Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Zach Galifianikis rookt die jonko live op TV

jointjonkospliff.jpgIn de United Stupid of America wil men nog wel eens enigszins overtrokken reageren op het gebruik van wiet. En dan zeggen we het genuanceerd. De Herbal Life-sigaret wedijvert in de ogen van veel ouders, instanties, politici en journalistieke roeptoeters met de spijkers waarmee Jezus aan het kruis werd geslagen als meest gehate object in de geschiedenis van de mensheid. Maar aan deze excommunicatie van de wietspriet komt wellicht een verrassend einde. Californië - de staat die over het algemeen qua progressiviteit vijftig jaar voorloopt op de Yankees en rednecks - gaat op 2 november beslissen of Proposition 19 wordt aangenomen. Het legaliseren en belasten van cannabis, waarmee in één klap een deel van het begrotingstekort wordt opgelost en tegelijkertijd de drugshandel een opdoffer wordt gegeven. Goed idee, zeggen wij. Uiteraard een debat met voorstanders, die het klappen van de jonko vergelijken met het beffen van de Heilige Maagd Maria. En tegenstanders, die liever hebben dat hun dochter gegangbanged wordt door een dubbeldekker vol HIV-besmette loverboys dan dat ze hun kroost betrappen op het roken van de gastditiszogaafstaaf. Afijn, leuk, aardig, this en that, maar wij roepen acteur en vleesgeworden lachfabriek Zach Galifianikis, bekend van dit en dit, uit tot Eindbaas van het Prop19-debat. Tijdens een verhitte discussie in de talkshow van Bill Maher onderstreepte hij zijn argumenten door live op de Amerikaanse televisie een joint op te steken. Kijk die eindbaas. Hij smookt die spliff live op de televies, dus elk tegenargument is dan per definitie ongeldig. Gaat vast gewaardeerd worden in the land of freaks and the home of the depraved. Goed, wij zijn even via onze connecties een Nederlandse variant van Prop19 aan het afleveren bij het kabinet. We smoken!

Reaguursels

Inloggen

Gateway drug. Niks meer niks minder, en zal om die reden verbannen moeten worden.

Enne, het is niet legaal in Nederland. Het wordt gedoogd. 5 gram voor persoonlijk gebruik, en 100 gram als je verkoper bent. En alleen roken in eigen huis. (of is de wet nu veranderd?) Slaat natuurlijk nergens op, want de gemiddelde coffeeshop heeft toch wel meer dan 100 gram in huis, en de wiet lucht kwam me overal tegemoet in Utrecht.

In mijn opinie is het gewoon een gebrek aan handhaving, we kunnen de manuren er niet aan spenderen, dus laten we het maar gedogen. Bovendien, die agenten in Nederland hebben al zoveel problemen met het arresteren van raddraaiers nietwaar? En de echte agenten worden met 55+ al rap oud. De nieuwe lichting is niks waard.

Justicetoall | 01-11-10 | 20:10

@M.Dude Arnold is een fervent blower, al te zien in zijn bodybuilders-drama Pumping Iron. In zijn ambtswoning schijnt hij veelvuldig wietsigaren (blunts, inderdaad) te hebben genuttigd.

negroidedader | 01-11-10 | 17:46

Die kerel is wel meteen totaal knetter. Kijk hoe hij daar zit! Toch niet echt reklame.

negroidedader | 01-11-10 | 17:45

dan kan arnold ook eens een blunt smoken

M.Dude | 01-11-10 | 17:40

Legalize!
@killermiller
Gelukkig dat je een troll zonder vrienden bent. HAHA daar lach ik om als wiet rokert.
@Bazooka Joe
Ja die ken ik er wel meer. Personen die van zichzelf schizofreen zijn horen ook niet te blowen. En ook niet te drinken. Jammer genoeg hebben juist dat soort personen altijd een enorme affiniteit met soft/hardrugs. Of juist omdat het mogelijk aansluit bij hun vertekende wereldbeeld.

Niekler | 01-11-10 | 15:36

Ik ben voor legaliseren. Kan je overheid er nog flink aan verdienen ook. Reguleren en controleren, zo simpel is het toch? Las laatst dat het de overheid honderder miljoenen per jaar kan opleveren. Kunnen ze daarvan wat oudjes 2x per week extra laten douchen ofzo..

Beetje vreemd dat je op elke hoek van de straat alchohol en sigaretten kan kopen, maar een zakkie wiet hó maar! Ik snap die gedachtengang niet.

laten ze liever de hard drugs aanpakken. Dat is namelijk wel kutspul vind ik. Maar een jointje op z'n tijd word je echt niet slechter van.

Aantastelijk | 01-11-10 | 13:59

Totaal verbod op alle wiet. Doodstraf voor gebruikers. Klaar.

killermiller | 01-11-10 | 13:38

ons land en haar vrijheden* te beschermen.

Soms denk ik gewoon echt zo snel dat ik worden vergeet te typen. Ik heb duidelijk ook een leuke secretaresse nodig voor Spellingscontrolle. Iemand interesse in die positie en de grondwaarden van mijn partij?

Watdefak!? | 01-11-10 | 10:40

Tuurlijk legaliseren, hersens sterven wel versneld af maar dat verschil is niet meer te herkennen met de huidige populatie.
Trouwens wat zijn de inkomsten met een boete voor elke joint zoals in Engeland?

joopwil | 01-11-10 | 10:39

Sliptong | 01-11-10 | 10:13

Doel je daarmee op het blijven handhaven van de regel dat alleen de uitvoerende macht wapens mag dragen of wil je de betutteling doorvoeren door IEDEREEN het recht te ontnemen ons land en haar vrijheden. Vooral op dat vlak is het de afgelopen 100 jaar echt meerdere keren misgegaan. Ik kan me voorstellen hoe oud premier van der Linden werkelijk kapot is gegaan door Colijns' beleid om vooral niet te innoveren en juist vrijheden in te perken en de gevolgen daarvan die iedereen goed kent, juist omdat Nederland op dat vlak onder van der Linden goed meekon met de "grote" jongens, zowel op wetenschappelijk, economisch EN militair vlak, en vooral op cultureel vlak, zonder enige vorm van subsidie of voortrekkerij. Alleen met hard werk en samen de schouders eronder. Solidariteit moet niet opgedwongen worden. Allemaal even rijk in totale vrijheid was vroeger gewoon realiteit. Naar die grondwaarden moeten we volgens mij (en VELE anderen) terug.

Van der Linden leefde ook in een tijd waar dingen die nu "drugs" heten gewoon echt medicijnen waren. De tijd dat er een cocaïne fabriek werd opgericht in A'dam voor het vervaardigen van medicijnen (de Nederlandse Cocaïne Fabriek, nu onderdeel van Akzo Nobel). Want zowat iedere drug heeft een positieve uitwerking, mits vakkundig gebruikt. Behalve nicotine dat als enige kan worden geclassificeerd als een zwaar vergif.

Ik wil benadrukken dat ik absoluut geen hippie ben. Ik ben een zeer nuchter en logisch persoon, die de dingen die hij predikt ook uitdraagt in zijn privéleven. Mensen die me (goed) kennen, off- en online zullen dat bevestigen.

Chill uit. Denk goed na.

Watdefak!? | 01-11-10 | 10:38

Ik zou eerst eens beginnen met het landelijk verbieden van wapens. Lijkt me nog beter voor de gezondheid.

Sliptong | 01-11-10 | 10:13

Heerlijk begin van de dag. Naar bed gegaan met de beste mediwiet die ik ooit heb gehad: Dynamite. Te krijgen bij coffeeshop het keldertje in Delft. Zeker in mijn top 3 wiet uit de hele wereld.

Zo fris als wat mijn bed uitgekomen en blakend van energie en awesome!

Ik wil ook iedereen de chillste dag van zijn leven wensen! Ik ga namelijk vandaag de handjes uit de mouwen steken met de oprichting van een innovatieve, internationale danktank genaamd Entheos Innovations en een nieuwe politieke partij, genaamd de WeerLicht Partij (Weerlicht is oud NLs/Papiamento voor bliksem, . Deze beide ondernemingen zijn gebaseerd op de basisprincipes van de meritocratie en het empirisme. Ik heb al vaak de meningen en standpunten gepeild op straat en op het hele internet, vooral de *chans. En dan bedoel ik niet het faalfestijn dat dejimachan.org (Hoi J-M-fgt <koelgezicht>) is, maar meer 4chan (de "blauwe" boards), 420chan, (0031)chan enzovoorts. De meningen zijn *altijd* positief. Dat is iets heel speciaals vandaag de dag. Ik wil dat deze eeuw Nederlands' 2e gouden eeuw wordt. Met de bloei van de economie, vrijheid, kennis en daadkracht op alle gebieden!

Ook zal ik vandaag weer na geproefd te hebben van het HBO (het smaakte varkenswalgelijk imo) aan een WO studie beginnen. Dezelfde studie overigens van de persoon die ik objectief als de meest daadkrachtige en oplossingsgerichte politicus in jaaaaren zie, namelijk Camiel Eurlings. Ik wil voortbouwen op de daadkracht van Camiel en het harde werk van Obama, die ondanks zijn huidskleur door zijn merites heeft laten zien aan de wereld wat iemand kan bereiken. Ondanks dat hij niets gedaan krijgt door de conservatieve, achterlijke meerderheid. Bedankt zelfreinigend vermogen van de verlichting dat ze naar de VS zijn geëmigreerd! De tijd betutteling, vertrutting, polderpolitiek en vooral symboolpolitiek en onkunde moet nu echt voorbij zijn. Daar zal ik mijn zongebronsde aarsch (ik ben mulatto) voor op de lijn zetten.

Het echte leven kan wel een grote hoeveelheid Internets gebruiken. Tijd voor echte constructieve oplossingen waar van mij iedereen op een constructieve, op merites en absolute vrijheid met de daarbij behorende rechten en plichten, op bazende manier aan mag en hopelijk ook ZAL meewerken. Hou de ontwikkelingen in de gaten, ik zal zeker mijn programma naar de redactie hier sturen en op de *chan's publiceren (alweer), maar als je de moeilijke woorden in deze muur van tekst opzoekt zal je wel weten hoe laat is.

TL;NG:
Inhaleer regelmatig pure cannabisdamp en onthoud dat je alleen maar door het feit dat je dit doet uit zal steken boven de gemiddelde bekrompen kutburger. De mensen op deze lijstjes zijn daar een testament van.
coedmagazine.com/2009/02/06/the-10-mos...
www.friendsofcannabis.com/directory/

Relax en begin na te denken hoe je de problemen in de wereld op een constructieve en logische manier problemen op te lossen. Ik hoop dan zo spoedig mogelijk aanmeldingen op Entheos Innovations te ontvangen om samen te werken aan innovatie en vooruitgang op _alle_ gebieden. Het beste kan je nu gewoon even op 31chan/we/ wat neer plempen en zelfs met goede ideeën komen terwijl ik de andere officiële sites met mijn team van bros online breng. Op de andere boards mag je ook natuurlijk naar goede internet traditie discussiëren over van alles en nog wat, mits je je aan de algemene regels houdt.

Tijd om te werken en te zorgen dat iedereen Hard zal feesten van blijdschap dat er eindelijk iemand de gegoede burgerij (jan modaal) zal vertegenwoordigen in de politiek van het gehele Koninkrijk der Nederlanden!

Watdefak!? | 01-11-10 | 09:47

Stukje video wordt gelardeerd met het intro van 'Stick Toghether' ( Zappa The Man From Utopia ) op die cd is 'Cocaine Decisions' het eerste nummer - Wat heeft de maker bedoeld? * Mulisch-mode *

dubbert | 01-11-10 | 09:38

Sneue misvatting dat PVV iets met wiet en blowers heeft.
Not!
Als prietpraat (L/R) ergens uit voorkomt dan is dat uit THC gebruik.

Einde van de Domheid | 01-11-10 | 09:06

illuvatar | 01-11-10 | 08:44
Da's het mooie van een klok: de tijd daarop bepaal je zelf .

Bos Hout | 01-11-10 | 08:55

@illuvatar | 01-11-10 | 08:10
Mooise samenvatting. Blowen is geestverruimend kankerzuigen.

LiebeMan | 01-11-10 | 08:55

@illuvatar | 01-11-10 | 08:40

Alcatraz? Het is geen 1960 meer.De LAPD en SFPD pakken tegenwoordig alleen nog maar mensen met een getinte huidskleur en/of geen geld op.

Modderkip | 01-11-10 | 08:48

*op klok kijkt en geschrokken ziet dat het al 09:43 uur is*

illuvatar | 01-11-10 | 08:44

@Modderkip | 01-11-10 | 08:36
U hebt uw straf na uitlevering vanuit Alcatraz om laten zetten in Nederlandse maatstaven?

illuvatar | 01-11-10 | 08:40

Ach, ik heb een paar maanden in Californië doorgebracht deze zomer, en iedereen die wiet wil roken heeft wel een medicard, die zijn namelijk erg makkelijk te halen.
En als je die niet hebt dan is het nog geen enkele moeite om er aan te komen. Prop 19 gaat niet heel veel veranderen wat betreft het wel of niet roken, en nu kan de failliete staat CA er mooi belasting over gaan heffen.

Modderkip | 01-11-10 | 08:36

@Sjeng de helle | 01-11-10 | 08:08
Nee Sjeng, dat is die Merapi-vulkaan daar bij chullie in het zuidelijke periferie van het rijk.

illuvatar | 01-11-10 | 08:32

Kudt, de coffeeshop is nog gesloten..

plastic zakje | 01-11-10 | 08:31

illuvatar | 01-11-10 | 08:10
Een puurpijpje is inderdaad een zuiverdere vorm van genot.

plastic zakje | 01-11-10 | 08:23

Een jointje roken is in ieder geval nog geestverruimend, tabak roken is slechts betaald zinloos kankerzuigen.

illuvatar | 01-11-10 | 08:10

Alarm, weerbericht kanton Süd:

Het is mistig als de neten en dat is niet van het blowen.

Sjeng de helle | 01-11-10 | 08:08

@plastic zakje | 01-11-10 | 07:58
Vroeger dronk ik thee, maar sinds ik een jas heb met een bondtkraag ben ik daarmee gestopt.

illuvatar | 01-11-10 | 08:05

Leiphuizen | 01-11-10 | 07:59
Welkom in Utopia!

plastic zakje | 01-11-10 | 08:01

gewoon alle drugs legaliseren en zelf verkopen (voor weinig) als overheid. Zijn we snel van de criminaliteit en alle elende erom heen af.

Leiphuizen | 01-11-10 | 07:59

Nou heel stoer wat een sukkel...

Braakbal | 01-11-10 | 07:59

illuvatar | 01-11-10 | 07:50
Je kunt er ook thee mee verrijken. Lekker hoor!

plastic zakje | 01-11-10 | 07:58

*geboren niet-roker is, maar wel vijfvingerige sierplantjes in de achtertuin houdt*

illuvatar | 01-11-10 | 07:50

Hahahaaaaaa wat een baas! Voel me trouwens na een avond zuipen een stuk verotter dan na een avond smoken....

El Santo | 01-11-10 | 07:49

Leuk spul, weed, had een aardige buurman die altijd na het werk een joint rookte ter ontspanning na een drukke dag. Nu doet hij aan mandjesvlechten in een gesloten inrichting, zo psychotisch als een deur. En volgens longartsen is de schade die één joint toebrengt aan de elasticiteit van je longblaasjes vergelijkbaar met het tegelijkertijd oproken van zo'n 40 gewone sigaretten.

Bazooka Joe | 01-11-10 | 07:36

Goeiemorgen,
Begint met een opsteken van een "normale" sigaret.

Bazooka Joe | 01-11-10 | 07:26

Moest onwillekeurig denken aan Donovan en aan Mellow Yellow, de eerste Amsterdamse coffeshop die beleverd werd door Klaas Bruinsma.
In de zeventiger jaren bezong Donovan het kwalmen van gedroogde bananenschillen.
Hoe gek kun je nog zijn de hippies van toen zijn in veel gevallen de bestuurders van nu, het kan verkeren.

www.youtube.com/watch?v=HCCjv2OiTxE

Sjeng de helle | 01-11-10 | 07:23

briljant geschreven, hulde.
Ik heb het 1x geprobeerd, maar ik ben niet verder gekomen dan de Febo, en heb de muur compleet leeg gevreten.

patrick023 | 01-11-10 | 07:17

Mogguh @ All,
Weed is aan mij niet besteed.
Ik heb het eens geprobeerd maar hoestte me de longen uit het lijf.

Sjeng de helle | 01-11-10 | 07:14

-weggejorist-

Jean-Kleaudt Balsace | 01-11-10 | 07:08

Die laatste zin zou "in elkaar aan het draaien" moeten zijn ipv "aan het afleveren". Johnny, je hebt nog zo veel te leren...

Nietvoordekat | 01-11-10 | 06:49

Ik ga de rook in buiten.
Kijken of we vandaag nog wat hoogte kunnen krijgen van alles.

Fijne dag @ all
Later.

Teun van het Tuinpad | 01-11-10 | 06:18

Het is hier zo mistig buiten dat het lijkt of half Nederland aan de Stikkie's heeft gezeten.
Man man.

Teun van het Tuinpad | 01-11-10 | 06:03

*virtueel lijntje met Pim opsnuift*

Haal Soft-drugs uit de Illegaliteit en verdien er wat an.

Teun van het Tuinpad | 01-11-10 | 05:35

Het is allemaal heel dubbel, dat drugs-gedoe in de VS.
Maar hier is het eigenlijk nog gekker.

Mogge @ all

Teun van het Tuinpad | 01-11-10 | 05:20

In ieder geval is het roken van een jonko minder gevaarlijk voor de volksgezondheid dan diverse seriemoordenaars aldaar.
@Rammstein 3:16
Hopelijk heb je je laptop bij je:
De USA: land of the free, home of the stupid!

necrosis | 01-11-10 | 04:41

*licht weer aandoet en zich afvraagt waar Teun is*

necrosis | 01-11-10 | 04:28

Prop 19 is verre van perfect. De propositie van Jack Herrer voor 2012 is echt stukken, stukken beter. Prop 19 zorgt er namelijk ook voor dat de politie zelfs harder kan optreden tegen cannabis gebruik. Maar ja, het is een begin.

*Grindt wat Dynamite van 't Keldertje, doet het in de bowl, stampt het aan en melkt zijn bong als een moederneuker*

Onthoud kindertjes, rook cannabis altijd puur. En onderwijs jezelf over alle drugs zodat je nooit zo stom gaat zijn om geestvernauwende middelen te gaan gebruiken. Entheogenen voor de windst. Lees hier meer en koop als je het interessant genoeg vind het boek. Beste info ooit. www.uitjebol.net/

Watdefak!? | 01-11-10 | 03:57

*het licht uit doet en over Theo dromen gaat*

Parsons | 01-11-10 | 03:19

vive epicure | 01-11-10 | 03:06
Ik kan je alleen maar gelijk geven.
Nice day @ all, ik ga alvast naar buiten.
*aus*

Rammstein | 01-11-10 | 03:16

@ Rammstein | 01-11-10 | 02:57
Daarom wil ik voorlopig ook nog niet terug naar Ndl... never a dull moment.
De US is om te huilen, lachen, haten en lief te hebben. Allemaal, 200 keer per dag.

vive epicure | 01-11-10 | 03:06

vive epicure | 01-11-10 | 02:49
Nog iets: er zijn ook dingen verkrijgbaar, gewoon, in de buurt super, waar je een olifant mee verdoven kan.
En toch ben ik dól op de Steets. Wat een land.

Rammstein | 01-11-10 | 02:57

@Rammstein | 01-11-10 | 02:34
Stukje geschiedenis ... nou ja mischien is er niet zo veel veranderd.
Pilletje voor de pep:
www.youtube.com/watch?v=_WMu7NyCyMo

SyntaxError | 01-11-10 | 02:49

@ Rammstein | 01-11-10 | 02:34
Spijker.Kop.Raak.
Heb 't genoegen in een groot ziekenhuis te werken en kan niet anders dan instemmen met je/Chris z'n punt, al heb ik z'n show niet gezien. Aan de ene kant hoe mensen hun lichaam toetakelen met een brak dieet en/of geen beweging en aan de ander kant de doctor die je niet laat gaan zonder dattie je een receptje heeft meegegeven - want die pillenfabriek (lees: toevoer naar bankrekening doctor) moet draaien en als we nu maar medicijnen geven dan lijkt 't net of we goed bezig zijn. Dubbel puistjes dus.
Zoals met zoveel zaken in de US: scare-mongering is zaligheid voor de onwetenden.

vive epicure | 01-11-10 | 02:49

@Parsons | 01-11-10 | 02:31
Mooie docu, maar blijf met een gevoel zitten dat het verhaal incompleet is, zoals het is verteld. Er was dan ook erg veel te vertellen in weinig tijd, misschien komt het daardoor.
*Nogmaals dankt voor de tip en slapen gaat*

Überbottehork | 01-11-10 | 02:48

@Strotgrondel | 01-11-10 | 02:40
Wat een vaag nummer is dat dan :D
Wel leuk.

SyntaxError | 01-11-10 | 02:46

@Rammstein | 01-11-10 | 02:37
Neuh, ik kijk het nu tot het einde.

Dat er verder geen aandacht aan wordt besteed begrijp ik trouwens wel.

Theo is vermoord door de islam, maar dat mogen wij van de PO niet weten.

Parsons | 01-11-10 | 02:40

QZNYWRLD | 01-11-10 | 02:38
Kan ik alvast een tafel bespreken ?

Rammstein | 01-11-10 | 02:39

Opent een Cannabistro...

QZNYWRLD | 01-11-10 | 02:38

Parsons | 01-11-10 | 02:31
Bewaar 'm voor de tweede november. Dan is er volgens mij, niets over op teevee.

Rammstein | 01-11-10 | 02:37

Herstel, vicodin. En vele anderen.

Rammstein | 01-11-10 | 02:35

vive epicure | 01-11-10 | 02:28
Gisteravond, Chris Rock "Never Scared", die weet het prima te duiden, waarom de Steets zo moeilijk doen. Denk alleen al aan het doctor-shoppen wat ze daar doen en wat zal je eerder de kop kosten: overdosis weet, of viocidin ?
Het eerste is nog nooit gebeurd, in ieder geval.

Rammstein | 01-11-10 | 02:34

@ Ramm
Idd, wanneer je je grote teen gestoten hebt kun je al een verwijzing krijgen voor medicinale wiet - haast lachwekkend.
Dat gezegd, ik ken ook 'gebruikers' die tegen Prop 19 stemmen omdat ze bang zijn dat er niet genoeg belasting aan verdiend zal worden, dus de noodzaak van de regel niet inzien aangezien de beschikbaarheid OK is en het optreden tegen bezit/gebruik niet streng. Als geldt dit natuurlijk niet voor de ganse staat.

vive epicure | 01-11-10 | 02:28

Yeah, I'm an East-Coaster

Rammstein | 01-11-10 | 02:21

vive epicure | 01-11-10 | 02:17
Er is wel een schrikbarende stijging in het aantal glaucoma patiënten in Cali sinds.

Rammstein | 01-11-10 | 02:19

Ach, zoveel verandert er niet als Prop 19 wordt aangenomen. Er is genoeg skunk te ruiken op straat in CA. Ik ken hier bijna nog meer mensen die 't me kunnen aanbieden dan in A'dam - 'medicinale wiet' of via een mannetje (In San Francisco, that is.). Als Prop 19 het nu niet haalt is het een kwestie van tijd tot het toch legaal is (denk aan de wietplantage's in Oakland). Een politieagent zal je eerder aanspreken op met alcohol op straat dan met wanneer hij/zij wiet om je heen ruikt.
Zoals zo vaak is het eerder een 'liberaal/voor of conservatief/tegen' debat.

vive epicure | 01-11-10 | 02:17

@Parsons | 01-11-10 | 02:10
Ik heb geluid heel zachtjes staan, en razende rooie rakkers door de kamer. Wederom eens het staatsjournaal.

Mindy | 01-11-10 | 02:15

@Rammstein | 01-11-10 | 02:09
*monitor schoonvegen doet*

Parsons | 01-11-10 | 02:12

@Mindy | 01-11-10 | 01:59
Ja het kwam grappig over, dat ben ik met je eens. Maar de beller had volkomen gelijk natuurlijk.

Het is op z'n minst vreemd te noemen dat alle journaals op z'n kop gaan wegens Mulisch en dat er over dit ongeluk niets is gemeld.

Parsons | 01-11-10 | 02:10

@Parsons | 01-11-10 | 01:52
ah ok

@Strotgrondel | 01-11-10 | 02:03
als ik me voldoende verveel, zal het nog wel een keer komen. we zien wel.

atm0s | 01-11-10 | 02:09

Parsons | 01-11-10 | 02:05
Dat laatste betwijfel ik, ze vertelde eerder sociaal-autistisch te zijn.

Rammstein | 01-11-10 | 02:09

@Strotgrondel | 01-11-10 | 02:03
Bandbreedte is het probleem niet - dat is er zonder einde.

Maar atm0s gaat over de technische zaken dus ik kan er eigenlijk niets zinnigs over zeggen.

Parsons | 01-11-10 | 02:07

@Rammstein | 01-11-10 | 01:58
Ik heb geen flauw idee. Ik heb het ooit één keer gedaan in het restaurant van Sabine aan de Nordschleife en toen werd er gewoon een hete steen per persoon gebracht waar je zelf je 700 grams beuker op kon bakken.

Met andere woorden, ik zit niet heel er in de steengrillelarij (geh, spellchecker keurt dat goed).

Wellicht dat de rijperevrouw één en ander kan duiden.

Parsons | 01-11-10 | 02:05

atm0s | 01-11-10 | 01:51
Parsons | 01-11-10 | 01:52
Technisch gezien is het haalbaar, toch? Zo onoverkomelijk is het niet. Het zal wat extra bandbreedte kosten. Veel sn-reaguurders reaguren op gs, en ook omgekeerd.
Uiteindelijk registreren we allemaal bij NewsMedia.

Strotgrondel | 01-11-10 | 02:03

@Parsons | 01-11-10 | 01:55
Right maar om die kreet moest ik toch even lachen sorry.

Mindy | 01-11-10 | 01:59

Parsons | 01-11-10 | 01:55
Sinds wanneer wordt er op gas gesteengrilled ?
(Is that even a word ?)

Rammstein | 01-11-10 | 01:58

@Parsons | 01-11-10 | 01:51
Bedankt!

Überbottehork | 01-11-10 | 01:57

Dijkshoorn is goed op dreef!

Prof. D.A.H. Vintik | 01-11-10 | 01:57

Steengrillslachtoffers woehaa.

Mindy | 01-11-10 | 01:54

@atm0s | 01-11-10 | 01:51
Hij wil graag ook de Spitsnieuws, Dumpert, PowNed tegels etc. in de tool.

Parsons | 01-11-10 | 01:52

@ deoudererijperevrouw

Luister je naar de Jannen?

DANNY3960 | 01-11-10 | 01:52

@Strotgrondel | 01-11-10 | 01:44
Het zit hier lekker, maar eh, waar heeft u het precies over?

atm0s | 01-11-10 | 01:51

@Rammstein | 01-11-10 | 01:41
Ik ook, maar het slaat nergens op.

Parsons | 01-11-10 | 01:46

atm0s | 01-11-10 | 01:35
Dus hoe zit het, alles van sn enzzz. is te vermoeiend om te verwerken in de tool?

Strotgrondel | 01-11-10 | 01:44

@atm0s | 01-11-10 | 01:37
Top!

Parsons | 01-11-10 | 01:42

Parsons | 01-11-10 | 01:38
Ik snap wel hoe het komt, en soms begrijp ik het zelfs.

Rammstein | 01-11-10 | 01:41

@neemjemoederindemali | 01-11-10 | 01:10
'k Houd gaarne een wat meer realistisch wereldbeeld. Tegeltjes op GS dienen voornamelijk ter vermaak, met de werkelijkheid hebben ze nauwelijks iets van doen. Zie nu: deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 01:24. Krijgt een paard de hik van, heerlijk het leven ervaren op GeenStijl.

Dag kinderen van één vader.

En-el Hak | 01-11-10 | 01:40

@Rammstein | 01-11-10 | 01:32
Ik snap nooit zo goed wat dat met geslacht te maken heeft.

Parsons | 01-11-10 | 01:38

@Parsons | 01-11-10 | 01:36
Jep

atm0s | 01-11-10 | 01:37

@atm0s | 01-11-10 | 01:35
Met optie fix (markeer nieuwe tegels etc.)?

Parsons | 01-11-10 | 01:36

@Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 01:33
Ja dat is een oude discussie die we hier al meermalen hebben gevoerd, maar ik kijk toch en ik blijf ook kijken.

Sterker nog, deden meer mensen dat maar. Dan hadden we hier veel minder problemen gehad dan nu het geval is.

Welterusten.

Parsons | 01-11-10 | 01:36

@Parsons | 01-11-10 | 01:29
fyi De nieuwe firefox plugin staat op de zoeksite.

atm0s | 01-11-10 | 01:35

@Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 01:33

slaap ze

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 01:34

@Parsons | 01-11-10 | 01:29
Tja, ik kijk er dan ook zo min mogelijk naar. Ik word daar heel kwaad van, en het leidt tot niets... Daar komt nog bij dat ik morgenvroeg weer naar de baas moet. Trusten allemaal...

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 01:33

Parsons | 01-11-10 | 01:29
Ja maar ik ben een vrouw, en die horen fijngevoelig te zijn, vreesch ik. Zo niet, dan ben je een klote-wijf. Een middenweg, tussenweg, whatever, is er vaak niet.

Rammstein | 01-11-10 | 01:32

@Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 01:29

zou je dat echt willen?

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 01:32

@Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 01:25
Hoezo? Mijn tegels zijn vaak ook verre van fijngevoelig, maar ook ik kan niet met droge ogen naar Theo en/of Pim kijken.

Parsons | 01-11-10 | 01:29

@Krachtmeester | 01-11-10 | 01:28

Ga lekker slapen

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 01:29

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 01:25
Misschien heeft u een verkeerd beeld van mij.

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 01:24
zie boven.

OT Sodeju, Denver - San Fransisco is spannend !!

Rammstein | 01-11-10 | 01:29

@neemjemoederindemali | 01-11-10 | 01:28
Misschien kun jij het me uitleggen... Ik heb tenslotte al heel wat van je bier op...

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 01:29

@neemjemoederindemali | 01-11-10 | 01:26
Kan je niet even wachten tot morgen? Hoe kan ik nou midden in de nacht in één keer een baan krijgen?

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 01:28

Iedereen uitgeskweurt?
Jee-zus (LIEVV), wat een paneelellende!
Stelletje Viva-angehauchte sjetboksreaguurders.
O ja, om niet helemaal uit de toon te vallen hieronder het woord van de draad:
'ik'.

Krachtmeester | 01-11-10 | 01:28

@Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 01:25

Het verbaasd mij dat het je verbaasd.

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 01:28

@deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 01:24

hebt u al een baan?

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 01:26

@Rammstein | 01-11-10 | 01:19
Nee, u begon op een openbaar medium tegen krachtmeester (Rammstein | 01-11-10 | 00:40) te miepen over hoe beide heren 'alleen op een koude stoep' etc. aan hun einde zijn gekomen... In de rest van uw comments bent u verre van fijngevoelig. Dat verbaasde mij...

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 01:25

@Rammstein | 01-11-10 | 01:20
U lijkt me echt een dame van de wereld, een tough lady, die alles wil weten en ervaren. Ik ben niet zo.

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 01:24

@Parsons | 01-11-10 | 01:21

doe maar niet, sommige mensen denken er rechten aan te ontlenen.

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 01:24

@mezelf
gevoel voor ook.

Mijn GodT, lees je eigen tegels eens voordat je op post klikt. Lutser.

Parsons | 01-11-10 | 01:23

@Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 01:19

Ik zou zeggen 2-3 keer i het kwadraat maar mijn mening doet er niet toe, denk ik.

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 01:22

Geh, @deoudererijperevrouw heeft een soort gevoel van humor. Dat mag ook wel eens gezegd worden.

Parsons | 01-11-10 | 01:21

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 01:17
Moet een ander het weer voor u opknappen ?

Rammstein | 01-11-10 | 01:20

@deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 01:17 Gezien haar reactie van 01:09 denkt ze dat al meegemaakt te hebben. Er is helemaal niks goors aan. Het is gewoon klaarkomen in het kwadraad. Niet iets wat je gemist wil hebben...

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 01:19

gastditiszogaafstaaf

lol + 1

Nick82 | 01-11-10 | 01:19

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 01:11
Ik meen, dat u tegen mij begon te lullen, of zie ik dat verkeerd ? Dus om uw vraag te beantwoorden: van u, niets eigenlijk.

Rammstein | 01-11-10 | 01:19

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 01:17
lol

Strotgrondel | 01-11-10 | 01:18

@Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 01:15
Ik peins er niet over, laat Rammstein dat maar doen.

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 01:17

@deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 01:11

Stel je voor dat je de realworld zou willen ontdekken

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 01:16

@deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 01:11
Oh, als je wist wat het was zou je dat zeker wel willen... Ga eens op onderzoek en word een ervaringsdeskundige...

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 01:15

@Rammstein | 01-11-10 | 01:08

Ik stel het wel eens al eis, maar dat is een spel.

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 01:14

Ik wil er verder niks mee te maken hebben; ik deelde alleen even mee.

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 01:11

@Rammstein | 01-11-10 | 01:08
Zeg, jij schildert hier desolate scenes over hoe zielig het wel allemaal niet is...
Natuurlijk is het in en in triest maar wat wil je nou eigenlijk horen?

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 01:11

@En-el Hak | 01-11-10 | 01:05

stel je voor dat je wereldbeeld verstoort wordt , moehahahahaha.

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 01:10

@DANNY3960 | 01-11-10 | 01:06
Dat is een understatement.

Parsons | 01-11-10 | 01:10

@DANNY3960 | 01-11-10 | 01:03
Ha geweldig, draaide dat op zo'n lullig pickuppie grinnik. Soul vond ik toen nog niks.
Shoot beetje gezellig houden maar, als ik idd naar Theo ga kijken... zucht.

Mindy | 01-11-10 | 01:10

@deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 01:07
Dat is een ander verhaal, maar daarom is het nog niet goor.

Parsons | 01-11-10 | 01:09

@Rammstein | 01-11-10 | 01:08
Ik wist toch niet dat dat zo heette?!

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 01:09

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 01:04


Euh, ben je eigenlijk weleens klaargekomen terwijl je sterretjes zag? BTW je zou je leeftijd meededelen.

DANNY3960 | 01-11-10 | 01:09

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 01:06
Bullshit.

Rammstein | 01-11-10 | 01:09

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 01:04
Knap. Vanmiddag vroeg je nog, wat het was.

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 01:04
Denk jij dat er een lampje afgaat met "nog 5 minuten" ? Dat het je nog even uitgelegd wordt ? Most people won't know what hit them.
Locatie, schmocatie, natuurlijk doet dat er niet toe. Op de Overtoom was net zo bizar geweest.

Rammstein | 01-11-10 | 01:08

@Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 01:06
Dat is een leugen. #ervaring

Parsons | 01-11-10 | 01:08

@deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 01:04

dat zet u niet aan het denken?

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 01:07

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 01:04
en nu komen de geile mannetjes in actie, en bedankt

hetluis | 01-11-10 | 01:07

Parsons | 01-11-10 | 01:05
Maar ik hoef het niet te zien.

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 01:07

@deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 01:04
Ach meisje, wat heb jij dan al veel gemist... Er is wel eens gesteld dat een vrouw die dat overkomen is voor altijd aan de veroorzaker verbonden blijft...

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 01:06

Parsons | 01-11-10 | 00:59

Ook ik heb het vermoeden dat hij ergens op wachtte, maar denk niet dat het daarop was.

DANNY3960 | 01-11-10 | 01:06

ammstein | 01-11-10 | 00:58

nee iemand doodwensen blijft wat anders dan de hersenlozen die dit letterlijk uitvoeren. De humor wordt niet bemerkt, de laatste punt wel. Daar kan geen mens zich tegen wapenen. verdomme.

caravaggio | 01-11-10 | 01:06

@neemjemoederindemali | 01-11-10 | 01:02
Welnee, daar begin ik niet aan, kost me te veel tijd.

En-el Hak | 01-11-10 | 01:05

@deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 01:04
Hoezo goor? Er zijn vrouwen bij wie dat gebeurt. Wat is daar goor aan?

Parsons | 01-11-10 | 01:05

@Rammstein | 01-11-10 | 01:01
Ik schat dat Theo nieuwsgierig genoeg was om dat ook te willen weten ja. En terugkomend op je oorspronkelijke plemp, ik denk dat de locatie dan niet echt veel uitmaakt...

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 01:04

Mag ik wat zeggen over dat squirten? Ik heb het eens bij 'spuiten en slikken' gezien. Best goor, maar als jullie dat persé willen zien ga je maar naar uitzending gemist.

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 01:04

@En-el Hak | 01-11-10 | 00:50

lees de tegels eens en trek dan je conclusies..................

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 01:02

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 01:00
Ik had het over meneer van Gogh.

Rammstein | 01-11-10 | 01:01

Rammstein | 01-11-10 | 00:58
Iemand van z'n fiets schieten en hem dan de keel afsnijden.
Een 10 voor lafheid.

Krachtmeester | 01-11-10 | 01:01

@neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:49
Nog bedankt hoor! Zo fijn om te weten dat er mensen zijn die aan je denken. *snik*

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 01:00

@Rammstein | 01-11-10 | 00:58
Tja, ik kan niet voor Theo spreken, maar voor mij persoonlijk... Ik wil wel weten waarom ik moet sterven ja...

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 01:00

@Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:56
Alsof Theo niet in de gaten heeft gehad wat er gebeurde. Pfft.

Parsons | 01-11-10 | 00:59

@DANNY3960 | 01-11-10 | 00:37
Heee Danny discojockey, feli's en proost!
Ik heb nog de slappe lach van de vorige 2 topics, Stijntje en Daantje geh.

Mindy | 01-11-10 | 00:59

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:56
Had die Mo zich voorgesteld, en gezegd waarom, zou het gescheeld hebben ?

Rammstein | 01-11-10 | 00:58

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:52
Toevallig zeg, ik ben vrijdag jarig!

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 00:58

DANNY3960 | 01-11-10 | 00:47
Gefeliciteerd, ouwe spaanse boef. Dat meen ik best. ;)

Strotgrondel | 01-11-10 | 00:56

@caravaggio | 01-11-10 | 00:53
En denk je dat er kijkers blijven hangen? haha, wat een idee!

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 00:56

@Rammstein | 01-11-10 | 00:53
Ja, natuurlijk. Het enige wat mij daaraan bezig houdt is dat wij allemaal de reden kennen, en Theo helemaal niet. Dat lijkt me erg. Als je een hartaanval krijgt weet je tenminste wat er gebeurt, maar als een idioot zomaar een mes tussen je ribben jaagd...

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:56

@Rammstein | 01-11-10 | 00:50
Ja ik lees het net, maar hij denkt dat het te maken heeft met urine.

Zo jammer weer.

Intussen heeft Kim weer gelijk natuurlijk. #echtejannen

Parsons | 01-11-10 | 00:55

@En-el Hak | 01-11-10 | 00:49

Tsja, ik weet het wel, durf er alleen hier niet zo goed over te praten, weet wel dat de zogenaamde wetenschappers maf zijn. Het stukje op wiki moet ik dan ook om lachen. Zou hier een hele verhandeling willen en kunnen houden maar heb geen zin in een permaban. Google eens op "wappen"

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:54

@Parsons | 01-11-10 | 00:52
I had fun...

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:53

"die liever hebben dat hun dochter gegangbanged wordt door een dubbeldekker vol HIV-besmette loverboys"

Held.

McNulty | 01-11-10 | 00:53

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 00:47

ja u wordt het rechtse geweten voor links Nederland. 1 minuut per dag wordt u gevolgd van sollicitatie naar sollicitatie. Uiteindelijk zal ik u aannemen als model.

caravaggio | 01-11-10 | 00:53

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:48
Ja. Maar doorgaans niet met een kapmes in je pens, te kijk voor iedereen. Snap je dat ?

Rammstein | 01-11-10 | 00:53

@DANNY3960 | 01-11-10 | 00:49
Da's toevallig, het mijne ook... (speciaal voor de oudererijperevrouw)

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:52

@Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:50
Ik lees het nu ja. Mulisch verdient trouwens niet beter. Dus wat dat betreft kan ik dat onderwerp in die draad wel duiden.

Parsons | 01-11-10 | 00:52

@En-el Hak | 01-11-10 | 00:50
Inderdaad, maar niet op een, zeg maar, katholieke manier...

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:51

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:45
Ik bedoelde eigenlijk: hoe oud kan een mens maximaal worden? En daar dan de helft min nog iets eraf en dan zit je ongeveer goed.

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 00:50

Parsons | 01-11-10 | 00:48
Ja. Daar is En El Hak expert in.

Rammstein | 01-11-10 | 00:50

@Parsons | 01-11-10 | 00:48
Tja, daar ging het vanmorgen vroeg uitgebreid over... Bij het topic van HM of all places..

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:50

'Kindervriend' want dat ben ik oprecht...

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:47

I bet you are, ouwe snoepert.

En-el Hak | 01-11-10 | 00:50

@deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 00:48

Top instelling, als ik je kan helpen hoor ik het wel.

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:49

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 00:42


Zeg het maar, mijn paspoort staat op 1957.

DANNY3960 | 01-11-10 | 00:49

dan is het toch weer jammer is dat 'human' niet op primetime zit, maar op een moment dat een stelletje dronken reaguurders de slaap niet vatten kunnen

hetluis | 01-11-10 | 00:49

Rammstein | 01-11-10 | 00:40
Schokkend. Vooral ook omdat zoiets dan meteen in groezelige krantenfoto's wordt vervat.

Krachtmeester | 01-11-10 | 00:49

@neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:46
Eigenlijk wel. Ik bedoel, hoe moeilijk kan het godverdomme zijn? Ik ben geen wetenschapper, maar wie onderzoekthoe het goedje is samengesteld? Een halve liter vaginaal vocht... m'n zolen.

En-el Hak | 01-11-10 | 00:49

@neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:44
Ik hoop dat dat snel verleden tijd is.

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 00:48

@Rammstein | 01-11-10 | 00:46
tuurlijk niet, maar sterven doe je altijd alleen. Al staat iedereen aan je bed...

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:48

Ik heb geloof ik ergens een draad gemist? #squirten

Parsons | 01-11-10 | 00:48

@caravaggio | 01-11-10 | 00:42
Een reallifeseep? Gut, ik ben heel verlegen, op het autistische af.

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 00:47

Dank, dank,

@Strotgordel

Ken jou t schelen joh, vat er nog één!

DANNY3960 | 01-11-10 | 00:47

@En-el Hak | 01-11-10 | 00:42
Dat weet ik niet zo net... Het is een ervaring die beide partijen niet makkelijk vergeten dat kan ik je wel vertellen. Bedankt voor je compliment van 'Kindervriend' want dat ben ik oprecht...

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:47

@En-el Hak | 01-11-10 | 00:42

Je wilt gelijk hebben he?

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:46

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:43
Nu stelt u bijna dat, als je een grote bek hebt, je ook niet moet miepen als je een keer tegen een kogel, dan wel een idioot aanloopt ?

Rammstein | 01-11-10 | 00:46

@deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 00:42
Nou, dan is het ook al geen geheim meer. Ik vroeg trouwens alleen om een indicatie gezien het feit dat je mijn realistisch berekening verwierp...

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:45

@deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 00:39

Als je niet meer uit de staatsruif vreet ben ik je grootste fan.

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:44

@Rammstein | 01-11-10 | 00:40
Kom, kom Rammstein, zo dramatisch hoeft nu ook weer niet... Zeker niet voor iemand die zelf niet te flauw is om er eens flink in te gaan...

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:43

DANNY3960 | 01-11-10 | 00:37
Alles Gute zum Geburtstag.

Rammstein | 01-11-10 | 00:43

DANNY3960 | 01-11-10 | 00:37
Ik haat mensen die jarig zijn. Die eisen altijd de aandacht op, terwijl ik veel boeiender ben.

Strotgrondel | 01-11-10 | 00:43

@Rammstein | 01-11-10 | 00:40
Kom, kom Rammstein, zo dramatisch hoeft nu ook weer niet... Zeker niet voor iemand die zelf niet te flauw is om er eens flink in te gaan...

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:43

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 00:37

overdrijven is ook een vak maar ok. Ik denk meer aan het pow news. Rutger en dorv deel 111

caravaggio | 01-11-10 | 00:42

@Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:40
Ach, dat valt bezien, ik kom eigenlijk even de conclusies van zojuist bespreken. Het lijkt toch verdomd veel op urine, wat jij, ouwe kindervriend?

En-el Hak | 01-11-10 | 00:42

@Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:36
Ja hoor eens, dat is privacy, dat kan ik toch niet vertellen hier? Alleen als iedereen zn leeftijd zegt doe ik het ook.
ps: Kleingrutter weet het ondertussen wel!

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 00:42

laat de yanks ook lekker wiet roken,nogal altijd gezonder dan de cocaine die menigen in hun neus stoppen

My godt,

Robbie hoerenloper Oudkerk

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:42

Jeanine gaat in op #abortusgate #echtejannen

Parsons | 01-11-10 | 00:41

@Parsons | 01-11-10 | 00:39
Ja, onze nl-conserveren heeft nogal wat averij opgelopen in een ander topic...

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:40

@Parsons | 01-11-10 | 00:39
U heeft gelijk, ik bedoelde squirtkoningin.

En-el Hak | 01-11-10 | 00:40

Krachtmeester | 01-11-10 | 00:36
Allebei alleen op een koude stoep gestorven. Alleen. Op afstand mensen die erbij stonden en er naar keken.

Rammstein | 01-11-10 | 00:40

@DANNY3960 | 01-11-10 | 00:37
Proost Danny en dat er nog maar vele jaren mogen komen...

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:39

@En-el Hak | 01-11-10 | 00:37
Euh, par-don?

Parsons | 01-11-10 | 00:39

@neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:24
Geloof me, die time-out had ik echt nodig anders was ik kapot gegaan.

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 00:39

@DANNY3960 | 01-11-10 | 00:37
Lang zal hij leven!1!! *glaasje op Danny drinken doet*

Parsons | 01-11-10 | 00:38

@Rammstein | 01-11-10 | 00:32

pim en theo, top........

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:38

*Bier, wijn, cava, ranja en rietjes uitdelen doet.*

Kan het ook niet helpen, maar t is mijn geboortedag.

DANNY3960 | 01-11-10 | 00:37

Ach gut en squirtkoninging Rammstein is er ook, welk een jolijt.

En-el Hak | 01-11-10 | 00:37

@caravaggio | 01-11-10 | 00:27
Misschien moet ik gaan twitteren dan kan u en iedereen mij van minuut tot minuut volgen in mijn nieuwe carrièrestappen haha.
Het is een mooie gedachte dat als je ouder bent je een geur afstaat aan anderen, de geur van wijsheid.

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 00:37

@neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:27

Zeg Mali, het wordt nu toch onderhand tijd om die sleutels in een kom te doen en met een buuf de gerafelde vinextrappen te bestijgen?

En-el Hak | 01-11-10 | 00:36

@deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 00:31
Vrouwen gemiddeld 76 toch? Maar kom houdt ons niet langer in spanning... Hoe oud is een oudererijperevrouw tegenwoordig, ongeveer...?

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:36

Rammstein | 01-11-10 | 00:32
Triest zijn heeft niet zoveel zin.

Krachtmeester | 01-11-10 | 00:36

@Art Vandelay Ultor | 01-11-10 | 00:33
Ze is zo rechts als iets. Neem dat maar van me aan.

Parsons | 01-11-10 | 00:35

@neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:27
Art stemt voorlopig op de PVV omdat er eigenlijk geen fatsoenlijke partijen meer zijn.
Nou blij?

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:33

@neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:27
Dat is een zeer acceptabel excuus.

Art Vandelay Ultor | 01-11-10 | 00:33

@Rammstein | 01-11-10 | 00:29
Nou, dan kan ik de zakdoeken dus klaarleggen. Kan niet met droge ogen naar Pim en Theo kijken.

En toch ga ik dat straks doen.

Parsons | 01-11-10 | 00:33

@Parsons | 01-11-10 | 00:27
Ik hoorde dat ze in eerste instantie niet wist op wie ze precies had gestemd, hehe.

Art Vandelay Ultor | 01-11-10 | 00:33

@atm0s | 01-11-10 | 00:28
Dat maakt haar leuk. Ze speelt het niet.

Is het trouwens een idee op de beta versie op de site te zetten?

Parsons | 01-11-10 | 00:32

Krachtmeester | 01-11-10 | 00:30
Profetisch, bijna.
Hey, Pim Fortuyn, met háár.
Wanneer die twéé in beeld zijn, word ik helemaal een beetje ...... triest.

Rammstein | 01-11-10 | 00:32

@caravaggio | 01-11-10 | 00:27

MT was wel een heel speciaal geval.

#kantonrechturt

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:32

@Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:21
Mensen worden toch veel ouder tegenwoordig? Zo jong nog? Nee...

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 00:31

Rammstein | 01-11-10 | 00:23
Bizar hoe alles met elkaar te maken heeft. Dat verhaal over Pin. Ongelooflijk.

Krachtmeester | 01-11-10 | 00:30

atm0s | 01-11-10 | 00:17
Waarom worden reaguursels/reaguurders van SN, powned.tv enz niet 'processed' in de tool? Ook daar valt veel te lezen.

Strotgrondel | 01-11-10 | 00:30

@Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:26

relax, jointjuh?

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:30

Parsons | 01-11-10 | 00:26
Het valt nooit mee.

Rammstein | 01-11-10 | 00:29

@Strotgrondel | 01-11-10 | 00:21
Ik heb altijd administratief werk gedaan maar dat gaat nu echt niet meer lukken. Dus het zal wel de zorg worden waar niets verkeerds mee is natuurlijk maar wel iets geheel anders.

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 00:28

@Parsons | 01-11-10 | 00:22
Het is echt? Sjee.. nou ok.. moet ik even aan wennen aan dat idee.

atm0s | 01-11-10 | 00:28

nu op televee 2, boeiend

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:28

@Art Vandelay Ultor | 01-11-10 | 00:18
Hoor je die politieke analyse van onze pornoster? #niksmismee

Parsons | 01-11-10 | 00:27

Ik heb hem hier nog niet zien langskomen, maar
*
Nummert 44 van de Joe Rogan podcast met wiet expert Todd McCormick, over wiet en prop 19.
*
Natuurlijk altijd entertainment en deze keer ook informatie over voornamelijk wiet!
Check it out:
*
www.ustream.tv/recorded/9879594
*
spam uit.

Sjaakafhaak123 | 01-11-10 | 00:27

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 00:19

Nee het heeft alles met geur te maken en niets met beledigen. De laatste die ik beledigd heb was mw. Twain. alles wat rijp is scheidt een geur af. Fruit, Bloemen, de wietplant maar ook de mens. Vandaar mijn vraag. Ik las aan de reacties af dat u op een keerpunt staat. Blijf u volgen heur...

caravaggio | 01-11-10 | 00:27

@Art Vandelay Ultor | 01-11-10 | 00:21

echt niet, ben onder invloed.

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:27

@neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:24
Ken je de kwastsels van Rubens niet jonguh! Zo iemand moet je meteen, met behoud van uitkering, de hele dag door de stad laten paraderen...

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:26

@Rammstein | 01-11-10 | 00:23
Ik heb het op de TS staan voor na #echtejannen, maar ik ga er op voorhand van uit dat ik het niet droog ga houden.

Of valt de uitzending mee?

Parsons | 01-11-10 | 00:26

I see dead people tv-avond

hetluis | 01-11-10 | 00:26

@Strotgrondel | 01-11-10 | 00:21

#peptalk

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:26

@deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 00:19

Een kleine time out is soms te verdedigen, jatten van je medemens die het echt nodig heeft nooit. Je figuur boeit me niet.

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:24

Krachtmeester | 01-11-10 | 00:12
Mooi om te zien, zeker.
Als hij er nog was geweest.

Rammstein | 01-11-10 | 00:23

@atm0s | 01-11-10 | 00:17
Zoals ik al zei - die lach is niet gespeeld. Zo doet ze altijd.

Geknecht door religie in haar jeugd en daarna he-le-maal losgegaan.

En vergis je niet - het heeft haar geen windeieren gelegd. Alleen daarom vind ik het al een topwijf.

Overigens stond dat toen nog allemaal in de kinderschoenen. De "winkel" in Scheveningen moest nog geopend worden.

Parsons | 01-11-10 | 00:22

@Parsons | 01-11-10 | 00:15
haar mondje staat wel continu in de lachstand, of niet?

cumshaft | 01-11-10 | 00:22

@deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 00:19
Onderhand over de helft? Maar meisje toch dan ben je pas een jaar of achtendertig... Ga je schamen het mooiste komt nog...

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:21

@neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:19
Art Vandelay Ultor | 01-11-10 | 00:01 dus, of word ik hier in de mali genomen?

Art Vandelay Ultor | 01-11-10 | 00:21

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 00:07
Nu ben ik toch wel benieuwd. In welke richting liggen je werkzaamheden? Administratief werk of iets dergelijks? Eitherway good for you, kick some ass girl, laat de wereld 'n poepie ruiken, you're better than the rest, laat je niet gek maken meid, this is your time, dikke lul drie bier, gefeliciteerd.

Strotgrondel | 01-11-10 | 00:21

@Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:15

Sorry, heb de afgelopen weken iets anders begrepen maar ik draai mijn mening graag bij als er aanleiding voor is.

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:20

@caravaggio | 01-11-10 | 00:11
O gelukkig, ik dacht dat u bedoelde dat ik wel half in staat van ontbinding zou verkeren en er daarom vieze vleesvliegen rond mijn lichaam cirkelden. Laten we zeggen dat ik onderhand wel bijna over de helft ben.
Rubens schilderde toch ook veel volumptueuze vrouwen, dacht ik?

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 00:19

@Parsons | 01-11-10 | 00:17
Is vast een top ondernemer, dat geloof ik best.
Dat maakt dat dom doen nog irritanter.

atm0s | 01-11-10 | 00:19

@Art Vandelay Ultor | 01-11-10 | 00:15

doe nog eens dan, heb het ff gemist.

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:19

Kim Holland én Cherso.

Ze willen wel heel graag dat ik niet luister.

Art Vandelay Ultor | 01-11-10 | 00:18

@Parsons | 01-11-10 | 00:16
Kan best zijn, maar die smerige klote porno lach, kan ik echt niet uitstaan :)

atm0s | 01-11-10 | 00:17

Overigens, vergis je niet. Ze is niet dom. #kimholland

Parsons | 01-11-10 | 00:17

@atm0s | 01-11-10 | 00:14
Overigens is Ruud (haar kerel) ook een topgozer.

Parsons | 01-11-10 | 00:16

@neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:13
Als een oudererijperevrouw eens een time-out wil gebruiken om de boel weer eens op de rails te krijgen heb ik daar totaal geen moeite mee. Als iemand structureel te beroerd is is dat een ander verhaal... Dus oudererijperevrouw wat heb je nou geleerd...

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:15

@neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:15
Dat heb ik toch net gezegd? ;)

Art Vandelay Ultor | 01-11-10 | 00:15

@atm0s | 01-11-10 | 00:14
Nee joh, het is echt een topwijf. We hebben drie jaar naast elkaar gewoond in Rijswijk. Ik heb zelden zo gelachen als met haar. Die is echt knettergek. Ze *is* zo.

Parsons | 01-11-10 | 00:15

@Art Vandelay Ultor | 01-11-10 | 00:07

Wat dan wel? give me hope johanna.

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:15

De goede man heet Galifianakis, niet Galifianikis. Kwestie van even correct copy/pasten.

henkwest | 01-11-10 | 00:14

@Parsons | 01-11-10 | 00:08
Wat een ongelofelijk KUDT wijf..
Elke keer als ze zogenaamd lacht schieten mijn nekharen overeind..
Echt een treurig mens zeg.

atm0s | 01-11-10 | 00:14

@deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 00:07

Ik word nog je grootste fan, ga zo door..............

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:14

@neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:09
Ik betaal al contributie... Niemand kan van mij verwachten dat ik ook nog naar die shit (om ontopic te blijven) ga kijken...

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:13

@deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 00:05

Een onterechte uitkering krijgen is eigenlijk bedelen, dat wil je je zelf toch niet aandoen?

Btw, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald om er maar een gristelijke tekst in te gooien.

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:13

Mensen, Ned. 2. Theo van G.
Mooi om te zien.

Krachtmeester | 01-11-10 | 00:12

@woekerdt | 01-11-10 | 00:08
En hoe reaguurde je eerst dan? Of zouden wij dat aan het lettertype moeten herkennen?

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:11

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 00:00

nee het is een klein en gekleurd wezen dat zich in no time van generatie 1 naar generatie 3 voort kan planten. Maar 1 ding ,ze zijn verslaafd aan fruit. Omdat er nog geen hasjvliegen ontdekt zijn ga ik er nog steeds van uit dat blowen slecht is voor je gezondheid.Maar sommigen gaan er leuk van schrijven. Dus eigenlijk moet u het positief zien, u bent de rubensappel, dat trekt de Drosophila aan.

caravaggio | 01-11-10 | 00:11

@Parsons | 31-10-10 | 23:59

Sorry, ik ben niet genoeg onder de invloed om het te kunnen waarderen en om nou aan de heroine of crack te gaan voor dat program gaat me iets te ver.

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:09

@deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 00:07
Now y're tokking... Je bent oud en wijs genoeg...

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:09

Ik dacht dat mijn voormalige buurvrouw Kim Holland zou komen bij #echtejannen?

Parsons | 01-11-10 | 00:08

Lachen. Tegenwoordig reageer ik onder "woekerdt." Wie de neuk is dat nou weer? Joris aan het grappenmaken met de serverts?

woekerdt | 01-11-10 | 00:08

@neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:05
Iedereen moet dan ook lekker zijn eigen afweging maken.

Maar dan denk ik aan het Verdrag van Lissabon en denk ik: toch maar geen VVD.

Art Vandelay Ultor | 01-11-10 | 00:07

@Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:02
Ik ga er keihard tegenaan!

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 00:07

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 00:05 Nee dat zijn ze niet bij de Joop, ze worden vooraf gemodereerd en dat filtert er een hoop uit.

zeg maar jansen | 01-11-10 | 00:07

Heerlijk dat afzeiken van Jan Roos. #echtejannen

Parsons | 01-11-10 | 00:07

@neemjemoederindemali, Je moet je altijd op de boodschap richten en nooit op de boodschapper. Ik geloof nergens in. Niet eens in atheisme. En als ik dan toch al een onzichtbare held moet aanwijzen dan is het de blauwe fee.

BroederHarry | 01-11-10 | 00:06

@neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:00
Ik wil in ieder geval niet van bedelarij afhankelijk zijn. Want de ene dag krijg je wel wat en de andere dag kan je verrekken.
Bij JOOP zijn de reaguurders (mag ik dat bij Joop ook zeggen?) inderdaad, hoe zal ik het zeggen, gematigder in hun uitingen maar het is daar zo saai en vervelend en serieus.

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 00:05

@Art Vandelay Ultor | 01-11-10 | 00:01

Tsja, ik heb maar VVD gedaan, Wilders is me toch iets te maf met dat blonde pruikje en die jodenconnectie.

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:05

seven | 01-11-10 | 00:04 Twee uur stilte voor Harry.

zeg maar jansen | 01-11-10 | 00:04

Lol de radiozender van oa radio 1 (lopik, prov Utrecht) is wegens onderhoud uit de lucht. Daar gaan de fm luisteraars van Echte Jannen.

seven | 01-11-10 | 00:04

deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 23:34
Ach volgens sommigen kun je ook kanker krijgen van patat, en als je te dik bent heb je ook een hogere kans om dood te gaan. Alles te letterlijk nemen is niet goed en dus kun je er best zo nu en dan een opsteken. Geniet met mate.

Tuned | 01-11-10 | 00:03

@BroederHarry | 31-10-10 | 23:57

Het begint met te stoppen met geloven in allerlei fantasie en sprookjesboeken. Op zichzelf is dat al een heul karwei. Drugsgebruik is slecht maar geloven in een opperwezen nog veul slechter.

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:03

@deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 23:53
Niet te bang erin gaan. Je kunt veel meer dan je denkt en de rest van de wereld is niet zo beroerd als ze zich voordoen... En er is altijd nog GS voor al uw gevraagde en vooral ongevraagde adviezen... Live it up girl...

Petrus Poortwachter | 01-11-10 | 00:02

@Prof. D.A.H. Vintik | 31-10-10 | 23:59
Wie?

Parsons | 01-11-10 | 00:02

Lekker legaliseren en dan de komende 100 jaar alcohol demoniseren...

PierDrie | 01-11-10 | 00:02

@neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:58
Er is eigenlijk geen fatsoenlijke partij. PVV stemmen loont echter wel omdat je dan stemt op een anti-EU en anti-islam partij.

Daar doe ik het voorlopig voor.

Art Vandelay Ultor | 01-11-10 | 00:01

caravaggio | 31-10-10 | 23:57
Gatver, is dat zo'n zwarte strontvlieg?

deoudererijperevrouw | 01-11-10 | 00:00

@deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 23:53

Je stijgt met stip in mijn aanzien, hulde daarvoor.

Sowieso wil je mijn geld toch niet?

neemjemoederindemali | 01-11-10 | 00:00

@Parsons | 31-10-10 | 23:49
Bedankt, ik had de 'famous last words' van Yvonne Wolthuis gemist.

Prof. D.A.H. Vintik | 31-10-10 | 23:59

@Art Vandelay Ultor | 31-10-10 | 23:52

Maar welke partij moeten we dan op kiezen?

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:58

@Art Vandelay Ultor | 31-10-10 | 23:52
Ik wil het toch wel positief zien. Er gebeurt momenteel van alles, dus misschien komen dit soort dingen ook wel aan de beurt. Er wordt nu tenminste over gesproken en ik denk eigenlijk dat de meningen van de SP en de VVD helemaal niet zover uit elkaar liggen als in Buitenhof voor de bühne werd gebracht. Iemand zei het hier (of in een ander topic) al: het heeft meer te maken met vertrouwen

Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 23:58

Ik ben niet voor een verbod ofzo maar men moet zich realizeren dat nederwiet in loop der jaren behoorlijk sterker is geworden. Ik kom regelmatig in amsterdam en zie vaak toeristen die iets te veel gerookt hebben. Die zijn dan totaal de weg kwijt. Het kan ook geestelijke problemen op langere termijn geven.
Net als met alles is het advies : gebruik met mate.

BroederHarry | 31-10-10 | 23:57

deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 23:46

U let niet goed op. De slaaf van Babylon kreeg louter +++ reacties. Wat ik u altijd al wilde vragen en nooit gedurfd heb: "Hoe rijp bent u eigenlijk"? circelt de Drosophila al om u heen.? Toch leuk om te lezen dat er een hardwerkende blowkikker voor Babylon werkt! een goed voorbeeld..

caravaggio | 31-10-10 | 23:57

@neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:47
Ja dat snap ik heel goed. Ik ben momenteel heel hard aan het nadenken welke kant ik met mijn leven moet gaan. Eerst Grut afwachten natuurlijk!

deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 23:53

@Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 23:49

Je verteld het verhaal waar ik al jaren onpasselijk van wordt.

Jatten van de mensen die het wel nodig hebben, smerige tiefuslijders.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:53

@Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 23:49
Overbodige managers moeten overal hun congé krijgen. Het woord overbodig staat er niet voor niets.

En inderdaad doet de VVD daar te weinig aan. Het is dan ook een echte old boysnetwork-partij.

Art Vandelay Ultor | 31-10-10 | 23:52

deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 23:46
ssssssssttt, hij zegt verdorie net datie gaat slapen

hetluis | 31-10-10 | 23:51

@deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 23:46
Die man met die moeilijke nick spreekt voor zichzelf. Ik vind hem wel lievv...

Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 23:51

@deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 23:46

Het moet mensen ook boeien, denk ik. En dat is een understatement.

Btw, op joop zijn ze liever en begrijpender.

*Ode aan terp zingen doet*

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:51

+s

Prof. D.A.H. Vintik | 31-10-10 | 23:50

@deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 23:46
Dat is Jeroen van Koningbrugge in zijn rol van Saïd, die is dat gewend.

Prof. D.A.H. Vintik | 31-10-10 | 23:49

@Art Vandelay Ultor | 31-10-10 | 23:42
Vanmiddag (of vanmorgen dat weet ik niet meer) al gezien... Ze hebben beiden een punt.. Er is heel veel ellende in de sociale werkplaatsen. 1) het grote graaien heeft hier ook zijn intrede gedaan (directeuren van mega-installaties van 2000 man schrijven mooi het beleid en de doelstelling op, maar als medewerkers zich daaraan willen houden en de boel willen reorganiseren worden deze teruggefloten onder het mom van:'ja dat is alleen maar om de subsidie veilig te stellen) 2) heel veel onterechte Wajong (vooral veel Marokkanen)
De dupe zullen worden de minder begaafden die hier eer en voldoening uit halen. Aan de andere kant worden die weer totaal misbruikt door met name Tell Sell uitzendingen. Schaffen gewoon alles aan of ze het kunnen betalen of niet. Heel triest verhaal eigenlijk...

Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 23:49

@La Vie En Rose | 31-10-10 | 23:45
Geeft toch niks? Dubbel genaaid houdt beter!

@Prof. D.A.H. Vintik | 31-10-10 | 23:46
Ja, dat kun jij ook ;) Zoek op mijn nick AND muis.

Parsons | 31-10-10 | 23:49

@deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 23:43

nee hoor, maar je snapt wel dat je in mijn aanzien stijgt als je niet meer uit de staatsruif vreet?

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:47

@DeventerMaffiaClick | 31-10-10 | 23:26
Hé, niemand reaguurt op je terwijl je zoveel te vertellen hebt.

deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 23:46

Parsons | 31-10-10 | 23:39
Sorry, het duurde minstens 5 minuten voor mijn plemp werd geplaatst. Had die van jou niet gezien.

La Vie En Rose | 31-10-10 | 23:45

@neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:42
*aansteken doet*

Parsons | 31-10-10 | 23:44

Helaas moet ik slapen omdat Babylon wil ik dat ik geld voor hem ga verdienen.
En deze is van broeder Gregory Isaacs waarvan je nergens een nieuws bericht zag dat die afgelopen week is overleden.
www.youtube.com/watch?v=lyEP_st9csI&am...

DeventerMaffiaClick | 31-10-10 | 23:44

@Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 23:40

sorry, mea culpa enzo.

*extra aandelen djenneth koopt*

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:43

Als het gebruik toeneemt is de winst zo weer verloren. Of dat ook gebeurd blijft een vraag, feit blijft wel dat NL waar het een beetje legaal is de THC gehaltes richting harddrugsniveau zijn gegaan. Menig roker wordt daardoor psychisch patiënt (oa depressies en paranoide)

seven | 31-10-10 | 23:43

@neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:40
Ik kan toch niet alle persoonlijke drijfveren van mensen begrijpen?

deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 23:43

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:38
Eerst jezelf houden aan Gebod nr. 1 van de Poortwachters: zie Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 23:13

Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 23:43

@Parsons | 31-10-10 | 23:39

relax man.

*jointjuh naar links paast*

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:42

Stoor me bij het terugkijken van Buitenhof enorm aan SP-mevrouw Karabulut. Typisch sosjaal collectiefdenken: "Er zitten terechte gevallen bij, dus om geen risico's te lopen mag er nu niet en nooit niet hervormd worden!!!"

Zet dat af tegen nuchtere realist Van Linschoten die erkend dat er hervormd moet worden omdat er zoveel fout gaat in Wajong en Sociale Werkplaatsen. Hij geeft ruiterlijk toe dat er terechte gevallen zijn die op een zeer nette manier worden ontzien.

De SP wil simpelweg iedere nietsnut in een regeling houden en de werkende kapitalistenzwijnen moeten dat maar ophoesten. Mevrouw Karabulut weet dit op een zeer slechte manier te verhullen. Niet dus.

Art Vandelay Ultor | 31-10-10 | 23:42

@neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:37
Ja maar dat was onder ons gezegd en gezwegen... Als je dat openbaar gaat maken kan het de onderhandelingen erg negatief beïnvloeden... Straks blijven wij met al die maagden zitten, en krijgen we die jongens die je alles kan laten doen (zelfs zichzelf opblazen) niet erbij...

Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 23:40

@Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 23:35

Ik ga liever hemelen als het mag.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:40

@deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 23:34

Je snapt wel meer niet.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:40

@La Vie En Rose | 31-10-10 | 23:39
Ja, dat zeg ik net ;)

Maar het overlapt met #echtejannen

Enfin, daar hebben we een HD recorder voor, denk ik dan.

Parsons | 31-10-10 | 23:39

Het Nederlandse "onderzoek" komt van een Hogeschool-leraar. Kan dus stante pede de prullenbak in. Niettemin zal het zeker tientallen, zoniet honderden miljoenen schelen op de begroting. Lekker taxen en geen wiet verstrekken meer aan bepaalde medelanders met dubbel paspoort of Mediterrane kudt-toeristen die alleen maar gaan lopen flippen in A'dam.

rintelman | 31-10-10 | 23:39

Harrie Nak | 31-10-10 | 23:20
Maar wel eind?

LiebeMan | 31-10-10 | 23:39

Over roken gesproken: om 00:03 op ned 2 docu over Theo van Gogh getiteld:
"Theo van Gogh? Die is dood.

La Vie En Rose | 31-10-10 | 23:39

@Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 23:33

lijkt me heerlijk, wanneer mag ik?

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:38

@zeg maar jansen | 31-10-10 | 23:31

dat geloof ik niet, PP heeft me vandaag verteld dat ze bezig zijn met een vijandige overname van de djenneth.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:37

deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 23:34
Nee, u moet niets.
Tenzij het van uzelf moet.

Jackanders | 31-10-10 | 23:37

@deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 23:34
Je moet al helemaal niks. Als je dat goed onthoud dan ben je al een heel end.
Als je dan ook zover kunt komen dat je van jezelf alles mag waar je zin in hebt dan ben je gelukkig... En daar gaat het tenslotte toch om...

Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 23:37

@Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 23:31

Proost.

*bier paast naar PP.*

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:36

@zeg maar jansen | 31-10-10 | 23:30

Pfff, netwerken terwijl er net een dierbare is gaan hemelen?

#koffietafel

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:35

@neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:33
Bij het eerste het beste woonwagenkamp is het veel voordeliger, en met een beetje geluk vindt je ook nog alle auto onderdelen die je nodig hebt...

Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 23:35

Omdat je allemaal vreselijke fatale gebeurtenissen kan meemaken moet je daarom maar gaan roken want daar ga je ook dood aan? Ik snap de redenatie niet helemaal.

deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 23:34

@zeg maar jansen | 31-10-10 | 23:31
Precies, en dan exporteren naar de concurrent...

Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 23:33

@dosis | 31-10-10 | 23:25

Da's nogal geld.

*wietplanten poten doet*

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:33

@neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:30
Daar wil (en kun) je nooit meer weg...

Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 23:33

Vote Yes On Prop 19!!!!!!!!!!!!

Dauthi | 31-10-10 | 23:32

deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 23:27
Ik zou zeggen neem een jonko, dan maak je je over de rest geen zorgen meer.

Tuned | 31-10-10 | 23:32

deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 23:21
Voor mensen met verschillende aandoeningen kan een beetje wiet een welkome pijnstiller zijn.
Over de longen of niet, dat is vaak geen relevante overdenking meer.

Jackanders | 31-10-10 | 23:32

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:31 In kuddes van 72 bijeendrijven.

zeg maar jansen | 31-10-10 | 23:31

@neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:28
En we nemen er nog één, weet je moeder veel...

Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 23:31

@Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 23:22

Btw, wat doen jullie met die maagden die ongebruikt retour komen?

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:31

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:22
Ik ben weg. Zie je van de week wel.

dosis | 31-10-10 | 23:30

@Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 23:22

Hebben jullie een beetje fijne relax stoelen?

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:30

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:28 Nou, dat hangt er van af wie er wie leert kennen op de begrafenis. #maardatisgeentroosten

zeg maar jansen | 31-10-10 | 23:30

@deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 23:21

Als je morgen onder de trein valt heeft je leven helemaal geen zin gehad.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:28

deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 23:27 Ik moet toegeven dat ik inderdaad eerst kijk of ik kan oversteken qua verkeer. Een roker pakt gewoon de volgende sigaret.

zeg maar jansen | 31-10-10 | 23:28

@zeg maar jansen | 31-10-10 | 23:22
Goed opletten dus, dat geldt ook voor roken.

deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 23:27

Soms kom ik ergens dan die mensen zeggen zo je ziet er goed uit.
Maar dat komt ik eet ook goed. Ik doe sport en creatieve dingen.
Sommige hier zijn zombie op miijn werk ook ze willen praten maar ze weten niks.
Dan zeggen ze ja jij denkt dat je king kong bent dan denk ik waarom praat je tegen mij heb je geen hobby´s? Een Turk zegt tegen mij ik hebt niks met drugs want het is van de Duivel en ik zeg hem ik heb niks met Turken ik denk jij bent de duivel. En dan hij wordt boos hij wil vechten dit en dat en ik zeg hem broeder je bent brood mager je eet van Aldi. Ik kom niet op mijn werk om met jou te praten.
Dan ga ik rustig roken omdat van die onzin soms denk ik echt hun zijn grappenmakers.

DeventerMaffiaClick | 31-10-10 | 23:26

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:22
Oh ja, we waren nog bezig. Ik was al bijna naar bed.
Ehh, gemiddeld 50 per stuk ex bezorgkosten (retourtje trein).

dosis | 31-10-10 | 23:25

@deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 23:21
Nee, dement kwijlend in een verpleegtehuis wachten op je vierwekelijkse verschoning is da bomb... Live it up baby...

Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 23:23

@dosis | 31-10-10 | 23:19

Kost dat?

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:22

deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 23:21 Er vallen jaarlijks nogal wat gewonden en enkele doden bij het oversteken, maar niet meer doen dus?

zeg maar jansen | 31-10-10 | 23:22

@neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:15
Nee hoor, ik zie het meer in 'tevreden klanten' blij dat ze eens uit mogen rusten. Is weer iets anders dan die zemelende nonnen van wie er sommigen nog echt maagd zijn...

Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 23:22

Strotgrondel | 31-10-10 | 23:20
Ghehe.
*dosis out. (niet tegen de vlakte heur. Gewoon naar bed.)

dosis | 31-10-10 | 23:21

@Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 23:13
Ernstige longziektes krijgen noem ik niet 'wow wat heb ik lekker geleefd', daar zit je toch niet op te wachten.

deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 23:21

Een eindbaas die niet inhaleert is geen baas.

Harrie Nak | 31-10-10 | 23:20

Bos Hout | 31-10-10 | 23:16
Radio!!!!11111!!einz

dosis | 31-10-10 | 23:20

@Bos Hout | 31-10-10 | 23:16

Mulisch komt over 3 dagen terug.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:20

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:17
Nee, maar wel bezorgen op (middel)grote treinstations. Bij afname van minimaal vjf stuks.

dosis | 31-10-10 | 23:19

@deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 23:16

hoezo? werken in een coffeeshop is gewoon een legale baan heur.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:18

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:12
Ik heb ooit een wietverkoopster als vriendinnetje gehad, man man man, ik weet er niets meer van.

Jackanders | 31-10-10 | 23:18

DeventerMaffiaClick | 31-10-10 | 22:55

Mooi man, juist de honden en de hoeren van Babylon konden rekenen op de weloverwogen steun van de hippie koning. maar toch ben ik nu een anti. Rustgevend drankje neemt

caravaggio | 31-10-10 | 23:18

@dosis | 31-10-10 | 23:12

Doe je ook versturen?

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:17

dosis | 31-10-10 | 23:15
Wat is terug in de lucht? Radio1 of Harry Mulisch?

Bos Hout | 31-10-10 | 23:16

@neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:12
Ik hoor morgen meer.
Als wietverkoopster kom ik in het gevang, heb ik echt geen zin in hoor.

deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 23:16

Is er iemand met skills om een soort cartoontje van Mulisch te maken? Gewoon een kinderlichaampje met dat ouwe hoofd er op. En dan allemaal avontuurtjes laten beleven;)
Disclaimer: ze hebben het er net uitgebreid over op radio1. Weer terug in de lucht dus;)

dosis | 31-10-10 | 23:15

@Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 23:13

Je gokt gewoon op extra klandizie, heb je wel door.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:15

@de grote Anti | 31-10-10 | 23:11

relax man....

*jointjuh naar dga paast*

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:14

Hoogtepuntje in de filmgeschiedenis aangaande dit topic: Fast Times at Ridgemont High.
Starring Sean Penn als Jeff Spiccoli www.youtube.com/watch?v=uf5rIuJPTt0

Bos Hout | 31-10-10 | 23:14

Deoudererijperevrouw
Speciaal voor u, omdat ik van ouder rijpe vrouwen hou...
“Life is not a journey to the grave with intentions of arriving safely in a pretty well-preserved body, but rather to skid in broadside, thoroughly used up, totally worn out and loudly proclaiming ... WOW! What a ride!”

Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 23:13

@deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 23:06

hoe is het met je baantje bij die grutter?

Btw, wietverkoopster is ook een mooi beroep.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:12

Top

konijnen01 | 31-10-10 | 23:12

Jackanders | 31-10-10 | 23:10
Ik verkoop ze zelfs! Beetje de sigarettenlobby jennen;)

dosis | 31-10-10 | 23:12

*neemt @neemjemoederindemali in headlock*
Hoorde ik je net zeggen dat ik mij agressief gedraag ofzo %*^@ ?!
Oja OT/
Nog een stonede amerikaan -
www.youtube.com/watch?v=OTuXkfg_tc0

de grote Anti | 31-10-10 | 23:11

@Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 23:03

Je vergeet uberidieaut Niceau Steijnen die op een hek omhoog danst.

*een biertjuh paast naar Petrus en links*

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:11

deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 23:06
Dan bakt u toch een speeskeek, niet cotine, wel een lach/vreetkick.

Jackanders | 31-10-10 | 23:10

deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 23:06
Van leven ga je nu eenmaal dood. Wiet is lekker en relatief onschadelijk, daar gaat het om. Wil je sociale overlast aanpakken moet je drankgebruik aan banden gaan leggen.

dosis | 31-10-10 | 23:10

@deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 23:06
Van leven ga je dood... Zelfs M.

Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 23:08

@zovoklets | 31-10-10 | 22:58

verplicht prozac slikken bij je jonko?

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:08

Wiet is misschien niet slecht maar roken wel.

deoudererijperevrouw | 31-10-10 | 23:06

@DeventerMaffiaClick | 31-10-10 | 22:55

wat een mooi stukje proza.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:05

de grote Anti | 31-10-10 | 23:03
Maar hij hééft gerookt.
Omdat het kon.
En daar gaat het om.

Bos Hout | 31-10-10 | 23:05

Gute nacht, Freunde...

dosis | 31-10-10 | 23:05

@Bos Hout | 31-10-10 | 22:55

Die was deaud toch?

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:03

@neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:01
Je zult ze niet veel relaxter vinden hier... Mulisch hemelen, Danen in de uitverkoop, Rabbae zijn haar in de war... Ik vermaak me prima... Biertje leegmaakt...

Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 23:03

@Bos Hout | 31-10-10 | 23:01
Juist,eerlijk gezegd vind ik het erger dat mijn opa niet meer rookt.
Dat dan weer wel.

de grote Anti | 31-10-10 | 23:03

Je bedenkt zo af en toe de vreemdste zaken.
Iemand bekend met het werk van Terry Pratchett? En dan met name 'Small Gods'? (deel 12 uit de Discworld serie).
In dat boek komen goden tot leven als er maar genoed mensen in ze geloven (dat klopt in zekere zin ook wel).
Maar met het onzalige medium 'Twitter' zie je ongeveer hetzelfde idee. Je kunt van iedere twat zien hoeveel twit hij heeft getwetterd. Maar ook hoeveel twankers achter hem/haar aanlopen. Digitale heldenverering.
Ik vind het triest; wijsheden in 140 tekens moet een open en breed debat voorstellen? Klinkt meer als holle retoriek; uitwisselen van one-liners.

dosis | 31-10-10 | 23:02

@Jackanders | 31-10-10 | 22:54

ach, dat kan je toch doen als je nuchter bent........

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:02

de grote Anti | 31-10-10 | 22:59
Van verdriet geen sprake hier. We gaan allemaal dood. Het was slechts een vaststelling.

Bos Hout | 31-10-10 | 23:01

@Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 22:52

relax man, relax, van een kleine fittie gaat mijn adrenaline niet harder stromen hoor, loop al een jaar of 6 mee hier en heb al heel wat fittie's langs zien komen.

*biertjuh open maakt*

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 23:01

ben ik de enige die me afvraagt waar al die donaties nodig voor zijn?

nieuwisanders | 31-10-10 | 23:00

@Bos Hout | 31-10-10 | 22:55
Met alle respect,er zijn vele plaatsen,gelukkig,waar men hun verdriet kan uiten.
Ook topic hieronder..

de grote Anti | 31-10-10 | 22:59

Who says I can't get stoned
Turn off the lights and the telephone
Me in my house alone
Who says I can't get stoned

Who says I can't be free
From all of the things that I used to be
Rewrite my history
Who says I can't be free
.
www.youtube.com/watch?v=y0WWtbLLA1c

Bos Hout | 31-10-10 | 22:58

Zal even lekker wezen wanneer iedereen voor zijn rust/trip jonko's doet. De Farma-industrie moet ook al die pillen kwijt.

zovoklets | 31-10-10 | 22:58

@DeventerMaffiaClick | 31-10-10 | 22:55
Mooi.

Parsons | 31-10-10 | 22:58

Bos Hout | 31-10-10 | 22:55
Oewie?

Jackanders | 31-10-10 | 22:58

Parsons | 31-10-10 | 22:48
Een waarheid als een koe. Interessante bijkomstigheid is dat plakpoep vaak erg veel weg heeft van pindakaas. Tot op zekere hoogte natuurlijk, de kleur kan nogal eens verschillen.

Strotgrondel | 31-10-10 | 22:57

@de grote Anti | 31-10-10 | 22:49

glas whiskey? je bent een beetje agressief heb ik de indruk.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 22:57

DeventerMaffiaClick | 31-10-10 | 22:55
Beetje vaag verhaal, dude. Maar die Salamon, die komt er wel;)

dosis | 31-10-10 | 22:57

*nieuwe draait.
**Grinder doorpasst naar bakito, wiet ript van Anti.

dosis | 31-10-10 | 22:56

Jackanders | 31-10-10 | 22:54 Zolang ie onthoud dat die groene bos boven moet en die niet groene bos in de grond dan gaat het best lijkt me.

zeg maar jansen | 31-10-10 | 22:56

@zeg maar jansen | 31-10-10 | 22:47

Sorry, ik hoor het vaker, zou het adhd zijn?

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 22:55

Als je rookt ben je rustig omdat dan kan je mediteren.
Als ik uitga en mensen zijn dronken dan ze willen oorlog.
Als ik rustig mijn joint rook dan val ik niemand lastig.
Omdat het gras was er niet alleen voor het vee maar ook voor mensen zodat zij de wijsheid van Salamon konden ontdekken. Soms zeggen mensen op mijn werk ja je bent een gebruiker en dan zeg ik sorry, ik ben een rebel in ruste.
Omdat ik heb niet die muren van babylon gebouwt die waren er al.
En zelfs de hond die pist tegen de muren van Babylon zal zijn hoofd gezalfd vinden in koningrijks GOD.

DeventerMaffiaClick | 31-10-10 | 22:55

Je ziet aan de reacties in dit topic dat Harry Mulisch nu al vergeten is.

Bos Hout | 31-10-10 | 22:55

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 22:50
Stoned bomen planten, het is maar waar je zin in hebt.

Jackanders | 31-10-10 | 22:54

Als de states wiet gaan legitimeren ziek nog een grote toekomst voor ons aller Job om, in de geest van de VOC, wietthee te gaan exporteren...

Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 22:54

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 22:52
Kweek je toch niet? Je zal niet de enige zijn. Het is geen plicht; het is een recht.

dosis | 31-10-10 | 22:54

Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 22:52 Terpen-tijn, maar die vroeg er ook om.

zeg maar jansen | 31-10-10 | 22:54

@dosis | 31-10-10 | 22:52
Zit wat in,hmm..
Swa.

de grote Anti | 31-10-10 | 22:54

@Jackanders | 31-10-10 | 22:46

aha, dat zou een reden kunnen zijn, heb echter te weinig ervaring maar zal het een keer proberen.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 22:53

Bakito | 31-10-10 | 22:50
Vind ik tegenwoordig van de meeste topics hier;)

dosis | 31-10-10 | 22:53

@zeg maar jansen | 31-10-10 | 22:47
Die zit nog vol adrenaline van z'n fittie met die Azijn??? weetikveel daar ben ik nu te stoned voor...

Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 22:52

de grote Anti | 31-10-10 | 22:49
Doe mij ook een glas!
Ja, minder criminaliteit. Als het goed is wordt de wiet ook goedkoper, namelijk. Hoef je minder auto's te rippen en minder ouwe omaatjes te klappen, swa! Kun je 's avonds gewoon voor je kinderen zorgen, die je hebt verwekt bij drie verschillende blanke meisjes in Capelle aan de IJssel-West.

dosis | 31-10-10 | 22:52

@dosis | 31-10-10 | 22:45

Voor die 15 jonko's die ik per jaar doe ga ik toch niet zelf lopen te kweken en te knoeien met planten enzo, sowieso gaan zelfs cactussen nog deaud bij me wegens te weinig water.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 22:52

Bakito | 31-10-10 | 22:47
Zo is het maar net.

Jackanders | 31-10-10 | 22:51

Zoals van Kooten en de Bie jaren geleden al riepen:' Wij zijn niet aan de drank, niet aan de drugs maar al jaren aan het werk... En dat maakt ook meer kapot dan je lief is...

Petrus Poortwachter | 31-10-10 | 22:50

dosis | 31-10-10 | 22:46
Ja hoor, als u maar niet aan die voorgedraaide meuk begint.

Jackanders | 31-10-10 | 22:50

@Jackanders | 31-10-10 | 22:44

je kan dan toch gewoon 5 bomen planten, bespaar je per saldo meer.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 22:50

dosis | 31-10-10 | 22:48
Dit is een topic om bij te blowen. Toch?

Bakito | 31-10-10 | 22:50

Parsons | 31-10-10 | 22:48
Moet je ook nog lijm snuiven erbij. Plak je vast aan het porselein.

dosis | 31-10-10 | 22:49

@dosis | 31-10-10 | 22:28
Juist,rook er nog eentje..
*glas op rafel ramt*

'Minder criminaliteit'? Wat te denken van al de patsers in dure bakken die ineens ergens anders hun geld vandaan moeten halen als de plantjes netjes door pro's worden verbouwd? 'op zeeland of texel ofzo.Die gaan helemaal spang Swa.. ik zeg jou.

de grote Anti | 31-10-10 | 22:49

Bakito | 31-10-10 | 22:47
Tsja. Dat is dan ook weer waar. Jij bent nuchter zeker?

dosis | 31-10-10 | 22:48

@Strotgrondel | 31-10-10 | 22:39
Van pindakaas krijg je plakpoep.

Parsons | 31-10-10 | 22:48

@Jackanders
Ik ben wel heel handig geworden in 'precies genoeg vloei afscheuren'.

dosis | 31-10-10 | 22:47

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 22:44 Rook er ook eens een, wat ben je onrustig.

zeg maar jansen | 31-10-10 | 22:47

Niet alleen op wietgebruik wordt daar overtrokken gereageerd. Dat doen men daar bijna op alles.
Het kenmerk van de US of A is overdrijving.

Ribero | 31-10-10 | 22:47

Jackanders | 31-10-10 | 22:44
En bij rijstevloei honderden nasiballen.

Bakito | 31-10-10 | 22:47

Jackanders | 31-10-10 | 22:36
Ja maar... ja maar... ja maar... Ik heb het al zo vaak geprobeerd, Jack. Het lukt me gewoon niet. En ik ben te lui om echt door te zetten - nou goed?

dosis | 31-10-10 | 22:46

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 22:41
En de smaak is beter, uffkurs.

Jackanders | 31-10-10 | 22:46

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 22:33
Beide. En voorzien van een hyperbolisch metabolisme.
Ik vond het wel een aardig plan; helemaal als de overheid de kweek zou regelen. En verder iedereen gewoon voor eigen gebruik kweken.

dosis | 31-10-10 | 22:45

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 22:41
Het vloeitje zit precies 1× om je jointje heen, dat scheelt al gauw een boom of drie in het leven van een blowerT.

Jackanders | 31-10-10 | 22:44

@makreelvanger | 31-10-10 | 22:40

Doe ff je tegel uitleggen.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 22:44

@Jackanders | 31-10-10 | 22:34

Ok, al begrijp ik de voordelen even niet.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 22:41

Triest stukje zeg.
Boos van de jaloezie een huilstukje over de usa schrijven.

makreelvanger | 31-10-10 | 22:40

Jackanders | 31-10-10 | 22:36
"kan" moet "cunt" zijn natuurlijk.

Jackanders | 31-10-10 | 22:39

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 22:31
Juist beste man, laat dat de juiste conclusie zijn. Curry glijdt beter dan mayo, en laten we 't over grofgemalen mosterd of pindasaus maar niet hebben.

Strotgrondel | 31-10-10 | 22:39

dosis | 31-10-10 | 22:31
Als u kan draaien, kan u het ook binnenstebuiten.
Dikke vingers of niet.

Jackanders | 31-10-10 | 22:36

dosis | 31-10-10 | 22:28
Neh. Werkzaamheden. Tot uiterlijk 5 uur.

LiebeMan | 31-10-10 | 22:35

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 22:23
Het is makkelijker voor te doen dan uit te leggen, dus kijk www.google.nl/#hl=nl&biw=1676&... maar even.

Jackanders | 31-10-10 | 22:34

@dosis | 31-10-10 | 22:28

Schizofreen of paranoide?

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 22:33

@Strotgrondel | 31-10-10 | 22:28

Hoezo, glijd curry beter dan mayo?

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 22:31

Jackanders | 31-10-10 | 22:21
Sorry - mijn vingers zijn te dik. Ik draai wel met shag, okee?

dosis | 31-10-10 | 22:31

*ook een joint opsteekt.
Avond. Dit was gisteren toch al nieuws? In ieder geval in de States zelf. Nou ja.
'
Ik heb jaren geleden al diep en lang nagedacht over de wietproblematiek in Nederland. In mijn optiek zit het probleem aan 'hoe er zo veel mogelijk geld aan verdienen'. Tenminste, als de verlichte leiding van dit land haar oud-gristelijke moralirariteiten laat varen.
In short:
zet heel veel kassen neer in Zeeland en Flevoland. Bouw daar een soort centreparks-achtige dorpjes omheen. Kweek wiet in de kassen. Laat pensionado's (62+) wonen in de parken. Zet ze twintig uur in de week bij elkaar - knippen, drogen en inpakken etc.
Distributie door de oud-werknemers van TNT; vervoer bescxhikbaar gesteld door Brinks (geldwagentjes - worden overbodig als iedereen zoveel morgelijk giraal doet).
Iedereen blij;
- de overheid. Belastinginkomsten schieten omhoog
- de pensionado's. Verdienen geld en kunnen eerder met pensioen. Of andersom.
- politie. Minder criminaliteit.
- de eindgebruikert. Geen moralistisch vingertje meer, op z'n minst.
'
Oh ja. Radio1 ligt eruit. Ik verdenk een complot.

dosis | 31-10-10 | 22:28

oooh, dacht dat het over joran ging.

ganzo | 31-10-10 | 22:28

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 22:22
Die beweerde dat het makkelijker zou gaan met curry, ik zwoer bij mayo.

Strotgrondel | 31-10-10 | 22:28

de nederlandse media heeft joran 50.000 dollar betaald. ik kijk niet.

ganzo | 31-10-10 | 22:27

@Jackanders | 31-10-10 | 22:21

Huh, binnenstebuiten draaien?
Doe eens uitleggen.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 22:23

@Strotgrondel | 31-10-10 | 22:13

En wat vind je oorarts ervan?

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 22:22

Niets mis met een splifje op zijn tijd, wel binnenstebuiten draaien hè kinders, anders rook je te veel vloei.

Jackanders | 31-10-10 | 22:21

@Parsons | 31-10-10 | 22:17

Peter is zo'n verslaafde hardloper, zwemmer etc, bovenal is hij mega media geil. Onze vriend en speecher van Cor van Hout, verder beging hij een megablunder met het proces Wilders en Brammutjuh, vraag me oprecht af of dat sporten niet gevaarlijker is dan welke drug ook.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 22:21

Goed geschreven; net eentje aan het opsteken Johnny?

wirbel010 | 31-10-10 | 22:18

@neemjemoederindemali | 31-10-10 | 22:05
Onwaarschijnlijk. *zappen doet naar voetbal @1*

Parsons | 31-10-10 | 22:17

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 22:06
Ik prop af en toe frikadellen in m'n oren, onder 't genot van een jointje. Heavy shit man!

Strotgrondel | 31-10-10 | 22:13

Drugsgebruik en negatieve verhalen. What's new?

Bakito | 31-10-10 | 22:13

@Nacho_Vidal | 31-10-10 | 22:05

vetzucht is veel erger maar daar maakt niemand zich druk om, overigens zijn hardlopers en andere duursporters ook zwaar verslaafd maar dat mogen we ook niet zeggen.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 22:11

@Strotgrondel | 31-10-10 | 22:03

Frikadellen roken schijnt ook relatief ongevaarlijk te zijn.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 22:06

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 22:03
De vetzucht zal ons op langere termijn veel meer geld kosten dan alle drugsoverlast ooit hebben gedaan. (ik overdrijf een beetje).

*tijdelijk out*

Nacho_Vidal | 31-10-10 | 22:05

@Parsons | 31-10-10 | 22:02

Peterrrrrrrr rrrrrrrrr de Vries kan wel wat sterkers gebruiken dan een paar jonko's ben ik bang. Hij is compleet de weg kwijt, wat een gelul komt hij nu mee.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 22:05

Nonkel Frituur | 31-10-10 | 21:55
Cannabis is relatief ongevaarlijk, zeker vergeleken met drank. Als je niet lekker in je vel zit of al niet goed bij je paasei bent moet je er van afblijven. Maar ja, dat geldt ook voor drank en andere drugs. En cannabis berokkent van alle 'middelen' de samenleving de minste schade.

Strotgrondel | 31-10-10 | 22:03

@Nacho_Vidal | 31-10-10 | 22:00

vetputdampen dienen hoger belast te worden ivm vervroegde attacks en zo.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 22:03

Nonkel Frituur | 31-10-10 | 22:00
Precies, leven en laten leven.

*Taksi nipt*

Nacho_Vidal | 31-10-10 | 22:03

@ plastic zakje | 31-10-10 | 21:42
*kuch* *kuch*

Petrus de Rewa | 31-10-10 | 22:02

@neemjemoederindemali | 31-10-10 | 22:00
Peter R anders ook wel. Mijn got, wat een treurige aflevering krijgen we vanavond voorgeschoteld.

Parsons | 31-10-10 | 22:02

Waarom rookt die gozer niet over zijn longen dan?

goempert | 31-10-10 | 22:02

"Oh my god, look at those dragons." Hihi, ook live is ie grappig.

wijsheid | 31-10-10 | 22:00

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 21:59
Klopt. Maar dacht je dat die friet-dampen die Nonkel elke dag inademt wel goed voor hem zijn?

Nacho_Vidal | 31-10-10 | 22:00

Nacho_Vidal | 31-10-10 | 21:56
Santé dan maar. Iedere gek zijn gebrek.
*/ Duvel inschenkt */

Nonkel Frituur | 31-10-10 | 22:00

@Parsons | 31-10-10 | 21:56

Joran kan wel 3 of meer jonko's gebruiken denk ik.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 22:00

@Nonkel Frituur | 31-10-10 | 21:55

what about bier en wijn?

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 21:59

Lange text met veel links... ik haak af.

Eduardo1735 | 31-10-10 | 21:59

@Nacho_Vidal | 31-10-10 | 21:55

Je wilt niet weten wat een nicotine verslaafde allemaal doet voor een peuk.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 21:59

Nou, Joran kan ook wel een peukje gebruiken.

Parsons | 31-10-10 | 21:56

Nonkel Frituur | 31-10-10 | 21:55
Dagelijks een biertje, of dagelijks een joint? Daar verschillen de meningen over. Doe je ding zou ik zeggen.

Maar val niemand er mee lastig (cliché).

Nacho_Vidal | 31-10-10 | 21:56

Haagse-Geertje | 31-10-10 | 21:53
Doe sterke drank gerust in de ban. Maar er is wel een groot verschil tussen cannabis en alcohol : de negatieve effecten van cannabis blijken moeilijker omkeerbaar. Dat is toch iets om in gedachten te onthouden als je aan die rommel wil beginnen.

Nonkel Frituur | 31-10-10 | 21:55

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 21:53
Inderdaad. Ik wilde het niet zeggen, want dan krijg je weer boe-geroep. Maar het ligt ook deels aan jezelf hoor.

Als je onder de stront in je puinzooi op zoek bent naar je laatste vloeitje, dan moet er toch ergens een belletje rinkelen (ja waarschijnlijk van de huurbaas) lol

Nacho_Vidal | 31-10-10 | 21:55

@Haagse-Geertje | 31-10-10 | 21:53

Als alcohol vandaag zou worden uitgevonden kwam het acuut op lijst 1 te staan, met stip wel te verstaan.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 21:54

@Nonkel Frituur | 31-10-10 | 21:47

Ik ken ook mensen die veel te dik zijn door teveel patat vreten en ten onder zijn gegaan aan hartkwalen etc. laten we daar ook iets aan doen.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 21:53

zovoklets | 31-10-10 | 21:51
hehe. Inderdaad. Ze zouden daar eens een kijkje moeten nemen. Dan is het gelijk met al dat gejank voorbij.

Nacho_Vidal | 31-10-10 | 21:53

Nonkel Frituur | 31-10-10 | 21:47
Ik heb veel mensen in de dakloze opvang gezien allemaal door drank, gaan we dat dan ook verbieden?

Haagse-Geertje | 31-10-10 | 21:53

Nacho_Vidal | 31-10-10 | 21:48

En dan durt 'men' hier die linkse rakker Wilders rechts/bruin te noemen.
They ain't seen nothing yet.

roflol

zovoklets | 31-10-10 | 21:51

@ZDEV | 31-10-10 | 21:43

Beter is dan ook om pas op latere leeftijd te gaan beginnen op het moment dat je jezelf kent en het maximaal eens per 2-3 weken doet, geldt overigens ook voor alcohol en andere drugs.

Veel inlezen en de gevaren niet onderschatten helpt ook.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 21:51

Nonkel Frituur | 31-10-10 | 21:47
Ik kan zelf ook niet tegen wiet. Ik wordt er helemaal paranoia van. Heel angstig en vooral zeer a-relaxed.

Wat u zegt met; véél mensen in de psychiatrie zien belanden door cannabis. Wie het niet wil geloven moet daar zelf maar eens een kijkje gaan nemen.

Werkte u in de psychiatrie dan? Want vroeger blowden al mijn vrienden. En 1 daarvan is later in een instelling gekomen, maargoed, die deed er ook nog 10 pillen. 2 gram en weet ik veel erbij. Dus ik denk dat het wel meevalt.

Nacho_Vidal | 31-10-10 | 21:50

@plastic zakje | 31-10-10 | 21:42

Lekker, tnx man.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 21:49

Spreek eens voor jezelf, beste redactie.
De reaguurders kunnen zelf wel uitmaken of ze voor of tegen zijn.
Ik heb net als ZDEV | 31-10-10 | 21:43 véél mensen in de psychiatrie zien belanden door cannabis. Wie het niet wil geloven moet daar zelf maar eens een kijkje gaan nemen.

Nonkel Frituur | 31-10-10 | 21:47

zoalshetis | 31-10-10 | 21:41
Niet gaan fucken met Arnie :)
zovoklets | 31-10-10 | 21:42
haha. Maar dat is wel interessant, dat wist ik niet. even kijken

Nacho_Vidal | 31-10-10 | 21:44

Ik heb teveel mensen aan blowen onderdoor zien gaan. Van paranoide tot volledig lamlendig. Maar illegaal houden weerhoudt ze er toch niet van. Ik moet er niets van hebben. Maar California über alles!

ZDEV | 31-10-10 | 21:43

Nacho_Vidal | 31-10-10 | 21:36

Dat hoeft niet eens. Bedrijven als Dell/HP laten in de USA door gevangen de monitoren slopen met hamers e.d. om het goud terug te winnen. (Arbo omstandigheden krijgen een heel andere betekenis... lol) Het schijnt zelfs dat vrouwgevangen na een aantal jaar geen kinderen meer kan krijgen van het gif. win/win/win/win/win

www.nowpublic.com/health/prisons-earn-...

zovoklets | 31-10-10 | 21:42

Petrus de Rewa | 31-10-10 | 21:40
Ach man, maak je niet druk!

*doorgeeft*

plastic zakje | 31-10-10 | 21:42

Nacho_Vidal | 31-10-10 | 21:37

:) ja. ik bedoel het boek. is net ff iets anders.

zoalshetis | 31-10-10 | 21:41

Wat een inspiratie vandaag, Johnny, en dat op een zondag. Werk je niet te hard?

Petrus de Rewa | 31-10-10 | 21:40

Jezus, een Amerikaan doet eens wat
Rustig adem blijven halen mensen

Tobi | 31-10-10 | 21:37

zovoklets | 31-10-10 | 21:33
Tuurlijk op die fiets snap ik hem wel.

Maar dan krijg je de discussie weer van; voor die personen is het niet eerlijk etc.

Ik ben het met je eens. Het zou in principe voor een hoop mafketels prettig zijn. Daarna nog een prettige hereniging in eigen land en het wordt een win-win-win-win situatie

Nacho_Vidal | 31-10-10 | 21:36

Zach wat een held, Nederland moet nu ook maar marihuana totaal legaliseren zowel teelt als verkoop. The War on Drugs has failed big time.

Jaimy Fox | 31-10-10 | 21:36

Ach, lulletje rozenwater en betwetert de Vries heeft het weer eens op Joran gemunt.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 21:35

@zoalshetis | 31-10-10 | 21:30

Volgens GL moet je dan zelf je eigen stroom opwekken middels windenergie of zonne-energie, via een bio gasinstallatie mag ook.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 21:33

Nacho_Vidal | 31-10-10 | 21:26

Jij begrijpt de werking niet. Zoals in America merendeels negers in de bajes zitten zullen hier Marokkaantjes met uitkering die weg bewandelen. Desnoods met enig directief aan pliesie...
Nee. Er valt veel meer te verdienen met keiharde aanpak van scooterdealertjes..

win/win/win...

www.correctionscorp.com/

zovoklets | 31-10-10 | 21:33

@Nee dus! | 31-10-10 | 21:29

Hoe zit het met spacecake?

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 21:31

de amerikaanse mulisch, stephen king, schreef in de running man al dat je weedsigaretten uit de muur kon trekken: "rook je dokes, dan zit je goed".
.
nu nog even de mensen die weedkweken leuk vinden, en graag iets biologisch op tafel zetten, minder laten betalen voor stroom.

zoalshetis | 31-10-10 | 21:30

Beffen is niet penetreren, dus geen probleem, qua maagd Maria.

Nee dus! | 31-10-10 | 21:29

Die durft!

FireFox1 | 31-10-10 | 21:28

Wat een fin. ;)

Rob Banks | 31-10-10 | 21:28

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 21:24
Dat je maar lekker LOL doet!

plastic zakje | 31-10-10 | 21:27

Wiet en vloeken zijn onbeschaafd, foei
*willekeurig land met olie binnenvalt*

k-schaaf | 31-10-10 | 21:27

zovoklets | 31-10-10 | 21:23
www.edubook.com/the-pros-and-cons-of-t...

Gaat over het '3 strikes out' principe. Simpele mensen zoals jij en ik (althans daar ga ik van uit) belanden naar 3 lulligheden voor langere tijd de bak in.

Dus stel he; ik loop dronken over straat te schreeuwen, omdat mijn relatie of weet ik veel uit heb. De volgende week rij ik zonder gordel.
En een jaar later rook heb ik wiet op zak. Einde verhaal dus. 3 keer over de schreef en het is afgelopen. Onzin dus.

Nacho_Vidal | 31-10-10 | 21:26

@plastic zakje | 31-10-10 | 21:16

Lekker, btw, heb een lachkick

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 21:24

Het lijkt mij juist een goede zaak om (kansen)jongeren voor jaren in de bajes te gooien om een paar gram en als goedkope arbeid in te zetten bij wegwerkzaamheden e.d.

zovoklets | 31-10-10 | 21:23

LiebeMan | 31-10-10 | 21:22
ckers jongen hij ging daarna kk hard met de zwaai zwaai mee

Nacho_Vidal | 31-10-10 | 21:23

Ze roken het daar puur zonder tabak en bepaald niet minder dan de jeugd in Nederland. En plek zat om het te verbouwen.

Bos Hout | 31-10-10 | 21:23

*Gooit bitterballen in de frituur voor @plastic zakje*
Transformatorhuisje | 31-10-10 | 21:20

Lekker!

plastic zakje | 31-10-10 | 21:23

-weggejorist-

Devidas Frietman | 31-10-10 | 21:23

@Nacho_Vidal | 31-10-10 | 21:21

Iets specifieker zijn amigo.

Vliegenvanger | 31-10-10 | 21:22

@Nacho_Vidal | 31-10-10 | 21:12
Die kill was een Jonko aan het klappen maar toen kwam de scotoe met pipa dus moest ie snel loesoe.

LiebeMan | 31-10-10 | 21:22

Vliegenvanger | 31-10-10 | 21:19
Wat bedoelt u nou?

Nacho_Vidal | 31-10-10 | 21:21

Nog een bewijs dat Amerikanen dom zijn. Het is maar een vukking plantje. Wat zeggen zij dan wat er zo erg aan is? Het is gewoon in de hele wereld gepropageerd als iets slechts, maar wat heeft het voor nut om het te verbieden als je dat toch niet kan doen? Geen, kost alleen maar geld. Als nu hele landen volgen (waarschijnlijk is dan de hele VS dan als laatste land omdat ze daar zo verschrikkelijk dom zijn), wordt hennep eindelijk een wereldproduct, wat het verdient te zijn.

Oja, als dit doorgaat, hoe lang zal het duren voordat Obama een huis laat bouwen in Californië en dan lekker zijn eerste jonko gaat smoken met alle celebs van Hollywood? Twee, drie maandjes nadat dit is goedgekeurd?

Gijsso | 31-10-10 | 21:21

*Gooit bitterballen in de frituur voor @plastic zakje*

Is dit trouwens net zoiets als de eerste blote boezem op de Nederlandse tepelvisie in 1967?

Transformatorhuisje | 31-10-10 | 21:20

enige nadeel aan jonko's dat zijn de vreetbuien na afloop en dat het altijd iets ongezond is en geen sinasappel waar je zin in hebt

RocketPower | 31-10-10 | 21:19

(algemeen) Elke keer verbaast het mij weer hoeveel mensen wiet nodig hebben om zichzelf spontaan, grappig, toegankelijk en/of te ontspannen te doen overkomen.

Geen ruggengraat of inhoud!

Op de een of andere manier heb ik dat bij alcohol niet ... weet ook niet waarom. Zal de cultuur eromheen zijn.

Vliegenvanger | 31-10-10 | 21:19

Held!

Emsarrev | 31-10-10 | 21:18

(algemeen) Elke keer verbaast het mij weer hoeveel mensen wiet nodig hebben om zichzelf spontaan, grappig, toegankelijk en/of te ontspannen te doen overkomen.

Geen ruggengraat of inhoud!

Op de een of andere manier heb ik dat bij alcohol niet ... weet ook niet waarom. Zal de cultuur eromheen zijn.

Vliegenvanger | 31-10-10 | 21:18

Geniaal!

Liberty Wolfe | 31-10-10 | 21:17

Ik heb een vreetkick. Bittergarnituur, iemand?

plastic zakje | 31-10-10 | 21:16

Hier heb ik maar 1 woord voor: GE-NI-AAL

jasper1991 | 31-10-10 | 21:15

Legalize it!

*opnieuw aansteken doet*

plastic zakje | 31-10-10 | 21:15

Veel te veel nigga-slang hier voor mij.....

Lucifers-dream | 31-10-10 | 21:14

-weggejorist-

Umbra | 31-10-10 | 21:14

-weggejorist-

Ed-your-service | 31-10-10 | 21:12

LiebeMan | 31-10-10 | 21:11
De POlice taserde de bro

Nacho_Vidal | 31-10-10 | 21:12

Serieus, die gast is zo briljant.

Teuderik | 31-10-10 | 21:12

Johnny Quid +1

Hij is de enige van het GS-team die nog gewoon geestig is.

Arrabinekoeterine | 31-10-10 | 21:11

Hou die shit verboden in de VS. Nederland wil graag haar centjes blijven verdienen aan tourisme svp.

Godmode | 31-10-10 | 21:11

En de politie ( of Popo,scotoe) had 'm natuurlijk binnen vijf minuten geboeid in het busje geflikkerd?

LiebeMan | 31-10-10 | 21:11

@ ok, nu kunnen we de boel in 0031 ook legaliseren.
neemjemoederindemali | 31-10-10 | 21:09

Vind ik ook, levert genoeg geld op.

PrinsAlbert | 31-10-10 | 21:10

Wederom bewijs dat de VVD, zoals bijvoorbeeld de PvdA haar ideologie kwijt is. Liberaal? laat me niet lachen...

Groenepuntmuts. | 31-10-10 | 21:10

Zeker, er zitten nadelen aan het roken van wiet. Maar het legaliseren zal de voordelen laten opwegen.

En dan doel ik op de criminaliteit die zal dalen.

Nacho_Vidal | 31-10-10 | 21:10

ok, nu kunnen we de boel in 0031 ook legaliseren.

neemjemoederindemali | 31-10-10 | 21:09

Zach Galalifanakus?

Nacho_Vidal | 31-10-10 | 21:07

Ah, lievvvv...!

Lagonda | 31-10-10 | 21:06

hahaha lol @gastditiszogaafstaaf hé scoop eerste goede idee uit Amerika

Sheeponsneakers | 31-10-10 | 21:06

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken