Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Utrechtse Roma's hebben vrijbrief voor intimidatie

starcaravan.jpgKapitein Rechtvaardigheid, logboek 10022011. Gisteravond weer heftige onthullingen over de planeet Roma. Na vorig jaar de Nicolich-familie te hebben beloond met een monumentale villa komt de heersende clan van Roma toch weer in opspraak. Een Roma-pup kwam thuis met een schram op het gezicht. Matriarch en enkele andere naasten gingen verhalen houden. Leraar is ernstig bedreigd en geïntimideerd, evenals moeder van een ander kind. Beiden te bang om aangifte te doen. Reactie van de lokale alliantie: politie doet geen onderzoek en gemeente Utrecht weigert in te grijpen. Ondanks beloftes van wethouder Bosch (PvdA) dat de familie bij het eerstvolgende incident uit huis geplaatst wordt. De Nicolich zelf weten dat de lokale alliantie een wassen neus is, die geschoffeerd kan worden zonder consequenties. Leven met een vrijbrief voor intimidatie en geweld. Dit alles zorgt bij ons voor een traan. Diplomatie heeft gefaald. Jan Roos, activeer anti-bezemschild. Wolfsen, zet phaser op 'snoeiharde aanpak'. Beam een speciale politie-eenheid het pand in. We zijn klaar met de clan. Hup, naar de grens en daar voorbij.

Reaguursels

Inloggen

Die Roma's mogen weg hier ,
asociaal volk .

IamPOWned. | 12-02-11 | 17:18

@ said_fred | 10-02-11 | 15:01

Zie je iets Fred? Je bent zo slecht te verstaan als je schuimbekt...

Trouwens, 'Roma', weten ze daar in het land van Berlusconi geen raad mee?

Veenkolonie | 11-02-11 | 13:13

Het is schorriemorrie, heeft een wijs mens ooit gezegd. vingers?

Hollander01 | 11-02-11 | 10:54

30 (!) jaar geleden woonde ik twee straten bij die gasten vandaan. Toen was al volop sprake van bedreigingen, intimidaties en 2 jaar huurachterstand. De hele wijk was het zat en vierde stiekem (want bang) feest toen eindelijk uitzetting volgde. En waar opende het journaal mee? "De gemeente Nieuwegein discrimineert..." De Mercedessen en BMW's waren voor het gemak maar even buiten het zicht van de camera's gehouden want dat paste niet helemaal bij het beeld van die zielige minderheidsgroep. 30 jaar van ontkenning en gedogen en dan verwachten ze het nu nog recht te kunnen zetten? Welterusten!

Jantsjiedepantsjie | 11-02-11 | 07:32

-weggejorist-

OudRotjeknorrer | 11-02-11 | 00:34

En weer gaat er helemaal niets gebeuren.
Slappe honden in Utrecht.
Trap die Roma het land uit!

robert39 | 10-02-11 | 20:40

Ik snap niet wat hier ingewikkeld aan is. Maar dat zal wel aan mij liggen. Wat ook aan mij ligt, is wat ik bij de volgende verkiezingen ga stemmen. Next.

Jerry Nick | 10-02-11 | 20:31

En waar blijft minister Opstelten??.Zie nog weinig van dit nieuwe kabinet met gedoogsteun, hoor wel van veeeel goede beloften, as usual.

neveragain | 10-02-11 | 20:16

Das wat anders als zo'n afgebrandde kartonnen dozehutje in een buitenwijk van Rome met 4 dooie kiddies.

Jan Gordelroos | 10-02-11 | 19:15

Het werkt zo: Falende politiek maakt steeds meer nieuwe regels als schaamlap voor excessen die ontstaan door onvoldoende middelen ter beschikking te stellen voor het handhaven van die regels. Resultaat is, dat de uitvoerende ambtenaren naar willekeur regels wel of niet toepassen. Zo verwatert het onderscheid tussen wetgevende, bestuurlijke en uitvoerende macht en zijn we overgeleverd aan de grillen van klerken en uniformen. Omzichtigheid met criminelen, grote bekken en omkopers wordt gemaskeerd met keihard optreden tegen op de stoep fietsen. Elk schandaaltje leidt weer tot nieuwe regels waarvan het overtreden wordt gedoogd totdat het iemand een keer goed uitkomt om die regel te handhaven.
Stelling: Alle misstanden in Nederland kunnen met de bestaande regels worden opgelost als die gewoon worden toegepast. Andere kant van de medaille: Nederland is failliet als de bestaande regels zouden worden toegepast. Conclusie: Schaf alle regels af die niet consequent worden toegepast.

laatste_waarschuwing | 10-02-11 | 19:13

wordt tijd voor een brandje in monumentaal pandje...

joehoe
platbranden graag
ik doe graag mee!

skaik | 10-02-11 | 18:05

Het Moet Eerlijker
Kies PvdA

chosenignorance | 10-02-11 | 16:10

Hadden ze ook niet in Nieuwegein horeca onderneming "Big Daddy`s" ten gronde gericht door er elke avond te matten, ruiten in te gooien en dreigen?
Er zijn inmiddels miljoenen ingepompt en wat krijg je terug..? Een stel trailerparktrash waar niemand met gezond verstand wat mee te maken wil hebben.
Maar als het slecht gaat zijn ze oh zo zielig en gediscrimineerd en proberen ze op het gevoel in te spelen.

Hypercub | 10-02-11 | 16:04

Utrecht is een PvdA stad, we kunnen toch niets anders verwachten!!!!

U weet wel: in dialoog blijven en iedereen doet mee

Braakmiddel nummer 1

jowitteroos | 10-02-11 | 15:42

Wordt tijd dan dat wethouder van Partei van den Afgunst met Warpspeed 9 eens van zijn reedt afkomt en eens beetje ruggengraat toont.
(beetje erg ondenkbaar, ik weet het)
Beam Ziegauners met bezem eens back naar het prachtige Roemenië.

said_fred | 10-02-11 | 15:01

LOL @ Johnny...

da wizard | 10-02-11 | 14:13

@pleuris_ | 10-02-11 | 13:09
Krijg zelf de <je naam>

blij omdat er eindelijk 1 naar school gaat??? weet je hoeveel geld het heeft gekost om er uberhaubt 1 naar school te krijgen?

daar worden al 1000en families zwaar voor betaald van jouw en mijn belastingscentjes. en iedereen maar janken omdat we gaan korten op onderwijs.

als we deze lui terugsturen naar dat gammele landje waar ze vandaan komen kunnen we elk kind een eigen leraar toebedelen.

en nu niet meer janken, zo wel gewoon PVV stemmen.

GekkeDave | 10-02-11 | 13:57

En vooral niet op de pvv stemmen hoor. Domme nederlandertjes.

straightashell | 10-02-11 | 13:40

Zo triest, is er eindelijk één roma die naar school gaat, gaan we lopen zeuren omdat het licht ontvlambare types zijn:(:(. Hebben de
reporters van Pownews trouwens ooit aangifte gedaan tegen die uitvreters???

pleuris_ | 10-02-11 | 13:09

hier in de buurt precies zelfde geval, ook daar lopen ze iedereen te intimideren en er zijn er maar weinig die ook maar echt aangifte durven te doen.
-
Dinsdag avond helaas zelf met een paar vrienden mogen ondervinden in gevecht geraakt met een aantal romas.
Wij hebben wel gewoon aangifte gedaan.
-
Maar zo typisch als dat volk is komen ze je nu intimideren en bedreigen om de aangifte in te trekken.
oprotten met dat pauper volk!

iFonzie | 10-02-11 | 12:19

To boldly go where no roma has gone before.

Maen | 10-02-11 | 11:58

Corrupte regenten en "harde aanpak"..... waarschijnlijk herkennen ze zichzelf in die georganiseerde misdaad die men ook wel "Roma" noemt: hun zelfverrijking en het pissen op de Nederlandse bevolking komt immers voort uit precies dezelfde verrotte mentaliteit.

Avant | 10-02-11 | 11:57

@GekkeDave deal

Sick Boy Sjakie | 10-02-11 | 11:54

@Sick Boy Sjakie | 10-02-11 | 11:46
Ik betaal mee.... ook voor eventuele proces kosten.

GekkeDave | 10-02-11 | 11:52

kunnen we niet een goede fles wijn uitrijken aan diegene die de vila met roma's plat weet te branden. zoiets mag best beloond worden!

Sick Boy Sjakie | 10-02-11 | 11:46

Misschien kunnen deze mensen naar Limburg/Zeeland/Oost-Groningen, daar zoeken ze nog inwoners voor spookdorpjes.

Tommato | 10-02-11 | 11:41

Ze zijn in Utrecht allang blij dat dat kind naar school gaat.

Johannes de Sloper | 10-02-11 | 11:40

Doe mij ook een villa!

ratelaar | 10-02-11 | 11:29

Markies de Schade | 10-02-11 | 11:25
Waarom niet? Ze hoeven van mij niet aan het gas of zo. Lees goed wat er staat.

Helter Skelter | 10-02-11 | 11:29

Helter Skelter | 10-02-11 | 11:12
Ik vermoed dat deze comment niet al te lang meer blijft staan.....

Markies de Schade | 10-02-11 | 11:25

Een idee zou zijn om ze allemaal naar Auschwitz te verhuizen. Daar kunnen ze mooi hun intrek nemen in de barakken om het kamp als toeristische trekpleister op te fleuren; bovendien kunnen ze Marokkaanse jongeltjes op VMBO-schoolreisjes voorlichten over de geschiedenis van deze historische plek.

Helter Skelter | 10-02-11 | 11:12

@boost | 10-02-11 | 10:56
Jij met je grote mond. Ga jij even lekker zelf aanbellen, daarna mag je weer wat zeggen. Als je dat nog kan...

doenormaal! | 10-02-11 | 11:09

@[email protected] | 10-02-11 | 09:29

Je moest eens weten hoeveel geld de PVDA gemeentes losmaken voor het zogenaamde 'dialoog aangaan'.
Daar waar heibel is worden miljoenen uitgetrokken, niet om de misdadigers aan te pakken en de slachtoffers tegemoet te komen. Maar om de geldstroom op gang te houden , dat naar PVDA maatschappelijk werkers vloeit en ander PVDA-organisaties die met de jongeren praten of op 'vlindervakanties' gaan.

Een recent voorbeeld van zo'n enorme PVDA geldverkwisting zijn de rassenrellen en onlusten in Oosterwei, Culembourg, waarbij niet zozeer wordt opgetreden tegen overtreders van de wet maar wel miljoenen worden gesmeten naar marokaanse clubjes die 'de dialoog' aangaan, ook moskees krijgen ineens tonnen subsidie, als ze 'de dialoog' aangaan.

Creaguurder | 10-02-11 | 11:08

@Smaalpapil
Onder andere ;)

rechtvoorzijnraap | 10-02-11 | 11:07

Wethouder Bosch;de man zonder ruggegraat.

Bataaf | 10-02-11 | 11:03

hahahaha weer eens dat filmpje bekeken, kijk naar de lichaamstaal van de cameraman alleen al bij het naderen van dat stuk vrouw tuig stapt ie al gelijk naar achteren, wat een lafbekken, laat hem slaan dan met die malle stok verdedig je en film het, dan kan je aangifte doen klojo.
En dan ook nog het comment over TV utrecht die niet dapper zijn inderdaad maar wel slim en het een en ander toch filmen dikke plus voor TV utrecht
Ga jullie schamen andere hollanders

boost | 10-02-11 | 10:56

Ik word al helemaal warm als een paar van die accordeon debielen de intercity instappen (in een STILTE-coupé nota bene!).

*denken doet inderdaad aan Snatch en een meesterlijke Brad Pit en brandstichting.*

Rainbowwarrior | 10-02-11 | 10:40

Wolfsen: geloofwaardigheid 2.0

Warhoofd | 10-02-11 | 10:38

Ik word zo ontzettend moe van 'verdraagzaam' zijn en blijven!!!
Volgens een PVDA-lid zijn het 'schoffies' net als die keurige 'kansjongeren' die haar bekogelen met sneeuwballen en haar daarna lachend van haar fiets stelen.
==== Dit is niet mijn land, vriend !!! ====

The1thing | 10-02-11 | 10:37

@joopwil | 10-02-11 | 10:02

Dan maar vechten tot de dood, ik mot namelijk geen carevan in mijn tuin en moet je eerlijk bekennen dat k een robbeltje gezeik best wel leuk vind.

vooral als ik mijzelf mag verdedigen met alles om mijn eigen leven en dat van mijn familie te beschermen.

k zet gewoon een dikke tv voor mijn raam en ga afwachten tot de eerste durft in te breken, dan is die voor mij en mijn knuppel...

GekkeDave | 10-02-11 | 10:35

waarom daar niet met 1000en reaguurders daar verhaal gaan halen, intimideren kunnen wij ook....
word tijd dat er nu echt eens spijkers met koppen geslagen gaat worden, dit gaat nergens meer over.
waar is die oude VOC mentaliteit nou gebleven...

misschien net als " dit is mijn winkel niet Vriend!!" alle hoofden van de familie op geenstijl zetten, kan iedereen openlijk zien over wie we het hebben en welke mensen we in de gaten moeten houden.

GekkeDave | 10-02-11 | 10:32

@ShameLess | 10-02-11 | 10:14
@joopwil | 10-02-11 | 10:02
Alles komt er op neer dat er hier gediscrimineerd wordt.

Het is: Ander volk eerst!`

Er was eens iemand die propageerde: Eigen volk eerst, maar die werd (ten onrechte) afgezeken tot en met.

duiker1947 | 10-02-11 | 10:27

Mogge Quid je bent geen trekkie, zelfs al zou je willen, erbarmelijk dit...

KaiserSoza | 10-02-11 | 10:26

@ joopwil | 10-02-11 | 10:02

U heeft helemaal gelijk. Daarom is het ook goed om eens te kijken hoe ze dit tuig in de landen van herkomst eronder houden. Echter onze politici zijn idealisten met een roze bril en erg humanistisch. Op de Balkan worden ze gewoon keihard aangepakt. Dat is ook de reden dat ze hier naartoe komen. Te lui om te werken maar stelen als de raven en onze politici slapen door en zeggen dat wij angstig zijn. Voor jezelf opkomen mag niet in deze 'sociale' maatschappij want daar hebben we de rechter voor. Dit soort lieden als de Roma hebben daar schijt aan en dat is ook de mentaliteit waarmee je ze moet bestrijden. Er is niets verkeerd om je verworvenheden te verdedigen want daar is hard voor gewerkt.

sjipsknip | 10-02-11 | 10:19

-weggejorist-

mothersfinest | 10-02-11 | 10:17

+1000 voor:roma-pup.
Bull's eye.

R.B.Scott | 10-02-11 | 10:17

ShameLess | 10-02-11 | 10:14

Simpel zat, IES KOELTOER. Iemand nog thee?

eerstneukendanpraten | 10-02-11 | 10:16

Dit verbaast me niets. De Rotterdamse politie is net zo laf. Ik ben zelf geïntimideerd, met de dood bedreigd, in elkaar geslagen, beroofd en mijn autobanden waren lekgestoken. Het was de eerste keer in mijn leven dat ik de politie nodig had voor zoiets en ook meteen de laatste keer dat ik de hulp van de hermandad heb ikngeroepen. Nadat er onderzoek was gedaan en de mensen opgepakt werden, om vervolgens met een aai over de bol weer vrij te laten, werd me doodleuk verteld dat "ik het ook van hun kant moest bekijken" en dat ze "ook begrip hadden voor hun kant van het verhaal". Daar krijg je spontaan een slappe van, van het laffe gedoe en de slachtofferrol waarin daders gaan zitten, hier in dit land. Moeten ze in de states eens proberen, dan wordt desnoods de National Guard ingeschakeld.

ShameLess | 10-02-11 | 10:14

@joopwil | 10-02-11 | 10:02
Lees mijn comment van 09.32u
Je hebt gelijk, maar het lijkt alsof we met maar een paar mensen staan te roepen in de woestijn.
Misschien moet die woestijn omgeruild worden voor het binnenhof ?

deraderendraaien | 10-02-11 | 10:13

veuve-clicquot | 10-02-11 | 09:09

Dit is bijna een Godwin award wert! Jawohl...

eerstneukendanpraten | 10-02-11 | 10:08

Alles is hierboven al gezegd... Het is beter als ik zwijg. Hoewel, die Roma's zijn tuig, allemaal!

eerstneukendanpraten | 10-02-11 | 10:07

@Che_cuevara | 10-02-11 | 10:00
Volgende topic geeft geeft voorlopig al een goede tussen oplossing.

deraderendraaien | 10-02-11 | 10:06

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:58
Het "Requiem" van Fauré bedoel je, wellicht. Mozart schreef een Ave Verum. Hoe dan ook: zolang dat Ziehende Gauner-tuig het daar speelt is het mij best. Klootzakken.

Markies de Schade | 10-02-11 | 10:06

@Che_cuevara | 10-02-11 | 10:00
Dat zou het leven daarna dan wel een stuk makkelijker en aangenamer maken.
En een mens mag dromen toch?

deraderendraaien | 10-02-11 | 10:04

Verhuizen naar een tuigdorp samen met de linkse klaplopers die ze jaren lang het de hand boven het hoofd hebben gehouden!

Zandspoor | 10-02-11 | 10:03

Als ik alle tegels hier boven lees zeg ik, jullie verdienen dit soort regenten van de PvdA en de CDA.
Ik lees een oeverloos geauwehoer en gezeik over een school incident.
Is er van jullie godverd... dan niemand die weet dat over 1 jaar Roemenië en Hongarijë volwaardig lid zijn van de EU.
Dat over 1 jaar het verdrag van Schengen in werking treed.
1.5 Miljoen Moslims zijn in een tijd van 30 jaar naar Nederland gekomen.
De Roma en Sinti zullen volgend jaar ook naar Nederland komen, naar verwachting ook 1 tot 1.5 miljoen, BINNEN 1 JAAR.
Dat betekend dat ze hun caravan of tent ook in uw voortuin zullen zetten. En u doet er helemaal niets aan als u niet dood wilt.
Als u volgend jaar voor een stoplicht staat komt er een jongetje met een emmer blubber uw raam wassen. Dat kost 10,- euro meneer.
Als u niet betaald heeft u 2 krassen op uw auto van voor tot achter.
Dus zeiken over een familie in Utrecht heeft geen enkele zin.
Dit jaar nog moeten we het verdrag van Schengen in Brussel afschaffen.
Zo niet, dan hebben we volgend jaar het leger op straat nodig.
En de zakken vullers van PvdA en CDA trekken een lange neus want die gaan gewoon met uw belasting geld ergens heel ver weg met wachtgeld op vakantie.

joopwil | 10-02-11 | 10:02

@CumGranoSalis | 10-02-11 | 09:46

Travellers ja, en er is nogal een verschillend tussen travellers en pikeys. Kijk anders even tussen de honderden berichten over pikeys op pistonheads.com en zie hoe je landgenoten onder de indruk zijn van deze prachtgroep.

Biff Eagleburger | 10-02-11 | 10:01

-weggejorist-

goodray | 10-02-11 | 10:01

@deraderendraaien | 10-02-11 | 09:58
Als er al oproer komt denk ik dat er niet veel linksmensne zijn die dat nog kunnen na vertellen

Che_cuevara | 10-02-11 | 10:00

@Petrus de Rewa | 10-02-11 | 09:56

Overigens vermoed ik dat de Roma in kwestie niet eens een dubbele nationaliteit bezitten doch slecht een keurig braaf Nederlands paspoort. Die hele kwestie speelt dan dus al niet meer. Statenloos maken kan zo maar niet anno tegenwoordig.

Krijg je - net als Sarkozy (voor minder) - heel Gutmensch-Europa over je heen.

Reinaert | 10-02-11 | 10:00

@Sytze_Vliegen | 10-02-11 | 09:58
Ook dat, bedankt voor de herinnering ik was het nog vergeten.

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:59

@Sytze_Vliegen | 10-02-11 | 09:56
Als hij niet te filmen is moet je er niet aan beginnen

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:59

Links vraagt om oproer door niet in te willen/ kunnen grijpen.
En weten dat het niet lang meer duurt voor dat het zover is, maar vinden dat dikke prima omdat er nu een rechts kabinet zit die ze daar dan lekker de schuld van kunnen geven,
Win-win situatie gecreëerd door links, zij branden hun vingers niet en de achterban is veilig gesteld.

deraderendraaien | 10-02-11 | 09:58

@Reinaert | 10-02-11 | 09:57
Klopt. Maar iemand die een terroristische actie tegen Nederland verricht, zou wel voor het verlies van z'n staatsburgerschap in aanmerking moeten kunnen komen, me dunkt.

Petrus de Rewa | 10-02-11 | 09:58

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:56
Bidden ook...

Sytze_Vliegen | 10-02-11 | 09:58

@Markies de Schade | 10-02-11 | 09:51
Dan is het "requiem" van Mozart een beter optie

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:58

Een grote mond hebben loont wel degelijk. Op sommige woonwagenkampen staan nu echt kasten van huizen die weinig meer van doen hebben met een woonwagen of caravan. Het was gewoon een slimme manier om "gratis" grond en belastingvoordeel te halen. En de gemeente kwam daarna ook nog even netjes het park plaveien, kost ook niks. U en ik worden uitgemolken en hebben nauwelijks iets te vertellen. De a-socialen maken de dienst uit. Was zo, zal altijd zo blijven.

Betweetert | 10-02-11 | 09:57

@Petrus de Rewa | 10-02-11 | 09:52

Dat daar niets mee gebeurt snap ik ook niet, alhoewel het natuurlijk een verdomd lastige kwestie wordt wanneer je daadwerkelijk paspoorten zou gaan innemen.

Zeker zolang je bedenkt dat Turkije (nog steeds) braaf NAVO-lid is.

Reinaert | 10-02-11 | 09:57

Misschien kunnen we een deal met ze sluiten. Indien ze de problemen oplossen in de kansenwijken in Utrecht mogen ze in hun huis blijven wonen...

doenormaal! | 10-02-11 | 09:56

@mamma5506 | 10-02-11 | 09:43
Schelden is aangeleerd.
(net als vloeken)

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:56

Hé Arnie jonguh, geef us geld kut, voor een film... kut!

*script "Roma Turbo" voor zich ziet*

Niet te filmen.

Sytze_Vliegen | 10-02-11 | 09:56

@Reinaert | 10-02-11 | 09:49
Moeilijk, heel moeilijk: Verlies van nationaliteit

De Nederlandse nationaliteit gaat in het algemeen verloren door het vrijwillig aangaan van een andere. Iedere Nederlander met een dubbele nationaliteit kan het Nederlanderschap verliezen door langdurig verblijf buiten het Koninkrijk der Nederlanden of buiten de Europese Unie.
Volgens de "Wet op het Nederlanderschap en het ingezetenschap" (1892) verviel de Nederlandse nationaliteit als een Nederlander in vreemde krijgsdienst trad. Tussen 1892 en 1985 heeft de wetgever echter diverse malen moeten ingrijpen om het verlies van Nederlanderschap door vreemde krijgsdienst ongedaan te maken.

Petrus de Rewa | 10-02-11 | 09:56

heb op oudjaarsdag nog een onderonsje gehad met leden van deze o zo vredelievende familie...

kotsziek worden we van ze!!

dutchy90 | 10-02-11 | 09:55

@Markies de Schade | 10-02-11 | 09:51

Niet leuk. Helemaal niet leuk. En bezijden de waarheid ook nog eens overigens.

Try again.

Reinaert | 10-02-11 | 09:55

@zeg maar jansen | 10-02-11 | 09:52
Had ik niet aan gedacht. Onthouden voor volgenden keer.

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:55

@Doc Damage | 10-02-11 | 09:38
Mag je niet zeggen. Soms staat de vangrail in de weg.

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:53

Een figuur zoals Sarkozy zitten wij met smart op te wachten, in heel nederland is zo'n sterk figuur niet te vinden.
Doorgaan met pappen en nathouden, lafheid ten toon spreiden door PvdA. tsja nederland faalt enorm.

lanexxx | 10-02-11 | 09:52

@rara | 10-02-11 | 09:29
Deze muziek is niet oké!
*grinnik*

necrosis | 10-02-11 | 09:52

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:50 En dan draait het dus om. En dan is dát een goede reden.

zeg maar jansen | 10-02-11 | 09:52

@Reinaert | 10-02-11 | 09:49
Je moet echt je best doen in dit land om je nationaliteit kwijt te raken. Maar het kan natuurlijk wel. Ik begrijp trouwens niet waarom die regel van de vreemde krijgsdienst niet wordt toegepast op de jongeren die in het buitenland hun dienstplicht vervullen binnen een vreemde krijgsdienst.

Petrus de Rewa | 10-02-11 | 09:52

Ribero | 10-02-11 | 09:49
Laat ze maar de "Trauermarsch" spielen in fuckin Oswieçiem. Oprotten met ze.

Markies de Schade | 10-02-11 | 09:51

staak = steek

Haagse-Geertje | 10-02-11 | 09:51

@zeg maar jansen | 10-02-11 | 09:46
Dacht je echt dat ze daar op in gaan?
Ik behoor helaas niet tot een minderheid en dan ben je dus "de mindere"

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:50

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:48 Aleid durft z'n Jorissen niet in te zetten. Bovendien heeft ie zonder aangifte daar ook weinig aanleiding voor. Die labbekak van die school, die moeten ze aanspreken op z'n laffe gedrag.

zeg maar jansen | 10-02-11 | 09:50

@Petrus de Rewa | 10-02-11 | 09:46

Ach, met dat regeltje betreffende "vreemde krijgsdienst" zijn we in dit land in het verleden wel vaker erg creatief omgegaan. Voorbeelden te over zijn te vinden in de verzamelde werken van Lou de Jong.

Zo nauw nemen we het dus niet... VOC-mentaliteit hè?

Reinaert | 10-02-11 | 09:49

Jamaar ze spielen zo mooi viool. En acoordeon. Van artiesten moet je soms wat pikken.

Ribero | 10-02-11 | 09:49

Creaguurder | 10-02-11
Ja idd maar er zijn ook veel Nederlanders die op de PvdA stemmen, die golven in mensen als Aleid en Job, dat is toch ongelofelijk, deze mensen hebben dan ook nog het lef om Henk en Ingrid uit te maken voor tokkies, je ziet ze hier ook vaak de Joop.nl fundamentalisten die in elke PVV draadje het grootste woord hebben die zie je nooit eens als het weer eens overduidelijk is dat de PvdA de mensen eigenlijk gewoon in de staak laat vanwege hun stemvee.

Zelfs als je links bent kun je toch niet meer met goed verstand op de PvdA stemmen

Haagse-Geertje | 10-02-11 | 09:49

gewoon niks aan doen en wachten totdat het bommetje ploft en dan de volgende dag bij de smeulende as van een villa en Roma lijken melden dat we dit niet moeten willen met zijn allen.

poli | 10-02-11 | 09:49

@Petrus de Rewa | 10-02-11 | 09:46
Was dat niet een andere "profeet"?

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:49

Roma's are go-go zal het toch echt niet worden in Utreg.

Petrus de Rewa | 10-02-11 | 09:48

Biff Eagleburger | 10-02-11 | 09:43

Dat valt dus reuze mee.
Ja ze leven buiten de huidige samenleving, ja fraude, oplichting en sjacheren zijn aan de orde van de dag, maar de meeste zijn gewoon samenlevingen op zich en mengen en bemoeien zo min mogelijk met de reguliere inwoners.

CumGranoSalis | 10-02-11 | 09:48

@zeg maar jansen | 10-02-11 | 09:43
LOL, maar die roma's zouden hier natuurlijk al lang een ban hebben.
Heeft aleid geen Joris in dienst?

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:48

@rara | 10-02-11 | 09:43
Sorry rara dit is echt een straf.
Zal het echt nooit meer doen.

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:47

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:45 Dagje op het buro? Waarom wijs je dan niet op een of andere minderheid die direct weer de straat op mag? Gelijkheidsbeginsel van het eerste artikel grondwet in acht nemend.

zeg maar jansen | 10-02-11 | 09:46

@Che_cuevara | 10-02-11 | 09:39
Dat is waar, maar dan moet je in buitenlandse krijgsdienst zijn geweest. Of vrijwillig een andere nationaliteit hebben aangenomen.

Petrus de Rewa | 10-02-11 | 09:46

Biff Eagleburger | 10-02-11 | 09:34

Ja joh, is dat zo?
Ik kom uit de UK en woon nu ook weer in die contrijen.
De meeste traveller families in de UK zijn zeer op zichzelf en heb je totaal geen last van.
Zou dan ook graag willen zien waar jij je 'grootste tuig wat daar rondloopt' op hebt gebasseerd.

CumGranoSalis | 10-02-11 | 09:46

Stelen, Bedreigen, Intimideren, ... etc etcetera
'Nop. ben gestop te zeggen je bent een probleem' Fuck you, too! My man.
Ik begin al te zeggen je HEBT een probleem. en wij gaan je van je probleem verlossen. We have the skills.

Centauri | 10-02-11 | 09:45

@zeg maar jansen | 10-02-11 | 09:36
Heb ik zelf ooit meegemaakt.
Kreeg als antwoord.
Nee hoor ik ken die man al 20 jaar en die meent dat niet zo.
Heb me weken later wel moeten verdedigen tegen die "man".
Die bedreigd mij trouwens niet meer maar ik heb er wel een dagje voor op het bureau gezeten.

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:45

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:42
Roma's vegen hun eigen straatje.

Smaalpapil | 10-02-11 | 09:43

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:42 Nee, ik ga er verder niet op in. Het is nog off-topic ook allemaal wat die roma doet.

Zei ik roma? Ik bedoel rara.

zeg maar jansen | 10-02-11 | 09:43

@CumGranoSalis | 10-02-11 | 09:25

Ik wilde alleen even duidelijk maken dat Nederland - waar ik niet woon nee - zich gelukkig mag prijzen, dat de kampers niet de instelling van de pikeys hebben. Waar de NL-kampers nogal op zichzelf zijn en zich eigenlijk alleen bezig houden met drugsteelt- en handel. Veroorzaken de pikeys in GB ontzettend veel overlast in elk dorp of stad waar ze neerstrijken en zijn door hun administratieve non-status bijna niet aan te pakken.

Biff Eagleburger | 10-02-11 | 09:43

-weggejorist-

mamma5506 | 10-02-11 | 09:43

-weggejorist-

rara | 10-02-11 | 09:43

Kunnen ze niet gewoon een arrestatieteam naar dat huis sturen? Wat traangas naar binnen gooien en dit enorme TUIG uit hun hol roken! Huis afpakken en grens over zetten. Deze mensen hebben geen rechten. Want waarom zou je de "rechten" van tuig verheffen boven die van de onschuldige en weerloze burger?? Ik ben het zóóóó zat dat de burger altijd op een afschuwelijke manier het slachtoffer is van een overheid die werkelijk enorm FAALT door geen maatregelen te nemen tegen tuig! Aanpakken die terroristen NU!!! Ik zei het de vorige keer al: Zigeuners wonen in woonwagens. Geef ze een mooi karretje op vier wielen en escorteer ze onder begeleiding van het leger naar de grens.

doenormaal! | 10-02-11 | 09:43

@F. von Zeikhoven | 10-02-11 | 09:41

Waar het hart vol van is.....

Reinaert | 10-02-11 | 09:43

@rara | 10-02-11 | 09:41
Yes, Fittie

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:42

@Reinaert | 10-02-11 | 09:35
Ik zou zeggen, ga er eens voor staan.
En straatvegers zijn toch al lang werkloos. Ik zie eer hier namelijk nooit een.
Af en toe een bezemwagen en dat was het dan wel

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:42

@feddepetje | 10-02-11 | 09:38
Nou, wat er niet aan klopt is dit? bit.ly/hALRo3 of qua iets meer tiet bit.ly/fiwDXw

F. von Zeikhoven | 10-02-11 | 09:41

Ahhh, ... Johnny, Johnny die mooie jonge met dat mooie rode meisjeshaar. Ik hou van je John. vriend. waar kunnen we de kernkoppen halen. Ik kom eraan!!!
'Operation CleanSweepRomanians.

Centauri | 10-02-11 | 09:41

ja maar, ja maar, ja maar.
Zolang zelfs het NL-elftal met trots het een vlaggetje van de tegenstander op "ons" shirt draagt komen we er nooit. Geen enkel ander land zou dat ooit doen.
Het illustreert precies hoe het gaat hier in 0031:
We moeten lief en politiek correct zijn. Nog liever naar de bossen van Canada, dan dat je gaat knokken. "Kijk lief Oostenrijk: Wij dragen jullie vlag op ons shirt! Zijn wij niet geweldig ?" L A F

Kamervraag | 10-02-11 | 09:41

@zeg maar jansen | 10-02-11 | 09:40
Daag me niet uit, jochie!

rara | 10-02-11 | 09:41

@feddepetje | 10-02-11 | 09:38

Blauwe oogjes? En dan niet in de zin van dichtgeslagen oogjes?

Kweenie hoor, ik ben een beetje kleurendoof, dus ik gok maar wat....

Reinaert | 10-02-11 | 09:41

rara | 10-02-11 | 09:39 Dreigen? Ga je dreigen?

zeg maar jansen | 10-02-11 | 09:40

@veuve-clicquot | 10-02-11 | 09:31
Zo vroeg al?

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:40

@veuve-clicquot | 10-02-11 | 09:30

Ik woon nabij dergelijke enclaves elders in het land. Daar waar de VVD gigantische meerderheden weet te behalen en de ramen van alle villae beplakt zijn Amnesty International- en Dierenbevrijdingsfront-postertjes.

Bakfietsen zie je hier wat minder maar dat heeft met de terreingesteldheid te maken. Die rechtvaardigt het bezit - en het gebruik - van een stevige SUV.

Reinaert | 10-02-11 | 09:40

@veuve-clicquot | 10-02-11 | 09:30
Dat beloofde Jezus ook

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:39

@Che_cuevara | 10-02-11 | 09:35
Valt mee. Jullie hebben geluk dat ik geen linkje naar Justin Bieber durfde te plaatsen. Dat was pas echte terror geweest.

rara | 10-02-11 | 09:39

@Petrus de Rewa | 10-02-11 | 09:27
De Nederlandse nationaliteit kan ook afgenomen worden dacht ik

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:39

Ach de politie in Nederland heeft geen ruggengraat! Als het op een achtervolging uitloopt ontsnappen de verdachten altijd, want oom agent is te beroerd om zijn Transporter te verlaten en ze gaan liever laf laseren dan echt te doen waarvoor ze worden betaald... Maja, dat is NL anno 2011...

Doc Damage | 10-02-11 | 09:38

@CumGranoSalis | 10-02-11 | 09:32
DIt zijn geen travellers, mijn waarde. Dit zijn gewoon een stel uitvreters. Onder echte travellers hoef je dit soort achterlijk gedrag niet te proberen. En komt er een kind met een krasje op z'n bekkie thuis, dan kannie er nog een hijs van een familielid achteraan krijgen omdattie zich in de nesten had gewerkt kennelijk...

F. von Zeikhoven | 10-02-11 | 09:38

@Biff Eagleburger | 10-02-11 | 09:34
Dat zijn inderdaad echte "lieverdjes".
Kunnen we die niet op Aleid afsturen?

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:37

Nee, ik ben niet werkeloos maar met studieverlof.

doenormaal! | 10-02-11 | 09:36

pislink | 10-02-11 | 09:30 De politie kan niet pro-actief handelen, dat zit niet in hun systeem. Je kunt best aangifte doen van een bedreiging en te horen krijgen:

"Maar er is nog niks echt gebeurd dus?".

Waarna de dienstdoende koffiedrinker verder gaat met z'n bezigheden. Koffiedrinken dus.

zeg maar jansen | 10-02-11 | 09:36

@veuve-clicquot | 10-02-11 | 09:32

Charmant. Zo maak je wel alle straatvegers in één klap werkeloos maar ach, de vooruitgang heeft een prijs zullen we maar denken. Maar...... werkt het ook?

Reinaert | 10-02-11 | 09:35

Schandelijk. Ronduit schandelijk!!! Dit bewijst maar weer eens zoveel te meer hoezeer de zachte aanpak FAALT! %^$#@ Ik wordt hier werkelijk misselijk van. Gelukkigheb ik nog niet ontbeten maar anders zou ik nu de kots van de vloer kunnen vegen.

doenormaal! | 10-02-11 | 09:35

@rara | 10-02-11 | 09:33
Da's pas "terror"

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:35

Waarom bedreigt dit tuig altijd de verkeerden?? Gewoon een Kalashnikov leegpompen op dat huis. Doen ze op de Balkan ook met dit asociaal tuig, is namelijk de enige taal die ze begrijpen, grote bek meteen aanpakken. Dat is ook de reden dat veel Roma deze kant op komen omdat hun levensstijl op de Balkan niet getollereerd wordt. Wil je ervan af dan gewoon aanpakken. De overheid in NL is er alleen om je geld af te pakken en er niets voor teru te doen.

sjipsknip | 10-02-11 | 09:35

Persoonlijk zou Großvati von Zeikhoven in z'n hoogtijdagen een passendere vakantiebungalow voor die Nicolich-clan beschikbaar gesteld hebben...

F. von Zeikhoven | 10-02-11 | 09:35

@Che_cuevara | 10-02-11 | 09:15

Pikeys zijn de zigeuners op de Britse eilanden, die in tegenstelling tot onze kampers nog wel rondreizen. Dit is ongeveer het grootste tuig dat daar rondloopt.
www.urbandictionary.com/define.php?ter...

Biff Eagleburger | 10-02-11 | 09:34

CumGranoSalis | 10-02-11 | 09:32
Opportunisten. Travellers en politici, die begrijpen elkaar.

Smaalpapil | 10-02-11 | 09:34

@gerrit5042 | 10-02-11 | 09:23
Daar hebben ze ook terror-Job voor aangenomen

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:34

Sociaal betekend ook mensen beschermen voor tuig. Harder aanpakken

Jeroen2244 | 10-02-11 | 09:34

@veuve-clicquot | 10-02-11
Perfect!

weesgegroet | 10-02-11 | 09:33

-weggejorist-

rara | 10-02-11 | 09:33

@Che_cuevara | 10-02-11 | 09:26

Ik ben al druk aan het bellen, heb nog wat ouwe adresjes gevonden.

Kom er net achter dat ik 0037 moet vervangen door 0049. Moderne tijden hè?

*** Maar hoopt dat de ouwe contactjes nog niet "out of business" zijn... ***

Reinaert | 10-02-11 | 09:33

In laten slapen deze lui. Dat lijkt me de goedkoopste oplossing.

Anti-Kamelen-Neuker | 10-02-11 | 09:32

Ik ga altijd helemaal stuk als mensen de woorden grenzen of grens over trappen gebruiken in combo met travellers.
Als er iets is wat deze mensen geen flikker zegt of doet, zijn het grenzen wel.
Helemaal symbolische grenzen zoals die binnen Europa.
Het zijn dan ook (let op clue zit in de naam) Travellers.
Ik las dat een groot deel van die zakkenrollers die Sarkozy vorig jaar de grens over had getrapt zijn ook al weer terug in Frankrijk. Met de oprotpremie die ze meekregen uiteraard.

CumGranoSalis | 10-02-11 | 09:32

Roma-pup? Nicolich-larf zul je bedoelen Quid!

F. von Zeikhoven | 10-02-11 | 09:32

@Haagse-Geertje | 10-02-11 | 09:27

70 procent in ons land is allochtoon, uitkeringstrekker of misdadiger, en dat is meteen de reden dat de PVDA nog steeds stemmen heeft.

Creaguurder | 10-02-11 | 09:32

De grenzen herstellen, tuig eruit flikkeren en niet meer binnen laten! (zucht)
We weten het allemaal, we ergeren ons allemaal, we willen het veranderen allemaal,
maar omdat links Nederland z'n imago niet durft los te laten vanwege gezichtsverlies moet rechts het opknappen.
Dus luister links !... gooi GVD Gotver dat kut imago overboord en help ook eens een keer mee als je de tent hier leefbaar wil houden !
Dan kan iedereen in dit land z'n sociale gezicht weer eens laten zien, zoals sociaal van voor de grote joop periode bedoeld was.
Uit zetten en even schijt hebben aan Europa nu, beginnen bij dit tuig!

deraderendraaien | 10-02-11 | 09:32

tsjah euhm ik maar nier teveel. Ik heb een winkeltje gehad (wel mijn winkel vriend!) dus ik ken dit soort mensen wel. Die komen met een man of 7 binnen en dan kun je 't wel raden. Ik ben er ook maar mee opgehouden want een jaar of 12 geleden deden ze er ook al niks aan.

sufkut | 10-02-11 | 09:31

@Reinaert | 10-02-11 | 09:28
Ja, ja, zei ik ook tegen mijn schoonmoeder toen die nog niet mijn schoonmoeder was

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:31

@tewarm | 10-02-11 | 09:28
ik zeg * plop *

veuve-clicquot | 10-02-11 | 09:31

rara | 10-02-11 | 09:29 Terror? Tering zul je bedoelen, wat een teringherrie.

zeg maar jansen | 10-02-11 | 09:30

@Reinaert | 10-02-11 | 09:27
Jij schijnt te weten ... woon je er dan of zo?

veuve-clicquot | 10-02-11 | 09:30

@Reinaert | 10-02-11 | 09:13
'Roma zijn "hier" al wat langer dan Finnen, dus het zou eerder andersom moeten zijn.'

Met finnen v1.0 beta bedoel ik juist dat zij de godfathers van de allochtonenproblematiek zijn. En ja ook bij deze paupers kan een nestje al snel 5+ welpen werpen. Toch lijkt deze nomaden roedel zich niet zo neoplastisch voort te planten maar dat zal wel iets te maken hebben met de wet van inteelt.

wakkere_nederlander | 10-02-11 | 09:30

@CumGranoSalis | 10-02-11 | 09:25
Ik vroeg alleen wat het was. Ik dacht het een soort Roma's waren bij hem in de buurt.had er nog nooit van gehoord.
Tot nader order neem ik jouw uitleg voor waar aan.

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:30

@Haagse-Geertje | 10-02-11 | 09:27
Aleid blijft denken dat het ooit wel eens goed zal komen ... ooit!

veuve-clicquot | 10-02-11 | 09:30

-weggejorist-

rara | 10-02-11 | 09:29

Creaguurder | 10-02-11 | 09:18
'intimidatie, het brengt geld in het laatje van de PVDA-molen.'
.
Onderbouw dat eens met wat feiten.
Ik ben zeer benieuwd.

Reinaert | 10-02-11 | 09:28 Nee? Jij blijft nog wel even in Wolfheze.

zeg maar jansen | 10-02-11 | 09:29

@zeg maar jansen | 10-02-11 | 09:24 en
@Che_cuevara | 10-02-11 | 09:25

Ik ben me van geen kwaad bewust. Zeker niet v.w.b. dat "moetertje". Godzijdank.

Reinaert | 10-02-11 | 09:28

Ruimen met de bezem is beste oplossing.

weesgegroet | 10-02-11 | 09:28

Haagse-Geertje | 10-02-11 | 09:27 Bonnie stemt geen PvdA. Nog minder dus. Hoewel een PvdA-er zal zeggen dat het daar juist aan ligt.

zeg maar jansen | 10-02-11 | 09:28


Gewoon net als in Frankrijk doen.......
Vive la France

tewarm | 10-02-11 | 09:28

@zeg maar jansen | 10-02-11 | 09:26
Wist Reinaert eerst ook niet.
Alles moest in het donker

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:27

@veuve-clicquot | 10-02-11 | 09:23

Ze stemmen VVD maar zijn ondertussen gewoon PvdA-lid hoor. Opportunisme heet dat.

Of dacht jij dat Aleid Wolfsen niet gewoon VVD stemde dan? Echt wel hoor. Puur uit eigenbelang. Links lullen, rechts vullen, leugentje om bestwil: 't moet kunnen!

Reinaert | 10-02-11 | 09:27

@kapotte_stofzuiger | 10-02-11 | 09:26
Het is niet meer mogelijk ze uit te zetten, ze hebben al de Nederlandse nationaliteit gekregen. Voordien waren te statenloos, geloof ik.

Petrus de Rewa | 10-02-11 | 09:27

Hoe kunnen mensen toch op deze bout partij blijven stemmen, ongelofelijk wat voor laag IQ moet je hebben om nog vertrouwen in de PvdA te hebben, die van Bonnie St Claire??

Haagse-Geertje | 10-02-11 | 09:27

Nou dat worden weer kamervragen voor de PVV.

Wim-Lex | 10-02-11 | 09:27

@Reinaert | 10-02-11 | 09:22
Dus, Doen.
Bel jij een aannemer?

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:26

Het is anders gewoon wel onze eigen schuld. Te lang hun gang laten gaan, slappe overheid etc.

Petrus de Rewa | 10-02-11 | 09:26

@Smaalpapil | 10-02-11 | 09:21
Kan, maar zover ik weet heeft hij nog nooit een bekeuring daarvoor gehad.

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:26

@Smaalpapil | 10-02-11 | 09:22

Typo my bad. Goed dat er toch nog oplettende burgers zijn. Ik ga mezelf maar eens een nieuwe kop koffie inschenken.

Masuka | 10-02-11 | 09:26

Ik zeg gewoon aangifte blijven doen , tot ze er helemaal gek van worden , en het land uit gerot worden dat tuig.
Dit kost het land kapitalen, waarom laten we dit toe ?
Kom op nederland !

peetd2 | 10-02-11 | 09:26

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:25 Maar ik wist niet dat die ook nog een bochel had joh.

zeg maar jansen | 10-02-11 | 09:26

Zo, ruim 50 reaguursels later en Sarkozy (van die rare Fransen) mag overduidelijk burgemeester van Utrecht worden.
www.elsevier.nl/web/Nieuws/Europese-Un...
"In Nederland bemoeide burgemeester Aleid Wolfsen (PvdA, Utrecht) zich met de kwestie. Hij zei in het tv-programma Pauw en Witteman, waar hij werd opgevoerd als ervaringsdeskundige omdat hij in zijn stad ook te maken heeft met Roma, dat Sarkozy’s beleid ‘buitengewoon gevaarlijk’ is."

kapotte_stofzuiger | 10-02-11 | 09:26

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:19

Doet niet veel af aan het klok/klepel verhaal is het wel?
Pikeys is gewoon een scheld/ander woord voor alle soorten en maten Kampers, Travellers en Zigeuners.

CumGranoSalis | 10-02-11 | 09:25

@Randy McRanderson | 10-02-11 | 09:21

Heropvoedingskampen? Tja, daar moet je in dit geval natuurlijk wel mee oppassen, historisch gezien dan. Voor je 't weet heb je vrind Godwin op de koffie.

En daar is het toch echt nog te vroeg voor op deze wonderschone ochtend.

Reinaert | 10-02-11 | 09:25

@zeg maar jansen | 10-02-11 | 09:24
Schijnt een "moetertje te zijn ja

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:25

@Markies de Schade | 10-02-11 | 09:21
Dat eerste is natuurlijk een "mission imposible".
En ja, als de prijs een nieuwe trein is dan moet dat maar

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:24

De PvdA en iets beloven, nou dan WEET je dat het NIET goed komt toch?

Heau_heau_heau | 10-02-11 | 09:24

Reinaert | 10-02-11 | 09:20 Hölzenbein? Moet je daarmee trouwen?

zeg maar jansen | 10-02-11 | 09:24

Allemaal tuig die Roma's

Strong | 10-02-11 | 09:23

Het valt wel op waar de PVDA de overhand heeft in een gemeente of regering
Dat de aso,s het voor het zeggen krijgen en terreur uitvoeren in die gemeentes.
Dus de PVDA vind terror goed.

gerrit5042 | 10-02-11 | 09:23

@Reinaert | 10-02-11 | 09:20
Krijg je wel een "hechte" familie er zomaar gratis bij.
En hoef je nooit meer bang te zijn voor Aleid.
*dat was je waarschijnlijk toch al niet*

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:23

Masuka | 10-02-11 | 09:21

EverY. Als reactie dan.

Smaalpapil | 10-02-11 | 09:22

@Che_cuevara | 10-02-11 | 09:18

Ik ben sowieso voorstander van een gigantische muur rond Wassenaar. De Horsten incluis, dat moge duidelijk zijn. Met over zonder de oorspronkelijke bevolking achter die muur, dat maakt in dit geval niet uit, het is en blijft een win-win situatie.

Reinaert | 10-02-11 | 09:22

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:18

Schijt de Paus in het bos?

Smaalpapil | 10-02-11 | 09:21

@Biff Eagleburger | 10-02-11 | 09:14
For ever action, there is a reaction. And a Pikey reaction... is quite a fucking thing.

I fuckin' hate Pikeys ..... briljante film van meneer Ritchie

Masuka | 10-02-11 | 09:21

Heropvoedingskampen zou geen slecht idee zijn als je ziet hoe die achterlijke apen zich in dit land gedragen. Die mensen zijn hier als een vis op het droge, ga lekker terug naar Roemenie. Daar ligt de lat zo laag en zijn de mensen even achterlijk misschien dat ze daar niet buiten de boot vallen.

Randy McRanderson | 10-02-11 | 09:21

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:08
Collateral Damage, want altijd nog minder prijzig als al die knuffelambtenaren betalen die dit zooitje tuig moeten "begeleiden" om er eerbare burgers van te maken.

Alle zigeuners zijn klootzakken. Altijd al geweest, en zullen ze alijd blijven. Goor, ongewassen, niet-geëvolueerde apentuig. Op wielen, zonder wielen, maakt geen moer uit. Teringlijers die uit het land gekickt moeten worden, zonder genade. En daarna uit de EU.

Markies de Schade | 10-02-11 | 09:21

@Creaguurder | 10-02-11 | 09:18
Hoe zou het dan komen dat de PvdA zo wegzakt?

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:20

Reinaert | 10-02-11 | 09:17

Het eerste wat ze doen is de koperen regenafvoer van de villa slopen en naar de oud ijzer b(r)oer brengen.

Smaalpapil | 10-02-11 | 09:20

@Che_cuevara | 10-02-11 | 09:17

Men zegt het, ik moet je zeggen ik ben al een tijdje niet bij mijn Roma-vrienden over de caravanvloer geweest, laat staan dat ik daar de pot bezocht heb.

Uit pure angst daar af gerukt te worden en vervolgens te moeten trouwen met de dochter des huizes (die met dat ene been en die manke poot). Van die dingen....

Reinaert | 10-02-11 | 09:20

@CumGranoSalis | 10-02-11 | 09:18
Voor zover ik weet zit Biff niet in NL.
Maar ik kan me vergissen

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:19

Jongens doe nou eens een beetje matig!! Villa kakelbont was niet de oplossing dus geven we ze toch een heel eiland. In de waddenzee liggen er nog wel een paar die zeer zeker geschikt zijn. Staan 2x per dag onder water!!

Real Opperprutser | 10-02-11 | 09:19

Dat hebben de mensen in Utrecht geheel aan zichzelf te danken,
alles wordt maar getolereerd daar. En de PVDA blijft er maar zitten.
_
Neem toch eens een voorbeeld aan die Roma's , die pikken niks en kunnen en mogen gewoon alles doen wat ze willen en krijgen alles, terwijl hun slachtoffers nergens terecht kunnen en aangifte doen is helemaal uit den boze, want Roma's pikken dat ook niet, en de slachtoffers worden gewoon verder bedreigd. Onder toezicht van Aleid. En de Roma's die worden nog eens extra verwend en beloond voor hun wangedrag, want zij pikken niks....

_
En Aleid heeft er alle belang bij , dat mensen onder de knoet worden gehouden door een stel boeven, want onveiligheid ,intimidatie, het brengt geld in het laatje van de PVDA-molen.

Creaguurder | 10-02-11 | 09:18

@Smaalpapil | 10-02-11 | 09:16
Dus doen ze aan incest?

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:18

Biff Eagleburger | 10-02-11 | 09:14

Klok/Klepel?
Pikey is gewoon een ander woord voor kamper of traveller.
En die hebben jullie zat in NL.

CumGranoSalis | 10-02-11 | 09:18

rechtvoorzijnraap | 10-02-11 | 09:16

Omdat je gebogen zit over je toetsenbord?

Smaalpapil | 10-02-11 | 09:18

@Reinaert | 10-02-11 | 09:17
Als je dan rond Wassenaar een hoge muur zet is het probleem wel opgelost

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:18

@Reinaert | 10-02-11 | 09:15
Maar ze maken toch "pot"

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:17

@veuve-clicquot | 10-02-11 | 09:15

Hoezo? Je kunt best heel Wassenaar evacueren en de vrijkomende PvdA'ers in containers plaatsen hoor. Die Roma weten wel raad met die villa's aldaar, don't worry!

Reinaert | 10-02-11 | 09:17

Roma's dekken elkaar wanneer er problemen zijn met het bevoegd gezag.

Smaalpapil | 10-02-11 | 09:16

Waarom kijk ik hier niet van op?

rechtvoorzijnraap | 10-02-11 | 09:16

@vetkleppert | 10-02-11 | 09:14
dan wel een PVV-container-tuig-dorp en geen PvdA villa-tuig-dorp

veuve-clicquot | 10-02-11 | 09:15

@Biff Eagleburger | 10-02-11 | 09:14
Wat zijn pikeys?

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:15

@Che_cuevara | 10-02-11 | 09:13

Voor Roma geldt dat de hele wereld hun pot is. Zó los je het probleem dus niet op.

Nog even afgezien van het feit dat Roma niet eens altijd een pot nodig hebben.

Reinaert | 10-02-11 | 09:15

@polt | 10-02-11 | 09:13
U bent GEEN PvdA-er?

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:14

Stuur ze naar een tuigdorp.

vetkleppert | 10-02-11 | 09:14

Wees blij dat we hier geen pikeys hebben. Daar zijn de Roma koorknaapjes bij.

Biff Eagleburger | 10-02-11 | 09:14

Criminelen moet je aanpakken en bestraffen. Niet een villa cadeau doen.

polt | 10-02-11 | 09:13

De PvdA beloont asociaal gedrag en intimidatie, veel triester kan het niet worden.

rara | 10-02-11 | 09:13

@Randy McRanderson | 10-02-11 | 09:11
En daar ligt het probleem volgens mij.
We hadden ze gewoon op die pot moeten laten zitten in plaats van ze er af te rukken.

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:13

@wakkere_nederlander | 10-02-11 | 09:06

Roma zijn "hier" al wat langer dan Finnen, dus het zou eerder andersom moeten zijn.

Overigens zijn Roma - net als hun Sinti-vakbroeders - wel degelijk in staat te muteren met een tempo waarbij Nijntje het schaamrood op de kaakjes zou staan.

Maar goed, daar los je geen problemen mee op natuurlijk.

Reinaert | 10-02-11 | 09:13

@Che_cuevara | 10-02-11 | 09:10
Bedankt voor de tip ... gelijk een Roma-cupje in de Nespresso-machine doet.

veuve-clicquot | 10-02-11 | 09:13

@veuve-clicquot | 10-02-11 | 09:11
Zie Che 09:10

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:12

@der Wunderhund | 10-02-11 | 09:10
Je zou het met "Witte Reus" kunnen proberen

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:11

Dit land zou zo'n betere plek zijn als we niet allemaal van die volkomen van de pot gerukte etnische minderheden als een blok aan ons been hadden hangen. Beter stoppen we ze in een dierentuin daar is hun gedrag meer op zijn plaats.

Randy McRanderson | 10-02-11 | 09:11

"Ondanks beloftes van wethouder Bosch (PvdA) dat de familie bij het eerstvolgende incident uit huis geplaatst wordt."
En dan krijgen ze zeker een kasteel toegewezen.

veuve-clicquot | 10-02-11 | 09:11

@veuve-clicquot | 10-02-11 | 09:09
Aleid heeft alles verboden, behalve Roma's

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:10

Wolfsen, Cohen, Vogelaar....
Slappe was behoeft geen verdere uitleg.

der Wunderhund | 10-02-11 | 09:10

Tsja. Als je totaal asociaal bezig wilt wezen, moet je dat in dreigend groepsverband doen.

vetkleppert | 10-02-11 | 09:10

@ wakkere_nederlander | 10-02-11 | 09:06

Haha wacht maar. Nu ze massaal hun huizen op wielen kunnen ruilen tegen villa's hebben ze plek zat om weer wat kinderen erbij te zetten op deze de wereld.

Masuka | 10-02-11 | 09:09

Heeft Aleid Wolfsen niet verboten hierover te schrijven ?

veuve-clicquot | 10-02-11 | 09:09

Beloftes van een PvdA-er.
Ja daar kun je op bouwen

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:09

@Markies de Schade | 10-02-11 | 09:06
Dan kan je die trein ook wel afschrijven

Che_cuevara | 10-02-11 | 09:08

Een idee zou zijn om ze allemaal naar Kamp Vinkenslag te verhuizen. Goed voor de onderlinge kwaliteitsverhouding in autohandel en het schrikt buitenlandse drugstoeristen af als ze dat zooitje ongeregeld zien wanneer ze de grens oversteken.
Wel een groot hek met gracht erom heen op kosten van Gemeente Utrecht.

blinde kip | 10-02-11 | 09:08

Die gasten lachen zich toch de hele dag rot om die overheid hier.

Tinus Trekveer | 10-02-11 | 09:07

Alle wegen leiden nar Roma.

Smaalpapil | 10-02-11 | 09:07

Aleid Wolfsen, nuff said. God wat is die man een drama voor het (goede deel van het) Utrechtse volk

Masuka | 10-02-11 | 09:06

-weggejorist-

Markies de Schade | 10-02-11 | 09:06

-weggejorist-

wakkere_nederlander | 10-02-11 | 09:06

Je vraagt je soms af waar de belangen liggen. Het kan niet zo zijn dat in dit geval gezond verstand heeft gezegevierd. Dus liggen de belangen ergens anders. Maar ja, waar he?

Woerd | 10-02-11 | 09:04

Waar is kapitein Kirk met zijn cowboymentaliteit als je hem nodig hebt?
Oh ja, in een andere tijd.

blinde kip | 10-02-11 | 09:04

lol @antibezemschild Quid for president (van tuigdorp)

superjan | 10-02-11 | 09:03

Lastig hoor, agressieve Roma's aanpakken. Dan liever de brave huisvader een verkeersboete geven.

kapotte_stofzuiger | 10-02-11 | 09:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken