Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

LOL'en met de Free Record Shop

534frs.jpg Kent u de Free Record Shop? Nee. Logisch. Dat is een toko die oudmediale geluidsdragers (zogenaamde "CD's") enzo verkoopt voor teveel geld, terwijl het ook gratis op internet staat. Maar vroeger, voor het internet, waren ze heel groot. Vraag maar aan opa en oma. Als je tegenwoordig een mailtje stuurt naar Free Record Shop met de mededeling dat er het een en ander aan crap in je ICT-systemen zit, krijg je van de Free Record Shop "helpdesk" een klantvriendelijk mailtje terug. Mooi werk Free Record Shop! De internetgeneratie gaat op deze manier ontzettend van jullie houden. #toedelidokieklandizie #doeiomzet

Reaguursels

Inloggen

Emails geheel volgens de bedrijfsfilosofie van Free Record Shop : "Wees net zo bot als je baas."

Rubbere Robbie | 11-10-11 | 13:15

Ik ben simpelweg voor deze prijzen bij release :

Audio-single (max € 0,89 per nummer, totaal max. € 10)
Audio-CD € 10
Muziek-DVD € 12,50
Film-DVD € 15
Film (Blu-Ray) € 17,50
Games (ongeacht het platform) € 30

Ben er zeker van dat er dan véél meer verkocht gaat worden. Vooral bij games waar gamestudio's een beetje hun franchise zitten te copy-pasten en vervolgens deel 2 weer voor de volle mep proberen te verkopen. Aan al die waanzin moet een eind komen.

Titan T. Fox | 10-10-11 | 14:55

Mooi commentaar van de Free Record Shop. Stelletje zeikerts met onzinnige en arrogante vragen die andermans tijd verdoen.

segfault | 10-10-11 | 14:11

Ik heb een stelling dat men in het bedrijfsleven kan zien aan de jongste bediende wat de mentaliteit van de directeur is. Daaruit kan ik opmaken dat Hans van Breukhoven alles niet zo goed voor elkaar heeft. Lees de Privé maar! De door zijn ex-aanstaande schoonzoon en zijn ex-geadopteerde dochter leeggehaalde kluis, de gigantische hoeveelheid sieraden, juwelen, horloges en andere kitsch! Als Hans van Breukhoven een betere relatie met zijn geadopteerde dochter had gehad dan zou deze haar pleegvader nooit voor 50 ruggen hebben getold. Als Hans van Breukhoven een betere relatie met zijn personeel had gehad dan zou dat personeel er van doordrongen zijn dat de klant het geld moet binnen brengen. Dat de klant daarom voorop komt te staan. Kennelijk behandelt Hans van Breukhoven zijn personeel net zo als zijn geadopteerde dochter. Vul zelf maar in hoe dat zal zijn. Als het personeel de klanten wegjaagt en de geadopteerde dochter haar pleegvader een poot uitdraait dan is er iets mis. Er is maar één schuldige aan te wijzen en dat is de uiteindelijke verantwoordelijke persoon, en dan is Hans van Breukhoven! Hij moet alle managers inspireren, hij had de waarschijnlijk talloze directeuren bij de FRS moeten leiden. Maar kennelijk gaat hem dat net zo slecht af als het opvoeden van zijn kinderen.

vanhetgoor | 10-10-11 | 13:00

Het enige wat ik heruit kan opmaken is dat Danny zielig en alleen is en graag aandacht wil. Triest figuur.

Benzodine | 10-10-11 | 12:41

Het probleem van internet is dat elke mongool die ergens iets doet dit ook weer lekker op internet kan zetten met het berichtje "ooohhhh wat word ik nu weer geschoffeerd!!!111ONEONE".

Terwijl ieder welkdenkend mens ziet "die mongool is terecht geschoffeerd". De eerste reactie van FRS is volkomen correct, en dan nog gewoon blijven zuigen van "jullie zijn phishers, jullie zijn nep". Terwijl gewoon uit te zoeken is dat Briltil een normale Nederlandse plaats is, dat frs-support.nl een volstrekt legitiem domein is.
Maar nee, de zelfverklaarde alwetende bloggers gaan met gestrekt been in, verklaren de oorlog en kunnen het zelfs niet verkroppen dat ze het bij het foute eind hebben.

Wat een mongool, die Jaap Blom (niet die uit Briltil). En die Oosterveer snapt er verder ook niks van. FRS 1 - Oosterveer 0.

Barry Hay | 10-10-11 | 12:13

Dit moet haast een reactie zijn van zo'n ICTer, arrogante mensen zijn dat binnen de bedrijven (waar je ook komt). Ik zeg hacken die zooi!

bandit | 10-10-11 | 10:04

Wees altijd beleeft tegen een klant ook als hij geen klant is?

E Rectus Magnificus | 10-10-11 | 10:02

Wie goede muziek wil horen die niet te downloaden is, kan natuurlijk altijd een professional als mij inhuren.
Bakito | 09-10-11 | 14:26 | + -13 -
Hahahahaha

Jupiter_112 | 10-10-11 | 09:37

Muziekwinkel... muziek-winkel... nee sorry er gaat geen belletje rinkelen.

Jupiter_112 | 10-10-11 | 09:33

Hans moet maar eerst eens uit de kast komen.
Zou het maar snel doen, voordat die tent niet meer bestaat,

Kamervraag | 10-10-11 | 09:15

Dit is wel je reinste uitlokking. En dan verbolgen doen over de reactie.

Anthony Lulring | 10-10-11 | 01:17

sparkler_dynamo | 09-10-11 | 17:14 |

Het is dienaren van de wet of dienders

Simon Says | 09-10-11 | 23:23

Was laatst bij de V&D, zag daar Call of Duty : Black Ops in het rek staan (1 jaar oud-) voor € 59,95, bij Bart Smit ook. En nog steeds debielen die er dat voor betalen. Waarmee ik maar wil aantonen hoe je wordt opgelicht in dergelijke winkelketens. MediaMarkt is nét zo erg (€ 59,99)

Het kan dus zomaar € 20 voordeliger (gratis verzending) : www.castlegames.nl/shop/5956/playstat...

Met dergelijke prijzen is het toch begrijpelijk dat mensen massaal illegaal gaan downloaden ?

Met muziek en films is het precies hetzelfde. Consumenten zo lang mogelijk uitmelken en dan gaan lopen janken als dit piraterij tot gevolg heeft.

Titan T. Fox | 09-10-11 | 22:37

Ken die winkel niet eens, moet je nagaan! Oh wacht even, toch wel, met die ongeïnteresseerde gasten achter de balie die je met een chagrijnige kop aan zitten te kijken.

fritsspits | 09-10-11 | 22:31

Wat verwacht je dan vanuit Almere.
tda.nl/over-tda/referenties

(frs-support.nl is van Telecom Direct Almere)

Cyranox | 09-10-11 | 22:27

De free record Shop!? Wie doet daar nou zijn boodschappen?
De laatste keer dat ik daar kwam was om mijn Star Trek™ Voyager verzameling aan te vullen, en helaas hadden ze bepaalde delen niet meer. Eerst word ik het bos in gestuurd van het internet door de wel bekende incompetente klantenafzeiker van 18+, maar dat wil ik niet, doe jij het nou effe .. he toe nou ... kom ik te spreken met een jongedame die niet hoefde te worden gePhotoshopt wegens urn! Dû! Argn! en wegens uit de handlopende gespreken over Photoshop CS™ zelf werd ik zo ongeveer de winkel uitgebonjourd wegens sluitingstijd ... Urgn! Waar had ik het over.
Flut record shop.
In die goeie ouwe tijd al goed voor prut met persingen van C & D kwaliteit ( dat wil zeggen voor onze wat jongere kijkers, platen die van afgeragde matrijzen afkwamen die klonken alsof ze al grijs waren gedraaid voor je ze überhaupt had gespeeld, maar niet erg, want je platenspeler was toch al crap als je platen kocht bij de Flee Record Shop. Het is waar mijn zus d'r platen kocht wegens goede kwaliteit).
Donc.
Het is een kutwinkel met dito motto (raadpleeg Dilbert hierbij) en dito producten. Dat de email ook dito is past in het asortiment, en is dus correct. Het enige wat te betreuren is is dat het bestaat, en dat ze geld verwoesten. Maar dat is niet zo erg, want je had toch al geen onderschijdingsvermogen. Het is wel weer jammer dat anderen voor jouw faillisement mogen opdraaien omdat je niet met geld kunt omgaan, waarmee de cirkel, de lp, de cd, het butget (bijna) rond is.
En omdat de wereld nu eenmaal graag bedrogen wil worden, draaien we gewoon alles door.
Because in a hundred years ... Everything Will Be Irrelevant!
(Yeah Baby, Yeah!)

A.Th. | 09-10-11 | 22:21

Bestel eens wat bij de webshop van FRS en wacht hoe lang het duurt.

Fruitvliegje | 09-10-11 | 22:14

Free record shop ??? Oja ik gebruik die site om af en toe te kijken wat de nieuwe album en dvd releases zijn. En dan ga ik die op piratebay downloaden.

The Russian | 09-10-11 | 21:28

Dertig plussers en hun email-en-twitter sores. Lekker boeiuh

Natte | 09-10-11 | 20:08

Het antwoordmailtje van de FRS lijkt een beetje op de gemiddelde reaguurdersreactie hier op Geenstijl. Beetje vreemde reactie voor een officiele service desk van een bedrijf.

Remy Martin Louis 13 | 09-10-11 | 19:28

*Iets over splinter en balk mompelt en op volgend onderwerp klikt*

Hoen | 09-10-11 | 19:03

dan-b | 09-10-11 | 16:09

Tsja, het is allemaal een beetje ellendig. Vrolijk wordt je allerminst van die bijdehante toon maar dat elke IT-nerd verwacht in zijn taal te woord te worden gestaan is een beetje bizar. Meer zie ik er niet in. Eerlijk gezegd.

Hopelijk ben je maatschappelijk de callcenters voorbij ;-).

NoMinister | 09-10-11 | 18:34

Ven1V1d1V1c1 | 09-10-11 | 17:56 | + 0 -
Ik gun niemand de ondergang.

Ik heb hem gewoon (zijn zaken) altijd overgeslagen, om te voorkomen dat ik een cent zou steken in de Bierecoesque verherbouwing van zijn vrouw.

Rammstein | 09-10-11 | 18:14

Die Breukhoven heeft met zijn formule jarenlang zoveel leuke gespecialiseerde platenzaakjes (middenstandsfamilies) de nek omgedraaid.

Als hij nu verolgens een 'one trick pony' blijkt te zijn verdient hij niet beter dan zijn bedrijf te overleven.

Ven1V1d1V1c1 | 09-10-11 | 17:56

Rammsteiner ron | 09-10-11 | 14:24 | + 22 -
.... what the hell ..... ?

Rammstein | 09-10-11 | 17:51

@Teun van het Tuinpad | 09-10-11 | 14:27
Free as in free speech not free beer.

JoranVanderdood | 09-10-11 | 17:49

Heb ze al eens 2 keer gemaild met vragen. Nooit antwoord gehad. Misschien maar beter ook.

Phixion | 09-10-11 | 17:38

Het online "bedrijf" Spotnet levert je bestelling razendsnel (direct) af, rechtstreeks op je computer.

Bassman-T | 09-10-11 | 17:21

Wat naar voor je knul!
Wat zal jij een rot weekend hebben gehad.

Ik denk dat wanneer Hans B. dit leest jij alsnog je cadeaucard mag komen ophalen in de dichtstbijzijnde shop!

* zucht.... de verhuftering *

KeurMeester | 09-10-11 | 17:19

Rammsteiner ron | 09-10-11 | 14:24

Helemaal met je eens,.... ik vind het allemaal een beetje zielig, slachtoffer rol achtig gedrag dit van meneer Oosterveer ("Oh,oh,oh wat ben ik slecht behandeld, laat ik dat 's bij Geen Stijl melden"). Neemt niet weg dat de FRS klantenservice wel beleefd moet blijven maar het is beslist niet de eerste keer dat winkel- of restaurant-personeel en zelfs dienders van de wet iemand onheus bejegenen.

Begrijp overigens niet waarom Danny al die moeite doet om te achterhalen of dit een phishing mailtje is,... WHO CARES? Je bent geen lid van de Free Record Shop en er is jou ook geen geld afhandig gemaakt. Als ik al het flauwste vermoeden heb dat een mailtje verdacht is,..... weg ermee, prullenbak of beter nog shift permanent delete.

Voor niets gaat de zon op en alleen betalende klanten zijn Koning (klanten die niet betalen zijn of wanbetalers of simpelweg geen klant) ergo klagende "NIET" klanten zijn zeurpieten met kennelijk weinig om handen.

sparkler_dynamo | 09-10-11 | 17:14

Zelfs in de tijd dat ik nog vaak muziek op schijf/vinyl kocht, maakte ik een grote boog om FRS heen: Bakken vol mainstream bagger en tokkietroep, waar echt geen doorkomen aan was. Voor de echte shit moest je ook toen al naar een échte platenzaak. Nu koop ik muziekschijven alleen nog op festivals, optredens en bij de gespecialiseerde webshop...

Aktivist | 09-10-11 | 16:50

Thumbs up GS. Alles plunderen daar, das pas free.

Neut | 09-10-11 | 16:44

Weet je wat pas klantonvriendelijk is?
Het ontbreken van een cookiesync op PowNed.

kapotte_stofzuiger | 09-10-11 | 16:39

Geenstijl cultuurbarbaren. Een cd noemen jullie oude media? Popklassiekers en het echte werk uit de jaren '60, '70 en '80 beluister je natuurlijk op vynil en pick up. Elpeehoezen zijn natuurlijk kunstwerken op zich.

www.youtube.com/watch?v=qfNYSfjSqBI

strikdewepstroper01 | 09-10-11 | 16:39

+1 voor FRS

jessman | 09-10-11 | 16:38

Zo, morgen zijn er weer twee met een bijstanduitkering, want ze hebben zich even onvakkundig gediskwalificeerd voor de WW.

Ulle Ruttelflut | 09-10-11 | 16:38

Wat een l*l-verhaal van een HBO-ert met weblog. Ga lekker in Griekenland marketeren.

kapotte_stofzuiger | 09-10-11 | 16:38

@Bart_Bart | 09-10-11 | 16:34
Buckler was alleen Joep die het kapoedt gemaakt heeft.
(Dacht ik)
En FRS gaat niet kapot voordat Breuk het weer verkocht heeft.

dan-b | 09-10-11 | 16:38

"Free Record Shop", goeie naam voor een usenet provider.

naamnick | 09-10-11 | 16:35

@FredFlinstone | 09-10-11 | 16:24 |
Het maakt wel een heel klein beetje uit of men positief of negatief over je praat. Over Buckler-bier praatte men toentertijd immers ook veel.

Anywayz, ik denk ook dat het weinig uitmaakt voor het zinkende schip dat FRS heet. Hoewel mensen die games, films en muziek kopen relatief vaker hoger opgeleid zijn en ook deels binnen de doelgroep van GS lezers vallen.

Bart_Bart | 09-10-11 | 16:34

Van sociale media naar asociale media .

Eurotokkie | 09-10-11 | 16:24

@ Bart_Bart | 16:13 | Ja, ook allemaal positieve Word of Mouth. Onbetaalbaar.
----
Negatieve of Positieve Reclame!?;
Het is en blijft gratisenvoornix 'Reclame' en (belangrijker) Men Praat over je Product / Bedrijf etc!
----
(Ik denk trouwens niet dat ze bij FRS er een nacht minder om wakker liggen; dit gemiereneuq in-de-marge)

FredFlinstone | 09-10-11 | 16:24

Toch, Breuk heeft het beter gedaan dan velen van ons.
Oprichten, verkopen, terug kopen en cashen.

dan-b | 09-10-11 | 16:23

Top site, als je naar "http://kutapachewerktniet.frs-support.nl/" gaat krijg je "Apache is functioning normally",

doen ze goed :)

DeRick | 09-10-11 | 16:20

Als ik me zou moeten druk maken over dingen die fout gaan bij de diverse klantenservice afdelingen, houd ik geen sociaal leven over.
Oh wacht, Danny heeft geen sociaal leven IRL, maar houdt zich bezig met de sociale media en leeft daar zijn leven.

BP Richfield | 09-10-11 | 16:18

@jojo |09-10-11| 16:12
Dat volk IS een mop,zwitsal.
2X gepost door parkinson of gewoon effe wennen?

R.B.Scott | 09-10-11 | 16:16

@jojo1956 | 09-10-11 | 16:12
Ach breuk zegt al genoeg.

dan-b | 09-10-11 | 16:15

@FredFlinstone | 09-10-11 | 16:10 |
Ja, ook allemaal positieve Word of Mouth. Onbetaalbaar.

Bart_Bart | 09-10-11 | 16:13

Een concept op sterven na dood. Jarenlang uitgeknepen en nu niet langer houdbaar. Er zullen straks wel weer mensen gaan huilen omdat ze ontslagen worden? Want je ziet het totaal niet aankomen dat dit soort winkels geen toekomst meer heeft natuurlijk.

Daff | 09-10-11 | 16:12

Zijn er nog nieuwe anekdotes of moppen over de Breukhovens?

jojo1956 | 09-10-11 | 16:12

-weggejorist-

jojo1956 | 09-10-11 | 16:12

Dat is echt helemaal geen stijl van die FRS !

Goldway | 09-10-11 | 16:12

Goh, lekker goedkoop voor FRS: Een Compleet/Excusieve GS-item (incl.158+counting reaguursels)!

FredFlinstone | 09-10-11 | 16:10

@irma zonderboezem | 09-10-11 | 16:04
Dank ;) En lezen is vanzelfsprekend geen verplichting ;)

doenormaal! | 09-10-11 | 16:09

@En dan gaan mensen dit soort dingen doen. Niet handig, maar de mail erheen was ook niet handig.

NoMinister | 09-10-11 | 16:05
Een mail nergens heen is handig. Wordt toch niet behandeld.
En dan te bedenken dat ik daar nog een weekend-baantje had. *schaam*

dan-b | 09-10-11 | 16:09

-weggejorist-

jojo1956 | 09-10-11 | 16:09

Aan de manieren van die Milan te zien zal zijn HBO (moet hbo zijn trouwens) wel InHolland zijn geweest, want geen enkel fatsoenlijk instituut voor TOEGEPAST WETENSCHAPPELIJK ONDERWIJS (!!) levert zo'n droeftoeter af. Mijn god zeg......

Niet om weer een discussie hbo vs wo te starten hoor, want veel van die mensen bij Call Centers van bijv. goede doelen zijn zowel hbo'ers als wo'ers.

Mister13 | 09-10-11 | 16:08

Oh My God!!! Will the sun ever rise again!?!??

gozahtje | 09-10-11 | 16:06

Nou, het verbaast mij niets. Ik zou ook beter - die Oosterveer zijnde - een beetje rekening houden met waar je mail terecht komt. En bij de klantenservice zijn ze bijdehand, maar ze kunnen er natuurlijk ook helemaal niks mee.

En dan gaan mensen dit soort dingen doen. Niet handig, maar de mail erheen was ook niet handig.

NoMinister | 09-10-11 | 16:05

doenormaal! | 09-10-11 | 16:00 |
Je tegel is mij net iets te lang om te lezen maar een +1 voor de genomen moeite!

irma zonderboezem | 09-10-11 | 16:04

OK, dus Jaap Bloem kan niet schrijven en Danny Oosterveer heeft een Web design imperium opgebouwd op de Jacob Cremerstraat 26 in Arnhem.
Oh ja, en bij de FRS werken alleen maar lullen.
Next!

De Veerboot | 09-10-11 | 16:03

Tim Grimbek

Bedankt Tim, dit is een echt goede posting! Plus 100!

jojo1956 | 09-10-11 | 16:02

Moet mij wel even van het hart dat die Danny Oosterveer wel een erg mediageil marketingnarcistje is dat met dit zeer oninteressante verhaal helaas zelfs nog de aandacht op zichzelf heeft weten te vestigen ook...

Beroerde klantenservice is de norm hier in Nederland Danny Oosterveer. Ga nou niet net doen alsof je dat nog niet wist. Duh.

Ik kan je twee voorbeelden geven uit mijn eigen praktijk die dit gevalletje qua ernst vele malen overschrieden. Het betreft UPC die weigert de klant de mogelijkheid te bieden om juridische correspondentie met hen te voeren aangezien ze niet per per e-mail bereikbaar willen zijn en hun webformulier geen bewijs levert van hetgeen je als klant schriftelijk aan UPC communiceert. Bovendien splitste UPC mij een abonnement in de maag waar ik nooit om had gevraagd nadat ik een aanbieding had gekregen om als trouwe klant een gratis upgrade te krijgen waarvan ik gebruik heb gemaakt. Zij hebben deze fout (het ongevraagd wijzigen van mijn abonnement) toegegeven maar ik vraag me af hoeveel mensen hetzelfde is overkomen, die nu 5 euro p.m. betalen voor een abonnement waar ze nooit om hebben gevraagd... Zeer dubieuze gang van zaken.

Het tweede erbarmelijke geval is Wehkamp die het presteerde om een retour gezonden artikel in rekening te brengen ondanks meerder e-mails hierover. Een printscreen maken van het scherm waarin wordt weergegeven dat je het artikel bij het postagentschap retour hebt verzonden is zinloos omdat er geen artikelnummer of bestelnummer wordt gespecificeerd. Geen enkel bewijs dus, behalve een heel erg vaag (juridisch veel te vaag) formuliertje dat je van het postagentschap ontvangt als "bewijs" van retourzending. Normaliter moet een retour gezonden artikel binnen twee weken zijn verwerkt. In mijn geval gaf Wehkamp aan het artikel niet retour te hebben ontvangen en dus moest ik maar voor de kosten opdraaien vonden ze... (bedrag van meer dan 500 euro). Omdat ik in de hoogste boom ben geklommen bij zowel UPC als Wehkamp heb ik van UPC een direct e-mail adres gekregen (voorkeursbehandeling) en een bos bloemen in de hoop dat ik mijn mond verder zou houden. Ze zouden me nog een schriftelijk antwoord sturen op mijn klacht m.b.t. het weigeren van UPC om per e-mail bereikbaar te zijn voor een aantoonbare correspondentie. Dit hebben ze, drie maal raden, natuurlijk nooit gedaan. Bewijs van beide kwesties is schriftelijk aanwezig.

doenormaal! | 09-10-11 | 16:00

www.binsearch.info vs frs
- makkelijker te vinden als bij frs
- kwaliteit ligt hoger als bij frs
- meer aanbod als bij frs
- een redelijke prijs tegenover de hoofdprijs betalen bij frs
- sneller als dat het bij frs in de winkels ligt

gek hè dat frs op het randje van faillissement hangt

Tim Grimbek | 09-10-11 | 15:59

Next please.

jojo1956 | 09-10-11 | 15:59

Doorlopen, niks aan de hand. Next topic!

PockyMaster | 09-10-11 | 15:56

Zulke bedrijven snappen niet dat klanten hun bestaansrecht zijn.

Boyo | 09-10-11 | 15:55

Freerecordshop......... is dat niet een heel moeilijk woord uit het Archaïsch Woordenboeck?

Prins Fontainebleau | 09-10-11 | 15:55

Er is iemand die dit item leest en denkt:
Fuuuuuuuck!

#hashtag | 09-10-11 | 15:54

Volgens mij zitten Danny en z'n maatjes hier zwaar te minnen. Als FRS nou even komt plussen, of beter nog, Danny's hele emailtje even op het net gooit, staat de zaak weer een beetje recht.

Traxor | 09-10-11 | 15:54

-weggejorist-

jojo1956 | 09-10-11 | 15:51

Ja, maar het is Free zoals in free speech, niet zoals in free beer.

#hashtag | 09-10-11 | 15:51

@ R.B.Scott | 09-10-11 | 15:35

Gatverdammme!
*het zich voorstellen doet*

Traxor | 09-10-11 | 15:48

Pleurt toch op met al die geluidsdragers, zelf muziek maken is vele malen leuker.

Groet,
Zanger Rinus.

Jackanders | 09-10-11 | 15:47

"Ik heb ook genoeg beveiligingslekken bij verschillende sites en organisaties, er wordt niet hartelijk op gereageert"

Dat komt door de manier waarop je het doet. Als je op een nette normale manier een bedrijf benadert en er blijk van geeft verstand van de materie te hebben, wordt er doorgaans, niet altijd, adequaat gereageerd.

En, lieve reaguurdertjes, een bedrijf op een lek wijzen, doe je niet door een mailtje te sturen met "OMF fucking n00bs jullie site is lek omdat ik scriptkiddie er iets in meen gevonden te hebben, stelletje losers!".

zik | 09-10-11 | 15:46

+1 FRS, de toon van het allereerste mailtje was al verkeerd. -1 Jaapie

swift0321 | 09-10-11 | 15:40

Ik heb ook genoeg beveiligingslekken bij verschillende sites en organisaties, er wordt niet hartelijk op gereageert, toch lach ik altijd wel als ik dan lees dat zulke sites slachtoffer zijn geworden van hacks en cracks.

MasthaX | 09-10-11 | 15:36

@zovoklets 15:21
Jazeker,dat was de favoriete reep van mijn tandarts,maar hij at ze zelf nooit.Gék hè..?
In de Haagse Boekhorststraat verkocht een snackbar de "Connie" of "het Zulvertje".
Dat was een ham/kaas-tosti met ketchup die opgediend werd met een zijkant geopend.
Need I say more?

R.B.Scott | 09-10-11 | 15:35

Tja, zo ken ik de Free Record Shop helaas ook. Ook ik ben wel eens afgebekt in een filiaal van hun. Ik had een cd'tje geluisterd (ja, het is al even geleden) en daarna nog 2. Vraagt die snol achter de balie of ik onderhand een keuze wil maken of anders wil gaan. Sindsdien koop ik niks meer bij die aso's. Bij echte platenzaken kon je met een hele stapel cd's aan komen lopen en daar lekker een uur gaan zitten om te luisteren maar daar waren ze bij Breukhoven en consorten niet van gediend.

conservo | 09-10-11 | 15:32

Hmm [email protected] is het adres wat ze altijd gebruiken.. Dus niets mis mee.. Vaag verhaal.

Smokum | 09-10-11 | 15:29

Bart_Bart | 09-10-11 | 15:23
Geen uitmuntende resultaten inderdaad.

Teun van het Tuinpad | 09-10-11 | 15:29

@zovoklets | 09-10-11 | 15:25 |
Ja. Voordat het failliet gaat zal hij nog wel proberen zo veel mogelijk waarde uit FRS te halen en te laten 'verdwijnen'. Als hij slim is tenminste.

Misschien denkt hij ook wel, who cares, ik heb toch al genoeg. Het zal mijn tijd wel duren.

Bart_Bart | 09-10-11 | 15:29

Bart_Bart | 09-10-11 | 15:23 |

Dat ligt eran. Wanneer Hans al het onroerend goed in een apart bv'tje heeft en dure huur rekent aan de FRS vult hij prima zijn zakken.

zovoklets | 09-10-11 | 15:25

zovoklets | 09-10-11 | 15:21
Die was sowieso veel lekkerder dan een Twix.

Teun van het Tuinpad | 09-10-11 | 15:23

@Teun van het Tuinpad | 09-10-11 | 15:16 |
Nou zeg, laat die FRS. Ze hebben prachtige cijfers. O nee.

Ze wisten een winst te boeken van 2.2 miljoen euro. Over een omzet van 296 miljoen euro. Dat is dus eigenlijk geen winst.

Bart_Bart | 09-10-11 | 15:23

R.B.Scott | 09-10-11 | 15:16 |
Snickers? Weet jij wat een Raider is/was?

zovoklets | 09-10-11 | 15:21

@ Rammsteiner ron | 09-10-11 | 14:24

Precies, ik wil ook Danny's email wel even compleet zien. Wedden dat de term "verdachte crap" daarin voorkomt? Beetje te makkelijk, dit eenzijdige verhaaltje.

Traxor | 09-10-11 | 15:19

Nu wil ik de gestuurde mail eigenlijk even bekijken om te zien of de reactie terecht is of niet

derBarry | 09-10-11 | 15:18

Bart_Bart | 09-10-11 | 14:55 | + 0 -

Connie, gewoon omdat het kan.

IdiotSavant | 09-10-11 | 15:17

@Sliptong | 09-10-11 | 15:11 |
Dat is toevallig, ik had hetzelfde. Ik werd alleen doorgelinkt naar een vacature voor de PvdA.

Bart_Bart | 09-10-11 | 15:17

Maar goed, ik heb even zitten kijken naar de uurlonen bij FRS en ja, de mensen werken daar bijna voor Free.

Teun van het Tuinpad | 09-10-11 | 15:16

@Teun van het Tuinpad 14:40
Bestonden er in die tijd al Snickers?
Ik zat meer te denken aan een oud geeltje + 2 Bazooka's om er een klein kwartiertje op te mogen.
#... traan wegpinkend aan mopjes van Bazooka-Joe denken doet..#

R.B.Scott | 09-10-11 | 15:16

@Che_cuevara | 09-10-11 | 14:42
http://www.youtube.com/watch?v=gudJgbvBnmo

Bakito | 09-10-11 | 15:16

-weggejorist-

jojo1956 | 09-10-11 | 15:15

danny moet niet zo zeuren....

Satria | 09-10-11 | 15:15

Sliptong | 09-10-11 | 15:10 | + 0 -
Mainstream meuk op nieuwsgroepen plus je moet ervoor dokken.

carramba | 09-10-11 | 15:15

-weggejorist-

jojo1956 | 09-10-11 | 15:14

@Sliptong | 09-10-11 | 15:10 |
Maar nieuwsgroepen zijn alleen niet gratis dacht ik. Maar goed, wel sneller, hoewel de 'populaire' torrents ook supersnel zijn.

Bart_Bart | 09-10-11 | 15:12

O/T: resultaat screentest politie: gezakt met vlag en wimpel. Niet geschikt als agent. Ik werd wel gelijk doorgelinkt naar een vacaturesite voor Free Record Shop om als helpdesk medewerker aan de slag te gaan.

Sliptong | 09-10-11 | 15:11

Mja, mja... maar dat leest alsof de beantwoorder van de e-mail net uit een GS-discussie stapte.

Semolina Pilchard | 09-10-11 | 15:11

@Bart_Bart | 09-10-11 | 15:07
Ik zie het nut van torrents niet in als ik alles via nieuwsgroepen kan krijgen. Downloaden moet wel leuk blijven en geen tijdrovende hobby worden.

Sliptong | 09-10-11 | 15:10

Free Record Shop is ook een slechte commerciële muziek winkel

paulvdb | 09-10-11 | 15:09

Heeft ook jaren een XSS-lek in hun zoekfunctie gezeten. Die lijkt inmiddels weg, gezien ze een geheel andere shop hebbem.

frickY | 09-10-11 | 15:09

Danny Oosterveer en de FRS helpdesk doen aan pré-vrijmibo kantoorhumor maar omdat ze niet op hetzelfde kantoor zitten begrijpen ze elkaar niet.

Wat een geneuzel.

zovoklets | 09-10-11 | 15:08

@Slip-ofthe-tong | 09-10-11 | 15:02 |
Ook weer geleerd wat een NZB bestand is. Ik ben meer van de torrents, zoals je begrijpt.

Bart_Bart | 09-10-11 | 15:07

Ik koop altijd gratis bij iTunes of the Piratebay. Uitstekende service. Voor sommige muziek moet je wel eens betalen, maar ach. Wat ik echt mooi vind om te horen speel ik zelf af, in mijn hoofd. Helemaal gratis!

Jezus_Boeddha | 09-10-11 | 15:06

Dikke pech voor meneer bijdehante snotaap. Next!

carramba | 09-10-11 | 15:06

-weggejorist-

snordi22 | 09-10-11 | 15:05

@zik | 09-10-11 | 15:02
Het downloaden van muziek en films is niet illegaal. Wel een beetje op blijven letten hè?

Sliptong | 09-10-11 | 15:04

Zo opzienbaren hatelijk en bot is het nou ook weer niet. Correct is anders, maar om hier u een GS topic aan te wijden is een beetje teveel credit voor dit banale voorval IMO. Komkommertijd?

michello | 09-10-11 | 15:03

@Bart_Bart | 09-10-11 | 14:57
Ik email meestal het NZB bestand door.

Sliptong | 09-10-11 | 15:02

+1 voor de helpdesk van Freerecordshop.

Meneer begint al vanaf meet af aan op een arrogante en hautaine manier verkeerde veronderstellingen te maken en zelfs als blijkt dat hij daarin verkeerd zit, gaat hij verder blijven jeuken en irriteren.

Dan moet je niet zeiken als je uiteindelijk de kous over de kop krijgt.

En als je er dan persé een blog over wil gaan maken, post dan ook alles en elk mailtje, en niet alleen die stukken tekst die jou uitkomen.

+100 voor FRS die begrijpt dat dit soort zeikers niet koning klant zijn, maar mensen waar je niets aan hebt verder, want ze downen hun spul toch wel illegaal.

Tip voor Meneer Oosterveer: klanten zijn mensen die daadwerkelijk iets bij je kopen. Dát zijn klanten.

zik | 09-10-11 | 15:02

[email protected] | 09-10-11 | 14:57
Een soort van hoerentent, voor de eenzame man.
Daar moet muziek in zitten!

Teun van het Tuinpad | 09-10-11 | 15:00

@Teun van het Tuinpad | 09-10-11 | 14:32
Moewhaha. Bedankt Teun!

Sliptong | 09-10-11 | 14:59

Vriend uit buitenland op bezoek. Wow, een retroshop gilde hij uit toen we in centrum van Den Haag kuierden. Ik zeg: nee die stijl en dat logo van deze zaak is nog van 30 jaar geleden. Maar, zo ging hij verder, dit is toch een platenzaak, helemaal in de jaren tachtig sfeer? Nee, zeg ik, echt niet! Toen liep hij even binnen en hoorde rare spacegeluiden en zag, behalve jochies van een jaar of tien, dat er alleen games waren te vinden. Teleurgesteld droop hij af.

jojo1956 | 09-10-11 | 14:59

@Che_cuevara | 09-10-11 | 14:53
Niks mis mee hoor om een lul te zijn. Is af en toe best de moeite waard.

Sliptong | 09-10-11 | 14:58

@Teun van het Tuinpad | 09-10-11 | 14:32
LOL!
The Freescharrelshop
;)

@jojo1956 | 09-10-11 | 14:53 |
Ik koop er vaak een DVD'tje als verjaardagskado. Dan is het namelijk wel gewenst om iets 'overpriced' te geven, als gebaar.

Bart_Bart | 09-10-11 | 14:57

Free Record Shop, die had vroeger ( jaren 80 ) best wel aardig wat apart LP-materiaal. Hoe het sinds de opmars van RapnegerTs en de CD is weet ik niet, want sinds die tijd haal ik mijn muziek elders.

Graaisnaaiert | 09-10-11 | 14:57

eerst door rijen tokkies heen , dan niet netjes geholpen worden die iemand met een moderne gelkuif, en vervolgens nog teveel betalen voor een artikel.. nee bedankt...

w31rd0 | 09-10-11 | 14:57

Hoe kan zo'n karel2873 nou geen zwitsal hebben? Is ie al heel lang ingeschreven en ziet ie nu z'n kans schoon om te gaan spammen? Snapnie.

Rest In Privacy | 09-10-11 | 14:57

Herr-Flick 2.0 | 09-10-11 | 14:39
Mee eensch dat het hier om een kneus zonder leven whatsoever gaat. Maar een beetje professionele klantenservice reageert op dit onbeholpen gescheld met een ijzig beleefde reply. Zo hoort het namelijk als je bij een servicedesk of klantenservice werkt. Kun je dat niet opbrengen, dan ben je [x] ongeschikt en hoor je ontslagen te worden dan wel naar een ander kudtbaantje te gaan zoeken, waar je niet met klanten in aanraking komt....

Aktivist | 09-10-11 | 14:56

Patricia Paay (62) of Connie Breukhoven (60). Als het om world peace ging? Ik zou mevrouw Paay kiezen.

Bart_Bart | 09-10-11 | 14:55

FRS? Ik meen dat ik daar voor het laatst ben geweest in april 1999, toen ze nog een bakje hadden met klassieke CD's in de aanbieding. Volgens ingewijden gaat het zeer slecht met deze zaak. Ik geef ze nog hooguit 2 jaar.

jojo1956 | 09-10-11 | 14:53

@blikjegrolsch | 09-10-11 | 14:48
Niet doen, heb ik net ook tegen iemand gezegd en dan ben je meteen een lul.

Che_cuevara | 09-10-11 | 14:53

Boeiend.

omwenteling | 09-10-11 | 14:53

@Bart_Bart | 09-10-11 | 14:48
Ow, ja dat had ik ook gelezen.
Dacht dat je de oude nog bedoelde.

Che_cuevara | 09-10-11 | 14:52

Ander moraal van het verhaal, Danny: je moet je neus niet in andermans zaken steken!

Datkanikvéélbeter! | 09-10-11 | 14:51

@Teun van het Tuinpad | 09-10-11 | 14:49
LOL

Che_cuevara | 09-10-11 | 14:51

@Bugsy Malone | 09-10-11 | 14:48
Een grote lul.

Che_cuevara | 09-10-11 | 14:50

@karel2873 | 09-10-11 | 14:43
Zwaaien doet.

Che_cuevara | 09-10-11 | 14:49

Che_cuevara | 09-10-11 | 14:46
Je vindt haar zo leuk ?
;)

Teun van het Tuinpad | 09-10-11 | 14:49

@swaffelkaffer | 09-10-11 | 14:47
Origineel zeg. Zit er nog meer in dat holle vat of was dat het?

Ashtrey | 09-10-11 | 14:49

@Che_cuevara | 09-10-11 | 14:45 |
Ik begrijp misschien de grap niet, maar ik had het over de nieuwe vestiging in België van de Pirate Bay - de Piraatbaai.

Bart_Bart | 09-10-11 | 14:48

Het door hem verstuurde mailtje en het complete verhaal met details staat gewoon online (wordt ook naar gelinkt, dat zijn die RODE zinnetjes, kun je op klikken): www.marketingfacts.nl/berichten/201110...

blikjegrolsch | 09-10-11 | 14:48

Che_cuevara | 09-10-11 | 14:45
Die zit vast nog bij Bakito in de draaikoffer:-)

irma zonderboezem | 09-10-11 | 14:48

@Rammsteiner ron | 09-10-11 | 14:24
Die onderlijnde roze woorden in het topic, daar kun je op klikken.
Dan lees je het hele verhaal.
Simpeler kunnen ze het niet maken.
Che_cuevara | 09-10-11 | 14:26 | + 1 -

Beetje uit de hoogte doen en zelf niet kunnen lezen, wat een lul ben jij.

Bugsy Malone | 09-10-11 | 14:48

@Teun van het Tuinpad | 09-10-11 | 14:40
Hoe weet jij dat ze kon neuqen?

Che_cuevara | 09-10-11 | 14:47

Free Record is voor paupers

swaffelkaffer | 09-10-11 | 14:47

Che_cuevara | 09-10-11 | 14:45
Geen idee maar ik denk van njet.

Teun van het Tuinpad | 09-10-11 | 14:47

@Teun van het Tuinpad | 09-10-11 | 14:45
Als ik al een bordeel zo bezoeken en ik zag daar Connie zitten was het gauw klaar denk ik.

Che_cuevara | 09-10-11 | 14:46

@karel2873 | 09-10-11 | 14:43
Ben ook een keer op die website geweest. Daarna zat mun capslock de hele dag vast.

dulcinea | 09-10-11 | 14:45

Nee, dan die screentest op GS of je geschikt bent om agent te worden. Minstens net zo hilarisch. Ik viel bij de eerste vraag al af. Mannetje wordt agressief en noemt mij een landverrader.
A) Je gaat met hem in gesprek en probeert er achter te komen wat knullemans dwars zit.... Liev. (het goede antwoord).
B) Je slaat hem in de boeien en neemt hem mee naar het bureau (keuze van ondergetekende: RESTEPC)
C) Ik negeer hem en loop door. (past overigens beter bij de Nederlandse veldwebels).
De politie en de free record kunnen veel van elkaar leren. Wat een crap.

Sliptong | 09-10-11 | 14:45

@Bart_Bart | 09-10-11 | 14:39
Die is gesloten.

Che_cuevara | 09-10-11 | 14:45

Ik denk dat alle helpdeskmedewerkers even op vakantie zijn en dat ze worden waargenomen door een collega systeembeheerder...

Che_cuevara | 09-10-11 | 14:43
Het is net een bordeel.
En daar weet Connie weer alles van, enzo

Teun van het Tuinpad | 09-10-11 | 14:45

@Teun van het Tuinpad | 09-10-11 | 14:32
En die 'Up, side, down' verkopen ze daar nu nog?

Che_cuevara | 09-10-11 | 14:45

@karel2873 | 09-10-11 | 14:43
Wat zei je? Byebye.

Ashtrey | 09-10-11 | 14:44

@karel2873

Hee spamhoer, does es niet schreeuwen.

LJBrinkhorst | 09-10-11 | 14:44

Da's het probleem met de meeste bloggers. De zogenaamde hoeders van de privacy van het individu en het vrije woord in het algemeen doen alsof ze het internet hebben uitgevonden. De meesten hebben alleen chronisch korte teentjes en een buiten proportionele geldingsdrang. Menen tevens dat elke scheet nieuwswaarde heeft. Zou als FRS ook hartelijk gelachen hebben.

Mike Oxlong | 09-10-11 | 14:44

IK WIST NIET DAT ER NOG MENSEN DAAR GELUIDSDRAGERS KOCHTEN , KIJK IS OP

karel2873 | 09-10-11 | 14:43

@Teun van het Tuinpad | 09-10-11 | 14:42
Aha, gratis toegang... betalen bij de uitgang.
Ja die kennen we.

Che_cuevara | 09-10-11 | 14:43

Vind die reactie van frs nog al meevallen eigenlijk, vooral omdat je niet weet wat er in het mailtje stond dat er gestuurd werd.
Die kutwinkel is wel duur dat dan weer wel.

Onderbuik | 09-10-11 | 14:43

@Bakito | 09-10-11 | 14:26
En wat krijgen we dan te horen.

De Internationale?

Che_cuevara | 09-10-11 | 14:42

Prachtig hoor. Door dit soort uitzonderingen is het beroep "Social Media Consultant" uitgevonden. Die gaan dan voor heel veel geld vertellen hoe je met social media moet omgaan want het kost duizend-miljoen klanten als dit op het internets komt....

zucht...

Drek van Dilderen | 09-10-11 | 14:42

Che_cuevara | 09-10-11 | 14:38
Het is gratis entree.
Dat moet het zijn.

Teun van het Tuinpad | 09-10-11 | 14:42

Danny is een sukkel en snapt het internet niet.

StijlvolRechts | 09-10-11 | 14:42

@Gier | 09-10-11 | 14:34
Hoe verzin je het LOL

*bier van scherm veegt*

Che_cuevara | 09-10-11 | 14:41

Bakito | 09-10-11 | 14:26 |
Ik zou niet weten wat er vandaag de dag niet te vinden is op het net maar wel bij jouw in de platenschuur?
Maar ik hou het in gedachten:-)

irma zonderboezem | 09-10-11 | 14:41

@vraagstaart | 09-10-11 | 14:27
Als ze dan maar niet bij hun volgende sollicitatie vermelden dat ze bij TFS werkten.
Komen ze nooit meer aan een baan.

Che_cuevara | 09-10-11 | 14:40

R.B.Scott | 09-10-11 | 14:34
Maar neuqen kon ze wel, die Connie!

Verder is het voor 'ans (een stomme h voor een stomme vent) nog erger dat Con het deed voor een habbekrats en 2 Snickers.
Dat had hij eerder moeten weten.
*iets over alimentatie en 020-huis mompelt*

Teun van het Tuinpad | 09-10-11 | 14:40

Mensen die (meestal altijd) afsluiten met "graag een snelle reactie" zonder verder aan te geven waarom iets in godsnaam prioriteit zou moeten hebben halen mij ook altijd het bloed onder de nagels vandaan. Als je dan ook nog allerhande smartass mailtjes van mensen die er kennelijk niks mee te maken hebben achteraan krijgt kan ik me voorstellen dat er iets knapt bij een simpele (bijbaan) helpdesker.

Zoiets | 09-10-11 | 14:40

@irma zonderboezem | 09-10-11 | 14:31

Stupid fuck

Helly Hansom | 09-10-11 | 14:39

Het lijkt mij zeer terecht hoe de FRS reaguurd, maar ik zal het samenvatten :
Een kneusje met geen echt leven wil graag als grote meneer serieus behandeld worden, maar in plaats daarvan wordt deze niet bestaande spoken jager, een beetje uitgelachen door de FRS. En nu wil hij samen met een kneusje van GS verhaal halen door FRS publiekelijk aan de schandpaal te nagelen. Jammer bijna iedereen zal jou een kneus vinden, en bijna iedereen zal ook vinden dat FRS normaal heeft gereaguurd.

Herr-Flick 2.0 | 09-10-11 | 14:39

@Steuntrekkert | 09-10-11 | 14:33 |
Ze hebben nu ook een vestiging in België. Das nog dichter bij huis.

Bart_Bart | 09-10-11 | 14:39

@Teun van het Tuinpad | 09-10-11 | 14:27
Dat ben ik ook nog aan het uit vogelen.
Zolang ik dat niet weet en het niet echt "Free" is koop ik er niks.

Che_cuevara | 09-10-11 | 14:38

Gier | 09-10-11 | 14:34
Ik gier het hier uit!

irma zonderboezem | 09-10-11 | 14:37

Die Oosterveer is zo'n marketinglulletje die even op de interwebs zijn kennis wil etaleren. Met zijn enorme haffel en dooddoeners die in het engels dan toch weer hip lijken. Word of mouth... pfffffffffffffffffffffffffffffffffff

Ass to mouth!

LJBrinkhorst | 09-10-11 | 14:36

FRS? Da's toch die winkel waar ze iTunes-bonnen verkopen?

dulcinea | 09-10-11 | 14:36

Poe hee wat een moeite heeft de man gedaan, ik zou het email adres op ignore gezet hebben en het mailtje gedelete.

Kets22 | 09-10-11 | 14:35

Graag een béétje coulance met de heer Breukhoven.
*Z'n kluis is recentelijk leeggeroofd door een rifraffer.
*Op iedere familiefoto staat hij naast een ex-temeier.
*Een door hem uit de goot gepulkte gifzak wenst niet meer de naam van haar redder te dragen.

I rest my case.

R.B.Scott | 09-10-11 | 14:34

@Een paard | 09-10-11 | 14:29
Toen was je nog een veulentje zeker...

Gier | 09-10-11 | 14:34

Ik koop m'n muziek bij The Pirate Bay. Al jaren een zeer klantvriendelijke klantenservice en snelle afhandeling van de gedane aankopen.

Steuntrekkert | 09-10-11 | 14:33

Verder heb ik in het verleden al genoeg betaald voor die kudt adoptie-kinderen uit drugsgerelateerde landen
en een vrouw die alleen maar ' Up, side, down ' kan zingen.

Hans, je toko is naar de klote, geniet van je ouwe geld en neuq je nieuwe scharrel.

Get a life.

Teun van het Tuinpad | 09-10-11 | 14:32

Misschien moet Danny in het vervolg eerst eens Briltil in maps intikken voordat hij conclusies trekt.

WoudAap | 09-10-11 | 14:32

Ik zou wel weten welk mailtje deze jonge twitteraar (naar ik aanneem) heeft gestuurd om zo'n antwoord terug te krijgen.

irma zonderboezem | 09-10-11 | 14:31

Overigens is het gedrag wel te verklaren. Het schip genaamd FreeRecordShop is aan het zinken en de werknemers weten dat so whatever ... FY!

Ashtrey | 09-10-11 | 14:31

@ een paard
Dat je dat nog weet.
Nostalgische herrieneringen?

Artwido | 09-10-11 | 14:31

Rammsteiner ron | 09-10-11 | 14:24 |
Zelfs al heeft meneer Oosterveer ze schriftelijk de botten vol gescholden, dan blijf je als klantenservice ten alle tijde beleefd. De klant is immers koning en als bedrijf ben je erop uit aan die klant te verdienen.

Bovendien zou ik het niet zo gek vinden als die Oosterveer eens flink uit z'n vel is gesprongen na dat mailtje waarin de adresgegevens van de andere Jaap Bloem zomaar worden vrijgegeven. Het is toch onbestaanbaar dat je als bedrijf zo met de privacy van je klanten omgaat.

Doldwaas | 09-10-11 | 14:30

Ik heb een keer een cd gekocht bij de FRS!

Een paard | 09-10-11 | 14:29

de wibra onder de cdshops...

Be de Laer | 09-10-11 | 14:29

Verder is FRS natuurlijk een kutwinkel die DVDs, games en CDs van vier jaar oud voor de volle prijs verkoopt.

Komdan | 09-10-11 | 14:28

Wow zeg, hoe onbeschoft kun je zijn? En dat tegenover klanten/publiek. Maar goed dat alle Free Record Store medewerkers binnenkort sowieso op straat staan.

Vaus | 09-10-11 | 14:28

@Doldwaas | 09-10-11 | 14:26
Dat lijkt mij logisch.
Als er geen klanten zijn kunnen die dus ook niet klagen.
Heeft de klantenservice een makkelijk baantje.
Dat dat baantje dan niet zo lang duurt hebben ze nog niet door.

Che_cuevara | 09-10-11 | 14:28

De Free Record shop. Dat is toch zo'n winkel waar je dezelfde duizend liedjes kan kopen die de hele dag bij steigerpijp-FM te horen zijn? Mocht je geen computer en geen ipod achtig apparaat hebben?

vetkleppert | 09-10-11 | 14:28

Die eikel zit gewoon fout met zijn assumpties, en FRS reageert daar gepast op. Ik zie geen probleem, beetje huilie huilie verhaal van die Oosterveer.

Komdan | 09-10-11 | 14:27

Aan de andere kant: TFR gaat al op een draf naar de kloten, deze medewerkers versnellen het stervensproces alleen maar. Actieve euthanasie op een ongeneeslijk ziek bedrijf. Kun je ze dat kwalijk nemen?

Ja. Omdat ze met deze mentaliteit ongetwijfeld heel lang een uitkering genieten op onze kosten. Ik blief zulk volk in ieder geval niet als personeel.

vraagstaart | 09-10-11 | 14:27

Hier in de regio zijn de meeste FRS inmiddels aan de piratenbaai ten onder gegaan en ik denk niet dat daar iemand wakker van zal liggen

jan-lul-de-behanger | 09-10-11 | 14:27

Die Danny beëindigd zijn blog met de volgende belering:
'Moraal van het verhaal
Hoe een klant zich ook tegen je gedraagt, wees altijd beleefd. Zorg er voor dat je de klant te allen tijde helpt en informeert. De klant is koning.'
Alleen vergeet hij voor het gemak even dat hij helemaal geen klant is bij FRS en ook nog nooit geweest. Volgens eigen schrijven op zijn Blog.

Artwido | 09-10-11 | 14:27

Leuke reactie van FRS.
Alleen snap ik die naam nooit als ik daar ooit iets koop.
Free ?

Teun van het Tuinpad | 09-10-11 | 14:27

Bij de Mediamarkt is het ook vreselijk. De klantenservice daar is ook om te janken. En ze proberen je 2e hands spul te voorkopen (opnieuw verpakt, nieuw Mediamarkt-bandje eromheen-).

Had een poos terug een "nieuwe" router. Bleken al gebruikersinstellingen in te staan. Koop mijn hardware sindsdien online, of het moet zó dringend zijn dat het geen extra dag kan wachten maar dat is zelden.

CD's zijn zóóó 1999. De enige CD's die ik heb gekocht is van muziek die ik nergens op torrent of nieuwsgroepen kon vinden. Schijfjes geript en ergens in een kast gepleurd.

Titan T. Fox | 09-10-11 | 14:27

Hans Breukhoven heeft zijn schaapjes al op het droge. FRS gaat volgens mij al jaren keihard achteruit kwa omzet. Ik kom ook echt niet graag in hun winkel, vreselijke winkels zijn het. Kut muziek en een CD is tegenwoordig moeilijk te vinden. Alleen maar adviesprijzen voor alles. Nee ik shop wel lekker online of download het ( tegen betaling )

LTSzwakstroom | 09-10-11 | 14:27

@Rammsteiner ron | 09-10-11 | 14:24
Die onderlijnde roze woorden in het topic, daar kun je op klikken.
Dan lees je het hele verhaal.
Simpeler kunnen ze het niet maken.

Che_cuevara | 09-10-11 | 14:26

Constanza was right.

gentle giant | 09-10-11 | 14:26

Wie goede muziek wil horen die niet te downloaden is, kan natuurlijk altijd een professional als mij inhuren.

Bakito | 09-10-11 | 14:26

Bij sommige bedrijven doet de klantenservice wel heel erg haar best om geen klanten over te houden.

Doldwaas | 09-10-11 | 14:26

free record shop? is dat zo een winkel waarvoor je de deur uit moet om een veel te duur product to kopen?

ach ja....

DouWeDraBBerT | 09-10-11 | 14:24

#FRS #Winning!

LJBrinkhorst | 09-10-11 | 14:24

@Crematorium-de-Asbak | 09-10-11 | 14:18
Ben ik ff blij dat ik er geen cent aan bijgedragen heb.

Che_cuevara | 09-10-11 | 14:24

@Che_cuevara | 09-10-11 | 14:23
Gewéldige service!

plastic zakje | 09-10-11 | 14:24

Maar wat was het mailtje waarop gereageerd werd?
Als je een bot en hatelijk mailtje stuurt kun je er natuurlijk ook een terugverwachten. En dan moet je een grote jongen zijn en dat slikken, en niet huiliehuilie op geenstijl gaan doen.
Als ik dit mailtje zo lees denk ik dat mr Oosterveer even stevig heeft zitten schelden op de totaal onervaren en on onkundige systeembeheerders...

Rammsteiner ron | 09-10-11 | 14:24

@plastic zakje | 09-10-11 | 14:16
Goeie winkel hé.:)

Che_cuevara | 09-10-11 | 14:23

Grappige mail hoor, voor intern gebruik, maar welke uberautist haalt het in zijn beta-hoofd om dit uit naam van Free Record Shop te sturen?
#ikwilgraagmijnbaankwijt #iksnapnietsvanklantvriendelijkheid

Bart_Bart | 09-10-11 | 14:23

Die mededeling-server heeft er goed moeite mee..

SuperRogier | 09-10-11 | 14:23

@Ashtrey | 09-10-11 | 14:16
Job Holzenbein?

Che_cuevara | 09-10-11 | 14:23

Spotnet is mijn dealer. Ik weiger mee te betalen aan de botox behandelingen van vrije platenzaak bobo's of hun verlepte wijven.

Kingeef1975 | 09-10-11 | 14:23

Waarom het dat bedrijfje "FreeRecordShop" als je toch moet betalen?

*KvK bellen doet*

Che_cuevara | 09-10-11 | 14:22

Ja nu mag Hans maar even verantwoording gaan afleggen bij Jelte lijkt me zo. Tot het volgende stukje GS TV!

Obel1x | 09-10-11 | 14:22

Interesseert dit me ?
Nou, eigenlijk niet.

Boomschade | 09-10-11 | 14:21

Voor een lekker stukje klantmishandeling is er maar één adres: The Free Record Shop!

Zo zie je hoe de mentaliteit van een baas als Breukhoven doorsijpelt tot op de werkvloer.

vraagstaart | 09-10-11 | 14:20

+1 voor die mail van FRS

warlockdude | 09-10-11 | 14:19

Jaren heb ik mee betaald aan Conny Breukhoven.. Zoveel geld ertegen aan en nog ziet ze er niet uit... Ook knap..

Crematorium-de-Asbak | 09-10-11 | 14:18

Media Markt! Ik ben toch niet gek?

Stinky | 09-10-11 | 14:17

Zo te zien hebben ze wel humor daar aangezien ze er hartelijk om konden lachen. Ghehe

doenormaal! | 09-10-11 | 14:17

Mijn muziekwinkel heet Torrent.

plastic zakje | 09-10-11 | 14:16

Ok welke reaguurder zit in die helpdesk?
Confess!

Ashtrey | 09-10-11 | 14:16

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken