Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Uitreiking: Druif van de Dag Verhufteringsaward

stront.jpg De druif van de dag. De natste wind van het jaar. Een zachte scheet op een schrootje gespijkerd. De lubberkutaward voor droevigste opinie van dit millennium. De hondenstront die je met een stokje uit het profiel van je schoen peutert-prijs voor klefste stukje Bas van Stokkom ooit. Een nat broodje koude kroket opgewarmd op de verwarming. Balzakschilfertrofee voor braafste humorloosheid van het universum. Wie, wat, waar? Het gaat over Marc Paulissen. Toen Paul de Leeuw nog leuk was en écht steengoede kneiterharde grappen maakte, was Paulissen dat sulletje met bril die altijd alleen in een hoekje van het schoolplein tegen zijn broodtrommeltje stond te murmelen dat Paul de Leeuw een nare onfatsoenlijke meneer is. Maar ja, de publieke omroep maakte Paul de Leeuw groot, ze luisterden gek genoeg niet naar Paulissen, en nu is de hele samenleving kapotverhufterd. Is allemaal de schuld van de publieke omroep (de Vara dus, muhahaha). Maar hebben we er van geleerd? Neen. Paulissen zapte onlangs naar Pownews en wat hij daar aantrof...jongensjongensjongens. Die Rutger! Hij noemt de ministers geeneens "excellentie"! En dan die Weensie. De manier waarop hij intelligente kijkers als Paulissen aanspreekt! Affreus! Schorriemorrie! Betaalt Paulissen hiervoor belasting? WAAR IS HET FATSOEN GEBLEVEN? Zucht. Whatever. *plop* #fapfapfap

Reaguursels

Inloggen

eigenlijkzit hij opde goede plek. een azijn zeiker bij de azijnbode.
iemand zonder gevoel voor humor.

cooleman | 25-09-10 | 20:52

Iemand die Femke Halsema "slim en assertief" noemt, mag je per definitie niet serieus nemen. Hallooooo meneer de prutser, Femke TWITTERT van onze belastingcenten! Driekwart van de demissionair ministers TWITTERT terwijl ze debatten moeten volgen! Hoezo, "schofferen" ? Of moeten WIJ dat maar accepteren? Een volk moet niet bang zijn voor diens leiders, de leiders moeten bang zijn voor het VOLK! Hero Brinkman is een achterlijk stuk randebiel, en bovendien hebben WIJ dat tuig zelf verkozen, dus hoezo mogen we geen "je en jij" zeggen??

Popiejopie79 | 25-09-10 | 08:37

kriebeltjes | 25-09-10 | 00:47
De Leeuw 's morgens vroeg op de radio in 1989 was geweldig.

Fred667 | 25-09-10 | 06:23

fatimam | 24-09-10 | 23:30
Integendeel, mijn waarde, integendeel.
Ik ben juist lid geworden van Powned om dit soort types op de kast te jagen. Ik zeg missie geslaagd. Alleen dit stukje in de urinebode is mij al die 6 euro waard.

Fred667 | 25-09-10 | 05:47

Shadow112 | 24-09-10 | 14:58
Joh, ik blijf dat houden he, na zulke comments....
Wat zei die nou????
licht even to please?

lilluke halve hoan | 25-09-10 | 02:51

Paulussen heeft doodeenvoudig gelijk en dat is eigenlijk alles wat er over te zeggen valt. Nou... vooruit dit nog dan: Paul de Leeuw is NOOIT... ik herhaal: NOOIT leuk geweest en zal dat ook nooit worden.

kriebeltjes | 25-09-10 | 00:47

Jammer.. Rutgers bij ons op kantoor gemist :)

80 | 24-09-10 | 23:48

Ach ja, volkskrant, vara, dat zijn de hufters die ermee begonnen, die rottende schuimbek van marcel van dam, als die sprak kwam er bruin schuim uit z'n mondhoeken, wie herinnert zich niet de frisdrank affaire of het schofferen van de nette en onschuldige bruinracer Pim?

Maarr, neemt niet weg dat Paulissen domweg gelijk heeft en op een dag wordt de lulhannes "BertBrussen" eventjes flink publiekelijk in z'n holletje genomen.

eh... doei

fatimam | 24-09-10 | 23:30

Heb het vanmiddag al gelezen ja. Die jan doedel vergeet er bij te zeggen dat Paul de Leeuw niet echt een volks-request was. Was er gewoon opeens op de TV, vanuit hilversumpie gebombardeerd.
Ik heb de Schreeuw één keer voor 5 minuten gezien, en in de 5 minuten maakte Leeuwnie maar liefst 3 indecent proposals naar verschillende mannelijke gasten. Als ik dat als vent bij een willekeurige meid had gedaan had ik allang een handtasje in mijn gezicht gekregen.

Ik ben blij dat ik het bij die 5 minuten heb kunnen laten. Te veel exposure leidt tot kanker en epilepsie.

Nou moet Rutger wel geen porno-opmerking naar een vrouwelijk tweede kamer lid maken... dat kan ook nie echt hè?

Dubbele Halve Zool | 24-09-10 | 22:36

@Heads or Tails | 24-09-10 | 18:19

ws ja: bij mijn autopsie zal blijken wat er gekerfd, gebrand en gegrift staat.
en wat er nog plakt, dat spreekt.
onward, soldier.

geurtje | 24-09-10 | 21:09

Maar PowNews is toch ook gewoon slecht?

Plaatwerker | 24-09-10 | 20:14

geurtje | 24-09-10 | 17:17
Sommige dingen vergeet ik nooit meer, jij ws ook niet.

't Is alles ijdelheid en najagen van wind. Van dromen misschien. Wij zijn daaruit opgetrokken, slechts weinigen is het gegeven dat te zien.

*out for now*

Heads or Tails | 24-09-10 | 18:19

Rutger is vast al eens flink op zijn nummer gezet. Maar ja, dat zenden ze dan niet uit.

Koos Knak | 24-09-10 | 17:56

@Heads or Tails | 24-09-10 | 16:38
nee, ik was even naar de bank. nou ja, nu net vanmiddag dan.
gelukkig van die rit.
maar oh Heere, noem dat Woord niet. want drie maal is scheepsrecht en zo.
liefs terug,

geurtje | 24-09-10 | 17:17

@BroodenSpelen | 24-09-10 | 16:49
Dat geldt ook voor GS.

Wazzzah | 24-09-10 | 17:08

@Einde van de Domheid | 24-09-10 | 16:02
* glas achterover keilt *
Dank! Had ik even nodig.

An die ARBEIT | 24-09-10 | 17:03

pius | 24-09-10 | 16:16
Bali, inderdaad een hemel op aarde.
En ja, ik kom ook in de verste verte niet aan de benodigde hoeveelheid AirMiles om Petrus gunstig te stemmen dan wel in aanmerking te komen voor een veelheid aan maagden. Maar ik spaar ze dan ook niet en je maakt me er ook niet echt blij mee.

Schoorsteenveger | 24-09-10 | 17:01

baba4oog | 24-09-10 | 16:51
Inderdaad, ze lachen wat dom mee en komen zelfs naar hem toe. Bangeschijters dus.

Dr.Zeldenrust | 24-09-10 | 16:53

@ Dr.Zeldenrust | 24-09-10 | 16:36
Zolang de door hem aangesprokenen zich meer zorgen maken over hun imago, dan om de inhoud(sloosheid) van Rutger's vraag, wordt 't nooit wat.

baba4oog | 24-09-10 | 16:51

Als je de commentaren in de VK leest, dan wordt de bijnaam "De Azijnbode" ruimschoots waar gemaakt.

BroodenSpelen | 24-09-10 | 16:49

Inspektor Gurkenfick | 24-09-10 | 16:44
Daar heb ik nooit iets van begrepen. Vond het wel knap van Kundera dat hij met dat motto kankerpatiënten wist op te vrolijken.

Heads or Tails | 24-09-10 | 16:48

Heads or Tails | 24-09-10 | 16:38

Of is het meer: The unbearable lightness of being?

Inspektor Gurkenfick | 24-09-10 | 16:44

geurtje | 24-09-10 | 16:22
Dacht dat je doodt was. Dingen hier weer op de rit en zo, hoop dat het je goed gaat.
Die mateloze dingen, die mateloze dingen...

Liefs,

Heads or Tails | 24-09-10 | 16:38

Rutger is natuurlijk ook gewoon een brutale hork, die nodig eens flink op z'n nummer moet worden gezet.

Dr.Zeldenrust | 24-09-10 | 16:36

Hee GeenStijl jullie laten de kans liggen om ff flink op links los te gaan. Want dat VARA volk, dat zorgde er mooi voor dat je 'jij' tegen een ouder iemand mocht gaan zeggen. Dat je 'shit' zei in plaats van oeps. En dat er een naaqte vrouw met harige kudt op TV was te zien. De onbeschoftheid kwam van links!

ofzo.

ZDEV | 24-09-10 | 16:32

@ Inspektor Gurkenfick | 24-09-10 | 16:27
Ghe. Nee.

Pa Cartwright | 24-09-10 | 16:30

Pa Cartwright | 24-09-10 | 16:24

Zie mijn plempsel van 16:07. Zouden jullie een petitie voor zijn terugkeer willen tekenen, of zou dit juist als een rode lap op een stier (in casu Joris) werken?

Inspektor Gurkenfick | 24-09-10 | 16:27

Pa Cartwright | 24-09-10 | 16:00
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit naar Powned gekeken. Was nooit zo onder de indruk van Rutger. Wel van Dosto, ondanks zijn soms tenenkrommende, half-christelijke gewauwel - nou ja, 19e eeuw, toen wat opzienbarender misschien.

Verder heb ik het liefst jonge, strakke wijven met dikke tetten.

Goed weekend, gotta go.

Heads or Tails | 24-09-10 | 16:26

@ Inspektor Gurkenfick | 24-09-10 | 16:23
Over wie gaat het dan eigenlijk?

Pa Cartwright | 24-09-10 | 16:24

Paul de Leeuw, wie is dat?
Is die net zo leuk als DikVoormekaar?

Serafijn Lampion | 24-09-10 | 16:24

- Edit: dat is aangepast. Het duurt nu 44 jaar. -
@ Joris en de hulpklazen

Maar hij had toch zijn excuses aangeboden? En Teun belde me al op of hij een zware venerische ziekte onder de leden had of zeau...

Inspektor Gurkenfick | 24-09-10 | 16:23

dat die bart chabot onderlaatst bij p&w hardop voorlas over zijn natte dromen inzake femke halsema waar ze bij zat, dat vond ik een absoluut dieptepunt. er restte haar geen andere reactie dan maar wat schaapachtig lachen.

maar ja, hij heb kopkanker hè, dan kan je er weer niets van zeggen.
en zij had groenlinkse condooms uitgedeeld met een geinig tekstje, dat helpt natuurlijk ook niet.
zo zijn er altijd verhardende omstandigheden, zeg maar.

geurtje | 24-09-10 | 16:22

@poepie3 | 24-09-10 | 16:19
Je bedoelt dat hij in hun hol kruipt? Ach zo.. Als dat het enigSTe is ;)

Wazzzah | 24-09-10 | 16:21

Rutger is zo leuk en bij de hand, dat iedereen stik jaloers is.
Hij is ook de enigste teevee man die goed met vrouwen om kan gaan.

poepie3 | 24-09-10 | 16:19

@ Wazzzah | 24-09-10 | 16:11
Ja. Dat 'wij hebben toch bij elkaar in de klas gezeten toontje' is stierlijk vervelend.
Daarentegen kan ik de terughoudendheid van mensen voor de microfoon lastig duiden, tis geen verbale hoogvlieger tenslotte.

Pa Cartwright | 24-09-10 | 16:18

@Sliptong | 24-09-10 | 15:58
Klopt, een Pim Fortuyn zou korte metten maken met figuren als Rutger Castricum of die dikke schreeuwhomo (die vroeger inderdaad leuk was).

Realo | 24-09-10 | 16:18

Schoorsteenveger | 24-09-10 | 16:10

Ik kom net terug van de hemel op aarde. Bali is de naam. U kunt zich waarschijnlijk voorstellen dat nederland voor mij momenteel veel gelijkenissen met de hel vertoont.

Wat die andere hemel betreft. Zoveel airmiles heb ik niet.

pius | 24-09-10 | 16:16

@Rammstein | 24-09-10 | 16:14
Ja, nu gaat iedereen of stotteren, of ze proberen semi-populair mee te babbelen.

Wazzzah | 24-09-10 | 16:16

Wazzzah | 24-09-10 | 16:11
Verfrissend ? Echt ?

Rammstein | 24-09-10 | 16:14

@Isaac_Newton | 24-09-10 | 16:07
Op zich zou het verfrissend zijn als iemand eens te Rutger zou zeggen: "Gast... Hoe oud ben je? Je praat alsof je er nog geen haar op hebt.", daar zou namelijk geen woord aan gelogen zijn.

Wazzzah | 24-09-10 | 16:11

pius | 24-09-10 | 16:05
Ligt eraan over welke hemel we het hebben, de hemel op aarde of het hiernamaals.

Schoorsteenveger | 24-09-10 | 16:10

Heb 't net gelezen, inderdaad een idiote analyse. Hij stelt voor dat men voortaan tegen rutger zegt: Houd eensch uw brutale muil!

Je moet ook wel elk vleugje realiteitszin verloren hebben om te denken dat dat ook maar íets oplost.

Isaac_Newton | 24-09-10 | 16:07

illuvatar | 24-09-10 | 16:05
"Brutaal" heeft voor mij dezelfde lading als "spontaan" en "gezellig": nul.
En echt brutaal is hij ook niet. Stelt zit altijd netjes voor (bijna altijd) usw. usw.

Rammstein | 24-09-10 | 16:07

@Einde van de Domheid | 24-09-10 | 16:02
Doe mij maar een rosé. En niet in een limonadeglas of een plastic bekertje graag.

illuvatar | 24-09-10 | 16:06

Rammstein | 24-09-10 | 15:57

Dat is een verregaande conclusie.

Schoorsteenveger | 24-09-10 | 16:02


Dat word sowieso al een probleem. In mijn geval althans;)

pius | 24-09-10 | 16:05

@Rammstein | 24-09-10 | 15:59
Dat zeg ik toch ook niet, wel dat al hij door elke (negatieve) kritiek gekwetst zou zijn dat hij dan nooit een goede reporter zou zijn. brutaliteit is een deugd in dat vak.

illuvatar | 24-09-10 | 16:05

Heads or Tails | 24-09-10 | 15:58

Gezien je algemene waardering voor andermans plemps lijkt me dit een uitmuntend cijfer. Vriendelijk bedankt.

pius | 24-09-10 | 16:03

@illuvatar | 24-09-10 | 15:59
Dat doen ze al lang! Vrouwen domineren de basisschool en alle jongetjes van nu zijn de watjes van straks. Een land vol met Marc Paulissen omdat hun breinen met vrouwelijke vertogen worden geïnjecteerd.

www.google.nl/#hl=nl&source=hp&...

Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 16:02

*voor iedereen iets inschenkt*

Einde van de Domheid | 24-09-10 | 16:02

@Wazzah 15:56
Juist, iemand die zichzelf wijs maakt het niet te zijn, is niet alleen een hufter, maar ook nog es in total denial.

Ashtrey | 24-09-10 | 16:02

pius | 24-09-10 | 15:56
Als gij niet zijt als hufters zult gij nooit het rijk der hemelen betreden.

Schoorsteenveger | 24-09-10 | 16:02

@ Heads or Tails | 24-09-10 | 15:45
Tja, Quo vadis? Bottehond vroeg zich dat ook wel eens af, meen ik me te herinneren.

Zo eens wat contempleren over het welhaast vulkanische verlangen tot expansie – was dat Pownews nou wel zo nodig, of over Dostojevski en z'n theodicee.

Ik merk – daar waar schedels kalen, en borsten dalen. Waar de bloeddruk stuwt, en de geestdrift luwt – dat ik daar graag in verzinken mag.

Pa Cartwright | 24-09-10 | 16:00

@illuvatar 15.49
lol.. ik drukte hem weg en zag het.

Karel Kruizenruiker | 24-09-10 | 15:59

@Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 15:56
Waar is het fout gegaan? Nu zijn ze al fractievoorzitter en 2e kamervoorzitter, ze nemen het land over zeg ik je, het is een complot! Nog even en ze proberen het hele land te bekeren tot vrouw!

illuvatar | 24-09-10 | 15:59

Heads or Tails | 24-09-10 | 15:58
Du versteht's sehr gut. Und hard. Und tief.

illuvatar | 24-09-10 | 15:56
Ik vind een heleboel van Rutger, maar ik vind het geen hufter.

Rammstein | 24-09-10 | 15:59

pius | 24-09-10 | 15:56
Qua opstel vind ik het een 4.

Heads or Tails | 24-09-10 | 15:58

@Realo | 24-09-10 | 15:53
Maar respect moet je ook een beetje afdwingen vind je niet? Als je als minister ergens niet van gediend bent, kun je dat ook aangeven. Dan toon je leiderschap en geef je je grenzen aan. Zoiets hoort een minister zelf uit te stralen. Helaas hebben we te maken met softe academici die totaal geen leiderschap uitstralen en natuurlijk overwicht ontberen.

Sliptong | 24-09-10 | 15:58

Rammstein | 24-09-10 | 15:56
Es handelt sich hier um 'verstehen' - om me eens wat filosofisch uit te drukken.

Heads or Tails | 24-09-10 | 15:58

pius | 24-09-10 | 15:56
Maar volgens mij word je geboren als hufter, het is geen keuze, of een ziekte. Je bent hufter of niet. Het staat geschreven in de sterren (blërg)

Rammstein | 24-09-10 | 15:57

@zand.kasteel | 24-09-10 | 15:55
Rutger zal zich hierdoor verschrikkelijk gekwetst en geschoffeerd voelen en in een hokje stil gaan zitten huilen en beterschap beloven.

illuvatar | 24-09-10 | 15:56

Het is natuurlijk een feit dat bedrijven als GS/Powned zo onfatsoenlijk zijn als de pest, dat is hun hele edge, hun unique selling point. Is dat erg? Nee, ik zou me meer zorgen maken om het publiek wat hier behoefte aan heeft en daarnaast elke dag loopt te janken over het gebrek aan respect en normaal gedrag bij anderen.

Maar om hier nou huilie huilie om te doen.. Tering, dan ben je pas echt een zwakzinnige peniskut. "Betaal ik hier belasting voor?" zegt ie. Ja, net als al die Powned-kijkers, de paar die scholier af zijn, belasting betalen voor jouw "leuke tv". Je hebt de wijsheid niet in pacht, je bent net zo'n grote debiel als iedereen. Behalve Wazzzah, die is de grootste.

Wazzzah | 24-09-10 | 15:56

Heads or Tails | 24-09-10 | 15:55
You were spot-on, though.
Laat die klötert maar lullen.

Rammstein | 24-09-10 | 15:56

Wat een hufterig topic is dit. Een hele lange draad vol hufterigheid. Wij zijn natuurlijk allen hufters. Degenen die zich het meest verzetten tegen de hufterigheid zijn de allergrootste hufters.

Ik ben een hufter. Jullie zijn hufters. De hufters dat zijn wij. En de ontkenning van de eigen hufterigheid is de garantie voor het voorbestaan ervan.

De onthuftering begint bij de erkenning van de eigen hufterigheid. Eigen verantwoordelijkheid heet zoiets. Stelletje hufters.

pius | 24-09-10 | 15:56

@illuvatar | 24-09-10 | 15:55
Ze mochten ook niet stemmen. Consequent zijn heette dat.

Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 15:56

woefdrammer | 24-09-10 | 15:53
Hier valt uit op te maken dat het een slechte mop betreft. Die meneer die zei dat "hij ging emigreren als ...." (voorbeelden te over) ?
Hij ging niet.

Rammstein | 24-09-10 | 15:56

ergens heeft deze man natuurlijk gelijk. Het is alleen zo jammer dat hij er nu pas een probleem mee schijnt te hebben nu het over een "rechtse" omroep gaat. Al shij al zo'n hekel hebt aan Paul de leeuw, iets wat ik met hem deel, had dat stuk dan geschreven toen die linkse vetdruppel voor het eerst van het scherm droop.

Verder kunnen ze me liever met respect je tegen me zeggen als zonder respect u.

nu even niet | 24-09-10 | 15:55

Rammstein | 24-09-10 | 15:52
Ik kijk inderdaad graag naar actieve diertjes en hun paargedrag. Het is dus Animal Planet en verder niks. Jouw bavianenlink van gisteren was trouwens geweldig.

Heads or Tails | 24-09-10 | 15:55

@Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 15:50
Dus een heterosexuele vrouw kon toen nog niet neuken voor de wet?

illuvatar | 24-09-10 | 15:55

-weggejorist-

zand.kasteel | 24-09-10 | 15:55

@Rammstein | 24-09-10 | 15:52
In HD uiteraard.

Sliptong | 24-09-10 | 15:54

Sliptong | 24-09-10 | 15:46

Ja dit is een echte ROFLOL waard!

Inspektor Gurkenfick | 24-09-10 | 15:54

Het is een zever. Ik snap Rutger wel alleen de bange politici niet. Ze zijn geschrokken van het 'Vogelaar effect'. Totaal onnodig.

dubbert | 24-09-10 | 15:54

Een minister aanspreken met "excellentie" hoeft nu ook weer niet maar de kern van het verhaal klopt wel: iemand (grof of subtiel) afzeiken is voor een groot deel door figuren als Paul de Leeuw en Youp van 't Hek salonfähig gemaakt. En het kan even leuk zijn maar het wordt vanzelf steeds erger omdat het "leuk" moet blijven, dus steeds een tandje meer moet.
Daarom zijn tandartsenvrouwtjesminnaar Youp en beroepaandachtsjunk Paul nu op hun retour. Gelukkig maar.

Realo | 24-09-10 | 15:53

LOL, de zelfverklaarde inteligencia moet huilen als ze Ruktor op de telekijkbuis zien en overwegen zelfs te emigreren......... IK ZEG DOEN !!!

woefdrammer | 24-09-10 | 15:53

@Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 15:50
Ik vond hem ook mooi inderdaad. Tegenwoordig kun je vrouw weglaten en vrijwel alles invullen. Over afschuiven van de maatschappij gesproken!

Sliptong | 24-09-10 | 15:53

Heads or Tails | 24-09-10 | 15:51
Een geinige natuurfilm over geile bavianen ? Priceless !!

Rammstein | 24-09-10 | 15:52

@illuvatar | 24-09-10 | 15:49
2,36 dagen weggejorist zegt de banberekening.xlsx dan. Biff, let je op?

Sliptong | 24-09-10 | 15:52

Einde van de Domheid | 24-09-10 | 15:47
Nee, problemen met een verregaande vorm van kortzichtigheid.

Schoorsteenveger | 24-09-10 | 15:52

Bigi Bana Boy | 24-09-10 | 15:43
Jij bent de laatste die ik bij dit topic NIET zou verwachten, ouwe fatsoensrakkerT van me!

Beetje lucht in the air, BBB. Als je je t.v. het raam uitdondert ben je al drie kwart van de verloedering kwijt. Dat medium volgt overal en altijd dezelfde banale weg, niet omdat het de weg wijst, maar omdat het een passief medium is dat gedoemd is aansluiting te zoeken bij het grauw, het plebs en uiteindelijk bij de grootste klootzakken op aarde.

Nou ja, de resultaten daarvan zie je dan op je scherm - als je zo nodig wilt kijken. Een mens kan uitstekend zonder, me tell you.

Heads or Tails | 24-09-10 | 15:51

LiebeMan | 24-09-10 | 15:45
"water bij witte wijn van exclusief Nederlandse bodem"

Bigi Bana Boy | 24-09-10 | 15:51

@BB's Edit 15:15
Gekapitaliseerd 'liegt' moet je toch herkennen als gangbare GS-stijlfiguur?

Hetze Haatstra | 24-09-10 | 15:51

@Sliptong | 24-09-10 | 15:48
De taal was vroeger in ieder geval wel een stuk mooier: 'vleeschelijke gemeenschap met eene vrouw hebben'

Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 15:50

@Biff Eagleburger | 24-09-10 | 15:46
Ik heb zelfs Microsoftie gevraagd om aanvullende rekencapaciteit. Ik heb er een invoegtoepassing genaamd Echelon voor gehad. Ze hadden er wel oren naar.

Sliptong | 24-09-10 | 15:50

@Karel Kruizenruiker | 24-09-10 | 15:39
En iemands nick verkeerd schrijven, valt dat ook nog ergens onder?

illuvatar | 24-09-10 | 15:49

@Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 15:45
1898 (NL) Van Dale’s Groot Woordenboek der Nederlandsche Taal vermeldt als eerste handwoordenboek het woord neuken, met als eerste betekenis ‘(gemeeNL) beslapen, vleeschelijke gemeenschap met eene vrouw hebben’ en als tweede betekenis ‘zaniken’ (met als voorbeeldzin: lig toch niet te neuken).
??

Sliptong | 24-09-10 | 15:48

@Einde van de Domheid | 24-09-10 | 15:37
Volgens mij heeft het internetfenomeen dat zelf daar neergezet.

illuvatar | 24-09-10 | 15:48

@Pa Cartwright | 24-09-10 | 15:46
Je bent een ouwe zeur.

*geraniums op de vensterbank bij Pa water geeft*

Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 15:48

Schoorsteenveger | 24-09-10 | 15:44
Een boomerpleidooi?
Problemen met selectieve verontwaardiging?

Einde van de Domheid | 24-09-10 | 15:47

@parsons - als je weer wakker bent -
Klopt het wat An die ARBEIT | 24-09-10 | 15:38 zegt? Ik heb empirische ervaren dat -en opgerots- inderdaad niet meer worden weergegeven - en het op zich niet voor niets is en dus enigszins logisch dat ze met wortel en taq worden verwijderd. Klopt dat of is dat een vaudtju in je scriptje?

illuvatar | 24-09-10 | 15:47

@Sliptong | 24-09-10 | 15:37

Ik verwacht dan op z'n minst wel wat sinusgolven, foutenleer en integraaltjes en hoop niet je je er met een paar goedkope lineaire vergelijkingen van af hebt gemaakt.

Biff Eagleburger | 24-09-10 | 15:46

@ Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 15:45
Plempen dat je het flauw vindt natuurlijk. En vraag eens niet zo kinderlijk naar de bekende weg.

Pa Cartwright | 24-09-10 | 15:46

@Inspektor Gurkenfick | 24-09-10 | 15:20
LOL @ edit. Da's ook een unicum hoor een -edit. Wees er trots op.

Sliptong | 24-09-10 | 15:46

Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 15:45
Man, wat ben jij aan het zaniken zeg.

Schoorsteenveger | 24-09-10 | 15:46

zaniken eikel

Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 15:45

Pa Cartwright | 24-09-10 | 15:39
Heb ik het wel dan ken jij Guggenheimer ook. Weet je dat ik eerst deze week opeens je nick las (herlas)? Nee, dat weet jij niet. Nou, dat was dus zo.

Het een feest der herkenning, Pa. There's something about Pa, ik vermoedde het altijd al, maar was te lui om op de interwebs te gaan zoeken.

Samen sterk in de strijd tegen de verruwing, daar moeten we naar toe, wat jij?

Heads or Tails | 24-09-10 | 15:45

@Bigi Bana Boy | 24-09-10 | 15:43
Neh. Ik denk eerder bij bureau "water bij de wijn"

LiebeMan | 24-09-10 | 15:45

@Inspektor Gurkenfick | 24-09-10 | 15:43
Over wie hebben we het?

Sliptong | 24-09-10 | 15:45

@Pa Cartwright | 24-09-10 | 15:43
En wat is het zaniken over het zakinken over een wegjoris?

Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 15:45

De 'humor' van Paul de Leeuw is wellicht een van de dieptepunten in een traditie die in de zeventiger jaren vol enthousiasme is ingezet. Je kunt dat hufterigheid noemen, onbeschoftheid, maar daarmee poets je niet weg dat de toenmalige behoefte om alle autoriteit verdacht te maken hier debet aan is. Je moest 'kritisch' zijn destijds en voorstander van een 'anti-autoritaite opvoeding', je moest naar jezelf op zoek en je zeker geen identiteit aan laten praten, alle bestuur was machtsmisbruik, op z'n minst toch 'repressieve tolerantie', en het was een heilige plicht om je niet te laten 'conditioneren' door anderen. Het was dan ook een nationale sport om alle heilige huisjes kapot te schoppen, cabaretiers voorop, als je maar 'aan het denken' zette was je een held.
Hufterigheid is één van de verschijnselen, wellicht slechts een bijverschijnsel van een heel complex van veranderingen die sindsdien hebben plaatsgevonden. Simpelweg de Leeuw hieruit lichten en veroordelen, simpelweg Castricum hieruit lichten en veroordelen maakt alleen maar blind en onverdraagzaam. Dat de Leeuw tonnen verdient met hufterigheid, en dat PowNed onze bestuurders kan attaqueren met hufterigheid heeft te maken met veranderende omgangsvormen die ook een hoop positiefs hebben gebracht. Om maar eens wat te noemen, de discussies rond seksueel misbruik zoals die nu gevoerd worden zijn óók
slechts mogelijk geworden door de gestage verbrokkeling van oude machtsblokken, en die verbrokkeling is mogelijk geworden door de 'nieuwe hufterigheid', de durf om autoriteit te bevragen en ter verantwoording te roepen.

Schoorsteenveger | 24-09-10 | 15:44

@ Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 15:31
Zaniken over een wegjoris is anders ook best flauwtjes.

Pa Cartwright | 24-09-10 | 15:43

Sliptong | 24-09-10 | 15:41

Zijn excuusbrief liet anders niets aan duidelijkheid en nederigheid te wensen over. Denk dat Joris zijn vriendinnetje het net had uitgemaakt of zeau... Snap het geweaun niet!

Inspektor Gurkenfick | 24-09-10 | 15:43

LiebeMan | 24-09-10 | 14:58
Geert zit bij tekstbureau "Klare wijn".

Bigi Bana Boy | 24-09-10 | 15:43

@keikoud | 24-09-10 | 15:39
Uw punt ontgaat mij even. Ik veronderstelde dat Rutger geen last heeft van krampachtige gespeeldheid maar juist lekker losjes zijn reportages uitvoert.

Shadow112 | 24-09-10 | 15:42

@An die ARBEIT | 24-09-10 | 15:40
Dat klopt. Maar 2 weten toch meer dan 1?

LiebeMan | 24-09-10 | 15:42

An die ARBEIT | 24-09-10 | 15:38
Thx

ITEACHYOU | 24-09-10 | 15:41

Oh ja, en na het herlezen van Marc's stuk wil ik nog kwijt dat hij zelfs helemaal, en niet alleen maar grotendeels, gelijk heeft.

Bigi Bana Boy | 24-09-10 | 15:41

@Inspektor Gurkenfick | 24-09-10 | 15:25
Klinkt als een gevalletje niet genoeg boehoe en suckie suckie in de brief. Je moet er wat voor over hebben.

Sliptong | 24-09-10 | 15:41

illuvatar | 24-09-10 | 15:34

LOL. Een sadomasochist tussen de haatbaarden...

Inspektor Gurkenfick | 24-09-10 | 15:41

LiebeMan | 24-09-10 | 15:34
Thx!

ITEACHYOU | 24-09-10 | 15:40

@Heads or Tails | 24-09-10 | 15:34
Hadden wij dat afgesproken?
En ach ja, ik ben niet altijd even scherp. Het is vrijdag en ik heb er geen zin in. (met "er" bedoel ik "overal")

LiebeMan | 24-09-10 | 15:40

@LiebeMan | 24-09-10 | 15:34
Heet jij Andie? Nee! There can be only one!

An die ARBEIT | 24-09-10 | 15:40

Marc heeft gelijk. Zeau dat is eruit. GS is (een heel klein)deel van exact het soort verpaupering waar Dalrymple het over heeft. Prettig weekend verder allemaal.

Bigi Bana Boy | 24-09-10 | 15:40

@illuvator 15.25
Er zijn nu eenmaal een paar dingen die je niet doet...
1e aan kleine kinderen zitten.
2e emigreren naar een vreemd land en dan verwachten dat het land zich aan jou aanpast.
3e bezit nemen van iemands onroerend goed en het pand dan uitwonen.
4e abonnement nemen op de volkskrant.
5e aan Mark vragen of hij nog lekker geneuqt heeft.
Dat doe je nu eenmaal niet!

Karel Kruizenruiker | 24-09-10 | 15:39

@Shadow112 | 24-09-10 | 15:33
Ja dat wordt leuk, als iedereen 'zichzelf' is en iedereen doet waar ie zin in heeft. Wat ons als mens nog een beetje onderscheidt van de beesten is dat we – kunnen – nadenken voordat we iets doen. Dus die 'gespeeldheid' die iedereen bezigt (ook Rutger) zorgt er voor dat de samenleving min-of-meer functioneert.

keikoud | 24-09-10 | 15:39

@illuvatar | 24-09-10 | 15:32
Dat begint inderdaad op te vallen. Hij niet meer dezelfde sinds dat politieoptreden.

Sliptong | 24-09-10 | 15:39

@ Heads or Tails | 24-09-10 | 15:36
Ja bever, ik ben écht een ouwe lul. En, vooralsnog, bevalt dat uitstekend.

Pa Cartwright | 24-09-10 | 15:39

@Inspektor Gurkenfick | 24-09-10 | 15:20
ROFLOL om edit
En de druif van de dagaward gaat naar.........

illuvatar | 24-09-10 | 15:38

@Biff Eagleburger | 24-09-10 | 15:30
LOL. Klopt. Ik heb op een zouteloze zondag inderdaad eens een uitgebreide spreadsheet gemaakt. banberekening.xlsx

Sliptong | 24-09-10 | 15:37

brienenoord | 24-09-10 | 15:29
X ook.

Rammstein | 24-09-10 | 15:37

Pa Cartwright | 24-09-10 | 15:31
Ben jij boven de 30, ik bedoel, jij bent echt waar een ouwe lul?

Heads or Tails | 24-09-10 | 15:36

@Inspektor Gurkenfick | 24-09-10 | 15:25
Gooi het op het gelijkheidsbeginsel en probeer het eens met een voorheen succesvol beproefde methode:
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/09/...

illuvatar | 24-09-10 | 15:34

LiebeMan | 24-09-10 | 15:28
Hadden wij niet bedacht dat we de wereld op een hoger plan gingen tillen? Ik bedoel, de mensheid?

Moet je natuurlijk niet van die wazige lulverhalen plempen. Slecht voor je, krijg je zakrot van.

Heads or Tails | 24-09-10 | 15:34

@ITEACHYOU | 24-09-10 | 15:31
Reaguurderstool. Maar -opgerot plempsels zijn niet te zien. Hier kunt u nog al uw gejoriste plempsels nalezen: search-geenstijl.thruhere.net/?q=%22IT...

LiebeMan | 24-09-10 | 15:34

@Pa Cartwright | 24-09-10 | 15:31
DAt is zeker waar, echter is het wel een losse ontspannen vlerk, geen geforceerde krampachtige gespeeldheid.

Shadow112 | 24-09-10 | 15:33

Who the fuck is Marc Paulissen? Elitaire pannenkoek.

Sliptong | 24-09-10 | 15:32

@Detlev Tarnowitz 15:23
Heb hier helaas geen geluid, maar het clipje is kewl.

Ashtrey | 24-09-10 | 15:32

@Sliptong | 24-09-10 | 15:23
De inhoud van de fipodrol was een niveau van: Mijnheer Brussen u bent stom en wat u schrijft ook. En inmiddels moet een ieder toch wel zijn opgevallen dat Mijnheer Brussen dat niet kan waarderen, of juist wel en er een fijne ban aan toekent.

- Edit: gezien het aantal meldingen van andere reaguurders onder die fipo is een ban volledig terecht. -

illuvatar | 24-09-10 | 15:32

An die ARBEIT | 24-09-10 | 15:26
Je had het laatst over een oplossing om weggejoriste plempels te zien...... hoe, wat, waar? Alvast dank.

ITEACHYOU | 24-09-10 | 15:31

Flauw heur, joris 1 2 of 3. Als je het dan maar doorgeeft! ;)

Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 15:31

@ de directeur | 24-09-10 | 15:22
Mwoah, ik vermoed dat een substantieel deel van de – pak 'm beet – 30+ers alhier die Rutger doorgaans een vervelende blaag vinden.
Wellicht is het een bijzonder dociel persoon, maar eenmaal met die microfoon in z'n knuist weet hij zich nog vrijwel louter als een vlerk te gedragen.

Pa Cartwright | 24-09-10 | 15:31

Rutger en Femke: altijd leuk (en dat vinden ze allebei)

MacVulpen | 24-09-10 | 15:30

@Sliptong | 24-09-10 | 15:23

Ervaringsdeskundige? Volgens mij heb je een grote reaguurbanmatrix aan de muur hangen. FIPO + kritiek = 1 wk. Net-geen-FIPO + vervelio + licht gezeik = 3,75 dagen.

Biff Eagleburger | 24-09-10 | 15:30

Rammstein | 24-09-10 | 15:27
Is dat zo? Dan zal ik ehh x er ook wel bijhoren;-)

brienenoord | 24-09-10 | 15:29

Tja, slecht voorbeeld doet slecht volgen ........ Zo een instelling krijg je met een dergelijke onbetrouwbare overheid. Voor de verkiezingen niet weg te rammen van de beeldbuis en als de verkiezingen eenmaal achter de rug zijn de tyfus voor iedereen, ik heb geen zin in een einddebat. Met de mantel der liefde is dat bedekt door meneer Witteman en consorten maar eigenlijk moet de media die halve zolen voortaan boycotten.

ITEACHYOU | 24-09-10 | 15:29

Boer Harm uut Twente | 24-09-10 | 15:26

Nou, nou, en dat op de vrijdagmiddag... Jij mag wel eens geestelijke bijstand inschakelen, waarde agrarisch ondernemer!

Inspektor Gurkenfick | 24-09-10 | 15:29

slap stuk... en inderdaad @An die Arbeit..... helemaal gelijk met dat draadje...

het Rijk | 24-09-10 | 15:28

@Shadow112 | 24-09-10 | 15:21
Goed idee dat uitnodigigen. Ben alleen bang dat er weinig politici zullen opdagen. Ik moet wel zeggen dat ik rutger een heel goede interactie vond hebben met Wilders toen hij de baklava kwam brengen. Wilders kwam ontspannen en vriendelijk over.
-
On topic.
Hij geeft zelf ook al aan dat het een weerspiegeling is. Kijk: "De grofheid op televisie? Die kon ik wegzappen. Demiddelvinger in het verkeer, omdat je niet snel genoeg uitwijkt? Daar kijk ik al tijden dwars doorheen. " . Maar tegelijkertijd zegt hij: "Wie hierop zegt dat televisie slechts een weerslag is van wat er in de maatschappij al leeft, moet niet vergeten dat televisie vanuit het niets hypes kan creëren en een sterke voorbeeldfunctie heeft, vooral voor jongeren". Waarschijnlijk heeft hij er niet goed genoeg over nagedacht. Alsof men in het verkeer zijn middelvinger opsteekt omdat dat eauck zeau gaat op TV.Ach, we vergeten hem en horen waarschijnlijk toch nooit meer iets van die Marc.

LiebeMan | 24-09-10 | 15:28

de meeste nederlanders zijn nu ook hufteriger dan vroeger, waarom ben je nou een eikel als je dat zegt? dat klopt toch gewoon?

porculero | 24-09-10 | 15:28

brienenoord | 24-09-10 | 15:25
Waar zit die dan ? Dat is toch generatie-ik, eh generatie-x ?

Rammstein | 24-09-10 | 15:27

Schout-bij-nacht | 24-09-10 | 15:24

En ik maar denken dat de Flodder film een complete persiflage was op de geyte-wollen-sokken cultuur. Nee dus!

Inspektor Gurkenfick | 24-09-10 | 15:27

@Andie
Die ondertussen WEET.
Shit, wat een lutser hey....

An die ARBEIT | 24-09-10 | 15:26

@Sliptong | 24-09-10 | 15:23
Ik schat ook een weekje gezien zijn uitlating, maar goed ik ben geen joris.
Zeepstra | 24-09-10 | 15:20 | Reageer
Ik zie een kern van waarheid in uw plemp.

Shadow112 | 24-09-10 | 15:26

-weggejorist-

Boer Harm uut Twente | 24-09-10 | 15:26

Rammstein | 24-09-10 | 15:24
Vergeet de patat-generatie niet.

brienenoord | 24-09-10 | 15:25

Sliptong | 24-09-10 | 15:23

Op zich viel het eigenlijk wel mee. Hij had na een bad morning at office een licht getinte Groenlinks kamerlid een beetje onnodig gekwetst. Heeft keurig een excuse-letter of unban gestuurd, maar mag nog steeds niet en ik mis hem zo! Toe Joris, wees eens lievvv...

Inspektor Gurkenfick | 24-09-10 | 15:25

@Karel Kruizenruiker | 24-09-10 | 15:13
Hoezo? Waarom zou Rutte niet herinnerd mogen worden aan een goede lozing?
Altijd beter dan het achteromkijknabeeld van de pica.

illuvatar | 24-09-10 | 15:25

@LiebeMan | 24-09-10 | 15:19
En ik ben een rasreaguurder, die ondertussen dat je beter voorzichtig kan zijn in de draadje van BertB...
Ik heb mijn mening dan ook wat aangelengd en vrees voor een extra -weggejorist- op jouw naam...

An die ARBEIT | 24-09-10 | 15:24

LiebeMan | 24-09-10 | 15:19
Een goed voorbeeld is de kwaliteitsjournalistiek in Duitsland. Interviewers spreken hun subject altijd met Herr/Frau/Dr en Sie aan. Maar ze stellen wel zeer kritische vragen. Duitse journalisten spelen keihard op de inhoud in plaats van op de persoon, zoals in NL.
Of kijk naar de BBC. Zo kan het ook. Nederlandse ondervragers zijn ongewassen horken, letterlijk en figuurlijk.

Zeepstra | 24-09-10 | 15:24

Ja, het is zo ver. Na generatie baby-boom, en generatie-x, komt generatie-hufter eraan ?
Beste meneer Marc: way too little, way too late.

Rammstein | 24-09-10 | 15:24

Pownews was weer goed gisteravond!
Prima topics, zoals aan de kaak stellen dat die Roma nog steeds niet aangepakt worden en Rutger over de idiote subsidiestrooierij met dank aan mijn belastingcenten.

Schout-bij-nacht | 24-09-10 | 15:24

" Ik dacht nog bij mijzelf: hallo daar, is dit een publieke omroep? Betaal ik daar belasting voor? "

Daar heeft die zwamneus wel een punt. Uiteraard moet er geen belastinggeld naar de publieke omroepen, die troep moet opgedoekt worden. Wat dat fossiele zooitje verzuilde makaken op de buis brengt kun je uitstekend door echt commerciële bedrijven laten doen.

Verder wel aardig verhaal, voor iemand die al 25 jaar doodt is.

Heads or Tails | 24-09-10 | 15:23

@Inspektor Gurkenfick | 24-09-10 | 15:20
Een weekje kan ook. Ik ken de ernst van de uiting niet. Een fipo met vervelio is meestal goed voor een weekje vakantie.

Sliptong | 24-09-10 | 15:23

Stoer om die Paulissen lekker te bashen, gaat allen uw gang. Maar in de kern heeft hij natuurlijk op z'n minst een beetje gelijk. We gieren van de pret als we types als Rutgert zien/horen maar ik ben ervan overtuigd dat velen van ons ook op gezette tijden rode koontjes krijgen van de plaatsvervangende schaamte en diep van binnen eigenlijk willen wegzappen (eerlijk zijn!). Maar je wil erbij (kuch) horen en bashen is bon ton binnen ons referentiekader dus "Paulissen, je bent een.........."

de directeur | 24-09-10 | 15:22

@LiebeMan | 24-09-10 | 15:13
Inderdaad, misschien als ze eens wat meer mensen uitnodigen politici e.d. dan staat hij niet zo in de spotlight in zijn eentje te hakkelen. Maar goed, ik doe het hem niet na heur. O.t. Wat er op e televee gebeurd is gewoon een weerspiegeling van de verruwing van de maatschappij. Of dit in de hand wordt geholpen of versterkt door het een óf het ander lijkt mij niet evident.

Shadow112 | 24-09-10 | 15:21

nogeentjedan | 24-09-10 | 15:15

Huiswerk maken is zeker ook stom? Is de juffrouw ook stom of heb je een meester? En is gymnastiek ook stom?

Inspektor Gurkenfick | 24-09-10 | 15:21

Het sneue van PowNed is dat ze zich gedwongen voelen nèt een klein beetje erger, brutaler en ranziger te zijn dan hun voorgangers die het bestel wel eens even kwamen opschudden. Helaas koos PowNed niet voor journalistiek die hypocrisie en politieke correctheid ontmaskert, zoals GS dat soms nog kan.
PowNed doet een beetje denken aan dat liedje Elfstedentocht van Finkers.

Zeepstra | 24-09-10 | 15:20

Schlomo De Peaumeaux | 24-09-10 | 14:52

Joris is weer messcherp vandaag. En ik heb van een goede (gebande) vriend met de meest kewle nick die je je maar kunt bedenken gehoord dat de gemiddelde ban een week of vier duurt of zelfs langer... Welterusten, waarde vriend SDP...

- Edit: dat is aangepast. Het duurt nu 44 jaar. -

Inspektor Gurkenfick | 24-09-10 | 15:20

Ik vraag me trouwens af hoe marc de ideale journalist voor zich ziet. Altijd in driedelig pak, een eloquent taalgebruik en altijd vousvoyeren, interrumperen is uit den boze en men blijft altijd hoogst beleefd. Aan elke ontmoeting gaat een uitgebreide begroetingsceremonie vooraf en de minister (consequent aangesproken met excellentie) moet eerst de vragen goedkeuren. Dat denk ik.
-
Vind ik Rutger toch leuker.

@An die ARBEIT | 24-09-10 | 15:13
Dat klopt ja maar BertBrussen is een broodschrijver, dat betekent dat hij per stukje betaald krijgt. Geen stukje=geen inkomsten. Voor meer informatie: www.encyclo.nl/begrip/broodschrijver en www.dulu.info/taal/2010/09/Wat-is-een-...

*kijkt bert heel liev aan*

-

LiebeMan | 24-09-10 | 15:19

@Detlev Tarnowitz 15:11
Laten we met z'n allen - als echte hufters - op een vulkaan gaan dansen, ken nog wel iemand die zeau met ons meedanst. ;

Ashtrey | 24-09-10 | 15:17

-weggejorist-

Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 15:17

Paul de leeuw is stom!

nogeentjedan | 24-09-10 | 15:15

Goh, alweer een stukje waarin die Brussen gewoon keihard LIEGT. Paul de Leeuw is namelijk nooit leuk geweest en zijn 'keiharde grappen' maakte hij meestal alleen t.o.v. mensen die te jong, te oud, te mongoloïde of gewoon te stom waren om hem op passende wijze van repliek te dienen - waarmee uiteraard niet is gezegd dat Paulissen dus gelijk heeft.

- Edit: ja, wie het niet met Hetze eens is, LIEGT! Logisch. -

Hetze Haatstra | 24-09-10 | 15:15

@Shadow112 | 24-09-10 | 15:07
Dat kan iedereen ja. Maar dan kijk ik liever naar Jojanneke of hoor ik liever de humor van Rutger.

LiebeMan | 24-09-10 | 15:13

Paulissen heeft last van het Stokkomsyndroom.

Biff Eagleburger | 24-09-10 | 15:13

Dit zijn wel erg veel woorden voor een simpele boodschap.
Een link naar het artikel met de woorden: " kijk dit dan ", had ook gekund.
Maar in ieder geval vult de opsomming deze keer maar een derde van het artikel...

An die ARBEIT | 24-09-10 | 15:13

Geen commentaar! Halverwege de derde alinea afgehaakt. Stukjesschrijver uit 1853?

Robzter | 24-09-10 | 15:13

Als ik Rutger hoor vragen tegen de toekomstig premier.. hey Mark nog geneukt vannacht?... dan heeft die Paulissen misschien toch wel een puntje.

Karel Kruizenruiker | 24-09-10 | 15:13

@Shadow112 | 24-09-10 | 15:03
Ah,wat stond er eigenlijk?
On topic: Dat hij erachter komt dat hij daar geen belastin voor wilt betalen geeft volgens mij wel aan dat het omroepensysteem totaal naar de kleauten is. verzuiling bestaat niet meer en reaguurderTs richten een eigen zender op. Lijkt me niet de taak van de overheid. Als je nieuws wilt over je eigen groep/zuil/etniciteit/geaardheid/religieuze groep dan schaf je maar een extra digitale zender aan. Lijkt me veul beter. Ook nog marktwerking én een bezuiniging.

LiebeMan | 24-09-10 | 15:12

Shit man, de hufters in het gedrang. Moeten wij ons nu ook gaan verenigen? Ik heb dus schijt aan mijn medehufters.

Detlev Tarnowitz | 24-09-10 | 15:11

Marc Paulissen is een jenkerT. Tijden veranderen. Maar politici spreek je aan met U en bij de achternaam, met mijnheer of mevrouw ervoor. Daar ben ik het mee eensch. Als ze dat zelf niet bewaken, worden ze ook niet serieus genomen.

Pastor Sippenhaft | 24-09-10 | 15:11

Volgens mij denkt Paulissen ook nog steeds dat er giga-versterkers staan bij metal optredens.

Zeeschuimer | 24-09-10 | 15:10

Vroeger automatisch als beter bestempelen is pas hufterig.

blinde kip | 24-09-10 | 15:08

Wat moet Femke Halsema dan repliceren als er op haar borsten wordt ingezoemd en Ruktor zegt "borstjes vooruit"
Het is gewoon een kwestie van wachten tot het niet grover meer kan en dan stopt het vanzelf

Net als Hans Teeuwen zal onze Rut dan ook gaan zingen hoop ik

Moeilijkpraturt | 24-09-10 | 15:08

" Een hoofdoorzaak zijn de media."
.
Nu weet ik dat "de media" meervoud is, maar als je zo graag schrijver wilt zijn, maak er dan "Hoofdoorzaak zijn de media" van, in plaats van zo erudiet te proberen te laten merken dat het om een meervoud gaat, maar dan wel de zin te beginnen in enkelvoud.
Dit soort slecht geschreven opniestukjes zie ik als een van de hoofdoorzaken van de verhuftering van links Nederland...

vagehond | 24-09-10 | 15:08

@Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 15:03
Ik kijk ook wel met plezier inderdaad. Weesie doet zijn best en daarbij is de gekozen manier van presenteren ook niet de makkelijkste. Achter een bureau een tekst opdreunen kan iedereen.

Shadow112 | 24-09-10 | 15:07

Waren er de afgelopen weken niet al een paar fatsoenlijke mensen die hetzelfde zeiden in andere woorden? Moest deze voor mij onbekende meneer de excellentie niet daarom nog gauw zo'n stukje uit zijn pen zuigen omdat zijn eigen burootje anders niet onderscheidend en maatschappij kritisch genoeg zou zijn?

TisNieZoMoeilijk | 24-09-10 | 15:07

@captainobvious | 24-09-10 | 15:00
Ik vind het anders vrij vermakelijk. Het duurt ook lekker kort en dat is in het geval van Pownews lang genoeg.

Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 15:03

Ik ga NU Anil Ramdas bellen.

blikjegrolsch | 24-09-10 | 15:03

@LiebeMan | 24-09-10 | 15:01
Middag Liebe, op het moment van mijn reactie was hij er nog ;).

Shadow112 | 24-09-10 | 15:03

En Bert, met die helm op?
Vond je dat wel leuk?
De Leeuw is nooit leuk geweest.

Einde van de Domheid | 24-09-10 | 15:02

Wat een goede reclame voor Poont zet mijnheer Paulissen hier even neer, want het maakt mensen nieuwsgierig en dat betekent kijkcijfers!
Het maakt niet uit op welke manier je in het nieuws komt, als je naam maar wordt genoemd.

illuvatar | 24-09-10 | 15:02

Ik denk dat bij Paul de humor in zijn vetcellen zat.

Shadow112 | 24-09-10 | 15:02

@Shadow112 | 24-09-10 | 14:58
Alvast zwaaien? Hij is al vertrokken heur.
Goedemidag trouwens.

LiebeMan | 24-09-10 | 15:01

Tja, fatsoen is inderdaad best prettig, vooral omdat ook telkens weer akelig duidelijk is dat onfatsoen (of hoe dan ook) in het geval van Rutger en Weesie cq powned, schaamte opwekkende slechte televisie oplevert.
Vooral die Weesie is echt drie keer niks, ik zie Powned geen lang leven hebben met dit niveau.

captainobvious | 24-09-10 | 15:00

Hij kan wel lekker schrijven. Verder is het een sukkel.

conqueror | 24-09-10 | 15:00

Vroeger, toen spruiten nog gewoon groeiden!

blikjegrolsch | 24-09-10 | 14:59

Sjeezus. Een opmerking over geenstijl is tegenwoordig gegarandeerd reclame over de volkskrant door meneer brussen.

Overigens heeft iemand die Paul de Leeuw een eikel vind per definitie gelijk.

janeedantoch | 24-09-10 | 14:59

As always, een kneiter van een column Brussen!

Mooi man. Ga 'm nóg een keer lezen – en lekker genieten, selbstverständlich.

Pa Cartwright | 24-09-10 | 14:58

Hij heeft een beetje gelijk.
Het is eigenlijk de Nedelandse literaire wereld die de verhuftering heeft ingezet.
Dat ging zo:
Je was een onbekende schrijver/ je zocht de grootst mogelijke beledigingen op/ en richtte die aan Connie Palmen.
Succes verzekerd.
(Wie is die man/ laat ik eens een boekje van hem kopen...)
Wilders heeft dat gewoon dunnetjes overgedaan.
En meneer Brussen, die afbeelding van dat peopje, moe dat nu echt?

Einde van de Domheid | 24-09-10 | 14:58

@Schlomo De Peaumeaux | 24-09-10 | 14:52
*Alvast zwaaien doet.*

Shadow112 | 24-09-10 | 14:58

Het fatsoen is verdwenen toen we van die pvda-provo's leraren met de voornaam mochten aanspreken i.p.v. met meester of meneer. *** Gaap en zo lust ik er nog wel een paar ***

RechtsBuiten | 24-09-10 | 14:58

@tipo | 24-09-10 | 14:56
Het is een valide punt inderdaad.

Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 14:57

Wat is dat nu Brussen, fap jij op kerelTs? Bah, viespeuk...

Inspektor Gurkenfick | 24-09-10 | 14:57

Marc Paulissen heeft gebrek aan inspiratie en gaat daarom standpuntjes verzinnen.

Bluebook | 24-09-10 | 14:56

Ik wacht met smart op de eerste politicus die dit betoog ter harte neemt en de eerstvolgende keer Rutger vermanend toespreekt. Dat wordt lachen als hij of zij dan compleet wordt afgemaakt op live teevee.

Art Vandelay Ultor | 24-09-10 | 14:56

Citaat: "Betaal ik daar belasting voor?"

Ik mag die Marc Paulissen wel.

tipo | 24-09-10 | 14:56

of misschien moeten we gewoon een cordon insanitair leggen om zelf uitgeroepen fatsoensrakkers. Negeren dus.

bobdobalina | 24-09-10 | 14:56

@illuvatar | 24-09-10 | 14:54
Nou ja, hij heeft wel een beetje gelijk

Klukkluk | 24-09-10 | 14:55

@Schlomo De Peaumeaux | 24-09-10 | 14:52
doei!Leuk je gekend te hebben!

illuvatar | 24-09-10 | 14:54

Ja, het is dat er rond een uur of drie een topic moet verschijnen, maar dit is niet een van de sterkste. Geeft niet hoor Bert, we nemen gewoon nog een koppie koggie

Klukkluk | 24-09-10 | 14:54

ik schiet helemaal vol van dit stukje* snik snik snikt* wat zielig allemaal

peetd2 | 24-09-10 | 14:54

'Excellentie Herfkens', nuff said!

gentle giant | 24-09-10 | 14:54

Lol. Ongeveer dezelfde retoriek als "nee zeggen tegen roken, dat is pas stoer!"

LiebeMan | 24-09-10 | 14:54

hufters wordt een geuzennaam, waarschijnlijk de yuppen van de jaren 10

bobdobalina | 24-09-10 | 14:53

Mijnheer van Heumen, we zijn er klaar voor, Marc Paulissen, this is your 5 minutes of fame!

illuvatar | 24-09-10 | 14:53

-weggejorist en opgerot-

Schlomo De Peaumeaux | 24-09-10 | 14:52

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken