Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Discriminatie in 010, PvdA ineens wakker

rainbowpietje.jpg Ohjee! Discriminasie! Dat mag dus niet. Want discriminatie dat is verboden en het is Heel Erg Belangrijk dat zulks stevig wordt aangepakt (ook op het internet, daarom is er het Meldpunt Discriminatie Internet want we willen natuurlijk niet dat mensen tot in het diepst van hun ziel worden gekwetst door letters op een beeldscherm). Maargoed, Rotterdam dus. Daar organiseerde een horecabaasje een Sint Nicolaas-feest voor de kinders. Alleen waren de andersgekleurde kindertjes niet welkom volgens boze klaagouders. "Geweigerd om veiligheidsredenen", aldus de discriminant in kwestie. Koren op de molen van zetelvullende goedmensen natuurlijk: de PvdA en GroenLinks buitelen reeds over elkaar heen om toch maar als allergrootste moralist in de Rotterdamse politiek uit de verf te komen. Woede. Geschokte sociaal-democraten (duh...). Verbijsterde GroenLinks-bakfietsvrouwtjes. "Hoe heeft het zo ver kunnen komen?". Nou, hoe heeft dat toch zo ver kunnen komen mensen? Misschien heeft het er mee te maken dat horeca-eigenaren in Rotterdam de ervaring hebben dat bepaalde lieden de feestvreugde doorgaans niet verhogen? Dat roepen die horecamensen al langer maar dan hoor je de PvdA en GroenLinks niet. Er zijn voor politici nou eenmaal geen belangrijker zaken dan te laten zien hoe vre-se-lijk discriminatie is, zeker niet in Rotterdam, veilige topstad dat het is. Nee, discriminatie mag niet. En nee, discriminatie mag u niet goedkeuren. Maar discriminatie, zeker van het soort "jouw soort mag niet in deze disco", ontstaat niet zomaar uit het niets. Al helemaal niet in Rotterdam. Kortom: DISCUSSIE!

Reaguursels

Inloggen

Die marocs komen alleen naar autochtonenfeestjes om de boel op stelten te zetten... Vorig jaar was het ook een zootje door toedoen van riffers en het jaar daarvoor en daarvoor etc.
Nederland is klaar met deze bevolkingsgroep en daar helpt geen socialist meer aan.

muslimFucker | 26-11-10 | 17:46

U organiseert een feestje. Wie nodigt u uit? Degenen waarvan u weet dat er onder hen lieden zitten die het feestje verstoren zonder dat daar tegen opgetreden wordt? Of nodigt u degenen uit waarvan u weet dat die bijdragen aan de feestvreugde? Oorzaak en gevolg in een notendop.

Zingende Zaag | 26-11-10 | 12:11

Wanneer je als jonge man een autoverzekering wil afsluiten betaal je meer dan een vrouw of een oudere met dezelfde rij-ervaring, als ze je al willen hebben. Statistisch gezien veroorzaak je nu eenmaal meer schade en dus betaal je meer premie of wordt je zelfs geweigerd. Dan hoor je niemand janken over discriminatie.

Wanneer je als bevolkingsgroep statistisch gezien meer overlast veroorzaakt en geen cent verteert in een discotheek, en dus niet interessant bent voor de uitbater, wordt je geweigerd. Heeft niks met discriminatie te maken, dat is gewoon zaken doen.

Degene die roept dat die statistieken niet kloppen daag ik uit om zelf dan maar een discotheek te beginnen voor die vriendelijke bontkraagjes en hinkelaars. Er is kennelijk een markt voor. Dan zullen we wel zien wie er gelijk heeft.

Lonestarr | 26-11-10 | 08:43

Die groepen 'straatstylo' marokkanen en antillianen in Rotterdam horen ook bij de samenleving en zijn juist altijd hartstikke gezellig om een biertje mee te drinken in de kroeg hoor..
Wij duwen ze gewoon in de rol van 'overlast-omaatjes beroven met mes-foei-tuig', eigenlijk is het gewoon de schuld van de maatschappij, eerlijk waar!

henkdekanarie | 26-11-10 | 08:06

Dat gehele sinterklaas -feest moet verboden worden, dat zal al een hoop ellende voorkomen. Als je goed nadenkt dan discrimineert die sint ook; op rijk en arm!!!
Als je een lief kind hebt en weinig te besteden hebt en een ander heeft een k-u-t kind en heeft veel te besteden, dan gaan die kinderen elkaar afzeiken tot op het bot. Want; "wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe!" Mijn ouders hadden vroeger weinig te besteden, ik spreek uit ervaring hoe dat gaat/ging!!! Oprotten met dat feest!!!!

The1thing | 26-11-10 | 07:53

@He Lullo | 26-11-10 | 00:28
Wat is dat nou toch voor een vaaaaage comment. Komt u nog wel voldoende buiten?

michello | 26-11-10 | 00:55

-weggejorist-

He Lullo | 26-11-10 | 00:28

Toch hè, het lijkt soms alsof discriminatie de aller- aller- allerergste misdaad is, die er bestaat. Erger dan roof, geweldpleging, intimidatie, inbraak; probeer daar maar 'es aangifte van te doen.
Maar zodra een stelletje onuitstaanbare herrieschoppers DISKRIMINASIE begint te loeien, dan rukt de hele politiemacht uit.
-
En hoe hard er ook gekrijst wordt door het linkse volkje over toenemend fascisme en racisme; ik heb nog van GEEN ENKELE knokploeg gehoord, die, namens de in het nauw gedrevenen, Marokkanen komt afrossen. Terwijl we er toch heel erg zeker op kunnen vertrouwen dat onze allochtonofiele media dat wekenlang zouden blijven opblazen. GEEN ENKELE! Die rechtse contraterreurgroepjes bestaan dus niet.
-
Moet je 'es kijken hoe ze die flut-misdrijfjes van die PVVers opblazen...
-

caudillo | 25-11-10 | 23:05

'Maar discriminatie, zeker van het soort "jouw soort mag niet in deze disco", ontstaat niet zomaar uit het niets'
Doet me denken aan vroegah, waar eigenaar van discotheek ook liever geen marokanen in zijn zaak had. Besteden geen geld aan de bar maar drinken water uit de kraan en zochten vaak ruzie wat de sfeer in de tent niet ten goede kwam. Eigenaar werd uitgemaakt voor racist, maar toch begrijpelijk dat deze ondernemert liever bezoekers had die elk 50 Nederlandsche Guldens aan drank bestelden en verder geen overlast veroorzaakte. Hij is Sinterklaas niet.

Hei-kneuter | 25-11-10 | 22:22

Waarom word dit nou in alle media als discriminatie beschreven.... als een horeca gelegenheid zichzelf en de overige bezoekers weert tegen, intimidatie,geweld,diefstal en overig overlast.
Het zal namelijk echt niet zo zijn dat ze van het een op andere moment de beslissing hebben genomen om even alle medelanders te weigeren, daar zijn verschillende incidenten aan vooraf gegaan.
Wel leuk dat de politiek in rotterdam zich nu wel ineens laat horen, maar dat je 's avonds niet normaal over straat kan lopen, ach ja we zijn nou eenmaal een samenleving met meerdere culturen.
Laten we het nou is vanuit het publiek bekijken.....
- wat zouden alle ouders (de mensen die in rotterdam de gemeenteraad bij elkaar hebben gestemd er van zeggen)
-wat hebben die ouders liever.... dat outland de vervelende medelanders weigert (en dan ook meerendeel de vervelende want als je de foto's bekijkt waren er zat binnen) en dat hun kinderen veilig kunnen feesten zonder dat ze de dag erop een nieuwe telefoon voor ze kunnen kopen... of dat hun dochter na een paar dagen met het verhaal komt dat ze het "dansen" toch niet zo grappig vond. Of zouden ze het toch zielig vinden voor onze kleine medelandertjes dat ze niet naar binnen mogen... en dat ze toch maar een nieuwe telefoon kopen...
LIJKT MIJ VRIJ DUIDELIJK

maar om het nog even duidelijker te maken hier de relschoppers:
www.youtube.com/watch?v=ACwNCaBBrIs

En hier de foto's van alle blije kindertjes:
first-round.hyves.nl/fotos/?ga_campaig...

En ja dat de krant dan zo'n klein lief ventje bij hun artikel zet, zieltjes winnen voor je mening.... kom op jongens laten we onze problemen in nederland nou is onder ogen zien en er eindelijk is wat aan doen..

En jullie politieke hufters zouden een tent die eindelijk dr poot stijfhoud moeten steunen en niet met z'n alle dr bovenop duiken om bij de volgende verkiezingsronde weer nieuwe zieltjes te kunnen beinvloeden.

Respect voor deze tent

thesecret | 25-11-10 | 21:50

goh kan de gemeente gouda nog wat van leren......

error13 | 25-11-10 | 21:48

Kijk, nu praten we ergens over. Als we het over toegang verbieden aan de sfeerverpestende medemens hebben, dan ben ik voor het verbieden van alle uitingen van de Partij voor Verontwaardiging en Verongelijktheid op het internet: teveel uitroeptekens en taalfouten in hun stukjes over Recht en Orde in NL want taalles krijgen die zich aan te jonge deernes vergrijpende, door brievenbus pissende draaideurcrimineeltjes en pornositeheerders blijkbaar niet in de bak.
En Martin Bosma moeten ze integraal verbieden, gewoon omdat hij zo'n rotkop heeft.
Gaat goed jongens, ga zo door!

Wat jij! | 25-11-10 | 21:25

-weggejorist-

roeptoetertttttttttt | 25-11-10 | 21:02

En het dragen van een hoofddoek ter provocatie van Christenen en autochtonen Nederlanders is geen discriminatie? PvdA-ers zijn allemaal het spoor bijster! Zij doen aan discriminatie van autochtonen en Christenen. Sinterklaas die sinds mensenheugenis een mijter met een kruis draagt mag opeens geen mijter met een kruis meer dragen maar hoofdoekjes mogen wel... Kan iemand mij dit uitleggen?

doenormaal! | 25-11-10 | 20:41

'Nee, discriminatie mag niet. En nee, discriminatie mag u niet goedkeuren. Maar discriminatie, zeker van het soort "jouw soort mag niet in deze disco", ontstaat niet zomaar uit het niets. Al helemaal niet in Rotterdam.'

In twee woorden: zó waar.

reaguurderrr | 25-11-10 | 20:24

Hypocrisie van de bovenste plank. Genoemde faalpartijen zijn er bedreven in, dat moet je ze nageven.

natte krant | 25-11-10 | 20:17

Tja. Als je maar aanhoudend ziet dat een bepaalde bevolkingsgroep het verkloot, dan denk je uiteindelijk wel dat ze allemaal zo zijn. Kansberekening wijst dat dan uit. Jammer maar zeer begrijpelijk, te verdedigen ook. Terecht eigenlijk.

Dulf | 25-11-10 | 19:46

"Hoewel het tegengaan van overlast de verantwoordelijkheid van de horeca-ondernemer is, mag dit nooit leiden tot discriminatie,"

Dus je mag Marokkanen niet weigeren, maar bent verantwoordelijk voor hun gedrag als je ze binnenlaat?

Nu zal het bij een Sinterklaasfeest wel enigszins meevallen (als ze 8 zijn, zijn ze maar een beetje vervelend), maar krom is het wel.

Framoes | 25-11-10 | 19:36

Het zal hier toch niet over finnen gaan? Voor moslims is, evenals het vieren van andere niet islamitische feestdagen, het vieren van Sinterklaas verboden (haram). Dus, als het om finnen gaat, heeft de horecabaas ze ervoor behoed de toorn van allah over zicht uit te roepen.

Gaz21 | 25-11-10 | 19:35

Hier beelden van het tuig dat terecht niet binnen kwam

www.youtube.com/watch?feature=player_e...

Dat wat daar buiten staat is hetzelfde tuig dat Bas van der Weijden de dood in joeg, let wel het gaat hier om een kinder disco die speciale beveiliging krijgt van de politie (staan daar heel de avond voor de deur) om kinderen (autochtoon en allochtoon) te beschermen tegen deze briesende Marokkaanse bendes.
Die bovendien de maximum leeftijd van 16 allang gepasseerd zijn.

Groepen jongeren van 17/18/19 + jaar oud die niet met hun tengels van 12/13 jarigen af kunnen blijven.
Marokkaanse bende jaagt feestende jongens de dood in
www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/artic...
Een achtervolging door ruziemakers op een nieuwjaarsfeest is gisteren in Rotterdam uitgemond in een dodelijke mensenjacht. Op hun vlucht kwamen twee 19-jarige jongens terecht onder de aanstormende intercity-trein op station Rotterdam Alexander. Zij werden volgens getuigen achtervolgd door een groep Marokkaanse jongeren die in dezelfde discotheek uit was.

Op slag dood
Een van de jongens, Bas van der Weijden uit Oegstgeest, was op slag dood. Zijn vriend Kevin Tshilumba, uit hetzelfde dorp, vocht gisteravond nog voor zijn leven. Hij probeerde zich nog op het perron te werpen en raakte daarbij zwaargewond aan beide benen.

Ruzie in disco
De twee waren samen met enkele andere vrienden uit Oegstgeest op bezoek bij een nieuwjaarsfeest in discotheek Outland. Zij vertrokken samen met hun vriend Timo, maar kregen ruzie met een andere groep.

Beide jongens overkwam het drama voor de ogen van een groep van zeker 25 getuigen op beide perrons. De politie heeft van zoveel mogelijk aanwezigen getuigenverklaringen opgenomen.

Achterna- gezeten door groep ruziezoekers op feest
Mensenjacht in Rotterdam
ROTTERDAM/OEGSTGEEST - Een achtervolging door ruziemakers op een nieuwjaarsfeest is gisteren in alle vroegte uitgemond in een dodelijke mensenjacht.

www.telegraaf.nl/binnenland/2907268/__...

ethan_joy | 25-11-10 | 19:33

prima idee die knulletjes buiten de deur houden. Zo kan mijn mooie blonde dochter ongestoord een leuke avond hebben.

Outland dit deurbeleid houden zo. Zou willen dat het overal zo was, dan was uitgaan een stuk prettiger anno 2010

chanté | 25-11-10 | 19:33

als we nu eenshet autochtone deel van de bevolking wegjorissen, dan is ook het probleem van de mislukte integratie opgelost. Dan krijgen de PvdA en GL ineens de meerderheid van stemmen. Sympel toch

VoorZetsel | 25-11-10 | 19:17

primus_inter_pares | 25-11-10 | 16:59
Uit welk ei komt u gekropen? U klinkt of u uw eigen onzin geloofd.
Ik raad u het stukje van Bosma in het NRC aan.
www.geenstijl.nl/archives/images/bosma...
U zult zich er uitstekend in kunnen herkennen.

Roadblock | 25-11-10 | 18:42

Het Sinterklaasfeest is al talloze malen grondig verziekt door aggressieve Bontkragen, net zoals het uitgaansleven ook al talloze jaren is verpest door ze. Het betreffen immers festiviteiten van ongelovige honden. En die hebben geen rechten volgens het heilige geschrift van Allah. Het zou uiteraard blasfemisch zijn daar geen gehoor aan te geven. Eigenlijk is het niet verzieken van het feest een pure belediging van moslims, dus die arme jongens kunnen niet anders. Hier moeten we volgens links uiteraard begrip voor tonen, onze cultuur is immers niet superieur!

Er is overigens nog nooit een suikerfeest verziekt door autochtonen. Dat zal vast komen doordat tussen dat volk tegenwoordig zoveel haatzaaiende en galspuiende PVV stemmers zitten. Want die (en vooral Wilders) zijn de oorzaak van alle polarisatie, toch, Job, Alex en Femke?

Wittemens | 25-11-10 | 18:37

@De Gooise Matras | 25-11-10 | 17:59
Is het ook, maar ik hoef mijn best niet te doen ofzo.

Ze durven het toch niet aan om een toekomstig koning geen diploma te geven.

Art Vandelay Ultor | 25-11-10 | 18:00

@ Art Vandelay Ultor | 25-11-10 | 17:51
Het is je vergeven, Art.
En ik bewonder je doorzettingsvermogen. Koningskunde met een minor in waterbeheer & watermanagement lijkt me ongelofelijk saai.

De Gooise Matras | 25-11-10 | 17:59

@Magnum Force | 25-11-10 | 17:54
LOL!

Art Vandelay Ultor | 25-11-10 | 17:55

@Insure | 25-11-10 | 17:18
GL en D66 populair bij hoogopgeleide allochtonen? Vandaar dat die partijen zo ontzettend groot zijn natuurlijk!
* Buik vasthouden van het lachen doet *

Magnum Force | 25-11-10 | 17:54

@primus_inter_pares | 25-11-10 | 17:47
Zeer zeker niet. Heb je de watersnood in Limburg pas geleden niet meegekregen? Nog zat werk.

Al zal ik mijn handen vooral vuilmaken met het doorknippen van lintjes bij de feestelijke opening van de zoveelste waterkering of iets dergelijks.

Art Vandelay Ultor | 25-11-10 | 17:53

Een paar jaar geleden is in het lokale winkelcentrum bij mij in de buurt sinterklaas verschenen, De sinterklaas werd door getinte nederlanders uitgejouwd en met tomaten bekogeld, etc. Dit winkelcentrum heeft om die reden besloten om geen sinterklaas meer te laten komen.

ik geef de horeca mensen groot gelijk. Het is een nederlands feestje en die kids komen alleen maar om rotzooi te trappen. Heel simpel. Het zijn er een paar die het er vool veel verpesten. Als een paar getinte mensen zorgen dat wij ons sinterklaasfeest niet meer kunnen vieren op de manier zoals dat in nederland gebruikelijk is is dat heel sneu. Maar dat moeten die mensen ook niet boos zijn als wij iets zeggen van de gewoonten die zij erop na houden. Ritueel slachten op een balkon en dat soort dingen. Respect gaat over en weer en eerlijk gezegd heb ik al genoeg respect gahad voor jullie en mijn goede wil getoond.

dolffie | 25-11-10 | 17:53

@De Gooise Matras | 25-11-10 | 17:46
Het spijt me werkelijk. Mijn nederige excuses voor mijn horkerigheid ;)

En ik denk inderdaad nog steeds dat ik begin 2011 klaar ben.

Art Vandelay Ultor | 25-11-10 | 17:51

Ja als die gasten bekend waren dat ze vaak onrust stoken en ze bleken van Noord Afrikaanse kom af, ja dan is dat zo. Maar als je bij voorbaat zegt geen Noord Afrikanen mogen naar binnen.... Ja het blijft tricky maar bij de eerste optie zou ik het niet meer dan terecht vinden en bij de tweede optie zou het onterecht zijn naar mijn mening. Ik wil wel weten waarom deze eigenaar dit heeft gedaan om een oordeel kunnen geven over deze situatie.

Jaimy Fox | 25-11-10 | 17:49

@Art Vandelay Ultor | 25-11-10 | 17:46
Okay, nou dan vind ik het een beetje vreemd. Stijgende zeespiegel bestaat toch niet? Nutteloze studie.

primus_inter_pares | 25-11-10 | 17:47

@ Art Vandelay Ultor | 25-11-10 | 17:38
WTF, Art, je bent één van mijn betere vrienden en wij wisselen nooit dergelijke uitingen van affectie (die je deelt met primus) met elkaar uit.
*oneerlijk, that is*
Gaat je gestelde termijn je nog lukken, denk je? Schooljaar 2011 / 2012 is aangebroken voor je het weet.

De Gooise Matras | 25-11-10 | 17:46

@primus_inter_pares | 25-11-10 | 17:41
Nee, zo ben ik niet. Wees gerust.

Dollen is iets waar wij blauwbloedigen onze tijd niet aan verdoen.

Art Vandelay Ultor | 25-11-10 | 17:46

@ 01dude | 25-11-10 | 17:38
Dude, ik vermaak me juist door jou te frustreren. Heerlijk.
Rotterdam zuigt en jankende newborn-reaguurders helemaal.
Groeten uit het gooi, speciaal voor jou.

De Gooise Matras | 25-11-10 | 17:43

@Art Vandelay Ultor | 25-11-10 | 17:40
Je dolt me opnieuw, of niet?
kus

primus_inter_pares | 25-11-10 | 17:41

@primus_inter_pares | 25-11-10 | 17:39
Koningskunde allicht. Met een minor in waterbeheer & watermanagement.

Art Vandelay Ultor | 25-11-10 | 17:40

@Art Vandelay Ultor | 25-11-10 | 17:38
Damn, ook nog studeren. wat studeer je, koning?
kus

primus_inter_pares | 25-11-10 | 17:39

@De Gooise Matras | 25-11-10 | 17:36
*slikken doet*

Maar gelukkig ben ik dat nog voor ;)

*alvast oefenen gaat voor schelden op luie studenten van de toekomst*

Art Vandelay Ultor | 25-11-10 | 17:38

-weggejorist-

01dude | 25-11-10 | 17:38

@ Art Vandelay Ultor | 25-11-10 | 17:32
LOL!
Ik weet wel iets wat helpt tegen reaguurverslaving. Heb je al die lariekoek niet voor nodig. Ook geen ouwe mannen, trouwens.
www.nu.nl/politiek/2387477/kabinet-wil...

De Gooise Matras | 25-11-10 | 17:36

@simpele harry | 25-11-10 | 17:32
Jawel, heur. Deze was vorig jaar in Amsterdam.

Zonder kruis op zijn mijterT.

Art Vandelay Ultor | 25-11-10 | 17:35

@ 01dude | 25-11-10 | 17:33
Dude, je Caps Lock blijft hangen.

De Gooise Matras | 25-11-10 | 17:34

@ Insure | 25-11-10 | 17:18
Vast wel. Ons Greet is ook maar een mens en over het algemeen zijn mensen er in eerste instantie op uit om hun eigen omstandigheden te verbeteren en hun eigen idealen te verwezenlijken. Als hij zichzelf ten doel heeft gesteld om de landsbelangen op hoog niveau te vertegenwoordigen, zal een beetje opportunisme hier en daar niet geschuwd worden. Gok ik zo.

De Gooise Matras | 25-11-10 | 17:33

-weggejorist-

01dude | 25-11-10 | 17:33

sinterklaas is geen geloof maar een gevaarlijke politieke ideologie. De gematigde sinterklaas bestaat niet!

simpele harry | 25-11-10 | 17:32

@De Gooise Matras | 25-11-10 | 17:30
Vorig jaar kreeg ik daar een 3-step programboekje in tegen reaguurverslaving.

Sindsdien zijn de sint in ik gebrouilleerd. Ouwe gek denkt zeker dat-ie grappig is.

Art Vandelay Ultor | 25-11-10 | 17:32

@ Art Vandelay Ultor | 25-11-10 | 17:25
Ik geloof dat er een recordaantal weggejoriste tegeltjes van o.g.'s hand zijn. Van mijn hand geen jijbuis-gedoe meer.
*wieuw wieuw*
;)
Schoen al gezet, btw?

De Gooise Matras | 25-11-10 | 17:30

-weggejorist-

primus_inter_pares | 25-11-10 | 17:28

@primus_inter_pares | 25-11-10 | 17:25
Verander feyenoordhooligans in ajaxhooligans en ik ben je man.

Art Vandelay Ultor | 25-11-10 | 17:26

@De Gooise Matras | 25-11-10 | 17:22
Nouja zeg.

zeg maar jansen, heb je weer met je hersenspoeltechnologie lopen klooien?

Art Vandelay Ultor | 25-11-10 | 17:25

@ 01dude | 25-11-10 | 17:21
Tut tut tut, de enige die hier aan het janken is, is een zekere dude...

De Gooise Matras | 25-11-10 | 17:25

@Art Vandelay Ultor | 25-11-10 | 17:16
Hey bedankt. Ik moet binnenkort naar de psychiater. Kan ik dit meteen meenemen. Maarreh dan over jouw standpunten:
* Racisme is okay.
* Feyenoordhooligans zijn een zegen voor de maatschappij.
* Dirk Scheringa moet minister van financiën worden?

Laat me weten. Kan ik weer lekker trots zijn op Nederland. Met haar heerlijke VOC-mentaliteit.

dikke kus, he

primus_inter_pares | 25-11-10 | 17:25

@ Art Vandelay Ultor | 25-11-10 | 17:17
Gebruik dat maar in plaats van muziek-linkjes, ja.

De Gooise Matras | 25-11-10 | 17:22

-weggejorist-

01dude | 25-11-10 | 17:21

Het opmerkelijke is wel dat de PVDA keihard is voor Roemenen en Bulgaren. Voor moslims zijn ze heel soft. Dat heeft ongetwijfeld te maken met dat de PVDA een allochtone achterban heeft, dus die willen ze niet weg jagen. Dus logisch dat ze dit soort taal uitslaan. GL is ook populair bij hoog opgeleide allochtonen( net zoals D66) en dus is het logisch dat die partijen niet zo maar moslims zullen afvallen.

Ik zou wel eens willen weten wat Geert had gedaan( populist als hij is) als zijn achterban voor 60 a 70% uit moslims had bestaan. Of hij dan nog zo keihard over de islam was geweest.

Insure | 25-11-10 | 17:18

@De Gooise Matras | 25-11-10 | 17:13
Ga ik vaker gebruiken denk ik.

Art Vandelay Ultor | 25-11-10 | 17:17

@primus_inter_pares | 25-11-10 | 17:13
Omdat ik de kwaaiste niet ben: lmgtfy.com/?q=gutmensch

kus,

Art Vandelay Ultor | 25-11-10 | 17:16

@Art Vandelay Ultor | 25-11-10 | 17:08

Mijn waarde,
Wat is een Gutmensch?

kus

primus_inter_pares | 25-11-10 | 17:13

@ Art Vandelay Ultor | 25-11-10 | 17:08
Hahahaha! Wat een LOL!
*wieuw wieuw*

De Gooise Matras | 25-11-10 | 17:13

Op Pownews schreef een reaguurder dat het volgens zijn/haar zwager om een groep rotjochies ging die op de zwarte lijst staan wegens wekelijkse aanrandingen en beroving.. Ook intimideerden ze de meisjes buiten om met ze mee naar binnen te mogen lopen.Dit keer kwamen ze niet binnen en verliep het rustig.
'Klinkt plausibel als dit waar is,hmm.

Whatever,waarom zorgen deze mini-mannetjes toch voor zoveel overlast?
Ik kan alleen bedenken dat ze in sommige culturen al op jonge leeftijd zogenaamd een 'man' zijn.. En mannen staan boven de vrouw.Bovendien schijnt het normaal te zijn dat ze (tenkoste van anderen) eerst hun wilde haren kwijtraken eer ze ergens in de 20 aan een familie beginnen.

Dus,
-Hebben ze schijt aan wat volwassen mannen vinden,want zij zijn ook man.
-Mogen ze hun 'wilde haren' kwijtraken op zoveel mogelijk blanke meisjes,het zijn toch sletten.Vaak ook knapper dan het gedrocht waar zij mee eindigen.
-Ook al is de kans van slagen gering,het is altijd het proberen waard.Wat ze dus ook nooit opgeven.

En dat terwijl de gemiddelde blanke puber aan zijn scholing denkt,vervolgopleiding,computers,meisjes,sport,aan een beroep later.. etc.
Die schijnen niet altijd die haast te hebben in het leven als onze kleine rifratjes.

de grote Anti | 25-11-10 | 17:08

@primus_inter_pares | 25-11-10 | 16:59
*wieuw wieuw*

Gutmensch-alert Gutmensch-alert

*wieuw wieuw*

Art Vandelay Ultor | 25-11-10 | 17:08

Weet je wat pas discriminatie is? Dat Koenders niet die topfunctie kreeg bij de VN, maar in plaats daarvan de Nigeriaan Babatunde Osotimehin!

JanRap | 25-11-10 | 17:01

-weggejorist-

primus_inter_pares | 25-11-10 | 16:59

Discriminatie?? Eerst Sinterklaas bekogelen, snoep afpakken van andere kinderen en overal de boel verstieren en dan nog denken dat ze welkom zijn op een sinterklaasfeest?? Echt niet!! Laat ze zich eerst maar eens bekeren tot het christelijk geloof dan praten we verder..

denoorman | 25-11-10 | 16:59

Ik zou niemand toelaten als die een slechte invloedt zou hebben op mijn kind. Geel bruin groen blank, aso's blijven buiten.

Subliminal Truth | 25-11-10 | 16:54

In Rotterdam wonen de grootste racisten.. dat zijn alleen vaak niet de blanke Nederlanders.

Juist die niet.

Reckneya | 25-11-10 | 16:53

@De Gooise Matras | 25-11-10 | 16:38
Ik ga zaterdag zelf wel ff een kijkje nemen. Kijken of ik er inkom.
htttp://www.hindiplace.net/backend/agenda/dd4a416693e7aee8d0796d12d4b85b04.jpg

Prof. D.A.H. Vintik | 25-11-10 | 16:49

@Sliptong | 25-11-10 | 16:43
Laat dat 'zo goed als' maar weg.

verraad van links | 25-11-10 | 16:45

@Sliptong | 25-11-10 | 16:40
Welke incidenten? Waar heb je het over, fascist?!
*kop nog iets verder het zand in steekt*

verraad van links | 25-11-10 | 16:43

De grote steden zijn al zo goed als verloren.

Sliptong | 25-11-10 | 16:43

Art Vandelay Ultor | 25-11-10 | 16:32
Yep, de geestelijke nakomelingen van de missionarissen die met het Grote Gelijk achter zich de domme, glunderend dankbare inboorlingen weleens zouden komen helpen.

John Muts | 25-11-10 | 16:42

@Sliptong | 25-11-10 | 16:40
Tenenkrommende spelfouten..... Stel je voor dat men de echte problemen ging aanpakken.

Sliptong | 25-11-10 | 16:41

""Tot de bodem uitzoeken". Dan hoop ik dat ál die incidentjes met nederlandse meisjes ook tot op de bodem worden uitgezocht. Als een meisje (op een speciale avond voor kinderen onder de 16 jaar) staat te dansen in een aantal discotheken in de randstad, sluiten binnen 3 minuten 10 noord-afrikaanse jongetjes haar in en staan tegen haar aan te rijden. Al zeggen ze 100 x nee, en rot op. Ik ken veel meiden die daardoor niet meer naar dit soort avonden toe gaan. Gek, daar hoor ik de PvdA nooit over! Of zullen die meisjes dat uitlokken doordat ze een rokje dragen? Een strak truitje? Zal dat het officiële partijstandpunt zijn? " Aldus een bezorgde dam die even een spijker-kop-raak reaguursel plaatste. Stel je voor dat je de echte problemen ging aanpakken.

Sliptong | 25-11-10 | 16:40

Oh god, omdat er een paar kudtfinnen -vermoedelijk terecht- niet zijn binnengelaten, trekt links weer eens de discriminatiekaart? Van een apartheid-achtige situatie is in ieder geval geen sprake. Zie voor het keiharde bewijs: Prof. D.A.H. Vintik @16.16.

verraad van links | 25-11-10 | 16:39

@ Prof. D.A.H. Vintik | 25-11-10 | 16:27
Voor dergelijke pica's kun je misschien beter de hyves-profieltjes nazoeken.
Geen idee wat die meiden bezielt. Misschien hopen ze ergens toch nog kans te maken op mee te mogen doen in die achterlijke R&B-clipjes.

De Gooise Matras | 25-11-10 | 16:38

Rotterdam; daar wil ik niet vrijwillig deaud gevonden worden. 1x in mijn leven geweest, meteen voor het laatst. Wat een pauperstad is dat zeg..

pwman | 25-11-10 | 16:36

Zie het meer als wederom een bevestiging dat het riftuig steeds jonger tuiggedrag vertoont.

Mindy | 25-11-10 | 16:36

Ik heb in principe niets tegen linksmensen, maar..

O nee, dat heb ik wel. *stopt met typen*

Janvandusschoten | 25-11-10 | 16:34

zeg maar jansen | 25-11-10 | 16:27
Foto's zijn wel deze week geupped als voorbeeld hoe multiculti het afgelopen vrijdag was en het dan weer kan zijn.

seven | 25-11-10 | 16:34

PvdA en GroenLinks zijn de uitvinders van de "positieve" discriminatie. Het is voor mij onmogelijk ze nog serieus te nemen, en al helemaal niet op een onderwerp als dit. Ik ben er klaar mee.

Ivoren Toren | 25-11-10 | 16:33

@deministerpresident | 25-11-10 | 16:25

Nee ik heb daar geen aangifte van gedaan nee. Omdat ik van mening ben dat ik dan niet serieus genomen zou worden. Een blanke die klaagt over discriminatie daar zitten ze helemaal niet op te wachten dat verstoord hun achterlijke wereldbeeld. Daarnaast ben ik als blanke inmiddels gewend om gediscrimineerd te worden ten gunste van onze medelanders. Maar goed je hebt gelijk. Ik had aangifte kunnen doen en dat heb ik niet gedaan. Ik maak dan ook niet overal een punt van. Ohw ik kom hier niet in? Nou dan ga ik toch een deurtje verder. Maar ik vond het wel een leuk voorbeeld om aan te tonen dat het bij bepaalde clubs niet anders is als je Nederlander bent. De rede is alleen anders. Ik loop gevaar de ander vormt vaak een gevaar.

StijlvolRechts | 25-11-10 | 16:32

Pff hoezo discriminatie? Als je de foto's bekijkt zie je genoeg gekleurde kindertjes, en nee, niet allemaal zwarte pieten.

mrfreeze | 25-11-10 | 16:32

@John Muts | 25-11-10 | 16:30
Op links zitten de echte racisten: de betuttelracisten.

Ze worden groot (en rijk) over de rug van de gekleurde medelander die volgens hun niets kan en schijnbaar geen eigen normen en waarden en daardoor geen eigen verantwoordelijk heeft. Daarom zijn alle problemen van de gekleurde medelander per definitie de schuld van de autochtoon.

Racisme ten voeten uit. Al zullen ze dat zelf nooit in gaan zien.

Art Vandelay Ultor | 25-11-10 | 16:32

Wat ik wel weer jammer vind is dat de horeca-ondernemer de kleine andersgelovenden de kans heeft ontnomen om een positieve ervaring met Nederlanders en NL-volksfeesten op te doen. Ik kan me slecht voorstellen dat de gezinnen die daarop afkwamen, eropuit waren om de boel te verzieken. Hier was juist een kans geweest om corrigerende ervaringen op te doen en juist de overeenkomsten te benadrukken in plaats van de verschillen, namelijk dat ouders het beste willen voor hun kind en dat dit (in de meeste gevallen) overal ter wereld nagestreefd wordt.
Nu is er meer nadruk komen te liggen op het 'ziejewellisme' waar we toch al zoveel last van hebben.
Jammer.

De Gooise Matras | 25-11-10 | 16:31

Art Vandelay Ultor | 25-11-10 | 16:27
Helemaal eensch. Het struisvogelgedrag van links zal uiteindelijk leiden tot ghettovorming en een vorm van apartheid. Dat lijkt ironisch, tot je beseft dat links helemaal geen betere wereld wíl, ze willen zich alleen verrijken en moreel superieur voelen.

John Muts | 25-11-10 | 16:30

Iedereen is bevooroordeeld, deal with it.

An die ARBEIT | 25-11-10 | 16:28

Tja, het zwarte Pieten quotum was nou eenmaal al bereikt. Regels zijn regels, natuurlijk.

Dr. U.I. Loor | 25-11-10 | 16:28

@Luitenant Zeikerd | 25-11-10 | 16:18
Omdat het binnen de autochtone groep niet structureel fout gaat, omdat de autotochtone groep geen risicogroep vormt, omdat autochtonen niet zonder pardon o.b.v. uiterlijke kenmerken - en dan ook nog eens volkomen begrijpelijk - aan de deur worden geweigerd? Etc etc.

De situatie schreeuwt om zelfreflectie. De maatschappij snakt naar kritische geluiden vanuit de allochtone in-group. We snakken naar bevestiging van het bestaan van die grote groep geïntegreerde welwillenden, maar deze komt niet (of te weinig). Dat frustreert het proces alleen maar verder, maakt de sfeer steeds meer gespannen en iedereen steeds cynischer (zowel allochtoon en autochtoon).

Natuurlijk valt er een hoop voor te zeggen dat de goede allochtoonse burger zich niet telkens zou moeten hoeven verexcuseren voor de negatieve acties van een paar individuen binnen hun groep, maar kritische geluiden en zelfreflectie zijn echt hard nodig.

Wat doen de meeste Nederlandse moslims nu? Zichzelf aanmelden bij GL en PvdA. Juist die partijen die alles goedpraten, bagatelliseren of onder het tapijt schuiven.

Dat is het verkeerde signaal voor velen van ons. Dat kan niet lang goed gaan.

Dat allochtonen bij een verscheidenheid aan bijeenkomsten geweigerd gaan worden is daar het - overigens betreurenswaarige - resultaat van, van het miskennen, ontkennen en van het gebrek aan interne kritiek.

Het moet gewoon van twee kanten komen. Moet. Dat gebeurt nu niet (of te weinig).

Art Vandelay Ultor | 25-11-10 | 16:27

seven | 25-11-10 | 16:25 Dat album is in de toekomst gesitueerd. 19 December 2010.

zeg maar jansen | 25-11-10 | 16:27

@seven | 25-11-10 | 16:25 Ho ho, er zijn geen blauwen bij, dus discriminasie.

lijn5 | 25-11-10 | 16:27

@De Gooise Matras | 25-11-10 | 16:23
Alsof ik alle 174 foto's nog niet gecheckt had op blote tieten. ;-)

Prof. D.A.H. Vintik | 25-11-10 | 16:27

StijlvolRechts | 25-11-10 | 16:23
Heb je hier aangifte van gedaan of heb je dit doorgegeven aan de PvdA of GL? Zo nee, hoe moeten ze dan van dit gegeven op de hoogte zijn? Omdat je het toevallig in de reaguurderspanelen van GS schrijft?

deministerpresident | 25-11-10 | 16:25

In elk geval een mooi sinterklaascadeautje voor de linksmenschen. Even lekker moreel verontwaardigd en geschrokken zijn, daar kunnen geen 10 chocoladeletters tegenop!

John Muts | 25-11-10 | 16:23

@ Prof. D.A.H. Vintik | 25-11-10 | 16:20
Dat was white als in poedersuiker en andere geestverruimende oppeppers.
Kijk eens naar de partypeeps in je linkje, ik zie toch echte Piet-kanshebbers.

De Gooise Matras | 25-11-10 | 16:23

Wel eens , als blanke, een zwart feest bezocht ?
Boomschade | 25-11-10 | 16:18

Goed punt inderdaad, ik ben eens op zo'n feestje geweigerd als kaaskop met de mededeling dat het verstandiger was om een ander feestje uit te zoeken omdat ze mijn veiligheid niet konden garanderen. Ik zou nogal opvallen. Maar ja daar hoor je de PVDA en GL niet over. Terwijl er eigenlijk letterlijk werd gezegd dat als ze me toe zouden laten ik in de problemen zo komen met de andere bezoekers omdat ik blank ben. Als dat geen discriminatie is dan weet ik het ook niet meer.

StijlvolRechts | 25-11-10 | 16:23

Ik hinkel op 2 gedachten. Ik begrijp de uitbater zeker! Maar je mag ook niet mensen weigeren op afkomst. Eerder werd er al gesteld dat de politie gewoon eerst de zaken goed op orde moet hebben en al het tuig aanpakt en als dat eenmaal zo ver is mag er ingegrepen worden over discriminatie. Lijkt me een faire oplossing. Ik denk overigens ook dat onze basisvorm als mens en den Dietschen mensch in het bijzonder, het liefst geen ander ras in de buurt heeft. Nl-ers wisten daar in Z-Afrika ook goed raad mee.

deministerpresident | 25-11-10 | 16:22

toevallig_eauk_zeau | 25-11-10 | 16:13
U zou voor de fun eens een paar jaar op Curacao moeten gaan wonen. Praten we daarna weer verder over discrimineren en zeau.

ojédiaré | 25-11-10 | 16:22

Gewoon strooien met dobbelsteentjes spek, zo moeilijk is het allemaal niet.

Jackanders | 25-11-10 | 16:22

Outland, slegs vir blankes:
firstround.hyves.nl...
Prof. D.A.H. Vintik | 25-11-10 | 16:16

GS... gooi bovenstaande link eens snel in je verhaaltje.

polt | 25-11-10 | 16:21

De horeca ondernemer had slim moeten zijn en moeten schrijven 'alleen voor mensen die in sinterklaas geloven'.

Einde van de Domheid | 25-11-10 | 16:21

@De Gooise Matras | 25-11-10 | 16:18
Pieten? Op de flyer stond White Party!

Prof. D.A.H. Vintik | 25-11-10 | 16:20

Prof. D.A.H. Vintik | 25-11-10 | 16:16
Jee, wat een hoax, volop allo's daar binnen zo te zien. Klagers zijn dus vast gewoon bontkraag , opgeschoren, nikes, mes op zak tuig.

seven | 25-11-10 | 16:20

Job Cohen speelt al jaren Sinterklaas en is nog niet eenmaal aangevallen.

ojédiaré | 25-11-10 | 16:19

Tsja, ach.. Gebeurt overal wel toch. Gezeik van links is ook niks nieuws. Mensen discrimineren sowieso toch wel? Over alles eigenlijk? Vragen, vragen..

Mea Culpa Gump | 25-11-10 | 16:19

@ Prof. D.A.H. Vintik | 25-11-10 | 16:16
Gezellig, heur!
Ik zag wel diverse Pieten, maar die Sint heeft zijn snor weten te drukken tijdens de fotoshoots. De schoft.

De Gooise Matras | 25-11-10 | 16:18

@Art Vandelay Ultor

Klinkt goed, al word ik uiteraard ook nooit gevraagd mij te distantiëren van de acties van blank tuig, dus zie niet in waarom de welwillenden in die groep dat dan wel zouden moeten om hun goede wil ten toon te spreiden.

Luitenant Zeikerd | 25-11-10 | 16:18

Uiteindelijk moet je zelf weten wie je wel of niet in je EIGEN zaak toelaat.
Dat de overheid niet mag discrimineren, ok maar laten ze zich niet bemoeien met de normale wereld.
Wel eens , als blanke, een zwart feest bezocht ?

Boomschade | 25-11-10 | 16:18

Het is geen discriminatie. De horeca ondernemer is verantwoordelijk voor de veiligheid van zijn bezoekers, als een bepaalde groep deze veiligheid in gevaar kan brengen en dat kan aantoonbaar worden gemaakt door statistieken is het Risico vermijden en dus geen discriminatie. Misschien moet de PVDA eens de problemen bij die bevolkingsgroep op gaan lossen en de hardwerkende ondernemers die geen gezeik in hun tent willen gewoon eens met rust laten. Pak het probleem aan en niet het gevolg!

StijlvolRechts | 25-11-10 | 16:18

BoNtkraag, Pastor, boNtkraag.... *zucht*

Pastor Sippenhaft | 25-11-10 | 16:18

Zegt een negerT met een gekleurde veer op z'n kop tegen een bleeknegerT met een botkraag in z'n nek: Jij bent anders!

Pastor Sippenhaft | 25-11-10 | 16:17

Conclussie: Socialisten moeten eens van dat grasveldje afkomen en die jonko uit maken!

gozahtje | 25-11-10 | 16:15

Bakito | 25-11-10 | 15:57
Ja, naastenliefde en zo, weggeven, joh typisch iets voor Christenhonden!
Daar doen die andere geloven niks aan.

komt dat schot | 25-11-10 | 16:15

@ 1st Male Lesbian | 25-11-10 | 16:06
De politie is ook aan handen en voeten gebonden wat betreft de uitoefening van hun vak. Oh wee als er onrechtmatig een klap wordt uitgedeeld, of een wapen wordt getrokken uit zelfbescherming. Heel het land in rep en roer, en de betreffende politieman wordt eens flink aan de tand gevoeld vanwege de 'giga'-misstap.
Hoe moeten die mensen in vredesnaam zorgen voor veiligheid als zijzelf daar niet eens toe gemachtigd zijn? Wat een krom beleid in dit land.
*frust is*
Sinterklaas mag die hooligans en ander tuig van mij rechtstreeks naar Spanje jorissen.

De Gooise Matras | 25-11-10 | 16:15

waarom blijven die mensen om de waarheid heen vogelaren?
als je als toerist in marokko wordt lastig gevallen of iets steelt hakken ze je handen er gewoon af, of geven je zonder discussie 10 jaar cel met Bubba.
Hier in Nederland hoort het tegenwoordig bij de cultuur om lastig gevallen te worden door wasbeerkraagjes op viva city scooties.
Het is een cirkel die niet vanzelf ophoud mensen.
-Zwak rechtsysteem (veroorzaakt wolla wolla wordt toch vrijgesproken)
-Hoge uitkering (zorgt voor hele familiestammen die naar NL worden gehaalt)

Bovenstaand leidt tot onvrede nederlanders= discriminatie?? eg nie

bangurboy | 25-11-10 | 16:13

Het is niet goed als "ze" niet meedoen aan de NL maatschappij, en het is niet goed als "ze" wel meedoen. Hadden de geweigerde kinderen al overlast veroorzaakt? Dacht het niet.
Van argumenten als die hierboven kan niemand het winnen.
Ik had jullie graag gehoord als een willekeurige niet-NL groenteboer een roomblanke vlasblonde reaguurder niet tot zijn winkel toe zou hebben gelaten, of (heel speculatief) iemand met een getint uiterlijk een NL'er geweigerd zou hebben om een hand te geven.
"Maar als hullie het doen dan is het iets heel anders..." - Ja, hoor; tot het je zelf een keer overkomt... En dan is het land te klein. Vraag van een ander niet meer dan je zelf te geven bereid bent.

toevallig_eauk_zeau | 25-11-10 | 16:13

Wat ik verbazingwekkend vind is dat mensen vrijwillig naar de Outland gaan.

Biff Eagleburger | 25-11-10 | 16:13

Tja onderzoek naar geboortecohort 1984: 12-22 jaar 54% Marokkaanse en 43% Surinaamse en 41% vd Turkse jongens is dan al (op 22jr) geregistreerd voor plegen een of meer misdrijven, en in vergelijking met autochtonen ook nog veel zwaardere misdrijven, en vaker recidivist / veelpleger dan autochtonen uit die leeftijd.

seven | 25-11-10 | 16:13

@Luitenant Zeikerd | 25-11-10 | 16:04
In plaats van daarover telkenmale te beginnen en stukjes te schrijven over de discriminerende Hollander, zouden die welwillenden eens moeten beginnen met het bekritiseren van hun tuigneefjes. Pleiten voor interne discipline binnen de allochtone groep en maatregelen aandragen voor sociale controle op integratie en op goed gedrag.

Maar nee, zeiken en zeuren is makkelijker. Wat dat betreft zijn die welwillenden al goed geïntegreerd.

Ik hoor ze in ieder geval nooit (of nooit hard genoeg) de daden van de niet-welwillenden afkeuren.

Art Vandelay Ultor | 25-11-10 | 16:12

Heb el eerder gezegd, dat portiers bij de grens en op schiphol zouden moeten werken.

Brakke Obama | 25-11-10 | 16:11

De goede Sint had er gewoon zijn zak even van vol.
Vandaar.

Multiflauwekulti | 25-11-10 | 16:09

Ik had er niet bij willen zijn, het zal wel een blèr partij zijn geweest.

1st Male Lesbian | 25-11-10 | 16:08

Logisch. Rotterdam beschikt niet over de nodige symbolen waarmee een christelijke mijter van zijn christelijkheid ontdaan kan worden (zie Sint-topic eerder vandaag). Op basis hiervan is er gekozen voor de kleine andersgelovenden in bescherming te nemen en hen de toegang tot het feest te ontzeggen.
Ik vind het heel sociaal van deze horeca-ondernemer.

De Gooise Matras | 25-11-10 | 16:08

Zolang de kern niet aangepakt wordt veranderd er nooit iets. In Rotterdam is het normaal dat bij sommige figuren eerst wordt verzocht dat ze hun pistool beneden in een kastje leggen voordat ze een uitgaansgelegenheid binnen gaan, dit allemaal onder toeziend oog van de politie. Net zoals de harde kern van Feyenoord, de politie weet wie ze zijn maar doet er niks aan omdat ze 'met ze willen onderhandelen' en 'anders de situatie niet meer kunnen controleren'.
Zo worden nieuwkomers natuurlijk nooit in het gareel gebracht.

1st Male Lesbian | 25-11-10 | 16:06

Kortom: MONOLOOG!
Alsof er één PVDAer is de luistert. Ze kunnen alleen maar drammen.

Treurig varken | 25-11-10 | 16:05

Stelletje hypocrieten zijn het. Heel hard roepen als er sprake is van discriminatie van een minderheid, maar als autochtonen worden gediscrimineerd hoor je ze niet.

Semper Pecunia | 25-11-10 | 16:04

Zeker mee eens. Maar is er ook niet een probleem dat als deze stereotypen er eenmaal zijn en dus onze gekleurde medelanders overal worden geweigerd dat dit dan onmogelijk ook weer terug te draaien is, zelfs door welwillende finnen die zich wel aan de regels willen houden? Aangezien ze ook nooit kunnen aantonen dat zij niet tot de groep behoren die zich misdraagt omdat ze er in de eerste plaats al niet meer inkomen.

Luitenant Zeikerd | 25-11-10 | 16:04

Jammer dat ze niet werden toegelaten....

*mompelt iets van "in zak mee naar Spanje" *

Fleggel | 25-11-10 | 16:04

vooroordelen bestaan niet voor niets, toch?

watsinneneem | 25-11-10 | 16:02

PvdA en Groenlinks begrijpen jullie nu nog niet dat door dit soort gedrag de PVV is ontstaan. Dat de PVV er is is jullie schuld !!! En zo wordt de PVV steeds groter en jullie steeds kleiner. Gooi die oogkleppen nu eens een keer af !!!!!

bijtertje | 25-11-10 | 16:01

Bovendien is Groen Links volgens de genealogische methode Domselaar een extreem linkse club, want voortgekomen uit de PPR,PSP,EVP en CPN.
Dus moet zeker door de AIVD op de korrel genomen worden en vooral hun hele grote bakkes stijf dicht houden.

Polletje Piekhaar | 25-11-10 | 16:01

Als ik uit ga, verwacht ik van een uitbater dat hij kutsfeer verspreidende elementen buiten de deur laat. Zodat iedereen, nadrukkelijk inclusief de dames, van een ontspannen avondje kan genieten.
Met een beetje ervaring kan je degenen met een negatieve invloed op de gezelligheid vrij makkelijk herkennen aan een testosteronnerige, ruziezoekerige houding en uitstraling. Deze types worden bij een succesvolle tent buiten de deur gehouden met als makkelijker argument dat de kleding niet in orde is of dat het vol is.
En helaas hebben die mensen misschien vaker dan gemiddeld een enigszins herkenbare tint of achtergrond, maar daar gaat het dus helemaal niet om.

vetkleppert | 25-11-10 | 16:01

laat de kids alleen toe onder begeleiding van twee ouders. Dan weet je zeker dat bepaalde groepen niet zullen komen.

flunkerT | 25-11-10 | 16:00

Opsporing verzocht en alle andere opsporingsprogramma's discrimineren de gewone autochtone Nederlander: er is alleen aandacht voor lichtgetinte daders. Ik overweeg aangifte tegen deze misstand! En nu dit ook nog eens.

HEvD | 25-11-10 | 16:00

Ik ben zelf trouwens ook 5 jaar lang hoofdpiet geweest in Zoetermeer. Daar was het echt niet normaal, ik heb geknokt voor m'n leven.

1st Male Lesbian | 25-11-10 | 15:59

Veel uitgaansgelegenheden hebben de moeilijke keuze tussen discriminatie aan de deur (niet goed te praten) of iedereen toelaten met als gevolg dat je zaak wegens geweldsdelicten moet sluiten. Als ruim 20 jaar loopt elk Antilliaans feest in Rotterdam uit op vecht- en schietpartijen (de nette Antilianen mijden de eigen feest steeds meer). En bij discotheken en zwembaden verzieken groepen Marokkaanse jongens de sfeer als je ze binnenlaat (en jagen de betalende nette burgers de zaak uit).

Eerst de overlastgevers keihard aanpakken (blank en getint), dan pas zeuren over het deurbeleid.

OversteKarremans | 25-11-10 | 15:59

kinderen, sinterklaasfeest, en dan in een discotheek? over welke leeftijd hebben we het dan eigenlijk?

Ballenman | 25-11-10 | 15:59

Mijn ervaring is dat mensen met een huidskleur meer discrimineren dan blanke mensen. Het is alleen moeilijk aan te pakken want als je er wat van zegt zeggen ze dat je discrimineert. Algemeen probleem.

1st Male Lesbian | 25-11-10 | 15:59

Op zich maakt het ook uit als je Pieten niet meisjes van 23 maatje 56, zijn...
Anyweetjes.. ik had nog meer, maar kennelijk is er tegenwordig een karakter beperking? (Letterlijk en figuurlijk...?) op GS?
-
*Schoen zetten gaat*

hfakker | 25-11-10 | 15:59

[PvdA/GL Modus ON] Mensen, dit moeten we toch niet willen met z'n allen...[PvdA/GL Modus OFF]

Aktivist | 25-11-10 | 15:58

Discrimineren, stigmatiseren het heeft zijn oorspronkelijke betekenis
volledig verloren, met dank aan GL en PvdArmoede.

Koningsluis | 25-11-10 | 15:58

... maar ze walgen toch zo van het Christendom? Wat zoek je daar dan... ga je offerfeest vieren en daar hoef ik niet naar toe, maak je geen zorgen.
En trouwens, het probleem zit in de DERDE generatie, dat zijn die normenloze kudtknaapjes die je zusje verkrachten en je moeders tas gappen.
Iets met een zak en Spanje?

Roofje | 25-11-10 | 15:58

Misschien zou de PvdA eens beter zelf kijken naar witten die niet welkom zijn op feestjes van hun achterban! Veel wapengezwaai en en de N-woord om duidelijk te maken, wat voor terrein dit is, en van wie het is. Eet dit: www.youtube.com/watch?v=Zy6s1qlG3OM En buiten dat hebben ze nog hun eigen Zwarte Pieten site www.kankerhard.nl/tegenwoordig waar heel weinig Sinterklazen welkom lijken. Discriminatie!

rannie | 25-11-10 | 15:58

Het hele Sintgebeuren is per definitie een racistisch, christenfundamentalistisch feest, waarbij ook nog eens een slecht signaal wordt afgegeven aan kinderen met overgewicht. Kinderen eerst bang maken met allerlei leugens om ze vervolgens te belonen met allerlei plastic rommel. Bah.

Bakito | 25-11-10 | 15:57

Sinds 1993 Sint & Piet ik heel wat af, anderhalf uur sminken, t***ing gevoel op je huid, hitte dat je welhaast flauw valt, kriebel vanwege zo'n f***ng pruik en dan zo'n kraag of ander attribuut dat prikt in nek en oor en etc.. U begrijpt het.
Steevast komen er problemen zodra je 'ze' tegenkomt. Snoepgoed wordt opgeëist, dreigementen worden gescandeerd, er wordt getrokken aan de zak...
De Sint is een KK-lul
De Sint is een Hoerenjong
Typhus Sint etc.
Maar wel snoep en cadeau's willen
Op enig moment toch maar wat assertiever geworden (ben niet klein, nog zwak uitgevallen) en de jonge en oudere jeugdigen te verstaan gegeven dat De Sint er dus is voor wat moraal onder jeugdigen, "Wie zoet is krijgt... wie stout is niet... ect." Levenslessen die ook buiten december gelden ...
En dat zo'n staf best hard aankomt op je knar, maar we ook een hoop lol kunnen beleven met z'n allen...
Op zich maakt het ook uit als je Pieten niet eisjes van 23 maatje 56, <55kg zijn... Maar gewoon een stel grote bonken van kerels die met weinig moeite ook ect iemand of twee iemanden in zo'n zak kunnen proppen....
-
Jaarlijkse intocht van Goed Heiligman met collecte voor 'minder bedeelde kind' is weer in aantoch... geheel verzorgt al tientallen jaren door... jawel het Rotterdamsch Studenten Corpsch, die gasten die in de serie zogenaamd aftuigend en misbruikend de maatschappij ontwrichten, schrijven dit jaar waarschijnlijk weer een klein tonnetje €€€€ bij voor de kindertjes...
-
Zo kan het ook

hfakker | 25-11-10 | 15:57

Man, man man, als je de foto's van dat feest bekijkt op hun eigen site, dan lijkt het eerder alsof dat feest in Allochtonie was dan in NL, oftewel het merendeel van de bezoekers had een donkerder 'kleurtje' dan de gemiddelde kaaskop.
Wat nou discriminatie..??? Zullen wel weer een paar etters geweest zijn bij de deur die er niet in mochten, en dan boehoe huilie doen en "diskrieminasie" roepen..

S. Quentin Quale | 25-11-10 | 15:56

Discriminatie is nooit goed te praten Bert Brussen...

Er bestaat niet zoiets als gerechtvaardigd racisme of discriminatie.

blogster | 25-11-10 | 15:56

Ze zullen het nooit leren, onze linkse Goedmensen. Een ploegje veroorzaakt regelmatig problemen, en die wil je als ondernemer niet binnen hebben. Dus roeptoeteren we weer om harde maatregelen. Als we nou eens harde maatregelen zouden eisen voor wethouders met hoofddoek die een paar miljoen zoek maken, familieleden bevoordelen, gemeenschapsgeld gebruiken voor prive doelen of D 66 ers die zich schuldig maken aan iets wat op zijn minst de schijn van oplichting heeft ? Hoe denken onze Goedmensen daarover? Bovendien is Sinterklaas een christelijk feest, toch ? Andersdenkenden hebben daar niets te zoeken.

Polletje Piekhaar | 25-11-10 | 15:55

RTVRijnmond, pfff, die kan ik niet serieus nemen, is één groot allochtonen verheerlijkend links bolwerk.

SatchRules | 25-11-10 | 15:55

dat zijn diezelfde jeugdigen die het kennelijk lollig vinden om bij de shoah herdenking de kransen in het rond te schoppen

RobbieG | 25-11-10 | 15:54

Wat is eigenlijk in dit geval het verschil tussen 'discriminatie' en 'door schade en schande wijs geworden zijn'. Kan iemand mij dat uitleggen?

wittewel | 25-11-10 | 15:53

9. Er wordt bezoekers een positieve, vriendelijke sfeer geboden en dat wordt ook van bezoekers verwacht. Daarnaast wordt van hen tolerantie t.a.v. huidskleur, ras, sekse, religie en cultuur verwacht.

Huisreglement outland... tolerantie is bij de finnen altijd ver te zoeken dus een gegronde reden om te weigeren

Robert3174 | 25-11-10 | 15:52

Groot gelijk hebben ze. Na actie volgt reactie. Wil niet zeggen dat dat altijd goed is maar toch...
Het uitgaansleven in Ons 010 is zodanig verziekt dat heel veel mensen het centrum "links"laten liggen :-).

Booze78 | 25-11-10 | 15:51

Hoe legitimeren Zwarte Pieten zich eigenlijk?

Steven Tijpels | 25-11-10 | 15:51

Kinderen uitsluiten op kleur is nooit goed te praten. Groepen jongeren met een bepaalde houding daar kan ik me nog wel in vinden. Jammer dat het zover is gekomen. Jammer dat het opvoeden van die kinderen zo verkeerd is gegaan in veel gevallen. Jammer dat de staat nooit echt doortastend heeft ingegrepen. Ik zeg altijd het is nooit te laat om het roer te draaien, alleen duurt te weg terug wel erg lang na 20 jaar wanbeleid.

DutchEmperor | 25-11-10 | 15:50

Integratierapport van CBS:

Hogere criminaliteit
Niet-westerse jongeren blijven oververtegenwoordigd in de criminaliteit. Meer dan de helft van de Marokkaanse jongens, die grotendeels tot de tweede generatie behoren, komt in hun jeugd als verdachte in aanraking met de politie. Dat is vaker dan bij de eerste generatie. Bij jongens uit de andere niet-westerse herkomstgroepen is dit wat minder, maar nog altijd twee tot drie keer zo vaak als autochtone jongens.

Wellicht is het geen discriminatie op afkomst, maar puur op gedrag en daar is wat mij betreft helemaal niets mis mee. De cijfers spreken in ieder geval niet in het voordeel van bepaalde "gediscrimineerde" bevolkingsgroepen. Zou beter zijn als ze zelf eens inzien waar het probleem ligt.

HEvD | 25-11-10 | 15:50

Damn, da's nou al dat de tweede keer van maand dat ik wel moet reageren. Als oud-bewoner van Hillesluis - Rotterdam-Zuid - weet ik nog wel dat vooral zgn. Finnen heel goed meededen met Sinterklaas. Vooral als het er op aankwam om spullen naar hem te gooien en om zwarte Pieten te beroven. De nog resterende kinderen die wel genoten van zo'n optocht werden vervolgens samen met hun ouders bedreigd zodat ze wel weg moesten. Politie?? Nergens te zien.

Herne | 25-11-10 | 15:50

Sinterklaas is een christelijk feest.... maar als er gratiesjj kadootjes te verkrijgen zijn, zijn onze medelanders helemaal geintegreerd.
+1 voor de horecabaas

D.K.Dent | 25-11-10 | 15:48

PvdA en GL lopen weer zij aan zij achter de zeitgeist aan.

En dan het nieuwe kabinet maar beschuldigen van symptoombestrijding. Welk een tragi-komedie.

Art Vandelay Ultor | 25-11-10 | 15:47

Ik heb helemaal geen dik zussie!

Robert3174 | 25-11-10 | 15:47

Sinterklaas blijft toch een geloofskwestie...

Sir EnemA | 25-11-10 | 15:46

Haha bij de Outland komen ze nooit binnen. "Er is vanavond een hardcore-avond, niks voor jullie" op een gewone avond.

papspuit | 25-11-10 | 15:45

Ach, tjsa, boeie... het blijft toch Rotterdam...

Mr. Lame | 25-11-10 | 15:44

Groen Links en PvdA zouden zo vlot moeten reageren bij immigratie-gerelateerde ellende! Of linkse terreur zoals dierenterroristen.

Fietstas | 25-11-10 | 15:44

Nee jongetje, wegwezen hier. Zwarte Piet is al binnen.
Da's logisch.

Sytze_Vliegen | 25-11-10 | 15:42

@ Merlot: Hihi

On topic: Weer een knap staaltje linkse symptoombestrijding.

Highfield | 25-11-10 | 15:42

In Rotterdam gaat het anders echt de goede kant op hoor, qua gelijkheid en emansiepasie en zo.
De Antilliaanse meisjes zijn ondertussen bijna net zo gewelddadig en crimineel als de jongens.

Merlot | 25-11-10 | 15:39

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl