
Serieus VVD? Een fokking moederneukend
inhaalverbod voor vrachtwagens? Daar gaan we het over hebben? Gisteren bleek in een peiling dat de PVV ongeveer
evenveel zetels zou halen bij verkiezingen als de VVD. En dus is Charlie Aptroot, Chef Propaganda en Komkommernieuws bij de liberalen weer op pad gestuurd met een zeerrrr belangwekkend verhaal in de Telegraaf: het inhaalverbod van vrachtwagens. Want dat is natuurlijk heel erg belangrijk middenin de vakanties. Het is een soort politieke wet: iedere keer als de VVD slecht in het nieuws is, komt garagesnuffelaar Charlie Aptroot met een of ander totaal onbelangrijk lulverhaal om de aandacht af te leiden. Want je moet het maar durven. In een week waarin MP Rutte ongeveer iedere tien minuten een
nieuwe blunder maakt over Griekenland doodleuk over inhalende vrachtwagens beginnen. Dan ben je of heel cynisch of je bent gewoon zo dement als een deur. En de oppositie die het reddingsplan mede heeft bedacht is geen haar beter. Besef dit: Vanaf heden zal de Tweede Kamer iedere week
IN HET GEHEIM worden geïnformeerd over Griekse miljarden. Achter gesloten deuren. Want stel je voor dat burgers zomaar een mening over deze kwestie zullen vormen. Een debat is niet meer nodig. Merkel en Sarkozy
nemen toch alle beslissingen. Het parlement wordt gewoon onder instemmend geknik van iedereen omgebouwd tot een soort geheim genootschap. En ondertussen leiden types als Aptroot de boel af met kansloze ANWB-shit. Val toch dood kudtpolitici. Met die eeuwige lulkoek.
Reaguursels
InloggenWaarom halen we al die miljarden die we die grieken cadeau doe niet terug? dan kunnen we daar van die mooie zwart glimmende 3,4,5 baans snelwegen maken ipv 2 baans achteraf weggetjes die uit 1970 stammen. Het is een win win situatie; chauffeurs kunnen lekker inhalen al het geld is weer terug en in een rendabel project gestopt.
HHMM goed idee zeg, misschien zoeken ze nog iemand in den haag?
wat een kudt artikel.. waarom zou het ene (inhaalverbod) het andere (Griekenland shit) uitsluiten..
Dit is gewoon slappe lulkoek om een artikeltje vol te blaffen. De hele overheid en de hele politiek moeten de godganse dag over die EU peop praten en nergens anders mee bezig zijn?
Als Charlie daar woordvoerder voor is of een plan voor heeft laat maar komen. Griekenland verhaal loopt heus wel door. Rutte heeft er als PM al helemaal nix mee te maken dus waarom dat er bij wordt gehaald? Het is een VVD plan geen regeringsplan..
Vind inhalende vrachtwagens ook klote en lijkt me prima. Al heb ik niet de illusie dat het iets gaat oplossen qua files of andere verkeersproblemen. Daarvoor is het te complex en spelen er te veel factoren mee.. maar goed het is een voorstel.
iustus | 23-08-11 | 23:26
+100
Brusselmans heeft keer op keer laten zien niet echt iets te begrijpen. En dan bedoel ik niet politiek nee uberhaubt iets.
Geenstijl is er na het vertrek van Weesie niet beter op geworden.
Heerlijkis Geenstijl toch: niet gehinderd door enige vorm van kennis wat onzin roepen en je hebt weer 200 boze reaguurdertjes die het overal roerend mee eens zijn. 'De oppositie' die het griekse reddingsplan mede ontworpen heeft? Waar hebben je het in vredesnaam over? Wie is 'de oppositie'? Is dat dezelfde oppositie die juist weigert om alleen achter gesloten deuren deze updates over de griekse steun te krijgen, anders dan jullie suggereren? En wat hebben die vrachtwagens er mee te maken? Enig idee hoeveel wetsvoorstellen er per maand doorheen gaan? Of moeten we dat allemaal stilleggen totdat Geenstijl en de zielige kudde reaguurders eindelijk hebben begrepen hoe de griekse steun in elkaar steekt en waarom?
Wat zou de wereld onder jullie beheer mooi zijn: bordjes verboden voor Marokkanen bij iedere juwelier, iedere campingbeheerder een dubbelloops jachtgeweer achter de toonbank, de euro valt morgen omdat we de steun aan griekenland intrekken en we schreeuwen allemaal hard tegen de 'achterlijke' sharia maar willen zelf wel celstraffen van minimaal 10 jaar voor ieder misdrijf. Jammer dat hand afhakken al door die grote boze islam is ontdekt, anders had een creatieve reaguurder het vast in de groep gegooid. Prutsers.
wat een kudt artikel.. waarom zou het ene (inhaalverbod) het andere (Griekenland shit) uitsluiten..
Dit is gewoon slappe lulkoek om een artikeltje vol te blaffen. De hele overheid en de hele politiek moeten de godganse dag over die EU peop praten en nergens anders mee bezig zijn?
Als Charlie daar woordvoerder voor is of een plan voor heeft laat maar komen. Griekenland verhaal loopt heus wel door. Rutte heeft er als PM al helemaal nix mee te maken dus waarom dat er bij wordt gehaald? Het is een VVD plan geen regeringsplan..
Vind inhalende vrachtwagens ook klote en lijkt me prima. Al heb ik niet de illusie dat het iets gaat oplossen qua files of andere verkeersproblemen. Daarvoor is het te complex en spelen er te veel factoren mee.. maar goed het is een voorstel.
Ik zal niet ontkennen dat een inhaalverbod voor vrachtwagenchauffeurs geen nadelen heeft.
Maar....
- voor de meerderheid is dit prettig!
- die vrachtwagenchauffeurs hebben het er zelf naar gemaakt, want een groot deel van hun denkt dat invoegen een recht is in plaats van een plicht.
Goed plan van de VVD! Dit zal de doorstroming behoorlijk verbeteren!!
VVD liberaal? Extra regels op de snelweg! (?)
VVD is er voor de werkende man... Juist ja. Alleen niet voor de truckers.
idd brusselmans! laat de hele zooi aub dood vallen!( figuurlijk, figuurlijk! anders krijg je daar weer gezeik over.Maar de neiging blijft om de guillotines uit het vet te halen
Vele jaren rijd ik nu met m'n truck over de wegen.In al die tijd nog maar 1 x gepakt... en iedere dag flik ik het weer.Waarom zouden jullie meer haast hebben als ik?
En de pest is dat je er niks tegen doet!
Je kan zeiken wat je wilt, wij betalen ook wegenbelasting.DUS JAAA ook voor het linker strookje wordt betaald.
De enigste oplossing is alles 3 baans maken, dan houdt je beide partijen tevreden. 2 baans is zoiezo totaal niet meer van deze tijd.
Een inhaalverbod voor vrachtwagens? Als de VVD dat rond krijgt gaat hier de vlag uit! Eindelijk relaxed rijden.
lanexxx | 23-08-11 | 14:16
Dat heet laf, net als op GS niet durven zeggen dat je Marokkanen eigenlijk allemaal liev vindt. Niet uitkomen voor je mening is net zo erg als geen mening.
Tijd voor een update: nos.nl/artikel/266610-kamer-bedankt-vo...
inhaalverbod vrachtwagens is geen slecht idee, maar een beetje overdreven. Eerst: niet inhalen om en nabij het spitsuur, behalve in noodgevallen en vlak bij een invoegstrook.
las ook een min snelheid van 70
70!!!!
min snelheid 80-100-120-130 (in te vullen als max)
hoe zo langzamer dan de max snelheid dat doe je maar op een B weg!!!!
Hans Hillen | 23-08-11 | 11:45 |
Ik denk dat er genoeg capabele mensen in dit land zijn die aan de slag willen bij de PVV, maar toch niet zijn opgewassen tegen het linkse 'met pek en veren 'besmeren van PVV kandidaten.
@hanz71 | 23-08-11 | 13:58
Precies zo is het. Hier moeten sommige snelheidshufters nog veel leren.
Rechts negentig, links honderddertig. Ieder blijft in zijn baan. Doen ze in de States ook. Nooit die bordjes gezien, Keep Your Lane?
Polletje Piekhaar | 23-08-11 | 10:17 | + 8 -
Weet je wat ze in de States ook doen? Respect hebben voor politie. En zich aan de maximum snelheid houden (die over het algemeen lager ligt dan in ons volgebouwde landje). Als we nu eens beginnen met die gewoonten over te nemen. Kunnen we het daarna alsnog een keertje of "keep your lane" hebben, ok?
inhaalverbod voor vrachtwagens is godverdomme het beste nieuws wat ik jaren gehoord heb.. zure Brusselmans!!
Nee, we gaan alle besluitvorming en overleg openbaar doen. Dat is lekker strategisch handelen.
Prutsermans, net als militaire besluitvorming is economische, zeker in zulke zaken, een aan bestuurders gedelegeerd stuk.
We zijn hier geen Zwitserland, dat bij ieder besluit een referendum wil.
@NO MORE TEA FOR ME! | 23-08-11 | 13:29
En dat zeg jij die 14 keer in vier maanden weggejorist is en een keer opgerot? Vind ik best een prestatie van je. Nee was nooit op fok en ik ga al een paar daagjes langer mee hier dan jou.
Haha, out.
-weggejorist-
@psycho_3 | 23-08-11 | 13:28
Als jij dat zegt is dat voor mij een compliment.
-weggejorist-
@Hans Hillen | 23-08-11 | 13:23
Nou jij kan er ook wat van. Ben je je best aan het doen om je zwitsal weg te krijgen. Tel je nou even bij elkaar waar No more tea mij basht of scheer je gewoon maar weer alles voor het gemak over een kam omdat ik het was?
Hans Hillen | 23-08-11 | 13:23 |
Vakantie? Ik denk eerder "geen werk" dus genoeg tijd om andere te bashen etc. Houten Been is gewoonweg een looser. Sorry, Joris, moest er effe uit!
Verhoog de maximum snelheid voor vrachtwagens naar 85 km/u, ben je van het inhalen af.
@Hölzenbein | 23-08-11 | 13:18
Ik heb een paar plempsels, waarin jij anderen weg zet als dom, verzameld. Maar dat moet je niet blijven vragen. Hou jezelf een beetje in het oog, ik heb geen zin om jouw plempsels te verzamelen - en ik denk dat ik niet de enige ben. Wat reageer jij hier eigenlijk ontzettend veel. Heb je vakantie?
-weggejorist-
@psycho_3 | 23-08-11 | 13:03
Kun je even aangeven waar ik bash?
Hölzenbein | 23-08-11 | 13:05
Nou, hier een paar voorbeelden. En dat is dan nog maar in een half uur.
@NO MORE TEA FOR ME! | 23-08-11 | 11:58
Dus je weet eigenlijk niet wat een fascist is. OK. Mag ik aan je intelligentie twijfelen, ja dat mag ik.
Hölzenbein | 23-08-11 | 12:02
@NO MORE TEA FOR ME! | 23-08-11 | 12:11
Kan je me even zeggen wanneer dat PvdA/GL/SP kabinet geregeerd heeft? Bij benadering is ook al goed hoor, ik ben niet zo kieskeurig. Indien je dat niet kunt zeggen mag ik dan zeggen dat je uit je nek lult? Ja dat mag ik. En wat heeft Wilders dan volgens jou nog meer gedaan? Ben nog steeds benieuwd want ben nog niets interessants tegen gekomen. Zegt u het maar.
Hölzenbein | 23-08-11 | 12:29
@NO MORE TEA FOR ME! | 23-08-11 | 12:15
Volgens mij weet jij niet goed hoe dingen werken in een democratie. Is het daarom dat je altijd van die nietszeggende onzin braakt? En geef eens een voorbeeld hoe dit zou kunnen. Gewoon een praktijkvoorbeeld van GW *kuch*.
Hölzenbein | 23-08-11 | 12:31
Hölzenbein | 23-08-11 | 13:18
Over zwakte bod gesproken, je doet hetzelf ook, man. Schei toch uit, je maakt jezelf alleen maar belachelijk. Nuf said!
@Hans Hillen | 23-08-11 | 13:13
Waar? Naam en rugnummers. Hoogstens als ze mij voor dom weg zetten en dat is mijn goed recht.
Op dit gebied ben ik het met de VVD eens.
Ze hebben daar waarschijnlijk al geaccepteerd dat de euro toch niet meer te redden is en gaan zich daarom maar weer richten op de veel belangrijkere binnenlandse politiek.
Iedereen die vaak op de weg zit zal het met mij eens zijn dat 87km/h kunnen rijden waar 130 toegestaan is omdat er een pool zo nodig moet inhalen met minimaal snelheidsverschil en deze dan vervolgens nog eens uit het raam wat over en weer gaat zitten praten, omdat ie daar toch de tijd voor heeft met die snelheden, toch geldt als een van de grootste frustraties. zeker als de weg verder praktisch leeg is.
@mokum4all | 23-08-11 | 12:55 |
.
PVV is overduidelijk een beginnende partij, wil je soms beweren van niet?
Verder heeft Geert niet zulk uitgebreid schoolboys-netwerk als dat van al die corrupte PVDA'ers en CDA'ers.
Laat hem dus even de tijd wil je?
.
Verder heb ik de vaag "wat Geert in zijn PVV periode" voor NL heeft gedaan al beantwoord.
Wat hij bij de VVD ooit deed is voor mij onbelangrijk.
.
Voor mij is belangrijk dat NL weer een normaal en leefbaar land gaat worden en wel zo snel mogelijk.
Het moet uit zijn met het linkse Utopia en weggeefparadijzen.
@Hölzenbein | 23-08-11 | 12:58
Ahum Holzenbein, zit jij nu te klagen over dat je persoonlijk gebasht wordt? Het valt mij echt op hoe vaak jij anderen als dom weg zet - gewoon omdat ze het niet met je eens zijn. En dan ga jij klagen? Wat een gotspe.
@psycho_3 | 23-08-11 | 13:10
Wat een zwaktebod van je. Eerst mij betichten dat ik tea zou bashen, dan vraag ik waar, en dan zeg jij waar niet. Man man man.
Goh wat leuk, een verhitte discussie.
.
*warme chocolademelk gaat pakken, want de herfst heeft zijn intrede gedaan*
Hölzenbein | 23-08-11 | 13:08
hoho niet de zaak omdraaien, nu. Kom er maar mee waar je het niet doet, want dat kun je niet?
@psycho_3 | 23-08-11 | 13:06
Nee, niet mijn vraag uitwijken. Jij komt er mee, niet ik.
@NO MORE TEA FOR ME! | 23-08-11 | 10:49
Zie dit bericht nu pas! Sjonge jonge, ik heb je nergens gemind hoor! Hou je eens wat in man!
Hölzenbein | 23-08-11 | 13:05
Kun jij aangeven waar je het niet doet?
@psycho_3 | 23-08-11 | 13:03
Kun je even aangeven waar ik bash?
@NO MORE TEA FOR ME! | 23-08-11 | 12:59
Dus wat je eigenlijk doet, is wat Wilders al tijden doet gebakken lucht braken. Hadden we dat niet al gezegd, of kom je nog op met een paar FEITELIJKE "daden" die hij tot nu toe gedaan heeft? En nou kom maar weer met je anti-linkse onzinpraat want je zal wel weer gebrek aan argumenten hebben.
Hölzenbein | 23-08-11 | 12:58
Jullie zijn beide bezig met "persoonlijk te bashen", dus als Joris al consequent is (meestal is hij dat niet, maar dat daar gelaten) dan zouden jullie beide een ban moeten krijgen.
@mokum4all | 23-08-11 | 12:49
.
Snap je het nou nog niet?
Geert kan momenteel niet anders.
Hij zit niet in de regering en de partijen die hij gedoogsteun heeft gegeven zijn opgebouwd uit onbetrouwbare lieden.
Ik ga er van uit dat Geert "as we speak" achter de schermen als een idioot aan het werk is om wel een deugdelijke partij van de grond te krijgen.
.
Het was beter als CDA en VVd eens tot inkeer kwamen overigens.
Maar dat CDA bestaat voor 100% uit gristelijke baantjesjagers met een geestelijke afwijking.
Die willen NL hoe dan ook uitleveren aan de EU.
De VVD denkt daar idiot genoeg het zelfde over.
Van de zogenaamde harde opstelling van de VVD is ook niks te blijken.
Uiteindelijk gaat het alleen maar weren als PVV de grootste is geworden.
Uit de Euro
Uit de EU
Immigratiestop
Criminelen echt opsluiten.
Mensen uit hun veelal onterechte uitkeringen.
Werken!
Dan pas komt het goed.
@NO MORE TEA FOR ME! | 23-08-11 | 12:36
Begin je nou weer persoonlijk te bashen met je onzin (als je je gelijk niet krijgt)? Zullen we even vragen of mighty joris je weer even een waarschuwing geeft of heb je gewoon liever een ban op zijn tijd. Mag van mij ook hoor, ben ik je gezever kwijt (en ik denk ook veel andere mensen die je bullshit niet meer willen horen).
Charlie zet hoog in met z'n algemene inhaalverbod, maar hij heeft hier toch echt een goed punt.
Iets afgezwakt mag een vrachtwagen op een vierbaansweg, buiten de spits inhalen, maar dat gezever op twee- en driebaanswegen, terwijl het retedruk is:
Verlies van minuten voor tientallen autobestuurders=uren, terwijl zo'n vrachtwagen op een rit van 100 km met 2km/u harder: 1,33 minuut wint. Los van de irrationele ergernis.
Sowieso is een deel van de vrachtwagenchauffeurs onverantwoord en tot op het bot asociaal in het verkeer.
Ben benieuwd wat chauffeurs in het algemeen (enquete Maurice?) er van vinden.
NO MORE TEA FOR ME! | 23-08-11
Hoe lang blijf jij de PVV als een beginnerspartij zien? Greet zelf gaat al 100 jaar mee in het Haagse, en dan reken ik niet de rest van zijn carrière mee die ook door de belastingbetaler is betaald. Het is dus best een redelijke vraag dus van Hölzenbein: wat heeft Greet ooit voor ons gedaan?
Waarom niet de vrachtwagen ervoor de ruimte geven om even naar rechts te gaan, op de vluchtstrook? Dat zie ik ze in Spanje ook doen. Werkt prima. Als de andere vrachtwagen voorbij is, weer gewoon de baan op. Geldt natuurlijk alleen als de ene vrachtwagen de andere inhaalt en als er ruimte is op de vluchtstrook.
Gootbalkoning | 23-08-11 | 12:16
.
Waarom zou Geert zijn partij in een zulk prematuur stadium een beetje laten slopen door mensen van binnen uit???
Daar heeft hij dus echt wel over na gedacht.
Kijk bijv. wat er van de LPF is overgebleven door alle gekibbel.
Ik snap echt niet dat hele volksstammen Geert af doen als dom, ondemocratisch etc.
Die kerel is juist hartstikke slim.
Maar goed, als je niks hebt om mee te slaan zoek je toch gewoon wat?
He Holzi.
NO MORE TEA FOR ME! | 23-08-11 | 12:36
AOW op 65, meer handjes aan het bed, geen JSF, geen euro naar Griekenland: Greet geeft het allemaal uit handen. Elke dag dat hij het kabinet laat zitten, valt er een PVV-kroonjuweel om. Valt het je op dat de oude verdediging "ja maar daarvoor krijgen we een stop op de massa-immigratie terug" ook nooit meer hoort? Enig idee waarom, Tea?
bullshit idee; ons land draait op in/export, vrachtvervoer is hierin van belang, niet meer inhalen zou een zooitje worden. Inderdaad paniek sprongen rond de steeds groter wordende puinhoop, alleen lastig dat de oppositie er net zo diep inzit, wie moet ze nu de wacht aanzeggen?
Inhaalverbod ? en wie moet dat gaan handhaven ? Maar je gaat de VVD toch niet serieus nemen met zo'n schlemiel als boegbeeld.
@Hölzenbein | 23-08-11 | 12:29 |
.
Je leest niet goed.
Daar zit ook steeds het probleem.
Geert heeft er met zijn gedoogsteun voor gezorgd dat er NU niet een kabinet van PvdA/GL/SP zit.
En dat is meteen ook het beste wat hij tot nu voor NL heeft gedaan.
CDA/VVD kunnen nu nog wat aanmodderen.
Als Greet de PVV op orde heeft in de tussentijd kan hij over 4 jaar wel aan regeringdeelname denken.
De standpunten van Geert zijn verder te verkiezen boven die van alle andere partijen.
Nu heeft hij helaas nog geen kans en ziet huichelachtig links het als een schone kans om steeds maar weer e roepen dat Geert niks presteert etc.
Laat me je vertellen dat hij meer presteert dan jij in je hele leven zal presteren.
Geert heeft ballen, daar kan ik jou niet op betrappen.
Het is maar goed dat de tweede kamer voortaan IN HET GEHEIM zal worden geïnformeerd over Griekse miljarden. Want het is alleen maar ONS geld en wij hebben daar helemaal niets over tre zeggen. Zij moeten gewoon onze monden houden en alles accepteren wat bekokstoofd wordt zodat men in Griekenland nog vroeger met pensioen kan. Stel je eens voor zeg. Mensen met een eigen mening. Het is maar goed dat daar nu snel een einde aan is gemaakt. Dus voortaan je mond houden en stemmen op de partij die voor je is uitgekozen.
@NO MORE TEA FOR ME! | 23-08-11 | 12:15
Volgens mij weet jij niet goed hoe dingen werken in een democratie. Is het daarom dat je altijd van die nietszeggende onzin braakt? En geef eens een voorbeeld hoe dit zou kunnen. Gewoon een praktijkvoorbeeld van GW *kuch*.
NO MORE TEA FOR ME! | 23-08-11
LOL, blijf toch nog maar even rondhangen op GS, je bent te grappig!
Niet zo grappig als Gootbalkoning | 23-08-11 | 12:16, maar toch. (Die ben je nog vergeten een - te geven, kom op, je kunt het!)
@NO MORE TEA FOR ME! | 23-08-11 | 12:11
Kan je me even zeggen wanneer dat PvdA/GL/SP kabinet geregeerd heeft? Bij benadering is ook al goed hoor, ik ben niet zo kieskeurig. Indien je dat niet kunt zeggen mag ik dan zeggen dat je uit je nek lult? Ja dat mag ik. En wat heeft Wilders dan volgens jou nog meer gedaan? Ben nog steeds benieuwd want ben nog niets interessants tegen gekomen. Zegt u het maar.
landlopertje | 23-08-11 | 12:19
LOL, klopt heb je het eindelijk veilig gaan we deaudt van verveling! ;)
@de betaalautomaat | 23-08-11 | 12:07
Veiligheid is altijd relatief. Risico's zijn nooit uit te sluiten, een leven zonder risico's zou ook dodelijk(!) saai zijn. Het gaat er altijd om de kans op ongelukken te verkleinen, voorkomen is inderdaad een illusie.
@NO MORE TEA FOR ME! | 23-08-11 | 12:11
Om Groucho Marx te parafraseren: ik wil geen lid worden van een club die me niet als lid accepteert.
Bezig zijn achter gesloten deuren is Jan-Kees de Jager wel toevertrouwd.Met het licht uit.Dat dan weer wel.
@Hölzenbein | 23-08-11 | 12:03
.
Indien Geert MP is hoef je je over dit soort massale criminaliteit iig geen zorgen meer te maken.
De daders verblijven dan na hun jarenlange celstraf opeens in een ander, door hun zo geliefd, land.
1 paspoort armer en in het andere een dikke stempel "persona non grata".
En ga nou niet lopen roepen dat dit niet kan want het kan wel.
Elk normaal zichzelf respecterend land kickt criminele buitenlanders na hun straf eruit.
Behalve de socialistische humane vredelievende heilstaat NL.
@NO MORE TEA FOR ME! | 23-08-11 | 12:11 | + 0 -
Eigenlijk weet je dus weinig concreets te melden...
Ach, gun Aptroot dat kleingoed toch, Brusselmans.
Binnenkort is het immers zover dat we als Nederlanders zelfs over dit soort lulligheden niet meer zelf mogen beslissen. De handtekening van het echtpaar Sarkozy-Merkel moet dan onder het wetsvoorstel staan, onder het mom van Europese economische (in eerste instantie) en legislatieve gelijkschakeling.
@En wat heeft het de hoogopgeleide mensen tot nu toe gebracht na een pracht *kuch* jaar met de PVV? Heeft de PVV, of Geert Wilders al iets gedaan? Noem eens wat 'daden'.
Hölzenbein | 23-08-11 | 11:57 | |
.
Ik weet niet of je het beseft maar die Geert heeft al heel veel gedaan voor NL!
Hij heeft gigantisch goed werk verzorgd.
Hij heeft nl. ervoor gezorgd dat we niet dagelijks tegen een horror-kabinet van PVDA/GL/SP etc zitten aan te kijken.
Hij heeft er voor gezorgd dat ik nog net op de valreep niet ben hoeven emigreren.
Misschien moest jij zelf eens over vrijwilligerswerk bij de PVV na denken.
Ze zoeken altijd nog mensen die flyeren etc.
Kom je ook eens onder de mensen.
Datzegiktoch | 23-08-11 | 11:59
Natuurlijk! Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht!
De babyboomers, die hebben het allemaal gedaan. Die hebben geen reet uitgevoerd, het geld is ze zo aan komen waaien.
Nou, ik heb nieuws, het verval is begonnen met de herziening van de Wet op het voortgezet onderwijs.
Ik meen in 1999.
Waarschijnlijk had een staatssecretaris even geen hol te doen en bedacht een herziening op het (toen) goed functionerende onderwijssysteem (LTS, MAVO, HAVO) en bedacht VMBO e.d.
Dikke fail, naar nu blijkt...
landlopertje | 23-08-11 | 11:16
Veiligheid is in grote mate een illusie.. snelwegen zijn plaatsen waar voertuigen (stukken metaal), zich op hoge snelheid voortbewegen op de manier die de bestuurder wil. Dat kun je simpelweg niet risicovrij krijgen. Dat lijkt me nou net de definitie van veiligheid "risicovrij maken", of houdt u er een andere definitie op na?
@XelaGBS,
Wouter heeft ongeëerd lopen graaien in de taxkist, terwijl hij eerst naar de obligatiehouders van ING en Aegon had moeten gaan. Het argument "geen tijd" zoals hij dat vertelde, zou misschien nog kunnen, maar daarna is hij ook niet bij de obligatiehouders langs geweest, terwijl zij de eerst aangewezen instanties zijn.
M.a.w. jij en ik en nog een heleboel andere hardwerkende Nederlanders hebben de banken gered en niet Woutertje.
NO MORE TEA FOR ME! | 23-08-11 | 11:58 | + 0 -
Ga een leuke PVV-fansite zoeken, daar reageren de mensen ook veel liever op je dan hier.
@NO MORE TEA FOR ME! | 23-08-11 | 12:02
Vind ik geen incidentje, maar wat doet MP Geert daar dan aan volgens jou?
@NO MORE TEA FOR ME! | 23-08-11 | 11:58
Dus je weet eigenlijk niet wat een fascist is. OK. Mag ik aan je intelligentie twijfelen, ja dat mag ik.
Hallo meneer Holzenbein,
Nog een goede rede om Geert MP te maken vind ik dit:
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/08/...
Niet?
Ik ben dit soort dingen zat, spuuuuuug zat.
Maar jij natuurlijk niet he, want dit zijn maar incidentjes toch?
Prima plan van de VVD! Maar zorg dan ook dat de vrachtwagens ruim voldoende afstand moeten houden. Want als je zo'n trein van vrachtwagens voorbij moet, kom je er soms niet eens meer tussen om je afslag te halen.
Datzegiktoch | 23-08-11 | 11:56
Je vroeg je toch af of geen thee z'n pilletje heeft gehad vanorgen naar aanleiding van een best wel zinnige post?
Om uw geheugen nog even op te frissen, komt ie!
Voer naast dat inhaalverbod ook maar meteen een verplicht elektronisch systeem in dat vrachtwagens automatisch doet af remmen indien de chauffeur weer eens zit te robosucken, koffie zetten, hamburgertje warmen, oid
Ommezwaai | 23-08-11 | 11:55 | + 0 -
Het verval van ons onderwijs is al begonnen in de jaren dat babyboomers begonnen te protesteren en te luilakken.
NO MORE TEA FOR ME! | 23-08-11 | 10:45
Als ik u was zou ik eerder de koffie/energiedrankjes even laten staan ipv de thee..
@Geef eens een voorbeeld van linkse fascisten braakboei.
Hölzenbein | 23-08-11 | 11:12 |
.
Makkie/inkoppertje:
.
Hele GL fractie
Hele PVDA fractie
Halve CDA fractie
Hele SP fractie.
Genoeg?
P.s. wat is een braakboei?
www.google.nl/#hl=nl&cp=9&gs_i...
@Ommezwaai | 23-08-11 | 11:46
En wat heeft het de hoogopgeleide mensen tot nu toe gebracht na een pracht *kuch* jaar met de PVV? Heeft de PVV, of Geert Wilders al iets gedaan? Noem eens wat 'daden'.
Ommezwaai | 23-08-11 | 11:52 | + 0 -
Heeft je reply enige relatie met mijn reactie op jouw eerdere post?!? Heb helemaal niks over een systeem gezegd. Maar misschien mis ik wat gezien ik nog nat achter de oren ben...
landlopertje | 23-08-11 | 10:09
Als je een beetje inzicht hebt en niet (veel) te hard rijdt is er toch niets aan de hand? Als er een of ander veenlijk voor me rijdt van tussen de 180 en de schijndeaudt ga ik er toch echt voorbij hoor, maximum snelheid of niet..
Datzegiktoch | 23-08-11 | 11:51
Slap gelul man..
Die school bestond nog geen eens in de tijd dat deze lieden (nu veertigers) studeerden.
FF ontopic. Klinkt als een goed idee. Echter weet niet of iemand wel eens in Frankrijk heeft gereden? Soms is het je leven wagen om een afslag te nemen omdat er colonnes vrachtwagens achter elkaar rijden. Maar goed ben geen verkeerskundige dus ik zou niet weten wat de daadwerkelijke gevolgen zijn van dit plan. Denk dat Aapmens dat zelf ook niet echte weet. Riekt naar populistisch proefballonnetje. Maar ff afw88.
Datzegiktoch | 23-08-11 | 11:48
Wat is er mis met zo'n systeem?
Of moet je gewoon even wat plempen om een beetje eerder van je Zwitsal status af te komen?
Volvo heeft zo'n systeem al jaren (ook vaak toegepast in personenauto's van dit merk) en dit naar tevredenheid.
AntiSoof | 23-08-11 | 11:19
Je kunt mensen slechts beoordelen op hun daden tegen anderen, niet op de motieven die erachter steken. En dan zijn prutsende klootzakken vaak fijner in de omgang dan bemoeizuchtige weldoeners.
Nou eh Geenstijl, ik vind het een uitstekend idee. Prio 1 dit idee.
Als die chauffeurs elkaar niet meer mogen inhalen zal dit direct de economie een impuls geven.
1 Meer mensen komen op tijd op hun afspraak/werk.
2 Minder medische kosten door stress en frustraties door inhalende vrachtwagens.
Ommezwaai | 23-08-11 | 11:46 | + 0 -
Hoger opgeleid betekent ook niks meer in Nederland. Zie InHolland... maar daar gaat Greet wat aan doen toch?
NO MORE TEA FOR ME! | 23-08-11 | 11:32 | + 0 -
heeft zijn/haar pilletje nog niet gehad vanochtend..?
@necrosis | 23-08-11 | 11:34
Ik ken er maar zat waar dat bord niet staat.
Als dat wel zo zou zijn bleef er heel veel oogst op het veld staan rotten.
Hans Hillen | 23-08-11 | 11:37
Ach, niet eens op ingaan..
Dat soort linkschmensen voelt zich superieur gesteld boven het "plebs", zoals ze dat zelf verwoorden.
Heb zelf geen PVV gestemd, maar ik ken mensen in mijn omgeving die dat wel hebben gedaan.
En weet je wat? Dat zijn echt geen tokkies of domme lieden.
Neen, veelal hoogopgeleide mensen die zich boven alles Nederlander voelen en niet meer worden begrepen.
Juist ja, mensen die nu in grote getale Nederland ontvluchten om elders een beter (en veiliger) bestaan op te bouwen.
Daar zouden we nu eens wat zuiniger op moeten zijn, in plaats van dat gepijpzeik over Geert Wilders.
@NO MORE TEA FOR ME! | 23-08-11 | 11:37
Ik zie ook geen andere partij waarop ik zou willen stemmen dan de PVV. De SP misschien, qua anti-EU houding. Wat ik wel erg tegen vind vallen van Greet is dat hij zulke idioten om zich heen verzamelt. Ik vind het een veeg teken als iemand alleen zwakke broeders om zich heen duldt, mij zegt dat dat zo'n persoon geen serieuze discussie en/of tegenspraak aan kan. Ik geef het het voordeel van de twijfel, dat Greet gewoon niet voldoende goede mensen kon vinden.
@NO MORE TEA FOR ME! | 23-08-11 | 11:37 | + 0 -
Je moet eens wat meer letten op wat Geertje doet en wat minder op wat Geertje zegt, wellicht dat je dan ziet dat Bulloch | 23-08-11 | 11:28 | gelijk heeft.
@NO MORE TEA FOR ME! | 23-08-11 | 11:28
"Geen islamitisch georiënteerde terreur meer in onze straten."
Dat wordt lachen. Er is niemand die dat klaargespeeld heeft dus zal het Wilders ook niet lukken. Bovendien in onze straten is geen terreur. Raar hè?
"Criminelen in de bak, waar ze horen."
Ben ik het mee eens, vooral handhaving van onze wetten. Maar ook daar doet onze regering niets aan.
"Volledige en onvoorwaardelijke steun aan Israël, het beloofde land."
Waarom, omdat Amerika het land steunt? Er is geen land ter wereld dat zich zo slecht aan mensenrechten houdt als Israël. Ik zou mij hoeden voordat ik zulke malloten zou steunen, eerst land terug aan Palestina. Maar ach, dan zal ik wel weer vóór Hamas zijn, en links zijn, of zelfs een terrorist als ik dat zeg. Ben ik geen van allen maar de reacties er over zullen wel komen. En nee, ik heb nog liever Rutte of Cohen als president dan die wereldvreemde volksverhetzer Wilders. In Duitsland is volksverhetzung al een 'straftat', nu in Nederland nog.
Hardrijders zijn doodrijders.
Hardrijders verwoesten families.
Hardrijders verliezen hun recht om te bestaan
politiek bedrijven achter gesloten deuren is de enige werkbare optie als de PVV inderdaad even groot als de VVD dreigt te worden. De gemiddelde PVV stemmer kan Griekenland niet eens aanwijzen op de kaart.
@driekeernee | 23-08-11 | 10:24
Ik stem PVV en weet prima waar Griekenland ligt hoor. Het is een vergissing te denken dat alleen mentaal uitgedaagden op de PVV stemmen. Ik zou niet weten op welke partij ik anders moest stemmen, ik vind het allemaal niks. Dus ga ik voor systeemhaat.
@Bulloch | 23-08-11 | 11:28 |
.
Dat denk ik niet.
Die Geert tolereert Rutte nu nog omdat hij hem nodig heeft.
Zodra PVV groot genoeg is om zelf MP te leveren is het DAG MARK!
Geert staat ook helemaal niet achter die "geweldige" EU gedachte van de VVD.
Geert is een nationalist.
Nee, geen nationaal socialist waar linksbenigen en andere linksigen hem graag mee willen vergelijken.
Tsja @Brusselmans.... daar heeft u geen last van met het onrendabelenvervoer op het traject Adam - Eindhoven, mét daluren korting. U begrijpt weinig van files en het grote leed daarachter.
@Che_cuevara | 23-08-11 | 11:29
80 km wegen (N-wegen) zijn doorgaans uitgerust met bord nummer 4:
www.dekrijgerminicars.nl/verkeersregel...
O ja, pak dan gelijk ook even die bestelbusjes aan!
Die krengen rijden tegenwoordig zomaar 180 km/uur, wel vol met lading of andere troep.
Max 100 km/uur zou ik zeggen.
@psycho_3 | 23-08-11 | 11:27 |
.
Voer naast dat inhaalverbod ook maar meteen een verplicht elektronisch systeem in dat vrachtwagens automatisch doet af remmen indien de chauffeur weer eens zit te robosucken, koffie zetten, hamburgertje warmen, oid.
Speciaal voor alle PVVers die nu ook wakker zijn www.speld.nl/2011/08/23/multiculturele... At your service.
Als het erop aankomt zijn onze politici lafaards, ze trekken zich terug achter de dijken om nonsens regeltjes weer van stal te halen. Vrachtwagen inhaal verbod moet geruisloos gebeuren, er staan veel grotere problemen te wachten die opgelost moeten worden. Het is toch logisch dat de burger van deze berichten kotst.
Scherpe waarneming Brusselmans. Steeds als een backbench politicus (van hogerhand de opdracht krijgt om) met belachelijke onzin in de krant te komen om de aandacht van iets af te leiden dat wel belangrijk is moet hij gefileerd worden op Geenstijl ! Kielhalen die luchtballonnetjes ! De Telegraaf is nou eenmaal dom genoeg om met dit soort propaganda prietpraat mee te gaan. Daarvoor hebben we dus Geenstijl. Uitstekend werk. Jammer overigens dat mijn VVD nog niet in de gaten heeft dat er in de politiek geen inhaalverbod bestaat voor de PVV....
@necrosis | 23-08-11 | 11:26
Jawel.
@NO MORE TEA FOR ME! | 23-08-11 | 11:19
Ik wil niet heel hard je droom in gruzelementen laten vallen (zoals die vaas op de achtergrond), maar Rutte en Wilders zijn gewoon twee handen op één buik, met de VVD om het geld naar Zuid-Europa te verschepen (zodat het echte demos een gouden toekomst tegemoet gaat) en de PVV als rookgordijn met hun mooie programma om de steun van het plebs (jij en ik) te waarborgen.
Hölzenbein | 23-08-11 | 11:11 |
.
Ik denk dat Geert Wilders veel beter zou zijn als MP voor ons Nederland gezien de toekomst.
Geen islamitisch georiënteerde terreur meer in onze straten.
Criminelen in de bak, waar ze horen.
Volledige en onvoorwaardelijke steun aan Israël, het beloofde land.
Waarom moeten wij ons laten leiden door vreemde mogendheden?
Niet door Duitsers maar ook zeker niet door arrogante Fransozen.
Geert for President!
Vertrouwelijk inlichten lijkt mij oké als er mensenlevens in gevaar zijn, zou het zo erg zijn?
www.telegraaf.nl/binnenland/10411571/_...
Need to say anything else?
@Aktivist | 23-08-11 | 11:19
45 km autootjes mogen niet op 80 km wegen!
Na sociale wetenschappers, antropologen, terrorisme experts, veiligheidadviseurs, psychologen, historici etc etc... blijken er ook ware verkeerskundige tussen de reaguurders te zitten. Allemaal aan de LOI zeker.
@psycho_3 | 23-08-11 | 11:22
Soort zoekt soort.
@landlopertje | 23-08-11 | 11:16
En toch kun je artsen beter mijden als de pest.
gaan we offtopic nog iets doen aan die rondneuquende bernhard of is daar alles over gezegd (over deauden niets dan goed)
AntiSoof | 23-08-11 | 11:19
En die vind je meestal terug in de politiek.
Volgens mij doet de PVV precies het zelfde. Lees: Hoofddoekjesverbod, kunstgrasverbod, grenscontroles, verbod op buitenlandse vogels in de Veluwe en dan vergeet ik er nog wel een paar. Het is een beetje simplistisch om de VVD te verwijten met onbelangrijke dingen te komen tijdens de financiële crisis terwijl dat juist is waardoor de PVV populair is onder een bepaald soort mensen.
@daniel37 | 23-08-11 | 11:07 |
.
Ik ben van mening dat de PVV heel goed weet waar ze heen wil.
Zolang ze het NL nastreven als omschreven in hun verkiezingsprogramma vind ik het best.
Heb je dat ooit wel eens gelezen btw? Hier linkje: www.pvv.nl/images/stories/Webversie_Ve...
.
Dat de PVV het zwaar heeft om van niets een zulk belangrijke en veel omvattende plek in te nemen is in mijn visie niet meer dan logisch.
Goede mensen liggen niet voor het oprapen.
Daarom houdt hij bijv zelf nu nog de touwtjes in handen.
Vergeet ook niet dat hij en zijn partij voortdurend worden omringd door groene en linkse mensen die de meest idiote plannen hebben met dit land.
Daar kun je als partij in opbouw door in de knoop raken.
Eerst maar eens die 45 km autootjes verbieden op wegen waar 80 gereden mag worden!
btw: toch wel fijn dat dit prutskabinet nu ook eens van z'n voetstuk valt. Veel beter dan de linksdraaiende rechtsvullers uit vorige kabinetten zijn ze heus niet! kopje thee anyone?
@sjaakdeslinksesul | 23-08-11 | 11:02
De mens in het algemeen is niet slecht, maar er zijn zeker vreselijk slechte, geniepige, stiekeme, achterbakse, leugenachtige, door de waan van de dag bechoogelde, domme zelfzuchtige mensen, die zich laten leiden door soms vreselijk immorele wetenschappers en wat dies meer zei. Sommige smeerlappen zouden het liefst de totale mensheid aan zich slaven. Ga er maar aan staan.
Nou nou, die laatste zinnen zijn wel erg gefrustreerd. Heeft schrijver wel een goeie vakantie gehad?
Ik vind het wel een goed idee dat inhaalverbod. Ik vind het een beter idee als Griekenland. Of nee, laten we het de hele dag over khadaffi hebben, dat we 'm niet hebben.
@Locutar | 23-08-11 | 11:14
De kans dat je op een zondagmiddag een colonne van 20 vrachtwagens tegenkomt is niet zo erg groot hoor.
@vraagstaart | 23-08-11 | 11:07
Een Nederlandse arts geneest ook wel eens iemand, gemiddeld wordt je gezonder door artsenbezoek, dat kun je van een bezoekje aan de snelweg niet zeggen. Onzinnige vergelijking natuurlijk. Dat de Nederlandse snelwegen relatief veilig zijn weet ik ook, maar is ook geen reden om ze niet nóg veiliger te maken als je de kans krijgt.
@vraagstaart | 23-08-11 | 11:09
Ze moeten toch ook nog ouzo kunnen kopen.
Ik dacht vroeger ook altijd dat inhaalverbod voor vrachtwagens beter was maar beeld je dit es in: een colonne van 20 vrachtwagens achter elkaar die met een snelheidsverschil van 1 kilometer per uur worden ingehaald door zo'n sjap met een sleurhut of opa en oma tiebackx op de zondagmiddag...
Ik wil een inhaalverbod voor scootmobiels tijdens voetbalwedstrijden in de Jupiler League.
Iemand wel eens gehoord van werktijdenspreiding?
Al wordt dat nooit een succes als iedereen om 18:00 aan de gestampte pot wil......
@vraagstaart | 23-08-11 | 11:07
Dus moet ik bij mijn volgende griepje naar de snelweg? :)
@NO MORE TEA FOR ME! | 23-08-11 | 10:45
Geef eens een voorbeeld van linkse fascisten braakboei.
Heerlijk, het PVVee electoraat gaat weer lekker los over de truckers. Is wel jullie eigen stemvee hoor!!!!!!!!
@AntiSoof | 23-08-11 | 10:53
Ow, staat er ergens in de bijbel iets over een inhaalverbod voor vrachtwagens dan?
Heb ik dat toch gemist.
Zo veel als mogelijk vrachtwagens op het schip of op de trein. Dan heb je geen last meer van die stinkbeesten. Inhaalverbod is prima, maar je moet dan ook inhaalsporen maken op bepaalde trajecten. Vraag Duitsland, die hebben daar meer ervaring mee.
En het is goed dat Merkel en Sarkozy beslissingen nemen want onze premier maakt alleen blunders.
In het Telegraaf-artikel staat ook nog dat er minimaal 70 gereden zou moeten worden op de snelweg. Aptroot is blijkbaar vorige winter al weer vergeten?
Brusselmans, held!
(niet gedacht dat ik dit ooit nog zou zeggen)
Echt, mensen die VVD hebben gestemd moeten ze deporteren.
Verder blijft het natuurlijk opvallend dat Griekenland inmiddels meer steun heeft ontvangen dan de hoogte van hun staatsschuld. Boeiend, niet?
Hadden we ze niet goedkoper gewoon hun schulden kunnen kwijtschelden?
Wag the truck.
"Zij zijn de enigen die NL uit de handen van linkse fascisten en islamisten kunnen redden. Leve PVV!"
NO MORE TEA FOR ME! | 23-08-11 | 10:45
Ik denk eerlijk gezegd dat de PVV helemaal niet zo goed weet wat ze wil. En door je zo vast te klampen aan één partij die Redding Zal Brengen ben je eigenlijk volkomen gelijk aan de verstokte establishmentstemmer. Alleen de lettertjes op het stembiljet zijn anders.
@landlopertje | 23-08-11 | 10:09 Sorry, ik reageer wat laat - mijn digitale snelweg liep vertraging op door twee inhalende vrachtbits.
Maar "dat levensgevaarlijke gesodemieter op de snelwegen" waar jij over spreekt, is een illusie. De Nederlandse snelwegen zij enorm veilig. Er vallen in Nederland 2 verkeersdoden per dag (vergelijk dat even met 4 doden per dag door medische fouten voor je "iedere dode is er één teveel" gaat roepen) en die doden vallen dan ook nog eens voornamelijk binnen de bebouwde kom en op 80 kilometer-wegen.
Een Nederlandse snelweg is daarmee veiliger dan een Nederlandse arts. Veel veiliger.
Dat zijn geen geheime besprekingen over het geld van de burgers in die achterkamertjes, dat is het EK klaverjassen.
Armoe troef.
Het is om je vingers bij af te likken.
Gelukkig, blijkbaar is dat ene woordje meer mensen opgevallen. 't Is toch van de zotte; miljarden van m'n pensioen gaat richting het Middelandse Zee-gebied (of erger, in zakken van bankdirecteuren), maar ik mag niet weten naar wie en hoeveel!
Re:inhaalverbod, hebben we al veel van; houdt men zich toch niet aan. Eerst handhaven, dan Duiters dwingen Betuwelijn afmaken.
Toch maar doen dat inhaalverbod. Graag meteen 24/7 en niet alleen voor vrachtwagens maar voor alles wat maar 80 mag op de snelweg.
Voor vrachtwagens ook meteen een verplichte onderlinge tussenruimte van 100 meter regelen zodat die lutsers wat minder op elkaar knallen als ze zitten te bellen of een dvdtje kijken onder het rijden.
+1 voor VVD. Dit is tenminste concreet, iets waar we allemaal last van hebben!
Vrachtwagens zijn belangrijker- melk, voedsel, post, computers, etc - dan de wezenlozen die voor niets op de weg zitten: bejaarden, naar oma toe, efteling...
Privevervoer moet tussen 0700 en 0900 verboden worden.
AntiSoof | 23-08-11 | 10:53
Politici rommelen op hun niveau maar wat aan, die mensen zijn niet slecht. Ook niet goed, want anders zouden ze niet verkozen worden door het volk. Staat ook in de bijbel trouwens.
Dus als ze eindelijk beslissingen laten nemen door mensen die het snappen, is het weer niet goed? Ik heb het dan niet over politici, maar de ambtenaren er achter. Die hebben verstand van zaken en weten hoe de wereld in elkaar steekt.
Het gebitch op compleet verschillende departementen doet me opgelucht ademhalen dat Brusselmans nergens invloed heeft. Dat zou het land pas vernietigen
@Castle Bravo | 23-08-11 | 10:21
Als landen het hoofd niet meer boven water kunnen houden zinken ze vanzelf.
Goed idee dat inhaalverbod. Want het wordt steeds erger. Het truckerstuig (want dat zijn ze) haalt ook gewoon in, ook als het verboden is tijdens de spits. Maar dan ook handhaven. Streng handhaven. Overtredende truckers de hals afsnijden en aan hun ruitenwissers op de voorruit van vrachtwagen binden. Die truck daarna wekenlang op een P-plaats voor truckers zetten, zodat het truckerstuig (want dat zijn ze) kan zien wat ze boven het hoofd hangt.
Misschien dat dát dan helpt. En misschien dat er dan wat minder ongelukken gebeuren.
www.omroepbrabant.nl/?news/143200262/A...
Volgens mij hebben we een minister van Financien, die mag zich met Griekenland bezig houden. En volgens mij doet hij dat ook aardig. Laat de minister van Verkeer maar lekker bezig zijn met het verkeer.
Maar dat snapt azijndrinker Brusselmans niet...
Dat brusselmans een hekel aan aproot heeft is nu wel duidelijk. Het wordt een beetje zielig om aan te zien.
Wil je dat de voledige politiek stil blijft liggen en er maar 1 onderwerp tegelijk besproken wordt??
gewoon een goed ID van Aptroot.
Depressief aanstellerig stukje weer.
Mensen, lees de Bijbel en uw ogen zullen geopend worden. Weet je, het is net als het repareren van een zwart kledingstuk. Dat doe je het best op een witte tafel. Je referentiekader wordt zo geprikkeld. Nu staan er in de Bijbel tig verhalen hoe men de mens kan belazeren, soms letterlijk! Maar, als je dat boek niet leest, dan is je bolletje leeg. Het gaat om je denkraam. Politiek is soms des duivels. Daarom wordt het tijd dat je leert hoe het kwaad er uitziet. Plato zei het toch ook al; leer je vijand kennen. Maar ja... Bijna niemand luistert er naar. Nogmaals, de Bijbel is een goede handleiding om kwaad te bedrijven en daarom ook goede leerschool om het te herkennen.
@necrosis | 23-08-11 | 10:25
Maakt me niks uit, gaat om het principe. Misschien kan het nu nog niet, maar dan hoop ik dat het in de toekomst wel mogelijk wordt.
@Bolesmales - Nee dit is veel beter... zucht. Ik mocht die hele Wouter Bos niet, maar hij heeft ons wel maar mooi door die crisis heen geholpen en er nog winst uit weten te halen ook. Gaat dit gare kabinet niet lukken. Zoals Brusselmans al aangeeft behaalt dit kabinet alleen maar succesjes op platte kwesties. "Dit kabinet is er echt voor ons!" hoor je al het stemvee roepen... terwijl ze in de achterkamertjespolitiek alles aan het afbreken zijn.
Hee Holzenbein, blijf eens van mijn - knopje af en ga werken wil je?
Jammer ook dat je maar een keer op dat knopje kunt duwen niet?
Als we dan allebei van elkaars knopje af blijvenbesparen we elkaar de moeite en blijft de stand gelijk.
@landlopertje | 23-08-11 | 10:09 | + -1 -
Wat een goed idee! *Proest* Het lijkt u wel wat om achter een vrachtwagen of 2cv aan te tuffen tijdens het forenzen? Of gaan we onderscheid maken?
Goede actie toch? Wat heeft dat verder met Griekenland te maken, Nederland moet ook op andere wijze rollen...
Of ze nou in het geheim over die miljarden kletsen of niet. we zijn ze toch kwijt! Bovendien krijg je alleen maar hoge bloeddruk en hartkloppingen als ze het openbaar doen.
Maar een inhaalverbod voor vrachtwagens en taxichauffeurs zie ik wel zitten.
endofdays | 23-08-11 | 10:37 |
.
Naïef als ik ben verwacht ik nog steeds veel van de PVV.
Laat mij dus aub dromen dat het ooit wel goed gaat komen met dit land wil je?
Bij de gedachte aan falen van de PVV raak ik spontaan zwaar depressief.
Zij zijn de enigen die NL uit de handen van linkse fascisten en islamisten kunnen redden.
Leve PVV!
Val toch dood kudtpolitici. Met die eeuwige lulkoek.
Nu pas ? 'Verdrag' van Lissabon even gemist ?
als de regering in het geheim over haar financiele huishouding mag praten, mogen wij dat ook. Hoeft niemand in Nederland meer belastingaangifte te doen.
behandelt...
@ Polletje Piekhaar | 23-08-11 | 10:17
Ik heb daar onlangs nog flink wat kilometers afgelegd en ben die bordjes amper tegengekomen. En in veel staten geldt op de snelweg dezelfde maximumsnelheid voor vrachtwagens als voor personenauto's, dus daar is het hele probleem niet aan de orde.
We kunnen nu wel allemaal roepen dat de stekker eruit moet en nieuwe verkiezingen, maar het resultaat zal zijn dat we opgescheept worden met minimaal de pvda in een nieuw kabinet.... en dat moet we toch niet willen met z'n allen.
I said it before and I'll say it again:
Politici praten over democratie zoals een hoer over liefde.
En hier zien we daar een treffend voorbeeld van.
BTW Als dat inhaalverbod alleen voor Griekse vrachtwagens geldt, ben ik vóór. Inhalige types, die Grieken.
NO MORE TEA FOR ME! | 23-08-11
Van de PVV hoef je ook geen reet te verwachten volgens mij zitten die daar ook alleen maar om te voorkomen dat er een nieuwe Pim Fortuin op staat.
Het is allemaal dezelfde bagger wat er zit.
Het is goed dat vrachwagenchaffeurs gaan boeten voor het redden van Griekenland.
@Parsons | 23-08-11 | 10:20 Je begrijpt best wat ik bedoel. Op de ring Amsterdam ben je blij als je de 70km/h haalt. Er zitten juridisch teveel haken en ogen aan een minimumsnelheid. En op wegen waar al een inhaalverbod geldt voor vrachtwagens wordt dit massaal genegeerd.
Der alte Fritz | 23-08-11 | 10:31
Sarkozy & Merkel hadden de speech heel kort kunnen houden door te zeggen "tbv de economie gaan we nu over op het Chinese model". Want ach, dat noemen de Chinezen ook democratie en 1 miljard burgers can't be wrong. Zucht.
Ik vraag me echt af wanneer de grens is bereikt voor DE Nederlander?
Men solt daar in Den Haag met onze centen als een stel idioten en behandeld ons burgers als stront.
Nu wil men er blijkbaar geeneens meer openheid over geven???
Ik denk dat we dat als bevolking niet moeten pikken en daar sterk tegen moeten ageren.
Waar is de PVV als het gaat over geheim overleg?
Ik denk niet dat die het daar mee eensch zijn.
Laat van je horen PVV.
Ennuh? wanneer gaan we met alle geenstijlers eens naar Den Haag om dat zootje communisten aldaar te vertellen dat het anders moet?
Iemand gisteren nog op de televee de pliesie gezien in een undercover operatie op 's lands snelwegen. Vooral de uitspraak van bromsnor (zonder snor) vond ik erg treffend: het is net als je hengeltje uitwerpen, vroeg of laat heb je altijd beet. Was trouwens bij RTLUnileverBoulevard, kans is dus klein dat iemand t gezien heeft....
De ironie is nu, dat die vrachtwagenchauffeurs straks massaal gaan demonstreren, maar dat niemand zich uiteindeljik druk maakt om dat geheime Griekenland beraad. Laf kudtvolkje zijn we toch.
Moet het dan alleen over die kudtcrisis gaan dan?
Daar scoor je heden ten dage geen punten meer mee Brusselmans, zou jij moeten weten.
Iedere boerelul heeft hier zo zijn mening over en door deze mening maar continu te blijven ventileren schieten we ook weinig op.
Kortom, het is weer eens tijd voor binnenlandse politiek!
spotabibrozalo | 23-08-11 | 10:31 | + 0 -
*Aptroot een schouderklopje van Rutte krijgt*
Kom kom dames en heren niet zo negatief.
Legitimiteitsmonitor Democratisch Bestuur zegt dat we eigenlijk best wel te tevreden zijn over onze regering.
www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/articl...
Ik dacht heel even dat het een 1 April was maar helaas :-(
'In het GEHEIM geïnformeerd'
Ach, wij burgers hoeven ook niet alles te weten. Zolang we maar blijven beseffen dat we in een fatsoenlijke democratie leven. Dat is genoeg. Wel weer gaan stemmen volgende keer voor ons nationale provinciebestuur in Den Haag.
Het leven gaat door. Verkeersbeleid ook. Prima zaak, dat inhaalverbodt voor kudtvrachtwagens.
Afleidingsmanoeuvre's! Vrachtwagens wel of niet inhalen... dat regelt Brussel straks wel. We worden met z'n allen, van Spanjool tot Fin Tot Griek, allemaal inwoners van de EUSSR. Nationale parlementen kunnen dus gerust geheim gaan vergaderen. De pappenheimers in Brussel beslissen wel. Hoezo democratie?
wat een but artikel Brusselmans. Omdat wij inmiddels failliet zijn is het goed om wat te doen aan de wederopbouw. Dit idee is daar prima geschikt voor. Het een heeft gene ene moer met het andere te maken.
ZDEV | 23-08-11 | 10:29 | + 0 -
Rijden uw ouders zo kut dan ?
Om nou(nauw)nu,te reageren op een tussentijdse stand op het telraampje van de Hond of een ander bureau wat cijfers verzameld lijkt mij nogal opportuun, toch ?
Daarbij in aanmerking genomen dat iedere ´nieuwe blunder´van Rutte nog altijd van meer waarheidsgetrouw inzicht getuigt dan de op leugenachtige Gristelijke grondslag gebaseerde blasfemie van zijn bah-lekkende Voorganger.Blijft staan ;
`Val toch dood kudtpolitici. Met die eeuwige lulkoek.´
Als ik de debatten en het nieuws over de schuldencrisis zo volg krijg ik sterk het vermoeden dat politici wereldwijd er niet zoveel meer van snappen dan ik als leek en dat ze bij de neus worden rondgeleid door bankiers en frauduleuze collega's van ze.
Graag ook een bejaardenverbod.
Hoe zit het met het inhaalverbod van Griekse vrachtauto's ?
Het werkt blijkbaar wel,gezien het feit dat tachtig procent van de reacties gaan over het inhaal verbod .
Ach ja,zo te zien is het stempvee met een blaadje sla nog steeds makkelijk af te leiden van de echte problemen.
Ieder volk krijgt de leiders die het verdient.
In het geheim de kamer informeren
Dit bewijst nog eens dat de politieke partijen schijt hebben aan de burgers.
Het is wel belasting geld van de burgers.
-weggejorist-
@landlopertje | 23-08-11 | 10:09
Vrachtwagens dan ook naar 130?
Of wil jij een begrenzer op je turbodiesel?
Lezen we nog mee? "Besef dit: Vanaf heden zal de Tweede Kamer iedere week IN HET GEHEIM worden geïnformeerd over Griekse miljarden. Achter gesloten deuren. Want stel je voor dat burgers zomaar een mening over deze kwestie zullen vormen. Een debat is niet meer nodig"
Het enige dat wij kunnen doen is ieder Aptrootje negeren.
politiek bedrijven achter gesloten deuren is de enige werkbare optie als de PVV inderdaad even groot als de VVD dreigt te worden. De gemiddelde PVV stemmer kan Griekenland niet eens aanwijzen op de kaart.
Hear hear, uitstekend stukje Busselmans! Wat een vertoning van onze Volkspartij voor Vrijheid en Democratie. BTW: *Vrijheid en Democratie* Dat is een contradictio in terminis. Het is Vrijheid OF democratie!
Allemaal lulhannesen voor eigen gewin. Complete devaluatie van het woord en de rede. Gevolg: brutale macht wordt uiteindelijk steeds zichtbaarder maar de verschijning wordt gerekt tot het maximum. Vroeg of (eerder) laat echter pikt het volk het niet meer, of en daar gokken ze op bestaat het volk niet meer. eigenlijk gokken ze daar niet op, maar weten ze het zo te manipuleren met de staatstv e.a. media dat het volk = Henk & Ingrid voor de tv met Paul de Leeuw en checken of ze een lot it de staatsloterij gewonnen hebben.
Chapeau Brusselmans geef ook die VVD een kaakslag en laat ze daar eens meer liberaal worden. We willen VRIJE nieuwsgaring. Weg met de gevestigde politiek. Zo'n 45 geleden riep de jeugd: weg met het establishment. Daarna is er gewoon een nieuw establishment overheen gewalst. Nu zitten we met de gebakken peren of ze nu door de VVD, CDA of PvdA zijn gebakken: het waren knollen voor citroenen en de bekende gebakken poets.
Nou ja. Alle hardwerkende vrachtwagenchauffeurs hebben dit te danken aan de enkele gekantelde vrachtwagenbestuurder die de linker baan blokkeert omdat hij graag naast zijn collega rijdt.
In mijn ijverig enthousiasme enkele typefouten veroorloofd, waarvoor excuses....
Een inhaalverbod voor vrachtwagens is goed !! En daar gaat het over...!
Inhaalverbod is bull. Asfalteer het onrendabelenvervoer spoor en laat daar het vrachtverkeer op rijden.
En als landen het hoofd niet meer boven water kunnen houden: afzinken.
Hooggeachte Brusselmans! ik denk dat dit kabinet, naast de Zuideuropese crisi, ook aan het interne landsbelang werkt, en met een briljant voorstel komt! Nikz tegen op het vrachtvervoer, maar dat inhalen in de spits verbieden is (net als de 130 op de Autobahn) een zegen vvor de autogebruiker!
En laten we blij zijn met dit kabinet in deze tijd, elke andere combinatie en we hadden helemaal geen openheid van zaken gehad, petje af voor Rutte & Co.
PS beeld van de TK waarin Rutte een moment van verstandhouding met Wilders heeft, terwijl links (Pechtold) inhoudsloos loopt stoom af te blazen, verademing om naar te kijken.....
@pendajo | 23-08-11 | 10:17
Dat stopverbod geldt niet bij file.
Verder nog vragen?
Wat een negatief artikel over een in de basis uitstekend plan. Vaak ontstaan gevaarlijke situaties/files door het harmonica-effect achter een inhalende vrachtwagen. De tijdswinst van een chauffeur is ondanks het inhalen echter nihil. Ook stukken beter voor het milieu, op de linkerbaan kan veel constanter gereden worden.
Tja, net zoals de opstandelingen in Tunesië, Libië en Egypte, zullen de VVD stemmers uiteindelijk bedrogen uitkomen als blijkt dat ook de VVD een slap aftreksel is van wat de kiezer voorgelogen is.
Al de problemen (immigratie, kraken, onveiligheid, hoge belastingen, de milieuwaanzin enz enz) die de PVV aankaart zijn mede tot stand gekomen door de VVD, het is dus erg naïef om te denken dat de VVD zich nu ineens daadkrachtig gaat opstellen. Ain't gonna happen folks! Never... ever!
Brusselmans heeft helemaal gelijk. Maar Charlie A. ook!
Brusselmans heeft helemaal gelijk. Maar Charlie A. ook!
@reageerbuis | 23-08-11 | 10:11 |
Bumperkleven is al verboden!
@FrankVeer | 23-08-11 | 10:13 |
B-weg = 80km/u = inhalen niet nodig.
Toch werkt de tactiek van de VVD. Zelfs in de reacties onder een topic waar er op gewezen wordt.
@Eagle_Eye | 23-08-11 | 10:12
.
Kijk maar uit wat je schrijft, voor je het weet zit je ook 4 jaar vast...
En anders wij maar
Geinig hoe de VVD dus idd goed gokt met het van stal halen van Charlie op een heikel moment.
Het is ook zulk dom gelul. Die minimumsnelheid is afgeschaft omdat de staat niet kan garanderen dat je ook 70km/h kunt rijden. Of gaan we iedereen in de file dan een boete geven wegens negeren stopverbod?
En overigens vind ik dat Griekenland de Euro zone dient te verlaten
Rechts negentig, links honderddertig. Ieder blijft in zijn baan. Doen ze in de States ook. Nooit die bordjes gezien, Keep Your Lane?
Vreemd, als ik dat laatste zinnetje hier zou neer kalken heb in meteen een ban... maar goed.
Johnie Brusselmens heeft wel gelijk.
De boel gaat vanaf nu dus ondergronds...
Hadden ze dat voorstel tot inhaalverbod niet ook meteen achter gesloten deuren kunnen behandelen?
Nu zijn er opeens weer duizenden gefrustreerde/woedende vrachtwagenchauffeurs.
Politiek in dit land lijkt steeds meer op die van de USSR.
Als Greet dan de stekker er even uittrekt en de boel laat springen op een inhaalverbod dan hebben we in iedergeval nog even kunnen lachen voor we allemaal doodt neervallen.
@Buutendieker | 23-08-11 | 10:07
Dan haal je ze toch alle 20 in? Volgens mij is dit bedoeld voor de snelweg, dus zo erg is het niet als je er wat langer over doet. Op een B-weg kan dat natuurlijk wat lastiger uitpakken.
De opstand begint!!1! Wanneer gaan we Den Haag plunderen?
Bij voorbaat kansloos, zodra je een inhaalverbod voor vrachtwagens instelt krijg je heeeleee lang rijen met vrachtwagens die niet mogen inhalen, mix er een paar bejaarden bij die niet kunnen rijden die koste wat het kost in de file 'iets' willen ondernemen en je hebt een worstcase scenario... wat ze beter kunnen doen is alle 4 baans wegen naar 6 baans wegen ombouwen, minder op en afritten, alleen werk/forensverkeer toestaan in de spits en het probleem is getackeld...
@Buutendieker | 23-08-11 | 10:07
Dan passen we hier ook de wet aan en moet er minimaal een hectometerpaaltje afstandsverschil tussen de vrachtwagens zitten. Scheelt ook een hoop kettingbotsingen.
@ Landlopertje: +1
Even tot tien tellen Brusselmans! Ga nou niet beweren dat je had verwacht dat de politiek belangeloos en oprecht functioneert. (lol)
Maximumsnelheid gelijkstellen aan minimumsnelheid. Dat is de toekomst, of u het leuk vind of niet. Eén snelheid voor iedereen. Dan is het afgelopen met dat levensgevaarlijke gesodemieter op de snelwegen.
Val toch dood kudtpolitici. Met die eeuwige lulkoek.
AMEN !
Zowaar, een goed idee van de VVD!
Leuk als je straks moet invoegen en er rijden 20 vrachtauto's in een rijtje amper 5 meter uit elkaar, waar je niet meer tussen kunt.
@Maxx! | 23-08-11 | 10:05
Neuh. Gewoon rijbewijs innemen van mensen die rechts worden ingehaald. Die rijden immers onnodig links. Is dat probleem ook in no time opgelost.
Schaf gewoon de maximumsnelheid af, lekker belangrijk die miljarden naar Griekenland.
Dat is een zorg voor onze kinderen.
Toch?
En nu nog alle overige linksplakkers aanpakken!
Massaal hebben we op deze apenkermis gestemd, de PVV moet eind van de week de stekker er maar uit trekken
Kijk aan, de Brusselmans is boos. Mooi zo.
Ik maak m'n verkiezingsbiljet de volgende keer ongeldig. Als zelfs de VVD m'n vertrouwen niet kan krijgen is het wel klaar. Fuckers.
Inhaalverbod voor vrachtwagens, 130 km/h op de snelwegen.
Forza Rutte!
Waarom niet? Inhaalverbod +1! En nu weer concentreren op Eurocrisis
Heel goed, die vrachtwagens op de linkerbaan komen me de strot uit.
Aptroot heeft wel gelijk, dat er gezeur is om Griekenland wil niet zeggen dat de rest van de heren politici maar uit hun neus moeten vreten, ook daar gaat het leven gewoon door.
Tsja. Zelfs Rutte gaat achter gesloten deuren. Jammer.
Is wel goed. Niets zuigt meer dan een vrachtwagen die een collega gaat inhalen met een onderling snelheidsverschil van 1km/hr.
REAGEER OOK