Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

En weer een gay gesloopt in 020

protectandserve2.jpg Joehoe, daar zijn we weer. Afgelopen weekend is er weer een homoseksueel ernstig mishandeld in Amsterdam omdat hij het had gewaagd openlijk homoseksueel te zijn. In de Reguliersdwarsstraat werd deze respectloze anders geaarde door twee jongens van 22 en 27 jaar met een stuk gebroken glas bewerkt. Terecht natuurlijk. In een fatsoenlijke open samenleving als Nederland is helemaal geen plaats voor gays. Die provoceren alleen maar en houden totaal geen rekening met het gevoelige seksuele, doorgaans biculturele, mannelijke zelfbeeld van verder hele lieve jongens, slachtoffers, die het zo kwaad niet bedoelen maar door vooral ú telkens met de rug tegen de muur van de samenleving worden gedrukt terwijl ze met "voorlichting" en "jeugdwerk" makkelijk bereikt kunnen worden. Daarom ook ontving het COC de laatste tijd "regelmatig" telefoontjes van homo's die worden getreiterd door homohaters. Heel toevallig gebeurde dit vaak in Amsterdam West, waarmee wij natuurlijk niks bedoelen. Eberhard Cohen II van der Laan, de vorige keer heb je beloofd keihard te zullen optreden tegen antihomogeweld. Wij houden je graag aan je woord. Wil je er een kletskop of stukje boterkoek bij?

Reaguursels

Inloggen

Komt goed. Hij gaat keiharde voorlichting geven op islamitische scholen.
Een miljoen voor postbus 51 erbij en het komt allemaal goed.

joopwil | 29-07-10 | 20:43

@Schoorsteenveger
Een provocerende nicht mag van mij net zo goed als een islamiet die wil slachten in het park, de nicht gelukkig en de islamiet is blij. (kan niet mooier)
Beide gevallen hebben te maken met levensovertuiging en willen "zijn"
Zoals u zegt: waar de grenzen liggen van tolerantie, inschikkelijkheid en buigzaamheid.
De Romeinen hebben gevochten voor 1 Europa, is niet gelukt.
De Duitsers hebben gevochten voor 1 rijk, is niet gelukt.
Joegoslavië, een recent voorbeeld, over welke grenzen zijn ze hier gegaan.
Rusland
Zijn zomaar een paar voorbeelden waar de grens van van tolerantie zijn opgezocht in mijn ogen. Dat we samen kunnen leven geloof ik, maar niet boven op elkaars lip.
Leeuwen en sebra's leven samen in 1 land, maar niet bij elkaar in 1 groep.
Als je kijkt naar de geschiedenis en alle vormen van religies,
kan ik niet anders concluderen dat versplintering en een aftreksel zijn van, ons tot op heden heeft gebracht waar we nu zijn. Het verschil zit hem in mijn ogen in het politieke en maatschappelijke belang. Deze zijn niet op elkaar afgestemd.
De samenleving geeft af op gebeurtenissen en verwacht dat de politiek hier actie op onderneemt. Tot op heden komen ze er niet, deze zelfde politiek doneert wel 1 miljoen euro's voor de bouw van een moskee in NY, en zie de reacties. Waar wordt het signaal afgegeven dat het slaan van homo niet mag.
De homo ligt in het ziekenhuis de Marokkaan in de politiecel. Voor de homo is er slachtofferhulp en durft niet meer over straat, voor de Marokkaan is er respect/hulp ivm zijn normen en waarden en moeilijke jeugd.
De samenleving geeft aan dat er grenzen zijn bereikten en de politiek?
Die zit op een geheime locatie, lekker aan de wijn.
De homo sapien is afstammeling van de aap, toch?
Niet alle apen kun je bij elkaar zetten, hoeveel regels en maatregelen je ook neemt.
Daarvoor hoef ik alleen maar de naam BOKITO te noemen de rest is helder.
Er is nu alles aan gedaan om Bokito in zijn hok te houden waar hij niet uitkomt, met al zijn normen en waarden, trauma's en frustraties. Is hier het probleem aangepakt? nee er zijn muren opgetrokken.

toetanchamon | 29-07-10 | 17:49

toetanchamon | 28-07-10 | 20:17
Ben het volstrekt met u eens dat een samenleving het volste recht heeft zich te beschermen tegen geweld.

Schoorsteenveger | 29-07-10 | 15:22

toetanchamon | 29-07-10 | 13:29
De relatie tussen normen en waarden enderzijds en het strafrecht anderzijds is niet zo simpel als u hier stelt. Wat voor de één afwijkend is, is dat niet voor de ander.
In strak gereguleerde samenlevingen zal de moraal nagenoeg samenvallen met belonen en straffen en zal het individu niet of nauwelijks de ruimte krijgen één stap naar links of één stap naar rechts te doen. Dat zijn verstikkende, benauwende samenlevingen, enige uitzonderingen daargalaten, zeker als alles ook nog eens in naam van God gebeurt.
Onze samenleving heeft, althans zo zie ik het, enige vorderingen gemaakt door verwoede pogingen te doen om de speelruimte van het individu en de speelruimte van groepen individuën te verruimen. Dit heeft bijzonder veel inspanningen gekost, want dat betekende dat eeuwnlang moest worden ingebeukt tegen absolute waarheden en de absolute positie van een God die bepaalde wat goed was en wat slecht.
Het is nog maar een experiment, die open samenleving met vrij denkende en handelende individuën. Steeds moeten we ons met z'n allen afvragen waar de grenzen liggen van tolerantie, inschikkelijkheid en buigzaamheid, hoe ver we kunnen gaan in het toestaan van vrijheden zonder dat we elkaar onze vrijheden gaan ontnemen en opnieuw gaan pogen om één waardenstelsel of één religie te laten bepalen wat goed is en wat slecht.
Een provocerende nicht valt wat mij betreft ruim binnen de grenzen van wat een tolerante samenleving zijn burgers aan ruimte gunt.

Schoorsteenveger | 29-07-10 | 15:20

@Schoorsteenveger
Uw vraag houd mij bezig, bestaat goed of slecht.
Vertoon je afwijkend gedrag in de familie, wordt je verbannen( of vermoord).
Vertoon je afwijkend gedrag bij je vrienden wordt je verstoten.
Vertoon je afwijkend gedrag werk, wordt je ontslagen.
Vertoon je afwijkend gedrag in de horeca, word je geweigerd of er uit getrapt.
Vertoon je afwijkend gedrag in de gevangenis, wordt je op je plaats gezet.
Vertoon je afwijkend gedrag in het criminele circuit wordt je om gelegd.
Vertoon je afwijkend gedrag in je auto, krijg je een boete.
Vertoon je afwijkend gedrag in de samenleving (geweld tegen homo) krijg je thee,
en weer laait de maatschappelijk frustratie op.
Vertoon je afwijkend gedrag in de politiek, ben je de snelst groeiende en praat het hele land over je.
Afwijkend gedrag wordt beloond door de politiek met zoet. Dit is heel onnatuurlijk gedrag. In een land met normen en waarden bestaat goed of slecht, heldere gedragsregels, wie daar van afwijkt verdient straf, dat is de afspraak met normen en waarden.
Dan ben ik het met u eens, dit kan niet wat er is gebeurt, maar krijgen ze straf?
Als ik het met u over een multiculti samenleving heb, wordt wakker en zie de feiten.
Normen zijn sterk afhankelijk van iemands religieuze, culturele, sociale en maatschappelijke achtergrond. Iedere cultuur heeft zijn eigen normen & waarden. Wat binnen de ene context als volstrekt verwerpelijk wordt beschouwd, kan in een andere context betekenisloos zijn of zelfs positief gewaardeerd worden. Het kan dus voorkomen dat twee verschillende groepen eenzelfde feit totaal tegenovergesteld waarderen. Dit leidt dan vaak tot heftige, emotionele conflicten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mens
http://nl.wikipedia.org/wiki/Normen_en_waarden
http://nl.wikipedia.org/wiki/Multiculturalisme
Het risico van multiculti in een tijd van crisis, de politieke/maatschappelijke onrust zijn voor mij geen positieve signalen waar ik blij van wordt.
De politiek is niet duidelijk, normen en waarde en multiculti gaan niet samen.
Bent u van normen en waarde dan heeft u Wilders gestemd want, je ramt geen homo in elkaar of u heeft anders gestemd wat inhoud multiculti waardoor u het voor lief neemt dat er zo af en toe een homo of een ander de klos is.

toetanchamon | 29-07-10 | 13:29

Mister Crabs | 28-07-10 | 15:09
En dan vooral hopen dat daar ook vooral geen getuigen voor zijn. Gna, gna, gna...

C.Mill | 29-07-10 | 12:20

TisNieZoMoeilijk | 28-07-10 | 23:07
Het was idd een nogal makkelijke inkopper om uw nick te ge(mis)bruiken voor het feit dat u niet inging op de inhoud van dit stukkie maar uitsluitend op één zin die volgens u mooier geschreven had kunnen worden. U beet zich daar nogal in vast. U had het er moeilijk mee.:)
Ik ga niet ontkennen dat die zin mooier had gekund, maar de auteurs van de topics moeten soms heel snel een stukkie schrijven en hebben m.i. niet de intentie om te worden voorgedragen voor de Libris Literatuurprijs.
Fijne dag nog en maak het uzelf niet te moeilijk!;)

La Vie En Rose | 29-07-10 | 11:59

Ik durf te wedden dat de agressie jegens homo's grotendeels komt door de vele homo's op tv, met nicht Albert Verlinden voorop.
Deze man is zo ontzettend (nep)homo dat ik de neiging heb hem klappen te geven, wij zappen altijd verder als dit gedrocht op tv is.
Laten we het in elkaar slaan van homo's het Albert syndroom noemen, heeft het een naam en kunnen we er iets mee doen.
Ik heb niets tegen anders geaarde mensen, maar heb wel last van het Albert syndroom.

F.Fluitketel | 29-07-10 | 09:31

My anal pony,

Marokkanen zijn allemaal Homo, behalve als ze in groepsverband zijn moeten ze bewijzen t.o.v. elkaar dat ze geen Homo zijn en rossen ze er zo nu en dan een in elkaar.

herodus | 29-07-10 | 05:26

@La Vie En Rose | 28-07-10 | 16:55
De discussie was lang.
Verder is die zin goed te begrijpen en goed te lezen, maar, niet MOOI. En dat ligt niet alleen aan "door" en "vooral".
Tot slot zeg ik alleen nog maar dat dat mijn mening is, want zoals Ashtrey @ 28-07-10 | 16:29 zegt, het is vooral een kwestie van eigen smaak.

Om daarvoor weer commentaar op mijn nick erbij te halen vind ik vrij stijlloos. Dat is wel de tendens hier natuurlijk. Maar in de praktijk is het ook allemaal niet zo moeilijk. Een oplossing die voor 90% werkt is snel bedacht. Werken naar een een 100% oplossing duurt eeuwen en kapitalen. Tis Nie Zo Moeilijk!

TisNieZoMoeilijk | 28-07-10 | 23:07

lok homo's?

kingKnossos | 28-07-10 | 22:47

De sLinkse media zwijgt alweer in alle toonaarden,,,tijd voor Powend T.V.

The real Flex | 28-07-10 | 22:35

Aan de stank te ruiken is die landverrader Den Uyl, die in de vorige eeuw zo fatsoenlijk was om deaud te gaan, weer helemaal gereincarneerd, en helaas ook gekloond, nu hebben we een Eberhard (je zal zo heten) en een Cohen. Het wordt er niet beter op in Nederland!!!

Byter | 28-07-10 | 22:13

Ik vind Bert Brussen vaak een zeiksnor, maar hier schaar ik mij volledig achter. Wat een treurnis. De Gay Games met Schelto Patijn lijken zo ver weg... terwijl dat eigenlijk in jaren gemeten alleen maar de afstand is dat die KUTFINNEN van babytjes pubers zijn geworden. Ooit was 020 de meest vrije en liberale stad van de wereld. We hebben het verkocht, wat zeg ik, weggegeven aan die zeikbaarden die alles vies vinden: boeken, vrouwen, homo's teddyberen en fietsen. Ik ben er klaar mee. Ik sla de eerste de beste Fin verrot die ik een homo zie treiteren. Eberhard doet het niet en de hermandad is te druk bezig met mij bekeuren voor een scheef zadel. Amsterdammers die het zat zijn, doet U mee?

Boer in 020 | 28-07-10 | 22:11

In 0164 kunnen ze er ook wat van anders!!!

Jannes83 | 28-07-10 | 22:09

In elkaar geslagen worden door Finnen is niet het exclusieve recht van homo's - veel van de hetero's durven er niet voor uit te komen dat ze door meerdere kleine geitenneukertjes in elkaar getrapt zijn.

funkyd | 28-07-10 | 21:55

zero tolerance beleid voor dit vuil en als ze "geprovoceerd werden so what" wat wou die lul beweren: hij keek naar me ?

lidlbier | 28-07-10 | 21:19

Homo's moeten gewoon terugvechten, ff wat van die gastjes verkrachten.

Ariel | 28-07-10 | 21:12

Een kletskop, lekker.

Kletskop | 28-07-10 | 21:02

Schoorsteenveger | 28-07-10 | 19:59
Ik heb respect voor iedereen, maar mensen die andere om welke reden geweld aandoen, mogen van mij voorgoed uit de samenleving verdwijnen bedoel hiermee mafketels en psychopaten. Ik heb te maken gehad met alle rassen, leeftijden, herkomsten, religie, criminelen, raad van bestuur, ministers en leden van het koningshuis.
Ik heb nog nooit een probleem met iemand gehad.

toetanchamon | 28-07-10 | 20:17

Ik houd niet van fruit wel van groente.
Waarom pakken ze altijd iemand in zn eentje met zn tweeen of meerderen?
Stelletje Homos!

Gaarheid | 28-07-10 | 20:09

toetanchamon | 28-07-10 | 19:28
Ik zou van u graag een inventaris krijgen van wat door u als rot fruit wordt beschouwd, wat als rottend fruit wordt beschouwd en wat als mooi, onaangetast fruit wordt beschouwd.
De metafoor is naar mijn bescheiden mening een uiterst bedenkelijke. Rot fruit is bedorven fruit en moet weggegooid worden. Zijn volgens u nichten ook als rottend of rot fruit te beschouwen, fruit dat weggegooid dient te worden?
U zegt dat niet alles naast of tegen elkaar aan kan liggen zonder een ander aan te tasten in zijn bestaan. Stel dat twee zaken, twee personen, twee groepen elkaar niet verdragen welke van de twee moet dan wijken? En is het dan bij voorbaat zo dat er één mooi en gezond is terwijl de ander rottend of rot is?
Kortom, is het volgens jou altijd zo dat gescheiden kan worden tussen goed en slecht?

Schoorsteenveger | 28-07-10 | 19:59

Ff voor de duidelijkheid, Ieder stuk fruit kan gaan rotten en de aanleiding zijn.
Een grote schaal met weinig maar hetzelfde fruit kent geen druk.
Een grote schaal vol verschillend fruit daar moet je voorzichtig mee omgaan, fruit kan reageren op elkaar, 1 foutje in het begin en je hebt uiteindelijk niets meer, dan alleen een lege schaal.

toetanchamon | 28-07-10 | 19:53

Schoorsteenveger | 28-07-10 | 18:08
Als ik kijk naar Nederland zie ik een grote schaal vol met verschillend fruit. Niet alles kan naast of tegen elkaar liggen zonder een ander aan te tasten in zijn bestaan. Iedereen weet dat als er 1 stuk fruit begint te rotten in de schaal, deze al het fruit aantast het maakt niet uit waar in de schaal het begint. wat doe je dan? je haalt de rotte fruit eruit en gooi je weg, je kunt genieten van de rest.
Door de politiek wordt al jaren met rot fruit geschoven en verplaatst en het mooie bovenop gelegd. "zie je wel niks aan de hand".Totdat je kamer vol fruitvliegjes zit. dan gaat het niet meer over het fruit, het onderwerp is verdwenen. De oorzaak is niet meer te achterhalen waar het is begonnen.
Het fruit kun je weggooien, niets is meer bruikbaar, de schaal is aangetast en je zal moeten poetsen tot deze weer glimt.
Heeft u wel een ruzie in een fruitschaal gezien? een temperament volle kiwi die over zijn zeik zien gaan zonder reden?
Ik keur het zeker niet goed wat er gebeurt, maar zolang het rotte fruit niet wordt weggehaald en er schaapachtig naar de schaal wordt gekeken, wordt dit alleen maar erger en is het wachten op de vliegen. (Hey, an die arbeit waar is je viegenmepper)

toetanchamon | 28-07-10 | 19:28

toetanchamon | 28-07-10 | 18:00

'Ik heb Marokkanen zien dansen met homo's, op het strand zien liggen, terras zien pakken. enz enz het kan dus wel, dat hoor je niet.'

Moeten de kranten dan gaan melden dat er mocro's op het strand liggen, dansen of voor mijn part werken als accountant? Sorry, maar dat vind ik niet meer dan normaal gedrag en daarvoor hoeft niemand in de krant te komen.

my anal pony | 28-07-10 | 18:53

Terpetijnzeikert | 28-07-10 | 15:40
Ja je hebt eroverheen gelezen!

lanex | 28-07-10 | 18:35

Sliptong | 28-07-10 | 15:22
Juist, Eberhart, aan de slag je belooft van alles krachttermen en al, laat nu maar es zien wat je waard bent.
Je staat onder het vergrootglas.

lanex | 28-07-10 | 18:34

Ach, Amsterdam heeft zelf weer rood gestemd bij de verkiezingen. Nu zullen ze het krijgen ook! Thee, buurtvaders, fatwa's, voorlichting en een onrealistische, naieve burgemeester die spreekt van een vervelend 'incident' dat voortkomt uit 'onwetendheid'

my anal pony | 28-07-10 | 18:20

Nu de homo's, over 20 jaar de rest van Nederland dat geen moslim is...

Maelstrom | 28-07-10 | 18:18

Wat zoek je dan ook in Amsterdam? Heb-ie die burgervaders weleens bekeken?

borderlijntje | 28-07-10 | 18:10

toetanchamon | 28-07-10 | 18:00
Geldt ook voor zoveel andere lieden die menen hun ideologie of hun wezen uit te moeten dragen. Provoceren, iemand het bloed onder de nagels uithalen, je kun je eraan ergeren, maar dan is het nog geen vrijbrief voor mishandeling. Om eens een voorbeeld te noemen, het dragen van een hoofddoek, het dragen van een niqaab is voor sommigen óók een vorm van provovceren, maar het aantal incidenten waarbij moslima's in elkaar geramd worden of anderszins worden gemolesteerd is vele malen kleiner, en als het al gebeurt wordt er evengoed schande van gesproken.

Schoorsteenveger | 28-07-10 | 18:08

An die ARBEIT | 28-07-10 | 17:24
Nee totaal niet, dat beeld wil ik ook niet schetsen.
Ik heb jaren achter de bar gewerkt en genoeg gesprekken over dit onderwerp gehad met homo's en gezien hoe een samenleving hier op reageert.
Ik kan u aan homo's voorstellen die hier net zo overdenken, maatschappelijk geaccepteerd zijn zijn ze blij mee, maar het overdreven gedoe in de media worden ook zij een beetje moe van. De uitspraak over de angels komt ook weg bij deze mensen.
Ik heb Marokkanen zien dansen met homo's, op het strand zien liggen, terras zien pakken. enz enz het kan dus wel, dat hoor je niet.
Er is een groot verschil tussen homo zijn en nichterigheid.
Nichten hebben geen grenzen, provoceren en lokken uit, betasten hetero's ongevraagd en op intieme plekken.
Dit is iets wat niemand wenst, het maakt niet uit wat je bent.
begrip en respect komt van 2 kanten, door te vertellen en te luisteren, dit kan pas als beide partijen een beetje normaal doen en niet iedere incident op te blazen in de media met als gevolg "zie je wel".

toetanchamon | 28-07-10 | 18:00

Billendoekjes... kunnen andersgeaarsden niet met rust laten

Antoniemand | 28-07-10 | 17:59

Ik zat een paar uurtjes geleden met mijn lompe klauwen op het tutsjskrien van mijn mobieltje te tikken dus hier alsnog de gecorrigeerde versie:

OT Hirsch Ballin bedreigt het hele businessmodel van GeenStijl. Het publiceren van gelekte info naaqtfeauteaus van BNers, net als het posten van voicemails en opgenomen gesprekken wordt strafbaar gesteld. T'is maar dat u het weet.

JoranVanderdood | 28-07-10 | 17:59

Schoorsteenveger | 28-07-10 | 17:31
Wederom met u eens!

An die ARBEIT | 28-07-10 | 17:45
Mokers paradijs, mooi gevonden.;) Daar begint het in bepaalde wijken wel op te lijken.

La Vie En Rose | 28-07-10 | 17:52

@Boomschade | 28-07-10 | 17:41
" Geef mij maar Amsterdam, mijn Mokers paradijs " :P

An die ARBEIT | 28-07-10 | 17:45

Altijd gezellig, dat Amsterdam.

Boomschade | 28-07-10 | 17:41

Ok, voor homo's, joden en blonde meisjes is het vervelend, maar verder is dit biculturele straattuig echt een enorme verrijking voor de samenleving.

Akabei | 28-07-10 | 17:36

Schoorsteenveger | 28-07-10 | 16:59
Ik vrees het ook. Het is allemaal zo voorspelbaar, behalve bij gemeenteambtebaren van een bepaalde politieke couleur en medewerkers van de pamperindustrie.
Die doen net alsof ze horende doof en ziende blind zijn om hun goedbetaalde baantjes en het gevoel dat ze iets goeds doen niet kwijt te raken.

La Vie En Rose | 28-07-10 | 17:33

toetanchamon | 28-07-10 | 17:18
"Dat je homo bent oké, maar je hoeft het niet overal te zijn."
Ik hoopp dat je beseft dat het hier helemaal niet over homo's gaat maar over lieden die menen dat bepaald gedrag op straat voldoende aanleiding is om een potje te gaan mishandelen. Vandaag homo's, morgen een andere groep.

Schoorsteenveger | 28-07-10 | 17:31

Het werkt echt heerlijk he.
Aai over de bol. Niet meer doen, stout marokkaantje. Hier heb je 100 euro!

tweebier | 28-07-10 | 17:26

@toetanchamon | 28-07-10 | 17:18
U keurt dit dus goed?

An die ARBEIT | 28-07-10 | 17:24

Homo's prima, maar hou eens op met dat eeuwige nichterige gezeik over homo's
Je hoeft echt geen allochtoon te zijn om dit te begrijpen dat mensen het langzaam wel zat beginnen te worden.
Homo's op een bootje, homo's in het bos, homo got talent, homo gaat trouwen, homo en politiek, homo subsidie, op de foto met een homo, sla een een homo enz enz enz.
Dat je homo bent! leuk voor je! maar wil niet zeggen dat wij moeten wennen aan dat nichterige uitspattingen en gedragingen in het openbaar. Een oude uitspraak is:
"Je moet niet roeren in een pot stront, als je niet wil dat het stinkt" als je vervolgens dan toch gaat roeren niet je ook niet zeuren.
Dat je homo bent oké, maar je hoeft het niet overal te zijn.
Een hells angel ben je ook, hoor je daar iets over?nee, worden die gepest en weggejaagd? nee. Die zijn gewoon zichzelf en doen gewoon normaal. alleen bij grote evenementen rijden ze zonder helm ,die hoeven niet in hun blote reet op een bootje omdat ze iets zijn.

toetanchamon | 28-07-10 | 17:18

@Lugosi | 28-07-10 | 17:10
"hoaxes van trollen"
-
It takes one, to know one...

An die ARBEIT | 28-07-10 | 17:18

@La Vie En Rose | 28-07-10 | 17:12
Ik let wel op je, jeweetog ;)

An die ARBEIT | 28-07-10 | 17:17

Lugosi | 28-07-10 | 17:10
Hou toch op man. Het onderdeel Wilders beschadigen, mn afkomstig van lieden uit de PvdA/GroenLinkshoek is niet alleen uitgekauwd en doorzichtig maar vooral heel dom.

La Vie En Rose | 28-07-10 | 17:17

-weggejorist-

meneer Q | 28-07-10 | 17:13

An die ARBEIT | 28-07-10 | 17:07
Oh ja, dat vergeet ik zo af en toe. Goed dat je mij daar even op wijst!;)

La Vie En Rose | 28-07-10 | 17:12

@an die ARBEIT en anderen -

oefen wat geduld. Ik vind de betreffende statements echt wel, het waren geen geruchten of hoaxes van trollen.

Lugosi | 28-07-10 | 17:10

Ik zou zeggen: kielhalen die 2 met de Gaypride.

Jippie | 28-07-10 | 17:08

@La Vie En Rose | 28-07-10 | 17:05
Kalm aan mups, dit soort types schrikken als je ze te direct benadert ;)

An die ARBEIT | 28-07-10 | 17:07

ro8in | 28-07-10 | 16:37
En wat heeft u zoal te melden behalve deze nietszeggende zin?

Lugosi | 28-07-10 | 16:37/| 16:52
Wat een bagger toch weder. Met harde bewijzen komen i.p.v. met insinuaties. Ik heb gehoord dat......
Ga maar eens in op de inhoud van het stukkie i.p.v. met dat rancuneuze gelul over Wilders te komen.

La Vie En Rose | 28-07-10 | 17:05

minck | 28-07-10 | 16:37
Sprekend voorbeeld van de verregaande naïviteit der bestuurders. Die weekendschool is door vrouwen ("echt waar, niet door mánnen, maar door vróuwen!") opgericht omdat ze hun kinderen niet naar de weekendschool van een moskee ("want die zijn heel eng, weet je wel, en daar hebben we al helemáál geen controle op") willen sturen. De bestuurderen gaan zoiets uiteraard zwaar subsidiëren, want wellicht is er, zo moet men veronderstellen, een kleine kans dat uit zo'n initiatief ergens in de toekomst iets positiefs voortkomt, en die kleine kans moeten we uiteraard met beide handen aangrijpen.
Ik vvrees dat die alternatieve vooruitstrevende baanbrekende revolutionaite weekendschool een achterdeur heeft en dat die deur elke zondag van het slot wordt gehaald om De Verhevene vrije toegang te bieden.

Schoorsteenveger | 28-07-10 | 16:59

@Lugosi | 28-07-10 | 16:52
En hoe komt u aan deze top-secret info?

An die ARBEIT | 28-07-10 | 16:58

Heb het in een eerder topic over hetzelfde onderwerp reeds aangegeven: Beginnen met voorlichting op de basisschool als onderdeel van seksuele voorlichting.(verplicht)
Herhalen in de eerste 2 klassen van het voortgezet onderwijs, ook verplicht!
Daarnaast, als verplicht onderdeel, dit onderwerp behandelen op de inburgeringscursussen, dan heb je ook de ouders te pakken en verder ligt hier ook een taak voor het jongerenwerk.
En natuurlijk flinke straffen uitdelen. Daarmee bedoel ik niet uren op de hark of straatbezem leunen met een i-pod in de binnenzak en het mobieltje binnen handbereik, het dagelijkse beeld wat ik in mijn wijk zie.

@TisNieZoMoeilijk | 28-07-10 | 16:24
Refererend aan uw nick: voor u blijkbaar wel gezien de vele comments die u aan deze zin heeft gewijd. De zin is lang, maar goed leesbaar. Ben het alleen met u eens wb het omdraaien van door en vooral.

La Vie En Rose | 28-07-10 | 16:55

@An die ARBEIT | 28-07-10 | 16:26
Nah ja, dat heeft Bert nu ook weer niet nodig :).
@Ashtrey | 28-07-10 | 16:29
Dat is waar. Diezelfde leraar Nederlands die me wees op het gebruik van te lange zinnen had zelf een voorliefde voor gedichten die zeer open te interpreteren waren. Lees: onbegrijpelijke gedichten, geschreven door hoogdravende warhoofden.

TisNieZoMoeilijk | 28-07-10 | 16:53

@An die ARBEIT -
ik heb geen directe link. Het is publiek geheim. Wilders zelf ontkent het nooit. Het gaat om aan het American Enterprise institute (AEI) gelinkte denktanks en fondswervers, en het gaat om een bedrag van 6 cijfers alleen in 2008. Dat hebben de schenkers erkend, in de U.S. ligt dat (gelukkig) strenger. Het zijn christenfundi's, en ook mensen die zo uit de KKK weggelopen lijken. Geert is precies hierom zo bang om er wat over te zeggen; want hij heeft qua liberale beginselen geen been meer om op te staan als dat bekend wordt. Als ik meer weet laat ik het weten.

Lugosi | 28-07-10 | 16:52

@Lugosi | 28-07-10 | 16:37
Link? Ik ben geïnteresseerd....

An die ARBEIT | 28-07-10 | 16:43

@ minck | 28-07-10 | 16:37
Het is werkelijk ongelofelijk hoe je de subsidie geldhuizen makkelijk legaal kunt leegroven zodra het project aan de volgende voorwaarde voldoet;
- 'draagt bij aan de integratie'
Voilà, de jackpot.
Het is tè makkelijk.

Geert krijgt bakken geld van homohatende racisten. Wat vinden wij daar nu van?

Lugosi | 28-07-10 | 16:37

En we doen nog maar een schepje olie op het vuur. Het is maar wat je wil melden he.

ro8in | 28-07-10 | 16:37

wo ist der bahnhof | 28-07-10 | 15:11
Wil je a.u.b zo snel mogelijk sterven met je kudtrelativeren. Totaal geen realiteitsbesef, ga lekker bij Joop.nl reageren ofzo.

Timnie | 28-07-10 | 16:33

ik zou zeggen leven en laten leven het zijn nog steeds mensen.

roel634453 | 28-07-10 | 16:31

TisNieZoMoeilijk | 28-07-10 | 16:21 Kan eauk, met taal dient immers gespeeld te worden. Net als met voedsel heeft een ieder zijn/haar eigen smaak...

Ashtrey | 28-07-10 | 16:29

@TisNieZoMoeilijk | 28-07-10 | 16:21
* Waant zich weer terug op school *
Voortaan gewoon een linkje naar www.taalhulp.nl volstaat ;)

An die ARBEIT | 28-07-10 | 16:26

@TisNieZoMoeilijk | 28-07-10 | 16:21
Met als toevoeging dat ik me afvraag of die lieve jongens een doorgaans bicultureel zelfbeeld hebben. Eigenlijk niet de mooiste plek in de zin om een verwijzing naar etnische afkomst te maken.
"...hele lieve biculturele jongens..."

TisNieZoMoeilijk | 28-07-10 | 16:24

@Ashtrey | 28-07-10 | 16:10
De constructie en interpunctie zijn inderdaad goed. Maar je kunt ook een dubbel zolange zin schrijven die in dat opzicht goed is. De zin is gewoon te lang. Met name deze twee stukjes vind ik niet bepaald lekker bekken:

...met het gevoelige seksuele, doorgaans biculturele, mannelijke zelfbeeld van verder hele lieve jongens...

Volgens mij is:
...met het sexueel gevoelige, doorgaans biculturele, mannelijk zelfbeeld van verder hele lieve jongens...

een stuk beter.

En dan nog "door" en "vooral" omdraaien. Ik weet dat het er goed staat, om extra nadruk te leggen, maar het vertraagd de zin waardoor deze nog langer lijkt.

Dan nog wat husselen met woorden en punten achter "slachtoffers" en "gedrukt" en woila.

TisNieZoMoeilijk | 28-07-10 | 16:21

Artwido | 28-07-10 | 16:16

maak er dertig van.

Frederico Jacobse | 28-07-10 | 16:20

Wordt strafbaar dus. Tieptyfus.

JoranVanderdood | 28-07-10 | 16:20

Eberhard verklaarde: Ik ga ze keihard aankijken. Ehhh, aanmoedigen. Ehh, nee toch niet. Oh ja, aanjagen. Hè verdorrrrrie, wat was dat woord wat Job ook altijd gebruikte ook alweer als bliksemafleider...... Ehhhm aanpappen, aansteken, aan de dijk zetten, aan de kaak stellen, aan de hoogste boom hangen, aanbaffen, aanbakken. [Eureka!] Aanpakken! Dat was hem. Eberhard verklaarde: Ik ga ze keihard aanpakken! En alles bleef bij het oude.

Sliptong | 28-07-10 | 16:19

Or Hirsch Balling bedreigt het hele businessmodel van GeenStijl. Het publiceren van gelekte info naaqtfeauteaus van BNers, net als het posten van voicemails en opgenomen gesprekken. T'is maar dat u het weet.

JoranVanderdood | 28-07-10 | 16:19

Ben in zijn geheel tegen onze waterstofperoxide geile PVV-ert, (lees Wilders) maar toch zijn geste aangaande burgerwacht te Almere lijkt mij in deze een prima toe te passen oplossing voor dit stug terug kerende issue. Als het Amsterdamse theedrinkclubje er dan niets aan doet, de plicie bang is de Reguliers Dwars te betreden vanwege mogelijke aanranding (sjah homo's en pliciepakjes hebben nou eenmaal iets met mekaar) dan is wellicht een door de Angels (doen die ook es wat voor de maatschappij) bemande burgerwacht mijns inziens best een overweging waard.

de crazzert | 28-07-10 | 16:18

Reykjavik | 28-07-10 | 15:50
Briljant! U kunt een clubje vormen zeg ik... Meld mij bij deze aan...

Marshall'80 | 28-07-10 | 16:17

En dat te bedenken dat de meeste homofoben eigenlijk zelf uit de kast moeten komen.
Ze zetten zich af tegen homo's omdat ze nog diep in de ontkenningsfase zitten.
De film ''spetters'' van 20 jaar geleden toonde dit al.

Artwido | 28-07-10 | 16:16

.. als de pvda een probleem maar lang genoeg negeert gaat het vanzelf weg. Werkt altijd.
Dus homo's: verlaat de stad, de oorspronkelijke bevolking ging u al voor.

Jan Passant mk2 | 28-07-10 | 16:16

@Semmo | 28-07-10 | 15:55
Ach ja, we zijn allemaal wel op een bepaalde manier geconditioneerd...

An die ARBEIT | 28-07-10 | 16:15

wat gaat juffrouw eberhartje vander laan nu doen
ik zal het jullie niets helemaal niets , incidentje gepleegd
door nederlanders ( het zou niet mogen hoor ) dus 14 dagen werkstraf
bij het COC

harob | 28-07-10 | 16:14

zo gay om gays te slopen, wat een fags

Henk&Ingrid | 28-07-10 | 16:13

Vast en zeker finnen omdat er weinig details in het bericht staan. Klip en klaar.

liggend_streepje | 28-07-10 | 16:12

koerbagh ® | 28-07-10 | 16:09 LOL Ulysses veur beginners, blijft een meesterlijk boek.

Ashtrey | 28-07-10 | 16:11

Er is nu eenmaal een grote groep domme eikels die mensen die anders zijn (homo's, hippies, langharigen, joden, lange dunne mensen, dikke korte mensen, nerds, roodharigen, negers, travestieten, vegetariërs, veganisten, linkschmensen, regtsmensen, kinderen met een kleurtje, enz).

Mijn inziens dienen deze eikels hard aangepakt te worden. 5 jaar cel en 10.000 euro boete te voldoen aan het slachtoffer graag.

doe nog eens | 28-07-10 | 16:11

TisNieZoMoeilijk | 28-07-10 | 16:05 Mwah, de zin is lang, maar de zinsconstructie is goed, nette interpunctie, maar belangrijker; de boodschap in de zin komt 'glashard' over, wat volgens mij de bedoeling is... ;)

Ashtrey | 28-07-10 | 16:10

@TisNieZoMoeilijk | 28-07-10 | 16:05
James Joyce maar mooi in de boekenkast laten, dat ga jij niet trekken.

koerbagh ® | 28-07-10 | 16:09

Lopen een lok-jood en een lok-homo door de Regulierdwarsstraat, zegt de een tegen de ander: waarom hangen hier geen camera's?

Tolenquatz | 28-07-10 | 16:08

Slachtoffer is een Engelsman...
Jup, dat zijn lieverdjes die nooit de confrontatie opzoeken of geweld aanwakkeren.
NOT.

bwahaha | 28-07-10 | 16:08

Dumpert is kapot, :( nu moet ik de hele dag doorwerken..

Smokum | 28-07-10 | 16:07

Die provoceren alleen maar en houden totaal geen rekening met het gevoelige seksuele, doorgaans biculturele, mannelijke zelfbeeld van verder hele lieve jongens, slachtoffers, die het zo kwaad niet bedoelen maar door vooral ú telkens met de rug tegen de muur van de samenleving worden gedrukt terwijl ze met "voorlichting" en "jeugdwerk" makkelijk bereikt kunnen worden.
-
To, many, words, brain, hurt...

An die ARBEIT | 28-07-10 | 16:06

Reykjavik | 28-07-10 | 15:50
U verdient een pluim!

Jammer dat hij nog opstond. Maargoed, u heeft ook geen zin in een dagje schoffelen

Nacho_Vidal | 28-07-10 | 16:05

@Ashtrey | 28-07-10 | 16:00
Die... ...worden.
De twee zinnen daarna zouden ook door iets met de woorden te draaien tot 1 zin gevormd kunnen worden. Maar daar dan weer niet.

Maar goed, laat ook maar. Het heeft allemaal niks inhoudelijks met het topic te maken. Het viel me gewoon erg op, een stukje tekst van 10 zinnen, waarbinnen 1 zin 30% van de woorden bevat. Ik vond die zin niet prettig lezen, laat staan uit te spreken. Maarja, dat heb ik ook alleen maar op school geleerd, lezen doe ik niet en van bijzinnen heb ik nog nooit gehoord.

TisNieZoMoeilijk | 28-07-10 | 16:05

Eberhartje,het wordt tijd om nu eens echt je zaadstengeltjes te gaan gebruiken ?
De rest van je Geitenwollensokkenraad zou ook eens wat meer moeten doen i.p.v. horecaatje pesten ,terrasterrorisme, geveltje-treiteren,vergifscheepjes laten vertrekken,naffertjes pamperen en vooral eens stoppen met in die GROTE zandbak "Amsterdam" te spelen !!!!!!

Pluto644 | 28-07-10 | 16:02

@ Bert

Aanpak van Eberhard verwachten?
MOEHAHAH!

Eberhard is harstikke blij met Marokkanen in Nederland, want zij leveren een goede bijdrage aan Nederland.
www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/articl...

Er gaat dus helemaal niets gebeuren.
Is gewoon en fincident en daarmee is de kous af.

TisNieZoMoeilijk | 28-07-10 | 15:56 Over welke zin heeft u het? Of is dat net weggejorist?

Ashtrey | 28-07-10 | 16:00

'Liever een gezicht in me snee dan een snee in me gezicht' dacht de homo.
Overigens wel apart dat je slechts een sneetje hebt als ze je smoel met een stuk gebroken glas bewerken.
Hep ie nog gluk gehad.

@ 00:00:01 | 28-07-10 | 15:58

@blikjegrolsch | 28-07-10 | 15:50
Trek nog een blikje open, dan concludeer je misschien ook dat die zin gewoon niet lekker loopt/bekt. Hij had met gebruik van 3-4 woorden en 2 punten extra getransormeerd kunnen worden in 3 kortere zinnen met dezelfde inhoud en lading.

TisNieZoMoeilijk | 28-07-10 | 15:56

@TM | 28-07-10 | 15:40 : U is traag, zie hier: 15:24

minck | 28-07-10 | 15:56

Oh en de Reguliersdwarsstraat is nauwelijks nog heaumeaux uitgaansgebied, veel kroegen zijn dicht (hoe zou dat nou weer komen). heaumeaux nu meer in Warmoestraat.

YOU-trechter | 28-07-10 | 15:56

Wat zouden de (politieke) reakties zijn als er reeds evenveel mocro-boys zouden zijn mishandeld?
Verder kan ik uit eigen reiservaring onderschrijven dat de leer-industrie in Marokko heel aanwezig is.

Brakke Obama | 28-07-10 | 15:55

An die ARBEIT | 28-07-10 | 15:30
Technisch gezien heb je gelijk, normaal ben ik ook wel van de nuances, maar ik heb bijna een instinctmatig waarheidsgevoel bij het idee dat het finnen waren. Als ik fout blijk te zitten dan zou mij dat wel spijten

Semmo | 28-07-10 | 15:55

Een kinderlokker (pedo) krijgt TBS omdat hij niet van de kinderen af kan blijven.
En terecht.
Hetzelfde zou moeten gebeuren met mensen die niet van onze homo s kunnen afblijven.
Eerst genezen en anders blijf je maar zitten...

Terpen-tijn | 28-07-10 | 15:53

beveiligers instellen misschien? www.youtube.com/watch?v=ea7bj5MsyAU
Heaumeaux bashen is zo Middel-eeuwen... maar ja, als je cultuur daar nog in zit... wat wil je dan... Cohen 2.0 kom er maar in met je 'reactie'

YOU-trechter | 28-07-10 | 15:52

Ze moeten met z'n poten van onze "poten" afblijven....

Klokkie | 28-07-10 | 15:51

@sliptong: ah zie, hij bevestigt het zelf al. "op school" kreeg hij al "commentaar dat de zinnen niet te lang mogen zijn". Dus dan zijn lange zinnen SLECHT, begrijp je?
Het is. Maar. Goed. Dat mensen. Niet. Al te veel. Lezen. Tegenwoorid. Want dan zouden. Ze wel eens. Zinnen met. Bijzinnen (moeilijk woord). Tegen kunnen. Komen.

blikjegrolsch | 28-07-10 | 15:50

@TM | 28-07-10 | 15:37
Ze zitten dus niet in voorarrest begrijp ik?

Sliptong | 28-07-10 | 15:50

Lok-homo's en een eigen ordedienst daar in de Reguliersdwarsstraat, mensen gewoon met rust laten.

Ratzing. | 28-07-10 | 15:50

Och och och, wat een gedoe weer. Paar maanden geleden was ik weer eens in 020 bij een vriend van me, die homo is. Bij De Kolenkit (020'ers weten dan wel over welke fijne buurt ik het heb) werd hij uitgescholden door een allochtoon stuk vreten. Ben op dat pettemannetje afgestapt en heb hem zonder verder een woord te zeggen een joekel van een hoek voor z'n bek gegeven. Weg was-ie. Einde oefening. In de tijd erna (en nog steeds) liep hij en zijn pettemaatjes met een grote boog om de vriend heen. Kijk, zo kan het ook...

Reykjavik | 28-07-10 | 15:50

En bovendien: wat heeft die reetkever 's nachts op straat te zoeken? Hij hoort daar helemaal niet te zijn. 's Nachts is de straat Marokkaans grondgebied waar de sharia heerst. Hoe vaak moet dat nog verteld worden? Je zou zeggen dat alle afwijkende elementen in de samenleving dat inmiddels wel weten en zich wat terughoudender opstellen. En dat de viezerik een Britse toerist is, dat is geen argument: het is in Engeland niet anders.

koerbagh ® | 28-07-10 | 15:49

Herstel.
Filmpjes van dumpert doen het (weer).

Terpen-tijn | 28-07-10 | 15:49

De bikkelharde burgemeester Ebbenhout van der Laan gaat ze slopen...

MichieldeMuiter | 28-07-10 | 15:48

Ook vandaag in de Gaykrant:

Machteloos tegen anti-homogeweld
Het lukt de politie maar niet om de daders op te pakken die homo’s treiteren. Dat blijkt uit de antwoorden van minister Hirsch Balin op Kamervragen van VVD en PvdA. Zelfs het vergaren van bewijsmateriaal blijkt een brug te ver. “Het lukt niet om verdachten aan incidenten te koppelen”.

Net zoals eerder in Eindhoven en nu in Utrecht kunnen geen getuigen worden gevonden die het aandurven aangifte te doen tegen de jonge daders, meestal afkomstig uit allochtone gezinnen.

De Kamervragen werden ingediend nadat het Utrechtse homostel Hans en Ton aankondigde dat zij de wijk gingen verlaten om het gepest te kunnen ontlopen.

VVD Kamerlid Fred Teeven noemt de gang van zaken ‘heel teleurstellend’. Hij vindt dat er niet snel genoeg is ingegrepen. “Mensen moeten veilig kunnen zijn in hun leefomgeving.”

De meest voorkomende reden dat geen bewijs kan worden vergaard, zowel in de kwestie Utrecht als Eindhoven, is het feit dat omwonenden bang zijn dat hun verklaring bekend zal worden bij de allochtone families. In dat geval vrezen ze dat ze zelf het doelwit zullen worden van pesterijen.
gk.nl/index.php?id=9&a=bericht&...

herreb | 28-07-10 | 15:48

@Sliptong | 28-07-10 | 15:36
Nee joh, ik heb op school vaak zat commentaar gekregen dat ik te lange, niet lopende zinnen schreef. Als ik er een zie, dan herken ik hem.
Maar ja, er is natuurlijk een groot verschil tussen kritiek geven en kritiek incasseren.

Mijn eerste Joris, dat dan weer wel.

TisNieZoMoeilijk | 28-07-10 | 15:47

@Sliptong | 28-07-10 | 15:36
Nee hoor, zinnen met een komma, en al helemaal zinnen met met meer dan één komma, zijn voor sommige mensen VEUL te moeilijk.
Het jammere is alleen dat dit soort mensen altijd "ik vind dit moeilijk" verwarren met "dit is slecht".
In hun universum bestaat er namelijk niks moeilijks, alleen maar slechts, want anderen maken fouten, niet zij.

blikjegrolsch | 28-07-10 | 15:45

De meeste Britse toeristen in Adam zijn trash en verdienen wel een pedagogische pets.

Detlev Tarnowitz | 28-07-10 | 15:44

Ja dat krijg je met al die homo's die onze biculturele cultuurverrijkers steeds maar aftuigen met hun roze handtasjes omdat ze niet van allochtone hetero's houden. Ook een kansenjongere heeft nu eenmaal het recht van zelfverdediging.

/cohen modus uit/

jan-lul-de-behanger | 28-07-10 | 15:43

Iemand die homo s haat en slaat zou onder TBS moeten komen te staan.
Off topic.
Filmpjes van dumpert doen het niet (meer).

Terpen-tijn | 28-07-10 | 15:43

@La Bailaora | 28-07-10 | 15:36:
Sterker nog: Dan moet het van hun geloof. En als de Nederlandse wet dat dan verbiedt dan gooien ze het op vrijheid van godsdienst en dat ze toch in Nederland vrij hun godsdienst mogen belijden? Ja toch? Dat doen ze dan toch gewoon?
Dus waar doen we eigenlijk moeilijk over?

Die heaumeaux moeten keiharde voorlichtingsfolders en straatcoaches om ze te leren dat Allah kontneuken vies vindt en heaumeaux doodtvermoord moeten worden. Dan lost het probleem zich vanzelf op. De kolonisator heeft altijd gelijk.

koerbagh ® | 28-07-10 | 15:42

BTW : www.telegraaf.nl/prive/7273212/__Top_G...

Je mag ook niks meer tegenwoordig. Vooral dat 'en daar *MAG* je geen grapjes over maken' van die huppelkutjes organisatie vind ik verhelderend.

Zoals de door de reaguurders alhier zo gehate Freek ooit al riep : "DAT ZULLEN WE NOG WEL EENS ZIEN!!"

TM | 28-07-10 | 15:40

Ik heb nergens gelezen dat het over finnen gaat of lees ik er over heen?

Terpetijnzeikert | 28-07-10 | 15:40

Heista Vitu!

Tafelberg | 28-07-10 | 15:38

dat wordt volgende week prijsschieten op gaypride

hetluis | 28-07-10 | 15:37

Direkt van SN :

De twee verdachten zijn 22 en 27 jaar en komen uit Amsterdam. Hun wordt poging tot zware mishandeling ten laste gelegd. Omdat de mannen uit homohaat handelden zal het OM een strafverzwaring van 50 procent eisen. Zij moeten zich eind september verantwoorden voor de rechter.

Mooi toch? Alleen was het nog mooier geweest als ze tot September in de bak zouden blijven zitten.

TM | 28-07-10 | 15:37

@Brakke Obama | 28-07-10 | 15:28
lol.

Sliptong | 28-07-10 | 15:36

An die ARBEIT | 28-07-10 | 15:30
als het hollandse potenrammers zijn, zijn het gewoon kl*tz*kjes. Als het mocro'tjes zijn, zijn het geen kl*tz*kjes, dan mag het potenrammen namelijk van hun geloof.

La Bailaora | 28-07-10 | 15:36

@bromtol12 | 28-07-10 | 15:19
Nee valt onder het kopje 'hate crime', dat wordt zwaarder bestraft.

Koops | 28-07-10 | 15:36

@TisNieZoMoeilijk | 28-07-10 | 15:25
Afgewezen sollicitant?

Sliptong | 28-07-10 | 15:36

@goeiemoggel! | 28-07-10 | 15:32
* gniffelt om goed-slechte grap *

An die ARBEIT | 28-07-10 | 15:36

"Omdat de mannen uit homohaat handelden zal het OM een strafverzwaring van 50 procent eisen" <--- WTF? Sinds wanneer is het strafbaarder om een heaumeau op z'n muil te timmeren dan een hetereau?

Biff Eagleburger | 28-07-10 | 15:35

Brakke Obama | 28-07-10 | 15:33
80% in de buurt is buitenlander, maar nee ik zit gewoon thuis.

Hetstijlloost | 28-07-10 | 15:35

Ik verwacht een potje darjeeling first flush samen met een roze koek.

Feynman | 28-07-10 | 15:34

Hetstijlloost | 28-07-10 | 15:26
monaco | 28-07-10 | 15:30
Hier ook niet, u is ook in buitenland? (gebeurt wel vaker)

Brakke Obama | 28-07-10 | 15:33

(...) Het slachtoffer is een Engelsman. Hij hield een snee in zijn gezicht en een flinke bult op zijn hoofd over aan de mishandeling, aldus het OM (...)

weer eens wat anders.... een snee in zijn gezicht!!

goeiemoggel! | 28-07-10 | 15:32

@Hetstijlloost | 28-07-10 | 15:26
Nee bij mij doet hij het ook niet.

monaco | 28-07-10 | 15:30

@Femtex | 28-07-10 | 15:21
@Semmo | 28-07-10 | 15:17
Marokkanen jah? Link? Of gewoon een beetje vooringenomen plempsels..
Kent u het concept "potenrammers" nog? Die vrolijke Fritsen die gay-meetingplaatsen met honkbalknuppels afgingen? Allemaal blanke jongens....
-
JA, waarschijnlijk waren het noord-Afrikaanse Moslims, NEE, dat weet u niet zeker...

An die ARBEIT | 28-07-10 | 15:30

@Hetstijlloost | 28-07-10 | 15:26
Nee, ik probeer ook al een tijdje om die SEAT mokkels te bekijken.

TisNieZoMoeilijk | 28-07-10 | 15:28

Zo lang het niet iemand van Justitie is hoef je ook nergens op te rekenen, en daar zullen ze toch zeker ook zijn.

grappert | 28-07-10 | 15:28

Ben ik de enige die geen filmpjes op dumpert kan kijken?

Hetstijlloost | 28-07-10 | 15:26

@azijnseikerT | 28-07-10 | 15:23
Ik hoorde via een ander kanaal dat de heren een kapotte fles van de grond in de vuilnisbak wilden deponeren en dat de ongelukkige handtas tussen beiden kwam. Onfortuynlijk ongeval dus.

Sliptong | 28-07-10 | 15:25

-weggejorist-

TisNieZoMoeilijk | 28-07-10 | 15:25

Uit een post onder het artikel blijkt dat er een getuige bij was. Deze beweert dat het geen homohaat was maar pure zelfverdediging dat ze het glas in de homos gezicht duwden. Altijd maar weer alles op homohaat gooien is echt slecht Bart.
/naieve modus out

azijnseikerT | 28-07-10 | 15:23

Ik had graag de diepere achterliggende gedachte van de daders willen weten om daarna met ze in gesprek te gaan en ze zo door middel van gerichte communicatie, proberen te begrijpen... een kopje thee leek me te makkelijk.

Karel Kruizenruiker | 28-07-10 | 15:22

Eberhard, dit is je laatste kans. Waar is die keiharde aanpak. Tis stil. En stil is niet goed. Dat doet iets vermoeden. En vermoedens werken polariserend. Het gaat natuurlijk, zoals waar is de snelweg 15:11 (Wtf?!) stelt, niet alleen om heaumeaux maar ook om de gewone man die dag in dag uit geterroriseerd wordt door veelal bi-culturele jonge mannen. Pim Fortuyn was dol op jonge Marokkaantjes en zei dat er aan heaumeaux onder hen geen gebrek is. Dat zal het gedrag wel deels verklaren. Naast de zwakzinnigheid, het ontberen van een opvoeding en de zwaar overtrokken trots, uiteraard.
Ik ben benieuwd wat Ebbie gaat doen. We houden je in de gaten en sinds onze strakke banden met AT5 kunnen we je maken of breken. En nou hup terug van vakantie twitter.com/zbaaA/statuses/19578042485... Eric, VVD'ert: doe es wat man!

Sliptong | 28-07-10 | 15:22

Wederom een puik stukje schrijverskunst @BertBrussen.

Ashtrey | 28-07-10 | 15:22

Voorlichten, harder kan het gewoon niet.

blikjegrolsch | 28-07-10 | 15:21

@wo ist der bahnhof | 28-07-10 | 15:11
Aan de gemiddelde door u bedoelde vechtpartij ligt geen verrotte ideologie ten grondslag.

d_2k | 28-07-10 | 15:21

Smerige Finnen.

Femtex | 28-07-10 | 15:21

je kunt ook nergens meer met je leren broek zonder billen over straat.

San Paulo | 28-07-10 | 15:21

De aandelen ROOIBOS THEE zullen weer stijgen!!!

GoedenMorgenDezeMorg | 28-07-10 | 15:21

@Nacho_Vidal | 28-07-10 | 15:15
U is incognito homo?

Dan wel andere nick zou ik zeggen. Volgens mij is Nacho niet van de herenliefde. Wel van de anale, ja, dat dan weer wel...

God Zelf | 28-07-10 | 15:19

Ik las ergens dat het OM een hogere strafeis hanteert als het echt om homo gerelateerd geweld gaat.

Is dat dan geen discriminatie?

bromtol12 | 28-07-10 | 15:19

Keihard optreden! Met voorlichtingsfolders! En straatcoaches! Bureau Halt! Papierprikken en schoffelen! Geen middel onbeproefd laten. Dat zal ze leren!

koerbagh ® | 28-07-10 | 15:18

Finnen blijven met hun poten van onze poten!

Semmo | 28-07-10 | 15:17

Gewoon een stelletje Molukkers met wah-wah's erop afsturen..

BillyTheCad | 28-07-10 | 15:16

Eberhard ziet vooralsnog zijn harde maatregels geen vruchten afwerpen.
Hij zal wel weer een blik straatcoaches opentrekken.

hoocheecoochee | 28-07-10 | 15:16

Mister Crabs | 28-07-10 | 15:09
Ik meld mij aan.

Nacho_Vidal | 28-07-10 | 15:15

wo ist der bahnhof | 28-07-10 | 15:11
mwa... die mensen die in kansensteden tijdens het stappen worden mishandeld, krijgen te maken met verkeerd aangekeken rifmakaken. Maar dat is gewoon koeltoer: "jij kaike, ik sjlaan". Homo's mishandelen is daarentegen religieus "geinspireerd".
Vergelijkbaar met "waarom is 9/11 zo erg, maandelijks gaan ook zoveel mensen op de weg dood".

Mister Crabs | 28-07-10 | 15:15

Goede tekst.

Nacho_Vidal | 28-07-10 | 15:15

als politie mensen gaat spotten op het dragen van zonnenbrillen, da kan je toch ook mensen spotten op het dragen van een bontkraagje.

zal wel iets met durf en prioriteiten te maken hebben...

Patrick Zweedsey | 28-07-10 | 15:14

Dit heeft niets met religie te maken, ik herhaal dit heeft niets met religie te maken. Was het wel echt geweld tegen homo's, want religie is juist liev voor homoseksualiteit, echt !

HonderdEnEen | 28-07-10 | 15:14

Uiteraard zal er meer geld beschikbaar worden gesteld om de problematiek aan te pakken...

Eagle_Eye | 28-07-10 | 15:13

Okee PvdA-meneer Eberhard, de tijd van policorre stevige taal is voorbij. Nu daden en geen woorden.
Anders gaarne de partij omdopen tot Partij van de Allahaanbidders. Dat is wel zo duidelijk.

Fijnstoffer | 28-07-10 | 15:12

Ja, dus? Er worden ieder weekend mensen zwaar mishandeld, in de verschillende kansensteden, tijdens een avondje stappen. Omdat het nu een homo is, is het opeens nieuws ofzo?

wo ist der bahnhof | 28-07-10 | 15:11

gooi ze met een knuppel het hoenderhok in...

Cas Ferrot | 28-07-10 | 15:10

Bert is ook gay, zo aan de omschrijving te zien.

Zeeschuimer | 28-07-10 | 15:10

Laten die gasten van de gaykrant nou eens wat nuttigs doen: stuur 2 homo's hand in hand amsterdam/rotterdam in. Stiekem omsingeld door 15 incognito homo's met ijzeren staven. Dan is het alleen maar afwachten, en je kunt in een dagje heel wat van die marokk^H^H^H^H^H^Hminder tolerante jongeren opruimen.

Mister Crabs | 28-07-10 | 15:09

En hop! weer een hele horde subsidieverslindende straatcoaches er naar toe.
Keihard aanpakken dat tuig (die homo's dan he), dat zal ze leren!

CynicalBastard | 28-07-10 | 15:08

Als de broers van El Hamadoui nu een fetish leer zaak beginnen in de Reguliersdwarsstraat kan dat contract ook getekend worden en is iedereen tevreden.

The Evil One | 28-07-10 | 15:08

daar mag een hek omheen

kanaltijd | 28-07-10 | 15:08

Gayniaal...
OT: poten af van onze flikkers

ChillBill | 28-07-10 | 15:07

Ik ben vooralsnog nog steeds van mening dat ze gefrustreerd zijn over hun eigen seksuele geaardheid.

Finse flikkers.

Nietvoordekat | 28-07-10 | 15:06

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken