Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Politie moet toch ook broodjes kunnen eten?

pliesiebroodeet.jpgEn daarvoor moet de politie toch ook even de auto kunnen parkeren? En als er dan geen parkeerplek is moet de politie toch alsnog ergens de auto kunnen parkeren? Wij snappen niet waar u zo moeilijk over doet. PLAATS DELICT. Opklik = groot.

Reaguursels

Inloggen

@baba4oog
Kijk ik vind wel dat je moet proberen om zo netjes mogelijk te parkeren en geen overlast te veroorzaken voor andere mensen, wat dat betreft heb je wel degelijk een voorbeeldfunctie. De politie eens te meer omdat ze ook bonnen schrijven inderdaad.

KingJ73 | 29-11-10 | 16:51

@baba4oog;
Hiermee geef je dus direct aan dat het feitelijk helemaal geen probleem is dat hier fout geparkeerd wordt. Alleen het feit dat jij/wij het niet mogen en door de politie hier op aangesproken worden, dat vinden we niet leuk. Daarom klagen we ook over de politie en komen we met zulke zeikitems. Over kinderachtig gedrag gesproken...

datzegik69 | 29-11-10 | 16:41

@ KingJ73 | 29-11-10 | 14:42
Zoals gezegd, als de overige weggebruikers er hoegenaamd geen last van hebben, dan parkeer je 'm wat mij betreft maar waar je wil.

Aan de andere kant kan je je vast wel voorstellen, dat er mensen zijn die in sommige gevallen vraagtekens bij de noodzaak tot foutpakkeren zetten. Heeft niet zoveel met jalouzie te maken, meer met (een gevoel van) onrechtvaardigheid. Als je als burgerT voor even foutparkeren zonder pardon een prent krijgt terwijl de pliesie zelf het dienstvoertuig neerzet waar-ie wil ook als dat niet echt nodig is, dan wringt dat. Ik vermoed ook, dat de irritatie zich meer richt op pliesies - die schrijven bekeuringen, jullie niet - dan op brandweer of ambulancediensten. Daar zou oom agent zo af en toe een beetje rekening mee kunnen houden. Kost niets.

baba4oog | 29-11-10 | 16:20

Blaster; zoek hulp!

datzegik69 | 29-11-10 | 16:14

broodje_worst | 29-11-10 | 14:34
Wel eens in de States geweest? Wel eens aangehouden door een agnet? Wel eens het verschil in personality gezien tussen 'daar' en 'hier'? Daar geeft een echte vent je een hand en stelt zich voor. Hier stelt een puisterige puber met stoppeltjes op zijn kin, in gezelschap van een huppelkudtje met een hallelujahoedje op jouw de vraag " Wat gaan wij doen?" Waarop ik altijd antwoord: 'Voor JOU ben ik U en wat IK ga doen, gaat JOU geen snars aan". Kijk, dat is nu het verschil tussen de States en hier.

blaster | 29-11-10 | 16:03

KingJ73 | 29-11-10 | 14:42
Heerlijk he, die sprookjes om in te blijven geloven.... Alleen hebben zo veel mensen helaas andere ervaringen, maar die zullen het allemaal wel 'verkeerd' zien, niet?
Handig hoor, bij de kroketboer een paar ontheffinkjes op de voorruit. Het zwaailicht is ook zo handig om voor een kruising te voorkomen dat je moet wachten op die 'burreggers'.. Ook de vluchtstrook op de A16 is ook zo handig om je zwaailicht te misbruiken om in de file aansluiten te voorkomen. Vooral als je op weg bent naar de garage Stoomdepot, in je eentje in burger in de plisieauto.. Vergroot echt het draagvlak voor de plisie, weet je. Je beste kameraad, totdat er een paar hun jaarlijkse target moeten halen in november. Of anders krijgen ze een mindere beoordeling... Kijk dan maar uit dat je niet parkeert waar zijzelf dit wel regelmatig doen, want een minuutje te lang stilstaan en je mag de jaarlijkse financiele bijdrage aan de goede beoordeling van de agent per post tegemoet zien. Welkom onder de steen vandaan...

blaster | 29-11-10 | 15:59

Moet toch kunnen? Hier in 010 zetten ze gewoon voor het rode stoplicht even het zwaailicht en sirene aan en als ze veilig met voorrang door het rode licht gecrosst zijn, zetten ze keurig netjes de toeters en bellen weer uit. Je gaat als plisie toch niet wachten achter een stel 'gewone burgers', achter aansluiten in de rij? Stel je voor. Em wat te denken van het commentaar van de collega's als de kroketten koud aankomen. Nee, onze plisie is onze beste kameraad. Vooral als we een bon krijgen voor fout parkeren, waar door ambtelijke stupiditeit te weinig parkeerruimte in een wijk gemaakt is. Nee, Oom Agent is toch ons voorbeeld? Alleen mogen WIJ geen zwaailicht even aanzetten om die rij grijze kudtPriussen achter ons te laten. (best wel jaloers)

blaster | 29-11-10 | 15:51

@KingJ73: Inderdaad. Wat een stelletje onwetende Frustoreaguurders hier.
En dat geldt ook voor degene die de foto instuurde naar Geenstijl en nu met een stijve piemel de reacties zit te lezen.

de kudtkrantenjongen | 29-11-10 | 14:58

Je bent tijdens je (eet)pauze altijd inzetbaar en dat gebeurd ook regelmatig. Soms lukt het niet om netjes te parkeren omdat anders de ambulance (lees politie/brandweervoertuig) te ver weg staat (zeker in Amsterdam). En inderdaad wij komen nooit te laat omdat we nog een eind naar de ambulance moesten lopen, hij staat immer altijd dichtbij (fout)geparkeerd:).

Ik heb letterlijk wel eens een oproep gehad voor een reanimatie terwijl we in de rij stonden voor de 'wok to go', en ja de ambulance stond fout geparkeerd (asociaal he?).
Daarnaast is het gewoon een klein voordeeltje dat bij het werk hoort (alle officiële ontheffingen zitten op de vooruit). Beetje jammer dat mensen daar problemen mee hebben maar ja dat zal wel frustratie zijn.

KingJ73 | 29-11-10 | 14:42

ja.... maar jonges niet moeilijk doen !!!! Want ik ken die mensen die die broodjes maken... en het voltalige personeel heeft er in gespugt..!!! EET Smakelijk

beest033nl | 29-11-10 | 14:40

dezeookalbezet | 29-11-10 | 12:40
NL een politiestaat, pfff, laat me niet lachen,
ga maar naar de states per vliegtuig, dan weet je wat een politiestaat inhoud
met de groeten van de TSA... dus dat word strippen maat

broodje_worst | 29-11-10 | 14:34

Brandweer en GGD doen dat met dezelfde achterliggende gedachte ook maar daar lees ik nooit iets over. Als de reaguurdertjes die achterliggende gedachte ook willen delen met die diensten stel ik een sollicitatiebrief voor. Anders gewoon een vakje zoeken (net als de diender in zijn vrije tijd doet) en doorlopen zonder te klieren alstublieft.

Herr Kaloin | 29-11-10 | 13:51

Dit deed ik vorige maand ook even toen ik snel wat moest ophalen.

Kreeg een mooie bekeuring van oom agent.

maar de politie mag natuurlijk alles..

Flupmeister | 29-11-10 | 13:24

"verschil" moer er wezen.......(^_^)

GHB | 29-11-10 | 13:11

@ KingJ73 | 29-11-10 | 11:21
Mag er door de diensten ook 'redelijkerwijs fout geparkeerd' worden als het alleen om het halen van een broodje gaat ? Kan ik me niet voorstellen, denk dat dat alleen mag als er iets werkelijk spoedeisend te doen is. Dus die vlieger gaat niet op.

Overigens : zolang niemand er noemenswaardig last van heeft, heb ik er geen probleem mee als er eens 'creatief' geparkeerd wordt als er een broodje gehaald moet worden. Maar geen drogredenaties aanvoeren s.v.p., dat staat zo sneu. Ik neem aan, dat een eventuele late aankomst bij een spoedsituatie in de praktijk niet komt doordat jullie eerst een roteind naar je voertuig moesten lopen omdat er niet vlak bij de broodjeszaak geparkeerd kon worden.

baba4oog | 29-11-10 | 13:10

Net als de agenten van bureau Leidseplein (Amsterdam).... Parkeren altijd lekker op de stoep vlak voor de Melkweg.....

eppa | 29-11-10 | 12:47

Ja zo werkt dat in Nederland he. De burger trekt altijd aan het kortste eind want de leden van de politiestaat staan boven de wet.

dezeookalbezet | 29-11-10 | 12:40

Zeg Reaguurders... die rechtse.... is dat niet Sander V ?

Karen Baslonge | 29-11-10 | 12:28

@DasUnterMensch | 28-11-10 | 21:13
De Nederlandse taal is logisch. Als u het niet begrijpt zegt dat meer iets over u dan over de taal.

Mea Culpa Gump | 29-11-10 | 11:49

@Haagse-Geertje | 28-11-10 | 21:46
Nee hoor, niet per se. Ik vind het alleen hinderlijk als mensen hier reaguren zonder een beetje verstand te hebben van het Nederlands.

Mea Culpa Gump | 29-11-10 | 11:47

Zielig allemaal........... wij hadden vroeger een broodtrommeltje bij ons , maarja de patat generatie kent dat niet.

Wezullenzien | 29-11-10 | 11:38

Ben zelf ambulanceverpleegkundige in Amsterdam en ook wij worden met enige regelmaat lastig gevallen over foutparkeren van de ambulance tijdens het eten halen.
Zelfde soort mensen staat wel altijd te schreeuwen dat we te laat aankomen bij een spoedmelding......
Ik wordt een beetje moe van dat gezeik over de politie.... de meesten doen net als wij naar eer en geweten hun werk. Politie, brandweer en ambulance mogen gewoon redelijkerwijs foutparkeren.... wil je dat ook, ik zou zeggen: solliciteer! En anders je gefrustreerde mondje houden....

KingJ73 | 29-11-10 | 11:21

Ik zie het probleem hier niet zo. Het zijn mensen dus ja; ze moeten eten.
En als dat moet, dan graag zo kort en snel mogelijk hun zaakjes regelen.
Ik heb liever niet dat ze in diensttijd 10 min. over een parkeerplaats zwerven om een plekje te zoeken, pleur maar ff neer, koop een broodje en weer op pad.
Goed toch?

Koekje-dr-bij? | 29-11-10 | 10:54

En dan ook nog niet die autopapieren kunnen bewaren...

swassannuf | 29-11-10 | 10:40

Tsja, als je bij het Bureau werkt, dan kun je blijkbaar wat regelen...

ljcoster | 29-11-10 | 10:25

Nou dan doe ik het wel:

NEXT!!!!!!!!!

klutser | 29-11-10 | 10:07

Als ze jou ineens moeten komen reanimeren ben je: A. Blij dat ze geen 200 meter naar hun auto moeten lopen en B. Wordt gewoon hun eten koud. Groetjes, verwegparkerende kantoormensjes die op tijd hun warme prakkie eten.

Dr.Zeldenrust | 29-11-10 | 10:03

-weggejorist-

klaretaalzeewolde | 29-11-10 | 09:45

Als de pakkans klein is, lapt iedereen de regels aan z'n laars. QED.

baba4oog | 29-11-10 | 09:42

Dat ze geen zwaailichten en sirenes aan hebben staan.
@ superted
Als ik daar 5 minuten zou staan dan staat bromsnor wel mooi zijn eigen kerstgratificatie uit te schrijven dus niet zeiken aub, dat doen wij wel.

Zuitschuip | 29-11-10 | 09:28

Gewoon even de knuppel in de nek van de fotograaf leggen. Respect voor de ordehandhaver.

Baugnez | 29-11-10 | 09:12

Weer dat afzeiken op de politie. GS schrijf ander boeiend nieuws s.v.p.

Voor alle meehuilies: laat die agenten nou eens. Ze doen klote werk en laat ze die paar dingetjes die ze dan wel mogen dan ook gewoon doen. Denken jullie niet dat een agent liever thee gaat drinken bij een oud dametjes dat overvallen is langs gaat dan een bonnenquota te halen? Helaas is het in Nederland zo dat zonder de verkeersboetes de politie niet te betalen is.

SuperTed | 29-11-10 | 08:58

In welke stad is dit eigenlijk?

LiebeMan | 29-11-10 | 08:38

Misschien hebben deze mannen eerst hun ronde gelopen van een uur en daarna een broodje meegenomen. Vind het prima dat politieauto´s zichtbaar geparkeerd staan.

EminenceGrise | 29-11-10 | 08:32

Lekker belangrijk zeg.

segfault | 29-11-10 | 08:30

Voor diegenen die janken over aanrijtijden etc...
De politie is zelf erg handig in het bedenken van "had je maar" Ieder week hoor je "had je maar eerder van huis moeten gaan" bij wegmisbruikers. Geld wisselen voor de parkeerautomaat, "had je maar kleingeld mee moeten nemen".

Politie mag net zo min lukraak overtredingen begaan als anderen. En wat betreft slecht betaalde kutbaan, die hebben zoveel mensen. Het halen van de lunch is geen uitoefenen va hun functie, derhalve kan er ook geen overtreding zijn die noodzakelijk is voor het uitoefenen van hun functie. En als een parkeerplaats zoeken teveel tijd in beslag neemt, hebben ze pech, hadden ze maar een lunchpakket moeten maken.

TheLuggs | 29-11-10 | 08:07

@Amigo: je hebt helemaal gelijk. Misdaad wordt toch echt niet door onze politie opgelost.

Rest In Privacy | 29-11-10 | 08:07

We missen nog het stukje dat de agenten , de foto maker door de "heren" agenten werd aangesproken en afgebekt , goh hoe zou het toch komen dat de burger geen respect meer heeft voor de politie . Laten we alstublieft snel samengaan met Duitsland en hier de Duitse Polizei de boel op orde laten brengen , de huidige politie kan dan ingezet worden als beveiligers \ stadswachten zonder pistool en zonder bekeur bevoegdheid , of beter laat ze direct achter het bureau zitten bij de belastingdienst de huidige politie is toch meer een Tax collector

Amigo1973 | 29-11-10 | 08:03

Deze foto opsturen naar de Commissie voor de Politieklachten. Laat ze maar kruipen die falende egotrippende agentjes die NL rijk zijn. Alleen die intelligente blik aan in de ogen.... huhhhh? Daarna waarschijnlijk de fotograaf bedreigd van WAT MAAR.... ik wil je gegevens en jij krijgt een bon. Kansloos volk die agenten. Blunder op blunder. Voorbeeldfunctie? Wat is dat....? Echt wat een sukkels.

Rest In Privacy | 29-11-10 | 07:52

beetje flauw dit. ja, de heren moeten idd ook wat kunnen eten, en dan is het wellicht wel handig als hun auto niet al te ver weg staat voor het geval ze een spoedmelding krijgen.

en oh ja, de politie mag inderdaad ook een paar dingen meer dan de gewone burger.

Boris | 29-11-10 | 07:45

grappig, die ford die er staat had al APK gekeurd moeten worden. moeten ze dat niet ff checken??

jef777 | 29-11-10 | 06:20

Flounder123 | 28-11-10 | 17:59 dus moeten ze ook 24/7 een voorbeeldfunctie waarmaken.
Kunnen ze dat niet opzouten dan..

treser.info | 29-11-10 | 05:39

-weggejorist-

no coffee | 29-11-10 | 03:31

die gast lijkt ook wel op gabber (Swarsche)piet

no coffee | 29-11-10 | 03:25

-weggejorist en opgerot-

no coffee | 29-11-10 | 02:54

Haha net voor het eerst gekeken naar Miller time VPRO. Nu weet ik waar al die subsidies naar toegaan. Educatief bedoelde politie serie van een PVVer gespeeld door Theo Maassen die in de Europeese inlichtingdienst infiltreert en heel Europa naar de verdommenis helpt. Heren dramaturgen een gouden tip bij dit soort van 24 hour achtige samenzwerings verhalen hou het geloofwaardig, mijd zoveel mogelijk vooroordelen. Dan gaan de acteurs ook beter acteren. Deze zoveelste Hollandse miskleun op acteer en drama gebied toont maar weer eens aan dat er altijd wel iets is waar een klein land ook heel klein in kan zijn.

idopane | 29-11-10 | 01:15

Nix boeien - Heiliger dan de paus. Voorbeeldfunctie. Nog afgezien van het gegeven dat een weldoorvoede (die gaat de volgende fysieke test niet halen) brigadier niet moet worden ingezet voor het halen van broodjes.

azoturie | 29-11-10 | 01:12

Ik heb voor zoiets twee weken geleden nog een boete van € 60 gekregen. En dat was gewoon in een vinexwijk, met veel te weinig parkeerruimte. Ik had al zo weinig vertrouwen in de politie, en dat is nu helemaal weg.

chr!!s | 29-11-10 | 00:36

Ik heb een tijd gelegen precies zo'n foto geupload en nu ineens wel een topic??

yuck fou | 29-11-10 | 00:35

Verklaring volgens de agenten:"we wouden .....
@arnout-we
LOI taalcursus jij volgen?
ik woud
hij/zij woudt
wij wouden

Politie hard afstraffen aub.

roodisgroot | 29-11-10 | 00:20

Stelletje achterlijke slampampers zijn 't. Respect?.... hoezo?

stekelige | 29-11-10 | 00:19

daar heb ik 2 x een boete gehad!!!! ggggvvvvddd

ratatouille | 28-11-10 | 23:53

who gives a shit?

hoi:) | 28-11-10 | 23:30

Verklaring volgens de agenten:"we wouden lege vakken vrijhouden omdat wij er maar heel even stonden." zo iets verwacht ik.

arnout-we | 28-11-10 | 23:23

Wat een kut topic. Absoluut niet boeiend en dan nog al die zielige boe-roepers hierboven. Gaap!

Dr. Knochenhausen | 28-11-10 | 23:15

Van boeven pakken krijg je honger. Ik vraag me trouwens af of politiemensen af en toe wel aan een rustige lunch toekomen of dat ze geleefd worden door al het tuig dat geen rekening houdt met eventuele lunchpauzes. Laat die mensen met rust! Hoe vaak knijpen zij wel niet een oogje toe als je zelf even iets doet dat eigenlijk niet mag maar waar niemand last van heeft zoals op deze foto.

I.p.v. politie afzeiken zouden we blij moeten zijn dat er nog helden zijn die ons helpen het tuig te bestrijden. Ik neem aan dat degene die deze foto heeft genomen en heeft opgestuurd zelf geen heldendaden verricht dus... best wel heel erg zeikerig.

doenormaal! | 28-11-10 | 23:12

Verschrikkelijk! echt dit kan gewoon niet, niet eens de originele nummerplaat!

Lanoxious | 28-11-10 | 23:08

Erg flauw topic dit.
De politie moet bij een spoedmelding snel bij hun auto kunnen zijn, dus moeten ze hun auto in de buurt parkeren. Iedereen heeft er namelijk ook de pest is als de politie niet op tijd ter plaatse is.

rijdenderechter | 28-11-10 | 23:01

Die mannen hebben potdomme de godgansche dag staan zweten langs de vangrail om hun bonnenquota te halen. Dan mag je ze toch niet ontnemen om even de bak strak weg te parkeren om een kleffe bek te scoren..? We zijn met z'n allen toch geen matennaaiende NSB'ers? ... vragen, vragen

erem | 28-11-10 | 22:43

Vermoeiend gezeur. Politie heeft zeer specifieke taken in dit land en de normale burger heeft als hoofdtaak consumeren. Zo is het en zo hoort het.

De Keurslager | 28-11-10 | 22:33

Hier op de rotonde staat een oliebollenkraam. Iemand stopt even op de stoep om een paar bollen te halen, je raadt het al... een prent. Twee dagen later een politiewagen op hetzelfde stukje stoep om bollen te halen. Dan krijg je toch wel even de pest in.

Markiezin de Sade | 28-11-10 | 22:18

Boeiend.. laat die gasten een broodje halen.

Vote for Pedro | 28-11-10 | 22:11

Dit is weer zo ontzettend suf van GeenStijl. De diepste diepten zijn af en toe nog niet diep genoeg voor dit 'shockweblog', dat blijkt wel weer. Het ergste is nog dat een reactie als deze zal worden opgevat als een compliment.

Randfiguur | 28-11-10 | 22:00

Mea Culpa Gump | 28-11-10 | 19:38
Stoere zwitsal wil meepraten met de grote jongens?

Haagse-Geertje | 28-11-10 | 21:46

ok nogmaals, de politie heeft ontheffing van alle regels in het RVV. Bovendien staat hier nergens dat je uitsluitend mag parkeren in de vakken.

de vicevoorzitter | 28-11-10 | 21:43

Lekker belangrijk...

X-es | 28-11-10 | 21:40

Goed gedaan GS ... kijk maar na de vele reacties die dit bericht oproept !
Blijkbaar is er dus wel iets aan de hand ...

cocas | 28-11-10 | 21:38

Opgewonde-Priester | 28-11-10 | 21:17
Was de pliesie ook aanwezig op het moment van parkeren?

Henk Houthakker | 28-11-10 | 21:36

Zeiktopic dit...
was ook stervens druk op 'de centrale' in LWD, liever zo dan dat ze vast staan in die drukte als je ze nodig hebt...

klutser | 28-11-10 | 21:35

beetje flauw! gewoon lekker even langs de mac. Ik parkeer mijn auto ook wel eens verkeerd maar krijg niet altijd een boete.

Opgewonde-Priester | 28-11-10 | 21:17

@Mea Culpa Gump | 28-11-10 | 19:38
Wat een mooie inhoudelijk reactie.

Misschien moeten ze de Nederlandse taal eerst wat logischer gaan maken.

Dat is namelijk mijn sterke punt. Op taalgebied kun je daar echter helaas barweinig mee.

DasUnterMensch | 28-11-10 | 21:13

prima bericht. zo zie je maar: die rot politie! tismewat, he.
nederland echt naar de klote. twijfel weg, nu.
echt naar de klote. dit is het bewijs. bedankt GS, wederom.
ik heb ook nog een foto een diender met een sigaret in zijn muil.
dat is misschien ook wat voor GS?

konoko | 28-11-10 | 21:11

ik had ooit een tijdelijk uitzendbaantje als assistent van de weginspectie. Zat je in de auto met zwaailampjes en kon je 'm overal stilzetten. Zo ook bij de Albert Heijn: geen parkeerplek, dan maar op de stoep, zwaailampje aan, parkeerontheffing 'ter inspectie' onder de voorruit leggen en schaamteloos een broodje kopen. Heerlijk.

Leidse Student | 28-11-10 | 21:06

niets aan de hand mensen gewoon doorlopen.

nieuwisanders | 28-11-10 | 20:55

Voorbeeldgedrag. Geldt zeker voor de pliesie. Ook in Ljouwert. Dus niet meer doen.

henkojenko | 28-11-10 | 20:55

Ik ben om blij te zien dat oom agent boven de wet staat.

Henk Houthakker | 28-11-10 | 20:50

Ik snap het niet....
Maar welk gedeelte ik niet snap weet ik niet.

Aart Z. | 28-11-10 | 20:47

Mohikanen hebben geen last van onzinnige boetes, iets met wederzijds respect.

Bo Dreksma | 28-11-10 | 20:41

Er staat:
PRIVE PARKEERTERREIN UITSLUITEND VOOR BEZOEKERS
De politie is er niet bevoegd om daar te bekeuren voor foutparkeren - het is op eigen risico of je problemen krijg met particuliere beveiliging, maar tegen de wet is het in dit geval niet.
Pak aan :P

Negerzoenert | 28-11-10 | 20:39

@De Gooise Matras | 28-11-10 | 19:45
Hoezo? Loopt je kompjoeter dan vast?
Wel eens gehoord van de Fédération Internationale de Football Association?

Prof. D.A.H. Vintik | 28-11-10 | 20:35

-weggejorist-

Ralph nummer zoveel | 28-11-10 | 20:34

Gaan we eens ophouden met dit gedram GS..??

McNulty | 28-11-10 | 20:33

GeenStijl, ga eens iets leuks zoeken ipv dit soort gezeik ... kan niemand boeien dat de politie op de stoep parkeerd ... NEXT !

watson357 | 28-11-10 | 20:26

-weggejorist-

tejootje | 28-11-10 | 20:25

gaajes

eddiekallie | 28-11-10 | 20:21

tja, friezen altijd -1. k*tvolk.

Signori | 28-11-10 | 20:21

Dit goedvinden is net zo dom als het goedvinden van hogere straffen voor daders bij normale slachtoffers dan bij politie slachtoffers.

P5ycH0 | 28-11-10 | 20:17

wel een beetje gezeik dit

watsinneneem | 28-11-10 | 20:14

staan ze in de weg? neen.

Geile Markeerstift | 28-11-10 | 20:08

ze hadden hem best wel dichter bij kunne zette :>

BLIMEY | 28-11-10 | 20:05

valt onder ' dichterlijke vrijheid'

MacVulpen | 28-11-10 | 19:59

Wat fijn dat er toch zoveel politievriendjes zijn... Het gaat om een principe hier... Deze mensen zijn klaarblijkelijk bereid om een loopje te nemen met de wetten, maar als ze jou oppakken (je kunt altijd wel een keer op het verkeerde moment op de verkeerde plaats zijn) verwacht je wel een faire behandeling? Ik zou d'r niet al te zeker meer van zijn. Nou woon ik in Putten en daar ligt dat sowieso wat gevoelig, maar da's een ander verhaal...

synchronicity | 28-11-10 | 19:47

@ Prof. D.A.H. Vintik | 28-11-10 | 19:25
Sorry prof, ben niet in de gelegenheid om de pica te bekijken, maar ik geloof je op je woord.
Anyways, size doesn't matter. Toch?
Mannen die Bep heten, daarentegen.... dat maakt wel degelijk uit.
Maar dank voor het meedenken.
Ik denk dat ik me dan zelf maar ga laten omscholen tot een Zwitserse politieagent(e).
*aus

De Gooise Matras | 28-11-10 | 19:45

Boeieuh! Ik ga toch nooit naar die tokkie winkel boulevards!

Alles is relatief | 28-11-10 | 19:44

@DasUnterMensch | 28-11-10 | 19:36
Misschien moet u eerst de Nederlandse taal gaan leren.

Mea Culpa Gump | 28-11-10 | 19:38

@De Gooise Matras | 28-11-10 | 19:18
Ik weet niet of jij (wat ben je?) meer mag als je patiënten (lijkt me eigenlijk sterk, je mag misschien bepaalde recepten uit schrijven?) en een kleuterleidster mag misschien wat meer in de kleuterklas (als je dat bedoeld). Al valt dat ook nog wel mee. Wat mag ze eigenlijk meer?

Maar de politie staat niet boven de burger, of denk je dat werkelijk? Sterker nog, de politie staat onder de burger, de politie is er in dienst van de burger en de politie word betaald door de burger. De politie heeft onze auto en ons geweer en onze politiekleding aan. Dat heel veel mensen waaronder jij en de politie zelf dat niet meer helemaal begrijpen is misschien wel het probleem.

De reden waardoor ze alle wetten aan hun laars lappen, de echte problemen niet meer oplossen en de mensen voor wie ze werken bekeuren voor onzinnige dingen, maar nee de politie mag onder normale omstandigheden niet meer als een burger. (Bij een achtervolging mogen ze inderdaad harder rijden enz maar daar gaat het niet over.)

Wat op die foto hier gebeurd mag die politie net zo min als jij of ik. Dus in dit geval moet er geen verschil wezen en is er ook geen verschil.

DasUnterMensch | 28-11-10 | 19:36

Let's = lets

An die ARBEIT | 28-11-10 | 19:30

@Prof. D.A.H. Vintik | 28-11-10 | 19:25
I Lolled...

Overigens een slechte dag voor de rechterkant van m'n beeldscherm..

* aait scherm *.

Off-t: Hoorde net op de kijkbuis:

I think Gods let's us have children, so that death isn't such a disapointment :P

An die ARBEIT | 28-11-10 | 19:29

@De Gooise Matras | 28-11-10 | 19:22
Ashtrey ook, hoeft niks te zeggen...

An die ARBEIT | 28-11-10 | 19:24

@ Prof. D.A.H. Vintik | 28-11-10 | 19:20
Bep Splatter? Wiesda?
Klinkt nogal eh, feminien.

De Gooise Matras | 28-11-10 | 19:22

Nick en Simon,das pas erg!

crosbydawn | 28-11-10 | 19:20

[email protected] die ARBEIT | 28-11-10 | 19:14
Sorry, daar sta je als niet-gebruiker helegaar niet bij stil.


@Il Gooi Materasso /Die Gooi Matratze /Le matelas Gooi| 28-11-10 | 19:15
Bep Splatter niks voor je?

Prof. D.A.H. Vintik | 28-11-10 | 19:20

@ DasUnterMensch | 28-11-10 | 19:15
Tja, Calimero, verschil moet er wezen.
Ik mag ook meer dan mijn patiënten. En de kleuterleidster mag ook meer dan het kroost waar zij verantwoordelijk voor is.

De Gooise Matras | 28-11-10 | 19:18

vinnut 'n goeie zaak! zet maar neer die auto'tjes waar je maar wilt. Al is het alleen maar om die bezoekers van GeenStijl te ergeren! :-)

lekkerlatenlopen | 28-11-10 | 19:18

Jippie | 28-11-10 | 16:33 daar ben ik het wel mee eens. Op elke politieslak zout leggen. Als je bij de Mediamarkt werkt kan je goedkoop aan een elektronies dingetje komen, werk je bij KLM, dan vlieg je goedkoop, bij de NS, dito, reisburo, hoppa. Elk beroep heeft zo z'n voordelen. Bij de pliesie parkeer je gratis op plekken waar de gewone janboereteringlul het niet mag.
Wereldnieuws.
Wat zeg je, voorbeeldfunctie ? Zeur toch niet man. Moralist.
Als iedereen normaal doet hebben we niet eens politie nodig.

Dirrek | 28-11-10 | 19:17

Hey, da`s Haags parkeren! Moeten wel Hagenezen zijn -van origine dan-

miereneukert | 28-11-10 | 19:17

@Druk een punt | 28-11-10 | 16:35
Als jij om die rede je auto daar neer zet krijg je gewoon een bon hoor. Niets met links te maken. De politie werkt amper nog (boetes uitschrijven noem ik geen werken) maar schrijft wel voor allemaal onzinnige dingen boetes uit en vervolgens houden ze zichzelf niet aan de regels waarvoor ze andere bekeuren.

Ik zie zo vaak dat agenten enorm gevaarlijke capriolen uithalen, die de gemiddelde automobilist die een bonnetje krijgt niet in zijn hoofd zou halen.

DasUnterMensch | 28-11-10 | 19:15

Is er toevallig een politieagent met 2 paspoorten, waaronder een Zwitserse, hier aanwezig?
Iemand?

De Gooise Matras | 28-11-10 | 19:15

@Prof. D.A.H. Vintik | 28-11-10 | 19:10
Ghehe, kheb die nieuwe plugin van atm0s. Werd ineens de helft van m'n scherm met die pica gevuld :P

* Ogen branden *

An die ARBEIT | 28-11-10 | 19:14

@ reppert | 28-11-10 | 19:06
De tijden (gaan) veranderen en gaandeweg zullen meer mensen hun buik vol hebben van dat aureolengedrag van NL ten koste van de brave burgerT.
Ik vermoed dat de macht van links zal afnemen, is het niet nu dan is het wel binnen enkele jaren. We zijn nu aan het leren hoe het niet moet, en welke fouten we niet meer willen maken. Tijd dat een stel visionairs de krachten gaan bundelen. (btw, laat ze dan ook meteen hun achterban uitvoerig checken, wtf).
Ik weet niet waar je op hoopt, hoop niet dat dat een oorlog betreft. Het lijkt mij iets verschrikkelijks om mee te maken. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden.
En anders ga ik gewoon met een Zwitser trouwen. I don't care. Denk ik.

De Gooise Matras | 28-11-10 | 19:13

Ghehe, you go G-U!

Kill Zwitsal with Ban-fire!

An die ARBEIT | 28-11-10 | 19:12

PKE | 28-11-10 | 19:07

Als ik zeg dat dat hun taak is en dat dat geen recht geeft om de regels te omzeilen is toch niet vreemd?

reppert | 28-11-10 | 19:11

@williamboyd | 28-11-10 | 19:08
* fronst *

Ik ook namelijk, vind het een beetje verdacht....

An die ARBEIT | 28-11-10 | 19:10

Loop nou niet zo te janken!!
We doen allemaal wel eens iets wat niet mag!!

Bravo Two Zero | 28-11-10 | 19:10

@De Gooise Matras | 28-11-10 | 19:05
'n Avond D'tje!

Ben volledig in m'n sas vandaag, no worries ;)

An die ARBEIT | 28-11-10 | 19:09

-weggejorist-

Bram Puzze | 28-11-10 | 19:09

-weggejorist-

Mea Culpa Gump | 28-11-10 | 19:09

-weggejorist-

williamboyd | 28-11-10 | 19:08

@fricky omdat jij niet bij bij nacht en ontij op allerlei oproepen hoeft te reageren.. omdat jij niet de ondankbare taak hebt om de inmiddels al wat bezorgde moeder te gaan vertellen dat haar zoon is omgekomen bij een ongeluk.. omdat er naar jou geen stenen worden gegooid door tokkies en finnen als je iemand probeert te helpen.. omdat... moet ik nog door gaan?

Maar misschien willen Mutsaers en degenen die het met hem eens zijn voortaan persoonlijk gaan uitleggen aan slachtoffers en nabestaanden waarom de aanrijtijd bij een incident met vijf a tien minuten omhoog moet? Zie je het al voor je? Stotterend toegeven dat jij zat te zeiken dat ze een parkeerplek moesten zoeken tijdens hun dienst?

PKE | 28-11-10 | 19:07

@williamboyd | 28-11-10 | 19:04
* zwaait *

Hoe heet je eigenlijk?

An die ARBEIT | 28-11-10 | 19:07

De Gooise Matras | 28-11-10 | 19:01

Gaat niet gebeuren zolang links de macht heeft in media-land men negeert nog steeds het gevoel van de burger ondanks alle bewijzen. Stiekem hoop ik op een **** dat mag ik niet zeggen maar het gebeurdt een dezer dagen en dan? Dan zal het wel de schuld van rechts zijn

reppert | 28-11-10 | 19:06

@Reinaert | 28-11-10 | 19:03
Gek eigenlijk, ik zou me zorgen maken als complete vreemdelingen me gratis knuffels en geld aanboden.

Maar het schrikt toch niet echt af.

An die ARBEIT | 28-11-10 | 19:05

@ An die ARBEIT | 28-11-10 | 19:03
Dag Sunny Boy. Ben je weer in je element?
Wat een schande hè, van die agenten?
*proest*

De Gooise Matras | 28-11-10 | 19:05

Geen problemen mee hoor. Die lui hebben namelijk geen pauze en kunnen elk moment worden opgeroepen.
Wel zeiken als ze laat aan komen ergens. Mens eigen.

Jeroen Dop | 28-11-10 | 19:05

@ Reinaert | 28-11-10 | 19:03
Ja, ja, dat ga ik zeker doen.
Geef mij ook maar wat van die cocktail van je, dan.

De Gooise Matras | 28-11-10 | 19:04

@An die ARBEIT | 28-11-10 | 19:01

Powercola dan? Met Clenbuterol en extraveel testosteron? En wat anabolica?

*** Duikt het ondergrondse lab in -- momentje! ***

Reinaert | 28-11-10 | 19:04

-weggejorist en opgerot-

williamboyd | 28-11-10 | 19:04

@Prof. D.A.H. Vintik | 28-11-10 | 19:01
Ach, heeft G-U ook wat te doen op de brakke zondag-avond

Een goede avond allen btw.

An die ARBEIT | 28-11-10 | 19:03

@De Gooise Matras | 28-11-10 | 18:57

Dream on baby. Gaat hier echt niet gebeuren, ik zie het schuim op de bek van Femke, Peggold, Cohen en consorten (sorry Roemer, ik vergeet je iedere keer) al.

Uitzetten is barbaars. Wij knuffelen liever dood. Extra geld bij? Asssjesbliefff....

Reinaert | 28-11-10 | 19:03

Foto goed bewaren. Voor het geval een van die twee ooit nog eens in de tweede kamer komt voor de partij van Greet. Hoeven de linksmensen niet te zoeken naar een procesverbaaltje.

Djilleke Spoker | 28-11-10 | 19:01

@Reinaert | 28-11-10 | 18:59
Spierverslappers? Het is toch veel leuker als ze nog een beetje tegenstribbelen?

/ Benno modus off

An die ARBEIT | 28-11-10 | 19:01

@ reppert | 28-11-10 | 18:59
Sometimes.
Je weet maar nooit, soms loopt het heel gek in het leven.
*doorgaat met wishful thinking*

De Gooise Matras | 28-11-10 | 19:01

@An die ARBEIT | 28-11-10 | 18:54
Lijkt wel een schiettent.

Prof. D.A.H. Vintik | 28-11-10 | 19:01

@Reinaert | 28-11-10 | 18:59
Heerlijk! Geef maar door die cocktail.

Mea Culpa Gump | 28-11-10 | 19:00

@williamboyd | 28-11-10 | 18:56
Zo, da's origineel. Nooit eerder gehoord. Ik heb op het moment een bril op, moet je niet even scherp opmerken hoe je daar een vouwfiets van gaat maken?

An die ARBEIT | 28-11-10 | 19:00

De Gooise Matras | 28-11-10 | 18:57
Geloof jij in sprookjes?

reppert | 28-11-10 | 18:59

@Antidiepfries | 28-11-10 | 18:55
Nee, maar als jij of ik er hadden gestaan hadden we dus wel een boete gekregen.
#begrijpthetnietmeer

Mea Culpa Gump | 28-11-10 | 18:59

@An die ARBEIT | 28-11-10 | 18:54

*** Gooit er wat Kinder-Cola bij. Met extra Rohypnol, GHB en spierverslappers ***

Reinaert | 28-11-10 | 18:59

Als we nou ook zoiets doen als de Zwitsers (niet te verwarren met de Zwitsals)
www.nu.nl/buitenland/2389497/zwitsers-...
dan heeft de politie wellicht meer tijd om hun busje gewoon netjes in de daarvoor bestemde vakken te parkeren.
Iedereen blij, toch?

De Gooise Matras | 28-11-10 | 18:57

-weggejorist-

williamboyd | 28-11-10 | 18:56

Ff voor alle reageerdus:

De politie kan hier niet aangesproken worden of beboet worden.
Het is namelijk een priveterrein; plein de centrale. Dit is geen openbare weg waar de verkeerswet van toepassing is. Sorry, de politie is niet mijn beste vriend, maar hier is iedere zeiker al zelf fout, reageren zonder de feiten te kennen...
Gegroet zei de antidiepfries en gaat over tot de orde van de dag.

Antidiepfries | 28-11-10 | 18:55

Is het voortaan vanaf 18:50 Zondag-Zwitsal happyhour ofzo?

* Zet wat kinderbiertjes op de bar *

An die ARBEIT | 28-11-10 | 18:54

@lilluke halve hoan | 28-11-10 | 18:23 Sooo he!! Jullie durven...

reageerbuis | 28-11-10 | 18:53

c10 | 28-11-10 | 18:50

Die "sukkels" proberen er het beste van te maken (sommige dan) maar misbruiken vaak hun macht in dit soort situaties, als zij nou eens optraden dan was deze discussie een stuk minder.

reppert | 28-11-10 | 18:53

Niekje | 28-11-10 | 18:47
Onzin.. korte pauze... Wat praat jij? Ze hebben heel de da pauze als er niks gebeurd.. Beetje rondrijden.. Waarom denk je dan dat er een minimum aantal boetes is vereist voor de agenten.. O ja, laat me even nadenken.. oh oh.., omdat ze niks te doen hebben..

En hun eigen leven op het spel zetten, doen deze surveillanten niet.. Daar hebben ze weer andere agenten voor.. Die daarvoor gespecialiseerd zijn... Get your facts right...

Jermaine | 28-11-10 | 18:52

Dit krijg je ervan met Lucassen in een gedoogfunctie.

space communist | 28-11-10 | 18:52

@williamboyd | 28-11-10 | 18:51
Heh wat?

An die ARBEIT | 28-11-10 | 18:51

@c10 | 28-11-10 | 18:50
Jongen, stik er anders lekker in, gek.

An die ARBEIT | 28-11-10 | 18:51

-weggejorist-

williamboyd | 28-11-10 | 18:51

Fantastisch die verschrokken VMBO koppen...
Zo iets van: daar gaan we last mee krijgen laters.
Maar waarschijnlijk niet.
Of oeps shit, toch wel....
Hoop dat de bestuurder ook even 66 Euro mag aftikken bij zijn baas.

matwotje | 28-11-10 | 18:51

-weggejorist-

c10 | 28-11-10 | 18:50

Dit mogen ze van mij gewoon doen, behalve wanneer ze enkel met een lasergun langs de weg staan en echte criminaliteit volledig negeren...

gozahtje | 28-11-10 | 18:49

Ze kunnen ook ergens naar een parkeerplek zoeken in hun -al korte- pauze en als er dan wat met jou gebeurd, moeten ze eerst hun parkeerplek zien te vinden. En dan ga je dood omdat jullie het allemaal crap vinden dat hun even snel een broodje halen tussen het harde slecht betaalde werk door.

Niekje | 28-11-10 | 18:47

Goh... Wie wil er tegenwoordig nog politieman zijn? Is de regering en de rechtelijke macht al tegen je... nu ook al van die burgers met telefooncamera's. Respect jongens dat ze toch gewoon nog hun klote-job doen. Van mij mogen jullie overal parkeren.

Elvis Costello | 28-11-10 | 18:46

Beetje misbruik maken van je functie, dunkt me.
Natuurlijk beetje aanstellerig, maar het hoort gewoon niet.

Als ik een broodje wil halen moet ik ook gewoon een plekje zoeken en door de regen lopen. Waarom zij niet.

frickY | 28-11-10 | 18:44

Is toch gewoon een voorangsvoertuig, een pliessie-eauteau?
Zie t probleem niet....

adhnee | 28-11-10 | 18:43

O ja, parkeren in een bocht is niet toegestaan....

Sinclair | 28-11-10 | 18:43

@martijn6421 | 28-11-10 | 18:26
'Reaud moet deaud'?

Prof. D.A.H. Vintik | 28-11-10 | 18:40

Trustme. | 28-11-10 | 18:33

Het gaat toch niet om wat ze verdienen waarom zou jij bij de politie willen?
Ik zou willen op het moment dat ik niet achter een paar struiken moet gan liggen om mensen te pakken die te hard rijden. Maar om de burgers te helpen en dan maakt het loon nog niet heel veel uit.

reppert | 28-11-10 | 18:39

Trustme. | 28-11-10 | 18:32

Moet je de collega van de bestuurder eens aanspreken en vragen of hij hem geen bekeuring gaat geven, antwoord; "wij zijn met politie zaken bezig" dan komt de colega/bestuurder terug met een bosbloemen en rijdt men vrolijk weg wat moet je dan?

reppert | 28-11-10 | 18:36

Leave de politie alone!!1

Oergoed! | 28-11-10 | 18:33

Bovendien zijn die 1400 bruto per maand verdieners niet slim genoeg om het examen van het vmbo te halen dus vergeef ze.

Trustme. | 28-11-10 | 18:33

xzaz2 | 28-11-10 | 18:30

Laatste bekeuring 03/04/2007 3 km tehard dus?

reppert | 28-11-10 | 18:32

Agenten mogen niet foutparkeren aangezien ze hierop controleren. Als deze gasten je een boete geven voor foutparkeren is dat hypocriet.

Oftewel en simpel gezegd, wetshandhavers mogen zelf de wet niet overtreden, doen ze het wel verliest de geloofwaardigheid van die wet zijn waarde.

Trustme. | 28-11-10 | 18:32

van parkeerbonnen schrijven krijg je wel een beetje honger... niets menselijks is hen vreemd

fweddy | 28-11-10 | 18:31

Gehandicapte plek kon ik nog begrijpen.

ikky | 28-11-10 | 18:31

Raar eigenlijk, dat van dezelfde lutsers die vinden dat de politie altijd te laat is, de politie zo moet parkeren dat zij bij calamiteiten niet direct weg kunnen.

Z. Snor | 28-11-10 | 18:30

Als jullie je allemaal aan de regeltjes houden mogen julie gaan zeiken.

xzaz2 | 28-11-10 | 18:30

Ja, het is heel flauw. Not. Waar leg je de grens dan? Mogen agenten dus wel foutparkeren, maar wat mogen ze dan ook nog meer? Mogen ze dan ook bijvoorbeeld op een gehandicaptenplaats staan, of zonder vergunning bomen kappen, of hun vuilnisemmer verkeerd langs de weg zetten, vragen vragen. Gewoon, iedereen aan de regels houden, tenzij de agenten het moeten doen voor hun werk, dan gelden andere regels. Toch? Of gaan we weer gedogen en 'ach joh' zeggen?

mental K | 28-11-10 | 18:27

kersenflap | 28-11-10 | 18:19

Ze moeten eens beginnen met echt politiewerk, maar ja, Den Haag bepaald de regels en zij moeten ze opvolgen, als ze nu eens serieus werk maakte van meldingen en tips van burgers, dan mogen ze van mij overal parkeren.
Maar de burgers melden niets meer en dan gaan de cijfers omlaag en dan kan men showen met lage criminaliteits cijfers,

reppert | 28-11-10 | 18:27

Ik zag afgelopen vrijdag in Den Haag zuid ook zo'n stel zakkenwassers die perse even door rood moesten heenrijden. Reden?

martijn6421 | 28-11-10 | 18:26

Zeikerts.. Jullie hebben pauze om te eten, zij moeten zo snel mogenlijk weg indien ze opgeroepen worden voor iets waarin meestal elke seconde telt. Dit bespaart minuten

Lid85543 | 28-11-10 | 18:24

@ panadol | 28-11-10 | 18:13
Dienstvoertuigen foutparkeren is een secundaire arbeidsvoorwaarde van de politie, net als over fietspaden rijden. Ik ga me pas zorgen maken als een politievoertuig "netjes" geparkeerd is.

Meeste dienders zijn prima gasten met hart voor hun vak en ja er zitten rotte appels tussen, de zogenaamde geniepige kentekennoteerders. Ben tot op heden meer gematst dan bekeurd na een gesprek met een diender uit de 1e categorie, de rotte appel categorie moet me nog steeds aanspreken..

Bo Dreksma | 28-11-10 | 18:24

Niks bijzonders en dan doen deze het nog netjes!
Hier in 013 gaan ze naar de chinees en parkeren m langs de varkensruggen die daar liggen,
De Eikstraat is al smal dus sluiten ze m ff af om dr nummertje 66 te halen.
Maat van me op de bijrijdersplaats heeft met een sleutel de striping ff opgepimpt toen we erlangs reden....

lilluke halve hoan | 28-11-10 | 18:23

Ach ja,
Die mannen staan voor een pauper loontje iedere dag de meest grote randdebielen van deze maatschappij in toom te houden, terwijl ze ook nog eens de orders van die wispelturige korps chefjes uit Denhaag moeten uitvoeren. Mogen ze dan ook een keer gebruik maken van hun algemene ontheffing om even wat eten op te halen?

kersenflap | 28-11-10 | 18:19

Een 1 boven het streepje van het nummerbord bij een pliesieauto. Deze mensen falen ècht hard.

Chill | 28-11-10 | 18:19

@panadol | 28-11-10 | 18:13
Ik ben er nog nooit voor bekeurd. Wel ben ik meerdere malen door oom agent op gewezen dat ik ergens niet mocht staan. Na uitleg was er altijd geen enkel probleem, en kneep oom agent een oogje toe. Wat nu?

Wazzzah | 28-11-10 | 18:17

Nummerplaten zijn ook al een keer gejat.

bmwtuner | 28-11-10 | 18:17

En vreten moet natuurlijk met 2man sterk gehaald worden met een potje machtsmisbruik. Te triest voor woorden deze polisiemannen. Zal morgen me baas ook ff voorstellen dat ik samen met een collega onder werktijd vreten gaat halen met de oto van de zaak.

uncle fets | 28-11-10 | 18:16

Lekker blijven mierenneuken jongens!

KevinBeun | 28-11-10 | 18:16

@Bo Dreksma | 28-11-10 | 18:10 |
Goed punt. Een auto neerknallen waar het niet mag: soit. Maar zorg er dan in ieder geval voor, dat andere weggebruikers het overzicht op de kruising niet wordt ontnomen. Dat valt nota bene onder hun standaardpreek "verkeersinzicht, meneertje".

HY78 | 28-11-10 | 18:16

Degenen die dit soort dingen goedpraten hebben vast nog nooit een bekeuring gekregen omdat ze ergens waar het niet mag, maar altijd nog een stuk fraaier dan hier, even de auto voor een half minuutje hebben stilgezet om iemand af te zetten of op te pikken. Dan wek je geen sympathie als je zelf als politie zonder enige noodzaak dit soort fratsen uithaalt.

panadol | 28-11-10 | 18:13

De linker is het vrouwtje denk ik

lompe smurf | 28-11-10 | 18:12

Blijkbaar voelen sommige politie ambtenaren zich genoodzaakt om hierop te gaan reageren... laat ik ze dan 1 tip geven : in mijn tijd had je nog ontzag voor de hermandad, dit winnen jullie niet terug door dit soort aso gedrag !
..
Juist nu jullie nogal eens te kakken worden gezet op GS, dienen jullie juist het goede voorbeeld aan de burgers te geven en kom dus niet aanzetten met dat gezeik over net een spoedgeval e.d.

Mazzeltov | 28-11-10 | 18:11

Een politie-auto netjes geparkeerd in een parkeervak is pas nieuws, maar daar zijn vast geen foto's van..

Bo Dreksma | 28-11-10 | 18:10

@Vyck | 28-11-10 | 17:45
Ik zou er minder bezwaar tegen hebben als collega's van deze gasten niet al een prent op mijn vooruit hadden geplakt in de tijd dat ik een kaartje haalde... En dan nog zeggen dat ik de boete verdien omdat als ik bij de andere automaat een kaartje moest halen want die was 5m dichterbij

TheLuggs | 28-11-10 | 18:10

Blijkbaar snapt niet iedereen wáárom GS dit item plaatst... laat ik eens proberen het uit te leggen;
Het probleem is niet dát de agenten hun dienstwagen fout parkeren maar meer omdat ze vreselijk hypocriet bezig zijn.
Als ík (of elke andere reaguurder) mijn auto op de bewuste plek had neergezet om broodjes te halen, hadden heren agenten geen moment geaarzeld om mij daarvoor een fikse bekeuring te geven alsmede een moreel superieure houding aan te nemen en mij de les te lezen en te wijzen om mijn "asociale" gedrag.
Het is de "Do as I say, not as I do" houding van de agenten die weerzin opwekt bij burgers, niet het "fout parkeren".

Draexin | 28-11-10 | 18:09

Heerlijk hoe onnozelen hier het goed lopen te praten. Ja, uitruktijd. Die paar seconden die je nodig hebt om uit een parkeervak te komen zijn het waard om je voorbeeldrol te verknallen.
.
Of zijn jullie van die wijven die een half uur nodig hebben om den automobiel uit de parkeerplaats te peuteren?

dlseth_ | 28-11-10 | 18:07

-weggejorist-

drefgub | 28-11-10 | 18:05

Ach de laatste pliesieman in het nieuws kreeg 18jaar voor het vermoorden van een kind,deze sukkels vallen dus eigenlijk wel mee.
Politie=de vijand van elke hardwerkende Nederlander.

c10 | 28-11-10 | 18:03

@kapotte_stofzuiger | 28-11-10 | 17:57

Eensch. Kort en scherp.

"Leven en laten leven, laven en laten laven" zijn vervangen door "weg met ons".

De natte droom van Beria, Pol Pot, Himmler en Mielke heet tegenwoordig Nederland.

Reinaert | 28-11-10 | 18:01

@ Treurig varken 17:52

Dat heeft u nog goed onthouden! Volledig met u eens meneer!

grote haas | 28-11-10 | 18:01

treser.info | 28-11-10 | 16:57
De politie heeft geen officiële pauze en word dan ook doorbetaald, juist omdat hij/zij opgeroepen kan worden. Een politieagent trouwens is 24/7 politieagent en heeft dan ook 24/7 zijn bevoegdheden.

Flounder123 | 28-11-10 | 17:59

Overigens moet er voor rijden met optische en geluidssignalen toestemming gevraagd worden aan de meldkamer. Regel zal er niet voor niets zijn, in het verleden wellicht misbruik van gemaakt om oa het snackvoer heet op het bureau te krijgen.

Bo Dreksma | 28-11-10 | 17:58

@Treurig varken | 28-11-10 | 17:52
Het concept van "leven en laten leven" is men in Nederland 20 - 30 jaar geleden kwijtgeraakt. Alleen het dogma "regels-zijn-regels" geldt en huilie huilie als het niet uitkomt c.q. je ermee geconfronteerd wordt.

kapotte_stofzuiger | 28-11-10 | 17:57

@De achterbuurman | 28-11-10 | 17:56

Uiterlijke discipline opleggen ja. Maar daar bereik je geen ene ouwe rotmoer mee.

En dáár gaat het zo vaak de mist in.

Reinaert | 28-11-10 | 17:57

Tsja, alsof er iets anders te verwachten is van mensen die voor 1500,- schoon aan de haak, en soms met gevaar voor eigen leven in een ploegendienst moeten draaien.
Zelfs een vuilnisman heeft betere afspraken met 'de baas'.

Jackanders | 28-11-10 | 17:57

Een beetje slapjes van GeenStijl,
"het is zondag, laten we maar een foto neerplempen van agenten die niet te werk gaan zoals wij verplicht zijn, dan zijn de reaguurders weer even zoet".
Eens kijken wanneer de eerste readactielid zich om een boom vouwt; ik ben benieuwd of ze hier dan ook een foto neerzetten van politieagenten die stukjes hersenpan in een zak aan het scheppen zijn...

iNederlander | 28-11-10 | 17:56

De politie mag alles. Zelfs het foute voorbeeld geven. Wie doet ze wat..?

Jerry Nick | 28-11-10 | 17:56

Neen, we waren bij een spoedgeval (ontheffing), en kregen na de afhandeling honger (was ook net voor onze lunchtijd) en hebben direct wat broodjes meegenomen. Is dat nou zo'n een punt?

Pechvogel | 28-11-10 | 17:56

@Reinaert | 28-11-10 | 17:49
Opzich zijn de politie (Uitvoerende macht) samen met de rechters (rechtsprekende macht) eigenlijk de enige organen die respect mogen afdwingen..

De achterbuurman | 28-11-10 | 17:56

@Bo Dreksma | 28-11-10 | 17:47

Natuurlijk moet de verlichting van een fiets goed werken, daar mag geen misverstand over bestaan. Maar iemand een prent geven omdat de achterlamp "kennelijk" (!) onvoldoende licht geeft gaat toch echt wel te ver.

Dat mag je gewoon met een vermanende vinger afdoen, zeker als het jongeren betreft. Fietsverlichting is sowieso al gammele meuk dus de kans op storingen is navenant.

Reinaert | 28-11-10 | 17:54

zo te zien komen ze er vaker zijn een beetje vetgemest

becool1 | 28-11-10 | 17:54

@kapotte_stofzuiger | 28-11-10 | 17:49 Ook geen moeite mee.
Wel weer apart dat een spoedeisende-hulp-verlenende arts in zo'n geval een boete krijgt en snackhalende plisie nie.

Treurig varken | 28-11-10 | 17:52

@SeriousBusines 16:35

Dus als die lamzakken een keer gewoon hun werk doen (uw verhaal), geeft hun dat het recht om andere keren buiten hun boekje te gaan?
Is dat ook uw manier van leven?

grote haas | 28-11-10 | 17:51

Ja en wat nou als ze hem 3 straten verderop parkeren en je moeder of echtgenoot krijgt een harstilstand? En zij krijgen de melding omdat ze het dichtst bij zijn? En moeten dan eerst een minuut naar de auto rennen?

Politie mag gewoon meer dan de gewone burger. En dat heeft allemaal een goede reden.

Hou toch eens op met dat zeikstralen over deze mensen.

Flounder123 | 28-11-10 | 17:50

@Mea Culpa Gump | 28-11-10 | 17:40

Ik ben ooit door een agent op straat (van een afstandje) aan gesproken met "klootzak" omdat ik door een semi-rood licht wandelde op een uitgestorven straat. Hetgeen tot een uitermate vermakelijk incident leidde waarbij mij de huid volgescholden werd door twee tweestrepers die ook nog dachten mij te moeten bekeuren maar eigenlijk niet wisten hoe ze dat moesten aanpakken.

Om een lang verhaal kort te maken: beide heren hebben zich mogen verantwoorden wegens ambtsmisdrijf en hebben een gevoelige tik over de vingertjes gekregen.

Het moge duidelijk zijn dat ik niet buitengewoon veel respect heb voor de politie. Respect moet je namelijk verdienen en niet afdwingen, en al helemaal niet middels een grote bek proberen te bereiken.

Reinaert | 28-11-10 | 17:49

Hulde! De pliesie doet kinderachtig in Nederland, de burgers doen kinderachtig terug. Zo werkt dat nu eenmaal.
*geen moeite heeft met op de stoep geparkeerde gendarme*

kapotte_stofzuiger | 28-11-10 | 17:49

En maar roepen dat we restepc voor ze moeten hebben...
Kom er maar in George Orwell: Some pigs are more equal than others!

ZwartGat | 28-11-10 | 17:48

@Ddarez | 28-11-10 | 17:43
Zeker geen rijbewijs/auto?
Fiets eens even snel door naar Joop!

necrosis | 28-11-10 | 17:48

@ Reinaert | 28-11-10 | 17:38
Fietslichtcontroles is juist 1 van de taken die wel belangrijk zijn. Lullig voor je dat je 5 euro uitspaarde op je eigen veiligheid en daar vervolgens een prent voor kreeg..

Gouden tip, Halfords:
www.halfords.nl/shop/fietsaccessoires/...

Bo Dreksma | 28-11-10 | 17:47

Ja, waarvoor ben je anders politie-agent geworden als vwo janlul? Macht!!!!
En het antwoord is: GOE-OED!!

grote haas | 28-11-10 | 17:46

-weggejorist-

Vyck | 28-11-10 | 17:45

@Bo Dreksma | 28-11-10 | 17:39
In 020 rijden ze de auto over voetgangers.....
Volgens mij is dat best wel strafbaar!

necrosis | 28-11-10 | 17:44

-weggejorist-

Ddarez | 28-11-10 | 17:43

Nou nou, poeh poeh, wat erg

Kopknabbelaar | 28-11-10 | 17:42

@ mezelf, die van Dijk dus..

Burgess | 28-11-10 | 17:42

@De achterbuurman | 28-11-10 | 17:40

LOL.

Ja, ook dat nog eens een keer!

Reinaert | 28-11-10 | 17:41

@Reinaert | 28-11-10 | 17:38
Ja, maar dit zijn ook de mannen die (bij mij iig) ook wel is iets door de vingers zien. Het gebeurt ook vaak genoeg dat politie-agenten het bij een waarschuwing laten. Dus ach.. Iedereen doet wel is iets wat niet mag, en iedereen krijgt een keer voor iets een boete. Niet zo interessant.

Mea Culpa Gump | 28-11-10 | 17:40

@Reinaert | 28-11-10 | 17:39
je bedoelt in een vak moeten parkeren?

De achterbuurman | 28-11-10 | 17:40

Politie mag dat in het kader van meer opvallend blauw op straat.

Politie Leeuwarden heeft nog wel een hoop te leren. In 020 rijden ze de auto over voetgangers en fietspaden tot strak aan de deur van de vreettent.

Bo Dreksma | 28-11-10 | 17:39

@De achterbuurman | 28-11-10 | 17:38

Nee.

Dan hadden ze maar een vak moeten leren!

Reinaert | 28-11-10 | 17:39

ach laat die ventjes toch ook een pleziertje hebben

De achterbuurman | 28-11-10 | 17:38

@Mea Culpa Gump | 28-11-10 | 17:34

Dit zijn ook de mannen die jou bekeuren als je met de volle 55km/uur door de bocht komt waaien waar je maar 50 mag. En de mannen die een twaalfjarige scholier van z'n fiets aftrekken omdat de lichtopbrengst van z'n achterlichtje 7% te laag blijkt te zijn. Etcetera.

Iets met splinters, balken en ogen. En iets met schande en uniform.

Reinaert | 28-11-10 | 17:38

Altijd mooi zo'n foto, uitprinten en in je auto leggen, als je dan je eigen auto midden op de Dam neerzet en ze willen je bekeuren, gewoon even deze foto onder hun neus houden.
Of zouden ze met 2 maten meten bij de Hermandad. (vraag naar de bekende weg)

Mazzeltov | 28-11-10 | 17:36

Ik maak 2 x per week n foto van agenten, douaniers, marrechaussees of gemeentehandhaving medewerkers die parkeren op n invalideplek om bij de Osdorper in Zwanenburg broodjes te halen, en als ik hen ermee confronteer halen zij de schouders op. Als ik er 100 heb stuur ik ze wel (weer) naar Geenstijl.

D3nN!Zzz... | 28-11-10 | 17:36

Beetje flauw. En pas maar op want vanwege zo'n foto staat dit blauw zonder pardon op straat.

Treurig varken | 28-11-10 | 17:36

@Reinaert | 28-11-10 | 17:32
Ja, als je eerst 10 topics met wat meer niveau online zet mag het best, als extraatje dit. Maarja, dit gezeur tegenover de politie moet ook maar is klaar zijn. Laat die mannen lekker een broodje eten.

Mea Culpa Gump | 28-11-10 | 17:34

geenstijlsteengeil | 28-11-10 | 17:31
Zeer scherp! Verre van overigens...

_Fly66_ | 28-11-10 | 17:34

geenstijlsteengeil | 28-11-10 | 17:28
Ah, eindelijk iemand met verstand van zaken! Outstanding... Very pleased to make your acquaintance!

_Fly66_ | 28-11-10 | 17:33

@Mea Culpa Gump | 28-11-10 | 17:31

Yup. Wel mee eensch.

But then again: de pliesie tegen het zere been aanzeiken heeft ook altijd wel z'n charme.

Reinaert | 28-11-10 | 17:32

_Fly66_ | 28-11-10 | 17:24
Maar wilt u mij weg hebben ofzo ?
Dan moet u dat gewoon zeggen he

geenstijlsteengeil | 28-11-10 | 17:31

-weggejorist-

Mea Culpa Gump | 28-11-10 | 17:31

Zware jongens.

Detlev Tarnowitz | 28-11-10 | 17:29

_Fly66_ | 28-11-10 | 17:24
muah wat mij betreft hadden ze de RSRM 112 mogen vervangen voor de RSRM 114.
Vele malen sneller en je ben ook drie uur eerder thuis.

geenstijlsteengeil | 28-11-10 | 17:28

@necrosis | 28-11-10 | 17:21

Ik zou eens gaan zoeken in de EBI te Vught. Bubba's nieuwe lover waarschijnlijk...

Reinaert | 28-11-10 | 17:23

Met zo'n pet op je kop kan dat gewoon.
Ook al ben je een metmoeitemavo lapzwans die zich hoofdzakelijk bezighoudt met het terroriseren en bestelen van andere automobilisten. En het wegkijken voor alle redenen voor blauw op straat, niet te vergeten.

vetkleppert | 28-11-10 | 17:22

De pliessiemeneren kijken niet al te blij op de pica.
Heeft iemand nog iets vernomen van de picamaker/ster?

necrosis | 28-11-10 | 17:21

Ik ga jouw zo klap geven, dat is niet mijn auto vriend

geenstijlsteengeil | 28-11-10 | 17:21

Wees_eens_creatief | 28-11-10 | 17:17
'Ik heb nooit naar school geweest!'
I rest my case.

_Fly66_ | 28-11-10 | 17:20

Kaal, dik en lelijk. (die gast die daar in die blauwe auto net het beeld uit probeert te rijden).

3lnin0 | 28-11-10 | 17:20

Het voorbeeldfunctie-argument is, in mijn ogen, terecht. Zeker als er vragen van aspirant-verkeersdeelnemertjes te beantwoorden zijn.
Maar voor de rest...
Als die knapen in het vervolg hun sirene en zwaailicht aanzetten zodra ze een broodje gaan halen, voldoen ze wellicht aan alle regeltjes (geen zin om na te zoeken of ze dan inderdaad in hun "recht" staan overigens, het is een aanname). En dan? Zijn we er dan veel mee opgeschoten? Nederland regeltjesland *burp*

HY78 | 28-11-10 | 17:19

Het interesseert me geen ruk.
Die agenten moeten ook eten. (En ik doe het ook)

Koos Knak | 28-11-10 | 17:18

@Mutsaerts
Is G-unite alweer jarig?
*grinnik*

necrosis | 28-11-10 | 17:18

_Fly66_ | 28-11-10 | 17:15 Joh, ik was mn tijd ver vooruit. Ik heb nooit naar school geweest! *In uw gezicht*

Wees_eens_creatief | 28-11-10 | 17:17

Al die guurders die het opnemen voor deze wetsovertreders. Het zou zo fijn voor de pliessie zijn als ze gerespecteerd zouden worden en dat bereik je niet zo.
Dus weg die wagen en niet zo stom kijken pliessiemannen.

r. guurder | 28-11-10 | 17:17

Zijn zeker hulp-agentjes die het nog moeten leren.
Zou ze maar afkeuren, ze zijn een beetje LUI!!
Zijn ze al bekeurd of ontslagen?

piet de hond | 28-11-10 | 17:17

Tijdens werktijd met de auto van de zaak chinees, patat etc halen en dan met de sirenes aan naar het buro zodat het eten niet koud word. Uiteraard krijgt de pliesie zo geen respect. Opstelten zeg er eens wat van! + Waarom lossen ze in duitsland 2 maal zoveel zaken op met relatief het zelfde personeel??

denoorman | 28-11-10 | 17:17

Zucht, dit is volgens mij het 96789834e* topic waarin de conclusie "de politie heeft hier ontheffing voor - maar net is het niet" is.

* kan er een paar naast zitten.

__dictatuur | 28-11-10 | 17:15

Who cares, laat ze lekker.

Raptor | 28-11-10 | 17:15

Wees_eens_creatief | 28-11-10 | 17:12
Zelden zoveel onzin in een paar zinnen gezien. Kennelijk bent u nogal trots op uw Mavo 4 diploma. Niveautje C neem ik aan?

_Fly66_ | 28-11-10 | 17:15

@Ikweetni | 28-11-10 | 17:12

Sure. Dan heten ze gewoon Sander V. en/of omstreken. Heel gewone mensen ja!

Reinaert | 28-11-10 | 17:14

Wat een rechts respectloos gezag ondermijnend gezever!!!!

Ik weet het beter | 28-11-10 | 17:14

_Fly66_ | 28-11-10 | 17:06 Als u uw dochters niet kunt uitleggen waarom een politieauto door rood rijdt, dan moet u uw dochters ook maar meteen uitleggen waarom pappa niet meer bij mamma woont en waarom u nooit verder bent gekomen dan Mavo 3.... allejezus.

Wees_eens_creatief | 28-11-10 | 17:12

Buiten dienst zijn het gewoon mensen.

Ikweetni | 28-11-10 | 17:12

De pliesie is niet de enige die dit parkeergedrag vertoont. Gemeentewagens, taxi's en koeriers doen dat ook. Hun lunch is blijkbaar belangrijker dan die van u en mij...

Pastor Sippenhaft | 28-11-10 | 17:11

Als je liever nooit iets leert
Intelligentie je ontbeert
En als werken je frustreert
Je bent uitgemasturbeerd
Ga je gewoon bij de...
www.youtube.com/watch?v=dcOECKEz_QY

Prof. D.A.H. Vintik | 28-11-10 | 17:11

Flodder | 28-11-10 | 17:08
Je laatste zin slaat de spijker op den kop. En dat is precies wat ik probeer te doen. Moet de politie alleen wel effe meewerken door zelf de regels in acht te nemen. Had je dit laatste overigens niet zelf bij elkaar kunnen deduceren?

_Fly66_ | 28-11-10 | 17:10

Wat grappig, zo'n broodje kostte me van de week nog 60 euri.

knutsel | 28-11-10 | 17:10

Dit wordt vast weer zo'n excuus-verhaal dat 'dienders der wet' te allen tijde boven de wet staan om hun beroep uit te kunnen oefenen.. Die smoes hoor je telkens als er een politiewagen met hoge snelheid langs-suist zonder toeters of bellen. In dit geval zal het verhaal wel zijn dat de heren een verdacht pakket in hechtenis hebben genomen... En is de veiligheid van de Leeuwarder broodjeszaak in kwestie weer hersteld....

Neemt niet weg dat ze gewoon een dikke prent en een dauw verdienen. Stelletje idioten, als je nu nog steeds niet snapt dat door dit soort gedrag de bevolking over de zeik helpt, verdien je niets beter.

EEnzame SchizofrEEN | 28-11-10 | 17:10

@Reinaert | 28-11-10 | 17:01 je hebt gelijk 2 weken corvéedienst zou deze gasten alleen maar laten ontploffen. Stelletje luie vetkleppen.

treser.info | 28-11-10 | 17:10

_Fly66_ | 28-11-10 | 17:06
Dan zeg je toch dat ze vast ergens heen moeten en de boeven niet moeten waarschuwen met hun sirenes. Stel je niet aan, man. En leer je kinderen wat respect voor de politie.

Flodder | 28-11-10 | 17:08

Flodder | 28-11-10 | 17:03 waarom zou ik kiezen voor een baan bij de pliezie om vervolgens het slechte voorbeeld te kunnen geven?
Snap je dan niet dat juist dit SOORT mensen de gefrustreerde mensen onder ons zijn die een baan kiezen om hun machtsgevoel te versterken???

treser.info | 28-11-10 | 17:08

@Reinaert | 28-11-10 | 17:04
* LOL't en snel out gaat *

An die ARBEIT | 28-11-10 | 17:07

@Redactie
Nieuwstip: studentendemonstratie morgen in Den Haag. Nederland kennisland? Niet als het aan dit kabinet ligt!

Flying Bobman | 28-11-10 | 17:07

-weggejorist-

mindfvck.phs | 28-11-10 | 17:06

Flodder | 28-11-10 | 17:03
En jouw argument is dus het domste gelul wat je maar kan bedenken. Mijn beste, de politie heeft een VOORBEELDFUNKTIE! Elke keer als ik weer eens een politieauto door rood zie rijden (zonder zwaailichten en andere toeters en bellen) krijg ik vragen van mijn dochters van 8 en 11. En dan zit paps dus met de mond vol tanden. Voorbeeldfunktie, waerde Flodder!

_Fly66_ | 28-11-10 | 17:06

joajoa | 28-11-10 | 17:02
De quota zijn bedacht door de politiek, en v.w.b. parkeerboetes betreft, daar verdient de gemeente lekker aan. De meeste parkeerboetes worden dan ook gegeven door gemeenteambtenaren.

100% Zeepvrij | 28-11-10 | 17:06

-weggejorist-

Bolle Wim | 28-11-10 | 17:05

No problem to piss off the police maar deze is wel een beetje simpel.....

lachejoh! | 28-11-10 | 17:05

Hufters zijn het.

djs | 28-11-10 | 17:05

Ashtrey | 28-11-10 | 17:00
lol.
Dat is dan het einde van de BCC.

Einde van de Domheid | 28-11-10 | 17:04

Die met dat papieren zakje is John van den Heuvel joh; die mag alles...

Sjeesus | 28-11-10 | 17:04

jaaa jaaa, dat gebeurt..! nou en? ik zie vaker deze topics en ik vind het super sneu

bert bonje | 28-11-10 | 17:04

Lekker boeiend geenstijl, wie weet hadden ze haast of wat dan ook. Niemand heeft er in dit geval last van. Ga eens over iets boeiends schrijven ipv agenten pesten.

circusbeer | 28-11-10 | 17:04

@Ashtrey | 28-11-10 | 16:57

Nee eigenlijk niet. Verkleinwoorden zijn sowieso uit den boze.

Verder zal het me vanmiddag overigens jeuken. Ben in een staat van relatieve verlichting momenteel en erg vergevingsgezind. Dalai Vosma zeg maar. Ad interim.

Reinaert | 28-11-10 | 17:04

GS en Mutsaerts, zeik niet. Als je ze nodig hebt, loop je als een kind te janken.

HJDB | 28-11-10 | 17:04

Toen ik dat twee weken geleden deed mocht ik meteen 60 euri aftikken. Krijg ik die nu terug?

_Fly66_ | 28-11-10 | 17:03

@Ashtrey | 28-11-10 | 17:02
Smakelijk Moppie ;)

An die ARBEIT | 28-11-10 | 17:03

Pfff, het gefrustreerde burgermans topic nummer zoveel over de politie. Bij elke baan komen bepaalde privileges. Als je ook een keer ongestraft fout wil parkeren of een rood lichtje mee wil pakken, ga dan bij de politie!

Flodder | 28-11-10 | 17:03

1 Woord. Ontheffing.

StijlvolRechts | 28-11-10 | 17:03

An die ARBEIT | 28-11-10 | 17:01
Nou zeg. Ga wel koken. Dahaaag.

*out*

Ashtrey | 28-11-10 | 17:02

Overigens ik vind dat dit moet kunnen. Ook in de (luch)pauze in de buurt parkeren voor snelle akties en niet achteraf parkeren zodat een idioot het zwaailicht eraf kan slopen.
Daarnaast niet zeuren.
Wat kamerleden tegenwoordig mogen daar zijn deze jongens brave Hendrikken bij (vergeleken) (en wat Boomschade zegt...)

Einde van de Domheid | 28-11-10 | 17:02

Al die lui die zeuren dat dit zeuren is, politie is zelf met het boete quotum begonnen dus ja,

joajoa | 28-11-10 | 17:02

@Ashtrey | 28-11-10 | 16:57
Bemoei je er niet mee, kutwijf!

Kusje?

An die ARBEIT | 28-11-10 | 17:01

@treser.info | 28-11-10 | 16:57

Twee weken corvéedienst? Deze beide heren zien er uit alsof ze wel twee weken extra dagelijkse rondjes op de atletiekbaan kunnen gebruiken. Lekker het vet weer in spieren omzetten zet maar.

Reinaert | 28-11-10 | 17:01

Dit doen ze echt overal Rotterdam op de Meent; verboden te parkeren voor de Albert Heijn. 3 x raden wie daar iedere dag langs de gele trotoirband staat op witte kruizen onder het invaliden-parkeerbord.

DeBruineSter | 28-11-10 | 17:00

En ook al eens hun kentekenbewijs kwijt geraakt.

Peter_S | 28-11-10 | 16:58

80BCCs in de buurt van) Leeuwarden?
Zij brengen dus nog niet hun geld naar Duitse veelvraat mediamarkt.

Einde van de Domheid | 28-11-10 | 16:58

belachelijke ausredes allemaal dat ze tijdens hun eten opgeroepen kunnen worden.
Eten is pauze.
Er staat nergens beschreven in het politiebesluit dat je tijdens de pauze uitzonderlijke handelingen mag uitvoeren.
Natuurlijk kan er een noodsituatie optreden waarbij alle collega's gewenst zijn. Maar ja dat kan ook gebeuren als je thuis op de bank zit. Je laat je collega's toch niet in de steek als je toevallig al thuis bent. En thuis zet je toch ook niet je auto bij de buurman op de oprit.
Die gasten moeten gewoon slimmer zijn en het volk het juiste voorbeeld geven. Doen ze dat bewust niet zorgen ze er zelf voor dat zoiets op GS komt en verder het respect voor de pliezie totaal om zeep helpt.
Voor mij mogen ze dergelijke gasten voor straf 2 weken korvédienst geven.

treser.info | 28-11-10 | 16:57

veel, vet, goor en duur .. leve de frituur!!

slootschurftklootzak | 28-11-10 | 16:57

An die ARBEIT | 28-11-10 | 16:48
Pas nou op, zeau mag je hem niet noemen ...
Toch @Reinaert ?

Ashtrey | 28-11-10 | 16:57

Pliesie houdt zich zelden aan de wet.. alleen aan quota's

Claude Jacque | 28-11-10 | 16:56

@Reinaert | 28-11-10 | 16:54
Gezallig :)

An die ARBEIT | 28-11-10 | 16:56

Ik begrijp niet zo gioed dat er mensen zijn die het voor die gasten opnemen, dit is gewoon fout punt out, als jij het doet krijg je €60- plus €6- administratie kosten....

Soms snap ik mensen echt niet, ze zien hij bij ook niet door de vingers hoor....

Haagse-Geertje | 28-11-10 | 16:55

Snap niet waarom iedereen zo mild is. Deze mannen moeten zicht ook gewoon aan de wet houden lijkt me.

Manny Calavera | 28-11-10 | 16:55

@An die ARBEIT | 28-11-10 | 16:53

Ik weet ook niet waar ik het over heb maar dat is al jarenlang zo dus dat laten we maar.

*** Lustig meeschenkt en -drinkt. Plop! ***

Reinaert | 28-11-10 | 16:54

@boomschade (helderziende???) waar ligt die gekreukelde auto morgen (deze mannen hebben weekend dienst dus morgen vrij

bossnl | 28-11-10 | 16:53

@Reinaert | 28-11-10 | 16:50
Waar jij het over hebt weet ik niet, maar ik heb het over mezelf een goed glas wijn in te schenken...

* schenkt *

An die ARBEIT | 28-11-10 | 16:53

Skoften.

Kingeef1975 | 28-11-10 | 16:52

Ja dat krijg je dus agenten die broodjes gaan eten, omdat er in de bedrijfskantine alleen nog maar tofu, soja of hallal opgediend wordt.

Steve1234 | 28-11-10 | 16:52

Is zo te zien privéterrein, dus ik zie het probleem niet zo.

100% Zeepvrij | 28-11-10 | 16:52

@ iedereen die roept dat de politie snel moet reageren: ze zijn met twee, 1 gaat naar de winkel, de andere blijft in de auto om snel te reageren bij een eventuele oproep. Simpel toch, dan hoeven ze ook niet op de stoep te staan, wat gewoon niet mag. Jij en ik krijgen daar een bon voor, maar de bonnenschrijvers zelf gaan daar wel staan. Terecht dat dit gedrag wordt aangekaart.

vrolijke Fern | 28-11-10 | 16:51

@An die ARBEIT | 28-11-10 | 16:48

Nee. Eerst arbeiten, dan pas sarcasme.

't Is Godverdomme zondag dus waar hebben we het nou helemaal over?

*** Koster nog een keer aan het klokkentouw trekt ***

Reinaert | 28-11-10 | 16:50

-weggejorist-

humanX23645293645 | 28-11-10 | 16:50

Ja. En ?
Niet zeiken GS. Morgen staan die mannen weer bij iemand in een gekreukelde auto hulp te verlenen of iemand te vertellen dat een familielid is overleden.

Boomschade | 28-11-10 | 16:49

Tegen de fotograaf: Ga Boeven Fotograferen!

Weest gegroet | 28-11-10 | 16:48

@Reinaert | 28-11-10 | 16:45
Sarcasme is aan jou niet besteed vosje?

An die ARBEIT | 28-11-10 | 16:48

Acht Cola Acht Bier heb ik laats gedronken

qwerty5667 | 28-11-10 | 16:48

@DeVierdeKeuze | 28-11-10 | 16:44
*Iets met implosie mompelen doet*

Prins_Bernhard | 28-11-10 | 16:47

Rideo Ergo Sum | 28-11-10 | 16:45 | ja stel je een voor dat ze de auto niet meer terug vinden op de parking. Zoek maar eens naar een wit busje met zwaailampen tussen al die andere pauperbakken daar.

Steve1234 | 28-11-10 | 16:46

Muts, was jij vroeger ook altijd degene die verraadde wie die rare teksten op het schoolbord had geschreven, omdat anders de hele klas moest nablijven?

Wazzzah | 28-11-10 | 16:46

Bekeuren kan gewoon op kenteken, hoef je niemand voor aan te houden!

necrosis | 28-11-10 | 16:45

@An die ARBEIT | 28-11-10 | 16:42

Nee. Eerst arbeiten, dan pas broodjes.

En niet lullen, de heren in kwestie zien er weldoorvoed uit.

Reinaert | 28-11-10 | 16:45

Ze moeten nou eenmaal de wagen dicht in de buurt houden, voor als ze een oproep krijgen. In tegenstelling tot de meeste reaguurders hier kunnen zij wel van hun eten afgehaald worden om uit te rukken.

Rideo Ergo Sum | 28-11-10 | 16:45

500 mtr achter de auto is parkeerplaats 10 mtr dus

bossnl | 28-11-10 | 16:44

Niet boeiend. Friesland had sowieso allang aan de zee terug gegeven moeten worden.

Cuban8 | 28-11-10 | 16:44

Op de stoep uiteraard, op de stoel flikkeren is een beetje gek met een auto.

DeVierdeKeuze | 28-11-10 | 16:44

Zie dit busje toch veel liever dan dat kut flits busje met die ratten erin!!

postbus51 | 28-11-10 | 16:44

Struikrovers moeten toch ook eten.

Haarkopje | 28-11-10 | 16:43

Wat een zielig gedoe dit.

fail | 28-11-10 | 16:43

En terecht. Ze hebben ook geen pauze om te eten want ze kunnen altijd uitgestuurd worden. Als de brandweer hem op de stoel flikkert is het (en terecht) ook geen probleem.

DeVierdeKeuze | 28-11-10 | 16:43

Beetje goedkoop weer dit...
Als die gasten die auto 500 meter verderop moeten zetten en de pleuris breekt uit bij jou thuis duurt het weer te lang voordat ze er zijn?!?

jdj79 | 28-11-10 | 16:43

Ik snap het niet..
Dat winkelcentrum heeft een megagroot parkeerplek?

1teen | 28-11-10 | 16:42

Deze helden beschermen ons land en zeer bekwaam ook!

Let them eat broodjes!!

An die ARBEIT | 28-11-10 | 16:42

Pliessies zijn ook mensen en moeten ook eten, daarnaast moeten ze oproepbaar zijn. 1+1=2.

blikkoek | 28-11-10 | 16:41

Tjezus wat een lelijke hokken daar zeg! Daar wil je toch überhaupt geen vreten halen?

Nlz® | 28-11-10 | 16:41

wil jullie wel eens horen als je het zelf doet en daar is die prent.

gaat om de gedachtegang. Ook weer heerlijk om te zien dat overgewicht bij die gasten(NOT).

Gr N

Nightbreed | 28-11-10 | 16:40

Geen verhaal erbij dat degene die de foto heeft gemaakt is aangesproken? en dat er gezegd is "als ik die foto op internet vind danne!!"

Politieagenten hebben een voorbeeldfunctie, helaas hebben ze dat zelf nog niet door.

geensteelo | 28-11-10 | 16:40

Wat een gezeur. Laat die gasten ff 5 minuten wat te schranzen halen. Ik vind het al lang best dat ze 1. Geen parkeer plek innemen, en 2. geen parkeerbon kopen van mijn belastingcenten.

Prins_Bernhard | 28-11-10 | 16:38

Mmm rijkelijk belegde broodjes. Lekkurrr.

Ashtrey | 28-11-10 | 16:38

-weggejorist-

den_ned | 28-11-10 | 16:38

waar maak je je druk om, kindjes van geenstijl hebben weer eens niks nuttigs te melden hoor

Mutaahh | 28-11-10 | 16:37

Wat is het probleem hier?

ufak | 28-11-10 | 16:37

Afgelopen week gesignaleerd op de patatboulevard in 020: heerenrijwielagent met zonder voorlicht!

VanFrikschoten zelf | 28-11-10 | 16:37

-weggejorist-

arnout-we | 28-11-10 | 16:36

Politieagenten staan immers boven de wet. Niet waar?

seesharp | 28-11-10 | 16:35

Als je een voorbeeld bent moet je er ook naar gedragen. Dit zijn gewoon twee smerige luie varkens.

madman | 28-11-10 | 16:35

Ik wist niet dat Ahmed Marcouch bij de politie werkte!

Ff zonder dollen, met GS krijg je wel meer 'haat' tegen de politie.. gewoon asociaal gedrag. Echter gisteren heb ik 112 moeten bellen vanwege een gewonde die met een hoofdwond lag dood te bloeden, de politie (+bikers) waren er binnen een paar minuten om eerste hulp te verlenen.

Tuurlijk heb je lui zoals dit die misschien even het boekje te buiten gaan, maar veel goed politiewerk wordt ondergewaardeerd. Niet dat, dat het slechte gedrag goed praat!!

SeriousBusiness | 28-11-10 | 16:35

Gewoon, omdat het kan.

klaartjewijn | 28-11-10 | 16:35

Ze helpen de middenstand, laten parkeerplekken vrij en zijn binnen 5 minuten weer weg! Lekker links dit!

Druk een punt | 28-11-10 | 16:35

Leave the cops alone!!!!!

de oude nar (5) | 28-11-10 | 16:35

goh en dat naast een parking met 500 plaatsen waarvan er minstens 50 vrij zijn.
stelletje lamlullen.

treser.info | 28-11-10 | 16:34

duur broodje 47 euro +6 euro administratie kosten

bossnl | 28-11-10 | 16:34

Gooi dit item er maar weer af hoor. Als je toch zo als een stel fatsoensrakkers van alles aan de kaak moet stellen dan wordt het wel verdomde zielig allemaal.

Jippie | 28-11-10 | 16:33

Politie in Leeuwarden ook al aan de auto tegenwoordig?

Dacht dat ze daar nog door het veld heen fierljepten maar ik loop achter merk ik.

Nou nog even proberen een rijbewijs te halen mannen, jullie kunnen het!

Reinaert | 28-11-10 | 16:33

-weggejorist-

Ifte | 28-11-10 | 16:32

-weggejorist-

Xitrate | 28-11-10 | 16:32

Een bakker heeft elke dag vers brood.

Oddacious | 28-11-10 | 16:32

HawkMoon | 28-11-10 | 16:31
neen

Neejohh | 28-11-10 | 16:32

Ze staan er wel mooi op! Die krijgen nog wel een standje op het buro. Hoop ik...

ventieltje | 28-11-10 | 16:32

Prachtig he die koppen,als ze zien dat ze op de foto gaan.

Torquemada | 28-11-10 | 16:32

Ach boeiend.. Des te meer plek is er voor anderen.

LocalMuppet | 28-11-10 | 16:32

Beetje flauw dit

Therapietje | 28-11-10 | 16:32

beetje stemmingmakerij niet?

HawkMoon | 28-11-10 | 16:31

Ja, want de politie mag natuurlijk alles. Dat is gewoon zo!

GeenLijfstijl | 28-11-10 | 16:29

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken