
Mogelijk de omvangrijkste misbruikzaak in de vaderlandse geschiedenis. Binnen de katholieke kerk natuurlijk, waar anders. Kapelaan Hub kon dertig (!) jaar lang zijn goddelijke gang gaan en tientallen levens verpesten. Misstanden die trouwens niet alleen door de kerk onder de pij werd gehouden; ook justitie zit er tot de ellebogen in. Blijkt uit het
relaas van ene Johan. Voormalig lid van
Scouting Sint Vincentius, waar inmiddels rook uit de
server komt (pssst,
leiding worden?): "
Elk jaar gingen we met de kapelaan naar Zwitserland. Daar huurde hij een chaletje. 's Nachts moesten we afwisselend bij hem op de kamer slapen, naakt. Hij sliep ook naakt. Dan konden de onderbroeken luchten, zei hij. Johan lichtte de scoutingleiding in en de politie werd gewaarschuwd. Smeerpijp Hub biechtte alles op. "
Opeens bleek dat de kapelaan jongens die hij gedoopt had, later had misbruikt." Zaak rond en veroordelen zou je zeggen. Maar dan blijkt hoe lang de armen van de kerk zijn. In samenspraak met het bisdom wordt de zaak door officier van justitie Henk Marquart Scholtz geseponeerd. Paar weesgegroetjes en doorlopen maar. Het OM heeft haar fouten inmiddels toch maar
toegegeven. Tja, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.
Rijdende Rechter. Doe er wat aan!
Reaguursels
Inloggen-weggejorist-
Het niet vervolgen had waarschijnlijk niets te maken met de invloed van de kerk. Tot de jaren 90 liep justitie niet zo hard voor het vervolgen van pedofielen. Sterker nog, er waren partijen (o.a. PSP, een van de voorgangers van GroenLinks) die pedofilie uit het Wetboek van Strafrecht wilden schrappen!
Link naar de roze balletten?
En wat te denken van de pedofiele betrokkenheid van het zogenaamde "koninklijkeHuis"(Clausje?)
Er loopt een rode draad door occultisme.
Het huis van Oranjeheeft sinds de oerknal de overtuiging uitverkoren te zijn door God als een soort opper Hoge priester. (soevereine militaire Orde Malta SMOM)Deze godsdienstwaanzinnigen scharen zich daarmee in dezelfde rij als Hitler.
Het geloof in democratie en vrijheid van meningsuiting is bij de godsdienstwaanzinnigen van oudsher ver te zoeken. De godsdienstwaanzinnigen zijn niet voor niets de grootste voorstanders van de premiddeleeuwse ondemocratische staatsvorm die monarchie heet. Als je zegt dat je vindt dat die ouwe trut van Oranje op staande voet ontslagen moet worden en met haar bolle zoon, diens Argentijnse goud zoekster en hun lelijke kindertjes voortaan maar in een bescheiden woninkje van haar aow-tje en hun bijstandsuitkering moet zien rond te komen, heb je al bijna een proces aan je broek wegens 'majesteitsschennis', terwijl je nog geen onvertogen woord gezegd hebt. Vooral als je daar ook nog een foto van hebt gemaakt.
De ene hand wast de andere in Limburg. Ik ben wel benieuwd wat Henkie Penkie de seponeerder als reden heeft om veelvuldig misbruikende paters naar het klooster te sturen ipv naar de cel. Want als het geen pater was geweest maar kapper, bakker of whatever, dan was die allang opgesloten. Kan Rutger hem eens interviewen?
Eagle_Eye | 07-10-10 | 08:59
No True Scotsman Fallacy? Alleen bepaalde gristenen zijn échte gristenen? Volgens de laatste telling zijn er zo'n 30 000 verschillende vertakkingen onder die noemer. Ze zoeken het maar uit verder, maar met dit soort gedrag onder de rechtspraak uit proberen te komen, dát is het probleem, niet welke naam deze cultus nou weer wenst te dragen.
Eagle_Eye | 07-10-10 | 08:59
Ja dat waren we natuurlijk helemaal vergeten. De kruisje boven deur doen het met 'andermans' kinderen.
Die foto met de rijdende rechter; ondanks het trieste onderwerp moest ik daar toch enorm om lachen, die symboliek De bel/klok aan de muur, de glas inlood kerkramen, die genoegzame blikken met het proost moment. Alsof ze alle drie een paar kleuters hadden afgewerkt die zich behoorlijk hadden verzet.
Ik vraag mij wel eens af, die kleuterneukendepaters, zouden die in hun jeugd ook in en patronaat hebben gezeten en door hun paters ook zijn uitgehold. En die daar voor ook, enz enz. Dat is nl de enige verklaring die ik kan bedenken voor deze lui.
Vervolgen en als taakstraf welzijnswerker worden op Kanaaleiland.
Mag ik de medereaguurder erop wijzen dat het Katholicisme niets, maar dan ook niets met het Christendom te maken heeft? Aanbidden van Maria en stelselmatig misbruik van jonge kinderen heeft meer iets weg van Satanisme.
Abugreip | 07-10-10 | 06:57
Natuurlijk zit die familie er ook bij. Het CDA en PvdA zijn vooral geloofspartijen, maar dat is de VVD ook. Echter liberaal zijn is wel anders dan VVD. Ze bemoeien zich weliswaar met minder maar je kunt in NL niet spreken van een vrije markt economie. Er wordt namelijk veel ingegrepen en dat gaat de VVD niet veranderen en al helemaal niet met het CDA on the side.
Wel krijg ik een beetje hoop dat er iets aan de rechtspraak gaat gebeuren. fantastisch dat mevr. Post is vrij gesproken. De VVD moet goed opletten met dat CDA. Er zitten vuige moraalreedtridders tussen die het recht rectaal verkrachten. Ik ken er één die in kringen verkeerd met Van Geel en Braks. Nu de gehele stinkstal van justitie en het CDA uitmesten en ook écologiste kan dan weer een vrij mensch zijn. Mevr. Post moest tot het laatst wachten en wist pas toen dat ze werd vrij gesproken. Wilders is er nog niet en dat geldt ook voor duizenden andere slachtoffers van onrechtvaardige rechtspraak die in samenwerking met Hirsch Ballin en Hirsch Ballin alikes het onrecht bekokstoven en D66 laat zich dat gemakkelijk gebeuren.
Er komt nog veel meer....
ja ja, bij justitie lusten ze wel pap van kindermisbruik. DAAR zijn de echte pedo's te vinden.
plastic zakje | 07-10-10 | 08:14
Inderdaad.
Omdat ik mij ooit verdiept heb in die regio geschiedenisen en de gesproken dialecten kwam ik intervieuws tegen van Oud Brunssumers.
Als je dan hoorde hoe het in zijn werk was gegaan met mbt bv. grondonteigeningen en de rol van de kerk daarin, draait je de maag om.
Het meest kleurrijke figuur was een pastoor namens Haan van Parochie St. Gregorius de Grote
God keek toe em deed niet, dus het was goed. En tja, je moet ook niet alles aan de grote klok hangen natuurlijk. Waar hebben we het over?......
Sjeng de helle | 07-10-10 | 08:11
Rectoraat?
*aan rectaal denken doet*
plastic zakje | 07-10-10 | 08:09
Dat zou ik niet weten, ze nuttigen wel ambtshalve wijn.
Nog een leuke:
De St. Vincentius parochie was destijds een rectoraat.
Dit rectoraat stond tijdens deze gebeurtenissen onder leiding van een zekere rector Hazevoet.
Lazeristen Orde
Sjeng de helle | 07-10-10 | 08:04
Zuipen zij zich dagelijks lazerus?
Als ik het goed heb?
Behoorden de paters van St. Vincentius tot de Lazeristen Orde.
Dan zullen ze wel tegen het OM hebben gezegd "lazer op, met je beschuldigingen".
Mogguh @ All
St Vincentius ligt, wat op oue kaarten genoemd wordt, Rumpen of Rompen hier bevond zich ook de staatsmijn Hendrik. Nu is daar het Nato hoofdkwartier.
Bij het regionieuws werd de naam van Hub L. ( Lenders) gisteren wel uitgesproken.
Goedemorgen! Verse koggie en op naar een nieuw topic!
tja let op 15 jaar snijd zich open, roept dat hij misbruikt is, opname in psychiatrische inrichting en de voogd zegt jaren later hab ich nicht gewusst !
kinderbescherming eindhoven
Naïef gedoe allemaal! Wat verwacht je van mannen in jurken dan? Mannen in jurken zijn, ongeacht de religie, niet te vertrouwen! Waarom denk je dat Sinterklaas kleine kinderen leuk vindt en kadootjes geeft?!?!? Ja, gaat er een lichtje branden?
ecologiste | 07-10-10 | 05:19 vergeet de altijd aanwezige partij niet: Van Oranje-Nassau. Bilderberg zag, kwam en zag nog steeds dat ons regeringsakkoord goed was.
gelovigen die boven de wet denken te staan, whats new?
Je zou al die geestelijken, die niet met hun handen van kinderen af kunnen blijven, het beste kunnen verbranden in de Sixtijnse kapel. Als de laatste de oven in is, mag er wat mij betreft witte rook uit de schoorsteen komen....
Teun van het Tuinpad | 07-10-10 | 05:25
Ja Teun, 'onze' Wouter moet goed voor zijn kroost zorgen. 4 ton is niet gek voor 4 dagen langs het tuinpad van... in ieder geval niet van vadertje Drees.
Fijne dag.
Het 'Geloof ' kan me even gestolen worden.
Ik ga aan de weg timmeren.
Fijne dag @ all.
Later.
En Papa zag dat het goed was:
1.bp.blogspot.com/_lb3_h8wtUA4/S_bLJVO...
ecologiste | 07-10-10 | 05:19
En dat alles in een 4-daagse werkweek.
*pappa-dag niet als werkdag ziet*
;
Eenvoudige wiskunde machtigste partijen in NL sinds WOII:
Justitie-kerk-CDA = 1 pot nat = MAFFIA = God leeft
PvdA = Wim Kok = Wouter Bos = socialisme is deaud = selffulfilling prophecy = self fulfulling policy.
Scheiding van Kerk en Staat.
*kuch*
Hadden het meisjes geweest dan hadden we misschien nog kunnen spreken van afscheiding.
Mogge @ all
De Rijende rechter met zijn vrienden hebben duidellijk de Klok horen luiden en weten ook waar de klepel hangt, zie foto.
-weggejorist-
-weggejorist-
@pius | 07-10-10 | 03:12
Zonder geluid is het best te pruimen. Wat kon die man penalty's heh?
-weggejorist-
..... Canis nou .... ?
-weggejorist-
@Parsons | 07-10-10 | 03:07
Hey! Je bent me net voor.
Funkeeeeyyy!!
-weggejorist-
-weggejorist-
@pius | 07-10-10 | 03:02
Joszef zeker, Pfft.
img154.exs.cx/img154/1150/jesus3df.jpg...
@Rammstein | 07-10-10 | 02:58
Dat zogenaamd scheiden van afval is één grote farce. Weet got, weet ik. Alles kom uiteindelijk op dezelfde brandstapel terecht en wat zogenaamd wordt gerecycled kost meer dan het oplevert. Het enige dat dat in stand houdt is - daar gaan we weer - subsidie.
Parsons | 07-10-10 | 03:01
Van Tatabanya. Al leg je heel Hongarije in de as geen probleem. Maar van Tatabanya blijf je af. Daar komt de tovenaar vandaan.
@neemjemoederindemali | 07-10-10 | 02:59
Thnx matey! *traan pinkt*
-weggejorist-
@pius | 07-10-10 | 02:56
Wie?
-weggejorist-
@Mindy | 07-10-10 | 02:56
Trust Mindster! Cya laterrrs!
@Rammstein | 07-10-10 | 02:58
Haha!
Parsons | 07-10-10 | 02:54
En iedereen maar braaf lege batterijen inleveren.
-weggejorist-
neemjemoederindemali | 07-10-10 | 02:43
Rinus altijd goed voor slappe lach, een goed moment en oeff tijd om out te gaan voor dit skattie.
Parsons | 07-10-10 | 02:54
Prima. Zolang je maar van Tatabanya afblijft.
@neemjemoederindemali | 07-10-10 | 02:52
Wat mij betreft dompelen we dat hele schijtland in het gif. Fuck 'm. #dieven #prutsers
neemjemoederindemali | 07-10-10 | 02:43
Mag ik je complimenteren met je geweldige smaak. Ik word er helemaal warm van. Misschien moet je een datingburau beginnen. Je hebt het in je. Ik zeg het je.
Canis Spurcus | 07-10-10 | 02:45
Nogmaals, wat let je ?
Parsons | 07-10-10 | 02:38
Ze hoeven maar 2cm af te romen, kan voor Hongarije niet moeilijk zijn.
-weggejorist-
@Canis Spurcus | 07-10-10 | 02:45
Zegt Canis die nagenoeg onzichtbaar is alhier. Dan donder je toch lekker op naar stormfront of aanverwante extreemrechtse volidiotensites zoals hetvrijevolk waar jouw idool de heldt uithangt?
Met andere woorden: stop eens met dat gejank, je klinkt als een misbruikt misdienaartje. #wanker
-weggejorist-
@Mindy | 07-10-10 | 02:47
Ik doe niet aan tegels skattie. Laat staan dat ze in herhaling vallen.
@Parsons | 07-10-10 | 02:44
Chantage. Juistem. *fronst*
prekert | 07-10-10 | 02:38
Tsja, als een rechtbank figuur kiddyprun heeft noem je dat gewoon per ongeluk oid.
#ongelukkig geformuleerd
Lets Kuttekrap | 07-10-10 | 02:34
Flauw zeg, je tegels vallen ook in herhaling.
@neemjemoederindemali | 07-10-10 | 02:45
Doe je toch nog iets goeds. Held!
Kunnen die Roma's die zooi niet opruimen? Die hebben toch niks anders te doen dan roven en stelen. Lijken wel katholieken.
De 'genuanceerden' voelen zich duidelijk bedreigd. Ga weg, ga op Indymedia of op d66.nl de held uithangen. Ik zeg free Botte en de anderen, die duidelijk een meerwaarde hadden voor GS en vergeet die softe conformisten met hun gejank.
Lets Kuttekrap | 07-10-10 | 02:27
U bent op uw wenken bediend.
#nsb knop
@Lewis Lewinsky | 07-10-10 | 02:42
Ja, want als de EU nu niet extra centjes stuurt kunnen (lees: willen) ze hun gifzooi niet opruimen en raken rivieren vervuild. En zoals jij en ik weten hebben rivieren schijt aan landsgrenzen. #chantage
-weggejorist-
Wat de neuq is gereguleerde marktwerking? #durftevragen #kanniet #socialisme #abject
@Parsons | 07-10-10 | 02:38
Wtf? Het zal eens niet.
@prekert | 07-10-10 | 02:38
Verrassend, een ambtenaar van Justitie die kinderporno bezit.
En volgend jaar wordt de tourwinnaar betrapt op doping.
pius | 07-10-10 | 02:34
jaloersheid komt niet voor in mijn woordenboek, het was een welgemeende proficiat.
Lets Kuttekrap | 07-10-10 | 02:27
Ik ben een vriendelijke vriendin, doe 's rustig, gezien het topic genoeg hallelujaatjes, wel mooi lied al vind ik het origineel nog steeds de beste. Genau ja neemjemoeder.
Kan got niet iets doen aan Hongarije? Ik begrijp dat ze nu extra geld van Europa willen hebben omdat ze hun eigen gifdammen niet hebben onderhouden? Een megaboete zou op z'n plaats zijn. Oh en fuck de EU en fuck got.
@neemjemoederindemali | 07-10-10 | 02:26
Net wat onder een rechter neem ik dan maar aan. Hij had blijkbaar de pech internationaal op te vallen; was het nationaal geweest...
nos.nl/tekst/189179-ambtenaar-hof-vast...
-weggejorist-
Moet ik ingrijpen?
Canis Spurcus | 07-10-10 | 02:32
Bij deze heb je jezelf volledig gekwalificeert als troll.
#toedeledokie
-weggejorist-
LOL@Lewis Lewinsky | 07-10-10 | 02:17
neemjemoederindemali | 07-10-10 | 02:32
Ben je jaloers? Wat vind je van the usual trouwens?
Lewis Lewinsky | 07-10-10 | 02:30
Die zag ik nog net. Goed bezig. Hier scoor je punten mee.
pius | 07-10-10 | 02:30
Lewis Lewinsky | 07-10-10 | 02:30
Er straalt liefde tussen jullie.
#proficiat
-weggejorist-
@koerbagh ® | 07-10-10 | 02:16
Dank! Mooie verzameling @Hitchens overigens.
Lets Kuttekrap | 07-10-10 | 02:27
Dat please op het eind doet vermoeden dat het als een vriendelijk verzoek bedoeld was en niet als een verbod, beetje beter lezen aub. Overigens ben ik het van harte eensch met Mindy in dit geval.
@pius | 07-10-10 | 02:25
Nou, pius, ook voor jou een stippellijn dan. Hij komt je toe! .............................................
truste allemaal.
*OUT*
-weggejorist-
-weggejorist-
prekert | 07-10-10 | 02:18
Hij was geen rechturt, hmmmm, wat blijft allemaal over dan?
Lewis Lewinsky | 07-10-10 | 02:18
Jij bedankt. Stippelijn wie stippelijn toekomt
*ander muziekie*
Vamos! www.youtube.com/watch?v=QMh_8vQ6obo&am...
verraad van links | 07-10-10 | 02:18
Euh, bier was voor Parsons bedoeld, had een weddenschapje verloren maar hij zal het vast niet erg vinden als we het samen op een zuupn zettn.
Doe jij vlammutjus?
#Grolsch
@Lets Kuttekrap | 07-10-10 | 02:17
Dank je Lets! Geweldig! *gaat nog een keer luisteren naar Jeff Buckleys Halleeloejaatje met gitaarspel en probeert niet aan die van Rufus Wainwright met piano te denken*
Hou een sop met die halleluja's please.
@neemjemoederindemali | 07-10-10 | 02:17
Wat was de vraag ook alweer? *ondertussen een muziekie opzet*
www.youtube.com/watch?v=N3-_DbEYe7A&am...
koerbagh ® | 07-10-10 | 02:16
god en allah zijn pedofielen? huh? got en alla bestaan helegaar niet, hoe kunnen ze dan pedofielen zijn?
@Mindy | 07-10-10 | 02:12
Inderdaad, alsof hij net 220 door zijn sodemieter heeft gekregen.
Tja, ik hoop dat ik het mis heb, maar volgens mij wordt een groot deel van het kader in dit land, gechanteerd wegens pedofiele en/of andere perverse gedragingen.
Sommige dingen zijn anders niet te verklaren.
"Een ambtenaar van het gerechtshof in Amsterdam wordt verdacht van het in bezit hebben van kinderporno."
nos.nl/tekst/189179-ambtenaar-hof-vast...
@pius | 07-10-10 | 02:16
Thanx, pius. *ontroerd is door die schitterende stippellijn*
@neemjemoederindemali | 07-10-10 | 02:14
Het is ook een idioot. Een pvda-mastodont met versleten multiculti idealen.
Thanks@bier, trouwens.
@Lewis Lewinsky | 07-10-10 | 02:02
Dat is godslastering! Voor straf een hallelujaatje! *heheheh*
www.youtube.com/watch?v=N3-_DbEYe7A&am...
Lets Kuttekrap | 07-10-10 | 02:12
Dat weet ik niet, daarom stel ik hier de vraag of ze wellicht een en dezelfde persoon zijn omdat ze me beide nogal licht verstandelijk beperkt overkomen en een zelfde vakgebied claimen. Niet meer en niet minder.
Geef jij nu ff antwoord op mijn vraag.
@Canis Spurcus | 07-10-10 | 02:14
Hier, neem mijn zeepkist. Ow, wacht. Ik kondig je eerst even aan.
En dan nu, hooggeëerd publiek, de hoofdact van vannacht! Waar we voor gekomen zijn! De langverwachte toespraak van Canis Spurrrrcuuuuussss!!!!
@Parsons | 07-10-10 | 02:13
God en Allah zijn pedofielen en moeten voor het gerecht gesleept.
*Alles voor de nuance*
Lewis Lewinsky | 07-10-10 | 02:12
Bedankt voor je steun. Had ik ff nodig. Dat van die stippelijn dat wist ik ook niet. Maar ter ere van jou...................................................................
Lewis Lewinsky | 07-10-10 | 02:02
Nee, dat is mainstream. We moeten verder.
verraad van links | 07-10-10 | 02:04
Dan had ie zijn dag niet waarschijnlijk, op mij kwam Buruma over als een volslagen idieaut.
*Krat bier naar links paast*
seven | 07-10-10 | 02:08
"Obsolete"
Ik vind het zo een mooi woord.
@koerbagh ® | 07-10-10 | 02:11
Ik mis de nuance. #pedofilie
@neemjemoederindemali | 07-10-10 | 02:04
Zeg vriend, laat ik een tegenvraag stellen: WTF heeft Mark Twain met Yvo Burema te maken?!
@pius | 07-10-10 | 02:09
Dat geeft helemaal niets. Wist je trouwens dat ik de uitvinder van de stippellijn ben? *overdreven vriendelijk glimlacht maar toch een nobel en betrouwbaar gelaat laat zien*
verraad van links | 07-10-10 | 02:04
Ook zo'n fout kapsel denk ik maar zo.
@pius 0.207 Hoe weet je dat, uitgehoord?
*Poging tot vervolging wegens godslastering art.147 doet*
God is een klootzak, tiran en tyfusmongool en Allah is nog erger dan dat. Het is jammer dat ze niet bestaan, wat niet bestaat kun je ook niet lasteren. (Waarom hebben we dan eigenlijk art. 147 ?)
www.youtube.com/watch?v=mQorzOS-F6w
Btw, kan iemand me vertellen waarom ik een bijdrage via Apeldoorn moet betalen aan de "zorgverzekeringswet" ?
verraad van links | 07-10-10 | 02:05
Ik wist het echt niet. Stom stom stom.
OT (hoewel?) Rutte-Verhagen en gedoog Geert 1 zijn inmiddels flink aan het formeren en volop ministers aan het plaatsen. Ze hebben de onnodige formaliteit met Bea die daar opdracht voor geeft weer! overgeslagen. Beter f.u. richting koningshuis, na alle bias-adviezen en bemoeigedoe van Bea kan niet. /obsolete.
verraad van links | 07-10-10 | 02:05
Er zaten er laatst twee naast me in het vliegtuig. En mark twain was het niet.
Canis Spurcus | 07-10-10 | 01:54
Wat let je ?
@pius | 07-10-10 | 01:56
Hoogleraar in een niet bestaand rechtsgebied ja.
@Canis Spurcus | 07-10-10 | 01:54
Wil je perse als troll te boek staan of ben je echt zo dom?
Parsons | 07-10-10 | 02:02
The usual. Daar had ik van de week ook een robbertje mee. Scherpe gast inderdaad.
Lets Kuttekrap | 07-10-10 | 02:00
Huh? Wtf heeft dat met MT en Buruma te maken?
#halleelujaa
@neemjemoederindemali | 07-10-10 | 01:58
Nee, Ybo is eng maar niet dom. En dom, dat is mark nou net wél.
@pius | 07-10-10 | 01:53
The usual. Holzendinges, Pa nogwat, Superior iets, Baklava (zie hierboven), iets met Domheid, etc.
@Canis Spurcus | 07-10-10 | 01:54
Wat een lariekoek, Canis. Word je betaald door de AIVD of zeau? De aandacht afleiden van de werkelijke saeck is zekers je missie? In plaats van ho en halt te roepen tegen de voortschrijdende islamisering een beetje leuteren over meer bloed aan de paal. En dat terwijl het land in brand staat en de bevolking geteisterd wordt door elites van politiek corruptelingen die iedereen aan de mohammedaanse godsdienst versjaggeren.
*Zo beter?*
Canis Spurcus | 07-10-10 | 01:54
Niet zo genuanceerd man!
@neemjemoederindemali | 07-10-10 | 01:58
Zo is dat! www.youtube.com/watch?v=N3-_DbEYe7A&am...
Parsons | 07-10-10 | 01:50
Hum ja die op justitie...
neemjemoederindemali | 07-10-10 | 01:53
Dat klopt ja. Linkse guurders moeten zich meer bewijzen lijkt wel.
Ghe! www.youtube.com/watch?v=QMh_8vQ6obo&am...
verraad van links | 07-10-10 | 01:53
Zou MT stiekum Ybo Buruma zijn?
verraad van links | 07-10-10 | 01:53
Je kunt beter een andere aandoening kiezen. Waarschijnlijk heeft hij een injectie gehad tegen die typhus. Een hoogleraar kantonrecht gaat op verre en dure vakanties namelijk. Maar ik wist niet dat hij hoogleraar was, zei die dat?
verraad van links | 07-10-10 | 01:53
Wilders heeft mazzul, hij kan altijd nog in beroep bij de kantonrechturt.
#Lol
Over tuig gesproken. www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=...
Er zijn velen hier die goed kunnen discussiëren maar er sluipt steeds meer nuance in en nuance is zo D66. Ik mis de ´bloed aan de klomp´ figuren, de rabiate wereld´verbeteraars´, die (met visie) voor de troepen uitlopen.
* Free Fleauxe * (Want die in de kast nichten vd SGP zijn nu opeens meer nodig dan ooit.) ;)
pius | 07-10-10 | 01:40
Of ze krijgen een Joris aan hun broek.
Parsons | 07-10-10 | 01:50
Tsja, ik twijfelde nog of ik wel moest gaan, maar ja, je kunt niet alles hebben. Heb je namen?
@pius | 07-10-10 | 01:51
Bij deze wens ik hoogleraar kantonrecht mark twain ongezien de tyfus toe.
@Lewis Lewinsky | 07-10-10 | 01:49
Koel! Zappa (bijna altijd) +10!
Mindy | 07-10-10 | 01:48
Zit wel wat in. Al propageer ik juist hun terugkeer. En er is de zoekmachine, geloof maar dat mark meeleest af en toe.
@pius | 07-10-10 | 01:47
Man, ik heb het van de daken geschreeuwd, maar jij lag je vriendin uit te wonen in het paradijs!
@Mindy | 07-10-10 | 01:44
Op advies van het OM. Die weten wel waar je die troep kunt vinden.
@Lets Kuttekrap | 07-10-10 | 01:34
Hij was mooi, Lets. Alleen voor liefhebberts, het pointeloze Watermelon In Easter Hay - 1988 Bar van Frank Zappa: www.youtube.com/watch?v=kBQPkLuwy80
pius | 07-10-10 | 01:43
Ach hoe zeg ik dat, het is een soort naroddelen. Geen idee hoe zo'n ban werkt hoor ms zijn ze onder een andere nick alhier, afijn het is GS dus laat maar ook, onzinnig om hier over in discussie te gaan.
@Leo* | 07-10-10 | 01:43
Iets over GGZ hoer met een mentale afwijking mompelen doet.
pius | 07-10-10 | 01:44
Maar niet permanent, dacht ik.
Parsons | 07-10-10 | 01:39
Dat snapt niet iedereen.
Parsons | 07-10-10 | 01:44
Wie, en dat vertel je niet tegen mij?
@seven | 07-10-10 | 01:43
Psst. twitter.com/Bottehund
@pius | 07-10-10 | 01:40
Ik heb overigens de afgelopen weken prima discussies gehad met een aantal linksmensen hier. #politiektopics
@ Parsons 01.39
Dat durven die griezels niet denk je ook niet, die zitten kiddyprun te gluren.
Rammstein | 07-10-10 | 01:38
Ze zijn wel enige tijd terug geband.
*Free bottehond * search-geenstijl.thruhere.net/?page=0&...
Nabrandertje.
search-geenstijl.thruhere.net/?q=%22ju...
het wordt steeds duidelijker, het Nieuwe Testament en de katholieke kerk kregen pas vorm AD 325, en de vroegchristelijke genootschappen werden daarna harder vervolgd dan welke 'heidense' of 'ketterse' stroming dan ook. Ergo de kerk is de Antichrist.
Overigens is hetzelfde machtsgeile instituut verantwoordelijk voor de Koran, om het Abrahamisme/monotheïsme salonfähig te maken onder 'de afstammelingen van Ismael'....
Na de reformatie waren de nieuwe genootschappen afsplitsingen/derivaten van die katholieke 'moederkerk', dus ook antichristelijke instituten.
Ik heb niks met religie, maar volgens mij was die Jezus juist iemand die ook grondig de bezem probeerde te halen door al die misstanden, beetje jammer dat z'n naam nu juist misbruikt wordt door degenen waar hij juist kritiek op had...
Mindy | 07-10-10 | 01:40
Waarom niet mindy, dat begrijp ik niet?
@Lets Kuttekrap | 07-10-10 | 01:34
Heej! Goed nieuws. Thanx Lets. Bluntdog. *gaat ezelsbruggetje bedenken om deze wonderlijke naam te onthouden*
@verraad
I know, dit is ons 4e setje, de andere 2 zijn wat ouder en hoe snel vergeet je hoe wild ze zijn.
Overigens aan de nachtploeg zeg maar, eigenlijk is het niet leuk om over permabanners te praten toch (vond ze wel heel irritant dat dan wel maar tevens lachwekkend). Ai nu doe ik 't zelf..
Parsons | 07-10-10 | 01:35
Geenszins. Maar het is wel jammer dat ze zo snel afhaken. De Slapjanussen. Ik roep elke scherpe linkse guurder op om de panelen hier te verblijden. Tegengestelde meningen maken het veel interessanter. Het moet wel blijven uitdagen.
@Canis Spurcus | 07-10-10 | 01:31
Hangt heel erg van de draad af zoals ik al zei.
Of verwacht je dat onder een topic als dit dat pedominnend katholiek Nederland hier de boel komt duiden met argumenten om toch vooral achter die haatjurk in Rome aan te gaan lopen?
pius | 07-10-10 | 01:36
Ik weet niet eens of ze (nog) een ban hebben, misschien iets anders te doen of zo ?
@Parsons | 07-10-10 | 01:35
Bij mij is het slechts een feitelijke constatering.
@pius | 07-10-10 | 01:31
Dat is wel waar ja. En een newbie die wat onzin uitkraamt wordt zo enorm gebombardeerd met feiten -en scheldkanonnades- dat hij niet meer terug durft te komen/reaguren.
Rammstein | 07-10-10 | 01:22
Yep. Unbannen die hap.
@verraad van links | 07-10-10 | 01:30
Grazie.
*voldaan met Hypnos te bedde gaat*
@pius | 07-10-10 | 01:31
Is dat een oproep om de toon te matigen? Ik bedoel, jagen we zeg weg of zo?
@Lewis Lewinsky | 07-10-10 | 01:15
Volgens mij was Botte laatst hier te bewonderen onder de artiestenaam 'bluntdog', ik herkende zijn plemp namelijk! www.youtube.com/watch?v=IYyl78qQPVI
@Mindy | 07-10-10 | 01:31
Als ze zo jong zijn, dan zijn ze op z'n leukst. En de nageltjes zijn bovendien nog relatief zacht... Geniet er nog maar even van, want voor de komende 15 jaar zit je volledig onder de plak met die beesten.
Canis Spurcus | 07-10-10 | 01:31
Nou nou. Dat van dat cda congres kun je echt niet maken.
Parsons | 07-10-10 | 01:26
Nee. Het is er niet meer. Het is een broeinest van slowchattende kontlikkers die het met elkaar eens zijn. Het lijkt hier wel een cda congres!
Godtgloeiende @Ned3 *zap!*
Parsons | 07-10-10 | 01:28
Klopt. Maar de guurders maken de draad. Er zijn te weinig andersdenkenden de laatste tijd. Die maken het interessant.
verraad van links | 07-10-10 | 01:24
Allebei maar ze flikkeren meer omver enzo, bron van vermaak maar ze moeten nu wel gaan pitten en au niet in m'n benen hangen.
verraad van links | 07-10-10 | 01:28
LOL. Wat ben je toch een droogkloot.
@Leo* | 07-10-10 | 01:27
Aste.
www.youtube.com/watch?v=P0bNfs7xa2M
@pius | 07-10-10 | 01:28
Zag hem ook al. Schaam jouw!
@pius | 07-10-10 | 01:27
Nee ik vind van niet. Maar het hangt heel erg van de draad af. En dat is altijd zo geweest.
@pius | 07-10-10 | 01:25
Nou, daar verschillen we dan van mening in.
pius | 07-10-10 | 01:25
zij ze? *grmphfhf*
/OT
Mevr. Leo* is een tijdje abroad.
Iemand een cursus overhemden strijken? Onze hulp vertikt het ten enenmale.
Parsons | 07-10-10 | 01:26
Wel minder, of vind jij van niet?
@Canis Spurcus | 07-10-10 | 01:22
Alsof of dat er niet is.
Canis Spurcus | 07-10-10 | 01:22
Eensch!
*aansteker zoeken gaat*
Euhm, ik bedoel Lets Kuttekrap | 07-10-10 | 01:23 was voor Mindy | 07-10-10 | 01:18.
Hallelujah! www.youtube.com/watch?v=N3-_DbEYe7A&am...
@verraad van links | 07-10-10 | 01:20
Same here.
@ Ramm
Effe zo het is geen doen hier die kittens haha, heb je niet genoeg aan houten poot?
verraad van links | 07-10-10 | 01:20
Ja dat gescheld werd inderdaad vervelend, teveel op de man en overbodig bovendien. Terwijl ik het idee heb dat die twain dat helemaal niet nodig heeft. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik ook vaak moest lachen om zijn enorme tegendraadsheid. En juriste vond ik gewoon grappig.Tussen het gebazel door zij ze heel soms verassend intelligente dingen. Ik vond haar erg vermakelijk.
@Mindy | 07-10-10 | 01:23
Spint dat rode monster toevallig?
Rammstein | 07-10-10 | 01:18
Ik adem intussen uit dank, rode monsters van toetsenbord jaagt.
Misschien is het ook wel eens geinig om te ondervinden hoe het er in een bananenrepubliek aan toe gaat. Als ze er maar geen gewoonte van gaan maken.
pius | 07-10-10 | 01:20
Ik vond het wel vermakelijk. At first, not so much, maar later wel, te laat, blijkt nu.
Marky Mark, gewoon, omdat het Mark is.
pius | 07-10-10 | 01:15
Het vuur moet terug in de panelen...
@pius | 07-10-10 | 01:15
Juriste voegde niets toe. Ben blij dat zij weer in haar isoleercel zit. Twain voegde ook niets toe, aanvankelijk vond ik dat getrol en gescheld wel grappig, maar op een gegeven moment begon mij dat behoorlijk te irriteren.
Rammstein | 07-10-10 | 01:17
Welke twee? Juriste en twain. Jij was toch structureel gebrouilleerd met onze huisadvocaat. Volstrekt begrijpelijk overigens.
Mindy | 07-10-10 | 01:18
.... en adem in !
Juriste liever niet.
*Religie is folklore, mensen die geloven kunnen niet denken*
Kan iemand even aan de reaguurders doorgeven dat ik gestrekt ga? Dank u.
Mogge all, ik word een beetje naar van Repulse, dacht even dat is een OM-medewerker met tunnelvisie maar gezien het schamele Nederlands not. P&W gezien, Knoop of is het Knoops, Putten, Eric O. en denk ook aan Lucia de B??
Een mens wordt niet blij na zo'n dag, die idiote vertoning Moors/stom stom wijf, en dan nog de Papenellende, bar bar.
pius | 07-10-10 | 01:15
Die twee wel, graag.
boeglul | 07-10-10 | 01:08
LOL. Nu ben ik niet zo thuis in de etymologie, maar negorij...
verraad van links | 07-10-10 | 01:10
Zielug!
vander F | 07-10-10 | 01:11
Ja, zonde is dat. Marianne Thieme doe er wat aan. Een egelpassage bij elke drukke weg ofzo.
Canis Spurcus | 07-10-10 | 01:12
Absoluut. En dan gelijk twain en juriste.
@wakkere_nederlander | 07-10-10 | 01:04
Het zou heel fijn zijn als Botte ontband werd.
@pritt Please! Free Botte! twitter.com/canisspurcus/status/265943...
@Rammstein | 07-10-10 | 01:11
Voor egels wel ja. Voor de meesten van ons niet, lijkt me.
Lieve vrienden; cool down please. Neem nu van mij aan (en ik kan het weten nietwaar?): de RK-kerk is vanaf haar ontstaan een vieze, hypocriete, huichelachtige, vunzige en leugenachtige farizeeërsbeweging geweest. Doodenge secte dus. Lees Stendhal, 200 jaar geleden; zie Galileo-proces, 400 jaar geleden; zie gelazer rondom Copernicus, 600 jaar geleden, zie moeizame Darwinacceptatie, 25 jaar geleden enz. enz. ... Paus Ratzinger I zal de laatste paus zijn, geloof me, en laat ons nu derhalve in vreugde tesamen bidden. Amen.
Parsons | 07-10-10 | 01:06
Helder.
Free Botte? We kunnen hier wel weer eens goeie dwarse debater gebruiken (argument).
@titsme | 07-10-10 | 00:59 ,
ik heb er anders al heel wat uitgesmeerd zien liggen op s' Herens wegen..
verraad van links | 07-10-10 | 01:10
Is het NSFR ?
repulse | 07-10-10 | 01:06
Als iemand jou vertelt dat je meedoet aan een expiriment waar bevel bevel is maar waar schokken die onder bevel worden toegediend potentieel dodelijk kunnen zijn en je dient die schokken toch toe, draag je dan geen verantwoordelijkheid? Ik begrijp je waarschijnlijk niet helemaal. Volgens mij is het juist de kern van eigen verantwoordelijkheid. Zolang ze niet met een pistool op je hoofd staan. En zelfs dan heb je nog een keuze.
@titsme | 07-10-10 | 01:05
Heb je die egel nog wat lekkers gegeven?
lmgtfy.com/?q=mc+flurry+egels
@titsme | 07-10-10 | 00:27
In de negorij waarin ik opgroeide was een vrouw nooit te jong of te oud; hooguit te groot of te klein. Hoe het precies met jongetjes zat weet ik niet maar je las nooit iets over problemen. Nu moet ik wel zeggen dat het in die tijd nog gewoon was om homo's te mishandelen. Nadat Robbert Long daar een liedje over zong is het snel gegaan met de mensheid. We hebben nu al een, democratische partij, die animal cops bepleit.
@repulse | 07-10-10 | 01:06
Ik hoop dat je morgen weer met je normale been het bed uitstapt.
titsme | 07-10-10 | 01:05
Alsof er een vent door je heg heen rent.
Liev & nuttig.
pius | 07-10-10 | 01:01
Oh deze dan nog even.
nee, het is juist de basis van mijn verhaal, hun hoefte geen verantwoording te dragen voor hun eigen handelen, daarom deden ze het.
Geld dat voor het om de rechterlijke macht en de agenten ook? ja
Maar ook voor ina post, zij is verantwoordelijk voor haar eigen bekentenis.
De rechter is verantwoordelijk voor het feit dat hij haar heeft veroordeeld op basis van een bekentenis en flinterdun ander bewijs.
@repulse | 07-10-10 | 01:02
Het is bewezen dat mensen onder druk valse verklaringen afleggen. Dat mag je ontkennen natuurlijk. Vrijheid, blijheid. Maar ik vind dat nogal kortzichtig.
Je hebt zeker ook de NatGeo serie hieromtrent gemist? Daarin werd met beeldmateriaal et all getoond hoe het er in verhoren waar valse bekentenissen zijn afgelegd aan toe gaat. Wat me altijd is bijgebleven is dat jongetje dat onder zware druk van twee rechercheurs bekende dat hij z'n zus had vermoord.
Physical evidence heeft later uitgewezen dat hij onmogelijk de dader kon zijn.
Het kind is intussen wel voor de rest van z'n leven beschadigd.
Rammstein | 07-10-10 | 01:02
De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik heel even schrok, om daarna het wel komisch te vinden hoe dat beest met de neus als een soort kruimeldief over de tegels wegmarcheerde.
Wat is eigenlijk vandaag de dag de artiestennaam van Bottehund? Er mag wel wat meer geblaft worden hiero!
verraad van links | 07-10-10 | 01:01
Dat moeten we niet willen. Thanx anyway.
Parsons | 07-10-10 | 00:55
"heel snel geneigd het eigen straatje schoon te vegen, weigeren om fouten te erkennen"
Dat is iets wat mvr. post zelf ook mag doen imo
gnite all
titsme | 07-10-10 | 00:51
Welzeker onlinemate. Welzeker.
titsme | 07-10-10 | 00:59
Schrok je ?
@pius | 07-10-10 | 00:59
Ik kan er niet teveel over kwijt. Want ze weten me te vinden...
Wie is Till-in? #durftevragen
repulse | 07-10-10 | 00:53
Ze wisten dat ze dodelijk letsel konden toedienen. Zonder dat hun eigen leven bedreigd werd. Toch deden ze het. Als dat geen ontlopen van eigen verantwoordelijkheid is dan weet ik het niet meer. En valt de bodem onder vele tegels van jou vanavond weg.
@Till-in
De meeste slachtoffers leven nog. Die niet meer leven hebben er geen last meer van. Ik weet uit mijn naaste omgeving dat "het" vooral oude wonden open rijt en verder niets heelt.
Even flink off topic, maar heeft u al gemerkt dat het weer egelseizoen is? Ik vind het ongure types, die egels. Dat sneakt maar een beetje in de tuin, het stiefelt weg als je een buitenlamp aandoet en ze zijn enorm prikkelbaar. Kunnen we die klootzakjes niet 1 voor 1 het land uitzetten?
verraad van links | 07-10-10 | 00:57
Interresant, vertel?
@pius | 07-10-10 | 00:54
Je moet niet fucken met consorten. Ik waarschuw maar even.
@repulse | 07-10-10 | 00:53
Nogmaals: www.bnr.nl/static/jspx/play.jspx?dag=6... #bekentenis #faal #duiden #leerzaam #duurt7minuten20seconden
Leo* | 07-10-10 | 00:51
Nee, ik snap het gewoon niet. Hebben ze gewacht tot de meeste slachtoffers dood zijn ?
verraad van links | 07-10-10 | 00:50
Jaja. Ik zie het. Als ze met zijn allen zitten te typen zou het best wat orgineler kunnen. Al is die elatik een dom schaap maar daar hoef je niet vermetel voor te zijn om dat te constateren, dat weet ieder ademend wezen. En hoe zit het met die consorten dan, zijn dat nog een beetje leuke gasten?
@pius | 07-10-10 | 00:51
Kijk maar in de zoekmasjien.
titsme | 07-10-10 | 00:45
Ik heb ook in mijn plempsel al gezegd dat dat informatie is die ze van de agenten kan hebben geleerd, dus ik weet niet zo goed wat ik er meer over moet zeggen.
pius | 07-10-10 | 00:46
neah, de basis was dat de controller in een andere kamer zat, die had alle verantwoording, hun moesten alleen de opdrachten uitvoeren, bevel is bevel.
Iets wat je nu nog steeds iedere dag tegen komt, in de zorg zijn het de protocollen die de verantwoording overnemen. Politie de quota's die belangrijker zijn als menselijk inzicht. Maar ook vrachtwagenchauffeurs die nog steeds te lange dagen maken of met ondeugdelijk materieel rijden.
De mens heeft daar nog steeds niets van geleerd. het is alleen maar erger geworden, als er iets mis gaat is de belangrijkste vraag ook "wie kunnen we de schuld geven, wie heeft de verantwoording" terwijl het zou moeten zijn "hoe ruimen WE het het beste op" verantwoording nemen en dragen.
@Till-in
Al veel langer bekend, ja. Vooral bij de betrokkenen.
En? Helpt het?
pius | 07-10-10 | 00:49
Cool, zijn we het wederom eens, mijn digivriend pius :-)
Parsons | 07-10-10 | 00:45
Als hij zich eerst netjes voorstelt wil ik daar best over nadenken.
@repulse
Vermoeiend. Linkje dan maar. Luister even naar deze specialist inzake: www.bnr.nl/static/jspx/play.jspx?dag=6...
@pius | 07-10-10 | 00:42
Dat zie je toch; vermetel&consorten.
Rammstein | 07-10-10 | 00:40
Ik ga ook uit van haar onschuld.
titsme | 07-10-10 | 00:47
Ik ook.
Leo* | 07-10-10 | 00:44
De gebeurtenissen van de dag ?
Ik vind het bizar dat er nu zoveel naar buiten komt over het misbruik in de RK, terwijl dit toch al véél langer bekend is.
repulse | 07-10-10 | 00:44
Milgram zegt veel over de neiging tot gehoorzamen aan een autoriteit wanneer je onder grote spanning (ha-ha) staat. Het vertelt dat je niet eens een sadist hoeft te zijn om lachend het voltage te verhogen, of een moordenaar om de finale stroomstoot te geven. Ik zie in bekentenissen die onder mentale pressie worden afgelegd, een verband.
@vermetel&consorten | 07-10-10 | 00:40
In der Beschränkung zeigt sich der Meister. En zeker op dit tijdstip.
geurtje | 07-10-10 | 00:12
woops sorry jou ook over het hoofd gezien.
Ik zie in haar juist meer het falen van de maatschappij, het afschuiven van de verantwoording van je eigen acties. Anderen verantwoordelijk houden voor de ellende die jij hebt gehad, zonder naar jezelf te willen en kunnen kijken.
repulse | 07-10-10 | 00:44
Hoe bedoel je dat? Tuurlijk waren ze wel verantwoordelijk voor hun eigen acties tijdens dat expiriment. Zij dienden de schokken toe en dat was niet onder gunpoint.
@pius | 07-10-10 | 00:42
Een aanwinst alhier. #koesteren
repulse | 07-10-10 | 00:38
Ook dat soort zogenaamd specifieke verklaringen zeggen niet zoveel. Los van het feit dat Ina Post betrokkene was en daardoor logischerwijs de 2 weken voor haar aanhouding gewoon het nieuws volgde en daardoor kennis van dergelijke zaken kon hebben, kun je met een subtiele vraagstelling je enorm veel uitlokken. Er is nogal een verschil tussen de vragen: 'wat heb je met de cheques gedaan?' en 'bij welk groot warenhuis heb je die cheques geind?'
@vermetel&consorten | 07-10-10 | 00:40
Mooie tegel. #fan
titsme | 07-10-10 | 00:15
Milgram kan je niet vergelijken met verhoor methodes. Wel kan je het stukje er uit halen wat er met mensen gebeurt als zij niet zelf verantwoordelijk zijn voor hun acties.
Welk mechanisme zorgt ervoor dat dit topic van een reli-pedo in een Post transformeert?
@Parsons | 07-10-10 | 00:41
Ja, daar zit ik ook met spanning op te wachten.
vermetel&consorten | 07-10-10 | 00:40
Lekker belangrijk. Wie ben jij?
iemand verbaasd?
@verraad van links | 07-10-10 | 00:39
Graag gedaan. Deel II is nog steeds niet online zie ik. #ongeduldig
@kleingrutter | 07-10-10 | 00:38
Precies! Moet je nagaan, de Ongelukkig Formulerende Rechter, die bdsm-homo van D66, Jan Moors voor intimi, is lector. Twee dagen per week is hij bezig nieuwe rechters op te leiden. #nietgoed
kleingrutter | 07-10-10 | 00:36
Dat zou ik waarschijnlijk erg vinden, afhankelijk van wie die anderen zijn, dat wel.
Ik heb geen paranormale gave, en ik wéét het domweg niet. En, to be honest, dat weet zij alleen.
Ze is vrijgesproken, nu, en ga dus uit van onschuld.
ff OT, van de perverse kerk naar de linkse kerk: Fatima Elatik's aftreden (Stadsdeelvoorzitter Amsterdam-Oost) gaat volgens Theodor Holman (Parool) mogelijk een staartje krijgen. Het ziet er naar uit dat deze ezelin zich iets te vaak aan dezelfde steen heeft gestoten, met een koppig spelletje onnozel doen komt ze niet meer weg. De zoveelste PvdA-Token-moslim-politicus valt wegens totale ongeschiktheid voor het vak (of erger) van het voetstuk. Jaren van investeren en spindokteren laat de PvdA voor de zoveelste keer met lege en bebloede handen achter. Cohen zal een vergelijkbare afgang te wachten staan. Totaal ongeschikt, enkel in staat om binnen de partij-hiërarchie carrière te maken, omhoog likken&naar beneden schoppen is de enige wijze waarop socialisten hogerop komen, gelijk aan hun ideologie, welke gestoeld is op een permanente staat van afhankelijkheid met de ideologie als herverdeler en de Nomenklatoera als "meerdere onder de gelijken", 'oink oink'. Bijna feodaal te noemen.
In een meritocratische samenleving zouden ze direct ontmaskerd worden als de parasieten die ze werkelijk zijn, in een liberale samenleving werden ze bespot als zijnde de beste stuurlui aan wal. Helaas wonen we in Nederland...
.. enkele citaten: [Theodor Holman]:
Ik heb de opening van Het Parool van gisteren over het aftreden van Fatima Elatik wel zes keer gelezen, en de andere artikelen erover ook, maar ik begrijp er niets van. Of het moet zijn - en die conclusie zou ernstig zijn - dat Elatik diefstal heeft gepleegd."
"In dat feitenrelaas 'werd de ernst van de zaak verdoezeld', staat in de krant. Toen dat uitkwam, 'probeerde Elatik de brief terug te trekken'. Pardon? Dat is ernstige corruptie. Is dat geen diefstal van overheidsgeld? Ben je dan niet persoonlijk financieel aansprakelijk?"
Zie verder: www.parool.nl/parool/nl/508/theodor-ho...
@Parsons | 07-10-10 | 00:36
Dank voor het zoekwerk.
Rammstein | 07-10-10 | 00:28
Ik ben gevleid, zoveel woorden alleen voor mij?
Het gaat mij er niet zo om of ze het wel of niet gedaan heeft, het geheugen van mensen is erg selectief en zelfs al had ze het gedaan dan zou ze het net zo goed kunnen verdringen en nu niet meer weten.
Maar in het gunstige geval voor haar is het dat ze het niet heeft gedaan en een valse bekentenis heeft afgelegd.
.
Zij heeft daar gezeten en heeft verklaard dat ze cheques heeft geind bij de v&d, dat ze het elektriciteitssnoer heeft weggegooid en nog een aantal dingen. dat kan allemaal informatie zijn die ze heeft geleerd van de agenten, maar dan nog heeft zij het herhaald, laten optekenen en ondertekend, 2 keer.
Dat stuk, vind ik, mag zij wel degelijk verantwoording voor dragen.
Lewis Lewinsky | 07-10-10 | 00:34
IDD. Te veel nepotisme en D66'ers.
@kleingrutter | 07-10-10 | 00:32
Nee, ik wacht in spanning op Deel II.
Rammstein | 07-10-10 | 00:28
Hoe zou jij het vinden als je na alles definitief vijgesproken bent en dan toch door anderen beschuldigd wordt?
@Rammstein | 07-10-10 | 00:30
Jawel, maar met de rechters die we nu hebben, schieten we ook niet op. Er moet hoe dan ook de #bezem door justitie.
Parsons | 07-10-10 | 00:17
Ja, ik weet.
@Parsons
Het stuk over H. Jansen is niet volledig helaas.
Lewis Lewinsky | 07-10-10 | 00:21
Ik ben opgevoed met de les, dat verandering niet altijd verbetering is. De roeptoeters, zoals ze zo liefkozend genoemd worden, hebben zij de wijsheid in pacht, dan. Dat staaltje drama van die mevrouw in de rechtbank maakt me boos, maar zo ook die zak stront, die Prem te woord stond, raak ik niet vrolijk.
repulse | 07-10-10 | 00:17
Ik snap wat je bedoelt, ik ben misschien ook een van die mensen die echt niet weet of ze het wel of niet gedaan heeft, ondanks de uitslag van vandaag.
Maar de ene mens breekt eerder dan de andere, en het ging er echt niet zachtzinnig aan toe. Er zijn ook moordzaken uit die tijd compléét mee verknald, dat er nu nog Leute vrij lopen omdat ze zich op één persoon hadden vastgebeten en nu is deze tegel wel lang genoeg.
Goh, het is al eerder vermeld maar je wilt dat dan toch nog even goed tot je laten doordringen, probeert zoiets toch te duiden: Het toenmalige VVD-kamerlid Ed Nijpels betoogde dat leeftijd geen criterium moest zijn om seksuele relaties aan te gaan. ,,Wanneer een kind vrijwillig dergelijke contacten met ouderen heeft, moet dat worden toegestaan.'' www.nd.nl/artikelen/2010/oktober/01/de...
shenkie7 | 07-10-10 | 00:09
Lachwekkend was het wel ja. Daar heb je een punt.
Tja....
www.youtube.com/watch?v=Vh-Qe8lSKoo
Shadow112 | 07-10-10 | 00:22
Tot morgen.
Let ook op de reactie van Florentien: www.gelderlander.nl/voorpagina/nijmege...
En dat Canisiuscollege, is dat niet waar Lubbers leerde aan konten te friemelen?
Truste mensjes.
*out*
@Rammstein | 07-10-10 | 00:12
Je hebt gelijk. Maar tijdelijk kunnen we toch wel even zonder rechters? Gewoon een paar jaar eigenrichting en intussen nieuwe rechters opleiden?
repulse | 07-10-10 | 00:17
Nee, vandaar dat er ook steunbewijs nodig is tegenwoordig. Toendertijd was een bekentenis vrijwel voldoende voor een veroordeling.
@ Rammstein 00:17
?
Link werkt niet. Nog eens proberen. thewestistheverybest.punt.nl/?id=52085... (stukje naar beneden scrollen).
@Rammstein | 07-10-10 | 00:07
Het onder de pet houden van dit soort misdaden uit naam van een fantasievriend. Ik hoef er toch hopelijk niet over uit te wijden hoe ik daar verder over denk, me dunkt.
kleingrutter | 07-10-10 | 00:10
Als zij niet had bekend, was ze dan veroordeeld geweest?
Rammstein | 07-10-10 | 00:12
Omdat er een 100% zekerheid wordt gevraagd, maar betekend dat dan ook dat de uitkomst 100% van de tijd verkeerd was?
shenkie7 | 07-10-10 | 00:15
Whàck ?
@repulse | 07-10-10 | 00:08
Ik geef u nog een keer deze link.
nl.wikipedia.org/wiki/Zaanse_verhoorme...
Lees hem goed, want dat was een van de belangrijkste methodes in die tijd.
.
"Zeg dat je het hebt gedaan en je mag weer naar je kinderen". en dat 3 dagen lang zonder slaap aanhoren, dan breek je wel.
www.youtube.com/watch?v=YJeZHUkZqBM
Gevonden! www.youtube.com/proceswilders
*kijken gaat*
repulse | 07-10-10 | 00:12
Waar het om gaat is dat mensen onder psychische druk, stress of grote emotionele spanningen dingen kunnen zeggen of doen die ze van zichzelf niet eens wisten. Psychologische onderzoek van Milgram, maar dat zal je vast ook niet boeien nl.wikipedia.org/wiki/Milgram-experime...
De olijke rechter. Hij formuleert zo ongelukkig, dat hij zijn vooroordelen niet over het voetlicht krijgt. thewestistheverybest.punt.nl/upload/Li...
repulse | 07-10-10 | 00:08
Na de vrijspraak uit Putten dacht ik aanvankelijk ook: Waar rook is, is vuur. Et voila, ze hebben inmiddels een andere verdachte die veel meer schijn tegen zich heeft dan de twee zwagers.
Justitie is crimineler dan menigeen denkt.
@repulse | 07-10-10 | 00:04
voor mij onderstreept haar hardnekkigheid het belang van een redelijk functionerende samenleving, en het belang van de sociale groep voor het individu.
ik zie haar als een symbolische strijdster voor een normaal land.
titsme | 07-10-10 | 00:05
De ouders.
Parsons | 07-10-10 | 00:05
Hoef je geen sorry voor te zeggen, dat is je mening en daar moet je altijd voor uitkomen. Ben ik juist alleen maar blij mee :)
repulse | 06-10-10 | 23:55
De methode is niet voor niets verboden.
Lewis Lewinsky | 07-10-10 | 00:05
Dat is wel heel erg kort door de bocht.
repulse | 07-10-10 | 00:04
Drie jaar vastzitten, gekwalificeert als zijnde een moordenares, geen werk meer kunnen vinden, je gekwetst voelen. Daarnaast wil je maar één ding: je naam gezuiverd zien.
Logisch dat ze bij het Riag loopt.
Jij en ik zijn dan sterke kerels. Ik geef het je te doen als mens.
@ pius heb je niet moeten lachen om het playbacken van de zanger?
Shadow112 | 07-10-10 | 00:02
daar ben ik het ook volkomen mee eens, maar dat betekend niet dat zij zelf geen enkel stukje verantwoording over de situatie hoeft te dragen.
(even trouwens nog buiten het feit dat ze is vrijgesproken door een gebrek aan bewijs, niet per definitie onschuldig. er is nog steeds geen andere mogelijke dader gearresteerd of veroordeeld.)
Parsons | 07-10-10 | 00:05
Het effect wat dat heeft op een slachtoffer, voor de rest van het leven, is met geen pen te beschrijven.
shenkie7 | 07-10-10 | 00:05
Muzikaal terrorisme is het mijn waarde. Absoluut onaanvaardbaar.
Asbak zou wel een keer met een van deze gasten in een geluidsdicht kamertje willen zitten... Kijken of ze dan nog zulke praatjes hebben...
@repulse | 06-10-10 | 23:55
Ik ben het vaak met je eens, maar over dit onderwerp praat je 100% peop. Sorry.
repulse | 07-10-10 | 00:00
Er zijn labiele meisjes die door manipulatieve loverboys binnen no time achter het raam belanden. Eigen schuld?
Lewis Lewinsky | 06-10-10 | 23:54
Dat ze de subsidie maar z.s.m. mogen stopzetten.
@Rammstein | 06-10-10 | 23:59
Weg met de rechters!
@ pius ik dacht even wat vrolijks er tussendoor ;)
@Rammstein | 06-10-10 | 23:57
Eens. Wilde er nog iets bijzetten over een andere ideologie, maar dat laat ik wijselijk achterwege.
kleingrutter | 07-10-10 | 00:00
Heel goed blijf haar maar handvatten geven waardoor ook zij niet door kan gaan met haar leven, ze heeft 3 jaar vastgezeten en zit al 20 jaar vast in het grote "onrecht" wat haar is aangedaan. terwijl als ze het stukje eigen verantwoording accepteren i.v.m. het afleggen van een valse bekentenis zou hebben gedaan. Ze al lang weer verder had kunnen leven.
shenkie7 | 07-10-10 | 00:03
Ben je niet helemaal goed?
www.youtube.com/watch?v=RgpDT4nfM4w
@kleingrutter | 06-10-10 | 23:55
En daarom wil ik het zo graag teruglezen/zien!
repulse | 06-10-10 | 23:55
Lol, wat een idiotie. Serieus, ik hoop niet dat er zulks een ongenuanceerde types als jij bij ons justitieel apparaat werken. Dan hebben we pas echt een probleem.
@repulse | 06-10-10 | 23:55
Ik ben het met je eens dat justitie een hard beleid mag voeren, echter is dit waarschijnlijk een geval van voortschrijdend inzicht. Denk een de methodieken in de middeleeuwen, wij mogen nu heel blij zijn dat we hedendaags die modus operandi niet meer toepassen lijkt mij.
;
Shadow112 | 06-10-10 | 23:56
Ik kan wel wat hebben hoor ;-)
Borrel inschenkt.
repulse | 06-10-10 | 23:55
Ze IS zielig! Ik heb medelijden met haar.
titsme | 06-10-10 | 23:51 / kleingrutter | 06-10-10 | 23:52
Het gaat om eigen verantwoording nemen voor je eigen acties. Je bent altijd degene die controle heeft over je eigen leven. Ja er gebeuren dingen in het leven die niet leuk zijn, ja het zit wel eens tegen. Dan ruim je de rommel op en je gaat weer door. Zij heeft net zo goed een aandeel in het gene wat er is gebeurd als de politie ovj en de rechter.
Lewis Lewinsky | 06-10-10 | 23:54
Daarom is het proces tegen Wilders ook zo'n farce.
repulse | 06-10-10 | 23:55
Gewoon stug volhouden joh.
Parsons | 06-10-10 | 23:51
"Vroegâh" was bijvoorbeeld een arm, katholiek gezin ontzettend afhankelijk van de kerk. Tel daar de bangmakerij bij op, dat valt vandaagdedag nog mee, en iedereen hield zijn/haar mond wel.
En wàt er toendertijd aan het licht kwam, werd met de "mantel der liefde" bedekt, verhuizing, overplaatsing, roddel & achterklap over de slachtoffers.
Het is een sadistische beweging, niets anders.
Dreh' dich langsam um.
Die maf van een Simonis bij P&W "WIR HABEN EST NICHT GEWUST" Leugenaar, leugenaar, leugenaar!! hij heeft zelf een misdienaar misbruikt!!!
Wij hebben het niet geweten...
Tja ze liegen allemaal.
@kleingrutter | 06-10-10 | 23:52
Grutt, denk aan je bloed druk. Mensen willen het soms gewoon niet zien.
;
Shadow112 | 06-10-10 | 23:50
Nee maar ik wordt doodziek van het eeuwige gelul over wat mensen allemaal wel niet voor rottigheid is overkomen. hoe zielig ze wel niet zijn. Mensen moeten eerst eens naar hun eigen handelen kijken en de effecten daarvan.
De agenten hebben toen der tijd ook naar het best van hun kunnen en weten gehandeld, het o.m ook, de rechters ook.
Parsons | 06-10-10 | 23:51
Jansen was baas op het bal. Dat hij na alles wat in de rechtbank gezegd is geen bewaking nodig heeft verbaast me enigszins.
De man liet geen spaan heel van de ideologie die de islam is.
Misbruik van een machtspositie, misbruik van kinderen, misbruik van "goedgelovige" mensen.. hoe lang gaat deze lijst nog worden.. Heel lang ... Trek die beerput, in dit geval de Kelder van de kerk maar eens open.. Laat maar eens zien hoeveel lijken daar liggen, Allemaal natuurlijk een natuurlijke dood.. (maar dat is weer een ander verhaal).. Leer en zie..
@Rammstein | 06-10-10 | 23:50
Dat is zo. Trouwens, in Hoorn doet de kunstenaarsvereniging Hotel Mariakapel hele vreemde dingen. Ook RK? www.elsevier.nl/web/Nieuws/Laatste-24-...
@Parsons | 06-10-10 | 23:51
Dat was cultuur.
Vandaar dat we niemand het zwijgen mogen opleggen.
;
repulse | 06-10-10 | 23:43
Dat dacht zij ook.
Dat stelletje MAVO dienders van 24 jaar geleden was net zo invalide in haar denken als jij nu doet.
Ieder mens is anders en onder stress kunnen mensen rare dingen doen. Dat je heden ten dage niet zo snel meer in een situatie zal komen waarin men lukraak een moord gaat bekennen komt omdat de regels omtrent een verhoor zijn aangescherpt. Mede ingegeven door de gerechtelijke dwalingen van afgelopen jaren. Terecht en bovendien krijg je op het politiebureau mits je geen geld hebt een pro deo advocaat toegewezen. Dat kon in die tijd ook een sociaal advocaat zijn die toevallig piketdienst heeft en totale desinteresse heeft.
Zie je die boom van een vent uit Putten nog voor je? Die had ook bekend. Samen met zijn zwager.
@Art Vandelay Ultor | 06-10-10 | 23:49
Dat weet ik en ik heb de laatste twee gehoord, maar ik ben ontzettend benieuwd naar die van Jansen. Die heb ik gemist namelijk.
repulse | 06-10-10 | 23:40
Ik had je hoger ingeschat. Kennelijk betekent voor jou dwang vooral dwang wanneer het fysieke dwang behelst. Echter, niet fysieke manipulatie kan net zo onontkoombaar zijn, wanneer de geestestoestand van persoon in kwestie labiel is. Zie Puttense moordzaak. Twee robuuste mannen die zich toch lieten verleiden tot bekennen.
Voorts ga je voorbij aan het feit dat rechercheren vaak genoeg met een tunnelvisie gebeurt. Dat komt omdat niets menselijks de politie vreemd is, omdat men zoals wij allen soms lankmoedig zijn of gewoon te overtuigd van het eigen gelijk.
Je hoeft geen psycholoog te zijn om te zien dat deze Ina Post nog steeds als een wrak rondloopt. Met referte aan de eerder genoemde geestelijke labiliteit.. nou, ik vind mevr. Post dubbel slachtoffer. Omdat ze juist deze onterechte straf haar leven lang na hinderen.
Op 11 jarige leeftijd jongetjes opsluiten bij volwassen mannen, zonder controle en met absolute macht. Sick fucks.
@repulse | 06-10-10 | 23:43
U heeft blijkbaar een gebrek aan empathie.
Lewis Lewinsky | 06-10-10 | 23:46
Voor velen is het inderdaad te laat.
Zo stoom is effe uit mijn oventje..
@Parsons | 06-10-10 | 23:46
De drie deskundigen kwamen zelf trouwens niet aan het woord. Hun verklaringen zijn al in mei opgenomen en werden nu voorgelezen.
Bij PenW wordt het huidige topic even toegelicht.
Dat zo'n ACHTERLIJKE ideologie, hersen spoel instelling, nog het lef heeft om door te gaan met deze walgelijke (eigen mening) praktijken. Als dit naarboven was gekomen vanuit een moskee dan was die al lang gesloten geweest.. Maar nee de Kerk hoort bij Nederland.. Donder toch op met al die geloven.. En waag het niet, heb het lef niet om Mensen te onderdrukken, te bevelen en te verbieden!
Oja, effe met de verplichte collecte rondgaan...
Geen poppenkast meer, Hard, heel hard deze personen aanpakken..
@Crematorium-de-Asbak | 06-10-10 | 23:37
Laat de lijken maar uit de kast vallen!
@Petrus de Rewa | 06-10-10 | 23:41
twitter.com/Libertarier_Dev/status/265...
Ik ga straks weer zoeken.
@Crematorium-de-Asbak | 06-10-10 | 23:37
Het moet niet in de doofpot gestopt worden, toch?
gladstoned66 | 06-10-10 | 23:44
Daar viel ik in, wat een vage film.
@Crematorium-de-Asbak | 06-10-10 | 23:41
Ergo, als de kerk slecht zou zijn, dan propageren ze het slechte. Hmm, dus als de mensen zich niet meer zouden voortplanten dan zou het slechte opgeheven worden? Hmmm... Ergens wel logisch. Alhoewel.
Crematorium-de-Asbak | 06-10-10 | 23:41
Hoe meer kids er naar de kerk komen, hoe meer ......
www.youtube.com/watch?v=uPFOalofE-U
Laats een film gezien met Gene Hackman. Ging over een advokaat die verdacht werd van twee lustmoorden. Door de grote druk hem werd opgelegd bekende hij aan het eind van de film. Juist op dat moment werd de echte dader opgepakt en mocht hij weer vertrekken. Het leven van hem en zijn vrouw was echter wel verwoest.
kleingrutter | 06-10-10 | 23:37
Als ik iets niet gedaan heb, dan zal ik niet zeggen dat ik het wel heb gedaan. Dus maak je maar geen zorgen, ik zal niet in die situatie komen.
@Rammstein | 06-10-10 | 23:38
En den HOMO mens.. Die planten zich ook niet voor...
@gladstoned66 | 06-10-10 | 23:34
Mee eens. Druk van buitenaf is óók schuldig. En druk van je weet wel. Maar ja, ik ben geen rechter, ander wist ik het wél. Hoewel? Rechtspreken is toch wel moeilijk. Salamo scheen rechtvaardig te zijn geweest. Maar Prediker zei ook, er komen tijden dat recht krom zal zijn en andersom. Dus we waren ergens ook wel gewaarschuwd. En welk volk heeft een rechtvaardige rechter? En wat is rechtvaardig? Is een demente minder waard dan een vaartchirurg? Een austronaut meer waard dan een putjeschepper? Ach. Dat ligt enkel bij de wijsheid.
@Crematorium-de-Asbak | 06-10-10 | 23:37
Brand maar los.
@ Parsons | 06-10-10 | 22:32
Heeft iemand het al gevonden? Anders kan de nachtploeg aan het werk?
@repulse | 06-10-10 | 23:30
U bent wereld vreemd?
nl.wikipedia.org/wiki/Zaanse_verhoorme...
U heeft geen idee hoeveel druk er mogelijk op dat vrouwtje is uitgeoefend.
titsme | 06-10-10 | 23:34
Jaja, ze is dagen achter elkaar gewaterboard, regelmatig kreeg ze stroomstoten, oh en het licht in de cel bleef ook nog eens aan.
De politie heeft als taak opsporing te doen aanknopingspunten te vinden, dat hebben ze gedaan. Het bewijs was verder flinterdun, maar ze heeft zelf bekend, niet 1 keer maar 2 of 3 keer. Dit zal ook in ruggespraak met een advocaat zijn geweest anders was de zaak allang de rechtszaal uitgeflikkerd door de rechter.
Dat het niet goed is wat er is gebeurd, ben ik het direct mee eens, maar ze zal zelf ook naar haar eigen aandeel hierin moeten kijken.
Art Vandelay Ultor | 06-10-10 | 23:31
Aha.
verraad van links | 06-10-10 | 23:31
Ja, Jolo, daar noem je (n)iemand.
On topic: ik snap nu ineens waarom de kerk zo tegen abortus is (Canvas)
repulse | 06-10-10 | 23:30
Dat kun je haar toch niet kwalijk nemen? Ze heeft bekend door stress icm labiliteit. Kun je het voorstellen als je op het politiebureau zit en ze zeggen dat je naar huis mag als je even bekend. bovendien is het niet haar taak om de echte dader op te sporen.
De eerste drie argumenten ga ik niet eens op in want dat is te stupide voor woorden.
Ik hoop niet dat jij ooit in een dergelijke situatie komt.
gladstoned66 | 06-10-10 | 23:34
Precies. En dat waren er zelfs twee die een bekentenis aflegden. Het is een nogal vreemde redenatie te stellen dat iemand die zichzelf dupeert met een onder druk afgedwongen bekentenis, dan ook nog schuldig is aan het los lopen van de echte dader.
Kunnen we het weer over het Onderwerp hebben??.. ik heb zin om nog veel meer gal te uiten over "Den Kerk"
Even een kort leestipje www.joop.nl/politiek/detail/artikel/ha... van Art weer.
Om te gieren ende brullen. Vooral vanwege pareltjes als 'De rechtse partijen hebben met succes de polarisatie in de politiek doorgevoerd', 'Hoe moeten linkse partijen reageren op de almaar luider klinkende rechtse wrok?' en 'De haat tegen links wordt gecultiveerd door wat je "de politiek van de wrok" kunt noemen: het is een handzaam instrument voor rechtse politici en publicisten om links buiten spel te zetten.'
Vooral heul grappig gezien de bron (van extreme linse wrok, populisme en polarisatie) en omdat het weer eens aantoont dat links niet zo van de handen in eigen boezem of van zelfreflectie is.
Het is dezelfde tactiek die ze na '45 hebben toegepast om het nationaal-socialisme tot fascisme om te buigen en daar weer een rechts stempeltje op te plakken. Some things never change!
Wat zou juriste hier eigenlijk van vinden?
repulse | 06-10-10 | 23:30
Pure onzin wat je hier schrijft. De inmense druk heeft de bekentenis bij haar afgedwongen. Net zoals bij de de Puttense moordzaak.
@Art Vandelay Ultor | 06-10-10 | 23:27
Knappe jongen die dat wél lukt.
repulse | 06-10-10 | 23:30
Stel.. ik ga jou gijzelen. Ik martel je geestelijk zo erg totdat je uit je jezelf zegt: 'ja, ik wil graag een brandende peuk op mijn gezicht uitgedrukt krijgen'. Wanneer ik dat vervolgens daadwerkelijk doe, vind je dat jij daar zelf schuldig aan bent?
@Rammstein | 06-10-10 | 23:27
Voor 10 tien gulden de man/vrouw nog wel!
Ik heb het natuurlijk over dat RAF-achtige log van Jolo.
@titsme | 06-10-10 | 23:21
Eens. Ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Wat mij betreft komt haar 80 miljoen aan vergoeding toe. Pak dat maar af van dat schimmige Afrikaanse Koendersclubje.
Verbetering; ^'zij Darwin' Oeps zei Darwin.
@Rammstein | 06-10-10 | 23:27
De vijand die meent dat Verhagen de vrijheid van meningsuiting van Koppejan en Ferrier bedreigt als hij hen simpelweg vraagt waarom ze domme uitspraken doen.
De vijand die dus goed de feiten een eigen spin kan geven. (Extreem-)Linksom.
kleingrutter | 06-10-10 | 23:23
Ze zou vervolgd moeten worden voor obstructie van de rechtsgang, het illegaal bezet houden van een cel, het doelbewust verbergen van de echte moordenaar.
.
Tot het moment van haar bekentenis werden nog steeds andere onderzoekslijnen gevolgd. Dat is pas gestopt op het moment dat zij bekende. Maar laten we er even vanuit gaan dat ze het niet heeft gedaan. Dan is dankzij haar bekentenis dus een moordenaar al die jaren op vrije voeten geweest.
Nu is mvr zielig? Echt niet, zij is misschien niet schuldig aan de moord, maar wel zelf verantwoordelijk voor haar veroordeling.
@animar | 06-10-10 | 23:23
Redelijke mensen schoppen niet. Want waarom een bok terugschoppen? Redelijke mensen zijn van de rede. En van de Gulden-Middenweg. Denk ik. Maar ik zou wel een partij van het menselijk geluk voor allen willen oprichten, ware het niet dat zo een partij al snel belaagd zou worden door een partij van 'het geluk voor ons'. Die laatsten zijn wat kortzichtig, denk ik, maar ja. Zo is wel de natuur. De meest aangepaste wint, zij Darwin. En de mens kan deze natuur overstijgen. Alleen duurt dat nog een tijdje. Want sommigen zijn 'hardleers'.
@Bakito | 06-10-10 | 23:20
Dat staat u meer dan vrij, echter is mij het al meer dan eens opgevallen dat u meent de waarheid in pacht te hebben, ondanks dat u met goede argumenten word tegengesproken. Het zou u sieren om ook eens uw verlies te nemen, zoals ik en enkele andere "vaste reaguurders" ook wel eens doen. Ik kan vrij geagiteerd worden door mensen die op het hoogte punt van de discussie plots een compleet irrelevant antwoord geven.
Bakito | 06-10-10 | 23:21
Wat heeft dat met geloof te maken? De PvdA regeerde ook met het CDA en de CU.
verraad van links | 06-10-10 | 23:24
De Vijand ???? Waar ??? Te paard, te paard, wij zijn verraden !
@verraad van links | 06-10-10 | 23:24
Dat is toeval, ik ook niet.
@AntiSoof | 06-10-10 | 22:18
Jezus mag mij nog wel een keer komen uitleggen waarom hij zichzelf spiegelde aan de koning in Lucas 19 11-27.
Is toch een aparte keuze.
@Art Vandelay Ultor | 06-10-10 | 23:23
Heb je zijn stuk (lees: vod) nog bij de vijand gelezen? Ik heb het einde niet gehaald.
@Bakito | 06-10-10 | 23:20
media.photobucket.com/image/tinfoil%20...
@kleingrutter | 06-10-10 | 23:21
Asbak vind het prima, Kom tot mij ik zal u verlossen en uw problemen zullen in rook opgaan..
AntiSoof | 06-10-10 | 23:20
Dat klopt maar waarom blijven de redelijk denkende mens aan de zijlijn staan en krijgen de roeptoeters de aandacht. Ik persoonlijk ben nog nooit benaderd voor wat voor opinie onderzoek dan ook.. ;-) Nieuwe partij oprichten die van de redelijkheid met schoppen heel HARD naar links en rechts
repulse | 06-10-10 | 23:21
Wat?? Ze is definitief vrijgesproken of weet jij iets wat verder niemand weet?
@Parsons | 06-10-10 | 23:17
Publiciteitsgeil mannetje krijgt de deksel een keer op zijn neus. Terecht.
Nu die klootzak van een Peter R. de Vries nog.
@repulse | 06-10-10 | 23:21
Waar rook is, is vuur zeg ik altijd maar.
Crematorium-de-Asbak | 06-10-10 | 23:20
Meer werk voor u! ;-)
Parsons | 06-10-10 | 23:17
Knoops is overigens wel echt een briljante strafpleiter. Maar goed, dat die zaak van Ina niet deugde was duidelijk. Welk een tunnelvisie daar is gehanteerd, schandaaaaalig.
kleingrutter | 06-10-10 | 23:19
U snapt wat ik bedoel, of moet ik uitleggen hoe deze regering in mekaar zit....?
kleingrutter | 06-10-10 | 23:16
Niks zielig, eigen schuld dikke bult.
@Bakito | 06-10-10 | 23:20
Nee, je zuigt het uit je duim.
En dit is nog maar "Het topje van de Kerktoren" Onderin zitten nog veel meer lijken verborgen!
@animar | 06-10-10 | 23:15
Er zijn zeer veel redelijk denkende mensen, denk ik. Men hoort enkel vaak alleen de onredelijke roeptoeters. Die scoren nu eenmaal makkelijker dan de redelijk denkende mensen. Die zijn 'saai'. ;)
Parsons | 06-10-10 | 23:16
De Taliban is nodig om de economische macht van de VS te handhaven. Daar heb ik persoonlijk niks mee te maken, behalve dat ik het constateer.
Shadow112 | 06-10-10 | 23:15
Mag dat niet, je mening ventileren op een internetforum?
Bakito | 06-10-10 | 23:16
Ik snap de zin niet. Of bedoel je dat ze elkaar een hand gaven? Dat doe ik ook dagelijks.
Ondertussen wordt Spong gewraakt. Mooi.
Gat-ver-damme. Wat een ranzige zooi brengt die kerk toch voort. Ik snap niet dat een hele gemeenschap zo blind kan zijn voor haar eigen hypocrisie.
Parsons | 06-10-10 | 23:13
Zielig voor dat vrouwtje. haar hele leven naar de klote en nog kan er geen excuses af. Gelukkig krijgt ze nog een paar ton mee al kun je daar niets mee afkopen. Het OM en sieren gaan niet in één zin.
kleingrutter | 06-10-10 | 23:14
Toch zag ik pas met Verhagen de handen ineen sluiten. Zeker gedroomd.
@Bakito | 06-10-10 | 23:14
De Taliban is bovendien hard nodig om de aanwezigheid in het olierijke Midden-Oosten te rechtvaardigen. Voordat je het weet, gaat China er met de buit vandoor.
Bakito | 06-10-10 | 20:03
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/10/...
Maak het je moeder wijs.
islam is nog erger dan katholicisme, Mohamed was een pedofiel...
@Bakito | 06-10-10 | 23:02
U blijft dus passief roeptoeteren in de woestijn die GeenStijl heet. Een pacifist die enkel en alleen provoceert in een poging de maatschappij te laten inzien dat uw visie het meest dicht bij de absolute waarheid ligt?
Parsons | 06-10-10 | 23:13
Als ons rechtssysteem u niet bevalt, gaat u toch lekker naar het buitenland...
@kleingrutter | 06-10-10 | 23:10
Ik heb daar onder het Wilders topic al eea over gezegd.
AntiSoof | 06-10-10 | 22:24
Je hebt gelijk, en dat de islam nu ten strijde trekt volgens de historische tijdsbalk gaan nu de moslims rennen, dus er is niets verandert alleen mogen... nee MOETEN we er vanuit gaan dat er meer redelijk denkende mensen zouden moeten zijn, Niet dus
Bakito | 06-10-10 | 23:02
Heulen met de katholieken? Wilders is agnost en heeft het Katholicisme (want zo geboren) afgezworen.
Parsons | 06-10-10 | 23:08
Talibanaanhanger? Uw tunnelvisie begint naar hondsdolheid te neigen.
Over faaljustitie gesproken. Arme Ina bij PenW. Geschoffeerd tot op het bot door de faalhazen van het OM die vanmiddag doodleuk uitlegde dat excuses aan mevrouw Post niet op z'n plaats waren.
Hoe onbeschoft wil je het hebben?
(oftopic) Pownieuws LOL, Als je dit 1x uitzend maak ik je moeder dood" oke oke, dan zenden we het 2x uit... Rofl.. Geniaal..
Parsons | 06-10-10 | 23:01
Die vrouw is een beroepsprovocateur en een beroepsdemonstrante. Elke aandacht voor deze nobody is eigenlijk teveel. Ze wist dat Fitna zou beginnen en toen ging ze heel theatraal weg "wegens haar moverende redenen".
LOL, nog 1 keer, blijf met je rotpoten van Rutger af. +1.
@Bakito | 06-10-10 | 23:02
Zei onze bloedeigen Talibanaanhanger. #ongeloofwaardig
De Nederlandse Giuliani: het kost je een paar hoerenbuurten, maar dan heb je ook wat.
Shadow112 | 06-10-10 | 22:55
Door het ene fascistische geloof te verfoeien en met het andere te heulen, valt Wilders wel erg opzichtig door de mand. Wat overblijft is pure xenofobie. Niet meer of minder.
De vrouw die wegliep bij Fitna: www.depers.nl/binnenland/427571/Klaags...
Wat een show van die mevrouw, nogmaals.
Bakito 22:40, zeer mee eensch. Ik heb Wilders gestemd, maar vindt dat hij ook zijn aandacht moet richten op de andere gerelicapten. Hoe kan je tegen de politieke islam zijn, en tegelijk wel samenwerken met het politieke christendom? Wel een kleine opmerking: de christelijke misdaden gaan tegen de leer in, de islamitische nadelen zijn juist voorgeschreven door de leer. Maar het probleem is religie in het algemeen.
leipe mocro zeau bij het POWnews.....
exorbitant slecht taalgebruik, ik haakte af na zin 5.
@Bakito | 06-10-10 | 22:40
Of u neemt een voorbeeld aan uw goede "kuch" vriend Wilders en neemt het voortouw.
Baki op het pietersplein, morgen op pownieuws.
*even kijken gaat*
;
Een cryptisch onthullend boek: 'Rachab' van Annemiek Schrijver
@Fijnstoffer | 06-10-10 | 22:37
Zoals hierboven door Art al gelinkt heeft Koppejan (de huichelaar) gisteravond geroepen dat hij alles dat riekt naar anti-islam zal torpederen.
Tijd voor ontspanning. #pownews
TV tijd...
Uhm. Wat is er mis met naakt slapen als ik jullie niet ontrief?
Ik doe niet anders.
Misschien kan het Amerikaanse leger een keer langskomen met hun wapenindustrie en kanonnenvlees om ons te verlossen van deze poldertaliban.
Ik hoop dat Joep Dohmen vanavond bij P&W ook de dwarsverbanden meldt naar politiek en justitie die immers onze katholieke slangenbezweerders de hand altijd boven het hoofd hebben gehouden.
@ Niemands Knegt | 06-10-10 | 22:31
Ja, zeer ernstig die uitspraak. Die Ed schijnt zijn zaakje ook te hebben geroerd, wordt gefluisterd door sommigen. Is misschien de motivatie van zijn uitspraak.
Maar goed, er is niet bewezen.
De katholieke kerk is geen haar beter dan de islam, dat blijkt maar weer eens. Misschien kan Wilders een keer op het Pietersplein gaan lopen roeptoeteren tegen deze middeleeuwse toestanden.
moet er nog tekst bij?
www.stelling.nl/divers/kerkraam.jpg
@ Parsons | 06-10-10 | 22:08
@ seven | 06-10-10 | 22:16
De instituten van gejurkte geestelijken zijn broedplaatsen van pedos die zich tooien met de dekmantel der waardigheid en het aanzien van de godvrucht, teneinde hun klabanus vrij risicoloos te kunnen bevredigen.
Ik wil niet te veel lezen wat er in madrassas gebeurt. Het zijn hersenspoelinstituten die verboden zouden moeten worden, want systematisch in strijd met de rechten van het kind. Pakistan is er mee vergeven. Het kinderleed moet welhaast oneindig zijn; ook op sexueel gebied. Orthodoxie is een groot kwaad dat kinderen levensgeluk ontneemt en voor het leven verminkt. Ik vraag mij af wat een moreel superieur mens als Ad Koppejan daar nou van vindt. Ik verwacht dat deze ridder van de Hoogste Moraal spoedig ten strijde zal trekken tegen alle uitwassen van de orthodoxie, gggristelijk dan wel islamistisch. Hij zal de nieuwe minister van buitenlandse zaken ook wel continu op de huid zitten om internationaal wat te doen tegen de madrassas.
Dat kunnen we dan toch weer leren van de Turken, een seculiere staat zou hier ook welkom zijn.
ik ga ff biechten op de wc pot..... ff duivel uit me lichaam persen
Tja, in de feodale katholieke kerk kunnen de lusten van de leiders met mijters vrijelijk gedijen. Geef de gemiddelde pedojager zo'n mijter, en hij zal vrolijk meedoen.
de = dit
@Petrus de Rewa | 06-10-10 | 22:25
Dank, maar ook dat is niet compleet helaas. Pritt is ook op zoek zie ik. twitter.com/Pritt/status/26580808859
@Fijnstoffer | 06-10-10 | 22:00
Dit citaat viel mij het meest op in de toch wel schokkende stuk:
Het toenmalige VVD-kamerlid Ed Nijpels betoogde dat leeftijd geen criterium moest zijn om seksuele relaties aan te gaan. ,,Wanneer een kind vrijwillig dergelijke contacten met ouderen heeft, moet dat worden toegestaan.''
@Petrus de Rewa | 06-10-10 | 22:20
Klopt, maar het is zeer lezenswaardig. Ik blijf ook zoeken en mocht iemand het vinden hoor ik het graag.
@ Parsons: www.twibes.com/group/pvv/tweet/2658167...
@animar | 06-10-10 | 22:20
Precies. En dat moet maar eens gezegd worden. Miljoenen lieve mensen worden tekort gedaan wegens de wandaden van misdadigers.
@ Parsons | 06-10-10 | 22:19
Ik geloof dat ik iets te snel heb gelezen en dat dit niet de bedoelde tekst is. Zelfs Bart-Jan Spruyt zoekt het stuk, zie ik op twitter...
AntiSoof
Volkomen gelijk, het is politiek gemaakt. Heeft niets te maken met Christelijk geloof
@Zware Majesteit | 06-10-10 | 21:38
Met de onderbroek nog aan in de droger. En dan het lange programma dat heeeel heet is.
Soortje van voorproef voor het leven na de dood zullen we maar zeggen. Geheel in lijn met de geloofsleer.
@Petrus de Rewa | 06-10-10 | 22:17
Dank!1! *lezen gaat*
vanaf het einde van de 80-jarige oorlog in 1648 tot 1852 was de katholieke kerk officieel verboden in nederland, ze hadden schuilkerken en iedereen wist dat eigenlijk wel, maar zei er niets van ( " gedogen" is de nederlanders dus genetisch meegegeven). in 1852 mochten de katholieken weer openlijk hun weesgegroetje opzeggen en NL was in rep en roer, "de katholieke uitbundige levenswijze paste niet in calvinistisch NL", "katholieken waren trouw aan de paus en niet aan de eigen regering", affijn de overeenkomsten met het oproer rondom de islam in holland today en het weer "legaliseren" van het katholieke sprookje destijds vertoont veel raakvlakken. hoe zit het trouwens met misbruik binnen de moskee etc. lezen we daar weleens iets over? of weten ze het daar beter geheim te houden?
Wie Christus denkt te kunnen beledigen en durft te denken dat hij ook maar iets met de waanzin van de politiek te maken heeft (dus ook met de R.K., CDA of hou ze ook mogen heten) is eigenlijk een beetje triest en doet zichzelf eigenlijk te kort. Want hij was juist een tegenstander van leugens en bedrog.
Want wat doe je met een sterke tegenstander? Juist! Opnemen in je veraderlijke bolwerk van list en bedrog en zeggen dat jouw filosofie de zijne is. Dát is er gebeurd. Zijn woord is verkracht en tot politiek gemaakt. En dit heeft NIETS met politiek te maken. Het gaat om een werkelijk mens t.o.v. verraders.
Tja, justitie en pedofilie gaan nou eenmaal samen als justitie en incompetentie.
@ Parsons | 06-10-10 | 22:09:
hoeiboei.blogspot.com/2010/06/van-bach...
Ze mogen heden ten dagen ook eens goed de religieuze instituten zoals de koranscholen (vanaf 2 a 3 jaar) goed doorlichten op misstanden. De moskee heeft meer autoriteit/macht bij/over moslims dan de rk kerk toen. De staat heeft in NL de plicht moslimkinderen te beschermen maar te vaak verschuilen instituten zich achter de vrijheid van godsdienst om daarmee met daden zoals lijfstraffen (koranscholen) en erger weg te komen.
"worden er in het islamitisch weekendonderwijs op grote schaal kinderen geslagen of op andere manieren mishandeld." www.trouw.nl/nieuws/nederland/article1....
Loof de (jonge)heer!
herstel: 1527
@ gevult_hertenreet | 06-10-10 | 22:08
Is al een keer gebeurd in 1537. The sack of Rome: www.youtube.com/watch?v=k8nwZs_gN9M
Gelukkig hebben we een ::: uugh (braak) ::::: rechterlijke macht die totaal EHB onafhankelijk is
@fijnstoffer... ja helemaal gelijk in.... die mogen ook gaan dimmen.... hoop heel gaw!
@Art Vandelay Ultor | 06-10-10 | 22:00
Eens. Weet jij misschien antwoord op Parsons | 06-10-10 | 21:29 ? Ik zoek me een ongeluk.
@Fijnstoffer | 06-10-10 | 22:00
Maar gelukkig hebben we nu een nieuwe haatideologie hier binnengehaald waarbinnen pedofilie weer helemaal gelegitimeerd is.
www.euro-islam.info/2010/09/06/pedophi...
www.answering-islam.org/Authors/Wood/p...
Wat ben ik klaar zeg met die pijpklazen en kinderversnipperaars. Dat hele vaticaan zou geplundert moeten worden. Al vanaf paulus pias de 12 de die de wapens van hitler zegende,trekken dit soort godschfruchten jongetjes uit elkaar en demonstreren tegen condooms.
kuth gristunun
*wilders op de schouder tikt en richting katholieke kerk wijst*
Gelukkig hebben we nu een regering die gelovigen eens aan zal pakken!!
O wie?
O dat andere foute geloof.
Dus deze komen weer weg met een waarschuwing...
Volgens mij was het een grote onvrijwillige gangbang daar bij die katholieken.
Pa Cartwright | 06-10-10 | 22:00
Gniffel
@plastic zakje | 06-10-10 | 21:43
Zou zo maar kunnen.
@Niemands Knegt | 06-10-10 | 21:50
Goed stuk van een èchte christen, geen katholiek.
Citaatje:
"Het recente mea culpa van de paus was dan ook wel het minste dat de kerkleiding kon doen. Het wachten is nu op eenzelfde verontschuldiging van artsen, psychiaters, politici en al die anderen die pedofielen jarenlang de ruimte gaven waar ze geen enkele recht op hadden."
@Parsons | 06-10-10 | 21:57
Ja, het is allemaal maar wankel.
Altijd nog beter dan Paars-pus, dat wel.
Wallie! Wallie! Wallie! Wallie! Wallie! Wallie!
Wie willen wij mensuh?!
Wallie! Wallie! Wallie! Wallie! Wallie! Wallie!
Er wordt niet een tegel opgelicht maar een hele straat opengebroken.
Next stop vak K!
-weggejorist-
Het is elke dag prijsschieten op het OM.
Ernst, doettereswataan!
@Art Vandelay Ultor | 06-10-10 | 21:39
Gaan we weer. Zucht.
@ geenzijl | 06-10-10 | 21:50
Ja Wallie, vertel 't eens...
geenzijl | 06-10-10 | 21:50
Nee.
@ geenzijl | 06-10-10 | 21:50
Nou, een kleine toelichting lijkt mij wel op z'n plaats jochie. Vertel.
Einde van de Domheid | 06-10-10 | 21:39
Macht corrumpeert ook pedofielen met een zekere autoriteit/macht over kinderen, zoals foute pastoors, dominees, familie, stiefouders, leraren, leiders, (sport) instructeurs etc die juist die macht zoeken.
Het wordt tijd dat al die mensen die genaaid zijn door de kerk zich verenigen en een topadvokaat inhuren die dat zooitje ongeregeld aanklaagt. Hier zijn op grote schaal misdaden gepleegd, dus laat de wet haat werk doen. Aanklagen die handel, en een beetje snel graag. Zij ze nu nog niet aangeklaagd???
www.nd.nl/artikelen/2010/oktober/01/de...
Goh, was die lustmoord op dat jongetje Verstappen ook niet ergens bij Brunssum? Echt een pedofielennest kennelijk.
-weggejorist en opgerot-
de keuze om priester te worden riekt al. priesters zijn toch de meer vreemde/ vrouwelijke mannen. Dan ook nog een vrijwillge overgave aan het celibaat en de frustratie is compleet. De paus is in deze verantwoordelijk. dit misbruik is eigenlijk een lang geaccepteerd gebruik.
dit is het enige antwoord op die katholieke qleuterneuqers ze moeten nodig eens kennismaken met: www.youtube.com/results?search_query=m...
plastic zakje | 06-10-10 | 21:32
EHB is Minister van Justitie > Verantwoordelijk dus voor het OM (ministeriële verantwoordelijkheid geldt ook voor eerdere zaken onder voorgangers) > Ballin afreden!
"De minister van justitie is politiek verantwoordelijk voor het handelen van het Openbaar Ministerie tegenover de Eerste en Tweede Kamer. "
ps De Secretaris-generaal van Justitie is trouwens Joris Demmink. nl.wikipedia.org/wiki/Ministerie_van_J...) wat zou toch de reden zijn van niet vervolgen? Chantabel vanuit die kring van daders?
Fijnstoffer | 06-10-10 | 21:40
Vriendje van ene Joris D.?
GeenStijl opgelet: ik vind dit een zeer christelijk stukje!
@plastic zakje | 06-10-10 | 21:32
Jazeker, en is ook een kindervrind, althans een vrind van kindervrinden.
Bij nader inzien waren justitie en politie in de jaren 80 te christelijk om hun werk goed uit te kunnen voeren. (Of desgewenst niet christelijk genoeg.) In ieder geval deed men dat uit een vals gevoel van bescherming geven, iets dat men nu aan links verwijt en iets waar nieuw rechts de komende tijd ook van lijkt te gaan smullen.
Macht...... het blijft tobben!
Ey, niet fokken met de gggristenen!
Lang leve de SGP www.elsevier.nl/web/Nieuws/Politiek/27...
;)
Nu de kankahlijers Demmink en Toninio nog... trek die beerput maar open. Ongezien de tering voor heel justitie. Moordenaars, pedo's en verkrachters. Ben er helemaal klaar met die gelovigen.. ja ook de goeien want die dekken de slechte. Zonder aanziens des persoons... wie mijn kind te grazen zou nemen ontmoet mij op zijn weg... het zal tevens de laatste zijn die degene ooit nog zal zien.
Ja maar.. hoe moet kapelaan vincentius z'n onderbroeken nu luchten dan?
@plastic zakje | 06-10-10 | 21:32
ja en nu reageert ie alles op blonde jongtjes af
Misbruikt, vernederd en afgedankt lig je daar te bloeden in een hoekje. Maar de Heere Jezus houdt nog steeds van je, misschien nu wel meer dan ooit. Zo zie je maar weer, de moederkerk heeft een oplossing voor al je problemen. Amen.
politieke carriere in ruil voor doofpot...?... in ruil voor doofpot..... etc.?
St/vincentius.nl staat al te roken....
Pa Cartwright | 06-10-10 | 21:02
Hahaha, ik denk de het eerste, al kan het ook een berggeit zijn. ;)
Hirsch Ballin is toch ook katholiek?
Kan het OM ook aangeklaagd worden voor klassenjustitie?
Als hij geen katholiek was, was het ook geseponeerd. Maarja, het is ook heerlijk om mee te schreeuwen. Ik zeg demoniseren.
Over pedofielen gesproken, weet iemand waar ik de anti-islam verklaring van Jansen terug kan lezen/zien van vanmorgen?
Wie weet, Micha Kat gaat z'n gelijk straks nog eens bewezen krijgen ook. Een medewerker van het Hof van Amsterdam, waar Wilders nu terecht staat, is afgelopen week nog opgepakt wegens kinderporno. De geruchten rondom justitie en overige hoge ambtelijke kringen zijn al jarenlang hardnekkig, en niet enkel in Nederland, maar ook België en Italië.
Hoe zat het eigenlijk alweer met de Roze Balletten waar Rutger vuistdiep in zou zitten? www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/12/...
'Foutje, bedankt' de nieuwe slogan van het OM?
@DonJohnson | 06-10-10 | 21:20
Vast een hooggeplaatset juristenvriend van Henk Marquart Scholtz?
In Henk Marquart Scholtz zijn anus kun je een vrachtwagen parkeren,
zo diep ging de kapelaan op hem in, oh wacht, zo gaan we niet met
elkaar om in dit land, ik neem het terug, Henk is immers al zo vaak genomen.
Justitie en pedofilie...
Micha, kom er maar in!
Stelletje smeerpijpen die katholieken.... dat de schuldigen en medeverantwoordelijke onder-het-kleed-vegers mogen branden in de hel.
Nee, obstipatie komt onder de katholieken bar weinig voor...
Die hele kerk is één groot pedofielengesticht.
Iedere dominee, pater, pastoor, jeugdkampleider, padvinderijleider (kom zo snel niet op het juiste woord) moeten ze wat mij betreft bij voorbaat D.N,A. materiaal af laten nemen, zodat misbruik altijd kanworden aangetoond. Smerige homo's, als ze dat bij mijn kinderen flikken,,Homo zijn is prima, maar blijf met je poten van kinderen af.
Groetjes,
Laatste link, onder rijdende rechter ( die foto van officier van justitie Scholtz (rechts) dus www.mr-online.nl/component/option,com_... )
Past die grimas wellicht in deze lijst?. www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi... /just asking.
Joris Demmink liet ook de kinderen tot zich komen.
waar ik geen reedt van begrijp is dat er pas na 30 jaar aan bel getrokken wordt
"Laat de kinderen tot mij komen".
De pausen en zijn jurkdragende mannen hebben dit appèl van de Verlosser zeer ter harte genomen. En de aansporing "Vermenigvuldigt u", Gods gebod, was de bron van hun genot.
Goedgelovig volk; een zegen voor de geestelijkheid.
Ik ga biechten op de bank.
Later.
Pastoor, wat doet u nu?
Papenootjes, sommigen krijgen er nooit genoeg van.
Zijn wel goed op dreef die gasten bij het OM, rechterlijke dwaling nummer zoveel wellicht!
servert ligt er nu al uit?
Die Papen leren het nooit.
Beloof die kindertjes nou Hel en Verdoemenis bij uitkomst van de feiten.
Dat is garantie voor succes.
*kuch*
Op verkansie voor 'niks' en dan zeiken over een kleine tegenprestatie. Zeurkattelieken.
@Petrus de Rewa | 06-10-10 | 20:56
uh, ... kom er maar uit?
-weggejorist en opgerot-
Hub Hub, BarbaTruck.
Pas maar op met wat je schrijft hier, want de meningen politie leest ook mee en voor je het weet heb je de religie polite op je stoep staan.
Het kwetsen van religieuze groepen ligt nogal gevoelig de laatste dagen. Voor je het weet wordt je plempsel aangemerkt als haatzaaierij!
geloof = bah
Het is louter een kwestie van tijd én journalistieke inzet totdat de eerste pvv-er gepakt wordt met een Portugese Berghond. Of een katoenplukkende neger.
sjongejongejongjongetje die snor ook he, haha genieten
Kan er niet eens een pistolen paultje opstaan die met de Hells Angels achter dit soort lieden aangaat?
überlol@pica
Jaap de Paap, kom er maar in...
REAGEER OOK