Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Marcouch wil GayPride in Slotervaart. En meer

rozeahmed.pngTerwijl André Rouvoet gisterenavond in een schemerige woonkamer de bijbel zat te lezen met op de achtergrond een moppie kerkgezang, deed Ahmed Marcouch weer eens wat gepeperde uitspraken in de media. Ga er maar even voor zitten, want het liegt er niet om wat de controversiële stadsdeelvoorzitter van het permanente risicogebied Amsterdam Slotervaart te melden heeft. Zo wil Marcouch meer homo-ondernemers in zijn stadsdeel. Onder de kansenjeugd heb je namelijk ook latente homosuelen zitten en die hebben een rolmodel nodig. Ook wil Marcouch dat de oudere generatie schotelbezitters relaxter omgaan met homo's, en het gewoon accepteren als hun kroost homo/lesbisch blijkt te zijn. Oftewel: handtasjes zijn halal! De GayPride moet dit jaar in zijn Slotervaart starten, en niemand minder dan onze gristen-minister van Schaamhaar André Rouvoet moet de happening komen openen. Ja, de man die eerder pleitte voor een fonkelnieuw moslim-stadsdeel in Amsterdam west lijkt zich definitief onmogelijk te maken bij zijn islamitische achterban. Het kan dus kennelijk wel, een PvdA'er die zich ergens over uitspreekt. Het wachten is nu op de bekende reflexen. Zo zullen moslims zeer gekwetst zijn, imams zullen Marcouch een Munafiq noemen en linksdragend Nederland zal zwijgen en mompelen dat 'dit soort dingen nu eenmaal gevoelig liggen'. En daar hebben ze gelijk in.

Reaguursels

Inloggen

Wachtmeester de Bruy
Het 'handboek van de soldaat' van Al Qaeda staat ook bol van de Taqqiya-strategieën om terroristische cellen te kunnen opzetten. Die worden daar ook gefiatteerd vanuit het geloof. Al Qaeda zijn toch merendeels Soennieten. Het probleem wat we met islamieten hebben is een mix van cultuur, religie en politiek. Die Koran is maar een boek, een boek doet niks. Dus om te zeggen: het staat daar niet in, dus het is niet zo, is te kort door de bocht. Wij mogen ook niet jatten van de bijbel, maar geef ze de kost die het wel doen.

SOD | 31-03-09 | 12:30

wachtmeester de bruy | 31-03-09 | 08:06
Die Ramadan is de verpersoonlijkng van wat Taqqiya behelst. Hij projecteert een wereld van 'universele rechtvaardigheid', die voor de niet-moslim klinkt als de invulling van wat de Verlichting voorstond, maar voor de moslim klinkt als de invoering van de Sharia.
Het is niet eens liegen wat hij doet. Hij zegt wat men van hem wil horen en in een toonzetting die men aangenaam vindt, naar beide zijden. Maar wel met een duidelijk programma, en dat programma is niet het bouwen van bruggen, nee het is het bouwen van een bruggenhoofd.
Marcouch is lang zo slim niet, maar is wel goed in staat om de strategie van Ramadan over te nemen. Wat hij hier doet is de niet-moslim de suggestie doen dat er sprake is van een open dialoog, van gesprek, van horizontaliteit, van samen op weg, precies wat die niet-moslim wil horen, terwijl hij de moslim zegt dat de kern van het geloof niet ter discussie gesteld hoeft te worden: het is slechts de onverschilligheid van de kufar die ter discussie staat.
En waar Ramadan de term 'universeel' dubbel gebruikt, gbruikt Marcouch het woord 'vrij' in een dubbele betekenis.
Beide heren zijn voorbereiders van een wereld waarin de Islam het decadente Westen zijn 'rijkdom' gaat 'schenken': vrede en rechtvaardigheid zoals De Verhevene het bedoeld heeft.
De teksten van Ramadan staan bol van passage's waarin de moslim verteld wordt dat hij zo ontzettend veel te 'geven', te 'schenken' heeft. Dat is een ander woord voor inflexibiliteit, voor de aperte weigering het debat echt aan te gaan. Allah weet het beter en dialoog is dus uitgesloten.

Schoorsteenveger | 31-03-09 | 09:30

@ Zo jammer! | 31-03-09 | 02:14
Deze reactie van een moesliem stond op de pagina van dat Vpro programma van afgelopen avond.
weblogs.vpro.nl/tegenlicht/2009/03/30/...
Reactie 26:
-
Voor de duidelijkheid: Taqqiya (mogen liegen als het je zelf goed uitkomt) is een gebruik onder de Shiieten. Er waren geen Shiieten onder de deelnemers van vanavond.

Als je anders van mening bent, laat mij een Quran vers zien of een betrouwbare overlevering waarin duidelijk wordt dat moslims mogen liegen.
-
-
Het is voer voor psychologen dit programma met name wat betreft die autochtone kwezeltjes die helemaal zijn doorgeschoten.
Er zijn mensen die gespecialiseerd zijn in het deprogrammeren van zoekende gehersenspoelde pubers die zich hebben aangesloten bij een sekte.

wachtmeester de bruy | 31-03-09 | 08:06

Takeyya

Zo jammer! | 31-03-09 | 02:14

Ik heb dat wel eens vaker gedacht: die Finnen besteden zoveel aandacht aan hun kapseltjes etc., dat lijken wel nichten. Die zitten iedere keer als een stelletje wijven voor de spiegel. Niet zoals wij: 's morgens ff kamme en de rest van de dag waait het wel in model. En zo niet: jammer dan.

SOD | 31-03-09 | 00:35

IK wil marcouch in Rabatt

SOD | 31-03-09 | 00:24

-weggejorist-

walt | 30-03-09 | 23:14

Ik heb nog een tip voor Marcouch, de gaypride moet in zijn slotervaart starten in een moskee,en Laat Rouvoet er buiten! een iemam moet de happening komen openen.

helimunt | 30-03-09 | 21:41

"Marcouch doet een appèl op de elite. ‘Zie af van McKinsey, je kan ook bij de politie, in het onderwijs, of raadslid worden. Laten wij marcheren door de instituties en onze maatschappelijke verantwoordelijkheid nemen. Want niemand weet zo goed wat er in de gemeenschap speelt als wij.’
Aldus opgetekend door 'zij, de VPRO-docu-maaksters', Janny Groen en Annieke Kranenberg.
www.volkskrant.nl/binnenland/article10...

tipo | 30-03-09 | 20:05

sockpuppet | 30-03-09 | 19:51
Nog een leerzame en prettige avond. En tot weerziens hier in het open riool.:-)

Schoorsteenveger | 30-03-09 | 19:56

ethan_joy | 30-03-09 | 19:41
Juist.
'Paulus wollte den Zweck, folglich wollte er auch die Mittel... Was er selbst nicht glaubte, die Idioten, unter die er seine Lehre warf, glaubten es. -Sein Bedürfnis war die Macht; mit Paulus wollte nochmals der Priester zur Macht, -er konnte nur Begriffe, Lehren, Symbole brauchen, mit denen man Massen tyrannisiert, Heerden bildet.-Was allein entlehnte später Muhamed dem Christenthum? Die Erfindung des Paulus, sein Mittel zur Priester-Tyrannei, zur Heerden-Bildung den Unsterblichkeitsglauben -dass heist die Lehre vom "Gericht"...'
Friedrich Nietzsche, Der Antichrist (KSA 6, 42, 216-217), 1889.

Schoorsteenveger | 30-03-09 | 19:55

tipo | 30-03-09 | 19:48
En het stikt van de vrouwen in de opsomming onder die beschrijving. Toch een wens om eigendom van de man te zijn, vermoedelijk.

sockpuppet | 30-03-09 | 19:53

Schoorsteenveger | 30-03-09 | 19:41
Eerste stukje net gezien, ga ik beslist mee door, dank.
Maar straks kies ik eerst tussen 'La journée de la jupe' en de duitse versie daarvan 'Heute trage ich Rock!'.
(Daarna misschien nog wat afleveringen van Damages, de boog kan niet altijd enz enz ook al slaapt de vijand niet.)

sockpuppet | 30-03-09 | 19:51

@sockpuppet | 30-03-09 | 19:23
Hans Otten (maker van VPRO-docu) is de zoveelste vooringenomen naïeve marxist die 'McWorld' de schuld van de 'Jihad' geeft. Ondertussen lurkend aan jouw belastinggeld.

tipo | 30-03-09 | 19:48

ethan_joy | 30-03-09 | 19:37
Die lui zijn tenminste duidelijk.

Schoorsteenveger | 30-03-09 | 19:42

sockpuppet | 30-03-09 | 19:23
Men zou o, zo graag de profeet van de gematigde Islam vinden. Ramadan snapt dat heel goed en speelt die rol meesterlijk. Maar hij is een duivel.
Als je de tijd kunt vinden moet je deze discussie eens volgen. Vooral aan het einde wordt het interessant. Hier heb je tenminste het gevoel dat je niet bedonderd wordt, hier krijg je echt lucht.
fora.tv/2008/07/01/Irshad_Manji_and_Da...
Kernvraag: wie spreekt er op basis waarvan in naam van de Islam? De macht van de imams dient gebroken te worden. Ramadan is de laatste om dat te willen.

Schoorsteenveger | 30-03-09 | 19:41

Schoorsteenveger | 30-03-09 | 19:14
Prima dat je het nog even op een rijtje zet (voor mij had het niet per se gehoeven, ik las al een hoop over deze charlatan en ben er klaar mee). Je vergat nog dat er buitenproportioneel (het woord is ook te gebruiken als het niet over israel gaat) veel vrouwen tot zijn publiek behoren. Hij schijnt een knappe verschijning te worden gevonden, wat ook fijn scoort in een tijdsgewricht waarin met charisma veel kan worden geompenseerd.
=======
Vwb de uitzending van vanavond:
De beschrijving geeft al aan dat we geen rekening hoeven te houden met echte journalistiek, het gaat om 'het tegengeluid', een handig gekozen voorwendsel om de journalistieke plicht te kunnen verzaken.
'Hoe luider de roep dat moslims in Nederland moeten kiezen tussen de Westerse waarden en de islam, hoe krachtiger het islamitische bewustzijn zich lijkt te ontwikkelen.' De suggestie wekkend dat het fanatisme wordt aangewakkerd door integratie-oproepen.
.
'... waarom kiezen ze zo bewust voor baard, hoofdsluier en vijf keer bidden per dag?' Alsof dat de kenmerken van het salafisme zijn: uiterlijkheden en een standaard islamitisch voorschrift.
.
'Waarom schudden ze liever niet de hand...' bedoeld wordt _van vrouwen_, maar dat laat men er voor het gemak buiten
.
'... en hoe weten ze leerstellingen van 1400 jaar geleden zo schijnbaar moeiteloos in hun dagelijks leven en werk te integreren?' Welja, bewondering ook nog voor een achterlijk setje regels waar de realiteit goed- danwel kwaadschiks voor wordt omgebogen.
.
Verder alleen maar lovende bijvoeglijke naamwoorden: 'zuivere' 'onvermoeibare' 'krachtige' 'zelfbewuste'.
.
Ik pas; ik weet niet of de TV heel blijft bij het kijken naar dit soort opzetjes waar ik zelf indirect aan heb meebetaald.

sockpuppet | 30-03-09 | 19:23

sockpuppet | 30-03-09 | 18:55
Wat Tariq Ramadan flikt is het volgende. Hij beweert dat moslims eigenlijk best wel de dialoog aan willen met de westerse culturen, dat ze best wel willen integreren en dat ze best wel een hoop hebben bij te dragen aan een betere wereld. Die boodschap vertedert en bedwelmt, want suggereert een blijde toekomst waarin eenieder in eengheid en rechtschapenheid samenleeft.
Als hij je aldus heeft verdoofd komt hij met termen die alle twijfel weg moeten nemen, die moeten suggereren dat de ware Islam niet iets wil dan wat het verlichte westen wil, dat de 'verlichte' moslim de bloedbroeder is van de 'verlichte' humanist.
En dan wordt het oppassen geblazen. Ramadan kent zijn klassiekers, goochelt moeiteloos met filosofische termen en haalt zonder problemen westerse filosofen aan, en probeert je wijs te maken dat hij een filosoof is, een denker, iemand die dialoog wil die op argument speelt, die eerlijk is. Maar hij is een prediker, hij verkondigt een boodschap en verhult voor ons, goedgelovigen, die boodschap in wollige woorden.
Zo suggereet hij bijvoorbeeld dat de ware Islam, de door hem 'herontdekte' Islam, het heeft over 'universele waarden' die gelden voor de gehele mensheid. Maar de oplettende toehoorder merkt dat deze 'universele waarden' niet de waarden zijn die door de Verlichting op het Christendom zijn bevochten, nee, het zijn de waarden die de Islam, op bevel van De Allerhoogste, tot universeel heeft verklaard.
Ramadan vertelt zijn 'achterban' namelijk het verhaal dat Sharia breed genomen dient te worden, als inclusief dient te worden gezien. Overal ter wereld worden normen en waarden gebezigd, en als de moslim zich ergens vestigt, dan is het zijn plicht om de plaatseliijke normen en waarden, voor zover die niet conflicteren met die welke de Islam voorschrijft, te incorporeren in de eigen persoonlijke Sharia.
Dus, de ethiek van de kufar is, voor zover door de moslim te accepteren, slechts een subset van de Universele Wetgeving die door De Verhevene wordt opgelegd.
Metandere woorden, Ramadan vertelt de moslim dat de Islam universeel is, en dat alle moraal hieraan ondergeschikt is.
De dhimmies hier hebben de illusie dat er sprake is van dialoog, maar het wordt door de Islam begrepen als onderschikking.

Schoorsteenveger | 30-03-09 | 19:14

Schoorsteenveger | 30-03-09 | 17:39
Dank voor de link, maar daar kreeg ik kouwe rillingen van. Na zelf ff zoeken vond ik dat ie vanavond is (met de herhaling om 15u morgen).
www.vpro.nl/programma/tegenlicht/aflev...
.
en op 6 april komt er ook eentje, over de rol van Egypte als bakermat van de 'politieke' islam.

sockpuppet | 30-03-09 | 18:55

ethan_joy | 30-03-09 | 18:42
Je kon het zienaankomen dat die resolutie zou worden aangenomen. Verdere uitholling van de VN als drager van universele waarden. Treurig, maar niet tegen te houden.
De grap is, of liever gezegd het drama is, dat er een fundamentele verschuiving plaatvindt in het denken, wanneer er gesprongen wordt van individu naar groep, en van groep naar religie. De kern van het idee dat de mens universele rechten heeft is nu juist dat een individu, waar ook ter werelld zich als individu zou moeten kunnen beroepen op het universele recht door een ander niet in zijn fundamentele vrijheid beknot te worden. Dat veronderstelt het bestaan van een individu dat autonoom is, handelingsbekwaam is, zelf kan en mag beslissen over zijn lot. De sprong van gelovige naar geloof, van individu naar religie, is geen uitbreiding, zoals gesuggereerd , maar een omkering van rechten.

Schoorsteenveger | 30-03-09 | 18:52

Schoorsteenveger | 30-03-09 | 18:17
christenen-tegen-vn-resolutie-beledigen-religie
www.nd.nl/artikelen/2009/maart/28/chri...
NEW YORK - Verschillende christelijke organisaties reageren kritisch op een door de mensenrechtenraad van de Verenigde Naties aangenomen resolutie tegen het beledigen van religie.
*
De resolutie, ingediend door Pakistan, kreeg de steun van 23 landen. Elf landen stemden tegen, dertien onthielden zich van stemming. Daarmee was de resolutie, die aandringt op wetgeving tegen het beledigen van geloofsovertuigingen, een feit.

ethan_joy | 30-03-09 | 18:42

@Munafiq. Leuk woord. De moslim-versie van een djimmie, als ik het goed begrijp.

Hoen | 30-03-09 | 18:26

@ethan_joy 17:46
Ghe, Wilders is aangeklaagd voor het benoemen van dat probleem, blijkt er gewoon een film over te zijn. Stomme Fransen.

tipo | 30-03-09 | 18:01

qwiebus | 30-03-09 | 17:23
Dit is een uiterst bedenkelijke manier van Marcouch om samen met de CU de toon van het debat rondom onze homofiele medeburgers te dominineren, dit even los van de zogenaamde progressieve sluier die hij over zich heen trekt om zn partijgenoten zand in de ogen te strooien.
home.hetnet.nl/~c.brendel/Marcouch8.ht...

ethan_joy | 30-03-09 | 17:35

bottehond | 30-03-09 | 16:59
Nu sijt wellecome.
Uw Komst was reeds voorzegd door een lichtende ster om 12:22. Of eigenlijk een zwart gat.
.
Welke VPRO uitzending mag dat wezen? (Je link gaat tot 2004.)

sockpuppet | 30-03-09 | 17:35

"GayPride in Slotervaart" - Dat gaat mooie beelden opleveren.. DOEN!

qwiebus | 30-03-09 | 17:23

Einde van de Domheid | 30-03-09 | 12:22
Kom er maar in, meid.

Schoorsteenveger | 30-03-09 | 17:14

Wie trapt hier nu nog in. Hetgeen hij zegt is in overeenstemming met hetgeen de proleet (zmlk) verordonneert als gedragslijn voor moslims die in Dar al Harb leven.
Feitenkennis is álles. Marcouch denkt dat hij zand in de ogen kan strooien en dat zal voor een nog steeds te groot deel van de westerlingen gelden, maar het tij is flink aan het keren. Daarbij is van vitaal belang dat de burger de juiste voorlichting krijgt om gedrag en uitspraken van bv. Marcouch en Ramadan te kunnen plaatsen. Dat de media zich van hun verantwoordelijkheid bewust worden en niet het bizarre voorbeeld van de VPRO volgen, die in Tegenlicht met een docu komen waarin zij menen aan te tonen dat salafisten eigenlijk heel liev zijn en Hans Jansen er niets van af weet. Bij deze de dhimmi-award 2009 nominatie voor de VPRO.

www.jihadwatch.org/dhimmiwatch/archive...

bottehond | 30-03-09 | 16:59

Ik verwacht parijs taferelen.

Klapband | 30-03-09 | 16:58

In Slotervaart beginnen?Dan worden er niet bloemen gegooid,maar stenen...

Necramonium | 30-03-09 | 16:45

Fijnstoffer | 30-03-09 | 16:30
Hij houdt zijn viendje Tariq mooi uit de wind, nu het voor die duivel even zwaar weer is.

Schoorsteenveger | 30-03-09 | 16:42

Vaststaande feiten over Marcouch, de onderdaan van de koning van Marokko:
-De haatzaaier Al-Qaradawi (een racistische Jodenhater) is zijn geestelijk vader.
-De vrouwenonderdrukker, homohater en wolf in lamswollen trui Tariq Ramadan is zijn vriend.
-Hij wil islamonderwijs op openbare scholen.
-Hij wil meer ruimte geven aan orthodoxe moslims.
-Hij wil een Moslim-stadsdeel (apartheid).
Zeau. Marcouch de taqiyyah-beoefenaar is weer geknipt en geschoren. Need we say more?
Het is wachten op de volgende proefballon.
* naalden gereedlegt *

Fijnstoffer | 30-03-09 | 16:30

Marcouch is islamiet. En islamieten mogen liegen, dat hoort zelfs bij hun opvoeding. Liegen is een plicht. Het mag echter slechts als het taqqiya genoemd wordt. Dat is liegen tegen ongelovigen.
Liegen tegen ongelovigen is namelijk geen liegen meer, dat is taqqiya.
Maar tegen ons ongelovigen zeggen ze dat taqqiya niet bestaat.
Dat is dan ook liegen, maar net weer even anders.
Snap je het nog?

rijk | 30-03-09 | 16:26

Henk jr | 30-03-09 | 15:53
Laat je niet in de luren leggen, Henk.
In één adem zegt hij:
“Geïmporteerde tradities mogen de Nederlandse verworvenheden niet teniet doen. Tolerantie mag geen onverschilligheid zijn.“
De eerste zin stemt hoopvol. Hij lijkt zich op te stellen tegen "geïmporteerde tradities". Dus, je zou verwachten dat hij zijn achterban oproept, te beginnen bij de imams, om die tradities overboord te zetten of op z'n minst ter discussie te stellen binnen de eigen kring, en de discussie te zoeken, actief, met de niet-moslim. Maar nee, de tolerantie van de niet-moslim wordt door Marcouch ter discussie gesteld. We deugen niet, want zijn onverschillig. De moslim met zijn geïmporteerde traditie is het slachtoffer van onze onverschilligheid. "Maatschappelijke en politieke leiders, acteurs, cabaretiers, voetballers, alle mensen die een prominente functie hebben", moeten samenwerken om deze onverschilligheid te bestrijden. En als therapeutisch middel zouden "openlijk homosexuele ondernemingen" zich midden tussen de slachtoffers der onverschilligheid moeten vestigen, op het gevaar af zwaar gediscrimineerd te worden. Maar ja, dat heb je ervan als je wel tolerantie toont maar onverschillig bent ten aanzien van die vele, vele slachtoffers die gedoemd zijn met hun geïmporteerde tradities te blijven rondlopen....
Komop Henk, Marcouch schuift het weer helemaal naar de dhimmies toe. Die moeten het klusje klaren, niet de moslim zelf.
Het is zonneklaar waar de problemen liggen en wie ze op moeten lossen. Als de imams van de kansel preken dat homosexualiteit een ziekte is en dat De Verhevene giebiedt homosexualiteit te veroordelenn, als zelfs PvdA-politici als Yman Mahrach vanuit hun functie als politicus dit dictaat letterlijk herhalen, dan zal binnen de moslimgemeenschap de discussie aangezwengeld moeten worden. Dan moet het gastland niet beticht worden van onverschilligheid.

Schoorsteenveger | 30-03-09 | 16:12

Henk jr|30-03-09|15:53
Als je zo naief denkt zul je geestelijk altijd junior blijven!
Die opgeblazen Marcouch is alleen maar goed in het vertellen van Taqiyya-sprookjes.
Hij doet dit nu ook weer door alleen lucht te verplaatsen en proefballonnetjes op te laten!
Zo, dat lucht op!

Prins Pils | 30-03-09 | 16:07

ik vind het een goed plan, eindelijk eens een moslim die iets goeds zegt, en iedereen loopt nog te zeiken.

Henk jr | 30-03-09 | 15:53

Marcouch snapt em ook niet helemaal, homo bén je niet, daar kies je voor. Het hebben van homo-ondernemers is dus onzin.

Moeder Gans | 30-03-09 | 15:30

onder de kansenjeugd zitten homosexuelen die een rolmodel nodig hebben???
hoe moet ik dat vertalen? een soort dildo die je in je kont stopt??
Kansenjeugd=schandknaapjes??

the wanderer | 30-03-09 | 15:23

@ Schoorsteenveger | 30-03-09 | 13:31
En van de dominee. Maar zal het nooit worden van de imam.

Fijnstoffer | 30-03-09 | 15:06

evaQ8 | 30-03-09 | 13:46
Jazeker! Als je goed leest zeg ik ook dat het niet de individuen zijn, maar de ideologie, of wat zij het geloof noemen. Deze kent maar 1 uitleg en 1 richting en deze is niet bepaald gematigd te noemen. Dat er sprake is van een complot is geen mening, maar een feit. Je moet maar eens goed doorgoogelen.

Vindefin | 30-03-09 | 14:31

my anal pony | 30-03-09 | 14:16
Ik denk dat jij in een sprookjeswereld leeft. Hij weet precies wat hij doet.

Schoorsteenveger | 30-03-09 | 14:21

Deze man heeft een rare, onrealistische gedachtegang. Hij schijnt serieus te denken dat het toch echt kan, een moslim-stadsdeel in combi met homo-emancipatie. Hij leeft nog in een naïeve sprookjeswereld, dat is wel duidelijk. Op zich prima, maar dan vind ik het onverantwoordelijk dat hij zoveel invloed heeft...

my anal pony | 30-03-09 | 14:16

Marcouch de ghakste!

kaasfondue | 30-03-09 | 14:05

Lieg beest is het.

Zo jammer! | 30-03-09 | 13:53

evaQ8 | 30-03-09 | 13:46
Wie zijn mensen als jij en ik? Politici zijn, net als priesters, dominees en imams lieden die macht willen opbouwen en bestendigen. Ze richten zich op mensen als jij en ik en proberen die achter zich te krijgen. Mensen zoals jij en ik kunnen en mogen zich afvragen of ze de praatjes van die politici, priesters, dominees en imams wel voor zoete koek moeten slikken. Mensen zoals jij en ik kunnen en mogen weigeren om die praatjes voor waar aan te nemen. Tenminste, in onze rechtsstaat is dat (nog) mogelijk.

Schoorsteenveger | 30-03-09 | 13:52

solidstate | 30-03-09 | 13:33
"hinderlagen voor tegenstanders" deed me even denken aan dit kabinet, dat bezig is van Nederland een enorme kuil te maken waar Wilders als premier in kan vallen.

Nietvoordekat | 30-03-09 | 13:46

@ Vindefin: wat denk je nu zelf, dat ze allemaal in een dasterdly complot zitten? Het zijn toch ook mensen als jij en ik?

evaQ8 | 30-03-09 | 13:46

solidstate | 30-03-09 | 13:33
Laten we dat dan als feit accepteren en dienovereenkomstig handelen. De strijd wordt op diverse levels en met verschillende wapens tegelijk gestreden. Kijk ook eens naar:
www.acommonword.com/
Hier wordt geprobeerd om de Christenen te lijmen.

Schoorsteenveger | 30-03-09 | 13:45

Types als Marcouch en Aboetaleb en Ramadan profileren zich als het gematigde gezicht van de Islam, maar die is er alleen niet. Er zijn wel gematigde moslims, maar geen gematigde Islam. Zij zijn dus gewoon pionnen in het proces van islamisering en nog nuttige ook, omdat veel linkschmenschjes in de praatjes van dit soort figuren trappen.

Vindefin | 30-03-09 | 13:44

Lijkt mij wel een beetje een probleem voor al die boten door de straten van Slotervaart. Wie trekt ze er door heen?

whothefuck | 30-03-09 | 13:35

@Schoorsteenveger | 30-03-09 | 12:43
Als moslims betrapt worden en hun positie steeds meer op de tocht komt te staan gaan ze nog proberen te scoren voor de islam door andere groepen in discredit te brengen wat vaak eauk tengoede komt van de islamisering.

Let straks maar op als de posite van tarik rammedan in gevaar komt.
Dan zal hij ongetwijfeld zoveel mogelijk slachtoffers proberen te maken en eruit te gaan met veel lawaai, relletjes en hinderlagen voor tegenstanders.

solidstate | 30-03-09 | 13:33

Fijnstoffer | 30-03-09 | 13:10
De Gutmensch is de nakomeling en erfgenaam van de priester.

Schoorsteenveger | 30-03-09 | 13:31

Dit standpunt is niet nieuw voor Marcouch. Hij protesteerde ook toen de PvdA in het regeerakkoord liet opnemen dat je een beroep kan doen op gewetensbezwaren als trouwambtenaar bij een huwelijk van mensen met hetzelfde geslacht.

Simon_GS | 30-03-09 | 13:17

"linksdragend Nederland zal zwijgen en mompelen".
Bleef het daar maar bij.
"Gutmenschen” leven in het neurotische luchtkasteel van een ideale wereld en scheiden alle van de eigen inzichten afwijkende meningen op schizofrene wijze als slecht af. Daarbij laten ze een manisch-totalitaristische fixatie op een idee of ideaal zien, waarvoor ze alle drempels afbouwen om deze door te drukken.
www.hetvrijevolk.com/?pagina=8212
We worden geregeerd door geesteszieken. Voorstel: opsluiten, en verstandige normale mensen aan het roer zetten.

Fijnstoffer | 30-03-09 | 13:10

@Schoorsteenveger
Voor de ramadan tapes moet je Henk Krol, Caroline Fourest of Frits Bolkestein bellen. Die staan nog niet online, voor zo ver ik weet.
www.dailymotion.com/user/prochoix/vide...

tipo | 30-03-09 | 13:04

solidstate | 30-03-09 | 12:38
Dan heeft hij precies op een zwakke plek gewezen. Laten we er ons voordeel mee doen zou ik zeggen en de handschoen opnemen.

Schoorsteenveger | 30-03-09 | 12:43

Einde van de Domheid | 30-03-09 | 12:22

Theekopje begon daar al om 10.17 mee

Maaier | 30-03-09 | 12:42

@CoJoNes | 30-03-09 | 10:28
Erg slim van Marcouch. Door Rouvoet eraan mee te verbinden is het straks niet de schuld van hem als de gaypride niet begint in Slotervaart. MArcouch weet dondersgoed dat Rouvoet het niet zal doen, zodat hij kan zeggen dat het echt niet alleen de moslims zijn die moeite hebben met homo's.

----------------------------------------------------------------------

Dat is precies waar het hier om draait.
Uitstekend verwoord.

solidstate | 30-03-09 | 12:38

ONZINNIG VOORSTEL MARCOUCH IN CHARME-OFFENSIEF!
Nu iedereen weet dat Ayatollah Marcouch niet meer is dan een wolf in schaapskleren, start hij een charme-offensief om het tij te keren. Middels onzinnige voorstellen waarvan hij natuurlijk zelf ook weet dat deze in de praktijk onhaalbaar zijn, doet Taqiyya-ridder Marcouch van het Amsterdamse stadsdeel Slotermeer verwoede pogingen om iedereen weer in slaap te sussen.
Door het toepassen van Taqiyya (praten met dubbele tong) heeft Marcouch vooral bij moslimbroedkip PvdA en de rest van de linkse kerk veel bereikt. Dit zijn naïevelingen die geloven dat deze moslimbroederschap aanhangers een gematigde islam voorstaan. Dat een gematigde islam op grond van de koran een onmogelijke spagaat is voor streng gelovige moslims zoals Marcouch, is nog niet geheel tot de linkse kerk doorgedrongen.
Al beginnen nu ook steeds PvdA-politici in het stadsdeel Slotermeer in te zien dat Marcouch een geheel eigen islam-agenda nastreeft. Zo kreeg Marcouch onlangs nog een met acht tegen elf stemmen verworpen motie van wantrouwen aan zijn broek, omdat hij in een raadsdebat het subsidiëren van salafistische organisaties niet wilde uitsluiten. Wie nu nog in deze ridicule voorstellen van Marcouch blijft geloven, kan zich beter laten behandelen voor hersenluiheid!

Prins Pils | 30-03-09 | 12:38

Is superjan nu weer helemaal overtuigd van de goede bedoelingen van marcouch en vergeet hij daarbij al zijn voorgaande uitspraken?

Ik mag hopen van niet.

solidstate | 30-03-09 | 12:34

Einde van de Domheid | 30-03-09 | 12:22
Iemand aanvallen die zich in absentio niet kan verdedigen, ook een erg frisse manier van debatteren.

Nietvoordekat | 30-03-09 | 12:31

Positief gast,
JAja ali baba en je 40 homofiele neefjes, in de slotervaart op een bootje, op en neer op en neer in hun blootje...

HeerserOverHetWoud | 30-03-09 | 12:27

Einde van de Domheid | 30-03-09 | 12:22
Dat je iets tegen Botte hebt weten we inmiddels allemaal. Maar wacht dan tot de Mullah zich meldt voordat je je kritiek gaat spuien.

Schoorsteenveger | 30-03-09 | 12:25

Als het wachten op bekende reflexen is, dan is het wachte op bottehond die hier een agressief staaltje van misleiding in zal zien. Allemaal bedoeld om ons de sharia door de strot te duwen. Bottehond: HABA MASHA LGA

Einde van de Domheid | 30-03-09 | 12:22

Tot dat het hele spul aan de macht is, kijk maar om je heen wat ze over de hele wereld uitvreten.
Hij begint maar een homoparadijs in het rifgebergte.

leefbarbaar | 30-03-09 | 12:22

Ceterum censeo Islaminem delendam esse.

Nietvoordekat | 30-03-09 | 12:21

En het zal weer eens niet, ook een munafiq moet branden in de diepste lagen van de hel. Begint wel een beetje een anticlimax te worden zeg! Ik bedoel, de schrijvers van tegenwoordig gooien er toch net iets meer afwisseling doorheen. Die Allah, wat een belabberde auteur is dat.

Nietvoordekat | 30-03-09 | 12:19

Klopt dat wel dat Andre Rouvoet bij schemerig licht de bijbel zat te lezen?
Nou dat is prima dan,

Vrolijk | 30-03-09 | 12:16

SheriffSharif | 30-03-09 | 12:08
De Gristenen krijgen het er hier evenzeer van langs als ze onder hun steen vandaan kruipen.

Schoorsteenveger | 30-03-09 | 12:10

De geschiedenis herhaalt zich. Zo is het in Kosovo ook begonnen.
Duurt niet lang meer voordat er wordt gestreefd naar een onafhankelijk Slotervaart.
Met steun van de VN uiteraard.

Boeloeboe | 30-03-09 | 12:09

@ Schoorsteenveger | 30-03-09 | 11:45
Ja, en hoe zou het staan met Rouvoets Sio’s?
[Schaamhaarregistratoren in opleiding]

Fijnstoffer | 30-03-09 | 12:09


Er zijn veel groepen in NL die het niet zo op hebben met homo's en onder die groepen bevindt zich het fanatiekere deel van de moslims in Nederland. Net zoals het fanatiekere deel vn de Christenen in Nederland, het fanatiekere deel van de joden in Nederland het fanatiekere deel van de Lonsdale jongeren en ga zo maar door. Jammer dat GS altijd focust op moslims in dit verband.

SheriffSharif | 30-03-09 | 12:08

bidlip | 30-03-09 | 12:03
Dat was nog in de tijd dat de frontale aanval door iedereen gepikt werd. Dat is niet meer. Ook Fawaz is poeslief geworden.

Schoorsteenveger | 30-03-09 | 12:06

tipo | 30-03-09 | 11:50
Laat ons vandaag dansen op het graf van Tariq naar het pijpen van Amanda. Laat ons vrolijk zijn en in stijl de rituele dans voleinden die zij aan ons met haar heldere klanken heeft ontlokt!
Weet jij of er, in welke taal dan ook, transcripties van de tapes van die Ramadan in omloop zijn? Die man moet nu echt even klemgezet worden, met vereende krachten, die moet van voren en van achteren gepakt worden.
"Ramadan stelde dat hij door de hoofdredacteur van de Gay Krant in zijn eer was aangetast en dat dit niet goed viel bij de ‘achterban’."
Welke achterban? Hij is toch een bruggenbouwer? Hij staat toch boven of tussen de partijen die hij bij elkaar wil brengen? Dat hij nu als de dood is gezichtsverlies te lijden is zonneklaar. Ik had niet gedacht dat hij zo gemakkelijk in het nauw te drijven is.

Schoorsteenveger | 30-03-09 | 12:04

Volgens mij heb ik deze Ahmed Marcouch voor het eerst leren kennen toen hij samen met een andere hakbar bij Pauw en wItteman schuimbekkend en met bloeddoorlopen ogen probeerde Ayaan Hishi Ali niet te lijf te gaan omdat ze het lef had om iets te zeggen over vrouwen in de islam.

bidlip | 30-03-09 | 12:03

De heterosexuele agnostische mannen raken zo uitgestorven. Je moet je onderwerpen aan het een of het ander.

saugleistung | 30-03-09 | 11:54

ehh, 'homosueel?'

keauningh | 30-03-09 | 11:49

Fijnstoffer | 30-03-09 | 11:42
Hij krijgt tot nu toe in elk geval alle medewerking van de ambtenarij. Die is er altijd erg goed in geweest alles en iedereen heel nauwkeurig te registreren. Je weet tenslotte nooit wie er vandaag of morgen komt binnenvallen. Dan wil je de boel toch netjes kunnen overdragen.
www.telegraaf.nl/binnenland/3596439/__...

Schoorsteenveger | 30-03-09 | 11:45

Die gekloot beheerst ons hele leven. Werkelijk kansloos
We are so fucked

Laat die landverraders die Nederland om zeep geholpen de rotzooi maar opruimen.
En ongezien de tyfus aan alle linksch-stemmers die meegewerkt hebben aan deze ondergang: leegdrinken die beker!
Hoop dat Femke en Wouter snel de vliegtaks verdrievoudigen zodat eigen achterban het land niet meer uit kan.
(En doe Ramadan nog 'n biertje van me)

Cousin Eddie | 30-03-09 | 11:42

Marcouch is een Marokkaan, en daarmee een onderdaan van de koning van Marokko, de hoeder van de islam, en volgens zijn islamitische haatzaaiboek, de koran, hebben Jeauden, heaumeau's en ongeleauvigen geen bestaansrecht. Hun landen zijn dus volgens de visie van deze koning het Huis van de Oorlog, en moeten veroverd en onderworpen worden aan de door engeltje Gabriël aan Meau ingefluisterde en in de koran vastgelegde wetten van Allah. Van Allah, en dus niet betwijfelbaar.
.
Marcouch heeft nooit aangegeven een afvallige te zijn, dus is een moslim. Daarmee is hij gehouden aan dezelfde onzin zoals die van zijn koning. Hij moet de jihad uitvoeren, zoals de omstandigheden dat mogelijk maken. Anders is hij gelijk een afvallige, en niet loyaal aan zijn koning.
.
De jihad hoeft niet gewelddadig te zijn. Als het Huis van de Oorlog rijk bezaaid is met sukkels die zich gemakkelijk laten misleiden, kan het zwaard (de mirsab) in het ver blijven. Taqiyyah, strategisch liegen, en zand strooien à la Klaas Vaak, zijn dan betere middelen
Marcouch heeft geluk. Die sukkels zijn ruim voorradig. Hij is zelf lid van de grootste sukkelclub met een supersukkel aan het roer, Wouter Bos, die Marcouch zijn kapitaal noemt en (uit oogpunt van de islam) goed bezig is.
.
Conclusie:
In Marcouch als een vleesgeworden Contradictio in Terminis geloof ik niet. Marcouch is dus zo’n taqiyyah- Klaas Vaak. Nogal vaak, trouwens; zijn gelul staat mooi, maar het is voorgewend. Hij kan zijn uitspraken immers als rechtgeaarde moslim niet gestand doen. Marcouch moet dit dan wel hebben overlegd (“okee, probeer maar met deze leugen weg te komen”). Met zijn koning en/of imams, en vervolgens met Woutertje Bos.
.
En als deze conclusie niet klopt, en hij is wijs geworden (maar ‘knettergek’ = afvallig in de ogen der islamisten), en de woede van zijn koning en de geestelijken riskeert, dan moet hij dat maar eens klip en klaar ondubbelzinnig zeggen, en moeten we hem van harte verwelkomen en gaan beschermen.
Voorlopig is het anders: Marcouch is een islamist, en dus niet te vertrouwen. Hij noemde immers al eerder de haatzaaibaard Al-Qaradawi (Moslimbroeder-tuig), zijn grote voorbeeld; compos mentis. Die AQ wil bijv. persoonlijk Joden gaan neerknallen (op Dumpert te zien). En homo’s moeten dus met kop naar beneden de torens af. Wij pikken dit niet, Marcouch. Kappen met je onzin, en/of duidelijkheid scheppen over waar je nu eigenlijk voor staat.

Fijnstoffer | 30-03-09 | 11:42

Nu al weer vergeten? Geen AOW op 65 en veel minder pensioen....

saugleistung | 30-03-09 | 11:42

kopjethee | 30-03-09 | 10:17

Gelukkig maar, Marcouch heeft gewoon een goed plan wat alleen maar toe te juichen valt, en er is iemand die het als Taqiyya bestempelt.

Maaier | 30-03-09 | 11:41

Als straks ook een boot van de EO meevaart tijdens de Gaypride dan is iedereen blij ?!

saugleistung | 30-03-09 | 11:39

Ik dacht altijd dat al die finnen al lang homo's accepteerden. Puur gezien vanwege de kleding die ze dragen. Of zouden ze niet weten dat de meeste merkkleding door nichten wordt ontworpen?

ProfessioneelPrutser | 30-03-09 | 11:38

inctrl | 30-03-09 | 11:30
Nee die verkaast niet zomaar. Die laat ook geen ballonnetje op, maar een rozereuzenballon, zó groot dat het totaal geen moeite is voor wie dan ook om 'm lek te schieten. Marcouch heeft nu al de watjes in zijn oren.

Schoorsteenveger | 30-03-09 | 11:34

Marchouch is een mediageyle sleth.

Zeddegeizot | 30-03-09 | 11:34

De boodschap is duidelijk;<br />
Zorg voor een gebied waar je homo's centraliseert, d.m.v. een Gaypride of ondernemersgebied. Op het moment dat het kan, roei je ze ineens uit! Kan iemand de dubbele agenda van Maroesj eens openbaar maken? Het gevaar komt niet van de klootzakjes met een bontkraagje, maar van binnenuit.....

Eagle_Eye | 30-03-09 | 11:31

spindoctor?

ServerGenius | 30-03-09 | 11:30

sooo wollah hij is verkaasd!

inctrl | 30-03-09 | 11:30

-weggejorist-

Klintonn | 30-03-09 | 11:28

Zijn spindoctoress had weer wat ideetjes om zijn imago op te poetsen. Rookgordijnen.

sockpuppet | 30-03-09 | 11:27

Elk woord dat Achmed Marcouch uitbraakt is een leugen. Die man is net als zovelen 'gematigde' moslims een meester in het gebruik van taqqiya. Stuk voor stuk worden hun maskers afgerukt en verstoppen ze zich achter smoezen als; Ik ben verkeerd geciteert of het is buiten de context van .... Bladibla etcetera. Zie ook Taric Ramadan. Albayrak en Abutaleb zullen spoedig volgen en hun politiek islamistische masker verliezen.

Hasjhies? | 30-03-09 | 11:22

Zwarte Zwadderneel | 30-03-09 | 11:12
Yman Mahrach lijkt me ook wel een geschikte kandidaat.

Schoorsteenveger | 30-03-09 | 11:18

Het is natuurlijk een valstrik. Eerst de gaypride naar Slotervaart halen, en als ze dan komen blijkt het een hinderlaag te zijn en wordt het een Fins potenramfestijn.

Japannert | 30-03-09 | 11:18

Eindelijk eens een weloverwogen idee van Dhr. Ahmed Marcouch, duidelijk is dat dit onderdeel is van zijn campagne om meer homo's bij het leger en de politie te betrekken. Het wekken van interesse door ze allerdaagse zaken te laten ontwijken vanaf een mobiele basis, eieren, stenen, spuug, lantarenpalen, bushokjes, TukTuk's, scooters en fietsen. Wellicht hier en daar nog een bermbom en men schrijft zich direct in.

Vloberto | 30-03-09 | 11:17

Spot on Schoorsteenveger 11:13
Tandje erbij GS.

tipo | 30-03-09 | 11:16

Als Marcouch nu eens zou beginnen met de hadith in de Slotervaart te flikkeren dan wordt het misschien nog wel wat...

VanFrikschoten | 30-03-09 | 11:15

tipo | 30-03-09 | 10:50
Die Amanda heeft het toch maar even gedaan!
Hee GeenStijl, hee PowNed, zou je niet eens contact op moeten nemen met Amanda Kluveld, de heldin van de dag? Zou een welkome aanvulling zijn:
"Mocht Ramadan voor zijn lijst met betrokkenen willen weten hoe Fähmel dat wist: zij wist het van iemand uit de media. Die iemand ben ik. Mijn naam is Amanda Kluveld. Schrijf dat maar op uw lijst, Tariq Ramadan in Rotterdam."

Schoorsteenveger | 30-03-09 | 11:13

Geweldig! Straks gaan we het nog meemaken dat Tariq Ramadan de GayPride komt openen!

Maar hoe zit het met deze uitspraken van Marcouch?

hoeiboei.blogspot.com/2008/02/4-sterke...

Zwarte Zwadderneel | 30-03-09 | 11:12

@teun van het tuinpad 10.58
héél, héél, héél eng

Cousin Eddie | 30-03-09 | 11:09

GayPride
Wie is waar trots op dan?

grote grutjes | 30-03-09 | 11:09

@Poll, waar is 'zilver' of 'grijs'?

WasAlZo | 30-03-09 | 11:05

tipo | 30-03-09 | 10:50
Fantastich nieuws dit. Nou doorpakken en die lul van een Ramadan helemaal klem zetten.

Schoorsteenveger | 30-03-09 | 11:04

Marcouch is een hele enge man.

Teun van het Tuinpad | 30-03-09 | 10:58

Ik vraag me af of Marcouch zich niet eens met belangrijkere zaken moet gaan bezighouden. Lijkt me toch genoeg te doen daar in Slotervaart. En als de islam toch zo vredelievend is hebben die "latente" homo's toch niets te vrezen...
*kuch... kuch*

bananaklit | 30-03-09 | 10:58

home.hetnet.nl/~c.brendel/Marcouch13.h...

Ga er dus maar vanuit dat deze latente "bestuurder" is gedwongen om meer van dit soort dingen uit te kramen uit angst voor kiezersverlies. Hem uit de partij zetten kan uiteraard niet, daarmee zal de pvda een radicaal verliezen. En daar houden ze nu eenmaal van.

KeurMeester | 30-03-09 | 10:56

VanFrikschoten | 30-03-09 | 10:46
Wij worden, in het kielzog van Rouvoet, nu door Marcouch onder druk gezet om moslim-therapeutisch bezig te gaan. Als wij dan zo graag hebben dat die moslims zo tolerant en begrijpend met homo's omgaan, dan moeten wij die homo's op een presenteerblaadje aan komen dragen. Dat is de truuk. Pak 'm op zijn woorden zou ik zeggen, en slachtoffer Rouvoet cum suis als dat nodig is.

Schoorsteenveger | 30-03-09 | 10:55

Marcouch heeft gewoon behoeften.

P.C.M. Baas1309 | 30-03-09 | 10:55

Kan deze fake Obi-Wan Kenobi zich nu eens gaan bezighouden met datgene waar hij voor a a n g e n o m e n (dus niet: verkozen) is? Stoeptegels rechtleggen, gemeenteloketjes netjes laten draaien, dat soort zaken. Neuken doen we zelf wel, Ahmed. Gekke vent.

Krachtmeester | 30-03-09 | 10:53

Geef die man toch z'n moslimsstadsdeel, kan 'ie daar GayPride houden. Ik zou 't wel eens willen zien.

Segia | 30-03-09 | 10:53

Dit is weer een duidelijk voorbeeld van een PvdA *kaan die geen uitweg ziet in de combinatie vrije democratie en Islam want die combinatie bestaat simpelweg niet.
Wat een feestnummer...

VanFrikschoten | 30-03-09 | 10:51

Nu Ramadan nog overtuigen: extra.volkskrant.nl/opinie/artikel/sho...
"Ramadan stelde dat hij door de hoofdredacteur van de Gay Krant in zijn eer was aangetast en dat dit niet goed viel bij de ‘achterban’. Krol had Ramadans positie in gevaar gebracht en Ramadan verwachtte van Krol dat deze ter plekke een verklaring op zou stellen dat het bericht in de Gay Krant onjuist was.

Krol weigerde dit, maar bood Ramadan een platform in zijn krant. Ramadan zou daar een aantal vragen kunnen beantwoorden waardoor hij voor eens en altijd duidelijk kon maken wat zijn opvattingen zijn over verschillende thema’s.

Krol en Ramadan kwamen er niet uit. Nadat hij het gebouw van het Europees Moslim Netwerk had verlaten, kwam Ramadans medewerker Krol en zijn gezelschap achterna. Hij vertelde hem dat Ramadan ervan uitging dat het zojuist gevoerde gesprek niet had plaatsgevonden."

tipo | 30-03-09 | 10:50

CoJoNes | 30-03-09 | 10:28

Daar heb je een punt. Inderdaad slim gezien van Marcouch.

DANNY3960 | 30-03-09 | 10:49

... en hoe is dit te rijmen met Marcouch's opvattingen dat het handen schudden geweigerd moet mogen, dat hoofddoeken in publieke functies moeten kunnen en dat er islamitische les moet worden gegeven op openbare scholen? Geen homo die hier intrapt meneer. Je gaat toch ook niet vrijwillig voor het vuurpeloton staan...? Deze man is een staatsondermijnend sujet met zijn praatjes...

VanFrikschoten | 30-03-09 | 10:46

* Munafiq noteren doet*

DANNY3960 | 30-03-09 | 10:45

Ik heb een idee. De gay pride start dit jaar waar het altijd start, en als de zielige moslims willen meedoen, dan gaan ze toch ook op een boot staan? Ga ervoor zou ik zeggen, maar hou op met dat eeuwige gebedel om aandacht en medeleven voor de leefsituatie van moslims.

Adversary | 30-03-09 | 10:44

Weer een nieuwe bliksemafleider van islamiseringsarchitect A. Marcouch.

Dommelsch | 30-03-09 | 10:43

Heel goed dat de gristenhonden er bij betrokken worden. Zij zijn ook deels verantwoordelijk voor het in stand handen van voorzieningen voor moslims.

azijnseiker | 30-03-09 | 10:43

@Schoorsteenveger | 30-03-09 | 10:40
'Internal server error' en hup, je staat er dubbel in...

Schoorsteenveger | 30-03-09 | 10:41

CoJoNes | 30-03-09 | 10:28
Nou ja, Rouvoet mag nu ook wel het vuur aan de schenen gelegd worden natuurlijk. Maar zwengel de discussie dan in de breedte aan meteen, door er die lul uit Tilburg bij te slepen, Fawaz uit zijn hol te trekken, etcetera.

Schoorsteenveger | 30-03-09 | 10:40

Het moet ook niet gekker worden. Nog effe en dan willen ze meer marokkanen binnen de grachtengordel, meer zwartkouzen op de wallen en op tijd rijdende treinen op het centraal station. Waar gaat het heen in deze wereld. Dat gezegd hebbende, meer trilhomo's brengen wel opschudding in Slotervaart.

De Mounties | 30-03-09 | 10:40

CoJoNes | 30-03-09 | 10:28
Nou ja, Rouvoet mag nu ook wel het vuur aan de schenen gelegd worden natuurlijk. Maar zwengel de discussie dan in de breedte aan meteen, door er die lul uit Tilburg bij te slepen, Fawaz uit zijn hol te trekken, etcetera.

Schoorsteenveger | 30-03-09 | 10:40

Wat wil die man nou in godsnaam, de ene keer is het een orthodoxe islamist en de andere keer is het mr. assimileer.

Piet Politiek | 30-03-09 | 10:38

Al is de fatwa nog zo snel de fitna achterhaald hem wel.......

mauzzer80 | 30-03-09 | 10:37

Is dit zo'n consessie om dan de komende 3 jaar alle verwijten af te doen met een verwijzing naar deze uitspraak?

Porrello | 30-03-09 | 10:31

Erg slim van Marcouch. Door Rouvoet eraan mee te verbinden is het straks niet de schuld van hem als de gaypride niet begint in Slotervaart. MArcouch weet dondersgoed dat Rouvoet het niet zal doen, zodat hij kan zeggen dat het echt niet alleen de moslims zijn die moeite hebben met homo's.

CoJoNes | 30-03-09 | 10:28

Het ging dus om keihard Sala-fisten

Fragony | 30-03-09 | 10:28

Een moslim kan seculier praten, maar meet immer met twee maten.

Porrello | 30-03-09 | 10:28

Vroege 1 april-grap?

Morgan le Fay | 30-03-09 | 10:27

Ik vind het goed, op voorwaarde dast meneer hoogstpersoonlijk aansprakelijk is voor elk gebleekt konthaartje dat gekrenkt wordt.

alpha_mannetje | 30-03-09 | 10:25

Het is m.i. slechts een rookgordijn... De media berichten bijvoorbeeld niet over het feit dat Marcouch van plan was salafisten te gaan subsidiëren en het feit dat Cohen er persoonlijk voor zorgt dat dit soort zaken vooral niet aan bod komen in Het Parool...

p0rn0 | 30-03-09 | 10:24

kijk, deze man die wordt gewoon verkeeerd geciteerd, en als de tape wordt vrijgegeven waaruit blijkt dat hij dat wel degelijk heeft gezegd dan moet het in een andere context worden gezien, en dus is er verder niets te melden alleen dat de pvda weer eens een zwets allochtoon heeft, oftewel zoals de pvda top zelf al heeft opgemerkt, er zitten teveel onkundige en onbetrouwbare allochtonen in de gemeenteraden voor de pvda

frozenhenk | 30-03-09 | 10:24

WTF, een moslim-stadsdeel?

Waar gaat het naartoe met dit land? Het wordt gewoon steeds gekker hier!
Als ze zo graag lekker met zijn alle bij elkaar willen wonen met hun 'soortgenoten' dan doen ze dat maar lekker in dat gallemagallema landje!

Hoppa de gaypride daar een rondje doen in dat slotervaart, kenne we lache.
Ik voorspel een paar relletjes.

TheDutchie | 30-03-09 | 10:24

Ik zeg jullie...
Een wolf in Hollandse schapenkleding.
Wie die kerel nou nog nie door heeft, heeft niet allen stront in zn oor maar ook peop in zn oog.

jean claude d'Hommel | 30-03-09 | 10:23

kortom, altijd hetzelfde cirkeltje.

Kutgeloof

niet waar | 30-03-09 | 10:23

Het liefst wil hij natuurlijk beginnen bovenop een van die flats.. kan niet missen.

JosVerbeek | 30-03-09 | 10:23

.. leuk. Altijd al gedacht dat gramme gelovigen prima kunnen marchanderen met hun principes, als dat ze maar subsidiegeld brengt.
Boeventuig.

Jan Passant | 30-03-09 | 10:20

Dan links af dan weer rechts af.
Constant horen we wat religieuze minderheden nu weer wel of vooral niet willen terwijl het uiteindelijk gaat over wat de belastingbetaler wil.

Goehte | 30-03-09 | 10:20

Marcouch roert óók waar het stinkt. Vervelende is dat het anders begint te ruiken zodra hij roert en wel naar zwavel en nitraat en al het andere dat je gebruikt om 'pakketjes' te maken.

Ik wens hem sterkte.
Ongeacht de nuance +1

Napeauleon | 30-03-09 | 10:17

Wat moet ik met een plaatselijke dorpsgek in Amsterdam? Laat hij vinden wat hij wil de rukmongool. Kom met iemand die ertoe doet dan heeft reageren misschien zin.

dubber | 30-03-09 | 10:17

Ha, de slimme, gemene taqiyya rat, het doel is ws om elke homo te leren kennen om ze vervolgens met het hoofdje naar beneden van een hoog gebouw te kieperen. We hebben goud in onze handen zei Wouter Bos over deze man die al menig motie van wantrouwen heeft overleefd, onbegrijpelijk dat zijn gewauwel nog steeds getolereerd wordt......

kopjethee | 30-03-09 | 10:17

Marcouch ... de PVV heeft nog goede mensen nodig om straks al die kamerzetels te vullen. Daar zit je beter dan bij de PvdA.

James Lastig | 30-03-09 | 10:17

Hij is liev.

coho | 30-03-09 | 10:16

Als de vos de passie preekt, boer pas op je kippen.

Polletje Piekhaar | 30-03-09 | 10:16

latent?
Well, ik zou zeggen, kom maar uit die kast dan, hahaha

Illuminator | 30-03-09 | 10:15

En maar zeuren dat ze niet geaccepteerd worden.... doe eens normaal, zoals iedereen!

roestvrijtaal | 30-03-09 | 10:14

De man is zelf een latente homo die schromelijk tekort komt...

The Alcalde | 30-03-09 | 10:13

Als Marcouch eens wist wat ik wil......

fuckje | 30-03-09 | 10:12

Proef ik hier een noord ierland?
Dat wordt lachuh....

Manymore_was_here | 30-03-09 | 10:12

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken