
De gewetenloze fuckers. RTL-nieuws heeft een
documentje gevonden uit de jaren vijftig waarin Nederlandse fraters worden opgeroepen nu eindelijk eens met hun tengels van kinderen af te blijven. Dat is dus dezelfde Rooms-katholieke kerk die al eeuwen roept nooit iets van dergelijk misbruik af te hebben geweten. Is standaardprocedure: vraag een katholiek naar pedofiele praktijken binnen zijn kerk en hij begint gelijk te brullen: "ich habe es nicht gewusst!" (geen grapje, dat
zeggen ze echt). Zo luidt het officiële kutsmoesje dat door de Paus is voorgeschreven nu eenmaal. Maar helaaspindakaas voor die Paapse viespeuken: Reeds in 1954 stuurde de overste van de fraters van Tilburg een nieuwsbrief rond, waarin hij opriep tot het matiging wat betreft het verkrachten van jonge kinderen. De kerk heeft altijd volgehouden niet op de hoogte te zijn geweest maar RTL Nieuws heeft hem (pdf
HIERRR) in hun bezit. U wilt WTF-quotes? Komen ze:
"De laatste jaren komt ontucht met kinderen frequenter voor dan vroeger" (..) "Droevig is het te moeten constateren dat ook in de rangen van de katholieke leken, ja zelfs in die van de kloosterlingen, dergelijke mislukkingen voor komen" (..) "Mannen wees toch voorzichtig in de omgang met kinderen en maak jezelf niet voor een heel leven ongelukkig. Houd je handen thuis." Deze adviezen zijn dus afkomstig van een soort oppersinterklaas binnen de Nederlandse RK-kerk. En de oudste is godverdomme afkomstig uit 1900! Dat gelieg gaat dus al meer dan honderd jaar door. Een beter bewijs dat katholieken het meest schunnige, belazerde, onderkruiperige, besodemieterde deel van ons volk zijn bestaat niet. Wij gaan er van uit dat de arrestatieteams reeds onderweg zijn om dit tuig in hun pedokerken te arresteren. Die schijnheilige Simonis als eerste. Straks om half 8
meer bij RTL Nieuws. Godverdomme.
Reaguursels
InloggenEn Ja, ik kom uit 013....
Zoek het verhaal even op over Marietje Kessels welke in Tilburg, in een kerk, werd verkracht en vermoord door de Pastoor van de kerk van "de Noordhoek" met medeweten van de koster!
Een onschuldige schilder werd in een verkeerd daglicht geplaatst door diezelfde 2 figuren.
Uit het Vaticaan is een brief gestuurd waarin de Familie Kessels (Fabrikant van muziekinstrumenten) vriendelijk doch dringend werd verzocht de zaak maar stil te houden omdat anders het bestaan van de fabriek en daarmee alle werknemers in gevaar zou kunnen komen!
En op de begraafplaats aan de Bredaseweg ligt die smeerpastoor een paar meter vanaf Marietjes graf begraven.......
Ik ben bang dat dit niet een op zichzelfstaand verhaal is!
Daarom heb ik me uitgeschreven uit de RK kerk ondanks dat ik toch al niet practiserend was.
Het gaat er niet om of dit soort misbruik bij katholieken wel of niet vaker voorkomt dan bij andere groepen, maar om het feit dat dit systematisch door dit instituut met de mantel der liefde is toegedekt en in de doofpot is gestopt. Oók in veel later jaren, toen het tijd werd om schuld te bekennen en openheid van zaken te geven, men is het altijd blijven ontkennen en bagatelliseren, dát is het schandalige. Dus ja, het is terecht dat katholieken nu flink afgezeken worden, want het gaat hier niet om de individuele misbruiker, die ook elders kan voorkomen, maar om het sanctioneren van misbruik door het instituut katholieke kerk, die het welzijn van zijn dienaren belangrijker vond dat dat van de kinderen.
Wat een laffe flauwe kul.
Natúurlijk werden en worden er in de RK kerk kinderen misbruikt, net als op al die andere plaatsen waar kinderen zijn, en natúurlijk wisten degenen die dat niet deden niet wie het wel deden voor het te laat was, oook niet als ze wisten dat het voorkwam. Degene waar zij mee verkeerde deed dat natúurlijk niet.
En als het ondenkbare gebeurde, en ook frater Venantius bleek in staat te zijn een klein jongetje of meisje te verschalken, natúurlijk hoopten brave opperhoofden dan dat de viezeriken zich dood geschrokken waren en dat ze het nooit meer zouden doen, als ze nog éen keer een kans kregen.
Dacht iedereen toch? Denkt niet de hele professionele klasse dat nog steeds?
Of worden pedo's soms onmiddellijk gecastreerd tegenwoordig, of anders levenslang opgesloten in een bejaardenhuis? Née hoor - er wordt met ze gepraat, en ze gaan met verlof, net als alle andere sexuele roofdieren. We geloven toch dat iedereen een tweede kans verdient, en dat sexuele aberraties genezen kunnen worden? Officialy?
Lullig om de katholieken als zondebok te gebruiken. Denken jullie soms dat protestante geestelijken een haar beter zijn? Of humanisten? Of zevende-dags-adventisten? Of soosjalistische jongerenwerkers?
Overal waar kinderen zijn zijn mannen die hun lippen aflikken.
En als er god verhoede geen kinderen of vrouwen zijn likken ze hun lippen af omdat er geitjes zijn, of eenden, een overrijpe meloen - of een lekkere plak rauwe lever. En natuurlijk vind je ze in tehuizen waar verstandelijk gehandicapten zitten opgesloten, in bejaardenhuize, op scholen, instellingen en in gevangenissen, everywhere all over the world.
Overal waar machtelozen zijn: kinderen, gevangenen, verpleegden, gehandicapten of dienstplichtigen - menselijk, dierlijk of mineraal kun je dus eigenlijk wel zeggen - overal zijn wezenloze geilneven die een keer aan de aandacht van normale mensen weten te ontsnappen. Ga daar nu maar vanuit, en trek je conclusies.
En hou eens op met dat gezeik over katholieken zeg...
lees ook eens het verboden boek maria monk de zwarte non.
hierin wordt het klooster leven beschreven.
Vanavond meer op TV uit de archieven van de RK kinderbescherming. Hier meer bewijsstukken:
altijdwat.ncrv.nl/nieuwsblogs/vanavond...
What's new?
De katholieke kerk en de vroegere KVP (thans CDA) wisten allang van kindermisbruik.
Verbaast mij niets.
.
Next!
.
mijn pa nu 80 vertelde al dat de paters op kostschool niet van de jongentje af konden blijven...... dat was dus voor WO2
niets nieuws dus, wel triest, heel triest
En nu gaan we uitzoeken hoe het bij de Moskee-scholen gaat...........
Tja, als je het doet weet je het toch?
Wow GEENSTIJL jullie vergeten het heftigste deel te vermelden van het document:
"De laatste jaren komt ontucht frequenter voor dan vroeger. De oorzaken vloeien uit de tijdgeest voort: Een tekort aan zedigheid in zake kleding, kleverigheid bij sommige kinderen door te wekelijke flauwe huiselijke opvoeding...]"
Die schoft geeft ook nog eens DE KINDEREN DE SCHULD!
De kerk qualificeert in NL als criminele organisatie, dit document bewijst dat maar weer eens.
Kan iemand even die drugs van Slomo afpakken ?
Natuurlijk is dit geen schrijfmachineschrift, het is drukwerk, dat kun je ook zien aan de keurig uitgelijnde regels. Dat was ook nodig om het op grote schaal te kunnen verspreiden, dat was met schrijfmachinewerk niet te doen, tenzij je het stencilde, maar daarvoor is de kwaliteit veel te hoog, en uitlijnen kon je daar uiteraard ook niet mee.
Dat het citaat van Hermans niet meer herkend wordt... dit was juist de aanleiding tot de rechtszaak destijds tegen hem, die hij overigens won.
In 1954 bestonden er nog geen pdfs maar wel al vieze mannetjes in de kerk. En laten we het maar helemaal niet hebben over de gristenverraders die in 40-45 minderbegaafde kinderen hebben laten vermoorden door de nazi's.
hardop voorlezen met gedragen stem en lichtelijke hystere bij "de aanraking van het bovenbeen". kostelijk vermaak voor de sinterklaasavond. wat zouden die genademiddelen geweest zijn die kloosterlingen ter beschikking stonden? anatomisch correcte dildos vervaardigd door de missiezusters in donker afrika van donker ebbenhout overtrokken met zachte koedoe-zeemleer?
opdoeken die sekte
opdoeken die sekte
@ slomo 21.34 Hiermee onderboud je mijn stelling bijbel/hoofd.. Verdiep je eens een beetje in ons nep(landverradende) koningshuis,bilderberg,illuminati,shell enz.
by the way broer v balkvanellende is direkteur van Tenaris, het amerikaanse bedrijf dat oliepijpleidingen in o.a Irak aanlegt (belangenverstrengeling enz)
Ik ben inderdaad atheist maar kan iedereen recht in zijn ogen aankijken! Jouw zonden zijn iedere zondag gereinigd zoals je het zelf zegt, Ik ken er genoeg die alles doen wat god verboden heeft, maar ze zitten wel vooraan in de kerk, de schijnheilen!
Ik leeft nu! en na mijn aardse bestaan WTF!
Gijsen, o ja, Gijsen. Daar heeft mijn vader nog mee geknokt toen hij 6 was; "Toen was het al zo'n eikel', is de response.
Weest niet bevreest, er komt nog een hele andere grote lading klootzakken uit Lisse, waaronder de grondleggers van zuid-afrika, (van der stelt) de instigator van de nederlandse oliecrisis, en zoveel meer van dezelfde kerk.
Ga maar graven, en je mist skeletten. Raar is dat. Allemaal uit de dezelfde gemeente, en soms dezelfde kerk.
Als ik het PDFje goed begrijp zijn het eigenlijk de knaapkens met hun welluschtopwekkend roomblanken aarschjens die den oprechten en Godsvrezenden religieuzen heren den verleidingen des vleesches bieden,zodat den waare schuldigen eigenlijk gezocht moeten worden in den kringen van deeschen dienaaren des Satan's biedenden verlokkingen.
@Zware Majesteit | 21:35
Tot uw dienst.
@Boud | 21:34
Ik snap niet hoe je kan leven in een land waar je zo negatief tegenover de MP en je eigen Koningin aan kijkt. En dan ook nog zonder geloof. Leef maar lekker verder in zonde. Maakt mij niet uit. Je moet zelf met God dealen als het zover is.
@Slomo
Fraaie troll, absoluut.. petje af.. hoop ik, van ganschen harte. Als u dit namelijk wel zou menen, zou ik u een levensgevaarlijke gek vinden. Misschien niet individueel, dat is nog wel te overzien, maar in grote groepen zijn mensen die denken zoals u de nagel aan de doodskist van de beschaving gebleken.
@ slomo 20.44 Je bedoelt Jp de marionet van Beanix (bilderberg/illuminati).. Met Jp aan je zijde heb je geen vijanden meer nodig.. Je hebt duidelijk te veel klappen met de bijbel op je hoofd gehad
BlackDeathMetal | 28-11-11 | 21:00 |
dat boek is nog niet eens duizenden jaren geleden geschreven; de versie(s) die wij kennen bestaan pas een paar honderd jaar. De verfijnde boekdrukkunst is pas van de 17e eeuw. Voor die tijd werden documenten overgeschreven.
De eerste bijbel was een verzameling schriften die waren geselecteerd uit ruim 50.000 verschillende bronnen.
'
Lekker objectief, betrouwbaar en geloofwaardig.
-weggejorist-
Ongelooflijk dat er nog mensen zijn die dit soort instituten steunen. Maar wat verwacht je anders van Godvrezende schaapjes...
@ Slomo | 28-11-11 | 20:29
Ik laat mij niet leiden door een boek dat duizenden jaren geleden geschreven is. De evolutietheorie is veel geloofwaardiger en ondersteund door de wetenschap. Inderdaad dingen gaan zoals ze gaan en dat moet je accepteren, maar je moet wel verantwoording voor je daden nemen. Je verschuilen achter je geloof is zwak.
Religie zou gewoon moeten worden verboden en de aanhangers verplicht opnemen in psychiatrische klinieken. Wanneer je niet in staat bent om te functioneren zonder geloof in niet bestaande mannetjes dan is er iets goed fout.
Vreemd is toch wel dat ze zelf prediken wat wel en niet mag, maar ondertussen gaat een overgroot deel continu de fout in. Regels gelden kennelijk voor anderen, maar niet voor hen zelf.
Misselijke clubjes zijn het en zullen het altijd blijven. In de VS is geloof inmiddels big big business, waar honderden miljoenen per jaar worden verdiend over de ruggen van de wat minder begaafde medeburgers.
@Alibido | 28-11-11 | 19:20
Ik heb het PDF-je snel doorgenomen (alleen de omlijnde kaders, en daarboven en -onder).
Het lijkt er op dat "processtukken" zodanig moeten worden bijgesteld dat er als het even kan geen sprake is geweest van misbruik.
Dan is het dus niet vreemd dat er niet veel meer terug te vinden is in de archieven.
Slomo | 28-11-11 | 20:44 |
Goed gezelschap? Als je daar JP mee bedoelt, zitten we sowieso niet op één lijn, slomo.
En ik snap heel goed hoe mensen kunnen leven zonder geloof; degenen die het niet is aangeleerd hebben er namelijk ook geen last van.
En waarmee ben ik geindoctrineerd? Is dat relevant?
"Hij zegt ook dat er in de archieven nog minstens vijf van dit type documenten zijn aangetroffen. Het oudste document zou uit 1900 stammen." De beerput gaat behoorlijk diep.
Het ergste vind ik dat de schrijver van het epistel zich het meeste zorgen maakt om het lijden van diens medebroeders in plaats van de kinderen zelf. Die komen op de laatste plaats.
@mindovermatter | 28-11-11 | 18:49
Dan hangen we die apart.
@dosis | 20:38
Ja mooi, waar door wie ben jij geindoctrineerd eigenlijk? Ik heb in ieder geval Jan-Peter Balkenende aan mijn zijde. Hij zei zoiets als "ik snap niet dat mensen kunnen leven zonder een geloof". Nou, dat snap ik ook niet en ik ben dus in goed gezelschap. Die man was ook jou minister president mind you.
@LordNobady | 20:25
Je vergeet Ira
Slomo | 28-11-11 | 20:29 |
Lul niet man, het is een sprookje waarmee je bent geindoctrineerd. Je hebt geleerd om andere mensen te minachten, te haten zelfs, voor wat zij geloven.
Als je in India was geboren, was je nu hindoe en maakte je een ommetje voor een koe.
Ad van den Berg doet er zijn voordeel mee: fotoneuqs.wordpress.com/2011/11/28/876...
@BlackDeathMetal | 20:15
Wat gebeurt is, is gebeurt. Daar verander je toch niks meer aan. Je kan er beter vrede mee hebben. Dingen gaan zoals ze gaan. Of je nou gelovig bent of niet. Als je in God gelooft in de Here Jezus Christus en God almachtig dan weet je dat God overal een bedoeling mee heeft. Hij heeft zijn eigen Zoon laten martelen en vervolgens aan een kruis laten creperen. Dat vond God echt niet leuk maar het was nodig om de mensheid te schonen van alle zonden. Ook de zonden van nu worden afgelost met het bloed van Jezus. Dat is een ijzersterk concept waarmee wij het geloof steeds weer een nieuwe impuls kunnen geven.
-weggejorist-
@Slomo | 28-11-11 | 20:08
mmm.
Superbia
Acedia
dat zijn al 2 van de 7 zonden in een post. doe je netjes.
nl.wikipedia.org/wiki/Hoofdzonde
@Korreltje Zout | 28-11-11 | 19:01
Die Oliver O'Grady van die special, heeft hier zelfs nog een hele tijd in Nederland rond gekropen.
Verbaast me eigenlijk ook niks;
Als er een Pedo Paradijs is, dan is het Nederland wel.
Zum kotzen!
@ Slomo | 28-11-11 | 20:08 |
Ja natuurlijk heb jij een gemakkelijker leven dan een atheïst. Jij neemt niet je eigen verantwoording maar schuift alles af op god, of jezus. Lekker makkelijk ook, alles is de schuld of het geschenk van god.
En voordat je het vraagt, ja ik ben christelijk opgevoed maar ik ben voor mijzelf gaan denken en dat maakt je veel vrijer dan het geloven in een sprookje.
-weggejorist-
Niks mis met katholieken bashen, maar het begint nu wel te lijken op doortrappen op iemand die al op de grond ligt.
Deze PDF laat duidelijk zien dat de kerk pedofilie betreurt en afkeurt. Je kunt de huidige RK kerk moeilijk kwaad nemen dat er missers gemaakt worden qua invalshoek in een brief van 55 jaar geleden.
Verder wordt er gedaan alsof dit alleen had kunnen gebeuren in de RK kerk. Terwijl het veel eerder de omstandigheden waren; kindertehuizen en internaten waren de facto katholiek, mannen die geen vrouw konden vinden gingen standaard de kerk in. (Uit de kast komen ging nog niet).
Hier...
www.nu.nl/buitenland/2673742/zweden-bi...
... het kan ook zonder katholieke kerk hoor.
-weggejorist-
@Slomo | 28-11-11 | 20:08
"Het is nooit te laat Jezus in je leven te laten" in een topic over RKpedo's: LOL!
lomo | 28-11-11 | 20:08 | + 0 -
Dus kun je vanaf maandag weer met stenen gaan gooien.
-weggejorist-
Ik krijg iedere zondag opnieuw vergeving van al mijn zonden.
@LordNobady | 19:59
Helemaal niet nodig. Ik krijg iedere zonder opnieuw vergeving van al mijn zonden. Zowiezo heb ik het eeuwige leven in al lang in mijn broekzak zitten dus ik maak mij helemaal geen zorgen over alle ellende in het tijdelijke.
@Korreltje Zout | 19:54
Het is duidelijk dat jij de liefde van Jezus nog nooit hebt meegemaakt. En dat is jammer voor je. Het is nooit te laat Jezus in je leven te laten. Het leeft allemaal zo veel makkelijker.
-weggejorist-
@Eurotokkie | 28-11-11 | 19:58 |
Lekker makkelijk dan, iemand die niet bestaat kan ook nooit veroordeeld worden.
In inderdaad, god (ja, met een kleine g) is inderdaad one big fraud. Een scam. En dan eentje die gelijk is aan een e-mail uit Kenia + Uri Geller^9999999
@Slomo | 28-11-11 | 19:45
Of je bent een trol, of een achterlijke gladiool.
Hoe dan ook. Vergeving van zonden is mooi. Maar er staat wel wat tegenover, namelijk dat je je uiterste best doet om niet meer te zondigen.
BlackDeathMetal | 28-11-11 | 19:53 |
Als god mensen een vrije wil heeft gegeven dan is hij
aansprakelijk voor al het leed.
@MAD1950 | 28-11-11 | 19:55
Dat wist ik niet. Wat scherp van de GS-redactie.
Die had ik echt NIET aan zien komen.
Ik sta paf.
In ander nieuws; harde explosie gehoord in de buurt van Isfahan, "home to key of nuclear facility" van Iran? CNN heeft het even gelanceerd, nu houdt de media stijf de kaakjes op elkaar?
www.haaretz.com/news/middle-east/repor...
breakingnews.com/ (even door Twitterrotzooi heen bijten)
Daarbij zijn El Hierro en La Palmas nog steeds aan het rommelen ende verzakken en woeit er sinds vandaag een "earthquake swarm" voor de kust van Puerto Rico, recht op een tektonische plaat zun bakkus. Deze combinatie schijnt in het verleden al een keer een supermegagigagolf over de Caribische Eilanden te hebben doen spoelen.
We gaan weer allemaal doohood.
Hoe serieus we het het allemaal moeten nemen is een tweede, daar ik een aanzienlijk deel van godlikeproductions.com heb.
@kees de short, Jellinek
´De katholieken! Dat is het meest schunnige, belazerde, onderkruiperige, besodemieterde deel van ons volk!´ is gewoon een citaat uit "Ik heb altijd gelijk" van Willem Frederik Hermans.
En de titel zegt het al.
@LordNobady | 28-11-11 | 19:55
Kut. Dacht ik origineel te zijn. Joop is namelijk ruk.
@miko | 28-11-11 | 19:51
Nee geen pedo's. De rede dat ik vind dat er een ouderschapstoets moet komen.
@henkvaningrid | 28-11-11 | 19:52
hee die redenering lijkt wel op die van joop.
@Parsons | 28-11-11 | 19:47
Ja, gelukkig kunnen we er nu om lachen.
@ Slomo | 28-11-11 | 19:45
Not sure if trolling ...
Hoe dan ook: God bestaat niet, dus je zonden worden niet 'vergeven'. Vergeving door God is een hypocriet sprookje met als *doel* zonder gewetensbezwaren te kunnen zondigen. En als je God in je hoofd hoort, hoor je thuis in een psychiatrische instelling.
"En als God in zijn liefde voor jou al je zonden vergeeft, dan ben je niet langer verantwoordelijk voor de gevolgen van je daden. Dat lost God namelijk voor ons op."
Slomo | 28-11-11 | 19:45 |
En hier gaat het mis. Individuen zijn altijd aansprakelijk voor hun eigen daden, daar kan een god niets aan veranderen.
Jij vergoelijkt kinderverkrachting omdat de daders in een denkbeeldig god geloven.
De Telegraaf was fout in de oorlog.
GeenStijl is van de Telegraaf.
Reaguurders van GeenStijl zijn dus nazi's, en de GeenStijl-redactie bestaat uit de allerergste nazi's.
(Aldus de GeenStijl-logica.)
@LordNobady | 28-11-11 | 19:40
Ik zei dus dat dat nimmer nooit niet kan/mag.Maar ouders die hun kind van twaalf al een popsterretje maken zijn wat mij betreft ook pedo's.
En onderwijl graaft Paultje Romer in naam van zijn familie alsnog z'n eigen graf in DWDD. Heerlijk pak een touwtje paultje en hang jezelf op en bespaar jezelf een hoop ellende.
@Beëlzebul | 28-11-11 | 19:42
Nee, mafkees, een kwart van de Nederlanders is katholiek. Althans, aldus wikipedia.
Niets voor niets Sinterklaas kapoentje....
ZDEV | 28-11-11 | 18:55
Juist.
Conan de Rabarber | 28-11-11 | 19:46 | + 0 -
Wir haben es gewusst
@Bakito | 28-11-11 | 18:50
LOL. Heb je het dit keer zo behangen dat ik wel blijf hangen met mijn klittenbandpak?
Wir haben es nicht gewusst.
Zorrie.... verkeerde topic.
Die mensen die allemaal zo boos zijn snappen niks van het geloof. Wij, de gelovigen, geloven in vergeven en vergeving. Wij gaan echt niet voor niks elke zondag naar de kerk. Wij bidden voor vergeving van al onze zonden. En als God in zijn liefde voor jou al je zonden vergeeft, dan ben je niet langer verantwoordelijk voor de gevolgen van je daden. Dat lost God namelijk voor ons op. God is onze Koning. God is onze ENIGE Koning. Wij volgen Gods weg. Alleen op die manier kunnen wij het eeuwige leven verwerven. Wij hebben niks te maken met regels, wetten en jullie heidense moraal.
-weggejorist-
@henkvaningrid | 28-11-11 | 19:18 | Hoe weet jij dat een kwart van de Nederlanders pedofiel is?
En waarom zou het generaliserend zijn de meelopers van de pedokerk te bestempelen als sukkels die zelf niet na kunnen denken terwijl iedereen het vrij staat zich af te keren van diezelfde kerk.
Mensen die er trots op zijn dat ze rooms-katholiek zijn zijn bijna net zo droevig als moslims en daarom alleen al zou heel de wereld voor zulke mensen moeten bidden dat die het licht gaan zien.
@sr69 | 28-11-11 | 19:30
Doet eens googlen voordat je je eigen parochie begint te verdedigen. Een hele snelle google doet al een typemachine uit 1950 te voorschijn toveren dat cursief kan typen.
www.ebay.com/itm/CURSIVE-Font-Hermes-3...
@miko | 28-11-11 | 19:29
Klopt maar dat geeft je nog niet het recht om je te vergrijpen.
@ZDEV | 28-11-11 | 19:31
Je kan dan ook juist uit de buurt blijven of hulp zoeken.
Al moet ik wel zeggen dat vroeger de kloosters al een weg was waarbij je niet tegen je geaardheid in hoefde te gaan.
@Jellinek | 28-11-11 | 19:31
Moeten ze maar geen katholiek worden.Als je als ouder je kinderen bij dit soort smeerkezen onderbrengt ben je ook een onderkruiper.
De katholieke kerk moet verboden worden en rap een beetje, behalve wat zorg voor de zwakkeren in de samenleving hebben ze nooit wat goeds gebracht.
www.youtube.com/watch?v=ubRuI7TvkNI
Laat ik een geheim vertellen. Het is al vele eeuwen bekend dat dit veelvuldig gebeurt. Spotprenten uit de 17e eeuw laten zien dat dit probleem toen al bestond.
.
By the way, het zijn niet de katholieken, maar de katholieke leiders en voorgangers die zich hier buitensporig schuldig aan maken.
Het failliet van het celibaat. Eigenlijk zou de kerk de eigenaar van youporn tot heilige moeten uitroepen.
Want anders zou het kerkelijke pad nog drukker bewandeld worden.
Tribunaal?
Schoolvoorbeeld van "Macht corrumpeert, en absolute macht corrumpeert absoluut".
De semitische geloven zijn allen gebaseerd op inteelt en dienen per direct verboden te worden in Nederland! En het liefst in de gehele wereld, dan wordt het wat chiller allemaal.
Koningsluis | 28-11-11 | 19:09
Vrij naar Koningssluis: Frappant dat de verstandelijk gehandicapte zorg door de eeuwen heen heeft weten weg te komen met een lijst van wandaden versus de mensheid (waaronder kindermisbruik) en daar nimmer voor is bestraft, iets waarbij andere bekende historische misdaden verbleken.
De 60% verstandelijke gehandicapten die seksueel misbruikt zijn staan in geen verhouding tot het percentage katholieken die door de kerk misbruikt zijn want dat percentage was beduidend lager, ja heren lager!!!!
Normpje | 28-11-11 | 19:26 |
Wel ja joh, gesellie, fakkeltje erbij en wat verf mee om creabea kruizen te schilderen. Wordt het toch nog een #wijwillenditnietmeer optocht....
Stel iemand beseft zich dat ie pedo is. Waar kun je dan ongestraft je gang gaan?
De keuze valt al snel op de kerk, de rechterlijke macht en de gehandicapten(jongeren)zorg.
"Een beter bewijs dat katholieken het meest schunnige, belazerde, onderkruiperige, besodemieterde deel van ons volk zijn bestaat niet."
Lekker dan, even met 1 zin een heleboel volledig onschuldige mensen onderuit schoffelen, inclusief de ouders van de aangerande kinderen. Donder toch op, lamlul.
Eeeh, in 1954 een typemachine die cursief kon typen? Weet niet hoor, geheel ziet er nogal nep uit.
@LordNobady | 28-11-11 | 19:24
Mwoah, je hebt helemaal gelijk maar ouders die hun kinderen als kleine volwassene neerzetten met alles er op en aan zoals soms in die miss preteen verkiezing en de vele talenten jachten mogen ze de ouders ook wel eens op de grill leggen.
Lichamelijke vervuiling is tot daar aan toe,van die ouwelvretende prevelaars.
De algehele geestelijke vervuiling is wellicht een groter schandaal.
Afkomstig uit een katteliek milieu kan ik die viespeuken alleen vervloeken.
Waar macht verlangd wordt, is misbruik dichtbij.
Waarom is Bart-bart weggej en opgerot?
Stond niks raars in zijn comment.
Ach gossie.. geen livestream van RTL Nieuws? Over 100 jaar geleden gesproken.
Laat maar zitten dan!
Laten we een Glasinlood-nacht organiseren.
Goed bezig bij geen stijl inzake pedo's. Eerst Demmink(justitie), nu de R.K.! Ik wacht met spanning af op het volgende deel... Dat kan niet anders gaan dan over de zgn. nep oranjes. Het wordt tijd dat de hele beerput opengaat
Wat mij opvalt is dat ze de fout niet bij zichzelf leggen maar bij de kinderen. ( hun kleding en gedrag ) dit baart mij echt zorgen. Het zou zo moeten zijn dat iedereen van kinderen afblijft ook als ze naakt voor hun ogen erotische dansen uitvoeren. Kan je dat niet of ben je bang dat je dat niet kan hoor je geen werk te doen met kinderen.
Echter dat de kerk zo achter deze mensen blijft staan en ze blijft beschermen maak ik mij net zoveel zorgen over. Een gek kan je overal wel tegen komen. Maar als ze dan over de grens gaan moeten ze ook gestraft worden. Niet beschermd. Maar ach wie ben ik.
Ehh, beetje nuance graag:
´Een beter bewijs dat katholieken het meest schunnige, belazerde, onderkruiperige, besodemieterde deel van ons volk zijn bestaat niet´
De katholieken zijn juist het slachtoffer van de praktijken van de fraters etc.
Hahahahaha ik wist en met mij veel katholieken dat de paters hun tengels niet konden thuis houden al in de jaren 60. Het probleem en dat is ook het probleem van Bertje Brusselmans is dat zij niet in de gaten hebben dat destijds niet zozeer de daad, namelijk het seksueel bezig zijn met minderjarigen als iets verschrikkelijks werd gezien maar meer het feit dat religieuzen zich met seks bezighielden meer een bezwaar was. Destijds was er ook een seksuele revolutie waarin seks tussen volwassenen en kinderen ter discussie werd gesteld als een omverwerping van een taboe. De Kerk is daar destijds handig doorheen geslipt en heeft vervolgens in sneltempo dit soort van 'kindermisbruik' instituten gesloten. Maar dat heeft absoluut niets te maken met ontkenning sterker nog ze hebben het probleem toen hard en grondig aangepakt door de voedingsbodem in een keer op te doeken zonder daarbij te veel in eigen vlees te hoeven snijden. Alle misbruikzaken dateren niet voor niets van voor of hoogstens de 70er jaren. M.a.w. oud zo niet zeer oud nieuws. Trouwens laten die mensen zich meer concentreren op die plekken waar het echte huidige kindermisbruik welig tiert als nooit te voren: de verstandelijk gehandicapten zorg i.p.v. liggen neuzelen over Simonis en iets wat zich 40 jaar geleden heeft afgespeeld stelletje lutsers
Seksueel misbruik bij de katholieken is blijkbaar zo gewoon dat ze een eigen Wiki pagina er voor hebben ......
nl.wikipedia.org/wiki/Seksueel_misbrui...
Gatver en gatverdamme. 'Het misbruik matigen'... Als je als bisschop het zo nodig onder de pet wil houden, dan tief je de pedopaters toch met een noodgang op straat? En neem je ze niet in bescherming?
Nog een officieel Vaticaandocumentje uit 1962 waarin Kerkleiders wordt aangeraden criminele activiteiten te verhullen en in kerkelijke kring op te lossen:
image.guardian.co.uk/sys-files/Observe...
rond 2050 gaan ze ook gillen dat het schandalig was rond de eeuwwisseling dat hooggeplaatste justitiefunctionarissen zich vergrepen aan kinderen en kinderporno in bezit hadden terwijl ze nooit bestraft werden.
"Een beter bewijs dat katholieken het meest schunnige, belazerde, onderkruiperige, besodemieterde deel van ons volk zijn bestaat niet."
Brusselmans, kwaadaardige idioot die je bent. Dit een een generaliserende onzinredenering van het ergste soort. Even in één tendentieus zinnetje een kwart van de Nederlanders demoniseren.
Vade retro, satanas.
#wijwillenditnietmeer gaat, vrees ik, ook nu geen massale oploop geven.
Het wordt tijd dat Moody's en S&P dat veel te machtige ministaatje in Rome eens gaan downgraden.
Alle godsdiensten afschaffen, geeft alleen maar ellende en oorlog.
Vade retro satana.
Frappant dat de r.k. kerk door de eeuwen heen heeft weten weg te komen met een lijst van wandaden versus de mensheid (waaronder kindermisbruik) en daar nimmer voor is bestraft, iets waarbij andere bekende historische misdaden verbleken.
Wel van hun kant het vingertje wijzen naar wat anderen niet goed doen maar, naar zichzelf kijken, dat niet.
En men gelooft in dat sprookje, dat heilige water in grotten, die ring kussen van een kardinaal, het bidden voor dat maria beeldje van plastic, hout of aardewerk, heilige kaarsen en die kralenketting.
Mooi toch die heilig verklaarde wonderen van pausen, bisschoppen, kardinalen en ander paaps gespuis.
Voor mij geld t.a.v. de r.k. kerk maar een ding: het vaticaan is een schurkenstaat, en dient als zodanig behandeld te worden, en paus moet als ongewenst persoon worden verklaard.
Religies verdienen geen enkele status en de r.k. kerk verdient daarbij een extra schop onder zijn reet.
Wij lezen:
"Droevig is het te moeten constateren dat ook in de rangen van de katholieke leken, ja zelfs in die van kloosterlingen, dergelijke mislukkingen voorkomen. En toch beschikken dezen over een schat van genademiddelen, van voorzorgen, die het andere kamp niet heeft."
De kern van het probleem in een notendop. Als je katholiek bent, zeker als je kloosterling bent, dan leef je in een andere wereld dan 'het andere kamp', dan leef je in een andere werkelijkheid dan 'het andere kamp', dan luister je naar andere regels en wetten dan 'het andere kamp'. Dan ben je een staat binnen de staat en hoef je enkel binnen je eigen staatje verantwoording af te leggen voor je daden.
Dat is altijd het perspectief geweest en dat is nog altijd het perspectief van de Kerk. Eérst verantwoording aan God, dan pas aan de Staat, en enkel verantwoording aan de Staat als het echt niet anders kan, als je door die Staat gedwongen wordt verantwoording af te leggen.
En wat doet de Staat? Bar weinig, eigenlijk niks, want de Staat is nog steeds bang om die zwartrokken aan de schandpaal te nagelen, is al bang om ze ergens op aan te spreken. De Staat is nog steeds bang van de christelijke God, en is nog banger van de islamitische God, de Staat heeft zich nog steeds niet losgemaakt van het Heilige en durft het niet te ontheiligen waar het godverdomme ontheiligd moet worden, waar het al lang ontheiligd had moeten zijn.
Balen dat ik in een jolige bui deze nick heb gekozen, maar een andere nick betekent dat ik weer een zwitsal wordt.
Dat zijn vast allemaal tot de islam bekeerde Katholieke priesters die in navolging van mohammed handelen en leven, mohammedanen. Dus ga maar in mekka klagen. De groete, Paus.
Bindend advies: ben je nog steeds lid van de RK kerk (wellicht omdat paps en mams je ooit gedoopt hebben), schrijf je uit!
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/07/...
Niet om het een of ander... Maar volgens mij zingen de Nederlandse wetgevende, uitvoerende en rechtelijke macht het 'ich habe es nicht gewusst' in koor mee!
toen ik een jaar of 5 was waarschuwde mams me al voor de paterkes, die konden de poten niet afhouden van de meisjes en de jongens. Ik was ook niet verbaasd dat het in het nieuws kwam. Je wist het van geruchten maar je kon niemand aanwijzen.
@ZDEV | 28-11-11 | 18:59 | Justitie heeft hun eigen pedo netwerk.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/11/...
Beëlzebul | 28-11-11 | 18:57
Probeer hen niet te verlokken tot het onreine, Gij Duivel...
'Deliver us from Evil'
stagevu.com/video/kxfqotfquwfg
Schokkende documentaire over hoe een RK priester (Oliver O'Grady) in Californie elke keer na zijn misbruik van kinderen werd overgeplaatst naar een andere parochie en daar doodleuk opnieuw slachtoffers kan maken. De man heeft slechts kort in de gevangenis gezeten en leeft tegenwoordig in Ierland.
De roomskatholieke kerk is het prototype van geïnstitutionaliseerd geloof dat evenzeer hypocriet, geldkloppend en overspelig is. Aanpakken al die fraters, paters, monniken en nonnen!
Het lijkt idd wel een georganiseerde pedo-bende.
Waar is Justitie? Zeker ook te druk met bleke jongensbillen?
lyricsplayground.com/alpha/songs/c/cat...
GOH!
@RK priesters,wordt gewoon moslim en ga in een moslim land wonen waar de sharia van kracht is.
Daar mag je gewoon kleuters neuken(mits die nog geen schaamhaar hebben) maar ook vrouwen verkrachten is daar geen probleem,na de sex geef je zo'n trut gewoon aan bij de reli politie die haar dan deporteert naar een gevangenis alwaar ze door de bewakers vanzelf wel wordt doodgeneukt of dood gaat aan andere parasieten.
Religie is net als met subsidies.
Waarom nog werken als je gratis geld krijgt.
Waarom nog een geweten hebben als je God hebt.
Het is dat de RK-kerk al lang zo gestructureerd opgezet is, waardoor patronen duidelijker zijn. Stigmatieparaaf: Sluit andere geloven ook niet uit, zou ik zeggen.
Laat Marietje Kessels nou in 1900 in een katholieke kerk verkracht en vermoord zijn. Zou deze geruchtmakende moord dan eindelijk (definitief) opgelost worden?
www.powned.tv/nieuws/binnenland/2011/1...
@ Dmitri Dmitrievitsj | 28-11-11 | 18:46
Het plafond van de Sixtijnse Kapel is geschilderd door Michelangelo, niet door 'de RK kerk'.
@MAD1950 | 28-11-11 | 18:46
Voor jonge mensen, wel, ja....
@Parsons | 28-11-11 | 18:47
Inderdaad. Bovendien zijn wij tweetjes het vleesgeworden bewijs dat je ook op legale wijze de meest perverse fantasieën kunt botvieren.
Ik heb voor dit weekend weer een garagebox geboekt trouwens. ;]
Cool, pdf-je van 1954!
Ho, ho, er zijn ook goede katholieken en atheïsten, protestanten, hindoes, moslims etc....
"Een tekort aan zedigheid in zake kleding, kleverigheid bij sommige kinderen..." zo maar een quote uit dat betoog....
Een organisatie die 400 jaar nodig heeft om te erkennen dat de aarde om de zon draait, en dat Copernicus dus gelijk had, is zowel triest als lachwekkend.
@Bart_Bart | 28-11-11 | 18:46
Jij meet wel heel opzichtig met twee maten hè....
Sinds wanneer is dit nieuws? Dit is al sinds jaar en dag bekend. Ik begrijp de misplaatste verontwaardiging over dit specifieke pedogeloof niet. Het is hetzelfde laken een pak met al die andere pedoreligies. Ze zijn zonder uitzondering gestoeld op machtsmisbruik. Het liefst met betrekking tot de zwaksten in de samenleving - kinderen, achterlijke volidioten en vrouwen - met als doel: onderdrukking en misbruik.
Zoals al vaker gezegd - religie is een dodelijke, besmettelijke en vooral achterlijke geestesziekte.
Allemaal!
Typerend quoteje: 'en maak JEZELF niet voor een heel leven ongelukkig.'
Is dit nieuw? In 1958 was ik een protestants jongetje van acht. En toen wist ik al dat je twee soorten pastoors had: de ene soort knoeide met kleine jongetjes en de tweede soort met kleine meisjes.
En dat verzon ik echt niet zelf hoor. Dat had ik van roomse buurtgenoten gehoord!
@kapotte_stofzuiger | 28-11-11 | 18:45
Applaus
-weggejorist en opgerot-
@Korreltje Zout | 28-11-11 | 18:44
Zonder RK kerk geen plafond van de sixtijnse kapel.
spiegeltje?
Om er nog een schep bovenop te gooien: men, van tokkie tot hoogopgeleide reaguurder, roept op om de vereniging Martijn op te heffen, maar zij hebben tenminste nog het fatsoen open en bloot voor hun pedofiele neigingen uit te komen. De katholieke kerk, als instituut ondenkbaar om te verbieden (waarom eigenlijk?), doet het blijkbaar al tientallen, zo niet honderden jaren stiekem, maar dat alles wordt steeds met de mantel der liefde bedekt.
De Rooms Katholieke Kerk is de grootste criminele organisatie op aarde. Punt.
Hopelijk leidt dit er toe dat de RK kerk zich terugtrekt uit NL. Of helemaal kapotgeprocedeerd wordt, dat is ook goed.
-weggejorist-
PDF doet het niet bij mij?
Matigen, alleen al het woord... 'Stoppen' komt in het Rooms-Katholieke vocabulair niet voor?
REAGEER OOK