Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ondertussen op de redactie bij NRC

EnErrrCee.jpg Tringtring. Hoofdredactie NRC met Birgit Donker. Ja hallo Donkel? Derk hier. De enige echte, inderdaad. De baas. De Chef. De man van 142 miljoen. Beste vriend van Frits Barend. CEO. Grootkrantbezitter. El presidente. Degene die jouw uiterst bescheiden salaris iedere maand weer ophoest. Zeg maar gerust degene die hier de toko überhaupt nog draaiende houdt. Dag meneer Sauer! Wat een verrassing. Geweldig u eindelijk te sprek... Terzake Donkel! Ouwehoeren doe je maar in je eigen tijd. Ik was ooit eigenaar van de halve Russische media. Denk jij dat ik een serieus praatje niet van slap lullen kan onderscheiden? Nee, natuurlijk wel meneer Sauer. Ik zou toch nooit iets naars over u zeg.. Muil houden als de baas praat, Donkel! Hoe vaak moet ik je dat nog uitleggen? Nu ik je toch spreek. Die cover van vorige week sloeg weer he-le-maal nergens op. Oud nieuws! Te laat. Stond overal al op internet! Zelfs mijn demente oma is beter bij de tijd dan jij Donkel! Het spijt mij verschrikkelijk meneer Sauer! Ontsla mij alstublieft niet! Pffff, waar zou je heen moeten dan? Naar zo'n ordinaire riooltabloid als de Volkskrant zeker? Blijf nou maar gewoon je stinkende best doen Donkel. Wie weet wordt het ooit nog wat. Bel ik ondertussen NRC Next om ook hun voorpagina te manipuleren. Dag Donkel!

Reaguursels

Inloggen

@Vivid Lounge
Waar zit je dan? Zak met bonen.

Lying Dutchman | 25-03-10 | 13:10

Dubbele Halve Zool | 25-03-10 | 00:20
Dus..?
Maar goed even een vraagje Brusselmans ... vrienden aan het worden met ene heer M.Kat?

De kantonnier | 25-03-10 | 06:19

roflol.... vandaag nog meegemaakt:
Haal mn fiets van het slot af in een steeg, staan twee marrokaans hangjochies van tussen de 14 en 18 jaar met hun (?) fietsen. Net mn tweede slot eraf gehaald komt moroc #3 aanfietsen en zegt tegen de andere twee in marok-lands: "kijk deze heb ik net gestolen!" en gooit de two-side fietstas met bloemetjes-motief er pontificaal vanaf. Nee ik verzin dit ECHT niet... ik was eerlijk gezegd stomverbaasd om het zelf in levende lijve eens een keer zelf zo (voor)oordeelbevestigend te ondervinden... te meer daar de nacht ervoor de lampjes van mn eigen fiets waren gejat. En nergens een smeris te vinden natuurlijk om het aan te rapporteren.
Signalement: Leids marokkaans tuig tussen de 14 en 18, alledrie witte trainingsjacks, drie stuks. Direct politie bellen als je ze bij de fietsen ziet.

Dubbele Halve Zool | 25-03-10 | 00:20

saai verzonnen en zeldzaam onzin topic. en hoelang is dit geleden?
Deze telegraaf site zit voornamelijk ANP en papieren berichten na te vlooien op iets ranzigs. Eerdaags moeten er weer zoveel man uit bij telegraaf media. Wie zulen dit zijn en welke site zonder opbrengsten gaat dan gesloten worden?

antizanic | 24-03-10 | 22:32

Sauer is links, kent zijn Poeshkin, heeft een beeld van een vrouw en is superrijk. En wat doet hij met zijn geld. Hij redt een Nederlandse kwaliteitskrant, opent een uitgeverij voor mooie boeken en zal straks Feijenoord kopen. Niet zo katten op die man, welcome back Don Sauer!

leverworst | 24-03-10 | 18:23

Stukje smerige propaganda op de voorpagina. Prent roept op tot geweld en krijg hier een heel naar gevoel bij. Imam Sauer detoneert zelf als eerste zijn bomgordel? Of laat ie anderen dat opknappen? Asbak.

PG4161 | 24-03-10 | 16:43

VerenigdeNederlanden | 24-03-10 | 13:04
Te lui om op te zeggen? Ga je schamen, man. Doe het nu meteen.

Von Münchhausen | 24-03-10 | 16:08

@LJBrinkhorst | 24-03-10 | 13:23
Het NRC is ook niet voor "gewone" mensen. Sauer zegt toch duidelijk genoeg wat zijn doelgroep is.

JanVergoor | 24-03-10 | 16:06

Hallo Derk, hoe gaat het met je KGB-vrienden of je oude maten binnen de IRA?

Peter Siebelt | 24-03-10 | 16:00

Het NSB-Handelsblatt en zijn debiele kleine broertje lees ik al eeeeuwen niet meer... Dankzij de getoonde voorpagina weet ik weer precies waarom.
Lekker stoken vanuit je roomblanke elitaire redactiebureau met 1 of anderhalve excuusallochtoon en vanuit je dito wijk. Ik hoop dat "de" moslims beginnen bij deze verzuurde, bevoogdende krypto-racisten met hun "tegengeluid" (lees relschoppen).

Aktivist | 24-03-10 | 14:48

Het tegen geluid van de moslims:
nl.wikipedia.org/wiki/Moord_op_Theo_va...

Natuurlijk zijn er nog wat landen in Afrika die regelmatig dit tegen geluid horen. In Bali was er laatst nog iets. Regelmatig in Afghanistan en in Irak. Afentoe een aanslag hier in Europa. Met grote regelmaat doodsbedreiging aan het adres van... (zelf in te vullen). Vrouwenhaters en niet handenschudders. Dat is een hoop tegen geluid

HenkBres | 24-03-10 | 14:26

De Islam, vuistdiep in de Nederlandse samenleving?

NijnOz | 24-03-10 | 14:25

'De tijd van “all the news that’s fit to print” is echt voorbij. Ik wil niet weten wat er is gebeurd, want daar zijn andere media sneller in, ik wil weten waarom het is gebeurd.’
Hij heeft wel een punt.
DeToerist | 24-03-10 | 11:13

Precies, de man heeft gewoon gelijk. Op deze manier kan de NRC een goede krant blijven.

F'Shizzle | 24-03-10 | 14:18

Balzakius | 24-03-10 | 13:24

Bovendien refereerde de briefschrijver aan een stuk dat op de voorpagina en de bladzijdes daar achter stond en niet aan een stuk in de opinie.

VerenigdeNederlanden | 24-03-10 | 14:09

Balzakius | 24-03-10 | 13:24
Het gaat hier om het commentaar van de hoofdredactie. Niet om de opinie van een of andere columnist.

VerenigdeNederlanden | 24-03-10 | 14:02

Balzakius | 24-03-10 | 13:24
Als je op een opiniepagina enkel de jou welgevallige opinies plaatst en de rest wegfiltert, dan ben je niet helemaal goed bezig denk ik. Dan gebruik je opinies van anderen om jouw opinie op te dringen.

Schoorsteenveger | 24-03-10 | 13:44

@mezelf.

Berenstein. Welja. Beerekamp.

LJBrinkhorst | 24-03-10 | 13:34

VerenigdeNederlanden | 24-03-10 | 13:04
Maar.. Een "opinie" is toch vaak subjectief ?

Balzakius | 24-03-10 | 13:24

Ik lees de NRC, maar schaamde me vorige week diep toen 'mijn krant' het nieuws over de vondst van Milly afdeed in een ankeiler, een nauwelijks aangekleed ANP-achtig verhaal op pagina 3 en buitengewoon elitair en zuur tv-commentaar. Het meisje was amper dood en de grote denker Berenstein maakte er in gewichtige bewoordingen al een weer een 'hype' van.
Je kan zeggen van de Televaag of AD-Oliebollentestmagazine wat je wil, maar die kranten voelen het nieuws wat gewone mensen (zeg maar 70/80 procent van de bevolking) raakt een stuk beter aan dan kranten voor 'geinformeerde mensen'.

LJBrinkhorst | 24-03-10 | 13:23

De NRC-Next is sowieso een extreem links blad en ik kan het weten want ik ben er op geabonneerd. Wat je elke dag bij de opinie van Next leest is tenenkrommend. Die houden nauwelijks nog de pretentie op een objectief blad te zijn. Waarom ik er nog steeds op geabonneerd ben weet ik niet. Te lui om op te zeggen denk ik.

NRC houdt de schijn wat beter op maar is in feite ook alles behalve objectief. NRC opinie van afgelopen zaterdag. Een lezer vraagt waarom ze zo subjectief over Cohen hebben bericht, alsof hij de messias was. Krant antwoordt:

**.... Wat betreft de positieve kwalificaties aan het adres van Cohen: die zijn opgetekend uit de mond van mensen die hem kennen en met hem gewerkt hebben - ze vertolken niet de mening van de krant. Het begrip 'verzoener' uit de kop werd bovendien onderbouwd: in 2004, na de moord op Theo van Gogh, bleven de rellen uit onder andere doordat de door hem gemasseerde moslimorganisaties hun achterban in bedwang hielden.

Het artikel bevatte overigens, in de tweede helft ook voldoende kritische opmerkingen over Cohen(over zijn beschermde positie als burgemeester, over zijn gebrek aan achtergrond) om in de traditie te staan van evenwichtige en onpartijdige journalistiek zoals wij die willen bedrijven.**

Dit geeft wel aan wat het NRC als objectief beschouwt.

Punt 1: Blijkbaar ben je volledig objectief als je alleen maar meningen publiceert van mensen die ergens hetzelfde over denken zolang je maar vermeldt dat het die mensen zijn die dat vinden en niet jijzelf.

Punt 2: Blijkbaar ben je een groot verzoener als je, nadat iemand uit een bepaalde groep iemand heeft vermoord er voor kan zorgen dat mensen van diezelfde groep niet nog meer rotzooi trappen. (WTF!!!???, natuurlijk een stuk beter dan je bekommeren om de slachtoffers)

Punt 3: Constateren dat iemand niet overal iets van af weet is nauwelijks kritiek. Afvragen waarom Cohen tijdens zijn termijn als periode allerlei fouten heeft gemaakt en allerlei problemen niet heeft opgelost (Criminaliteit, Slotervaart, etc.) dat is kritiek. Maar een gedegen analyse van de prestaties en mislukkingen van Cohen als burgemeester van Amsterdam is natuurlijk wel wat veel gevraagd van het 'oh zo objectieve' en 'wetenschappelijke' NRC.

VerenigdeNederlanden | 24-03-10 | 13:04

En de Moslims hebben nog wel een Fatwa uitgesproken laatst... toch? Tegen het Moslim extremisme! We zijn op de goede weg zeg ik.....

Kobus Kloothamer | 24-03-10 | 13:03

"NRC is het huismerk van academisch Nederland, dat gaan we verder uitbouwen. Dat publiek, dat vroeger OSM (ons soort mensen) heette, daar zetten we een hek omheen en daar blijft iedereen met z’n poten vanaf."

Wat een idioot marketinggeblaat zeg, daar loop je toch van weg als academicus?

cekars | 24-03-10 | 12:55

prima nog meer anti geert, betekend 9 juni absolute meerderheid voor de PVV.
dan kunnen de problemen die de pvdalloch,cda en d66 na 35 jaar regeren eindelijk aangepakt worden.

grote grutjes | 24-03-10 | 12:54

Site is toch nog 300k waard
bit.ly/bd1MT5

marthoo | 24-03-10 | 12:35

Mooi, die NRC Next kan nu ook de deur uit!

Prof. Quatsch | 24-03-10 | 12:30

@Vivid Lounge
Even een vraagje als u mij toestaat. Wat verstaat u onder echte journalisten? Mensen die zich al internettend een beeld vormen van een kwestie en daar vervolgens een artikel overgoten met een subjectief sausje uit brouwen? Of de ouderwetse speurhond die na grondig researchwerk een objectieve weergave van de kwestie publiceert?

Verder vraag ik me af wat u ertoe drijft om Brusselmans of de GS lezer (dat wordt namelijk niet echt duidelijk uit uw betoog) te kwalificeren als geestelijk minder bedeeld. Ook dat wordt niet echt duidelijk, u zet slechts twee verschillende zaken tegen elkaar af zonder op de inhoud in te gaan.
Voorlopig houd ik het daarom op het vroeger bij ons gebezigde gezegde: "Veel lawaai, weinig gang."

Superior Bastard | 24-03-10 | 12:30

Fijnstoffer | 24-03-10 | 11:56
Het is tenenkrommend. Desondanks juich ik het toe. De weldenkenden die de moslims oproepen nu eindelijk eens iets van zich te laten horen. Dat gaat, als het al effect sorteert, onverwachte effecten opleveren, dat gaat, als het al effect sorteert, nieuwe mogelijkheden bieden.
Je hebt moslims en moslims, zo hoor ik de weldenkenden altijd verkondigen. Nou, laten de moslims, als zij massaal in opstand kopmen, mij dat dan maar eens haarfijn uitleggen. Gaan we meteen een aantal andere discussiepunten op tafel leggen.
Mijn voorspelling is dat de Islam in al zijn voegen kraakt als werkelijk discussie gevoerd wordt, als werkelijk op argument van gedachten wordt gewisseld, als werkelijk op het scherpst van de snede de plaats van religie en cultuur in een multiculturele samenleving wordt besproken. De Verhevene vindt het allemaal best, zal dan blijken, als binnen die al te zeer zwijgende Islam de scheuren in de fundering pijnlijk zichtbaar worden, De Verhevene vindt het allemaal prima, wat er ook gebeurt. Zoals de God der Christenen het ook prima vindt dat lieden in de Bible Belt zijn Wil heel anders uitleggen dan een katholieke priester op een jongensinternaat.

Schoorsteenveger | 24-03-10 | 12:26

Lying Dutchman | 24-03-10 | 12:21
excentriek dus

Lying Dutchman | 24-03-10 | 12:23

@ Goddeloos | 24-03-10 | 12:19
Klopt. De messen worden @ the moment zorgvuldig geslepen. Deze idioot is geen lang leven beschoren.

verraad van links | 24-03-10 | 12:21


Vivid Lounge | 24-03-10 | 12:17
Hoogst waarschijnlijk behoor jezelf tot de groep minderbedeelden van het ergste soort. De pseudo-intellectuelen, mensenschuw, waar je het stof van af moet slaan. Het type dat je mijdt op feestjes, omdat ze ongevraagd, hun mening spuien. Met hun hopeloos ouderwetse en bekrompen opvattingen. Tja, daar sta je dan, zo wereldvreemd, dat je het eigenlijk geeneens meer exentriek kunt noemen. Droeftoeter.

Lying Dutchman | 24-03-10 | 12:21

@ verraad van links

Idem, ga het ook laten, neem aan dat er genoeg mensen zijn die uitstekend kunnen FORMULEREN en deze meneer even toetsenborddood gaan maken.

Goddeloos | 24-03-10 | 12:19

Er loopt toch een rechtzaak tegen Geert?

Einde van de Domheid | 24-03-10 | 12:19

@Tiet Quitulaer | 24-03-10 | 12:14
Dus jij verwacht dat het Islamitische stemvee bewust bezig is met het infiltreren van de Nederlandse staat ? Tering. Er bestaat ook nog iets als het opbouwen van een prettig leven en individualisme.

Balzakius | 24-03-10 | 12:17

@Lying Dutchman
Ai, voel ik hier een gevoelige snaar trillen? Je bent toch niet echt eenzaam he Dutchman? Want dan wil ik bij deze mijn oprechte excuses aanbieden. Sorry.

Vivid Lounge | 24-03-10 | 12:17

Ik heb nu al een hekel aan Vivid Lounge.

verraad van links | 24-03-10 | 12:17

Het riekt hier naar schoonmaakazijn. Next

JP_Nee! | 24-03-10 | 12:16

Kennen Nederlanders de uitdrukking: " met lange tanden eten"?

Weet er iemand wat dat wil zeggen???

Sammortier | 24-03-10 | 12:15

@Balzakius | 24-03-10 | 12:10 Te simpel. Het blijkt veel handiger te zijn voor de moslims om de pvda te infiltreren en uiteindelijk over te nemen dan zelf van scratch een nieuwe moslimpartij te starten. Zie de coup op R'dam zuid van de turken.

Tiet Quitulaer | 24-03-10 | 12:14

En ja ja, het is uW telefoonnummer etc., ,maar kan me zo opwinden door dit soort mensen..

Goddeloos | 24-03-10 | 12:13

@Tuinpad
De dag dat ik jou gelukswensen nodig heb, valt samen met Pinksteren, Pasen en de pruimentijd. Toch bedankt.

Vivid Lounge | 24-03-10 | 12:13

Vivid Lounge | 24-03-10 | 12:06
Misschien is het sarcasme je ontgaan of kan je het, met je beperkte verstandelijke vermogens niet begrijpen. Succes met je minderwaardigheidscomplex en je sociale isolement.

Lying Dutchman | 24-03-10 | 12:13

@ Fijnstoffer | 24-03-10 | 12:09 Eens.
Misschien is het daarom vreemd dat de voorpagina van NRC Next niet zegt, Islam, genoeg is genoeg. Maar die tital zou voor "Ons Soort Mensen" misschien wel erg diep zijn.

Marcus Porcius Cato | 24-03-10 | 12:12

@ Vivid Lounge

Dat zo graag anderen iets willen en moeten laten doen. Zo typisch. Mocht ik niet met hetzelfde niveau geboren zijn als u, jammer dan. Rukt mij niets. Er zijn er velen die beter dan u kunnen formuleren. Als ze zich ook zo opstellen als u dan haal ik uit al mijn en u opsommingen dat u wel erg eenzaam zult zijn.

En horen kan, maar dan graag u telefoonnummer. Anders zal het bij lezen blijven.

Azijnpisser

Goddeloos | 24-03-10 | 12:11

Derk Stink Sauer

playstar | 24-03-10 | 12:11

*Chips klaarzet voor komende fittie*

Superior Bastard | 24-03-10 | 12:10

Het artikel zelf was echt niets mis mee. Goed interview, met een heldere kijk.
En ik ben het er ook mee eens, de radicalisering komt momenteel meer bij Nederlanders vandaan dan bij moslims. Verschillende moslim-partijen hebben het geprobeerd, maar nergens 1 zetel behaald, behalve in Den-Haag (GR). Logisch.
Azarkan: "Moslims stemmen kennelijk op een partij die bij hen past, ze stemmen niet op religie. Integratie noemen ze dat."
De spijker op z'n kop.
Terwijl half Nederland tégen een religie stemt.. Prachtig.

Balzakius | 24-03-10 | 12:10

@Marcus Porcius Cato | 24-03-10 | 12:02
"Het is bijna onmogelijk om in Nederland een tegengeluid tegen Wilders te laten horen"

Dat komt omdat de discussie vanuit islamistische moslims en hun linkschristelijke knuffelaars niet over de kern van het probleem gaat: de islam zelf.
"Genoeg" roepen tegen Geert is niet genoeg. De opkomst van de islam vreet langzaam aan verworven vrijheden, en is ronduit alarmerend voor joden, vrouwen, homo's en alle andersgelovigen, inclusief de dhimmies (christenen).

Fijnstoffer | 24-03-10 | 12:09

Vivid Lounge | 24-03-10 | 12:06
Kom, je kunt beter.
Het mag een onsje meer zijn.
Succes !

Teun van het Tuinpad | 24-03-10 | 12:09

@Goddeloos
Leer eerst 's formuleren joh. Als dat een beetje lukt dan hoor ik graag nog eens wat je er nou allemaal precies van vindt.

Vivid Lounge | 24-03-10 | 12:08

Boeuf Bourguignon | 24-03-10 | 11:48
En dan is er ook nog Steven de Jong van NRC, die zo'n last heeft van de burgers.

juriste | 24-03-10 | 12:07

@Lying Dutchman
En dan dat misplaatste groepsgevoel. Bij ONS. Man, man. Alleen uit dat simpele woordje ONS rijst het beeld op van de sukkel op het schoolplein die je vroeger was. Altijd buitengesloten, nooit ergens bij gehoord. Maar gelukkig heb je nu je toetsenbord en vriendjes bij GeenStijl. 'ONS', pfffrt...

Vivid Lounge | 24-03-10 | 12:06

En Aaf Brandt Corstius is ook next.

Teun van het Tuinpad | 24-03-10 | 12:05

NRC servert heeft het stoer...

Carl von Rabenhaupt | 24-03-10 | 12:03

@ Vivid Loungje

Inderdaad lees ik deze blog graag omdat het zelfs het werk van de echte journalisten doorlicht. En dat is misschien wat minder journalistiek-technisch, maar dat neemt niet weg dat er mensen zijn die daar hun mening beter door kunnen positioneren.

Ik vind u dan ook een azijnpisser 1e klas. En vandaar dat ik u even subtiel terug beledig. Want u beledigd hiermee ook de liefhebber die dit stuk proza een plaats in de maatschappij gunnen.

Verder lijkt het mij dat ik u wel kan gaan beschuldigen van onvervalste oogklepperij van het hoogste niveau. Deze site groeit al jaren en krijgt steeds meer voet aan de grond op diverse gebieden. Misschien omdat dat de oprechte mening van een aantal mensen is.

Laat mij raden? U zijt ook regent?

Flikker lazer steen tief pleur op naar de Joop man!

Goddeloos | 24-03-10 | 12:03

Toch denk ik dat NRC Next (voor de zeer intelligente, hoog opgeleide Groen Linkscher) wel gelijk heeft. Het is bijna onmogelijk om in Nederland een tegengeluid tegen Wilders te laten horen:
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/03/...
Wanneer gaan die Moslims nu eindelijk eens zeggen genoeg is genoeg Geert ? Klinkt gek genoeg bijna hetzelfde als vol is vol.

Marcus Porcius Cato | 24-03-10 | 12:02

@De hilarische nrc next frontpage van deze mooie morgen
Dit is haat zaaien, en een grove belediging aan het adres van zeer veel moslims. Ook is het een klap in het gezicht van moslims die graag openlijk afvallig zouden willen zijn. Verder getuigt het van een totaal gebrek aan kennis over het compromisloze wangedrocht dat islam heet.

Fijnstoffer | 24-03-10 | 11:56

Vivid Lounge | 24-03-10 | 11:45
Zelfs voor jou. Hier, bij ONS, op geenstijl.

Lying Dutchman | 24-03-10 | 11:56

Echt, hoe kom je erop? _0- Wat een idioten.

Reez | 24-03-10 | 11:55

Brusselmans in de stijl van de echte Brusselmans. Heerlijk een Guggenheimer op z'n best. *schenkt een wodka in.

Hooijstra | 24-03-10 | 11:53

Servert rookt al! Wil iedereen niet meer op de link klikken? Dank u.

eerstneukendanpraten | 24-03-10 | 11:53

@juriste | 24-03-10 | 11:43
Dat was inderdaad een tenenkrommend stukje. En die Folkert Jensma verdient ook nog steeds een stronttaart in zijn gezicht voor het hoofdartikel van 06-05-2002. Ik geloof dat 'ie daarmee voor duizenden opzeggingen gezorgd.

Boeuf Bourguignon | 24-03-10 | 11:48

+ manier Teun
Ouwe Frits Barend die je daar bent.

Teun van het Tuinpad | 24-03-10 | 11:47

Link 1, helemaal mee eens. Met zo'n man aan het roer kan het nog wel eens zijn dat de krant overleeft.
Link 2, ik vond het verhaal van Ayaan gister bij Nova college tour een stuk beter (en andersom).

Watcher | 24-03-10 | 11:46

@ atticusje | 24-03-10 | 11:12
"daar" is inmiddels "hier".

vliegende knorrepot | 24-03-10 | 11:46

Ik vind het toch wel lef van Brusselmans dat hij überhaupt iets over NRC durft te schrijven. Ik bedoel: als je zelf niet meer bent dan een stukjestikker voor een weblogje en je werk bestaat meerendeels uit het knippen en plakken van het werk van echte journalisten, dan is dat niet al te best voor je eigenwaarde. Dan is de afstand tussen je eigen capaciteiten en die van echte journalisten zo groot, daar moet je wel ongelukkig van worden. Wat een treurnis. Aan de andere kant: ook voor de minder bedeelden is kennelijk een plekje in onze maatschappij.

Vivid Lounge | 24-03-10 | 11:45

Superior Bastard | 24-03-10 | 11:40
Op één of andere wel ja.

Teun van het Tuinpad | 24-03-10 | 11:44

Gisteren ook al met die college tour van Ayaan. Zelf is ze voor de tweede keer van haar geloof gevallen en komt ze met allerlei vage 'beelden' hoe het wel moet, maar de twee moslimaatjes in de zaal die speciaal voor de gelegenheid hun hoofddoekje hadden afgedaan (maakt een beter indruk), dramden hun ingestudeerde teksten moeiteloos op. Gevolgd door een puisterig PVV'ertje die zijn ingestudeerde teksten mocht lopen verhaspelen. En Twan maar driftig knikken alsof er niet een meute mongolen bij elkaar was, die eigenlijk zouden moeten leren om hun bek te houden.

sjaakdeslinksesul | 24-03-10 | 11:43

Birgit Donker (die zichzelf presenteerde als dochter van een medisch specialist in M. Magazine) heeft tot taak om er voor te zorgen dat de medisch specialisten grootverdieners blijven en niet berispt worden door de medische tuchtrechters.
Via de juridisch redacteur huilde ze onlangs dat een collega van haar vader berispt werd door de medische tuchtrechters.

juriste | 24-03-10 | 11:43

Teun van het Tuinpad | 24-03-10 | 11:38
Ja, op één of andere manier ga je die rabiate politiek correcte meningen gelardeerd met gesmikkel en gehakkel missen hè?

Superior Bastard | 24-03-10 | 11:40

Elmer Fudd | 24-03-10 | 11:35
Daar zit copyright op!

Superior Bastard | 24-03-10 | 11:39

JanVergoor heeft inderdaad een NRC abo vanwege de achtergrond en opnie artikelen. Het 'heet van de naald' nieuws zie ik op intornet, televee, teletext en hoor ik op de radio. Ik wil dat in het NRC vervolgens niet bevestigd maar geanalyseerd en vanuit diverse invalshoeken geopinieerd zien.
Ik heb er wel vertrouwen in dat dat met Derk Sauer goed blijft/komt.

JanVergoor | 24-03-10 | 11:38

Verblind door geld en stemmen gaven zij hen een platform. Geduldig wachtten zij af en grepen hun kans. Telegraaf 20-05-2020

Sliptong | 24-03-10 | 11:38

Gezien het feit dat dhr. Wilders nu al jaren beveiligd wordt, lijkt het me niet zozeer de vraag wanneer Moslims (en andere gekken) eens iets gaan doen, maar wanneer ze eens wat ánders gaan doen. Als het bij eloquente betogen op tv en in de krant of tijdens protestbijeenkomsten was gebleven, had je mij waarschijnlijk niet eens gehoord in dit topic.

Achterdocht | 24-03-10 | 11:38

Frits Barend.
Jammer dat we die nooit meer op BNR horen.

Teun van het Tuinpad | 24-03-10 | 11:38

Misschien handing om zulks alvast te spiegelen voordat het op GS komt.
beperk je de kans dat incapabele servers gelijk deaud zijn.

DOEnormaalG | 24-03-10 | 11:36

NRC? Next!

Elmer Fudd | 24-03-10 | 11:35

Ik denk dat ik de Intercity Assen-Groningen of Groningen Zwolle voorlopig maar even niet neem.

oddfellow151 | 24-03-10 | 11:34

ben het met derk sauer eens lees de nrc en het gaat om de achtergronden en niet meer om het nieuws. nrc moet niet concurreren met kranten maar eerder met opiniebladen.

elek dag een opinieblad dat is gewoon mooi dan wekelijks de elsevier glossy.

formaat nrc prima
derk ga zo door en zorg voor kwaliteit want daar is gebrek aan in nederland.

dolffie | 24-03-10 | 11:33

Wat is er mis met die voorpagina?

niet voor de hond | 24-03-10 | 11:32

MeGiant | 24-03-10 | 11:25
"Artikels" en "inhoud" in één zin?

Superior Bastard | 24-03-10 | 11:32

Derk Sauer: "Dat publiek, dat vroeger OSM (ons soort mensen) heette, daar zetten we een hek omheen en daar blijft iedereen met z’n poten vanaf. "

Zo doen we dat bij de OSM.

nuff said.

JanVergoor | 24-03-10 | 11:31

Sauer, vriend van Frits Barend, dat irritante stukje mondhoekschuim.
Nuff said wat mij betreft.

Superior Bastard | 24-03-10 | 11:29

@ mezelf 24-03-10 | 11:18
Hmm, woede uitbarsting kwam mijn Frans niet ten goede, vrees ik.
NRC en NRCNext: sterf een langzame marteldood met je islamitische propaganda, lelijke pseudo-intellectuele kutkrant met je Heleen Mees (die het lollig vindt als mensen schoenen moeten poetsen voor hun beroep), Henk Hofland (fossiel met je links populistisch geleuter) en Elsbeth Etty (unverfroren Stalinistische vleesgeworden Godwin proleet)! De katholieke kerk zou in mijn ogen hun hele pedeauverleden goed maken als ze een nieuwe kruistocht uitroepen tegen die Dhimmi krant.

Boeuf Bourguignon | 24-03-10 | 11:28

Pas met het hoofd van Geert in die gebalde vuist spreekt zo'n affiche Moslims aan...

MichieldeMuiter | 24-03-10 | 11:27

Denk dat Sauer het goed ziet. Als nieuwsbron is de krant ten dode opgeschreven, maar dat mediujm is onverminderd in staat om de actualiteit 'te duiden' en 'uit te diepen'.

piemulspitzengefuhl | 24-03-10 | 11:25

Artikels hebben tenminste meer inhoud dan dit hier.

MeGiant | 24-03-10 | 11:25

zoals altijd een dode link , doe eens spiegelen

hooliganica hollandi | 24-03-10 | 11:24

Een opgestoken vuist met een bijgaande tekst "waar blijft de tegenreactie?" Als dat geen (poging tot) ophitsing is weet ik het zelf eigenlijk ook niet meer.

erwin85 | 24-03-10 | 11:24

@vuistneuqer | 24-03-10 | 11:22
Natuurlijk, een swastika kan ook van alles betekenen. Maar sommige symbolen worden toevallig gekozen, anderen niet. Ik kan me niet voorstellen dat er toevallig gekozen is voor de opgestoken, gebalde vuist.

NeeJeMoeder | 24-03-10 | 11:23

Sauer is van de SP. Vieze salon Maoïst dus.

Willem VanDer Decken | 24-03-10 | 11:23

NeeJeMoeder | 24-03-10 | 11:19
een opgestoken vuist kan van alles betekenen..

vuistneuqer | 24-03-10 | 11:22

Wel gevoel voor geschiedenis. Die opgestoken vuist was het symbool van de onafhankelijkheidsstrijd van de Indonesiërs. Alle moslims dan ook maar onafhankelijk van NL in hun eigen staatje, NRC.next?

NeeJeMoeder | 24-03-10 | 11:19

sterke tekst! Sauer is wel geestig met zijn stukjes in de Amsterdamsche kwaliteitscourant het Parool.... Hij begrijpt het tenminste!

Bastardsuiker | 24-03-10 | 11:19

Niet zo kritisch. Beiden lieden HEBBEN tenminste nog een baan...

H4rrie | 24-03-10 | 11:19

CENCUUR!!!!! FTW!!!!

Proff Dreistein | 24-03-10 | 11:18

Wanneer zeggen de Nederlanders, genoeg Hakbars! Nederlanders horen dag in, dag uit dat zij racisten, ongelovigen en hoeren zijn. Waar blijft het tegengeluid?
Insert: Nederlandse vlag, Princevlag, zwaard dat de halve maan doorboort.

NRC: Fuck you! Baise ta mère, salopes du muzelmannes!

Boeuf Bourguignon | 24-03-10 | 11:18

atticusje +1

Astort | 24-03-10 | 11:17

Wacht, de site laad nog wel.
Ja ik heb beeld.
Die site is net zo traag met info als zijn krant...

da wizard | 24-03-10 | 11:17

welja, ik lees die krant toch niet.
*koffie halen gaat*

Geile Markeerstift | 24-03-10 | 11:16

eerste link is alweer deaud !

johan902 | 24-03-10 | 11:16

Zeau, die Adformatie servert heeft het er maar moeilijk mee. Belachelijke voorpagina van NRC Next overigens weer. Nu dit, straks de gevangenen die zeggen dat ze zich ernstig in hun vrijheid beperkt voelen en dat ze vinden dat dit tegen de fundamentele rechten van de mens indruist.

Requiescat in pace | 24-03-10 | 11:16

De link is al deaud...

da wizard | 24-03-10 | 11:15

'De tijd van “all the news that’s fit to print” is echt voorbij. Ik wil niet weten wat er is gebeurd, want daar zijn andere media sneller in, ik wil weten waarom het is gebeurd.’
Hij heeft wel een punt.

DeToerist | 24-03-10 | 11:13

-weggejorist-

atticusje | 24-03-10 | 11:12

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken