel Lafbek | 07-12-11 | 17:30

Hij kan met 5x te veel op z'n auto in ieder geval nog in z'n versnelling krijgen....

Dat is al één competentie meer dan de gemiddelde Europarlementariër..

Epibrateur | 07-12-11 | 17:29

Daan lijkt mij een thuistap man.

Beetje contempleren met een pul in de knuist.

Pa Cartwright | 07-12-11 | 17:27

@KurtDonaldCobain | 07-12-11 | 17:20
Greet kàn het verhinderen, maar alleen door de zetel zelf in te nemen of 'm door Louis Bontes te laten bezetten, omdat beiden nog voor Stoep op de lijst stonden.
Dus het ziet er naar uit dat Barry binnenkort gezelschap krijgt van Louis.

Prof. D.A.H. Vintik | 07-12-11 | 17:27

Hij is nu zo onderhand toch wel nuchter?
Dus: geschikt.

tipo | 07-12-11 | 17:25

Tête de veau | 07-12-11 | 17:22 | + 0 -

Dat kan je beter van binnenin het parlement doen.. gewoon even een paar keer stemmen laten kopen door een of andere multinational en over 3 jaar daar als commisaris aan de slag gaan. Heineken, wellicht.. klinkt als een goeie voor van der Stoep.

Lyrthion | 07-12-11 | 17:24

Het is "tweede kans verdienT" met een T dus, Brusselmans.
Leer GVD een keer Nederlands!

Magnum Force | 07-12-11 | 17:24

1.De man was opgestapt.
2.Teruggevraagd.
3.EP moet toch afgeschaft worden.
4.Wat is het probleem?

funkyd | 07-12-11 | 17:23

Oh please, weer stemming makerij en denigrerend nieuws verslaan. Dit is niet in proportie met Aleid , elatik, Demming en de resteren corrupte despoten die zich volksverlakker uh vertegenwoordiger noemen. Neutje teveel genomen, hij doet boetekleed aan, wij doen artikel 5... werkte bij de rest ook

nickstert | 07-12-11 | 17:23

Van der Stoep, denk aan je carriere en toekomst zou
Jolande Sap zeggen!

Tête de veau | 07-12-11 | 17:22

verdiend?

Afs78 | 07-12-11 | 17:22

@sitzkrieg | 07-12-11 | 17:19
Principes voor alles. Of niet?

Superior Bastard | 07-12-11 | 17:22

De PVV heeft in ieder geval iemand in het EP zitten die de goede (kuch) naam van het EP hoog houdt!

deraderendraaien | 07-12-11 | 17:21

Wat is hier zo gek aan? Bij andere partijen was er niet eens sprake geweest van het opgeven van de zetel. Deze knul is/was alcoholist, en wil graag na herstel terugkeren. Op zich niets mis mee, zolang hij nu maar nuchter blijft. Anders is het gewoon wel exit. Bij elke andere partij overigens niet. Guusje van der Dorst. Bij andere partijen is alcoholisme pre-requisitoir.

Cum_Fraude | 07-12-11 | 17:21

Zolang de PVV zoveel verschillende interne problemen blijft houden zie ik ze nog geen verbetering voor NL brengen.

toetanchamon | 07-12-11 | 17:20

-weggejorist-

KurtDonaldCobain | 07-12-11 | 17:20

Tsja, PVV is niet huichelachtig maar realistisch. Beter de PVV-er van de Stoep dan dezelfde man met een eigen/anders programma.

sitzkrieg | 07-12-11 | 17:19

@redactie
verdiend met een d. Ik word daar zo moe van.

weesgegroet | 07-12-11 | 17:19

Ja tering hee, het Europarlement ! Daar verdien (nou ja, krijg) je zo onwijs veel geld aan salaris en vergoedingen, daar ga je gekke dingen mee doen.

JanRap | 07-12-11 | 17:18

@Pa Cartwright | 07-12-11 | 17:16

Kijk maar uit, ik geef je zo een kopstoot.
/PVV

Biff Eagleburger | 07-12-11 | 17:18

"Bst Barry, ik nm die ztl wr in, Gr.Dnl" Klinkt alsof hij alweer heeft gezopen.

Superior Bastard | 07-12-11 | 17:18

-weggejorist-

KurtDonaldCobain | 07-12-11 | 17:18

dis·kwa·li·fi·ce·ren -ceerde, h gediskwalificeerd 1 tot diskwalificatie besluiten; uitsluiten 2 ongeschikt verklaren

zik | 07-12-11 | 17:17

En hoe kwam hij tot dit wijze besluit? Na een paar pilsjes?

De Dansende Kater ® | 07-12-11 | 17:17

Principes en de PVV: het was ook te ongeloofwaardig om waar te zijn.

Lyrthion | 07-12-11 | 17:16

Groep van der Stoep, afgekort tot GS?

Emsarrev | 07-12-11 | 17:16

@ Biff Eagleburger | 07-12-11 | 17:15
Oeps

Pa Cartwright | 07-12-11 | 17:16

PVV: Strenger straffen! Behalve als het over onszelf gaat uiteraard.

Superior Bastard | 07-12-11 | 17:16

"Met de PVV heeft Van der Stoep de afgelopen maanden amper contact gehad. Hij heeft inmiddels via sms aan PVV-delegatieleider Barry Madlener laten weten dat hij de plek gaat innemen."

Mooi man.

Pa Cartwright | 07-12-11 | 17:16

Why so delirious?

JaNeeTochNietDan? | 07-12-11 | 17:16

"Met de PVV heeft Van der Stoep de afgelopen maanden amper contact gehad. Hij heeft inmiddels via sms aan PVV-delegatieleider Barry Madlener laten weten dat hij de plek gaat innemen."

Juist. *plop*

Biff Eagleburger | 07-12-11 | 17:15

Denk je en keer een integer iemand te hebben....

Hoofdletsel | 07-12-11 | 17:15

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken