
Beste redactie van GeenStijl. Graag jullie aandacht voor het volgende. Het heeft al in diverse media gestaan: bij de ontruimingen van kraakpanden eerder deze week zijn bij de Schellingwouderdijk drie zwaar verwaarloosde varkens aangetroffen (schurft, uitgescheurde neuzen, verhongering, mogelijk verkracht door mensen, etc). Dafne Westhof (
www.hetbeloofdevarkensland.nl), die ik zeer hoog heb zitten, heeft de varkens opgenomen. Het probleem is dat de krakers geen afstand willen doen van de varkens en hebben aangekondigd hun varkens maandag 'op te komen halen'. Ze geven geen bal om hun dieren, hebben ze willens en wetens verwaarloosd en laten verhongeren maar komen ze wel 'even ophalen'. Ik ervaar dat als bedreigend. Ik hoop dat jullie hiervan melding willen maken op GeenStijl." Sure! Varkens zijn cool. En na het checken van de
repo op at5 helemaal. Waarschijnlijk hebben de krakers ook nog zo'n fijne 'sosiaaladvokaat' ingeschakeld die een juridische procedure gaat starten om de varkens terug te eisen. Tenminste, als de krakers niet inbreken. Laat die varkens met rust, ze vinden het leuk in de opvang en ze zingen de hele dag
liedjes met de muizen.
Reaguursels
InloggenIk las net op www.hetbeloofdevarkensland.nl dat de krakerts een advocaat in hun vieze handen hebben genomen.
Varkens verwaarlozen is een recht...
krakers halal slachten?!
Krakers zijn uitschot. Kan iemand die beesten (de krakers) uit de maatschappij verwijderen? Deze sujetten kosten de maatschappij veel te veel geld. Oppakken die nietwerkterroristen en waterboarden die hap. Niet om informatie los te weken maar om duidelijk te maken dat de maatschappij dit soort tuig niet langer accepteerd. Net zo lang waterboarden tot ze smeken hun haren te kammen en te mogen gaan werken.
Voor de geinteresseerden: de webcam van Het Beloofde Varkensland is nu geinstalleerd bij het geile biggetje Big Trouble: www.bofkont.tv. Ze twitteren daar nu ook: twitter.com/Kraakvarkens
Ik vind dat die varkens bij Dafne moeten blijven.
Wie het daar niet mee eens is, heeft pech.
Voor diegene die pech hebben kunnen een cursus volgen op het www.hetbeloofdevarkensland.nl/
Dan kraken hoeft niets mis mee te zijn niet iedereen wil erg lang bij zijn ouders wonen, en heeft de centen om immens veel euro te betalen.
Voor de rest hebben de Animals, Rights, dus bij huisdieren, heb je een zorplicht.
Dan vlees eten kan en mag, maar weet in ieder hoe het op je bord komt, en waar het vandaan komt. Wil je dat niet weten ben je gewoon arrogant en een emo vlees eter dat zout en peper de smaak laat bepalen.
Dat was een conclusie. -punt-
Ach, je kan ze het ze niet kwalijk nemen, ze willen hun soortgenoten terug.. :)
Dafne, je bent geweldig, keep up the good work. Wat weinig mensen weten is dat varkens heel intelligent en grappig zijn. Dus krakers: handen af van die varkens en wegblijven (ja, dit is een waarschuwing)!!
Kan me goed voorstellen dat een werkschuwe kraker een varken neuqgt. Want een meid met een beetje hersens, al zijn ze aangetast door de crack, wil zeker geen ongewassen kraker in zich. Dus kan meneer de Krakert niet anders dan hem tussen de dijen van een vet varken proppen, want de draaideuren bij de V&D zijn tegenwoordig allemaal beveiligd tegen swaffelende jongeheren..
Soort zoekt soort???
Vuile linkse *&*#$@!-krakers!
Ga eens werken en je nuttig maken, in plaats van andermans eigendom te bezetten. Leuk hoor varkens thuis, maar verzorg ze dan wel goed, zodat het voor de beestjes zelf ook leuk is. Laat ze maar mooi in het Beloofde Varkensland.
Kan die beer (uit de videobeelden), niet even op zo'n kraker worden gezet. Beer blij, kraker iets minder, maar die weet dan wel weer wat hij uitvreet met dieren; mishandelen dus.
@Jackanders | 12-07-09 | 11:06
@Klaas Appelmelk | 12-07-09 | 11:10
* denkt dat de redactie aan het biechten is *
Ook ik dacht dat krakerts een combo in zich droegen van Marxistische ideologie, anarchie en ecologie.
Pretenderen die kudtkrakerTs over het algemeen niet altijd dat zij zich inzetten voor het welzijn van dieren?
Jackanders | 12-07-09 | 11:28
Scuzi.
Dat had ik even gemist.
* in spiegel kijkt en geen varkensneus zien doet*
;
Teun van het Tuinpad | 12-07-09 | 11:10
Moggûh Teun, al heb ik dat al eerder geroepen om een uur of negen.
* naar stopcontact kijkt en denkt ; "krijg nou wat, lijkt wel een varkensneus!" *
@necrosis
Iedereen die varkensvlees eet, is dus in jouw visie een soort kannibaal.
necrosis | 12-07-09 | 11:12
een minister van Intieme zaken.
Lijkt me ook wel passen.
* zich bedenkt dat we al zo een minster hebben met zijn schaamhaar onderzoekjes*
@jackanders
en 2+2=5
mijn vriend ProfessorWijsneus zegt:
- krakerts = marokkanen
- varkens = autochtonen
- Dafne Westhof = Geert Wilders
@necrosis
Je bent toch nog gaan slapen vannacht?
*Tijdens het wachten op een nieuw topic maar even MGMT aanzet*
@Teun van het Tuinpad 11:04
Ik ben alleen beschikbaar als minister van interne zaken.
En Clairy +100
En waar blijft het nieuwe topic?
*wanhopig wordt en valium gaat slikken*
Klaas Appelmelk | 12-07-09 | 11:10
Vinkenoog was dus de topicplemper hier ..
1+1=2
Jackanders | 12-07-09 | 11:06
Mogguh Jack.
Ik ben deze morgen met een varkenshaasje begonnen.
Geweaun omdat het kan en om on topic te blijven uiteraard.
@je verzint het niet.
Dan zitten ze daar wel erg lang.
Waar blijft het nieuwe topic?
Je Verzint Het Niet | 12-07-09 | 11:05
*meeverdenkt*
* verdenkt de redactie ervan nog steeds in de kerk te zitten *
Merlot | 12-07-09 | 10:57
ik denk dat necrosis alleen voor zo een post beschikbaar is als Clairy zijn woordvoerster mag worden.
Merlot | 12-07-09 | 10:56
goed geraden.
Ik had er nog wel een paar kunnen plempen maar ik moet nog ontbijten vandaar.
Teun van het Tuinpad | 12-07-09 | 10:55
Wat dacht je van Minister van Integratie en Immigratie?
Of heb je liever onderwijs?
Teun van het Tuinpad | 12-07-09 | 10:38
Je reinste Animal Farm, dat stel!
"Four Legs Good, Two Legs Better!
No Animal Shall Kill Another Animal (Without Cause)!
All Animals Are Equal (Only Some Animals Are More Equal Than Other Animals)!"
necrosis | 12-07-09 | 10:52
momenteel ben ik voorzien.
Misschien na de Bouwvak.
* passende functie verzinnen gaat *
@Teun van het Tuinpad 10:45
Hoezo mot jij de deur uit, daar heb je toch personeel voor?
En als ze niet op Zondag willen werken dan zijn het waarschijnlijk gggrefo's.
Ik zou vandaag best willen werken (weekend tarief) maar dat vind mijn werkgever geen goed idee.
Heb je toevallig nog een vacature bij Tuinpad Bv?
necrosis | 12-07-09 | 10:44
*hetnadedaadschoonmaakdoekje van gisteravond halen gaat*
@Teun van het Tuinpad | 12-07-09 | 10:38
LOL
Adriaantjeeeeeuh | 12-07-09 | 10:23
Zeg even Scuzi tegen necrosis a.u.b
Anders mot ik de deur uit.
De BKK´s benne bijna opsie.
@Teun van het Tuinpad 10:38
Wat heb je gedaan, mijn ogen, mijn ogen......
*smijt BKK naar Adriaantjeeeeeuh*
@Adriaantjeeeeeuh 10:23
Hoe DURF jij mij te vergelijken met den Outer, heb je mij betrapt op een enorme hoeveelheid spelfouten?
Wat heb jij geslikt of gesnoven?
Bij deze: necrosis = NIET den Outer.
En ik eis excuses voor deze, zeer grove, inschattingsfout.
Beste bewijs: als ik den Outer was, was jij inmiddels weggejorist, helaas heb ik geen rode knop.
Met varkens is touwens helemaal niets mis.
Het zijn de mensen die op varkens lijken, die de boel verstieren.
www.depers.nl/beeld/w400h266/2009/2009...
www.elsevier.nl/upload/7017371e-6c9c-4...
www.volkskrant.nl/multimedia/archive/0...
@Dikke Worst 10:10
Dat is een belediging voor de varkens!
En om gggrefo's nog even lekker na te trappen: het DNA van varkens lijkt erg veel op dat van mensen en bovendien lijken een menselijk embryo en dat van een varken erg veel op elkaar, een ongeboren kind heeft zelfs een soort "staartje", dat willen die ggggrefo's niet weten maar het is waar en dat zal ik ze door de strot rammen zolang ze mensen op pad sturen om mij te bekeren.
Een beetje bewuste grefo slaat huize necrosis wijselijk over!
ik heb liever met varkens te maken dan met krakerts, varkens zijn mooie, slimme beestenm die dafne doet heel goed werk, varkensflats met 20.000 dieren per stal willen ze nu gaan bouwen. Te idioot voor woorden. Ik ben geen vegetarier maar de bio industrie is compleet doorgeslagen.
Er zijn te veel (gedomisticeerde) dieren en mensen op aarde. Ook flats waar mensen inwonen vind ik te belachelijk voor woorden. Zou helemaal niet gek zijn als de wereldbevolking eens flink geminimaliseerd zou worden, we moeten af van dat rare idee dat alles altijd maar meer moet.
necrosis | 12-07-09 | 10:14
lol.
@necrosis | 12-07-09 | 10:14
Volgens mij heet u Outer.
@Teun van het Tuinpad 9:56
En ik verdenk het GS team ervan dat ze vannacht een beetje te ver zijn doorgezakt want: nog steeds geen nieuw topic.
Dan maar weer een slijlloos polletje:
Clairy Polak is een MILF
1 - necrosis is niet goed bij zijn hoofd
2 - necrosis is een gerontofiel
3 - Clairy is jammie
4 - wie is Clairy?
er zijn veel overeenkomsten tussen beide groepen. Ik snap het dus wel dat de krakers de varkens willen. De varkens voelen zich waarschijnlijk wel te goed voor de krakers, maar dat ter zijde.
Fleauxe | 12-07-09 | 09:42
ghe ghe, mogge Flooks.
necrosis | 12-07-09 | 09:43
Ik verdenk Rouvoet ervan dat hij een paar dagen geleden positief heeft geantwoord in de bananen poll.
dat ene varken is drachtig (zwanger voor de stedelingen), er zal toch niet een halve (toekomstige) krakert inzitten?
Doe eigenlijk maar een Daphne Bunskoek topic, met blootpica's natuurlijk!
*fapfap*
En waar blijft de redactie?
@Teun van het Tuinpad 9:34
Ik ben het eens met bijna al je argumenten, ik ben het echter niet eensch met "kudtweer", ik hou niet van die hitte, ik vind het prima zo.
Maar verder.... ik hoop op een buitenechtelijk-kind-van-Rouvoet-topic.
Gggrefo's slopen is niet alleen leuk maar gewoon noodzakelijk, zeker op Zondag.
*wachten gaat op nieuw topic*
Hippie dead, so I's glad....
--
Tot zover mijn bijdrage.
necrosis | 12-07-09 | 09:31
telt Moonwalken ook...
*grinnik*
Die Vinkenoog is geen Topic waard.
En ja, ik ben een cultuurbarbaar
*mooi de tjankerTs voor is*
Ik pleit dus voor een grefo slooptopic en wel om de volgende redenen
* het is zondag
* het is kudT weer
* daar zijn het grefo menschen voor
* omdat het leuk is
* omdat het kan
@Teun
Of nog erger, een MJ topic vanwege vermeende moord.
En zelfs op Discovery zag ik reclame voor een boxset van MJ's beste nummers.
Nu maar wachten op de eerste personen die MJ na zijn dood nog hebben zien lopen.....
@Teun van het Tuinpad 9:14
Met een beetje mazzel krijgen we een grefo slooptopic, met een beetje pech een janktopic over Vinkenoog.
Maar eerst moeten we wachten totdat de reactie onder de klamme lappen vandaan komt, de laatste keer dat ik de redactie wilde wekken werd ik weggejorist.
*twijfelt tussen wachten op nieuw topic of gristenen lastig vallen bij de kerk*
@Teun & Kathy
*grinnik*
En nu een nieuw topic, omdat het kan.
Goedemorgen allemaal, die ouwe stoomboot is gezonken.
www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland...
necrosis | 12-07-09 | 08:51
Nee, tot m'n spijt heb ik alleen een vriendin met een paardenhoofd in de aanbieding, en die is al blij als ze aan 't eind van de maand nog een doos suikerklontjes kan kopen. Btw: het Zwitsalhoofd deert mij geenszins. Integendeel.
necrosis | 12-07-09 | 08:51
maakt niets uit, alleen kun je de rode vlekker beter zien op de zwarte.
HerrVliek | 12-07-09 | 08:51
Nou, volgens mij is 't de man van mijn vriendin, en dat is zeker geen krakert.
@Teun van het Tuinpad 8:34
welke kleur weegt het meest?
@Kathy 8:42
Heb je nog rijke single vriendinnen met een varkenskop?
En wanneer raak je die zwitsal eens kwijt?
Krijgen jullie geen gezeik zo met die foto van die krker bij het artikel.... privacy enzo..
Kathy | 12-07-09 | 08:42
Denk maar aan het feit dat zij iedere dag wakker wordt naast een soort Paul de Leeuw.
Dat zal je zeker pret bezorgen.
Daar kan geen geld tegen op.
De man van mijn vriendin heeft ook een varkenskop, maar hij is ontzettend rijk. Dat heft elkaar dan weer op, althans, dat is de mening van mijn vriendin. Ik weet niet wat ik er van denken moet.
Mogguh vrind.
Rode of zwarte?
@Je Verzint Het Niet 7:50
Mag ik je Morningstar eens lenen, ik voel dringend de behoefte om een guurder zijn haar te kammen!
@Teun van het Tuinpad
Teun, moggû, BKK's, nu!!
*gaat zwaaiarm vast opwarmen*
@Marokkaalkop | 12-07-09 | 07:22
van zaadje tot karbonaatje
Heb nog een bere geile Morningstar* klaar liggen om die kudtkrakerts eens een flinke poets beurt te geven als de bij Dafne komen.
*Morningstar = knots met stekels
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons...
Varkens zijn lief (levend) en lekker (verwerkt)!
*pakt Canis' tripeltje af en zuipt hem zelf op*
En waar is Teun, de stenenmeester, wanneer je hem nodig hebt?
@bottehond 4:19
Daar ga ik niet op klikken want het gaat zeker weer over die groene/ feministische revolutie van jou.
Start eens een fittie, beledig Joris of doe iets om je naam weer in het juiste perspectief te krijgen.
Gelukkig voor jou heb je een medestander in Canis, die vindt het schijnbaar amusant om mij aan te vallen, kruip samen in bed en bedenk een masterplan om "ongewenste elementen" op GS te termimeren.
Suc6
-weggejorist-
@Canis Spurcus 3:54
Je noemt mij een clowntje, terwijl je jezelf net hebt gediskwalificeerd op het late night topic van een dag geleden.
En ja, ik heb je comment op "de Graaf" gelezen en daar een passend antwoord op gegeven, weet je het nog, iets met beperking van vrijheid enzo.
Kom het mij maar verbieden om op GeenStijl te reaguren, je vond mij een PvdA'er, ik vind jou een dictator, jij voelt je ver verheven boven anderen.
Vergeet niet: wie hoog klimt kan diep vallen en ik sta niet met een matras te wachten om je val te breken.
Neem je pilletjes in en klets niet zo dom.
necrosis | 12-07-09 | 03:29
Je bent weer erg in je nopjes met jezelf, clowntje. Dat geeft opzich niets maar je maakt ermee nog steeds geen indruk als we discussiëren. Je blijft als een linksmensch aanvallen zonder argumenten.
Heb ik iedereen weer weggejaagd? iedereen is ineens pleite.
Is er nog iemand aanwezig die weet hoe je je nick kan veranderen zonder opnieuw een zwitsal achter je nick te krijgen?
En kan ik niet een schedeltje achter mijn nick krijgen?
En ontopic: sex met een varken lijkt me vrij gevaarlijk, heeft iemand wel eens een volwassen varken zijn bek open zien trekken, die beesten hebben slachttanden gelijk een nijlpaard, één keer hap en weg is je "zaakje".
@Canis Spurcus
Ik ben géén PvdA en stem PVV, even voor de duidelijkheid.
@Canis Spurcus 3:17
Je hebt onthouden wat ik afgelopen nacht tegen je zei, knap van je.
En je voelde je geroepen om wat anti-necrosis gelul te plempen alsof je jezelf een cararetier voelde die speciaal voor mij voor vermaak moest zorgen.
Wees maar niet bang, ik vermaak mezelf wel, heb ik jou niet voor nodig.
En ondanks wat heen- en weer gescheld durf ik je nog steeds een eersteklas tripeltje aan te bieden.
Zal ik de doppenplopper alvast pakken?
@Jaap de Paap
Komt "doppenplopper" in aanmerking voor het Paapsistische woordenboek deel x?
@Herr von Smallhausen 3:12
Wat is een vosrst?
En vergeet madame Curie niet, die was zó radioactief dat haar botten jaren naar haar dood zichzelf nog konden fotograveren.
Ze zocht naar het "stralende element"... and boy, she found her!
@trusten, en dank voor de info, Anti.
necrosis | 12-07-09 | 03:03
Waarvan akte. Het is overigens wel erg PVDA om tegenstanders weg te zetten als dom of dronken.
@AntiSoof 3:03
I hate.... therefor I am... zoiets?
En ontopic, ik zou op dit moment best een paar ribbetjes op de BBQ willen hebben (want honger) maar ik heb geen BBQ meer, die heeft een ex meegenomen.
Heeft iemand nog wat gloeiende kooltjes met een stukje varken erop, ik nodig mezelf graag uit.
@AntiSoof
Ik noem dat aanvaarden, ja. Maar niet te 'geworpen' zijn... want Heidegger gaat weer wat ver.
@Necrosis
Ja, Friedrich Wilhelm was ook een verlicht vosrst: die zag je in het donker!
@Herr von Smallhausen 2:55
Wellicht kan ik je helpen mbt verlichting.
Dat zijn die dingen met een snoertje en knopje, je drukt of draait en voila, je hebt verlichting, wel zo handig als je 's nachts zit te reaguren wanneer het donker is.
En waar is bottehond, zit die nog op zijn kiezen te kouwen na al die -weggejorist- van afgelopen nacht?
@Herr Von Smallhausen | 12-07-09 | 02:55
Wat bestaat is het idee van 'er zijn' en dat borrelt op uit het bewustzijn. Ik heb het meer over het zijn an zich. Je bent er en wat nu? Ik weet dat dit een rare vraag is, maar ik besef meteen de werkelijkheid ervan. Ach. Laat maar. Het is een diepe vraag voor goedwillende types. Wanneer je kritisch wilt zijn blijft er niks van over. Ergo, té kritisch is ook niet zo erg goed :) Het is geven en nemen ;)
Ah, een topic over varkens, die zijn lievv en bovendien vleeseters.
Wat moeten krakerTs trouwens met varkens, die krakerTs zijn toch vaak veganisten?
En verder ben ik blij dat Elsje2 weer teruggejorist is en wil ik Canis Spurcus nog even ongezien de typhus wensen.
@Herr Von Smallhausen | 12-07-09 | 02:50:
Cliteur: Nee
Finkielkraut: Ja
Jonathan Israel: Ja
Fukoyama: Nee.
@Herr Von Smallhausen | 12-07-09 | 02:53
Euh,
Nee, ik bedoelde jou niet. Ik bedoelde ene Koerbagh, ea.
@Antisoof
Ik heb toch wat vraagtekens bij jouw idee van Verlichting, want, bestaat 'de waarheid', zoals Plato stelde? Was het nu niet juist een van de vroegste kampioenen van de Verlichting, Descartes, die twijfelde over het bestaan (of de waarneembaarheid) van de waarheid, buiten het denken?
@Antisoof
Je bedoelt, of ik mijzelf serieus neem?
@Seven,
Liefste,
Die verlichting zoals jij dat noemt was helemaal geen verlichting. Dat was een schijn-Verlichting van imbecielde decadente ideoten, als ik zo vrij mag zijn.
Échte verlichting is de Verlichting van de Geest zoals Jezus, Buddha, Plato en andere wat meer doorgeleerde geesten ons voorhielden. Verlichting is : De Werkelijkheid ervaren zoals die is.
Ohja, over Beckers: Hoe wist je dat ik Fries kan lezen? :-)
@Koebagh
Ha! Dat is waarlijk goed te lezen. De Verlichting! Je noemt daar wat grote namen. Ben ooit afgestudeerd op Descartes. Dan lijkt mij, dat hedendaagse geleerden als Cliteur, Finkielkraut, Jonathan Israel en Fukoyama je ook moeten aanspreken.
@Herr Von Smallhausen | 12-07-09 | 02:41
Dat is zeker waar.
Daarom verontschuldig ik me direct voor mijn plagerigheden richting de meester. Ik was alleen maar iewat recalcitrant. Hoewel... Soms vraag ik me wel eens af, Sta je werkelijk achter je naam?
@Herr Von Smallhausen | 12-07-09 | 02:35 :
Hume, Locke, Mill, Descartes, Voltaire, Paine... de hele verlichting is me dierbaar. Als het over zogenaamde "wonderen" gaat moet toch ook Balthasar Becker (waar ik kortgeleden weer aan herinnerd werd) genoemd worden.
diglit.ub.uni-heidelberg.de/diglit/bek...
AntiSoof | 12-07-09 | 02:36
Het gaat ook niet om Spinoza zelf, maar om het ideaal van de verlichting.
Aleen is het wel handig als je er iets over wilt vertellen dat er ook personen zijn die je als kapstok !! kan gebruiken om het vrlichtings-ideaal mee te illustreren. Anders is het allemaal zo droog en abstract.
.... "mloet" = zure oprisping.
@Antisoof
Shit, weer een lege avond. Hedendaagse Koegagh mloet overigens wel een reden hebben voor zijn naam; die verzin je toch niet?
Mijnheer Vinkenoog,
Ouwe raaf
Wat ben je mooi
Rust zacht
" Ik had gehoopt dat van de grote ervaringen van de jaren zestig nu iets zou zijn doorgedrongen. Ik ben gedesillusioneerd door het nog constante gebeuzel en getreuzel en gemekker. Dat er nog steeds mensen zijn die niet doorhebben waar het echt om gaat in de wereld". (De Tijd 1-11-1985)
@Herr Von Smallhausen
Naar mijn ervaren heeft de hedendaagse Koerbagh niets met de liefdevolle mens Koerbagh uit vroegher tijden, jammer genoegh.
Rammstein | 12-07-09 | 02:26
Kan toch nuttige info zijn, hangt altijd af van de context.
*Omelette du fromage*
@Seven,
Het lijkt nu zo mooi, maar t is maar een tekst over een mannetje. En zijn broertje. Het is allemaal zo niets. Snap je. Het is ergens een idee van een mens (Spinoza) dat aangehangen wordt door meelopers. Ik zie het dus erg plat. Er wordt al zoveel geïdealiseerd. Ik bedoel dus, t was een mannetje met ideetjes. sja.
@Koebargh
Leuk te lezen over de herkomst van je naam. Ben je zelf Spinozist? Hou je toevallig ook van Hume? Want die had ook hele nuchtere ideeën over wonderen.
Mishandelde varkens.... lijkt me uit opportunistisch oogpunt echt iets voor Bottehond om zich geheel onbaatzuchtig voor in te gaan zetten. De sprong van de varkens naar de moslims is qua fierlejeppen kinderwerk en met een beetje fantasie kunnen we de mishandeling aan Iran knopen. Ik hoor het al halve tammen donderen.
>
Krakers zijn dieven en voor consumptief gebruik ongeschikt. Weg ermee.
Canis Spurcus | 12-07-09 | 02:21 / 02:22
Ach Spinoza was bekender als je die kent is het ruim voldoende ;) Koerbagh leefde maar kort.. amsterdamsespinozakring.nl/content/vie...
*Duikt voor koerbagh*
Sinds wanneer is die rare vertraging hier na f5? Hab ik daar alleen last van? Wat een triestigheid, t duurt nu eeuwen alvorens er een nieuwe pagina verschijnt.
seven | 12-07-09 | 02:23
Ik zit uebervoll met nutteloze informatie.
Rammstein | 12-07-09 | 02:17
Kijk, de titel kon ik niet meer herinneren.. gelukkig dat jij dat dan weer wel weet.. handige eigenschap voor een team.
@Canis Spurcus | 12-07-09 | 02:21
Geeft niets, Fikkie.
=out
Lewinsky | 12-07-09 | 02:17
Niks. Ik was een beetje dom.
seven | 12-07-09 | 02:18
Ik wist het gewoon niet!
Canis Spurcus | 12-07-09 | 02:16
Ken je klassiekers ;) nl.wikipedia.org/wiki/Adriaen_Koerbagh...
@Canis Spurcus | 12-07-09 | 02:16
Wat bedoel je?
seven | 12-07-09 | 02:16
Very Bad Things !!!! Hele leuke film !
Lewinsky | 12-07-09 | 02:11
Ben jij IRL namen aan het spugen hier?
Rammstein | 12-07-09 | 02:07
Filmscene voorbijschiet met hotel / douche, vrouw die door de man tegen de muur genomen wordt, kapstok in het achterhoofd...
Canis Spurcus | 12-07-09 | 02:09
*Cybill Fawlty modus aan* Yeah I knòòòòòòòòw
Lewinsky | 12-07-09 | 02:11
Voorspel Schmoorspel, get it on !
koerbagh ® | 12-07-09 | 02:12
So true.
ROFLOL @Rammstein | 12-07-09 | 02:07:
Er is ook zoiets als een date "gone horribly right..."
Wat erger is zal de tijd moeten uitwijzen.
Okay,
Als t mis heb, het spijt me. En dat maakt me alleen maar blij, Koerbagh.
@Rammstein | 12-07-09 | 02:07
Geef ze nog wat tijd. Ze zitten in de verkennende fase.
@koerbagh ® | 12-07-09 | 02:04
Geef je nou eens bloot, Adriaen. Zeg dat je haar nodig hebt!
lol@Rammstein | 12-07-09 | 02:07
O jij,,,, vrouw!
Koop nooit een packard bell..
koerbagh ® | 12-07-09 | 02:04
" ...... a date going horribly wrong ... ?? "
@AntiSoof | 12-07-09 | 02:04 :
Je zou eens moeten weten.
@koerbagh ® | 12-07-09 | 02:00
Minzaamheid is jou zeker niet onbekend, Gij doder der liefde.
Simon Vinkenoog, de oprechte weed-gebruikerDt is ons ontvallen. Nu is de beer los. De hyena's openen de jacht, nu een intellectueel verzetsman en voorvechter is heengegaan. Let op...
@AntiSoof | 12-07-09 | 01:58:
Ik haat niet hoor, je hebt alleen niets aan niemand te leren, zeker mij niet. Je teksten hier zijn even amusant als zinloos.
AntiSoof | 12-07-09 | 01:43 Je kijkt erg naar de werkgevers..
Gastarbeiders van toen, zijn bijna allemaal weer vertrokken. En dat waren vaak Europeanen. Daarbij waren er met de gastarbeiders, geen grote problemen, ze waren toen vaak meer westers minded dan vele van de 3e generaties nu.
Slechts een paar procent van de huidige allochtonen in Nederland zijn gastarbeider geweest. Het meerendeel is naar Nederland gekomen nadat de werving van gastarbeiders is gestaakt door de oplopende werkeloosheid maar de immigratie bleef toenemen door het recht op gezinshereniging.
Begin zeventiger jaren werd de werving geheel gestopt, maar de stroom immigranten ging gewoon door, ondanks dat er geen werk meer voor hen was.. De echte gastarbeiders vertrokken daarna massaal terug naar hun oude land om van hun verdiende kapitaal iets moois thuis op te bouwen. Wel ging de immigratie gewoon door, maar die kwamen niet naar nederland als gastarbeiders.
Er kwamen in de periode van de werving van gastarbeid maar een klein aantal gastarbeiders binnen Voornamelijk uit Europese landen, die vaak na een aantal maanden of jaren ook weer vertok De grote groep niet europese immigranten uit Marokko en Turkije is gekomen toen er helemaal geen gastarbeiders meer gevraagd werden.
Daarbij zijn ook de meeste vroege gastarbeiders (Denk Spaanse en Italiaanse ) gewoon vertrokken.
"Naar schatting zijn er tussen 1960 en 1970 twee à driehonderdduizend buitenlandse werknemers naar ons land gekomen om er korte tijd te werken. De meesten verblijven hier tussen de 12 en 36 maanden, zodat gemiddeld elke 2 à 3 jaar het gehele bestand aan buitenlandse werknemers vernieuwd is." www.20eeuwennederland.nl/thema's/v...
"De officiële werving van Marokkaanse gastarbeiders is echter al beëindigd in 1973. Op dat moment waren er zo’n 22.000 Marokkanen in Nederland. De meesten (tussen de 50 en 70 procent) van die eerste groep gastarbeiders waren op dat moment al teruggegaan of zouden dat nog doen, volgens cijfers van het CBS.
De grootste groep Marokkaanse immigranten die nu nog in Nederland woont, is van na de officiële werving van gastarbeiders. Eerst kwamen de gezinsherenigers, toen de gelukzoekers en de huwelijksmigranten.
Inmiddels wonen er 315.000 Marokkanen in Nederland, waarvan bijna de helft in Nederland geboren kinderen. Het totaal aantal importpartners is tussen de drie en de vijf keer zo groot als het aantal gastarbeiders dat ooit in Nederland is blijven wonen.
Ik wil maar zeggen: de meeste Marokkaanse ouders van nu zijn helemaal geen voormalige gastarbeiders. Zij zijn voor het grootste deel uit eigen vrije beweging naar Nederland gekomen om hier een beter en welvarender bestaan op te bouwen voor zichzelf en hun kinderen dan in Marokko mogelijk was. Jammer, dat niemand hen ooit aan die oorspronkelijke verhuisreden herinnert." www.volkskrantblog.nl/bericht/117913
www.simonvinkenoog.nl/
@Lewinsky | 12-07-09 | 01:55 :
Alsof ik op de PVV had gestemd als Libertas er niet op stond. Get real.
@koerbagh ® | 12-07-09 | 01:53
Diezelfde haat als nu van jou voelde ik van die Marroccanen. Jammer, want we zijn enkel mensen, gekkert. Ik bied je mijn excuses aan. Ik wilde je echt niet kwetsen. Ik dacht dat je de humor wel begreep, maar ik drukte me dom uit.
boeglul | 12-07-09 | 01:53
Vinkenoog.
@boeglul | 12-07-09 | 01:53
Rip. www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2009/...
@koerbagh ® | 12-07-09 | 01:53
Een kostbare stem voor de PVV. Die heeft wel tot gevolg gehad dat Eberhardt van der Laan nu vijf keer per dag oproept tot debat. www.standejong.nl/wp-content/2009/07/e...
Breking nieuws! Simon is dood!
@AntiSoof | 12-07-09 | 01:45:
Van jou niet. Verbaast je dat? Zou niet moeten, hoor.
@Lewinsky | 12-07-09 | 01:48 :
Een kostbare stem voor wat? Voor wie? Heb je het stemformulier niet goed bekeken?
@seven | 12-07-09 | 01:45
De indruk die de Foeigoeren maakten bij hun allereerste optreden op de Nederlandse televisie was niet best. Ik zal wel niet de enige geweest zijn die dacht, mag dat tuig direct weer het land uit. Maakt niet uit waarheen.
@koerbagh ® | 12-07-09 | 01:46
Ik heb er bewondering voor, Adriaen. Je hebt je kostbare stem weggegooid maar je draagt het als een kerel!
@boeglul | 12-07-09 | 01:44
Wat een goede vraag!
Niets dus.
Ik ben gelukkig.
Hoera.
Echt waar.
@AntiSoof | 12-07-09 | 01:43
Fijn dat het heelt. Beterschap!
Dus die mocro's waarvan één patiënt spraken over het doden van mensen. Ja, dat mag van de koran.
@Lewinsky | 12-07-09 | 01:44 :
Valt mee hoor. Op gevestigde partijen stemmen, da's pas rottig.
Lewinsky | 12-07-09 | 01:35
Interessante vragen, mooiepoging stukje hypocrisie bloot te leggen zoals ik al dacht @1:30 eerste deel vd set vragen kwam wel bekend voor, kosten vernielingen verhalen. Terecht lijkt me btw, proteteren mag maar ramen ingoeien niet. (En maakt je demo vaak ook meteen waardeloos, iedereen denkt wat een krakerstypes, alleen uit om ingen te slopen van anderen. Daarmee bewijs je de overige nette demonstranten geen goede dienst)
@koerbagh ® | 12-07-09 | 01:42
Nou, jij bent nog steeds dezelfde azijnpisser als eerder. Leert men dan nooit iets bij?
@koerbagh ® | 12-07-09 | 01:42
Dat is bijna zo rottig als op Libertas stemmen.
AntiSoof | 12-07-09 | 01:23
"ik wil gewoon levensgeluk. Dat is vreten, drinken en een dak boven t hooft. De rest kan me gestolen worden."
Wat mis je op dit moment?
@Lewinsky | 12-07-09 | 01:38
Nee, die mensen waren daar als patient, nou ja, die ene dan. En t gaat goed met de wond. t Is niks. Ik bedoelde: ik weet zeker dat er directeuren heel rijk zijn geworden met die mensenhandel maar wij zitten met de brokken. Ik moest dat maar eens melden. Vroeger heette die types 'koppelbazen', tegenwoordig heet dat tuig 'uitzendburo'.
@AntiSoof | 12-07-09 | 01:36 :
Een mislukte zelfmoordpoging en dan ook nog lastig gevallen worden door Marokkaanse kudtjochies. Dan heb je best wel een verrotte dag.
"....... En de vraag is nogmaals; Hoe goed ken je je Marokkanen?"
Nacho_Vidal | 12-07-09 | 01:19
Ik alleen van de statistieken...... *hoest*
@AntiSoof | 12-07-09 | 01:36
Dus die bontkraagjes werkten daar?
Hoe is het met de wond? Gaat het de goede kant op?
@Lewinsky | 12-07-09 | 01:29
Ik was drie dagen geleden op de EHBO in t ziekenhuis wegens een snijwond mijzelf toegebracht, maar dat terzijde.
Daar waren dus ook 4 marroccanen. En die hadden een grote bek! Ze spraken over t doden van die en die en een lol dat ze hadden over t blauwe oog van de 'patient'.
Ik vroeg of t een beetje rustiger kon, want ik was niet gedient van die smerige gedachten van hun. Nou ze keken me aan alsof ik H zelf was. Wat een haat sprak er uit de bruine ogen!
Nou bedankt hoor, Kudt directeuren die normale mensen niet t loon wilde betalen wat we waard waren, maar die goedkope krachten wilden. Ja ja, en wij zittten nu met de rekening. Kunne we die ff doorsturen? Niet zeker hè?
Kots. Ik kots er op, ik walg van die patsers die over onze rug met hun dikke reet op een eiland zitten te zonnen met een rum-cola en ons met de brokken van hun inhaligheid laten zitten, de koppelbazen!
@seven | 12-07-09 | 01:30
Vernielingen door moslims aan Chinese ambassade - Kamervragen www.pvv.nl/index.php?option=com_conten...
VanFrikschoten | 12-07-09 | 01:31
Volgens mij kan je hem beter zelf bakken. Dat schiet tenminste op.
+t en d=t
-weggejorist-
Maaier | 12-07-09 | 00:49
Ik heb het niet meegekregen. Heb je ook een onafhankelijke bron? Dat GL blog is er natuurlijk op ui om de Roon (voorheen advocaat-generaal , officier van justitie, en ook werkzaam geweest op ministerie van bin zaken, dus zo'n beetje de backone van die partij..) van de PVV zwart te maken. Ik kan het niet terugvinden.
www.ikregeer.nl/zoek/uitgebreid/roon
Misschien was het bedoeld om de hypocrisie in dit soort vervolgingen bloot te leggen. Immers er is veel discriminatie tussen minderheden onderling en ook richting autochtonen, maar daar wordt zelden wat mee gedaan omdat het niet in het standaard verhaal past van meerderheid discrimineerd de "minderheid" , omgekeerd komt misschien wel veel vaker voor... maar doe daar maar eens een melding over..
@Nacho_Vidal | 12-07-09 | 01:19
Wil je marokkanen leren kennen? Neem een taxi op het Leidseplein.
*out*
@Rammstein | 12-07-09 | 01:18
We hebben de verzameling bijna compleet. Vijfhonderd Oeigoeren hebben we nu. Ik denk op de kop getikt door Koenders (bedankt, Bertje). We missen nog pygmeeën en amazone-indianen die zich, heel flauw, verschuilen in het regenwoud (alsof het hier nooit regent). Natuurlijk hebben tot slot ook een Noach nodig. Rouvoet is al op zoek naar hem. Laat dan de zondvloed maar komen!
@ antisoof
JUIST
@boeglul | 12-07-09 | 01:18
Analyses zijn wel aardig, maar ik wil gewoon levensgeluk. Dat is vreten, drinken en een dak boven t hooft. De rest kan me gestolen worden. Want het gelul is eindeloos. Braak, walg en ik vertrap t onder mijn voet. Walgelijk niks gepraat der politici. Ik wil gewoon rust. Laat men elkander gewoon leven. En een beetje eerlijkheid en voor de rest; bullshit.
krakers zijn domme mensen die al 13 jaar hetzelfde lowlandsbandje dragen
@Nacho_Vidal | 12-07-09 | 01:19:
Dat zeg ik: een soort krakers, dus.
@ koerbagh
Nee, je snap het totaal niet
Oeigoeren zijn de Marokkanen van Nederland. Iedereen schijnt last van ze te hebben. Maar niemand kent ze eigenlijk echt. Het is goed en populair om uitspraken over ze te doen, terwijl niemand ze persoonlijk kent. Het kenmerkende hiervan is dat men altijd bang is voor het onbekende. En de vraag is nogmaals; Hoe goed ken je je Marokkanen?
Zijn drie varkens belangrijk? Zijn Oeigoeren, de groene revolutie in Iran of de dood gevallen klant op het Leidseplein belangrijk? Is het feit dat er geen Dodo meer is belangrijk? Volgens mij valt het allemaal wel mee maar later op de avond komen hier lieden die het gaan duiden. Het probleem is dat die lieden niet beseffen dat ook een journalist net als een taxichauffeur over enige vakkennis moeten beschikken. www.hetvrijevolk.com/
Edoch Bottehond gaat maarliefst met drie doorwrochte analyses komen over de situatie in Iran.:
www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=...
Ik zou het niet kunnen met mijn MBO opleiding maar ga het natuurlijk wel volgen.
@koerbagh ® | 12-07-09 | 01:14
Ja, heel komisch gezegd. En je zegt niets over jezelf daarin. Hulde hoor. Slap zwijn.
Lewinsky | 12-07-09 | 01:14
What the fuck ? Wat hebben we hier níét wonen ? Waar komen die nou ineens weer vandaan ?
Oeigoerendegloeiende .....
@Lewinsky | 12-07-09 | 01:09: Wie weet, ik sluit het zeker niet uit. Vraag me af hoeveel boze taxichauffeurs er nog nodig zijn om ome Geert aan de macht te helpen, volgens mij liggen we al aardig op schema.
@Rammstein | 12-07-09 | 01:10: Thanks, ik wist dat ik op je kon rekenen.
Dus als ik het draadje begrijp: Oeigoeren zijn een soort krakers, maar dan zonder varkens (maar wel met schurft, denk ik). En die worden misbruikt door de Chinezen. Is dat een beetje een juiste samenvatting van het geheel?
haha
:( voor oeigoeren
@Rammstein | 12-07-09 | 01:10
In Den Haag sloopten oei roepende Oeigoeren de Chinese ambassade, vorige week. Gooiden met van alles en nog wat. Leken wel moslims.
Canis Spurcus | 12-07-09 | 00:52
Geen idee, Turkije houdt van eenheid, net als China.
"De Oeigoeren, die tevoren diverse godsdiensten hadden beleden, namelijk boeddhisme, manicheïsme en nestoriaans christendom, gingen in de 15e eeuw over tot de islam.""
Het Turkse gezag loste hun minderhedenprobleem op geheel eigen wijze op.
*Armeense Genocide rond de anderhalf miljoen vermoord nl.wikipedia.org/wiki/Armeense_genocid...
Assyrische Genocide 275.000 moorden nl.wikipedia.org/wiki/Assyrische_Genoc...
300.000 Pontische Grieken die in Turkije de dood vonden, half miljoen Arabieren insyrië die onder Ottomaanse overheersing stierven.. enz enz
Turkije was ooit een land met meerdere volkeren en levensovertuigingen. Nu is 99,8% moslim.
De wereld is verdeeld in families. En de familie bestrijd de andere. Geloof is enkel een dekmantel. De wereld der mensen is net als de natuur. Men liegt en bedriegt voor de familie. Zo is de natuur. En daar zijn wij slachtoffer van.
Krakers = klootjesvolk die niet willen werken en alles voor niks willen hebben plus van onze kosten in leven blijven.... jammer genoeg.
Wat die hebben geflikt is de reinste dierenmishandeling... dus waar halen die meevreters het recht vandaan om die dieren terug tehalen???
En inderdaad een dier is een dier, maar de mens is ook een dier... dus die krakers door water laten lopen waar ze meteen 1000 volt door hun lijf krijgen... aan hun poten/benen optakelen en afsnijden die hap.
Canis Spurcus | 12-07-09 | 01:06
Ach nee, je méént het ? Wat is er gebeurd ? Hebben de krakers daar varkens mishandeld ?
Nacho_Vidal | 12-07-09 | 00:57
Had nog niet eerder van Oeigoeren gehoord. Je leert hier altijd iets.
Fleauxe | 12-07-09 | 01:08
Klopt ! *hoestbui*
@Fleauxe | 12-07-09 | 01:05
Als die zestig procent nou eens goed gaat stemmen. Op een partij die ook tegen de toetreding is van Turkije, ook wel bekend als West-Oeigoerië.
lol@Nacho_Vidal | 12-07-09 | 01:05: UIteraard, je dacht toch niet dat ik zomaar mensen uitsluit omdat ze moslim zijn... Hahaha *vals lacht* nee hoor, zo ben ik niet. Vraag maar aan de andere reaguurders...
Maar in Iran is ook wat gaande!
Hey, mensen laat je nier gek maken, Oeigoeren is gewoon weer zo een familie. Veel ellende op de wereld komt door een stomme stammenstrijd. Families dus. Net zoals de Mafia heb je andere families. En die willen heersen over anderen. Zo dom en laag, maar t leeft wel zo makkelijk. Hoi oom!
@ fleauxe
Wist u nog niet?
@Lewinsky | 12-07-09 | 01:03: Kort en goed; eigenlijk zijn wij allen Han-Chinezen.;
Oh, ik lees dus net dat Oeigoeren moslims zijn... Wat een toeval zeg.
@Fleauxe | 12-07-09 | 01:00
Op RTL-nieuws zeiden ze vanavond dat 60% van de Nederlanders Turkije niet in de EU wil hebben (Nipo-onderzoek).
Zestig procent!
Ik sta achter geen van beiden, snap ook niet dat de oeigoeren zo in het nieuws moeten komen, wel lachen trouwens, chinezen met hoofddoeken, lijkt final fantasy wel
Op de één of andere manier sta ik vol-le-dig achter de Han-Chinezen.
Het is goed wat ze doen, daar kan JPB nog heel wat van opsteken.
Oeigoeren en Han-Chinezen zijn allebei gestoord. Ik bedoel, oeigoeren, get real.
Maaier | 12-07-09 | 00:54
Volgens mij trekken ze hun neus weer eens op. Of waren het schouders? Anyway..
@ rammstein
Ha, elke keer hier lekker diep op onderwerpen ingaan.
Heb medelijden met de oeigoeren. Die chinezen zijn gestoord. Of denken anders, voordat ik iemand tegen de borst stuit.
Canis Spurcus | 12-07-09 | 00:52
Turkije vindt dat er genocide gepleegd wordt. Zij kunnen het weten blijkbaar..
Nacho_Vidal | 12-07-09 | 00:52
........ but don't let me stop you : )
@ CoJoNes | 12-07-09 | 00:33
Koel! Wereld is klein hoor ;-)
Fuck de Oeigoeren, gewoon onderdrukken die hap.
Wat vindt Turkije eigenlijk van de Oeigoeren?
@ rammstein
Ok,
VanFrikschoten | 12-07-09 | 00:34
Correct the city of Omelette du fromage www.dumpert.nl/mediabase/23752/4087ed7...
@AntiSoof | 12-07-09 | 00:35: Spijker op z'n kop, die sabattical heeft je goed gedaan. We zijn inderdaad allen vol van onze eigen ego, ik dus ook. Maar de kunst is om het in toom te houden en te relativeren. Heeft niets met het topic te maken, maar het mag wel eens gezegd worden.
@Nacho_Vidal | 12-07-09 | 00:37: Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, je mag zeggen wat je wilt. Als het om dieren gaat dan ben ik al vrij snel boos. Dieren zijn net als kinderen, weerloos en onschuldig.
@VanFrikschoten | 12-07-09 | 00:34: Oui, avec une chien tres bien.
Nacho_Vidal | 12-07-09 | 00:48
Nee, dat bedoelt hij niet, gaat ergens anders over.
seven | 12-07-09 | 00:45
Was jij ook zo blij met de PVV-steun aan Oeigoeren? Niks steun geven, maar hoge straffen eisen voor protestanten in Den Haag.
www.geencommentaar.nl/index.php/2009/0...
@ seven
Moet men de Oeigoeren niet gewoon laten?
Maaruh die varkens zijn ook geen lieverdjes toch?
Rammstein | 12-07-09 | 00:39 De vrijheidsstrijd is toch aan het uitbreiden ?
*Free the Oeigoeren* Die (deels moslim) minderheid in het commie China worden onderdrukt door de Han Chinezen, de linkserts!
nl.wikipedia.org/wiki/Oeigoeren
@Phobophrysk | 12-07-09 | 00:38
*bekertje yoghurt aangeeft*
Goed dat GS deze krakerts in de spotlights zet.
Rammstein | 12-07-09 | 00:39
O shit.
@Phobophrysk
Op Schiphol gaan de door de Israëli getrainde bewakers nu ook met onderbuikgevoelens controleren, hoorde ik. Daarom wens ik dus nooit meer te gaan vliegen. Ik ben geen hond!
Canis Spurcus | 12-07-09 | 00:36
...... bijna ......
@ antisoof,
Wat je zegt; een gekwetst ego is moeilijk om doorheen te prikken.
jaja.. geenstijl.. wilders.. populisme.. ok ok wederom een flauwekultopic dus gelijk de meeste andere.. die onderbuik is toch vrij onwetend en dom..
@ fleauxe
Bedoelde het niet zo sorry, maar ik kan niet hard zijn over krakers, heb altijd medelijden met ze...
Gaat het al over Iran?
@Fleauxe | 12-07-09 | 00:16
Hm. Ja, een gekwetst ego is een lastig fenomeen. Daar zijn oorlogen om begonnen. Ik als AntiSoof bestrijd daarom t ego der onwetenden. Maar dat is een strijd tegen windmolens, lijkt het wel. Maak een mens maar eens wijs dat het een egoïst is. Vgl sommige 'mederlanders'. Het ego viert hoogtij in die dierlijke mensen, maar voor rede vatbaar is dat gespuis niet vaak.
VanFrikschoten | 12-07-09 | 00:29
Waarlijk de mooiste post van de avond. Hulde!
Krakers behoren toch tot de commando's van het dierenbevrijdingsfront en lekker dier. Maar zelf mishandelen ze die beesten op leven en dood. Regels stellen,desnoods met terreur en aanslagen op anderen, maar zelf hun ongewassen reet eraan afvegen.
-weggejorist-
@RaerWijf | 12-07-09 | 00:18
Nee, Amerikaan. Grote Orioles fan ook.
@Nacho_Vidal | 12-07-09 | 00:28: Ja, lekker relaxed doen en het aan onze daadkrachtig optredende politie overlaten zeker? BS! Adres opzoeken en doorgeven aan MDTB, zo zijn onze manieren.
-
@VanFrikschoten | 12-07-09 | 00:29: Hé hé, ome Frik. Hoe maakt u het, alles naar wens?
VanFrikschoten | 12-07-09 | 00:29
Zo dan !
-weggejorist-
VanFrikschoten | 12-07-09 | 00:29
That's all you can say ! ;)
Drs.. Gelul | 11-07-09 | 18:19 Ehh... kut is kut zei de kraker....
Fleauxe | 12-07-09 | 00:27
Toga! Toga! Toga!
@ all
www.youtube.com/watch?v=ye_VY-Ewh2M
-weggejorist-
@ Fleauxe
Relaxt man...:)
@Nacho_Vidal | 12-07-09 | 00:23: Gewoon, een beetje bang maken...
Oderint dum Metuant!
@ fleauxe
Maar wat zou je willen?
A. Die gasten een paar patsen willen geven?
B. Die varkens gewoon zo laten zoals het is.
Ken je uberhaupt mensen die kraken? En wat zou je doen met ze? Ben benieuwd... Persoonlijk ga ik nooit discussie's aan met krakers, aangezien zij door 1 of ander vage gedachtekronkel toch altijd gelijk hebben. wacko's
Ik dacht ik ga eens kijken of ze hier nog met die varkens bezig zijn en zowaar.
@Nacho_Vidal | 12-07-09 | 00:19: Nee maar dat gaat niet lang duren, hoop ik. Ze hebben het zelf in de hand, wanneer ze iets uitspoken om die beesten terug te vorderen maken ze zichzelf bekend.
Jaap de Paap | 11-07-09 | 23:58
Je had gelijk. Ik heb het artikel nogmaals gelezen en het is me toch wat: Varkens die krakers mishandelen. Waar moet dat heen, vraag ik je toch...
@ fleauxe
Je hebt gelijk, maar ken je die gasten die dit doen dan?
@ CoJoNes | 12-07-09 | 00:12
Joh! Da's dicht bij! Nederlander?
@ Niet voor Jan | 12-07-09 | 00:10
Ik zou het met je vrouw/vriendin dan toch es over anticonceptie hebben...
Het is eigenlijk te laat, maar toch... Waar halen die gedegenereerde kakkerlakken het gore lef vandaan om die arme diertjes op te EISEN. Hoe geschift ben je dan!?
Schoolvoorbeeld van de verdorven geest des linksmens, niet omwille van het dier handelen maar je eigen, nimmer bevredigde, ego, op zoek naar erkenning van iets wat je niet bent. Een dierenliefhebber, wel te verstaan. Hoe kun je een dier in de ogen kijken en het voedsel ontzeggen? Een dier dat op geen enkele wijze een bedreiging voor je vormt en je bescherming nodig heeft.
-
Dit verhaal krijgt nog een krulstaartje, mark my words...
@ funkyd
en een rechtszaak voor diegene die hen een paar patsen heeft verkocht
Dit zijn geen echte varkens, zo zien krakers er soms uit. De stank, de kapotte neus en het bloedende peopgat: Is gewoon een echte kraker, vandaar dat hun maten ze graag terug hebben!
@ jos
What a long, strange trip it's been for the Carousel Resort Hotel & Condominiums. A few years back, it had fallen into such disrepair, even some of the hotel's biggest fans figured it would never recover.
Tsjonge jonge, met een gepierced en verkracht varken de nacht in.
Wat een armoe hier GS !!
RaerWijf | 12-07-09 | 00:11
Ghehe, jenever (k)now.
*out*
@RaerWijf | 12-07-09 | 00:05
Goeie vriend van me woont in Ellicot City
@ JosVerbeek | 12-07-09 | 00:05
Je zou zeggen: Google is er goed voor, maar nee... die is de grote BosAtlas uit de kast aan het trekken...
Roerbakei | 11-07-09 | 21:33
.
En ik begrijp niet dat je wezens in leven wilt houden - als ze zich maar niet voortplanten. Ik vind dat pervers.
Maryland huh?
zoek em op
Nacho_Vidal | 12-07-09 | 00:02
@2 Maryland. Nuff said, rest zoek je zelf maar uit.
*benieuwd is naar resultaat*
@ Nacho_Vidal | 12-07-09 | 00:02
's middags of 's avonds... De dag dat ik om 6 uur s' morgens op Geen Stijl ga zitten reaguren moet echt nog aanbreken.
@ Jaap de Paap | 12-07-09 | 00:02
Ik vind dat je eigenlijk iets van Vinkenoog moet opzoeken...
Krakerts die over eigendomsrechten gaan zeuren. Hij is leuk.
Jaap de Paap | 12-07-09 | 00:02
Gutenacht, en de rest ook.
*aus*
@ raerwief
1. Nee, om eerlijk te zijn geen zin.
2. 6 uur s'ochtends? Neem aan dat je niet in Nederland bent
Over mooi boek gesproken: genacht allen en droom zoet (of zout, als je wilt).
*in Paranoia van W.F. Hermans duikt*
@ Nacho_Vidal | 12-07-09 | 00:01
Wat denk je, een man in een pij... dat die vrouw en kinderen thuis heeft zitten?
@ jaap
Inderdaad, een absolute rijkdom, vrijgezel neem ik aan
@ Nacho_Vidal | 12-07-09 | 00:00
1) Jij niet dan?
2) Tis hier pas 6 uur, ik heb nog even...
Moet men trouwen niet stappen vanavond? Of anders gezegt, onder de sociale omgeving begeven?
Nacho_Vidal | 11-07-09 | 23:56
Yep, klopt. Nogmaals: niemand is verplicht om het te lezen. Als ik het zat ben, ga ik weer verder met mijn werk of een mooi boek. Keuze, keuze, keuze... wat een rijkdom, niet?
@ Jaap de Paap | 11-07-09 | 23:56
D'r passen veel makke schapen in een h(r)ok...
@ JosVerbeek | 11-07-09 | 23:56
Wanneer niet, wanneer niet ;-)
RaerWijf | 11-07-09 | 23:56
Sjit, heb ik mezelf verraden. Ik vond Joop de Poop zo aanmatigend om te gebruiken, vandaar.
@ Nacho_Vidal | 11-07-09 | 23:55
Intenties tot wat??
*vraagt zich af naar welke post dit verwijst...
klopt ook weer japie, maar soms lijkt het wel erg op de chatbox van yahoo in de tijd van aol. het gaat soms nergens over...
RaerWijf | 11-07-09 | 23:52
*Het vermoeden heeft dat RW zich onschuldiger voordoet dan ze is*
Nacho_Vidal | 11-07-09 | 23:51
Dat is een kwestie van goed lezen, waar nodig tussen de regels door.
RaerWijf | 11-07-09 | 23:52
Te krap. Niet te warm.
@ Jaap de Paap | 11-07-09 | 23:54
WAT! Heet jij geen Jaap? Wat maak je me nou!
whhaahahaha die krakers hebben altijd wel weer iets om over te zeuren, ga gewoon werken ipv janken om je varkentjes
@ rearwijf
Geen intenties neem ik aan
RaerWijf | 11-07-09 | 23:50
Hij is inderdaad goed, vind ik ook. En ja: die thuiswoorden kunnen op zich best natuurlijk, als ze maar in het topic 'ontstaan'.
Nacho_Vidal | 11-07-09 | 23:51
Is ook zo, en soms ook heel vermakelijk natuurlijk. De mensen met zwakke blazen en hypertensie haken in het algemeen snel af. Het is maar vrijwillig immers. Het feit dat we nicknames gebruiken (behalve Jos en bottehond, die heten echt zo), zegt voldoende, lijkt me.
@ Jaap de Paap | 11-07-09 | 23:46
Anders wordt het te warm?
* kijkt niet begrijpend om zich heen...
st0mpie | 11-07-09 | 23:49
Mooi. Ik plop, op afstand, met je mee.
*met krulstaartje gedag zwaait*
st0mpie | 11-07-09 | 23:49
Trusten, vrind. Kijk uit voor de spektering en droom zacht. Of keihard natuurlijk. Al naar believen.
@ jaap
En dat bedoel ik, ben zelf altijd benieuwd wie de persoon achter de nick is. In de zin van met wat voor ik te maken heb. Het is makkelijk om af te geven. Zonder jezelf bloot te geven.
@ Jaap de Paap | 11-07-09 | 23:40
Ik had it-ehbo en kerstmansnel een paar dagen geleden. Maar dat zijn meer van die woorden die we hier thuis gewoon gebruiken. Die zijn niet mooi. GeenStijlGestapoTopic, ik bedoel, daar zit ritme in.
* stiekum onder de indruk.
LOL @ Den Snoode Dronkaert | 11-07-09 | 23:48
@JosVerbeek | 11-07-09 | 23:46
naaaah,jakkie,nix van dat alles, hoogste ploptijd hier.
Dag lieve varkentjes, dafne zal goed voor jullie zorgen.
Nacho_Vidal | 11-07-09 | 23:46
Misschien wordt er een spijker op zijn kopke geslagen, wellicht houdt men (zoals ik) van een beetje communizeiken, en eventueel ligt er angst aan ten grondslag: wie zal het zeggen? Ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk, maar voor mij is het simpel. Ik ben - totaal ongehinderd door enige vorm van educatie - altijd erg blij met mooi taalgebruik, humor en openhartigheid/ontwapenend reaguren. En soms iets serieus is best lekker.
www.vetvarken.nl/
Kon het niet laten op de zaterdagavond.
Jaap de Paap | 11-07-09 | 23:34
Heb ik het weer totaal verkeerd begrepen...
*Doet t bericht nog een keer lezen doen*
st0mpie | 11-07-09 | 23:44
Goddank, ik was al bang dat je een ongezonde fixatie op vrouwtjesvarkens of varkensvrouwtjes begon te ontwikkelen.
JosVerbeek | 11-07-09 | 23:45
Ho ho, Jos: niet meer dan drie reaguurders tegelijk dan hè?
@ jaap
Wat ik merk is dat zodra het serieus wordt, er cynisch wordt gedaan, waar ligt dat aan?
Nacho_Vidal | 11-07-09 | 23:42
Er moet helemaal niks, waarde Nacho. Gewoon reaguren zoals het jou goeddunkt, mits je Joris niet al te veel pest. O ja, Jaap de P. heeft er geen bezwaar tegen als je af en toe onder zijn pij duikt.
@JosVerbeek | 11-07-09 | 23:38
w00t.. bigtr....... meestal binnen 24 over , da's dan wel weer geruststellend
Nacho_Vidal | 11-07-09 | 23:42
Ik ben de laatste die dat kan, mag en wil bepalen. In de huisregels staat het technische aspect, en ik vind zo'n beetje alles wel leuk. Men laat zich tussen de regels door altijd zien, dat vind ik prachtig. Zo lang de reaguurder zelf lol heeft en niet is weggejorist, is het volgens mij de goede manier. Aan anderen de keus of ze zich ergeren, laten opnaaien, trollen, etc. Het is niet verplicht om de rea's te lezen.
@ jaap de paap
U bent al langere tijd reaguurder, waar moet men aan voldoen?
Rammstein | 11-07-09 | 23:40
Ach, zo'n knul of meiske komt binnen, moet nog even een houding vinden. Altijd een kans geven, vind ik.
RaerWijf | 11-07-09 | 23:38
Geenstijlgestapotopic op naam van D-NYN, staat opgetekend, bij deze. Feli's nijntje, je staat in ons woordenlijsteke.
Jaap de Paap | 11-07-09 | 23:35
RaerWijf | 11-07-09 | 23:38
Toch leuk, dat hij zijn neus even kwam laten zien.
@ Jaap de Paap | 11-07-09 | 23:36
Helaas... D~NYN | 11-07-09 | 23:29
Maar ik vind het wel een mooi woord!
*st0mpie aanmelden doet bij Riagg voor bigtroulefobiebehandeling*
D~NYN | 11-07-09 | 23:34
Doen we !! Dag dag !!
RaerWijf | 11-07-09 | 23:36
LOL!! Check Southpark.
@Jaap de Paap | 11-07-09 | 23:
*spoelt weer ff door naar 1.08 in docu*
RaerWijf | 11-07-09 | 23:35
Nope. Op wiens naam mag ik die notederen? De uwe?
b= jah klopt typfout
@ Rammstein | 11-07-09 | 23:31
Maak me gek!!!
Zijn de karbonaadjes in de aanbieding ofzo komende week?
En we hebben een nieuwe kandidaat.
D~NYN | 11-07-09 | 23:34
Dag Nijntje, leuk je te hebben gelezen. Wel jammer dat je afhaakt. Ik had graag paneelsgewijs even met je willen kennismaken. Hopelijk een volgende keer dan. Have fun.
@ d-nyn
Ben misschien te serieus, maar waarom en waar wil je dan een discussie over hebbeb?
@ Jaap
Had je "geenstijlgestapotopic" al?
deafhaalchinees | 11-07-09 | 23:30
Gehaktballen met ketjap zelfs, but who cares?
Den Snoode Dronkaert | 11-07-09 | 23:33
Oké, Dafne is niet mijn type. Maar om haar nou gelijk onder de zeugen te scharen...
-weggejorist-
Als we ons echt zo druk zouden maken om die paar zeugen, zouden we allang geen varkensvlees meer kopen. Krakers zijn gewoon stom, zeg dat dan gewoon.
D~NYN | 11-07-09 | 23:29
Joh, iedereen vergeet wel eens iets. Hoef je geen excuses voor aan te bieden toch. Was je hier al eens eerder trouwens? Of vers ingestapt?
idd geef dat linkse tuig een beuk!
deafhaalchinees | 11-07-09 | 23:30
Zoute, chocolade ballen ?
D~NYN | 11-07-09 | 23:29
Geeft niet hoor.
is dit de topic waar GS de zaterdag mee afsluit? wat zuigt dit ballen zeg
@ d-nyn
Je hebt gelijk, ga ff off
-weggejorist-
D~NYN | 11-07-09 | 23:26
En dat is nog maar een tipje van de sluier, vraag maar aan Jaap de Paap.
-weggejorist-
JosVerbeek | 11-07-09 | 23:25
Ik vind het alleen maar nobel, dat je die beestjes ook een verzetje gunt, Jos. Helemaal niets mis mee.
Jaap de Paap | 11-07-09 | 23:23
Prachtig zelfs. Dat mij misbruik van dwergpapegaaien wordt verweten is dan weer wat minder, maar omdat het zaterdagavond is kan ik er wel om lachen.
D~NYN | 11-07-09 | 23:20
Hoe kom je daar nou weer bij? Ik prefereer mamagaaien heur.
JosVerbeek | 11-07-09 | 23:17
Mooi hè, dat zo ongemerkt ons medeleven met simon doorsijpelt met woorden als Vinkentering en Oogjob.
Onbegrijpelijk..... welk mens ongeacht politieke ideeen, links, rechts, midden, whatever, zorgt nou niet goed voor dieren..... Kom op zeg.... dieren en politiek wat heeft het met elkaar te maken? Waar gaat het om.... zorgen voor!!!!!!!!!
www.hetbeloofdevarkensland.nl/images/2...
Uiteindelijk nam Zeeuws Meisje maar genoegen met Pietje. Die probeert het wel, maar kan het niet. Maar een beer op je rug is beter dan geen beer op je rug.
Krakers; het verhaal van Vidal:
Op zich normale mensen, heel soms met een baan. Maar altijd die herkenbare weerzin tegen de maatschappij. Natuurlijk heb ik die ooit gehad.. als puber.. Nu weet ik wel beter.
Ooit een gozer ontmoet die een normale baan had, en werkte voor zijn geld. Maar wel (anti) kraak leefde. Nix mis mee zou je zeggen. Maar.. Deze persoon was zo dom. Was o.a. een keer op het politiebureau geweest omdat zijn honden ( vechthonden in beslag waren genomen) Afijn, om een lang verhaal kort te maken. Met deze mensen valt niet te 'reasonnen' oftwel, te praten. Ik kan niet zo goed oordelen eigenlijk, aangezien ik ze (gelukkig) niet meer in mijn sociale omgeving zie.. MAAR, sterf aub wel af. Wel ideologien hebben, maar geen werk, of toevoeging tot de maatschappij...
@Rammstein | 11-07-09 | 23:17
would like to conversate, maar dat filmpie heb je dus niet gezien.
-weggejorist en opgerot-
st0mpie | 11-07-09 | 23:12
It's just a phrase ...... a way of speaking, a conversation, if U will.
@Jaap de Paap | 11-07-09 | 23:14
Hilarisch toch????? "ik heb heel wat beren meegemaakt, na 3 x kijken denk je dat ze t euaver dr eigen sexleven heeft, brilliant.
@JosVerbeek | 11-07-09 | 23:13
iewwwwww, dat redt niet met een servetje
Jaap de Paap | 11-07-09 | 23:14
Ja, geweldig toch dat iemand zich op een nuchtere manier (zonder gedweep over zielige diertjes) inzet voor dieren die slecht behandeld zijn.
Laat de krakers ongezien de vinkentering krijgen, of een roestige neusring, dat mag ook.
Kut is kut" zei de kraker, en hij neukte zijn varken.
st0mpie | 11-07-09 | 23:12
Ik vind vooral het enthousiasme van Dafne Oogjob aanstekelijk. "Ik heb toch al heel wat beren meegemaakt..."
st0mpie | 11-07-09 | 23:07
Wist je dat bij een varkensorgasme ongeveer een liter 'pap' geproduceerd wordt?
@Rammstein | 11-07-09 | 23:10
jaap vond het leuk ......
-weggejorist-
st0mpie | 11-07-09 | 23:07
Man, het water loopt me hier de pij uit. Big Trouble en Zeeuws Meisje aan de bonk. Hilarisch.
st0mpie | 11-07-09 | 23:07
That's too much information Vincent.
-weggejorist-
Als een tandarts een varken verwaarloost, staat er in de krant: Man (44) verwaarloost varken. Als een aardrijkskundeleraar zoiets doet, zelfde tekst. Maar als krakers een varken verwaarlozen, staat er: Krakers verwaarlozen varken.
Tsjongejonge jonge.
Nee, is wel grappig, als je die at5 link klikt dan begint ze te lullen over dat koter varken.
en spoel de rest door maar ga even naar 1.08, daar begint ze te lullen over de geilheid van dat varken.
Een vrouw die zo passioneel over neuken praat die wil ik gewoon neuken,toen ze in dr 2e zin was lag ik klabanusmeppend op tafel,heb ze goed door die meid, verder ziet ze er niet uit.
Ik zeg dafne, ik doe je gewoon en alle respect met wat je voor die beestjes doet, ringetjes door neuzen is echt niet lievvvvvvv :(
Hier is de link, gewoon paar keer loopen vanaf 1.08 , steeds mooier
www.at5.nl/artikelen/19702/krakers-ver...
Elisabeth2 | 11-07-09 | 22:47
Met dat soort dingen staan de spreekwoordelijke beste stuurlui altijd door het raam van de operatiekamer te loeren..
Maandag? Waar en hoe laat? Tijd voor een sympathisanten-brigade?
Die dafne ga ik met de minuut meer paalbaar vinden.
koerbagh ® | 11-07-09 | 22:28
Ik werd hier laatst nog weggehoond omdat ik zei dat het niet humaan was een been af te zetten bij een kankerpatient.
Jammer dat de stopcontactjes wat zijn uigescheurd. Zo toch fijn zijn als de krakerts komen ze een schokje van 220V zouden krijgen.
*wenst krakerts de varkenspest*
koerbagh ® | 11-07-09 | 22:28
Nee, dat is inderdaad hopeloos. Jammer.
Wel leuk gevonden, sterf-tv...
*steekt jointje op voor simon*
respect ouwe homo
@JosVerbeek | 11-07-09 | 22:07:
Er is niks meer aan te doen.
www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland...
Blijkt dus dat Simon Vinkenoog as we speak bezig is om te stoppen met reauken. Aldus het Hoernaal en Nova. Dattie nog niet eensch deaud is en ze z'n necrologie alvast maar on air gooien...
@Elisabeth2 | 11-07-09 | 22:14
schurfterige krakerts deaud.
Als die ban waar is (ben paar dgn niet online geweest) dan deze voor je :
www.youtube.com/watch?v=mPaed8I3V1A
Preventief ruimen... die krakerts.
hee die Daphne zat ook al in 'Bij ons in de PC'. Een echt nieuwe stijl liefmens zonder gezeik. Sja. Idealisme en krakers. Hoorde dat ooit wel echt samen?
-weggejorist-
RaerWijf | 11-07-09 | 22:10
Mee eens. Sista's must be doing it fo' themselfs .. ik sta daar vierkant achter.
*Zit verguld rond te kijken*
Maar die varkentjes moeten uit handen blijven van die ongewassen, schurfterige krakers.
@ TFM | 11-07-09 | 22:08
Op vakantie... da's toch netjes zeggen dat iemand in de gevangenis zit?
*is blij dat Els weer terug is, want ik miste haar!
@TFM | 11-07-09 | 22:05
waaaah, niet te geleuven, e2 ben je dr nog? wat ies kebeurt ?
st0mpie | 11-07-09 | 22:06
Nee, gebanned. Lekker wakker ben jij ;=)
st0mpie | 11-07-09 | 22:06
Welnee. Vakantie is burgertruttengedrag. Daar zie ik E2 niet voor aan..
Het terugeisen van de varkens is voor de krakers slechts een pavlov reactie. De kern van hun bestaan is het opeisen van dingen waar ze geen eigendoms- of moreel recht op hebben.
TFM | 11-07-09 | 22:05
Ik dacht dat hij juist weer wat opgeknapt was na die amputatie. Het zou een klein rampje zijn als SV zijn laatste adem zou uitblazen, maar helaas is zoiets niet te voorkomen.
*hoopt dat SV de laatste adem heel lang kan inhouden*
@TFM | 11-07-09 | 22:05
Ze was toch op vakantie ?
Zo'n stelletje ranzige krakerTs zit normaal gesproken ook onder de schurft.
Geen wonder dat die varkens daar besmet zijn.
Elizabeth2 ge-unbanned. Simon Vinkenoog ligt op sterven. Het is een raar weekend voor Internet en voor Nederland. Een weekend van tegenstellingen. E-2 is er weer. En dat is mooi.... voor al die mnsen die afgelopen we(e)k(en) hebben gepleit voor haar terugkeer. Maar Simon Vinkenoog is stervende. En dat is erg. Voor Nederland. Grote persoonlijkheid, dichter, voorvechter voor rechten van wietrokers en markant figuur in ons Nationaal Bewustzijn. Welkom terug Elizabeth2 (gedraag je!) en goodbye Simon Vinkenoog. Een tevreden roker is geen onruststoker....
@ CoffeePatch | 11-07-09 | 21:56
Helaas... zoals je kon lezen, ze hebben schurft...
Donatie naar giro 469 is gedaan. Daf, je bent een tof wijf.
Ik ben uiteindelijk vegetarier geworden door de vriendschap met een varken; dus ik begrijp je liefde volkomen!
Overigens heb ik ook nog wel wat honkbal knuppels liggen en een paar joego's die mij nog wat schuldig zijn.
Die kunnen maandag best even langswippen; kom ik ook mee met een paar ananassen <3
Krakers zijn dom. Stinken. En zijn lelijk.
Als die varkens maar niet besmet zijn met de krakersgriep.
Elisabeth2 | 11-07-09 | 21:43
het zal mij een waar genoegen zijn. varkens zijn coole beesten (en op tafel ook niet te versmaden) die je niet aan dat langharige tuig kan overlaten. Dat ze slecht voor zichzelf zorgen, soit, maar dierbeesten au doen is niet liev. doe maar meelen naar jevrbk en dan met hete meel ;-)
@ Elisabeth2 | 11-07-09 | 21:43
Eigenlijk is het godsgeklaagd dat je tegenwoordig goeie connecties moet hebben met de plaatselijke sportschool/martial arts studio om je goeie doel in stand te houden. En dat omdat zo'n stel ongewassen brulapen denken dat ze meer rechten hebben dan de rest van de mensheid.
JosVerbeek | 11-07-09 | 21:32
Dat is my boy. Als er alleen maar wat mensen daar staan om die krakers te intimideren is het al genoeg. Dafne heeft er zelf twee, en nu hopelijk meerdere.
Wat zeggen de varkens er zelf van?
www.youtube.com/watch?v=PwazdGn6ldc
Dat varken heeft een logopedist nodig ik versta er geen zak van.
"blind van geilheid" ,moet zeggen dat het wel erg soepel uit dr bek kwam
@ Niet voor Jan:
Overigens mag je best even nadenken: Van neuken krijg je.... heel veel kleine biggetjes! Ik denk niet dat ze daar op een opvangboerderij op zitten te wachten!
Elisabeth2 | 11-07-09 | 21:07
Nou, ik kan wel wat tijd vrij maken om wat krakerTs eens flink de oren te wassen.
Kraakjoris zal zo wel opstaan www.indymedia.nl/nl/2009/07/60600.shtm...
Overigens overigens zie ik het probleem totaal niet van als Big Trouble Zeeuws Meisje eens van een goede beurt wil voorzien. Waarom de mensen van deze boerderij daar wel een probleem mee hebben, begrijp ik niet.
Overigens wil ik ze ook wel gewoon uit hun lijden verlossen. Dat scheelt weer in de kosten van het buikspek. Yammie.
Zet die krakers ongewapend 1-op-1 met een ongecastreerde, onafgezaagde beer in een kooi en dan maar weddenschappen doen op wie wint. Ik zet in op de beer.
Krakers tegen dierenactivisten.
Ik kreeg net een mailtje via een vriendin van Dafne dat ze het helemaal prachtig vindt dat GS hier ook aandacht aan besteedt en dat ze extra hulp goed kan gebruiken.
Rammstein | 11-07-09 | 20:55
Ja, was suffe opmerking van mij.
*Hapt in het stof van het kleedje en gaat eens stofzuigen*
Ik ben een heel vet varken
een hele dikke big
ik voel mijzelf heel voldaan
als ik in de modder lig.
Dan denk ik niet aan slagers
of aan een carbonaat
als zo'n zooitje baggert
tot aan mijn strot toe staat.
Dan voel ik mij gelukkig
en heb het naar mijn zin
ik denk ook niet aan leverworst
daar wil dit beest niet in.
- Henk van Zijp (Seipie
Bij mevr. Diane gaat geen enkel varken weg met die krakerts zonder toestemming van de politie.
Eigenaren moeten vergunningen hebben ect.ect.
Varken neuqen lijkt mij niet prettig hoewel mijn voorkeur een geit heeft maar nu even niet met die Qkoorts.
Verder van harte welkon terug @Elisabeth2.
Kroegtijd nu dus plop.
Kiezen tussen GroenLinks en De Partij voor de Dieren..
lastig..
Elisabeth2 | 11-07-09 | 20:53
Ja, maar stel je voor dat er een cartoonist van bed gelicht moet worden, dan hebben ze dáár geen blauw meer voor.
Kraker zag eens varkensdozen,
Oh zijn ogen werden groot.
Maar voordat hij in haar klaar kon komen.
sloeg een kikkerpop hem dood.
Het ergste is eigenlijk nog dat Dafne het advies kreeg van de politie om zelf maar te zorgen voor dag en nacht bemanning en 112 te bellen als het uit de hand loopt. Waarom niet preventief een paar politiemannen neerzetten daar?
Krakers zijn vastgoed dieven,laat ze maar bewijzen dat die dieren hun eigendom zijn met alle legale documenten.
Dieven zijn het en bovendien vaak nog gewelddadig of met geestelijk wel een ander steekje los.
Preventief Geenstijl en de politie inschakelen daar sta ik dan ook geheel achter!
-weggejorist-
JosVerbeek | 11-07-09 | 20:26
Ja, dat is zo. Het klinkt net zo wanhopig. Maar heb jij ook wel eens een biggetje verkeerd opgetild? Dat wil zeggen zoals je een hond of kat optilt. Een enorm gekrijs is het resultaat. Biggen schijnen alleen aan hun oren opgetild te willen worden, of helemaal liever niet, denk ik (ik put nu uit geheugen van lang geleden en een boer die lachend een biggetje bij de oren nam en optilde).
Volgens de Amerikanen kun je met gillende varkens prima terroristen laten "praten".
Ik vraag me af welk geluid erger is gillende baby's of gillende varkens?
Aiaiai. Zie ik me daar een dijk van een fout in mijn post van 18.30. 1984 moet natuurlijk de Dierenboerderij (Animal farm) zijn. Whatamistakethemake. Tijd voor een kratje bier om de raderen te smeren voor het helemaal uit de klauwen loopt.
JosVerbeek | 11-07-09 | 20:26
Ik ben wel eens buiten gaan kijken omdat ik dacht dat ik een kind hoorde gillen wat ook een varkens bleken te zijn.
Ik vraag me af waar dat verkeachtingsverhaal op gebaseerd is. Die Daphne heeft het daar helemaal niet over.
Elisabeth2 | 11-07-09 | 20:22
Het mag gek klinken, maar er zit iets menselijks in een varkensgil.
Slecht nieuws voor de goedwillende kraker dat een paar gestoorde het verpesten
voor anderen.
Wij komen de krakers wel even ophalen. Mogen ze ook in een stinkend hokje met te weinig voer. Moet je opletten hoe snel ze vegetarisch worden.
*knuppel uit het vet haalt*
(R)evolutie | 11-07-09 | 20:11
Varkens schijnen toch wel vlug te gillen. Ik heb een tijdje in de UK naast een boerderij gewoond waar veel varkens werden gehouden maar niet geslacht. Het gegil was ook daar soms vreselijk.
Mocht dit gebeuren stel ik voor dat we met zijn allen eens even lekker flink los gaan op die krakers en die sosiaaladvokaat.
Het wordt tijd dat dit tuig terug wordt geslagen naar waar ze thuishoren.
jvlaam | 11-07-09 | 20:14
Ik ben blij dat ik geen vrouw ben anders zou ik bang worden voor kutkrakers.
Maar een speklapje blijft heeerlijk
Waarschijnlijk hebben die kut krakerts die varkens net zo uitgewoond als de doorgaans dure huizen die ze kraken. Op 6hoog in de Bijlmer worden nooit huizen gekraakt.
Weg met die kut krakerts.
Ik ben blij dat de slachterij hier een kilometer verderop gesloten is omdat slachten in Duitsland 1€ per varken goedkoper is.
Je word er naar van als je die beesten hoort gillen en dat was regelmatig, ze joegen er per maand 5000 over de kling.
In elk geval weten we waar die krakers 'wonen!" Kleine moeite om er scharrelkrakers van te maken! Toch?
Kunnen die krakers niet gewoon geslacht worden en dienen als feestvoer bij de te organiseren Stijlloze barbecue?
*zomaar een proefballonnetje doet opgooien*
@LaMeR |19:30
Sorry, maar waar ik ook kijk, geen Grolsch of ander bier te zien. Alleen maar een goedkoop hoerensetje in de rechter kolom.
Zijn er foto's of video's beschikbaar van dit krakerstuig?
Altijd makkelijk als je ze tegen komt mochten ze moeilijk gaan doen.
-
Ook in Groningen is er een varkensparadijs. www.swieneparredies.nl/
Het word dan wel tijd dat de KrakerTs in nederland eens een beetje inbinden. De dames en heren zijn blijkbaar van mening dat ze zich nergens aan te houden hebben en dat regelgeving, bijvoorbeeld ten aanzien van dieren, niet voor hen geld. Ze schreeuwen overigens wel moord en brand als een ander voor zijn rechten opkomt en het komt het kraakvolk niet goed uit. Allemaal verzuipen in het ijsselmeer :-)
terechte verontwaardiging want het ene kwaad sluit het ander niet uit maar ik vraag me af of de meeste oh wee roeperts de gemiddelde praktijk in de vleesindustrie kennen, waarschijnlijk niet denk ik...
Helaas.
Die varkens zijn getekend voor de rest van hun leven, we sturen de varkensfluisteraar eropaf.
Een varken heeft de intelligentie van een 6 jarig kind zeggen ze.
Nu iets met varkens en TMF ....
Ik zie een Beverwijkje MDTB vs AFA in mijn kristallen bol...
Ophangen aan hun piercings en rastahaar die onwelriekende varkensmishandelaars
Echte dierenvrienden weten GS te vinden? Was ooit een artikel op Hoeiboei, of GS van iederen fatsoenlijke mensen zou maken, kleine kans natuurlijk maar fatsoenlijker dan de rest.
kraakvarkens: lullig hoor om krakers zo te betitelen
@Elisabeth2 | 11-07-09 | 19:24
Ik denk dat BT hele andere dingen met me gedaan zou hebben, ik begreep dat het schuim op z`n bek stond. Maar ik lijk niet echt op Zeeuws Meisje.
Elisabeth2 | 11-07-09 | 18:01
Ha die Elsje, terug van het strand?
Helaas kom ik dinsdag pas terug in Nl, want ik zou er bij zijn.
brutus68 | 11-07-09 | 18:07
Hoef je niet potig voor te zijn, gewoon slaan en niet bang zijn.
Doe nog maar even Bas Rutten op www.youtube.com/watch?v=D3K-mrlYG7Y&am... - piece of cake.
@fuckje | 11-07-09 | 19:22
Als je bedoeld dat reclame op www ook niet te vermijden is heb je gelijk, het verschil is dat het niet schermvullend is. En aangezien ik al een paar intelligente plempsels van je heb gezien (niet allemaal b.t.w.), ga ik er maar vanuit dat je begrijpt dat een nieuwe pc dit euvel niet oplost. Toch bedankt voor de tip.
LaMeR | 11-07-09 | 19:17
op RTL ... WiekentNederland.
Succes.
LaMeR | 11-07-09 | 19:17
Kort lontje, hé. Voer voor Big Trouble....
@LaMeR |19:17
Dan wordt het tijd dat je een andere PC gaat kopen.
-edit-
werk ik maandag, natuurlijk.
Moet in tegenstelling tot sommige linksmenschen onderdelen van deze topic werken maandag. Had ik vakantie gehad was ik graag naar Daphne gegaan om te helpen 'discussiëren' met de krakers.
@ tommeh en LaMer
EENS
Dafne is leuk hoor.
Ik merk dat mijn reaguursel in het vorige topic,waarin ik mijn ongenoegen uit over die KUDT GROLSCH RECLAME, is weggejorist. Als er mogelijkheid zou zijn in de desbetreffende topic te reageren had ik dat gedaan, daar dat schier onmogelijk is blijf ik het op deze wijze doen.
@ Redactie:
pleur lekker op met die kudT reclame, als ik als een debiel behandeld wil worden kijk ik wel tv.
@ vorige topic:
Dit is echt het einde van Geenstijl, als ze nu al reclame in de nieuwsberichten plannen. Echt jammer dat het zo afloopt, het waren leuke tijden.
Varkens bij krakerts. Parels voor de zwijnen.
Avond iedereen. Arme varkentjes. Hoe haal je het in je hoofd om die beesten zoiets aan te doen?! Dierenmishandeling is nog steeds strafbaar en nog steeds net zo laag.
*Jaap op het woord "kraakvarken" wijzen doet*
Ik stel voor enkele krakerts onbloot vast te binden om daarna door varkentje 'Big Trouble ' vermaakt te worden. (zie repo )
Dafne regeert, ik kom ook graag die kant op voor de pigdefense (en terloops een ongewassen vieze kraker wat klop geven is altijd leuk).
Deze is ff oftopic, maar aangezien de gs woordenlijst topic al gesloten is en ik jullie deze niet wil onthouden: "Afgelikteboterhambabe" (nav spits' bb Carmen Electra )
Krakers -10 voor varkensmishandeling
Dafne -1 voor varkensvertroeteling. Ze wil godbetert zelfs een neusoperatie laten doen. Snel slachten die beesten, dan hebben ze nergens last meer van.
@Lets Kuttekrap | 11-07-09 | 18:48
Niet helemaal, in de eerste zin geef ik al aan waarom varkens worden gedemoniseerd! Ze lijken teveel op mensen... Dus eigenlijk projecteren we al het kwade van de mensheid op varkens, simpelweg omdat ze het meest op ons lijken!
A simple metaphore used to show our own incompentence...
Eet smakelijk!
Onze lieve dierenvrienden de krakerts.
Maar niet heus.
Die klootzakken zijn tegen onze liberale samelenleving, niet vóór dieren.
Da's heel wat anders.
ik zou zeggen stuur prins harrie maar achter de krakerts aan www.familiebofkont.nl/smoelenboek/inde...
Mischien moet mevrouw aangifte doen i.p.v. bij Geenstijl huilen?
-weggejorist-
Varkens zijn lievvv......
Is er al een stichting : Red kraakvarkens?
Wilfred83 | 11-07-09 | 18:27
Heel goed. Die drie varkens moeten bij Dafne blijven, al was het alleen maar om even bij te komen.
Schurft, onhygiënisch, misstanden, dierenmishandeling, verwaarlozing, stelletje mislukte kudtkrakerts..... :-(
Het demoniseren van varkens is echt nergens voor nodig. Persoonlijk mag ik ze graag eten, het liefst met een culinair sausje erover.
Zet er desnoods nog maar ergens 'uit de mouw' in mijn post van 18.48.
Jezus. Alweer zo laat? Snel nog een schaap doormidden slaan want ik honger als een paard.
Tijd voor een GeenStijl uitje???
Zijn ze van die krakers bij de sluis of achter de kerk op de boerderij, in het eerste geval kan ik je zo al vertellen wat voor mogolen t zijn.
@Ashtrey | 11-07-09 | 18:42
Varkens worden nog te vaak in een kwaad daglicht gesteld (gedemoniseerd), ik schud zo even 3 (drie!) voorbeelden van demonisering (in een kwaad daglicht stellen) van het varken en jij zet er maar eentje, overigens skitterende, the Simpsons zijn heersers (roeleren), tegenover.
Wat ik niet begrijp is waarom die krakers niet gewoon gearresteerd worden voor dierenmishandeling. Volgens mij is dat nog steeds strafbaar en kunnen de mishandelde dieren vrij eenvoudig in beslag genomen worden.
@Lets Kuttekrap | 11-07-09 | 18:30
Newsflash, wist u dat het DNA van een varken het dichtst overeenkomt met dat van... juist een mens!
Ook een beetje eenzijdige belichting qua demonisering, er zijn ook positieve geluiden te horen over varkens, of bent u deze vergeten?
www.youtube.com/watch?v=EZEd3zsQgg4
Daarbij in het oog nemend dat deze film de echt massa wel heeft weten te bereiken! CH is wat dat betreft overrated ( ze waren jaren geleden wel de koningen in de snelkookpan als vooract bij Eminem, maar dat terzijde) maar spreken een te klein publiek aan! Black Sabbath, idem dito...
Beatles? Wie zijn de Beatles...?
OnTopic
Vieze Stinkerts, leave those pigs alone!!!
Is de juffrouw inbegrepen bij die set rechts?
Varkens zijn skitterend! Mijn hartje breekt als ik zie hoe vaak die dieren gedemoniseerd worden. Denk aan 1984 (het boek) en de Islam (doodscultus), maar ook aan de slang (sloppentaal in sloppenwijken) in de ghetto's en aan sommige songs (liedjes). Hieronder enkele voorbeelden:
Cypress Hill:
www.youtube.com/watch?v=DTycQ2JeKQY
Black Sabbath:
www.youtube.com/watch?v=gbxfe7DMxVo
The Beatles:
www.youtube.com/watch?v=xh1rXcfvcPc
Je ziet, elke muziekgenre (stroming) doet mee aan de demonisering van de varkens. Terwijl het skitterende dieren zijn.
Daphne het varkensmeisje is geyl.
"Ik ben heel wat gewend van beren..
Ik ben maandag vrij. Ga het beloofde varkensland wel mailen of ze nog "mankrachten" nodig hebben. Tijd en locatie geef ik wel door.
*reserve ribben op de BBQ gooit*
---
Drs.. Gelul | 11-07-09 | 18:19
Knorrende sex? Ik doe ook maar een gooi ..
Mijn beloofdevarkensland heet BBQ. Ribjes, karbonaadjes, lekker.
Waarom een varken neuken? Waarom? Iemand?
'verkracht door mensen'
Wat ongelofelijk smerig.
Zelfs voor krakers.....
boeie.
Hebben krakerts internet dan?
Krakerts die varkens neuqen, nou... Verschil zit er toch niet tussen?
Stuur Rutger erop af.... oh nee, hij zit met zijn flubberige reet op een zonnig eiland.
Is er geen vervanger?
Elisabeth2 | 11-07-09 | 18:01
Je bent er weer. Welkom terug. Geen gezeur over rode poezen meer.
Joh zet die varkens dan gewoon op de redaktie dan komen die krakers ook niet binnen.
De enige varkens in dit verhaal zijn de krakerTs. Ik durf te wedden dat die lieden nog harder stinken dan de varkens zelf.
@Elisabeth2 18:01
Is niet potig, maar zou Dafne graagt helpen. Maar je moet maar durven. Dieren houden, die vervolgens niet goed verzorgen en mishandelen, en dan vervolgens een grote bek hebben dat je wel even je beestjes terug komt halen. Hoop dat die krakertjes een flink pak rammel krijgen.
Krakers en varkens, varkens en krakers. Hoe zie je Überhaupt het verschil?
Ik zeg preventief ruimen! En neem voor alle zekerheid die varkens ook maar gelijk mee!
paddoschtoel | 11-07-09 | 17:56
Huh?
tof wijf die varkensmevrouw!
Ach jee, je moet als kraker toch wat doen om de verderfelijke stank van maandenlang ongewassen oksels met veel haar te verdrijven.
Ze kunnen natuurlijk ook gewoon een douche nemen.
"Kraakvarken", mooi woord.
Als ex kraakert schaam ik mezelf de tyfus om dit soort schorem met pretenties.
Heel goed dat GS dit hier plempt. Wat moeten die krakers nog met die varkens als ze die niet goed verzorgen? Meezeulen van het ene kraakpand naar het andere? Bij Dafne zitten die varkens helemaal goed en zullen een prachtig leven hebben. Zijn er geen potige reageerders die Dafne maandag willen helpen?
*Gaat met een knuppel achter de bosjes wachten op wat krakerTs.*
Zo'n hitsig varken op krakers los laten mag zeker niet, anders zouden ze aangenomen kunnen worden bij de m.e. die de krakers uitzet. Varkens schijnen net zo goed te kunnen leren als een herder.
pfff....
Wonen bij die krakers? Ik hoop dat die varkens niet te veel last hebben gehad van de stank.
Varkens zijn liev. Hangbuikzwijnen ook. Unoxworst is heerlijk.
mogelijk verkracht door mensen
0.o OMG. Ik zou toch zweren wat XTC alleen je meer geilen doet op meiden.
Smerige tering hippies, dat ze maar eens gaan werken...
Er zijn inmiddels meer kraaktopics geweest dan er krakers zijn in 031.
Je doet niet zomaar afstand van je familie.
wil iets zeggen over krakers en varkens,maar dat wil ik de varkens weer niet aan doen.....
Ah omdat ik nodig moet gaan slapen zie ik.
Inderdaad... lastig
Waarom dacht ik even dat het om politiemensen ging toen ik de titel las?
Laten we een "Save the pigs!" vereniging oprichten, maar dan moeten we Hans van Baalen ook redden.... hmm... lastig.
REAGEER OOK