
We got him! De dreigmalloot die burgemeester Aboutaleb enkele weken terug een
kogelbrief stuurde en die vanavond werd gepakt. Het gaat om een 37-jarige Rotterdammer Mark Koppenol. MiniGun Mark meldde zich gisteren in de comments van het GeenStijl-topic, en kondigde zijn daad min of meer aan. Check de relevante comments
HIERRR. Koppenol werd zondagavond
ingerekend toen hij bureau Slinge (010) binnenrende en zonder met zijn ogen te knipperen zijn miniblaffer trok. Na uitgelachen te zijn door het voltallige politiepersoneel haalde hij onherroepelijk de trekker over. Nou vriend, je staat op GeenStijl met dat
HOOFD van je. Gefeliciteerd met je wereldberoemdheid & succes met je strijd tegen de minigun.
Reaguursels
InloggenIk heb nog maar weinig mensen horen praten over het feit dat dit ogenschijnlijk ongevaarlijke pistooltje in de handen van een paar straatapen genoeg blufeffect heeft om een overval te vergemakkelijken. Immers, als jij een pistool in je neus gedrukt krijgt, hoe klein ook, is dat voor jou al genoeg reden om je beurs aan dat tuig te geven. Als ze gepakt worden blijft het wel een overval, maar omdat het geen illegaal wapen is, zal de straf minder zijn. En voor zover ik weet is zwaarder straffen juist de beste manier om deze jochies weer op het rechte pad te krijgen of tenminste van de straat te houden.
Daarnaast een keiharde +1 voor Muxje, btw!
Volgens de Volkskrant (die de mensen van Youtube hebben geinterviewd) offline getrokken, maar volgens mij nog springlevend hoor! Moeilijk he journalistje spelen.
www.youtube.com/user/1081220#p/u/0/6vC...
Mark Minigun +1 Justitie -1
Hebben we een mirror ? Filmpje is stuk!
zo als ik goed de filmpjes kijk komdie gozer me bekent voor die woont in charlois ik heb daar in die buurt 10 jaar gewoond het is de slotboomplein waar die brievenbus staat
Weet niet waar VanKoetsveld zijn info vandaan haald, maar het klopt in ieder geval voor geen meter.
Hoe ik dat weet? Ik was ter plekke en had goed ZICHT op nog geen 2 meter afstand!
Dacht altijd dat een echte journalist net effe wat dieper op de materie inging.
Nee in plaats daarvan nemen ze maar gewoon het gezwets aan wat er net uit een duim van een desbetreffende politie woordvoerder is gezogen,en geven er weer een eigen grappige woordspeling aan.
Ach VanKoetsveld staat in ieder geval weer in een goed blaadje bij zijn baas!
Beetje warrig man. Apart is denk ik het juiste woord hiervoor.
Maar gut, leuk speeltje voor de kinderen, waar kan ik het kopen?
wat een zwitsal:S
rofl mao @ mark
Is dit Koefnoen?
Interessante casus :)
Hij wil wat aantonen, en dat lukt hem nu. Ietwat vreemde methodiek, maar goed, z'n punt is duidelijk.
Vreemd gevalletje.
Zo, die laat zich lekker opnaaien zeg!
Epistel van Mark nl.netlogstatic.com/p/oo/075/450/75450... zoomen..
"Gvd Intertoys ook al niet""
Nouhu de Blokker heeft ze niet.
lol
zo'n klein kudt pistooltje en dan nog in je vinger schieten :-)
www.youtube.com/watch?v=I0PuBKhCLxA&am...
In een ouder topic (aug 2009) over de minigun meld hij (nb. onder zijn detentienummer )
quote:
"Het gaat er om dat de recherche hem eerst teruggaf en zei het schiet niet hard genoeg. Vervolgens werd ik in Limburg weer gepakt en vervolgd voor dat ding. Riep m'n recherchevriend die hem cadeau deed op als getuige en toen loog de rechercheur bij de Rechter commissaris en zei dat het zonder beker niet kan schieten.
De Rotterdamse Koprschef en Korpsbeheerder roepen dit nu ook om een liegende rechercheur in bescherming te nemen.
Helaas voor hun heb ik de rechercheur eerder opgenomen toen hij zei hij schiet niet hard genoeg en dus heeft de Politie een probleem.
Roep nu al een tijdje publiekelijk dat de Politie tot aan de top zo corrupt is als de neten, zonder vervolgd te worden.
Daarom de filmpjes en de aandacht voor het wapen, want het laatste wat je verwacht is liegende agenten, die door de superieuren een handje boven het hoofd worden gehouden.
1081220 | 31-08-09 | 22:23" @ www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/08/...
Onze Lieve Heer heeft vreemde kostgangers, hij lijkt me een geval voor EMDR therapie (niet badinerend bedoeld).
@kw_nl | 21-06-10 | 10:29 Zeer zeker is er een steek los, maar ... heb jij ook de discussie gehoord (geluid zuigt, maar hier en daar toch volkomen duidelijk) waarin hij de beveiligers van de rechtbank probeert duidelijk te maken dat er iets volkomen mis is met het feit dat hij zojuist gewapend met een doorgeladen vuurwapentje bij de zitting in rechtszaal 15 is geweest?
Check "Dankzij het OM Rotterdam kan je gewapend in een rechtzaal zitten en gewapend naar huis terug keren" op www.youtube.com/watch?v=QyRcbcr-wec&am... de man hééft een punt ...
@Behaard smaalkopje
'Tis toch van God los! Je kan tegenwoordig niet eens meer je vuurwapen op het plafond legen tijdens een verhitte discussie op het politiebureau om je punt te benadrukken!
Schande dat die linkse rakkers deze jonge Einstein zo de kop in drukken!
wat een kaalkop.
@Behaard smaalkopje
Natuurlijk heeft hij een punt, maar hij is voor de rest knettergek. Heb je het filmpje gezien waar hij de kogelbrieven op de post doet? Volkomen doorgedraaid...
en dan natuurlijk ook +1
Ik vind het wel een vette actie, alles bij elkaar. Ik ben het er echter wel mee eens dat hij zich misschien beter tot andere media had kunnen wenden, maar dat kan je deze man ook niet kwalijk nemen. Volgens de wet is het compleet legaal dus waarom zit hij nou vast? Wat is er mis met mensen die een xtc'tje teveel op hebben in hun tienerjaren, ik vind deze gladjakker toch aardig kiek evengoed.
Dat ding is ook geen speelgoed voor kleine kids.
Hij probeerde het duidelijk te maken, lukt niet.
Hij slaat een tikkie door, en nu is het onder de aandacht.
Ook al het het wat genuanceerder gemogen, toch +1 voor hem.
Mini Mark met zijn mini gun en mini piem!
Oké, ik heb de meeste filmpjes wel gezien, en deze Koppenol is wellicht een beetje vreemd, maar beslist niet gek.
De Televaag maakt er dit van: "De maker van de filmpjes beschoot zondagavond nog een baliemedewerkster van politiebureau Slinge in Rotterdam met een minipistooltje. Hij miste, maar werd wel aangehouden. De vrouw bleef ongedeerd" ...
... maar ik ben er nu al zeker van dat hij op de Slinge niet OP een baliemedewerker heeft geschoten, maar erNAAST, en wel om iets duidelijk te maken inzake het feit dat dit vrij verkoopbare 'speelgoedje' inderdaad gewoon een vuurwapen is, en bij gebruik van explosieve splintermunitie nog dodelijk ook: zie www.youtube.com/watch?v=_pucTGGho_U&am...
Wat een kneus zeg LOL en om aandacht schreeuwen door het ook nog op youtube te zetten OMG FAIL
Geenstijl heeft hem eerder in the picture gehad: www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/08/...
In 2009 dus al...
Koning lutser als het mij vraag......
Jazz87 | 21-06-10 | 09:42
Oftewel een mini-mi? Daar was hij niet ver mee gekomen!
Veni-vidi-vulva | 21-06-10 | 09:35
Mensen bedoelen hier denk ik een potatoe-gun. Ook van pvc, maar dan met gas-ontbranding of perslucht.
Volgens mij is het punt niet of iets gevaarlijk kán zijn, maar hoe groot de kans is dat het op een onverantwoorde wijze wordt gebruikt. Vergelijk het met dartpijltjes, het licht het niet voor de hand om er iets anders mee te doen dan op blikjes te schieten. Next!
nee meneer de rechtert dat idee ligt nog bij de programmadirecteur
Oké, "Filmen hoe je gewapend in de rechtzaal zit" op www.youtube.com/watch?v=-tKm4rfd7ao
Hij heeft een punt, daar kom je niet onderuit ...
ja meneer de rechtert nadat rutgert aan de deur was geweest in het weekend tijdens mijn midlife draaide ik door .
rechtert: maar u had toch ook met peop kunnen gooien?
hij heeft gelijk, het is geen speelgoed, op deze manier probeert hij dat onder de aandacht te brengen. Beetje lugubere manier waarop, hij had iemand stevig kunnen verwonden (blindheid oid) en dat is erg ondoordacht, maar hij wordt niet gehoord blijkbaar. En als ik al die filmpjes zie, dan is het wel degelijk een wapen. Ik zou Rutger er eens vuistdiep insteken.
hehehe, "de vraag ... aan de PvdA ... hier, via de kop ... van economisch drama Job" ... op 1:15 van www.youtube.com/watch?v=4pJkd-nYEJ0
Je moet toegeven: Consequent is-ie wel:
Letterlijk iederéén krijgt een kogelbrief van hem (kapitaal aan postzegels) ...
en ik steeds maar denken dat die het over een
www.epicycle.org.uk/images/minigun2.jp...
minigun heeft....
zou inderdaad een item van die kamphues kunnen zijn.
hee rob kamphues
volgende week ontdekt ie andere toepassingen van hamers, messen etc.... als ie nou eens een plastic zak over z'n hoofd trekt en pas na 8 min het buro binnenloopt.
Volgens mij begrijp ik het 1 en ander niet
Hij heeft een mini-pistooltje, waar gewoon normale (kleine) munitie ingaat (moet denk ik kleiner dan .22 en 9mm zijn).
Er zit nauwelijks een loop op dat ding, maar op korte afstand kan je er volgens mij toch iemand behoorlijk naar mee verwonden / dood schieten.
En dan komen er hier mensen aan die het gaan vergelijken met pijltjes schieten uit een pvc buis. Volgens mij schoot mijn pvc buis geen stuk lood dwars door een blik een.
Wat is hij nou? Een complot-psychoot? Een kinderveiligheids-obsesieveling? Een alu-hoedje? De keuringsdienst van waarde? Een viral voor mini-guns?
Eens bedenken wat mijn kinderen allemaal hebben wat gevaarlijker is dan een minigun: 1) boog 2) dartpijltjes 3) zakmes 4) hamer 5) een baksteen 6) een eind hout 7) twee armen en benen 8) tanden 9) een balpen 10) een scherp geslepen potlood etc.
Misschien gewoon kinderen verbieden.
Standaard tokkie, lijkt me duidelijk.
Zeg kansloze Mini-Gun prutser,ga jij eens een leven downloaden.
wat hebben die lui altijd met aandacht?
hij zal wel een mini vermaningkje krijgen
Toen ik onlangs de bedrijfsgegevens van het bedrijf van Arnie poste (let op, dus niet zijn prive-gegevens, dat mag niet volgens de regels), ben ik voor twee weken gejorist.
Deze knakker zet zijn eigen prive gegevens online en wordt niet gejorist.
@Sweyn | 21-06-10 | 08:59
Stierenpeop. Er zijn duizenden gekken in 0031 die op het randje balanceren tussen vrij rondlopen en gedwongen opname. Dat gezeur over een minipistooltje gaat nergens over. Dit is voor die malloot gewoon een manier om aandacht te krijgen. Een kruisboog (ook legaal), een katapult (iets minder legaal) of een pompbuks (legaal), is potentieel veel gevaarlijker dan dit gevalletje.
Ik schrik me steeds de tering van het geluid van die minigun als ik die kudtfilpmjes van hem bekijk
ok, ik merk dat de meesten onder jullie simpel zijn..
is die kale gek?
jep, absoluut.
Maar hij maakt wel degelijk een punt: je kunt in Nederland maandenlang de mongool uithangen zonder dat je iets gedaan krijgt, en alleen via terreur krijg je iets gedaan/je zin.
Ik persoonlijk vind die hele minigun issue niet zo heel belangrijk, maar als het klopt wat de kale zei (miniguns mogen gewoon vrij verkocht worden etc) dan ben ik erg benieuwd wat ze hem ten lasten gaan leggen wanneer hij wordt voorgeleid.
tokkies kunnen behoorlijk gehaaid zijn, en dit exemplaar heeft wel degelijk een punt, ook al brengt hij dit punt op een gestoorde manier aan het licht.
Aha.
" De community van GeenStijl kan worden getypeerd als een sociaal geheel dat gevormd wordt doordat de reaguurders over langere tijd publieke discussies voeren waarbij ze persoonlijk op elkaar reageren waardoor er persoonlijke relaties ontstaan tussen de reaguurders."
sevenxseven.wordpress.com/2009/09/10/g...
En hier uw opleidingsniveau.
sevenxseven.files.wordpress.com/2009/0...
www.youtube.com/watch?v=PxudEppAqrQ&am... wat een sukkel.
@Heau even | 21-06-10 | 08:41
*diep bukt en zich gewillig laat nemen door een natte krant*
Heau even | 21-06-10 | 08:41
Houdt u zich even bezig met een bepaald gesprek op msn? ^^
koolteer | 21-06-10 | 08:28
Ziet u nu wel, de oude media hebben altijd gelijk. Altijd.
GeflipteVlaflap | 21-06-10 | 08:31
Jonkie.
Ashtrey | 21-06-10 | 08:40
Dank. ^^
Gaat vast wel lukken!
Ik heurde het bij het wakker worden op den radio, mijn stad is veurlopig weer een stukje veiliger...
GeflipteVlaflap | 21-06-10 | 08:26
Gefeliciteerd, dat het maar een mooie dag mag worden!
wat een sneue gast, maar heb er wel weer enorm om kunnen lachen, gewoon kansloos die vent
koolteer | 21-06-10 | 08:29
Nee joh, negentien.
@GeflipteVlaflap | 21-06-10 | 08:26
Gefelicivulvazulaat, eindelijk achttien?
@Heau even | 21-06-10 | 08:06
Uhhhm, ja eigenlijk wel.
*wapenverzameling liefkoost*
Ach ja, gekken moeten er zijn.
Heb ik al verteld dat ik jarig ben vandaag? =D
Begrijp ik nu uit de bovenstaande reacties dat jullie weten dat hij geen contact opgenomen heeft met een krant of een ander medium?
Hij had ook gewoon contact op kunnen nemen met de Telegraaf, had-ie een pagina met grote foto èn een linkje vanaf GS gehad. Loser.
Nou hoor ik alleen minigun dit en dat maar ik zag bij hem ook een filmpje met explosieven en met xtcpillen die hij laat zien als hij met zijn superstoere pistool op iets schiet word hij door ook voor vervolgt??? Ook stond in zijn comments als de minigun word verboden gaat die WEER drugsdealen zei die in een van zijn comments vind het maar een raar mannetje zeker als je op zo'n manier je statement wilt maken hahaha :-D laat hem maar even brommen en in therapie gaan ;-)
@Pax | 21-06-10 | 08:08
Wat is je probleem? Vertel het ome azijn eens?
Pax | 21-06-10 | 08:08
Het is al te laat voor u. De overheid is uw beste vriend.
Toch raar dat iemand dit nog als enige methode ziet om zijn boodschap aan de man te brengen. Bel een krant of een tv station, maak een reclame, weet ik veel. Geweld is in elk geval geen optie, dat is enkel voor moslimmalloten en Neanderthalers.
Tsjah hij heeft wel een punt an sich.
Alleen zijn methode is zo dom.
Bel dan een nieuwsredactie op, het is toch komkommertijd en een gemakkelijk itempje van 5 minuten is zo gemaakt hoor.
Volgende aankoop : www.2dayblog.com/images/2006_november/...
@azijnseikerT
Whoa, okay, hey ik stap er hier uit voordat mijn IP op de lijst komt met die van jullie.
Ik snap zijn punt. Ik snap ook dat hij enorm tegen de indekcultuur in Nederland is aangelopen. (klokkenluider) Ik begrijp ook dat dit nog de enige manier is om enig resultaat te krijgen.
koolteer | 21-06-10 | 08:01
Bent u dat niet dan?
/dode bomen modus
Een nietszeggende actie. Is hij politicus?
@illuvatar | 21-06-10 | 07:57
De media, die hier een fijn argument in zien waarmee ze het GS-legioen als Wilders-tokkies weg kunnen zetten, kennen het zwitsal fenomeen niet. Zelfs als het ze wel bekend zou zijn, dan werd er geen melding van gemaakt. Ergo, ook u en ik zijn schietgrage, Wilders stemmende gekken in de ogen van de media....
Begint hier steeds meer op 4chan te lijken.
De overheid heeft veel reaguurders precies waar ze hen hebben wil... bange, makkelijk belastingbetalende goedgelovige onderdanige schapen...
Tja, wat moet je hier nou over zeggen? Ik snap zijn punt, het spul is gevaarlijk. Maar de uitwerking...
@Pax | 21-06-10 | 07:53
Een Zwitsal reaguurder, een wannabe, een trial-fail.
Deze man lijkt verdacht veel op Rob Kamphues, nieuw programma?
Hij is een GS reaguurder. Natuurlijk.
Deze mensen zijn dus kansloos. Dit is de reden waarom ik zo graag wil de de rechtstaat een stuk verrechtst.
-weggejorist-
Wat een droplul, ten eerste vestigt hij op deze manier de aandacht op het babypistooltje en 'legaliteit' hiervan. Ten tweede schiet je niet op mensen, en al helemaal niet op zomaar een politieagent. Van mij mag hij bij wijze van antwoord 9mm door beide knieën mogen krijgen.
*Bedenkt dat het nog lang zal duren voor het ding verboden wordt, en er na deze heisa veel vraag naar zal zijn. Minipistooltje.nl is nog vrij, ik ruik handel....*
Wat een tegenvaller.
Dit is een minugun:
www.kitsune.addr.com/Firearms/Machine-...
wat een EI!!
als je het dan zo nodig moet doen, doe het dan goed! en laat je niet pakken
Hoor net op het nieuws dat hij heeft geschoten op een agente...
Nou wat een held :S Opsluiten en lang ook!!
iig moeten ze deze gek goed lang opsluiten.
Je krijgt t toch een beetje te doen met de ouders van zo'n jongen he?
technozem | 21-06-10 | 07:00
Ja dat is het betere werk :p Gelukkig heeft hij er niet zo een.
Aandachtshoer!
Misschien kan je het ding gewoon beter een klein pistool noemen dan een minigun. en.wikipedia.org/wiki/Minigun
Goed, ik ga maar weer eens kijken of we wat kunnen verdienen vandaag.
Fijne dag @ all.
Laters!
www.depers.nl/opmerkelijk/277372/Sleut...
Parsons | 21-06-10 | 03:04
Man man, wat een situatie.
@Brakke Obama
Ik denk dat je het beste voor jezelf kan weten aan welke kant je staat dat als ooit "de pleuris uitbreekt" je goed weet wie je vrienden en vijanden zijn. Tot die tijd krijg je ontkenners toch niet zover.
We hebben een veel strenger immigratiebeleid nodig, jammer alleen dat als er wel eens wat uitgevoerd wordt het Europese hof zich er even over buigt en anders beslist.
Brakke Obama | 21-06-10 | 06:12
Right.
Weltrusten dan maar.
;)
(0:11 dus bedtijd)
Dan kan B.O. KO ;-)
Brakke Obama | 21-06-10 | 06:07
Euh ?
Desalniettemin, mogge!
Teun van het Tuinpad | 21-06-10 | 06:01
Teun al op pad? Dan kan B.O. KO ;-)
Nu maar eens kijken of er Koppegaanrollen.
Hallo Mark.
- opgejorrist - | 21-06-10 | 04:29
De ontkenners kunnen nooit zeggen dat we niet gewaarschuwd hebben, wel dat we niets of te laat iets gedaan hebben.
Niemand kan toch iets hebben tegen steng immigratiebeleid (naar voorbeeld Ned. Antillen).
Vergelijk het met een uit de hand gelopen feestje, iedereen was blij behalve de enkelingen die het mogen opruimen.
@red hotmilsss 21-06-10 | 04:48 is een robot die spam verspreid over goedkope na maak gympen
haal ff weg of red hotmilsss moet ff uitleggen wat reden is voor nutteloze reclame
-weggejorist-
02Consumer die link die je geeft met de minigun sleutelhanger voor 89,- is van die gast gaajes@gmail himself.
Dat is dan wel weer een beetje raar dat ie datgeen hij wil laten verbieden zelf commercieel uitbuit.
Voor de rest voelde ik wel wat voor zijn waarschuwing maar verafschuw ik zijn slechte communicatie
@A.de Knaller | 21-06-10 | 01:07 prcies
vanaf 6:25 lol, onze vriend verteld wat over zichzelf...
www.youtube.com/watch?v=x2HOFYQE4PM&am...
-weggejorist-
je kunt naar links kijken of naar rechts, maar doe godverdomme je oogkleppen af.
Dit loopt niet goed af, maar ontkennen is nog altijd de makkelijkste oplossing.
@kersenflap
@Parsons
@Brakke Obama
En dan zijn er nog steeds mensen die maar blijven komen met dat: "wat is 5 procent vd. bevolking nou voor een probleem". Somalië, Nigeria, Iran, Filipijnen, Irak, Saoedi Arabië en noem ze maar op, bestonden ook ooit eens uit 5 procent muzzelmannen.
Het was niet voor niets dat onze voorvaderen strijd hebben geleverd (zie: slag om Poitiers en Wenen) om dat zooitje buiten de Europese grenzen te houden. De geschiedenis herhaalt zich keer op keer. Nostradamus heeft voorspeld dat er een groot oosters volk op zal staan (niet dat ik zo geloof in sterrenkijkers). Bijkomend feit is dat waar ook ter wereld die haat ideologie de kop opsteekt er problemen ontstaan.
Eerst straten dan wijken dan steden, tussendoor nog wat wetswijzigingen en uiteindelijk enclaves of eigen staten. Een gevalletje Kosovo is ook hier in de maak, het is gewoon een kwestie van tijd.
Maar goed even O.T., is dit niet gewoon een gevalletje aandachttrekkerij? Filmpjes maken waarmee hij aan het spelen is met die dingetjes en dan pleiten voor een verbod :/
Wat kost zo'n pistooltje?
Nou, 89,- euries. En is nog niet illegaal, misschien leuk voor een vergeten vaderdag? Of leuk en zeker stoer om te showen in de klas. Mogelijkheden zat!
verzamelen.tweedehands.net/sleutelhang...
Ik zie het nog wel een fin-hebbedingetje worden..
@kersenflap | 21-06-10 | 03:14
*vuurtje even opstoken doet*
atlasshrugs2000.typepad.com/atlas_shru...
Brakke Obama | 21-06-10 | 03:10
Ik heb weleens verhalen gelezen over de Brusselse wijk "Molenbeek", welke inmiddels compleet is veranderd in een islamitische enclave, met 95% moslims. De winkels, de rechtspraak, de infrastructuur, de tandarts.... alles is er geregeld volgens Islamitische norm. Je waant je compleet in een andere wereld!
Parsons | 21-06-10 | 03:04
Hou maar op, ik kan het niet meer aanzien!
Het gore, gore lef....... en dat wij dit accepteren.... *zwijgt verder*
Ik ken mensen die in een kleine Vlaamse gemeente wonen nabij Brussel. 50 jaar geleden was hun straat nog Belgisch blank. Nu wonen ze als witte exoten in hetzelde huis, in een andere straat. Ze willen hun huis niet verkopen, maar als 65+ ben je dus echt de klos. Dit zal niet tot straten en gemeenten beperkt blijven, vrees ik. Ik heb kunnen vluchten, maar ik zou nu niet graag meer terugkeren in NL of B.
i46.tinypic.com/4q1q4y.png
@kersenflap | 21-06-10 | 03:03
Nog eentje dan - www.youtube.com/watch?v=YNIKz9b8FAA&am...
Omdat het Parijs betreft.
Parsons | 21-06-10 | 02:57
Hahahahahahaha!
U bent echt knetter gek! Parijs is toch die mooie stad met haar Champs-Élysées, de chauvinistische Fransman die zijn Renault nét wat te dwars voor je auto gooit, de eiffeltoren en haar prachtige architectuur en straten waar de mensen soms gejaagd, en anders (op zijn Frans) doorheen slenteren?
Parsons | 21-06-10 | 02:57
Kon hem niet zo snel linken vanuit dat reaguurderstool.
Hier op Curaçao zijn de moslims nog een echte minderheid (gelukkig!), maar de eerste tentvrouwen zijn ook al aanwezig. Het zal dus niet lang duren eer de pleuris ook hier uitbreekt.
Herhalio!
necrosis | 21-06-10 | 02:41
Ja, sorry, ik ben er zelf ook nog duizelig van!
Het zit in ieder geval wél goed in mijn oren geknoopt: het gaat om b.l.a.n.k.e jongeren, uit een b.l.a.n.k dorp!
@Brakke Obama | 21-06-10 | 02:57
Zet dan ook de link erbij: www.youtube.com/watch?v=NXBkkUbbbmo&am...
@kersenflap | 21-06-10 | 02:56
Omdat het Parijs betreft.
Heb in plaats van Zembla gekeken naar dat filmpje van eerder vandaag: Pitoresque Sweden. Effectiever dan Fitna 2, wachten op de Dutch remake.
Parsons | 21-06-10 | 02:46
Waarom gaat u nu opeens filmpjes uit Saudi Arabië plaatsen?
@koerbagh ® | 21-06-10 | 02:44
Parsons | 21-06-10 | 02:46
Pfff....... da's pas echt eng...
Muxje | 21-06-10 | 02:42
Tja, ik werd gegrepen door de leader. Er zou iets v.r.e.s.e.l.i.j.k.s aan de hand zijn in één of ander Brabants dorpje. Iets Ik dacht in al mijn naïviteit: wellicht een nieuwe bende van Nijvel of Venlo? Zou Kees Driehuis dan tóch een primeur te pakken hebben?
Helaas, ik werd getrakteerd op een half uur durende documentaire over één of ander ontspoort hang groepje welke een paar inbraken heeft gepleegd en inmiddels is opgepakt. Het ging erom dat ze b.l.a.n.k waren!
@koerbagh ® | 21-06-10 | 02:44
Jup. Want dit www.youtube.com/watch?v=ijRHfx9TcOw&am... soort zaken gaan hier niet gebeuren. Dat is zo ver van ons bed allemaal.
@Parsons | 21-06-10 | 02:40
Natuurlijk. Er is namelijk niks mis met allochtone jongeren. Het is de blanke autochtone jeugd die Nederland naar de ratsmodee helpt. Dat weet toch iedereen?
@kersenflap 02:37 : Jezus, kijk je nog naar Zembla? Hmm... morgen maar eens op Uitzending Gemist kijken; het lijkt dat ik me er goed aan kan gaan zitten ergeren. En soms is dat wel lekker.
@kersenflap | 21-06-10 | 02:37
Parsons | 21-06-10 | 02:41 was @ jou.
Jep. #tenenkrommend
@kersenflap 2:37
Herhalio!
Het lijkt een blanke autochtoon. Zembla zal er weldra een journalistieke aflevering aan wijden, me dunkt.
-weggejorist-
Linksmensen kunnen nu iig niet meer zeggen dat GS alleen finnen meldt geh.
gladstoned66 | 21-06-10 | 02:19
LOL, of een aanhanger van een vuvuzelaverbod.
@Brakke Obama | 21-06-10 | 02:17
Ja. Zie eerder topic over linkbait van die club.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/06/...
Muxje | 21-06-10 | 02:14
U bent mij onbekend maar (nog) niet onbemind ;-)
"Dus: doe maar even insluiten dit gekkie en verbied daarna die minigun ook meteen maar. Graag gedaan!" Mutsaerts | 19-06-10 | 20:35 @ www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/06/...
Mutsaerts had een vooruitziende blik. Was de politie ook maar zo snugger.
desbetreffende agente verklaarde achteraf, dat ze blij was ,dat de man geen probleem met het mestoverschot had.
Dankzij dat reaguurderstool, zag ik dat GS mijn links naar 'welingelichte bronnen' heeft weggejorist. Terwijl die twee stukjes wel hout sneden.
Deze censuur zal wel een goede reden hebben zeker?
@Durotar 01:12: En jawel, daar is 'ie. Het woord is gevallen: "kind". Flikker toch op. Je kind zal maar... het mocht wat. Je kind zal maar beschoten worden met deze troep. Je kind zal maar beschoten worden met een katapult. Met een elastiekje. Hij zal maar een knikker naar zijn hoofd krijgen. Een tand door zijn lip vallen als hij van de glijbaan geduwd wordt. Een speelgoedautootje in zijn oog krijgen. Zich verslikken in een happy meal. Een geknakt zieltje krijgen als hij verliest met voetbal. Een geschaafde knie als hij van zijn fietsje valt. Misschien maakt een hond hem bang. Stel dat hij zijn pols aan een roestig hek openhaalt bij het tikkertje spelen. Stel stel stel. Nee. Kinderen horen af en toe pijn te hebben, een klap te krijgen, een teleurstelling te verwerken. Niet met opzet of uit sadisme, en inderdaad alleen af en toe. Het gebeurt gewoon; hoort bij opgroeien en daar worden ze vrijwel altijd beter van.
Wat mij betreft is "kind" de nieuwe Godwin. Wie zoiets in een discussie die niet over kinder gaat opwerpt verliest automatisch. En moet zich kapot gaan schamen. Mensen moeten zich vooral eens wat meer om hun eigen kinderen gaan bekommeren, en wat minder om die van anderen.
@Mindy | 21-06-10 | 02:10
Eng dat hij een politiebureau binnen kan lopen, kan schieten en *niet* wordt neergeschoten. Dat is eng ja.
Parsons 02.02
Nou grappig... eng meer hoor, eens met Obama.
Zit je dan met je klapperpistooltje op je 37ste in een pliesiecel de hangjongere uit te hangen tijdens het WK. Nee, dit is vast geen voetbalfan.
Stuur maar langs,
vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=...
koerbagh ® | 21-06-10 | 01:57
Gedwongen opname zal voldoende zijn. Ik vermoed dat de combinatie GS-aandacht en psychose zijn werk heeft gedaan.
@open.deur.intrapper | 21-06-10 | 01:15
rofl, zat ik ook aan te denken, ook gelijk het eerste oplaatje dat ik ge googled had.
Voor de liefhebbers dan nogmaals: www.kitsune.addr.com/Firearms/Machine-...
Zie ook search-geenstijl.thruhere.net/?q=%22Ga... trouwens. #grappig
M4xBGr4nt | 21-06-10 | 01:52
Toen was je nog bang voor de politie. Maar ik had ook geen Mocromaatjes.
Gevaarlijk mannetje.. past wel in het rijtje Karst Tates....
@Brakke Obama | 21-06-10 | 01:52
Veldzicht dan? of Van Mesdag?
@Brakke Obama
En schoot je enkel bij de buren naar binnen via een openstaand raam, en niet op de politie:)
william7055 | 21-06-10 | 01:44
Niet weer naar Nijmegen, daar heerst een opendeur beleid.
Parsons | 21-06-10 | 01:47
Proest! Is beneden haar niveau tenzij ie GGZ rijp is, dat weer wel.
Vroeger (vorige eeuw) vuurden wij papieren pijltjes af met een blaaspijp (versierde pvc-pijp). Uitgerust met een spijker (of naald) was dit ook levensgevaarlijk. Maar toen was alles nog beschaafd ;-)
Hij schijnt ook fan van Anelka te zijn.
Heeft de man al een advocaat? *Juriste voorstellen doet*
minigun mark +1
Minigun schiet dus met *gemak* door envelop+brief... Doet dus minimaal erg auw en maximaal ben je dead. Ik begrijp volkomen waarom deze man doordraait. En ik respecteer hem omdat hij iets *doet* aan een probleem dat hem klaarblijkelijk aangaat. Poltie bureau instormen met getrokken mini-gun! Koning.
die goedkope cola blikjes zijn erg slap hoor
je moet echte cola blikjes proberen
enkeltje Pompekliniek?
@titsme | 21-06-10 | 01:31
Als je religioso's moet geloven: godT. 'Intelligent Design' noemen ze dat tegenwoordig. Er is inderdaad weinig intelligents aan. De mens is het wel het beste bewijs tegen het bestaan van godT, maar ja, vertel dat maar eens in de kerk.
Jôh! Nou ik hebT een aantalT jarenT in 010 gewerkT, en verdomT er was meer T dan in het keukenkastje van Job CohenT.
@open.deur.intrapper
Een keukenmes? Domme vergelijking. Kinderen mogen ook geen keukenmes bij zich dragen in het openbaar, daarnaast heeft, zoals een reaguurder opmerkt, het keukenmes een functie. Voor volwassenen.
@gladstoned66 | 21-06-10 | 01:09
Sorry, ik zat nog even in de kelder.
titsme | 21-06-10 | 01:17
Eens. Nobele motieven zijn als verklaringen van Joran.
koerbagh ® | 21-06-10 | 01:36
Zou het niet weten, ben geen rotjeknorderT ;-)
Brakke Obama | 21-06-10 | 01:22
klopt. Is een rotterdammer he:)
@Brakke Obama | 21-06-10 | 01:24
RotterdammerTs zettenT tochT juisT overalT eenT T achteraanT?
titsme | 21-06-10 | 01:30
Lijkt inderdaad op de pedojagers die zelf 900 GB aan k1nd3rp0rn0 op hun harde schijf hebbn staan.
*moedeloos gestrekt gaat* Wie heeft toch 'mensen' verzonnen?
De Badtegelzetter | 21-06-10 | 01:29
Ik denk dat ie al slaapt, want een linkfail fixen doet ie niet. Ga jij ooit nog wat doen voor GSTV btw?
NL brokkelt af | 21-06-10 | 01:25
Kijk eens, dit is een man die die minipistooltjes zelf helemaal geweldig vindt. Kijk hem blazen dan in dat minuscule loopje nadat hij heeft 'gevuurd' haha. Maar onder de structurele hoon van zijn omgeving, heeft hij zichzelf een valabel excuus verschaft om lekker te blijven spelen: 'ik maak er gewoon een nobele zaak van'. Denk je nou echt dat deze lichamelijk volgroeide kleuter het lot van kinderen, die onverhoopt in de zandbak geconfronteerd worden met een kermispistooltje, zo aantrekt?
Niet de miniwapens, maar de minicriminelen zijn het probleem.
Laten we vooral blij zijn dat hij strijd tegen miniguns en niet tegen mitrailleurs of andere (semi-) automatische wapens. ;)
*Vindt mensen die fanatiek strijden tegen kruisraketten opeens heel eng*
Toe maar. Wat een werktijden VanKoetsveld. En wie bent u?
Morgen Kamervragen, overmorgen verboden...
Dat er aan deze vent een paar steekjes los zitten moge duidelijk zijn. Echter ik vind dat hij absoluut een punt heeft. Dat het hem niet eerder op een normale wijze is gelukt dit onder de aandacht te brengen is vreemd, en de escalatie van zijn pogingen absurd.
Desalniettemin is het best tijd dat er wat beter naar die miniwapentjes gekeken wordt..
heefT, ik ben geen 010'er.
Volgens mij moet je toch eerst met zo'n pistooltje prutsen voordat je er iets mee weg kunt schieten. Dus is dat ding an sich ongevaarlijk.
Laten we dan ook diesel en kunstmest gaan verbieden, daar kan een kwaadwillige ook aardig iemands dag mee verpesten.
O wacht, misschien moeten we kwaadwilligen dan maar gaan verbieden dan kunnen er een hoop verboden en maatregelen zo overboord,
@A.de Knaller 1:07
Jij bent het debiele neefje van Minigun Mark?
Freakandel | 21-06-10 | 01:20
Deze man gaat de geschiedenisboeken in als voorvechter van het verbod op kermispistooltjes.
@pius
Minigun Mark heef wel (onbedoelde?) humor, hij noemde je 'prius'.
Brakke Obama | 21-06-10 | 01:16
Zo zie je maar, zelfs onder de reaguurders zitten soms mafkezen.. "Het was altijd zo'n vrolijke jongen."
nober | 21-06-10 | 01:16
Ideaal om de tuin winterklaar te maken. Maar iedereen begrijpt toch dat zo'n ding inderdaad gevaarlijk kan zijn, maar echt niet wordt gebruikt om je ruzies mee te beslechten.
Dat die miniguns onveilig zijn (al helemaal voor kinderen) ben ik met hem eens. Maar om dan maar dreigbrieven te gaan sturen? Dan ben je toch een triest figuur.
Het lijkt wel alsof die man gearresteerd WILDE worden. Vage shit. Doe hem maar een enkeltje naar de TBS-kliniek!
pius | 21-06-10 | 01:15
LOL. Maar even serieus. Op het ene filmpje looptie ie Balkenende een slotwoord mee t egeven vooraleer hij het 'vonnis' velt, op het andere filmpje zie je hem zelfvoldaan grijzend nadat hij een hoedje van een poppetje heeft geschoten usw. En nu heb je dus van die mensen, die deze idioot een nobel motief toedichten. HA-HA.
Hij reaguurde niet ondergemiddeld ;-)
open.deur.intrapper | 21-06-10 | 01:10
een keukenmes heeft nut. Wat voor nut heeft zon "gevaarlijk" pistooltje? Behalve op voorwerpen, of zelfs mensen voor de grap schieten?
Misschien had ie hier een beter statement mee kunnen maken: www.kitsune.addr.com/Firearms/Machine-...
A.de Knaller | 21-06-10 | 01:07
Uw nick ondergraaft uw betoog. Zo op het eerste gezicht.
titsme | 21-06-10 | 01:12
Doe ik:)
pius | 21-06-10 | 01:06
Laat ze maar zoeken.
A.de Knaller | 21-06-10 | 01:07
Jij snapt het.
Deze "malloot" maakt zich terecht druk, je kind zal op school maar beschoten worden met zo een leuk "pistooltje". Ik hoop dat er zoveel media aandacht wordt gegeven dat deze "malloot" zijn doel bereikt en deze troep verboden wordt.
Dikke kudos voor A de Knaller die dus wel op de linkjes klikt en alles door leest.
A.de Knaller | 21-06-10 | 01:07
Iemand die idiote teksten uitkraamt terwijl hij 'schiet' op fotootjes die hij op blikjes heeft geplakt, is niet enkel bezig een statement te maken. Zo iemand is gewoon een pummel.
A.de Knaller | 21-06-10 | 01:07
Tja een keukenmes is ook niet illegaal, maar dat wil niet zeggen dat je daar dan mee je frustratie moet uiten.. Bovendien zijn z'n filmpjes belachelijk, dus verdient ie een schandpaal.
Doet me een beetje denken aan Amerikaanse anti abortus fanatici. Die zijn zo 'pro-life' dat ze hun tegenstanders doodschieten.
Parsons kom er maar in.
Goed bezig Van koetsveld. Geen 9 tot 5 mentaliteit.
pius | 21-06-10 | 01:06
twee etages lager.
KoppenRol zeg ik!
Heb gisteren nog voorspeld aan gaajes dat hij waarschijnlijk snel zijn wens in vervulling zou gaan zien. Was ook niet echt moeilijk te voorspellen. Dat dan weer niet.
Sjonge jonge, zo moeilijk is het niet, mensen. Deze man probeert blijkbaar al jaren aan Justitie duidelijk te maken dat een bepaald stuk schiettuig naar zijn mening zeer gevaarlijk is, en onder de wet Wapens en Munitie zou moeten vallen. Door incompetentie (of kwaadwilligheid) heeft Justitie blijkbaar altijd volgehouden dat het schiettuig geen kwaad kan, waardoor deze meneer zijn overtuigingsmethoden heeft geescaleerd. Waarom zouden ze zich immers bedreigd moeten voelen door een stuk speelgoed dat geen kwaad kan? Dat is het punt wat de beste man maakt, maar aangezien zowel het publiek als de redactie hier te te dom om te poepen is, wordt de man nu weggezet als een malloot, terwijl normaal gesproken geen enkele andere aangelegenheid onbenut wordt gelaten te zeiken over Justitie hier op de site. Allejezus, wat een treurnis.
Sommige mensen hebben principes, sommige mensen hebben een steekje los.
titsme | 21-06-10 | 01:00
Ze zoeken je een etage lager.
Nachttopic met hooguit de discussie of het Niet Aangeboren Hersenletsel is , of wel genetisch bepaald. Geen kiloknaller waarschijnlijk vanKoetsveld.
enkeltje tbs?
Die gast is echt van lotje..
Rutger zou hem een gekkie noemen.
Maaier | 21-06-10 | 00:56 Hij houdt niet van wapens dus schiet hij met zijn enorme wapen op een medewerker van een instantie die er voor zorgt dat je niet op straat met je wapen kan zwaaien. Da's toch logisch.
O ja, eerste link doet et niet.. (Misschien doet een slashje tussen de 6 en de Y wonderen?)
Kan deze meneer wellicht toch gaan meedoen aan de Darwin Award? Hoe tokkie kan je zijn?
Nah ja hier richt die dat ding op een rechter www.youtube.com/watch?v=-tKm4rfd7ao&am...
Ik reageer niet, ik bedoel bijna niet.
Dit moet wel de meest domme manier zijn om opgepakt te worden.
hehehe Jan Drama, heeft een nieuw gezicht, wat een Sjaakstra
Whoehaha. Minigun Mark. Volgens de theorie van Titsmov kopen mensen een gun die qua lengte aansluit op hun organische spermabuks. *dubbelloops jachtgeweer doorlaadt* Maar sereneus.. onze Heer heb eggg vreemde kostgangers.
ONTZETTENDE GEK. Wat wil je dan, haha.?
[x] Ongeschikt
[_]Geschikt
Hij ook ff z'n 15 minuten.......... What's next?
ik snap die vent niet. Wat is nou zijn punt?
REAGEER OOK