Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Daar gaan we weer, maar nu echt!

GeenStijl gaat in de chipsOnze actie voor GeenStijl Doritos is niet onopgemerkt gebleven. Zelfs de bij reclamemakers uiterst serieus genomen Adformatie besteedt er in z'n laatste nummer uitgebreid aandacht aan. GeenStijl, dat nog altijd fier bovenaan staat, besloot echter de handdoek in de ring te gooien, nadat uit onderzoek duidelijk was geworden dat er flink werd gefraudeerd met het stemmen. Chipsbakker Smith heeft echter ingegrepen. Zo zijn de fraudeurs gediskwalificeerd en dient er een code te worden ingevoerd alvorens een stem kan worden uitgebracht. Onze gebeden zijn dus verhoord en daar de woordvoerster van Smith afgelopen dinsdagavond met haar hand op haar hart heeft bezworen dat de winnaar, ook al is dit GeenStijl, straks in de schappen komt te liggen, hebben we besloten de uitdaging aan te gaan. Kortom het stemmen is nu gegarandeerd eerlijk.

Reaguursels

Inloggen

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken