
Er is iets aan de hand met die
nieuwe reclame van McDonalds. Niet alleen is de boodschap 'Voor een baan bij McDonalds hoef je je echt niet te schamen' nogal debiel wegens (1) Begin er dan niet over! Wij hadden nog nooit gedacht dat iemand zich zou schamen omdat 'ie hard en eerlijk werkt voor zijn boterham. Het is dat McDonalds er over begint. Schamen voor een baan bij McDonalds, kennelijk leeft dat onder de mensen... (2) De jongen uit het spotje draagt een
lange onderbroek. Zulks is in Nederland al niet meer gebruikelijk sinds 1932. Deze persoon schaamt zich dus overduidelijk voor zijn benen. Schaamtecultuur -1. (3) De identiteit van de acteur wordt door McDonalds angstvallig stilgehouden. Zo gaan er onder de Z@pp-generatie
geruchten dat het hier ene Thorston uit Spangas zou betreffen. Meteen paniek op het hoofdkantoor. Er bestaan speculaties over wie de rol van zich totaal niet schamende jongen speelt!! Dat moet NU ontkracht worden. En dus laat McDonalds op hun officiële YouTube kanaal weten:
"Het is een Engelse acteur, dus niet uit Spangas! Om privacyredenen kunnen we zijn naam niet geven." Eén woord: schaamte. Mensen, dit spotje stinkt. McDonalds heeft een beerput opengetrokken door te stellen dat je je niet voor het bedrijf hoeft te schamen terwijl uit alles blijkt dat ze dat zelf wèl doen. En waarom acteert een Engelse acteur in een in Nederland opgenomen spotje? Ontraceerbaar? Niet te herkennen op straat? Waar schaamt die dude zich uberhaupt voor? Wij starten een petitie: Hamburgerbakkers, kom uit de kast!
Reaguursels
InloggenAch beter dan al die werkloze.
Ik heb er een jaar gewerkt toen ik 17 was ( 16 jaar geleden). Geweldige werksfeer onder collega pubers, maar ruksalaris en Amerikaanse stijl managers. Daarna 10 jaar bij TPG/TNT gewerkt. Goed salaris, hard werken en goede werksfeer. Nu projectmanager, maar verlang nog wel eens terug naar het onbezorgde leven van de pakketbezorger.
Liever een echt werkende burgerbrader dan een kleffe big boy met vleespet die in een krijtstreep uniform tegen misselijkmakende tarieven gebakken lucht verkoopt waar je ook de schijt van krijgt.
dezeookalbezet | 04-11-11 | 19:09
wie van deze 4: Jack Crutch, Julien Demeijer, Beau Schneider of Denzel von Deira ??
wat een waardeloos artikel weer. Thorsten Veldkamp (speelnaam) uit spangas is die krullenkop die met zijn armen over elkaar staat en zegt: eerste week ofzo. Hij heet Beau Schneider: www.date2mate.nl/images/Beau_Schneider...
Die acteur hij heeft zijn werkbroek onder zijn gewone broek dus niet lange onderbroek. (wat Mutsaerts ook wel weet, maar zieken is leuker)
De beschaamde medewerker is geen Engelse acteur trouwens. Toevallig weet ik wel wie het is omdat ik me veel met casting voor Nl tv en film bezig houdt. (beroepsmatig)
Misschien kan Mutsaerts even uitleggen wat de lol is van dit artikel?
tot slot:
@E-Ticket | 04-11-11 | 13:09 | wat ben jij een domme lul. Een bedrijf wat dat zou doen zou niet zo groot zijn geworden en het blijven. De interne en externe controles bij Burgerking en McDonalds zijn groter dan bij welk andere vreetschuur dan ook. Juist omdat ze zo groot zijn vinden overheidsinstanties het leuk om te kijken of er wat fout gaat wat ze breed kunnen uitmeten in de vakbladen en nieuwsbladen. oftewel: lul niet zo dom.
Die MacOutfits laten iedereen dik lijken, hoe slank ook irl. Dat is zodat de vetmakendehambugerkopers zich niet slecht gaan voelen. Terzijde: Doe mij eens een lol, en tel het aantal blanke jonkies dat daar werkt tegenover 'lichtgetint' en negroïde. En dan bedoel ik echte Jannen en Marijkes. Dat zijn er meestal heul weinig. Is dat wat deze reclame bedoelt?
De enige die zich moet schamen zijn de langdurig werkelozen die parasiteren.
Best knap ook als het een Engelse acteur is en met perfect Nederlands accent uitroept: "Ik werk bij macdonalds!"
Tokkievoer altijd -1.
Ik verbaas me er altijd over hoe mensen een vermogen uitgeven bij Mac Donalds, terwijl ze er verder niet erg vermogend uitzien.
Authenticiteit is nog steeds een moeilijk ding voor grote, corporate mologgen. Niet slim. Hadden ze de vakliteratuur maar beter moeten lezen: www.marketingonline.nl/achtergrond/ber...
Geen stijl ik dank u Houdoe!!!
Ik ben de enige echte Tristan van Spangas, relatiecode 1922482 (bekend bij redactie), en ik wilde hier graag even komen zeggen dat ik niet in dat filmpje speel. Daarnaast heb ik die lange onderbroek van m'n vriendin gekregen en die zei dat het helemaal hip was.
En toch regent het nu sollicitaties bij de McDonald's. :)
Er zijn anders voldoende gekken die in de file staan bij de Mdrive. Ikke ook.
Iedereen die werkt zonder graaisalaris +1
Heb dr ook 4 jaar gewerkt... niks mis mee... heb me prima vermaakt :)
Wat verwacht je van een bedrijf dat geen echt vlees verkoopt?
@Chiant | 04-11-11 | 13:30
Wat kan een facilitair medewerker, hr-medewerker, postkamermedewerker etc... daar aan doen?
Beetje onzin.
Jij bent gewoon een beetje boos op SPOC-medewerkers.
En daar ben ik het met je mee eens, spoc-medewerkers zijn altijd kut en dat maakt niet uit voor welk bedrijf ze werkzaam zijn.
Afhankelijk van de functie, zou ik mij echt niet schamen om voor Ziggo, KPN, T-Mobile of Eneco te werken.
Mcdonalds moet zich schamen voor het feit dat ze de Big Tasty uit het assortiment hebben genomen. Schaam jullie diep en bring the big tasy back !!!
Dat is gewoon zijn "werkbroek" die hij al aan heeft onder zijn kleren.
You forgot (4) Who gives a fuck?
Wederom een stukje dat bevestigd dat GS de afgelopen weken topics uit elk niet noemenswaardig hoekje peutert. Bovendien droeg ik vroeger, als ik een pokke end moest rijden op mn brommer, lang ondergoed lekker warm! Stijlloze promotie zonder aankondiging -10.
Dat een Engelse acteur in een NL spotje speelt is heel normaal.
Heeft te maken met herkenbaarheid en exclusiviteit.
Aceus worden vaak afgekocht om te voorkomen dat ze in meerdere spotjes spelen, waardoor de mensen denken: hé dat is die gast van Axe, terwijl het een spotje van Burger King betreft. Dat kost een boel geld als het een NL acteur betreft, je moet hem compenseren voor minimaal een jaar gederfde inkomsten.
Voor een buitenlandse acteur is dat makkelijker cq goedkoper.
vandaar
@Horagha | 04-11-11 | 13:21
Wat een enorme onzin. Ik zou me pas kapodtschamen als ik moest werken bij een UPC, KPN, T-Mobile, NUON, of eigenlijk ieder bedrijf waar je vroeger of later wel gezeik mee krijgt over de factuur of dienstverlening. En uitsluitend via een duur 0900-nummer met lange (kunstmatig gecreëerde?)wachtrij te bereiken is.
De gulden regel is: de bedrijven die doorlopende diensten aan huis leveren, zoals telecomboeren, energieboeren, banken en verzekeraars, kabelaars en de meeste internetproviders zijn de bedrijven waarvan je niet op feestjes vertelt dat je er werkt.
En de Nederlandse Spoorwegen en Pro Rail. Die ook niet.
Als je werkt bij een bank, bij een gemeente, een ministerie, een subsidieslurpende onzin-NGO, als je nutteloos middenmanagement doet in de zorg, als je als notaris of apotheker je zakken vult door een kunstmatig monopolie, als je werkt bij een energie- of telecombedrijf met totaal falende service... dán moet je je ogen uit je kop schamen. Burgers flippen is een eerbaar beroep in vergelijking met al die falers en graaiers.
Dit zaakje stinkt zeker. Volgens mij zit Geenstijl hier namelijk vuistdiep in een stukje graties publiciteit voor mcD. Had er geen 'stijlloze promotie' boven deze post moeten staan boys??
I want breakfast
www.youtube.com/watch?v=-eREiQhBDIk
-weggejorist-
@Eurotokkie | 04-11-11 | 13:17
Daar kan je een heel lijstje van maken.
Bedrijven waar je niet wilt werken als jeudige of volwassen persoon:
MacDonalds
C&A
Zeeman
Scapino
Action
Lidl
Aldi
Xenos
Intratuin
@Bakito | 04-11-11 | 12:18
Zijn er ook bedrijven waar linkse activisten niet tegen strijden? En dan bedoel ik uiteraard niet de Greenpeace, Oxfam Novib, Warchild, AZG, Fairtrade, Milieudefensie, Cordaid, Save The Children, of andere miljoenenmultinationals uit die reeks.
Bill Gates' Message on Life
RULE 5...... Flipping burgers is not beneath your dignity. Your grandparents had a different word for burger flipping; they called it opportunity.
Wat een non-artikel. Tuurlijk bestaat er schaamte om bij Mc Donalds te werken, het is nou eenmaal geen beroep dat van oudsher veel status met zich meebrengt. Goede commercial +1.
@Ashtrey | 04-11-11 | 13:01
Dat is pas een tenenkromende reclame. "Hij is gooooooedddd..."
www.youtube.com/watch?v=eNftro8DvQ8&am...
*Kill it with fire*
Gias | 04-11-11 | 13:15 | + 0 -
Ik zou me eerder schamen om bij de Mediamarkt te werken dan bij de Mac.
@E-Ticket | 04-11-11 | 13:09
Juist, en de keuringsdienst loopt de McDonalds altijd voorbij.
Doe normaal joh.
De 'Mac' zou zich moeten schamen! In deze tijd waarbij veel jongeren liever lui zijn dan moe,en de stap naar criminaliteit zo snel is gemaakt,zou iedereen juist trots moeten zijn op die jonge mensen die zich de pleuris werken voor een paar euro!
De reden dat er meer kleurtjes werken daar,is omdat veel 'blanke' ouders,de hamburgerketen geen werkplek vinden voor hun kind,ze betalen liever meer zakgeld,dan dat hun kind daar gaat werken. Daarnaast...... werken ze uberhaubt liever niet!
Mijn zoon is ook zo een prullebakleger/burgerbakker. die wil de Hoge Hotelschool doen,en werkt nu al,op zijn 15de 3 dagen in de week bij de mac,naast zijn school natuurlijk.
Horagha | 04-11-11 | 12:49
Mijn jarenlange McRib queeste krijgt dus een Duits randje.
www.mcdonalds.de/produkte/produktfinde...
het is toch algemeen bekend dat werken bij de mac iets is om voor te schamen. Niet voor niets staat MCjob in het Engelse woordenboek. wiki: en.wikipedia.org/wiki/McJob
Deze reclame is wel leuk, beter dan die bier reclame.
Ik heb respect voor mensen die hun geld willen verdienen door te gaan werken, en dus ook bij McDonalds. Beter dat dan hun hand ophouden.
@Superior Bastard | 04-11-11 | 12:54
@Bakito | 04-11-11 | 13:07
Ja ja ik weet het, ik lees de telegraaf dus ik ben een tokkie.
Als ik eet, wil ik graag lezen en bij gebrek aan kwalitief leesvoer is de televaag een laatste redmiddel. Toegeven de strips zijn leuk en de colum op de buitenlandpagina, de rest is gekleurde bagger wat je geen nieuwsberichten mag noemen maar eerder propagandaberichten.
@ Pa Cartwright | 04-11-11 | 13:05
Daar komt het ook van.
www.yourdiscovery.com/nl/web/coal/
Ik ga overigens ook liever de mijnen in...
@NickV2.0 | 04-11-11 | 13:08
Aan je spelling te zien kun je per direct beginnen bij McD.
Bij de Mac werken is nog altijd beter dan als kansloze profiteur-annex-pauper je hand op houden bij de staat. Juist door deze instelling ('Dat werk is te min voor mij!') hebben we zoveel mensen die zitten te profiteren van de staat. Neem mijn oom als voorbeeld; oude-stempel HBO (okay, technische hogeschool) maar doet al wel 15+ jaar werk onder zijn niveau. Heeft hij wel succesvol een gezin met twee kinderen mee weten te onderhouden en voorzien.
Daarnaast is hamburgers bakken nog altijd beter werk dan kommaneuken voor GS.
@rara | 04-11-11 | 13:09
;)
@E-Ticket Doe eens wat research voordat je iets roept.. en zeker over iets waar je geen verstand van hebt!
@Bakito | 04-11-11 | 13:00
Zoals ik al eerder zei: het zal een linkse hobby zijn om uitsluitend de negatieve kanten te zien.
Overigens, je slist een beetje.
Tering wat een boeiend artikel weer zeg 'roeren waar het stinkt' .. nou echt niet met zo'n flop artikel. Besteed eens aandacht aan het feit dat McDonalds bleek en verwante chemicalien verwerkt in hun friet, hamburgers, salades, etc., etc.!
Das pas schaamte en roeren waar het stinkt!
Haha.. en dat terwijl iedereen hier het concept van McDonald's bedacht zou willen hebben!! en dan het waarschijnlijk niet zo aanpakken.. www.qualityscouts.nl/
Natuurlijk moet je je schamen als je bij McDonalds werkt. Dat betekend immers dat ze je zelfs bij de lichtdebiele brigade van de landmacht niet wilden hebben.
Ik heb liever dat deze mensen burgers staan te bakken dan dat ze hun handje ophouden of, nog erger, de dagopbrengst komen 'halen' vlak voor sluitingstijd. Veel werken, weinig verdienen. Kortom: respect voor de MCD medewerker! Dat het spul nou niet bepaald haute cuisine is, is een andere discussie.
@Horagha | 04-11-11 | 13:03
Jij leest de Telegraaf, maar bent sarcastisch over Wildersstemmers...
Verwarrend....
Ik begrijp het niet zo goed, waarom moet je je schamen als je op een eerlijke manier je geld verdient. Volgens mij is het best hard werken bij McDonald's..
wat een cutdtreclame zeg. krijgen we nu mooie borsten te zien?
@ Biersmurf | 04-11-11 | 12:57
Zoiets hoorde ik vannacht een gast op Discovery Channel zeggen.
de inkomsten van GS waren niet hoog genoeg deze week, dus sluikreclame voor McDonalds ingezet?
Iemand die dat ongezonde en gore bioindustrie "eten" verkoopt aan kinderen(!) zou zich inderdaad kapot moeten schamen. Werken voor je geld is prima, maar probeer dan wel eerlijk werk te vinden.
@Bakito | 04-11-11 | 12:54
Uhm... de Telegraaf mag je gewoon meenemen, net zoals de Metro/Spits/De Pers. Ies gratiz!
Vraag het zelf maar eens.
En wat heeft dat met Wilders te maken? Wilders kan alleen maar populair worden als meer mensen een lobotomie uitvoeren.
Overigens is de KFC-reclame met die knaap gezegend met een paardenmuil veel beschamender. Zulke slappe versier quotes zijn een grote schande veur iedereen die zich op het amoureuze pad begeeft. Schande!!1!1
@rara | 04-11-11 | 12:57
Kom, jij zit hier McDonalds schaamteloos op te hemelen. Er zijn wel meer bedrijven die mensen uit de lagere klassen in dienst nemen.
Maar daar hoor je jou NOOIT over. MacDonalds zus, MacDonalds zo.....
Zeker nooit van de Febo of Burgerking gehoord....?
En dat noemt MIJ eenzijdig. Tssssk.
Een vettige telegraaf bij de Mac jatten is anders ook best eigenaardig.
Het enige dat ik mis, is "-Ingezonden mededeling-" boven dit topic.
Bij het betreffende filiaal in Rotterdam aan de Hoogstraat, werken bijna geen blanke mensen. Daarnaast moet je er voor het toilet betalen.
@Bakito | 04-11-11 | 12:48
Inhoudelijk reaguren op dat positieve punt is moeilijk, dat snap ik wel. Neem de tijd, haast je niet.
Overigens: als je altijd een eenzijdig beeld schetst verlies je aan geloofwaardigheid.
"It's this or flipping burgers. And I'm not a Burger guy..."
@Bakito | 04-11-11 | 12:42
Ja. En daar krijg je honger van, dat wil je niet weten.
Er is zelfs een Engels woord voor "McJob".
Ik hou van de M!... de meest idioten die hier komen worden niet eens bij de Mc aangenomen, wegens een gebrek aan alles!
Horagha | 04-11-11 | 12:52
Tokkie.
@Horagha | 04-11-11 | 12:52
Jij jat kranten uit de Mac?
Vind jij het gek dat Wilders zo populair is?
@Bakito | 04-11-11 | 12:48
Geloof je hetzelf?
Misschien in de grote steden omdat daar de de hardwerkende jeugd voornamelijk uit allochtonen bestaat.
Maar op het platteland zoals MacDonalds Amersfoort werkten alleen bleeke Nederlanders, maar goed dat was overdag. (Was daar om de Telegraaf te pakken en niet om te eten zie @12:49)
rara | 04-11-11 | 12:47
Ja. 0,50.
Ashtrey | 04-11-11 | 12:45
Meesterlijke film.
@Gier | 04-11-11 | 12:46
Alleen in Rotterdam.
Maar weer bijna goed.
Ik eet alleen MacDonalds in Luxemburg en Duitsland. Want daar hebben ze de McRib nog wel op het menu staan.
@rara | 04-11-11 | 12:45
McDonalds trekt met haar personeelsbeleid alleen maar gekleurde gelukszoekers aan uit ontwikkelingslanden.
Vind jij het gek dat Wilders zo populair is?
@Superior Bastard | 04-11-11 | 12:37
Ook als ik begin over MC de Loswal of MC Hammer?
Zijn MC donalds uniform zit onder zijn broek stelletje slimbo's!!!
@Che_cuevara | 04-11-11 | 12:44
Ik hoorde iets van zes-cillinder.
@Che_cuevara | 04-11-11 | 12:37
Jules Deelder ?
@Bakito | 04-11-11 | 12:33
Is het een linkse gewoonte om de positieve kanten van bedrijven te negeren, of is dat een zelfverzonnen hobby?
Haha! Dit artikel verwoordt precies mijn gedachten! Waarom zou je een spot maken over dat je je niet hoeft te schamen als je bij de Mac werkt, dat zou vanzelfsprekend moeten zijn!
American Beauty.
Kevin Spacey die de beste tijd van zijn leven heeft while flippin' burgers.
Hoezo schaamte?
@Gier | 04-11-11 | 12:43
Bijna goed.
ENDP, Schultenbräu is niet bij Lidl verkrijgbaar.
Bakito | 04-11-11 | 12:42
En is lid van Satuhdara.
@Bakito | 04-11-11 | 12:42
Mag je daar niet bij de McDrive mee komen?
Die MacDonalds waar deze spot is opgenomen is in de Rotterdamse Hoogstraat, vlak bij de keaupgeaut en de leaurenskeaurk. Daar werken bijna GEEN blanke hollandse/engelse schandknapen. Discriminasie!
Een broodje van Subway vind ik vele malen lekkerder. En is goedkoper dan een Big Mac denk ik.
schiet maar op met die vrijmibeau, want van al die onzin hier wordt ik niets wijzer. het is faptijd. en facebook ligt plat, dat is pas geenstijl.
@Che_cuevara | 04-11-11 | 12:37
Adolf Hitler ?
@vetkleppert | 04-11-11 | 12:37
Jij rijdt toch motor?
Deze schaamde zich er in ieder geval niet voor.
www.youtube.com/watch?feature=player_d...
-weggejorist-
Mac derrie en mac vleespulp voor het zelde geld eet je een runderhaasje in een top restaurant
Grappig dat veel allochtonen burgers flippen en dat veel PVV tokkies zich schamen om te werken en dus thuis op de bank een uitkering trekken of bij paps en mams blijven wonen.
Frapant.
Kutsnob | 04-11-11 | 12:35
Zoontje van wie?
Mutsearts, al sinds jaar en dag worden voor Nederlandse commercials 8 van de 10 keer Engelse acteurs ingehuurd. Gewoon, omdat die nu eenmaal beter zijn dan hun Nederlandse collega's. ;-) Dit McDo-spotje is daarin dus geen uitzondering.
@vraagstaart | 04-11-11 | 12:21
Ziet er "gelikt" uit.
@Bakito | 04-11-11 | 12:33
Dank voor de argumenten. Ik ga toch even de roffelende zescilinder starten en een hamburger halen bij de macdrive. Die gore smaak in mijn bek de rest van de dag heb ik er wel voor over.
Per-Ongeluk | 04-11-11 | 12:24
Hij moet eens de appeltaart-truc doen uit hoe-heet-die-film-ook-al-weer, met een BigMac. En daarna lekker gaan stappen. Tegen alle hersenloze chickies roepen dat zijn kromzwaard smaakt naar een BM, en dan heeft hij de avond van zijn leven. En dan uit volle borst gillen dat McDonalds zuigt. Want zo is dat eenmaal.
Weet je wie ook reclame maakte voor McDonalds?
Ik heb nog nooti een Engelse acteur zo vloeiend Nederlands horen spreken! Klasse!
Zie je nu wel dat de Nederlandse taal leren niet zo moeilijk is?
Even een stukje duiding.
Elke keer dat de lettercombinatie Mc in de reaguursels wordt genoemd ontvangt Mutsaerts 0,25.
@postbus51 | 04-11-11 | 12:35
Net zoals bij die reclames van jou op tv
Als ik een hap uit zo'n broodje neem heb ik het idee dat ik een bovengebit extra in mijn mond heb plakken.
-weggejorist-
-weggejorist-
@rara | 04-11-11 | 12:23
Het kapitalisme verlegt haar uitbuiting naar de derde wereld door voornamelijk kleurlingen in dienst te nemen. De ballenbak is pedagogisch onverantwoord omdat kinderen zo zelf niet creatief leren spelen. Bovendien is zo'n McDrive slecht voor het milieu.
@rara | 04-11-11 | 12:31
*proest* He bah! :)
-weggejorist-
Het is Morgan Spurlock!
@Raad_maar_raak! | 04-11-11 | 12:29
Volgens mij is dat
verydemotivational.files.wordpress.com...
@rara | 04-11-11 | 12:26
Ik vreet hamburgers gewoon direct uit de wei. Rood, vers, biologisch en geen toevoegingen. Oh ja, én lichaamsbeweging want die koe die wil niet stil blijven staan dan. Die haren neem ik voor lief.
Edgar van de Plus-reclame zit ook in deze McDonalds commercial.
Maar daar twittert dan weer niemand over.
Ik schaam me altijd als ik daar heb gevroten. Zolang ik het nog proef. En op de een of andere manier is dat altijd de rest van de dag. Daarom vreet ik er maar twee keer per jaar, als ik weer vergeten ben hoe het smaakt.
Burgerking for the win!
Daar zou ik me minder schamen om te werken. Als ik niks te doen heb, that is. Er moeten toch centen verdient worden.
-weggejorist-
@eerstneukendanpraten | 04-11-11 | 12:22
Hamburgers maak ik van vers rundergehakt. Kant-en-klare burgers bevatten vaak veel kippenvlees, slachtafval, veel paneermeel en muffe kruiden / specerijen. Je proeft van alles, maar geen hamburger.
In het boek Generation X van Douglas Coupland staat een 'macjob' gelijk aan de kruimels die de boomers voor opvolgende generaties hebben overgelaten.
Een slechtbetaalde job zonder promotiekansen.
Ik schaam me dat ik door het lezen van dit stukje zin heb gekregen in een joekel van een gegrilde hamburger met een volvette kleddersaus van de Burgerking
Ooit een collega gehad, die de broodjes hamburger daar zo lekker vond, niet om de smaak, maar omdat het broodje aanvoelde als een vrouwenborst. Ben je dan gek of niet?
Spongebob is ook trots op zijn werk. Dat ze die niet gevraagd hebben. Maar goed, hij werkt dan ook voor een concurrent, de Krokante Krab.
dit riekt naar indirecte sluikreclame voor maccie D's
Het is niet Thorsten uit Spangas. Vergelijk maar:
www.youtube.com/watch?v=nYG1FAmxsEk#t=...
Met:
www.youtube.com/watch?v=z_Be7Ca8xJc#t=...
@Bakito | 04-11-11 | 12:18
McDonalds heeft goede doorgroeimogelijkheden voor haar personeel. Hierdoor biedt het bedrijf de mensen aan de onderkant van de samenleving een kans om uit de armoede te komen. Je kunt beginnen als burgerflipper en jezelf opwerken tot filiaalmanager.
Maar dat telt vast niet mee in de linkse kerk.
Het is dat ik zelf altijd zo'n hekel heb aan mensen die "Dit topic gaat helemaal nergens over." of "Fail!" roepen, maar anders...
God, hier was ik nou niet achtergekomen.
Inderdaad interessant punt van GS en inderdaad lachwekkend slechte communicatie van de McD.
WTF?
En roept deze jongen niet later midden op straat 'ik werk bij McDonalds'? Dan is hij toch gewoon een Nederlander of is ie aan het playbacken?
eerstneukendanpraten | 04-11-11 | 12:15
Ja, hiero!
Van Big Mac tot McKroket, van Kipnuggets tot friet, allemaal fucking heerlijk. Maar de sla mogen ze houden.
Ik heb nog nooit een McDonalds filiaal gezien waar alleen Nederlanders achter de kassa staan. HOAX!
rara | 04-11-11 | 12:19
Zelfgebakken hamburgers van de Lidl smaken nog beter!
En als je daar bent kun je meteen een paar treetjes kwaliteitsbier meenemen...
nl.wikipedia.org/wiki/Schultenbr%C3%A4...
Inderdaad. Dit is de best feelgood McDonaldsfilm ever: www.youtube.com/watch?v=XyRFzlBbpj8&am...
Trouwens goed dat dit even wordt aangekaart op GS.
Schamen? Je begrijpt het niet.... imageshack.us/photo/my-images/580/mcdv...
Niet slim van McDonalds.
Maar bij McDonalds gaan eten zou ik me wel voor schamen.
Het is inderdaad geen lange onderbroek, maar gewoon de McDonalds broek die ze allemaal aanmoeten. Wel goed opletten!
Die lange onderbroek is idd gewoon z'n McDonalds bedrijfsbroek. Deze jongen is zo slim geweest om die thuis al aan te doen zodat hij niet eventjes écht in z'n onderbroek staat in de kleedkamer (zoals jullie ook naar het strand gaan met je zwembroek al aan). En hij heeft dus even een spijkerbroek over die McDo broek aangetrokken omdat hij zich eerst schaamt om voor de Mc te werken. Zo duidelijk?
@eerstneukendanpraten | 04-11-11 | 12:15
Dat spotje is niet het enige dat stinkt bij McDonalds.
Die Thorston uit SpangaS is die andere drol die zegt "eerste week zeker".
Juist, ik weet dat soort dingen.
Ik ben undercover frietjesbakker!
Linkse activisten strijden al decennia tegen dit bedrijf.
Mooi dat dit eindelijk eens een keer wordt opgepikt. Beter laat dan nooit....
Ik zou me al kapot schamen als ik daar moet vreten...
Die spangas kneus zit wel in de reclame, maar staat stoer te kijken en zegt "ach, eerste week he". Het is dus niet het nieuwe personeelslid. MANHUNT!
Zal dan wel om "Thorsten" uit Spangas gaan (niet Thorston)?
McDonalds moet zich kapot schamen. Voor die gore kledder. De werknemers niet.
Hij moet zich ook schamen dat hij niet representatief is voor een gemiddelde McDonalds medewerker.
Als we iedere keer een post kunnen verwachten over één of ander debiel reclamespotje dan kan Geenstijl zijn redactie beter gelijk gaan uitbreiden met 35 man.
Kijk: dát is GeenStijl! Onderste steen boven, roeren waar het stinkt. Belangrijke zaken. Daarvoor kom ik hier telkens terug. Dank, Mutsaerts!
ik zou me ook doodschamen als ik bij de mac zou werken
Ehh, die lange onderbroek is zijn "McDonalds"-pantalon.
Iemand die dat vreten daar lekker vindt?
REAGEER OOK