Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

NOS aangevallen in Brusselse buitenwijk

wegmetcameraNOS.jpgBij de NOS proberen ze het zo lang mogelijk (zoekterm verwijst inmiddels naar artikel) van de voorpagina af te houden. Maar in Vlaanderen is het inmiddels groot nieuws: De filmploeg van de NOS die afgelopen dinsdag poolshoogte kwam nemen in de Anderlechtse wijk Kuregem. Daar was de crew getuige van de arrestatie van een zakkenrolklootzakje dat vervolgens door zijn matties uit de klauwen van de politie wordt gered. Het item werd gedraaid vanwege een paar duizend Kalasjnikovs die vanuit Tsjetsjenië de Brusselse wijk zijn binnengesmokkeld en die momenteel bijna dagelijks worden leeggeschoten op de politie. De NOS zelf hoefde nog net niet de 7.62 mm kogels te ontwijken. Maar veel scheelde het niet. Bekijk de beelden HIER. Uiteraard zijn alle gezichten van betrokkenen geblurred. Stel je voor dat die jongens zich gestigmatiseerd voelen en rare dingen gaan doen...

Reaguursels

Inloggen

Hoe zou het met Straatsburg nog zijn?

Serge d'Asperge | 13-02-10 | 15:46

"Die aanvaarden geen vreemden." Briljant.

S* | 13-02-10 | 01:16

010 FR Bart | 11-02-10 | 23:03
In hun ogen hebben ze een goede Islamitische opvoeding gehad.

Zo jammer! | 12-02-10 | 16:02

Ha 100 redenen waarom België beter is, la me nie lachen zot!

Parkeerwachter | 12-02-10 | 15:50

@ harob

Wat heb jij zitten roken?

Warhoofd | 12-02-10 | 15:35

Gisteravond bij P&W stelde Wouter Bos dat mensen als hij en Alexander Pechtold ''heel hoog zijn opgeleid'' en ''de wereld kennen'' en ''daarin talloze mogelijkheden zien''.
De meeste Nederlanders zijn niet ''heel hoog opgeleid'' en zijn daarom een stelletje xenofoben en racististen, die niet weten wat goed voor hen is, want zij zien de mogelijkheden niet.
Bos en Pechtold weten dat, maar ongeveer 10 miljoen Nederlanders weten dat allemaal niet, want die zijn niet ''heel hoog opgeleid. ''kennen de wereld niet'' en
''zien de mogelijkheden niet''.

Mag mezelf trouwens ''drs'' noemen, maar MAG IK A.U.B. EEN TEILTJE ??

Ab Sconditus | 12-02-10 | 13:02

hadden ze maar videospelletjes waar ze hun agressie aan kwijt konden...

Modder Neetjer | 12-02-10 | 12:01

In Westerbork kan toch wel weer iets ge-opend worden? problem solved.

reibekuchen | 12-02-10 | 11:11

dit is bij ons niet mogelijk
onze moslims zijn goed geingeburgerd
wij maken ons niet druk over boerka's en hoofddoekjes, eerwraak, slaan van vrouwen, dreigementen, want wij zijn multicultureel
af en toe een incidentje maar dat lossen wij prima op (kopje thee)
vandaar veel dank aan de pvda, d66, Gl en Sp en alle vredelievende gristenen
ik ben blij dat ik een nederlander ben

harob | 12-02-10 | 10:41

Kereltje pechtold bashte bij p&w de PVV weer eensch en vergeleek ze met o.a.
www.vlaamsbelang.org/6/112/

wachtmeester de bruy | 12-02-10 | 09:17

Waarom sturen ze het leger gewoon niet naar die wijken? Isoleren en schoonvegen die boel.

Tripps | 12-02-10 | 08:50

Wat een fijne cultuur weer....
Justitie moet harder optreden, kun je je niet gedragen: opbokken

thesquid | 12-02-10 | 08:39

Boodschap voor de linke elite;
Het volk van de lage landen, dat jullie zeggen te vertegenwoordigen, zal zich NOOIT laten knechten en al helemaal niet wijken voor geweld.
Dit is ONS land waarin het gebeente van onze geliefden rust.
Wij zullen vechten tot dit tuig is verdreven, MET OF ZONDER JULLIE ZEGEN.
We zullen hen bevechten in onze steden; van staat tot straat, van huis tot huis en van kamer tot kamer.
Wij zullen hen bevechten in onze polders en bossen.
We zullen ons nooit overgeven.
Liever dood dan slaaf.
Je maintendrai !

Ab Sconditus | 11-02-10 | 23:28

Zo jammer! | 11-02-10 | 18:55

Hey dwaas (kan ik ook)
De islam die onze finnen zo leuk vinden staat voor de sharia. Waarom zijn ze daar fan van?? Simpel, ze gaan naar moskeën waar die onzin verteld wordt.
En dan zijn er juist de ouders die zouden moeten zeggen.
HO STOP we zijn in Nederland.
Maar dat doen ze niet. En daar ligt het probleem, nogmaals als de ouders goed integreert zouden zijn had je dit gezeik niet. Als die ouders hun kinderen normaal op gevoed hadden was er geeneens een bodem voor de fundamentalistische Islam.
Ik ben ook tegen Mocro's hoor. Niet denken dat ik ze zielig ofzo vindt.
Ik denk alleen dat de reden waarom ze zo zijn niet begint bij Islam. Maar door de slechte opvoeding van hun ouders. Jou ouders hebben jou ooit het verschil tussen goed en fout uitgelegd. En dat je niet alles moet geloven wat ze zeggen.
Als je vloekte zei je moeder waarschijnlijk : Ga es je mondje wassen.
Doen de Finnen moeders dat, nee. Waarom niet? Slecht geïntegreerd.
Dat is de reden dat er überhaupt een bodem is voor de radicale Islam.

010 FR Bart | 11-02-10 | 23:03

Whimpysinger | 11-02-10 | 18:49

En waarom geloven ze die onzin.

JAAAA applaus de ouders hoe raadt je het.

HET BEGINT ALLEMAAL BIJ DE OUDERS. Geloof speelt ook een rol maar helemaal mee eens. Maar het belangrijkste is hoe je wordt opgevoed

010 FR Bart | 11-02-10 | 22:53

Waarom wordt er ondertiteling bij zo'n Belgische meneer geplaatst door de NOS? Ik ben toch niet achterlijk? Als het nu een zwaar plattelandsdialect was.
Terzake: Laten ze in Brussel die lui naar de banlieu sturen Kalasjnikovs mogen mee, onze bontkraagvrienden hier gratis een enkeltje er achteraan, muur eromheen (neem een Israelische aannemer, die heeft ervaring). Probleem lost zichzelf op.

Van Snikkelenburg | 11-02-10 | 22:28

Zie hier... het paard van Troje.

Herr Panzer | 11-02-10 | 22:05

Ik snap het hoe en waarom van die types nooit. In Nederland niet, en in dit geval ook niet. Wat willen ze nou? Is dat dan het doel, een uitkering en voor de rest leven van criminaliteit. Buiten dat vraag ik me af waarom het voor de politiek geen issue is. Dat er niet wordt opgetreden tegen Kalashnikovs is te idioot, dat zou zelfs in Nederland wel gebeuren. Wanneer wordt er wél wat aan gedaan?

KapiteinClaus | 11-02-10 | 22:03

Oh,wat zal ik die dag dat de pleuris echt uitbreekt en daarmee een burgeroorlog begint zegenen.Eindelijk legitiem dit uitschot om zeep helpen.
Geloof me,als er niks gebeurt en de politiek maar door blijft gaan met zijn linkse naiëve kop in het zand te steken dan komt het nog een keer zover.

Herr Panzer | 11-02-10 | 22:03

Gewoon allemaal preventief de schietvinger amputeren..

kloppende sidderaal | 11-02-10 | 21:39

Wel fijn dat ze allemaal bij mekaar wonen.,
Ff aan de goeie kant de fik drin.

Masochist | 11-02-10 | 21:10

Hier kan Nederland van leren dit is ook onze toekomst.
Maar ja ze zullen wel gaan praten i.p.v. maatregelen.

bernhardes | 11-02-10 | 21:01

Ook daarom PVV, TON, Leefbaar Rotterdam en Landelijk allemaal 1 partij stemmen de PVV.

nicknaam1 | 11-02-10 | 20:58

burgeroorlog in België ? uhu , wij belgen zijn wat dat betreft nog laffer dan jullie NLers. Er moet al écht iemand aan onze friet zitten voor we ook maar effe vies durven kijken om dan weer snel weg te kruipen.

hé, I gotta question , wat is dat nu precies dat marokanen zo speciaal maakt ? We hebben hier giga bevolkingsgroepen van andere oorsprong en eigenlijk weinig last mee ... beetje Oostblok ook die af en toe gooi doet naar titel : meest irritante allochtoon, maar het komt meestal toch neer op de Mocro's ... why is that ?

sunchaser | 11-02-10 | 20:51

neuken, mensen, neuken, nederlandse kindertjes maken. catholiek worden desnoods. als we de grootste minderheid worden, zullen we een baard moeten laten staan en daar heb ik geen zin in. en als nederland vol raakt, zal dat niet zijn omdat er teveel nederlanders wonen.

min.v.uitzetting | 11-02-10 | 20:24

Smarties | 11-02-10 | 20:12
Wie?

Zo jammer! | 11-02-10 | 20:24

Sjeng de helle | 11-02-10 | 14:44
Marokkanen in Nederland zijn ook goed bewapend. Politie controleert vaak moskeeen. Maar daar liggen ze niet. Ik weet ook niet waar ze ze bewaren. Maar er is zat wapentuig aanwezig werd mij verteld. Door een marokkaan.

Smarties | 11-02-10 | 20:12

Toen hier de Hofstadgroep een handgranaat naar het arrestatieteam gooide, werden er direct scherpschutters uit het leger ingezet. Als België geen soortgelijk signaal afgeeft, gaat het daar volledig uit de hand lopen.

PG4161 | 11-02-10 | 19:57

En links is muisstil

Zo jammer! | 11-02-10 | 19:54

Islam is kudt, en een bedreiging voor onze samenleving.

Zo jammer! | 11-02-10 | 19:46

@ 010 FR Bart | 11-02-10 | 17:03
De islam en hun minachting voor de infidel is het probleem WEL !!!!!!!

solidstate | 11-02-10 | 19:37

Dit lijkt meer op een pallywood voorstelling waarbij de marokkaanse woordvoerder gelijk weer voor handen was om een islamitische draai hieraan te geven.

Als men goed oplet bij elk finicdent is er gelijk een zogenaamde ooggetuige mohammedaan aanwezig om allerlei dingen te claimen of te ontkrachten.
Het komt er ALTIJD op neer dat het niet aan de islam ligt maar aan de gemene europeanen.

Let nou eens met zijn alle de volgende keer op.
Dit gebeurt keer op keer.
Elk fincident weer.

solidstate | 11-02-10 | 19:32

Goed, heh? Apenvolk binnenhalen.

Parsons | 11-02-10 | 19:08

Remington.223 | 11-02-10 | 17:33

Zo simpel als wat.

ecologiste | 11-02-10 | 18:57

Nog mongolen die de Islam of de Multi-Cultie een warm hart geven?
Wie?

Zo jammer! | 11-02-10 | 18:57

010 FR Bart | 11-02-10 | 18:37
Dwaas.
Je moet eens weten.
Maar blijkbaar heb je die opvoeding niet genoten.
Vertel jij mij maar waar Islam voor staat.

Zo jammer! | 11-02-10 | 18:55

Optimel Prime | 11-02-10 | 16:51

Er is wel een relatie met de Islam maar dat geldt zeker niet voor alle Roma's. Het kan niet zo zijn dat al deze groepen over 1 kam geschoren worden. Nuance is en blijft het devies. Opvallend is wel dat de Roma's deels ook migrerend zijn en grondbezit lijkt van minder belang, misschien heeft dat ook te maken met het vervagen tussen mijn en dein. Ben geen psycholoog.
Overigens die film Taken met Liam Neeson laat je wel trillen bij een club criminele Albaniërs in Parijs, maar dat is wel fictie.

ecologiste | 11-02-10 | 18:55

Kan alleen maar bevestigen wat Tim hierboven zegt. Kom beroepsmatig véél in het Centrum van Brussel. De situatie is nu zo, dat je in bepaalde huizen door nieuwe Belgen al uitgescholden en bedreigd wordt vanwege de grijze kleur van je ogen. Dit is mij vorige week nog overkomen. Het probleem is niet nieuw. Wat betreft Laken wist men midden jaren 90 al dat er zich 7 jeugbendes bevonden, waarvan 4 gewapend. Politieaanwezigheid aan de schoolpoort werd alleen door het rapaille geduld, indien ze niet in uniform waren. En nu zijn ze verwonderd dat er AK-47's bovenkomen. Snullen van politiekers hebben wij.

Zeegeuze | 11-02-10 | 18:52

Bart legt geen verband tussen de door de islam bijgebrachte minachting voor de ongelovige medemens en het onbeschofte en criminele gedrag van islamitisch opgevoede klootzakjes. Maar dat verband is er wel.

Whimpysinger | 11-02-10 | 18:49

Er is toch zoiets als precisie bombardementen?

Integrevenge | 11-02-10 | 18:45

Zelfs in Bangkok heb je een Arabische wijk. Het stinkt er naar (Noord) Afrikanen en Arabieren, mannen met baarden en witte jurken. De islam annex criminaliteit viert hoogtij en een Thai, op de hoeren na, kom je er niet tegen.

van der g | 11-02-10 | 18:44

Noord-Afrikaanse cultuurverrijking?

caspert79 | 11-02-10 | 18:40

paridae | 11-02-10 | 18:14

Bewijst wat ik zeg. Ze gebruiken de islam nu puur als middel om zich af te zetten tegen Nederland. Maar daar ligt niet de wortel van het probleem. De islam is een vervelende bijzaak maar niet meer dan dat.

Het is puur het gebrek aan opvoeding. Daar begint dit alles.

010 FR Bart | 11-02-10 | 18:37

Zo jammer! | 11-02-10 | 17:05

Nee normaal gesproken niet. Als je ouders je niet meenemen naar ''haatmoskeën'' en je gewoon straffen als je iets fout doet. Is er zelfs met de gemiddelde moslim niets mis.

Nu worden die gasten helemaal niet gestraft door hun ouders als er iets gebeurd.
Ouderen spreken vaak niet eens nederlands en als ze dat al doen, zeer gebrekkig nederlands.

Voorbeeld: Meisje uit van 16, draagt geen hoofddoek, nederlands zonder accent. Haar ouders praten vloeiend nederlands, bemoeien zich met hun dochter. Zie het resultaat. Een keurig meisje die moslim is.

Conclusie: Al die gasten moet je eerst een opvoedingscursus geven.

Waarom denk ik dit te weten?? Check mijn woonplaats :P

010 FR Bart | 11-02-10 | 18:34

Schieten om te raken dan maar? Dit mocro tuig verdient niets anders.

braadlap | 11-02-10 | 18:28

Ik begrijp het.
Nog iemand?

Zo jammer! | 11-02-10 | 18:28


Eurotokkie | 11-02-10 | 17:43

Er worden ook mensen christelijk opgevoed. Die misdragen zich niet.
Ik ken zat normale moslims, hun overeenkomst?
Ouders die zich met hun kind bemoeien

010 FR Bart | 11-02-10 | 18:26

What's wrong with these guys.................

Baugnez | 11-02-10 | 18:25

@010 FR Bart | 11-02-10 | 17:03
Waar gebeurd. Gisteren in tram in 070. Twee zéér luidruchtige ordinaire Mocro dames met hoofddoek flirten met capuchonklootzakjes rechts in de tram. En yes, contact. Babbel babbel. Tot het gesprek over hun hoofddoek kwam. Zegt de luidruchtigste meid: "Iemand die zegt dat ik mijn hoofddoek niet mag dragen verdient de doodstraf". En instemmende geluiden van de klootzakjes.
- Ik moest er gelukkig toen uit -

paridae | 11-02-10 | 18:14

nou waar wachten we nog op, schoppen en neerbeuken die lui

batavier1991 | 11-02-10 | 18:13

Ik fiets regelmatig door een van die wijken en moet zeggen: geen prettige buurt. Zo'n wijk waar Allah groot is, en de blanke werkende man klein

Lardeerik | 11-02-10 | 18:00

Elsevie: "Toen de jongeren doorkregen dat ze gefilmd waren, keerden ze zich tegen de filmploeg. Ahidar kon de gemoederen sussen en niemand van de filmploeg raakte gewond. Ook het materiaal bleef 'min of meer' intact, meldt de VRT.
.
hahahaa, min of meer intact..:) Ze bedoelen dat ze naderhand hebben zitten knippen om de balorige knulletjes te beschermen, natuurlijk... aaaaw typisch realiteit manipulerend NOS-gedrag.

Causa Sui | 11-02-10 | 17:59

Fukcing alla suckers gewoon leger erop af en schieten

Hansvo286 | 11-02-10 | 17:51

010 FR Bart | 11-02-10 | 17:03

Je wordt opgevoed met de Islam maar dit heeft verder geen invloed?

Eurotokkie | 11-02-10 | 17:43

Rutger al aangekomen in Brussel ? komen die beelden nog.

Eurotokkie | 11-02-10 | 17:38

En de oplossing is zo simpel: Belgisch of Nederlands paspoort afpakken en lekker enkele reis naar koning hassan

Remington.223 | 11-02-10 | 17:33

Kalashnikov's? Die laffe Belgen moeten gewoon even online shoppen:

www.israelmilitary.com/titan-anti-terr... Kost 950 dollar per vest, maar dan ben je ook beschermd tegen Kalashnikov- en M16-kogels.

cultheld | 11-02-10 | 17:30

Dit krijgen we ook in NL, benieuwd wat links dan gaat zeggen...

websenior | 11-02-10 | 17:27

010 FR Bart | 11-02-10 | 17:03
Uh, worden ze opgevoed in de leer van de Islam?
Zal toch niet waar zijn....

Zo jammer! | 11-02-10 | 17:05

sorry

De Islam is het probleem NIET dat wordt slechts als hulpmiddel gebruikt.

Het begint allemaal bij hun opvoeding

010 FR Bart | 11-02-10 | 17:03

Snapt niemand nou dat de Islam slechts als middel wordt gebruikt door mocro's om zich af te zetten tegen onze cultuur.

De schuld ligt bij de ouders die hun kinderen als koningen behandelen.
Daar begint het allemaal. De Islam is het probleem dat wordt slechts als hulpmiddel gebruikt.

Het begint allemaal bij hun opvoeding

010 FR Bart | 11-02-10 | 17:02


Jansen en Jansen | 11-02-10 | 16:39 Hier bij mij hebben ze niet eens een buurtsuper!

Willianus Wortelus | 11-02-10 | 16:59


Le Bref | 11-02-10 | 15:20 Schudt handjes. Roomblank! Laatst nog de allochtono-meter geraadpleegd. 0 %.

Willianus Wortelus | 11-02-10 | 16:57

paridae | 11-02-10 | 16:44
Ja, zeker als ze het IQ hebben van een gemiddeld blank Westers kind van twaalf.
Mot je vooral doen.

Zo jammer! | 11-02-10 | 16:57

@ ecologiste: nl.wikipedia.org/wiki/Moord_op_Joe_Van...
Een goed voorbeeld uit Belgie, waarin eigenlijk gelijk werd gezocht naar 2 jongens van Noord-Afrikaanse afkomst. Blijken roma's uit Polen te zijn. Of het nu islamieten zijn of niet, er zijn in Brussel meerdere nationaliteiten bedreigend voor de sfeer.

Optimel Prime | 11-02-10 | 16:51

Mohammed was geen Jesus, hij was een rovers hoofdman zonder enig norm besef, hij deed alles voor zich zelf en zijn stam. Dus wat verwachten we nu eigenlijk?

Gorgias | 11-02-10 | 16:50

Meer groen op straat.

van Nazareth | 11-02-10 | 16:48

"Poolshoogte" is een samenstelling van pool en hoogte en betekent 'hoogte van de hemelpool boven de horizon'.. desalnietemin een mooie (opzettelijke) verschrijving!

synchronicity | 11-02-10 | 16:47

@Zo jammer! | 11-02-10 | 16:41
Ja of je logees (die graag met vuur spelen) een pak lucifers en benzine geven.

paridae | 11-02-10 | 16:44

Was het niet zo dat de politie de burgers beschermt en het leger de staat? Dit lijkt mij dus een rol voor het leger: er een stuk staat buiten controle van de staat. Als ik het fout zie hoor ik het graag.

paridae | 11-02-10 | 16:42

Iemand nog vragen over de positieve invloed van niet-Westerse immigranten voor Europa?

Of moet het liggen aan het feit, dat we als samenleving hen niet juist opvangen?
En onze inzet als linkse samenleving, dus niet voldoende blijkt?
Je kan de duivel je huis binnen laten, maar hem continue pijpen heeft zijn grenzen.

Zo jammer! | 11-02-10 | 16:41

mp5s uitdelen en gebruiken maar

SwiftCrack | 11-02-10 | 16:41

En altijd en keer op keer vragen mensen aan mij: Waarom toch in dat afgelegen dorp met 1700 inwoners? Waarom weg uit de stad en drukte waar je werd geboren en waar je opgroeide? Waarom tussen de 'boeren'? Waarom?

Nou, hierom dus. Nog even, heel even en dan is het in Nederland niet anders. Parijs, Marseille, Brussel, Antwerpen. Het wordt steeds gekker en er wordt steeds dieper voor geborgen. Nou, laat dan maar. In april komt er een nieuwe telg in dit afgelegen dorp. Maar een heerlijk dorp. Waar de deuren nog openstaan, de schuur 's nachts niet op slot is, je even naar de buurtsuper kan terwijl de keukendeur openstaat. Daar groeit onze kleine straks op. Allochtonen? Ja, een enkeling. Op een hand te tellen. Volledig geïntegreerd. Ze gaan nog net niet op de trekker naar het buurthuis. Maar verder...

Heerlijk. Nog een echt stukje Holland.

Jansen en Jansen | 11-02-10 | 16:39

Als de politie er niet uitkomt, dan wordt vanzelf de krijgsmacht (equivalent van de KMar iig als ze dat nog hebben met hun vredesleger) ingezet; de staat kan niet hebben dat ze geen macht meer hebben op een bepaald stuk van hun eigen grondgebied, het is geen guerilla. De situatie komt echt wel weer onder controle, de vraag is alleen hoe ver er gegaan zal moeten worden, hopelijk kan het zonder doden.

Diddle | 11-02-10 | 16:36

De primaire taak van de overheid is, in mijn ogen, dat ze het land behoeden voor hordes barbaren die de boel hier komen plunderen. Tijd dat defensie een vuist maakt.
Want je moet flink sterke rooibos zetten, wil je dit nog oplossen.

Septimus | 11-02-10 | 16:32

Optimel Prime | 11-02-10 | 16:13
Onder de Albanezen zouden best wel behoorlijk veel Islamieten bij kunnen zitten en ook bij de Russen, zeker als ze uit het zuiden komen.

ecologiste | 11-02-10 | 16:30

Als ze met AK's gaan lopen rommelen, dan roep je de Heavy Brigade in. Klip en klaar. Pantserwagens de wijk in, tanks voor rugdekking, helicopters. Gespecialiseerde teams huiszoekingen laten doen. Alle huizen in de probleemwijk. Vinden ze iets: alle inwoners vastzetten, onmiddellijk. Keihard verhoren en alvast procedures opstarten. Kinderen in de opvang. Bij gewapend verzet : sorry, maar dan is er geen alternatief. Daar heb je óók een leger voor, om binnenlandse terreur de kop in te drukken. Waar wachten ze nog op?

bello | 11-02-10 | 16:30

@YMMMV: je bent duidelijk een kenner. De No-Go zones zijn net in het centrum. De buurten eromheen zijn OK.

winus | 11-02-10 | 16:26

Binnenkort ook bij u in de buurt.

Von Flokkenstoffen | 11-02-10 | 16:18

Juist commentaar van de NOS op Studio Brussel.

Arvin | 11-02-10 | 16:15

In België heb je in elke grote stad naast finnen ook nog albanezen, roemenen en russen. www.demorgen.be/dm/nl/989/Binnenland/a...
Het grut wat op straat loopt te sodemieteren word overschaduwd door mensen uit de Balkan. Wat in Brussel speelt, speelt ook in Antwerpen. Alleen daar zijn ze er allang achter dat de criminaliteit daar zich echt afspeelt onder de oost-europese gangsters. Het groepje van 200 man dat in Kuregem loopt te donderstralen en de Lidl berooft met een kalashnikov, is niets vergeleken met de oost-europese maffia in Brussel en Antwerpen. Alle ogen gericht op de finnen? De mensen die zich koest houden, zijn in dit geval veul gevaarlijker. Het bedreigen van een cameraploeg uit Nederland is pure humor voor die gasten.

Optimel Prime | 11-02-10 | 16:13

Spartz | 11-02-10 | 15:52
Heb je weleens een sterke veroordeling vernomen vanuit de islamitische wereld. Ze keken en zagen dat het goed was.

Watunflater | 11-02-10 | 16:06

widtvoet ® | 11-02-10 | 15:49
Jah...

Zo jammer! | 11-02-10 | 16:02

wlodek | 11-02-10 | 15:47

Geweldig. Mooier en korter kan ik het niet vertellen. Hulde!

ecologiste | 11-02-10 | 15:58

Al die politieke bobo's hebeen de schuld wat er in Brussel gebeurt. Die gaan naar de hoeren, snuiven bergen coke en doen alles wat god verboden heeft en zelfs meer. Crimies weten dat er een hoop geld te halen valt in die stad . Kijk maar naar Washington D.C. Zelfde probleem. Politiek weg uit Brussel, problemen ook weg uit Brussel.

Bastard Greuter | 11-02-10 | 15:57

Hoe sterk moet de These zijn om een passende antie-these te krijgen?

womannicer | 11-02-10 | 15:56

100.000.000.000 EURO! Dat kost ons de multikul!
We hebben 1 miljoen allochtonen, dus is dat 100.000 euro per allochtoon!
Stel dat het maar een kwart van hen is die zich niet willen aanpassen of crimineel zijn, en het geld daar dus werkelijk aan uitgegeven word, dan is dat 400.000 euro
per persoon!
Ik zou zeggen, geef ze ieder 2 ton en een enkeltje thuisland onder de voorwaarde dat ze er hier niet meer inkomen. Dan sparen we 50 miljard uit
en weet ik zeker dat de meesten dan ook echt vertrekken want 2 ton krijgen ze in heel hun leven hier nooit meer bij elkaar geschraapt, en zouden ze wel gek zijn als ze daar niet op in zouden gaan.
2e voorwaarde is dan wel dat de grenzen hier dan potdicht gaan voor alles en iedereen, want we blijven niet voor sinterklaas spelen.
Btw, er werken 7 miljoen mensen in nederland, dus kost de multikul elke werkende ruim 14000 euro!

von sokkenstopfen | 11-02-10 | 15:54

Marco Kroon kom d'r maar in met je maten.

van Nazareth | 11-02-10 | 15:53

Waarom geven mensen Islam de schuld? Alsof dit soort taferelen goedgekeurd worden door de Koran.

Spartz | 11-02-10 | 15:52

Hans Janmaat had dit al in de jaren 80 voorspeld en is door een Julius Freisler van een rechter veroordeeld, zo zie je maar.

wlodek | 11-02-10 | 15:52

Ik zeg laat Marco Kroon een kroeg in die buurt openen en alles komt goed.

Carpa | 11-02-10 | 15:52

Fijn toch die multiculturele samenleving, tis toch zo'n verrijking!

Malibu Stacy | 11-02-10 | 15:52

Hoe precies weet ik nog niet, maar het is echt allemaal de schuld van BLANKE MANNEN tussen 25 en 45 jaar! Gelukkig hebben we GroenLinks die ons dat vast even haarfijn gaat vertellen. Niet zeuren dat het in Belgie is en dat GroenLinks daar niets van af weet. Sinds wanneer stoort men zich daar aan grenzen (fatsoen, eerlijkheid, wetenschap, nationaliteit, cultuur)...

Fred Janssen | 11-02-10 | 15:51

I hate to say this, but i told you so....

Zo jammer! | 11-02-10 | 15:50

Dar al-Harb 2010.

widtvoet ® | 11-02-10 | 15:49

De Linksche regenten zien het wel maar doen niks. In plaats daarvan stuurt men het leger naar het buitenland om discutabele belangen te verdedigen.
lion@night | 11-02-10 | 15:40

He-le-maal waar.

Von Münchhausen | 11-02-10 | 15:48

Le Bref | 11-02-10 | 15:20
Ik ook sinds 1 jaar...
Leuk hé het NL van de jaren 70?

van Nazareth | 11-02-10 | 15:48

en we dachten dat alleen Israel last van intifada's had en dat was ver van ons bed. Het is een keurig en voorspelbaar kolonisatieplan: eerst beleefd met de pet in de hand binnenkomen en langzaam de eigen zuil uitbouwen en de boel overnemen, eerst rustig en dan steeds luidruchtiger om te eindigen met wapengeweld met als resultaat dat wij hier binnenkort allemaal verplicht op een kleedje rugoefeningen gaan doen richting Mekka.

wlodek | 11-02-10 | 15:47

Allemaal de schuld van Kurt Westergaard.

Whimpysinger | 11-02-10 | 15:46

"Ik ben benieuwd wanneer de eerste treinen gaan rijden..."

@el mero mero | 11-02-10 | 15:22
Bedoel je de treinen om deze barbaren naar zandbak van herkomst te vervoeren?
ZSM graag!

Ahasveros | 11-02-10 | 15:42

Teun van het Tuinpad | 11-02-10 | 14:48
A-Team wtf
veel te soft
They wanted a war
He gave them one ....
www.youtube.com/watch?v=MTHJngZweTg
"It's time to die"

DonOmar | 11-02-10 | 15:41

Ach, bij de NOS zijn ze lekker multiculti, ik denk dat ze dit wel gezellig vonden.

Stuntbukker | 11-02-10 | 15:40

Ik voorspel dat dit jaar het eerste mocro-Kalasjnikov incident in Nederland gaat plaatsvinden.
Culemborg is slechts een voorproefje.

Aardig dat De Pers ook al de term 'warm-zone' gebruikt. De Linksche regenten zien het wel maar doen niks.
In plaats daarvan stuurt men het leger naar het buitenland om discutabele belangen te verdedigen.
Justitite/politie wordt verlamd door de Linksche regenten.

Het lijkt wel of de Linksche regenten achter de schermen reeds bezig zijn met de caputilatie.
Van der Laan was in Marokko om daar alvast politiek asiel aan te vragen voor alle Linksche landverraders.

Rest In Privacy | 11-02-10 | 15:40

MM0591 | 11-02-10 | 15:13
Zou dat overtuigender voor je zijn?

Zo jammer! | 11-02-10 | 15:38

En hier stuur je nou het leger op af.

dikkegek | 11-02-10 | 15:37

@Dlap Frol | 11-02-10 | 14:52
"Ac het zijn gewoon linkse tering honden bij de NOS. Maar dat wisten wij toch al?Dus ik verbaas mij nergens meer over dit leugenachtige geldverslindende clubje landverraders."

Wat heeft de NOS precies verkeerd gedaan dan, Dlap Frol?

_Kritischer_ | 11-02-10 | 15:36

PierDrie | 11-02-10 | 15:07
Voorlopig zijn het meestal messentrekkers maar ze komen wel vaker aan je deur en geven je de schrik van je leven.
www.gelderlander.nl/voorpagina/nijmege...

ecologiste | 11-02-10 | 15:35

NOS = linksch, nu ze zelf iets meemaken kunnen ze het toch ook gewoon vergoelijken danwel goedpraten? Ik zie het probleem niet.

Idiot Savant | 11-02-10 | 15:34

Dlap Frol | 11-02-10 | 14:52
O heer laat verstand regenen op dit figuur...

Hölzenbein | 11-02-10 | 15:34

Leestip van de dag: America Alone: 'The End of the World as we know it' van Mark Steyn: o.a. over de val van Brussel

DeModerniteit | 11-02-10 | 15:33

Langzaam maar zeker verandert Europa in een ghetto, genaamd Eurabia..

Fratello | 11-02-10 | 15:32

Leuk he, Jan-Peter?

Alleen jammer dat Bellegie geen VOC-mentaliteit heeft. Want dan gaven ze deze k*****marokkanen wel van jottum door hard FOEI te roepen. Waarom wordt deze groep niet gearresteerd, opgesloten en misschien nog wel uitgebreider gestraft? Omdat het soosjaler is om ze twee colablikjes op te laten rapen als taakstraf, met eventueel een 3-sterrenovernachting met gratis eten, internet en flipperkast.

OoO | 11-02-10 | 15:30

Toekomstbeeld voor Europa.
Allemaal de schuld van Wilders.

Zo jammer! | 11-02-10 | 15:29

von sokkenstopfen | 11-02-10 | 15:21

Laat ze allemaal 1 keer per dag bukken voor Bubba, veeeel effectiever...

eerstneukendanpraten | 11-02-10 | 15:28

Oppakken en deporteren.Liefst in trein wagons richting land van herkomst.

NOODUITGANG | 11-02-10 | 15:25

misschien is de harde hand een idee voor die k*t mocro's. oftewel keihard met scherp terugschieten

balogi111 | 11-02-10 | 15:23

Tsja, als het CDA in de volgende regering deel uit gaat maken, krijgen wij soortgelijke toestanden ook in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Enschede, Eindhoven, Tilburg, Den Bosch, Breda, Almere, Nijmegen, Arnhem en Groningen.
Het CDA stimuleert allerlei misdadigers, loverboys, groepsverkrachters, pedeaus, roofovervallen en noem maar op.
Sterker nog, deze rattenpartij deelt rond de jaarwisseling gratis vakanties uit met hotel naar keuze, zodat ouderen tenminste toch nog een weekje naar de supermarkt kunnen zonder hun portemonnee te moeten afgeven aan marokkaantjes.
En het stemvee? Ach, dat stemt de volgende keer geweaun maar weer deaudleuk op het CDA. En achteraf dan maar weer kankeren.

uitgeslapen | 11-02-10 | 15:23

@Adriaantjeeeeeuh | 11-02-10 | 15:18

Ja, GS heeft een nieuw beleid waarbij ze niet meer met baanbrekende en terecht kritische scoops komen, (waar ze beroemd mee ziujn geworden) maar 'oude media' betichten dat ze bepaald nieuws voor zichzelf houden, terwijl ze het twee dagen ervoor prime-time op het Journaal hebben uitgezonden.

_Kritischer_ | 11-02-10 | 15:22

Ik ben benieuwd wanneer de eerste treinen gaan rijden...

el mero mero | 11-02-10 | 15:22

FreshClash | 11-02-10 | 15:00
Een speelkooi? Ik zou zeggen een vochtige cel waar ze met 10 man in moeten verblijven, en voor iedere gevangene een spijker in de muur dat dan meteen hun gaderobekast moet voorstellen. Dan de vloer zo maken dat het midden het hoogste punt is, en daar een klein gat in maken waar ze met z'n allen in moeten schijten en zeiken, zodat als ze er naast zeiken, het altijd door heel de cel kan lopen, en zo altijd er een paar de lul zijn die in de zeik van een ander liggen te pitten. Dan elke dag chili concarne met laxeermiddel te vreten geven zodat ze flink aan de schijterij raken en ze een pijnlijke opgezwollen en kloppende
mega anus krijgen waar een baviaan jaloers op zou zijn.

von sokkenstopfen | 11-02-10 | 15:21

De schuld van "die Wilders" (fascisme/racisme/kopvoddentax, blablabla, blablabla, blablabla, fascisme/racisme/kopvoddentax, blablabla, blablabla, blablabla enz enz enz).

Recht(s) Overeind | 11-02-10 | 15:20

Binnenkort ook in Nederland. Ik heb gelukkig de grote stad al verlaten, voor een keurig blank dorp.

Le Bref | 11-02-10 | 15:20

Huh? Dat zijn toch beelden van veel dagen terug?

Adriaantjeeeeeuh | 11-02-10 | 15:18

weblogs.nos.nl/brussel/2010/02/10/brus...

Onze driemansploeg heeft het hele voorval gefilmd. En dat bevalt de ‘bevrijders’ niet. Het begint met een hand voor de lens, maar loopt al snel uit op volle trappen tegen de camera. Het mag een wonder heten dat de cameraman het ding weet vast te houden.

Na enkele ogenblikken wordt wel duidelijk dat het geweld zich alleen tegen onze apparatuur richt. Dat hebben we te danken –weet ik wel zeker- aan de aanwezigheid van Ahidar. Die is op hoge toon bezig in het arabisch. ‘Wissen, wissen de beelden’, sist hij ons toe. Hij lijkt een deal te hebben met de groep. Maar dan wil toch één van de opgeschoten jongens de band hebben. En weer begint het getrek.

Er is inmiddels zoveel tijd gewonnen dat er sirenes in de omgeving weerklinken. De aandacht van de jongens is afgeleid. Daarvan maken we gebruik om te ontsnappen. ‘Snel snel, want zometeen zijn het er honderd,’ hijgt het gemeenteraadslid die met ons mee rent naar de auto.

Exorcist | 11-02-10 | 15:18

Best wel erg eigenlijk, dat we grapjes maken (ok het is een manier van relativeren) over een dergelijke situatie.
Dat we hier niet eens meer raar van op kijken.
Zou het dan al echt te laat zijn????
Pim had gelijk, je kunt beter geen krant lezen.
Daar raak je toch alleen maar gefrustreerd van.......

DGNAT | 11-02-10 | 15:18

Een Joegoslavie begon de ellende ook toen moslims Servische politieagenten gingen vermoorden en eigen gebieden gingen opeisen. Europa staat op de rand van een herhaling van deze gebeurtenissen en zal nu moeten ingrijpen om in de toekomst een burgeroorlog te voorkomen.

Haarkopje | 11-02-10 | 15:15

Triest dit, tijd om heel die wijk(en) (preventief) te ontruimen & onderzoeken en elke kleaudtzak met zo'n AK te laten verdwijnen (achter de tralies).

Jezweetzelluf | 11-02-10 | 15:14

Waar kan ik precies die aanval zien? ik zie wat rotjochies hun vriendje lost trekken van de politie en dan ondertiteling "weg met die camera" maar de aanval mis ik even? Waar zijn de criminelen met bivak muts die een 9mm op het hoofd van de geluidsman zetten en dan hard allah hakbar schreeuwen???

MM0591 | 11-02-10 | 15:13

kopje thee, iemand?

S. Quentin Quale | 11-02-10 | 15:12

Jahaa, want als je met een kalashnikov door brussel loopt, wil dat nog niet zeggen dat je geen recht op privacy hebt...*kotsen gaat*

Rest In Privacy | 11-02-10 | 15:11

De aanhouder wint - poot stijf houden doet de taliban ook en het schijnt te werken.
Ben benieuwd wanneer in NL de eerste overvallen worden gepleegd met AK's uit de levering van Tjechie en de NL agentjes terugschieten met klappertjes ...

PierDrie | 11-02-10 | 15:07

Ach, die paar deugnieten... Laat ze toch rustig spelen. Wat heeft iedereen toch tegen een gezellige multiculturele samenleving?
Wij leven hier veel te verwend in onze brave, beschaafde, gemoedelijke landjes. Schelmenstreken horen er gewoon bij.

{Ik ben van plan om altijd maar in deze stijl te reaguren. Bij een beetje te felle kritiek of een rake (humorvolle) opmerking, krijg ik een BAN. En als ik dan de redactie van GS mail met de vraag: waarom? Krijg ik er nog een maand bij. Dus...}

grote haas | 11-02-10 | 15:06

Vreemd dat die agenten niet hun wapen trekken of z'n matties neerknuppelen..

ach, jij.. | 11-02-10 | 15:04

kan een lach niet onderdrukken. Vind het kloten, maar het gaat gebeuren. Danwel een hele grote plof ergens in een grote NL. stad, danwel enorme uitbarstingen van geweld in no-go-area's.
En links, ze staan erbij er kijken er na. Welke woorden zullen ze dan weer vinden om hun falen te ontkennen??
Stop de immigratie!! Flikker elk onaangepast figuur het land uit!!
Doe dit jaar in, jaar uit. Nederland zal over 10 jaar weer enigszins weer leefbaar zijn.

leef!! | 11-02-10 | 15:04

Kijk eens aan. Het woord straatterroristen wordt steeds meer en meer gebruikt,
maar toen wilders het woord verzonnen had, werd hij weer eens als rascist
neergezet.
verder zegt de meneer in het filmpje ''anders wordt het echt onleefbaar''
maar dat is fout, want het IS al onleefbaar.
Verder zou ik graag zien dat een reporter ALLE onleefbare wijken en wijken waar je als autochtoon niet meer kunt komen in heele west europa in kaart zou brengen. Ik weet zeker dat iedereen zich de tering schrikt, want ook buiten nederland is het een puinhoop, en zelfs erger, en dat nieuws wordt angstvallig verzwegen en niet over de grenzen gelekt, want stel je voor dat we inzicht in de ernst van de situatie krijgen, nee dat kan de linkse politiek niet hebben, want die hebben het te druk met het verbloemen van de keiharde waarheid, en met het op de verkeerde been zetten van de bevolking door te blijven roepen hoe geweldig geslaagd en goed die multikul voor ons is. Dit voorval zal dan ook weer als het zoveelste incindentje afgedaan worden, en worden er hooguit een paar stille tochten gehouden als er weer eens een paar onschuldigen slachtoffer zijn geworden van dat criminele buitenlandertuig! Dan komt verdonk nog even kreten
als '' dit willen we niet'' roepen, en daar blijft het dan bij, en gaat de straatterreur gewoon door alsof er niks aan de hand is.
Ik vraag me dan ook wel eens af waarom alle westerse regeringen gewoon doorgaan met het binnenlaten van jan en alleman. Zou de olieboeren uit het middenoosten soms dreigen dat we dat tuig binnen moeten laten, zo niet we geen olie meer krijgen? Want je maakt mij niet wijs dat ook de politiek op die aanhoudende invasie zit te wachten?

von sokkenstopfen | 11-02-10 | 15:02

Het wordt nog veel erger...

van Nazareth | 11-02-10 | 15:02

Het valt allemaal wel mee. Geef die jongens een jeugdhonk, een straatcoach en een speelkooi. Dan heb je nergens last meer van....

FreshClash | 11-02-10 | 15:00

Arie de huisnegert | 11-02-10 | 14:34
Als we straks die galbakken terug de woestijn in moeten jagen vecht je toch wel mee zeker? Verder chapeau. Heb de plunjezak al van zolder gehaald.

Watunflater | 11-02-10 | 14:59

@mayor_pickwick 14:40

Daarin kun je dan mooi @BigiBanaBoy een handje geven (wink). Maar vergis je toch aub. niet in hoe een samenleving in één nacht kan veranderen. Wanneer dalijk de vlam werkelijk in de pan slaat is er geen blusdeken die die helse brand kan doven.

widtvoet ® | 11-02-10 | 14:56

Ben benieuwd hoe vaak de NOS z'n personeel naar de herhalingscursus policor editen stuurt.

Bill Buchanan | 11-02-10 | 14:54

Zolang er zachte heelmeesterpolitiek bedreven wordt is iedere poging tot oplossen gedoemd te mislukken.

hoocheecoochee | 11-02-10 | 14:54

' .50 op het dak installeren gaat."

van Nazareth | 11-02-10 | 14:54

Ac het zijn gewoon linkse tering honden bij de NOS. Maar dat wisten wij toch al?Dus ik verbaas mij nergens meer over dit leugenachtige geldverslindende clubje landverraders.

Dlap Frol | 11-02-10 | 14:52

Ik zie dit nieuws heel anders: NOS filmploeg valt jongeren lastig!

Rest In Privacy | 11-02-10 | 14:51

Zo, kunnen we op termijn weer een stad compleet afschrijven.

Zwart gat | 11-02-10 | 14:50

Arie de huisnegert | 11-02-10 | 14:34
Ook van mij *schouderklopje*.

eerstneukendanpraten | 11-02-10 | 14:50

"momenteel bijna dagelijks worden leeggeschoten op de politie" Ja Anderlechtmans, zwaar overdrijven is ook een vak apart.

Hölzenbein | 11-02-10 | 14:50

Dit heb ik al eerder gewoon op het NOS Jornaal gezien hoor, Geenstijl.

_Kritischer_ | 11-02-10 | 14:49

Stelletje fatsoensrakkers, doe eens wat minder wegjorissen op Dumpert. Ik wil graag zelf oordelen over wat ik lees. Het is hier de Joop niet.

Von Münchhausen | 11-02-10 | 14:46

2 dagen geleden al op tv, beetje laat dus.

AbuTelfan | 11-02-10 | 14:46

eye | 11-02-10 | 14:44
De Belgen in ieder geval niet.

Superior Bastard | 11-02-10 | 14:45

Hoeveel AK 47 of ander plofspul, zouden er zijn in Tilburg, Eindhoven, Utrecht ,Arnhem ,Rotterdam,
Den Haag en Amsterdam?
Of zou zich alleen beperken tot Brussel?
of Antwerpen of....

Sjeng de helle | 11-02-10 | 14:44

Dit zou in Amerika niet gebeuren. Ik bedoel er zijn daar ook buurten waar je niet wil komen maar de politie is daar altijd opermachtig. Dat is simple omdat als je een Agent daar maar uitscheld ga je al 100 jaar de bak in. Ik moet ook even bij voegen, het ligt niet aan de klotzakjes! Het ligt aan de zwakke politiek die maar geen godverdome besluiten op dit soort zaken kunnen nemen! KEIHARD aanpakken en dan worden ze ook weer rustig.

Bill_Gates | 11-02-10 | 14:44

Iemand al eens aan het leger gedacht?

eye | 11-02-10 | 14:44

Alexander Pechtold maakt het in Deventer wel heel bont,
toespraakje voor de verkiezingen houden in de Moskee
d66deventer.nl/news/item/d66_in_discus...

Maar goed, het is dan ook een Turkse Moskee.

vander F | 11-02-10 | 14:44

Mokum Kosher | 11-02-10 | 14:39
Kan niet naar Brussel, wil niet naar Brussel daar doen ze zo eng.

mayor_pickwick | 11-02-10 | 14:43

Jackanders | 11-02-10 | 14:39 -1
Zeeschuimer | 11-02-10 | 14:33 +1

eye | 11-02-10 | 14:42

Superior Bastard | 11-02-10 | 14:35
Idd. Huishouden van Jan Steen ;)

Zeeschuimer | 11-02-10 | 14:40

widtvoet ® | 11-02-10 | 14:33
Dat kan zeker wel, maar op grote schaal zie ik het niet snel gebeuren. Maar af en toe zie je er flitsen van 9/11, Pim Fortuyn, Theo.

mayor_pickwick | 11-02-10 | 14:40

Het zal mij benieuwen hoelang het het duurt voordat de eerste lading AK's in de grote Nederlandse steden wordt afgeleverd om de gewapende jihad te beginnen, want daar hebben we het feitelijk over, of niet dan?

bello | 11-02-10 | 14:40

Ik weet precies hoe DEN HAAG hierop gaat reageren. "Dit zijn geen relletjes maar dit is K1 vechten maar dan op straat en derhalve niet illegaal"

Terpetijnzeikert | 11-02-10 | 14:39

Zeeschuimer | 11-02-10 | 14:33
Voor een stukje geblaat ga ik wel naar de kinderboerderij, dan heeft mijn dochter er ook nog wat aan.

Jackanders | 11-02-10 | 14:39

Opeens denk ik dat Het Goede Doel hun hit "België" gaat aanpassen. Waar kan ik heen?

Mokum Kosher | 11-02-10 | 14:39

KaiserSoza | 11-02-10 | 14:28
Waar ik woon wel. Het grootste tuig hier zijn luie ambtenaren en trage bejaarden.

ZDEV | 11-02-10 | 14:39

Gewoon scherpschuttertje op het dak en op alles schieten wat een AK-47 in de hand heeft. Of speciale ME inzetten om het tuig eruit te werken. Misschien zijn de nederlandse speciale ASO-woningen de oplossing :)

BlackNovember | 11-02-10 | 14:39

Moet weer even weg.
Laters!

Morkovich | 11-02-10 | 14:39

Volgens de linkse burgemeester (Tielemans) was de schietpartij op de agent met de Kalashnikov een "fait divers" (www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/article/d...).
Vraag me af of hij het nog zou "faitdiverseren", als hij zelf een paar kogels in zijn harses kreeg.

gardeville | 11-02-10 | 14:38

Arm Belgie, gelukkig hebben ze noorderburen die hun gevangenissen ter beschikking stellen omdat in Nederland nooit iets aan de hand is en de gevangenissen hier leeg staan.
Stop invoer van buitenlandse criminelen. EIGEN TUIG EERST in de bak!

steile helling | 11-02-10 | 14:38

Je hoeft in België ook geen belasting of boetes te betalen. De controle bestaat nl. niet.

Bos Hout | 11-02-10 | 14:38

Is er leven op pluto?

winterpeen | 11-02-10 | 14:37

Nederland en Europa heeft een Putin nodig.

Drecks | 11-02-10 | 14:37

* Arie de huisnegert schouderklopje geven doet *

Rest In Privacy | 11-02-10 | 14:37

Zeeschuimer | 11-02-10 | 14:33
Ach, dat wordt gewoon "de schele verneukt de blinde".

Superior Bastard | 11-02-10 | 14:35

Shoot to kill!!

bigcheese | 11-02-10 | 14:35

Zeeschuimer | 11-02-10 | 14:33
Gezellig. Zet de luciferhoutjes alvast klaar en zet rond 22:45 extra sterk koffie.

Morkovich | 11-02-10 | 14:35

*gaat op marktplaats.be naar Kalasjnikovs zoeken*

GrijpStuivert | 11-02-10 | 14:35

Jongens stuur Tom daar eens heen? Volgens mij kan ie nog op een railrunner.
Dank u Dank u

Pepijn Goudpalm | 11-02-10 | 14:35

Jongens stuur Tom daar eens heen. Volgens mij kan ie nog op een railrunner.
Dank u Dank u

Pepijn Goudpalm | 11-02-10 | 14:35

Chris Ryan maar even bellen met zijn Elite Police.

Govert Goudhart | 11-02-10 | 14:34

WTF, marokkanen die in Brussel met kalasjnikovs wijken onveilig maken... Oorlogsdaad tegen de gehele EU en als zodanig beschouwen. Geen immigranten meer uit die regio. Zero tolerance, avondklok en alles wat er tijdens die avondklok ook maar uitziet als een kapuchonklootzakje het leven uitbonjouren met een FAL. Zijn we nu helemaal gek geworden?! Politie staat er met z'n broek op de knieën bij omdat ze niet op kunnen tegen militair gareel terwijl wij ergens in een of andere zandbak ondankbare en onwillige apen (als in 'jij kleine aap' zoals d'n grootvader tegen zijn kleinzoon zei) de democratie moeten brengen?

Bang voor 2e wereldoorlogspraktijken? De bontjasjes zijn totaal niet te vergelijken met de Joden en misbruiken de analogie maar al te vaak. Het zijn terroristen, niets meer niets minder. Behandel ze dan ook zo.

Voor de censuurio's hierzo: Mocht er iets zijn dat niet door de beugel kan, haal dan aub dat ene zinnetje weg ipv gelijk alles weg te jorissen.

Arie de huisnegert | 11-02-10 | 14:34

[OT]P&W heute abend: Wouter Bos in debat met Alexander Pechtold.[/OT]

Zeeschuimer | 11-02-10 | 14:33

Balzakius | 11-02-10 | 13:56

Zonder de rest van de comments gelezen te hebben: Van Rompuy heeft vandaag zijn steun verleend aan Griekenland.

Plafondpropellor | 11-02-10 | 14:33

Zie Balkenende al naast Beatrix staan. Die met trillende handen en overslaande stem op alle kanalen tegelijk de Nederlandse Bevolking in een dramatisch betoog oproept het geweld te stoppen. Noodtoestand. Groen door de straten. Avondklok.

De Laaglandse boog kan een extreme spanning hebben maar er komt een moment dat hij breekt. Ondanks hetgeen zich de laatste honderd jaar wederom bewezen heeft lijkt De Nieuwe Bezetter nog altijd te denken dat het hier niet spoken kan. Think again.

widtvoet ® | 11-02-10 | 14:33

Vulpesvulpes | 11-02-10 | 14:29
Als je niet weet wat het takenpakket van de marine is kun je beter je 'mond' houden.

Morkovich | 11-02-10 | 14:33

Behoorlijk VerBaasdt | 11-02-10 | 14:31
Geen zweet.
Hier geen AK's enzo.

Teun van het Tuinpad | 11-02-10 | 14:32

ecologiste | 11-02-10 | 14:31
Thanks.
Daar kan ik wat mee.

Teun van het Tuinpad | 11-02-10 | 14:32

Het heeft ongetwijfeld te maken met de toestand in het Midden Oosten. Dat, of eeuwenlange inteelt en het geloof in een minderwaardige godsdienst en minderwaardige profeet.

Mokum Kosher | 11-02-10 | 14:32

Multicul: zelfde oorzaken, zelfde gevolgen. Wacht maar.

En jullie, links canaille, zeur nog maar een potje over gematigde msolims.

Waaligator | 11-02-10 | 14:31

Teun van het Tuinpad | 11-02-10 | 14:04
Ah, je was me ruim voor zie ik nu...

Behoorlijk VerBaasdt | 11-02-10 | 14:31

Teun van het Tuinpad | 11-02-10 | 14:08

Zoiets als connard, coquin, casse-cul.

ecologiste | 11-02-10 | 14:31

Boris Poepnagel | 11-02-10 | 13:58
Wat mij betreft Tom. Ik wil die kleine wel zien rennen.

Behoorlijk VerBaasdt | 11-02-10 | 14:30

Toch komt een fin met een Belgisch accent een stuk vriendelijker over. Hetzelfde geldt voor iemand van buitenlandse afkomst met een Twents accent. Het heeft iets sympathieks.

Zeeschuimer | 11-02-10 | 14:29

Noodtoestand uitroepen en de mariniers erna toesturen lijkt me de enige oplossing

Vulpesvulpes | 11-02-10 | 14:29

@ZDEV | 11-02-10 | 14:25

Weet je zeker dat we hier beter af zijn?

KaiserSoza | 11-02-10 | 14:28

Hebben ze daar in Brussel ook een pont die opeens niet meer graties is?

brienenoord | 11-02-10 | 14:28

Send in the troops! Toch? Waarom al dat gelul?
Iedereen kan zien dat de pliesie gehinderd wordt bij zijn werk. En als dat door mensen met vrienden met kalashnikovs gebeurt moet je daar met minimaal dubbele kracht een eind aan maken.

Bos Hout | 11-02-10 | 14:28

Met z'n allen moeten we nog meer van dat soort lui binnenhalen en/of binnenlaten. Asiel geven is de oplossing. Laat maar komen. Wij geven hun de schuld, zijn geven ons de schuld. Een oneindige vicieuze cirkel die, alhoewel ik zeg oneindig, aleen maar kan eindigen in geweld met Brusselse taferelen tot gevolg.
Brussel is de Europeese hoofdstad en tevens het begin van het einde.

Benman | 11-02-10 | 14:27

Jatten, roven, verkrachten, moord en doodslag. Een verrijking naast onze tulpen, kaas en klompen. Ben geen PVV voorstander maar Geert gaat wel gelijk krijgen. De islam is een verderfelijke ideologie (geen godsdienst) die alleen maar uit is op heerschappij.
Raar he dat de emigratie cijfers omhoog schieten. De politiek kijkt de andere kant uit, Wir haben es nicht gewusst en wast de handen in onschuld en als je er wat over zegt ben je aan het discrimeren en een rascist. En geloof me: het gaat hier ook gebeuren!

Watunflater | 11-02-10 | 14:27

zozo, Brussel, de hoofdstad van Europa laat als eerste het masker vallen van de fantastische multiculti-fabel.
(Parijs was eigenlijk al eerder).Hoop dat het flink uit de hand gaat lopen, zodat de schellen eindelijk eens van de ogen vallen der HH politici.
Want dit werkt gewoon niet, een complete bevolking overhevelen naar een andere cultuur, die eeuwenlang vooruit loopt qua verlichtingsdenken, wat was ook alweer de gedachte hierachter?

Bisschop Gijsen | 11-02-10 | 14:27

Gelukkig is van der Laan er wel blij mee.

trixie | 11-02-10 | 14:26

mompelt iets van :"iedereen is gelijk" en gaat weer verder met burgelijk leven....

Fatwa | 11-02-10 | 14:25

Willianus Wortelus | 11-02-10 | 14:24
Ik wist het! Daar heb ik mijn theedoeken laten slingeren..

Morkovich | 11-02-10 | 14:25

Ik heb medelijden met de Belgen. Wat een tuig...

ZDEV | 11-02-10 | 14:25

Ach, het zijn maar een paar "coquinnekes" die het voor de rest verpesten....
Overigens zou het niet verkeerd zijn geweest wanneer die NOS crew eens flink te grazen zou zijn genomen.

Martinello | 11-02-10 | 14:24

sissen, spugen en fluiten is irritant,..
Drs.. Gelul | 11-02-10 | 14:16

Intimiderend en smerig is het. Irritant is mijn buurmeisje als ze geen ijsje krijgt.

Morkovich | 11-02-10 | 14:24

Misschien kunnen ze een paar Molukkers invliegen?

Hansi Hintenzeer | 11-02-10 | 14:23

maar gelukkig hebben wij buurtvaders... dus het komt nooooit zo ver, hè Cohen!

Causa Sui | 11-02-10 | 14:23

ME, avondklok, zero-tolerance, samenscholingsverbod, snelrecht, etc.

En na twee maanden is de media het weer vergeten en kunnen die ratjes hun gang weer gaan.

Cantamus | 11-02-10 | 14:23

inval met het leger zou die wijk goed doen en dat tuig gelijk op het vliegtuig zetten... maar ja er zitten natuurlijk weer juridische haken en ogen aan ....

peetd2 | 11-02-10 | 14:22

Diegene die het woord " respect " heeft uitgevonden en uitgedeeld, schiet ik het liefst naar Pluto!

fuckje | 11-02-10 | 14:22

Het is alleen maar het uitstellen van het onvermijdelijke: vroeg of laat gaat er gewoon een oorlog worden uitgevochten in die wijken.

Requiescat in pace | 11-02-10 | 14:21

*mompelt iets over bontkraagjes .... olievlek .... regeringen die doofstom zijn .... * ... zucht

drs. S. Lim | 11-02-10 | 14:20

Multiflauwekulti | 11-02-10 | 14:17
Houd JijBuis daarom maar open. ;)

Morkovich | 11-02-10 | 14:20

En het is zo ver gekomen doordat we bestuurders hebben die geen actie ondernemen. Belgie is wat dat betreft hetzelfde als Nederland. Het is al bijna 2012.

Kirbai | 11-02-10 | 14:20

Ziet er goed uit, hoop dat we dit snel in neederland gaan meemaken, het liefst vlak voor de verkiezingen. Vooral flink pappen en nathouden, aai over de bol, vette uitkering.
Prima voor de zwijgende meerderheid die straks feilloos weet op wie hij gaat stemmen, dan gaan we weer balkenellende met zijn bek open op tv zien, tevens zijn laatste tv optreden.

DutchWax | 11-02-10 | 14:19

Drs.. Gelul | 11-02-10 | 14:16
Stel je het volgende beeld voor: een drukke winkelstraat (de Nieuwstraat - het Brusselse equivalent van de Kalverstraat in 020) waar stelselmatig en continue troepen bontkraag-mocros doorheen stormen, onderwijl tassen stelend (sacjackings met een mooi Belgisch woord) en spugend op alles wat ze tegenkomen.
Ben je lekker mee, TBC van zo'n rifaap!

Tim | 11-02-10 | 14:19

Kom maar binnen immigranten. Ga we even fijn een multiculti bouwen!

Morkovich | 11-02-10 | 14:19

Echt bizarre situaties...

Flimovic | 11-02-10 | 14:19

Is cultuur die kalashnikovs, worden altijd in de lucht afgeschoten bij verjaardagen, jubilea en aanslagen.

Conan de Rabarber | 11-02-10 | 14:19

Als er ooit een reden heeft bestaan om het leger in te zetten en huiszoekingen te doen dan is het dit wel. Maar ja, zolang men zich nog drukker maakt om franse of vlaamse frieten zal dit nog wel even duren denk ik.

Superior Bastard | 11-02-10 | 14:17

@ winterpeen | 11-02-10 | 14:15
Eerst Tuin van het Teunpad... nu jij weer...
*80's muziek kijken gaat*

Multiflauwekulti | 11-02-10 | 14:17

badkamer | 11-02-10 | 14:10
Wilders zit niet in België.

Zeeschuimer | 11-02-10 | 14:16

Tim | 11-02-10 | 14:08

sissen, spugen en fluiten is irritant, maar meer ook niet. Berovingen, overvallen etc is shit die je echt niet wenst. En de politie dient gewoon hard in te grijpen, maar doet dat blijkbaar niet. Je kan nooit alles voorkomen, maar een staat overleefd alleen als ze laat zien wie er de baas is. Justitie/Binza in Belgie mg zich dan ook el even achter den oortjes krabben.

Drs.. Gelul | 11-02-10 | 14:16

Mocht het hier ooit zo ver komen dan zal ik hoogstpersoonlijk dijken door gaan prikken, heeft eerder geholpen, ik mijn land niet mogen hebben dan niemand mijn land mogen hebben! Who is with me?

Mauzzie | 11-02-10 | 14:16

bandit | 11-02-10 | 14:14 en anderen die om het leger vragen
Inmiddels heeft het Belgische leger de beveiliging van Ambassades en Missies/Vertegenwoordigingen bij de EU overgenomen van de politie, om meer mankracht vrij te maken voor politiewerk op straat.

Tim | 11-02-10 | 14:16

En dan zou je hier geen wapens mogen bezitten om huis en haard, gezin en gemeenschap, lijf en leden te beschermen? Om je te bescheuren ware het niet zo triest.

*met gemengde gevoelens even voorzichtig over zijn wapenvergunning wrijft*

widtvoet ® | 11-02-10 | 14:16

Miltaire op straat...... daarna (EU) burgeroorlog! Fight! Ik ben er klaar voor! *Kalasjnikov aan het schoonmaken* :p

bandit | 11-02-10 | 14:14

Heeft Belgique geen leger? Afgrendelen die wijk, niemand erin of -uit en huis na huis afzoeken.
Zal wel weer niet mogen vanwege een of ander kudt-regeltje...

Multiflauwekulti | 11-02-10 | 14:14

@winterpeen | 11-02-10 | 14:10 Dan verven de blauwhelmen eerst hun helm zwart voor ze op pad gaan in Brussel. Dan wel goed?

lijn5 | 11-02-10 | 14:13

Hoe lang denken overheden nog te kunnen treuzelen met ingrijpen voordat het volk zelf in actie gaat komen? Denken ze nou werkelijk daar in de regeringen van NL en BL dat het volk maar eeuwig blijft zitten wachten tot die mafkezen je retueel komen afmaken? Het leger, nog helemaal niet zo'n gekke optie. Terug halen onze jongens en dan hier inzetten. Ik meld me aan voor dienst!

Chris666 | 11-02-10 | 14:11

‘Wij zijn het slachtoffer. Alle problemen komen door de politie. Vooral de jonge agenten tonen geen respect. Bij controles staan ze als cowboys voor je met getrokken pistool.’

Het gaat echt enorm de goede kant op daar!

KaiserSoza | 11-02-10 | 14:11


"In de schaars verlichte Taverne kijkt Rashid (29) de bezoeker onderzoekend aan.
‘Wij zijn het slachtoffer. Alle problemen komen door de politie. Vooral de jonge agenten tonen geen respect. Bij controles staan ze als cowboys voor je met getrokken pistool.’ Dan word je toch furieus, wil hij er mee zeggen. In een hoek achter een laptop vloeken enkele gasten naar de ordebewaking. ‘Het zijn racisten.’ Van drugshandel en straatroof, wat vooral in de schoenen wordt geschoven van jeugdige Marokkanen, is hen niks bekend."

Het wordt tijd dat Brussel deze arme hulpbehoevende mensen elke maand voorzien van een ruime schadevergoeding voor al het leed wat hen is aangedaan.
Met een paar duizend euro per maand de komende 50 jaar zal de wijk snel veranderen in een prachtwijk.

Willianus Wortelus | 11-02-10 | 14:11

Waar kan ik zo'n Kalasjnikov kopen? Dat wordt ook hier binnenkort een relevante vraag. Geuzen is geen scheldnaam alleen: waar zijn ze gebleven?

Watunflater | 11-02-10 | 14:11

even de wijk schoonvegen met het leger en alle klootzakjes vastzetten.

watismuziek | 11-02-10 | 14:11

Tijd om de blauwhelmen op pad te sturen. Gewoon zuiveren die wijk.

Jax | 11-02-10 | 14:05
Verdiep je eerst eens wat blauwhelmen doen en waar ze voor zijn voordat je wat plemt hier.

winterpeen | 11-02-10 | 14:10

Ja... dat was gewoon eergisteren bij Pauw en Witteman te zien.

En-el Hak | 11-02-10 | 14:10

Ik zeg ...: "Wilders, kom maar weer in de lucht!"

badkamer | 11-02-10 | 14:10

Bermbommen stampen en schooltjes bouwen in één of andere zandbak terwijl je huis in brand staat, je vrouw verkracht wordt en je kinderen moeten vrezen voor hun leven.

Terughalen die militairen en Groen op straat!

widtvoet ® | 11-02-10 | 14:09

Da`s dan wel weer grappig. Of toch niet natuurlijk. In het land van melk en honing weten wij daar wel raad mee. Maar ook dan krijg je de handen niet op elkaar.

baruch goldsilberman | 11-02-10 | 14:09

Hoe zeg je "Galbak" in het Frans ?

Teun van het Tuinpad | 11-02-10 | 14:08

Tja, direct gevolg van positieve discriminatie, gedogen en "trots op je tolerantie zijn"
Ook Brussel heeft te lang onder Linkse dictatuur geleefd en nu kunnen anderen het probleem weer gaan oplossen.

Moi2 | 11-02-10 | 14:08

Als reaguurder uit Brussel kan ik zeggen dat het niet alleen in Kuregem of metrostation Clemenceau is een no-go-area voor blanken dan wel autochtonen. Het hele centrum is verrot met dat tuig. Sissen, fluiten, vlak voor je op straat spugen. Zelfs in de EU wijk worden om 7u 's avonds mensen neergestoken De schietpartij met de kalasjnikov op klaarlichte dag was midden in het toeristisch centrum, op een plein vergelijkbaar met het Leidscheplein.

Tim | 11-02-10 | 14:08

* verse 7.5X55 Swiss persen doet *

KaiserSoza | 11-02-10 | 14:08

Net als een trailer in de bioscoop.

Binnenkort ook in Nederland!!!

VerenigdeNederlanden | 11-02-10 | 14:07

Gelukkig blijft Brussel vooralsnog bespaart van mannen in witte jurken die "Sj'allah Lie, Sj'allah La" zingen.

Teun van het Tuinpad | 11-02-10 | 14:06

@widtvoet

Helemaal eens!

Pubertje | 11-02-10 | 14:06

Toch vraag ik me af: hoe verberg je zo'n Kalsjnikov nou onder je jas? Of verberg je die het beste onder je burka?

Pubertje | 11-02-10 | 14:05

Tijd om de blauwhelmen op pad te sturen. Gewoon zuiveren die wijk.

Jax | 11-02-10 | 14:05

Onze soldaten even terughalen en zorgen dat ze met tanks door die woonwijken heen rossen. Gewoon op alles schieten met een bontkraagje. Precisie bombardementen niet nodig, gewoon uitvlakken die handel.

Mikey is #1 | 11-02-10 | 14:05

Let op de woorden van die Marokkaan aan het eind "de jongeren voelen dat ze hier straffeloos zijn".

mayor_pickwick | 11-02-10 | 14:05

Nou zeg GS, het is maar een incidentje hoor! De meeste zijn keilieve jongens.

Toontje Larger | 11-02-10 | 14:04

Boris Poepnagel | 11-02-10 | 13:58
Doe Tom maar.
Kijken of tie dan nog zo bijdehand is.
;)

Overigens dat raadslid met zijn "Straks wordt het daar nog echt onleefbaar"..
Je vraagt je af wat die man onder leefbaar verstaat.

Teun van het Tuinpad | 11-02-10 | 14:04

Bij het zien van het vorige topic op GS, stijging van de asielzoekers, hou ik mijn hart vast...

Drs. D. | 11-02-10 | 14:03

Nog even en dan lijkt het voorstel van Geert Wilders om het leger in te zetten tegen dit soort tuig, niet eens raar meer. Dit is dan wel België, maar geef het een paar jaartjes en dan is het hier net zo erg.

Ben Zine | 11-02-10 | 14:02

Eerst Parijs.... nu Brussel.... deze zomer in.......?

Avant | 11-02-10 | 14:02

Deze reportage is gisteren of eergisteren al door het Vlaamse journaal uitgezonden. Ze hadden nog veel meer van dat fraais uit Brussel.

Hanxie | 11-02-10 | 14:02

Overheden die hun burgers weigeren te beschermen verspelen hun geweldsmonopoly.

widtvoet ® | 11-02-10 | 14:02

Tijd voor Rutger om eens langs te gaan!

Boris Poepnagel | 11-02-10 | 13:58
Laat hij dan wel een kogelvrij vest aantrekken.
Anders gaan we hem Stan noemen.

winterpeen | 11-02-10 | 14:02

Ook al is het in Brussel, qua straffeloosheid geen verschil met NL. En hup, weer een zeteltje erbij voor onze Geert....

Pubertje | 11-02-10 | 14:01

Laat defensie het maar oplossen. Voor een mocro met een grote bek en evt een prikkertje ben ik niet heel bang. Voor mocro (of wie dan ook) met automatische vuurwapens wel. Wellicht dat dat geteisem moet leren dat de straat publiek terein is en dat de staat het geweldsmonopolie heeft EN de wet dient te handhaven.

Drs.. Gelul | 11-02-10 | 14:01

@two ball cane | 11-02-10 | 14:00
ROFLOL, GTA grappen kunnen mij niet genoeg gemaakt worden ghehe

Balzakius | 11-02-10 | 14:01

two ball cane | 11-02-10 | 14:00
Uit onderzoek is gebleken dat videospelletjes daar geen bijdragen aan hebben...

Drs. D. | 11-02-10 | 14:01

Criminelen hebben recht op privacy, slachtoffers niet. Snap dat nou es Geenstijl!

Avant | 11-02-10 | 14:01

Er is een schrijnend tekort aan frieten in die wijk. Geen wonder dat er opstanden uitbreken.

Nonkel Frituur | 11-02-10 | 14:00

In tegenstelling tot mensen met het verstand van een amoebe, ook wel betiteld a links, geloven wij allang niet meer in de multi culturele heilstaat.

Hockey | 11-02-10 | 14:00

Parijse toestanden in Brussel, geïmporteerd vanuit het Rifgebergte, en straks ook verkrijgbaar in talloze Nederlandse steden.

Nee dus! | 11-02-10 | 14:00

Burgeroorlog 2.0 lijkt binnenkort dus een feit
*Mannlicher-Carcano uit het vet halen doet*

Tobi | 11-02-10 | 14:00

Ze zijn helemaal niet aangevallen.
Hoe kom je erbij.

winterpeen | 11-02-10 | 14:00

In NL is het ook al zo erg....

Drs. D. | 11-02-10 | 14:00

dit gaan vast een hoop weggejorist-jes worden ivm met neqschot toewensingen.
ik zeg dat het de schuldt van de maatschappij is waar ze in opgroeien. en GTA, dat is ook een oorzaak.

two ball cane | 11-02-10 | 14:00

Net als Washington, het centrum is statig, de buurten eromheen een slagveld.

YMMMV | 11-02-10 | 13:59

Tijd voor Rutger om eens langs te gaan!

Boris Poepnagel | 11-02-10 | 13:58

Beetje laat met dit nieuws jongens...

Radar Love | 11-02-10 | 13:58

En dat gaat de nieuwe hoofdstad van de EU worden! Hulde!

Balzakius | 11-02-10 | 13:56

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl