Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

T-Mobile webcare. Veilig en deskundig

tmobielfail.jpgOmdat het netwerk van T-Mobile toch altijd stuk is hebben ze hun deskundige en vriendelijke helpdesk maar naar de Twitters verplaatst. Vet hendig, bijvoorbeeld als een klantje niet in kan loggen bij My T-Mobile (een site om te smsen als het netwerk plat ligt) omdat hij zijn wachtwoord vergeten is. Goed bezig oma Manders!

Reaguursels

Inloggen

drentie | 17-09-10 | 23:28

Niet liegen drentie, zag bij jou duidelijk vier sterretjes op je display, geen nullen...

nllismaj | 18-09-10 | 10:58

Twitter, het zou verboden moeten worden. Van die dingen ja, van die dingen.

Cor van der Laak | 18-09-10 | 01:07

Ik gebruik als wachtwoord altijd vier nullen.
Alleen de volgorde zeg ik niet, ik werk toch niet bij T-mobile?

drentie | 17-09-10 | 23:28

¿Ya tu Sabes? | 17-09-10 | 16:01
Ik buk wel even voorover. Let niet op de wind.

ZDEV | 17-09-10 | 20:38

@Tinusje | 17-09-10 | 15:09

LOL!

KelderRaam | 17-09-10 | 19:53

@Redwood | 17-09-10 | 18:20
Die goede oude tijd is gestopt toen heel de wereld massaal apps ging downloaden voor hun mobieltjes.

district | 17-09-10 | 19:11

Met recht een "fail van wereldklasse" HOE kan je nou zo dom zijn?

Ozdorp | 17-09-10 | 18:38

Waar is die goede oude tijd met Dutchtone gebleven, dat waren nog eens tijden... T-mobile verziekt alles! Sinds de fusies en overnames door internationale telecomgiganten is het ver te zoeken met de service.

Redwood | 17-09-10 | 18:20

Dat gaat centen kosten voor t-mobile en maar goed ook. T-mobile weet wel vaker niet waar ze mee bezig zijn.

sufkut | 17-09-10 | 18:03

o.n.g.e.l.o.v.e.l.i.j.k :)

WilliamMunny | 17-09-10 | 17:49

Als dat geen exit gesprekje tot gevolg heeft gehad, dan zijn ze mild geworden. Het is een keihard bedrijf om voor te werken.

De Turk | 17-09-10 | 17:42

haha en hij neemt genoegen met 1 maand abbo... dus even kijken dat is hooguit 30-50 euro schadevergoeding voor zo'n enorme fout...

guppy | 17-09-10 | 16:54

Whoahahaha..! 't Is mij toch een amateuristenclub, daar bij T-Mobile. Echt godsongelofelijk wat ze daar op alle niveaus klaar weten te spelen...

Jerry Nick | 17-09-10 | 16:46

[BREKEND] Hé, is dat dan wat! T-Mobile laat zich van haar beste kans zien en komt met eenvoudige doch doeltreffende oplossingen voor klanten met inlogproblemen. Wie had dat gedacht? Driewerf chapeau T-Mobile. Driewerf chapeau! twitter.com/Tmobile_tweets [/BREKEND]

widtvoet ® | 17-09-10 | 16:32

Karel Kruizenruiker | 17-09-10 | 15:17


Die O.t. staat die nu voor off topic of on topic?


Ach ik dwaal af...

Pieter Bas | 17-09-10 | 16:29

Psst ... wachtwoord kopen?

Rut Marke | 17-09-10 | 16:18

@widtvoet ® 16:00 niets mee te maken. Geenstijl gaat Mark slopen, omdat het kan.

poppermotje | 17-09-10 | 16:11

Ik ken een Mark Sedney, zometeen eens bellen of hij het is!
LOL

prefsmaster | 17-09-10 | 16:09

Damn, alweer. VerwijderT dus.

*vrijmipils weggooit en aan de trippel gaat*

widtvoet ® | 17-09-10 | 16:02

ZDEV | 17-09-10 | 15:55
Mag ik jouw medisch dossier dan eauk even inkijken? ;)

¿Ya tu Sabes? | 17-09-10 | 16:01

Een minuut geleden op hun twitter ( twitter.com/tmobile_webcare ): "De T-Mobile winkels zijn helaas niet telefonisch bereikbaar. Je zal dus persoonlijk langs moeten gaan."

What the FUCK? Een telefoonbedrijf dat telefonisch niet bereikbaar is? Moet niet gekker worden.

Hölzenbein | 17-09-10 | 15:56

Privacy is zo 2009! Niemand meer privacy = geen geheimen meer. Dat is pas maximale transparantie, de ultieme democratie. Laten we beginnen met alle politiek verplicht openbaar maken. Alles wat met publiek geld wordt gefinancierd: verplicht alles openbaar.

Om het goede voorbeeld te geven: mijn wachtwoord hier is
-weggejorist-

ZDEV | 17-09-10 | 15:55

@ben nuchter | 17-09-10 | 15:39
Trouwens, waarom geen enkele hoofletter in je plempsel, behalve de " g " van Geenstijl? Hidden message?

An die ARBEIT | 17-09-10 | 15:53

@ijsklont | 17-09-10 | 15:21
Dagelijks, maar ik heb dan ook nog zo'n degelijke geejesem, met zo'n draaischijf.

An die ARBEIT | 17-09-10 | 15:52

@ben nuchter | 17-09-10 | 15:39
Ben benieuwd of je een nieuw profieltje kan gaan aanmaken

ijsklont | 17-09-10 | 15:49

@ben nuchter | 17-09-10 | 15:39
Onzin, je plempt gewoon leegte. Heeft niks met " de lijn van Geenstijl " te maken. Advies voor jou, gratis: Als je niks te zeggen hebt, zeg dan niks.

An die ARBEIT | 17-09-10 | 15:49

-weggejorist-

Emotion | 17-09-10 | 15:40

tjonge, joris vind het geloof ik niet fijn als je kritiek hebt op twitter. beetje onzin vind je ook niet joris? ik vind twitter een dom over het paard getild medium en middels mijn weggejoriste schrijven wilde ik daar uitdrukking aan geven. jammer als dat niet binnen de lijn van GeenStijl past.

ben nuchter | 17-09-10 | 15:39

OoO | 17-09-10 | 15:24
Appie wil gewoon voorkomen dat u met het thuisfront belt om te vragen wat u ook alweer mee moest nemen, waardoor u met het driedubbele aan boodschappen de winkel weer verlaat.

Jackanders | 17-09-10 | 15:37

Breaking twitter: zoon van AH aangehouden in Thailand op verdenking van handel in verdovende middelen.

Frank Culemborg | 17-09-10 | 15:34

ben nuchter | 17-09-10 | 15:26
-weggejorist-

Superior Bastard | 17-09-10 | 15:28

Mijn twee blikjes en touwtjes hebben mij anders ook nog nooit in de steek gelaten

ijsklont | 17-09-10 | 15:28

@An die ARBEIT | 17-09-10 | 15:19
Hier ook nooit problemen. Sinds juni 2006.

Art Vandelay Ultor | 17-09-10 | 15:27

FTW!!!!

Yvje | 17-09-10 | 15:27

-weggejorist-

ben nuchter | 17-09-10 | 15:26

ijsklont | 17-09-10 | 15:24
Nee en nee, ik bel er slechts mee. ;)

Jackanders | 17-09-10 | 15:25

Jackanders | 17-09-10 | 15:21
Hier ook. Behalve in de Appie Heijn, daar heb ik dus geen bereik.

OoO | 17-09-10 | 15:24

@The Nameless 15.21

Dan heb je het nog lang volgehouden :-)

Karel Kruizenruiker | 17-09-10 | 15:24

T-Mobile, begin er nooit aan!

Firm36 | 17-09-10 | 15:24

@Jackanders | 17-09-10 | 15:21
Werk jij bij T-mobile? Twitter je ook ;)

ijsklont | 17-09-10 | 15:24

Jackanders | 17-09-10 | 15:21
Misschien wil T-mobile die slogan wel kopen!

brienenoord | 17-09-10 | 15:22

An die ARBEIT | 17-09-10 | 15:19
Ik ook, nooit gezeik altijd bereik.

Jackanders | 17-09-10 | 15:21

@An die ARBEIT | 17-09-10 | 15:19
Bel of sms je wel eens? Zo ja dan mag je de krant wel bellen (schijnt weer meer gelezen te worden btw)

ijsklont | 17-09-10 | 15:21

@ Karel Kruizenruiker | 17-09-10 | 15:17

Toen ik een, doe het zelf liposuctie zag, heb ik wegggezapped

The Nameless | 17-09-10 | 15:21

Ik moet toch wel een enorme mazzelaar zijn hey, ik heb al T-Mobile vanaf dat het nog BEN heette en nimmer problemen er mee gehad...

An die ARBEIT | 17-09-10 | 15:19

Voor u en niemand anders!
Bedankt oma Manders!

Hoeksteen | 17-09-10 | 15:18

O.t. Nog even naar powned gekeken en eerlijk is eerlijk het gaat een stuk beter dan in het begin. Dominique ontstijgt het Frank Masmeijer niveau, m.a.w. het begint ergens op te lijken.

Karel Kruizenruiker | 17-09-10 | 15:17

Hey Mark. Psstt... Koninklijke Tante Pos, ofwel PTT. #werktalseendolle

Multiflauwekulti | 17-09-10 | 15:17

@Expert Homo | 17-09-10 | 14:38
Ok, zelfs een nep-Godwin is dus niet toegestaan hier.

Expert Homo | 17-09-10 | 15:16

Jezus wat een verschrikkelijke fout, de wereld vergaat, niets zal meer hetzelfde zijn.................................. NOT

ITEACHYOU | 17-09-10 | 15:10

Ach, KPN is ook goed bezig. Heb drie dagen geleden een nieuwe sim-kaart besteld, zou binnen 48 uur binnen zijn. Niet dus, Nog steeds niet. Net gebeld, verhaal uitgelegd, na een minuut of tien in de wacht komt dame weer aan de telefoon "heeft u voor mij het nieuwe simkaartnummer?". Tegen alle verwachting in lukte het me om vriendelijk te blijven....

koolteer | 17-09-10 | 15:09

Mij hebben ze ooit in een Nederlands hotel met hotspot 85 euro afhandig gemaakt voor een 75 minuten internetten (factuurtje achteraf), hoewel ik klant van ze was. Een kraskaart bij de receptie kostte 15 euro. Kloodzakken, ben blij dat ik bij ze weg ben.

FrankVeer | 17-09-10 | 15:05

Superior Bastard | 17-09-10 | 14:56
Bravo! U gaat door voor de gasoven. Oeps, wat zeg ik nu weer.

brienenoord | 17-09-10 | 15:03

twittert: "Nee dat werkt niet. Geef even een nieuwe gebruikersnaam/wachtwoord"

provinciaaltje | 17-09-10 | 14:59

Goh, boeien....

woefdrammer | 17-09-10 | 14:57

Heb gehoord dat de postbank ook de pincodes wil gaan verstrekken per twitter

ijsklont | 17-09-10 | 14:57

brienenoord | 17-09-10 | 14:35
Simpel, De CEO van Deutsche Telekom, eigenaar van T-Mobile, is Rene Obermann wiens grootvader nog door het leven ging als Heinz Übermensch.

Superior Bastard | 17-09-10 | 14:56

epic fail!

Chicka | 17-09-10 | 14:56

*Facepalm*

OscarWilde | 17-09-10 | 14:55

Hmm... met welk wachtwoord logt Mark in op Twitter?

vagehond | 17-09-10 | 14:52

Tokkie Mobile.

Superior Bastard | 17-09-10 | 14:50

Kijk openheid van zaken .
Zo zie ik het graag
Nu de tarieven nog zo helder

Kreuner | 17-09-10 | 14:49

twitter.com/MarkSedney
"net via @tmobile_webcare te horen gekregen dat ik een maand gratis abbo krijg. Haalt de ellende niet echt weg, maar goed... "
Geef die jongen een leven lang gratis alle T-Mobile diensten ... 1 maand !!
dat is toch f*cking schandalig.
Ik zou het er niet bij laten Mark.

SyntaxError | 17-09-10 | 14:48

+1 voor deze epic faal, -1 voor het gebruik van Twitter hiervoor.

Rainbowwarrior | 17-09-10 | 14:47

@Spijkertje | 17-09-10 | 14:40
Inderdaad, niet erg handig. Ik snap niet dat hij daar zo snel al mee akkoord gegaan is. In principe heeft hij al geschikt en daar mee is de zaak voor T-mobile waarschijnlijk afgedaan. En dat nog voordat duidelijk was wat voor gevolgen die fout heeft.

Zer0x | 17-09-10 | 14:47

Iemand gaat zijn baan kwijt raken heb ik zo het gevoel.

StijlvolRechts | 17-09-10 | 14:46

Wat een lutsers ook daar bij T-mobile.
Hoor mijn zus al klagen, een goede vriend.
Man man man, wat een puinhoop bij dat bedrijf.
#tmobilezuigt
*gelukkig geen t-mobile klant is*

Ik heb gewoon 1234 als wachtwoord hier, lekker makkelijk te onthouden.

Harry Turtle | 17-09-10 | 14:44

Volgens T-Mobile is de inbreuk op privacy pas een probleem als de user wat te verbergen heeft. Wat dat betreft is er de afgelopen 70 jaar weinig veranderd. /Godwin

rara | 17-09-10 | 14:42

En hij heeft zich al laten afkopen met 1 maand niet de rekening niet hoeven te betalen. Wat een lutser.

"net via @tmobile_webcare te horen gekregen dat ik een maand gratis abbo krijg. Haalt de ellende niet echt weg, maar goed... about 1 hour ago via TweetDeck "

Spijkertje | 17-09-10 | 14:40

-weggejorist-

Expert Homo | 17-09-10 | 14:38

idiotie kan heerlijk zijn. T-debiel.

Brakke Obama | 17-09-10 | 14:36

T-mobile is Duits. Wachten totdat een reaguurder de Godwin gevonden heeft.

brienenoord | 17-09-10 | 14:35

het heet niet voor niets social media hé t-mobile?

Hendricus Musampa | 17-09-10 | 14:35

"We hebben net een fout gemaakt met de My T-Mobile inloggegevens van een klant. Mag uiteraard nooit gebeuren. Fout direct hersteld. Excuus"

Hoog in de bergen | 17-09-10 | 14:35

Vindt T-Mobile het wel ok dat jullie een soort van fotokopie van een berichtje geplaatst hebben?

straat | 17-09-10 | 14:35

Prachtig! T-Mobile heeft onze dag weer goed gemaakt. Smakelijk om gelachen. Wel sneu voor mark.

Hatsaflatsa | 17-09-10 | 14:34

Het werkloosheidcijfer zal vandaag met minimaal 1 omhoog gaan vrees ik!

dutchdj | 17-09-10 | 14:34

Dit meen je niet?!

Dit zijn fouten, die maken ze bij de papieren versie van Trouw nog niet eens.

Nee dus! | 17-09-10 | 14:34

Geniale faal, zeg.

Hoog in de bergen | 17-09-10 | 14:33

Letterlijk citaat van T-Mobile servicedesk manager: "Twitter? Dat kun je best voor zoiets gebruiken, dat leest verder toch niemand."

drOetker | 17-09-10 | 14:33

"Deze gebruikersnaam is tijdelijk geblokkeerd. Probeer het over een paar minuten opnieuw."

De Antitheist | 17-09-10 | 14:33

Mijn God... De gemiddelde reaguurder op Dumpert is intelligenter!

Prof. dr. Piemelkaas | 17-09-10 | 14:32

Het werkt al niet meer..

m_a_r_c_o | 17-09-10 | 14:32

Ies toch Germaans, hoe kan dat nu altijd stuk zijn?

Inspektor Gurkenfick | 17-09-10 | 14:31

heb je veel aan zo'n wachtwoord.

DOEnormaalG | 17-09-10 | 14:31

Mwa, anders was dit wachtwoord ook zo wel te raden.

Expert Homo | 17-09-10 | 14:31

Dit lijkt verdacht veel op een epische faal. Maar ja... T-Mobile.

Requiescat in pace | 17-09-10 | 14:30

Handig! Gelijk even proberen!

m_a_r_c_o | 17-09-10 | 14:30

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken