Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Oh noes! Mohammed B gaat psychisch kapot

mohammedmetbalk.jpg Nou daar zijn we even helemaal van ondersteboven en ontzettend van onder de indruk. Volgens Abida, de vrouw van Samir Azouz, gaat Mohammed Bouyeri psychisch helemaal kapot door het strenge regime in de terroristengevangenis in Vught. Door de eenzame opsluiting is Mo nog meer kierewiet geworden dan hij al was en schreeuwt hij zelfs tegen zichzelf. Ten eerste: nou en? En ten tweede: lekker belangrijk. Volgens Abida is de veroordeelde terrorist Samir van het onmenselijke en ondraaglijke TA in Vught overgeplaatst naar De Schie in Rotterdam voordat hij uiteindelijk in 2013 weer vrij komt. Om zulks publicitair uit te melken verscheen mevrouw Azouz gisteren in gigamega sluier bij DWDD om dikke boehoehoe te doen over Samir en Mohammed. Uiteraard zonder talkshowhost Matthijs van Nieuwkerk fatsoenlijk de hand te schudden. Wij lachen ons eerlijk gezegd helemaal dood om die jankende hakbars. Omdat Volkert van der Graaf volgend jaar alweer op proefverlof mag (ja dat is echt zo, u mag nu even gaan huilen) beschuldigen de Bouyeri-sympathisanten justitie van islamofobie. Grappig toch: Het ene gestoorde Breivikje dat jaloers is op de straf van het andere gehersenspoelde Breivikje. Ook die Facebook-actie waarin wordt opgeroepen brieven naar Bouyeri te schrijven om zijn eenzaamheid te verzachten is hilarisch. Zelf meedoen? Schrijven kan naar: PI Vught, Postbus 10055, DH Vught 5260 ter attentie van Mohammed Bouyeri. Mailen kan naar [email protected] Wel liev doen he? Die jongen heeft het al zo zwaar met alles.

Reaguursels

Inloggen

Onze theo komt niet meer terug.
Hopenlijk de moordenaar ook niet meer.

frits .v.enckevort86 | 12-09-11 | 14:25

Geef dat zwijn 32 niet gevaccineerde geiten met Qkoorts.

stil(l)even | 12-09-11 | 03:57

Zijn de data van het proefverlof van Volkert vd G. toevallig al bekend?

Dr. Knochenhausen | 12-09-11 | 00:44

Hahaha: "Hahaha, hij is zowiezo (ja ik weet: sowieso) niet erg geweldig"

E Rectus Magnificus | 11-09-11 | 23:37

"Een wat menselijkere behandeling van deze man zou op zijn plaats zijn!"
@Abdul M | 11-09-11 | 15:59 |
Wordt (zoals de moslim dit gewend is) het oog-om-oog systeem gehanteerd, is het wéér niet goed!
-
@blonde slet | 11-09-11 | 19:20 |
Noord Korea vind ik een paradijselijke optie voor Volkert:
Socialistisch, 100% maakbaar, milieu/diervriendelijk...

Ahasveros | 11-09-11 | 22:44

waar gaat Volkert wonen dan? denk niet in Nederland

blonde slet | 11-09-11 | 19:20

balkje bewust weggelaten, je moet iets aan de fantasie overlaten.

Semtex | 11-09-11 | 17:33

Een wat menselijkere behandeling van deze man zou op zijn plaats zijn!

Abdul M | 11-09-11 | 15:59

Dat had 'ie eerder moeten bedenken. LoserT !

Anjin Mohammed | 11-09-11 | 15:54

ik heb een stijlloze pruik-tip voor kale Volkert om zich een beetje te vermommen, mocht ie zich in nl op straat wagen.

zeiksmurf | 11-09-11 | 11:45

Ach ja er zal wel weer compassie met de trauma's van de dader worden aangeboord.In plaats van dat ze gewoon wegrotten tussen muren en stalen deuren,liefst levenslang,weten zij altijd de media te halen i.p.v. de slachtoffers en nabestaanden.Allemaal het gevolg van academisch geschoolde linksch-menschen,die het leven anders maar saai vinden als ze hun "klantjes" niet meer zien.Of het nu Mohammed B. Joran v.d. S.,Folkert v.d. G. of de duvel en zijn ouwe moer is.

Dolphi | 11-09-11 | 10:06

-weggejorist-

Wasdah? | 11-09-11 | 03:19

Ik mis Theo en ik mis Pim.

frisenfruitig | 11-09-11 | 00:42

Waar is de goede oude tijd toen de Nederlandse gevangenissen nog vol zaten met Nederlanders en zo'n figuren regelmatig werden " doorgelaten "!

the wanderer | 10-09-11 | 23:57

@vlaemsche steenkappe | 10-09-11 | 13:09
Hoj... even over jouw nick hé ,moeten we dat steenkappe nou naar het Nederlands vertalen als puistenkop?
Echt ik meen het.Ik zie jou nick nu een paar keer voorbij komen en dan denk ik steeds, wat lult die puistenkop nou weer!

Doe es ff translaten!

deraderendraaien | 10-09-11 | 23:18

waarom draag je zon doek over je gezicht, dat was net nog niet? ja, ik wil wel gewoon over straat kunnen. als ze hem maar niet met een tereurstempel(nieuw woord) naar marokko sturen! wat een stelletje k*t hypocrieten, maar dat zullen ze niet toegeven al vraagt allah hun er zelf om.

9-buts | 10-09-11 | 22:57


mohammed bouyeri's geestelijke gesteldheid is volgens mij meer dan het huilie huilie verhaal waar de meesten van ons het voor aanzien, Dit bericht nu naar buiten brengen lijkt meer op een partijtje op poken van gevoelens rond 9/11 .

deraderendraaien | 10-09-11 | 22:51

@ Allemaal | 10-09-11 | 22:36
Kun je nagaan dat hij nog ging voor 'suicide by cop', door op een paar pliesiewagens te schieten.
Toch beter dat het niet gelukt is; zo was-'ie er pas echt makkelijk vanaf gekomen, en bovendien was hij dan een nog veel grotere martelaar geweest.

You-On-A-Gin | 10-09-11 | 22:51

Het schijnt dus niet mee te vallen om een martelaar te zijn. Wie had dat gedacht.

Allemaal | 10-09-11 | 22:36

lol @ mijn man is niet geweldig.......

@Hölzenbein | 10-09-11 | 12:03 | + -1 -
ja dat mag.
Is vrijheid van meningsuiting
Is koeltoer

mujer | 10-09-11 | 22:35

strikdewepstroper01 | 10-09-11 | 11:53

Vrije jaren tachtig. Ja, toen was ik pro-PvdA maar dat de nieuwe Nederlanders, dat ze moslim waren was me destijds totaal onbekend, niet deugden merkte ik wel want ik observeer graag. In de kleine hoeveelheden die er toen al rondliepen in groepjes kreeg ik van hun gedrag al angstige gevoelens. Alsof ze op zuipvakantie waren en zich negens voor schaamden. Cultuurverschilletje, onderontwkkeldheid begreep ik later. Alleen voelde ik toen al dat dat niet zou overgaan als er steeds meer bijkwamen.

Maar tijdens maatschappijleer eens opgemerkt en pek en veren waren mijn deel.

Observeren, waarheid vinden en je eigen gevoel respecteren, dat zijn niet de sterkste kanten van onze cultuur vrees ik. In ieder geval niet de laatste decennia en tot en met de dag van vandaag.

NoMinister | 10-09-11 | 22:13

@ Hagen von Tronje | 10-09-11 | 21:25
Als we American History X mogen geloven, dan wordt-'ie daarna weer lievv.

You-On-A-Gin | 10-09-11 | 21:29

Jammer dat Mohammed alleen en in afzondering gevangen zit. Voor die geytenneuqer had ik juist gehoopt dat ie opgesloten zat samen met een enorme Bubba die hem dagelijks enige malen keihard naaide in een plaatsje waar de zon nooit schijnt bij hem.

Hagen von Tronje | 10-09-11 | 21:25

Wie zegt dat ze de vrouw van Samir A is ? Ik herken haar niet met die lap voor haar gezicht...

Dutch-India | 10-09-11 | 21:05

Mooi he ,van dit bericht wordt ik Vrolijk laat hem sterfen in de Isoleercel en zijn God kan hem er niet helpen DIE Moordenaar

Hammer-Time | 10-09-11 | 21:02

@ Bigi Bana Boy | 10-09-11 | 20:38
Misschien is het karma.

You-On-A-Gin | 10-09-11 | 20:58

Al dat tuig gewoon later rotten tot hun deaud ... NEXT !

watson357 | 10-09-11 | 20:51

Stom toevallig zat ik naar de Nederlandse PO te kijken en blijk ik naar het programma "lachen na de Twin Towers" te kijken.
Weer de Vereniging Arbeiderts Amateurs optima forma.
Het programma was net zo'n ziek, onzinnig geleuter als de Titel deed vermoeden.
.
De hazenlip maakte opmerkingen als zijnde dat wij (de hazenlip en colleganavelstaarders) genuanceerd en verschillig, intellectueel waren *Proest* en er werd lang geleuterd over hoe verschrikkelijk die Wilders stemmers wel niet waren.
Kortom driewerf * Barf, Barf, Barf, kots, kots, kots, kokhals, kokhals,kokhals*
Als er prijzen bestonden voor achterlijk geleuter ging de hazenlip met glans de nummer 1 worden (is ie toch nog ergens goed in)
Jannes jongen, je bent net zo leuk/humoristisch als je fysiek aantrekkelijk bent en men kijkt gewoon niet naar je ruk "komische" shows.
.
Ik moet bekennen dat ik geen sadomasochist ben en dus na even het weer heb weggedrukt omdat mijn eten weer het daglicht wilde zien en ik dit geen goed idee vond. Dus verderop kan het nog veel erger zijn geworden.

said_fred | 10-09-11 | 20:50

Ik denk dat als een wellicht onnodig streng detentieregime zo uitpakt als het bij Mo B. doet, we onszelf moeten afvragen wat wij daar wijzer van worden. Ik weet niet welk gevaar er precies rond hem speelt dat hij in een zwaar regime in de EBI zit maar als het uitpakt als een vorm van marteling dan moet daar een einde aan komen. Kijk persoonlijk word ik er niet blijer van als ik weet dat Mo B. tegen de muren opvliegt. Wat worden wij als maatschappij daar werkelijk wijzer van vraag ik mij dan af ? Wij zijn een beschaafd land dat niet martelt en als Mo er werkelijk zo slecht aan toe is, dan geeft het geen pas om daar dan toch verder mee te gaan.

Bigi Bana Boy | 10-09-11 | 20:38

moslims sowieso -1. en de islam ook.

brabant altijd -1 | 10-09-11 | 20:34

Kunnen Poch en Wil lex zijn schoon vader niet nog eeen keertje der kunstje doen!!??

postbus51 | 10-09-11 | 20:00

Bedoel DWDD;-)

Pietje Patat | 10-09-11 | 19:40

Wel goeie actie trouwens om dat wijf van Samir A. uit te nodigen bij DWWD. Daar krijgt de PVV nog veel meer stemmen door.

Pietje Patat | 10-09-11 | 19:39

Ze moeten hem zijn leven lang in een isoleercel doen en dan de hele dag en nacht keiharde metal opzetten! Moeten we ook nog medelijden hebben met dat stuk stront? Ik dacht het niet!

Pietje Patat | 10-09-11 | 19:37

Gekker dan M.B al was kan hij niet worden.
Wordt het niet tijd voor zelfmoord jongen. Dan krijg je pas waardering.

Hei-kneuter | 10-09-11 | 19:02

Als je dit hoort ben je blij dat we geen doodstraf hebben.
Prima vreten. Ook nog halal. Wordt niet lichamelijk gepijnigd. Maar (hopelijk) iedere dag angstvisioenen tot op het randje van waanzinnigheid.
Niet zeiken, er zijn er in NL voor aanzienlijk minder, veel zwaarder gestraft.

WirMachenMusik | 10-09-11 | 19:01

Goede actie trouwens van DWDD om er aandacht aan te besteden. Zorgt er alleen maar voor dat de PVV verder stijgt in de peilingen.

harbi | 10-09-11 | 18:22

Vreemd dat ze zich zo loyaal met samira voordoet.
Ze heeft zich nl. net zo makkelijk laten nemen door een (westerse) kennis van me.
En ook door daar weer een vriend van en tevens door daar weer een vriend van...
Schijnheilige teef...

Hufter | 10-09-11 | 18:18

ik heb zo'n vermoeden dat D666 al bezig is om wat aan die omstandigheden te doen het is ten slotte maar de moordenaar van theo van gogh met terroristische trekjes. nu hij mag weg rotten weg kwijnen of what ever.

die zal zeker volgens een D666 rechter wel te zwaar gestraft zijn niet waar pechdrol...

Don82863974 | 10-09-11 | 18:15

Wat zal er trouwens gebeuren als Mo of Volk vrij komen?

gozahtje | 10-09-11 | 18:06

Ik heb 0,0 medelijden met en boodschap aan deze man. Ik kan me daarnaast ook niet voorstellen dat we in Nederland niet liev zijn voor onze gevangenen, eerder te liev.

gozahtje | 10-09-11 | 18:03

The roof, the roof, the roof is on fire,
The roof, the roof, the roof is on fire,
The roof, the roof, the roof is on fire,
We don't need no water let the motherfucker burn,
Burn motherfucker burn.

gamb25 | 10-09-11 | 18:02

Arme vent.
Alsof islam al niet erg genoeg is...

basweetutwel | 10-09-11 | 18:00

Op het moment dat ze geen hand wilde schudden met Mathijs. Hadden ze die jat er meteen moeten afhakken. Hoef ze zich daar voor de rest van d'r leven ook niet meer druk over te maken.

Smalhout | 10-09-11 | 17:58

Ik denk dat er een aantal mensen zijn die hun christelijk/joodse cultuur en normen/waarden, even opzij zetten voor een "stukje rijden" met Mo B en Volkert als ze vrij komen.
Erg he?

funkyd | 10-09-11 | 17:58

Voor moslims is een isoleercel extra zwaar, want in zo'n stille ruimte is het moeilijk jezelf voor de gek te houden. Dan kom je er al snel achter dat de islam een totaal ongeloofwaardig ziek sprookje is dat dmv groepsdruk populair werd. Mohammed Bouyeri is er dus net waarschijnlijk achter gekomen dat de islam fictie is en dat hij dus iemand voor niets vermoord heeft en levenslang moet boeten. Tja, boontje komt om zn loontje. Het zijn trouwens wel mietjes die islamterroristen, dat ze de nederlandse hotelgevangenissen niet aankunnen.
.
Die vrouw van samir A probeert de kijker voor de gek te houden. Ze zegt dat samir alleen geweld zou gebruiken als "zijn ziel aangevallen wordt". Met andere woorden: hij wordt gewelddadig zodra iets niet overeenkomt met de gruwelijk islam.

premier geert | 10-09-11 | 17:43

Die mafketel kan mij niet kapot genoeg. Nou jankt die geloofsfanaat. He Mo. Waar is je god nu. Sissie.

Pietje Patat | 10-09-11 | 17:40

Stenigen met handgranaten dat zal ze leren.

Smalhout | 10-09-11 | 17:23

Ik zou haar doen..

Hufter | 10-09-11 | 17:23

You-On-A-Gin | 10-09-11 | 17:14
Kostelijk idd.

Generaal Nguyen Giap | 10-09-11 | 17:18

dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video.video...
Vanaf 12:22

Matthijs: "Maar zweert hij geweld af, om eens iets heel simpels te zeggen?"
Abida: "Hij is sowieso niet geweldig."
HAHAHA :D

You-On-A-Gin | 10-09-11 | 17:14

Mohammed B in de Telegraaf zegt:Ik geloof niet meer in het Nederlandse respect voor mensenrechten."

Alsof die mafkees wel respect heeft voor mensen die bv ongelovig zijn! Weg met dat gestoorde ROTVOLK! Net als die Samir A! En de rest van al die kakkerlakken van gestoorde religieuze idioten!

Pietje Patat | 10-09-11 | 17:01

Als je de Democratie in het Hart raakt, moet je nooit meer daglicht zien.
Dat is de wil van de Meerderheid van het Volk.

hollandwar | 10-09-11 | 16:37

Matthijs van Nieuwkerk snapt het niet helemaal ,
die vrouw denkt niet daar zit matthijs van Nieuwkerk
nee ze denkt daar zit iemand die ik dood wens.

Eurotokkie | 10-09-11 | 16:27

Willen jullie alles wel een beetje proberen te begrijpen.
Moslims hebben wel even meer rechten dan al dat ongelovige gepeupel waar ze zich moeten bevinden.
Mischien kan ze zich sterken dat dit de wil van allah is?
Maar even zonder gekheid. Natuurlijk belachelijk om zo in
de media een beetje hulie te doen dat deze terroristen ook
als terrorist behandeld word. Hij is alleen maar veroordeeld.
maar voor de rest,totaal onschuldig

TsjaWatDan | 10-09-11 | 16:16

Willen jullie alles wel een beetje proberen te begrijpen.
Moslims hebben wel even meer rechten dan al dat ongelovige gepeupel waar ze zich moeten bevinden.
Mischien kan ze zich sterken dat dit de wil van allah is?
Maar even zonder gekheid. Natuurlijk belachelijk om zo in
de media een beetje hulie te doen dat deze terroristen ook
als terrorist behandeld word. Hij is alleen maar veroordeeld.
maar voor de rest,totaal onschuldig

TsjaWatDan | 10-09-11 | 16:16

Wat een heerlijk nieuws lees ik hier nu zeg.
M'n dag kan niet meer kapot... whoehahahaha.
Hij kan maar niet genoeg af zien, die moordenaar.

roosje2816 | 10-09-11 | 16:01

"Hij is op een bepaalde manier gepresenteerd in de media".
"Het leven hier [in Nederland] wordt ons onmogelijk gemaakt door allerlei wetgevingen".
Het is toch verbijsterend hoe moslims elke keer weer al het mogelijke doen om alle bestaande vooroordelen te bevestigen.
Van dader naar slachtoffer, nul procent schuldbesef/zelfreflectie/inlevingsvermogen.

Marc-Marie Huijbregts stelt de scherpste vraag, namelijk of mevrouw het überhaupt wel terecht vindt dat haar man vast zit.
"Nee, want de veroordeling is alleen gebaseerd op getuigenverklaringen" (Waar van Nieuwkerk niet op ingaat door te wijzen op de gevonden gasmaskers, bivakmutsen, plattegronden enz.).

Mevrouw vindt natuurlijk dat haar man sowieso niet vast hoort te zitten, al had hij weet ik hoeveel kaffirs neergemaaid.
Het zou waarschijnlijk erg verhelderend zijn geweest als men bijvoorbeeld dieper was ingegaan op 9/11; haar gedachten daarover zouden wel het een en ander aan het licht hebben gebracht vermoed ik.
Zonder de beschermende houding van van Nieuwkerk had dit op iets heel anders kunnen uitdraaien.

menzo | 10-09-11 | 15:57

Het strafsysteem werkt een keer. Drive the matt!! Zorg dat ze psychologisch zo bang worden dat ze een vlieg al als een levensbedreigende diersoort gaan zien.

Begrijpikdatnougoed? | 10-09-11 | 15:53

@ZDEV | 10-09-11 | 15:40
Wel een liev volwassen leeuwtje er bij hè, voor de spanning. Roaauww.

Hölzenbein | 10-09-11 | 15:49

Zet Mo en Folkert in een arena. Op leven en dood.
De winnaar mag tegen de volgende idioot.
Zo hebben we er tenminste nog wat aan.

ZDEV | 10-09-11 | 15:40

@ontlullen | 10-09-11 | 11:13
Wees blij dat een links programma het over een rechtse hobby hebben. Islam = conservatisme = rechtse hobby.

Hölzenbein | 10-09-11 | 15:39

Zou het helpen als ik een stuk touw naar dat adres stuur?

hanzebal | 10-09-11 | 15:31

Sielug!

Mokum Kosher | 10-09-11 | 15:19

Hoe zo heeft die Samir niet ook levenslang? Hoewel Mohammed B iemand gedood heeft schat ik die Samir veel gevaarlijker in.

Hölzenbein | 10-09-11 | 15:17

Zo zouden alle crimininelen moeten worden opgesloten, dan komt er vanzelf een eind aan de krankzinnig hoge recidive, er is inmiddels ruimschoots bewezen dat die mega geitenwollensokkerij niet werkt, anders hoeft de Politie niet als gekke Henkie elke crimineel 5 tot 500 keer te arresteren.

krankzinnig | 10-09-11 | 15:16

Wamoje | 10-09-11 | 14:05
Een verjaardagskaartje op twee November met als bijschrift; "kop op joh, nog maar 50 jaar te gaan", is een stuk subtieler.

Generaal Nguyen Giap | 10-09-11 | 15:12

@Sodeju! | 10-09-11 | 14:56
o.a. en had ik de behoefte daar aan gehad dan had ik het gedaan hoor. Geen zorgen.

Hölzenbein | 10-09-11 | 15:08

@swift1.6 | 10-09-11 | 14:11: De hele koran is een jihadboek!

Mokum Kosher | 10-09-11 | 14:59

Hölzenbein | 10-09-11 | 14:54 | + 0 -

Je kan de naam Wilders wel gewoon uitspreken hoor, entypen mag ook.

Sodeju! | 10-09-11 | 14:56

vanuit politie kringen had ik destijds begrepen dat ze mohammed b. levend wilde pakken zodat hij zijn straf niet kon ontlopen. Destijds begreep ik dat niet zo goed. Nu snap ik het beter. Het is nu een teken aan de wand dat je als moslim beter niet grappig kan lopen doen met jihad en al die reli onzin.

BigBangNeverHappened | 10-09-11 | 14:56

@luchtledig | 10-09-11 | 14:47
Ik noem geen namen maar er zijn wel meer übermalloten waaraan media aandacht geschonken wordt..

Hölzenbein | 10-09-11 | 14:54

Onvoorstelbaar dat aan deze übermalloot media aandacht is geschonken.

luchtledig | 10-09-11 | 14:47

@zeg maar jansen | 10-09-11 | 11:59 |
"pielewaaier | 10-09-11 | 11:58 Het is een raad aan jou, een goedbedoelde raad. Je draaft door."
----------------------------
De pielewaaiert is niet gevoelig voor goedbedoelde raad. Doordraven is zijn trademark. Ik verspil geen energie meer aan deze onbewuste figuur.

Vos Reinaerde | 10-09-11 | 14:39

Prima dat deze mevrouw bij DWDD haar verhaal mocht doen. Je ziet het pas echt als het voor je staat, zullen we maar zeggen.

mokum4all | 10-09-11 | 14:33

In één enkel opzicht sluit ik mij gaarne aan bij het gedachtengoed van de Stichting Behindbars: het is volstrekt onbegrijpelijk alsook onverteerbaar dat Folkert van der Graaf niet tot levenslang is veroordeeld.
-
Als ooit sprake was van planning en van voorbedachten rade, dan was het wel voorafgaand aan de moord op Fortuyn.

azoturie | 10-09-11 | 14:28

emigreet meteen naar het kifgebergte.

3aapjes | 10-09-11 | 14:24

Ruskin | 10-09-11 | 12:38
Zie je niet zo vaak op de commerciele herhalio en vervelio zenders, een kwaliteitsprogramma als dwdd. Blijven kijken. Ies koeltoer.

Hölzenbein | 10-09-11 | 14:24

Blij dat ik de uitzending gemist heb, had mijn humeur geen goed gedaan gezien de reacties hier. Deze man, inclusief al zijn fans, moet worden weg gesneden uit de maatschappij. Hoe, daar valt over te discuteren maar dat het moet gebeuren om de rot tegen te gaan is duidelijk.

Dhr. W. Anhoop | 10-09-11 | 14:23

swift1.6 | 10-09-11 | 11:21 | + -5 -
mag ik hier uit afleiden dat tenminste 5 personen vinden dat je dan WEL op agenten mag schieten?

swift1.6 | 10-09-11 | 14:19

Lekker verschillig hoor, dat het fundamentalistische wijf van Samir Azouz heur jankverhaal mag doen bij Flappie van Nieuwkerk. Als dat product van zeker drie generaties inteelt over een paar jaar vrijkomt, moeten ze hem en zijn slavin overgieten met varkensbloed en op het vliegtuig naar Teheran zetten. Bouyeri moet helemaal ze muile houwe.

LJBrinkhorst | 10-09-11 | 14:19

Schout-bij-nacht | 10-09-11 | 13:45 | + 0 -
gelukkig geen doodstraf. Afgezien dat ik er sowieso tegen ben, moet je zo iemand nooit de doodstraf geven. Dan wordt hij een martelaar die anderen kan inspireren. Nu moet hij leven met de gedachte dat zijn opdracht van allah mislukt is.
Wel levenslang opsluiten uiteraard. Samenleving beschermen etc.

swift1.6 | 10-09-11 | 14:16

Bloodzone | 10-09-11 | 13:53 | + 0 -

" 1. Over die boeken, dat ie geen jihadboeken uitzoekt. JA DUH DOOS DIE ZIJN DAAR OOK NIET TE VINDEN."
Dat zou ik niet te hard roepen. Het zou me niets verbazen als ze die wel hebben.

swift1.6 | 10-09-11 | 14:11

Wamoje | 10-09-11 | 14:05 | + 0 -
even een briefje richting samir sturen, die kan je vast helpen

swift1.6 | 10-09-11 | 14:08

En voordat hij het gevang in ging spoorde hij wel?
Ik begrijp het probleem niet...

Pepp1 | 10-09-11 | 14:06

Weet iemand nog een adresje waar je voor weinig anthrax kan aanschaffen, voordat ik het envelopje richting Vught dichtplak?

Wamoje | 10-09-11 | 14:05

Wat een heerlijk bericht. Het vooruitzicht dat dat zwijn de rest van zijn miserabele leven gekweld en doorgedraaid in een cel doorbrengt geeft me een heel goed gevoel. Hij heeft het in alle opzichten ruimschoots verdiend.

harbi | 10-09-11 | 14:04

Hölzenbein
Ik wil ook zeker niet beweren dat die vrouw niet het recht heeft om in een tv programma haar verhaal te komen doen, dat recht heeft iedereen in Nederland en stel ik ook zeer op prijs, of het echter slim is om zo iemand uit te nodigen zeker rond deze tijd betwijfel ik ten zeerste en het verhaal wat ze houdt vind ik walgelijk en ik zou haar geen podium willen bieden. Dat is waar ik me over opwind, plus het feit dat ik de straf voor die man veel te laag vindt, niet over of ze wel of niet het recht heeft om plaats te nemen in dat programma.

H.Stiglitz | 10-09-11 | 14:03

Meneer A schijnt te studeren, fijn van ons belastinggeld.
Heb het vermoeden dat mw. A. direct de zaal heeft verlaten na haar stuitende optreden, je blijft immers niet tussen honden en varkens zitten.

Mindy | 10-09-11 | 14:02

Ik zou zeggen, plant er een varkenshart in en dump 'm in Saoudie Arabië.

Charles Swietert | 10-09-11 | 14:01

Dutchtoxophilite: ze was in de uitzending extra bedekt, zodat ze op straat niet herkend zou worden.
Brusselmans: Ben je voor martelen? Niet dat je dat schrijft, maar ik vraag me even af waar je grenzen liggen. Over medeleven: niet dwingt je er toe, niemand dwingt je ook om het tegendeel op te schrijven: maar kennelijk vind je dat wel 'lekker belangrijk'.

VictorF | 10-09-11 | 13:58

nedertokkie | 10-09-11 | 13:49
Als ik iemand naar het paradijs moet helpen dan roep maar heh!

nedertokkie | 10-09-11 | 13:55

-weggejorist-

Bloodzone | 10-09-11 | 13:53

Is meneer necrosis wajong of wao?

vlaemsche steenkappe | 10-09-11 | 13:53

"Samirs moeder gaf aan te betreuren dat Samir niet doodgeschoten was; aangezien in dat geval hij als martelaar 73 medegelovigen met zich mag meenemen naar het paradijs."
.
bron; nl.wikipedia.org/wiki/Samir_Azzouz#Lev...
.
Jullie weten toch, islam is vrede en helemaal geen ziekte!

nedertokkie | 10-09-11 | 13:49

H.Stiglitz | 10-09-11 | 13:32
Vind ook dat ie weg mag rotten voor zijn daden. Het feit dat er iemand -ook zijn vrouw- iets van mag zeggen in een tv programma is echter deel an onze beschaving. Je weet wel waar die blonde clown het ook zo scheinheilig over heeft (maar dan als het in zijn straatje past in dat geval) gehad in die rechtzaak. Dus wat dat aangaat moet je er eigenlijk blij mee zijn want we wonen niet in saoudi arabie.

Hölzenbein | 10-09-11 | 13:48

Het is sowieso al een enorme misser dat hier niet de doodstraf is uitgedeeld. Was niet alleen qua straf het meest passend en rechtvaardig maar had veel geld gescheeld.
De maatschappij betaalt nu handen vol geld aan dit uitschot.

En btw: wat een gays dat ze nu al mentaal in de knoop zitten.

Schout-bij-nacht | 10-09-11 | 13:45

Ik heb die uitzending ook gezien, en mevr. vond het vreselijk om op straat herkend te worden. Ik dacht bij mezelf, hoe kan iemand jou nu herkennen. Er is niets van jou zichtbaar. Je past uitstekend op een schaakbord thuis, op de voorste rij.

Dutchtoxophilite | 10-09-11 | 13:44

-weggejorist-

leven zonder god | 10-09-11 | 13:42

Hoel langzamer Mohammed Bouyeri kapot gaat, hoe liever het me is. Ik gun het Samir ook. Als God het wil.

Skyeisthelimit | 10-09-11 | 13:34

Hölzenbein
De enige reden dat ze anders zijn qua slachtoffers is omdat Samir A op tijd is opgemerkt door de politie, had Samir A zijn plannen kunnen uitvoeren dan zit de kans erin dat hij Breivik had laten verbleken. Anders gesteld: stel dat Breivik een week voor zijn aanslagen zou zijn gearresteerd, zijn manifest en dagboek enzo waarin zijn plannen duidelijk werden zouden zijn gevonden en hij zou veroordeeld zijn. Zou het dan normaal zijn als zijn vrouw bij een prominente talkshow zou komen verkondigen dat haar man het te zwaar heeft? En waarom zou ik blij zijn dat iemand aandacht besteedt aan die terrorist laat staan zijn vrouw? Als het aan mij ligt rot die man weg in de gevangenis en hij hoeft van mij echt geen aandacht te krijgen, of het nou van stormfront of van de vara is.

H.Stiglitz | 10-09-11 | 13:32

Versta ik het nu goed, zegt die Abida op 06:12 "toen ben ik gaan 'schuilen' achter het internet"?
Oeps!, Versprekingketje.

Generaal Nguyen Giap | 10-09-11 | 13:32

hij mag van mij ongezien de tyfus krijgen

Koonkluk Huis | 10-09-11 | 13:30

Mooi van die overplaatsing naar de Schie! Die heet in de volksmond 'de moordsingel' vanwege de 'zelfmoorden'.

dubbert | 10-09-11 | 13:30

ik heb mijn pantoffels richting TV gegooid.
daarna tosti H(ar)am gegeten.

cooleman | 10-09-11 | 13:30

en toch, en toch, zegt dit meer over Brusselmans en alle hatelijke reaguurders dan over iets anders...

Woods | 10-09-11 | 13:26

Ik hoop dat iemand deze man afschiet als hij ooit vrijkomt. En dat de dader vrijuit gaat.

Kunera | 10-09-11 | 13:25

Ahasveros | 10-09-11 | 13:09 | + 0 -
Nee geen martelaar van hem maken, gewoon weg laten rotten in zijn isoleercel.

Doomsday | 10-09-11 | 13:21

Misschien kan hij uit zijn lijden verlost worden, onder het mom van vrijwillige euthanasie......

MichaelG. | 10-09-11 | 13:20

H.Stiglitz | 10-09-11 | 13:11
Je overdrijft zwaar. Beide gevallen zijn verschillend alleen al betreffende het aantal slachtoffers. En wees blij dat er iemand aandacht aan geeft in dit geval de vara. Of had je liever stormfront gezien? Dus wat een onzin alweer.

Hölzenbein | 10-09-11 | 13:20

kan niet erg genoeg zijn !!!
zelf leven ze volgens de "oog om oog,tand om tand" wet , maar in dit geval gaat dat weer eens niet op natuurlijk.gaat immers over henzelf
TRIEST VOLK

O.dol | 10-09-11 | 13:15

necrosis | 10-09-11 | 12:45 |
En waarom zou ik mensen willen beperken in de vrijheid van meningsuiting? Iets waar ik veel waarde aan hecht. Ik snap je punt niet.

Hölzenbein | 10-09-11 | 13:13

Hoe is deze man anders dan Breivik? Het enige verschil is dat hij gestopt is voor hij zijn zieke daden kon uitvoeren. Had een of ander programma de vrouw van Breivik uitgenodigd die ging vertellen dat haar man onrechtvaardig wordt behandeld dan stonden de Vara-luitjes het hardst te springen en te schreeuwen dat het een schande was. Maar omdat het om een moslim gaat is hij automatisch slachtoffer in hun ogen, ongeacht zijn daden of intenties, en iedereen die dat niet zo ziet is een potentiele Breivik.

H.Stiglitz | 10-09-11 | 13:11

Vanuit haar standpunt heeft deze dame groot gelijk!
Mo en SamirA worden kapot gemaakt door een (voor hen) uiterst inhumaan en islamofobisch systeem.
-
Ik stel daarom voor(met diep gebogen hoofd en respect voor de Religie van de Vrede) om zsm de doodswens dezer dappere Heilige Martelaren (Vrede zij met Hen) van Allah NU in te willigen.

Ahasveros | 10-09-11 | 13:09

Is meneer necrosis soms een oud collega van marijnissen in de worstenfabriek van oss.
Of misschien een buiten-echtelijk kind van harm kolthek.

vlaemsche steenkappe | 10-09-11 | 13:09

Dus Samir A, de man die is veroordeeld voor het plannen van terroristische aanslagen in Nederland, onder andere op Schiphol en de kerncentrale van Borssele, en sindsdien geen enkele keer spijt heeft betuigd of maar een enkel teken heeft getoond dat hij in positieve zin veranderd is, loopt over 2 jaar weer vrij rond? Dit is voor mij toch de druppel, de 'rechtsstaat' Nederland deugt van geen kanten en met dat politieke correctheid - extremisme hier gaat het nog eens heel fout aflopen, het wordt tijd om te emigreren, naar landen waar terrorisme nog zwaarder wordt gestraft dan het werpen van een waxinelichtje.

H.Stiglitz | 10-09-11 | 13:05

Ja jezus is dat zo moeilijk? Doodt die vent dan gewoon! Godsamme dat gehannes en moeilijk doen over een beetje vuilnis. Het is en zal toch niks meer worden naast het opslurpen van ONS geld.

DOEI

Sodeju! | 10-09-11 | 13:01

dat hij lekker wegrot in de gevangenis is op zich oke, maar dat hij nu weer aandacht krijgt is zooooo Telegraaf. Gewoon lekker laten zitten en negeren.

gool69 | 10-09-11 | 13:01

Prof.Ockels | 10-09-11 | 12:56
Maagdelijkheid heeft over het algemeen een beperkte houdbaarheid.

SheriffSharif | 10-09-11 | 12:59

Hij is überhaupt nooit psychisch in orde is geweest.

Antitheïst | 10-09-11 | 12:59

Denk dat Theo daar boven nog maar een keertje over die 72 maagden van Mohammed heen gaat als die dit hoort.

Prof.Ockels | 10-09-11 | 12:56

Ach, opzich goed nieuws toch?

Prof.Ockels | 10-09-11 | 12:54

Is dat navelstarende kutvolk in staat of bereid om ook maar één seconde na te denken over de familie Van Gogh en wat zij hun hebben aangedaan door hun zoon af te slachten?

Is dat navelstarende kutvolk bereid om ook maar één seconde stil te staan bij de levens van alle Nederlanders die ze hebben vernield met hun verdwaasde maanziekte?

Shalome | 10-09-11 | 12:52

@Hölzenbein | 10-09-11 | 12:37
Als je zou stemmen, zou je kunnen stemmen op mensen die Wilders/ Fortuyn/ van Gogh zouden willen beperken in hun vrijheid van meningsuiting.
Je hebt aangegeven niet te stemmen (ik heb wel een theorie waarom) dus heb je niets te klagen.

necrosis | 10-09-11 | 12:45

Kijkt er nog iemand naar Wereld Draait Door?
Knevel En Van Den Brink hadden gisteren zelfs meer kijkers dan dit links programmaatje van de VARA.

eye | 10-09-11 | 12:44

@woefdrammer | 10-09-11 | 12:15
Grobbebol, geen trol

Krijg opeens veel zin in aardbezien

SheriffSharif | 10-09-11 | 12:41

geweldig nieuws! beter kan ook, dat hij dood is bijv.

Captain Diehard | 10-09-11 | 12:40

Gistereen vol verbazing zitten kijken. Die Marc-Marie zit er ook alleen om de clown uit te hangen, was (net als wederom Van Nieuwkerk) achterlijk timide. Waarom deze vrouw prime-time op tv mag verschijnen is mij een compleet raadsel. Het item van Jakhals Erik bij falende Utrecht burgemeester Wolfsen dat erna kwam maakte veel goed echter, Tukker Erik ging er met gestrekt been in en dat was na al die onzin die ervoor kwam heerlijk om te zien.

Ruskin | 10-09-11 | 12:38

@lauwebal | 10-09-11 | 12:20 |

Volgens mij pak ik de 'onnodig' claim uwer zijde toch aardig bij de kop. Ik had misschien een wat explicietere aanval kunnen plaatsen. Bij deze dan:
.
Ik stoor mij aan jouw zielig verklaren van Mo & consorten. Hij zit een zware straf uit, maar ja hij heeft dan ook een zware misdaad gepleegd. De familie en vrinden interesseren mij hoegenaamd niets.
.
Die zouden zich beter eens kunnen afvragen waar het allemaal ooit fout ging in plaats van zielig lopen te doen over de onstane situatie. Wat meer inleving in het leed van de familie van het slachtoffer had beter gestaan!

Parel van het Zuiden | 10-09-11 | 12:38

@necrosis | 10-09-11 | 12:10
"Mensen die niet stemmen (zoals jij zelf aangaf) en desondanks kritiek leveren hebben geen (houten) poot om op te staan!"

Juist ja. En wat heeft van Gogh met stemmen of verkiezingen te maken?

Hölzenbein | 10-09-11 | 12:37

@deraderendraaien | 10-09-11 | 12:10
Wat een complete onzin. Ik kon al zeggen wat ik wilde 10 jaar voordat de door u zo gelauwerde geblondeerde indokwal geboren was, dus waar hebt U het over?

Hölzenbein | 10-09-11 | 12:36

Is D66 al begonnen met polsen ? Iets met mensenrechten of zoiets ? Even de aloude bevriende media inschakelen dus.

Kamervraag | 10-09-11 | 12:35

necrosis | 10-09-11 | 11:54
Is deze nou ironisch bedoeld, of is dit per ongeluk?

SheriffSharif | 10-09-11 | 12:34

Beste necrosis of jan modaal.
Studeren hoeft niet, ik heb een eigen bedrijf.

vlaemsche steenkappe | 10-09-11 | 12:29

ik stel voor dat hij in honger staking gaat dan zijn we ten minste van de kosten af wat die rat onze maatschappij kost.

hij heeft nog nooit wat bij gedragen aan de samenleving dus niets maar dan ook niets aan verloren.
en psychisch kapot hopelijk kan je er aan onder door gaan... of hij kan dapper suïcide doen.
maar van dapperheid zal je hem nooit kunnen beschuldigen.

Don82863974 | 10-09-11 | 12:23

ik stel voor dat hij in honger staking gaat dan zijn we ten minste van de kosten af wat die rat onze maatschappij kost.

hij heeft nog nooit wat bij gedragen aan de samenleving dus niets maar dan ook niets aan verloren.
en psychisch kapot hopelijk kan je er aan onder door gaan... of hij kan dapper suïcide doen.
maar van dapperheid zal je hem nooit kunnen beschuldigen.

Don82863974 | 10-09-11 | 12:23

psychisch kapot? Hij was toch geestelijk al kapot, anders vermoordt je je iemand niet.

Oldfool | 10-09-11 | 12:23

DWDD duurt 51 minuten. Zoveel geduld heb ik niet om mevrouw dingesdanges aan te horen.

Jezus_Boeddha | 10-09-11 | 12:22

@drs.Nee | 10-09-11 | 12:13
Je moet dat zo zien: Toen de PvdA hun achterban zag slinken, gingen zij zich toeleggen op een ander stemvee.
Nu Mathijs v Nieuwkerk bijna uitgerangeerd is bij de PO en een groot deel aan kijkers zich afkeren van de VARA,
Gaat ook hij op geheel linkse wijze een ander publiek bedienen.

deraderendraaien | 10-09-11 | 12:21

Lekker belangrijk *neemt grote slok bier, terwijl de speklapjes in de pan sissen*

Aktivist | 10-09-11 | 12:20

@Parel van het Zuiden | 10-09-11 | 11:31 : Voortaan beter lezen voordat je reaguurt.

lauwebal | 10-09-11 | 12:20


- hoorde ik haar nou echt zeggen dat hij daar zit te studeren ?????

iam&u2=jawehgodallah | 10-09-11 | 11:49 | + 0 -
.
zal hij wel moeten van z'n advocaat. Studeren in de gevangenis schijnt het nogal goed te doen voor proefverlof en voorwaardelijke vrijlating en zo.

swift1.6 | 10-09-11 | 12:18

@Che_cuevara | 10-09-11 | 12:08
In dat geval: ik zorg dat het bier er koud staat, over maagden kan ik geen toezeggingen doen.

necrosis | 10-09-11 | 12:16

Wel grappig die verbazing bij die pratende tent (lijkt nog het meest op een grobbentrol /tita tovenaar).
"Zelfs in Marokko zijn de uitgezette terroristen niet veilig......" O'rly ?! was kennelijk in de veronderstelling dat ze daar wel op van die gekkies zitten te wachten.

woefdrammer | 10-09-11 | 12:15

@pielewaaier | 10-09-11 | 11:40 |

Moewhahahaha! Meteen smijten met een Breivik -sneer. Opvallend dat je niet ingaat op mijn opmerking over zijn daden. Past vast niet zo goed in uw werkelijkheid. 
.
U weet wel, die werkelijkheid waarin cout à cout alles de schuld is van onzelf. U weet wel, die werkelijkheid waarin de daden van dit soort sujetten onverkort moet worden gerelativeerd om uw morele superioriteitswaan te voeden. U weet wel, die werkelijkheid waar daders slachtoffers zijn. 
.
Ik zal u geruststellen want ik bemerk uw angst voor een andersdenkende, namelijk mijzelf. Zo komt uw aantijging richting mijn mening namelijk over. 
.
Breivik verdient wat mij betreft hetzelfde lot als Mo B. Ik scheer namelijk alle soort extremisme over een kam. Geen nuance, geen verschillige benadering, geen uitvluchten. 
.
Relativeer lekker verder.. Ik hoop niet dat u uwzelf erin verliest!
 

Parel van het Zuiden | 10-09-11 | 12:15

Denk jij ook wel es: Ik hoop dat ik het nog kan na de vakantie? Of ben jij ook zo bang dat je 'het' niet meer kunt.

Hebben ze het nou over een beetje slap zitten ouwehoeren aan een tafel?

Jan Gordelroos | 10-09-11 | 12:14

Dat dwdd zonder blikken of blozen op de vooravond van de herdenking van islamitisch terreur dat verhulde spook een podium geeft,is onmenselijk en ondraaglijk.

drs.Nee | 10-09-11 | 12:13

@necrosis | 10-09-11 | 12:06
haha! laten we het daarop houden!
Goede morgen btw.

deraderendraaien | 10-09-11 | 12:13

@Hölzenbein | 10-09-11 | 11:54

Eensch, die kinderen zijn (nog) geen partij dus die moet je er ook zo veel mogelijk buiten zien te houden, al vermoed ik wel dat de kids ook geheel in de *kuch* familietraditie zullen worden grootgebracht.

Wat dat betreft is een enkele reis naar het één of andere fundamentalistische land wellicht de beste oplossing. De keuze wordt momenteel steeds groter, dat scheelt.

Reinaert | 10-09-11 | 12:13

@Hölzenbein | 10-09-11 | 12:03
Mensen die niet stemmen (zoals jij zelf aangaf) en desondanks kritiek leveren hebben geen (houten) poot om op te staan!

necrosis | 10-09-11 | 12:10

Waarschijnlijk is het eten niet goed genoeg in de TA. Iedere avond speklappen en bier...

President Babboe Bab | 10-09-11 | 12:10

@Hölzenbein | 10-09-11 | 12:03
Dat mag jij idd zeggen.
Dit land geeft je die ruimte nu nog, dus geniet ervan.
En bedenk dat een zekere blonde leider dat dit jaar nog voor ons heeft weten te continueren voor de rechtbank. OOK voor U dus!

deraderendraaien | 10-09-11 | 12:10

pielewaaier | 10-09-11 | 11:58 Het is een raad aan jou, een goedbedoelde raad. Je draaft door.
zeg maar jansen | 10-09-11 | 11:59 | + 0 -
Dat is nou net wat ik kan missen als kiespijn;''goedbedoelde raad''.. en hoezo ''doordraven''

pielewaaier | 10-09-11 | 12:09

@necrosis | 10-09-11 | 12:01
Dan ga ik dus ook naar de hel.
Ben namelijk ook een ongelovige hond.

Che_cuevara | 10-09-11 | 12:08

Hé, Mo. Zou je aub een verschrikkelijk pijnlijke dood kunnen sterven? Bij voorbaat dank.

Anarchus_Rex | 10-09-11 | 12:06

@deraderendraaien | 10-09-11 | 12:00
Geheel offtopic maar na uren lang aan mijn telraam geprutst te hebben ben ik eruit:
Je bent 31!

necrosis | 10-09-11 | 12:06

necrosis | 10-09-11 | 12:01 |
Je bent een ongelovige hond!
Ik ook hoor.

lanexxx | 10-09-11 | 12:05

@pielewaaier | 10-09-11 | 11:48
Als VARA/ DWDD lef heeft nodigen ze een doorsnee burger uit die werkt en belasting betaalt.

necrosis | 10-09-11 | 11:54 | + 0 -
Voor een slaapkuur zou dat prima werken.. heeft die doorsnee burger,die dan ook nog belasting betaalt.. dat doen trouwens ook de niet-doorsnee burgers.. iets meer te vertellen dan de gebruikelijke propaganda die Wilders ons voorschotelt.
Trouwens de doorsnee-burger bestaat helemaal niet.Of ziet u uzelf als een ''doorgesneden burger''

pielewaaier | 10-09-11 | 12:04

Wel een prima boodschap naar alle toekomstige mohamed b'tjes en samir a'tjes ( zie je hoe ik hun namen niet met een hoofdletter schrijf? )

a small step for men | 10-09-11 | 12:03

@deraderendraaien | 10-09-11 | 12:00
Niet alle Nederlands erfgoed is per definitie goed. Ik vond van Gogh soms een kwal. Mag ik dat zeggen? Tuurlijk.

Hölzenbein | 10-09-11 | 12:03

Ja ja, Samir Azouz, die destijds verklaarde dat elke Moslim bewapend moet zijn, ook in Nederland. Waarom dan wel zei hij er niet bij, maar het belooft niet veel goeds. Wat mij betreft mag hij tot zijn dood in het gevang blijven.

Butters | 10-09-11 | 12:02

Mo dacht slim en stoer te zijn.

Nu zit hij vast.

Wij zingen uit volle borst, gewoon omdat het kan: LALALALALALALALALALA

a small step for men | 10-09-11 | 12:02

Samir A. Ook al zo ontzettend huilie huilie www.nu.nl/binnenland/2611921/samir-a-o...
Het is ook onmenselijk om terroristen en moordenaars op te sluiten! Die mensen verdienen een paleis met een harem van 70 maagden. Althans dat vinden zij zelf... Zieke geesten zijn het. Niet meer vrijlaten maar levenslang "behandelen". Niet te genezen dergelijke psychische stoornissen. Daarom de maatschappij beschermen tegen dit soort mensen.

doenormaal! | 10-09-11 | 12:01

@Hanxie | 10-09-11 | 11:54
Ik heb een mosselmannetje van Sharia4Holland gezien tijdens Powned, en vroeg me af waarom de AIVD niet direct bij hem op de stoep lag.
Datgene wat hij verkondigde grenst aan 'staatsgevaarlijk'.
Mag ik dat zeggen?
Als iemand mij naar een denkbeeldige hel wil sturen omdat ik een ongelovige hond ben: jazeker!

necrosis | 10-09-11 | 12:01

Theo was een stukje Nederlands erfgoed dat door dat laffe varken is afgeslacht.Een kunstenaar die de islam met open vizier tegemoet trad en bestreed.
mo b (zijn naam verdient geen hoofdletters).. is een egoïstische lafbek, die zichzelf na zijn brute daad niet aan zijn schepper durfde te presenteren (hij twijfelde aan de genade van zijn almachtige)door middel van zijn eigen kogel.

deraderendraaien | 10-09-11 | 12:00

@MarV | 10-09-11 | 11:59
O ja, wat is er erg aan volgens u?

Hölzenbein | 10-09-11 | 12:00

@pielewaaier | 10-09-11 | 11:48
Dat is het enige wat hun nog rest.
Waar moeten ze anders nog stemvee ronselen.

Che_cuevara | 10-09-11 | 11:59

pielewaaier | 10-09-11 | 11:58 Het is een raad aan jou, een goedbedoelde raad. Je draaft door.

zeg maar jansen | 10-09-11 | 11:59

Dat ze in DWDD weer alle aandacht krijgen vind ik nog het ergste van dit verhaal.

MarV | 10-09-11 | 11:59

pielewaaier | 10-09-11 | 11:48 Yo! Dhimmie. Even dimmen nou.
zeg maar jansen | 10-09-11 | 11:49 | + 0 -
Is het te veel voor uw incasseringsvermogen?

pielewaaier | 10-09-11 | 11:58

@necrosis 11:44
Denkt u niet dat merendeel van de reaguurders dan wel Nederlandse bevolking dezelfde wens heeft?

hondow | 10-09-11 | 11:58

Mo heeft het nog steeds beter dan de helft van onze bejaarden die in verpleeg huizen zitten en die geen vlieg kwaad gedaan hebben.
DWDD die weer een podium geeft aan deze gekkies, om van te kotsen.

lanexxx | 10-09-11 | 11:58

necrosis | 10-09-11 | 11:44 Die steenkappe toch, ik geloof dat er nog niet één reactie van hem blijvend is geweest.

Maar wel doorgaan hè? Doorzettingsvermogen is ook wel goed, als eigenschap.

zeg maar jansen | 10-09-11 | 11:58

@Reinaert | 10-09-11 | 11:39
Ben ik volkomen met je eens, maar als ze zich wil vermommen vanwege haar kinderen dan kan ik dat ook wel weer begrijpen.

Denk sowieso dat als die idioot weer vrij is dat ze oprotten naar Saudie Arabië of zo. Waarschijnlijk weer om snode plannen te smeden... helaas.

Hölzenbein | 10-09-11 | 11:54

@pielewaaier | 10-09-11 | 11:48
Als VARA/ DWDD lef heeft nodigen ze een doorsnee burger uit die werkt en belasting betaalt.
En daarmee bedoel ik niet die mensen die 3x modaal 'verdienen' die anderen vertellen wat te denken en te doen.

necrosis | 10-09-11 | 11:54

In de VK maak je vandaag geen kans dat je reactie geplaatst wordt als je niet heel erg lievv bent voor de mosselmannetjes.

Hanxie | 10-09-11 | 11:54

@Tiepgeit | 10-09-11 | 11:49
Vrijheid van meningsuiting heeft als misschien wel belangrijkste voordeel dat je mag weten wat er omgaat in het hoofd van een zieke vrucht.

vetkleppert | 10-09-11 | 11:53

Met dank aan de naïeve Nederlandse overheid dat zo'n haatbaard deze aktie heeft kunnen uitvoeren. Mohammed B is het topje van de extremistische ijsberg die
Nederlanders en Europeanen niet willen zien.

Wie had in de vroege, vrije jaren '80 ooit kunnen denken dat Nederland met zo'n figuur te maken zou krijgen. Maar toen waren we zogenaamd tolerant. We wilden het niet zien, we mochten het niet zien. Er is een vertegenwoordiger van het vrije woord vermoord.

En wat Mohammed B betreft, de tering voor hem en zijn
ideologische soortgenoten.

strikdewepstroper01 | 10-09-11 | 11:53

Poneert:
´Er lopen meer gekken los, dan er vast zitten...´

gentle giant | 10-09-11 | 11:52

Tiepgeit | 10-09-11 | 11:49 Daar moeten we blij om zijn. En nou niet meteen die minknop indrukken. Met die vrijheid mogen wij ons ook uiten.

Stel je voor dat er geen vrijheid van meningsuiting meer zou zijn. Dan zijn Pim en Theo voor niets gestorven.

zeg maar jansen | 10-09-11 | 11:52

Mmmm. Hij is religieus, hij was dus om te beginnen al psychisch de weg kwijt.

En nou lekker laten kwijnen. En DWDD van de zender afrukken wegens het aandacht schenken alleen al, iets dat ie zeker niet verdiend van mijn belastinggeld.

ZKH EénOog | 10-09-11 | 11:50

Dat zo'n gek wijf vrij mag loslopen en haar mening ventileren...

Tiepgeit | 10-09-11 | 11:49

pielewaaier | 10-09-11 | 11:48 Yo! Dhimmie. Even dimmen nou.

zeg maar jansen | 10-09-11 | 11:49

ben ik gek of zo
-van nieuwkerk die die mevrouw een plek geeft om haar hart te luchtten over dit dit thema ????? heel normaal
- hoorde ik haar nou echt zeggen dat hij daar zit te studeren ?????
-zap later naar programma over zwaarbewaakte gevangenissen waarin een zware jongen die failliet verklaard werd helemaal in zak en as zat omdat hij nu zijn positie als zakenman niet waar kon maken in de bak ????

wat ik me nou echt afvraag is waarom is een gevangenisstraf er ,als men gewoon nog een sociaal leven voert waar men studeert handelt ,en pingpong speelt, ik met mijn waarschijnlijk onnozele brein zou verwachtten dat men er toe word gedwongen niks te doen in eenzame opsluiting, op water en brood, om over je daden na te denken ,persoonlijk vind ik dat men bij ernstigere misdrijven ook wel eens de technieken zou kunnen proberen die we zagen bij "clockwork orange" maar ja dat krijg je als je nadenkt was ook dom van me.. laat ook maar

iam&u2=jawehgodallah | 10-09-11 | 11:49

Het getuigt van lef van de VARA en DWDD dat ze zoiets durven aansnijden... andere omroepen zullen niet snel hun vingers willen branden aan zoiets.

pielewaaier | 10-09-11 | 11:48

oldboy | 10-09-11 | 11:46 Vroeger was jij al een parasiet zeker die ze wel las maar nooit aandroeg.

Kan nog. Doe je best, je kunt het.

zeg maar jansen | 10-09-11 | 11:48

Dat Mo en Samir zich slecht behandeld voelen geeft wel mooi aan dat ze het concept 'martelaarschap' maar slecht begrepen hebben trouwens.

zeg maar jansen | 10-09-11 | 11:47

Vroeger zaten hier nog wel eens interessante linkjes bij de reaguursels.
Die zitten heutzutage allen op Twitter zecker

oldboy | 10-09-11 | 11:46

@vlaemsche steenkappe | 10-09-11 | 11:40
Moet jij niet in de studieboeken duiken voor je proefwerk maandag?

necrosis | 10-09-11 | 11:44

@gentle giant | 10-09-11 | 11:39

En u wordt bedankt.

*** Broodje PastaChoca richting vuilnisbak werpt ***

Reinaert | 10-09-11 | 11:41

Zamibo dan maar...?

De-P(s)aus | 10-09-11 | 11:40

Parel van het Zuiden | 10-09-11 | 11:31 | + 1 -
Man,hou toch op met je waanidee van een ''vijfde colonne''.. allemaal paranoia gedachtengoed a la Breivik,kennelijk geinspireerd door de grote voorman.
Waar dit land last van heeft is een zo langzamerhand ultieme vorm van schijtlijsterigheid.. laatst weer gezien bij die overdreven reacties van paniekerige burgemeesters op activiteiten van nogal provocerend uitgedoste motorrijders.

pielewaaier | 10-09-11 | 11:40

-weggejorist-

vlaemsche steenkappe | 10-09-11 | 11:40

lelijke muts

SheriffSharif | 10-09-11 | 11:40

Doekje is ter bescherming van het spraakwater?

u.r.a.looser | 10-09-11 | 11:40

Poep smeren Mo, poep smeren.

gentle giant | 10-09-11 | 11:39

@Hölzenbein | 10-09-11 | 11:35

Mevrouw A. spoort niet helemaal, als ze écht bonuspunten had willen scoren had ze daar modern gekleed en goed geïntegreerd gezeten. Dan wordt zo'n verhaal ook meteen een stuk serieuzer genomen.

Maar nee, madame koos de fundamentalistische route. Moet ze vooral blijven doen, ook fijn voor de moslims in dit land die wél van goede wil zijn. Want die worden vandaag óók weer aangekeken op het gedrag van deze fundamentalistische huppelkut.

Reinaert | 10-09-11 | 11:39

Alsof het de bedoeling is dat martelaars een lekker leventje leiden.

De gek. Martelaarschap is een zwaar bestaan. Wil je dat niet dan moet je je niet in die positie willen manoeuvreren.

#feit

zeg maar jansen | 10-09-11 | 11:38

@Che_cuevara | 10-09-11 | 11:36
Oeps, hoefen = hoeven.

Che_cuevara | 10-09-11 | 11:36

@Reinaert | 10-09-11 | 11:33
Zou dat het zijn?

Maar dan heeft het met hygiëne te maken en niet met geloof.
Maar waarom dan mannen wel een hand en vrouwen niet.
Voor zover ik het begrepen heb zouden vrouwen hun handen al helemaal niet hoefen te gebruiken bij het plassen.
Mannen daarentegen....

Che_cuevara | 10-09-11 | 11:36

@Reinaert | 10-09-11 | 11:33
Ja inderdaad, ik zag het weer eens met mevrouw Azouz. Ik kan en wil er niet aan wennen!

Hölzenbein | 10-09-11 | 11:35

Zolang er geen trekkoord uit zijn reedt steekt, is er niets aan de hand mevrouw Abida.

Plukkiehaar | 10-09-11 | 11:35

@Larry Cook | 10-09-11 | 11:07
Je bent echt niet grappig!

necrosis | 10-09-11 | 11:34

@Che_cuevara | 10-09-11 | 11:32

En zo komen de handenschudweigeraars dus in de wereld!

Reinaert | 10-09-11 | 11:33

Ha, geen boos-maak-item, maar een tevreden-maak-item!

*tevreden knorrend ontbijtje verteert

ole guapa | 10-09-11 | 11:33

Hee Mo, ik ga even een haram biertje drinken en vanavond een ongetrouwde moslima aan de onbesneden knuppel rijgen. Dingen waar jij enkel van kan dromen.

En Theo helaas zelfs dàt niet meer.

En làchen Mo, làchen als ik het glas hef op jou ongezondheid....

@all enjoy life jongens, het is al kort genoeg. Alleen voor Mo lijkt het een eeuwigheid. Hoop ik.

*out*

vraagstaart | 10-09-11 | 11:33

@Cuyahoga | 10-09-11 | 11:21
"En je handen wassen na het plassen is een fabeltje, dat is echt niet nodig."

Niet als je er niet op plast. ;)

Che_cuevara | 10-09-11 | 11:32

Laat dat zwijn (Bouyeri) maar mooi wegkwijnen in z'n cel, kan ik geen medelijden mee hebben, had hij Theo van Gogh maar niet moeten afslachten.

EA 827 | 10-09-11 | 11:32

Ja Mo, blijkbaar is moslim extremist zijn toch niet zo rooskleurig zoals de haatimams je doen geloven.
Het heeft dus een nogal vieze nasmaak.

Maar je hebt er zelf voor gekozen, dan niet miepen achteraf.

@pielewaaier
@lauwebal
.
U is behoorlijk ziek in de kop. Moet werkelijk alles tot 'weg met ons' worden gereduceerd? Met zo een zelfvernietigende vijfde colonne in onze maatschappij lijkt terrorisme maar een bijzaak.
.
Mo B heeft op bijzonder bloeddorstige en villeine wijze een einde aan iemand's leven gemaakt om daar in de rechtbank doodleuk aan toe te voegen dat hij het zo weer doet.
.
Ergo.. Achter slot en grendel en beperken van zijn invloed naar derden. Dit is nog redelijk humaan, in zijn eigen favo boekje gaat het wel wat verder.

Parel van het Zuiden | 10-09-11 | 11:31

Mooi!

gentle giant | 10-09-11 | 11:31

@vander F | 10-09-11 | 11:18
Dood zijn duurt nog veel langer.

Che_cuevara | 10-09-11 | 11:30

@Hölzenbein | 10-09-11 | 11:24
Godsamme Hölzenbein, ga eerst eens koffie drinken man...
"Dat mevrouw Azouz gisteren in gigamega sluier heeft ze uitgelegd Brusselmans."
moet natuurlijk zijn
"Waarom mevrouw Azouz gisteren in gigamega sluier verscheen, heeft ze uitgelegd Brusselmans."

Hölzenbein | 10-09-11 | 11:30

@M-Bozz | 10-09-11 | 11:21

Mo leert maar lekker leven met de beperkingen die hem opgelegd zijn, hij zit echt niet 24/7 in een te krappe cel hoor, zó erg is het hier namelijk nou ook weer niet. Hij krijgt gewoon alle zorg die hij nodig heeft, wat dat betreft komt 'ie niets tekort.

En was het niet zo dat Mo zich bij zijn arrestatie ook het liefst had laten afknallen om zo martelaarschap te verwerven? Precies: dat was zo. Da's 'm niet gelukt, nu mag 'ie dus op de blaren zitten. Het kost een paar centen en je hebt inderdaad ook niks maar dat moeten we er gewoon maar voor over hebben.

Reinaert | 10-09-11 | 11:27

@pielewaaier | 10-09-11 | 11:18
Justitie die gevolg geeft aan de gevoelens van de massa?
Een grapje neem ik aan?

En jij gelooft die vrouw in die tent (wie dat dan ook mag geweest zijn)?

Che_cuevara | 10-09-11 | 11:27

@vetkleppert | 10-09-11 | 11:20
Moest dat nou weer twee keer twee keer?

vetkleppert | 10-09-11 | 11:27

Dat mevrouw Azouz gisteren in gigamega sluier heeft ze uitgelegd Brusselmans. Heb je het filmpje wel gezien? Hoe dan ook voor de rest vind ik niet dat mevrouw Azouz achteraf huilie huilie moet doen. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn daden.

Hölzenbein | 10-09-11 | 11:24

Tuurlijk, heel normaal dat je met een doorgeladen machinepistool rondloopt.

mindless | 10-09-11 | 11:23

Misschien een leuk idee, Mo B en Breivik (waarom wel breivk zijn complete naam altijd) saampjes in een cel.
Moslim vs AntiMoslim een kijken of ze elkaar cancelen.

Madahkantognie | 10-09-11 | 11:22

Iedereen schopt hier op dit moment wel lekker tegen de VARA aan, maar zeg nou eens eerlijk: had iemand iets anders verwacht van deze door islamisten in gijzeling gehouden linkse propagandaorganisatie?

Ik in elk geval niet hoor. Niet meer.

Reinaert | 10-09-11 | 11:22

@pielewaaier | 10-09-11 | 11:18 Nou nee. Hij zit in de isoleer om te voorkomen dat hij zijn dreigement waarmaakt om terroristen te werven onder de criminele Marokkanen die hij ontmoet in de gevangenis.

Want van die laatste groep zitten er nogal wat vast, weet je?

vraagstaart | 10-09-11 | 11:22

pielewaaier | 10-09-11 | 11:18 Het is geen hotel, dat was ook niet de bedoeling. Het is straf. En binnenhouden is niet alleen straf, het is ook om onze maatschappij te beschermen.

Er wordt in Nederland niemand gemarteld, iets wat ze in islamitische landen wel doen en er patent op hebben.

Dat hij zich slecht behandeld voelt zit tussen zijn oren. in een islamitisch land had ie al aan een hijskraan gehangen.

zeg maar jansen | 10-09-11 | 11:22

@Vraagstaart, Reinaert en Kaas de Vries:

Ja, jullie hebben gelijk. Ik wil haar ook geen gelijk geven of de eer van een 'punt maken', maar dit is wel een belangrijk thema achter dit soort zaken en natuurlijk in extrema achter Guantanamo Bay.

We moeten niet zo hoog van de daken roepen over het belang van mensenrechten als we die zelf slechts selectief toepassen.

Verder gun ik die Bouyeri, Sammi en Volkert helemaal niks.. Geloof er niks van dat die het Peruaans-slecht hebben hier.

M-Bozz | 10-09-11 | 11:21

kom hoe heet ie | 10-09-11 | 10:24 | + 34 -
zeker als je daarna ook nog op een agent haat schieten.
Ik keur moord uiteraard niet goed, maar dat iemand een grondige hekel aan Theo kreeg kan ik me wel iets bij voorstellen. Dat bij sommige lager ontwikkelde die haat zo ver gaat dat ze hem willen vermoorden, kan ik me ook nog iets bij voorstellen (nogmaals, ik keur het niet goed, maar ik kan me voorstellen dat sommige pissed worden als je telkens voor geitenneuker wordt uitgemaakt). Maar als je dan degene die jou uitscheld het vermoord, ga je niet op onschuldigen schieten.

swift1.6 | 10-09-11 | 11:21

Nog een tip voor de kok van Nieuw Vosseveld.
Gevangenen hebben een uitgebalanceerde voeding nodig.
Je kan varkensvet prima inspuiten bij kipfilet.
Bavaroistoetjes kan ook heel goed, de meeste gepaneerde vissen hebben al varkensvlees, net zoals heel veel broodjes en gebak.
En je handen wassen na het plassen is een fabeltje, dat is echt niet nodig.

Cuyahoga | 10-09-11 | 11:21

@pielewaaier | 10-09-11 | 11:18

Dit soort types moet je executeren, is voor iedereen beter.

supah | 10-09-11 | 11:21

-weggejorist-

vlaemsche steenkappe | 10-09-11 | 11:21

Beste mevrouw de pratende vulliszak, het interesseert me helemaal niks waar u in gelooft. Dus ook niet of u wel of niet in de mensenrechten in Nederland gelooft. Als u en de uwen zich maar gedragen.

vetkleppert | 10-09-11 | 11:20

@zeg maar jansen | 10-09-11 | 11:14 Nee, want vrouwen zijn producten van satan, op sex beluste wezens die mannen willen verleiden en van het pad naar allah afbrengen, volgens de koran. Dus ze is gewoon zichzelf.

En daarom moet je die wijven dik inpakken en thuis opsluiten van de koran. Zodat ze mannen (die zich niet hoeven te beheersen) niet in verleiding kunnen brengen.

Alles in regels vastgelegd, tot in detail zodat niemand hoeft na te denken en gewoon doet wat de wet voorschrijft. Het lijkt verdorie wel een socialistische staat, die islam.

Wat zeg ik nóu toch? Matthijs? VARA? Het zal toch niet.....

vraagstaart | 10-09-11 | 11:20

De grootste moslim familie van Nederland.
Troslim.

Grapje, moet natuurlijk zijn de VARA.

ontlullen | 10-09-11 | 11:19

pielewaaier | 10-09-11 | 11:18

Als dat allemaal waar zou zijn had Volkert 20 keer levenslang gekregen...

Petrus Poortwachter | 10-09-11 | 11:19

Echt, geen schaamte bij de VARA.

Max Stirner | 10-09-11 | 11:19

Levenslang is ook een end hoor.

vander F | 10-09-11 | 11:18

vraagstaart | 10-09-11 | 11:12 | + 0 -
Ik heb het niet over vrijlaten... hij zal zijn straf uit moeten zitten net als ieder andere crimineel.Tenslotte heeft hij levenslang gekregen en justitie zelf doet er nog een schepje bovenop door hem levenslang psychisch te martelen,waarschijnlijk met de bedoeling deze man kapot te maken,zodat aan de wraakgevoelens van de massa(waar justitie kennelijk erg gevoelig voor is) kan worden voldaan...

pielewaaier | 10-09-11 | 11:18

Het achterbakse en vileine uitnodigen van deze terroristen groupie juist in deze week tekent het VARA en Matthijs denken: Zum Kotzen.

070 | 10-09-11 | 11:17

Ik vind dat ze wel goed integreren. Klagen is immers iets typisch Nederlands. Ga zo door! Blijf alleen wel waar je bent svp...

Kloo te Hommel | 10-09-11 | 11:17

lauwebal | 10-09-11 | 11:14
"Die eenzame opsluiting is onnodig"

Waar baseert u dat op?

Petrus Poortwachter | 10-09-11 | 11:17

Mo moet sowieso niet zeuren. Had 'ie een waxinelichthouder gegooid zou het 'm nog véél slechter gaan. Dus Mo, gewoon dankbaar zijn en je muil houden, de rechtsstaat doet jou echt geen geweld aan, dat heb je zelf namelijk al gedaan.

Reinaert | 10-09-11 | 11:16

leuke poging, maar breivikjes zijn rechts. Of zegt GS hier dat Pim eigenlijk door een kogel van rechts is vermoord en dat alle moslims ook in rechterhoek horen?

swift1.6 | 10-09-11 | 11:16

@pielewaaier | 10-09-11 | 11:09 O ja, nog eens wat: de EBI heeft dan weliswaar een streng regime, maar staat onder zware controle en is op geen enkele manier met Guantanamo Bay te vergelijken (behalve dan dat er mensen zijn opgesloten).

Zo kun je ook een klappertjespistool vergelijken met een Diemaco. Met het eerste in de hand lijkt een klein jongetje ook een beetje op zijn grote broer, die soldaat is.

vraagstaart | 10-09-11 | 11:16

vraagstaart | 10-09-11 | 11:12 En dat de vrouw van Samir het zomaar over Mo mag hebben. Is dat niet vreselijk haram? Over andere mannen nadenken?

zeg maar jansen | 10-09-11 | 11:14

Dat zooitje terroristen bij de vara blijven hun best doen om stemmen te winnen voor de pvda. Het werkt echter andersom, Geert +10. Kabinet: nog meer bezuinigen bij die omroepen net zo lang tot ze luisteren naar ons.

behangtafel | 10-09-11 | 11:14

Die eenzame opsluiting is onnodig. Die man is veroordeeld en moet nu de straf uitzitten. En de rest.. het zijn naasten, niet vreemd dat die zich druk maken. Familie/vrienden van criminelen blijven om die mensen geven, hoe erg het ook is wat ze hebben gedaan. Fout is dat het kopvod op televisie haar zegje mocht doen. Het heeft geen nieuwswaarde, en roept terecht onbegrip op.

lauwebal | 10-09-11 | 11:14

Een nieuwe actie van links met de boodschap aan terroristen dat de straffen best meevallen. Links hoopt hiermee de ultime tegenstanders van GW te motiveren.
Kut VARA.

ontlullen | 10-09-11 | 11:13

@pielewaaier | 10-09-11 | 11:09 Da's ongeveer de reactie die mevrouw Abida (als zij het was die in die tent zat) wil bereiken ja. Dat wij denken dat Mo psychisch wordt gemarteld, dat Nederland geen rechtsstaat is etc. etc.

Hou je er rekening mee dat de mevrouw die dit verhaal vertelt een compaan is van Mo?

Als Marc Dutroux zegt dat hij het moeilijk heeft, moet hij dan ook maar vrij om humanitaire redenen?

vraagstaart | 10-09-11 | 11:12

Dat hoofddoekje met die sluier vond ik niet zo erg trouwens, bij DWDD. Dan hoef je dat verongelijkte smoelwerk niet te zien.

Elk nadeel kent ook voordelen.

zeg maar jansen | 10-09-11 | 11:12

@pielewaaier | 10-09-11 | 11:09
Pilletje verkeerd gevallen?

Wat een onzin.

Che_cuevara | 10-09-11 | 11:12

-weggejorist-

de Bhagwan aanhang | 10-09-11 | 11:11

Ik heb, uit de goedheid van mijn hart, Mo een bakje knoflooksaus van de plaatselijke Shoarmabakker gestuurd. Heeft ie meteen ook wat wisselende seksuele contacten...

Petrus Poortwachter | 10-09-11 | 11:10

@Kaas de Vies | 10-09-11 | 11:07
Ik vrees het ook, en dat maakt het extra zuur.

Che_cuevara | 10-09-11 | 11:10

@ M-Bozz | 10-09-11 | 10:55
Het gaat hoe je het wendt of keert inderdaad ten koste van onze vrijheid, dus die zieke hufters krijgen toch een beetje waar ze naar op zoek zijn.

Thuisfluiter | 10-09-11 | 11:10

Snap het wel, Mohammed B. had in het paradijs willen zijn met de beloofde maagden.
Als hij tegen zichzelf loopt te schreeuwen zal het wel zijn omdat hij dat plan verprutst heeft en het nu levenslang zonder maagden en druiven moet doen.

Niet vrijlaten dus zo lang zijn honger naar het paradijs niet is verdwenen.

Islamofiel | 10-09-11 | 11:10

@necrosis | 10-09-11 | 11:07
Nee, als je met dit soort figuren nog medelijden zou moeten hebben is er wel iets mis.
En jammer, maar je betaald er wel degelijk aan mee.

*iets met belastingen mompelt*

Che_cuevara | 10-09-11 | 11:09

Mohammed B wordt tot martelaar gemaakt... psychisch martelen; dat is daar kennelijk het geval in Vught.. en dat allemaal in de zich democratisch noemende rechtsstaat Nederland... De ''rechtsstaat Nederland'' gebaseerd op levenslange wraak... Vught het psychische Guantanomo Bay van de Lage Landen?... Lijken we toch nog tenminste een beetje op onze grote broer aan de overkant van de oceaan.. De VS blijft het grote voorbeeld,ook daarin.

pielewaaier | 10-09-11 | 11:09

En natuurlijk geen postzegel op het kaartje (iets met varkentjes). Die mag B. fijn van zijn zakgeld betalen. Heeft ie toch niet nodig, gaat hij maar westerse decadente onzin van kopen.

BozeKater | 10-09-11 | 11:09

Nou en? Je had ervoor kunnen kiezen om Theo van Gogh niet lek te prikken, dus wat zeik je? Je bent verantwoordelijk voor je eigen daden, maffe hakbar.
In Nederland kan het regime streng zijn (in Vught maak je heel veel kans), maar een cel in Marokko is ook niet alles, toch? Daar slaan ze gevangenen gewoon voor de lol in elkaar. Tsja. Het kan verkeren Mo!

BeunDeHaas | 10-09-11 | 11:08

@Einde van de Domheid | 10-09-11 | 11:03 LOL Allahmachtig om gallahchen ;-)

vraagstaart | 10-09-11 | 11:07

Trouwens, God bestaat niet en zijn neef Allah al helemaal niet.

Dus Theo is voor niks geslacht.
Had-ie nog 7 jaar doorgerookt, hadden we van dat geld aan accijnzen half Griekenland kunnen kopen.

Cuyahoga | 10-09-11 | 11:07

@Che_cuevara | 10-09-11 | 10:54
Zelfs zonder porto kost het me tijd, papier, printerinkt en een envelop.
Ik besteed mijn tijd liever aan het helpen van de oudjes in mijn buurt bij het openhouden van de deur, het helpen dragen van hun boodschappen.
Ik wil Mo B. niet achter een "vergeetmuurtje" metselen omdat de impact van zijn daad te groot is, ik wil er echter geen cent aan besteden.
Als hij zich rot voelt had hij gewoon even langer na moeten denken voordat hij tot actie overging.
Ik heb in ieder geval geen medelijden met uitschot zoals hij, Samir of Volkert.

necrosis | 10-09-11 | 11:07

Che_cuevara | 10-09-11 | 10:54
Ik stuur mijn poederbrieven altijd ongefrankeerd ;)

Larry Cook | 10-09-11 | 11:07

@Che_cuevara | 10-09-11 | 11:05 | + 1 -
Ik denk, wetende dat u betaalt, dat de vara er extra van geniet.

Kaas de Vies | 10-09-11 | 11:07

Mohammed B. zit levenslang opgesloten en terecht, dus geen medelijden. Maar Samir A. komt terug in de samenleving na 9 jaar gevangenisstraf; dan kun je er donder op zeggen dat zo'n extreem bewind ervoor zorgt dat 'ie er met nog meer haat jegens de staat uitkomt dan 'ie al had toen 'ie naar binnen ging.

Pon | 10-09-11 | 11:06

@ Ignatius Barracuda | 10-09-11 | 11:01 |
Voor een beetje plassex heb je heus geen weggerotte moslimextremist nodig, heur.

goedverstaander | 10-09-11 | 11:06

@Brusselmans
Vriend, moet zijn Samir Azzouz met twee z.Ken je vijand is altijd goed:http://nl.wikipedia.org/wiki/Samir_Azzouz

mama is nat | 10-09-11 | 11:06

Wat ik niet begrijp is dat de VARA dit zo maar mag uitzenden zonder dat er ook maar iets van gezegd wordt.

Dit is toch puur haatzaaien.
En dan nog van belastingeld ook.

Che_cuevara | 10-09-11 | 11:05

Kaas de Vies | 10-09-11 | 11:01 Als het daar zo'n hemel op aarde is snap ik niet dat zich hier zo 'laten discrimineren'.

Dat discrimineren doen ze dan wel zelf, dat dan weer wel.

Het beloofde land en je hebt er al een paspoort van. En toch niet gaan hè? Ben je dan gestoord of ben je dan gestoord. (één antwoord mogelijk, je MOET kiezen)

zeg maar jansen | 10-09-11 | 11:04

-weggejorist-

Da_Vincentius | 10-09-11 | 11:04

vraagstaart | 10-09-11 | 10:53 | + 1 -
Misschien is voor jouw denkwereld: 'Allahmsterdam' wel weer een ongelooflijk leuke nieuwe kreet!

Einde van de Domheid | 10-09-11 | 11:03

Ja hoor gisteren terroristneukertje Samir A op tevee en meneer wordt de volgende dag naar een luxer hotel in Rotterdam gebracht dichter bij zijn Marokkaanse vriendjes en burgervader. Ook de vrijheid met levenslange uitkering tegemoet.
Je kon er op wachten dat nu Mo B ook begint te klagen. Oh oh wat zwaar. Hij heeft toch een ingezonden stukje door z'n advocaat in de VK laten plaatsen. Ook hij moet natuurlijk ondanks veroordeling tot levenslang in vrijheid worden gesteld. Of althans overgebracht naar een instituut waar hij kan worden behandeld voor zijn heimwee en door zijn vriendjes makkelijker kan worden bevrijd.
Nederland let op uw saeck.

knight03 | 10-09-11 | 11:03

Van de bewakers hoorde ik laatst dat ze ook iedere dag in jouw eten spugen om het Haram te maken en op feestdagen maken ze er helemaal een potje van.

ontlullen | 10-09-11 | 11:02

@zeg maar jansen | 10-09-11 | 10:59 | + 0 -
Als die samenleving zo geweldig is daar in alle moslimlanden, waarom is het daar dan altijd zo'n totale wanorde. Of ben ik nu te kort door de bocht?

Ze verheerlijken hun geloof, dat mag, maar ik vind dat ze weinig positieve resultaten laten zien waarom dat geloof zo heerlijk is.

Kaas de Vies | 10-09-11 | 11:01

Minderwaardig varken! Laat dit stuk vreten wegrotten opdat ik over zijn gebeente kan zeiken!

Ignatius Barracuda | 10-09-11 | 11:01

Tja, Mo, daar hebben ze je mooi bij de besneden pieleman... Zo jong, levenslang en, indien je besluit er zelf iets aan te doen, geen paradijs, geen maagdelijke rozijnen...
Ik vind het een mooi signaal... Bezint éér gij begint... Lul.

Petrus Poortwachter | 10-09-11 | 11:00

@ necrosis | 10-09-11 | 10:48
Al eens van de uitspraak 'D66 rechters' gehoord? Uit onderzoek blijkt dat veruit de meeste rechters op die partij stemmen.
Zelfde antwoord kan je geven op de vraag waarom de rechterlijke macht opdracht gaf Wilders te vervolgen.

me,myself and IK | 10-09-11 | 11:00

@vraagstaart | 10-09-11 | 10:53
"Of zei Job "Allah-Amsterdammers" misschien?"

Ja dat meende ik toentertijd ook zo gehoord te hebben.

Che_cuevara | 10-09-11 | 10:59

Ze kunnen beter wat trommelvliezen proberen te bereiken dan..

Neut | 10-09-11 | 10:59

Tip: leg er een stevig touw in die cel.
Wedden dat hij zich rustig houd daarna.
Problem solved.

ron78 | 10-09-11 | 10:59

Vandaag staat er ook een interview met mevrouw Abida in de VK. De beelden die ze op haar computer zag van geweld tegen moslims deprimeerde haar. Zegt ze.

Kom op zeg, dat verhaal over geweld is ergens begonnen. En niet bij geweld tegen moslims maar bij geweld door moslims.

En naar Marokko schijnt ook geen optie te zijn na de vrijlating van haar man de minder succesvolle terrorist. Het schijnt dat de AIVD dergelijke mensen weet te achtervolgen tot de poorten van de hel.

Toen ik dát las dacht ik: Eindelijk zie ik iets gebeuren van m'n taxpoet waar ik wel achter sta.

zeg maar jansen | 10-09-11 | 10:59

@M-Bozz | 10-09-11 | 10:55 | + -1 -
Als hij schreeuwt wil niet zeggen dat hij inhumaan wordt behandeld.

En waarom geloof je haar op haar woord?

Kaas de Vies | 10-09-11 | 10:58

@The Evil One | 10-09-11 | 10:53
Sorry dat ik jouw realiteit even bruut moet onderbreken.
Jouw Texas kent veel ter dood veroordeelden die 10 jaar moeten wachten op hun executie.

necrosis | 10-09-11 | 10:58

@M-Bozz | 10-09-11 | 10:55

Dat mens mag roepen wat ze wil, jij laat je toch niet de maat nemen door een van boven tot onder in de lappen gehulde fundamentalistische moslima?

Ze kan in de gegeven situatie best gelijk hebben maar straalt vervolgens zelf een compleet disrespect voor 'onze' samenleving uit. Haar mening telt wat mij betreft dus niet. Gewoon omdat het kan!

Reinaert | 10-09-11 | 10:58

@M-Bozz | 10-09-11 | 10:55 Weet je wàt pijnlijk is? Dat zo'n zeug zich het recht aanmatigt om "ons" aan te spreken op mensenrechten die ze zèlf verwerpt, vanuit haar religie.

vraagstaart | 10-09-11 | 10:58

Laat ze lekker mekkeren richting Mekka, misschien dat ze er daar ene fuck om geven.

Semtex | 10-09-11 | 10:58

@Reinaert | 10-09-11 | 10:53
Oeps, foutje dan
Zal het nooit meer doen.

Che_cuevara | 10-09-11 | 10:56

@necrosis | 10-09-11 | 10:54
Dat is de enige mogelijkheid.
Maar of het hare majesteit zal behagen om hem gratie te verlenen betwijfel ik ten zeerste.

Che_cuevara | 10-09-11 | 10:55

Van Nieuwkerk mag dan dagelijks stagiaires in de kondt neuken, mijn respect heeft hij voorgoed verloren.

de Bree | 10-09-11 | 10:55

Dit geeft weer aan dat bezuinigingen op de publieke omroep echt nodig zijn. Het is een linksch-roeptoeterorgaan geworden.

Apegaper | 10-09-11 | 10:55

Abida:
"Samir kon hem horen. Hij schreeuwt en praat tegen zichzelf. Nu zullen de meeste Nederlanders denken: laat maar lekker wegkwijnen dat monster. Maar ondanks zijn daad is hij nog steeds een mens. Ik geloof niet meer in het Nederlandse respect voor mensenrechten."

Niet om het op te nemen voor Mohammed Bouyeri of wie dan ook van die extremistische gekken. Maar dat laatste zinnetje is toch ergens pijnlijk.

M-Bozz | 10-09-11 | 10:55

@necrosis | 10-09-11 | 10:48
Je kan die brief ook sturen zonder postzegel.
Moet hij de strafport nog betalen ook. :)

Che_cuevara | 10-09-11 | 10:54

Goh, de naam Theo van Gogh geen één keer gevallen
bij dwdd.

Varkenshaas | 10-09-11 | 10:54

Moslimextremisten zijn al psychisch kapot. Lekker belangrijk dus wat Mo B van zijn verdiende straf vindt,

Antigoog | 10-09-11 | 10:54

@Che_cuevara | 10-09-11 | 10:47
Niet altijd, "de koningin" kan hem gratie verlenen.
Ooit gehoord van Hans van Zon?
Hij zat 'slechts' 19 vast....

necrosis | 10-09-11 | 10:54

@Che_cuevara | 10-09-11 | 10:52

Ja hallo, dat weet ik ook wel, wel even teruglezen hè. Ik reguurde op @kets22 die het kennelijk wat moeilijk had met de vrijlating van Samira (want zo schrijf je dat).

Reinaert | 10-09-11 | 10:53

Wanneer gaat Matthijs de ouders van Theo van Gogh uitnodigen?

en zijn zoontje Lieuwe, die niet alleen geestelijk maar ook lichamelijk door moslims werd gesloopt na de moord op zijn vader? Toen Job "ik stond erbij en zag dat het goed was" Cohen nog burgemeester was van "alle" Ansterdammers?

Of zei Job "Allah-Amsterdammers" misschien?

vraagstaart | 10-09-11 | 10:53

Vrij komt? VRIJ KOMT???? Is levenslang dan GVD ook al niet eens levenslang meer? Dan verhuis ik echt naar Texas daar weten ze wel raad met dit soort figuren.

The Evil One | 10-09-11 | 10:53

Het is genoegzaam bekend dat de VARA de propagandaomroep is van de Partij vd Allahtonen.

Sidi Tamentis | 10-09-11 | 10:53

En die kids ook in de gaten houden. Die zullen het ware allah-isme inclusief de bijbehorende haat wel met de paplepel, of in dit geval de cous-couslepel, krijgen ingegoten om later carrière te maken als kanonnenvlees.

wijsvinger | 10-09-11 | 10:53

@idealist | 10-09-11 | 10:44 | + 0 -
Inderdaad.

En door dat gewauwel over geloof en hoe zielig hij nu is vergeet je al snel dat hij een mens heeft gedood.

Kaas de Vies | 10-09-11 | 10:52

Oh dear !!
How sad !!!
Never mind !!!!!
/sgt maj williams mode off/

Mikey70 | 10-09-11 | 10:52

Van Nieuwkerk: 'Maar heeft Samir geweld afgezworen?'
Abida: 'Ja, nee, kijk, hij wil alleen geweld gebruiken als verdediging wanneer je aangevallen wordt.'

Dat is precies het probleem, domme geit! Extremisten hanteren een nogal ruime definitie van het begrip 'aangevallen worden'. Ze zullen altijd wel een reden vinden om geweld en terreur te gebruiken, ter 'verdediging'.

Het totale gebrek aan zelfreflectie en -kritiek doet het ergste vrezen voor 2013, als Samir vrijkomt. Hij zit nog net zo vol haat en reli-arrogantie als altijd. En Van Nieuwkerk zat erbij en knikte begrijpend.

zum kotzen | 10-09-11 | 10:52

Ben benieuwd of Volkert wel terugkomt van zijn proefverlof..

hondow | 10-09-11 | 10:52

Nog maar 2 jaar en dan komt ie dus nog bozer en gekker weer in onze maatschappij....
Doe eens even snel wat in zijn celletje spuiten zodat hij over 2 jaar nog enkel kan kwijlen....

foxtrot charly bravo | 10-09-11 | 10:52

@Reinaert | 10-09-11 | 10:45
Mo komt niet vrij, die 2013 geldt voor Samir niet Mo.

Che_cuevara | 10-09-11 | 10:52

@Parsons | 10-09-11 | 10:46
En jij gaat daar nu iets tegen doen *kuch*?

Hölzenbein | 10-09-11 | 10:52

@Troost J.E. | 10-09-11 | 10:26
Wat pas echt hartverscheurend is, was dat mes en dat hij in 2013 alweer vrij komt. Ik hou m'n hart vast (no pun intended)

Raad_maar_raak! | 10-09-11 | 10:51

Zo. Ik heb net Mo "the best of Miss Piggy" uit de Muppets cadeau gedaan.

vraagstaart | 10-09-11 | 10:51

Wie zegt dat het zin vrouw was?
Kon net zo makkelijk Jolande Sap geweest zijn.

Che_cuevara | 10-09-11 | 10:51

@de Bree | 10-09-11 | 10:48

Ik vermoed dat achteraan in de (lange) rij moet aansluiten.

Je zult waarlijk niet de enige zijn die een 'goed gesprek' met deze figuur wil aangaan. En eerlijk gezegd vind ik dat een geruststellende gedachte.

Iemand als Volkert verdient ook geen rustig leven meer, die mag wat mij betreft opgejaagd worden. Hij leeft, de Goddelijke Kale is dood en bijna vergeten. Zoek de verschillen!

Reinaert | 10-09-11 | 10:51

Mogen ze rotten in hun cellen.

Hölzenbein | 10-09-11 | 10:51

(Op de muziek van zeg eens aaaa)

Samir Aaaaaaaaaaaaaa
Samir Aaaaaaaaaaaaaa

Generaal Tapioca | 10-09-11 | 10:49

Ik zie net op Pownieuws, de kolom hiernaast, dat de RET gezichtsherkennende camera's gaat plaatsen in het openbaar vervoer. Kan mevrouw Abida daar dan nog wel de tram of metro nemen, of slaat de camera meteen alarm als er een vermomming vastgesteld wordt?

Synecdoche | 10-09-11 | 10:49

Ik snap niet dat Volkert geen levenslang heeft gekregen, tenslotte vermoorde hij de (toenmalig) aanstaande MP van Nederland in koele bloede.
Waarmee ik overigens niets wil afdoen aan de beestachtige handelswijze van Mo B.
Een brief mijnerzijds kan hij vergeten, ik besteed die eurocenten van de postzegel liever aan de lokale daklozenkrantverkoper.

necrosis | 10-09-11 | 10:48

Mocht ik Volkert van der Graaf in de toekomst toevallig tegenkomen, dan zal ik me ten uiterste moeten beheersen.

de Bree | 10-09-11 | 10:48

@weesgegroet | 10-09-11 | 10:33
Hij wordt niet vrijgelaten.
Levenslang is in Nederland ook echt levenslang.

Che_cuevara | 10-09-11 | 10:47

Ik heb tranen in mijn ogen, van het lachen, dat dan weer wel.
Nou mevrouwke, ik mag hopen dat hij voor zijn vrijlating nog één of ander dubieus virusje oploopt waar hij aan onderdoor gaat. Dan kan hij Theo de hand schudden.

Barbatruuk! | 10-09-11 | 10:46

Wij laten ons van ons geld haten, maar zeg er vooral niks van.

Het ampele feit dat deze relifanaat überhaupt nog vrij kan komen zegt *alles*.

Parsons | 10-09-11 | 10:46

@ Kaas de Vies | 10-09-11 | 10:34
Bij de VARA leven ze in een zelf gecreëerde wereld, de maakbare samenleving geheten. Maakbaarheid komt in die wereld boven realiteit en waarheid.

me,myself and IK | 10-09-11 | 10:46

Hij kan het niet zwaar genoeg hebben.

Therapietje | 10-09-11 | 10:46

@Kets22 | 10-09-11 | 10:43

Regels zijn regels, in dit geval zou je zeggen: "helaas" maar in vele andere gevallen moet je maar blij zijn dat ze (soms) nog worden nageleefd.

Reinaert | 10-09-11 | 10:45

@Goldway | 10-09-11 | 10:29
Mohamed heeft levenslang.

Che_cuevara | 10-09-11 | 10:45

Onbegrijpelijk dat die terroristen hoer bij DWDD wordt uitgenodigd.

zodeknetters | 10-09-11 | 10:44

Mensen zijn echt helemaal van de pot gerukt! Die vent heeft totaal geen spijt van zijn verschrikkelijke daden. Hij heeft zijn rechten als mens in de bak, en wist volgens mij heel duidelijk de gevolgen van zijn daden en daarmee basta! Moord met voorbedachte rade, consequenties zijn duidelijk...

idealist | 10-09-11 | 10:44

Hmmm, hoe zou men met de sharia oordelen over een moordenaar? Even denken... Ja, voorstander, in dit geval.

Ja nee, geen mening | 10-09-11 | 10:44

Na uitzitten straf; Nederlands paspoort innemen, persona non grata verklaren en enkeltje zandbak.

Russ Meyer | 10-09-11 | 10:44

-weggejorist-

Pietje B. | 10-09-11 | 10:44

2013 alweer vrij ? is dat niet een beetje te snel ?

Kets22 | 10-09-11 | 10:43

@BP Richfield | 10-09-11 | 10:40
Iets met een zwart randje.

jandoppie | 10-09-11 | 10:43

Net 4 naaktfoto's van Theo en een spaarvarken op de post gedaan.

netniet | 10-09-11 | 10:42

Wat een heerlijk nieuws om te lezen.Maak er dan een eind aan jongen.The zal je vast graag opwachten
Oh nee jij gaat rotten in de hel dat is ook zo
Hoop dat je nog heel lang mag lijden je verdient het

Luuk! | 10-09-11 | 10:41

ik ga dagelijks psychisch helemaal kapot, als ik denk hoe theo daar lag met een aantal kogels in zijn lijf, zijn keel doorgesneden, en een groot mes in zijn borst.
nee, deze mijnheer B mag van mij wegrotten in zijn cel, maar dat zal er wel niet van komen.

john-m | 10-09-11 | 10:41


Weet je wat ik graag een keer zou willen doen? Met een aantal vrienden invulling geven aan een nieuw xxx genre.

De brievenbus-bukkake.

Willianus Wortelus | 10-09-11 | 10:41

NoMinister | 10-09-11 | 10:37 | + 0 -
A) Er staat geen 'doodstraf' bij de opties?
B) 'Schoffelstraffen hebben 60% minder recidive tot gevolg?

Einde van de Domheid | 10-09-11 | 10:41

Gaarne een kaartenactie. Iemand heeft een ontwerp?

BP Richfield | 10-09-11 | 10:40

Wel mooie ogen, die vrouw van Samir A.

Theodoros | 10-09-11 | 10:39

Wil hem best een brief sturen, ik weet alleen niet of hij die wel wil lezen. Zal er wel een doosje met 72 rozijnen bij doen. Dat dan weer wel.

mujer | 10-09-11 | 10:39

Ik vraag me af in wat voor wereld zij leven. Hij en zijn gestoorde vrouw kunnen wat mij betreft mogen de rest van hun leven lijden.

Meisje-Meisje | 10-09-11 | 10:38

@mezelf: oeps, dat in 2013 vrij komen geldt gelukkig voor Samir en niet Mo, die levenslang heeft. Nog vele jaren plezier met de martelaar uithangen dus, Mo.

Dikr | 10-09-11 | 10:37

DWDD = VARA = PvdA. Valt me nog mee dat er geen PvdA/GL/D66-socioloog bijzat om te verklaren dat gevangenisstraf niet helpt en deze mensen (Mo B, Volkert) een standbeeld zouden moeten krijgen in het kader van zo succesvol mogelijke terugkeer naar de maatschappij. Voelen ze zich tenminste gewaardeerd, de lieverds.

Onlangs werd trouwens bekend dat 75% geregistreerd recidiveert binnen 10 jaar. Maar die kans is bij Mo en Volkert natuurlijk gering.

Wat klopt er niet?

A. We moeten er maar mee leren leven dat de Rechtstaat onze levens en die van onze medemensen bewust in gevaar brengt

B. Eerder levenslang is zo gek nog niet (ZONDER verlof).

NoMinister | 10-09-11 | 10:37

Waarom geeft DWDD dit soort mensen zo'n groot platform om hun haat te versrpeiden.

Ze hebben zogenaamd Wilders als haatzaaier weten te identificeren, maar dit soort leipo's ontvangen ze met open armen.

Raar?

Kaas de Vies | 10-09-11 | 10:34

Als hij nog kan klagen heeft hij het niet zwaar genoeg.

Daarnaast, als ze elkaar konden horen was de opsluiting niet eenzaam genoeg.

Joffri | 10-09-11 | 10:34

*snikken doet*

Rainbowwarrior | 10-09-11 | 10:33

Benieuwd hoe snel hij terug wil naar het gevang nadat hij is vrijgelaten.

weesgegroet | 10-09-11 | 10:33

@Kaas de Vies | 10-09-11 | 10:32

Hij zit in de isoleer, zelfs Bubba krijgt 'ie niet te zien.

En dat is een hard gelag natuurlijk. En hard gelach alhier!

Reinaert | 10-09-11 | 10:33

DWDD, wie kijkt daar nou naar?

Prutsert3368 | 10-09-11 | 10:33

Wilhelmina Kuttje | 10-09-11 | 10:28 | + 1 -
WK toch!......

Einde van de Domheid | 10-09-11 | 10:33

Ze doen bij de VARA ook niet meer geheimzinnig over hun missie.
Was het vroeger nog een snedige opmerking hier, een megalomane cabaretier daar, een doorwrokte documentaireemaker met dikke brilleglazen overal, nu is het gewoon openlijk fuck you Nederland en hoezee islam.
Maothijs van Nieuwkerk heeft lang de schijn opgehouden, maar valt steeds harder door de mand.

Cuyahoga | 10-09-11 | 10:33

Had hij die 72 maagden in de nor verwacht?

Kaas de Vies | 10-09-11 | 10:32

Tja, ik snap de botsing van culturen wel. Het is ook niet niks, dat Nederlandse gevangenisbeleid. Het had allemaal veel draaglijker geweest voor Mo als er af en toe een sigaret op zijn borst was uitgedrukt, op te staan met 220V op het frame van zijn bed en zo nu en dan een verrassingsmanicure te ondergaan zoals in veel gevangenissen in Islamitische landen. Het voorruitzicht zo snel vrij te komen is natuurlijk ook iets wat steeds als een zwaard van Damocles boven je hoofd hangt. Het is niet makkelijk jezelf een rol van martelaar aan te blijven meten als je maar zo kort hoeft te zitten ... Arme Mo.

Dikr | 10-09-11 | 10:32

De verwende ex-knuffelmoslim had zeker wat meer beloning verwacht van heer Allah.
Ga bidden en hou op met huilen.

Jan Passant mk2 | 10-09-11 | 10:31

*Bakken met lachende haatmails sturen gaat*

Stroopdoos | 10-09-11 | 10:31

Tja Mohammed! Wie A zegt moet ook.. Oh wait.

nicks nuttig | 10-09-11 | 10:31

Bijzonder onkies, tendentieus, goedkoop, naar, fout commercieel en popi-shocking van Matthijs van Nieuwkerk van de VARA van DWDD om een gesluierde Moslima prominent te intervieuwen in de oceaan van 9-11 beelden. Wat een nono. Dat paart aan de Voelnadamse palingmafie, Paul de Leeuw en de relnichtpolitiuek.
Waar is Nederland gebleven?

Einde van de Domheid | 10-09-11 | 10:31

Dat wijst er maar weer op dat de straffen in NL kant noch wal raken. Je wordt hier harder gestraft als je een verkeerde tweet plaatst of een waxinelichthoudertje gooit dan wanneer je iemand om zeep helpt.

Mastermattie | 10-09-11 | 10:30

Abida heeft helemaal gelijk, straf van Volkert van der Graaf had net zolang moeten zijn als die van Bouyeri.

Jaap87 | 10-09-11 | 10:30

Abida zat gister bij DWDD en ze zat behalve haar ogen compleet ingepakt. Maar in haar ogen was 'takiya' te lezen. Slap verhaal en weinig respect en lfatsoen. Ze wilde Mathijs geen hand geven, dat snap ik dan weer wel.

Pastor Sippenhaft | 10-09-11 | 10:30

Levenslang opsluiten.

Goldway | 10-09-11 | 10:29

Geef hem een tv met een eindeloze loop van het werk van Theo. Dan heeft hij in ieder gevel iets menselijks om naar te kijken. Doe voor de zekerheid maar 24/7.

vetkleppert | 10-09-11 | 10:29

Volgens mij krijgt hij het pas echt zwaar als hij vrij komt en weer de hele dag tussen randdebielen als mevrouw Tafelkleed moet doorbrengen.... Zelfs het uitje naar de Sociale Dienst wordt dan iets om naar uit te kijken, stel ik me voo.

Wilhelmina Kuttje | 10-09-11 | 10:28

Als je de meest vriendelijke gevangenissen ter wereld als een 'hel' omschrijft dan zit er een behoorlijk steekje los.

MysteryQuest | 10-09-11 | 10:27

Feelgood momentje.

SODEP | 10-09-11 | 10:27

Hoe zat het ook al weer; twee op één cel..
Mohammed en Volkert saampjes als Megamalloten samen
huilebalken tot ze elkaar naar de keel vliegen.

Leeuwarder | 10-09-11 | 10:27

er is altijd nog een andere uitweg, eentje die de maatschappij veel centjes scheelt...

de3dekamer | 10-09-11 | 10:27

Hartverscheurend dit verhaal. Heb een traantje weggepinkt.
next !

Troost J.E. | 10-09-11 | 10:26

Als je iemand volpopt met lood, twee messen in de borstkas duwt en de keel doormidden snijdt, dan heb je je rechten als mens verspeelt. Fijn, laat maar lekker wegkwijnen dat monster.

Rest In Privacy | 10-09-11 | 10:24

Weet je wie er héél erg kapodt is, Mo? Inderdaad: Theo van Gogh.

Dus ga gerust door met je lijdensweg en rot maar weg.

Reinaert | 10-09-11 | 10:23

Hij mag heeel erg blij zijn dat hij hier in het gevang zit en niet in Marokko. Of wil hij daar liever naartoe. Ook goed hoor.

doenormaal! | 10-09-11 | 10:22

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken