Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Geert Wilders: "PVV'ers zijn kudt"

wildersiseenbeetjemoe.jpgZware tijden voor Geert Wilders. Het PVV-imperium brokkelt af. Inmiddels staat de teller op één vrouwenmishandelaar, twee geweldsdelicten (1, 2), één brievenbuspisser, discutabele situatie nummer miljoenmiljard, een monddode hacker en drie opgestapte Statenleden. Waarvan eentje mishandeld. En dan zijn we vast nog het nodige vergeten. Je zal getverdrie Geert Wilders maar zijn. Wij belden hem even op, want wij hebben uiteraard van oudsher al een direct lijntje met GeeWee. "Man, ik word niet goed hier. Koppijn, migraine en dunne poep. Van de stress, de stress. De PVV runnen is het leukste wat er is, het is alleen zo jammer van die PVV'ers. Wat een onbeschaafd zooitje kudtkleuters, de één is een nog grotere neanderthaler dan de ander. Daar win je dus nooit een heilige oorlog mee. De PVV is het G-team van de LPF, geloof mij maar. Wat Voetbal International voor Bert van der Veer is, dat zijn die PVV-debilio's voor mij. Het liefst zou ik ze allemaal vandaag nog per SMS wegstemmen. Daar weegt de wurgseks met Fleur Agema niet tegen op. Zit je dan, tussen al die gerespecteerde partijen, met een puberaal ingesteld terrorcorps. Zorg dan nog maar dat je serieus genomen wordt. Ooit had ik dromen, ambitie, visie, nu ben ik constant een open politiek riool aan het schoonspuiten als de eerste de beste schoonmaakturk. Zo word ik nooit MP van dit land. Echt, een politieke partij, begin er niet aan. PVV'ers zijn 3 x kudt. Allemaal." Geert, jongen, er zit maar één ding op: je afsplitsen van de partij en een eenmansfractie beginnen. Doe je ding!

Reaguursels

Inloggen

Wat ik begrepen heb is dat Lucassen helemaal niet door een brievenbus gepist heeft. Hij heeft het als dreigement gebruikt tegen lieden die hun honden voor zijn deur lieten schijten.

Hij heeft een regel in het leger overtreden: geen relatie met ondergeschikte. Dat noemt men dan ontucht, maar het heeft niets met verkrachting of minderjarigheid te maken. En het was niet eens zíjn ondergeschikte.

Nog zo iets: Wilders heeft het nooit over knieschoten gehad. (Dat was Agema, en zij bedoelde schieten-op-de-benen omdat zij het doodschieten van relschoppers zielig vindt).

jansen666 | 26-10-11 | 18:22

Zo denken de partijleiders van die andere partijen toch ook over hun partijleden / personeel en de meeste kiezers in het land?

Als ze dan toch overal in dit land camera's en controlle ambtenaren installeren, dan graag ook alle raporten openbaar maken over de leidende figuren van alle partijen.

Leve de publieke openheid.

dedreaugkleaut | 26-10-11 | 16:01

-weggejorist-

frnas | 26-10-11 | 10:42

Flippo | 25-10-11 | 19:40
De PVV associeren met uispraken als; "Weg met de buitenlanders" is demagogie in z'n zwakste vorm, en is vooral het resultaat van jouw vooringenomenheid (valse loyaliteit) tenzij je werkelijk zo beperkt bent zoals je je nu voordoet.
Ruikt sterk naar verraad.

nedertokkie | 25-10-11 | 21:43

Flippo | 25-10-11 | 19:40
Zolang die kraan open staat, heeft dweilen geen prioriteit en is zelfs totaal zinloos.

nedertokkie | 25-10-11 | 21:29

Weet je wat nu wél echt zorgwekkend is? ....
Dat er op dit moment geen betere partij is dan de PVV!

nedertokkie | 25-10-11 | 21:24

mokum4all | 25-10-11 | 18:09
".... BOEHAHA!"
--------------------
Was jij soms een van die krijsende boerka-moslima's die in Utrecht door de spoorwegpolitie werden aangehouden?

WirMachenMusik | 25-10-11 | 21:23

Ik heb liever een principiele brievenbuspisser dan een spion-/landveraadster van Groen Links.

Over groen links gesproken, wanneer komt Volkert weer los?

ontlullen | 25-10-11 | 21:04

@ Danny M NL | 25-10-11 | 13:32
Waar de normale politieke partijen af en toe een hondendrol vinden, woont Geert W. op een mestvaalt. En jij vraagt je af waarom de pers meer stront bij Geert vindt?

* Il Principe * | 25-10-11 | 20:41

De PVV heeft maar 1 partijstandpunt en dat is Weg Met de Buitenlanders. De rest is windowdressing. Het is vanwege dat standpunt dat Geert aanhang heeft. De rest maakt de campingtokkies niet uit. Graaien is geen bezwaar, dat doet de tokkie zelf ook zodra 'ie dat kan.

Flippo | 25-10-11 | 19:40

WirMachenMusik | 25-10-11 | 18:04
Nou nee, Wilders heeft gezegd dat hij tegen is maar "er niet over gaat". Nee tuurlijk niet, daar gaat dat hele partijapparaat over, BOEHAHA!

mokum4all | 25-10-11 | 18:09

Je niet verliezen in details en gewoon de krachtenvector in de gaten houden. En die zie ik voor de PVV niet alleen nog steeds in de goede richting wijzen maar ook steeds sterker de resultante beïnvloeden.
En ja dat er enkele onderknuppels denken dat wat wettelijk geoorloofd is ook politiek acceptabel is, is hooguit 'n puberale onhandigheid vergeleken met de professioneel verpakte boevenstreken van idealistische en beschaafde politici met notarissmoel, die alleen de laatste jaren aan het licht zijn gekomen.
Wilders zal moeten beoordelen vanuit welke overwegingen die dubbelfuncties gecreeerd zijn en daarop maatregelen.

WirMachenMusik | 25-10-11 | 18:04

Hilarisch hoeveel reaguurders nog stijve piemeltjes krijgen van blonde Greet. Accepteer nou maar dat de PVV nooit kandidaten met enig kaliber gaat krijgen. Dat van die reputatieschade door associatie is nu wel waargemaakt, ja.

mokum4all | 25-10-11 | 17:40

@drenkeling69 | 25-10-11 | 15:01 |

Linkse mensen zijn hier inderdaad veel beter in. Ik moet nog altijd met veel bewondering terugdenken aan hoe goed bijvoorbeeld Pol Pot en consorten konden samenwerken met individuen. En zo zijn er nog talloze voorbeelden van linkse niet egocentrische en opportunistische samenwerkings-kampioenen te bedenken zoals, Mao, Stalin, Lenin, Fidel Castro, Kim Il-sung, Ulbricht, Kok enzovoorts.

Velsatis | 25-10-11 | 17:20

@Fukjoe | 25-10-11 | 17:00
Je leest niet. Ik schreef net "want daarmee verkoopt hij ook aan de dommen". Gelukkig heeft Jobs het zo eenvoudig gemaakt dat zelfs Wilders er mee om kan gaan.

Hölzenbein | 25-10-11 | 17:12

Hölzenbein | 25-10-11 | 16:53 |
Gelukkig maar voor Wilders dat hij ook een Ipad gebruikt dan. Wordt hij in jouw ogen gelijk een stuk intelligenter.

Fukjoe | 25-10-11 | 17:00

@Fukjoe | 25-10-11 | 16:36
Dat is knap intelligent van hem want daarmee verkoopt hij ook aan de dommen. Er was geen enkele telefooncompany die een telefoon gemaakt had als een iPhone toentertijd. En dat is nog steeds een knap staaltje techniek. Maar het gaat hier wel even over Wilders dus niet off topic gaan. Jammer genoeg ontbreekt bij Wilders elke intelligentie. Nu moeten de PVV'ers daar nog achter komen. Er is nog veel te doen.

Hölzenbein | 25-10-11 | 16:53

redsniper | 25-10-11 | 16:39
Als je onder links de traditionele Sociaal-Democtarische partijen in Europa als de PvdA, PSOE, Labour, SPD, PS e.d. verstaat dan heb je inderdaad gelijk, want die bestaan voornamelijk uit geld- en machtsbeluste baantjesjagers. Dat zou ik van de Nederlandse SP toch weer niet denken.

Bigi Bana Boy | 25-10-11 | 16:42

Bigi Bana Boy | 25-10-11 | 16:36 |
Ik meldde al dat je er verstand van hebt. Blijkt nu nog meer.

Fukjoe | 25-10-11 | 16:39

Links gedraagt zich als rechts dertig jaar geleden. Driemaal modaal, villaatje van minstens vier ton, aan één of andere goudkust (vér van de tokkies en allo's, waar ze zo solidair mee zijn), kinderen op hockey... Zolang deze jonkers en juffertjes hun salonideetjes uitventen aan de keukentafel, heeft Geert een taak. Aantonen hoe schijnheilig ze zijn. Maar als links weer echt línks wordt, berg je dan maar Geert.

redsniper | 25-10-11 | 16:39

Fukjoe | 25-10-11 | 16:30
De ene affaire na de andere en hoegenaamd nauwelijks effekt op het zetelaantal in de prognoses, sterker nog er is zelf een lichte groei te zien. Daar deduceer ik uit dat de PVV klaarblijkelijk kan doen wat ze willen zonder dat het effekt heeft op de achterban. Om die conclusie te trekken hoef je geen moeilijk Havo diploma, zoals Geert die heeft, te hebben.

Bigi Bana Boy | 25-10-11 | 16:36

Hölzenbein | 25-10-11 | 16:30
Nou ja, revolutie. Hij heeft gadgets gemaakt voor mensen die net intelligent genoeg zijn om één knop in te drukken.

Fukjoe | 25-10-11 | 16:36

@lanexxx | 25-10-11 | 16:32
Tuurlijk joh... aluhoedje lenen?

Hölzenbein | 25-10-11 | 16:34

Deze stukjes leggen bloot dat Nederland wordt gegijzeld door links. Mensen durven zich gewoon niet te uiten, op straffe van zogenaamde uitsluiting.

lanexxx | 25-10-11 | 16:32

@Bigi Bana Boy | 25-10-11 | 16:28
Ho ho, Jobs heeft wél een revolutie teweeggebracht, adept of niet, iets dat clowntje Wilders nooit zal lukken.

Hölzenbein | 25-10-11 | 16:30

Bigi Bana Boy | 25-10-11 | 16:28
Jij hebt er verstand van. Blijkt wel.

Fukjoe | 25-10-11 | 16:30

@TM | 25-10-11 | 16:11
Ik volg het allemaal niet meer, zo snel zijn die lui. ;)

Hölzenbein | 25-10-11 | 16:28

PVV stemmers zijn net van die Apple adepten. Blind en kritiekloos achter Steve of Geert aan dansen, ongeacht wat er wekelijk gaande is. Jehova's getuigen 2.0

Bigi Bana Boy | 25-10-11 | 16:28

Weer teveel lsd, Johnny?

Fukjoe | 25-10-11 | 16:20

De snelheid waarmee sommige zwitsals zichzelf opblazen blijft verbazingwekkend. ;)

TM | 25-10-11 | 16:11

Godisvoordedomme | 25-10-11 | 15:15

Au contraire, mensen zijn kuddegeesten, denken wat de meerderheid denkt, verder gaat hun verstand niet. Als Wilders groter wordt en gaat regeren zal de bewondering voor Mederland dat dan weer Nederland kan worden ENORM toenemen en veel goodwill kweken. Dan kan er ook elders in Europa en Amerika PVV bewegingen gaan opstaan en meedoen

zoisut | 25-10-11 | 16:07

Wat je geeft krijg je terug Geert, karma is a bitch!

dutchdj | 25-10-11 | 15:52

Sow JohnyQuit, zo snel is het Quit hier als je joris boos maakt. Alleen een grote mond hebben zonder wat er achter dat is te goedkoop. Dat fenomeen kennen we al van Wilders.

Hölzenbein | 25-10-11 | 15:49

Nee dan liever het VVD/CDA/PvdA kartel. Grootgraaier Zalm krijgt weer een mooi baantje omdat NL (en VVD) aan de beurt is. Straks is het "onze Nederlander" heeft een belangrijke baan gekregen.

Kamervraag | 25-10-11 | 15:47

Follow the leader leader...

sjonnie | 25-10-11 | 15:44

Flauw.

djs | 25-10-11 | 15:42

Leuk, zo'n stukje van Thomas von der Dunk op GS. Daar konden we natuurlijk op wachten, met Bert Brussen op de loonlijst van de Azijnbode.

harbi | 25-10-11 | 15:38

Beetje het Verdonk syndroom.
Je hebt mensen nodig, maar hebt ze niet voor het kiezen.

frickY | 25-10-11 | 15:29

JohnyQuit | 25-10-11 | 13:55

Zoekt u uw heil anders elders, op stormfront ofzo. Als u niet met kritiek om kan gaan zal u het zwaar hebben/ krijgen in uw leven. Het is maar een stukje tekst, dat overigens niemand u dwingt te lezen. Als u zich nu beperkt tot de stukjes omtrent dhr. Ramdas hoeft u zich niet zo op te winden. Of volg het advies van Che_cuevara van 14:09 op.

de betaalautomaat | 25-10-11 | 15:21

En Brinkman loopt ook weer huilie huilie te doen na zijn in de naam der wet crimineel handelen. Verder zegt ene de graaf dat hij het niet goed vind dat mensen een dubbelfunctie hebben. En wat schets onze ieder GEEN verbazing. De PVV doet zelf niet anders dan dat.

PVV is werkelijk een schande voor Nederland. Hun achterban ziet dit ze worden gewoon keihard genaaid en ze blijven als een stel zombies stemmen op deze bruinhemdenclub. En als ze gedemoniseerd denken te worden dan hebben ze dat volledig aan hun eigen onkunde en onozelheid te danken.

PVV weg ermee! En vlug een beetje want anders worden we the laughing stock of the world.

Godisvoordedomme | 25-10-11 | 15:15

Aanloop moeilijkheden, wacht maar tot de storm geluwd is en de PVV eenmaal gesetteld is, dan is het net zo'n partij als de VVD en het CDA en de PvdA en alle anderen. Een gewone politieke partij die een bepaalde groep mensen in de samenleving vertegenwoordigd. Nu al gedraagt de PVV zich, in de hoedanigheid van gedoger van dit minderheidskabinet,als een regenten partij. Alles om de macht te behouden. Straks is de lol er vanaf en hebben we er nog een grote middenpartij bij. De vraag is alleen hoe groot die partij uiteindelijk wordt.

borderliner | 25-10-11 | 15:15

Danny M NL | 25-10-11 | 13:32

Dan doen WNL en Powned/GS hun werk niet. Oh nee alle media zijn links als ze kritiek hebben op de PVV, dat was mij even ontschoten, excuus.

de betaalautomaat | 25-10-11 | 15:13

De hele provinciale staten intereseert Geert geen reet. Hij weet ook wel datzijn centraal geleidde beweginng hierdoor veel meer risico loopt. De PVV moest wel meedoen om de zetels en dus de meerderheid in de eerste kamer veilig te stellen. Daarom deed hij mee.
Er zullen in de komende jaren wel meer PVVers opstappen of afsplitsen, omdat je nu eenmaal niet honderden vertegenwoordigers in het gareel kunt houden.
Overigens geloof ik niet dat er alleen maar op PVVers gehakt wordt dat is onzin, ook andere vertegenwoordigers worden indien mogelijk aangepakt. Kijk maar op Geen Stijl.

wiza | 25-10-11 | 15:12

@Polletje Piekhaar | 25-10-11 | 15:08
Hoezo, kent de PVV dan democratie?

Hölzenbein | 25-10-11 | 15:11

Ondanks alle hetzes tegen Geert Wilders groeit de PVV nog steeds. En dat zal nog wel meer worden als straks de Eussr ons door de strot geduwd is en de Aparatsjiks in Brussel over onze hoofden heen regeren. Met dank aan onze linkse broeders die onder aanvoering van kereltje Pechtold de democratie in Nederland en Europa grondig naar de kloten geholpen hebben.

Polletje Piekhaar | 25-10-11 | 15:08

Kost mij allemaal geen geld, dus altijd nog beter dan die graaiers!

Blafkonijn | 25-10-11 | 15:07

@grote haas | 25-10-11 | 14:54 : Niet om het een of ander hoor, echt niet. Maar stel *jij* bent rechts en succesvol(in het bedrijfsleven en zo) en je bent wel geinteresseerd in politiek. Vervolgens ga je kijken bij de PVV want die standpunten staan je wel aan.

Wordt je dus geconfronteerd met een partij die maar 1 lid heeft die de alleenheerschappij houdt over alle anderen. Afwijkende meningen worden verboten; er spreekt er maar 1 voor de PVV. Dat is mijns inziens niet gezond voor een politieke partij maar ik kan het me in het geval Wilders nog wel voorstellen ook, die man is bang voor LPF-toestanden.

Denk jij nou echt dat een 'captain of industry' of iemand ander met een rechtse(edoch afwijkende) mening er ook maar over zal denken om aan de hand van Wilders te blijven lopen? Die lui zijn juist zo onafhankelijk als de neten, die gaan ECHT niet iemand anders volgen.

En dan gaat het nog niet eens over de bedragen die zo'n man in het bedrijfsleven kan verdienen zonder al te veel controle. Moet je in de politiek proberen; alles ligt onder een vergrootglas.

TM | 25-10-11 | 15:07

grote haas | 25-10-11 | 14:54 | + 2 -
Dat je "gelooft" in de PVV is me duidelijk, ook wanneer je het niet zou vermelden. De blinde volgzaamheid, het kritiekloos vergoeilijken van misstanden, ik heb het al eens eerder gehoord

propper1000 | 25-10-11 | 15:07

Ars Vivendi | 25-10-11 | 15:00 | + 0 -
Even treurig als de PVV zelf

propper1000 | 25-10-11 | 15:04

De LPF all over again. Rechtse mensen zijn nu eenmaal egocentrisch en opportunistisch. Sociaal beperkte mensen die niet in staat zijn om samen te werken met andere individuen.

drenkeling69 | 25-10-11 | 15:01

’t Gezeik over PVV heren
Kon Geert Wilders niet meer waarderen:
‘Ik zal er niet over twisten
Maar bij opportunisten
Ga ík de bus vol urineren’

Ars Vivendi | 25-10-11 | 15:00

Er zijn in Nederland genoeg capabele mensen die Wilders (ook een zeer erudiet goed ontwikkeld mens) terzijde kunnen staan. Maar in dit land waar je, zonder dat je op bescherming van de overheid kunt rekenen, voor het minste of geringste zwaar bedreigd kunt worden door moslims, durven beschaafde en zeer geschikte PVV-stemmers zich niet bloot te geven middels een functie in de politiek. Blijft over een horde schreeuwers die ook graag op het pluche wil zitten. Tja, Wilders kon niet ander dan uit die groep onnozelen enkele minder onnozelen kiezen. Jammer. Ik geloof in de PVV (en in Geert Wilders).

grote haas | 25-10-11 | 14:54

@Che_cuevara | 25-10-11 | 14:49
Dan heb je in ieder geval nog wel een aantal goede gewoonten. Maar hoe komt het dan...? Nee laat maar.

Hölzenbein | 25-10-11 | 14:52

@Hölzenbein | 25-10-11 | 14:30
Ik neem mezelf nooit serieus.
En ik ben maar zelden stomdronken.
Dronken wel maar nooit stom.

Che_cuevara | 25-10-11 | 14:49

@Hölzenbein | 25-10-11 | 14:45 : Of duiven van zijn balkon(driehoog achter uiteraard!) gooien? ;)

TM | 25-10-11 | 14:49

@TM | 25-10-11 | 14:42
Bedankt voor de tip TM, ik wacht gewoon geduldig op het antwoord van mijn vraag. Misschien moet ie nu eerst een kat in de staart knijpen nu de vliegen op zijn.

Hölzenbein | 25-10-11 | 14:45

@Hölzenbein | 25-10-11 | 14:38 : Kijk je uit? Die DaveDH(De Hopeleaze?) is de nieuwe kritiekloze PVV-trol van GeenStijl. Alleen reageren als je tijd over hebt want anders doe je op een gegeven moment niets anders meer.

TM | 25-10-11 | 14:42

Pa Cartwright | 25-10-11 | 14:08 |

Nagedacht. Dit artikel is bedoeld om aan te tonen dat de PVV niet fähig is en zal worden in Den Haag, dus ga ik de andere kant op, zoals GS lijkt te doen als de
mening TE pro Wilders lijkt te worden. Linkse reflex derhalve, maar als ik hoor dat op de universiteiten al veel rechtse docenten rondlopen, en ook economen niet meer gedachtenloos de minister napraten moet er VEEL meer potentieel voor de partij in het vat zitten. Die komen pas als de PVV groter wordt OF zo groot blijft als nu

zoisut | 25-10-11 | 14:40

Ach gut... daar heb jij 'DaveDH' ook weer. Wat is er joh? Geen vliegen meer om de vleugeltjes uit te trekken?

TM | 25-10-11 | 14:39

@DaveDH | 25-10-11 | 14:31
OK dan nazi (je noemt mij extreem links, dus... wie de bal) dan steek jij eens de hand in de boezem PVV-likker. Wat heeft de PVV gedaan volgens jou tot nu toe? Noem eens een paar van die speerpunten waar we ons de vingers aan af kunnen likken.

Hölzenbein | 25-10-11 | 14:38

Uiteindelijk beginnen zelfs roeptoeters te vervelen.

propper1000 | 25-10-11 | 14:37

@ Vovochka | 25-10-11 | 14:22
Wellicht dat we van mening verschillen wie er kaatst en wie er terug dient te verwachten.

Maar los van dat kip en ei verhaal, zeg ik toch geen gekke dingen als ik zeg dat het voor de meeste mensen in het sociale en werkzame leven beter is om sympathie voor de PVV verborgen te houden?

ZonderNaam | 25-10-11 | 14:35

La Vie En Rose | 25-10-11 | 13:47 dat klinkt toch als "Gelukkig, de piloot is vermoord, en nu maar hopen dat het vliegtuig uit zich zelf zal landen." Hoe serieus kun je zo iemand nemen?

Koud flesje Alfa | 25-10-11 | 14:34

@poker | 25-10-11 | 13:59
Dank voor dit verhelderende filmpje... erg goed onder woorden gebracht.
En hier zijn onze -volksvertegenwoordigers- dus met open ogen ingestonken.
 
Hoezo is de PVV incompetent?

saintinel | 25-10-11 | 14:33

Hölzenbein | 25-10-11 | 14:25
Als er op één partij vanuit de linkse hoek veel gekaatst wordt dan is het wel op de PVV, het is moeilijk hé voor mensen zoals jij, TM, Supermathijs en andere extreem linkse frusties om de realiteit te blijven aanschouwen zoals die daadwerkelijk is...

Het is juist links die de bal die terug komt niet kan hebben... misschien eens hand in eigen boezem steken ... ohw wacht nee dat doet links nooit... want die hebben *kuch* altijd gelijk.

DaveDH | 25-10-11 | 14:31

@Che_cuevara | 25-10-11 | 14:27
"Of MP wordt."

Je vraagt of Bakito gedronken heeft, maar volgens mij ben jij stomdronken. Mwoehaahaa. Neem je je zelf nog serieus?

Hölzenbein | 25-10-11 | 14:30

@JohnyQuit | 25-10-11 | 14:06 : Zie om te beginnen het hoofdstuk LPF. Ga daarna door met Leefbaar Nederland en aanverwanten.

Daar ben je wel even zoet mee.

TM | 25-10-11 | 14:30

@miko | 25-10-11 | 14:22
Of MP wordt.
Dat kan ook nog.

Che_cuevara | 25-10-11 | 14:27

Als ze nu zelf eens na gaan denken en beleid uitstippelen in plaats van GS en haar reaguurders te citeren kan het best nog wel eens wat worden met die partij.
Oh ja, zonder Bosma, die man is gevaarlijk.

Superior Bastard | 25-10-11 | 14:26

@Vovochka | 25-10-11 | 14:22
Die malloten weten niet wat het is als de bal terugkomt. Ze kaatsen alleen maar en kijken dan dom als er iets terugkomt. Zo van 'das habe ich aber nicht gewusst'.

Hölzenbein | 25-10-11 | 14:25

@kweetitwel | 25-10-11 | 14:21
Dan begint het gezeik pas.

Che_cuevara | 25-10-11 | 14:24

ZonderNaam | 25-10-11 | 13:59
En de PVV doet uiteraard niet mee aan gedemoniseer en pleegt al helegaar geen karaktermoord. PVVers moeten niet huillie huilie doen als ze een koekje van eigen deeg krijgen. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.

Vovochka | 25-10-11 | 14:22

Goede ideetjes worden overgenomen slechte uitvergroot.. iedereen weet dat een partij van nul naar 24 zetels of meer een debacle word.
2014 jaar dat Geert een Ritaatje doet?

miko | 25-10-11 | 14:22

TM | 25-10-11 | 14:01
Nog steeds frustie zie ik.... de steun nog niet uitgekeerd?

DaveDH | 25-10-11 | 14:22

@Bakito | 25-10-11 | 14:19
Zo, heb jij gedronken?

Che_cuevara | 25-10-11 | 14:22

Inderdaad een kudt partij.Mooi snel opdoeken en Wilders opflikkeren naar Israél.Dan zijn we van veel gezeik verlost.

kweetitwel | 25-10-11 | 14:21

Goed stuk. Hulde.

Bakito | 25-10-11 | 14:19

Hoe meer de PVV wordt gebashed, hoe meer stemmen het zal trekken...

eerstneukendanpraten | 25-10-11 | 14:18

vraagstaart | 25-10-11 | 14:13

Ik begin het te begrijpen. Wel wat laat, met wat bijzonder onprettige minachtende gevoelens die erbij loskomen, maar beter laat dan nooit.

Ik vrees dat seven precies beschrijft wat de intenties zijn en de beweegredenen van handelen.

'Volksvertegenwoordiger', jaja.

NoMinister | 25-10-11 | 14:17

volgens mij komt in lybie net een baantje vrij.

ziende blind | 25-10-11 | 14:16

@ La Vie En Rose | 25-10-11 | 14:11
Nee, dat liet die lamstraal door ons doen. Bij te laat komen, stond je steevast een uur vuilnis te prikken. Met z'n sleutelbos.

Pa Cartwright | 25-10-11 | 14:15

Writers block mister quid?

deraderendraaien | 25-10-11 | 14:15

-weggejorist-

JohnyQuit | 25-10-11 | 14:15

Gelukkig voor Geertje is zijn achterban net zo dogmatisch als dat die jezusfreaks allemaal zijn. Met het verschil waar de jezusfreaks overal het werk van de duivel in zien, zien zij het werk van links.

TeQ | 25-10-11 | 14:14

Hoe zat het ook al weer met het einde van de democratie waar Pritt het over had, nadat de Friese ex-PVV-meneer klapjes thuis had gekregen? Zeg maar de Anil Ramdas van de PVV.

vast goed | 25-10-11 | 14:14

@NoMinister | 25-10-11 | 14:01 Thnx - in dat licht had seven gisteren mbt Mariko-gate een briljante tegel: waarom Mariko Peters in de Tweede Kamer zit en zal blijven zitten, ter illustratie van jouw laatste alinea:

BuZa zal alles doen om Peters (BZ ambtenaar/diplomate met terugkeergarantie ) uit de wind te houden. Peters is immers haar BZ lobby in de 2e kamer & GroenLinks en Peters heeft voor elkaar gekregen dat GL en dus de kamer ja zei tegen een voor BZ belangrijke Nato-missie (lees oorlog) in Afghanistan.

seven | 24-10-11 | 17:09

vraagstaart | 25-10-11 | 14:13

@ poker | 25-10-11 | 13:59

Reuze boeiend *kuch* maar wat het ESM ontwerpplan met de kwaliteit van provinciale PVV vertegenwoordigers te maken heeft ontgaat me volledig. Heb geen zin om hier een off topic discussie te gaan voeren.

Traxor | 25-10-11 | 14:12

@Pa Cartwright | 25-10-11 | 14:04
Dat die rechts is geworden snap ik. Die moest dag in dag uit die teringzooi van dat blowende linkse langharig tuig opruimen. ;-)

La Vie En Rose | 25-10-11 | 14:11

@irma zonderboezem | 25-10-11 | 14:04
Ja, daar wordt je verliefd op hé. :)

Che_cuevara | 25-10-11 | 14:11

Geert is te snel te groot gegroeid met maar een tweetal speerpunten. Door dit kabinet te gaan gedogen heeft hij te weinig wisselgeld op zak. Hij heeft dus veel water bij de wijn moeten doen. Beter was het geweest om nog vier jaar rustig te wachten totdat VVD CDA en PvdA er gegarandeerd een zooitje van hadden gemaakt en dan toeslaan

Graaf van Egmont | 25-10-11 | 14:11

Een betere afspiegeling van onze maatschappij kan je niet hebben.

Barbatruuk! | 25-10-11 | 14:10

dreamer500 | 25-10-11 | 14:07

Wat een gruwelijk saai verhaal zeg.

irma zonderboezem | 25-10-11 | 14:10

LOL @ Che_cuevara | 25-10-11 | 14:09

Pa Cartwright | 25-10-11 | 14:10

En de steelbitch Laurence Stassen niet te vergeten. Man man man wat een zootje.

Hölzenbein | 25-10-11 | 14:10

@JohnyQuit | 25-10-11 | 13:55
Gefrustreerd?
Neem een pilletje joh.

Che_cuevara | 25-10-11 | 14:09

@Pa Cartwright | 25-10-11 | 14:04
En die "trok" nog met zijn linker been.

Che_cuevara | 25-10-11 | 14:09

PVV bashen is PVV stemmers triggeren.
GS politburo van de PVV!
Zo helpen wij elkaar door de dip heen!

Einde van de Domheid | 25-10-11 | 14:08

Pa Cartwright | 25-10-11 | 14:04 |

Jaren 80 dus ja dan weet je het wel. Bij ons waren de conciërge Turk maar die kunnen in de regel wel weer rechts zijn natuurlijk.

vrijheid-van-spreken | 25-10-11 | 14:08

@vraagstaart | 25-10-11 | 13:54
Nou, hij heeft er wel 1 komma in en 2 apostrof's.

Che_cuevara | 25-10-11 | 14:08

@ zoisut | 25-10-11 | 14:05
Had jij hier nou vooraf over nagedacht, of begon je gewoon maar wat te kloppen?

Pa Cartwright | 25-10-11 | 14:08

-weggejorist-

dreamer500 | 25-10-11 | 14:07

Wat een non-topic. Was de inspiratie op mannen?

Harrie Nak | 25-10-11 | 14:06

@poker | 25-10-11 | 13:59 Fan-tas-tisch en alarmerend filmpje. Hoe onze slavenketenen worden omgedaan zonder dat wij daar ook maar iets aan kunnen doen.

Dit zou op het NOS-journaal moeten worden uitgezonden, zodat mensen weten wat er ècht speelt in Europa.

+heel erg veel.

vraagstaart | 25-10-11 | 14:06

-weggejorist-

JohnyQuit | 25-10-11 | 14:06

"Geert" ziet het verkeerd, dit zijn bij UITSTEK de juiste mensen. Zij zijn nl te "dom" om de taal en de achterliggende waarheid van de linkse fascisten over te nemen, nodig om in hun code te communiceren, wat dus inkapseling voorkomt. De linkse code communisten zullen als PVV groter wordt opeens merkwaardig goed de nieuwe taal en politiek begrijpen en overstag gaan. Hoe slechter hoe beter, Geert!!

zoisut | 25-10-11 | 14:05

Een obligaat periodiek PVV-bash artikeltje. Opdat alle politieke gezindten gelijk behandeld worden. Zoals een vader ook zijn liefste kind weleens een tik geeft om dat tegen de anderen te kunnen zeggen die al veel meer geïncasseerd hebben.

Fijnstoffer | 25-10-11 | 14:05

@ vrijheid-van-spreken | 25-10-11 | 13:59
Uhm ik weet niet in welke periode jij onderwijs genoten hebt, maar in mijn tijd sjokte er op dat lyceum maar één rechtse gast rond, en dat was de conciërge.

Pa Cartwright | 25-10-11 | 14:04

Wat een charmante foto

irma zonderboezem | 25-10-11 | 14:04

'Een heilige oorlog'?
Bedoelt hij soms 'jihad'?

Einde van de Domheid | 25-10-11 | 14:04

En? Zijn de apologisten als hard bezig om de PVV weer schoon te wassen hier? Goed zo! Zo ken ik jullie weer!


Aardig om te zien; de PVV zeikt over de andere partijen heen om vervolgens exact dezelfde fauten te maken. Vermakelijk wel, de hypocrisie van de rookies wordt afgestraft.

TM | 25-10-11 | 14:01

Waren er vannacht vreemde mensen in je
slaapkamer, Jhonnie?

Tête de veau | 25-10-11 | 14:01

@kapotte_stofzuiger | 25-10-11 | 13:57
Ik vind het meer een huilie huilie stuk van Johnny Quid.

La Vie En Rose | 25-10-11 | 14:01

vraagstaart | 25-10-11 | 13:44

Goed stuk. Interessant ook dat die gouden arbeidsvoorwaarden voor ambtenaren als het om ontslagbescherming gaat, ook hier weer ontwrichtend werken. Het is voor een Mariko Peters geen probleem terug te keren in haar oude functie bij het Ministerie.

Te belachelijk voor woorden. Als je belangenverstrengeling wilt, moet je het zo doen. Vanuit de ambtenaren wel ideaal. Zeker weten uitstekend vertegenwoordigd.

Ja, niet alleen de PVV wordt gecriminaliseerd en krijgt moeizaam gekwalificeerde vertegenwoordigers, maar de niet-PVV-er is een besmette diersoort die de landsbelangen dus ook met verve treedt als het om ambtenarenbelangen gaat. Dat laatste is eigenlijk nog veeeel erger in mijn ogen dan het eerste en wellicht zelfs een belangrijke, zo niet dé belangrijkste oorzaak van de meeste grote problemen vandaag-de-dag, EU, buitenlandersgerelateerd en handhaving.

Mijn veelvuldig geuite idee dat problemen juist worden in stand gehouden door de,politiek omdat daarmee de politiek haar aanwezigheid legitimeert, krijgt een ranzig, bijkans kwaadaardig maar nog veel directer causaal verband als je bedenkt dat ambtenaren die dus veelvuldig in de politiek gaan zelf problemen kunnen helpen in stand houden of vergroten die baanzekerheid en uitbreiding van het aantal ambtenaren bevordert.

Ik word hier niet vrolijk van, maar wel wijzer. Dank.

NoMinister | 25-10-11 | 14:01

* high five @vrijheid-van-spreken | 25-10-11 | 13:59 * LOL

vraagstaart | 25-10-11 | 14:00

Aan de ene kant heb ik er alle begrip voor dat het voor Wilders extreem moeilijk is om goede mensen te vinden. Als er op GS niet anoniem gereaguurd kon worden had je hier ook veel minder pro-PVV commentaar gehad. Vanwege al het geGodwin vanaf de overkant heb je in het sociaal/professionele leven namelijk nu eenmaal het nodige te verliezen als je er openlijk voor uit komt dat je het (deels) eens bent met de PVV. Laat staan dat je dan mensen kan vinden die in alle openheid volksvertegenwoordiger willen worden voor de PVV.

Aan de andere kant weet Wilders dit ook, en was het daarom verstandig geweest om niet zo snel mee te gaan doen aan gemeentelijke en provinciale verkiezingen (hoewel dat laatste natuurlijk weer de nodige consequenties heeft voor de Eerste Kamer).
Maar je kan beter ergens niet vertegenwoordigd zijn, dan met totaal de verkeerde mensen. Laat de PVV eerst maar zorgen dat ze goede mensen in de Tweede Kamer hebben (want ook daar schort het aan), voordat ze aan uitbreiding in andere lagen van de politiek gaan denken.

ZonderNaam | 25-10-11 | 13:59

"al die gerespecteerde partijen" mwoehahahaha!

Aktivist | 25-10-11 | 13:59

vraagstaart | 25-10-11 | 13:54 |
Komt ik had vroegah les van een linkse leraar Nederlands en nu komdt het nooid meer goet

vrijheid-van-spreken | 25-10-11 | 13:59

-weggejorist-

JohnyQuit | 25-10-11 | 13:59

Zerg Johnny, komt de strekking van het stukje niet overeen met je eigen meninmg?
Wat eeeeerg.

propper1000 | 25-10-11 | 13:58

Mèh ik lees het al, wellicht zou ik mijn politieke oprispingen beter op een laag pitje laten.

Pa Cartwright | 25-10-11 | 13:58

-weggejorist en opgerot-

JohnyQuit | 25-10-11 | 13:57

LOL @ dikke boehoe / huilie huilie van PVV-fanboys.

kapotte_stofzuiger | 25-10-11 | 13:57

@JohnyQuit | 25-10-11 | 13:55
En wat dan nog, sukkel.

vetkleppert | 25-10-11 | 13:56

@Pa Cartwright | 25-10-11 | 13:47 't Is in ieder geval enerverend. Heb je pantserglas in je huis?

vraagstaart | 25-10-11 | 13:55

-weggejorist en opgerot-

JohnyQuit | 25-10-11 | 13:55

nogmaals: Die brievenbus pisser probeerde alleen maar de brandende lappen en benzine uit te pissen die door die groenlinks moordenaars naar binnen was gepropt.

25TaLife | 25-10-11 | 13:55

@Pa Cartwright | 25-10-11 | 13:52
Ik denk dat het levensgevaarlijk is om raadslid voor de PVV te zijn in Amsterdam. Niet alleen voor jou, maar voor je hele gezin. En je kan de rest van je carrière wel vergeten, dat spreekt vanzelf.

vetkleppert | 25-10-11 | 13:54

@NoMinister | 25-10-11 | 13:33
Helemaal mee eens. Vooral met de laatste 2 zinnen!

La Vie En Rose | 25-10-11 | 13:53

Inderdaad afsplitsen eenmanspartij eventueel samen met buttplugmaatje "partij idiootloog"Bosma en het stokje overgeven aan democraat Brinkman die er wel wat van weet te maken i.p.v. zo'n naïef dom gedoogpartijtje die de elites in leven houdt en onze stemmen aan dat onuitroeibare virus dat VVD heet uitlevert omdat Greet Cohen graag plaagt die hij overigens zelf in het kwadraat is, Greet onze theedrinker Fop-kabinet.

vrijheid-van-spreken | 25-10-11 | 13:53

@ Che_cuevara | 25-10-11 | 13:50
Beetje uitdaging ben ik wel aan toe zo stilaan, die consultancyshit begin ik wat beu te worden, op dagen.

Pa Cartwright | 25-10-11 | 13:52

@Pa Cartwright | 25-10-11 | 13:47
Daar ga je dan een harde dobber aan hebben.

Che_cuevara | 25-10-11 | 13:50

Het heeft nog lang geduurd voordat het kaartenhuis instortte.

propper1000 | 25-10-11 | 13:50

-weggejorist-

JohnyQuit | 25-10-11 | 13:49

@ papegaaienflats | 25-10-11 | 13:40

Da's muggeziften, je begrijpt best wat ik bedoel. Het gaat hier over de kwaliteit van de vertegenwoordigers, en niet over de naam van het bestuurlijke stoeltje waar ze op zitten. En zoals je zelf toegeeft, er zijn wel PVV gemeenteraadsleden. www.pvvdenhaag.nl/index.php/gemeentera...

@ poker | 25-10-11 | 13:40

Mijn nederige excuses voor het toegeven dat ik niet op de PVV stem. Ik begrijp zelf ook niet hoe ik zo dom kan zijn. De leeftijd, denk ik.

Traxor | 25-10-11 | 13:49

Iedere ondernemer is gewend excuses te maken voor de daden van zijn personeel. Hoort erbij.

Freddie Stobart | 25-10-11 | 13:49

Die foto van die kerel zegt al genoeg... Bij binnenkomst had Wilders hem al de wacht aan moeten zeggen. Aan sommige mensen kun je gewoon zien dat het niets dan ellende zal gaan opleveren. De bezem erdoor en werven binnen kringen die aantoonbaar over fatsoen en enige ratio beschikken.

Davidson | 25-10-11 | 13:49

@Koud flesje Alfa | 25-10-11 | 13:26
Wel goed citeren hè? Hij zei er nog iets bij:
"En nu maar hopen dat nieuwe regime niet nog repressiever wordt."

twitter.com/#!/geertwilderspvv/status/...

La Vie En Rose | 25-10-11 | 13:47

Hier in Amsterdam voor die PVV neerploffen, zou dat nou iets voor mij zijn?

Pa Cartwright | 25-10-11 | 13:47

@papegaaienflats | 25-10-11 | 13:40
En nog een provinciestadje

Xel | 25-10-11 | 13:46

Zou het door het te snel groeien van de partij komen dat er ondergekwalificeerde mensen op afkomen of komt het door de ondoordachte ideeën van de partij?
Vragen, vragen...

Datkanikvéélbeter! | 25-10-11 | 13:45

@NoMinister | 25-10-11 | 13:33 Ik kan niet verwijzen naar een tegel dus - met excuses - pleur ik 'm nog maar eens in zijn geheel hier neer:

Ik denk dat er aan alle kanten van en politieke spectrum genoeg mensen te vinden zijn de reageren met een beleefd "Nee, dank u" als ze gevraagd wordt of ze een politieke carrière ambiëren. En dat slechts een klein deel er wel wat voor voelt om -bijvoorbeeld- in de Tweede Kamer te gaan zitten, met alle risico's dat het maar voor een paar maanden is.

Dat zie je ook in de huidige bezetting: veel ambtenaren die een terugkeer-garantie hebben naar hun vroegere baan. Minder risico dus en daarmee een minder hoge drempel. Een onevenredig klein deel van de kamerleden komt uit het bedrijfsleven, waardoor die kamer niet echt een afspiegeling is van de Nederlandse samenleving.

Maar daarbij heeft de PVV een extra probleem: onder ambtenaren niet populair (gezien het programma, waarin staat dat er fors in dat aantal ambtenaren gesneden moet worden wel begrijpelijk) zodat er dan toch al gezocht moet worden in de 'vrije markt'.

En dan wordt het lastig: bijvoorbeeld een advocate uit Eindhoven die zich voor de PVV kandideerde, werd bij haar kantoor ontslagen. Niet geheel toevallig was haar patroon lid van GroenLinks. Zo zijn er genoeg voorbeelden te vinden, waardoor mensen zich wel even bedenken voor ze naar buiten brengen actief iets voor de PVV te willen doen.

Ik vind dat heel bedenkelijk, want daardoor ontstaat een vorm van "politieke apartheid": het leprozenkamp PVV. In een democratie kan dat in mijn ogen eigenlijk niet. Ik ben het zoals gezegd niet met veel van het programma eens, maar dat betekent niet dat die partij daarmee tot zwijgen gebracht moet worden c.q. gemarginaliseerd / gecriminaliseerd.

En daar lijkt het nu verdacht veel op, met als resultante dat je types krijgt als die dubbele baantjes-Statenleden in een topic gisteren. Ze zitten daar bij gebrek aan beter.

vraagstaart | 25-10-11 | 13:44

Rita erbij. Dan zijn de brievenbussen gauwer vol.

Normpje | 25-10-11 | 13:44

@doenormaal! | 25-10-11 | 13:28
De kans daarop wordt met de dag kleiner.

Xel | 25-10-11 | 13:44

Tja, PVV'ers..

doorstart | 25-10-11 | 13:43

Maar Geert, als je in de 2e kamer roept dat mensen knettergek zijn, af en toe weg loopt als een verongelijkte puber, mensen uit maakt voor gedoogpoedels, dan kan je toch niet anders verwachten, dat je partij genoten zich minstens net zo debiel
gedragen als jijzelf.

Bolesmales | 25-10-11 | 13:43

@ poker | 25-10-11 | 13:40
Jij bent niet écht thuis in die thematiek hè?

Pa Cartwright | 25-10-11 | 13:43

Traxor | 25-10-11 | 13:34
Ook op GS glippen er allemaal sukkels naar binnen je herkent ze aan een zwitsalbabyhoofdje.
De PVV heeft niet meegedaan (Ok als uitzondering Den Haag) aan de gemeenteraadsverkiezingen , wel aan de provinciale.

papegaaienflats | 25-10-11 | 13:40

@ Traxor | 25-10-11 | 13:34

Nee blijf jij lekker op de VVD, CDA, PVDA, D66 of Groenlinks stemmen. Dan verdwijnt er nog meer TAXPOET naar Zuid-Europa wat we nooit meer terug gaan zien! Chapeau jonguh!

poker | 25-10-11 | 13:40

Het is toch goed dat misstanden, of ze nu plaatsvinden in de PVV, CDA, PvdA, whatever, onderzocht worden?

Ars Vivendi | 25-10-11 | 13:39

vetkleppert | 25-10-11 | 13:25

Dat wordt twee uur zitten!

Maar dat doe je wellicht elke dag al in de file...

NoMinister | 25-10-11 | 13:38

Introspectie is de fanbois trouwens ook behoorlijk vreemd.

Biff Eagleburger | 25-10-11 | 13:38

@Dhr. Z. Wijn | 25-10-11 | 13:37
Ja, dan wisten we alles van tevoren.

Che_cuevara | 25-10-11 | 13:38

Geert is zelf Kudt

Charles Swietert | 25-10-11 | 13:38

Had rasta rostelli maar een partij.

Dhr. Z. Wijn | 25-10-11 | 13:37

Wat heeft onze Marokko Peters hier mee te maken?

VoorZetsel | 25-10-11 | 13:36

@Art Vandelay Ultor | 25-10-11 | 13:32
Je hebt gelijk, maar dit is niet de eerste keer.
Dit is al bij zowat alle partijen gebeurt. Waarom er nu zoveel ophef over gemaakt moet worden, tja PVV zullen we maar denken.

Che_cuevara | 25-10-11 | 13:35

En al die rebelse islamieten zitten ook behoorlijk dwars. Dadelijk zijn ze nog Roomscher dan de paus...

klabanus ten Haave | 25-10-11 | 13:35

De PVV is niet mijn partij maar ik kan Wilders niet kwalijk nemen dat er rotte appels in het mandje zitten. De PVV had halsoverkop een hele berg kamerleden en gemeenteraadsleden nodig. Dan glippen er natuurlijk ook sukkels naarbinnen. Maar het is wel zaak dat hij die figuren zo snel mogelijk uit z'n partij gooit, want het geeft de PVV natuurlijk een erg slechte naam. Als hij dit soort eikels goed gaat praten, dan is het pas echt slecht.

Traxor | 25-10-11 | 13:34

Ben geen fan van PVV, maar als een partij zo snel groeit komen er natuurlijk veel opportunisten op af...

Ars Vivendi | 25-10-11 | 13:33

De PVV-er heeft geen belangenverstrengelde club die haar stabiliteit uit gebrek aan bewegingsruimte haalt.

Het zijn meestal mensen die niet zoveel te verliezen hebben, met name omdat de kans om veel te verliezen gigantisch is. Sociale uitsluiting, geen enkel baantje uit het ons-kent-ons-circuit, bedrijven die het risico niet in huis halen en overheden die je haten. Kortom: na de PVV rest werkloosheid. Dit alles nog afgezien van bot en grof geweld.

Gelukkig zijn er mensen die die risico's kunnen en willen nemen, maar dat zijn zeker geen mensen die al verstrengeld zitten in allerlei belangen.

Mensen die vrij zijn, redelijk vrij zijn, hebben nou eenmaal de neiging eerder een eigen weg te gaan en eerder fouten te maken, en dan met name fouten die openbaar worden. Want er is niemand die er belang bij heeft je te beschermen.

Nu is de PVV veel groter geworden, dus kun je dit verwachten.

Het is me een raadsel wat hier zo erg aan is en een raadsel wat GW met de goedbedoelde adviezen zou moeten. Humor is het niet, daar is de hele ontstaansreden van de PVV te bedreigend en triest voor.

Quid moest gewoon een stukkie inleveren en na veel persen kwam deze keutel.

Een weinig niet leuk

NoMinister | 25-10-11 | 13:33

You need scum to support scum... Voor de rest niets meer dan lof voor onze pitbull in Den Haag!

Rikketiktik | 25-10-11 | 13:33

Een persoonlijk (vrij) mandaat is onzin wanneer je veel eerder op een fractie(lijst) stemt, dan op een volksvertegenwoordiger zelf.

Belachelijk dus, dat deze drie gelukszoekers hun zetel kunnen behouden en zo een paar jaar lang van inkomsten zijn gegarandeerd. Hun affiniteit met de PVV mag gerust in twijfel worden getrokken.

Alleen mensen die genoeg stemmen hebben behaald voor een eigen zetel zouden een vrij mandaat moeten krijgen. Overigens kan dit ook niet zomaar gelden voor lijsttrekkers, daar zij slechts zoveel stemmen krijgen omdat ze op één staan van de lijst.

Art Vandelay Ultor | 25-10-11 | 13:32

Tja, dat er zoveel poep opgegraven wordt over de PVV en zo weinig over de andere partijen kan natuurlijk ook gewoon liggen aan de linkse media die het niet kan hebben dat dit kabinet er is. Als je goed zoekt vind je over iedereen wel iets wat niet door de beugel kan, Je komt echt niet zomaar in het pluche terecht...

Danny M NL | 25-10-11 | 13:32

Wat dacht u van de een vooropgezet plan van de 'oude' politiek om de PVV van binnenuit kapot te maken. Immers, de strategie van het stelselmatig wegzetten van de PVV als een on-democratische, haatzaaiende, racistische partij is niet gelukt. De PVV blijft het in de peilingen immers goed doen. Plan B?

poker | 25-10-11 | 13:32

Ach, Geert komt er wel.
Heeft ergere dingen doorstaan.

Che_cuevara | 25-10-11 | 13:32

Die dunne poep is gewoon het gevolg van overmatige goulashconsumptie. Weet iedereen.

Pa Cartwright | 25-10-11 | 13:29

Dat krijg je met een samenleving/samenwerking. Rotte appels heb je overal.

Itastijl | 25-10-11 | 13:29

@vraagstaart | 25-10-11 | 13:27 ik deel je vreugde.

Koud flesje Alfa | 25-10-11 | 13:29

@da wizard ja hoor, jij dacht dat als greet er niet was, de vvd er nu 24 meer had?

Larevenge | 25-10-11 | 13:28

Het zou inderdaad wel eens tijd worden dat sterke persoonlijkheden met visie en daadkracht meer onderdeel zouden gaan uitmaken van de PVV. De tijd is er wel rijp voor dat mensen hun naam aan die partij durven te verbinden.

doenormaal! | 25-10-11 | 13:28

Geert is een mol van de PvdA! Oh wacht.
/knuppel+hok

Biff Eagleburger | 25-10-11 | 13:27

Stel je niet aan. Hoe groter de ploeg, des te meer incidenten. Live with it.

*blij is dat-ie geen personeel meer heeft*

vraagstaart | 25-10-11 | 13:27

En de nieuwswaarde van dit al is... wat eigenlijk ?

Gier | 25-10-11 | 13:26

ach, de PvdA bestaat ook nog steeds

tsjajaja | 25-10-11 | 13:26

Ze flikken GW wat hij de VVD flikte.
Net goed voor die zetel steler...

da wizard | 25-10-11 | 13:26

Greet heeft ze allemaal niet meer op een rijtje. Hij was blij dat Kadaffi niet meer is, wat de weg vrijmaakt voor de door hem zo gehate sharia. Misschien moet ie zich afsplitsen van zichzelf?

Koud flesje Alfa | 25-10-11 | 13:26

Wie denk je dat je bent? Anil Ramdas?

vetkleppert | 25-10-11 | 13:25

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken