Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Pedo van Eindhoven blijkt grote naam in het wereldje

schommelmeisje.pngNu de rechter heeft besloten dat de burgemeester van Eindhoven FOUT zat toen hij een veroordeelde pedo de toegang tot zijn stad ontzegde is het misschien aardig even nader kennis te maken met deze meneer. Enig zoekwerk leerde ons dat zijn naam Sytze van der Velde is, en dat hij zich al jaren een graaggeziene gast in de Nederlandse pedoscene mag noemen. Zo schreef Sytze in de jaren '80 diverse boekjes over zijn voorkeuren met titels als 'Wat doe jij met mijn kind?', 'Wie is er de baas?' en 'Jong geleerd...'. Bovendien stond hij begin jaren '80 aan het roer van de ongetwijfeld met overheidssubsidie tot stand gekomen Stichting Jep (Jeugdemancipatie en Pedofilie), zeg maar een soort voorloper van Stichting Martijn waarin hij begrip trachtte te kweken voor de weledele kunst van het kleuterneuken. Ja, we zeiden toch dat we met een prominent lid van de gemeenschap te maken hebben! Hier een linkje naar het volledige oeuvre van de auteur, zodat de bewoners van zijn oude buurtje zich alvast wat in kunnen lezen voor als ome Sytze wederkeert. Succes allemaal! Update: Kleine omgangssuggestie voor de kids in Eindhoven.

Reaguursels

Inloggen

tagliatelle | 28-10-09 | 12:11

Goed idee, zal ik zolang als jij daaraan graaft dan op je.......
ach laat ook maar. Gek gezwets.

Jean Op den Kamp | 28-10-09 | 16:26

Ik vind Eindhoven wel geschikt, laten we al onze pedo´s er opstallen.
Dan kunnen ze leuk met z´n allen naar PSV (Pedo Sexuele Voetfetishisten) kijken.
In kaart brengen, de-criminaliseren, op z´n Brabants.

Remus McMillan | 28-10-09 | 15:24

Compleet door water omgeven poldertje maken en pedo's dwangarbeid laten verichten. Of de kolenmijnen in Limburg, zijn ook nog lang niet leeg.

Gristiaan | 28-10-09 | 14:34

Ik denk echt dat we gewoon een grote put moeten graven met een doorsnee van een km of twee. Pedofielen erin. Gat dichten. Goed aanstampen. Opgelost. Achterlijke hersenloos en nutteloos uitschot.

tagliatelle | 28-10-09 | 12:11

iets zegt me toch dat als deze meneer zich straks aan zijn buren gaat voorstellen hij wat aparte reacties krijgt...

als het mijn buurman zou worden dan zou ik toch wel even mijn andere buren inlichten, en ik vraag me af hoe lang iemand het volhoud ergens als iedereen om hem heen hem in de gaten houdt en vijandig tegen je is...

hoevenpe | 28-10-09 | 09:23

Het wordt tijd voor een nieuw 'Australië'. Nova Zembla?

Leiphuizen | 28-10-09 | 08:41

Rechter heeft groot gelijk.Tis al weer een hele tijd geleden dat we een ordinaire lynchparty hebben gehad in nederland.Werd weer eens hoog tijd.Flink toetakelen mensen

magerehein0009 | 27-10-09 | 22:25

Toch moeten we pedosexualiteit blijven zien binnen het algehele zedenplaatje. Wat is erger, een kans van 1 op 100 dat je zoon van 15 gegrepen wordt door een Nederlander van 40, of een kans van 1 op 10 dat je dochter van 15 gegrepen wordt door een groep Marokkanen van 16?

P.C.M. Baas1309 | 27-10-09 | 21:06

dit allemaal in het kader van vrijheidsbeperking, puur het idee dat de persoon duidelijk word gemaakt: we waten wat je gedaan hebt, we weten wat je doet, we houden je in de gaten en sluiten je bij verdacht gedrag meteen weer op!
tuurlijk is dit slechts symptoonbestrijding/bescherming eventuele nieuwe slachtoffers.
het behandelen van dit soort heeft niet mijn aandacht

lidlbier | 27-10-09 | 20:34

dit en chemische castratie, vrijwillig natuurlijk in plaats van straftijd welke flink opgeschroefd dient te worden.

lidlbier | 27-10-09 | 20:26

ja electronic tracking elke maand evaluatie met regels (wat deed jij daar en daar ? niet meer komen.! waarom verbleef je daar en daar zolang? gemiddeld persoon verblijft daar zo en zolang niet meer doen! anders terug in gesloten inrichting.
is dit 1984 big brother, inhumaan, reintegratiebeperkend?
jazeker al die rechten zijn verspeeld!, wat wil je anders, gestenigd worden?
oke niet optimaal of waterdicht maar wat anders?

lidlbier | 27-10-09 | 20:23

even offtopic: 12 km te hard 60euro maar al die kudtfietsers zonder lampje met doodswens ongezien de typhus voor jullie!

lidlbier | 27-10-09 | 20:14

Niet in zijn kruis schoppen maar steken!

rsk | 27-10-09 | 20:11

misschien electronic tracking dmv geinplanteerde chip?

lidlbier | 27-10-09 | 20:07

jezus wat een probleem, niet terugkeren maar wat dan? ergens anoniem in een wijk met allemaal vers onwetend spul plaatsen? , doodstraf levenslang?
jezus wat een probleem!

lidlbier | 27-10-09 | 20:06

Volkomen terecht deze uitspraak. Van Gijzel moet gewoon eens kappen met zijn eigen rechtertje spelen en zijn populistische standpunten.

engeltje_ | 27-10-09 | 19:52

Dit gaat ongetwijfeld goed komen als deze gek in z'n oude buurt gaat wonen. Ik vrees dat er geen rechter meer nodig is als ze daar met hem klaar zijn. \
(ik vrees dit trouwens niet, ik hoop er op)

kalashnikov | 27-10-09 | 19:42

Hallo mensen, geef mij eens een reden waarom deze man niet naar Eindhoven mag komen.

KIJKMIJNAUW | 27-10-09 | 17:57

uhh misschien omdat hij weer in de zelfde buurt wil gaan wonen als waar hij die jongentjes heeft mishandeld. ik woon zelf in eindhoven en ik weet zeker dat als iemand er achter komt wie hij is en ze zien hem. dat hij hard moet gaan rennen. zeker in de edison. hij is hier niet veilig. pedo pakken is dan een sport.

laat ons foto's zien. dan is het een stuk makkelijker.

kiki ehv | 27-10-09 | 19:41

Geen foto op een of andere website om mensen te waarschuwen?
Ben toch bang dat als deze man een keertje langs de speeltuin loopt waar mijn kinderen spelen ik even een preventief "gesprek" ga hebben.

bimaty | 27-10-09 | 19:32

-weggejorist-

Femtex | 27-10-09 | 18:58

@uitgeslapen | 27-10-09 | 15:00

Haal a.u.b. je leerboek staatskunde uit je boekentas en neem 'em globaal door. Schrijf dan pas een comment en vergeet niet je spel- en grammaticacontrole uit te voeren, 'Krimineel'..

Gemene Deler | 27-10-09 | 18:54

En weer een smeerlap die door onze rechterlijke macht de hand boven het hoofd wordt gehouden. Ongetwijfeld omdat ze er zelf ook van smullen. Natuurlijk gaat de morele plicht van een ouder om zijn kind te beschermen boven de genoegens van (al dan niet rechterlijke) smeerlappen, en misschien is een pica van dit stuk vuil wel op zijn plaats.
Ik hoop dat hij hier op lijkt: www.geocities.com/capitolhill/1557/lij...

WildPlassert | 27-10-09 | 18:53

Hij heet: Sytze van der Velde en hij rukt zich af op de site van
www.martijn.org/page.php?id=1171981 alwaar de rest van pedofiel Nederland tegen elkaar ontkent dat ze een huge probleem hebben.

Anneliesje | 27-10-09 | 18:37

Even geen tijd gehad om te reaguren, de zaken gaan voor GS ;-). Maar dit is de uitspraak van de rechter: "De vrees voor herhaling is weliswaar gegrond en het besluit van de burgemeester is begrijpelijk, maar dat is onvoldoende voor het vergaande gebiedsverbod, stelt de rechter. Oproer onder bewoners of de vrees daarvoor kan de man niet worden aangerekend, aldus de uitspraak." En daar zullen we het mee moeten doen.

60CX | 27-10-09 | 18:30

Het voordeel is dat je nu weet waar dit minderwaardig stuk afval woont, bij de minste overtreding de kogel.

Pios | 27-10-09 | 18:29

Pedofielen... Incestofielen... Bah, bah en nog een bah allemaal! Altijd kan ik me er weer over verwonderen.

dawz | 27-10-09 | 18:23

Damn, al die straatnamen in dat brabants dagblad artikel zijn hier nog geen paar kilometer vandaan, creepy... Gelukkig ben ik geen kind meer en gelukkig heb ik ze zelf ook niet.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/07/... ...

76738e GS lid | 27-10-09 | 18:21

Hallo mensen, geef mij eens een reden waarom deze man niet naar Eindhoven mag komen.

KIJKMIJNAUW | 27-10-09 | 17:57

Ach ja de tijd van die boekjes.
Was dat niet die tijd dat ik als pas volwassene met mijn gevoelens omhoog nergens terecht kon. Die tijd dat de lolita's , schoolgirls, chicken en dergelijke gewoon langs de straat in de seksboetiek lagen. In elke stad kwam je ze tegen, vanaf vijf piek vond je ze in de uitverkoop. Is dat die tijd die jullie bedoelen. Zolang is het nog niet geleden dat ik afgleed en mijn fouten maakte. Tja op mijn strafblad mag het verjaard zijn hoor, maar ik zal het nooit vergeten

Maar waarom doen jullie dat wel, waarom steken jullie de hand niet ook eens in eigen boezem en leggen uit waarom er toen niemand geen ene reette moer tegen deed. Ik hield van kinderen, en het enige antwoord wat ik daarop kon vinden was die vuiligheid,... houden van kinderen betekende dat je seks met hem wou. Een hele generatie die een vrijheid genoot, die zelfde vrijheid verkwanselde omdat ze er helemaal niet aan toe was. Die generatie heeft toen het misliep snel stropdassen omgedaan of broekpakken aangetrokken. Het zijn vandaag heertjes en dametjes, en nee inderdaad ....
Niemand van hen is persoonlijk aansprakelijk te stellen. Maar laat ze samen eens antwoord geven op die vraag: "Waarom was er met al die (schijn)vrijheid niemand die wat deed tegen die rotzooi, En waarom zijn jullie nu zo slap om niet thuis te geven en deze situatie niet naar voren te brengen. Die jonge moord en brandschreeuwers hier weten niet eens meer van die schandalige tijd. Waarom doen jullie er het zwijgen toe........... Jullie willen je niet verantwoordelijk voelen voor dat keerpunt in de tijd waarop deze maatschappij haar vrijheden verkwanselde.
Ik heb mijn fouten gemaakt, ervoor geboet. Ik heb geen enkele behoefte om dat af te schuiven. Maar als ik nu onder mijn eigen naam uit de hoek durf te komen,
probeer wat goed te maken, dan moeten jullie niet denken dat ik de oorzaken ga verzwijgen. Waarom moet nu iemand aan de hoogste boom voor boekjes die hij vrij openlijk overal kon kopen.
Is jullie eigen bezopen gedrag van dertig jaar geleden makkelijker te vergeten dan die FIETS van opa van meer dan zestig jaar geleden
Ter info, ik ben vrijwillig chemo castraat en heb daarbij nu wel seksuele relaties met volwassen mannen. Maar ik heb helaas ook een verleden en ik voel er niets voor om dat te laten rusten. Want dan gaat het maken van slachtoffers na mijn tijd gewoon door

Jean Op den Kamp | 27-10-09 | 17:48

Geef die gore kloothommel maar aan mij mee ,dan heeft hij binnen 1 minuut een tuin op zijn buik.

labberdonia | 27-10-09 | 17:44

Hardleerse gast, die Sytze. Hoewel de rechter naar de letter van wet heeft geoordeeld, bewijst ome Sytze een totaal gebrek aan moreel besef. Dat schemer en onheil zijn deel mag zijn.

brutus68 | 27-10-09 | 17:39

-weggejorist en opgerot-

Mo0J0o | 27-10-09 | 16:59

die comments bij z'n boekjes.. die liegen er niet om..

Dexter Morgan | 27-10-09 | 16:53

Om Sytze de positie van een misbruikt kind te laten ervaren, plaatsen we hem in een groep geile gorillas in de jungle... eens kijken hoe hij dat vind hehe...!

Jerom Strong | 27-10-09 | 16:37

Is ie ook lid van de Bond van Wetovertreders? Krijgt die club eigenlijk ook subsidie?

somsweldenkend | 27-10-09 | 16:25

Dat gaat het helemaal worden in Eindhoven. Je zegt nietsvermoedend iets vriendelijks tegen een kind, en even later komt je bij bewustzijn met een ongelofelijke pijn tussen je benen.
Ach: Je moet er wat voor over hebben dat kinderen weerbaar worden gemaakt tegen pedo's.

Koos Knak | 27-10-09 | 16:25

altijd weer die onbegrijpelijke rechtspraak, ik snap het niet meer.
Ben er echt zo moe van.

Mac The Ripper | 27-10-09 | 16:24

@de beer van de meer 16:09
Vandaar ook mijn eerder gedane voorstel het woord "PEDO" in grote rode letters op het voorhoofd van iedere veroordeelde pedofiel te brandmerken. Lost het probleem zichzelf op..

koolteer | 27-10-09 | 16:23

@ Fijnstoffer | 27-10-09 | 15:58

De wet is er alleen voor hen die in de ogen van de poppenspelers niet willen sporen (lees schade toebrengen aan hun belangen).

ecologiste | 27-10-09 | 16:19

@ohjajoh 15:26
Helemaal niet moeilijk, de eerste ransaap die met z'n poten aan m'n zoontje durft te komen sleep ik met m'n 4x4 van Groningen tot Maastricht. Aan z'n ballen that is. Eenieder die een kind z'n leven verpest is zelf het leven niet meer waard. Heeft niks met middeleeuws of schandpaal te maken. Als volwassene heb je stomweg van kinderen af te blijven. Al schijnt de rechterlijke macht daar (te) vaak anders over te denken.

koolteer | 27-10-09 | 16:19

Vriendje van de procureur-generaal?

ecologiste | 27-10-09 | 16:16

+1 voor Korn cover.

... oh, en -1 voor kleuterneuqert.

Macynist | 27-10-09 | 16:15

Pedofielen en rechters,altijd hetzelfde.

fleurtje | 27-10-09 | 16:13

ja, als ik een van dit soort mannen ooit met mijn dochter bezig weet, sta ik niet voor de gevolgen in.

komt dat schot | 27-10-09 | 16:10

ze moeten bij iedere pedofiel aan de medegevangenen bekendmaken dat hij er eentje is.
daar zijn gevangenen dol op. weet zeker dat ie het na 5 jaar slaag en totale (anale) vernedering voor de rest van zijn leven uit zijn hoofd laat..

de beer van de meer | 27-10-09 | 16:09

wijsvinger | 27-10-09 | 15:56
Sieg heil!

harry pikkel | 27-10-09 | 16:07

Bedankt Mutsaerts! Dit topic doet veel meer recht dan de uitspraak van die rechtert.
*smiles*

lichtpunt | 27-10-09 | 16:04

@wijsvinger | 27-10-09 | 15:56
Miauw!

SODEP | 27-10-09 | 16:04

wijsvinger | 27-10-09 | 15:52 vooralsnog spelen ze lekker piraatje, dat bloemetjes en bijtjes gelul komt later wel + een cursus zelfverdediging voor dochterlief.
*eten maken gaat*

Gezwelgje | 27-10-09 | 16:03

wijsvinger, ik kan maar één reden bedenken waarom je verbaal de strijd aangaat met mensen die te kennen geven pedo's te verafschuwen.

harbi | 27-10-09 | 16:02

In Polen onlangs chemisch castreren door het lagerhuis van het parlement goedgekeurd.
Wellicht iets voor Mevr Hamer om voor te leggen aan de 2e Kamer?

Lees maar na in uw favoriete krant : www.google.nl/search?hl=nl&ei=XArn...

Dus in dit geval : Stem op Polen!

Veritastiesch | 27-10-09 | 16:02

@ wijsvinger
Je theorie klopt niet. Je reactie op kritiek ook niet. Wil je erover praten?

Pastor Sippenhaft | 27-10-09 | 16:00

@uitgeslapen | 27-10-09 | 15:10
Veel van wat je zegt, klopt.
Natuurlijk heeft de rechter de regeltjes vast wel goed geïnterpreteerd. Maar waarom veroorloven rechters zich in vele andere gevallen wel af te wijken van de letter der wet? Ten bate van de geest der wet, namelijk om een evident hoger belang te dienen dat ook in hogere overkoepelende zaken is bedoeld. De Rechten van het Kind bijvoorbeeld. Consequent zijn is niet hun sterkste kant.
Verder is het rechtspreken volgens alleen maar de regeltjes te gemakkelijk als het gaat om de belangen van kinderen; een rechter zou zich dan ook nog wel eens als begrijpend en gevoelig mens mogen manifesteren. Soms denk ik dat we met de huidige rechters op den duur beter af zijn met een robot voorzien van slimme programmatuur.
Ik deel je CDA-haat. Het is een walgelijke partij die onze maatschappij veel schade berokkent. Maar je verhaal over CDA-stemmen is te simpel. Niemand kan met één stem in de 4 jaar werkelijk uitdrukken wat hij/zij allemaal zou willen. Aan allen: kom en blijf vooral kankeren, want daar worden suffe regenten wakker van.

Fijnstoffer | 27-10-09 | 15:58

@ SODEP | 27-10-09 | 15:46
@ harry pikkel | 27-10-09 | 15:43
@ Drs. D. | 27-10-09 | 15:39
Of jullie nu de kinderschoen, nazilaars of Marokkanse muiltjes passen, aantrekken doen jullie ze in ieder geval!

wijsvinger | 27-10-09 | 15:56

wijsvinger | 27-10-09 | 15:38
Nee, maar sommige reaguurders hebben ook kinderen, neefjes, nichtjes, kinderen van vrienden, bekenden, collega's enz. die zoiets wel meegemaakt hebben en daar heb je dan heb je ook een onaangename ervaring met een pedo.

de kudtkrantenjongen | 27-10-09 | 15:54

@ Gezwelgje | 27-10-09 | 15:48: u kunt uw kinderen beter een en ander uitleggen over de bloemetjes en de bijtjes in plaats van de appeltjes en de peertjes.

wijsvinger | 27-10-09 | 15:52

wijsvinger | 27-10-09 | 15:26
oh ja, ik heb 3 kinderen, betekend dus volgens jou theorie dat ik fantaseer over kleuterneuqerij.....
Stop die wijsvingert van jou lekker op een plek waar het donker is.

Gezwelgje | 27-10-09 | 15:48

het enige dat ik hieruit begrijp is dat het een hufter in stilte is... een 'stille' zeg maar... de ergsten in hun soort. Zie WakkereNL in het artikel over 'sex in parenclubs'. Lutsers

Hempieman | 27-10-09 | 15:48

Chemische castratie is trouwens ook niet De oplossing, omdat zedenmisdrijven samenhangen met persoonlijkheidsstoornissen, en die neem je niet weg door een verminderd libido.

www.gammanieuwsdienst.nl/pages1/week44...

harry pikkel | 27-10-09 | 15:48

grappert | 27-10-09 | 15:43
Ik vind het zwaar K voor je, wat er toen gebeurd is en wens je veel succes en sterkte. Als je ooit iemand nodig hebt die hem levend moet gegraven dan geef je maar een belletje. Sterkte verder...

Drs. D. | 27-10-09 | 15:47

Hoe
staan
onze
islamitische
landgenoten
eigenlijk
tegenover
pedofilie?
Elk normaal mens veroordeeld pedofilie, alleen al omdat het tegennatuurlijk is. In tegenstelling tot ander afwijkend seksueel gedrag heeft men bij pedofilie te maken met (kleine) kinderen die meestal geestelijk en lichamelijk nog niet weerbaar zijn.
Dat de rechtelijk (on)macht in ons land vaak een loopje neemt met het rechtsgevoel van de medemens is iedereen tegenwoordig wel duidelijk. Zo gaan veel rechters gebukt onder een haast ziekelijke empathie voor de gestoorde en criminele medemens. Maar hoe zit het eigenlijk met vele islamieten in ons land? Zij hangen de leer van grote roerganger Mohammed aan die als pedofiele roofridder door het leven ging. Een goede islamiet dient Mohammed in alles te volgen als wij de koran mogen geloven. Dus een goede islamiet kan pedofilie niet veroordelen, daar hij anders het gedrag van Mohammed moet veroordelen. Hierdoor komen vele islamieten in een vreemde spagaat terecht en verschuilen zij zich dikwijls achter het feit dat dit in een andere tijd gebeurde. Wat men daarbij expres vergeet dat men pedofiel gedrag ook in die tijd veroordeelde. Dat Mohammed een vieze pedofiel was die zijn lusten botvierde op een zevenjarige meisje is te veroordelen, maar dat vandaag de dag miljoenen moslims over de hele wereld aanhanger zijn van de bekendste pedofiel uit de geschiedenis, is natuurlijk krankzinnig!

Prins Pils | 27-10-09 | 15:47

@wijsvinger | 27-10-09 | 15:26
Ik haat katten, betekent dat nu dan dat ik... een kat ben???

SODEP | 27-10-09 | 15:46

Superior Bastard | 27-10-09 | 15:26
dat is uiteindelijk de bedoeling met qleuterneuqers, ist niet?

quackel | 27-10-09 | 15:46

turbo turbo!

RepubliekBanana | 27-10-09 | 15:45

@Drs. D. 15:30.
Uiteraard mag een pedo zijn straf niet ontlopen, maar ja... zaken verjaren helaas, en als je al heel klein kind misbruikt bent, en dan jaren later de kracht hebt er over te praten en de tijd van aangifte is verstreken blijft er niets anders over dan zelf te handelen, en dat is wat ik al jaren doe, en blijf doen.

grappert | 27-10-09 | 15:43

is =was

harry pikkel | 27-10-09 | 15:43

wijsvinger | 27-10-09 | 15:38
Ik heb een bloedhekel aan nazi's, hoewel ik noch mijn omgeving direct slachtoffer van hun terreur is. Ben ik nu een nazi?

harry pikkel | 27-10-09 | 15:43

correctie, ik heb niet echt een hekel aan homo's

Drs. D. | 27-10-09 | 15:40

Ja stop je leuter in een kleuter, maar niet hier op deze planeet! Daarom afschieten met de nieuwste raket van VS. naar Mars. Levert ook nog een mooi filmpje voor dumpert op.

feddepetje | 27-10-09 | 15:39

wijsvinger | 27-10-09 | 15:26
zie opmerking van de kudtkrantenjongen + dat zou dus betekenen dat ik (en misschien wel de meeste hier) een Marokkaanse pedofiele homo ben met sadistische, narcistische, trekjes en necrofielen neigingen.

Drs. D. | 27-10-09 | 15:39

Ik mag toch aannemen dat zodra de verhuiswagen van meneer Pedo de straat in draait hij op zijn ogen gestompt word en dat ze niet zijn DVD speler helpen installeren en overgaan tot de orde van de dag.

Randy McRanderson | 27-10-09 | 15:39

@ de kudtkrantenjongen | 27-10-09 | 15:32 U gaat mij toch niet vertellen dat het gros der reaguurders in hun jeugd anaal is uitgewoond door een buurman, oom of leraar? Daar geloof ik helemaal niets van.

wijsvinger | 27-10-09 | 15:38

Als vader zijnde zou ik het recht in eigen handen nemen. Ze zouden de dader onder de bodemplaat van mijn auto vandaan moeten krabben. 'Geen idee oom agent, ik zag hem te laat.' Misschien moeten voor dit soort veelplegers de poorten van de tbs kliniek niet meer open moeten gaan, dat zou veel beter zijn voor de maatschappij. In gevangenissen over de hele wereld zijn kinderverkrachters hun leven niet zeker, ze worden door de rest gezien als 'lager dan ratten', vandaar dat er speciale afdelingen zijn voor dit uitschot (helaas).

baron von 8zilinder | 27-10-09 | 15:38

@60CX | 27-10-09 | 14:55
Jouw 'rechtsstaat' zuigt en je gekleineer over een IQ is ridicuul. Een bekende te platgetreden debattruuk om anderen in de verdediging te duwen door aan hun IQ te twijfelen. Houdaareensmeeop, jah!
Er zijn vele mankementen in deze rechtsstaat die ongerepareerd blijven door vergoelijkers zoals jij. Ben je soms een vriendje van Sytze? Of van die kloterechter die deze draaideur-pedosexueel weer loslaat op kinderen? Gaat het belang van een kleuter niet boven dat van een gestoorde?
Ik zeg: Sytze en zijn soort aan de chemische castratie; en snel een beetje, Hirsch-Ballin. Er zijn al te veel slachtoffers.

Fijnstoffer | 27-10-09 | 15:36

dat dit soort ellelendelingen uberhaubt rechten hebben. Snap dat niet.

Kalibantan | 27-10-09 | 15:36

wijsvinger | 27-10-09 | 15:26 je bent in de war met mensen die net gestopt zijn met roken (letterlijk..)

Gezwelgje | 27-10-09 | 15:35

@ Pastor Sippenhaft | 27-10-09 | 15:29 U lijkt me meer het type dat wegdroomt met een middelvinger in de aars van een misdienaar!

wijsvinger | 27-10-09 | 15:34

En zo zie je maar weer dat het heerlijk is om in onze democratie te mogen leven. Deze kleuterneukers worden beschermd maar zijn slachtoffertjes moeten weer tegen die pedo aankijken omdat het hun nieuwe buurman wordt. En probeer deze lul niet aan de schandpaal te nagelen want zijn privacy is belangrijker dan bescherming van de "gewone" burger. Misschien is die charida toch niet zo'n slecht idee. Volgens mij worden kleuterneukers daar niet beschermd maar met fysieke lijfstraffen opgevoed!

Reudool | 27-10-09 | 15:34

wijsvinger | 27-10-09 | 15:26
Leuk, theoretisch verweer, maar de grootste pedo-haters hebben in de praktijk iets onaangenaams met pedo's te maken gehad en/of willen de samenleving beschermen. Gelukkig is bijna iedereen pedo-hater in plaats van een onverschillige wijsneus.

Je reaguursel sluit trouwens goed aan bij het gejank van dat stel pedo's op Martijn.org.

de kudtkrantenjongen | 27-10-09 | 15:32

Biep | 27-10-09 | 15:26
Ik zie het al voor me, "kom jij eens hier, heb een lolly voor je, waar ben je dan, waar dan, kom eens hier..., ow is dat je vader naast je, ow en zijn dat zijn vrienden, euuuhhh willen die soms ook een lolly"

Drs. D. | 27-10-09 | 15:32

wijsvinger | 27-10-09 | 15:26
Een klein verschil is dat pedo's slachtoffers maken, en homo's niet. Smartass.

harry pikkel | 27-10-09 | 15:31

grappert | 27-10-09 | 15:24
Daar heb je gelijk in. Maar wat als het recht, zoals in vele gevallen, vaalt. Ik vind dat een pedo zijn straf nooit mag ontlopen, ondanks het feit dat deze er niets aan kan doen dat hij pedo is omdat hij zo geboren is.

Drs. D. | 27-10-09 | 15:30

wijsvinger | 27-10-09 | 15:26
Ik haat wijsvingers!
*wegdroomt met wijsvinger in de neus*

Pastor Sippenhaft | 27-10-09 | 15:29

@ymmv | 27-10-09 | 15:22
Maar meneer was wel een ridder in de orde van de Nederlandse Leeuw!
*zucht*

SODEP | 27-10-09 | 15:29

Dood aan de pedo's!!!!!!!

verfsmijter | 27-10-09 | 15:28

Zijn straf uitgezeten, ja prima hoor als het om zoiets simpels gaat als bjivoorbeeld een inbraak, dan is de kans ook aanwezig dat de persoon weer de fout in gaat.
Maar dat lijkt mij iets minder erg als een pedo die weer de fout in gaat.

dikkegek | 27-10-09 | 15:27

Met dat kruisschoppen moeten de kinderen wel oppassen. Voor je het weet taten ze de privicy aan van de pedofiel

Peter7536 | 27-10-09 | 15:27

Net zoals de grootste homo-haters zelf homo zijn, hebben de meeste pedo-haters waarschijnlijk zelf de grootste fantasieën op dit gebied.

wijsvinger | 27-10-09 | 15:26

quackel | 27-10-09 | 15:22
Een vleeslolly dan zeker?

Superior Bastard | 27-10-09 | 15:26

Drs. D. | 27-10-09 | 15:23
Ga jij als blinde Pedo maar eens op zoek naar een fijn klein dingetje, 't zal je niet lukken.

Biep | 27-10-09 | 15:26

rechter kon niet anders, volgens de wet heeft hij gelijk.
Vorige week woensdag in nrcnext een leuk filosofisch stuk van Rob Wijnberg over pedofilie:
We weten niet wat het is: natuurlijk, zoals hetero's en homo's, of een kwestie van ik val op blond/donker oud en dus ook jong kan.
Vervolgens: wat doe je als samenleving met 'andersdenkenden/handelen'? Zoals homo's, wilderstemmers, linkschmenschen, christenen? homofilie was verboden, nu niet meer. Of is dat anders bij pedo's? Moet je andersdenkenden dan maar gek verklaren en opsluiten? Wara ligt de grens tussen psychopaat/pedofiel/politiek anderdenkende?
Overigens pedo's betekent onder de 12 jaar, tussen 12-18 heeft weer aan andere naam. Maakt dat uit? Wel als je 19 ofzo bent en je partner 17.

moeilijk, moeilijk..

even for the record: pedofiele DADEN vind ik ook fout en moeten bestraft worden. echter iemand die z'n straf heeft uitgezeten kan niet nog eens door een burgemeester (= geen rechter) bestraft worden. Dan had in zijn straf moeten staan: x jaar cel, nooit meer in plaats y wonen.

Maar goed, ga hieronder maar verder met de middeleeuwse schandpaal, dat heeft ons als samenleving heel ver gebracht.

Moeilijk, moeilijk

ohjajoh | 27-10-09 | 15:26

Het is echt belachelijk om een rechter nog als functionaris te zien, ze zijn te wereldvreemd ze kunnen niet functioneren. Mijn vertrouwen in de rechtstaat is samen met de brandmerkturk verdwenen. Ze moeten hun bek houden, burgermeester van een gat worden Mosselgat of zo. Rot op. Echt.

Uberheertje | 27-10-09 | 15:25

quackel | 27-10-09 | 15:22
droog

Drs. D. | 27-10-09 | 15:25

Het percentage recidivisme onder pedo's is iets rond de 90%. Ik ben voor chemische castratie na de eerste keer en mechanische castratie na de 2e keer.

Vogelbeest | 27-10-09 | 15:24

@ Drs. D 15:17.

Ik denk dat er een verschil is of je het als moeder zijnde het ooit zelf hebt meegemaakt. Helaas weet ik wat het is, en ben en blijf tot aan mijn dood zeer rancuneus, geweld heb ik nog nooit gebruikt, daarentegen kan je op vele andere manieren iemand het leven zwaar verzieken wat ik tot op de dag van vandaag dan ook doe, geef ik grif toe.

grappert | 27-10-09 | 15:24

Biep | 27-10-09 | 15:21
Ik zou het zelf niet beter kunnen zeggen (opmerking 15:20 en 15:21)

Drs. D. | 27-10-09 | 15:23

@Mr Dixit | 27-10-09 | 15:19
Meneer Sandfort houdt er merkwaardige ideeën op na...
"Naar het idee van Theo is het ter voorkoming van het ontstaan van schuldgevoelens van belang, dat door brede voorlichting een maatschappij tot stand komt waarin vrijwillige pedofiele of pedoseksuele kontakten gemeengoed worden. Dit zou in feite in het belang van álle kinderen zijn!"
Bron: www.martijn.org/page.php?id=1171981

SODEP | 27-10-09 | 15:22

Randy McRanderson | 27-10-09 | 15:10
lolly's doen het het allerbest, dat weet toch iedereen! of ijsjes, ligt aan de tijd van het jaar natuurlijk.

quackel | 27-10-09 | 15:22

SODEP | 27-10-09 | 15:09
En die Sandfort heeft weer een boek geschreven samen met Edward Brongersma, een homo-pedo die een warm voorstander was van het legaliseren van sexuele contacten tussen minder- en meerderjarigen van hetzelfde geslacht. Een citaatje van Wikipedia: "Vanaf ca. 1960 maakte Brongersma volgens onderzoeksconclusies van voormalig rechercheur en onderzoeksjournalist Peter Siebelt met bevriende pedofielen seksreizen naar onder andere Marokko, Portugal, Thailand en de Filipijnen om "daar met kinderen sex te bedrijven; in deze landen werd Brongersma niet vervolgd voor deze misdaden."

Het is dan ook niet zo vreemd dat Brongersma een PvdA'er was die alles bij elkaar 20 jaar voor de linkse kerk in de 1e kamer zat.

Altijd weer die PvdA!!

ymmv | 27-10-09 | 15:22

Uitgeslapen,
denkt dat hij een punt heeft, maar overziet het totaalplaatje niet.
*medelijden*

Drs. D. | 27-10-09 | 15:21

Drs. D. | 27-10-09 | 15:17
Maar in gedachten zou ik eigenhandig zijn ogen met een fonduevork uit z'n kassen rukken.

Biep | 27-10-09 | 15:21

uitgeslapen | 27-10-09 | 15:10
Zou je dat misschien nog één keer kunnen herhalen? Ik was even naar de wc.

Mooie ZwitserT.

drama | 27-10-09 | 15:20

WesleyRBK | 27-10-09 | 15:14
Nee, nee nee, stond er goed, was geheel mijn fout, ik las te snel...

Drs. D. | 27-10-09 | 15:20

Drs. D. | 27-10-09 | 15:17
Wat ik zou doen?
Als ik eerlijk ben: helemaal niets.
Als je kind zoiets overkomt moet je het straffen overlaten aan het rechtssysteem en als moeder dien je je kind te troosten en (zo goed en zo kwaad als dat gaat) weer psychisch overeind helpen.

Wat heeft je kind aan ouders die vastzitten?

Biep | 27-10-09 | 15:20

@Gezwelgje
Oh, ja. Maar, maar... Vooruit, leg ik me bij neer.
@ SODEP | 27-10-09 | 15:09
Cryptische omschrijving in zijn bibliografie: Sandfort, Th. G. M., Brongersma, E., & Naerssen, A. van. (Eds.) (1990). Male intergenerational intimacy: Historical, socio-psychological, and legal perspectives. New York: Haworth Press. WTF?! "Male intergenerational intimacy"??? Hier kunnen de oude Grieken nog een puntje aan zuigen.

Mr Dixit | 27-10-09 | 15:19

"Weledele kunst van het kleuterneuken" +1

Kalamazoo | 27-10-09 | 15:19

Biep
Jij bent een vrouw, wat zou jij doen. Vrouwen zijn, als het hun kinderen betreft, veel sadistischer en moordlustiger dan mannen. Mannen zijn alleen maar van het ram en beuk werk.

Drs. D. | 27-10-09 | 15:17

Nou, net mijn eigen linkje zitten lezen:

De zeden deliquent zijn bijnieren maken ook testosteron:

Bijnieren dan ook maar weg.
Gewoon zedendelinquent weg.
Opgelost.
(was het maar zo simpel)

Biep | 27-10-09 | 15:16

Meneer kan/mag zich vrij bewegen?
Na chemische castratie is dat toch ook mogelijk, me dunkt.

uitgeslapen | 27-10-09 | 15:00
Piet hein, stiekemerT, zo na het vragenuurtje nog tijd om (in het geniep) uw eigen party te bashen?

Ashtrey | 27-10-09 | 15:16

Je kan je afvragen hoe het toch komt dat rechters steeds weer zo mild zijn tegen die vuile gore viespeuken, vorige week ook, taakstrafje hier taakstrafje daar. Wie weet... komt er meer pedofilie voor bij rechters dan wij ons ook maar voor kunnen stellen, immers... welke kinderen kan je immers het best indoctrineren....''praten heeft geen zin, je weet.. pappa is rechter.

grappert | 27-10-09 | 15:15

@uitgeslapen | 27-10-09 | 15:10

Heb jij wat linkjes en zulks waarmee aangetoond kan worden dat met name het CDA geen zin heeft om pedo's harder aan te pakken? Ik was me er niet van bewust, dus m'n interesse is gewekt.

fapowitz | 27-10-09 | 15:14

*K*riminelen of Criminelen.

*heeft typ x op scherm om lijntjes weg te halen ;-)*

Springkussen | 27-10-09 | 15:14

Drs. D. | 27-10-09 | 14:50
Inderdaad bedoelde de Pedo. Moest het wat beter formuleren :).

WesleyRBK | 27-10-09 | 15:14

uitgeslapen | 27-10-09 | 15:10
Doe 's niet joh.

Biep | 27-10-09 | 15:13

@uitgeslapen | 27-10-09 | 15:10
Met die lijntjes ertussen begreep ik het toch beter, maar evengoed bedankt heur.
*opeens neiging heeft CDA te stemmen*

SODEP | 27-10-09 | 15:13

www.intermediair.nl/artikel/weekblad-a...

Wat leesvoer over de chemische castratie.
Al is een kleine snijbeurt een kwestie van vijftien minuten, levenslang en ononderbroken effect: ideaal voor veelplegers.

Biep | 27-10-09 | 15:12

-weggejorist-

Pastor Sippenhaft | 27-10-09 | 15:11

Wat moet ik me bij de pedoscene voorstelllen? Komen ze dan bij elkaar om uit te wisselen met welke Haribo snoep mix je het beste kinderen kunt verleiden of wat.

Randy McRanderson | 27-10-09 | 15:10

-weggejorist-

uitgeslapen | 27-10-09 | 15:10

Die advertentie van www.erectieplein.nl hierboven kan dus echt niet jongens
roflol

vraagstaart | 27-10-09 | 15:09

@Mr Dixit | 27-10-09 | 15:07

zie

Drs. D. | 27-10-09 | 15:01

Gezwelgje | 27-10-09 | 15:09

@Mutsaerts
Maar je moet de jaren 80 wel even in de context plaatsen. Toen was het allemaal nog heel normaal en moest het ook kunnen. De Christelijke partijen waren hier op tegen maar hier op tegen zijn was helemaal niet van deze (jaren 80) tijd. Nee dit moest allemaal kunnen maar de (bv) de VARA wilt hier niet op terug kijken.

xzaz2 | 27-10-09 | 15:08

Mr Dixit | 27-10-09 | 15:05
De enige mogenlijkheid is inderdaad het ontnemen van het libido, dan ben je volgens mij klaar.
Iedereen tevreden.

Biep | 27-10-09 | 15:07

formeel-juridisch is er waarschijnlijk weinig op de uitspraak van de rechtbank aan te merken. een oplossing zal dus vanuit de politiek moeten komen. die houdt merkwaardigerwijs ook in dit soort gevallen vast aan de zaligverklaring van het individu boven het belang van de gemeenschap. met ale gevolgen vandien.

baba4oog | 27-10-09 | 15:07

Niet voor het eerst dat de rechterlijke macht in Nederland een pedo de hand boven het hoofd houdt. Vast een leverancier van Demmink en Tonino.

harbi | 27-10-09 | 15:07

60CX | 27-10-09 | 14:55
Een straf uitzitten wil in dit geval niet zeggen dat het probleem voor de samenleving is opgelost.
De kans op herhaling van feiten is levensgroot, zeker in het geval van deze man.
Volgens mij haal je een paar dingen door elkaar.

Teun van het Tuinpad | 27-10-09 | 15:07

@Gezwelgje | 27-10-09 | 15:04
Mama's? Waarom niet de papa's?

Mr Dixit | 27-10-09 | 15:07

Van Gijzel +1

Rechters -1

Lafayette | 27-10-09 | 15:06

uitgeslapen | 27-10-09 | 15:00
Jij bent echt een lull eerste klas. Doe eens even normaal, blij kind met je onzinnige taalgebruik...

Drs. D. | 27-10-09 | 15:05

@60CX | 27-10-09 | 14:55
Kom van je roze droomwolk af en realiseer je dat "een veroordeelde die z'n straf heeft uitgezeten" niet opgaat voor pedofielen. Het bestraffen van een bewezen pedo zou veel verder moeten gaan: chemische castratie, dwangmedicatie, verwijderen uit leefomgeving, levenslange TBS. Dat komt vanzelf wel als we onder het socialistische juk vandaan zijn. Maar begrijp ik goed dat je hem wel als buurman wil? Hoeveel kinderen heb je?

Mr Dixit | 27-10-09 | 15:05

Drs. D. | 27-10-09 | 15:01

ja, da's waar:
-edit-
-alle mama's van misbruikte kinderen in één kamertje met Sytze zetten en 10 minuten, zonder consequenties, hun gang laten gaan

met dank.

Gezwelgje | 27-10-09 | 15:04

60CX | 27-10-09 | 14:55
Dat hij zijn straf heeft uitgezeten doet in het geval van pedoseksualiteit niet ter zake. Dat is een abberatie die levenslang aan je verbonden blijft. Ter voorkoming van nog meer leed en om slachtoffer-daderconfontaties te voorkomen heb ik er geen problemen mee dat deze man geweigerd zou worden om terug te keren naar zijn vertrouwde omgeving. Dat hierdoor ook een lynchpartij voorkomen wordt is slechts een bijzaak in mijn ogen.
Tevens zouden toekomstige buurtbewoners over het verleden van deze zieke geest geïnformeerd moeten worden, zodat ze hem en hun kinderen in de gaten kunnen houden.

Superior Bastard | 27-10-09 | 15:04

Ik kon op mijn elfde al een hond castreren, geleerd van Paps.
De hond kreeg wél een verdoving.

Biep | 27-10-09 | 15:04

@uitgeslapen | 27-10-09 | 15:00
Ik proef uit uw betoog dat u niet de afgelopen keer dat u stemde de knop van een lachende CDA-er heeft ingedrukt? Gelukkig is het allemaal de schuld van het CDA. De wereld is zo simpel.

illuvatar | 27-10-09 | 15:04

Sytze_Vliegen iemand?

quackel | 27-10-09 | 15:03

uitgeslapen | 27-10-09 | 15:00
moet je langs dié lijn knippen of langs de andere?

Biep | 27-10-09 | 15:03

Die pedo's daar op het martijnforum hebben nog meerdere stoornissen tegelijk ook: hoor het commentaar van ene DHH over de veroordeelde pedofiel sytze:

''DNH Says:

september 7th, 2008 at 12:44 pm
De rechterlijke macht en het strafrecht, de gehele Nederlandse rechtsgang is één grote farce.
En juist hij die er mee naar buiten treedt pakken ze.
Niet alleen Sytze heeft dat kunnen ondervinden.
Deze man wordt alleen maar veroordeeld op het feit dat hij dit boek geschreven heeft!
Ik weet voorbeelden van heterofielen die kinderen doodden en eenzelfde straf opgelegd hebben gekregen!

Maar ook ikzelf ben recentelijk nog veroordeeld voor iets waar ik me nota bene helemaal niet schuldig aan heb gemaakt, te weten bedreiging!
Maar omdat ik zoveel kritiek tegen justitie en de rechterlijke macht heb, en veel heb geschreven ter bevrijding van pedofilie, werd ik veroordeeld.
het had heel weinig gescheeld of men had mij TBS gegeven!

Zo doet men dat in een totalitair hetero-bewind: dissidenten monddood maken met opsluiting in een inrichting!

Ik wens Sytze de komende jaren veel sterkte toe, en hoop werkelijk dat de aanstichters van deze pedo-jacht nog eens ter verantwoording geroepen zullen worden, in een tribunaal zoals toendertijd in Neurenberg''

weblog: artificial.web-log.nl/mijn_weblog/2008...

de kudtkrantenjongen | 27-10-09 | 15:02

Lache, van Gijzel geeft hem dadelijk 24 uur per dag en 7 dagen per week permanente politiebewaking.
Onder het mom van veiligheid voor de pedo of zo.
Kom op van Gijzel, er zijn meer wegen naar Rome...

da wizard | 27-10-09 | 15:01

Gezwelgje | 27-10-09 | 14:55
Niet de vaders maar de moeders met die gast in 1 kamertje zetten. Moeders zijn veel sadistischer en moordlustiger als het gaat om hun kinderen.

Drs. D. | 27-10-09 | 15:01

Heeeee, hij heeft een partner in crime als koorleider in Roode?

illuvatar | 27-10-09 | 15:01

En wie mag de scherven weer op ruimen als dit mis loopt met die smeerlap?

Lt Aldo Raine | 27-10-09 | 15:00

Sommigen zijn hier werkelijk niet in staat om te lezen.
Analfabetisme hier ten top.

--------------------------------------------------------------
Nog een keer dan maar (zucht...)

>--------------------------------------------------------------
Ik zal met stippellijntjes de tekst in delen opspitsen, zodat een analfabeet misschien ook nog een woordje kan mee pikken.
--------------------------------------------------------------
De rechter heeft precies uitgevoerd wat er in de Wet staat.
(ik herhaal voor diegene die slecht kunnen lezen: De rechter heeft precies uitgevoerd wat er in de Wet staat).
--------------------------------------------------------------
Zolang het CDA in de tweede kamer aanwezig is, zullen dergelijke toestanden in dit achterlijk landje blijven bestaan.
(dus: CDA aan de regering ---> kriminelen vrij spel)
--------------------------------------------------------------
De rechter moest het gebiedsverbod opheffen, omdat het nu eenmaal zo in de Wet gesteld staat.
(dus: rechter moet doen wat er in de Wet staat).
--------------------------------------------------------------
Elke pedo heeft bovendien recht om twee jaren lang betaald verlof te genieten in een huis in een kinderrijke omgeving.
(dus: rechter moet doen wat er in de Wet staat).
--------------------------------------------------------------
Het CDA ziet nog geen redenen om de straffen te verzwaren. Sterker nog, het CDA heeft in de afgelopen 5 jaar de straffen versoepeld.
(herhaling: CDA doet zachtere straffen).
--------------------------------------------------------------
Voor de allerachterlijken hier:
De Rechter heeft er geen schuld aan, maar:
de Rechter heeft precies gedaan wat er in de Wet staat.
(dus: vrije woonkeus voor pedo's).
--------------------------------------------------------------
Niet mee eens??
Dan moeten niet de rechters veranderd worden, maar de Wet.
De Wet wordt opgesteld door de grootste regeringspartij.
(herhaling voor de analfabeten: het CDA maakt de wetten).
--------------------------------------------------------------
Beste CDA-stemmertjes, ga de volgende keer maar weer op het CDA stemmen.
Maar kom dan hier niet kankeren wat er zoal mis is in dit land.
Jullie hebben het zelf zo gewild.

uitgeslapen | 27-10-09 | 15:00

Stuur die 8jarige er maar op af, lijkt me een goed en daadkrachtig ventje. Zwitsers zakmesje in het knuistje en keertje snijden als kindervriend Systze z'n broek op de enkels heeft in een van die fijne plantsoenen van het mooie Eindhoven.

Beer71 | 27-10-09 | 14:59

Bedreiging is strafbaar.. Maar bij die kutpedo's krijg ik wel de neiging. Levenslang TBS die gasten, 'genezen' zullen ze toch niet

qerstman | 27-10-09 | 14:59

Zal ik dan maar eens een Godwinnetje doen? Gelukkig is Mein Kampf nog steeds verboten...

Mr Dixit | 27-10-09 | 14:58

Zolang het CDA in de tweede kamer aanwezig is, zullen dergelijke toestanden in dit achterlijk landje blijven bestaan.
De rechter moest het gebiedsverbod opheffen, omdat het nu eenmaal zo in de Wet gesteld staat. Elke pedo heeft bovendien recht om twee jaren lang betaald verlof te genieten in een huis in een kinderrijke omgeving.
Het CDA ziet nog geen redenen om de straffen te verzwaren. Sterker nog, het CDA heeft in de afgelopen 5 jaar de straffen versoepeld.
Beste CDA-stemmertjes, ga de volgende keer maar weer op het CDA stemmen.
Maar kom dan hier niet kankeren wat er zoal mis is in dit land.
Jullie hebben het zelf zo gewild.

uitgeslapen | 27-10-09 | 14:57

Misschien kan hij samen met die pedofiele zwembaard uit Den Bosch samen een nieuwe woonplaats beginnen. Oude Pedokla

Bunkspam | 27-10-09 | 14:57

60CX | 27-10-09 | 14:53
wat Superior Bastard | 27-10-09 | 14:55 zegt.
Spreek Almachtige, spreek.

Teun van het Tuinpad | 27-10-09 | 14:57

stuur dat bodybuildersknaapje maar ff op hem af..

Vindoe | 27-10-09 | 14:56

Grrr, kleiner dan teken werkt niet... nogmaals. Komt u er maar in Tokkie NL met IQ kleiner 80 om helemaal los te gaan op iemand die veroordeeld en zijn straf heeft uitgezeten. Waar zijn jullie toch zo bang voor, jullie eigen gedrag vast en zeker. Want weten jullie waar het meeste kindermisbruik voorkomt? Jawel bij Tokkie NL met IQ kleiner 80. Respecteer de rechtstaat nou toch eens gewoon, deze is ook ter bescherming van u.

60CX | 27-10-09 | 14:55

Zomaar wat ideeën...
-pek, veren en aan een spoorstaaf vast gebonden de stad uit dragen,
-schandpaal,
-naar 020 gaza laten emigreren, desnoods onder dwang,
-50 finnen optrommelen en zeggen dat Sytze PVV stemt,
-alle papa's van misbruikte kinderen in één kamertje met Sytze zetten en 10 minuten, zonder consequenties, hun gang laten gaan,
-http://www.youtube.com/watch?v=JkA8rzj9j4U

meer ideeën iemand????

Gezwelgje | 27-10-09 | 14:55

60CX | 27-10-09 | 14:53
En uw oplossing is....?

Superior Bastard | 27-10-09 | 14:55

Teun van het Tuinpad
Ik meen het, is een compliment..

Drs. D. | 27-10-09 | 14:54

Wanneer zorgt iemand ervoor dat Sytze niet meer gevonden wordt?

blinde kip | 27-10-09 | 14:53

Komt u er maar in Tokkie NL met IQ < 80 om helemaal los te gaan op iemand die veroordeeld en zijn straf heeft uitgezeten. Waar zijn jullie toch zo bang voor, jullie eigen gedrag vast en zeker. Want weten jullie waar het meeste kindermisbruik voorkomt, jawel bij Tokkie NL met IQ < 80. Respecteer de rechtstaat nou toch eens gewoon, het is ook ter bescherming van u.

60CX | 27-10-09 | 14:53

Assertief jongetje daar in Tilburg. Niet voor niets was het op het kruispunt met de Aanrandwijkstraat.

Moos Lambiek | 27-10-09 | 14:52

Melkert liegt
Melkert beweert dat ik (alleenstaande alleenverdiener met minimumloon) er deze maand 12 gulden per maand op achteruit ben gegaan. Mijn werkelijkheid is anders:
- lager netto loon: 1,51 gulden
- hogere energienota: 16 gulden
- hogere ziekenfondsbijdrage:4,75 gulden
- huurverhoging: 30,77 gulden
- verlaging huursubsidie: 40 gulden
Totale achteruitgang: 93,03 gulden!
Dus Melkert liegt, ook over het nadeel dat het nog niet afschaffen van de Ziektewet oplevert. Volgens hem bedraagt dat nadeel 9 gulden (alleenstaande sociaal minimum) tot 21 gulden (alleenverdiener modaal). Mooi niet dus. Voor mij bedraagt dit nadeel al 21,84 gulden per maand.
EINDHOVEN
Sytze van der Velde
www.volkskrant.nl/archief_gratis/artic...
Maar zijn boeken kan ik nergens vinden.

sjaakdeslinksesul | 27-10-09 | 14:51

Drs. D. | 27-10-09 | 14:46
Welnee, ik heb gewoon een kudT dag.

Teun van het Tuinpad | 27-10-09 | 14:51

waar is nou dat filmpje van die iraanse pedo... pedo's zijn de enige bevolkingsgroep die ik een sharia-oplossing toewens...

Mister Crabs | 27-10-09 | 14:51

Ik krijg zin om hem veel pijn te doen.
Te penetreren met een boormachine enzo.
Zo'n schooier, dat ie dood moet is 1,
maar op welke manier...

binnenlander | 27-10-09 | 14:50

WesleyRBK
ow, wacht, je bedoelt de pedo...

Drs. D. | 27-10-09 | 14:50

Een pedo die woont in Eindhoven
Gaat er binnenkort aan geloven
Want in de moskee
Mag het buurmeisje mee
En mag hij er ook mee naar Boven

vraagstaart | 27-10-09 | 14:50

WesleyRBK | 27-10-09 | 14:48
idd, rechters houden van sm.

Drs. D. | 27-10-09 | 14:49

Dit doet de rechter express! Zodat hij thuis helemaal in elkaar geramd word door de mede buurt bewoners.

WesleyRBK | 27-10-09 | 14:48

Teun van het Tuinpad
*je bent grappig, werkelijk waar*

Drs. D. | 27-10-09 | 14:46

Ik zeg Joop van Tellingen erop zetten!

ZehSpittah | 27-10-09 | 14:45

Dur(al)ex | 27-10-09 | 14:39
Mijn Laptop, die kon me gestolen worden.
Man man man, wat een ding is dat.
Ik had hem bijna afgevoerd naar een plek waar ze Sytze ook moeten brengen.

Teun van het Tuinpad | 27-10-09 | 14:44

Ik stel voor om het nieuwe presentatie-talent van Geenstijl die pedo dag en nacht te laten stalken voor een nieuw filmpje. Dit is de beste combinatie van aandacht en reclame voor Geenstijl / een maatschappelijk belang.

de kudtkrantenjongen | 27-10-09 | 14:43

Ze zijn nu eenmaal zo geboren. Moeten we ze daarom maar meteen haten.
Ik zeg "doen"...

Drs. D. | 27-10-09 | 14:42

En in welke gezellige volksbuurt in EHV wil dit tuig gaan wonen?

ChillBill | 27-10-09 | 14:42

@Superior Bastard | 27-10-09 | 14:38
of een verhaal als: 'ik heb 'm per ongeluk doodgereden. mijn remmen deden het niet.'

rara | 27-10-09 | 14:42

Komt er eens een burgemeester met iets zinnigs, gaat zo'n wereldvreemde rechter er zich weer mee bemoeien

Tobi | 27-10-09 | 14:40

Waarschijnlijk komen er zo "eigen rechters" in Nederland ,die krijgen op deze manier van rechtspreken een goede kans om zieke lui zoals Sytze met een honkbalknuppel te verwelkomen in de buurt.
"Welkom namens de buurtcommissie"

slim blontje | 27-10-09 | 14:40

fuckje | 27-10-09 | 14:32
Piet Paaltjens, mooi.

Superior Bastard | 27-10-09 | 14:40

ah, daar is Teun, dus toch niet gestolen....

Dur(al)ex | 27-10-09 | 14:39

Sytze "als ze kunnen schommelen kunnen ze ook wippen" van der Velde zal wel het eerste slachtoffer sinds tijden worden van een lynchpartij. Dit alles wordt u mogelijk gemaakt door een wederom wereldvreemde rechter.

Superior Bastard | 27-10-09 | 14:38

Als ik vader zou zijn van 1 van zijn slachtoffers zou ik creatief met de titels van zijn boekjes omgaan:
Zo van "Hey, wat doe je met mijn kind ?"
om hem vervolgens 3 stompen voor zijn kanus te geven en eindigen met:
"Wie is hier de baas ? ".

Teun van het Tuinpad | 27-10-09 | 14:38

Ja,ja... Rechters weten wel raad met pedo's... Daar hebben ze alle begrip voor!

p0rn0 | 27-10-09 | 14:38

Nek..... o dat mag niet. Maar nu toch wel?
* bedenkt allerlei leuke spelletjes die met Sytze gespeeld gaan worden *

RGB | 27-10-09 | 14:37

Kan de uitspraak van de rechter wel begrijpen.
Woont zelf niet in Eindhoven dus als hij de gemeente in het gelijk had gesteld zou de pedofiel wel eens naar zijn/haar woonplaats kunnen gaan. Eigen belang dus.

Boomschade | 27-10-09 | 14:37

Even off topic, heeft iemand Teun onlangs nog gezien?

www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/de...

Verder, wat de pedo betreft: ga eens heel langzaam en heel erg pijnlijk (piiiieeeep)

zo!

Dur(al)ex | 27-10-09 | 14:36

Met schaamrood op de kaken moet ik bekennen dat ik bij "weledele kunst van het kleuterneuken" mijn koffie over mijn monitor proestte...

DDSilver | 27-10-09 | 14:35

Drie regels van onderen, de zin:
" prominent lid van de gemeenschap ".....
is die bewust terecht geplaatst om een grimlach te bewerkstelligen?

fuckje | 27-10-09 | 14:32

LOL @ creatief gebruik van het debuut-album van Korn.

Jezweetog | 27-10-09 | 14:30

Tja....... Eindhoven...........

amazar | 27-10-09 | 14:30

Hadden ze nog geen badmeester in Eindhoven, dan?

KaiserSoza | 27-10-09 | 14:30

Sorry, maar ik kan eee wrange glimlach bij het lezen van die boektitels niet onderdrukken.... Te ziek voor woorden.

En-el Hak | 27-10-09 | 14:29

kinderprikkers moeten deaud!

gertje18 | 27-10-09 | 14:29


hallo rechters:

Sieke
yndhovense
teringlijer
zoekt
eenzameopsluiting!

ballena | 27-10-09 | 14:28

Misschien kan hij als Sinterklaas langs de schooltjes.........

Fulltime Realist | 27-10-09 | 14:27

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken