Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Vragenuurtje: Nu één grote verkiezingsspot

vrgenuuurrrrr.jpeg Totale verkiezingswaanzin straks in de Plenaire Zaal. De politieke magiërs in Den Haag hebben voor het wekelijkse Vragenuurtje maar liefst 42 (!) prangende vragen klaar liggen om de kiezer morgen alsnog richting het stemhokje te lokken. Alleen Esther Ouwehand al van Dierenpoes heeft er zeven stuks bedacht. HIERRR een greep uit de zeer belangrijke kwesties die momenteel spelen. Onderaan kunt u zelf uitrekenen hoe veel tijd dit grapje per spreekbeurt gaat kosten. Maar verder hoereren de dames en heren politici niet voor iedere beschikbare camera hoor. Zelfs Rutte komt ineens vragen beantwoorden over een paar zoekgeraakte miljarden die de MP toch niet zou willen bezuinigen. Het zal allemaal weinig verschil maken. Opkomst gaat weer historisch laag worden. Negeer onze poll. Behalve u interesseert die PS2011 helemaal niemand ene ruk. Enfin, nog even volhouden allemaal, hardwerkende burgers van Nederland. Na weken van terreur via treurige borden, hilarisch kansloze commercials en wat niet al meer aan vervelende spam die de politiek over u uit heeft gestort is het nu eindelijk bijna voorbij. Vanavond nog even een spek & bonen debatje bij de NOS. Morgen gaat het keihard regenen en is het koud. Prachtig weer om binnen te blijven. Om Veertienhonderd Uur precies gaan de Haagse slangenbezweerders los. Mis het niet! LIVESTREAM!

Reaguursels

Inloggen

Had vanochtend wat last van moeilijke stoelgang.
Bedankt dus voor de foto van Gerdi Verbeet.
Ik moet nu rennen!

Posselmetzuremossel | 02-03-11 | 15:12

vragenuur 2e kamer is altijd een grote verkiezingsspot

ze kunnen beter een waarschuwing " zendtijd voor politieke partijen" geven

novocaine | 01-03-11 | 20:35

ik stem op dierenpoes als die ook mee mogen doen...

dutch driver | 01-03-11 | 20:25

Stem op mij voor de provinciale staten. Dan kan ik over vier jaar misschien naar de tweede kamer. Dan word ik daarna burgemeester van een kleine gemeente, dan van een iets grotere gemeente en tenslotte van een nog grotere gemeente. Of nee wacht, na de tweede kamer word ik directeur van een vaag toezichtsorgaan, dan van een iets minder vaag toezichtsorgaan. En dan heb ik ook genoeg tijd om lid te worden van de eerste kamer. Stemt u dan ook op mij? Alstublieft?

Zaza Zebra | 01-03-11 | 19:00

Hamer in beeld. Bweeeh. Ze komt weer met haar partij politieke spelletjes. Faill

denoorman | 01-03-11 | 16:41

De La Puerco | 01-03-11 | 15:37 |

Probeer HAN embedded system engineering. ( nog gewoon een "echte" HBO opleiding, geen speeltuin.)

heb inmiddels ( na een 5 maanden zoeken ) een goede baan gevonden. ( lang leve de banken. NOT )

en o ja ik heb geen bijstand gekregen.

LordNobady | 01-03-11 | 15:55

LordNobady | 01-03-11 | 15:30
Goed voor jou is het pech *kuch* een onrecht, dat er minimumlonen bestaan, dan kom je natuurlijk nooit aan de bak met je In-Holland HBO opleiding Media techniek.

De La Puerco | 01-03-11 | 15:37

De 'commotie' gaat over een 'uitgelekt' voorschotje van ambtenaren over een rekenvoorbeeld van een BOM(geen alimentatie)-Bijstand moeder met een zoon/dochter, die --hoe is het in Godsnaam mogelijk-- een baan heeft en geen kostgeld en/of huurbijdrage betaalt.

/*flabergasted, het is te gek voor woorden, dat zo een pauper profiteurs nest nu kennelijk wel de volle bijstand krijgen, vermoedelijk dan ook nog vermeerderd op basis van een inwonend kind.


De La Puerco | 01-03-11 | 15:34

Het is maar goed dat Flob geen vragen heeft ingediend. Het zou dan wel eens een vragenmidweekje kunnen worden.

Biff Eagleburger | 01-03-11 | 15:32

necrosis | 01-03-11 | 14:54 |

dan moet je wel zon baan hebben. heb ik geprobeerd om er zo een te krijgen na mijn hbo omdat er toen geen werk was met mijn opleiding. niets. je bent met 25 jaar veel te duur.

LordNobady | 01-03-11 | 15:30

LOL! Er komt een debat over [enge muziekmodus] 'sektes' [/enge muziekmodus]. *nu al zeker weet dat drie grote monotheïstische sektes onbesproken zullen blijven*

Krachtmeester | 01-03-11 | 15:15

@BlitzFlicker | 01-03-11 | 15:04
Ik zou in dat geval mijn uiterste best doen om niet in dergelijke uitzichtloze jobs te belanden.
Gebruik je talent en zorg dat je niet in die trieste trajecten belandt.
Toen ik nog jong was, bestonden dergelijke trajecten niet eens!

necrosis | 01-03-11 | 15:14

Pownews!

BeertjeB | 01-03-11 | 15:12

Die Tofik Dibi, is die openlijk homoseksueel of mag dat niet van GL?
Leuke jongen, jammer van die partij.

De Kampsjeng | 01-03-11 | 15:12

Wat doet dat zeylmeisje eigenlijk in Amsterdam?
#vraag.

gentle giant | 01-03-11 | 15:10

@ ITEACHYOU | 01-03-11 | 15:06 |
Ja klopt. Die WIJ uitkering is de grootste motivatie voor uitwonende jongeren om er zo snel weer uit te gaan(als je tenminste goed bij je hoofd bent).
Je kreeg zo bizar weinig (ikzelf uitwonend € 650,-) om van rond te komen datje gillend naar de arbeidsbureaus rent.

Raad_maar_raak! | 01-03-11 | 15:10

jesus welk feeks is dit man, die ogen ....

iter | 01-03-11 | 15:09

@ir.Relevant | 01-03-11 | 14:57
Ies anders : bijdrage leveren of geleverd hebben. AOW is een omslagstelsen, dat betekend dat degene die nu werken betalen voor degene die het nu krijgen. Het is dus maar de vraag of degene die nu werken het ooit zullen krijgen.

veuve-clicquot | 01-03-11 | 15:06

Raad_maar_raak! | 01-03-11 | 14:59
necrosis | 01-03-11 | 14:54

iemand die jong is en de hele dag thuis zit heeft meestal ook een psychisch probleem. Ik denk dat 80% ziek in het hoofd is en 20% klaplopers door luiheid.

ITEACHYOU | 01-03-11 | 15:06

@necrosis | 01-03-11 | 14:54
Tegenwoordig zitten jongeren in de wet WIJ. Zij krijgen een uitkering met als voorwaarde dat er 'passend' en 'leerzaam' werk wordt verricht binnen de gemeente. In de praktijk is dat bejaarden schrobben, stallen uitmesten en het park schoonhouden. Meer sociaal werk dan een uitkering.

BlitzFlicker | 01-03-11 | 15:04

Als Arib nu nog één keer 'als het gaat om' zegt, ga ik net zolang demonstreren totdat Balkenende (AHGO) terugkeert in Den Haag.

Krachtmeester | 01-03-11 | 15:03

In tijden van verkiezingen is de PvdA opeen bezorgt over onze veiligheid. Yeah right.

De Kampsjeng | 01-03-11 | 15:02

@necrosis | 01-03-11 | 14:54
Jongeren kunnen gewoon gaan vakkenvullen, in plaats van zakkenvullen.

+1 dat dan weer wel :)

Raad_maar_raak! | 01-03-11 | 15:01

Geldt met dt sorry :)

Rick200SX | 01-03-11 | 15:00

@necrosis | 01-03-11 | 14:54
Misschien klink ik nu eng maar ik ken maar weinig mensen die 27, of jonger, zijn die geen vakken kunnen vullen, post sorteren/ rondbrengen of iets dergelijks.

Je kent waarschijnlijk geen mensen onder de 27 die al opzichzelf wonen. Als je thuis woont en je hebt geen uitkering dan is dat geen probleem. Maar als je op jezelf woont en je verliest je baan als zakkenvuller (bijv.) voor een maand of 2 dan heb je echt wel centen nodig om je huur/rekeningen in die tussentijd te betalen.

Raad_maar_raak! | 01-03-11 | 14:59

@ir.Relevant ik vind inderdaad dat dat ook voor ouderen geld. Maar die komen minder vaak aan een baantje, vakkenvullen bijv kunnen ze niet doen, daar hebben ze lieve jonge pikjes van 16 voor die zijn cheaper :P

Rick200SX | 01-03-11 | 14:58

Jantje zit in de klas en men moet een werkstuk schrijven over: Wat is economie. Hij gaat naar huis en vraagt zijn vader wat de economie is. Die antwoord: ik werk en breng het geld binnen dus ik ben het kapitaal, je moeder gaat over het reilen en zeilen binnen ons gezin dus zij is de regering, de werkster werkt voor ons dus is de arbeider, je broertje is de toekomst en jij bent de jeugd.

De volgende dag moet Jantje uitleggen hoe de economie werkt: als je broertje in zijn broek heeft gescheten en de regering ligt te pitten en het kapitaal de arbeider naait, dan is het aan de jeugd om de toekomst uit de stront te halen!!!!!

ITEACHYOU | 01-03-11 | 14:58

@necrosis

Inderdaad. Ik kan maar niet begrijpen dat er jonge mensen zijn die kunnen leven zonder geld. Ik zou er gek van worden. Je wilt toch je eigen dingetje kunnen doen? En dan afgezien van het geld, hoe krijg je het voorelkaar om de hele dag op je luie reet te zitten niksen? Heb je dan op een gegeven moment niet weer zin om onder de mensen te zijn en om lekker te werken met je collegas ofzo? Ik moet er niet aan denken dat ik zonder geld kom te zitten :P

Rick200SX | 01-03-11 | 14:57

necrosis | 01-03-11 | 14:54 | + 0 -
Geldt dat ook niet voor ouderen? Die kunnen ook prima vakkenvullen in plaats van uitkeringtrekken. Of is dat anders opeens?

ir.Relevant | 01-03-11 | 14:57

@Che_cuevara | 01-03-11 | 14:53
zoals gezegd, werkt prima, wordt horendol van een qwerty

veuve-clicquot | 01-03-11 | 14:57

@Rick200SX | 01-03-11 | 14:45
Jongeren kunnen gewoon gaan vakkenvullen, in plaats van zakkenvullen.
En wat ik ook niet snap is de "toename van bijstandsuitkeringen onder de 27".
Ik dacht dat men onder de 27 helemaal geen recht had op een bijstandsuitkering.
Misschien klink ik nu eng maar ik ken maar weinig mensen die 27, of jonger, zijn die geen vakken kunnen vullen, post sorteren/ rondbrengen of iets dergelijks.

necrosis | 01-03-11 | 14:54

@veuve-clicquot | 01-03-11 | 14:51
Dat dan weer wel. Maar je zit wel met een azerty toetsenbord.

Che_cuevara | 01-03-11 | 14:53

@The Evil One | 01-03-11 | 14:46
Het zou van lef getuigen als hij dat ook werkelijk zo had gezegd.
Maar tja, dat is niet "politiek correct"

Che_cuevara | 01-03-11 | 14:52

@Che_cuevara | 01-03-11 | 14:14
Zuinige Hollander ?

veuve-clicquot | 01-03-11 | 14:51

@ necrosis | 01-03-11 | 14:43 | + 0 -
Waarom niet? Woonde jij tot je 27ste nog bij je ouders dan?
Als je tijdelijk geen werk hebt en op jezelf woont heb je toch echt wel een uitkering nodig. Mits ze maar aan het werk gezet worden. Ik was toen ik 25 was ook iemand met een uitkering. Dat deze uitkering in de gemeente waar ik woon maar 650 euro per maand is, was voor mij dan ook een goede motivator om asap weer te gaan werken. Maar die uitkering had ik in die periode echt wel nodig. Al was het maar 1/3 van wat ik nu verdien. :)

Raad_maar_raak! | 01-03-11 | 14:51

@necrosis | 01-03-11 | 14:43
Dat komt omdat 2+7 9 is.
En dat is dan hun verstandelijk niveau waardoor ze niet aan het werk komen.

Che_cuevara | 01-03-11 | 14:50

@kapotte_stofzuiger | 01-03-11 | 14:05
werkt hier anders prima

veuve-clicquot | 01-03-11 | 14:49

Wat een geleuter in dat live debat. Kan ik al inbellen op 0800-1121?

lichtpunt | 01-03-11 | 14:49

Che_cuevara | 01-03-11 | 14:45 |
Hear hear. Laat het hun laatste wapenfeit zijn. Inderdaad.

Markies de Schade | 01-03-11 | 14:48

@necrosis | 01-03-11 | 14:43 | + 0 -
Omdat die ook werkloos kunnen zijn.
Ik vind het juist altijd zo achterlijk dat iedereen overal recht op heeft, behalve als je jong bent. Dan krijg je geen reet. (ik overigens 32)
.
- Je krijgt meer straf als je met alcohol op rijdt.
- Je moet meer betalen voor je autoverzekering, maar niet minder voor je zorgverzekering (hoe kan dat?)
- Je krijgt geen uitkering
.
Volgens mij krijg je bij de Hoge Raad gelijk wanneer je je zou beroepen op discriminatie.

-=PyP=- | 01-03-11 | 14:48

@Ashtrey | 01-03-11 | 14:35
Auw

Che_cuevara | 01-03-11 | 14:47

*Jesse Klaver(GroenLinks) aan de staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid over de ver gevorderde plannen van dit kabinet om te bezuinigen op mensen met een uitkering (Uitgesproken Vara, 25 februari 2011) .

Antwoord van de staatssecretaris: U kunt ongezien de tyfus krijgen met uw vraag voortvloeiend uit een politiek gekleurde reportage van een politiek gekleurde omroep op een propagandistisch extreem goed uitkomend tijdstip (vlak voor belangrijke.. muhahahaha verkiezingen).

The Evil One | 01-03-11 | 14:46

@Zeeschuimer | 01-03-11 | 14:39
Afblijven dan. zit vol ESBL

Che_cuevara | 01-03-11 | 14:46

Ah, eindelijk een interessante vraag.
Als mensen kunnen werken en nog thuis wonen dient men kostgeld te betalen. Moest ik ook en is niets anders dan fair. 1300 euro verdienen en niet voor je huur of eten hoeven te betalen is ronduit oneerlijk richting je ouders toe en je leidt wel heel luxe leven.

Raad_maar_raak! | 01-03-11 | 14:46

@necrosis inderdaad. Iedereen kan werken. Dan doe je maar eens iets wat je niet zo leuk vind, maar je zult toch aan de slag moeten. Werken voor de centen verdorie! Vuile uitvretahs :)

Rick200SX | 01-03-11 | 14:45

@Markies de Schade | 01-03-11 | 14:27
Dan kunnen we het toch afschaffen.

*iets met cultuur en subsidies mompelt*

Che_cuevara | 01-03-11 | 14:45

M m m m mag ik aa a a a alstublieft he he het woord meneer ik bedoel mevrouw de voorzitter.

-=PyP=- | 01-03-11 | 14:45

Bigi Bana Boy | 01-03-11 | 14:37 |
Weten we dus meteen met welk potlood jij stemt.

Markies de Schade | 01-03-11 | 14:44

Waarom hebben jongeren onder de 27 eigenlijk een uitkering?
*het niet meer snapt*

necrosis | 01-03-11 | 14:43

Bigi Bana Boy | 01-03-11 | 14:37
Dus jij vindt haar wel een kippetje waar je een stukje van jezelf in kwijt zou kunnen? Doggytyle bijvoorbeeld?

vetkleppert | 01-03-11 | 14:42

Nooit in het bijzijn van Surinamers over kip beginnen.

Bigi Bana Boy | 01-03-11 | 14:41

Hoort dat erbij ofzo, bij de PvDA? Dat gehakkel lijkt wel een soort van virus was binnen die partij heerst ofzo. Iedereen doet het :S

Rick200SX | 01-03-11 | 14:39

@Markies de Schade | 01-03-11 | 14:35
Aye. 't Is een leuk kippetje.

Zeeschuimer | 01-03-11 | 14:39

Bigi Bana Boy | 01-03-11 | 14:37
Seksist!

Krachtmeester | 01-03-11 | 14:38

Ik ga Dierenpoes stemmen. Ik houd namelijk best van dieren, mits smakelijk bereid en met een goed glas wijn, maar daar gaat te niet om. Ze is natuurlijk zo gek als een deur met dat zevendedagsgedoe van haar, maar het blijft een mooie vrouw die Bigi graag op TV blijft zien. Dierenpoes morgen dus.

Bigi Bana Boy | 01-03-11 | 14:37

-weggejorist-

Ashtrey | 01-03-11 | 14:35

Zeeschuimer | 01-03-11 | 14:31 |
Geen stream hierzo. Ziet ze er geil uit dus?

Markies de Schade | 01-03-11 | 14:35

@Krachtmeester | 01-03-11 | 14:33
Het staat immers vast dat..., want onderzoek heeft aangetoond dat..., iedereen weet dat...,

Heerlijke constructies inderdaad.

Parsons | 01-03-11 | 14:34

vraagstaart | 01-03-11 | 14:31
Zionistische agent-provocateur.

Bigi Bana Boy | 01-03-11 | 14:34

'Het is al aangetoond dat..' - hou die zin altijd goed in de gaten. Dat is DE manier om je punt er zonder al teveel onderbouwing door de drukken.

Krachtmeester | 01-03-11 | 14:33

Morgen dit kabinet wegstemmen is natuurlijk leuk.
Gewoon omdat het kan. Verder niks.

Bigi Bana Boy | 01-03-11 | 14:32

*u

Zeeschuimer | 01-03-11 | 14:32

Kamervragen zijn een zionistisch complot, net als het logo van de Olympische Spelen 2012 en anticonceptie.

vraagstaart | 01-03-11 | 14:31

Geile piratenoutfit, Thieme. Of heeft zin in carnaval?

Zeeschuimer | 01-03-11 | 14:31

Guttemegut, Marianne is boos. #care

Parsons | 01-03-11 | 14:31

Ok, volgens Thieme gaan we binnenkort allemaal kapoedt aan ESBL-bacteriën in kippen. Fearrrrrrrrrrrrrrrr!

Krachtmeester | 01-03-11 | 14:30

@BeunDeHaas | 01-03-11 | 14:26
De voorzitter wordt geacht neutraal te zijn.

Daaraan twijfelen is gerechtvaardigd, inderdaad.

Art Vandelay Ultor | 01-03-11 | 14:29

zoveel kant aan die thieme, lijkt wel een ....

iter | 01-03-11 | 14:28

Die kamervragen zijn je reinste volksverlakkerij. Ego-minuten voor Kamerleden. Andy Warhol had het er al over. Zelden nuttig, de antwoorden zijn wollig en de zinsnede "En gaat over tot de orde van de dag" is niet voor niets bedacht. Er wordt toch niks mee gedaan. Puur theater.

Duur theater, dat dan weer wel.

Markies de Schade | 01-03-11 | 14:27

Dierenpoes gaat panieken over kippetjes.

vetkleppert | 01-03-11 | 14:27

Saaai! Visueel is het al wat boeiender door de fysieke aanwezigheid van mevrouw Tieme, maar inhoudelijk gaat het nergens over.
Wie heeft er een volledige lijst van de vragen die gesteld worden?

Raad_maar_raak! | 01-03-11 | 14:26

@ Art Vandelay Ultor | 01-03-11 | 14:21
Het indienen van Kamervragen heeft dus geen enkele nut, omdat de voorzitter een keuze maakt. #feit

BeunDeHaas | 01-03-11 | 14:26

Altijd mooi. Stukje politiek voor op de brakke dinsdag. Krijg ik weer zin van om wel iets nuttigs te gaan doen.

BlitzFlicker | 01-03-11 | 14:25

Ja duh, in een democratie hoef je als politicus ook helemaal niet goed te zijn in politiek. Je moet goed zijn in één ding: Stemmen trekken.

Expert Homo | 01-03-11 | 14:23

Gaat op z'n elf en dertigst. Vanavond kan Rutte wederom geen tijd aan zijn gezin besteden.

Pa Cartwright | 01-03-11 | 14:23

@2Requiescat in pace,
.
nee hoor heb een leuke baan, betaal flink belasting en krijg geen toeslagen of kortingen.
.
Neemt niet weg dat ik onrechtvaardigheid en gedraai van rechts aanstootgevend en verwerperlijker dan hun plannen die de midden en lage inkomens raken terwijl de rijkste ontzien worden.
.
En dan gaan we ook nog naar Afghanistan.
.

doei ben weer werken.

MathijsXXL | 01-03-11 | 14:23

@ Requiescat in pace | 01-03-11 | 14:18
Tendentieus, ongefundeerd (!) en nodeloos kwetsend. As if.

Jesse Klaver(GroenLinks) aan de staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid over de ver gevorderde plannen van dit kabinet om te bezuinigen op mensen met een uitkering (Uitgesproken Vara, 25 februari 2011)

Bij GL loopt het al dun door de broek. Straks krijgen mensen met een uitkering minder!
Ja, logisch, als iemand die 8000 euro bruto opstrijkt, net zoveel overhoud netto, als iemand die 2000 euro bruto opstrijkt... dan kunnen we dat maar beter zo laten toch? Werken die mensen gewoon lekker hard voor de uitkeringen!

BeunDeHaas | 01-03-11 | 14:22

@ Pasta-saus | 01-03-11 | 14:04
Roel Coutinho eet ook gewoon nog kip, mits goed doorbakken.

Pa Cartwright | 01-03-11 | 14:21

@BeunDeHaas | 01-03-11 | 14:17
Dat waren de voorlopige vragen.

Daar maken ze dan een keuze uit (de voorzitter en het presidium, volgens mij).

Art Vandelay Ultor | 01-03-11 | 14:21

Alle links op de pagina van de tweedekamer.nl naar nu.nl of nrc.nl doen het niet?
Tweedekamer gesloopt door Geenstijl?

Raad_maar_raak! | 01-03-11 | 14:21

@Requiescat in pace | 01-03-11 | 14:18
"Man met de regenjas"?

Che_cuevara | 01-03-11 | 14:19

@hahug | 01-03-11 | 14:17
Bel dan naar huis en plemp dat hier niet.

Che_cuevara | 01-03-11 | 14:18

@BeunDeHaas | 01-03-11 | 14:17

Dat wilde ik ook gaan zeggen, maar toen zag ik dat Brusselmans het had over 'een greep uit' de vragen. Hoe hij weet dat het er 42 zijn, is mij ook niet helemaal duidelijk. Ik ben wel benieuwd.

Requiescat in pace | 01-03-11 | 14:18

Ik lees geen 42 vragen? Of hebben ze bij de TK de vragen een beetje weggehaald zodat er niet meer gespammed kan worden op hun brakke server?

BeunDeHaas | 01-03-11 | 14:17

-weggejorist en opgerot-

hahug | 01-03-11 | 14:17

@vetkleppert | 01-03-11 | 14:13
Maar nu wel over kippen

Che_cuevara | 01-03-11 | 14:17

-weggejorist-

hahug | 01-03-11 | 14:16

@MathijsXXL | 01-03-11 | 14:08

Ach kijk. Een Zwitsal met een kansloos baantje (of helemaal geen) die graag zou zien dat iemand Robin Hood zou spelen. Dat iemand de hardwerkende mensen hun geld af zou pakken en het geven aan de onrendabelen en de luiwammessen. Het is altijd leuk om te zien dat iemand nog in sprookjes gelooft.

Requiescat in pace | 01-03-11 | 14:16

We hebben hier natuurlijk wel een Sultan van Oman leerstoel aan de Leidse universiteit. Met "cultuur"colporteur Maurits Berger erop.

vetkleppert | 01-03-11 | 14:16

@dlseth_ | 01-03-11 | 14:11
Maak een poll

Che_cuevara | 01-03-11 | 14:16

@kapotte_stofzuiger | 01-03-11 | 14:05
Gekocht in België?

Che_cuevara | 01-03-11 | 14:14

Ik mis de optie van het ongeldig stemmen.

*Bedenkt wat ie met dat potlood gaat doen*

Willem VanDer Decken | 01-03-11 | 14:14

@Pasta-saus | 01-03-11 | 14:04
Net een Franse scharrelkip gekocht.
Daar geldt dat allemaal niet voor.

Che_cuevara | 01-03-11 | 14:13

@Balk-in-je-oog | 01-03-11 | 14:12
Maar dan moet u hier ook niet komen zeuren.

Zeeschuimer | 01-03-11 | 14:13

Arme dierenpoes. Ze is vanavond niet welkom, dus wordt er niet over koetjes en kalfjes gebabbeld.

vetkleppert | 01-03-11 | 14:13

@sjaakdeslinksesul | 01-03-11 | 14:04
Je moet ze niet te hard vallen.
Dit is wel het uiterste niveau dat ze kunnen bereiken

Che_cuevara | 01-03-11 | 14:12

In 2005 kostte één kamervraag gemiddeld iets van € 2000,-.
Als we dat extrapoleren naa de huidigde situatie, en daarbij in acht nemen inflatie, abmtenarenexpansie én de PvdA in de regering voor 1330 dagen, dan is dat nu ongeveer € 150.000,- per kamervraag. Pin of cash?

Taggart | 01-03-11 | 14:12

Hé, Timmermans is tegenwoordig pastoor?

Zeeschuimer | 01-03-11 | 14:11

Hoevaak zou Thieme het woord 'megastallen' uit haar strot kunnen spuwen?

dlseth_ | 01-03-11 | 14:11

WTF nu weer? LegT eens uiT!

eerstneukendanpraten | 01-03-11 | 14:11

@Parkeerwachter | 01-03-11 | 14:02
Die, ja

Che_cuevara | 01-03-11 | 14:11

Overdreven gedoe. Elke ochtend als ik wakker wordt vinden er spijkerharde ombuigingen tussen mijn benen plaats. En dat gaat dan gepaard met de roep om di-rec-te lastenverlichting.

Krachtmeester | 01-03-11 | 14:10

Het groote draaien en verbloemen van rechts voor de harde werkelijkheid voor de lage en middeninkomens is begonnen.
.

Rutte lach je tanden bloot, maak een grapje.wordt een beetje boos, en dan maar hopen dat je na morgen de ruimte hebt om de lage en middeninkomens keihard te pakken.
.
En je vrindjes met huizen van een miljoen en meer te ontzien.

MathijsXXL | 01-03-11 | 14:08

Ik stem op mezelf. Dat is echt nog de enige persoon die ik vertrouw in dit land vol corrupte lobbyisten, kartellen, oplichters, woekeraars en graaiers.

Bolle Wim | 01-03-11 | 14:07

@Requiescat in pace | 01-03-11 | 14:06
Hij rookt.

Pasta-saus | 01-03-11 | 14:07

Is het alleen hier dat de vragen niet willen laden? of rookt de tweedekamer-serverT?

Requiescat in pace | 01-03-11 | 14:06

Eerder reaguursel werd getikt op een azerty-toetsenbord. [slecht excuus]

kapotte_stofzuiger | 01-03-11 | 14:05

Nee joh, dat is dat voetbalspelltje.

Pasta-saus | 01-03-11 | 14:05

Thieme, kom er maar in!
-
Marianne Thieme over het eten van kip vanwege de aanwezigheid van ESBL's een risico voor de volksgezondheid is
-
Vanavond allemaal kip eten, het zou wel eens de laatste keer kunnen zijn!

Pasta-saus | 01-03-11 | 14:04

Klasse dat onze parlementariers dit weekend hard nagedacht hebben op al die slimme vragen.

sjaakdeslinksesul | 01-03-11 | 14:04

PvdA, CDA, of VDD, u als burger telt toch niet mee.

kapotte_stofzuiger | 01-03-11 | 14:03

Oh, nee. De natte wind begint weer te sputteren.

vetkleppert | 01-03-11 | 14:03

Ps2011? Is dat die nieuwe playstation die hetzelfde doet als de vorigen maar dan meer kost ?

Parkeerwachter | 01-03-11 | 14:02

@[email protected]@N-tje | 01-03-11 | 14:00
Maar gelukkig heb je nu wel een fipo! Yes! #gaweg

Pasta-saus | 01-03-11 | 14:02

Hoeveel van 7 stuks van Dierenpoes zullen totale onzin zijn?

Pasta-saus | 01-03-11 | 14:01

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken