Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Politie Zeeland volgt cursus 'culturen begrijpen'

zeeuwsmeisjeliev.jpg Wie wel eens in Zeeland (dat ligt hier) geweest is weet wat voor enorme smeltkroes het daar is. Werkelijk alle denkbare geuren, kleuren, nationaliteiten en identiteiten lopen daar rond. Om deze prachtige regenboogmaatschappij in stand te houden heeft de politie een nieuwe, uiterst zinvolle cursus 'culturen begrijpen' gevolgd. Want ieder bicultureel vogeltje zingt tenslotte zoals het gebekt is. Rijd niet als een gek in je politieauto op een groepje allochtone jongeren af. Dat komt bedreigend over en zorgt ervoor dat je daarna nauwelijks nog in gesprek met hen kan komen, aldus Henk Wijkstra van de Vlissingse politie. Ja daar staan allochtonen bekend om. Vinden ze niet leuk. Zeker niet in Zeeland. Autochtonen daarentegen, die vinden het heerlijk om een politieauto op hoge snelheid op zich af zien te komen. Maar zie dat subtiele verschil als agent zelf maar eens te achterhalen. Nee, goed dat daar cursussen voor bestaan: "Zo is het raadzaam om een man van Somalische afkomst, verdacht van een ernstig feit, niet te laten verhoren door een vrouwelijke rechercheur. "Die verdachte zal waarschijnlijk openhartiger zijn tegen mannen." Kijk eens aan. Hadden we anders ook niet geweten. "Marokkaanse en Antiliaanse jongeren hangen buiten rond omdat ze weer gewend zijn dat meestal zo aangenaam is dat kinderen het gewoon zijn om buiten spelen." Weer wat geleerd. Denk nou vooral niet dat de Zeeuwse agenten vanaf nu alle gekke cultuurdingetjes zoals bijvoorbeeld eerwraak ineens hartstikke tof gaan vinden. "Ze hoeven er geen begrip voor te hebben." Nou dat scheelt. De kosten hebben zich nu al terug verdiend. Deel 1 van de cursus 'OMFG wat een softe drollen daar in Zeeland' vindt u overigens hierrr...

Reaguursels

Inloggen

@vraagstaart | 01-06-11 | 08:33
Las het net ook..... Hoe is het in godesnaam mogelijk, vraag je je af.

Hollander01 | 01-06-11 | 12:53

Het is weer de omgedraaide wereld *Diepe diepe zucht* Niet wij moeten de andere cultuur begrijpen, de ander cultuur moet onze cultuur begrijpen! Aanpassen. Wij zijn zoals we altijd zijn geweest en hoeven ons niet aan te passen aan een achterlijke cultuur die dat schreeuwend en dreigend van ons eist. Als ze dat niet willen begrijpen op een normale manier dan moeten ze het maar hardleers begrijpen; aanpakken, niet tolereren, negatieve effecten ondervinden van het negatieve eisende onaangepaste gedrag etc. Wij Nederlanders passen ons in het buitenland ook aan. Zo zijn wij. Het is niet meer dan normaal dat nieuwkomers van niet verenigbare culturen/religies zich ofwel dus ook aanpassen aan ons of weer weggaan naar een oord waar ze in één lijn liggen met de mensen om hen heen die eveneens in onderdrukking en haat leven. Je mag niet van de Nederlande4rs verwachten dat zij hun rijke vrije cultuur gaan verruilen voor een cultuur/religie die wreed, intolerant en haatdragend is. Dat zou betekenen dat de Nederlander honderden jaren terug moet in zijn ontwikkeling. Dat is van de gekke. Dat gaan we toch natuurlijk niet doen!

doenormaal! | 01-06-11 | 10:12

vraagstaart | 01-06-11 | 08:33
Ik begrijp dat nooit. Als ik geen bonnetje bewaar/aanlever/verklaar voor de € 4,95 kostende lunch or whatever krijg ik overmorgen de FIOD op bezoek. En dit soort volk kan ogenschijnlijk zonder enige verantwoording een dergelijk bedrag per maand verteren?

de directeur | 01-06-11 | 10:04

@Jackxx | 01-06-11 | 09:07 |
Nee, ik ook niet meer. Dat slappe gedoe in Zeeland in het zoveelste bewijs van het failliet van de Nederlandse politie en de zoveelste aanwijzing waarom ze domweg geen respect verdienen. En maar janken als mensen gewoonweg dat respect niet mee geven; gek he, als ze aan de ene kant diep in de aars van de allochtoon kruipen en aan de andere kant de autochtoon negeren! Lafbekken zijn het!

NEEderland1 | 01-06-11 | 09:51

Cultuur is echt de grootste schurft die onze maatschappij kent. Cultuur is prima, maar dat oefen je maar lekker thuis uit. In de openbare ruimte gelden gewoon de wetten en (ongeschreven) regels. De enige politicus die dit snapte (Verdonck) is onterecht afgevoerd naar de kelder van de politieke arena. Nu zitten we opgescheept met Wilders, die blijkbaar erg goed kan opschieten met Neerlands christenfundi's en tegelijkertijd nog nauwelijks iets heeft bereikt.

zeertegendradig | 01-06-11 | 09:42

(nationaal) socialistisch clientèle politiek. een of andere linkschlul van de zeeuwse afdeling van boer&croon moest wat geld toe geschoven worden. als opzetten naar het inhuren van een interrim manager cultureel management a raison van 4.000 euro per dag.

minimá-armezusvan.. | 01-06-11 | 09:24

necrosis | 01-06-11 | 08:59 |
Mosselen gedijen anders prima in zeewater naar mijn weten.

Helter Skelter | 01-06-11 | 09:16

Is er nog iemand die de politie serieus neemt? Ik al een hele tijd niet meer.

Jackxx | 01-06-11 | 09:07

@Helter Skelter | 01-06-11 | 08:55
Zeeland zit boordevol mossels en dat moeten we niet willen!
[/Volendamse vissermodus]

necrosis | 01-06-11 | 08:59

Zitten er nou ook al achterlijke culturen in Zeeland? Gauw de Zeeuwse meisjes evacueren, dijken doorbreken en afzinken die boel.

Helter Skelter | 01-06-11 | 08:55

@vraagstaart | 01-06-11 | 08:45
Vandaag mag ie zelf praten. Mits hij daar zin in heeft.

chevyeddy | 01-06-11 | 08:53

@vraagstaart | 01-06-11 | 08:45
Pas maar op, als Wilders wordt vrijgesproken zie ik Krekeltje al 7 mapjes op tafel leggen met argumenten om de rechters te wraken en een nieuwe uitspraak te eisen.
*theater*

necrosis | 01-06-11 | 08:53

/off topic Vandaag toch de uitspraak in het #Wildersproces?

vraagstaart | 01-06-11 | 08:45

En dat merk je dan aan de rekening.

Che_cuevara | 01-06-11 | 07:36

En is te zien aan hun natte vingers, Che!

Centauri | 01-06-11 | 08:41

Good morning @yoall.

Bij de weg!

Centauri | 01-06-11 | 08:39

vraagstaart | 01-06-11 | 08:33

Mooi! ik ben op weg om vijf euri's te maken.

Stelletje slampampers!

Centauri | 01-06-11 | 08:39

zeer interessante cursus, waar kan ik me inschrijven?

RauweSla | 01-06-11 | 08:38

Mogge@all. Weten jullie dat Fatima Elatik alweer hard bezig is?

"AMSTERDAM - Linkse bestuurders hebben dinsdag vrolijk gegraaid in een zak met geld. Alle vijf wethouders van het stadsdeel Oost kunnen over de afgelopen twaalf maanden een bedrag van 5400 euro netto op hun rekening tegemoet zien."

www.telegraaf.nl/binnenland/9933432/__...

Die heeft geen cursus nodig - of krijg je die aangeboden als je ergens namens de PvdA bestuurder wordt?

vraagstaart | 01-06-11 | 08:33

Die gasten daar moeten snel internet krijgen.

Kamervraag | 01-06-11 | 08:23

Weet je wat ook Zeeuws is, lekker vroeg naar je werk gaan om s'avonds moeder de vrouw te verwennen "in het donker"

irriducibili79 | 01-06-11 | 07:41

@Sjeng de helle | 01-06-11 | 07:28
Als je 10 psychiaters een diagnose laat stellen krijg je 10 verschillend kwalen te horen met de daaraan gerelateerde 10 verschillende behandelingen.

Of met andere woorden, psychiaters weten het ook niet maar het klinkt duur wat ze vertellen.
En dat merk je dan aan de rekening.

Che_cuevara | 01-06-11 | 07:36

Luitjes ik moet vandaag weer aan de slag, iets later dan de afgelopen dagen maar ik mag weer, hoeraa!OUT!

Sjeng de helle | 01-06-11 | 07:34

s'morgens lijkt Zeeland leuk, maar als JP Balkenende in zijn broek heeft gepoept dan komt de echte moraal van het Zeeuwsmeisje bovendrijven.

Fatsoen dat moet je doen, schijten in zee om de dijken op te hogen.

irriducibili79 | 01-06-11 | 07:32

Che_cuevara | 01-06-11 | 07:22
Ben tot de conclusie gekomen dat ik het verkeerde beroep gekozen heb, ik had psychiater moeten worden, dan had ik misschien de idioterie kunnen verklaren.
Als ik het zo bekijk krijgen we allemaal per dag een dosis laxeermiddel toegediend, we krijgen de schijt van de achterlijkheid maar moeten aan de racekak blijven.

Sjeng de helle | 01-06-11 | 07:28

Heb -helaas- op dit tijdstip niet de mogelijkheid om alle reaguursels door te lezen, maar is een kop als "Zeeuwse pliesie peopt in de broek voor rotjochies" of "Mossel-hermandad niet baas in eigen huis" geen beter idee? Het is een goed plan om mensen onbevooroordeeld te benaderen, maar maak nou niet de fout dat zij dat ook doen. En knuffelen als in deze is echt niet een betere oplossing. Meer gevalletje Struisvogel. En getuigt nou niet van autoriteit. Maar daar zal een pv/da-oen wel weer een menselijk antwoord op hebben.... Ik ga maar weer eens een bon scoren voor fout ademen o.i.d., als autochtoon zijnde.

Hollander01 | 01-06-11 | 07:26

@Sjeng de helle | 01-06-11 | 07:19
Heb ik ook gelezen.
Wat een verrijking voor de hele wereld.
Dat dit anno 2011 nog mogelijk is, is niet te begrijpen.
En dan vinden ze dat nog normaal ook.

Che_cuevara | 01-06-11 | 07:22

Che_cuevara | 01-06-11 | 07:15
Vertel mij wat, die vallen toch ook binnen de Bible Belt.
Las net op Pownews over de radicale Koeltoer, die ik ook al niet begrijp, hen zelf een paar jaar cultuurwetenschappen gestudeerd, waaronder Culturele Antropologie maar het wordt met de dag onbegrijpelijker voor me.
www.powned.tv/nieuws/raar/2011/05/meis...

Sjeng de helle | 01-06-11 | 07:19

@Sjeng de helle | 01-06-11 | 06:53
Da's een bekende cultuur.
De linkse graaicultuur is in de Nederlandse cultuur volkomen geïntegreerd.
Dat is dan ook de enige cultuur waar je dat van kunt zeggen.

Che_cuevara | 01-06-11 | 07:18

@ecologiste | 01-06-11 | 06:54
Mogge,
Klopt allemaal, maar de Zeeuwen, zoals ik ze ken, moeten echt wel wat bijleren.
Maar inderdaad, cursussen geven is een lucratieve bezigheid. Dat zeker wel.

Che_cuevara | 01-06-11 | 07:17

@Sjeng de helle | 01-06-11 | 06:56
Mogge Sjeng,
Tja, ik probeer het niet eens meer te begrijpen.
Maar de Zeeuwen zijn echt aan een paar cursussen toe.

Che_cuevara | 01-06-11 | 07:15

Dus Marokkaanse jongeren willen gewoon lekker in de zandbak spelen?

Draque6210 | 01-06-11 | 07:13

ecologiste | 01-06-11 | 07:00
Mogge Meadje,
Ja onze Manuel heeft ook te doen met een fraaie koeltoer, vorig jaar kregen de EU vertegenwoordigers een loonsverhoging van 6,75% die ze zichzelf hebben toegekend.
Nu doen die wel Faaannntaaaastisch werk, zucht.

Sjeng de helle | 01-06-11 | 07:03

Sjeng de helle | 01-06-11 | 06:53

Ja Sjeng die cultuur heeft die multicultoer nodig en wij zitten met beide opgescheept met daaroverheen een weekmakende media en een leegmakende graaibankcultuur gevolgd door een nooit genoeghebbende Zjozè Mannoewel Bahrozoe. Goeiesmorgens zeg.

ecologiste | 01-06-11 | 07:00

Che_cuevara | 01-06-11 | 05:56
Mogge Che,
We komen nog allemaal op cursus anders begrijpen we niets meer van hetgeen er om ons heen gebeurt van het Nederlands recht begrijp ik al geen bal meer.
In de zaak Wilders wordt het OM de advocatuur, De rechters het OM en de advocaat zal wel rechter mogen worden ofzeau, dacht Bram M.

Sjeng de helle | 01-06-11 | 06:56

Che_cuevara | 01-06-11 | 05:56

Mogge Che,

De vraag is alleen wie gaat die cursus geven en waarom. Meestal worden cursussen gegeven om er zelf financieel beter van te worden, niet om de cursisten voor te bereiden op het uitvoeren van een taak waar de NL-er echt mee opschiet, of het krijgen van werkelijk inzicht in maatschappelijke processen.
NL-ers worden voor dom gehouden want dat levert het hogere échelon veel meer op.

ecologiste | 01-06-11 | 06:54

Mogguh @ All,
Zo leren we tensminste de diverse culturen begrijpen alhoewel ik van sommige cultuuraspecten geen fluit begrijp zoals van deze cultuur:
www.telegraaf.nl/binnenland/9933432/__...

Sjeng de helle | 01-06-11 | 06:53

Ja, en een opgestoken middelvinger is een respectvol tribaal begroetingsteken.

Flapdas | 01-06-11 | 06:42

Zeeland is kut, in de jaren 90 in ieder geval. Was er op vakantie in Arnemuiden. Kratje bier in het zwembad "magnie" ok dan met een mijn maten naar de Hooizolder, in de buurt van Middelburg.

Lol dikke pret, maar morgen naar de kerk...

irriducibili79 | 01-06-11 | 06:36

Mogge @all,
Als dat buiten hangen afhangt van het weer dan zouden ze toch alleen maar met mooi weer buiten zijn.

Ik woon zelf in Zeeland en het enige dat ik weet is dat de Zeeuwen zelf beter ook eens op cursus kunnen. Allemaal.

Che_cuevara | 01-06-11 | 05:56

Er is geen cultuur te verzinnen die de doodstraf niet begrijpt. Er is geen cultuur te verzinnen die weet wat levenslange gevangenisstraf inhoudt. Er is een cultuur die dat niet begrijpt; de Nederlandse!

INH.30CL | 01-06-11 | 04:21

Eindelijk en het had al veel eerder moeten gebeuren dat de politie een "cursus culturen begrijpen" als leerstof in hun basis opleiding zouden hebben.
Ik als autochtone belastingbetaler zou graag een Nederlands verstaanbaar gesprek aangaan met een agent / agente na het verkrijgen van een fout parkeer bon.
Het feit dat ik een digibeet ben en niets begrijp van alle uitgeprinte bonnen is natuurlijk een zware tekortkoming van mijzelf.
Het handmatig en leesbaar schrijven van een bon valt ook niet altijd mee en mijn vermoeden is dat er daarom de "kassarollen" in het leven zijn geroepen.
Hopelijk gaat de politie ook inzien dat een eventueel verhoor bij mij beter zal verlopen door een blonde agente met een of zonder streep i.p.v.een mannelijke agent of een lesbo agente.
Nu na het vernemen dat de politie rekening met bepaalde culturen gaat houden is al mijn vertrouwen weer terug in de politie en justitie.

incapable | 01-06-11 | 03:13

@drs.Nee | 01-06-11 | 02:59
Twuilty.

Prof. D.A.H. Vintik | 01-06-11 | 03:04

@koerbagh | 01-06-11 | 02:51
Ongelijk is een bult.

drs.Nee | 01-06-11 | 03:04

koerbagh | 01-06-11 | 02:51
Je hebt een biertje teveel op, om geen ruzie te krijgen: je hebt bijna gelijk

TheOne48 | 01-06-11 | 03:03

@Prof. D.A.H. Vintik | 01-06-11 | 02:47
Without a prairy met derry.
Heb je twitter?

drs.Nee | 01-06-11 | 02:59

Mag ik als statement nog even melden dat ik serie-moordenaars veel, maar dan ook echt veel beter begrijp dan belastingambtenaren en beroepspolitci?
Ach welja... Ik doe het gewoon. Ik heb nog gelijk ook.

koerbagh | 01-06-11 | 02:51

@drs.Nee | 01-06-11 | 02:42
Best little whorehouse without a prairie?

*riekwest zenden doet*

Prof. D.A.H. Vintik | 01-06-11 | 02:47

@AntiSoof | 01-06-11 | 02:40
o...

drs.Nee | 01-06-11 | 02:43

@AntiSoof | 01-06-11 | 02:38
Krokedillentranen...
bit.ly/lX9thy

drs.Nee | 01-06-11 | 02:42

krokodillentranen, bedoelde ik.

AntiSoof | 01-06-11 | 02:40

@DANNY3960 | 01-06-11 | 02:23
Zeker jammer.
Maar sommigen vinden dat helemaal niet zo erg, denk ik. Die huilen krokedilletranen.

AntiSoof | 01-06-11 | 02:38

@Pasta-saus | 01-06-11 | 01:15
Nee, dat klopt!

Parsons | 01-06-11 | 02:27

@koerbagh | 01-06-11 | 00:56
Dat is er weer eentje in de categorie "inlijsten" voor het nageslacht.

Parsons | 01-06-11 | 02:26

Vroegâh, klein jaartje terug..... werd hier tot een uur of 4 gelachen, gehuild en onzin gedeeld....2:20 doodstil..... jammer hoor.

DANNY3960 | 01-06-11 | 02:23

@koerbagh | 01-06-11 | 00:56
Koningsplempsel.
Maar helaas, het mag niet.
Deze cirkel, die is vicieus.
In ieder geval zolang we allemaal blijven typen en dus niet van onze bips afkomen. Ondergetekende onderneemt al actie. En jij?

SvennusMax | 01-06-11 | 02:21

@idopane | 01-06-11 | 01:49
Kan ook, maar dan moet 'de' weg. Wel goed gevonden btw.

AntiSoof | 01-06-11 | 01:54

AntiSoof | 01-06-11 | 01:40
'scheit' hoop ik

idopane | 01-06-11 | 01:49

Maar Koerje heb glyk. Tis nix meer.
De duiven koeren meer dan de GeenStyl seit.

AntiSoof | 01-06-11 | 01:40

Ik heb nog een vele betere: Marokkaanse en Antiliaanse jongeren hangen buiten rond omdat het rookverbod thuis zo sterk wordt nageleefd.

idopane | 01-06-11 | 01:37

@koerbagh | 01-06-11 | 01:28
Oordeel jezelf nou maar liever, mens.
Vreselijk.
Wat een hoogmoed.
Zou eea niet te maken kunnen hebben met de censuur, tut?
Ga toch heen.
Nederland is verworden tot... Ach rot op.

AntiSoof | 01-06-11 | 01:34

@koerbagh | 01-06-11 | 01:28
En je zelf niet te vergeten want dat is pas feesten en prijsschieten.

Hölzenbein | 01-06-11 | 01:32

De (eens zo levendige) nachtploeg van GS is gereduceerd tot @Antisoof en @Hölzenbein. Daar zit net zoveel leven in als een massagraf van Srebrenica of, (on-topic) het oorlogskerhof van Marokkanen in Zeeland.
Wat een armoe.

"VanFrikschoten, waer bestu bleven?..."

koerbagh | 01-06-11 | 01:28

@Koarbag,
Baerentz? Waz dat nie van die see? Raor hoar.

AntiSoof | 01-06-11 | 01:22

zeg maar jansen | 01-06-11 | 00:54 | + 0 -

Alleh dan, hier nog eentje.

honderddagen | 01-06-11 | 01:21

Ik heb godverdo... honger. Even wat eten en naar bed. Vrede op aarde iedereen. In liefde en gezondheid natuurlijk. g'night John-boy, g'night mom.
i.imgur.com/k5rEy.jpg

ojédiaré | 01-06-11 | 01:18

@AntiSoof | 01-06-11 | 01:14
Joa.

Hölzenbein | 01-06-11 | 01:16

@Parsons | 31-05-11 | 23:59
Hoho, van die foto's weet ik niks af!

Pasta-saus | 01-06-11 | 01:15

Ick bedoalde natuerlyk kael waz. Spyt my.

AntiSoof | 01-06-11 | 01:15

@Hölzenbein | 01-06-11 | 01:12
Az di kalt wat klop dat as ene buys. Immers tog?

AntiSoof | 01-06-11 | 01:14

@AntiSoof | 01-06-11 | 01:10
De zuper guy? Tat is toch batman.

Hölzenbein | 01-06-11 | 01:12

@Hölzenbein | 01-06-11 | 01:07
Pin staet veur Pim, de zuper guy. Di onz ontvallu ist.

AntiSoof | 01-06-11 | 01:10

@AntiSoof | 01-06-11 | 01:09
Daklopprecies.

Hölzenbein | 01-06-11 | 01:10

@Hölzenbein | 01-06-11 | 01:02
En ni vergete zakdoekje leggu. Ok zear moei.

AntiSoof | 01-06-11 | 01:09

@koerbagh | 01-06-11 | 00:56
Zo te zien heb je een echt luizenlevendje. Maar wie is Pin? Is dat die van de code?

Hölzenbein | 01-06-11 | 01:07

Gosh, goet ide laten we pozitiev zyn.
Was ik mar makkelyk regs. Dan waz allez immer beter.
Zimpel en dom. Lekkur makkeluk.
Gewoon flikker op, zykert. Ik heb gelyk en jy dugt niet.
Late we zingu. Op de agterlykhyd.

AntiSoof | 01-06-11 | 01:07

koerbagh | 01-06-11 | 00:56

Zeeuws meisje?

de honden blaffen... | 01-06-11 | 01:03

Goed plan. Eindelijk die buitenlanders eens leren hoe ze fatsoenlijk appels geblinddoekt uit een grote teil water moeten happen.

Hölzenbein | 01-06-11 | 01:02

Mogen we al off-topic?
Ik ben al de uitburgeringstopics wel een beetje zat, eigenlijk. Ik weet het nu wel.
Ik, blanke Nederlander met 1 paspoort (1 teveel, maar goed, da's een ander verhaal) ben een racist en een fascist, slavenhandelaar en alle misdrijven die mij overkomen zijn mijn eigen schuld en ik mag niet zeiken over een verkeersbon, want de pliesie doet ook maar zijn werk, Befehl ist Befehl usw.usw.

Onze geïmporteerde criminele medelanders zijn de parels van de zwijnen, de fine fleur van de maatschappij en hun zeden en gewoonten, religie en ideologie is superieur, r.e.s.c.e.p.t. en zo meer, black is beautiful, ik betaal wel, ik mag niet mopperen op de irl blauwe brieven spambrigade die al geld jat zelfs nog voor het verdiend is, want ja... wie legt anders de wegen en de dijken aan?! De welvaartsstaat is het beste wat ons ooit is overkomen en als je dat niet vindt dat ben je een enge man die wel PVV zal stemmen en dan moet je nodig uitburgeren, want Nederland is veranderd! De autochtoon moet zich nu eindelijk maar eens aanpassen aan de nieuwkomers, en de politie geeft het goede voorbeeld. Shoarma is lekker, en heus niet alle knoflooksaus is aangemaakt met spuug en sperma.

Sonja Barend, de koningin van de socialistische omroep -socialisten, die ooit tegen de koning en religie waren- verdient heus een koninklijke onderscheiding mag daar trots op zijn, de koningin onderschijt niet zomaar, niewaar... Marcel van Dam heeft ook een lintje. Marcel van Dam, die Pin een minderwaardig mens noemde en zonder zelf ooit één cent verdiend te hebben in een 10 hectare groot landgoed op de Veluwe woont, bijeen geroofd uit de publieke omroeppot, de bezoldigingspot 2e kamer en de wachtgeldpotten. Het moet eerlijker namelijk.
Ik. Weet. Het. Nu. Wel.
Ik. Ben. Het. Zat.

Zullen we het godverdomme over wat leuks hebben? Of mag dat niet meer?

koerbagh | 01-06-11 | 00:56

Negers in Zeeland, dat heeft iets romantisch. De strijd tegen het water, die voer je in principe niet met een neger. Ik weet het niet, maar zo voel ik dat. Maar misschien is dat juist goed voor ze. Dat hele inburgeren, ik stel het me voor in Zeeland. Ergens in de herfst. Negers op een strand, een grijze watermassa. Mosselen vangen en daarna eten en drinken. Kruipend naar de hut. Ook moslims zijn welkom, het zal ze goed doen. Verdomd!

Valentijn Schuinsmaa | 01-06-11 | 00:56

@honderddagen | 01-06-11 | 00:50
Omdat AntiSoof niet zoveel meer reugeert, denk ik.

AntiSoof | 01-06-11 | 00:54

honderddagen | 01-06-11 | 00:50 Acht reaguursels in 6,5 weken. Dat zet zoden aan de dijk.

zeg maar jansen | 01-06-11 | 00:54

honderddagen | 01-06-11 | 00:50 Een tsunami van zwitsals?

zeg maar jansen | 01-06-11 | 00:52

Hier een goed cursus voor ze: naar een willekeurig ander land gaan en kijken hoe ze daar omgaan met criminaliteit. Volgens mij heeft nederland nog altijd een zeer beheersbare hoeveelheid criminaliteit, maar is de politie niet effectief genoeg.

Even iets anders: geenstijl verliest kijkers de laatste tijd. Althans, google trends zegt het, dus is het zo.
Waardoor komt het?

honderddagen | 01-06-11 | 00:50

@Parsons | 01-06-11 | 00:15
Mee eensch.

Art Vandelay Ultor | 01-06-11 | 00:42

@zeg maar jansen | 01-06-11 | 00:27
Of iets cryptisch.

Bakito | 01-06-11 | 00:29

de honden blaffen... | 01-06-11 | 00:27 En anders ook, just to be sure.

zeg maar jansen | 01-06-11 | 00:28

Bakito | 01-06-11 | 00:26 Het is een triviantvraag volgens mij.

zeg maar jansen | 01-06-11 | 00:27

Zo kunt u als agent, als te maken krijgt met een overduidelijk gelovig moslim, het gesprek beter beginnen met allah u akhbar.
Dat schept meteen een band...

de honden blaffen... | 01-06-11 | 00:27

@Parsons | 01-06-11 | 00:20
Nou?

Bakito | 01-06-11 | 00:26

@NO MORE TEA FOR ME! | 01-06-11 | 00:18
Nee, ik speel niks. Maar soms moet je je horizon verbreden. Zo staat de Volkskrant en DeJoop dagelijks vol met nare verhalen over het klimaat en graaiende commissarissen. Als je hier komt, op GS, dan blijkt dat allemaal reuze mee te vallen. Zo geldt dat ook voor jouw problemen. Zoek de balans.

Bakito | 01-06-11 | 00:24

Parsons | 01-06-11 | 00:20 Eh, Job Cohen?

En anders geef ik het op.

zeg maar jansen | 01-06-11 | 00:23

NO MORE TEA FOR ME! | 01-06-11 | 00:18 Bakito is me een keer aangewezen, hij had een grote rode neus, flapschoenen en een plastic bloem waar ie water mee kon spuiten. (Ruik eens aan mijn bloem)

Hij is er voor het vermaak.

zeg maar jansen | 01-06-11 | 00:21

@Bakito | 01-06-11 | 00:15
Weet je wie ook een eenzijdig beeld gaf?

Parsons | 01-06-11 | 00:20

@Bakito | 01-06-11 | 00:15 |
.
Mensen als u geven mij anti peristaltische neigingen.
Ik neem aan dat uw linksheid gespeeld is om de boel wat op te naaien...

NO MORE TEA FOR ME! | 01-06-11 | 00:18

Slipsnifter | 01-06-11 | 00:14 En ze wachten niet op de boot die ze terugbrengt.

zeg maar jansen | 01-06-11 | 00:15

@NO MORE TEA FOR ME! | 01-06-11 | 00:09
Je moet je niet zo laten opnaaien door de verhalen in de media en de reacties van andere reaguurders. Die geven een eenzijdig beeld.

Bakito | 01-06-11 | 00:15

@Soy yo | 01-06-11 | 00:11
Bier.

Lekker makkelijk, en snel klaar.

Parsons | 01-06-11 | 00:15

Ben vorig jaar voor het eerst in zo`n 20 jaar in Middelburg geweest, het is flink veranderd.
Toen zag je daar praktisch geen mo`s en bro`s, is nu wel anders.

Slipsnifter | 01-06-11 | 00:14

@zeg maar jansen | 01-06-11
Hehehe, je hebt me door, de echte naam is dan ook Jeremy Grey...

/out

Deipnosophist | 01-06-11 | 00:13

@Art Vandelay Ultor | 31-05-11 | 23:55
Aluhoedje pakt.

Parsons | 01-06-11 | 00:12

Art Vandelay Ultor | 31-05-11 | 23:55
Hm. Maar wat moet ik nou eten morgen?

Soy yo | 01-06-11 | 00:11

Deipnosophist | 01-06-11 | 00:09 Nee, het zijn de families van bruid en bruidegom die allebei denken dat je bij de andere hoort.

zeg maar jansen | 01-06-11 | 00:10

Morgen maar eens naar het gemeentehuis gaat, vragen om een uitburgeringscursus...
Word zooo moe van dit land.
Wat zeg ik? stront ziek natuurlijk.

NO MORE TEA FOR ME! | 01-06-11 | 00:09

@zeg maar jansen | 01-06-11 | 00:07
Je kunt nog zo lekker koken, als ze niet happen....

Bakito | 01-06-11 | 00:09

@Bakito | 01-06-11 | 00:07
Nee, het is juist een zeer gulle gastheer, die er geen bezwaar tegen heeft als zijn beste wijnen als limonade worden weggetankt, mits er maar goede gesprekken plaats vinden!

Deipnosophist | 01-06-11 | 00:09

Bakito | 01-06-11 | 00:07 En je moet blij zijn met z'n aanwezigheid want anders was het niks geworden met dat feestmaal van je.

zeg maar jansen | 01-06-11 | 00:07

@Bakito & zeg maar jansen| 01-06-11 | 00:04
Ik moest om allebei lachen, altijd fijn om met een goed gevoel weg te gaan!

Deipnosophist | 01-06-11 | 00:07

@zeg maar jansen | 01-06-11 | 00:05
Die je drank opzuipt om vervolgens praatjes te hebben.

Bakito | 01-06-11 | 00:07

@zeg maar jansen | 01-06-11
Hahaha, ja, dat maakt de tong toch iets losser.
Maar den weijsheid zal niet in den kruijck gereacken!

Deipnosophist | 01-06-11 | 00:05

Bakito | 01-06-11 | 00:04 Een partycrasher met toespraakje.

zeg maar jansen | 01-06-11 | 00:05

@zeg maar jansen | 01-06-11 | 00:03
Precies, nu heb je meteen ruzie met je buren links en rechts ;-)

Slipsnifter | 01-06-11 | 00:04

@Deipnosophist | 01-06-11 | 00:02
Een tafelredenaar? Is dat iemand die loopt te dissen?

Bakito | 01-06-11 | 00:04

Hoe dan ook, ik ga ten mande.
Ik wens u allen een stevige, maar gezonde discussie.

Deipnosophist | 01-06-11 | 00:04

Deipnosophist | 01-06-11 | 00:02 Dat ben je ook alleen maar omdat dat altijd met een goed glas wijn gepaard gaat. ;-)

zeg maar jansen | 01-06-11 | 00:04

Slipsnifter | 01-06-11 | 00:01 Toen je nog gewoon een uitdrukking kon gebruiken als: "Je ziet er uit als een Turk" wanneer je kinderen in de modder hadden gespeeld.

zeg maar jansen | 01-06-11 | 00:03

@Bakito | 31-05-11 | 23:57
Dan kun je het mij vast ook wel vertellen, want ik heb geen flauw benul wat een ipnosophist is.
Het is niet "De Inpnosophist", maar Deipno-sophist, oftwel een tafel-redenaar ;-)

Deipnosophist | 01-06-11 | 00:02

Zucht... vroeger.... toen nederland nog een mooi land was.. zonder dit soort gezeik elke dag.. mijmert...

Slipsnifter | 01-06-11 | 00:01

@vraagstaart | 31-05-11 | 23:46
Ja dat vond Pasta-saus niet leuk.

Het is maar goed dat we de foto's nog hebben.

Parsons | 31-05-11 | 23:59

@Deipnosophist | 31-05-11 | 23:53
Jazeker, ik wist helemaal niet wat een ipnosophist was. Zo zie je maar weer.

Bakito | 31-05-11 | 23:57

BenBinnen | 31-05-11 | 23:51
Dan heb ik uw reaguursel verkeerd geinterpreteerd.
En ben ik het volledig met u eens, met name daar waar het de ongeëmancipeerdheid betreft. Wat Fortuijn dus eigenlijk bedoelde toen hij de ietwat ongelukkig gekozen term 'achterlijk' in de mond nam.

Hijo del Sol | 31-05-11 | 23:57

Hijo del Sol | 31-05-11 | 23:53 Nee, het wordt erger. In dit geval waren de agenten vrij, het komt nog zover dat ze niet vrij zijn maar dat de geschikte agent er toevallig niet is.

zeg maar jansen | 31-05-11 | 23:56

@Bakito | 31-05-11 | 23:51
Dan ga ik ervan uit dat jij vanavond in ieder geval iets hebt geleerd ;-)

Deipnosophist | 31-05-11 | 23:53

@vraagstaart | 31-05-11 | 23:51
Ik kom er aan.

Bakito | 31-05-11 | 23:53

@Hijo del Sol | 31-05-11 | 23:45
.
Nee, beslist niet. Apartheid gaat uit van de inherentie consequentie dat mensen van een bepaald ras of een bepaalde cultuur per definitie slechter/minder/whatever zijn. De afgelopen 30 jaar hebben we een keerzijde gezien van een bepaalde cultuur die patriarchaal en naar onze maatstaven zeer ongeëmancipeerd is (er is meer over te vertellen, maar goed). De apartheid erbij halen is onterecht.

BenBinnen | 31-05-11 | 23:51

@Deipnosophist | 31-05-11 | 23:48
Die mensen zijn er zeker. De beste manier echter om te leren is je dommer voordoen dan je bent.

Bakito | 31-05-11 | 23:51

* Zwaait naar allen & kushandje naar één ;-) *

Thanx voor de (soms bittere) lol, ik ga horizontaal. Morgen weer heel vroeg etc. etc.

*out*

vraagstaart | 31-05-11 | 23:51

Ik wil voortaan alleen verhoord worden door blonde stoten met dikke prammen en een lekkere kont. Zo wil ik benaderd worden. Staat dat ook in de cursus?

Maurice63 | 31-05-11 | 23:50

@Bakito | 31-05-11 | 23:43
Omdat, zoals reeds eerder vermeld, tot zeer recent de overtuiging was dat dit niet afschrikkend werkt. Deze onderzoeken dateren van het eerste kwartaal van 2011 en het zal dus enige tijd duren voordat dit in de maatschappij doorsijpelt.

Geloof het of niet: er zijn mensen die niet altijd bij hun standpunt blijven, maar zich verrijken met kennis en daardoor soms hun mening herzien.

En zet je alu-hoedje maar af en stop met het invullen van mijn gedachtes.

Deipnosophist | 31-05-11 | 23:48

de grote Anti | 31-05-11 | 23:45 Met lang haar en een groene Deux-Chevaux.

Een Sjakie.

zeg maar jansen | 31-05-11 | 23:47

@Parsons | 31-05-11 | 23:44 *van herinnering nog kokhalzen gaat*

Gelukkig was er voor elk wat wils, ik was wel zwaar onder de indruk van die twee biseksuele dames die los gingen op -zelfjoris-

#GSup

vraagstaart | 31-05-11 | 23:46

@Parsons | 31-05-11 | 23:44
Ik voel de rillingen nog over mijn rug.....

Bakito | 31-05-11 | 23:46

BenBinnen | 31-05-11 | 23:24
Een soortement van Apartheid, aldus...

Hijo del Sol | 31-05-11 | 23:45

@vraagstaart | 31-05-11 | 23:40
.
Het is inderdaad een gebrek aan handhaving en daadkrachtig beleid. Ik heb je comment eerder gezien idd.
.
#Labbekakkerig wordt het trending woord voor 2000-2012.

BenBinnen | 31-05-11 | 23:45

@Bakito | 31-05-11 | 23:38
Rechte pad?
Vele ervan zijn nog nooit zo happy op het kromme pad geweest.. Ze zijn waarschijnlijk net opgstaan nu de meeste mensen gaan slapen,stappen in hun pimp wagen,je weet toch,en gaan naar vage clubs.
Dealen in coke,in hasj,in sieraden zelfs.. Blanke hoertjes overal,liefst 13 jaar oud,pipa's in de riem.

En dan staat er een geitenwollensok :'deze mensen hebben hulp nodig,en een betere *kuch* structuur in hun leeehven'.

de grote Anti | 31-05-11 | 23:45

@Bakito | 31-05-11 | 23:43 ja, dat heet "Coornhertliga". Linkse bende tuig dat het is.

Ze zouden ze moeten opsluiten!

vraagstaart | 31-05-11 | 23:44

@Bakito | 31-05-11 | 23:37
Jazeker, maar als je daar meer over wilt weten kun je je beter wenden tot de slechtere gaypr0nsites.

Je weet wel, degenen die tijdens de GSUp werden vertoond.

Althans, dat valt voor mij in de categorie straf; zo ben ik.

Parsons | 31-05-11 | 23:44

@Deipnosophist | 31-05-11 | 23:41
Als zwaardere straffen zouden helpen, waarom zijn er dan geen zwaardere straffen. Links complot?
*aluhoedje opzet*

Bakito | 31-05-11 | 23:43

@Bakito | 31-05-11 | 23:41

En daarom hebben ze ook taakstraffen vor binnen uitgevonden. In zorg- en verpleeghuizen bijvoorbeeld.

ZKH EénOog | 31-05-11 | 23:43

@Bakito | 31-05-11 | 23:38
.
Hold your horses Bakito! Waar bestaat die "ellende" dan uit? Ik heb daar wel een idee bij, maar ik hoor graag je argumenten.

BenBinnen | 31-05-11 | 23:42

@ZKH EénOog | 31-05-11 | 23:37
Vrijheidsberoving vindt ik een zwaardere straf dan een weekje schoffelen in de buitenlucht. Zeker met het weer van de laatste weken. Alleen idioten blijven dan binnen.

Bakito | 31-05-11 | 23:41

@Bakito | 31-05-11 | 23:30
OK, je bent er zo een: iemand die het niet met je eens is, is een domoor. Zelfs als uit diverse wetenschappelijke studies blijkt dat het wel zo is.
Je gaf al aan "het" onderzoek te kennen (waren 5 onafhankelijke studies, maar dat terzijde), maar jou visie is natuurlijk zwaarderwegend.

Valt dat nou eigenlijk ook als "onderbuik-gevoelens" te kwalificeren?

Deipnosophist | 31-05-11 | 23:41

@BenBinnen | 31-05-11 | 23:35 Glas, plas, was. ik heb het al diverse keren geplempt hier, maar dan nog maar eens:
van de 200 ergste overlast gevende jongeren (met naam en toenaam bekend bij de [politie) hebben er 199 de Marokkaanse etniciteit en 1 is een Turk.

Van die 199 Marokkanen hebben er 70 GEEN Nederlands paspoort en zouden zonder meer kunnen worden uitgezet naar hun eigen land.

Echter, de gemeente Amsterdam heeft ervoor gekozen om deze jongens een verblijfsvergunning te geven die vijf jaar geldig is en daarna automatisch wordt verlengd.

Want deze jongens houden een fors deel van de zieligheidsindustrie aan het werk en dat werk mag natuurlijk niet verloren gaan.

vraagstaart | 31-05-11 | 23:40

De roosjes zijn zich al aan het voorbereiden op verdere aanpassing aan een andere 'cultuur'
vanaf o.o6

youtu.be/2ywNRDOroT4

La Vie En Rose | 31-05-11 | 23:39

@BenBinnen | 31-05-11 | 23:35
Nee, het gaat erom of we deze mensen weer op het rechte pad kunnen krijgen, ondanks de ellende die ze in hun rugzakje meedragen...

Bakito | 31-05-11 | 23:38

vraagstaart | 31-05-11 | 23:32
Uiteraard. *rondje 'koude thee' inschenken doet*

Soy yo | 31-05-11 | 23:37

@Parsons | 31-05-11 | 23:36
Zijn er ook staakstraffen dan?

Bakito | 31-05-11 | 23:37

de grote Anti | 31-05-11 | 23:35 De taakstraf op z'n Amerikaans. Aan de ketting met z'n allen en dan doorwerken maar.

zeg maar jansen | 31-05-11 | 23:37

@Bakito | 31-05-11 | 23:30

Hij komt aan met dat gevangenisstraffen vaker recidiveren, dan taakstraffen en daarmee wil jij aantonen dat zwaarder straffen niet werkt.

Maar daarmee toon jij zelf juist aan dat het wel werkt, want in Nl is een taakstraf (onbetaalde arbeid) een zwaardere straf dan de Nederlandse gevangenis (luxer dan een Hiltonhotel, voor graties).

ZKH EénOog | 31-05-11 | 23:37

Bakito | 31-05-11 | 23:34
Ik ruik een trol, zo dom kan niemand zijn.

spanarchist | 31-05-11 | 23:37

@BenBinnen | 31-05-11 | 23:28
De VS werd ook nadrukkelijk aangehaald als voorbeeld waar zware straffen juist niet blijken af te schrikken, als onderschrijving van het dogma
Inmiddels zit meer dan 1% van de Amerikaanse populatie binnen gevangenismuren en het worden er alleen maar meer.
De Amerikaanse samenleving is echter niet met onze maatschappij te vergelijken, mede door het uitgebreide sociale stelsel.

Maar inderdaad, die kant moeten we niet opwillen. Er is echter een groot tussengebied.

Deipnosophist | 31-05-11 | 23:36

@Bakito | 31-05-11 | 23:30
't Gaat er niet alleen om of het werkt...

Parsons | 31-05-11 | 23:36

@Bakito | 31-05-11 | 23:30
.
www.trouw.nl/tr/nl/4324/Nieuws/article...
.
De zeshonderd ergste jonge draaideurcriminelen in de stad zijn samen zo’n 15.000 keer gearresteerd.
.
Met een pakkans van luttele procenten mag je zelf uitrekenen hoeveel ellende deze criminelen hebben veroorzaakt. En hoeveel ellende de middenstand en burger bespaard zou zijn gebleven bij langdurige opsluiting en/of verplichte resocialisatie.

BenBinnen | 31-05-11 | 23:35

@spanarchist | 31-05-11 | 23:32
Jah,een taakstraf van een miljoen miljard uren that is.
Grote stalen bal aan de enkel.Waarom niet?

de grote Anti | 31-05-11 | 23:35

@spanarchist | 31-05-11 | 23:32
Taakstraffen werken; het woord zegt het al.

Bakito | 31-05-11 | 23:34

Bakito | 31-05-11 | 23:33 Welke muts praat jij nu na?

zeg maar jansen | 31-05-11 | 23:34

spanarchist | 31-05-11 | 23:32 Dan krijgen we wel weer schone straten. Dat dan weer wel.

zeg maar jansen | 31-05-11 | 23:34

@Deipnosophist | 31-05-11 | 23:31
Nogmaals, als je iemand zwaar straft, weet je niet wat er gebeurd zou zijn als die persoon licht was gestraft. En vice versa. Het blijft appels met peren vergeleken, juist bij meerdere onderzoeken.

Bakito | 31-05-11 | 23:33

Bakito | 31-05-11 | 23:30
Overtuigend voorbeeld, ik ben om. Gevangenissen afschaffen, en alleen straffen met taakstraffen, dát is de oplossing.

spanarchist | 31-05-11 | 23:32

spanarchist | 31-05-11 | 23:28 Maar dat was nadat er twee journalisten waren opgepakt die ook al hadden geschreven over de eventuele betrokkenheid van de Duijvendakjes en de De Rijkjes.

zeg maar jansen | 31-05-11 | 23:32

@Soy yo | 31-05-11 | 23:26 Je had ook een prachtige tekst. Kwam vol binnen en dat gebeurt me niet vaak. ((()))

Maar on topic: lekker, thee. Maar geen rooibos - mag het Glenmorangie zijn?

vraagstaart | 31-05-11 | 23:32

@Art Vandelay Ultor | 31-05-11 | 23:25
Wil je nu suggereren dat het importvolk ons bewust besmet met #EHEC?

Of is het mijn zieke geest die dat verband meent op te moeten maken uit jouw tegel?

Parsons | 31-05-11 | 23:32

@Bakito | 31-05-11 | 23:24
Het was niet 1 onderzoek, maar waren diverse onderzoeken. En hierbij kwam niet naar voren dat dit aan de aard van de criminaliteit danwel de aard van de crimineel lag.

Deipnosophist | 31-05-11 | 23:31

@Parsons | 31-05-11 | 23:29
Het is te hopen dat de Zeeuwse bromsnorren een beetje opletten tijdens de cursus *Stenigen, tips en hints*. Hebben ze binnenkort nodig.

Lewis Lewinsky | 31-05-11 | 23:31

Over Siebelt en het waarheidsgehalte van zijn boek over Mabel:

"Berucht is inmiddels de scène in Siebelts boek over Mabel Wisse Smit waarin Siebelt beschrijft dat prins Claus “zichtbaar in zijn nopjes” was met de aankondiging van de verloving tussen Friso en Mabel in juni 2003. Prins Claus was echter in oktober 2002 reeds overleden. Ook schrijft Siebelt dat bij de verloving de huwelijksdatum bekend werd gemaakt. Dat klopt niet. Siebelt fantaseert ze dus waar je bij staat."

(bron: sargasso.nl/archief/2011/01/13/gonggri... )

zeg maar jansen | 31-05-11 | 23:31

Voor de domoren die nog steeds denken dat zwaardere straffen werken.....

http://www.youtube.com/watch?v=R9cNsK0s9WQ

Bakito | 31-05-11 | 23:30

@ZKH EénOog | 31-05-11 | 23:23
Weinig aan toe te voegen.

Bakito, praten helpt wellicht in een relatie, waarbij beide partijen met elkaar verder willen. Bij partijen die de gastheer als vijand zien en toch vrijwillig gast zijn, gaat die vlieger niet op. Zoals de laatste 45 jaar hebben bewezen.

Deipnosophist | 31-05-11 | 23:29

Alleen in Vlissingen is het wel heel erg hard nodig.... Daar lopen nog veldwachters rond die keihard beweren (heb ik uit eerste hand) dat alles wat na 0:00 nog de straat op gaat, per definitie tuig van de richel is.

Hijo del Sol | 31-05-11 | 23:29

@Deipnosophist | 31-05-11 | 23:20
.
Eerlijk gezegd vind ik de VS nou niet echt een voorbeeld qua strafmaat. Voor een beetje cannabis ga je daar lang de bak in. Daarnaast is een deel van de opsporingsbevoegdheid uit handen gegeven aan bedrijven, wat de pakkans verhoogt. Die kant wil ik beslist niet op.
.
Maar goed, ik ben wel met je eens dat een strengere/langere straf KAN werken. Het probleem is momenteel wel dat de pakkans voor sommige vergrijpen rond de 2% ligt. Die moet onbetwist omhoog.

BenBinnen | 31-05-11 | 23:28

zeg maar jansen | 31-05-11 | 23:25
Bij Duyvendak had hij het toch aardig bij het rechte eind, lang voordat Wijnand zelf besloot er een boekje over te schrijven.

spanarchist | 31-05-11 | 23:28

Bakito | 31-05-11 | 23:18
*schaterlachen doet*
Jij bent echt erg!

La Vie En Rose | 31-05-11 | 23:27

@Parsons | 31-05-11 | 23:24 Ik vrees dat, als we hier nog iets aan willen doen, we moeten beginnen met het aanpakken van degenen die dit tuig de hand boven het hoofd houdt.

Zo AIVD, zet je tanden maar eens in deze tegel.

vraagstaart | 31-05-11 | 23:26

vraagstaart | 31-05-11 | 23:16
Zie dat je alweer lekker op dreef bent dus ik hoef niks meer te typen, dat scheelt ;)

Dus zal ik dan maar thee gaan zetten. Iemand? heb rooibos in de aanbieding.

En nog bedankt voor je lieve woorden laatst bij het Erikje topic. Deed me goed.

Soy yo | 31-05-11 | 23:26

@vraagstaart | 31-05-11 | 23:23
Powned is toch niet de nieuws-site die ik voor ogen had. Dit 'nieuws' was er gister ook al.
-
Tenzij er nog een meisje gestenigd is?
-
En: Islam ies vrede!

Mea Culpa Gump | 31-05-11 | 23:25

@vraagstaart
Dan is het echt 'game-over' en dat weten ze gelukkig wel.Of het gaat de doofpot in,kan ook.

de grote Anti | 31-05-11 | 23:25

@Parsons | 31-05-11 | 23:24
Wist je dat die vooral hebben verloren door nieuwe ziektes waar ze niet tegen bestand waren?

#EHEC

Art Vandelay Ultor | 31-05-11 | 23:25

spanarchist | 31-05-11 | 23:23 Een fantast. Hij leeft volgens het jongensboek wat ie zelf bedenkt en schrijft.

zeg maar jansen | 31-05-11 | 23:25

@Deipnosophist | 31-05-11 | 23:20
Ik ken dat onderzoek. Maar dat zijn andere criminelen, je kunt geen appels met peren vergelijken.

Bakito | 31-05-11 | 23:24

@Bakito | 31-05-11 | 23:18
.
Dan lijkt het me wel verstandig om twee groepen uit elkaar te houden. Arbeidsmigranten uit de jaren '60 en '70 versus vluchtelingen. Volgens mij hebben we met een subsectie uit de eerste groep wat wrijving. En die wrijving is er al iets langer dan dat Wilders zijn podium gebruikt. Gemiddeld zal de Nederlander vast minder aardig en tolerant zijn geworden, maar het is te kort door de bocht om Wilders daar de schuld van te geven.

BenBinnen | 31-05-11 | 23:24

@zeg maar jansen | 31-05-11 | 23:19
Snap je punt, maar het gehele antwoord staat tussen aanhalingstekens, dus zijnde een quote zou je denken..
Alleen al om de schijn weg te werken zou hier normaliter op gereageerd zijn, toch?

Deipnosophist | 31-05-11 | 23:24

Te banaal om dit wederom naar voren te brengen, sorry hiervoor, maar Opsporing Verzocht gaf hedenavond zoals te doen gebruikelijk in de voorbije decade een nogal gekleurde invulling van goed en slecht in 0031.
En de fin lacht zich kapot, snoeihard in ons gezicht!

de directeur | 31-05-11 | 23:24

@vraagstaart | 31-05-11 | 23:16
Maar ach, inheemse volkeren doen wel vaker moeilijk.

Uiteindelijk zullen ze zonder slag of stoot verdreven worden.

Vraag maar aan de Indianen.

Parsons | 31-05-11 | 23:24

@Deipnosophist | 31-05-11 | 23:11

Vertel dat @Bakito | 31-05-11 | 23:09 maar. Die is nog steeds van de naïeve mening dat praten helpt.

Wat mij betreft, áls die agenten dan al een cursus krijgen, mogen ze er één gaan volgen in Japan: pakkans/misdaadoplospercentage 98%. Daar zouden ze pas eens iets van leren.
En tegelijkertijd straffen omhoog, bajes gewoon weer kale betonnen bunker maken, en iedereen halalvoer: WATER EN BROOD.

ZKH EénOog | 31-05-11 | 23:23

In vergelijking met de rest van NL heeft Zeeland,als het water echt tot aan de lippen staat,één ultieme oplossing,bij storm en springtij de dijken doorsteken....

Jimmy Mc Clure | 31-05-11 | 23:23

zeg maar jansen | 31-05-11 | 23:19
Siebelt is anders wel een gehaat persoon bij veel leuke linkse groeperingen, die het altijd smalend over oud papier-verzamelaar hebben. Zal ook wel een reden hebben, misschien legt hij toch iets te vaak de vinger op de zere plek.

spanarchist | 31-05-11 | 23:23

@Deipnosophist | 31-05-11 | 23:11
Of zwaarder straffen helpt,tja,uit geheime bronnen weet ik dat er bij zwaardere straffen en hogere eisen,ook rekening wordt gehouden met eventuele zwaardere delicten.

Als de dader denkt 'fuck it ik ga toch levenslang krijgen' wil het nog eens gebeuren dat er twee of drie of .. slachtoffers bijkomen.Maarja,gewoon waterboarden en ze leren het wel af.

de grote Anti | 31-05-11 | 23:21

@BenBinnen | 31-05-11 | 23:15
Heb het stuk helaas niet voorhanden, maar daaruit bleek, in tegenstelling tot de consensus, dat zwaardere straffen toch echt prohibitief werken. Ik vond het zelf in ieder geval een aangename verrassing.

Het is jaren als een waar dogma gehanteerd, met diverse verwijzingen naar de VS, maar dit blijkt incorrect te zijn.

Echter, "afschrikking = strafmaat * pakkans", dus voorlopig hebben wij hier nog een lange weg te gaan.

Deipnosophist | 31-05-11 | 23:20

Deipnosophist | 31-05-11 | 23:06 Het komt wel van Peter Siebelt hè? Google die naam maar eens. En bedenk dan nog maar eens hoeveel waarde je er aan moet hechten.

zeg maar jansen | 31-05-11 | 23:19

@BenBinnen | 31-05-11 | 23:14
Nou ja, er zijn een paar miljoen landgenoten die achter Wilders aanlopen. Je zult maar immigrant zijn, verjaagd en arm, en je wordt geconfronteerd met de ongastvrijheid van de stugge Nederlander. Geen wonder dat deze mensen verkrampen en heil zoeken bij hun eigens.

Bakito | 31-05-11 | 23:18

@Parsons | 31-05-11 | 23:11 Precies. Dat is een stapje terug voor die mensen, vergelijkbaar met het eten van niet halal geslacht vlees. Moeten we met z'n allen niet willen in dit land.

Dus kunnen wij beter een beetje inschikken, ruimte bieden, het gesprek aangaan en provocaties vermijden. En thee drinken, vooral veel thee.

Maar daar is bij de begrafenis van weer een Nederlands slachtoffer van multiculturele ontmoetingen gelukkig alle gelegenheid toe.

De islam brengt verlichting in Nederland (het is ook nèt Philips he) en allah weet het best.

vraagstaart | 31-05-11 | 23:16

@vraagstaart | 31-05-11 | 23:11
Bij deze. Zijn vast allemaal gezellige jongens en meiden die me daar ontvangen.

Wat? De jongens en meisjes gescheiden? Nou, dan zal ik me daar wel aan aan moeten passen.

Ik moet me ook nog laten besnijden eerst? Nou, dan zal ik me daar wel aan aan moeten passen.

Mijn vrouw moet altijd een paar meter achter mij lopen? Dat is niet middeleeuws? Oh, oké. Dan zal ik me daar wel aan aan moeten passen.

Mea Culpa Gump | 31-05-11 | 23:16

@vraagstaart | 31-05-11 | 23:10
Ik ben inmiddels nog geneigd om dit te geloven ook.
We zijn gedegradeerd tot werkmieren...
*diep adem haalt en fles Barolo opzoekt*

Deipnosophist | 31-05-11 | 23:15

@Deipnosophist | 31-05-11 | 23:11
.
Het is inderdaad de pakkans die omhoog moet. De strafmaat heeft nauwelijks een prohibitieve werking.

BenBinnen | 31-05-11 | 23:15

@Bakito | 31-05-11 | 23:09
.
En dat deden we nog niet?

BenBinnen | 31-05-11 | 23:14

@vraagstaart | 31-05-11 | 23:03
Of je trekt gewoon schone sokken aan.

Maar ja, waarom zou je ze onze gewoontes opdringen?

Parsons | 31-05-11 | 23:11

@Mea Culpa Gump | 31-05-11 | 23:08 Zie ik je morgen in de moskee? Voor je Shahada?

vraagstaart | 31-05-11 | 23:11

@ZKH EénOog | 31-05-11 | 23:05
Er stond laatst een fantastisch artikel in de InterMediar: het blijkt uit diverse onderzoeken dat zwaar straffen in tegenstelling tot het dogma wel degelijk afschrikt. Helaas is de pakkans dusdanig klein, dat dit effect volledig teniet wordt gedaan (als het als zou worden uitgevoerd)

Deipnosophist | 31-05-11 | 23:11

Je kan beter t hele korps naar cursus sturen om te leren dat hard werkende autochtonen het niet leuk vinden om aan alle kanten bekeurd te worden in de auto op weg naar hun werk. En als je je dan toch wil aanpassen als politie, kijk dan ajb naar de politie in de landen van herkomst..

jappertje | 31-05-11 | 23:10

@Deipnosophist | 31-05-11 | 23:06 Als Trix geen ophef wil, dan kòmt er geen ophef.
Als zij Pim F. niet als premier wil, dan wordt hij het niet - hoe dan ook.
Als zij wil dat Wilders wordt veroordeeld, dan wòrdt-ie veroordeeld - hoe dan ook.

En als zij wil dat het Nederlandse volk vervalt tot die vorm van slavernij die socialisme heet, gaat dat ook gebeuren. Tot voordeel van ons allen maar vooral tot voordeel van diegenen die daar van profiteren: de machthebbers van the Matrix.


Goh, toevallig: Ma Trix. Nomen est omen.

vraagstaart | 31-05-11 | 23:10

@ZKH EénOog | 31-05-11 | 23:05
Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat straffen averechts werkt. Gedragsverandering zelfs vaak in negatieve zin.
We moeten echt investeren in preventie, scholing en werk voor deze jongeren. Anders blijft het bij symptoombestrijding.

Bakito | 31-05-11 | 23:09

Is het niet verdacht hoe weining nl mannen kunnen dansen of anderzijds flexibel bewegen.
En vrouwen zijn dol op dansen en gek doen.

En dan het hele zooitje multikulti bij elkaar gooien in een klein pokkeland.Kijken wat er gebeurt. *gniffel*

de grote Anti | 31-05-11 | 23:09

@vraagstaart | 31-05-11 | 23:03
Dat is echt de eerste goede reden die ik hoor om me te bekeren.

Mea Culpa Gump | 31-05-11 | 23:08

Politie is is feite gewoon overbodig...

Dr.Thorvaldt | 31-05-11 | 23:07

@vraagstaart | 31-05-11 | 23:00
Is er helemaal geen ophef geweest over dat interview?
Vind het overigens een merkwaardige contradictie met de Bilderberg-intenties.

Ben overigens sinds mijn 16e al overtuigd republikein en mag hopelijk ooit nog meemaken dat er een einde aan die royale poppenkast komt.

Deipnosophist | 31-05-11 | 23:06

Parsons | 31-05-11 | 23:00
Goetmensen zijn de echte anti-christ, dat is al lang bekend. Dus wij als slechtmensen moeten nu doorpakken.

de directeur | 31-05-11 | 23:05

@Bakito | 31-05-11 | 22:46

Hoe groot is die tafel van jou dan, als je alle betrokken eraan wil zien zitten?

Wat dacht je er gewoon van om tuigh hard aan te pakken?

ZKH EénOog | 31-05-11 | 23:05

Deipnosophist | 31-05-11 | 23:02 | + 0 -

Eens

Peilstok | 31-05-11 | 23:05

@Parsons | 31-05-11 | 23:00 Niet zo somber, je bent gewoon bang voor dat besnijden als je je onderwerpt aan Het Geloof.

Het heeft ook voordelen hoor, zoals vijf keer per dag je voeten wassen.

vraagstaart | 31-05-11 | 23:03

@Bigi Bana Boy | 31-05-11 | 22:35

Maar wat dat betreft doen die socialistische ondertekenende debielen alles in de verkeerde volgorde:

Ondertekenen van Schengen, voordat justitiële en politiemachten op elkaar zijn afgestemd in strafmaat- en samenwerkingsmodus (zodat criminelen van lidstaat naar lidstaat kunnen vluchten zonder ze een haar in de weg te zitten).

Een muntunie starten, voordat sociale-, financiële- en economische regelgeving eendrachtig zijn afgestemd (zodat dit logischerwijs nooit fatsoenlijk zal gaan werken).

Middeleeuwse culturen binnenhalen, en onze eigen culturen downgraden ten einde de mindere van de twee mee te kunnen laten komen (om teloorgang van de beschaving te verzekeren).

En zo zijn er vast nog zat voorbeelden van de omgekeerde wereld te benoemen die onze wereldvreemde regeringsleiders tot uitvoer brengen.

ZKH EénOog | 31-05-11 | 23:02

@Peilstok | 31-05-11 | 22:59
Moest er even over nadenken, maar ergens heb je wel gelijk. In ieder geval zoals onze huidige maatschappij functioneert. Politie zou echter prefentief moeten zijn.

Deipnosophist | 31-05-11 | 23:02

@Deipnosophist | 31-05-11 | 22:54 Leve de koningin! Nu weten we gelijk de èchte reden waarom het oranje-wit-blauw van de Nederlandse vlag van Wilhelmina veranderen moest in ROOD-wit-blauw.

Jammer dat er geen tijd meer was om die hamer en sikkel er in te verwerken.

vraagstaart | 31-05-11 | 23:00

@Deipnosophist | 31-05-11 | 22:52
Ik snap überhaupt niet wat een mosselim in Zeeland doet, als ie geen vis lust.

Bakito | 31-05-11 | 23:00

Wij geven tenminste wel het goede voorbeeld. Qua aanpassen dat is.

Toch, goetmensen? Dit is toch wat jullie voor ogen hadden toen jullie opriepen dat Pim vermoord moest worden toen hij waarschuwde voor dit soort praktijken?

Dat zelfs de politie openlijk toegeeft dat ze zich aanpassen aan de uitheemse knuffelkansmensen?

Bedankt!

Parsons | 31-05-11 | 23:00

@de directeur | 31-05-11 | 22:56
Dat hebben ze dan vrij goed geregeld. We blijven met z'n allen als kikkers in het langzaam opwarmende water zitten...

Deipnosophist | 31-05-11 | 22:59

Deipnosophist | 31-05-11 | 22:52 | + 0 -

Politiewerk is per definitie symptoombestrijding.

Peilstok | 31-05-11 | 22:59

@Peilstok | 31-05-11 | 22:55
Nee, ik zou de politie niet eens herkennen, al die grijze haren in de schemering.

Causa Sui | 31-05-11 | 22:59

@zeg maar jansen | 31-05-11 | 22:52 je hebt gelijk. Een mens kan niet zorgvuldig genoeg zijn bij dat soort zaken.

BTW ik neem wel aan dat in Zeeland de ongelovige hoeren die bij de politie werken toch tenminste een hoofddoekje om hebben? In het kader van niet onnodig provoceren?

vraagstaart | 31-05-11 | 22:58

Markies de Schade | 31-05-11 | 22:57 Z'n appelmoes eet ie, naar verluidt, met een kers er op.

zeg maar jansen | 31-05-11 | 22:58

@zeg maar jansen | 31-05-11 | 22:51
Als hij op vakantie appelmoes en aardappels meeneemt dan is hij daadwerkelijk "my kinda Nigga". Ohja, en Honig Macaroni, wat dat is ook oer-Hollands.

Markies de Schade | 31-05-11 | 22:57

@illuvatar | 31-05-11 | 22:44
Er zou een Partij voor de Appels moeten komen..... oh wacht....

illuvatar | 31-05-11 | 22:56

Deipnosophist | 31-05-11 | 22:49
Ja, dat wordt het ten dele. Aan de andere kant denk ik ook dat er hogere/grotere krachten zijn die wij niet kennen en niet mogen kennen. De invloed vanuit, om maar eens iets te noemen, de islam industrie in al haar geledingen is inmiddels manifest aanwezig in onze maatschappij. Daar veranderd een type als Greet ook helemaal niets aan, hoe graag hij en zijn schaapjes dat ook zouden willen. Alleen echt rigoreuze maatregelen zonder aanzichts des persoons zullen nog helpen maar tsja, de godwin he.

de directeur | 31-05-11 | 22:56

*kots opruimen doet*
En een paar negerts net met cabaret op tv,
die een blonde jongedame uit het publiek halen en haar met inmiddels rode koontjes half aanranden,eigenlijk heel.

Zo gaat dat,dat is caribische humor.. Achteraf een diep gesprek met de dame over shakespeare's werken uiteraard.Jah,het was gewoon een 'tiepetje' die hij speelt enzo.

Ook dat is multikulti,je verschuilen achter waar je roots liggen.Zo,weer wat geleerd @zeeland.

de grote Anti | 31-05-11 | 22:55

Hoe oppervlakkig wil je worden..
piemel check
grijs haar check
lekke band check
geen horloge check
zooooo, klaar voor patrouille..

Causa Sui | 31-05-11 | 22:55

Causa Sui | 31-05-11 | 22:52 | + 0 -

??... je woont in Arnemuiden, begrijp ik?

Peilstok | 31-05-11 | 22:55

Aanpassen aan het onaangepaste is dus wat er verwacht wordt.

Mooi, dat maakt het leven een stuk simpeler. Al die regels altijd.

zeg maar jansen | 31-05-11 | 22:54

@vraagstaart | 31-05-11 | 22:52

Heeft zij dat echt zo gezegd?!
*shocked*

Deipnosophist | 31-05-11 | 22:54

@Davidson | 31-05-11 | 22:32
Eerder een cul-de-sac. Voor tolerante beschavingen tenminste.

illuvatar | 31-05-11 | 22:54

@Bakito | 31-05-11 | 22:46
Als ik thuis gasten krijg, heb ik geen enkel bezwaar tegen als één van hen de vis opzij schuift, omdat hij/zij dit niet lust.
Zodra ik een gast krijg die mij vertelt dat de rest van de gasten ook geen vis mag eten, staat die heel snel buiten.
Ik snap de intentie van de politie, maar het blijft symptoombestrijding..

Deipnosophist | 31-05-11 | 22:52

vraagstaart | 31-05-11 | 22:49 De subsidies voor klasjes hoofddoekvouwen.

Die ben je ook nog vergeten.

zeg maar jansen | 31-05-11 | 22:52

"Zo kan het volgens Wijkstra slimmer zijn om een agent met grijze haren dan een jonge agente naar Arnemuiden te sturen."
WTF??
GODVERDOMME

Causa Sui | 31-05-11 | 22:52

@Deipnosophist | 31-05-11 | 22:49 Deze pikte ik toevallig op bij een ander topic vandaag. Linker kolom, antwoord op de derde vraag. Lezon! www.standejong.nl/archief/2004/2004_16...

vraagstaart | 31-05-11 | 22:52

@illuvatar | 31-05-11 | 22:49
.
Casablanca? Mochten we willen dat ze daar vandaan kwamen.

BenBinnen | 31-05-11 | 22:51

Markies de Schade | 31-05-11 | 22:49 Bigi is de neger met caravan. Die bloemkool eet. En stamppot.

zeg maar jansen | 31-05-11 | 22:51

@vraagstaart | 31-05-11 | 22:45

Ja, begin me ook af te vragen hoe het mogelijk is dat zoveel onwenselijke dingen door onze strot gedrukt blijven worden, zonder dat wij ook maar een lichte oprisping bieden.
Waar blijft het verstand? Of wordt dat monddood gemaakt met termen als "onderbuik" en "populisme"?

Deipnosophist | 31-05-11 | 22:49

@Bakito | 31-05-11 | 22:46 Ik mis de opbouw- en straathoekwerkers in jouw overleg. Evenals de kinderbescherming, jeugdzorg, gezinscoaches, de buurtregisseurs en buurtvaders, de coördinatoren.... zo blijft het allemaal wel erg dunnetjes.

vraagstaart | 31-05-11 | 22:49

@zeg maar jansen | 31-05-11 | 22:40
Ik heb dan ook niet gezegd dat het een goede zaak was. Alleen dat het gezonde wantrouwen rondom 5 december ietwat fluïde wordt: kinderen die snoep aannemen van NegerTs, zomaar binnenlaten zonder fouilleren, dat soort dingen.

Bigi is de NegerT omdat het moet. In ieder geval welbespraakt. Wellicht in bezit van een pipa, een kinderschare waar menig weeshuis in Bangladesh jaloers op zou zijn, maar goed, dat zullen we maar onder de noemer "koeltoer" scharen.

Markies de Schade | 31-05-11 | 22:49

@BenBinnen | 31-05-11 | 22:31
Ik weet niet, zijn er in Casablanca mar-orkanen met slag- en steekregens? Of wordt daar mooiweer gespeeld met de geïntegreerde Nederlandse soepsidiecenten?

illuvatar | 31-05-11 | 22:49

Ik begin te kotsen van dit gore multicultiegeslijmbal, vind je een vrouw minderwaardig en praat je daarom niet tegen dat minderwaardige wezen, ook al heb je net je dochter eigenhandig besneden, dan je darm om je nek, zoals je verdient, Soma-liër.. ha, die naam alleen al smeekt om fysiek geweld.

Causa Sui | 31-05-11 | 22:48

@Bakito | 31-05-11 | 22:46
.
M'n sarcasmefilter staat even uit. Ik hoor graag van je doordachte maatregelen.

BenBinnen | 31-05-11 | 22:48

illuvatar | 31-05-11 | 22:44 Eigen appels eerst?

zeg maar jansen | 31-05-11 | 22:47

Wie die idioterie heeft verzonnen verdiend een lading Duitse komkommers en een vat wonderolie thuis te krijgen.
Helpt bij het begrijpen van Nederlanders die het volkomen zat zijn om 254 nationaliteiten, incluis hun afwijkingen, het naar de zin te maken en een miljoen of 15 Nederlanders die zich in de maling voelen genomen.

The eimer | 31-05-11 | 22:47

@BenBinnen | 31-05-11 | 22:45 Ja, maar die Noord-Afrikaanse appels zijn wel meer gelijk dan de Noord-Europese.

vraagstaart | 31-05-11 | 22:47

illuvatar | 31-05-11 | 22:44
Twee goede appels? Blij dat er nog steeds optimisten zijn.

spanarchist | 31-05-11 | 22:46

@Deipnosophist | 31-05-11 | 22:40
Het is natuurlijk makkelijk om bij maatschappelijke problemen een zondebok aan te wijzen. Heel begrijpelijk, maar het is verstandiger om het probleem in perspectief te zien. Daarom moeten we met de betrokkenen rond de tafel gaan zitten. De jongeren, hun ouders, vertegenwoordigers van school, gemeente en politie. Kijken waar de grootste frictie plaatsvindt en hoe dat stapsgewijs kan worden opgelost. Zo nodig terugkoppelen en aanpassen van het beleidsplan. Alleen met doordachte maatregelen zullen we in staat zijn ons land weer leefbaar te maken voor iedere burger!

Bakito | 31-05-11 | 22:46

@Bigi Bana Boy | 31-05-11 | 22:44
Zie argusoog eens. Die hebben het daar vaker over.

AntiSoof | 31-05-11 | 22:45

@AntiSoof | 31-05-11 | 22:41 *knikt blij*

vraagstaart | 31-05-11 | 22:45

@zeg maar jansen | 31-05-11 | 22:41

Ik begin er serieus koppijn van te krijgen. De multi-culti parade blijft maar doorgaan, terwijl het publiek al lang is weggelopen en haar geld terug wenst.

Deipnosophist | 31-05-11 | 22:45

@illuvatar | 31-05-11 | 22:44
.
Nee illuvatar, alle appels zijn altijd gelijk.

BenBinnen | 31-05-11 | 22:45

@Deipnosophist | 31-05-11 | 22:40 Niet. En dat schijnt volgens sommigen te liggen aan de politieke kleur van ons niet gekozen maar o, zo machtige staatshoofd.

Waarvan zowel de economische als de ideëele belangen buitengewoon goed lijken te zijn gediend bij het inruilen van de vrijheid van haar onderdanen tegen een grote (Bilder-)berg met geld.

Maar dat zou ik zelf natuurlijk nooit durven beweren. Nooit. Nimmer. Nee nee.

vraagstaart | 31-05-11 | 22:45

Als je bij de AH-supermarkt week na week een zak appels koopt die door de eigenaar van de vestiging wordt aanbevolen en je komt er thuis achter dat van de 10 er 8 door-en-door rot zijn, dan ga je toch voortaan voor appels naar een andere supermarkt die bij een andere leverancier inkoopt.
Dat de klant die appels van AH niet meer moet, ligt niet aan de klant, maar aan de appelleverancier en aan de inkoper die de overeenkomt daarmee is aangegaan.
Links Nederland gaat er nog steeds vanuit dat de 8 rotte appels vrijwillig een voorbeeld zullen nemen aan de 2 goede.

illuvatar | 31-05-11 | 22:44

AntiSoof | 31-05-11 | 22:41
Verklaar je nader ? Nu ben ik nieuwsgierig.

Bigi Bana Boy | 31-05-11 | 22:44

Bigi Bana Boy | 31-05-11 | 22:35
Waarheid als een koe natuurlijk. Gelukkig lijkt het er meer en meer op dat Schengen in ieder geval aan slijtage onderhevig is. Hopenlijk nog slechts een kwestie van tijd maar het begrip 'tijd' is echter helaas een ontzettend rekbaar begrip in Brussel dus dat zal ik wel niet meer mee mogen maken. Tot die tijd gewoon gratiesch en for nieks Spaanse komkommers uitdelen aan onwelwillenden dan maar.

de directeur | 31-05-11 | 22:44

@Bigi Bana Boy | 31-05-11 | 22:35
En als degenen die hun handtekening hebben gezet nou eens illegaal op die plek zouden zitten?
Ahum.

AntiSoof | 31-05-11 | 22:41

@zeg maar jansen | 31-05-11 | 22:36
Net als de andere tolerante minderheidsculturen. Tolerantie wordt de ondergang van de beschaving. De barbaren zullen victorie kraaien op de lijken van hun verwelkomers.

illuvatar | 31-05-11 | 22:41

Deipnosophist | 31-05-11 | 22:40 Dit is buurtvaders 2.0.

zeg maar jansen | 31-05-11 | 22:41

Hoe lang kan het duren voordat het eeuwenoude gezegde "Zachte heelmeesters maken stinkende wonden" nou eindelijk eens doordringt tot de bovenkamer van beleidsmakers in dit land?

Deipnosophist | 31-05-11 | 22:40

Markies de Schade | 31-05-11 | 22:35 Jij hebt dat sprookje niet goed begrepen. De blanke sint geeft cadeaus en zwarte Piet dreigt met de roe.

Er is alle reden om gekleurde mensen te wantrouwen.

Behalve Bigi dan, daar heb je de uitzondering die de regel bevestigt.

zeg maar jansen | 31-05-11 | 22:40

@zeg maar jansen | 31-05-11 | 22:36
.
Monoculti en multi-etnisch. Langs elkaar schurende samenlevingen ook wel genoemd.

BenBinnen | 31-05-11 | 22:39

Wie het trouwens nog eens heeft over 'multiculti' verdient het om te worden gekielhaald.

Het is allang geen multiculti meer, het is monoculti en wij horen er niet bij.

zeg maar jansen | 31-05-11 | 22:36

@ Bigi Bana Boy | 31-05-11 | 22:32 :
haha nou, onderdanig zijn de agentjes hier wel, maar je hele stuk ervoor lijkt mij ook wel grappig.

De Opste | 31-05-11 | 22:36

@da wizard | 31-05-11 | 22:27
dicht of open?

polt | 31-05-11 | 22:36

@zeg maar jansen | 31-05-11 | 22:33
Ja, maar met Sinterklaas hoor je niemand klagen. Bovendien, als het donker buiten is zie je d'r niks van. Tenzij die NegerT lacht natuurlijk.

Markies de Schade | 31-05-11 | 22:35

de directeur | 31-05-11 | 22:31
De RvS past alleen de wet toe, die kun je het niet kwalijk nemen dat ze doen waar ze voor zijn. De schuldigen zijn die godvergeten idioten die hun handtekening onder Schengen hebebn gezet.

Bigi Bana Boy | 31-05-11 | 22:35

da wizard | 31-05-11 | 22:27 Had je echt zo'n hekel aan dat dorp?

Dat je ze een neger op hun dak stuurt?

zeg maar jansen | 31-05-11 | 22:33

Kijk dat bedoel ik dus.

kutscheet | 31-05-11 | 22:32

Verder een aanvulling op de softe cursus uit zeeland : benader de groep allochtonen zoals een Chimpanseevrouwtje het dominante mannetje benaderd namelijk achteruit lopend met de ontblote billen naar het groepje toe. Laat het groepje een hand tussen uw benen stoppen, laat ze daarna aan hun hand ruiken om te beslissen of u genomen gaat worden of niet. Laat dat in dat geval zonder te protestreren toe en wees vooral gewillig en onderdanig.

Bigi Bana Boy | 31-05-11 | 22:32

@Sir Galahad the Pure | 31-05-11 | 22:02
aa een vrijbrief voor gewelddadige verkrachting dus. Ik begrijp het.

polt | 31-05-11 | 22:32

Integratie is een one-way street... Maar dat hele begrip 'allochtoon' mag van mij direct de prullenbak in.

Davidson | 31-05-11 | 22:32

Dus dáár gaat al die tijd inzitten die ze niet aan jouw aangifte besteden. Aha.

zeg maar jansen | 31-05-11 | 22:32

Even OT, ik hoorde in nieuwsitem op Radio 1 bericht over het opnieuw oppakken van controles door Marechaussee in de grensgebieden. Dit was een tijd door de RvS belemmerd omdat dit teveel zou lijken op grenscontroles en dat is verboten. In een bijzin zij de journaallezer nog "........ tijdens die maanden voordien werden overigens gemiddeld 30 mensen per dag (!) opgepakt en gevangen genomen........." Dus zonder deze controles lopen er 210 criminelen per week vrolijk in en uit 0031 en/of ontplooien criminele activiteiten? En het oppakken van deze gasten is verboden??? Vertel me, whatskeburt hier?

de directeur | 31-05-11 | 22:31

@illuvatar | 31-05-11 | 22:23
.
Alsof het in de Rif zulk lekker weer is ...

BenBinnen | 31-05-11 | 22:31

@Bigi Bana Boy | 31-05-11 | 22:29 *bescheiden wijzen doet op vraagstaart | 31-05-11 | 21:54 *

Kortom: vol-ko-men met je eens.

vraagstaart | 31-05-11 | 22:31

In Zeeland hebben zij nog niet begrepen wat wij in de Randstad allang weten; de multi culturele samenleving is mislukt en zal ook nooit functioneren.
De zoveelste cursus 'culturen begrijpen' is dan ook geld- en tijdverspilling.

strikdewepstroper01 | 31-05-11 | 22:30

Ik ken een veel goedkopere, snellere en effektievere cursus namelijk die van Bigi : In alle hierboven beschreven casussen meteen als eerste een pistool in hun porum douwen. Resultaat : RESPEKT.

Bigi Bana Boy | 31-05-11 | 22:29

@Widukinn | 31-05-11 | 22:27
Net als spelling. Weg ermee!

Mea Culpa Gump | 31-05-11 | 22:29

Ik heb wel eens een gekleurd persoon in een Zeelands dorpje afgezet, nog heb ik simultaan zoveel gordijntjes aan de kant geschoven zien worden...

da wizard | 31-05-11 | 22:27

In Zeeland hebben ze niet zoveel boodschap aan exotische onzin. Daar veranderd geen cursus iets aan!
*proest*

Widukinn | 31-05-11 | 22:27

En ik maar denken dat een cursus "Culturen Begrijpen" gewoon het bijspijkeren van de schietkunsten inhield.

Heb je niet eens woorden nodig. Handig.

Markies de Schade | 31-05-11 | 22:26

Waarom wordt onze allochtoonse medemense altijd als een achterlijke afgeschilderd? Wat nou,... "denken dat het buiten mooi weer is, dus ga maar buiten spelen". Mooi weer en Nederland gaan niet samen. Dat kunnen alle leden van de josti-band je ook vertellen.
Bah.

polt | 31-05-11 | 22:26

@ojédiaré | 31-05-11 | 21:22
Zoho, Darwin had gelijk, ze passen zich al aan, manman, daar past een hoop uitkeringssubsidie in.

illuvatar | 31-05-11 | 22:26

@Koos Knak | 31-05-11 | 22:23 Heau heau mijn waarde! Assad heeft zelfs een geweldige pluim in zijn reedt geduwd gekregen voor zijn vluchtelingenbeleid: www.speld.nl/2011/05/30/leers-vluchtel...

vraagstaart | 31-05-11 | 22:26

Begrijpelijk dus, dat madame op de pica een aluhoedje opheeft. *zelf ook eentje maakt*

Mea Culpa Gump | 31-05-11 | 22:25

"Marokkaanse en Antiliaanse jongeren hangen buiten rond omdat ze weer gewend zijn dat meestal zo aangenaam is dat kinderen het gewoon zijn om buiten spelen."
-
Leuke zin..

Mea Culpa Gump | 31-05-11 | 22:25

De politie moet op een slimme manier werken.
Hierboven laten de adviezen zich samenvatten als: Syrie, dat is een goed voorbeeld.
Dat is dus niet slim.

Koos Knak | 31-05-11 | 22:23

@BenBinnen | 31-05-11 | 22:17
Het is allemaal de schuld van het Zeeuwse klimaat, kutweer veroorzaakt kutmarokkanen. Als PvdA en GroenLinx de macht hadden het klimaat te wijzigen ten voordele van onze geïmporteerde tropische zandbakparasiet dan zouden ze 100 kolencentrales op Eemshaven en Maasvlakte neerpleuren. Mooiweer spelen is altijd hun sterkste kant geweest.

illuvatar | 31-05-11 | 22:23

"Dat komt bedreigend over en zorgt ervoor dat je daarna nauwelijks nog in gesprek met hen kan komen" Pardon? Ze hebben maar te gehoorzamen PUNT.

Henk Houthakker | 31-05-11 | 22:19

@vraagstaart | 31-05-11 | 22:12
*dankt voor assist*

Bakito | 31-05-11 | 22:18

"Dat zijn ze gewend omdat het weer op de Antillen en in Marokko meestal zo aangenaam is dat kinderen het gewoon zijn om buiten spelen."
.
De schoffies die nu buiten rondhangen zijn opgegroeid in Nederland en ons klimaat nodigt helemaal niet uit om buiten te blijven. #dewegkwijt

BenBinnen | 31-05-11 | 22:17

@lion@night | 31-05-11 | 22:06
.
Het is nooit rechtdoorzee, maar altijd linksom of rechtsom. En inmiddels draaien we al zo lang rondjes linksom dat we draaierig zijn en op dezelfde plek blijven.

BenBinnen | 31-05-11 | 22:13

ROFLOL@Bakito | 31-05-11 | 22:07 *duim omhoog steekt*

vraagstaart | 31-05-11 | 22:12

@Sir Galahad the Pure | 31-05-11 | 22:02
.
Dit is volstrekt normaal natuurlijk. Wij Westerlingen zijn natuurlijk botte, kolonistische cultuurnihilisten die de schoonheid van het ware geloof niet zien. Gelukkig gunt Memri TV ons een inkijkje in de hoogwaardige samenleving die de Islam ons biedt. Mijn dank hiervoor.

BenBinnen | 31-05-11 | 22:12

Behandel marokkaanse jongens met respect, ongeacht hoe zij u tegemoet treden. Vragen zij u de handboeien en uw persoonlijk wapen af te geven, doe dit dan onmiddellijk, zonder enige aarzeling en met een goedkeurende blik. Wordt u vervolgens aan uw eigen dienstauto vastgeklonken, protesteer dan niet; dit zou hen kunnen kwetsen en zij hebben immers niets kwaads in de zin. Wacht rustig af tot de jongens zijn vertrokken; er komt vast wel een voorbijganger, die bereid is u weer los te maken.

SjiekDeFriemel | 31-05-11 | 22:11

vraagstaart | 31-05-11 | 21:54 | + 0 -
dlseth_ | 31-05-11 | 21:55 | + 0 -

Dat kon wel eens werken... :)
Machtsmiddelen of geweld leiden wel sneller tot escalatie. Dat kan in een aantal gevallen voorkomen worden (al zal niet altijd even mogelijk zijn). Ik hou het op uitbreiding van beschikbare opties.

Peilstok | 31-05-11 | 22:08

Advies voor vrouwelijk verhoor zou moeten zijn; begin direct met het afknippen van de zak, net voordat het zaakje er volledig afligt praat de Somaliër wel. Echt.

Causa Sui | 31-05-11 | 22:07

"De Nederlandse Cultuur"

Inhoud:

Oh wacht...

DijenkletserT | 31-05-11 | 22:07

@vraagstaart | 31-05-11 | 22:04
Omdat moslims geen alcohol drinken, valt het plaatsen van een tap sowieso op.

Bakito | 31-05-11 | 22:07

@illuvatar | 31-05-11 | 22:00
linksche logica;
als de allochtonen niet willen inburgeren, dan moet de autochtoon maar omburgeren.

lion@night | 31-05-11 | 22:06

@Bakito | 31-05-11 | 21:57 Emancipatie is een perfide westerse (pleonasme) gedachte, puur gericht op het slopen van de fundamenten van het Geloof. Volg de Q'uran.

Allah weet het best.

vraagstaart | 31-05-11 | 22:06

Rechercheurs gaan het in de nieuwe aanpak een stuk eenvoudiger krijgen:

Allah zegt; Bespioneer elkaar niet..
Bij wie het gesprek van een groep mensen afluistert tegen hun wil, zal op de Dag des Oordeels gesmolten lood in de oren gegoten worden..

En dat moeten we met z'n allen natuurlijk niet willen in dit land.

vraagstaart | 31-05-11 | 22:04

De Pvda zal trots zijn op de Zeeuwse politie. Want zo hoort het immers.
De autochtonen, inclusief de autochtoonse autoriteit dienen zich aan te passen aan de cultuur, normen en waarden van de uitheemse culturen aangezien deze soorten geen enkel respect tonen voor de authentieke maatschappij.

Een allochtoon dient zich aan te passen aan de cultuur, normen en waarden van de maatschappij waarin hij MAG verblijven.
Deze zaken omdraaien is een bepaalde vorm van capitulatie en dat moeten we niet willen.

lion@night | 31-05-11 | 22:04

Hier besteedt de politie het werk uit. Als iemand (aan autochtoon) belt omdat de auto's steeds gevaarlijk, vervelend en foutief geparkeerd staan dan zegt men dat je maar briefjes in de buurt moet verspreiden of zo met het verzoek dit niet te doen. Want, zo zegt men, de buurt die maak je samen. En als de meerderheid beslist dat de auto's op de stoep mogen, dan moet dat maar kunnen?
Wie begrijpt dit?
Het is maar een kleine zaak, maar zijn wij een rechtsstaat waar de politie de regels handhaaft of zijn wij een vrijstaat waar de politie enkel zijn quotem moet halen?
Ik zeg u; dit is een uiterst gevaarlijke ontwikkeling.

AntiSoof | 31-05-11 | 22:03

Bakito | 31-05-11 | 22:00 |
Ik weet het lievie. Moest het ff kwijt, thats all! ;)

La Vie En Rose | 31-05-11 | 22:03

Ik las dat er in het kader van deze cursus ook veel beeldmateriaal wordt gebruikt. Dit fimpje bijvoorbeeld: www.youtube.com/watch?v=ChnpaMK1oLQ

Sir Galahad the Pure | 31-05-11 | 22:02

Politie
Van
Vlissingen

illuvatar | 31-05-11 | 22:02

La Vie En Rose | 31-05-11 | 21:58
uh, doe maar noemer i.p.v. moemer.

La Vie En Rose | 31-05-11 | 22:01

@La Vie En Rose | 31-05-11 | 21:58
Rustig maar, je weet toch dat ik jou altijd zal beschermen.

Bakito | 31-05-11 | 22:00

Mooi zo'n cursus. Jammer dat deze aan de autochtonen wordt gegeven om de onaangepasten tegemoet te treden en niet aan de allochtonen om de bron van hun inkomen te leren kennen.

illuvatar | 31-05-11 | 22:00

La Vie En Rose | 31-05-11 | 21:58
Met die laatste zin bedoel ik onze overheidsdienaren en de partijen waar ze op stemmen.

La Vie En Rose | 31-05-11 | 22:00

Vlissingen. Het Den Helder van Zeeland. Facepalm.

djs | 31-05-11 | 21:59

@ Kaas de Vies | 31-05-11 | 21:57
Tja, wat is nuchter, als men weliswaar geen alcohol drinkt, maar wel lijdt aan hallucinaties?

Sir Galahad the Pure | 31-05-11 | 21:58

En de hondenbrigade? Gaat Zeeland die nu vervangen voor een geitenbrigade?

ZKH EénOog | 31-05-11 | 21:58

Ik ga het niet eens lezen. Weet nog dat de politie in Gouda ook probeerde om verschillende culturen te leren kennen. Die stuurde criminele jongeren die bij de politie bekend waren een kaartje met de tekst: "De beste wensen, ook in het nieuwe jaar houden we je in de gaten", oid, onder de moemer, feeling houden met de doelgroep, dan nam de criminaliteit af.

Je gelooft elke keer je ogen en oren niet bij dit soort berichten van een overheid die na 30 jaar nog steeds niets weet over die verschillende culturen, en die van ons allang met het badwater heeft weggegooid.

Ik hoop dat dit laffe-, horende dove-, ziende blinde en oerdomme tuig snel uitsterft.

La Vie En Rose | 31-05-11 | 21:58

@vraagstaart | 31-05-11 | 21:46
Homo's en vrouwen hebben dus niks te zoeken bij de politie. Dan maar ietsje minder emancipatie.

Bakito | 31-05-11 | 21:57

@Sir Galahad the Pure | 31-05-11 | 21:55 | + 0 -
Dus die daden van Mohammed, die deed hij allemaal nuchter?

Kaas de Vies | 31-05-11 | 21:57

Tja, ik woon in Vlissingen en herken die softe aanpak. Die mofo's staan lekker te dealen, houden straatraces, slaan een man zijn schedel in tijdens het uitlaten van zijn hond of schieten af en toe op iemand. De politie weet wie die bontkragjes zijn, aanpakken ho maar. In gesprek gaan moet je! Het wordt hier langzaamaan een ghetto. Maar gelukkig houden ze mij wel aan als ik zonder licht fiets, een stap buiten het terras sta met een biertje, of zonder gordel rijd. En ik ben dan bijdehand!
Moet je eens aangifte doen! Ze doen er alles aan om je weg te krijgen, zonder melding of aangifte. 'Straks komen ze je opzoeken hoor' of 'Dat is een civiele zaak'. Nee hoor hulde voor de Zeeuwsche popo!

MeisterMartijn | 31-05-11 | 21:56

Paragraaf 10.1, regel 5:
.
"Het drinken van wijn en van sterke drank behoort tot de hoofdzonden en het is streng verboden. Wie een alcoholhoudende drank tot zich neemt, behoudt slechts een deel van zijn ziel, namelijk het misvormde en kwaadaardige deel; Allah, diens Aartsengelen, diens Profeten en diens gelovigen vervloeken hem. Gedurende veertig dagen worden zijn dagelijkse gebeden door Allah afgewezen. Op de dag van de opstanding der doden zal zijn gezicht zwart worden, zal zijn tong uit zijn mond hangen, zal zijn kwijl over zijn borst stromen en hij zal onophoudelijke dorst lijden."

Sir Galahad the Pure | 31-05-11 | 21:55

@Peilstok | 31-05-11 | 21:49
Allochtoon tuig dat jankend op de grond ligt met een paar tanden minder dat 5 minuten daarvoor is ook een vorm van de-escalatie..

dlseth_ | 31-05-11 | 21:55

@Peilstok | 31-05-11 | 21:49 O zeker. Net zoals de politie in mijn woonland zich ernstig heeft verdiept in mijn achtergrond en het ook volkomen normaal vindt dat ik in discussie ga als zij me aanhouden.

Ik kan je vertellen dat de loop van een machinepistool vanaf 10 centimeter op je neus gericht behoorlijk de-escalerend werkt.

*deze ervaring als tip even noteren doet voor training in Zeeland*

vraagstaart | 31-05-11 | 21:54

Een persoon van de Nederlandse cultuur dient u als een klein kind te behandelen en kunt u gebruiken als een organische kassalade. Gezien het feit dat deze extreem verdeelde cultuur nooit actie zal ondernemen kunt u met vrijwel alle feiten voor een proces verbaal wegkomen. Let op, deze feiten hoeven niet op de waarheid te berusten; de rechterlijke macht zal u als hardwerkende cultureel medewerker steunen.
.
Gegeven het feit dat iedere Nederlander een enorme racist is, dient deze achterlijke cultuur waar mogelijk zoveel mogelijk te hinderen. Hierbij denken wij aan een alcoholcontrole in de avondspits of vrijdag of 'tijdelijk' in bewaring stellen. (zie casus: waxinelichtjeshouder) Geweld tegen Nederland is niet aan te raden; een melkkoe met gebroken poten hebben wij als boer niets aan.

dlseth_ | 31-05-11 | 21:53

En toch: vaak moeten die éénstrepers de-escalerend optreden. Dan helpt het als ze wat van andere culturen afweten.

Peilstok | 31-05-11 | 21:49

Ik heb nog steeds geen honger , ga nu toch maar de schuld aan Brusselmans geven . ( braakt zuur over ons mooie rechtssysteem )

Brozius | 31-05-11 | 21:49

@Bakito | 31-05-11 | 21:45 | + 0 -
Dat verklaart een hoop. "Wat kijk je" "Respect!" "Wat zeg je over mijn moeder" en vul maar aan...........

Kaas de Vies | 31-05-11 | 21:48

Paragraaf 9.8, regel 1:
.
"Onrein zijn elf dingen: urine, uitwerpselen, zaad, beenderen, bloed, honden, varkens, mannen en vrouwen die geen moslim zijn, wijn, bier en het zweet van een kameel die uitwerpselen eet."

Sir Galahad the Pure | 31-05-11 | 21:48

@Bakito | 31-05-11 | 21:39
Ach. Recht-links. Dat zijn ouderwetse hokjes. Alle partijen zijn geïnfiltreerd. Het maakt dus niet meer uit waarop je stemt.

AntiSoof | 31-05-11 | 21:47

@ vraagstaart @ 21:38
Is goed. Moet ik wel nog even van tevoren naar een bouwmarkt, voor wat geschikte stenen.

Sir Galahad the Pure | 31-05-11 | 21:47

@Bakito | 31-05-11 | 21:39 Toen je "linkse mensen" met "talent, overwicht en mensenkennis" in één zin gebruikte moest ik onbedaarlijk lachen.

Maar misschien was dat omdat ik aan Gerda Dijksman dacht. www.binnenlandsbestuur.nl/vakgebieden/...

vraagstaart | 31-05-11 | 21:46

@Kaas de Vies | 31-05-11 | 21:42
Het is meer zelfspot, de sleutel tot beschaving.

Bakito | 31-05-11 | 21:45

Het moet niet gekker worden.
Met al die verschillende culturen moet je welhaast culturele antropologie hebben gestudeerd wil je iedereen begrijpen. Maar ondertussen wordt de normale Nederlander vaak aan zijn lot overgelaten. Wie maakt wie nu eigenlijk gek?
Het is net als met management. Dat blijkt ook al 100 jaar op een misverstand te berusten. Berust dat multiculti-gedoe misschien ook niet op een misverstand? Want een kind kan begrijpen dat als je mensen van verschillende culturen naast elkaar zet, die óók nog eens een andere godsdienst hebben, er wel ruzie móet onststaan.
Óf iemand is totaal de weg kwijt, óf er is opzet in het spel.

AntiSoof | 31-05-11 | 21:45

Paragraaf 8.2, regel 4:
.
"Indien u een muzelman in djelleba verlekkerd naar kinderen in een speeltuin ziet staan kijken, besef dan dat Zijne Heiligheid de Ayatollah en Verheven Imam Roekhollah Moesawi Khomeini dit vroeger ook deed. Benader de muzelman en vraag hem of hij een voorkeur heeft. Vervolgens dient u hem en het door hem gekozen kind te escorteren naar zijn woning."

Sir Galahad the Pure | 31-05-11 | 21:44

Maar goed, dit is het enige wat we echt nog kunnen doen, aan dit soort waanzin, goede grappen maken, binnenkort vrees ik in Zwitserland of Australia, misschien Canada, over Nederland uiteraard.

Kaas de Vies | 31-05-11 | 21:42

@Bakito | 31-05-11 | 21:39

Echte mannen worden ook consequent afgewezen, zo lijkt het.

ZKH EénOog | 31-05-11 | 21:41

@Bakito | 31-05-11 | 21:39 | + 0 -
Het is dat ik weet wat sarcasme is, anders had ik in de min gedrukt, vlerk.

Kaas de Vies | 31-05-11 | 21:41

De politie is een rechts instituut. Daar komen ze ook eerlijk voor uit. Linkse mensen met talent, overwicht en mensenkennis worden structureel afgewezen bij sollicitaties. Geen wonder dat het land naar de klote gaat.

Bakito | 31-05-11 | 21:39

@vraagstaart | 31-05-11 | 21:38 | + 0 -
Ik werp ook graag een steentje op bij mijn lokale korps.

Kaas de Vies | 31-05-11 | 21:39

"Daarbij gaat het ook om de gereformeerde cultuur. Zo kan het volgens Wijkstra slimmer zijn om een agent met grijze haren dan een jonge agente naar Arnemuiden te sturen."

T'is nie niks nee, in Arremuu agent te bin.

Nixxor | 31-05-11 | 21:39

@Sir Galahad the Pure | 31-05-11 | 21:36 LOL bij deze retour over het "steentje mee gooien". :-)

Zullen WIJ die training maar eens gaan geven daar?

vraagstaart | 31-05-11 | 21:38

@ vraagstaart | 31-05-11 | 21:34
LOL

Sir Galahad the Pure | 31-05-11 | 21:36

Inburgeren 2011?
Als wij er nu eindelijk achter zijn hoe wij hun moeten behandelen, dan weten wij in ieder geval hoe zij ons de afgelopen dertig jaar hebben behandeld. Zullen we het eens omdraaien?

DijenkletserT | 31-05-11 | 21:36

Ik ben blij dat de pliesie de autochtone Nederlanders keihard aanpakt, het zijn immers inferieure varkensetende, belastingbetalende dhimmi's die niet kunnen tippen aan de Somalische man of naffer.
Gelukkig dat ze dat in Zeeland eindelijk onderkennen.

funkyd | 31-05-11 | 21:36

tipo | 31-05-11 | 21:24
Wel specifiek vragen om niet doodgeschoten te worden, hoor. Klein detail dat je bent vergeten te melden.

spanarchist | 31-05-11 | 21:34

Paragraaf 2.3, regel 7:
.
"Als u een groepje muzelmannen een vrouw ziet stenigen, besef dan dat deze vrouw wel eens overspelig zou kunnen zijn geweest. Dit is een doodzonde binnen de islam. Benader de muzelmannen met gepast respect (liefst licht voorover gebogen) en vraag of zij nog wat extra stenen nodig denken te hebben. Het wordt overigens als beleefd ervaren als u een steentje mee gooit"

Sir Galahad the Pure | 31-05-11 | 21:34

Maar denk ook aan uw servicegerichtheid, waarde agent. U kunt niet alleen assisteren bij het over de trap naar boven slepen van een homofiel, teneinde deze van het dak der flat te lanceren....

.... neen! Wijs de bengels die dit loffelijk initiatief zijn aangevangen op de mogelijkheden van een lift! Zo draagt u bij aan de ontwikkeling van deze jongens. Op latere leeftijd zullen zij warme herinneringen aan u hebben en zich nòg meer Nederlander voelen.

vraagstaart | 31-05-11 | 21:34

Tips voor de facilitaire dienst/kantine bureau: Sla uit respect voor de gemiddelde verdachte alleen halal voedsel in.

seven | 31-05-11 | 21:33

Ik bedoel natuurlijk Brusselmans zonder tweede e , nogmaals sorry

Brozius | 31-05-11 | 21:32

@seven | 31-05-11 | 21:29
Haha,je bent nogal op dreef vanavond. Topic raakt de kunstzinnige snaar blijkbaar.

illuvatar | 31-05-11 | 21:31

@seven | 31-05-11 | 21:24 Ook een Marokkaanse man die zijn dochter verkracht en daarna tracht te vermoorden, is bezig met zo'n leuk stukje folklore dat onze cultuur verrijkt. www.powned.tv/nieuws/binnenland/2011/0...

vraagstaart | 31-05-11 | 21:30

Ik trap er niet meer in , kom nu uit werk en zou zo gaan eten , dat lukt dus niet meer .Volgende keer EERST eten . Ligt niet aan Brusselemans , maar aan mij . Sorry voor mijn onbegrip !

Brozius | 31-05-11 | 21:30

Komt u als agente een imam tegen die geweldsdelict pleegt, wacht tot er een mannelijke collega paraat is, liefst een moskeeganger. U als agente bent immers in zijn visie onrein wat de arrestatie nodeloos kwetsend maakt..

seven | 31-05-11 | 21:29

@ seven | 31-05-11 | 21:24 |:
Iesj koeltoer...

De Opste | 31-05-11 | 21:27

Multikul is simpele maar noodzakelijke dingen omslachtig doen, of liever nog: niet doen. En dat laatste weer beleid noemen.

Jan Passant mk2 | 31-05-11 | 21:26

Cursus deel 6 voor gevorderden:
Ziet U een Turkse man met een wapen die hij richt op zijn dochter/zus, benader hem dan niet, hij is bezig met een eeuwenoud ritueel.

seven | 31-05-11 | 21:24

Zo is het raadzaam om tegenover Serviers jezelf altijd als pianospeler voor te stellen. De kans dat je doodgeschoten wordt, is dan een stuk kleiner.

tipo | 31-05-11 | 21:24

@ ojédiaré | 31-05-11 | 21:22 :
LOL!

De Opste | 31-05-11 | 21:23

Het binnen de familie neuqen heeft overigens meer voordelen;
i.imgur.com/KPH9r.jpg

ojédiaré | 31-05-11 | 21:22

Citaat: 'Zo is het raadzaam om een man van Somalische afkomst, verdacht van een ernstig feit, niet te laten verhoren door een onreine rechercheur. "Die verdachte zal waarschijnlijk openhartiger zijn tegen muzelmannen." Het zijn maar enkele voorbeelden die de twee agenten tijdens een gesprek over multicultureel vakmanschap naar voren brengen.'
Twee woorden zijn overigens aangepast. Om de absurditeit van dit soort multikul maar eens te belichten.

Sir Galahad the Pure | 31-05-11 | 21:21

@Alfa 75 | 31-05-11 | 21:14

Turken die al 35 jaar in Nederland wonnen en nog geen woord Nederlands spreken, hebben zichzelf in de slachtofferrol geplaatst. Geen enkel respect verdient dergelijk lui tuigh.

ZKH EénOog | 31-05-11 | 21:20

Teruglezend in mijn tegels van vandaag bekruipt me het gevoel dat ik ernstig ongesteld moet worden. Het heeft allemaal een pH van tegen de 0.

Aan de ontwikkelingen in ons mooie landje zal het toch niet liggen?

vraagstaart | 31-05-11 | 21:20

Kortom de politie in NL doet aan discriminatie. Lekkere voorbeeldwerking ook. Fout gedrag en lange tenen belonen imho werkt op langere termijn niet.
Gelijkwaardige behandeling geldt ook voor tuig.
Daarbij, je zal als progressieve allo wel volledig zijn verwesterd en geïntegreerd in de westerse maatschappij, wordt je nb door een westerse staat puur door je afkomst behandeld alsof je net op schiphol geland bent.

seven | 31-05-11 | 21:19

Kan mij niet onttrekken aan de indruk, dat de Politie Zeeland een paar centen te veel heeft betaald...

azoturie | 31-05-11 | 21:18

@Kaas de Vies | 31-05-11 | 21:10
#Kudtregen was trending vandaag.

ojédiaré | 31-05-11 | 21:18

@du Roi Soleil | 31-05-11 | 21:13

Die politiecursus is ten alle tijden vreemd, want je als wetsdienaar aanpassen aan criminelen, zowel allochtoon als autochtoon, is gewoon een dikke #FAIL

ZKH EénOog | 31-05-11 | 21:18

Snappen ze het nou nog niet? Het gaat om wat de nieuwe nederlanders zelf laten zien. Op nederland 2 is er nu een programma over een gezin uit Bosnië. Afgewezen en blijven procederen tot ze door het generaal pardon een verblijfsvergunning krijgen. Normaal gesproken zeg je dan "niet doen!" maar deze mensen laten zien dat ze hier wel thuishoren, hard werken, bijdragen en dat 8 jaar nietsnutten in een asielprocedure ruk is. Goed volk kan je nooit genoeg hebben, slecht volk kan je gelijk terugsturen.

mokum4all | 31-05-11 | 21:17

Zeeland: ooit eensch het domein van louter vissers en Duitsche touristen. Toen was ja gewoon ja en nee gewoon nein. En bromsnor hield de wacht...

Pastor Sippenhaft | 31-05-11 | 21:17

Marokkaanse en Antilliaanse jongeren altijd -1E9

Montgomery Burns | 31-05-11 | 21:16

Dit soort multikul noemt men in de Angelsaksische wereld "cultural sensitivity training". Ik noem het culturele capitulatie of dhimmitude. Dit is het betonrot aan de fundamenten van de Westerse beschaving.

Sir Galahad the Pure | 31-05-11 | 21:16

Spreek de tasjesrover altijd aan met "fidel"?
Toon nooit uw schoenzolen aan een homobasher in action?
Leg uw varkenslapje op uw schoot indien burka in zicht?
Kriebel altijd met rechts aan uw scrotum en omgeving?
Stop met die wittemanshumor in aanwezigheid van baarden?
Sla ook eens uw vrouw vol in het gelaat? (saamhorigheid)
Dismantel met behulp van een roestig mes de clito.....
Samen komen ze er wel uit.

ojédiaré | 31-05-11 | 21:16

O ja: niemand, ook een autochtone Nederlander, kan het waarderen om paternalistische teksten in de sfeer van "wat zijn wij aan het doen meneertje/mevrouwtje" toegeblaft te krijgen door een adolescente lummel in een blauw windjack met "Pliesie" op zijn rug.

Dat niet doen, dat noemen we ook respect.

Ga daar ook maar eens mee aan het oefenen.

vraagstaart | 31-05-11 | 21:15

Wat dacht je ervan dat die allochtonen ons eens gingen begrijpen? En zo niet, enkeltje importmoedersland?
Scheelt miljoenen aan onzinnige cursussen voor onze lutsercops.

ZKH EénOog | 31-05-11 | 21:15

Dit is haatzaaien. Het is oneerlijk en onrechtvaardig zoals wordt doorgegaan met het pamperen van (criminele) allochtonen , dat is zaaien van haat en wachten op een krachtige opstand van autochtonen. Kortom dit beleid zet groepen tegen elkaar op.

Dulf | 31-05-11 | 21:15

Misschien moeten een aantal politici een cursus, autochtonen begrijpen volgen.

Kaas de Vies | 31-05-11 | 21:15

De Zeeuwse politie is vooral goed, in het in de slachtoffer-rol plaatsen van vooral Turken ,die al 35 jaar in Nederland wonen, en nog geen woord Nederlands spreken.

Alfa 75 | 31-05-11 | 21:14

Rifbewoners komen zelden een buurman tegen. Ze wonen erg ver uit elkaar. Als er iets gebeurt dat fout is is dat feit op zich niet zo erg. Wel het betrapt worden.

Einde van de Domheid | 31-05-11 | 21:14

"Ze hoeven er geen begrip voor te hebben." oftewel, lekker diplomatiek geformuleerd. Als je ergens begrip voor hebt zeg je gewoon dat je het begrijpt. niemand die aan kan tonen wat het verschil is (is het er?)

paultjefiederaltje | 31-05-11 | 21:14

Bij aanhouding van Zuid-Amerikaanse verdachten, dient u luid toeterend aan te komen rijden met salsamuziek op volume 50 (de audicassette vindt u achter in de cursusmap), waarna u met veel arm- en handbewegingen uitstapt, eventuele vrouwelijke omstanders op het achterwerk slaat, om daarna de verdachte aan te spreken met een luidkeels gesproken "Herrrrmaaanooooo".

Biff Eagleburger | 31-05-11 | 21:13

Ik weet niet of Brusselmans wel eens in Terneuzen is geweest, maar dat is toch echt een multikul-pauperstad met vooral veel Antillianen en Marokkanen. Dus zo vreemd is die cursus voor de Zeeuwse politie niet.
Ook Goes en Middelburg allochtoniseren in rap tempo.

du Roi Soleil | 31-05-11 | 21:13

Dat ze dat niet op de politie-academie hebben geleerd.

Einde van de Domheid | 31-05-11 | 21:12

Cultuurverschillen verklaren met het gewend zijn van weer dat beter is dan dat in Zeeland - voor een generatie die er geboren en getogen is?
-
Welk trainingsbureau is dat?

azoturie | 31-05-11 | 21:12

misschien is een cursus 'autochtonen begrijpen' ook geen slecht idee

paultjefiederaltje | 31-05-11 | 21:12

Dan heb ik er nog wel eentje.

Marokkaanse jongens zijn in hun thuisland gewend dat een grote bek tegen een agent leidt tot een enorm pak slaag en een paar weken ziekenhuis. Herhaling kan resulteren in een spoorloze verdwijning. De angst voor politie-geweld noemen ze "respect".

Turken: idem dito met een sterretje.

Doe uw ding, Zeeuwse pliesies. Op de stranden deze zomer alle kans.

vraagstaart | 31-05-11 | 21:12

Gij leert het beste met den knuppel.

CoolFace | 31-05-11 | 21:12

@Kees Klinker | 31-05-11 | 21:09 | + 0 -
Maar hier regent het nog af en toe, gelukkig.

Kaas de Vies | 31-05-11 | 21:10

'Zoals' = 'Zolang'

kapotte_stofzuiger | 31-05-11 | 21:10

Nog eeb'n DFAn kriegn wie dat ok hier in drenthe.

drentie | 31-05-11 | 21:10

"... ze weer gewend zijn dat meestal zo aangenaam is dat kinderen het gewoon zijn om buiten spelen."
Dikke onzin. Als jij met 13 broertjes en zusjes in een twee kamer appartementje in marokko moet opgroeien, dan ben je ook effe liever buiten, weer of geen weer. In nederland geldt hetzelfde : zelfde 14 kinderen in een drie kamer appartementje.

Kees Klinker | 31-05-11 | 21:09

Wat is er mis met trucjes om de ware toedracht te achterhalen?

Bakito | 31-05-11 | 21:08

En als een allochtoon iets bedreigend vindt, dan moeten we dat niet doen... Dat zouden zij namelijk ook nooit doen.

De Opste | 31-05-11 | 21:08

Zoals de Nederlandse pliesie als hoogste prioriteit heeft het met hoge snelheid achtervolgen van autochonen die 3 km/h te hard rijden, is die hele organisatie niet serieus te nemen.

kapotte_stofzuiger | 31-05-11 | 21:07

Nederlandse kinderen spelen niet buiten? Het wordt tijd dat de Zeeuwse politie begrip krijgt van de Nederlandse cultuur.

Petrus de Rewa | 31-05-11 | 21:06

"Marokkaanse en Antiliaanse jongeren hangen buiten rond omdat ze weer gewend zijn dat meestal zo aangenaam is dat kinderen het gewoon zijn om buiten spelen"

Zit er in het laatste woord niet een typefoup?

Kaas de Vies | 31-05-11 | 21:06

Zelfislamisering, alhoewel het hier niet specifiek om de Islam gaat, ten top.

MrTitanski | 31-05-11 | 21:05

"Zij" verdienen respect, Joost mag weten waarom. Nou ik heb het dus Joost gevraagd, en die weet het dus ook niet.

Kaas de Vies | 31-05-11 | 21:05

-weggejorist-

Jeroen Dop | 31-05-11 | 21:05

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken