Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Sla hem dood. Hij is een bankier

wally100.jpgLeuk hoor, zo’n Afghanistan-vergadering morgen in Den Haag, maar voor de echte rellen moet je deze week toch echt in Londen zijn. Woensdag en donderdag staat daar namelijk een top van de G-20 gepland en dat is toch wel het summum voor de linksdraaiende ordeverstoorder. Naar schatting 30.000 Indymedia-lezertjes worden er verwacht. Doel van het samenzijn: de stad slopen, politieagenten met stenen bekogelen en bankiers doodslaan. Voor de directie van de bank JPMorgan reden haar werknemers alvast even een briefje te sturen met instructies hoe om te gaan met de betaalde boeroepers. Zo is het bij JPMorgan zowel woensdag als donderdag casual friday. Een kostuum uit den boze, evenals een aktekoffer. Oh ja, en kom vooral vroeg op kantoor, want dan liggen de krakers nog te slapen. Ja, de relschoppers hebben grootste plannen deze week. Het is immers alweer een tijdje terug dat in de Engelse hoofdstad volledig werd ontwricht. Vergeet kortom die Afghanistan-top, Londen is the place to be. Dat u dat even weet wanneer u morgen stilstaat...

Reaguursels

Inloggen

Gewoon met scherp schieten. Is de enige taal die dat afval begrijpt.

whothefuck | 31-03-09 | 13:59

"Doel van het samenzijn: de stad slopen, politieagenten met stenen bekogelen en bankiers doodslaan."

Hmm, ieder jaar (G8 of G20, whatever) weer ongeveer dezelfde tekst van jou Fleisch.
Je maakt je echt bezorgd, toch?

maanmeisje | 31-03-09 | 03:37

Like fittie met pliesie
Hate linkse mongolen..

Mita! | 31-03-09 | 00:34

Niet alleen links maar elk weldenkend mens steunt akties tegen g20.

LifeCatcher | 31-03-09 | 00:32

En dan niet met van die pittenzakkies schieten. Nee, gewoon met scherp.

Jeauhannes | 30-03-09 | 23:48

Organiseert er niemand een reisje om samen met de 'bobbies' linkse rakkers te meppen? Daar neem ik wel een dagje vrij voor!

Henkieeee | 30-03-09 | 22:42

Even gegoogled om de zwarte lijst te zoeken van de grootste veroorzakers van de ellende. Zowel nationaal als internationaal. Weinig gevonden. De VEB heeft een zwart lijstje van grote graaiers, maar verder zijn het vooral overheidsdiensten, luchtvaartmaatschappijen en verzekeringsmaatschappijen die zwarte lijsten opstellen.
Als het niet mogelijk is om deze mensen, net als vroeger, met pek en veren door de straten te jagen, kan er toch minstens een zwarte lijst worden opgesteld opdat we nooit vergeten?
Als internetburgers moet het toch mogelijk zijn om gezamenlijk, met aanvullen en schrappen, zo'n lijst op te stellen met daarbij alle acties waarom ze op die lijst staan en generaties lang blijven staan totdat ze zodanig boete hebben gedaan dat de bevolking vindt dat ze eraf mogen.
Rijkman Groenink kan bijvoorbeeld al zijn vermogen weggeven en de rest van zijn leven voor het leger des heils gaan werken. Als hij het niet doet, kunnen zijn kinderen dat doen. Het is besmet vermogen. Ik zou het niet willen krijgen van m'n pa. Liever modaal dan asociaal.

domheid regeert | 30-03-09 | 21:01

Nee hoor niet demonstreren, alles maar pikken laat jezelf maar naaien door de graaiers, en lekker doorbuffelen voor die uitzuigers tot je 67ste jaar.
Goedzo Fleisch je laat precies zien waar je staat.
Spreekbuis van het elitaire dievengilde

bakoenin | 30-03-09 | 20:55

Bokkerijder | 30-03-09 | 19:40
'T is potverdekke ook niet eenvoudig om nog door de bomen het bos te zien.

Zeddegeizot | 30-03-09 | 20:36

Klopt bokkerijder. Maar dat is democratie ten voeten uit: een kleine minderheid van de meerderheid heeft macht over iedereen. Dus zullen de demagogen en notoire leugenaars graag bij die kleine minderheid horen en de notoire leugenaars en oplichters in het bedrijfsleven zich snel vereenzelvigen met die minderheid van politieke elite. Ik zeg dus er is een politiek alternatief waarin er geen macht is, behalve de macht die je verkrijgt als je datgene levert wat de consument vraagt. Een goede macht dus :)

mises | 30-03-09 | 19:45

@mises
in grote lijnen eens met wat je schrijft. Echter wat we moeten constateren is dat we zogenaamd in een vrije samenleveing leven, dat is wat steeds gezegd wordt, maar in feite is het een farce aangezien al die instituten met elkaar zeer nauw verweven zijn. Zie de bouwfraude, zie de problemen bij de beleggingspolissen waarbij duidelijk is dat eenieder is opgelicht. we zijn een democratische staat die a-sociaal tov haar burgers behalve voor aantal selecte groepen

Bokkerijder | 30-03-09 | 19:40

Het zoveelste havistengeneuzel, Fleisch!

Alquin | 30-03-09 | 19:23

Tiefus voor jou fleischbaum! Jij bent een betaalde hoer van het establischment.

Putramas | 30-03-09 | 19:20

@bokkerijder
De goedheid van de mens is nooit de juiste raadgever voor een vrije samenleving. Er zullen altijd dieven, verkrachters, oplichters e.d. bestaan. De vraag is welk systeem van samenleven bevordert dit gedrag en welk systeem beperkt dit gedrag.

Een verzekeringsmaatschappij kan maar eventjes zijn klanten oplichten. Zodra de klanten het doorhebben, klagen ze de mij. aan en de ondernemer gaat failliet. Want er zal ook snel een nieuwe mij. komen die de klanten dan beter van dienst is (we hebben er tientallen alleen al in 0031)
Ofwel, de verz. mij streeft ernaar zo min mogelijk uit te hoeven keren en zoveel mogelijk klanten te krijgen en behouden. Een verz. mij. is dus gebaat bij het voorkomen van ongelukken, diefstal, ellende, ruzie, letsel etc. en zal zich daar dus ook voor gaan inzetten.

Dit itt een democratische Staat die gebaat is bij problemen, letsel ellende etc. Zij hebben nl. geen prikkel om klanten van dienst te zijn. Sterker nog hoe slechter het er aan toe is met de zorg en de veiligheid hoe meer geld ze krijgen. Zij geven andermans geld uit aan anderen en aan zichzelf, terwijl de verz. mij hun eigen verdiende geld moet uitgeven aan een ander of aan zichzelf.

Welk systeem lokt meer slecht gedrag uit.... antwoord lijkt me eenvoudig, alleen je moet ff out-of the box durven kijken!

mises | 30-03-09 | 19:19

@ bokkerijder, wil je weten hoe het zit, lees peter stuivenberg "de boogeyman"..

hoffrevisited | 30-03-09 | 19:07

Ze hebben een beetje gelijk, het mag niet zo zijn dat de hardwerkende belastingbetaler de rekening van de kredietcrisis krijgt en de graaiers er mee weg komen.
Maar toch .... de enige manier om mij tussen dat tuig te krijgen is in ME uniform zwaaiend met de lange lat..

hoffrevisited | 30-03-09 | 19:06

Oplossing kan alleen gevonden worden wanneer we weten wie de schuldigen zijn en hoe ze met elkaar verbonden zijn. Het is ziekelijk te constateren dat aantal personen in de US elkaar opvolgen bij FED, Treasury, FDIC en bij de grote 5 banken. Hier in EUR/NL is het niet veel anders en overgrote deel van de bevolking gelooft nog steeds in sinterklaas en de goedheid van de overheden, banken, verzekeringsmy etc.. tja over niet al te veel tijd zal wellicht blijken dat we snel met lege handen komen te staan

Bokkerijder | 30-03-09 | 18:58

Moet je eens kijken, maar niet na je avond eten:
indymedia.nl/

Zo jammer! | 30-03-09 | 18:32

@erik s

De kredietcrisis en alle daaruitvoortvloeiende ellende is een gevolg met een hele duidelijke oorzaak.

Harry Dillema | 30-03-09 | 18:22

@Bokkerijder
Gelezen, maar uiteraard trapt de schrijver in de grootste valkuil: het middel is erger dan de kwaal.

Heel kort de argumentatie, met basisuitgangspunten
1. Bankiers met veel macht zijn evil: ze willen de mensen bestelen ten gunste van hezelf
2. Bankiers zijn mensen. Mensen die de macht hebben over geld zijn evil
3. De oplossing hiervoor is het nationaliseren van de banken
4.Nationaliseren wil zoveel zeggen dat in de praktijk niet een bankier maar een ambtenaar, gekozen door politici, de bank gaat leiden
5. Deze ambtenaar, gekozen door politici is ook een mens.
6. En nu komt ie: ambtenaren gekozen door politici zijn op mysterieuze goede mensen die het beste met iedereen voor hebben..

mises | 30-03-09 | 18:22

@mises
Er is niets mis met kapitalisme en er is een hoop mis met socialisme. Wat echter finaal uit de klauwen is gelopen is het feit dat een private instelling als de Federal Reserve Bank meer macht heeft over het monetaire systeem dan de Amerikaanse regering. De Fed is owned door een paar geldmagnaten en heeft conform een onvereenkomst ergens ten tijde van Woodrow Wilson als ik me niet vergis, belachelijk veel controle over de Amerikaanse economie.

Harry Dillema | 30-03-09 | 18:21

mensen die bankiergraaierij goedpraten met als argument 'de vrije markt heeft zoveel goeds gebracht' hebben het niet begrepen. Als bankiers voor hun gokwerk op de beurs zo exorbitant beloond worden dan verwacht ik ook dat de rekening bij hen persoonlijk gelegd kan worden als het misgaat. De vrije markt heeft geen vangnet. Maar nee, men graait gewoon door, bonus hoort er bij, winst of niet. Al gaan we failliet, dan komt er toch nog een bonus. Die uiteraard nu betaald wordt door de belastingbetaler.

granaatwerper | 30-03-09 | 18:20

Bokkerijder | 30-03-09 | 18:04

Ach, alles en iedereen heeft de schuld, volgens de één komt het door de ander, volgens de ander komt het door de één... Momenteel vind ik een oplossing belangrijker dan de schuldige ;)

Erik S | 30-03-09 | 18:19

Als je echt geinteresseerd bent te weten hoe we in godsnaam die financiele crisis virus hebben opgelopen moet je bijgaand artikel maar eens lezen.

Zorg dat je goed zit en huiver, gelukkig zijn er nog amerikanen die durven te schrijven wat ze zien. Wat ik vind van bankiers houd ik voor me maar als je onderstaand bericht heb gelezen lijkt het me stug dat je nog iets met ze te maken wil hebben.

www.321gold.com/editorials/engdahl/eng...

Bokkerijder | 30-03-09 | 18:04

En ook wtf @ eerste 6 reacties.

Stroopwafel | 30-03-09 | 17:51

Ik verwacht dat ik na afloop van de rellen in Londen goedkeurend ja zal knikken. Het blijft evenwel een schande dat 'links' haar terechte onvrede over (recente) maatschappellijke ontwikkelingen op voertuigen, straatmeubilair, middenstanders en agenten moet afreageren. Hef de bescherming van de politieke en financiële elite op, zodat vernielingen aan diegenen kunnen worden aangericht die ze verdienen!

Alquin | 30-03-09 | 17:48

Deze mensen zijn zo vreselijk gevaarlijk m.n. vanwege hun volstrekt foutieve onlogische argumentatie over kapitalisme. Het enige systeem dat ons mensen uit het stenen tijdperk tot een leven met deze luxe heeft gebracht. Zonder productieve ondernemers was er gewoon niets behalve een Neanderthaler bestaan voor een paar miljoen mensen op deze aarde.

Kapitalisme is niets anders dan een systeem van vrijwillige ruil waarin mensen doelgericht handelen om hun situatie te verbeteren zonder daarbij andermans situatie te verslechteren.

Elk ander politiek controlemiddel op deze vrijheid leidt onherroepelijk tot ellende.
De oorzaak van de economische crisis is niet het kapitalisme, maar de overheid. Een te weinig aan vrije marktwerking en het verneuken van geld als dekkend betaalmiddel door monetaire politiek, is de oorzaak.

Lezen en leren: Rand, Rothbard, Hoppe... kom op linkschmensen, ook jullie kunnen logisch argumenteren! Jullie kunnen het!

mises | 30-03-09 | 17:43

Ik hoop op een bloody sunday op woensdag en donderdag. Krakers en ander hippieschorem is verleden tijd en nu gaan we afrekenen.

Korreltje Zout | 30-03-09 | 17:43

Precies 60k leden! Hoezee, hoezee!

Stroopwafel | 30-03-09 | 17:42

Harry Dillema | 30-03-09 | 17:09
vergeet je hoedje niet.

Teun van het Tuinpad | 30-03-09 | 17:34

@ Harry Dillema | 30-03-09 | 16:59
“aan de ene zijde doorlopend allerlei (nog niet bestaande) behoeftes worden gecreerd (door bedrijven die door die bankiers worden gefinancierd) zodat aan de andere zijde doorlopend wordt geleend/gewerkt om aan die behoeftes te voldoen”
.
Volgens mij staat het al bekend als het vervullen van latente behoeftes volgens het credo “marketing is to satisfy consumer wants at a profit” en het klopt inderdaad dat banken geld lenen, dit noemt men volgens mij al geldschepping. Herkomst naar ik mij kan herinneren iets van het oude Mesopotamië etc. toen voorzag het ook al in een behoefte.
Erg hé ?

said_fred | 30-03-09 | 17:27

Rellen is voor finnen

Boermetkiespijn | 30-03-09 | 17:22

@Harry Dillema | 30-03-09 | 17:08

Tsja, de maatschappij als geheel is aan het vervallen. Iedere samenleving gaat door een golfbeweging en de onze is over de top. Kinderen groeien op in grote welvaart waar ze niks voor hoeven te doen en ze doen net of ze daar een natuurlijk recht op hebben. Met iedere generatie wordt het erger. Dat meisje van 16 weet niet beter, maar ze kiest er natuurlijk wel voor. Geen enkele bankier die haar tegen kan houden, dus om die nou de schuld te gaan geven is wel erg makkelijk.

Paul Volkert | 30-03-09 | 17:20

Zeddegeizot | 30-03-09 | 17:03
Paris Hilton?
Harry Dillema | 30-03-09 | 16:59
Jij bent de weg een beetje kwijt harry, wij razen lekker door met 140 op de linker rijstrook.

sjaakdeslinksesul | 30-03-09 | 17:19

Harry Dillema | 30-03-09 | 17:09
Succes.
Mag ik het telefoonnummer van je buurmeisje?

Zeddegeizot | 30-03-09 | 17:17

@adminitor | 30-03-09 | 16:57: Nee, dat zit in ieder mens ingebakken.

Fleauxe | 30-03-09 | 17:17

@Harry Dillema | 30-03-09 | 16:54: Heb je weer uit de tiet van Meulenbelt gedronken?

Fleauxe | 30-03-09 | 17:15

"Enkeltje London boekt."

Dostranamus | 30-03-09 | 17:11

Harry Dillema | 30-03-09 | 17:08
nee, maar 40 jaar pvda onderwijsverkutting mag wel een deel van de blaam krijgen

adminitor | 30-03-09 | 17:11

Zeddegeizot | 30-03-09 | 17:05

Je mag ook gewoon zeggen "Ik ben uitgeluld"

Anyway, ik moet weg, heb een afspraak in het Bilderberg hotel.

Harry Dillema | 30-03-09 | 17:09

@paul volkert

Ja volgens jou wel omdat je met iets andere normen en waarden bent opgegroeid. Maar dat meisje wordt dagelijks bekogeld met schoonheidsidealen, idolen, hoe je er uit moet zien, wat je moet dragen etc. Reklame is bedoeld om behoeftes te creeren, ongeacht of iemand die behoefte werkelijk heeft.

Kortom: als je zegt dat dat meisje de weg kwijt is, prima. Maar moeten we haar dat kwalijk nemen?

Harry Dillema | 30-03-09 | 17:08

@Harry Dillema | 30-03-09 | 16:59
Femke? Ben jij het?

Zeddegeizot | 30-03-09 | 17:05

@paul volkert

Oh dan moet je nog even in de crisis van 1929 goed bestuderen :)

Harry Dillema | 30-03-09 | 17:04

@sjaakdeslinksesul | 30-03-09 | 16:55
Ik lees je post en in een reflex kijk ik meteen of er niet iemand achter me staat. Van wie kwam die quote ook al weer: "Als je een leugen maar vaak genoeg herhaalt, dan wordt het vanzelf waarheid".

Zeddegeizot | 30-03-09 | 17:03

@Harry Dillema | 30-03-09 | 16:59

Volgens mij is dat meisje van 16 gewoon zelf de weg kwijt. Maar geef een ander maar de schuld, dat voelt een stuk beter.

Paul Volkert | 30-03-09 | 17:02

De laatste tijd weer een duidelijke overkill aan haatzaaiende en tot geweld oproepende policor berichtjes. Een paar engelse malloten wilden ruiten ingooien bij mensen en bedrijven die hun licht niet uitdeden. (bedenk het eens).
En natuurlijk deze ongenuanceerde, tendentieuze berichtjes die duidelijk inspelen op de onderbuikgevoelens en oproepen tot geweld tegen “de grote graaiers” (niet henzelf uiteraard).
.
Symboolpolitiek over 1% van de problematiek in de hoop de aandacht af te leiden van hun eigen complete falen in dezen. We noemen bij dezen iets onbenulligs als het “Icesave” debacle waarbij nogal wat bureaucraten met ei in het gezicht rondliepen en met kilo’s boter op het hoofd en om het hardst riepen “wir haben es nicht gewusst”.
En laten we ook niet iets als de soap rond de JSF vergeten.

said_fred | 30-03-09 | 17:01

@zeddegeizot
Heeft niets met bonussen te maken. Bankiers zijn de nagel aan de doodskist van de samenleving omdat aan de ene zijde doorlopend allerlei (nog niet bestaande) behoeftes worden gecreerd (door bedrijven die door die bankiers worden gefinancieerd) zodat aan de andere zijde doorlopend wordt geleend/gewerkt om aan die behoeftes te voldoen.

Mag wat links klinken maar het wordt denk ik wel duidelijk als je buurmeisje van 16 bij de bank geld gaat lenen om kunsttieten te laten aanpassen... we zijn de weg een beetje kwijt.

Harry Dillema | 30-03-09 | 16:59

@Piets Not: zeggen dat iemand er geen verstand van heeft is zooooo links en bovendien erg 1999. Ik ben gewoon een nederlander met gewoon gezond verstand en in mijn ogen zitten deze bankiers zichzelf schandelijk te feteren met extraatjes en bonusjes, zelfs NA de crisis. Betaald door de belastingbetaler. Betaald door de man in de straat die nu werkloos is geworden dankzij die bankiers. Het interesseert mij niets of de wet die bonussen nou wel of niet toelaat. Het is verkeerd. Niet illegaal, wel ongelofelijk slecht. Het past die bankiers om het het schaamrood op de kaken hun excuses te maken en een deel van hun gegraaide miljoenen in te leveren. Aangezien dat niet gaat gebeuren, MAG de gewone man die zijn baan kwijt is alsjeblieft boos zijn op die gasten? En ik ben het ook zat dat graaivriendjes zoals jij het gegraai en gesteel goedpraten.

granaatwerper | 30-03-09 | 16:58

Fleauxe | 30-03-09 | 16:48
"Elke politieke beweging ziet haar eigen ideologie als zijnde de beste"
Probleem ligt dus misschien ook bij het slag mensen dat "politieke" bewegingen aantrekken?
Zeddegeizot | 30-03-09 | 16:52
Idd, als iets even niet meer werkt of aangepast moet worden zijn het altijd de bewezen onwerkzame remediëen die ineens het alternatief zouden moeten vormen

adminitor | 30-03-09 | 16:57

@Porrello | 30-03-09 | 16:52

Als je een bank zoals Fortis laat omvallen zijn alle rekeninghouders hun geld kwijt. Nogal lullig, want daar zitten nogal wat kleine en middelgrote bedrijven bij, die dan ook allemaal failliet gaan.

Paul Volkert | 30-03-09 | 16:57

Zeddegeizot | 30-03-09 | 16:52
Boeren zitten ook in het complot, net als bankiers, toezichthouders, artsen en verplegers, piloten en stewardessen, farmaceutische onderzoekers en industriëlen, alleen jij bent hiervan niet op de hoogte.

sjaakdeslinksesul | 30-03-09 | 16:55

@fleauxe
Elke politieke beweging veinst een ideologie om uiteindelijk het zelfde als elke andere politieke beweging te bewerkstelligen: het handhaven van een status quo met met een aantal belangrijke pijlers:

- de afhankelijkheid van geld en de permanente vermindering van de waarde ervan
- het creeren en handhaven van een vijandsbeeld
- het belang en de gezondheid van de bruger secundair stellen aan het belang van het kapitaal en de belangen van enkelingen

Harry Dillema | 30-03-09 | 16:54

Toch vraag ik me nog steeds af wat er had gebeurd als we die banken met hun omhooggevallen cultuur gewoon ongezien de tyfus hadden laten krijgen.

Porrello | 30-03-09 | 16:52

@Harry Dillema | 30-03-09 | 16:45
Causaliteit is een kunst, en meemekkeren ook. Hoe hebben bankiers de crisis ook al weer exact veroorzaakt? Zijn bonussen de oorzaak van de crises? Hebben bankiers de afgelopen 30 jaar misschien ook wat leuke dingetjes gebracht, zoals financiering van ziekenhuizen, vliegtuigvloten, medicijnonderzoek en zware industrie? En zullen we de boeren ook maar afschieten na een slechte oogst?

Zeddegeizot | 30-03-09 | 16:52

@Harry Dillema | 30-03-09 | 16:45

De heren bovenin willen niks anders dan het volk rustig houden, daar hebben ze zelf het meeste profijt van. De boel opzettelijk in brand steken geeft alleen maar narigheid.

Paul Volkert | 30-03-09 | 16:52

atinho | 30-03-09 | 16:50
Simpele ziel.

tada | 30-03-09 | 16:51

Harry Dillema | 30-03-09 | 16:45
Pas maar op dat ze jou niet in de smiezen krijgen met je gestook.

sjaakdeslinksesul | 30-03-09 | 16:50

Gewoon de automatische gun erover en deaudschieten die linkschmensen.
Je hebt er niks aan snappen er geen reet van en je pakt veel vliegen in 1 klap.

atinho | 30-03-09 | 16:50

@Superior Bastard | 30-03-09 | 16:37: Thanks.
@adminitor | 30-03-09 | 16:38: Elke politieke beweging ziet haar eigen ideologie als zijnde de beste. Het gaat erom dat geweld geen onderdeel van de campagne mag zijn. Op de een of andere manier is extreem-links doof geworden voor dat argument. En dat mag opmerkelijk heten, vroeger zaten ze immers met een joint aan de lippen voor het gemeente huis 'peace' te roepen. Dat doen ze nu nog steeds, maar dan roepen ze 'behead those who refuse peace'. Of zoiets ;

Fleauxe | 30-03-09 | 16:48

De banken verdienen niets beters dan dit. Ze hebben de complete economie verziekt. Maar of er volgens hun iets aan de hand is? Niet echt, want er kunnen nog genoeg bonussen uitgekeerd worden. Heb dus ook totaal geen medelijden met de overbetaalde werknemers in de top van JPMorgan. Misschien dat ze ook maar even moeten voelen wat het is om een doodnormale burger te zijn zonder tig miljoen op de rekening.

dodehoekspiegel | 30-03-09 | 16:47

Herstellen is :

*Her : Daarvoor
Stellen : Plaats(en)

*Vorher

Het uiteindelijke resultaat = Geschidenis.

manon thomas | 30-03-09 | 16:46

Achja... je kunt over ze zeggen wat je wilt. Maar ze staan er straks wel om op te komen voor hun idealen terwijl de meeste mensen hier alleen thuis een beetje te zeiken achter de computer... Alsof dat ooit verandering zal brengen.

TeQ | 30-03-09 | 16:46

@tuinpad

Rellen schoppen is niet alleen voorbehouden aan regeringen in hen niet al te positief gezinde landen. Ook burgers mogen rellen schoppen als de overheid ze heeft genaaid. En je kunt rustig aannemen dat een paar hufters uit het rijtje Rockefeller, Chase, Warburg deze hele fucking crisis hebben veroorzaakt met slechts een doel voor ogen: verdere financiele knechting van burgers, inperking van burgerrechten, en noem maar op. De amerikanen leven inmiddels in een steeds totalitair wordende staat en hebben het niet eens door.

Harry Dillema | 30-03-09 | 16:45

@Harry Dillema | 30-03-09 | 16:31
Ik begrijp je punt Harry. We hebben een democratie qua vorm, en niet qua inhoud. Je kunt stemmen op een oetlul met een vaag politiek programma, maar de machtsverdeling is een onderonsje in Den Haag en in Brussel. Toch heb ik af en toe best lol met mijn stemrecht. Zoals met Fortuyn. Gewoon. Om even het onderonsje op de kast te krijgen.

Zeddegeizot | 30-03-09 | 16:45

Harry Dillema | 30-03-09 | 16:38
Betrek die zin dan ook es op jezelf. Kritisch wezen op je eigen vastgeroeste denkbeelden.
Phoq | 30-03-09 | 16:39
Netjes uw mond houden en het overlaten aan mensen die wel voldoende hersenen en vlijt bezitten... begin een blog, huur een advocaat in of start een politieke partij, 3/4e van de tweede kamer zit vol met mensen die te dom of lui zijn voor topfuncties.

sjaakdeslinksesul | 30-03-09 | 16:45

Het enige dat wij doen als ons iets niet bevalt is digitaal schelden op 1 of andere weblog.

Porrello | 30-03-09 | 16:41

@sjaakdeslinksesul

Doorleren en doorstromen naar topposities in de maatschappij om het systeem van binnenuit te bevechten, dat klinkt allemaal heel leuk maar dat is simpelweg niet voor iedereen weggelegd. Dus wat moet je dan als je misstanden binnen de maatschappij constateert en niemand op een machtspositie werpt zich op om daartegen te vechten?

Phoq | 30-03-09 | 16:39

Harry Dillema
zie @Teun 16.36
Dit alles kan wel zo zijn Harry, maar is dat een reden om de boel eens even lekker bij elkaar te gaan rellen..
Ik heb helemaal niks met die weggooiers.

Teun van het Tuinpad | 30-03-09 | 16:39

@sjaakdelinkselul
Nee zo is de wereld in eklaar gedraaid als gevolg van religieuze indoctrinatie en een kudde van makke schapen die overal in gelooft als het maar vaak genoeg herhaald wordt.

Harry Dillema | 30-03-09 | 16:38

Fleauxe | 30-03-09 | 16:28
het is ook enorm verwend gedrag, om deze kostbare rechten zo minachtend te misbruiken.
Maar anderzijds weten ze ook niet beter. Onder mekaar is het gewoon dog eat dog, maar dan verhult in "mooiere" woorden. Altijd verongelijkt, altijd moreel aan het chanteren, altijd de verhevenen.
Maar als ze niet willen dat je je hond meeneemt, reken maar dat je niet met je hond binnenkomt. Hun regels zijn de regels, en verheven boven alle andere regels.
Naar volk.

adminitor | 30-03-09 | 16:38

@ Fleauxe
Comment van de dag wat mij betreft.

Superior Bastard | 30-03-09 | 16:37

Fleauxe | 30-03-09 | 16:28
sterk stuk.
Ik kom er later even op terug.
Moet even wat mensen blij gaan maken met messcherpe offerte's.
Tot zo.
( scuzi voor dit, maar deze jongen moet zijn broek ophoog houden ipv zijn hand );

Teun van het Tuinpad | 30-03-09 | 16:36

Ik hoop dat dit weer reden is om gewoon het hele OV plat te leggen hier. Zou niet de eerste keer zijn. Beetje sneeuw hier, linkse heaumeaus daar. Lijtk me puik plan, en dan allemaal donderdag in het park liggen. Schijnt mooi weer te worden!

maayesteit | 30-03-09 | 16:36

@tuinpad

Nee jij hebt geleerd om behalve je eigen broek op te houden, ook de broek op te houden van allerlei mensen die van jouw geld een hele grote broek ophouden en jou vertellen hoeveel jij van dat geld mag houden en hoeveel jij van dat geld aan hun moet geven zodat zij een gedeelte van dat geld zelf kunnen opmaken en een ander gedeelte weg kunnen geven aan hun vriendjes. En als je zelf wat extra geld nodig hebt, dan kun je dat gaan lenen bij instanties die die mensen van jouw geld hebben gered, maar desondanks moet jij aan die instanties rente betalen.

Harry Dillema | 30-03-09 | 16:36

Linkse paupers. En maar klagen over geld, maar wel met z'n allen naar Londen toe om de tot al hoge rekening nog even hoger te maken. :r

Andersofniets.nl | 30-03-09 | 16:35

Harry Dillema
... zo zit de wereld nu eenmaal in elkaar. Complex. Vol complexe organisaties, geleid door complexe mensen die er complexe belangen op nahouden en daarom successen behalen of blunders begaan. Wat ze wel gemeen hebben en waarin ik dan weer met jou mee moet gaan, is dat ze er zelf vaak erg simpele denkbeelden op nahouden. Alsof ze volledige controle hebben over hetgeen ze willen doen. En dan gaat het meestal mis.
De grootste puinzooi wordt gemaakt met de beste bedoelingen, een crimineel is meer van hit-and-run.

sjaakdeslinksesul | 30-03-09 | 16:35

Geenstijl zegt dat die mensen links zijn dus laten we ze verbranden! Als je die site leest kan je het moeilijk met ze oneens zijn maar ze zijn ´´links´´ dus brand!

tada | 30-03-09 | 16:33

Lekker constructief weer, kudtkrakerts.

Superior Bastard | 30-03-09 | 16:32

@zeddegeizot

En wat heb je aan stemrecht? Heb jij voor de overschrijdingen bij de Betuwelijn gestemd? Heb jij voor de inval in Irak gestemd? Heb jij voor een premier gestemd wiens broer directeur is bij Tenaris, een bedrijf dat flinke orders uit Irak binnenhaalde nadat we politieke steun gavan aan de inval in Irak? Heb jij gestemd voor doden in Afghanistan om een vrede te bewaren in een oorlog die wij niet ontketend hebben? Heb jij gestemd voor de vliegtax? Heb jij gestemd om een bijna failliete bank te redden, een bank die niet schroomt om mensen die niet kunnen betalen failliet te laten verklaren maar als ze er zelf aan moet geloven schooit bij de overheid (= de burger) om financiele hulp? Heb jij ervoor gestemt dat jouw belastingcenten bij Icesave in een faillisement in rook op zijn gegaan?

Nee je hebt op een of andere lul de behanger gestemd.

Harry Dillema | 30-03-09 | 16:31

Woei ja het wemelt hier van de Police.
Altijd feest hier in Londen!

maayesteit | 30-03-09 | 16:29

De linkse fascisten kunnen zich de komende dagen weer uitleven.
.
Iedereen die niet hun mening deelt kan zich maar beter uit de voeten maken.

kuifje. | 30-03-09 | 16:28

@Teun van het Tuinpad | 30-03-09 | 16:13: De achterliggende gedachte van het protest is valide. De bankiers hebben er inderdaad ene puinhoop van gemaakt.
Maar lieve hemel, Teun, als ik dan kijk wie er staan en hoe ze demonstreren, dat is evenzo stuitend als het gedrag van de bankiers.
Want wat voelen deze morele kompassen nu werkelijk van de crisis? De laatste tijd zie ik alle linkse partijen over elkaar struikelen met voorstellen die de zwakkeren 'sparen'. Wie op ontwikkelingshulp wil bezuinigen is een fascist en wie het in zijn hoofd haalt op de uitkeringen te korten kan ook een paar flinke Godwins tegemoet zien. Nee, de principieel werkelozen voelen er niet zo veel van.
Maar dat weerhoud de fluimen en schobbejakken van links er niet van om overmorgen moord en brand te schreeuwen. En te stichten.
Deze mensen verkrachten het recht op vrije meningsuiting, door het om te buigen tot een vergunning voor vandalisme en terreur. En weet je wat? Ze hebben ons bij de ballen, verbieden kunnen we het niet. Dat zou dictatuur zijn. Het enige wat wij kunnen doen is hopen/bidden/smeken op een bataljon vol gefrustreerde agenten. Als ze oorlog willen, dan moeten ze het maar eens krijgen.

Fleauxe | 30-03-09 | 16:28

"Wij als belastingbetalers....."

azijnseikerT | 30-03-09 | 16:27

Harry Dillema | 30-03-09 | 16:17
Als ik even naar mezelf kijk dan voel ik mij niet geknecht door iets of iemand.
Mij is gewoon geleerd mijn eigen broek op te houden.

Teun van het Tuinpad | 30-03-09 | 16:27

Ik stel euthanasie voor. 't Wordt toch niks meer met die lui.

Nietvoordekat | 30-03-09 | 16:26

Bankiers hebben zich inderdaad niet netjes gedragen, maar het grote graaien heeft de crisis niet veroorzaakt. De crisis was al lang aan het vormen en de bankiers hebben alleen op weg naar de uitgang nog wat tafelzilver meegerooft.

Paul Volkert | 30-03-09 | 16:25

Nou ja, wat heeft "links zijn" met het feit te maken dat je niet boos mag zijn op bankiers..... Of "rechts zijn" met het feit dat je niks tot weinig ziet in de multiculturele samenleving... Dit laatste heeft voor mij meer te maken met realiteitszin.... Maar goed, zo'n "volksopstand" vind ik wel geinig. Alleen als ze niks slopen natuurlijk. Ik zou er zelf nooit gaan staan maar ik zie het maar een signaal dat we nooit meer terug mogen gaan naar de manier van bankieren van vóór de crisis. Alleen nog beheersbare risico's (dus gedegen risicomanagement) gebaseerd op een reële economie. Dus kleine stapjes en pas belonen als op (middel)lange termijn is gebleken dat echt iets beter is geworden. En niet alleen kijken winstvergroting maar ook klantentevredenheid, efficiency, etc. Eigenlijk een beetje saai/normaal dus....

SammyJankis | 30-03-09 | 16:25

Waar zijn ddos-ers als je ze nodig hebt? Kunnen ze mooi die G-20 meltdown site platleggen tot 10 april. Of later.

Sheik Yerbouti | 30-03-09 | 16:24

... En al die demonstranten hebben gewoon stemrecht. Ondanks die weke geest, die socialistische propaganda niet kan relativeren.

Zeddegeizot | 30-03-09 | 16:22

Harry Dillema | 30-03-09 | 16:20
+1

Deepeasy | 30-03-09 | 16:21

@sjaakdelinkselul

Ohh ja Bush had eerbare motieven. Het meeste geld wordt in Irak nu dan ook verdiend door Iraakse bedrijven en al die oliebelangen die genomen worden en pijpleidingen die daar gelegd worden, daar bemoeit zich geen enkel amerikaans bedrijf mee. Weet je wat de opa van Bush deed? Dat was ook al zo'n nobel mens.

Harry Dillema | 30-03-09 | 16:20

@teun van het tuinpad

De linkse medemens merkt het niet omdat hij niet geknecht is (of wil worden) door de financiele verplichtingen die hij zou moeten aangaan als hij toe zou geven aan de dwangmatige consumptieroes die een ieder wordt opgedrongen.

Harry Dillema | 30-03-09 | 16:17

Deze is leuk in die JPMorgan instructies: "this will help the police to focus on the people causing trouble"... Juist... de politie gaat die bank in en je hebt de mensen die er miljarden doorheen hebben gedraaid en de echte problemen veroorzaken... Makkelijker kunnen we het niet maken!

synchronicity | 30-03-09 | 16:17

@napeauleon | 16:07
Kijk even goed naar wat ik tussen haakjes tikte. Verder denk ik dat we weer best wat VAKER in het nieuws mogen komen als rebels onderdeurtje. De Toppers naar het Songfestival sturen is niet genoeg, vrees ik.

Kleine Man | 30-03-09 | 16:17

Harry Dillema | 30-03-09 | 16:11
Wat ik zeg, ga eerst doorleren. Dan zul je inzien dat Bush heel andere motieven bezat voor wat ie deed. Status als brenger van democratie in het MO, binnenlandse veiligheid, bol over hoofd van pappa, geopolitieke belangen, herverkiezing van republikeinen enz., net een echt mens dus. Maar als jij wilt geloven dat ie alleen geld voor zijn olievriendjes wilde verdienen, ga je gang.

sjaakdeslinksesul | 30-03-09 | 16:16

@RaMoNsTeR | 30-03-09 | 16:10

Optiefen, luie hippie.

Modderkip | 30-03-09 | 16:15

Fleauxe | 30-03-09 | 15:35
Kan zo aan de muur.
Prachtig.

Teun van het Tuinpad | 30-03-09 | 16:13

Huh? Demonstreren? Moeten ze niet naar kantoor dan?

RightSide | 30-03-09 | 16:13

Vrijheid van meningsuiting en vrijheid van leven, een fundamenteel recht voor 1 ieder, dus ook als je banier bent, vergeet dat niet. Je moet ook weten dat die bankiers die lopen naar de bank, de spelregels niet maken, dus laat die jongens met rust, schreeuw tegen die bestuursleden, o ja, die zie je niet.....

Life's a farytale; don't take it to seriously..

Thumbling | 30-03-09 | 16:11

sjaakdeslinksesul | 30-03-09 | 16:07

Mwah nog altijd constructiever en minder schokkend dan onder valse voorwendselen van terrorisme burgerrechten intrekken en oorlogen uitlokken en in stand houden omdat het geld oplevert.

Harry Dillema | 30-03-09 | 16:11

@ Jan Vergoor: groot gelijk!!

zo lang ze mijn auto maar niet in de fik steken :P

von du | 30-03-09 | 16:10

Indypeople rules :P rechtse bitches :P

RaMoNsTeR | 30-03-09 | 16:10

@Bigi Bana Boy | 30-03-09 | 16:04: Dank je.

Fleauxe | 30-03-09 | 16:09

Bigi Bana Boy | 30-03-09 | 16:07
Dat levert vast schitterende nieuwsberichten op,
Misschien een ideetje voor de demonstranten!

Deepeasy | 30-03-09 | 16:09

@Kleine Man | 30-03-09 | 15:38
Uw VOC-insteek gaat hooguit leiden tot een actie van ROC-kwaliteit want met simpelweg door die afsluiting heenknallen óf er ééntje voorzetten ben je d'r niet en da's jammer, derhalve niet doen. We staan internationaal net even te vaak voor lul.

@ rellen in London:
Laat me even weten hoe laat het plunderen begint.

Napeauleon | 30-03-09 | 16:07

Harry Dillema | 30-03-09 | 15:52
Door winkelruiten kapot te slaan, graffiti op muren te tekenen en snelwegen te blokkeren? Ik zou zeggen, maak met z'n allen eerst je opleiding af en stroom dan door naar hoge posities in het bedrijfsleven, politiek en wetenschap. Maar dat is studie en werk, lastig als je jezelf liever dom en lui houdt. Maar hé, geweld gebruiken dat kan iedereen!

sjaakdeslinksesul | 30-03-09 | 16:07

kapotte_stofzuiger | 30-03-09 | 15:56
Dat kun je wel zeggen, ja. De Indiase regering heeft een contract afgesloten van 2,1 miljard dollar met de US en Boeing voor militaire vliegtuigen voor maritiem gebruik.
www.hindustantimes.com/StoryPage/Story...

Vigil | 30-03-09 | 16:07

Nee, je moet met een rugzakje in de Londense metro gaan .....
Vergeet vooral niet te zwaaien naar de agenten he ?

Bigi Bana Boy | 30-03-09 | 16:07

Ze zullen inderdaad wel naar engeland gaan, de krakerts, naar den haag mag niet.
argusoog.punt.nl/?id=482394&r=1&am...
Niet dat ik voor protesterende krakerts ben, maar ik heb wel iets met vrijheid van meningsuiting. Geertje had meer gelijk dan we dachten met z'n opmerking over N-Korea praktijken van ons kabinet.

koolteer | 30-03-09 | 16:06

Fleauxe | 30-03-09 | 15:35
Dat is een mooie uitspraak, die houden we erin.

Bigi Bana Boy | 30-03-09 | 16:04

@ de kleine man.... je kan ook overdrijven:P
die mensen protesteren alleen omdat het kan.. in priciepe een goed motto maar in dit geval even niet. Het is toch te gek voor woorden dat een man niet met een akte koffertje over straat kan lopen.

j0057 | 30-03-09 | 16:03

@Piets Not,
maar de bankiers hebben het toch ook gedaan? Dat gelul over 'jamaar de toezichthouder zei niets" heb ik wel een beetje gehad. De toezichthouders hebben duidelijk gefaald, maar de bankiers zijn degene geweest die het hele systeem verkracht hebben. En vervolgens met droge ogen blijven zitten en boni incasseren... tja, dan is op een gegeven moment de maat vol.

JanVergoor | 30-03-09 | 16:03

Heeft even wat moeite gekost, maar het hacken van de londense CCTV is gelukt.
Kratje bier, zak chips en the best live reality show on earth op tv, mijn dag kan niet meer kapot.

*nu lijkt het mij wel een super-1-april grap als op het laatste moment blijkt dat de G20 stiekem in Barcelona is, en niet in Londen.*

Scheetje Beef | 30-03-09 | 16:02

Fokking mongoloids.

J.N. de Kabelpen | 30-03-09 | 16:02

Vanaf 07:00...

Harry Dillema | 30-03-09 | 16:01

*zucht*
Kutkrakerts, Ik moet donderdag in Cambridge zijn, hopen dat ze mij niet in de weg staan.

Modderkip | 30-03-09 | 16:00

Hopelijk is Dhr. Tuur aanwezig om verslag te doen!

Deepeasy | 30-03-09 | 16:00

-weggejorist-

de Bruijn | 30-03-09 | 15:58

Zondebokken zijn best handig. Tot dat jij het bokje bent.

Zeddegeizot | 30-03-09 | 15:57

@ Pa Cartwright | 15:38
Daar was het ook maar een comment. Originele persbericht kon ik niet zo snel vinden. En onder mijn comment heb ik duidelijk gesteld dat dit niet uit eigen koker komt.

Kleine Man | 30-03-09 | 15:57

@MichieldeMuiter 15:49
De kiboets worden belaagd door Palestijnen en in India heeft men het kapitalisme teruggevonden.

kapotte_stofzuiger | 30-03-09 | 15:56

@granaatwerper | 30-03-09 | 15:34
Het ontreekt jou duidelijk aan relevante kennis over de hele situatie. Om nu de bankiers de 'schuld' te geven van dit alles is wel heel erg makkelijk.

Piets Not | 30-03-09 | 15:54

@ adminitor | 30-03-09 | 15:48

Geiteneuker houdt wel van haar op de tanden... ;)

Geiteneuker | 30-03-09 | 15:53

@sjaakdelinkselul

Als je geen dollars kunt drukken om de economie naar de kloten te helpen, dan kun je alleen nog maar protesteren om de economie te redden denk ik.

Harry Dillema | 30-03-09 | 15:52

Deaud hoeven ze van mij niet <knip>
Jackanders | 30-03-09 | 15:44

Van mij wel

Anarchus_Rex | 30-03-09 | 15:52

Da's fijn. Dan hebben wij daar iig geen last van.

Zippy | 30-03-09 | 15:51

Wat een onzin is die poll eigelijk. 2 keer wit staat erin. En mijn auto is grijs..

Hedva | 30-03-09 | 15:51

@ Kleine Man | 30-03-09 | 15:48
Zet dan een link neer. Menigeen hecht enige waarde aan een bronvermelding – mag je bést weten hoor.

Pa Cartwright | 30-03-09 | 15:50

Als er echt 30.000 man komen loopt het geheid uit de hand, en met een kudde linkse idioten betekent dat veel gewonden en veel schade. Kunnen ze vervolgens weer klagen over hogere belastingen (door de schade die ze zelf hebben aangericht).

Framoes | 30-03-09 | 15:49

Vroeger had je geen last van dit soort lui, dan gingen ze werken op een Kiboets of gingen "zichzelf terugvinden" in India...

MichieldeMuiter | 30-03-09 | 15:49

GS: uw spareripexpressserver staat nog op de wintertijd.

Euroshoppert | 30-03-09 | 15:48

@ Pa Cartwright | 15:38
inderdaad, jij googled ook? Handige site heh? ;-)

Kleine Man | 30-03-09 | 15:48

Geiteneuker | 30-03-09 | 15:47
Geitenneuker houdt van vies en harig?

adminitor | 30-03-09 | 15:48

Indymedia hippies werken sowieso niet, dus +1 voor demonstraties.

kapotte_stofzuiger | 30-03-09 | 15:48

Actievoeren... je bent ergens tegen en dan ga je andere mensen het lever zuur maken om ervoor te zorgen dat ook zij tegen zijn... gek dat het niet werkt.

sjaakdeslinksesul | 30-03-09 | 15:48

Mijn zegen hebben ze.

kikionline | 30-03-09 | 15:48

Ik zou ze doen...
Die rebelse vrouwtjes dan he... hitsig....

Geiteneuker | 30-03-09 | 15:47

Naja links zuigt, maar JP Morgan Chase en al 't andere FED tuig moet zsm de laan ruimen als het aan mij ligt. Beetje het mooiste land ter wereld financieel naar de kloten helpen voor het gewin van een paar ratten.

Harry Dillema | 30-03-09 | 15:46

Kan nog leuk worden. Stuur RutgerT erheen!

Steilloos ten Onder | 30-03-09 | 15:46

All in a days work voor de linkshippie

adminitor | 30-03-09 | 15:46

Ik hoop dat die jolly-old Brits één of andere tattoobom op die ideologische stinkerts gooit zodat ze voortaan direct te herkennen zijn en de onvermijdbare schade op hen verhaald kan worden. Een (verantwoordelijke) baan hebben ze toch niet, dus die tattoo staat ze echt niet in de weg in hun dagelijks leven.

Bier-Sexueel | 30-03-09 | 15:45

Ik ben per definitie tegen indyhufters..... dus nu ook!

Hoe krijgen ze de reis gefinancierd?..... gokje een leninkje??

NoObmetPeeCee | 30-03-09 | 15:45

Deaud hoeven ze van mij niet , maar een beetje schandpaal mag best.

Jackanders | 30-03-09 | 15:44

And who cares about London, dat is toch aan de andere kant van het Kanaal?

60CX | 30-03-09 | 15:44

Zet gewoon Amerikaanse agenten in verkleed als bankier. Dan kan je lachen.

bravvour | 30-03-09 | 15:44

Kleine Man | 30-03-09 | 15:38

Helemaal eens met de Kleine Man, waarom niet gewoon in Afghanistan? Hek eromheen, niemand erin of eruit wil ook wel helpen. Behalve papaver valt er daar toch niks te halen. Dat lijkt me de beste oplossing. Top in het toch al overvolle Nederland overbodig. Doei 'belangrijke' mensen.

60CX | 30-03-09 | 15:43

30.000 van die paupers! Zoveel man had Geert er niet eens op de been gekregen áls hij was toegelaten tot de UK. Aan de andere kant, een beetje voetbalwedstrijd doet er twee keer zoveel op dat gekke eiland...

Pastor Sippenhaft | 30-03-09 | 15:40

Mensen die werken kunnen er helaas niet bij zijn

Erectus Enormus | 30-03-09 | 15:40

Dikke party

Stolker | 30-03-09 | 15:40

Hey, dat is onze SOP 'Dierenrechtenactivisme'.

Nee dus! | 30-03-09 | 15:38

Oproep tot burgerlijke ongehoorzaamheid Negeer afsluiting A4 en A13 op dinsdag 31 maart 2009 Oproep aan forensen om de op dinsdag 31 maart ten behoeven van de Afganistantop ingestelde rijstrookafsluitingen op de A13 en A4, te negeren. Collectieve burgerlijke ongehoorzaamheid moet het fileleed verzachten.
.
Zet de VIP’s ook in de file!
Nu de regering en Tweede-Kamer, op de voet gevolgd door werkgevers en werknemers er alles aan doen om de filedruk in Nederland te verminderen, en dat volgens de ANWB resultaat begint op te leveren, besluit onze overheid om op de één van de drukte filedagen van de week de belangrijkste verkeersaders in de randstad af te sluiten. Al het hele weekend melden boven snelwegen aangebrachte matrixborden van Rijkswaterstaat dat op dinsdag 31 maart de randstad ‘gemeden’ moet worden. Hoe laat, dat wordt natuurlijk niet aangegeven. Forensen worden gewaarschuwd voor enorme verkeerschaos op 31 maart. Dat allemaal in verband met een top, waarbij enkele vip’s over de genoemde wegen vrijbaan krijgen. Waarom burgerlijke ongehoorzaamheid · Burgers moeten zich aanpassen, de overheid kan zich dit kennelijk maar gewoon permitteren · De slappe uitkomsten van een top wegen in dit geval niet op tegen de overlast en kosten van de te verwachten verkeerschaos · De tweede kamer wil thuiswerken, verplicht, opleggen aan werkgevers · De overheid is laks met aanpassing en verbreding van snelwegen, juist op bedoelde routes · Werknemers en werkgevers zijn de dupe van een plotselinge top die bijvoorbeeld ook op een luchtmachtbasis houden kan worden · Den Haag zet 4000 extra politiemensen in die dus elders in Nederland ontbreken. Met die minimale bezetting is een bon nauwelijks te verwachten · Met massaal gebruik van de afgekruiste rijstroken door honderdduizenden forensen geven we aan dat we niet pikken dat de gewone man zich moet aanpassen en de overheid maar kan aanmodderen.
(ik heb dat ergens vandaan, de kleine man verzint zoiets niet)

Kleine Man | 30-03-09 | 15:38

Hebben ze vrij dan?

Fragony | 30-03-09 | 15:37

Deepeasy | 30-03-09 | 15:35
moet DOEN zijn natuurlijk

Deepeasy | 30-03-09 | 15:37

De linkse medemens. Als eerste staan roepen dat er iets niet goed gaat en de laatste zijn die er iets van merkt.

Fleauxe | 30-03-09 | 15:35

Ik denk dat ik, geheel tegen mijn gewoonte in, deze keer eens voor de indymedia boeroepers ben. Gewoon omdat het kan. Omdat het moet.

JanVergoor | 30-03-09 | 15:35

G20 is toch kak,
slopen die handel!
Doe die linkse gekke toch nog een keer iets goed!

Deepeasy | 30-03-09 | 15:35

.. de ideale wereld is een wereld met alleen linkse beterweters. Wie ze in leven moet houden is wel weer een probleem.

Jan Passant | 30-03-09 | 15:34

En dus? Wat moet men anders doen, als niet boeroepen? De bankiers een bloemetje sturen om hen te bedanken voor hun geweldige inzet zeker. Doodslaan is misschien overdreven maar gewoon overgieten met verf dat hebben de heren eerlijk gezegd gewoon verdiend.

granaatwerper | 30-03-09 | 15:34

Ben benieuwd (H)

alusion | 30-03-09 | 15:33

Nais

Marcjah | 30-03-09 | 15:31

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken