Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Pvda-pedo te zien op alle nieuwsrubrieken

pvdapedometbalkje.jpg Als die PVV'er die in brievenbussen pist een GroenLinkser met belangenverstrengeling was geweest kon je dat zien op alle nieuwsrubrieken. Als dat PvdA-raadslid met kinderporno een frauderende Utrechtse handenschudweigeraar was geweest kon je dat zien op alle nieuwsrubrieken. Als dat GroenLinks-lid met belangenverstrengeling een PvdA'er met kinderporno was geweest kon je dat zien op alle nieuwsrubrieken. Als sneeuw wit was geweest kon je dat zien op alle nieuwsrubrieken. Als de VVD een voorheen liberale partij was geweest kon je dat zien op alle nieuwsrubrieken. Als "joden" was ingevuld waar nu "moslims" staat kon je dat zien op alle nieuwsrubrieken. Als dat PvdA-raadslid met kinderporno een PvdA-fietsenhokpijper was geweest kon je dat zien op alle nieuwsrubrieken. Als as verbrande turf was kon je dat zien op alle nieuwsrubrieken. Als kinderporno werd ontdaan van alle fascistische passages bleef er zoiets als de Donald Duck over en kon je dat zien op alle nieuwsrubrieken. Als hullie zullie was geweest kon je dat zien op alle nieuwsrubrieken. Als Hero Brinkman eens ophield met agressief zuipen, ruzie maken met zijn buren en obligaat op commando huiliehuilie doen was hij ook niet zo vaak te zien op alle nieuwsrubrieken.

Reaguursels

Inloggen

@Wijze uil: je hebt wel een punt, die hond en 3 kinderen geven alleen maar aan hoe modaal deze Wim eigenlijk is. Je tweede punt raakt kant nog wal denk ik, ik ben zelf ook leraar dus dat 'opsluiten' tussen 30 kinderen is niet logisch gevolg dat je dan pedo wordt of gevoelens die kant op ontwikkelt.

klantvriendelijk | 27-08-11 | 15:17

Hero heeft natuurlijk wel gelijk, BB. De man heeft ontucht gepleegd met een 10-jarige en wat doet de partij van de arabieren? Die gaan een 'stevig gesprek' met hem aan, want foei. Om te kotsen, dit linksdraaiend tuig!

NEEderland1 | 27-08-11 | 11:02

@Klantvriendelijk...
[Verder kan ik wel zeggen dat ik het van hem niet had verwacht. Hij heeft 3 kinderen, getrouwd en een hond.]

Die arme hond... Doet ie het ook daarmee?

[Jammer dat een goede leerkracht zo misbruik heeft gemaakt van zijn positie.]
Als je een volwassen man de hele dag opsluit tussen dertig kinderen en hem absolute macht geeft is dit bijna een logisch gevolg.

[Zijn rol bij de PVDA doet er verder niet toe vind ik, daar heb je als het goed is niet te maken met kinderen.]
Als het een PVV-er was geweest, dan was de wereld te klein voor hem geweest! In brievenbussen zeiken heeft ook niets met politiek te maken, maar toch...

Wijze Uil | 27-08-11 | 09:40

Als het om Pedo,s gaat is de link van PVDA naar VVD snel gemaakt.

Welke bekende Rijswijkse ondernemer had nou toch zowel politieke als pedo ambities en droeg het keurmerk van de VVD ?

Ik ben er van overtuigd dat er binnen elke grote club wel een pedo tussenzit, de katholieken zijn toch ook politiek actief binnen het CDA ?

Enerzijds wil de PVV de strijd aan gaan tegen pedo's
en anderzijds geven ze gedoogsteun aan pedo's.

Wat onzinnig allemaal, zodra er een of andere kromme geest binnen een club zich aan een kind vergrijpt om gelijk dan maar de hele club ermee door het slijk te halen.

De enigste club die men door het slijk moet halen is de PEDOCLUB zelf en de klokkenluiders horen met de eerst volgende koninginnedag een heus lintje te krijgen, want het is best belangrijk dat we met zijn allen weten waar deze viezerikken wonen zodat ze strak in de gaten gehouden kunnen worden.

herodus | 27-08-11 | 03:38

Ook vuilpennerij is te zien op alle nieuwsrubrieken !

herodus | 27-08-11 | 03:04

Deze leraar zag overdag alleen maar kinderen, en wilde net zoals Sinterklaas ook eens aardig zijn voor zo'n jongetje en bewonderde het jonge grit behalve overdag ook nog eens 'savonds thuis op zijn computer, en om al die betrokkenheid bij de jongens en meisjes van Nederland, wordt hij opgepakt? Die man zou eerder onderscheiding moeten krijgen van de Orde van Goede Verdiensten en Aandacht voor Onze Jonge Medemens...

Menno Edens | 27-08-11 | 01:35

-weggejorist-

vvt349 | 27-08-11 | 00:14

Helaas door mijn (offline) werk overdag ben ik nog niet eerder in de gelegenheid geweest om hier te reageren. Deze Wim die nu verdacht wordt in deze zedenzaak is een collega geweest van me die bij dezelfde stichting werkt waar de school bij is aangesloten (Jan Campert). Ooit heb ik op een blauwe maandag stage gelopen op die school waar hij werkt. www.jancampert.nl/

Dat er kinderporno is gevonden op zijn thuis-pc spreekt natuurlijk niet in zijn voordeel. Verder kan ik wel zeggen dat ik het van hem niet had verwacht. Hij heeft 3 kinderen, getrouwd en een hond.
Jammer dat een goede leerkracht zo misbruik heeft gemaakt van zijn positie.

Zijn rol bij de PVDA doet er verder niet toe vind ik, daar heb je als het goed is niet te maken met kinderen.

klantvriendelijk | 26-08-11 | 21:29

-weggejorist-

hanspeterappelneger | 26-08-11 | 18:02

Arme vieze PVDA pedo,ook een schadevergoeding?

Amsterdam Hustler | 26-08-11 | 17:33

-weggejorist-

Kok Meijer | 26-08-11 | 17:22

Een verband, laat staan een causaal, tussen PvdA-lidmaatschap en pedofilie is er niet.
Trouwens tussen PVV'er en brievenbuspissen ook niet.
Maar dat telt niet in de media.

Koos Knak | 26-08-11 | 17:18

@ de betaalautomaat.

Brongersma bij toeval de naam ?? en anders, puzzel ze.

grappert | 26-08-11 | 16:55

Als je snel kijkt lijkt hij erg op de pedo van Martijn.

a small step for men | 26-08-11 | 16:11

Reactie van de PVDA: Zodra we de kans hebben moeten we een stevig gesprek aangaan met hem, want er is natuurlijk wel kinderporno gevonden. En dat past niet echt binnen de gedragsregels van de partij.”
Reactie van mij: Zodra we de kans hebben, moeten we hem met zijn snikkel door de spijlen van het hyena complex in Artis hangen.
Ze beginnen nu dus al te downplayen, pvda, plucheplakkers by definition.

a small step for men | 26-08-11 | 16:11

Pedo's aangeven aan de aankomende inzetgroepen uit het volk. +1

mothersfinest | 26-08-11 | 15:43

@ Abelardus | 26-08-11 | 10:13 | waarom plaats je dan ook nog een berichtje... ??
@ de betaalautomaat | 26-08-11 | 15:19 | ik meen mij ook dit soort stromingen te herinneren uit mijn jeugd. Extreem links was niet tegen de kinderliefde zeg maar, dat werd echt ook wel eens verdedigd.

mental K | 26-08-11 | 15:42

Een Pedo van de Aarschlid.
Het doet sterk denken aan ge-importeerd stemvee van een in Nederland ruim vertegenwoordigde sekte. Die hebben ook 'iets' met minderjarigen.

natte krant | 26-08-11 | 15:38

Misschien kijk ik niet goed, maar niets te vinden op NRC of Volkskrant -sites. Alleen Telegraaf bericht. Vooralsnog geloof ik Hero als het gaat om het hypen van dit soort berichten als het een PVVer betreft. Of 'ie nou zuipt of niet (dat doen er trouwens wel meer, veel meer).

mental K | 26-08-11 | 15:38

@de betaalautomaat | 26-08-11 | 15:19
Kijk ff hierboven ipv zomaar wat te roepen. Koekwous...

Zoek_ook | 26-08-11 | 15:25

Zoek_ook | 26-08-11 | 15:11

Promoot de PVDA kinderseks? Uw pillen al gehad vandaag?

de betaalautomaat | 26-08-11 | 15:19

grappert | 26-08-11 | 14:35

Dat zeggen ze allemaal! *kruiswoord hervatten doet*

de betaalautomaat | 26-08-11 | 15:17

@Hölzenbein | 26-08-11 | 13:12
Andere partijen promoten geen kindersex, laat staan dat ze er een lintje voor krijgen, maarre, u is PvdA?!

Zoek_ook | 26-08-11 | 15:11

Hitler diste de PvdA al voordat deze bestond Arbeit macht frei, geloof je het zelf vrijmetselende (FACEPALM) kont mongolen. Vrijheid door regelgeving zegt ook al genoeg. CDA loopt al een paar millennia met een balk in hun oog egyptische farao's de dood achter na. mohammed volgde de eerste geschieds vervalser Eusebius van de Arianen achter na, nuttig. Thiemen is best een lekker wijf, alleen volgt ze de Bijbel letterlijk in haar niet-professionele carriere. Als je echt sociaal bent houdt je je mond om anderen niet je eigen wil op te leggen. Hoogste authoriteit ben je altijd zelf, gezien interpretatief en communicatief vermogen tussen u en ontvangers/zenders. Hail En ar chi!

Neut | 26-08-11 | 14:59

M'n nieuwe GL dis, Groen Slinkser.

Neut | 26-08-11 | 14:54

Dronken mensen spreken altijd de waarheid.

Fred Janssen | 26-08-11 | 14:42

@Slipsnifter | 26-08-11 | 14:18
Die laatste regel is goed te weten. Want de laatste tijd hoef ik maar pvv te hikken en dan krijg ik al commentaar. (…) En nogmaals, ik ben het niet alleen.

Hölzenbein | 26-08-11 | 14:42

1 keer was voldoende ging per ongeluk.

grappert | 26-08-11 | 14:35

@ de betaalautomaat. 14.15.

Ik zou zo zeggen, puzzel lekker verder.

grappert | 26-08-11 | 14:35

@ de betaalautomaat. 14.15.

Ik zou zo zeggen, puzzel lekker verder.

grappert | 26-08-11 | 14:35

@Hölzenbein | 26-08-11 | 13:41
Dat siert je dan wel weer, *boks*.
En jij moet begrijpen dat ik niet altijd de hele draad kan lezen omdat ik ook nog aan het werk ben, dus soms reageer ik gewoon op een los bericht.
Don`t take it personally.

Slipsnifter | 26-08-11 | 14:18

@BertBrussen | 26-08-11 | 09:57

Maar hij heeft wel gelijk, huilliehuillie of niet.

--neus-- | 26-08-11 | 14:04

@ Zoek_ook 12.55.

En JUIST om dat lintje komen de hufters van de PVDA met misdaden weg.Kinderporno, aanslag op iemands leven, maakt niks uit. Met andere woorden daar waar de burger voor bepaalde zaken in de kraag word gegrepen en terecht veroordeeld komt dat gajes er mee weg. Vieze, vieze hufterigheid

grappert | 26-08-11 | 13:53

@Slipsnifter | 26-08-11 | 13:27
Excuses, ging te ver. Zo'n hufter ben ik dan ook wel weer. Maar het is wel de enige taal waarbij je iets begint te begrijpen volgens mij want het dringt verder niet door.

Hölzenbein | 26-08-11 | 13:41

Hölzenbein | 26-08-11 | 13:16 Bert weet dat wel. Het is Hero die het nog niet opgevallen was.

zeg maar jansen | 26-08-11 | 13:28

@Hölzenbein | 26-08-11 | 13:23
Gaan we schelden?
Dan weet ik er ook nog wel een paar heur.

Slipsnifter | 26-08-11 | 13:27

@Slipsnifter | 26-08-11 | 13:18
Wat lul je dan? En gek dat je alleen mijn pvv tegel ziet. Ben je blind of zo? Er waren ook anderen voor mij, maar ach... die wijs je er niet op. Neee.... Alleen mij met dat wijsvingertje. Je lijkt jolo wel. Dom wicht.
niet voor de hond | 26-08-11 | 10:09

Tuurlijk ben ik geen pvda aanhanger sukkel. Lees, denk en bekritiseer dan pas voordat je mensen gaat veroordelen (liefst in die volgorde).

Hölzenbein | 26-08-11 | 13:23

@Hölzenbein | 26-08-11 | 13:16
Jij bent echt pvda aanhanger in hart en nieren he?

Slipsnifter | 26-08-11 | 13:19

@Hölzenbein | 26-08-11 | 12:31
Ik moet toegeven dat ik niet alle comments heb gelezen, maar zag je weer -in een niet pvv topic- tegen de pvv tekeer gaan.

Slipsnifter | 26-08-11 | 13:18

@Zoek_ook | 26-08-11 | 12:55
Voor andere partijen overigens ook niet. Zoek maar eens op pedo en VVD. Die kunnen er ook wat van.

Hölzenbein | 26-08-11 | 13:12

Hero heeft een punt. Ik zie D66 hier nog geen kamervragen over stellen. Als het een PVV'er was geweest hadden ze dat zeker gedaan.

Ivoren Toren | 26-08-11 | 13:01

Onze vrind Hero heeft wel gelijk.

Remington.223 | 26-08-11 | 13:00

PvdA en kinderporno is niets nieuws hoor; PvdA senator Brongersma heeft voor promotie kindersexs zelfs een lintje gekregen. Sinds 1975 al....

Zoek_ook | 26-08-11 | 12:55

'Als "joden" was ingevuld waar nu "moslims" staat kon je dat zien op alle nieuwsrubrieken.' +1

mygfisbrazilian | 26-08-11 | 12:34

@Slipsnifter | 26-08-11 | 12:14
Jij leest mijn tegels niet maar spuit wel onzin. Ik heb dat zogenaamde vriendje veroordeeld in een van mijn tegels en via Brinkman kwam ik terecht bij de PVV. Als jij dat niet begrijpt dan is dat toch echt jouw probleem.

Hölzenbein | 26-08-11 | 12:31

Spijkenisse.
Dat is die stad met een nep Praxis die spullen niet omruilt of geld terug geeft omdat het product bij een echte Praxis is gekocht.
Om u, als klant, nog beter van dienst te zijn kunt u, als klant, dus de boom in. Tja, met zo'n wethouder deugen de ondernemers ook niet.

Boomschade | 26-08-11 | 12:31

en als mijn tante een snor had gehad, was het mijn oom geweest

relatief | 26-08-11 | 12:26

@Hölzenbein | 26-08-11 | 12:11
En hij moet weer over de pvv beginnen...
Daar gaat het nu niet over, nu is je vriendje even aan de beurt.

Slipsnifter | 26-08-11 | 12:14

@zeg maar jansen | 26-08-11 | 11:20
Dat klopt ook wel weer. Maar dat geldt dan toch ook voor de PVV neem ik aan of alleen voor de PvdA? Of hebben ze daar alleen brievenbuspissers, vrouwenmishandelaars en alcoholisten?

Hölzenbein | 26-08-11 | 12:11

BertBrussen +1

ecologiste | 26-08-11 | 12:10

Sliptong | 26-08-11 | 11:57
Da`s waar, maar nu heeft de pvda er zelf ook nog een.
Iesj feesjt!

Slipsnifter | 26-08-11 | 12:10

PvdA heet nu "pedoveda"

Crak-ho | 26-08-11 | 12:07

Dikke pret om fake-profiel van @WimHuizing

De Literator | 26-08-11 | 12:06

Als het een PVV'er was geweest had het inderdaad in alle nieuwsrubrieken gestaan.

Maar zo gaat dat met PVV-nieuws. Daar heeft de PVV die zetels ook aan te danken.

Porrello | 26-08-11 | 11:58

Nou Brussen, het staat anders nog niet op Joop!

sitzkrieg | 26-08-11 | 11:58

@Slipsnifter | 26-08-11 | 11:45
Dat was Mohammed al.

Sliptong | 26-08-11 | 11:57

Wanneer gaat de Telegraaf eindelijk eens ophouden met die kinderachtige balkjes voor de ogen ? Beste Telegraaf, als jullie nou niet willen dat iedereen in Nederland weet hoe de man in kwestie eruit ziet, plaats dan helemaal geen foto. Doe het, of goed, of niet.

Marcus Porcius Cato | 26-08-11 | 11:56

De Pedo van de Allochtonen

Slipsnifter | 26-08-11 | 11:45

Dus, Hero Brinkman: zorg dat u ook tegen de lamp loopt!

Heinzelmann | 26-08-11 | 11:43

widtvoet ® | 26-08-11 | 11:38 Cabaret 2.0.

Dat is het eigenlijk, de digitale Wim Kan.

zeg maar jansen | 26-08-11 | 11:41

@zeg maar jansen 11:11

Eerlijk gezegd zou ik zo'n zaak graag eens uit willen procederen maar kennelijk ziet justitie weinig heil in een vervolging. Aan de aangiften ligt 't iig. niet. Kan inmiddels een heel lijstje opsommen van figuren die aangifte van parodierende akkounts hebben gedaan: van Bertus Hendriks tot Ties Prakken en van Marcel van Dam tot Marc Jan Ahne...

widtvoet ® | 26-08-11 | 11:38

wim huizing: het moet smeriger

hetluis | 26-08-11 | 11:35

@Sliptong 11:13

Geen idee waarom er opeens Henk uit m'n toetsenbord kwam eigenlijk. En die kerel bestaat zonder enige twijfel ook... sorry Henk!

widtvoet ® | 26-08-11 | 11:30

@Che_cuevara 11:11

Nah, liefdewerk oud papier maar ik schep er best plezier in kan ik je zeggen en da's mij heel wat waard.

widtvoet ® | 26-08-11 | 11:27

En natuurlijk doen ook de viesroze inquisiteurs van @geen_stijl hun walgelijke duit in 't zakje: bit.ly/nZOv73 Beraad mij op stappen.

Woow... oorlog.

Hölzenbein | 26-08-11 | 11:26

@ Che_cuevara | 26-08-11 | 11:24 |
Nu U het zegt. Mogelijk is dat fake twitter-account van Bert Brussen?

goedverstaander | 26-08-11 | 11:26

@sjaakdeslinksesul | 26-08-11 | 11:24
"PvdA-politici dienen zich er zeer van bewust te zijn dat hun woorden ertoe doen."

Nu hun daden nog.

Che_cuevara | 26-08-11 | 11:25

Kinderporno als "bijvangst", dat mocht toch wel? Of moet je voor zo'n vrijstelling rechten gestudeerd hebben?

JanRap | 26-08-11 | 11:24

@goedverstaander | 26-08-11 | 11:20
Volgens mij wordt hij betaald door GS.
Al die links op Twitter, prima reclame.

Che_cuevara | 26-08-11 | 11:24

Wim Huizing wordt al 35 jaar geinspireerd door het gedachtegoed van de PvdA en die partij kan het daarom niet bij de vaststelling laten dat deze gruweldaden zijn uitgevoerd door een oversekste idioot. PvdA-politici dienen zich er zeer van bewust te zijn dat hun woorden ertoe doen.

sjaakdeslinksesul | 26-08-11 | 11:24

@zeg maar jansen | 26-08-11 | 11:11

Nee we zijn allemaal de sjaak!

twitter.com/#!/WimHuizing

tisallemaalwatzeg | 26-08-11 | 11:20

Hölzenbein | 26-08-11 | 11:17 Niet zoveel? Er zijn er nog niet zoveel ontdekt bedoel je.

Ze adverteren het niet hè?

zeg maar jansen | 26-08-11 | 11:20

PvdA, Leraar, Oud... welke indicaties heb je nog meer nodig???

BarneyBoner | 26-08-11 | 11:20

Geen bloksnor verdorie. Insluiten dat gajes en liefst zo lang als wettelijk mogelijk.

En Brinkman moet niet zeuren, er zijn gewoon niet zo veel pedo's bij de PvdA. Hoef je er ook niet zo'n ophef over te maken. Wat een huilebalk. Zou hij weer zuipen?

Hölzenbein | 26-08-11 | 11:17

Dat verwacht je toch niet, he. Als het nou iemand van het CDA was.

Flodder | 26-08-11 | 11:15

@widtvoet ® | 26-08-11 | 11:02
Ghehe. Jij noemt hem ook al Henk die eigenlijk Wim heet....? ;)

Sliptong | 26-08-11 | 11:13

@Che_cuevara | 26-08-11 | 11:08
Ik stonk er met open ogen in dus daar ben ik wat minder blij mee. *ezelmuts vouwen gaat*

Sliptong | 26-08-11 | 11:12

Che_cuevara | 26-08-11 | 11:11 De schuifdeuren in het cellencomplex als ze hem te pakken krijgen. Dat is wat schuift.

zeg maar jansen | 26-08-11 | 11:11

He, nu zie ik het pas.
De foto is naar beneden gezakt en het balkje is wel blijven staan.

Che_cuevara | 26-08-11 | 11:11

goedverstaander | 26-08-11 | 11:09 Let op, komt ie zo met een linkje naar de twitter van 'goedverstaander'.

zeg maar jansen | 26-08-11 | 11:11

@zeg maar jansen | 26-08-11 | 11:09
Misschien weet jij het, widtvoet geeft daar gaan antwoord op, dan kun je natuurlijk veronderstellen dat het aardig wat schuift.

Che_cuevara | 26-08-11 | 11:11

@ Widtvoet
Ik daag je uit om in je volgende Huizing-tweet GS te noemen. Als bewijs.

goedverstaander | 26-08-11 | 11:09

Che_cuevara | 26-08-11 | 11:09 Waarom vraag je dat aan mij?

zeg maar jansen | 26-08-11 | 11:09

Hero Brinkman heeft gewoon gelijk. Vanochtend niks gezien op het Journaal! En hoe zit het eigenlijk met JOOP.NL

whiskey en lakmoes | 26-08-11 | 11:09

@zeg maar jansen | 26-08-11 | 11:07
En?
Levert dat nog wat op?

Che_cuevara | 26-08-11 | 11:09

Het mag in de krant dat het geen PVV aanhanger is geweest want die partij bestaat uit het merendeel uit gajes!

jan steen1620 | 26-08-11 | 11:08

@Sliptong | 26-08-11 | 11:05
Heb ik gelezen.
Maar die Twitters van Widtvoet moet je niet al te serieus nemen.
Volgens mij heeft die onderhand zo'n 1000 accounts bij twitter.

Maar het blijft leuk, dat dan weer wel.

Che_cuevara | 26-08-11 | 11:08

@goedverstaander | 26-08-11 | 11:06
Rofl.

Sliptong | 26-08-11 | 11:08

@zeg maar jansen | 26-08-11 | 11:04
Inderdaad. Wim Huizing. Shizzl. Doe ik het toch.

Sliptong | 26-08-11 | 11:07

Che_cuevara | 26-08-11 | 11:06 Widtvoet is twitteraccountmakelaar.

zeg maar jansen | 26-08-11 | 11:07

@zeg maar jansen | 26-08-11 | 11:04
Ghehe.

Sliptong | 26-08-11 | 11:06

@widtvoet ® | 26-08-11 | 11:02
Verzamel jij twitter accounts.

Maar wel weer LOL.

Che_cuevara | 26-08-11 | 11:06

@Che_cuevara | 26-08-11 | 11:04
Lees: widtvoet ® | 26-08-11 | 11:02 even en val achterover van verbaasdheid. Die Henk Huizing, gemeenteraadslid Pvda te Spijkenisse, durft wel zeg!

Sliptong | 26-08-11 | 11:05

@Che_cuevara | 26-08-11 | 11:04
Lees: widtvoet ® | 26-08-11 | 11:02 even en val achterover van verbaasdheid. Die Henk Huizing, gemeenteraadslid Pvda te Spijkenisse, durft wel zeg!

Sliptong | 26-08-11 | 11:05

Sliptong | 26-08-11 | 11:03 & widtvoet ® | 26-08-11 | 11:02

Heet ie geen Wim?

zeg maar jansen | 26-08-11 | 11:04

Dat moet dus gewoon Wim zijn uiteraard.

widtvoet ® | 26-08-11 | 11:04

@widtvoet ® | 26-08-11 | 11:02
Bah! Pedofielen. Wat verbeeld die @HenkHuizing, gemeenteraadslid Pvda te Spijkenisse, zich wel niet!

Sliptong | 26-08-11 | 11:04

@sr69 | 26-08-11 | 10:58

Die pakkans klopt wel, als er geen vermoedelijke verdachten zijn. Stel dat jouw kinderen betrokken zijn bij zo'n zaak en de verdachte/dader overkomt iets. Hoe lang zou het duren voordat er een team voor je deur staat om je wat vragen te stellen.

Daarnaast moet je je ook realiseren dat er in je omgeving weinig mensen begrip zullen hebben voor het feit dat je een moord pleegt, of een ernstig geweldsdelict. Tenzij je aan de grote klok hebt gehangen dat je kind is misbruikt. Ik denk (maar weten doe ik het gelukkig niet) dat je dat ook niet doet in het belang van je eigen kind. Kortom: niemand weet wat er aan de hand is, jij wordt opgepakt en het enige verweer wat je kunt geven is dat je eigen kind is misbruikt, waardoor het de rest van z'n/haar leven met een etiket rondloopt.

Het is gewoon horror! Daarom moet deze klootviool zonder balkje op alle websites, in alle kranten en mag hij, wat mij betreft, de rest van z'n leven opgeborgen worden.

tisallemaalwatzeg | 26-08-11 | 11:04

@goedverstaander | 26-08-11 | 10:50
Ik weet niet waar jij die 80 vandaan haalt maar zoeken bij goolgle op raadslid+kinderporno levert 2 hits op en zoeken op raadslid+ontucht 3.

Che_cuevara | 26-08-11 | 11:04

@widtvoet ® | 26-08-11 | 11:02
Breaking! Wat een zak stront die Henk Huizing, gemeenteraadslid Pvda te Spijkenisse!

Sliptong | 26-08-11 | 11:03

@ turrukje 10.49.

Oke, wanneer je het over Hero hebt het zij zo maar om mij dan als eeuwige slachtoffer neer te zetten ?????
Ben niet meer dan verbaasd daarover maar vind het een schoffering naar werkelijke slachtoffers en ouders.

grappert | 26-08-11 | 11:01

Maar Hero heeft wel gelijk.

Mac The Ripper | 26-08-11 | 11:01

Geen balkje, geen afgekorte achternaam. Dat is de regel. Ook voor Henk Huizing, gemeenteraadslid Pvda te Spijkenisse.

Sliptong | 26-08-11 | 10:59

@Troost J.E. | 26-08-11 | 10:51
Als je de Nederlandse taal zou beheersen dat is.

Sliptong | 26-08-11 | 10:58

tisallemaalwatzeg | 26-08-11 | 10:42

Houden zo. Ik snap je verweer, maar ik zie niet direct in dat ik er om gepakt zou worden, je leest wel eens wat over pakkans.

Laten we het er over eens zijn dat je waakzaam moet zijn over je kinderen. Maar helaas ben je er niet altijd bij. Je gaat er uiteraard vanuit dat leerkrachten niet iets dergelijks doen, dat je kindertjes op school veilig zijn. Met de creche heb ik het er al eens over gehad dat de dag dat ze mannen op mijn kind laten passen, mijn afscheid als klant inluidt. Op school ligt dat wat lastiger, daar ontkom je niet aan mannelijke medewerkers. Het verweer dat ik krijg is dat er ook vrouwen zijn die viespeukerij uithalen. Maar die zijn er denk ik wel aanzienlijk minder, of ze weten zich beter te verbergen. Laten we de hoop uitspreken dat het allemaal theoretisch en ver van mijn bed blijft.

sr69 | 26-08-11 | 10:58

@Troost J.E. | 26-08-11 | 10:51

Het lijkt mij beter dat jij je beperkt tot commentaar geven op "deze artikel"....

tisallemaalwatzeg | 26-08-11 | 10:57

Dus pedo Pvda'er Henk Huizing, gemeenteraadslid Pvda te Spijkenisse: [hier op archiefbeeld]
www.spijkenisse.nl/web/Bewoners/Actuee...
Komt onvoldoende in de nieuwsrubrieken? Ok.

Sliptong | 26-08-11 | 10:57

@Turrukje | 26-08-11 | 10:51

Ik bedoelde deze tegel:
@La Bailaora | 26-08-11 | 10:25 |
Omdat de aantijgingen op de schimmige blogs niet op de waarheid berusten of zo erg of nieuwswaardig zijn zoals men doet voorkomen.

tisallemaalwatzeg | 26-08-11 | 10:55

haha balkie voor ze ogen is naar boven verplaats mafkees

robertjuh3 | 26-08-11 | 10:51

tisallemaalwatzeg | 26-08-11 | 10:46 |
Niks cynisch.

Turrukje | 26-08-11 | 10:51

als ik ook zo een onnozel artikel als deze kon schrijven was ik journalist geworden !
.

Troost J.E. | 26-08-11 | 10:51

@guinnessdude | 26-08-11 | 10:31
Dat was niet zo slim van je......

necrosis | 26-08-11 | 10:50

Brinkman +1
PVDA -oneindig

Blafkonijn | 26-08-11 | 10:49

grappert | 26-08-11 | 10:37
Grapjas.
Ik heb het over Hero en de PVV'ers die chronisch huilie huilie doen.
Wat dat kindermisbruik betreft heb ik mijn afkeur al geuit en hoop dat de man een gepaste straf krijgt.

Turrukje | 26-08-11 | 10:49

@Turrukje | 26-08-11 | 10:27

haha wat een verhaal, die Turrukje zit in de hoek waar de klappen vallen vandaag.

Ik heb geprobeerd zijn teksten eens anders te lezen als alleen maar letterlijk. Stel nou, stel..... dat hij het bovenstaande CYNISCH bedoelde... stel...

Doe eens uitleggen Turrukje, als je wit natuurlijk...

tisallemaalwatzeg | 26-08-11 | 10:46

Hero Calimero

mmm, nu weet iedereen wel meteen hoe oud ik minimaal ben.

7anPau1 | 26-08-11 | 10:45

Edward Brongersma 2.o ?

widerstand | 26-08-11 | 10:43

-weggejorist-

anonieme lafbek | 26-08-11 | 10:42

@sr69 | 26-08-11 | 10:37

Ik vraag me dat ook wel eens af en heb het daar met mijn vrouw ook wel eens over gehad. Mijn eerste reactie zou ook zijn om zo'n smeerlap helemaal dood te vermoorden. Maar ik heb het vermoeden dat de kinderen die het betreft er nog slechter aan toe zijn als papa in de gevangenis belandt.

Misschien dat dat uiteindelijk de doorslag geeft, maar ik weet (gelukkig!) niet hoe dat voelt.

tisallemaalwatzeg | 26-08-11 | 10:42

Je kunt hem moeilijk ongelijk geven. Bij een PVVert was dit tot op het bot uitgekauwd....

Alcoholic | 26-08-11 | 10:42

Het grootste probleem is dat het lijkt alsof hem nog het hand boven het hoofd wordt gehouden. Een beetje een Mariko Petertje. Men heeft nou eenmaal kinderporno gevonden op zijn computer en is leraar (van kinderen).

Dus zou hij meteen op het matje moeten worden geroepen en hem te verstaan moeten worden gegeven dat als hij niet een keiharde verklaring kan geven die zijn onschuld aantonen, dat dat voor de partij genoeg zou moeten zijn hem eruit te knikkeren. Want laten we wel wezen, zoals Groen Links al zegt: de schijn is al voldoende. Dit gaat niet over postzegels verzamelen.

La Bailaora | 26-08-11 | 10:40

@ turrukje
Lees sr69 10.37. GEWELDIG.

Begrijp je wat ik bedoel engerd ?

grappert | 26-08-11 | 10:39

Het is erg dat een pedo gemeenteraadslid is, wat nog veel erger is dat ie onderwijzer is.
Iemand aan wie ouders hun kind toevertrouwen.

En dan maakt politieke kleur eigenlijk niet zoveel meer uit.

Bovendien wordt zo'n leerkracht van uit de staat gefaciliteerd, er is leerplichtwet. Als je een ander jouw kind niet wil toevertrouwen ben je het bokje, dat is strafbaar.

zeg maar jansen | 26-08-11 | 10:39

Vrouwen mogen stemmen.
Tijd dat kinderen ook mogen stemmen.
Om zich te weren tegen dit soort vieze politici.

ZDEV | 26-08-11 | 10:38

@ turrukje.

Ik begrijp niet wat je bedoelt met eeuwige slachtofferrol, ik neem aan dat je tegen o.a de ouders van die gruwelijk misbruikte jonge kinderen in Amsterdam wilt zeggen. ''Kom op uw kind is nog jong, niet te lang bij stilstaan vergeet u het ook maar weer snel niet meer aan denken of over praten en ga gewoon maar verder'' ?? trieste gore viespeuk. !

grappert | 26-08-11 | 10:37

Wat ik mij als vader van 2 kinderen afvraag; waar zijn de vaders van deze kinderen? Je slacht zo iemand toch af, ook al lijdt dat tot gevangenisstraf? Ik heb met mijn vrouw alvast de afspraak dat degene die onze kindertjes iets dergelijks aan doet, dat niet overleefd. Ongeacht de consequenties. Mannen zijn anno 2011 in Nederland geen mannen meer.

Wat Hero betreft; hij heeft m.i. wel gelijk.

sr69 | 26-08-11 | 10:37

waarom is de PvdA nu geschokt? Mijn ex schoonvader zei altijd. De twee dingen waar je in je leven het meest door bedonderd wordt zijn; motregen en linkschmensen.

spotabibrozalo | 26-08-11 | 10:36

Turrukje | 26-08-11 | 10:27
Zo, dan weten we ook weer hoe jij over misbruik van overheidsgelden denken. Dank hiervoor.

La Bailaora | 26-08-11 | 10:33

Berechten en 20 jaar vastzetten voor mijn part, zal alleen wel een jaar worden ofzo. Wat kwalijker is dat gelijk de burgemeester van Spijkenisse (weet niet van welke partij die is) een gesprek met de pedo wil, dus de politie doet onderzoek en meneer de burgemeester gaat het onderzoek frustreren door op de stoel van de politie te gaan zitten. Kan alleen maar in Nederland.

The Evil One | 26-08-11 | 10:33

Degene ,in dit geval PvdA-fractieleider Silvia Broekmeulen,die pedo drek de hand boven het hoofd houdt is net zo verknipt en heeft ook geestelijke hulp nodig.
besmeurd met pek en veren rondrijden door het dorp op een boerenkar is ook een optie.

Bert Okkeul | 26-08-11 | 10:33

Turrukje | 26-08-11 | 10:17
Ach, een paar nieuwsberichtjes op het internet waar de ruimte gratis & onbeperkt is.
Op het journaal noch elders op de PO was gisteren iets te zien of horen. Terwijl het nb gaat om een leraar.

seven | 26-08-11 | 10:33

@tisallemaalwatzeg | 26-08-11 | 10:30
Wat betreft de staatsomroep duidelijk wel.

vetkleppert | 26-08-11 | 10:32

@vetkleppert | 26-08-11 | 10:22
excuses.... na uw laatste reactie, schijnt er een ander licht over uw eerste reactie. Eigenlijk zijn we het gewoon met elkaar eens?!

tisallemaalwatzeg | 26-08-11 | 10:30

@Turrukje | 26-08-11 | 10:27
Ja, die vragen ven de VVD in Utrecht waren ook eigenlijk niet nodig, toch?
Dat rapport is ook nooit geschreven, toch?
En Aleid doet helemaal niks verkeerd, toch?

Kruip toch gauw terug onder je steen jochie.

Che_cuevara | 26-08-11 | 10:30

Adverteerders betalen voor zendtijd. Nieuwsrubrieken van de staatstelevisie betalen taxi's en andere kosten voor hun gasten en geven ze cadeaus toe. Next.

dubbert | 26-08-11 | 10:30

Het niveau van de Nederlandse politiek is flink gestegen zie ik. De heren zijn nog steeds niet over het "maar zij doen dit en dat" niveau heen. Het lijken wel van die reaguurders die lijstjes posten van foute politici. Misschien wrang voor de PVV-fractie dit, maar bemoei je er niet mee en ga verdommen het land eens dienen.

Bulloch | 26-08-11 | 10:30

@ _ranz | 26-08-11 | 10:23
Klopt, maar de kans dat iemand toevallig/expres kinderporno op de computer van die man heeft gezet lijkt me niet echt heel groot. Dit samen met de eerder dan gevonden kinderpono beschuldiging van die jongen denk ik dat het beter is als die man in hechtenis blijft.

Just my opinion | 26-08-11 | 10:30

@_ranz | 26-08-11 | 10:23

Hou nou toch op joh! Er is kinderporno op zijn computer gevonden. Punt.

Voor iemand die met kinderen werkt is dat extra bezwaarlijk en gewoon reden om hem per direct uit zijn functie te zetten. Als het iemand zou zijn die niet met kinderen, zou het overigens ook reden zijn om hem uit zijn functie te ontslaan.

En dat voorbeeld met die hamer, slaat (hihi) werkelijk nergens op. Je wilt er toch niet mee zeggen, dat omdat hij die kinderporno zelf niet heeft gemaakt, hij er ook niet strafbaar voor is?

tisallemaalwatzeg | 26-08-11 | 10:29

Als Brinkman casis was geweest dan was hij nog te zuipen. Wat een zeikslurf.

Lafayette | 26-08-11 | 10:27

La Bailaora | 26-08-11 | 10:25 |
Omdat de aantijgingen op de schimmige blogs niet op de waarheid berusten of zo erg of nieuwswaardig zijn zoals men doet voorkomen.

Turrukje | 26-08-11 | 10:27

@La Bailaora | 26-08-11 | 10:25
Misschien neemt niemand Aleid nog serieus.

Che_cuevara | 26-08-11 | 10:26

Wat ik vreemd vind is dat er over Utrecht en meneer Aleid helemaal niets in de reguliere pers wordt genoemd.

Wat is hiervan de rede?

La Bailaora | 26-08-11 | 10:25

Che_cuevara | 26-08-11 | 10:22
Het gaat niet om de daad , daar zijn we het neen ik aan over eens dat het erg is.
Dit bericht gaat over een uitspraak van Hero die zegt dat dat onvoldoende aandacht krijgt in de nieuwsrubrieken , dat is dus onzin.

Turrukje | 26-08-11 | 10:24

@Turrukje | 26-08-11 | 10:22
Je wordt een beetje zielig.
Zie je dat nu zelf niet in.

Che_cuevara | 26-08-11 | 10:23

dwarsstraat bedoel ik.

Ales | 26-08-11 | 10:23

@Just my opinion | 26-08-11 | 10:11
Maar feit blijft: in Nederland ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Als iemand jou hamer steelt en daarmee een moord begaat, hoef jij bijv. toch ook niet uit de lokale fractie?

_ranz | 26-08-11 | 10:23

Die soapster heeft wel gelijk anders. Meh, politici zijn tuig. Allemaal.

Lemau | 26-08-11 | 10:22

tisallemaalwatzeg | 26-08-11 | 10:21 |
Minnetjes zijn een statussymbool

Turrukje | 26-08-11 | 10:22

@ turrukje
Tja, zo'n vraag kan je alleen van een dader verwachtten. En lees de andere comments op je domme en groezelige opmerkingen.

grappert | 26-08-11 | 10:22

@Turrukje | 26-08-11 | 10:20
Je zegt dat je zowat elke nieuwsrubriek hebt gelezen (dagtaak?)
En ik vraag of het dan minder erg wordt.

Che_cuevara | 26-08-11 | 10:22

@tisallemaalwatzeg | 26-08-11 | 10:16
Ik bedoelde het cynisch.
Ik heb Harry's prijs pdf 5 jaar geleden wel eens gezien: 5 a 7k voor een gesprekje van 5 minuten, waarin Harry je de vragen stelt die je van te voren hebt ingeleverd. En dan zegt hij af en toe: "interessant, mooi product" Met een verveelde kop, maar dan ben je toch fijn op tv geweest met je product.
Wat ik eigenlijk bedoelde is dat de PO exact hetzelfde doet, maar dan voor de overheid.

vetkleppert | 26-08-11 | 10:22

MikeF | 26-08-11 | 10:14 |
Typisch fascistisch weer, dat verheerlijken van geweld.

Turrukje | 26-08-11 | 10:22

@Turrukje | 26-08-11 | 10:18

Wat kunnen die minnetjes er nou aan doen?

tisallemaalwatzeg | 26-08-11 | 10:21

Dit is net zo genant voor de partij van de arbeid als het zou zijn geweest voor willekeurig welke partij in Nederland. Van links tot rechts. Het feit dat de Linkse Kerk, in haar fascistische hysterie dit zou hebben meegenomen in haar haatcampagne als dit een pvv'er was geweest moet niet betekenen dat wij als niet links-fundamentalisten hetzelfde moeten doen. Dat zijn we even eng bezig als zieke fanatici als Van Jole om maar een dwarstraat te noemen.

Ales | 26-08-11 | 10:21

@MikeF | 26-08-11 | 10:14
Zo werkt dat niet bij de PvdA.
Een stevig gesprek is daar onder het genot van een kopje thee zeggen dat hij het niet meer mag doen.

Che_cuevara | 26-08-11 | 10:20

Er is nog nooit een PVV'er geweest die in brievenbussen piste. Wel een huilie-huilie verontwaardigd wijf dat op de nationale TV zei dat een PVV'er heeft gezegd dat hij dat zou doen als hondenuitlaters niet zouden stoppen met hun viervoeters te laten zeiken en schijten op plaatsen waar dat niet mag.

Fijnstoffer | 26-08-11 | 10:20

Che_cuevara | 26-08-11 | 10:17 |
Ik zeg dat de bewering van Hero bullshit is, niet dat het minder erg is.

Turrukje | 26-08-11 | 10:20

Altijd dat gejank van die PVVertjes en wijzen naar anderen. Ze moeten alleen ons hebben. Wat een kleuters. Jammer en triest. Bewijst maar weer hoe slecht het zal gaan met dit land als ze echt iets te zeggen krijgen.

bbbachstra | 26-08-11 | 10:19

Wat is dit nou weer voor niet te volgen verhaal, ik begrijp er geen reet van.

très cool | 26-08-11 | 10:19

Hero heeft toch volkomen gelijk? Veel media, vooral de publieke omroep onder aanboering van de Vara, zal de kleinste misstap 30 jaar geleden van zelfs de wc-schoonmaker van de PVV fractie op prime time brengen. Omgekeerd gebeurt dat niet.

Gewinflipt | 26-08-11 | 10:19

Ik lach jullie minnetjes uit trouwens. Dat dat helder is.

Turrukje | 26-08-11 | 10:18

@Turrukje | 26-08-11 | 10:13
Alweer iemand die niks van sarcasme begrijpt.

Che_cuevara | 26-08-11 | 10:18

@Turrukje | 26-08-11 | 10:10
En, is het nu minder erg?

Che_cuevara | 26-08-11 | 10:17

-weggejorist-

John Drop | 26-08-11 | 10:17

Vroeger was moest je als pedofiel bij de katholieke kerk werken, tegenwoordig zit je beter bij de linkse kerk.

vetkleppert | 26-08-11 | 10:17

Ik snap dat het eng is voor sommigen ook geen slachtofferrol te kunnen aannemen.
Maar : AD, Telegraaf, NRC, NOS, RTV Rijnmomd, Volksktant , Trouw , Fok , Powned etc etc
Plus publieke naming and shaming en verlies van functie en opgepakt door de justitie lijkt mij toch wel dat het wel enigszins aandacht krijgt.

Turrukje | 26-08-11 | 10:17

Ik ken gewoon nog iemand die op de PvdA stemt... bizar he

und warum? | 26-08-11 | 10:17

-weggejorist en opgerot-

John Drop | 26-08-11 | 10:16

@tisallemaalwatzeg | 26-08-11 | 10:07
Aandacht.

niet voor de hond | 26-08-11 | 10:16

Verklaring PvdA: "Het waren maar kinderen van PVV-stemmers, dus we trekken er niet zo zwaar aan."

Art Vandelay Ultor | 26-08-11 | 10:16

@vetkleppert | 26-08-11 | 10:04

De publieke omroep LIJKT objectief. Dit omdat de burger denkt dat
commerciële media geld verdient aan nieuws. Als het ene medium iets heel subjectiefs roept, klinkt die ander die iets objectiever klinkt ineens veel redelijker. Terwijl 'ie dat helemaal niet hoeft te zijn.

In het geval van Harry Mens is het een puur commerciële aangelegenheid voor bedrijven die op televisie willen komen.

ik vraag me eerlijk gezegd af waar de VARA het lef vandaan haalt om 14.500 Euro belastinggeld te verkwanselen aan een grap.

Maar dat is geheel off-topic...

tisallemaalwatzeg | 26-08-11 | 10:16

"Het is een heel serieuze zaak. Zodra we de kans hebben moeten we een stevig gesprek aangaan met hem, want er is natuurlijk wel kinderporno gevonden. En dat past niet echt binnen de gedragsregels van de partij.”

Stevig gesprek !?!? Zijn ze niet goed geworden ofzo. Direct afschieten die pedo.

MikeF | 26-08-11 | 10:14

Magnum Force | 26-08-11 | 10:11 |
Alweer iemand die waarschijnlijk niks van genetica of evolutie begrijpt maar met dit soort onzin aan de proppen komt.

Turrukje | 26-08-11 | 10:13

Een waas van letters komt onderhand in mijn hoofd: PVV, PvdA, VVD... PVD, DVV, PvdV, DVdA, VVdP
En ook een zin: wat kan mij dat nou verrotten?

Abelardus | 26-08-11 | 10:13

necrosis | 26-08-11 | 10:07 |
Uiteraard is een lokaal raadslid minder relevant voor het landelijke nieuws dan een landelijk fractielid. Net zoals het minder boeiend is als de burgemeester van Schubbekutteveen een pedo blijkt dan wanneer de minister-president dat doet. Dat staat geheel los van het feit hoe je de pedo's aan moet pakken. Het gaat over de nieuwswaardigheid waar Hero het hier over heeft.

Asmodean | 26-08-11 | 10:12

grappert | 26-08-11 | 10:10 |
Hilarisch. Bevalt die eeuwige slachtofferrol je?

Turrukje | 26-08-11 | 10:11

@Kalaforni | 26-08-11 | 10:07
Vooral de Vara is buitengewoon objectief, inderdaad. En nooit bang voor wederhoor, uit welke hoek dan ook.

vetkleppert | 26-08-11 | 10:11

@Asmodean | 26-08-11 | 10:04
Klopt dat iemand pas schuldig is na uitspraak rechter, helemaal mee eens.

Maar er is wel kinderporno op zijn computer gevonden, dat komt daar niet toevallig terecht (nadat de jongen een beschuldiging had geuit). Dit i.s.m. de beschuldiging van die jongen kan ik me voorstellen dat in afwachting tot de uitspraak het voor alle partijen veiliger is om in hechtenis te blijven.

Just my opinion | 26-08-11 | 10:11

Sinds wanneer is Karl-Heinz Rummenige PvdA-raadslid en leraar in Spijkenisse?

niet voor de hond | 26-08-11 | 10:11

necrosis | 26-08-11 | 10:07 |
Eensch. Ik zou het sterker willen stellen. Pedo's zijn genetische programmeerfouten. Die moet je gewoon deleten.

Magnum Force | 26-08-11 | 10:11

Pedofilie is in linkse kringen al jaren een behoorlijk geaccepteerde zaak. Zowel bij uiteraard de PVDA waar die viespeuk uit de senaat breed grijnzend zijn zieke geest toonde op tv alsmede bij GL die in het verleden menigmaal die vuiligheid hebben verdedigt. En inderdaad Hero, dat had iemand van de PVV moeten zijn..... zoooo de rapen waren gaar geweest. Nu word er even achter het oor gekrapt en waarschijnlijk naar mogelijkheden gezocht alles onder het grote kleed te laten verdwijnen. Hangen dit spul letterlijk. !!

grappert | 26-08-11 | 10:10

Ik heb het nu op ongeveer elke nieuwsrubriek gelezen , huilie slachtofferol weer..

Turrukje | 26-08-11 | 10:10

Alle scheefpoepende dieren zijn nieuwswaardig. Sommige scheefpoepende dieren zijn minder nieuwswaardig dan anderen.

Jan Passant mk2 | 26-08-11 | 10:09

Hero slaat de spijker op zn kop! Kutmedia

ZwitsalFace | 26-08-11 | 10:09

Het lukt Brinkman altijd wel om zichzelf of de PVV in een slachtofferrol te duwen. Nou Hero, die kutzomer wijt ik ook aan de PVV. Doe je ding!

niet voor de hond | 26-08-11 | 10:09


LOL @ aangepaste pica Bert:)

Willianus Wortelus | 26-08-11 | 10:09

@Asmodean | 26-08-11 | 10:01
Dus een lokaal raadslid die pedo is, is minder nieuwswaardig dan zijn landelijke collega die pedo is?
Pedo's moet je levenslang opsluiten, allemaal!

necrosis | 26-08-11 | 10:07

Ik begrijp niet zo goed wat meneer Brinkman wil. Het staat in het AD, de Telegraaf, de Volkskrant en diverse websites. Deze figuur is: ontslagen, gearresteerd, verdachte voor justitie, uit zijn functie als politicus gezet.

Wat wil hij nog meer?

tisallemaalwatzeg | 26-08-11 | 10:07

PvdA: er is natuurlijk wel kinderporno gevonden. En dat past niet echt binnen de gedragsregels van de partij.”
Als het nou een beetje soft erotisch was, dan konden we het nog wel hebben...

Het DaanMannetje | 26-08-11 | 10:07

[email protected]
Vara bedoel u? Marcel van dam is de uitvinder van objectiefiteit?ha ha ha

Kalaforni | 26-08-11 | 10:07

Het wordt inderdaad genoemd, in een klein artikeltje. Geen hetze met wijkbewoners interviewen, research, slachtoffers in beeld etc etc. Er zit dus zeker een kern van waarheid in

De Epibreerder | 26-08-11 | 10:06

moet dit een nieuwsbericht zijn, of een dom artikel waar geen nieuws uit te halen is.
Dom en niet serieus zijn is prima, maar vul daar dan niet het volledige artikel mee.

oh ja uhuh echt niet | 26-08-11 | 10:06

Media verspreidt de boodschap van degene die ervoor betaalt. In het unieke geval van Harry Mens is dat een grof schandaal. De publieke omroep is objectief.

vetkleppert | 26-08-11 | 10:04

Brinkman heeft gelijk. Dit PvdA pedootje toevallig wel dat dan weer wel!

Kalaforni | 26-08-11 | 10:04

Just my opinion | 26-08-11 | 10:02 |
Hij is toch nog niet veroordeeld? Pas als een rechter zich over hem heeft uitgesproken krijgt hij zijn straf. Dat is toch niet zo gek? Hij is nu nog verdachte, en dus onschuldig totdat het tegendeel bewezen wordt. Ik vind het wel mooi dat dit zo werkt in Nederland. Als je dat systeem niets vindt zou ik de Arabische wereld of Noord-Korea eens proberen; zij hebben ook niet zoveel boodschap aan een proces.

Asmodean | 26-08-11 | 10:04

@BertBrussen: komt er al rook uit je toetsenbord?

henkojenko | 26-08-11 | 10:04

Wim Hero ?

Ratzing. | 26-08-11 | 10:03

-weggejorist-

El_Guapo | 26-08-11 | 10:03

"„Wat er nu verder gaat gebeuren met het raadslid, kan ik nog niet zeggen”, aldus PvdA-fractieleider Silvia Broekmeulen tegen RTV Rijnmond. „Het is een heel serieuze zaak. Zodra we de kans hebben moeten we een stevig gesprek aangaan met hem, want er is natuurlijk wel kinderporno gevonden. En dat past niet echt binnen de gedragsregels van de partij.”

Bizarre uitspraak van de PvdA-er mocht hij dit echt precies zo gezegd hebben.
"het past niet echt binnen de gedragsregels"

Maar dus wel een beetje??? Of wel bijna???

Kaas de Vies | 26-08-11 | 10:02

Uit de telegraaf:"Na zijn vrijlating heeft H. nog één raadsvergadering bijgewoond, voordat het reces begon. De verdachte is donderdag voorgeleid aan de rechter-commissaris. Die heeft besloten H. op vrije voeten te stellen. Hij blijft wel verdachte."

Mooi dat Nederland...

Just my opinion | 26-08-11 | 10:02

Als smeerpijperij partijgebonden was dan kon je dat zien op alle nieuwsrubrieken.

Bozebuurman | 26-08-11 | 10:02

Het staat zowel op de site van de Volkskrant, de NRC en de Telegraaf. Hoezo subjectief? Daar komt nog eens bij dat het slechts een lokaal raadslid is, geen lid van de landelijke fractie. Minder nieuwswaardig dus. Sowieso, hoe komen ze er altijd bij dat de kranten links zijn? AD en Telegraaf zijn rechts en hebben de helft van het marktaandeel.

Asmodean | 26-08-11 | 10:01

Toch de messenger niet zomaar afschieten: Hero heeft gelijk in dezen, ook al zuipt ie teveel.

ebry | 26-08-11 | 10:00

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken