Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hé, we hebben PowNed nieuws!

Sorry, het is -nog even- stil rondom PowNed. Niet omdat er niet keihard gewerkt wordt. Maar het opbouwen van een nieuwe organisatie, formats uitwerken, lunchen, locatiescouten in het buitenland, lease-auto's testen en bankrekeningen checken is nu eenmaal niet zo nieuwswaardig. Maar nu is er wel wat. PowNed stelt de ledenraad voor. Een ledenraad is een groep mensen die één maal per jaar op kosten van PowNed hun -redelijk dwingende- advies aan het PowNed-bestuur mogen geven. Het probleem is echter dat er na selectie 22 mannen over zijn, en er plaats is voor slechts 20. De vraag van de voorzittert aan jullie leden: stem er twee weg. Ons advies: stem in ieder geval dwarsligger David Rietveld weg. Rietveld is dat raadslid voor GroenLinks in Den Haag die zich al jaren sterk maakt voor een totaalverbod op vuurwerk tijdens de jaarwisseling. Hij haat GeenStijl, hij heeft helemaal niets op met PowNed. Zelfs bij GroenLinks haten ze 'm. Check POWNED. NOOT: Je moet wel lid zijn om te stemmen. Lidmaatschapsnummer vind je door ff te zoeken in je mailbox op 'powned'.

Reaguursels

Inloggen

Ik zie dat jullie graag meer willen weten over jullie kandidaten. Daarom heb ik speciaal voor jullie een account aangemaakt.

Ik begrijp dat de combinatie van een prachtige foto en een lullig stukje tekst onvoldoende is om een heldere mening te vormen over iemand die jullie gaat vertegenwoordigen. Daarom heb ik speciaal voor jullie mijn sollicatie op internet gezet. Wil je meer over mij weten dan kom je met het volgende stukje tekst een stuk verder: www.humedia.nl...

Ik hoop dat zo de meest dringende vragen van jullie beantwoord zullen worden.

Avon Senstius

AS_Invictus | 07-01-10 | 17:15

*zelfbevlekkingsmodus aan*
Met dank aan doediema voor de pica!
*zelfbevlekkingsmodus uit*

*doekje pakt*

doediema | 07-01-10 | 10:10

-had ik maar meegedaan :)
Vertel eens wat meer over jezelf:
Ik werk vanaf mijn 15e, heb gestuteerd, n*** me een slag in de rontde enhebdus kinderen, hou van watersport en andere plekken waar nergens geen mensen zijn, mentale wendbaarheid van een stoeptegel, einzelganger die elke vergadering of samenkomst van meer dan twee mensen verkloot, mijn gelijk is jouw gelijk, idi amin en robert mugabe als voorbeeld hoe het kan.

Waarom wil je deel uitmaken van ledenraad van PowNed? marcelvondam krank maken, gratis flesjes water, marianne kussen met nieuwjaar, grote roerganger weesie ontmoeten, ja knikken, ja stemmen, ja doen, en net doen of ik de stukken heb gelezen, proberen vergoeding voor ledenraad te verdubbelen per kwartaal, gewoon act as politicians do.

Waarom moeten mensen juist jou kiezen? huh? ongezien de paratyfus aan de tv democratie, jij wilt mij niet en ik wil jou niet, val dood maar niet op mijn weg, fckng losser dat je er bent, hahawha 5 euro betaald omdat je dacht dat je wat kon veranderen.

43 | 07-01-10 | 00:13

"Hoi, ik ben Bram van der Kolk ... naar MIJ mening verstandiger en volwassener ALS de gemiddelde 20-jarige."

in brabant zouden we zeggen: Houdoe!

GertjeB | 06-01-10 | 23:08

@Stijlloze bezoeker | 06-01-10 | 19:42
Inderdaad. Ik denk dat ik maar afhaak. Er zit niemand bij die ook maar enigszins in de buurt van mijn denkbeelden komt.

ojajoh | 06-01-10 | 22:18

Tjezus zeg; paar gereformeerde bekken ertussen. Vooral die Rietveld. Glibber 2.0

Jaap de Paap | 06-01-10 | 21:41

Hé superjan, wat is dat nou, familie aangelegenheden...

da wizard | 06-01-10 | 21:10

Vindt dit echt teleurstellend
Gedoe met een GL-ertje en geen vrouwen...........
Wat is dat trouwens met stiefvader Kim en papa van Ructor???????????
begin maar opnieuw, lijkt verdacht veel op financieel beheer van LinkX

ijskonijn 17 | 06-01-10 | 21:10

stem die ene, met dat parmantig buikje en in een kleurig pakje gestoken, maar weg

Iwmac | 06-01-10 | 21:07

Jeroen uit breda kan weggestemd worden, is "uurtje factuurtje adviseur" in de zorgsector en heeft het over "poet". Volgens mij is dit een infiltrant uit van de Volkskrant, linkse graaiers.

juriste | 06-01-10 | 20:18

Zoals @superjan al schreef.. Lekker makkelijk mensen afzeiken terwijl je zelf niet de ballen of zin had om je aan te melden voor de raad.
Ik zie het allemaal wel,met superjan en weessie achter het roer komt het wel goed.Mijn rotkop was vast en zeker ook niet goed bevallen..'woot.

de grote Anti | 06-01-10 | 20:13

Stijlloze bezoeker | 06-01-10 | 19:42
Als je achter je pc blijft zitten en nergens aanmeldt kom je iig niet in de ledenraad.. Al met al niets verkeerd met de mensen die zich aanmelden en zich blootgeven. Daarop anoniem bruut inhakken zal alleen maar andere kopschuw maken.. En check eens Raynor, toch zeker een positief verhaal www.youtube.com/watch?v=ZVP4TltlRBk
@ Superjan (Waarom o waarom staat die er niet tussen ??

seven | 06-01-10 | 19:57

David tegen Goliath. You go girl!
Typische ledenraadlosers. Van die netwerknozems die bang zijn dat ze ergens de boot missen en zich dus maar overal voor opgeven en aanmelden. Van die 'succes is een keuze' knakkers. Sneue bedoeling dat powned, als je het mij vraagt...

Stijlloze bezoeker | 06-01-10 | 19:42

gerben moet eruit, hij had holeinthewall op pownet gewild, FAIL -10

Russo | 06-01-10 | 18:49

Ik zou ze allemaal niet aannemen. Wat een dorp, wat een mensen.

Zuigentrut | 06-01-10 | 18:00

Niet elk lid van PowNed kijkt hier regelmatig nl. en met nog maar een dag of negen te gaan...

Lijkt me overigens sowieso wel zo netjes om je leden even "persoonlijk" van deze stemming op de hoogte te brengen. Is toch de bedoeling dat zoveel mogelijk mensen een stem uitbrengen?

widtvoet ® | 06-01-10 | 17:51

Nog altijd geen oproep om te stemmen in de meelbox of op de mat trouwens. Komt dat nog @superjan?

widtvoet ® | 06-01-10 | 17:39

De ledenraad heeft 'n errug hoog randstadgehalte en daarom mogen/moeten er 16 de kameel van stal halen en met de noorderzon vertrekken.Daar moeten (vrijgezelle) vrouwen voor in de plaats komen (90-60-90) die gevoel voor humor hebben,iq vanaf 110,financieel onafhankelijk en niet ouder dan 2000 weken!

de harige frik | 06-01-10 | 17:37

Die Fred M. is zo oud, die schrijft creatief nog met een K haha.. wel creatief, dat dan weer wel.

NL_TeRROrSLeTJ | 06-01-10 | 17:36

je denkt toch niet dat ik dat allemaal ga lezen als ik er maarrr twee kan wegstemmen? Las de eerste vier en dat was meteen al niks. Vind dat we ze allemaal hadden moeten kiezen! Totale macht MOET en ZAL bij de reaguurder eindigen, make it happen.

NL_TeRROrSLeTJ | 06-01-10 | 17:35

Teuheun,
waar ben je ?
Gooi mevrouw Teun in de strijd,
ik ga wel voorop.

Frau Antje | 06-01-10 | 17:27

superjan | 06-01-10 | 14:47
Ja,
en nu durft drie kwart vd bevolking niet meer..

Frau Antje | 06-01-10 | 17:20

Dus van de 73 inzendingen viel ongeveer tweederde onmiddellijk af ivm. het niet met de billen bloot willen gaan. Is daarover met deze aspiranten nog gekommuniceerd dan of was het bv. wellicht per abuis niet bijsluiten van een pika reden genoeg om direkt en definitief in de prullenmand te belanden?

widtvoet ® | 06-01-10 | 17:16

mja.. er is geen plaats voor vrouwen bij PowNed :]

Russkoja.zjopa | 06-01-10 | 17:05

Pak ze, Rietveld!

J.A. Kudee | 06-01-10 | 17:02

Ik ben op zn zachtst gezegd niet onder de indruk van het lijstje.
Op het eerste gezicht een hoop die de bejaarde leeftijd al aardig naderen, geen enkele vrouw en een aantal vastgoed wannabees waar ik nogal van ga jeuken. Tot overmaat van ramp dan nog een met O'Reilly dwepende expat en wat over het paard getilde studentjes. Moet dat dan de invloed van de reaguurder voorstellen? Waar zijn die radicale vrijdenkers nou?

Quote:
"Het is volstrekt idioot dat de campagne om leden voor de ledenraad te werven gaat onder noemer 'Pssst, baas van Powned worden?". De leden van de vereniging Powned zijn statutair zorgvuldig op afstand geplaatst. Door een getrapte verkiezing, en een ledenraad met maar 20 leden met zeer beperkte bevoegdheden is er geen sprake van echte invloed van de leden."

Mijn mening: Laat die Rietveld er maar inzitten. Links of niet, lijkt me de enige tot nu toe die wat verder komt dan wat uitgekauwde gemeenplaatsen.

kentika | 06-01-10 | 16:32

T'o Malaak | 06-01-10 | 16:22

Er zijn geen goede kandidaten blijkbaar. D.w.z. de mannelijke zijn beter. Is dat bezwaarlijk of moet er geneukt worden tijdens het beraad van heteroseksuele aard?

NoMinister | 06-01-10 | 16:32

David Rietveld | 06-01-10 | 15:02

Je kunt je noemen zoals je wilt maar als je voor GL uitkomt in het leven moet je kortere stukkies plempen want daarvoor ben je te onintressant. Licht cynisch of niet.

GL moet zelf eens wat gaan doen, Culemborg van commentaar voorzien en niet gaan miepen bij de anti-CO2-HOAX-site van 0031. Dat heet een mol. Je bent niet minder mol als je genapt bent. Snappez-vous?

NoMinister | 06-01-10 | 16:24

Kunnen we er meer dan 2 wegstemmen? En kunnen we er wat dames instemmen?

T'o Malaak | 06-01-10 | 16:22

De Joop lijkt me ook rijp voor de sloop...

NoMinister | 06-01-10 | 16:22

David Rietveld | 06-01-10 | 16:03
Je gaat er vanuit dat de overige leden niet kritisch zouden zijn. Als PowNed teleurstelt halen ze nooit de 150k leden die ze over 5 jaar nodig hebben en ergens denk ik dat ze meer dan welke omroep dan ook kritisch gevolgd gaan worden. Van binnenuit, via de achterban en door de concurrentie.

seven | 06-01-10 | 16:14

David Rietveld | 06-01-10 | 16:03
We willen geen politiek linksdragende nevenfunctiejagers, achterlijke lutser dat je bent.
Overigens zijn Lex Sietses (CobisTaba) en jij veel te dicht op het landelijk bestuur van resp. GL en D66 om als "onafhankelijk/inactief lid" over te komen (Lex is bestuurslid voor de JD geweest, doorgaans een opstapje naar hogere regionen).
Wij willen geen beroepspolitici of lieden die dergelijk ambt aspireren.
Vandaar, opgetyft.
Daarnaast zijn jullie geen van beide ooit als reaguurder actief geweest, en geven jullie dus welbewezen geen ene flikker om geenstijl/powned, het is jullie ratten gewoon te doen om de vinger in de pap, en de aai over de bol van jullie partijleider.
En daar komt dus niks van in, oprotten, wegwezen, kssst, vort!

koen_c_s | 06-01-10 | 16:14

Mag ik mijn complimenten geven aan de maker/vinder van dat plaatje.

Roberto® | 06-01-10 | 16:05

David Rietveld | 06-01-10 | 15:02
Herstel je vroeg GL leden www.davidrietveld.nl/pivot/entry.php?i... om lid te worden van PowNed zodat ze op je konden stemmen om PowNed van binnenuit over te kunnen nemen en naar ultralinks te sturen. Dat deed je inderdaad openlijk zodat overduidelijk is wat de motieven zijn. Leuke poging, maar politieke inmenging is nou niet echt positief. mises.org/books/TRTS/07.jpg en mises.org/books/TRTS/
Hoe het ook bij andere linkse buren wordt gezien is duidelijk.
www.bright.nl/infiltratie-groenlinks-g...

Verder , doe je werk eens : www.leoverhoef.nl/dossiers/denhaag.htm... (kritisch? )

seven | 06-01-10 | 16:05

@Gehrao: geestig. Maar als het je gelukt is deze 4 alinea's te lezen moet het ook lukken om hier op te klikken en nog meer te lezen: davidrietveld.nl/ledenraad

Verder zijn kritische mensen natuurlijk altijd vervelend. Alternatief is dat zo'n ledenraad er compleet voor spek en bonen bij zit. Als de leden van POWNED dat willen, ook goed.

David Rietveld | 06-01-10 | 16:03

@Fluffball | 06-01-10 | 14:12
Exact hetzelfde hier bij mij, sinds enkele weken is het niet meer mogelijk om op (de originele) powned.tv te komen. Getest op 2 verschillende adressen, allebei Tele2 te Limburg.

Frogger | 06-01-10 | 15:55

lees nu pas reactie van onze davids (sorry man was een lange tekst, jeweet mijn licht cynisch karakter kon dat niet bij mijn 4 uur dip verwerken)

Uit de tekst maak ik in ieder geval op dat je er bent om 'de voorzitter te controleren' veronderstellend als 1 van de weinige en 'een kritische vraag te stellen zo nu en dan' ik beschrijf dat als een vervelend mannetje aan de tafel die bij het zoeken naar oplossingen zijn mond houd en aan het einde zeurt en moeilijk doet. En aangezien je niet komt voor je eigen propaganda wat heeft het dan voor jou een meerwaarde dat je er bent? Omdat het kan zeker?

Hoorde dat de pnvd nog iemand zoekt voor hun (jeugd)bestuur (of is die te flauw?)

Gehrao | 06-01-10 | 15:47

hoax. Zo niet regent het magaeltjes in de ledenraad binnenkort.

bankrekening grappen worden beetje oud, kom op met de ideeen voor op tv voor het volgend decennia.

Gehrao | 06-01-10 | 15:35

''echter ben ik naar mij mening verstandiger en volwassener als de gemiddelde 20-jarige.''

Die Bram van der Kolk komt er niet in...

hollandschevisch | 06-01-10 | 15:04

Ik geloof dat ik de enige ben die naast bovenstaande, zeer beknopte, motivatie nog ietsjes dieper ga op een aparte website www.davidrietveld.nl/ledenraad, maar dat terzijde. Waarom ik (bijna een jaar geleden alweer) lid ben geworden van POWNED is hier terug te lezen: www.davidrietveld.nl/pivot/entry.php?i...

Ik heb alle vertrouwen dat de leden van POWNED inderdaad bestaan uit licht-cynische mensen die weinig op hebben met autoriteit. Die autoriteit is in dit geval beoogd voorzitter Fleischbaum en de rest van het bestuur, die straks gecontroleerd moeten worden door de Ledenraad. Zonder onbescheiden te zijn lijkt het mij dat ik één van de zeer weinige kandidaten ben die hem (en de rest van het bestuur) straks af en toe een kritische vraag zal stellen.

Nog even over de kwalificatie 'mol': dat lijkt me een ridicule typering. Je kunt toch bezwaarlijk volhouden dat ik probeer in het geniep de ledenraad in te komen. Integendeel, ik was de eerste (maart 2009) die me openlijk kandidaat stelde.

In tegenstelling tot wat de beoogd voorzitter lijkt te veronderstellen ga ik er van uit dat de Ledenraad op een zakelijke manier het bestuur controleert en de hoofdlijnen van het beleid van de vereniging bespreekt. Ik heb er althans geen enkele behoefte aan om het op een Ledenraadsvergadering van POWNED over elektrische auto's, vuurwerk of klimaatneutrale TV te hebben. Jammer genoeg lijkt de beoogd voorzitter van POWNED daar anders over te denken, getuige zijn woorden op powned.tv.

Tot slot moet ik mijn verbazing uitspreken over de gekozen procedure. Ik weet dat heb op grond van art. 22 lid 3 van de Statuten mag worden afgeweken van de verkiezingsprocedure zoals die in art. 15 is vastgelegd (één stem per lid). Ik ben benieuwd waarom het bestuur voor deze afwijkende procedure heeft gekozen. Ik vind het een ongelukkige keus, omdat door deze omkering er in feite geen ledenraad wordt gekozen, maar slechts kandidaten worden weggestemd. Dat ondermijnt de kracht en legitimiteit van de ledenraad. In dat verband vraag ik me ook af waarom het bestuur heeft gekozen voor de speciale aandacht voor één kandidaat in de begeleidende tekst bij de start van de verkiezingen. Ongeacht de uitkomst - en ook in het geval dat een andere kandidaat in het zonnetje zou zijn gezet - lijkt me dat een ongewenste poging tot beïnvloeding.

O ja. En mijn nick is altijd 'David Rietveld' geweest. Niet alleen hier, maar overal. En dan een 'mol' genoemd worden! :-)

David Rietveld | 06-01-10 | 15:02

Ooow nee toch liever wel de babyboomers dan "een actieve, betrokken student, ook actief in de Medezeggenschap van de HvA" ... of die (Joost van Schijndel) O'Reilly fan... ik kies toch voor rechts met inhoud .. niet ongelooflijke ondoordachte stomheid.

Writhen | 06-01-10 | 15:00

Hee staat de helft v/d ledenraad niet op het KLPD most wanted/ PNVD bestuur lijst?

Ik stem zowiezo de baby boomers weg...

Writhen | 06-01-10 | 14:56

@frau antje. maar er is een fikse oproep geweest om lid te worden. en daar stond niet bij... aspirantleden zijn mannelijk, ofzo... Het is strange dat niet meer vrouwen zich hebben gemeld. Maar so be it.

superjan | 06-01-10 | 14:47

Laat David maar fijn blijven. Een progressieve JesterT, die de boel een beetje optrollt kan geen kwaad voor de kwaliteit, dunkt me...

J.A. Kudee | 06-01-10 | 14:46

-1 Geen teen in ledenraad.

@ 00:00:01 | 06-01-10 | 14:36

alleen vrouwen !!??

OpperRanger | 06-01-10 | 14:26

plaklul | 06-01-10 | 12:15 = Femke ?

fart majeur | 06-01-10 | 14:25

Insignificant_Cunt | 06-01-10 | 14:22
Thx voor link. *zich hoedje schrikt* ben het eens met Femke...
*naar dokter rent*

Kaas 82+ | 06-01-10 | 14:24

@Fluffball

Ik heb hetzelfde....

Boardcult | 06-01-10 | 14:21

Ik eis een nieuwe ronde met nieuwe kandidaten!

doe us niet | 06-01-10 | 14:12

superjan | 06-01-10 | 14:06
Ja, da's nogal simpel: doe er dan wat aan!

Frau Antje | 06-01-10 | 14:12

Moet zeggen dat ik het hele proces niet echt gevolgd heb rond Powned, daarom: Waar hebben jullie deze mensen vandaan geplukt? En waren er afvallers? Hoeveel? Handmatig geselecteerd? Als dit clubje overgebleven is ben ik zeer benieuwd naar de rest.

Ach-Jee | 06-01-10 | 14:12

Hmm, ben ik de enige die een Domain Name Parking Page met Vietnamese spam te zien krijgt inplaats van de PowNed site?
.
www.powned.tv/

Fluffball | 06-01-10 | 14:12

Sinds wanneer wordt er tegen mensen gestemd ipv voor mensen?
Nu hoor je alleen: die moet eruit want bla ipv die moet er in want ..
Negatieve zooi dit.

Kei van de Aanstoot | 06-01-10 | 14:11

ik kom er niet op, ... ellendig

Boardcult | 06-01-10 | 14:09

@kaas 82+ lol

superjan | 06-01-10 | 14:09

@kapotte_stofzuiger | 06-01-10 | 13:10
Dat lijkt me wat voorbarig. Eerst maar eens de eerste uitzendingen afwachten. Het lijstje kandidaten gaf me overigens een sterk hoaxgevoel (Gerben Schouteren - Dries Roelvink-fan!) maar als je dan een whois'je doet op de site van Joop Dekker dan lijkt de lijst echt. Oh.. the horror!

Hetze Haatstra | 06-01-10 | 14:08

superjan | 06-01-10 | 14:06
Kansloze draaikont. Enkele comments geleden vond je vrouwen helemaal niet geschikt.

Kaas 82+ | 06-01-10 | 14:08

@frau antje 0 vrouwen is een beetje treurige score.

superjan | 06-01-10 | 14:06

Sjesis, ik kan er niet eens twee vinden die WEL geschikt zijn. De afvallers + motivatie:

Adriaan: gesponsorde austronaut ?
Avon: "studeert" journalistiek.
Bart: "vanuit mijn omgeving". Ja, stop maar.
Bram: Nickelodeon misschien ?
David: linksdrager.
David: ex makelaar nu kunstenaar.
Fred: milieu.
Jeroen: zit in "de zorg", dat worden lange vergaderingen.
Joop: ?
Lex: tja
Tijn: Nieuwe Revu en Veronica, dat nivo.

fart majeur | 06-01-10 | 14:04

Deze gasten zeggen me helemaal niks. Beter hadden jullie de GeenStijl-artiestenamen kunnen vermelden zodat we een beter inzicht krijgen.

Lets Kuttekrap | 06-01-10 | 14:03

-weggejorist-

Frau Antje | 06-01-10 | 14:02

@ superjan | 06-01-10 | 13:50
De zit er geen een in.

Hoe kan je er van balen? ;)

solidstate | 06-01-10 | 13:56

@solidstate ik baal wel van het aantal vrouwen.

superjan | 06-01-10 | 13:50
Que??

Frau Antje | 06-01-10 | 13:55

Whaha, lol @ pica ; hé ho hé ho je krijgt het niet cadeau..

Nyx | 06-01-10 | 13:55

@KoC zeker!

superjan | 06-01-10 | 13:54

@ seven | 06-01-10 | 13:48
Niet zo moeilijk dus.

De vraag is WAAROM voelen deze sneaky partijen zich geroepen om lid te worden van een omroep waar ze alles aan gedaan hebben om de toetreding te verhinderen.

Zou het kunnen zijn dat deze sovjet praktijken linksch in de genen zitten?
Als het ene niet lukt dan maar van binnenuit kapot maken.

solidstate | 06-01-10 | 13:53

superjan | 06-01-10 | 13:50
Rietveld is niet nodig, controle doen we vanuit de basis, hoe zit dat nu, die gelaagde democratie bij PowNed? ;)

seven | 06-01-10 | 13:53

@ superjan 13:50
Dus als Rietveld zich laat ombouwen heeft ze weer een kans, wat jou betreft?

King of controversy | 06-01-10 | 13:52

@solidstate ik baal wel van het aantal vrouwen.

superjan | 06-01-10 | 13:50

Die Joop, lekker kort en krachtig.

Ashtrey | 06-01-10 | 13:50

haha het lijkt wel de LPF hier

watzitjenou | 06-01-10 | 13:48

Ffe kijken of ik kan inloggen onder m'n hubbie z'n wachtwoord (Bert_Weter)...
Weg met groen en weg met links! en groenlinks moet dus helemaal weg!

Berta_Weter | 06-01-10 | 13:47

@ koen_c_s | 06-01-10 | 13:37
Nu weet ik het.

Rietveld en Sietses gaan eruit.

Geen groenlinkscherT en dhimmi66 aanhangerT van peggolt die aan de stoelpoten van GS zagen.

solidstate | 06-01-10 | 13:45

seven | 06-01-10 | 13:28
Eens!
Rietveld is een mol ook al heeft hij wat het gebrek aan inspraak bij Powned betreft gelijk.

Hij prijst zichzelf onterecht aan als deskundige wanneer hij zegt:

Waarom zou jij verder nog in de ledenraad gekozen moeten worden?
Een van de weinige dingen die de ledenraad van Powned wél moet doen is het vaststellen van de jaarrekening en het bespreken van het jaarsverslag. In mijn functie als voorzitter van de rekeningencommissie van de gemeenteraad van Den Haag is dat nu iets waar ik ervaring mee heb. Die commissie bespreekt namelijk elk jaar de jaarrekeningen van alle diensten van de gemeente Den Haag en adviseert de gemeenteraad t.b.v. de vaststelling van de concernjaarrekening en de dechargeverlening van het college.

Den Haag pleegt namelijk al jarenlang boekhoudfraude.
Daarvoor hoef je alleen maar dit te lezen: <link>http://www.leoverhoef.nl/dossiers/denhaag.html</link>

coosie | 06-01-10 | 13:42

@ superjan | 06-01-10 | 13:21
Dat kan zijn maar waarom niet de vara?

De PO is zeker niet links genoeg, powned moet ook maar
hetzelfde links politiek verhaal gaan opdreunen als alle andere omroepen.

Wat is hun bestaans recht dan?

Verder vind de overige kandidaten over het algemeen wel oké eigenlijk en heb moeite te bepalen wie er nog uit moet.

Goed werk van jou superjan en van geenstijl.

solidstate | 06-01-10 | 13:42

Teun van het Tuinpad | 06-01-10 | 13:34
maar kraamt daarmede alleen onzin uit en baarlijke nonsens.

geurtje | 06-01-10 | 13:39

Teun van het Tuinpad | 06-01-10 | 12:18
Hahaha Teun,
Heb wel een zéér Franse naam,
maar ben geen Pierre.

Frau Antje | 06-01-10 | 13:39

David Rietveld is een van Femke's beftekkels, maar dat wist u al.
Lex Sietses a.k.a. CobisTaba is een Dhimmi66'er
Dat u het maar weet.

Overigens is de VPRO al heel erg D66, dus ze moeten POWNED maar rechts laten liggen.
nl.wikipedia.org/wiki/Michel_Jager

koen_c_s | 06-01-10 | 13:37

denwop | 06-01-10 | 13:29
Tsja.
In oorlog en liefde is alles toegestaan.
Oók aan de andere aprtij, dus niet alleen aan de groenkwajongens en -kwameisjes.

Merlot | 06-01-10 | 13:37

@superjan
www.youtube.com/watch?v=ZVP4TltlRBk
Wat is er gebeurd met de perfecte Powned kandidaat Raynor? Exact het type jeugdige bravoure wat Powned altijd kan gebruiken, en, niet onbelangrijk, een hekel aan policor.

seven | 06-01-10 | 13:36

Exit GroenLinksmol David Rietveld en Mejeujurist Fred Babyboomert.

Merlot | 06-01-10 | 13:36

geurtje | 06-01-10 | 13:27
lol.
Ik vond hem al van die brede heupen hebben.

Teun van het Tuinpad | 06-01-10 | 13:34

@ Bram van der Kolk
Dat het moet zijn: "volwassener DAN de gemiddelde 20-jarige" wist ik ook pas na mijn 18de, maar hou je mond dan verder.

je moehar | 06-01-10 | 13:33

@denwop | 06-01-10 | 13:29
Als u nu eerst de inhoud van het bericht leest en het dan pas op Geenstijl zet...
Greenpeace???

kapotte_stofzuiger | 06-01-10 | 13:32

Zonder vrouwen heeft deze raad geen schijn van kans. Ook te veel jonge honden en oude bokken.

So Fucking Wha | 06-01-10 | 13:32

Zojuist gestemd. Schop die ‘David Rietveld’ en ‘Lex Sietses’ maar naar huis. Die hebben niets bij PowNed te zoeken.

Trekveer | 06-01-10 | 13:31

Ja het is zo gehyped. Alsof baby jezus himself op aarde is teruggekeerd. Maar aan het eind van de dag is het gewoon tv en dat is toch een vrij beperkt medium. En powned heeft ook zo'n lastige, kritische achterban. Als die mensen 1 dingetje niet bevalt is het gelijk "z0mg FAIL, ik ga abbo opzeggen jeweetzelfz". Dus het word lastig.

Randy McRanderson | 06-01-10 | 13:29

d=t

seven | 06-01-10 | 13:29

superjan | 06-01-10 | 13:21
Logisch dat je je zeer democratisch en politiek correct uitlaat als PowNedbestuurder. Echter, ik heb al in een vroeg stadium Rietveld in de draden genoemd als mol, en daar sta ik nog steeds achter.
David Rietveld is een kandidaat die nog nooit echt op GS heeft gereageerd maar zich wel kandidaat heeft gesteld. Sterker zijn lidmaatschap was een vooropgezet plan om daarna in de ledenraad te gaan zitten. Hij zit in de gemeenteraad voor GL (en nog een subsidiebaantje ernaast). En dat is exact de verkeerde volgorde, PowNed zou namelijk de politiek en gesubsidieerde verhalen moeten controleren, en niet de politieke baandjesjager annex subsidieslurpers Powned.
Zie ook dit artikel van maart dit jaar (en de comments *ctrl f op seven daar ;)
www.bright.nl/infiltratie-groenlinks-g...
Stijlloos stemadvies: *Stem Rietveld uit de ledenraad*

seven | 06-01-10 | 13:28

Stylloos

Lardeerik | 06-01-10 | 13:27

Teun van het Tuinpad | 06-01-10 | 12:18
en natuurlijk jaap (dat is eigenlijk ook een vrouw), die staat er ook niet tussen.

geurtje | 06-01-10 | 13:27

Link doet het niet.... de servers zijn weer aan 't reauken?

Boardcult | 06-01-10 | 13:25

superjan | 06-01-10 | 13:21
Eensch, en mooi dat jij dat ook vindt.

Superior Bastard | 06-01-10 | 13:24

Toch, slechts 22 kandidaten voor 20 plekken. Dan is er toch in de communicatie iets misgegaan. Of het interesseert de meesten gewoon niets, dat kan ook.

spanarchist | 06-01-10 | 13:24

Er ligt voor Powned een zware taak.
Zelden is een nieuwe zender zo gehyped.
Als ze dit na de eerste uitzendingen niet waarmaken dan kan het nog wel eens snel ten ondergaan.
Dus opdracht aan ledenraad weest waakzaam.
Doemdenk modus: off

Steve1234 | 06-01-10 | 13:22

LOL @ kapotte_stofzuiger | 06-01-10 | 12:57

Don Knieschot | 06-01-10 | 13:22

Stemadviezen moeten natuurlijk nooit opgevolgd worden. Als David toch weggestemd wordt is dat een eerste krasje in het imago van PowNed.

landlopertje | 06-01-10 | 13:22

@solidstate eerlijk is eerlijk. Ik herinner me een d66 congres en een verhaal over 3 roze bussen... Het is puur de geenstijl methode die David hanteert. Ik mag dat wel. Ook vind ik dat hij als Pownedlid net zoveel rechten heeft als iedereen. Ik zie geen tekenen van een hostile take over.

superjan | 06-01-10 | 13:21

reaguurders hebben een gezicht, ontluisterend?

hetluis | 06-01-10 | 13:20

Wat een sterrenteam. Men loopt serieus het risico dat een paar de periode van 5 jaar niet overleven, wat dan?

Don Knieschot | 06-01-10 | 13:19

superjan | 06-01-10 | 13:10
Ja, dat klopt.
Blijkt ook uit je commentaar op zeeschuimer

coosie | 06-01-10 | 13:17

wat een badgasten en niet eens een lekker wij erbij ;(((

Von_Dutch | 06-01-10 | 13:17

coosie | 06-01-10 | 13:12
En hij heeft gelijk.

Superior Bastard | 06-01-10 | 13:17

Waarom wil je deel uitmaken van ledenraad van PowNed?
Gewoon, omdat het moet. Zie ook davidrietveld.nl/ledenraad

Ik stem jou eruit David! Gewoon, omdat het kan...

hetkwartjevancock | 06-01-10 | 13:16

coosie | 06-01-10 | 13:12 19 x koffie en 1 x ranja met rietje voor dat 18 jarige knulletje en gevulde koeken daar gaat je inleg van 5,72 aan op.
Het gaat er om dat de leden inhoudelijk meepraten over de programma's anders heeft de ledenraad geen enkel nut.

Steve1234 | 06-01-10 | 13:16

coosie | 06-01-10 | 13:12
Dank!

Zeeschuimer | 06-01-10 | 13:16

cabrão | 06-01-10 | 13:13
Heeft jouw klavots een broer dan ?
*verbaast kijken doet*

Teun van het Tuinpad | 06-01-10 | 13:15

"Ik BEN de netwerkgeneratie "

Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu Kssssssssshhhht! Weg! Weg, Rik Pek!

Neon | 06-01-10 | 13:14

k*t
"Einde lidmaatschap. Schorsing
... door ontzetting op voorstel van het bestuur of van drie leden uit de ledenraad met een meerderheid van drie/vierden van het aantal uitge-brachte stemmen op een vergadering van de ledenraad waar ten minste drie/vierde van het aantal leden aanwezig is."
Ik vind de ledenraad heel lievv...

kapotte_stofzuiger | 06-01-10 | 13:13

De maat van mijn lid is 22cm, maar hoe kan ik daar mee stemmen ?

cabrão | 06-01-10 | 13:13

"daarom langere motivatie op Facebook"

Alsof ik op die gruwelsite ga kijken waarom ene Lex Sietses in de Ledenraad moet. NEXT!

Neon | 06-01-10 | 13:13

Hetze Haatstra | 06-01-10 | 13:08
Je haalt me de woorden uit de mond.

Oncle Ouvert | 06-01-10 | 13:12

superjan | 06-01-10 | 13:10
Gaarne, als het niet teveel van u vraagt..

Zeeschuimer | 06-01-10 | 13:12

Zeeschuimer | 06-01-10 | 13:06
Is de raad enkel bedoeld voor advies?

Volgens Rietveld is die raad een wassen neus:
Het is volstrekt idioot dat de campagne om leden voor de ledenraad te werven gaat onder noemer 'Pssst, baas van Powned worden?". De leden van de vereniging Powned zijn statutair zorgvuldig op afstand geplaatst. Door een getrapte verkiezing, en een ledenraad met maar 20 leden met zeer beperkte bevoegdheden is er geen sprake van echte invloed van de leden. Klein voorbeeldje: de leden van het bestuur worden benoemd door de ledenraad op basis van een voordracht van het bestuur. Het lijkt er op dat de ledenraad straks alleen ja of ja mag zeggen. Sovjetpraktijken, wat mij betreft. En voor de duidelijkheid: daar ben ik dus tégen.

coosie | 06-01-10 | 13:12

@wiers | 06-01-10 | 12:59
kijk aan, een open solicitatie, beetje laat vrind.

Causa Sui | 06-01-10 | 13:11

"Het briljante "Hole in the wall", had dan bij Powned gezeten ipv SBS6."

Gerben SchOUTeren

Neon | 06-01-10 | 13:10

*helemaal dubbel van eigen fout ligt*

Beste Paul,

er is het een en ander een beetje fout gegaan.
Daar ik te snel las dacht ik dat die GroenLinkser Paul als voornaam had.
Sorry jongen, maar ik heb de verkeerde weggestempT.
Ik hoop dat je verder nog een heul fijn leven hebt en nogmaals mijn excuus.
Met vriendelijke groet,

Teun van het Tuinpad | 06-01-10 | 13:10

@coosie ik droom altijd.

superjan | 06-01-10 | 13:10

Krijgen we aan het einde van het liedje natuurlijk weer een hoop glazen plafondgezeik, maar het is mij wel duidelijk wat de Nederlandse vrouw wil: niets. En shoppen natuurlijk, dat ook.

Krachtmeester | 06-01-10 | 13:10

@Hetze Haatstra | 06-01-10 | 13:08
Opzeggen kan per post naar
PowNed, Postbus 2824, 1000 CV Amsterdam of per mail secretariaat@powned.tv

kapotte_stofzuiger | 06-01-10 | 13:10

@ superjan | 06-01-10 | 13:02
Daarom juist.

Waarom wordt hij geen lid van Llink of de vara?

Hij wil er op toezien dat zoveel mogelijk van zijn vriendjes erin komen om de zaak over te nemen en zo weinig mogelijk rechtse vriendjes van iemand anders.
Alleen hij zegt het anders en laat de helft weg.

solidstate | 06-01-10 | 13:10

Liever 1 vuurwerkhater in de ledenraad dan meerdere van die babyboomers die er tussen staan.

Nee dus! | 06-01-10 | 13:10

@zeeschuimer: het is een echte ledenraad. Met zekere bevoegdheden. Ik kan de statuten voor je opsnorren wellicht.

superjan | 06-01-10 | 13:10

Die David heeft gewoon een goed verhaal.

_Kritischer_ | 06-01-10 | 13:09

"PowNed-salarissen normeren."

David Rietfail.

Neon | 06-01-10 | 13:09

Waar ben ik in hemelsnaam lid van geworden???

Hetze Haatstra | 06-01-10 | 13:08

wiers | 06-01-10 | 12:59
Sorry vriend, maar 5 fouten in 5 zinnen doen mij twijfelen of u wel echt student bent.

Superior Bastard | 06-01-10 | 13:02
Dat zegt alles over wat ik heb opgeschreven.

wiers | 06-01-10 | 13:07

@superjan
Is de raad enkel bedoeld voor advies?

Zeeschuimer | 06-01-10 | 13:06

Kunnen we van David Rietveld persoonlijk afscheid komen nemen?
Ik wil graag een boeket grondbloemen meegeven.

Fijnstoffer | 06-01-10 | 13:05

@kapotte_stofzuiger | 06-01-10 | 12:57

LoL helemaal mee eens, laat de volgende kandidaten zich maar melden

rytsma | 06-01-10 | 13:04

Die Groen Linkser lijkt me wel kritisch.
Die ga ik erin houden, hoewel ik zijn partij verschrikkelijk vindt.

Boer Harm uut Twente | 06-01-10 | 13:03

superjan | 06-01-10 | 13:01
dream on.

coosie | 06-01-10 | 13:03

Die site van David is cool.
Fred en Rik Pek kunnen een enkeltje Timboektoe krijgen.

En Ewout als voorzitter is wel goed.

Casinobo | 06-01-10 | 13:03

@solidstate David rietveld maakt er niet echt een geheim van dat hij groen linkser is.

superjan | 06-01-10 | 13:02

wiers | 06-01-10 | 12:59
Sorry vriend, maar 5 fouten in 5 zinnen doen mij twijfelen of u wel echt student bent.

Superior Bastard | 06-01-10 | 13:02

Groenlinks is flink bezig powned te infilteren.
Linksfiltranten.

Het zal me niks verbazen als de groenlinkserT of undercovers met overweldigende meerderheid door de oxfam novib powned leden verkozen wordt om toe te treden.
Hun powned contributie krijgen ze van oxfam weer terug bij hun volgende salaris uitbetaling.
Ze moeten ten slotte een vervanging hebben voor llink en de publieke omroep is nog niet links genoeg, niet sovjet style genoeg anders gezegd.

Of laat ik nu teveel mijn fantasie de vrije loop?

solidstate | 06-01-10 | 13:02

@da was ik nie eens, dat is heel kudt. Maar wij kunnen alleen mensen in behandeling nemen die insturen. ies simpel. Als er geen vrouwen in sturen zegt dat iets over vrouwen en niet over ons.

superjan | 06-01-10 | 13:01

Sodemieter hey man, da's discriminatie. Je MOET wel LID zijn. Yikes, goed ingeburgerde kakkertjes....

Spaanse Webvlieg | 06-01-10 | 13:01

"Houdt van sportkijken (cricket) (..) muziek (Dries Roelvink)"
Doh, doei Gerben

PalingboerJoop | 06-01-10 | 12:59

Ik kom er niet uit zo.
Ik ben zelf Student.
Ik maak een proeschrift over het begrip logica en structuur.
Ik ben al 2 jaar bezig en ik wordt gek van jullie.
Ik heb een vriend op de politie accademie in Apeldoorn en daar is het van hetzelfde laken en pak.

wiers | 06-01-10 | 12:59

Heel slecht dat er geen vrouwen tussen zitten. Hoe kan dat nu gebeuren, die meningen wil je toch ook hebben... Verder is het niet duidelijk wat ze precies moeten gaan doen. Of waarom ze daar dus wel/niet goed voor zijn.

Da was ik nie... | 06-01-10 | 12:59

Doe die David Vijsma eens heel snel van de lijst halen... Straks komt ome Niek met paardestaart en free-fight beveiliging zijn zoon en de andere leden van de raad "coachen" (zie boek "de vastgoedfraude")...

Le Chef Grande | 06-01-10 | 12:59

En waarom zou Weesie zich iets van de mening van deze mensen aantrekken? Dit lijkt mij iig niet echt een afspiegeling van de achterban.

Randy McRanderson | 06-01-10 | 12:58

@contrastvloestof. Er zijn meerdere artikelen aan geweid. Dat weet je best. En waarom zouden wij ACTIEF moeten gaan werven. Als je mee wilt praten in de ledenraad, kun je toch zelf initiatief nemen. Die kans is nu ff voorbij. Overigens zullen wij altijd blijven luisteren naar wel geluid dan ook vanuit onze leden. Dat staat buiten kijf.

superjan | 06-01-10 | 12:58

Wat een fails;
-"ik heb een hekel aan Havana aan de Waal", waarom ga je dan in Nijmegen studeren?
-"werk ik in de Rotterdamse haven en weet dus wat echt werken is", wat doe je daar dan grapjas?
-"Ik ben scientist, uitvindert, projectleider videobewerking TV Chips. TV aficionado, gadgeteer, webcrawler, reaguurder, twitteraar", nu weten we wie Bijstandskoning is, van werken heeft deze kandidaat nooit gehoord.
-"student aan de Hogeschool", NEXT!
-"woonachtig in Ridgewood NJ", buitenlander, valt per definitie af.
-http://www.amsterdamschebelangen.nl/ , ok, voor een 63-jarige een aardig web0.1 site
-"woonachtig in het stikgezellige Breda", buitenlander, valt per definitie af.
-"Ik zie mijn toegevoegde waarde vooral in mijn ervaring met het overbrengen van nieuwe ideeën en concepten naar traditionele organisaties." Wat?
-"De leden moeten juist op mij stemmen omdat ik veel in het buitenland ben" Fijn, ik ook, krijg ik een cola?
-"Milieujurist", NEXT!
-"die nu - als historicus - werkzaam is de toekomstbusiness BV", als historicus hoef je geen correct Nederlands te schrijven?
-"In 1989 voor het eerst online met gopher." Held! Kandidaat nummer 1
-"ik mijzelf kunstenaar acht", lekker je oren afsnijden, dan praten we verder
-"GroenLinks", Heel dapper, kandidaat nummer 2
-"volwassener als de gemiddelde 20-jarige", Nederlands en een 20-jarige is niet volwassen
-"Gouda", ook dapper, kandidaat nummer 3
-"Avon Senstius van der Meulen", je ouders haten je blijkbaar, wij ook.
-"woon nu 5 jaar in Amsterdam.", dat is fijn, maar met een falende OV-chipkaart kom je dus nooit in Hilversum
-"Nieuwe Revu, Veronica Magazine", vooruit, ervaring in het veld, kandidaat nummer 4
-"stiefvader van Kim", mannen die een oud modelletje inruilen, kandidaat nummer 5.
Nog steeds 15 plaatsen over, wie kan het beter?

kapotte_stofzuiger | 06-01-10 | 12:57

@superjan als powned echt serieus bezig was het het ACTIEF werven van een ledenraad dan hadden hoogstwaarschijnlijk meer mensen zich serieus aangemeld.
Dit lijkt nergens op.

contrastvloeistof | 06-01-10 | 12:54

@nikolaks het heeft alles met durven te maken. Ik vond achter mijn nick vandaan komen best eng. Zeker omdat mijn nick ook bekend was. Ik kan het echter iedereen aanraden. Als je ergens voor staat moet het ook zonder schuilnaam kunnen.

superjan | 06-01-10 | 12:54

"TV aficionado, gadgeteer, webcrawler, reaguurder, twitteraar."

Exit Paul Hofman.

padlarf | 06-01-10 | 12:54

superjan | 06-01-10 | 12:46
Heb ik nu voor Jan met de korte achternaam Paul weggestempT ?

Teun van het Tuinpad | 06-01-10 | 12:52

Goede diversiteit Geen Stijl :( Geen enkele vrouw???

En waarom Rietveld eruit??? Alleen al de reden dat hij een dwarsligger weerlegt de veronderstelling des te meer dat er goed toezicht moet komen op jullie beleid...

I rest my case :P

mr-green | 06-01-10 | 12:52

Waarom David Rietveld wegstemmen? Omdat hij gelijk heeft? Nee, ik ben niet links.

Jffreey | 06-01-10 | 12:51

Waar zijn de vrouwen? Waar zijn de seculiere allochtonen?
Enne... WEG met die palestijnensjaal Rietveld, dat wel natuurlijk.

Whimpysinger | 06-01-10 | 12:50

superjan | 06-01-10 | 12:47
Het heeft niets met durven te maken. Zo trek je het uit zijn verband. Vandaar.

Nicolaks | 06-01-10 | 12:50

@ Teun van het Tuinpad | 06-01-10 | 12:48
Volgens mij niet.
*kijkt voor de zekerheid in paspoort*

verraad van links | 06-01-10 | 12:50

superjan | 06-01-10 | 12:44
Kwaliteitsmensen worden gevraagd, die hoeven zich niet aan te melden.

*checkt email nogmaals tevergeefs*

spanarchist | 06-01-10 | 12:49

superjan | 06-01-10 | 12:46
Maar de Groen-Linkser moet eruit, toch?

Superior Bastard | 06-01-10 | 12:49

@ Lorenz0 | 06-01-10 | 12:41
Idd hij heeft goede argumentering. Prof Hoxa zal het dus wel cynisch bedoeld hebben in zijn bovenstaande artikel maar het komt er alleen niet zo uit.

Artwido | 06-01-10 | 12:48

Stroopdoos | 06-01-10 | 12:34
Arme Paul..
;)
verraad van links | 06-01-10 | 12:40
Ach, wees blij dat je geen Paul heet.
*grinnik*

Teun van het Tuinpad | 06-01-10 | 12:48

@nikolaks hoe bedoel je dat?

superjan | 06-01-10 | 12:47

voted. Rietveld heeft vaardigheden die hij dus zal gaan inzetten tegen Powned. Dit zal teveel geld kosten en alles vertragen. Dus weg met die rat.

Stroopdoos | 06-01-10 | 12:47

Lorenz0 | 06-01-10 | 12:41
Gemotiveerd is meneer in ieder geval wel..

Zeeschuimer | 06-01-10 | 12:46

@rumoer Nee nou wordt ie mooi. Iedereen was welkom, inuit, egyptenaren, groenlinksers, vrouwen, mocro's, moslims, boedhisten, molukkers, unoxmeisjes, ministers, de deadline is zelfs verlengd.

Blijkbaar durfden alleen deze mensen! Heb jij ingestuurd. Mag ik een weddenschapje zetten op NIET #fail.

superjan | 06-01-10 | 12:46

Die Marc Pols..

Zo zelfvoldaan dat hij moeiteloos een groepsfoto van zichzelf zou kunnen laten maken.

Superior Bastard | 06-01-10 | 12:46

superjan | 06-01-10 | 12:44
Nee jij begrijpt het.

Nicolaks | 06-01-10 | 12:45

Ik zie geen vrouwen. Of alleen heel erg lelijke.

Vraag anders mevrouw Handsomedevil maar, dan heb ik mijn handen weer eens vrij.

handsomedevil | 06-01-10 | 12:45

De helft van die raad haalt de eerste 5 jaar van PowNed niet eens.
Letterlijk.

verraad van links | 06-01-10 | 12:45

Nou mijn stem is uitgebracht. Tot ziens David en doe de groeten aan je Linksche Leugenaar vriendjes bij de Joop.

Marcus Porcius Cato | 06-01-10 | 12:44

Avondambtenaar | 06-01-10 | 12:21
Volgend speerpunt stemt niet hoopvol:
"Ik ben voor een evenwichtig programma-aanbod."

Schoorsteenveger | 06-01-10 | 12:44

@alexander the second
Blijkbaar is het nog een hele stap om achter de nick vandaan te komen en onder eigen naam en eigen foto op de powned site te gaan staan. 22 jongens, geen meisjes helaas, durfden. I salute them. Want ze zullen de absolute nietszeggende onzin comments van de reaguurders die niet durfden leidzaam moeten ondergaan.

superjan | 06-01-10 | 12:44

Waarom zijn er geen vrouwelijke leden?

Artwido | 06-01-10 | 12:43

Leve de nieuwe omroep. Erg vernieuwend en altijd open staand voor alle soorten meningen. Behalve vrouwen, personen met een andere culturele achtergrond, kinderen onder de 10 (jaja, er zit een echte puber bij!), 50-ers, ...
Gelukkig staan ze wel heel open voor personen met een mening en al bij een politieke partij zitten.

Hopelijk is de ledenraad geen afspiegeling voor wat PowNed gaat brengen...

rumoer | 06-01-10 | 12:43

Waar zijn de vrouwen? Dit staat en is heel slecht.

Nicolaks | 06-01-10 | 12:42

Kan David V. pappa Nico V. dit niet even laten regelen? Volgens Ome Niek kan alles...

Slecht dat deze heer door de selectie is gekomen. Zo komen de vooroordelen van links wel heeeel makkelijk tot stand.

Mr.FNN | 06-01-10 | 12:42

Tsja, wel ingeschreven en betaald voor Powned, maar nooit een bevestiging / lidmaatschap nummer gekregen. Mooie boel!

Pieter Bas | 06-01-10 | 12:41

Maar eerlijk gezegd, als je kijkt op davidrietveld.nl/ledenraad heeft David toch eigenlijk wel gelijk?

Lorenz0 | 06-01-10 | 12:41

Ik denk dat er hele goede kandidaten bij zitten hoor. Nee dat powned gaat het helemaal worden in 2010.... Mwhaha

Wim-Lex | 06-01-10 | 12:41

Wat een tegenvaller, maar 22 menschen die iets te zeggen willen hebben en geen vrouw.

MartinKoek | 06-01-10 | 12:40

Wist niet dat hij een verbod op vuurwerk propagandeerd. Nu stem ik hem er NIET uit. Want vuurwerk is voor Tokkies is dus -1

Artwido | 06-01-10 | 12:40

Alexander the Second | 06-01-10 | 12:36

Hé, Pietje Pechthold! Wie ben jij dan wel niet?

Kruiddamp | 06-01-10 | 12:40

Studenten, milieujuristen, kunstenaars en ICT-ers. Echt wat PowNed nodig heeft.

kapotte_stofzuiger | 06-01-10 | 12:40

@ verraad van links | 06-01-10 | 12:39
Lekkere zin...
*koffie*

verraad van links | 06-01-10 | 12:40

Kudt vind net mijn applicatieformulier tussen het oud papier.

Steve1234 | 06-01-10 | 12:39

david vijsma? familie van ome Nico V./ zelf in ieder geval wekrzaam in vastgoed. lekker dan...

bobdobalina | 06-01-10 | 12:39

Dat wordt straks de Clara Wichmann stichting op je dak...

verraad van links | 06-01-10 | 12:39

Haha, alleen omdat hij salarissen wil normeren!!

VoosMatroos | 06-01-10 | 12:38

Lekker lijstje... David G. is te links!!

David V. is te corrupt..

Mr.FNN | 06-01-10 | 12:38

@spanarchist. Ik ontken alles.

superjan | 06-01-10 | 12:38

In vroeger tijden zou de Groen-Linkser geweaun met voorkeursstemmen tot voorzitter van de raad worden gekozen.

Omdat het kon...

Superior Bastard | 06-01-10 | 12:37

superjan | 06-01-10 | 12:34
Volgens de geruchten op internet (dus waar) schijnt dat iets te maken te hebben met angst voor seksuele intimidatie door de voorzitter.

spanarchist | 06-01-10 | 12:37

Jezus, wat een absolute nietszeggende figuren allemaal!

Alexander the Second | 06-01-10 | 12:36

Dat worden dus David en Fred.

RepubliekBanana | 06-01-10 | 12:36

superjan | 06-01-10 | 12:34 glazen plafond is nu overbodig.

Steve1234 | 06-01-10 | 12:36

De enige betrouwbare lijkt me die kunstenaar met z'n vastgoedfraude verleden.

Causa Sui | 06-01-10 | 12:35

Dit groepje zegt veel over de pipo's die niet door de selectie zijn gekomen.

T61 | 06-01-10 | 12:34

Teun van het Tuinpad | 06-01-10 | 12:11
Paul ook wegstemmen dus? #Uroeptikstem

Stroopdoos | 06-01-10 | 12:34

Afschuwelijk dat er blijkbaar geen enkele dame in de ledenraad wenst plaats te nemen.

superjan | 06-01-10 | 12:34

spanarchist | 06-01-10 | 12:28

psies!

coosie | 06-01-10 | 12:33

Waarom de nicks er niet bij?
Dat zegt me meer dan dit zooitje overcorrecte nietszeggende figuren.

Superior Bastard | 06-01-10 | 12:32

Avondambtenaar | 06-01-10 | 12:27
"Geef mij 22 redenen(om in getallenbasis te blijven)waarom er een vrouw in de raad moet."
zie -> www.powned.tv/2010/01/de_kandidaten_vo...

watzitjenou | 06-01-10 | 12:31

Kan er niet meer info bij die kandidaten zoals: geloof, sexuele en politieke geaardheid, merk auto, hoogte inkomen, nick op GS.

Steve1234 | 06-01-10 | 12:31

@ Teun van het Tuinpad | 06-01-10 | 12:25
Alles kan. Koffiekan.
:)
*nieuwe pot zetten gaat*

verraad van links | 06-01-10 | 12:30


@Hoxha: mouse-over-pica-tekst vergeten!

Willianus Wortelus | 06-01-10 | 12:30

Een Groenlinkser die vriendjespolitiek tegen wil gaan en wil toezien op een goed financieel beheer. Toegegeven, zelfspot heeft Rietveld wel.

spanarchist | 06-01-10 | 12:28

wel erg mannelijk bolwolwerkje zo...

Causa Sui | 06-01-10 | 12:28

Teun van het Tuinpad | 06-01-10 | 12:26
Nope.

coosie | 06-01-10 | 12:28

Kaas 82+ | 06-01-10 | 12:21
Zeg ik toch niet, ik concludeer alleen maar.
Geef mij 22 redenen(om in getallenbasis te blijven)waarom er een vrouw in de raad moet. En geen onzin alsjeblieft:=)

Avondambtenaar | 06-01-10 | 12:27

nou lekker dan, ik had jullie een machtiging gestuurd voor 2 bier en een bessen 3 stuks, maar omdat ik geen ingezetene ben van NL hebben jullie me ge-ignored dus wat doe ik dan?! lekker niet mee doen en mn eigenlijke lidmaatschap in 3 vout opzuipen! proost............. verder redden jullie het ook wel zonder mij stelletje eikels hahahaha

andre9738 | 06-01-10 | 12:27

Bart Willemsen ex DSB er ?

Steve1234 | 06-01-10 | 12:26

coosie | 06-01-10 | 12:23
Joop.

Teun van het Tuinpad | 06-01-10 | 12:26

Juist ! Alles wat Groen Linksch is moet afgevoerd worden.

Marcus Porcius Cato | 06-01-10 | 12:26

verraad van links | 06-01-10 | 12:19
Dat zou zo maar kunnen.
Kunnen we voor de grap dit lijstje niet plaatsen bij het "Holland's Most Wanted" topic ?
:)

Teun van het Tuinpad | 06-01-10 | 12:25

Van mij mag ie blijven. Luis in de pels van luis in de pels.

ZDEV | 06-01-10 | 12:25

"..23 lentes jong" Gruwel, gruwel!

Zeeschuimer | 06-01-10 | 12:25

Mooie afspiegeling van de doelgroep zeg. Kan ik m'n abbonementsgeld nog terugkrijgen? De TV heb ik een paar maanden terug toch al opgezegd.

Z | 06-01-10 | 12:25

Zojuist 2 bejaarden naar de schredder gestemd, ga toch naar Max ouwe !

Steve1234 | 06-01-10 | 12:24

De manier van stemmen is wel erg web 1.0.

Randy McRanderson | 06-01-10 | 12:23

Nou, ik zie het al, die ledenraad is geen groep mensen maar een groep mannen.
Powned is dus een echte gesubsidieerde macho-omroep.
Is dat niet in strijd met artikel 1 van onze grondwet?
En wel straks een omroepster op die beeldbuis zeker?

coosie | 06-01-10 | 12:23

Brrr. Ik hoop dat de ledenraad nooit in beeld komt bij PowNed...

Requiescat in pace | 06-01-10 | 12:22

waarom is kim niet verkiesbaar ?

paultje-paranoia | 06-01-10 | 12:22

-weggejorist-

lamineermeisje | 06-01-10 | 12:22

Avondambtenaar | 06-01-10 | 12:21
idd. Problemen mee?

Kaas 82+ | 06-01-10 | 12:21

22 ouwe lullen die vooral over zichzelf praten en kaal worden of al zijn. Geen originele uitspraken, niemand die ook maar enig verstand van TV heeft, niks strategisch of inhoudelijk. Kan ook dienen als klapvee voor een postzegelshow. Kom op zeg, ronde 2!!

Big Rick | 06-01-10 | 12:21

Je bent wel een echte mislukking als je nu nog weg gestemd word.

Siebrandt | 06-01-10 | 12:21

Iemand deze al gelezen:
www.davidrietveld.nl/ledenraad/
Daarin doet hij nog eens met vriendelijke groet uit de doeken waarom je toch echt voor David moet stemmen. Waarom niet eigenlijk?
@Kaas 82+ | 06-01-10 | 12:19
Feminist.

Avondambtenaar | 06-01-10 | 12:21

Ik stel voor de beide Davidjes weg te stemmen. De eerste om dat hij van Groen Links is. De tweede omdat hij geen Nederlands kan. "grootte GAAP TV gehalte" tss.

Stijlicoon | 06-01-10 | 12:20

En de allochtonen? Oh wacht, veel Brabanders, die kunnen wel voor allochtoon doorgaan.

spanarchist | 06-01-10 | 12:20

Avon Senstius van der Meulen ook weg

watisdit | 06-01-10 | 12:20

Ik wil Heleen Mees graag voordragen.

plaklul | 06-01-10 | 12:20

Ik ben voor vuurwerkverbod én lid van Powned. Ga het kapot maken van binnen uit.

ikhebgelijk | 06-01-10 | 12:19

Takeshi's Castle is ook hilaries als je in een flauwe bui bent...

Slag in de Bloemkool | 06-01-10 | 12:19

De tering, 22 mannen. Stelletje kansloze prutsers. Bang voor vrouwen?

Kaas 82+ | 06-01-10 | 12:19

@ Teun van het Tuinpad | 06-01-10 | 12:18
Dan is MT David Rietveld...

verraad van links | 06-01-10 | 12:19

Leuke inkleurPica met alle neefjes van Kim er op.

JP_Nee! | 06-01-10 | 12:19

ik zou eerst wel eens willen weten waarom er geen vrouwen in de ledenraad zitten.

contrastvloeistof | 06-01-10 | 12:19

Erg jammer dat er geen vrouwen tussen zitten :(

Ymor | 06-01-10 | 12:18

Die Joop Dekker weet zichzelf wel te verkopen. Er valt geen speld tussen zijn argumenten te krijgen.

Randy McRanderson | 06-01-10 | 12:18

Jan Prins moet eruit hole in the wall bij Powned?
"De leden moeten juist op mij stemmen omdat ik veel in het buitenland ben en veel buitenlandse TV kijk en kan zorgen dat Powned als eerste op de hoogte is van nieuwe trends in TV land. Het briljante "Hole in the wall", had dan bij Powned gezeten ipv SBS6."

Interpoolbal | 06-01-10 | 12:18

Ik mis fuckje, E2, Antje en geurtje.
Of zijn dat de nick's van Fred, Joop, Lex en Pierre ?

Teun van het Tuinpad | 06-01-10 | 12:18

waar zijn die vrouwen nou? :(

RepubliekBanana | 06-01-10 | 12:18

Geen plaats voor vrouwen?

WesleyRBK | 06-01-10 | 12:17

Kunnen we er niet meer wegsturen?

vliegendeamsterdamme | 06-01-10 | 12:17

The Thunderbirds?

Slag in de Bloemkool | 06-01-10 | 12:17

Hoop zestigers. Is dit niet de lijst van MAX?

Claude Viool | 06-01-10 | 12:16

Tjezus, het lijkt de SGP wel. Waar zijn de vrouwen?

plaklul | 06-01-10 | 12:15

-weggejorist-

Interpoolbal | 06-01-10 | 12:15

Byebye Fred en Joop.

yohan | 06-01-10 | 12:14

David stays.

Mr. S | 06-01-10 | 12:14

Ah, een bindend advies.
Dag Paul.
Doe de groeten aan alle tofu-eters daar.

Teun van het Tuinpad | 06-01-10 | 12:11

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl