
Hier volgt een waarschuwing. Bovenstaand heerschap is géén agent. Heeft géén opsporingsbevoegdheden en mag net zoveel en weinig als ieder ander burger. Het zijn 'verkeersregelaars' van AVD Verkeer BV. Ze dragen misleidende kleding en rijden in misleidende auto's zodat het voor de gemiddelde verkeersn00b lijkt alsof ze van de politie zijn. Dit tot irritatie van de echte politie
zoals blijkt uit hun discussie over dit fenomeen. Waarom we dit zo melden? Omdat deze nepsmurfen de laatste tijd steeds vaker op eigen houtje wegen afzetten. Onlangs zelfs voor een
tv-programma met Beau van Erven Dorens waarbij ze 'fietsers en automobielen buiten beeld hielden.' Ofwel, ze laten u omrijden en veroorzaken opstoppingen omdat iemand toevallig de openbare weg nodig heeft om op te fappen ofzo. Dus voortaan gewoon vragen of er een vergunning voor die wegafzetting is, ondertekend door de plaatselijke burgemeester. Zo niet, niets aan de hand. Gewoon doorkarren als u dat nodig vindt.
Reaguursels
InloggenLandwind i've found my brand!
Nounounounounounou... ik vind dit bericht wat kort door de bocht. Die gasten zijn verdomdes handig bij het openbaar fappen zonder een persoon in de buurt willen hebben. Over 3 jaar heten ze gewoon Blackwater en schieten ze nieuwsgierigen van de weg af.
Er zijn meer mensen die deze organisatie kennen :-)
beveiliging.prikpagina.nl/archief/read...
Dat hele privatiseren van dit soort diensten is vragen om problemen geweest. De politie is vakbekwaam en staat tenminste fatsoenlijk onder controle maar dit soort lui waar we aan blootgesteld worden hoort eigenlijk in werkkamp thuis. Met prikkeldraad hekken van 3 meter hoog.
-weggejorist-
Ik Adviseer jullie deze post te verwijderen.
Deze gasten zijn echt niet om zonder handschoenen aan te pakken.
Commentaar van azoturie berust een deel op waarheid.
Ook de link 74.125.77.132/search?q=cache:ucT5wdUr5...
Is waar.
Deze organisatie laat steeds bv's klappen en vluchten dan weg.
Eigenaar loopt ook vaak met een bodyguard en een aantal vaste medewerkers zitten vaak "Binnen"
Mocht deze post blijven staan, zou ik vaak achterom blijven kijken... maar dat is een advies
Je_moedertje | 23-03-09 | 16:30
Zo te zien bezorgen ze ook pizza's
Dat zijn toch motoren van RWS?
www.avdverkeer.nl/verkeersregelaars-me...
En ze hebben nog meer, volgens de sprookjes op hun site:
hebben wij o.a. een aantal terreinauto, s, quads, segways en elektrische (golf) karren.
Heeft deze gozer pepperspray aan zijn riem????
www.avdverkeer.nl/parkeercontroleurs.h...
Carlo_boshard | 23-03-09 | 12:46
Ik vind vooral die VIP mensen geweldig... ze hebben wel goed naar de televee gekeken...
.
@Redactie
Als de politie het zo erg vind waarom staan ze dan pontificaal diverse maken op de feauteaux? Of zijn het frusty coppers die door die gasten lastig gevallen zijn?
Zijn er al bumperstikkerTs in de maak? "Ik rem niet voor verkeersregelaars"?
@the wanderer, hahaha... als ik daar foto's van vind, deel ik ze... altans.... als het fabmateriaal is
carlo boshard 12;46
Is dat ding in zijn hand niet de vriend van zijn vrouw???
LOL
AVD Verkeer. Een hoogst irritante tokkie-firma met een hoog kampersgehalte. Behoorlijke Eef Hoos /Toetanchamon Beveiliging trekken/overeenkomsten. Geen enkele wettelijke basis. Blazen met dikke Nissan Patrols in imitatie politie-uitvoering met niet-toegestane knipperlichten alles aan de kant wat ze voor de voeten komt, zetten doodleuk wegen af die niet afgezet moeten/mogen worden,rijden met 'motoragenten' op 'politiemotoren' rond die er bedriegelijk echt uitzien en zien er geen been in om protesterende automobilisten ernstig te bedreigen. Aso- kaalkopjes en amateur Blackwatertjes. Dienen ten spoedigste uit het straatbeeld verwijderd.
zien best wel uit als prominente taakstraffers!
Ik dacht dat de melkertbanen al voorbij waren. Kennelijk is die sukkels vergeten een echte baan te zoeken.
foris de freelancer . 10;47
staat er mooi bij is dit madurodam?
Zit er in die ton achter hem nucleair afval? ( hoop het)
zijn die wagens niet van de provincie?
anyweg, volgende keer dus rechtervoetje omlaag ^^
Waarom staat deze zelfde foto ook gewoon op de site van AVD ?
Allemaal weer lulkoek van geenstijl.
Tina Turner-fan rijdt in op verkeersregelaar
www.spitsnieuws.nl/archives/provinciaa...
En wat is de mening nu?
2590
Alsof ze het wisten bij GeenStijl:
www.volkskrant.nl/binnenland/article11...
Dus volgende x mag ik ze gewoon dood rijden?
Niet luisteren naar de aanwijzingen van een als zodanig herkenbare verkeersregelaar is beslist wel een overtreding en deze mag het kenteken noteren waarna de politie het af zal handelen.
Aanzetten tot het negeren van verkeersregelaars is niet echt slim van heer Hoxa
@Teun van het Tuinpad | 23-03-09 | 10:52
Wel een eenvoudige runderbouillon mag ik hopen? (zonder weerloze groenten)
@Jaap de Paap | 23-03-09 | 10:46
Dank,
idd iemand moet opstaan tegen het leven koken van spruitjes, frituren van aardappelsstaafjes zonder dat zij zich kunnen verweren enzenz.
Werkelijk gruwelijke misstanden in dit land. Ik verwacht de komende verkiezingen zeker 8 zetels te halen. Mag ik u als eerst lid noteren?
Dan maar even een " nepagenten " register opzetten.
Kom maar op met de foto's van die loosers, als je graag in de belangstelling wil staan dan maar gelijk bij Geenstijl.
Heb je in ieder geval ALLE aandacht die je wil.
Typisch werk voor mensen met een chromosoompje teveel.
avdverkeer.com/images/stories/medische...
Hoezo wekt dit de woede van de politie? Ze worden alleen genoemd op de startpagina politie die door gewone burgers beheerd wordt. En als je die website van dat AVD verkeer beetje beter gaat bekijken zie je dat die lui door de overheid onder andere worden ingeschakeld en dat ze ook wel iets meer bevoegdheid hebben dan de gemiddelde burger. Geen goed onderzoek gedaan...
heerlijk... alles zien wat fout is..
maar vooral geen acties ondernemen
hahaha word met de minuut gekker.
members.lycos.nl/petersos/hpbimg/12213...
ff luisteren..... we hebben een geheime operatie! We gaan verkeer regelen
hahaha
patrickvinger80.hyves.nl/album/3165523...
Lekkere broek ook voor op de motor
rvdsecurity.hyves.nl/album/26182849/RV...
Dat komt ervan als je als overheid allerlei vage functies schept, zoals die van verkeersregelaar. De burger ziet door de bomen het bos niet meer, maar wordt wel met geweld in een cel gepropt als hij een van de bijbehorende regeltjes overtreedt.
kijk, hier heb ik wat aan.
Ze hebbe nog een hyves ook
rvdsecurity.hyves.nl/
Lekkere club ook
74.125.77.132/search?q=cache:ucT5wdUr5...
Kredietcrisis, er moet werk gecreëerd worden op de markt.
Reguleringsfunkties in het verkeer helpen nagenoeg niet. Signaleringsborden zijn regelborden geworden met als gevolg dat het chaotisch wordt. Verkeersregelaars leiden tot hetzelfde.
Files oplossen kan alleen door de snelheid te verhogen. Onoplosbaar dus.
Het is inderdaad niet echt fijn als je voor de gek wordt gehouden waar je bij staat. De kleding heeft een officiële en autoritaire uitstraling, waardoor je kunt aan nemen dat bijvoorbeeld een straat wordt afgezet voor een goede reden. Als dit dan gebeurd omdat één of andere falende programmamaker iets wil opnemen verlies je je vertrouwen in het systeem.
Als elke janlul bevoegd is om het verkeer te regelen zonder daarbij op de wettelijk geldende regels te letten veroorzaak je al snel chaos en verlies je vertrouwen
Only in Holland.
Zolang het onder het motto "veiligheid verhogend" is zie ik het probleem niet.
Trouwens, even een subonderwerp... Valt meer mensen het op dat de "PoWned-leden-teller" wel heel lineair aftelt. Persoonlijk wil ik de stelling "ze hebben de aantal leden al maar willen doen alsof het spannend is" in de lucht gooien.
Volgens filegoeroe Eurlings moet een verkeersregelaer er zo uit zien:
De hes van de verkeersregelaar bestaat uit een fluorescerend gele bovenkant en een fluorescerend oranje onderkant. Het scheidingsvlak van deze kleuren bevindt zich ter hoogte van de onderkant van de armsgaten. Op dit scheidingsvlak is met retro-reflecterend grijs materiaal een rondom doorlopende streep van 50 mm breedte aangebracht. Een soortgelijke rondom doorlopende streep is ook horizontaal aangebracht op 50 mm boven de onderkant van het oranje deel van de hes. Tussen deze horizontale strepen zijn, op 50 mm uit het midden van de armsgaten, twee soortgelijke verticale strepen aangebracht, zodat een oranje rechthoek ontstaat. In deze rechthoek is met hetzelfde grijze materiaal van 50 mm breedte een driehoek aangebracht. Deze driehoek is zo groot mogelijk. De zijden en hoeken van deze driehoek raken de grijze strepen van de rechthoek niet. Tussen de rechthoeken aan de voor- en achterkant van de hes zijn op de delen onder de armsgaten, op gelijke afstand tussen de horizontale zijden van de rechthoek, twee doorlopende horizontale grijze strepen aangebracht.
De voor- en achterkant van de hes zijn gelijk, met dien verstande dat de hes aan de voorzijde een V-hals heeft. Als de hes aan de voorkant een opening heeft, dan zijn de grijze strepen en de driehoek niet zichtbaar onderbroken (door bijvoorbeeld een ritssluiting). De hes mag ook zonder opening aan de voorkant zijn uitgevoerd en wordt in dat geval dus over het hoofd aangetrokken. Op de jas/hes kan links op de borst een logo met de bedrijfsnaam geplaatst worden ter grootte van maximaal 11×11cm. Dit logo mag geen onderdelen van het retroreflecterende patroon afdekken.
Dus......... nieuwe pakjes kopen AVD-verkeer bv!
Privatisering heet dit. Al gaande sinds, ja eigenlijk sinds ik de politiek volg. En prof HoxHa heeft daar moeite mee?
Prof Hoxha, veel dank voor uw oproep tot burgerlijke ongehoorzaamheid, daar hebben we nood aan.
Ik regel het verkeer om mij heen, zelf! Heb ik geen regelaar voor nodig, wel geavanceerd apparatuur en kennis van zaken.
Als er geen verkeersregelaars zouden zijn, dan stond Nederland 24 uur per dag vast.
Bij veel grote evenementen worden deze mensen ingezet en dat stroomlijnt de boel behoorlijk. Als dat niet zou gebeuren, dan stond iedereen met iedereen op de vuist te gaan omdat hij zijn heilige koe graag voor die van de ander neerzet.
Denk daar maar eens over na ipv je druk te maken over de kleding van die mensen.
Blijkbaar is het de enige manier om een beetje gezag uit te stralen, want anders rijdt elke klootzak over ze heen.
Fleauxe | 23-03-09 | 11:08 Gaat anders prima.. Goedemorgen Flooks :)
Stroopdoos | 23-03-09 | 11:18
Reactie is wel achteraf weggejorist maar het kan wel. Let op geen email adres in te vullen!!
Politie moet gewoon afwachten. De landwinds zullen het probleem voor ze oplossen.
nenny | 23-03-09 | 11:31
Idd, en daarom mag je vragen naar hun bevoegheid en moeten ze de juiste kleding dragen, en dat is geen fantasie uniform wat op dat van politie lijkt. Duidelijk?
AVD Verkeer BV.... en je jongensdromen komen uit... Goffer geef die gasten een prikker en een vuilniszak.... de hesjes hebben ze al...
Grappig om te lezen...
(aangezet)
Niemand wil zelf de regels volgen.
Ook niet als de politie ze handhaaft.
Zeker niet als een verkeersregelaar ze handhaaft.
Maar we willen dat "de anderen" de regels volgen...
LOL
-weggejorist-
dit staat op de website
verkeersregelaars.startpagina.nl/prikb...
Re: Verkeersregelaar vaak in de media
Gepost door: enrico1972 (93.125.236.---)
Datum: 19 maart 2009 14:05
Quote
Dennis
Sinds kort hebben wij qua strafmaat de ambtenaren status..... dus dubbele straf voor de bestuurder die onze aanwijzingen niet opvolgt.
Voor wat betreft de ambtenaren status geldt dit voor zover ik weet nu alleen voor het Openbaar Ministerie ( OM ) te Amsterdam en nog niet landelijk.
Mocht je bewijs hebben dat het wel al Landelijk is dan zie ik daar graag de documenten van.
En dan alleen in die gevallen waarin aangifte gedaan wordt inzake als bijvoorbeeld: "Mishandeling / bedreiging / poging doodslag of aangereden worden".
In deze gevallen bel je natuurlijk ook 112 zodat de verdachte z.s.m. wordt opgepakt.
Als men puur de aanwijzingen niet opvolgt zijn er de volgende mogelijkheden:
1. Politie die ter plaatse is constateerd dat bestuurder X de aanwijzing niet opvolgt en noteert het kenteken en eventueel de gegevens van de verkeersregelaar die de aanwijzing gaf.
De politie zal dan een Kennisgeving van Beschikking uitschrijven en door het Centraal Justieel Incasso Buro ( CJIB ) wordt de acceptgiro opgestuurd waarmee men het lidmaatschap kan overmaken.
Er zijn situaites dat men de verdachte gelijk staande houdt en Kennisgeving direct uitreikt.
2. Verkeersregelaar Y geeft aanwijzing. Besuurder X volgt deze niet op.
Verkeersregelaar noteert zoveel mogelijk gegevens: Kenteken / Merk en het liefst het type en kleur van het betreffende voertuig.
Noteer als het kan ook zoveel mogelijk van de bestuurder(ster) dus het signalement. Dus man of vrouw / leeftijd / kleur haar / dik - normaal of dun enz....
Vervolgens zorgt de verkeersregelaars voor de gegevens Personalia ( Minimaal de naam en telefoonnummer ) van minimaal 1 getuige.
Bij wegwerkzaamheden is de uitvoerder meestal bereidt om als getuige op te treden.
Met al deze gegevens gaat de verkeersregelaar z.s.m. doch uiterlijk binnen 24 uur na einde dienst naar het dichts bijzijnde politieburo en doet aangifte van het feit dat hij/zij geconstateerd heeft.
Hier zal de politie jou waarneming verwerken als mede die van de getuige in het Mini Procesverbaal R 630 B. Meestal moet je ook een situatieschets maken.
Vervolgens zal de politie de verdachte ( Bestuurder X ) oproepen om op het buro te verschijnen en hem/haar horen als verdachte.
Samen met het procesverbaal van het verhoor van de verdachte gaat alles naar de Officier van Justitie en die zal de zaak verder behandelen.
In de regel hoor je van de verdere afhandeling niets meer.
Waarom spreek ik alleen maar over bestuurder.
Voetgangers en fietsers zijn haast niet te achterhalen. Alles wat een kentekenplaat heeft is makkelijker te achterhalen.
TIP 1: Mocht je vooraf de locatie weten zoek dan vooraf een luchtfoto op via Google Earth en zet via Paint alsvast de straten erin en neemt een print mee.
Altijd makkelijk voor als je later aangifte moet gaan doen.
TIP 2: Maak als het kan een foto van de situatie vanuit het oogpunt van de verdachte en zorg dat zoveel mogelijk op beeld staat zoals wegafzetting en ( tijdelijk ) geplaatste verkeersborden.
Je kan ook via google earth een print maken van boven de locatie en daar deze zaken intekenen inclusief het punt waar jij stond toen je de aanwijzing gaf.
Ze zouden de overheid als bestuursapparaat eens moeten privatiseren, daar zijn dan pas echte besparingen mee te behalen (alleen wel kut als je voor je paspoort van 1945,05 Euri mag aftikken).
@nenny | 23-03-09 | 11:31
Daarentegen behoren de verkeersregelaars een opleiding te volgen en hebben zij, om een weg af te zetten, een vergunning nodig. Denk maar aan de hulpdiensten etc. die op de hoogte dienen te zijn van de afzetting.
Handhaving van wetten zouden NOOIT aan commerciele partijen moeten worden gegund, NOOIT!
Kijk maar naar Paul Verhoevens Robocop. Daar was op een gegeven moment de politie geprivatiseerd. Die man heeft een visie.
@Fleauxe 11:08
Waar een wil is is een weg. Waar een weg is is een verkeersregelaar en waar een verkeersregelaar is is Wim Heitinga.
vroeger was het leven zoveel eenvoudiger, je had pliesie, ook mijnheer Zwart de veldwachter genoemd, die bevoegd was verkeer te regelen, dieven opsporen was zijn passie, medemensen helpen zijn plicht, altijd in voor een praatje op de brug, zijn medemens stond klaar om hem bij te staan etc.
Tegenwoordig hebben we pliesie, ook wel struikrovers genoemd, verkeersregelaars, ook evolutie kwakjes genoemd, stadswachten, uitkeringstrekkers die door de stad wandelen, anwb, om je te helpen, milieudefensie, om medemensen af te knallen in tijden van vrede en dan hebben we natuurlijk nog Rob van de smaakpolitie, de jazzpolitie is opgeheven, pffff, word al een hele lijst
@GroteZaagdildo | 23-03-09 | 11:26
Dat weet niemand.
Hoe irritant ook, ik vrees dat GS het bij het verkeerde eind heeft.
Je bent wettelijk verplicht om de aanwijzingen van verkeersregelaars op te volgen:
RVV 1990 Artikel 82
Weggebruikers zijn verplicht de aanwijzingen op te volgen die mondeling of door middel van gebaren worden gegeven door:
a. de daartoe bevoegde en als zodanige kenbare ambtenaren,
b. de militairen van de Koninklijke Marechaussee voor zover niet behorend tot in de onderdeel a bedoelde ambtenaren en
c. de daartoe bevoegde en als zodanig kenbare verkeersregelaars
Aangeboden T.E.A.B:
Bij deze bied ik mijn diensten aan als verkeersregelaar. Na 30 jaar ervaring ben ik op zoek naar iets anders als de parkeerplaats van de Ikea. Bovenstaande foto is een voorbeeld van hoe het eruitziet als u mij in dienst neemt. Ik lijk inderdaad op een politie agent, dat wou ik vroeger namelijk worden. Als bewijs voor mijn professie kan ik eventueel de A2 afzetten.
Mail naar lutser@monsterboard.nl voor meer informatie en/of foto's.
Lying Dutchman | 23-03-09 | 10:49
Maar met mijn Burgerkinguniform probeer ik me geen competenties van de politie toe te dichten, dus daar zit wel even een fijn verschil.
Overigens, wie heeft Biggie Smalls eigenlijk overhoop geschoten?
De ontslagen wielklemmers uit Amsterdam hebben een nieuw baantje gevonden?
bima | 23-03-09 | 11:15
U stottert nogal.
Fleauxe | 23-03-09 | 11:08 Gaat anders prima.. Goedemorgen Flooks :)
Te koop op Marktplaats?
@zovoklets | 23-03-09 | 11:10: Wie is 'hij'?
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
Ik krijg zo,n onbehagelijk gevoel bij die kop van Dhr Rietveld.
Maar uuhm OT: Die verkeersregelaars moeten niet stoer proberen te doen. Als ze Politie wilde worden dan hadden ze halverwege de opleiding maar moeten stoppen.
Verkeersregelaars:
Te stom om bij de pliesie te mogen.
Te stom om beveiligingsmedewerker te worden.
Te stom om stadswacht te worden.
Geef een mongeaul een pet en hij krijgt megalomane neigingen. Kortom, het modeverschijnsel om deze kwakjes evolutionaire slijm nader met het asfalt kennis te laten maken, kan ik volledig begrijpen.
Dat gedoe met rooie Beau is natuurlijk bagger maar als dat clubje zorgt dat de rotzooi na een accidentje sneller opgeruimd wordt en ik minder lang in de shit sta, boeit het me niet zoveel. Ook niet wat ze aantrekken of wat ze op de kit plempen.
Maar iets anders: die 50000 gaan er dus komen of zijn het er stieken al 500.00. Whatever, hulde (overigens fantastische pica van brulkikker Pechtold). Maar hoe zit het daarna, mot er dan ook binnen no-time 150000 zijn o.i.d. net als dat GroenLinks gedoe en hoe lang staat er dan voor?
ik rem voor verkeersregelaars
Wellicht een aardige stickertekst uit de jaren 70.....
Fleauxe | 23-03-09 | 11:08
Hij mag zich toch verkiesbaar stellen?
Er zit een heus anti-GS filter op dat weblog. Wtf?
Probeer maar eens binnen te komen op dat log.
Lukt je niet.
Het kan zijn dat ze bij de politie afgewezen zijn: Overgekwalificeerd, IQ te hoog, haar te kort, staat te veel zijn/haar mannetje. Doet te veel, praat te weinig.
Kan natuurlijk best ..
GroenLinks-gemeenteraadslid in ledenraad PowNed?: www.davidrietveld.nl/ledenraad/
Gisteren heel toevallig nog, over de A2, 8 motoren met verkeersregelaars. Outfit als die van de politie. Rijden zeer irritant in groepjes van 4, 2 naast elkaar binnen 1 baan.
En continu de linker baan gebruiken.
behalve dit betstaat er ook nog de milieupolitie. Daar staat notabene nog politie op de jas en auto ook terwijl ze er ook niks mee te maken hebben.
Het verward alleen maar weer met de echte milieu politie.
maar ja, hoewel de melkertbanen er niet meer offcieel meer zijn... doen ze toch nog iets ipv van bankhangen.
Ach ja, politie wekt woede bij mij, zo zullen er altijd wel dingen blijven waar niet iedereen blij mee is.
WTF: www.davidrietveld.nl/pivot/entry.php?i...
@ Lying Dutchman | 23-03-09 | 11:00
Dat is nieuwe spelling... Dat heb Kees 2-7-'90 namelijk gehad op sgool.
Zwart-water jongens op klompen?
www.youtube.com/watch?v=KDakcj9AHZ8&am...
Nooit echt bij stil gestaan. Wel letterlijk!
kees2790 | 23-03-09 | 10:58
Je chramatika en spelvouten zechen wat anderz.
@JanRap
Ach hoog,maar iets meer als de gemiddelde nederlander,helemaal als jou dus...
Voor een psychiatrische instelling in Vught staat er ook weleens eentje het verkeer te regelen, maar die gaat altijd netjes aan de kant staan, als het verkeerslicht op groen springt.
Hij verkomt in ieder geval wel dat er van de mongolen over de vluchtstrook gaan karren terwijl ik als Jan Lul gewoon in de rij sta, dat dan ook wel weer.
kees2790 | 23-03-09 | 10:25
"... zijn vaak laag geschoolden,die er op geilen om hartwerkende mensen..."
U bent dus hooggeschoold, zo te zien.
Fake? Binnekort ook fake detectives, fake agenten en zelfs fake rechters. Het wordt een schaduw justitiele macht! Fake is het niet, of het moet dubbelfake zijn als ze kun werkt ook niet goed doen!
+1 voor het lachwekkende uniform
Partij v/d groenten | 23-03-09 | 10:42
Leuk dat je er bent, het komt goed uit zelfs.
Ik heb rond 16.00 altijd trek in soep.
gewoon flink doorkarren dus
floris de freelancer | 23-03-09 | 10:44
Leg de CAO's naast elkaar en alles zal helder worden.
@GroteZaagdildo | 23-03-09 | 10:44
Ik lach toch ook niet om jouw BurgerKinguniform?
Ergste is nog dat ze zich vervoeren in een auto die nog maar net door de RDW keuring is gekomen en volkomen onveilig is. Nemen deze "mensen" zichzelf wel serieus?
@60CX | 23-03-09 | 10:45
De verkeersregelaar pet hahaha
www.vanleddeninfra.nl/cms/images/stori...
*zet 0900-8844 in contacten/politie*
Partij v/d groenten | 23-03-09 | 10:42
Wat een mooie nickname. Een lans breken voor onze ondergewaardeerde bietvrienden, miskende spruitjes, schizokomkommers en parawortelen, naar ik hoop? Indien zo, dan mijn complimenten ;)
Stroopdoos | 23-03-09 | 10:39
Niemand zal over mijn voeten rijden omdat ik niet in zo'n belachlijk apepakkie het verkeer ga staan ontregelen. Inderdaad meer iets voor de dorpsmongool, heeft die ook weer een fijne dag, hahaha. Overigens bestaat ook een mooi Hollands gezegde: de soep wordt nooit zo heet gegeten als dat hij wordt opgediend. Begrijp ie? Of gaat dat je pet te boven?
gertje18 | 23-03-09 | 10:41
Die zonnebril van die gast maakt het helemaal af, oooo wat voelt ie zich stoer, maar oooo wat stelt ie weinig voor. Het zijn net mongolen, je krijgt gewoon medelijden met ze, maar serieus nemen doe je ze niet.
En toch snap ik de verwarring wel. Ik snap niet waarom die gasten smurfenspray mogen dragen om zo "politie"te lijken want daar gaat het ze uiteindelijk allemaal om. Solliciteer dan gewoon bij de politie. Dat hele uniform schreeuwt politie wannabe ondanks het feit dat het misschien best binnen de regels valt.
kijk dan: zwarte/blauwe broek met band over het been. wit overhemd, zwarte stropdas. De parka is nota bene bijna gelijkend aan de oude verkeerspolitie jassen en de pet is volgens mij gewoon doodleuk hetzelfde alleen met een ander insigne erop. ik vind het een kwalijke zaak.
- teruggejorist - | 23-03-09 | 10:38 Ok ok, het verbaast me een beetje dat ik een regelaar zou platrijden na het lezen van dit artikel terwijl ik verder hard uithaal naar idioten die geweld in dit geval ok vinden.
Wie dan ook, tokkie of rechter, je blijft met je poten van anderen af tenzij dat mes of gun te dichtbij komt. Is so simpel..
Dat de regelaar een lutsert is boeiee, dat wisten we al wel.
GG[graag gedaan]
Wilders, Pechtold, Kant, Femke kamervragen A.U.B. Systeem laat dit bewust toe om het volk te intimideren, een van de eigenschappen van een Orwelliaanse totalitaire heilstaat.
Jaap de Paap | 23-03-09 | 10:38
LOL
kees2790 | 23-03-09 | 10:40
Aha, dan begrijp ik uw post beter. Dank voor de reactie.
Wat een stumperds!
Dan sta je toch voor lul met je landwind en zo'n sneu pakkie aan.
@Jaap de Paap
Nee verkeersregelaar
60CX | 23-03-09 | 10:32 Ja ja, dat zal wel, huilie doen wanneer iemand jou over je voeten rijd. Je blijft toch geweaun met je poten van iedereen af. Nu ineens omdat iemand autoriteit claimt (en dat niet heeft) mag tie over zijn voeten gereden worden
Slaat nergens op.. Nix huilebalk..
kees2790 | 23-03-09 | 10:25
U is cardioloog?
@Aiii | 23-03-09 | 10:19
Erg lastig om de laatste zin dan te interpreteren he?
@Stroopdoos | 23-03-09 | 10:19
Ja, helemaal.. Kneus, het gaat om de hypocrisie hier. Als een tokkie een verkeersregelaar omver rijdt bij de Ikea staat het hier vol van de verontwaardiging maar een paar maanden verder wordt er vrolijk opgeroepen om vooral wegafzettingen te negeren als blijkt dat een verkeersregelaar geen 'vergunning met een handtekening van de burgemeester' kan tonen. Ik ben geen agent en ik heb, in tegenstelling tot de verkeersregelaar, wel een opleiding gedaan, maar ga vooral op basis van verontwaardigde reacties van een website (die politie.prikpagina.nl), waar waarschijnlijk enkel beveiligers en wannabee agenten te vinden zijn, conclusies trekken.
sjaakdeslinksesul | 23-03-09 | 10:34
Grootmeester Sjaeck: +1!
Dus ik mag vragen om een (kopie van) een vergunning, en als ze die niet kunnen voorleggen behoef ik hun aanwijzingen niet meer te bevolgen? Mooi, want ik heb een broertje dood aan van zulke figuren die denken omdat ze een uniform aanhebben, dat ze macht over anderen kunnen uitoefenen. Normaalgesproken zijn éénstrepers als figuren met een vreselijke attitude, maar van zulke mensen die zelfs nog voor "agent" afgekeurd zijn, die zijn natuurlijk helemaal belachelijk.
Laatst klapte zo een verkeersregelaar nog met z'n vuist op mijn mocrobak, gelukkig heb ik mijn golfclubs altijd mij me, en heb die gast toen even flink afgetuigd. Wat denkt ie wel niet wie ie is, voor Krupp buigt iedereen, zelfs het staal.
Is dat zo een Landwind..? Kloon van een Opel Frontera.. Ik dacht dat die dingen waren verbannen op de Nederlandse wegen..
@sjaakdeslinksesul | 23-03-09 | 10:34
mag ik?
@Jezweetog
Dat zijn geen handboeien maar z'n cockring
Reaguuders 1 t/m 70 boven deze streep blijven, r alle andere reaguurders graag hieronder aansluiten ja... goed zo
__________________________________________________________________________
Als je niet te hard doorrijd gaan ze meestal vanzelf aan de kant. Zo niet, dan wijten we het gewoon aan het darwinisme, inferieure soort wordt weg-geevolueerd.
arme agentjes, worden hun privileges waar ze het eigenlijk allemaal voor doen omdat het in feite allemaal nobodies zijn natuurlijk, overgenomen door gewone stervelingen... politie altijd -1
Ik doe me vaak voor als gynaecoloog, maar zodra ik begin te likken vragen mijn klanten zich wel af of dit een standaard procedure is.
@aux | 23-03-09 | 10:28
Als je ondergespoten wordt met die troep loop je dagenlang met n blauwe kop.
Verder apart dat die regelaar met handboeien rondloopt, waar 'ie wél mee rond mag lopen, maar niet mag gebruiken.
Stroopdoos | 23-03-09 | 10:29
Huilebalk, laat deze nepperds gewoon lekker plaats nemen achter de geraniums...
Machtswellustelingen zonder kelder, dat zijn, deze zielege mannetjes in uniform...
Tis ook strafbaar dat zulke mongolen de weg af zetten,helemaal als ik er net aan kom
@publicitaire hitman 10:27
Vind ik ook een goede discussie. Dat mensen achter me boos worden omdat ik langzamer ga rijden bij wegwerkzaamheden waar ze druk bezig zijn op dat moment.
Tommygunner | 23-03-09 | 10:27
Die afdeling hebben ze wel maar is geheim. Lange regenjas verplicht.
ja is strafbaar,maar ontken ik dat dan?
ja precies kwam die gasten ook al eens tegen... tja je denkt politie maar al snel
heb je dan in de gaten dat het fakerts zijn, lachen toch
kees2790 | 23-03-09 | 10:26 Nee Kees, je blijft met je poten of auto van iedereen af! Elke vorm van geweld resulterend in verwondingen of erger is STRAFBAAR! En zou veel zwaarder bestraft moeten worden dan nu het geval is. FAIL!
Is het vandaag "we zetten onze trieste medemens in het zonnetje dag" ? Zo ja, dan moet er met spoed een topic komen over Pechtold.
Iedereen op de fiets!
Het woord van 2009: smurfenspray. Wat is het eigenlijk?
Met regelmaat is het zo dat deze "regelaars" liggen te slapen in hun bolide, terwijl wij de wegwerkers helaas te vaak nog bijna kapot gereden worden door getergde automobilisten
Valt me nog mee dat ze niet AIVD BZV heten...
Zo das lekker vaag, opsluiten dit soort lui samen met die crazy mocro van hieronder, het moet niet gekker worden. Overigens levert die firma ook parkeercontroleurs, en als ik ergens een bloedhekel aan heb zijn het die honden wel...
PS
Om ze plat te rijden gaat me te ver,maar hun tenen plat te walse lijkt me een goed alternatief
Politiestrepen op auto=verboten
archief.nrc.nl/index.php/1994/Augustus...
Ik snap de commotie eigenlijk niet zo. Met of zonder verkeersregelaars: stapvoetsrijden zul je.
Tja, die nobodys moeten toch iets doen.
Waarschijnlijk :
1. Afgekeurd bij de " echte " politie
2. Thuis geen zak te vertellen
3. Zeker een kleine klabanus en gebruiken dit als alternatieve penisverlenger.
Grote auto is blijkbaar geen optie, hahahahaaawahaaaaaaaaaaaaa
Wat een stumperds !!
Verkeersregelaars zijn vaak laag geschoolden,die er op geilen om hartwerkende mensen te doen laten stoppen omdat de plaatselijke nordicwandelvereniging zonodig de afrit moet gebruiken.
Denk soms nog aan onze dorpsmongool van jaren geleden die midden op straat ging staan om verkeer te regelen,nou zoiets zijn deze verkeersregelaars dus ook
Slecht item dit, het wekt de agressie naar verkeersregelaars alleen maar op.
Victor Meldrew | 23-03-09 | 10:14
Maar wel homo en gehandicapt (geestelijk, zie gelaatsuitdrukkingen).
In Landwinds rijden is ook heel goed voor de geloofwaardigheid.
Nee, met een dronken zaklamp gaan lopen..... dan geef je het goede voorbeeld.
Verkeersregelaars zijn afgekeurde stadswachten, onbevoegde verkeersregelaars zijn mislukte werklozen die de UWV-formulieren niet snappen......
Kijk, hier heb ik wat aan.
teruggejorist - | 23-03-09 | 10:13
De wet eist een vergunning, dit betekend niet dat als je geen vergunning hebt je deze mensen mag platrijden.
Wees dus gewaarschuwd, anders krijg je cel voor dooslag of dood door schuld.
Geef ze een jassie en ze heten allemaal Sony Kroket.
Gewoon doorkarren. Mogen we ook schieten?
Mmmm. Begrijp het probleem niet. Gewoon bekeuren die lieden. Deze heeft ie toch ook al binnen hoop ik. Blokkeren van de vluchtstrook voor hulpverlenende diensten is artikel 5 WVW invordering rijbewijs + inbeslagnemen voertuig. Simpel.
Victor Meldrew | 23-03-09 | 10:14
lol
Ik snap geen reet van dit topic. Dat het geen politieagenten zijn, ziet iedere oetlul. Maar daar gaat het toch niet om? Het is toch normaal dat verkeerregelaars op dit soort momenten worden ingezet?
Waarschijnlijk zijn de agenten jaloers. Devaluatie van hun beroep zijn ze bang voor.
Daarnaast ben ik het eens met -teruggejorist -: een erg dom topic in tijden dat verkeerregelaars met regelmaat voor hun flikker worden gereden door stumperts.
AVD Verkeer BV zal na deze berichtgeving met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid (pliesietaal) wel failliet gaan
*Sollicitatie in de outbox gedaan. Gaat roze tuktuks aanhouden.*
-weggejorist-
@- teruggejorist -, alleen heel domme mensen zoals u halen uit bovenstaand bericht en bijgaande oproep tot "doorkarren" de instructie tot het "doodrijden" van mensen. Zegt veel over uw beeldvorming tbh.
- teruggejorist - | 23-03-09 | 10:13 Ok, dus volgens jou gaan er doden vallen omdat reaguurders op basis van dit artikel regelaars gaan platrijden. Interessant...
Het zal Koos Spee wel zijn.
@Don Sputare 10:07
Das een Maglite houder.
foute snor, zonnebril, zwakbegaafd .. ja het is een verkeersregelaar
Don Sputare | 23-03-09 | 10:07
Dat lijkt me niet.
Tja, als je in een 'handhavingsbroek' wilt rondlopen, is er toch echt wel iets meer aan de hand.
Dat zie je toch zo dat die persoon geen politieagent is,hij is blank.
Maar: kunnen ze door een waterkraan? En gaan ze met die muts naar bed?
Vragen, vragen..
ja ? nee
hmm.. miss dat daarom die gasten worden aangereden? al blijf ik dat abnormaal vinden..
Mogen zij wel op de vluchtstrook parkeren?
*koopt ook zo'n jasje en rijdt naar A13*
-weggejorist-
Mooie boel. We leven in een bananenrepubliek, ik zeg het maar eerlijk zoals het is.
Oppakken die fakers
Eerder staan wachten bij het oprijden van een dijk op één of andere truckers optocht, na 10 minuten wachten gevraagd of men een vergunning had. Niet? Mooi, dag!
En hij eet nog geen banaan.
Doe een aap een hesje aan...
Beau ter Ham = Erven Dorens incognito. Subtiel overigens.
@Illuminator | 23-03-09 | 10:08
Dat zou ook verboden moeten zijn.
Ik zie een dwarsverbandje met het fenomeen dat steeds vaker door wordt gereden bij verkeersregelaars Dat ZIJN dus helemaal geen verkeersregelaars, maar ontregelaars. (maakt het fenomeen overigens niet minder idioot)
*Dirk Scheringa zingen doet*
Even voor de duidelijkheid, gemiddelde verkeersn00bs: van de zomer is er voor de Wednesday Night Skate wel degelijk een vergunning uitgegeven door de plaatselijke burgemeester. Dus dan NIET doorkarren.
ik rem niet voor Beau van Erven Dorens
Aan die semi-debiele bekken te zien zouden het ook échte agenten kúnnen zijn???
Doorrijden deed ik altijd al wel.. *morgen voorkomen moet*
Meisje, wil jij op mijn attentiefluit blazen...
www.avdverkeer.nl/uniform-verkeersrege...
Heeft die neppert nou zelfs handboeien aan z'n riem hangen?
Trouwens.... markplaats.nl?
Eens, maar niet over zijn tenen hè?
en waarom is dat plaatje van marktplaats af?
Zucht, stelletje lutserts. Helemaal doorrijden bij zo'n Erven-Dorens Ik hou van Holland kutleader.
REAGEER OOK