Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Reaguursels

Inloggen

E is volgens mij de beste, de rest valt af bij mij!

Stifmeister070 | 16-03-09 | 09:15

Een smurf die op het randje van een zwembad gaat schijten.

knakenpoetser | 15-03-09 | 21:29

mag ik nu in een duikpak?

dennis3508 | 15-03-09 | 20:54

Het is een smurf. Hopelijk word ze nog gepaald door Grote Smurf en Charchamel.

Nifelheim | 15-03-09 | 19:42

het is dom, dat is het.

Charly_Trippo | 15-03-09 | 19:42

-weggejorist-

mememe | 15-03-09 | 19:18

Een boerkinihoer.
Boerkahoer.

mememe | 15-03-09 | 19:07

Een Islamitische smurf.

mememe | 15-03-09 | 19:06

-weggejorist-

Ayaan Sorry | 15-03-09 | 17:57

bah, en wij moeten eerst douchen alvorens de sauna te betreden.
dit sappig doner kutje komt zo ongereinigd het zwembad in ...

andy_son | 15-03-09 | 16:08

fap fap

Black Jag | 15-03-09 | 15:54

Dit is duidelijk een :Ik-Bang-Ik-Mag-Nie-Blood-Van-Mijn-Man-Pakje-.
Dus nantwoord C!!! De Burkinie. Duikpak ( zweetpak ) voor moslims.

El Rolfo | 15-03-09 | 14:08

Tja, als we hieraan niets doen zullen we er toch gewoon aan moeten wennen.

Jackxx | 15-03-09 | 13:10

D

vlammenman | 15-03-09 | 12:11

-weggejorist-

ikworderzomoevan | 15-03-09 | 10:45

Ik zou me ook doodschamen als je man gelooft in een kinderverkrachter uit 1400..

LifeCatcher | 15-03-09 | 10:04

Een gewone T-shirt mag niet volgens CGB. Hoe zal het zijn als je er op schrijft:

Ik geloof in de nietsheid van het bestaan? Of ' Jezus Leeft' ?

Wat zal CGB dan stellen?

MacVulpen | 15-03-09 | 09:53

Nu zie ik het: het is de verplichte zwemkleding voor diploma D.

MacVulpen | 15-03-09 | 09:49

Duh, C. what's the big deal?

Chill | 15-03-09 | 09:47

Laat ons afspreken dat zodra zo'n blauwe vuilniszak in het water wordt gegooid wij nederlanders het betrokken zwembad niet meer bezoeken. Allemaal naar het Boerkinietikibad in Duinrell.

Fuckinghell | 15-03-09 | 09:32

D en E

Dus eigenlijk is het een senseo vermomd als blauwe fin.
Blauwe fin ?? Finnen mogen niet drinken toch ? Foei Fin !

Fab-fabber-fabst | 15-03-09 | 09:09

Ik vind dat pak dus echt niet kunnen!
Mis plaats voor bomgordel.

-edit dikke doej!- | 15-03-09 | 08:33

waar blijft gargamel als je hem nodig hebt

golddigger | 15-03-09 | 01:52

widtvoet ® | 14-03-09 | 12:24
duimpjes voor jou

wakkere_nederlander | 15-03-09 | 00:07

-weggejorist-

!mp3rat0r | 14-03-09 | 23:43

lekker wijf!

zeiksmurf | 14-03-09 | 23:18

Ik blijf erbij, het is een smurf (geen smurfin overigens, die draagt namelijk een rokje).

copy2devnull | 14-03-09 | 23:14

Kijk 'r bukken!
De slet!

Merlot | 14-03-09 | 22:32

Bah. Gewoon bah. Voer deze smurfinnen maar aan Azrael.

eskimo limon | 14-03-09 | 22:17

@DaveAngel Ecowarrior

Dat vroeg ik mij ook af. Zo'n niet strak zittend slobberend stuk blauw, blijft volgens mij plakken als limonade als het nat is. Dat kan toch niet de bedoeling zijn?

Lai | 14-03-09 | 22:09

maak kennis met het nieuwe Nederland!, Het is een halal zwempak voor moslim vrouwen met een huidziekte.

helimunt | 14-03-09 | 22:09

E

romax | 14-03-09 | 22:02

Bingo, comments 4 seconden gescand en alle spinsels die er door mijn hoofd schoten al gezien; smurfen en snorkels..

Verder is het zaak dat je de broekspijpen van dat ding dichtknoopt en volstort met beton.
Kunnen ze zien hoe gevaarlijk zo'n ding wel niet is.
*topic en links lezen gaat*

Sprunk | 14-03-09 | 21:59

grote smurf???

markiemar | 14-03-09 | 20:56

-weggejorist-

lazrus | 14-03-09 | 20:54

Alaaafff!

datzegik69 | 14-03-09 | 20:50

Een zielige vertooning?

Henk jr | 14-03-09 | 19:45

Een islamitische smurf die hem overdwars heeft ?..

Konny Lingus | 14-03-09 | 19:18

Het juiste antwoord is E. U wint nu een boerkini van het merk Al-Speedi ter waarde van 72 maagden!

Fares | 14-03-09 | 19:07

Hmmm, heeft iemand al gevraagd of ze nog zussen heeft?
Maareuh, hoe ziet ze (en dat ding) eruit als ze uit het water komt?

DaveAngel EcoWarrior | 14-03-09 | 19:03

zwem smurf !! ?

Wijchen de gekste | 14-03-09 | 18:46

OJEE IK ZIE EEN STUKJE TEEN
volgens mij moet zij nu echt boete doen
10 maal slaag en een groepsverkrachting

anoniempje88 | 14-03-09 | 18:27

keuze F denk een Fabpyama

sjopstra | 14-03-09 | 18:19

***

**Zij stelde dat duikers en surfers ook vaak kleding dragen die het gehele lichaam bedekken.**
.
Ik word ook helemaal gek van al die duikers en surfers in het zwembad....

***

Ook van al die mensen met een boerkini in het zwembad?

Teleurgesteld | 14-03-09 | 18:01

IK denk een waterviagra??????

utjungske | 14-03-09 | 17:47

Als die mensen graag uitgelachen worden moeten we dat ook maar doen hè

Moeder Gans | 14-03-09 | 17:28

Een blauwe subsidiespons die op het punt staat vol gezogen te worden

Soep | 14-03-09 | 17:11

Nieuwe zomermode 2009

claris7 | 14-03-09 | 16:50

duidelijk e

De technoloog | 14-03-09 | 16:45

In FRANCE verboden/interdit...
Gelukkig maar...

reik in frankreik | 14-03-09 | 16:38

watersmurFIN. bedoelde ik.

Elvos | 14-03-09 | 16:37

Dat is gewoon een Islamitische watersmurfin. Want als het geen watersmurfin zou zijn ,zou ze een wit rokje dragen.

Elvos | 14-03-09 | 16:36

Dankzij een door onszelf betaalde subsidiespons is de invoering van de sharia weer een stapje dichterbij, gefeliciteerd Nederland! Zucht...

Pokkel | 14-03-09 | 16:26

F. Lesbo Teletubbie

TM | 14-03-09 | 16:24

Renos2
feministen zijn de ergste vrouwenhaters

bejaarde op brommer | 14-03-09 | 16:14

Diep en diep triest dat vrouwen zo onderdrukt worden in Nederland en de feministen hoor je niet.

Renos2 | 14-03-09 | 16:12

C

DJ N*Droid | 14-03-09 | 16:07

belachelijk, alweer een stukje nederlandse cultuur dat word vertrapt door een achterlijke cultuur

lelijkevent | 14-03-09 | 16:07

volgens mij is dit gewoon de slechtste start die ooit gemaakt is bij de 200m vrije slag???!!!
bovendien moet de vraagstelling volgens mij zijn, WIE is dit. Schaam je dat de vrouw weer als (lust)object wordt gezien.

zuivergeweten | 14-03-09 | 16:00

Geen wonder dat dit soort nieuws in de volksfiets staat. Men is collectief gek geworden.
Dit is een prachtig voorbeeld van dhimmytude.
Over en sluiten.
Pas wanneer dit land is kaalgevreten zullen de sprinkhanen verdwijnen.....

Toine Tussenbeen | 14-03-09 | 15:43

Lol je zie zo d'r blote handen!

tele2 | 14-03-09 | 15:40

Pas maar op voor die smurf. Als ze van rechts komt heeft ze voorrang, hahahaha.

C natuurlijk

Twente muts | 14-03-09 | 15:38

Das een smurf natuurlijk!

Frappant | 14-03-09 | 15:29

minder kans dat ze in het zwembad plassen zo...

Uyl1984 | 14-03-09 | 15:28

Het is de zeldzame blauwkuif in ontvangende positie.

Doorgaans Nooit | 14-03-09 | 15:25

Een aansteller

KeurMeester | 14-03-09 | 15:16

De bourqini uit Meppel!
geen teen -1

drs. Hunebed | 14-03-09 | 15:14

maarre,daaronder draagt ze helemaal niets! Compleet naakt.

MacVulpen | 14-03-09 | 15:10

Smurfin onder druk van Gargamel. Wat zal de grote smurf zeggen: Trompetsmurf doe eens

vanlinknaarrecht | 14-03-09 | 15:03

Smurfin onder druk van Gargamel. Wat zal de grote smurf

vanlinknaarrecht | 14-03-09 | 15:02

Moslimvrouwen zijn net uien. Ze hebben heel veel lagen kleding aan en als je de laatste laag eraf hebt gepeuterd, moet je huilen.

Dirrek | 14-03-09 | 15:01

een nieuwe teletubie? / terringtubie? / South park figuur ter vervanging van Kenny?

misterhandyman | 14-03-09 | 14:58

Is Smurfin die staat te wachten om uitgeleefd te worden.
Na gebruik schoonspoelen in zoutzuur badje!

Schipperbitter | 14-03-09 | 14:55

nog even on topic:
ik denk dat autochtone psychopaten (psychopatima's) die zich hebben aangesloten bij dat malle geloof een natte gleuf krijgen van alle aandacht

bejaarde op brommer | 14-03-09 | 14:54

Lol@ Papier met ADHD.
De Telegraaf zou een voorbeeld kunnen nemen aan de Times.

Isser | 14-03-09 | 12:51
heb ik met commerciële televisie en radio, verhoogde kans op netvliesloslating en herseninfarct

bejaarde op brommer | 14-03-09 | 14:46

Kunnen we hier niet invoeren dat alle dames die in een boerkini lopen door ons als hoeren betiteld worden; wijven die gewoon de man lopen te teasen door alles lekker weg te stoppen. Ben benieuwd wanneer de wicked weasel variant op de markt komt.

BitchSuperSoaker | 14-03-09 | 14:40

Vrij naar Balkenende: Zonder geloof kan ik niet zwemmen.

widtvoet ® | 14-03-09 | 14:39

Provocatie, dat is het.

Zo jammer! | 14-03-09 | 14:36

gaan naar frankrijk op de camping. officiele regel: Boxershort verboten. Heb ik niets om te verbergen maar kan mij voorstellen dat je haar niet naakt wilt zien. Dus prima aktie van de commissie gelelijke behandeling.

NoObmetPeeCee | 14-03-09 | 14:36

@Isser | 14-03-09 | 12:51: Zo spreekt men niet over de krant der kranten. Foei!
Thnx@Roedenko | 14-03-09 | 13:22
@superjan | 14-03-09 | 13:05: We verschillen inderdaad niet van mening. Van een (voormalig) kwaliteitsproduct als HP/De Tijd had ik geen artikel verwacht dat het niveau 'hunnie benne gewoon dom' nauwelijks doet overstijgen.
Sowieso niet te begrijpen dat iemand als Dijkgraaf *kots rochel* daar de scepter zwaait.

Fleauxe | 14-03-09 | 14:35

Slecht nieuws voor de vrome dames : ik word onzettend gheyl van een boerkini en van dat plaatje. Kan niet wachten om hordes moslima's in boerkini in het zwembad te zien. Dus zien jullie een negert met een enorme stijve klabanus in een ribcord zwembroek dan ben ik het. Met excuses aan jullie profeet.

Bigi Bana Boy | 14-03-09 | 14:35

Mocrolympische Spelen 2009?

Roberto® | 14-03-09 | 14:34

De lelijkste grote smurf die er in ons land rondloopt. Dat is het. En ze is geil, dat zie je omdat ze al vast gebukt staat.

BitchSuperSoaker | 14-03-09 | 14:31

Crying Dutchman | 14-03-09 | 14:17
je mag daar alles, zolang het maar stiekem is

bejaarde op brommer | 14-03-09 | 14:28

ExtremistenSmurf?

KeurMeester | 14-03-09 | 14:28

SmurfExtremist?

KeurMeester | 14-03-09 | 14:27

F. Zwemsmurf

Kruipolie | 14-03-09 | 14:25

Dit is in een woestijn heel gewoon. Mannen hebben daar ook een theedoek om.
Het laat wederom zien dat het een aantal mensen niet lukt om te integreren.

M.O. Lotov | 14-03-09 | 14:21

Ik EIS dat ik voortaan in elk zwembad mag zwemmen met een lange, wijdvallende zwembroek. Mijn geloof in de Heilige Fallus staat niet toe, dat vrouwen kunnen zien wat voor gigantische heipaal ik meedraag in mijn kruis. Dit is voor mijn religie een 'conditio sin non', dus een dogma.
Mijn heilige paal mag alleen zichtbaar zijn voor vrouwen die hier speciaal om vragen, dan nog alleen in afzondering met ons tweeen.
Ook dit is een Heilig Gegeven, dus kom nu niet aan met die onzin dat IK dat niet mag en zwemmen in een omgeslagen vloerkleedje wel, want dan DISCRIMINEER je mij. De eerstvolgende keer dat ik geweigerd wordt in een ruimvallende zwemboek in een zwembad, komt er een aanklacht wegens ontoelaatbare discriminatie..!

blaster | 14-03-09 | 14:21

Burkini, bestaat zoiets ook in Iran en dat soort landen? Of is het weer een zelf verzonnen stukje kul-tuur?

Crying Dutchman | 14-03-09 | 14:17

G. Een verhevene (normale regels gelden niet voor haar, zij verdient obv. haar islamitisch zijn een uitzonderingspositie)

widtvoet ® | 14-03-09 | 14:16

madakantognie?! | 14-03-09 | 13:55
NOGmaals:
wat is je tegenargument voor een ander geluid op de de openbare?

paardenrimmer | 14-03-09 | 14:15

"She's not naked. You asswhipe."
"Her face is naked."
Beavis&Butthead (knvb)

Lets Kuttekrap | 14-03-09 | 14:15

Vriendin van vader Abraham heeft een hernia?

stinkytom | 14-03-09 | 14:12

Dat duikers en surfers ook een volledig bedekkend pak dragen is waar. Alleen wanneer was de laatste keer dat u iemand met surfplank en wetsuit in het gemeente zwembad zag?

Het goede antwoord is overigens:

F. Al Qaïda's nieuwe SEa-Air-Land troepen

Lai | 14-03-09 | 14:07

D. Alle bovenstaande antwoorden mogelijk want de Commissie Gelijke Behandeling is helemaal gek geworden

Ins0mnia | 14-03-09 | 14:06

Ze kunnen aantrekken wat ze willen, mijn perverse geest zullen ze niet ondermijnen, net als de rest!!!

ikdenkwat | 14-03-09 | 14:06

@madakantognie?! 13:55

Dat zit er dik in idd. want hoewel ik zo'n boerkidinges er belachelijk uit vind zien zal het me werkelijk drie keer worst wezen welke kledingvoorschriften een zwembad erop nahoudt. Of wat iemand graag dragen wil in zo'n omgeving. MAAR! Geen privileges voor mensen die zich op enige godsdienst laten voorstaan. Geen afwijkende spelregels voor religieus behepten. Dát is de kern van de hele kwestie. Als er morgen iemand hier het Sportfondsenbad inspringt met een legging en een pet wordt hij (of zij) gewoon obv. de voor iedereen geldende kledingvoorschriften daar weer uitgevist. En terecht. Geen gelijkeren onder de gelijken. Uniforme regels graag!

widtvoet ® | 14-03-09 | 14:06

Ik zie het juiste antwoord niet! Dit is duidelijk iemand die klaar staat om diploma te gaan zwemmen!
Van de site van "het Nationaal Platform Zwembaden", de kledingsvoorschriften voor het gekleed zwemmen:
"Het kledingpakket is: badkleding T-shirt, blouse of hemd met lange mouwen lange broek (lange broeken die naadloos aansluiten op de huid zijn niet toegestaan) schoenen (plastic, leren en sportschoenen zijn toegestaan; schoenen zonder echte zool zijn niet toegestaan)."
De foto is gewoon gemaakt voordat ze haar verteld hadden dat ze die muts af moest doen :)

CatQueen | 14-03-09 | 14:06

ik zie toch nog teveel huid! Schandalig!! Ontoelaatbaar!!

pumpkin eater | 14-03-09 | 14:04

meerdere antwoorden mogelijk?
C en E

Hadroflop | 14-03-09 | 14:02

Ze zal nog eens een flink "blauwtje lopen"

Jorisdesukkel | 14-03-09 | 14:01

madakantognie?! | 14-03-09 | 13:55

paarse broekjes heb ik al lang door, verzwijgen,negeren, wat is je tegenargument voor een ander geluid op de de openbare?

paardenrimmer | 14-03-09 | 14:00

Een smurfin die ruikt naar kebab

Schooier | 14-03-09 | 13:55

widtvoet ® | 14-03-09 | 13:41
Tsja.. het is me wel helder, maar uitzonderingen moeten m.i. kunnen. Dat het hier een moslima betreft is natuurlijk koren op de molen van GS en aanhang. Er zijn naar mijn mening ook grenzen mbt tot de integratie van het geloof binnen de samenleving, maar die zou ik hier niet willen trekken. Hoewel ik altijd hartelijk moet lachen om je comments, denk ik dat we hier op een andere lijn liggen.

madakantognie?! | 14-03-09 | 13:55

@Herr Panzer | 14-03-09 | 13:50
Sommige Nederlandse vrouwen vinden het blijkbaar heerlijk om te worden ingesnoerd, de beperkte keuzevrijheid biedt ze zekerheid. Anderen zijn op zoek naar 'waarden'. Hoe dan ook, het blijft treurig zo'n voormalige feestgriet met volledige kopbedekking.

J.N. de Kabelpen | 14-03-09 | 13:55

@J.N. de Kabelpen 13:45

Mede vandaar dat ik slechts reaguurde op degeen die "dode meeuw op strand" won (knipoogsmiley).

widtvoet ® | 14-03-09 | 13:54

Het is uiteraard een burkini. Maar waarom deze kleur de dame in kwestie lijkt wel heel erg op een smurf zo.

Ronald81 | 14-03-09 | 13:54

(R)evolutie | 14-03-09 | 13:45
chapeuax, en in de mythe van marokkanse maagd tot 25 geloof ik niet in, want een poepert is ook een gat, dan heb je nog steeds je maagden vlies

paardenrimmer | 14-03-09 | 13:53

E. Een smurf.

Maserati | 14-03-09 | 13:53

C

AgentClank | 14-03-09 | 13:53

Is dit niet een uit de kluiten gewassen smurf?
En het ergste is nog dat vele Nederlandse vrouwen zich bekeren tot de islam.
Werkelijk niet te geloven wat hun bezield om zich te bekeren tot een vrouwonvriendelijk geloof waar ze gede-emancipeerd worden en vaak onderdrukt worden.Ik maak bv bij ons op het werk wel eens een praatje met een Marokkaanse poetsvrouw.Maar als ik ze dan eens op straat samen met haar man of een Marokkaanse vriendin tegenkom en haar groet dan kijkt ze van me weg en doet ze alof ze me niet kent.
Waarschijnlijk allemaal ingegeven door angst voor haar man,fijn geloof he?
Heb wel eens gehoord dat een Marokkaanse collega het aan zijn vrouw duidelijk maakt dat hij wil gaan eten door met een iets hard op de vloer te stompen als hij in het huis boven bezig is.
Nee voor mij staat de islam vooral in het teken van het eigenbelang van de man.

Herr Panzer | 14-03-09 | 13:50

@(R)evolutie 13:45

Botsend staat buiten kijf. Ik houd het op vijandig.

widtvoet ® | 14-03-09 | 13:50

@ Jan F. (d) | 13:41
Bin Laden?


Er tetterde hier net weer een irritant luidruchtige karavaan door mijn straat die via megafonen de enige waarheid krijsten - die stomme islam natuurlijk weer. Moet je 's in een islamitisch land doen met een christelijke/joodse/hindoe/atheïstische karavaan. Met één roeptoetertje word je al gelyncht door een doodsbenauwde mensenmassa. Je hoeft het trouwens niet eens meer in een moslimwijk in West-Europa te doen, hysterisch als ze zijn voor alles wat anders is dan ze in de 6de eeuw hebben geleerd. Hell, zelfs Sinterklaas krijgt daar een pak slaag uit angst & woede.

Wie zijn er nou de schijtlaarzen?

Shalome | 14-03-09 | 13:49

Ik hoop dat ik aan de diaree ben als smurfin bij mij het zwembad instapt.

Is nudisme ook niet een geloof?
Kan gezellig worden.

Echt waar? | 14-03-09 | 13:46

Hoer!

Callkoen | 14-03-09 | 13:46

@widtvoet ® | 14-03-09 | 13:41
Verspilde moeite, mensen als @Jan F. zien slechts een vrouw in een vuilniszak.

J.N. de Kabelpen | 14-03-09 | 13:45

paardenrimmer | 14-03-09 | 13:37
Op de een of andere manier moet er wat veranderen in hun opvatting.
Ik wil wel rondneuken als ik jong ben maar als ik ga trouwen wil ik een maagd uit marrokko (die het hier dan helemaal niet leuk vindt en het liefste zsm teruggaat).
widtvoet ® | 14-03-09 | 13:37
Vijandig niet zo zeer maar wel botsend.

(R)evolutie | 14-03-09 | 13:45

De graaf van Monte Christo?

Jan120 | 14-03-09 | 13:44

Fata morgana

1972jackass | 14-03-09 | 13:43

aanpassen aan NL normen en waarden of oprotten, na normen en waarden, vrijheid van meningsuiting komt geloof

zo!dom!dit! | 14-03-09 | 13:42

@madakantognie?! 13:38

Er wordt een uitzonderingspositie afgedwongen in onderhavige kasus. Dit obv. een gemankeerde uitleg van een vrijheid van godsdienst. Helder? Als pinguin mag je met je pyjama aan het bad in, als niet-pinguin niet.

widtvoet ® | 14-03-09 | 13:41

Wie de Islam wil begrijpen of wil bestrijden zal zich er meer in moeten verdiepen dan de gemiddelde moslim... Het is te hopen dat ze daar bij de regeringspartijen ook eens achter gaan komen...

VanFrikschoten | 14-03-09 | 13:41

Wat een angst zeg, voor een vrouw in een badpak.
Die Bin Laden heeft jullie goed te pakken!

Jan F. (de) | 14-03-09 | 13:41

Het houdt het zwembad schoon van lange ronddrijvende haren. Zie het probleem hiervan gewoon niet. Beetje moeilijk doen omdat het kan zeg maar.

madakantognie?! | 14-03-09 | 13:38

@(R)evolutie 13:32

Een vijandige kultuur. En de beschuitjes om met de vijand die deze kultuur erop nahoudt gezamenlijk in lieve en naieve vrede op te peuzelen beginnen op te raken.

widtvoet ® | 14-03-09 | 13:37

widtvoet ® | 14-03-09 | 13:31
re: op revolutie.
bespuw eens een marokkaanse, noemt u haar hoer, rand ze aan, en u bent niet zeker van uw leven, anders om mogen de bontkraagjes Hollandse schonen wel bespuwen, uitraggen en uitvuilen onder het mom het zijn toch hoeren.

paardenrimmer | 14-03-09 | 13:37

F: Alle bovenstaande antwoorden zijn juist en krankzinnig.

RightSide | 14-03-09 | 13:36

klokkenluider van de notredame?

Callkoen | 14-03-09 | 13:36

C.

Stolker | 14-03-09 | 13:35

VanFrikschoten | 14-03-09 | 13:32
Scherp, zou heel goed kunnen.
Kijk naar staphorster oorijzers deze geven ook rijkdom en beschikbaarheid aan.

(R)evolutie | 14-03-09 | 13:34

Das een zwemsmurf

De Turk | 14-03-09 | 13:34

C, ofcourse!

KilianS | 14-03-09 | 13:33

widtvoet ® | 14-03-09 | 13:31
Een woord: Cultuur.

(R)evolutie | 14-03-09 | 13:32

Antwoord F -- > Fatisnorrima verkleed als fatismurfina

Houthakkert | 14-03-09 | 13:32

@(R)evolutie | 14-03-09 | 13:26
Dat het in die tijd bij tijd en wijle gebruikelijk was een hoofddoek te dragen om je rijkdom of je bescheidenheid te kenmerken lijkt me een betere uitleg in deze context..

VanFrikschoten | 14-03-09 | 13:32

VanFrikschoten | 14-03-09 | 13:27
schrij niet, inderdaad moeilijk lezen,multi-interpretable. ik wacht alleen af wanneer die nitwits een een verlichting doormaken

paardenrimmer | 14-03-09 | 13:32

@(R)evolutie 13:26

Juist. En vrouwen die zich niet bedekken zijn hoeren. En hoeren verdienen het om betast, bespuwd, beschimpt, veracht, aangerand en verkracht te worden. Heerlijk eenvoudig zo'n bipolair wereldbeeld. Biedt houvast. Apen, honden, hoeren en varkens aan de ene kant en vrome mossels aan de andere.

widtvoet ® | 14-03-09 | 13:31

Maar ja, wat moet je nou doen wanneer iemand met kleren aan in het water spartelt ? Redden? Of gewoon je eigen wasgoed en waspoeder toevoegen ?

magirus | 14-03-09 | 13:30

Die relmarokkanen laten zich enkel van hun slechte kant zien in de overtuiging dat het tonen van hun schoonheid een ondeugd is.

tipo | 14-03-09 | 13:30

E :P ?

Reflax | 14-03-09 | 13:28

"analfabete"
*bloos*

VanFrikschoten | 14-03-09 | 13:27

@paardenrimmer | 14-03-09 | 13:25
Koran lezen is enorm complex. Van die anafabete op de foto verwacht ik dan ook helemaal niets...

VanFrikschoten | 14-03-09 | 13:27

C, maar ik vind het raar uitzien

rocknrollmitch | 14-03-09 | 13:26

Ik mis de keuzemogelijkheid:

Een randdebiel die het verzuipen niet waard is.

Jarre Tell | 14-03-09 | 13:26

Kwoot "O Profeet, zeg tot jouw echtgenotes en tot jouw dochters en tot de vrouwen van de gelovigen dat zij hun overkleden (Djilab) over zich heen laten hangen. Op die manier is het gemakkelijker om hen te herkennen en worden zij niet lastig gevallen. En Allah is Vergevensgezind, Meest Barmhartig." {Hoofdstuk Al Ahzab vers 59} Einde Kwoot via www.risallah.com/archief/artikel.php?a...
Dus omdat de mannen zich niet in kunnen houden moeten de vrouwen zich bedekken.

(R)evolutie | 14-03-09 | 13:26

geenstijl zonder een nieuw topicidee?

springstuff | 14-03-09 | 13:25

VanFrikschoten | 14-03-09 | 13:22
u gaat diep, nooit zo gezien

paardenrimmer | 14-03-09 | 13:25

@(R)evolutie | 14-03-09 | 13:22
De Wikipedia is het dus met me eens...
"Hoewel daar niet letterlijk staat dat het haar bedekt moet worden, wordt dit door Koranexegeten doorgaans op deze wijze uitgelegd."

VanFrikschoten | 14-03-09 | 13:24

Q. Bar slechte immitatie van de Smurfin.
--
@ Fleauxe; (Duitse Turk land uit) Dat was rechter Degreif.

Roedenko | 14-03-09 | 13:22

@Harry Dillema | 14-03-09 | 13:17
En 4 Sura's verder staat:
63. De mensen vragen u over het Uur. Zeg: "De kennis er van is slechts bij Allah," gij weet het niet; het kan zijn dat het Uur nabij is.

Het dragen van een horloge is dus ook onIslamitisch... Zo lust ik er nog wel een paar...

VanFrikschoten | 14-03-09 | 13:22

Vijf over twaalf al?

Zo jammer! | 14-03-09 | 13:22

Z. Gratis Ikea tas

MikeTheBull | 14-03-09 | 13:21

Zo, weer een stapje verder...

BarneyBoner | 14-03-09 | 13:21

Geil, ik zou haar doen....
Hoe kuiser ze er uit zien, hoe heter ze zijn!

Whore Whisperer | 14-03-09 | 13:20

h.a.n.s. | 14-03-09 | 12:47
Hee uh, wat heb jij voor lidtekens dan? Was de rabbi uitgeschoten?

JanRap | 14-03-09 | 13:20

@van frikschoten

Zoek het zelf maar op van Frikschoten, ik zit niet in je klasje.

Harry Dillema | 14-03-09 | 13:20

@Harry Dillema | 14-03-09 | 13:13
Als jij het beter wil weten is dat prima. Graag een citaat uit de Koran vertaling van J.H.Kramers...

VanFrikschoten | 14-03-09 | 13:18

Ik ziet smurf

Rejer | 14-03-09 | 13:17

@van frikschoten

Surah "Al Ahzab" ayat no 59

Harry Dillema | 14-03-09 | 13:17

C

ilse | 14-03-09 | 13:16

@Harry Dillema | 14-03-09 | 13:12
Een hoofddoek is geen Islamitische cultuur van origine. En ik heb je net verteld dat het nergens in een Sura staat beschreven.

VanFrikschoten | 14-03-09 | 13:15

Ik hoop dat deze zomer de zwembaden ramvol met deze zwemmende
vuilniszakken zullen liggen, want dat zal de pvv alleen maar ten goede komen.
Bedankt stelletje stinkmossels, bedankt dat jullie er voor gaan zorgen dat
wilders president gaat worden! Hoe meer kopvodden, burka's en zwemtenten jullie aandoen en opzetten, des te sneller jullie aan je eigen untergang meewerken, en dat kan me niet snel genoeg gaan!!!

von sokkenstopfen | 14-03-09 | 13:14

Vraagje.
Als dit nat wordt, krijgen we dan een halal wet t-shit competition?
... kom ik kijken!

Kapitein Sjaak Mus | 14-03-09 | 13:13

Wat is dit ,duizend jaar terug in de tijd debiel wijf.

Eerlijk=eerlijk | 14-03-09 | 13:13

@van frikschoten

Wedden dat het er wel staat?

Harry Dillema | 14-03-09 | 13:13

Maar serieus, een burkini hoort niet in onze samenleving. Zodra we intolerante, vrouwenonderdrukkende, Middeleeuwse gebruiken een opening bieden -door de burkini heen- dan houdt het snel op. Wat is het volgende, na het sharialoket, gescheiden theaterbezoek, eis tot verwijderen van geschilderd naakt en handenweigeringen?

J.N. de Kabelpen | 14-03-09 | 13:13

+100000000000000000 voor het Teen fenomeen!!!!!!
*fap fap fap fap

sapjes | 14-03-09 | 13:13

(R)evolutie | 14-03-09 | 13:06
1 re: Ik denk dat het teveel is gevraagd om de ouders hun kinderen te laten opvoeden.
als je kinderen niet kan opvoeden,neem geen koters

2. punt twee helemaal mee een
3. helemaal mee eens, een Nederlandse vrouw moet in saudi-arabie ook aanpassen, dus zouden ze dat hier ook moeten doen

paardenrimmer | 14-03-09 | 13:12

@Neon 13:02

Exakt mijn punt op 12:49. Tropikana Rotterdam is reeds lang geleden verworden tot een soort van subtropische dierentuin waar de makaken iedere "hoer" bespringen en betasten. Vervolgens wordt er naar aanleiding van dergelijk achterlijk en ruraal gedrag geprobeerd zo nu en dan een groepje kulturele kansenkanjers de toegang te weigeren maar dan staat dezelfde dag nog hun advokaat, hun bevriende politikus of de CGB aan de deur "Diskriminatie!" te schreeuwen. Nederland is wat dat betreft niet verkouden of ziek, zij is nagenoeg terminaal.

widtvoet ® | 14-03-09 | 13:12

Duidelijk D

De Groene Vlam | 14-03-09 | 13:12

@van frikschoten
nee dat is niet de soera die ik bedoel

een hoofddoek is vrij normaal in de islamitische cultuur (en daarvoor ook trouwens) - let wel: een doek.
Zo'n woestijngewaad wat jij bedoeld zal wel tot de burka e.d. geleid hebben - en later een religieuze rol zijn gaan spelen. Maar ook mannen hullen zich in doeken in de woestijn... dus no big deal.

Harry Dillema | 14-03-09 | 13:12

Harry Dillema | 14-03-09 | 13:08
Nu achterlijke geloofsidioten.
Toen funtioneel.

(R)evolutie | 14-03-09 | 13:11

De Telegraaf: is de waarheid op termijn, blijkt vaak achteraf!

ONS | 14-03-09 | 13:11

het is een foto van een moedig meisje dat ondanks haar religieuze deformatie een manier vindt om te mogen en kunnen zwemmen.
Een Dolle Jasmina +1

ranqneuzeKleinburger | 14-03-09 | 13:10

@widtvoet ® | 14-03-09 | 13:01
De politie is ook bewapend...

tipo | 14-03-09 | 13:10

paardenrimmer | 14-03-09 | 13:04
Veel Moslims willen hier graag zijn maar zij willen zich niet aanpassen dat is een probleem.

(R)evolutie | 14-03-09 | 13:09

@VanFrikschoten | 14-03-09 | 13:07
En dat staat nog niet eens in de Koran maar in de Hadith als ik het goed heb...

VanFrikschoten | 14-03-09 | 13:09

@Harry Dillema | 14-03-09 | 13:02
Er word wel beschreven dat Mohammed zijn vrouwen met een kleed afschermde van zijn gasten. Dat geldt nu als motivatie voor het dragen van de hoofddoek..

VanFrikschoten | 14-03-09 | 13:07

Afzet gedrag tegen de Nederlandse cultuur?

Ik weet het beter | 14-03-09 | 13:06

paardenrimmer | 14-03-09 | 12:57
Ik denk dat het teveel is gevraagd om de ouders hun kinderen te laten opvoeden.
Willen ze hier blijven dan moeten ze zich allemaal aanpassen.
Wij niet aan hun maar zij aan ons uitgezonderd kleine dingen.

(R)evolutie | 14-03-09 | 13:06

@VanFrikschoten | 14-03-09 | 12:16
Die kameel dan wel weer met een bultkini

zebikboss | 14-03-09 | 13:05

mijn geloof wil dat ik een wetsuit met zuurstofflessen draag naar het zwembad.

daskapitalist | 14-03-09 | 13:05

@fleauxe> gelukkig zijn we het weer eens over iets eens. De HP van deze week is veruit de slechtste die ik ooit, maar dan ook ooit heb gelezen. Geen Dijkgraaf bravoure, maar zielige anti-televaagvuilspuiterij ingebed in dat eeuwige oneindige GELUL over schijvers. Zo kudt. De beschrijving van het Nerdfeest was suf. Kuitenbrouwer een drama deze keer. Zelfs de brieven waren ellendig. Nog een zo'n drama na de SCHRIJVERSspecial van vorige week en ik ben weg bij dat schijtblad.

superjan | 14-03-09 | 13:05

R)evolutie | 14-03-09 | 12:52
ontneming NL'se pas? zal ik voor zijn, dan is het een marokaans probleem

paardenrimmer | 14-03-09 | 13:04

4 van tenminste nog 20 goede antwoorden

ServerGenius | 14-03-09 | 13:03

@Harry Dillema | 14-03-09 | 13:02
Het staat er echt niet.

VanFrikschoten | 14-03-09 | 13:03

Ergens hierboven schrijft iemand:

"Het ding suggereert namelijk dat de draagster onmiddellijk door ondergetekende of een zijner landgenoten besprongen zou worden als ze normale zwemkleding zou dragen. Voor zover ik weet zijn openbare zwembaden niet direct de plaatsen waar zulke activiteiten op grote schaal ontplooid worden,"

Jawel. Alleen gebeurt dat voor 99% door kutmarokkanen. Enig idee hoeveel meisjes er al aangerand en/of verkracht zijn in bijvoorbeeld het Tikibad in Duinrell? Enig idee wie steeds de daders zijn? Ik wel. Kutmarokkanen. En omdat kutmarokkanen hun klauwen niet thuis kunnen houden als ze blote vrouwenhuid zien, moeten wij het maar goed gaan vinden dat moslima's in gore lappen in het water springen waar ik óók wil zwemmen?

En dan die vergelijking van Bussemaker, die schrééuwt om Wilders, die dan in de Kamer weer eens mag zeggen dat iemand knettergek is. Want dat is ze. Staatssecretaris. Ik heb altijd de illusie gehad dat je daar enig intellect voor nodig had.

Neon | 14-03-09 | 13:02

@van frikschoten

mwah in de koraaan staat toch duidelijks dat de vrouw haar gezicht moet bedekken. Niet met een burka - dat zeker niet - maar wel een passende hoofddoek.

Ik weet de precieze sloerie zo niet, maar misschien kan een korankennert het eens opsnorren.

Harry Dillema | 14-03-09 | 13:02

(R)evolutie | 14-03-09 | 12:52
tenslotte een dubbel paspoort, en marokko beschouwt ze als volwardige burgers

paardenrimmer | 14-03-09 | 13:01

Tip aan de CGB voor een volgende zaak: "Militairen dragen óók uniformen, dusss..."

widtvoet ® | 14-03-09 | 13:01

Zo'n boerkini is serieus minder erg dan de gemiddelde hollandse zwembadwalrus.

Harry Dillema | 14-03-09 | 13:00

In het pre-Islamitische Arabië werd de hoofddoek gedragen als bescherming tegen zandstormen. Mohammed heeft nooit het dragen van een hoofddoek voor vrouwen ook maar besproken. Pas na 1700 begon deze gekte nadat de theoloog Mohamed Ibn Abd al Wahab de Islam wilde puur maken. Het lijkt me niet dat we een zandstorm kunnen verwachten in een zwembad...

VanFrikschoten | 14-03-09 | 13:00

-weggejorist-

ONS | 14-03-09 | 12:59

wat adviseer je dan? want ik zou graag zien dat ze deze ongein in marokko uithalen, en kijk graag toe wat de pliesie in marrakesh met ze doet

paardenrimmer | 14-03-09 | 12:57

Smurfin zonder wit jurkje - ik vind dit pervers, tere kinderzieltjes kunnen met dit soort vieze foto's geknakt worden!

FirstAnnual | 14-03-09 | 12:57

duidelijk een BOERKINI
c

- heeeeel heeel veeel

S-R | 14-03-09 | 12:56

c is handig in een woord

Isser | 14-03-09 | 12:54

linkschristelijk? Boerkini = voor chirstenen? GeenStijl, doe eens even opletten voortaan!

tostyijzer | 14-03-09 | 12:53

paardenrimmer | 14-03-09 | 12:42
Ik bedoel natuurlijk online, en niet die kutkoters die niet opgevoedt worden.

(R)evolutie | 14-03-09 | 12:52

Fleauxe | 14-03-09 | 12:46
Nee, dat niet, HP de tijd is een blaadje in de marge. Niet iets om je druk over te maken. Daarnaast is de Telegraaf een shreeuwerige kudtkrant. Papier met ADHD.
De Telegraaf zou een voorbeeld kunnen nemen aan de Times.

Isser | 14-03-09 | 12:51

Blije muts met een ambitie komt klaar op pvda-twit:
" karlijn: Wel leuk, gisteren was mijn ambitie dat we op @geenstijl kwamen met de site, prompt 2,5 uur na start #pvda congres is het gelukt ;)"
.
*leest weer verder in het nieuwe boekje van Zalm*

Bos Hout | 14-03-09 | 12:50

Nederlands zwembad toont verplichte badkleding over 10 Jaar.

Jaapioooo | 14-03-09 | 12:49

Mulimans | 14-03-09 | 12:45
volgens mij is dit een log, lil weesie, brengt het niet als nieuws, wel kan je reageren

paardenrimmer | 14-03-09 | 12:49

Wel handig overigens voor de broers, ooms en neven van die boerkini's. Weten ze, hangend aan bijvoorbeeld de stenen van Tropikana Rotterdam (wwb) dat ze nog even vast moeten houden alvorens zich met een dierlijke kreet op het toevallig passerende vrouwmens te storten.

Zo'n heel zwembad is nu eenvoudig op te delen in apen, hoeren en varkens aan de ene kant en vrome mossels en hun zusjes, nichtjes en vrouwen aan de andere kant. Mooi overzichtelijk.

widtvoet ® | 14-03-09 | 12:49

Hanzebad in Zwolle is gewoon achterlijk .. dit soort pakjes www.arenapowerskin.com/ zijn tegenwoordig gewoon de norm in de zwemsport.

dugo | 14-03-09 | 12:49

Zo'n burkini is natuurlijk ook ideaal om het haar uit het afvoerputje te houden.

J.N. de Kabelpen | 14-03-09 | 12:48

Geil ik zie haar neus nog

jaap1423 | 14-03-09 | 12:47

Wanneer men mijn zwembroek te lang vindt, mag ik het water niet in.
Ook wanneer ik een T-shirt aan wil houden -bijvoorbeeld om lidtekens te bedekken- wordt mij de toegang tot het water ontzegd.
Maar als we het 'religie' noemen, mag ik ineens wel een 1-persoons tent aanhouden in het water?
Krom.
Want als ik het 'religie' noem, mag ik nog steeds niet roken in de kroeg.

Mijn vader zei het al, 30 jaar geleden: wij lopen met zijn allen met een heel groot spandoek "weg met ons".
Wereldvreemde politici, zinloze geitewollen sokken-commissies, discriminatie van autochtonen.
Het idiote is: als ik naar een ander land ga, pas ik mij aan.
Als mensen uit een ander land hierheen komen, pas ik mij aan.
Resultaat: mijn identiteit verdwijnt.

Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar: GO GEERT!!!!!!!!

h.a.n.s. | 14-03-09 | 12:47

@Isser | 14-03-09 | 12:43: Lijkt me nogal vergezocht, maar kennelijk bent u het met ze eens.

Fleauxe | 14-03-09 | 12:46

Overigens wel apart verschijnsel: Nieuws opgenomen in een van de antwoorden van een quizvraag. :-)

Mulimans | 14-03-09 | 12:45

Zo'n smurfenpak ziet er niet uit en het zwemt waarschijnlijk ook voor geen meter, maar zolang het van de goede stof is gemaakt, is het hygienischer dan die kudtscholieren die het stoer vinden om hun merk-onderbroek onder hun zwembroek aan te houden.

bintang | 14-03-09 | 12:43

Fleauxe | 14-03-09 | 12:40
Ja, und?

Isser | 14-03-09 | 12:43

-weggejorist-

Toontje Larger | 14-03-09 | 12:42

R)evolutie | 14-03-09 | 12:36]
ik vind een marrokaanse Geenstijl nog leuker , bestaat al
terrordwergjes die almere, gouda en zuid-oost onveilig maken. En als extra bijverdienst buschauffers net niet steken

paardenrimmer | 14-03-09 | 12:42

Ach, ik beoordeel dit al lang niet meer per besluit/'incident'. Het is veel slimmer dit te bekijken als symptoom op de sluipende route naar de Islamisering.

Mulimans | 14-03-09 | 12:42

Terreur-smurf?

E-loog | 14-03-09 | 12:41

OT: Hebben jullie de laatste HP/De Tijd gelezen? Niet?
Oh, dan weten jullie ook nog niet dat Sjuul Paradijs een neo-nazi, aan het roer van een nog veul foutere organisatie is. Echt waar! HP zegt 't dus dan zal het wel waar zijn.
Oh ja, en fuck you@ de verbaal incontinente pad die Jan Dijkgraaf heet.

Fleauxe | 14-03-09 | 12:40

Achterhoede-gevecht

Cousin Eddie | 14-03-09 | 12:39

Ik ben eruit het is een bad-muts

Sjeng de helle | 14-03-09 | 12:39

Een dergelijke dracht is een soort kick-back attitude van val-maar-dood met je integratiegelul. Gewoon wegpesten deze onzin.
Rare baarden in het publieke domein is ook al zoiets; gewoon wegpesten, zie www.dailymail.co.uk/news/article-11605...

JanRap | 14-03-09 | 12:39

Gewoon een bahbahkini.......

Punxsutawney Phil | 14-03-09 | 12:38

lol @ Eulie | 14-03-09 | 12:25

DaveAngel EcoWarrior | 14-03-09 | 12:37

C.

Smurfin met een snor in een boerkini

TheDutchie | 14-03-09 | 12:36

tipo | 14-03-09 | 12:31
Reaguren wil ze nog niet echt lukken maar ik vind een marrokaanse Geenstijl nog een leuker idee dan een linkse GS.

(R)evolutie | 14-03-09 | 12:36

lol

a-slayeriq | 14-03-09 | 12:36

Gelukkig is de uitspraak niet bindend. Hopen dat de directie voet bij stuk houd

lafjes anoniem | 14-03-09 | 12:35

@von sokkenstopfen 12:33

"De drie musketiers" rings a bell?

widtvoet ® | 14-03-09 | 12:35

Een Smurf. (Mingus, 4 jaar)

Awan | 14-03-09 | 12:33

Die vieze stinkhoer gaat d'r zin niet krijgen, want er bestaat al een verbod voor het dragen van lange zwemshorts ivm de hygiene, dus als dat verboden is,
mogen ze hier geen uitzondering voor maken.
Stel dat ze wel haar zin krijgt, dan adviseer ik alle exploitanten van zwembaden
om van hun bad een themabad te maken, en dat thema is dan een varkentje, en dat zou ik dan met elke gelegenheid doen waar die provocerende kopvoddenkliek
eventueel binnen willen.
Zwembad ''het zwemmende varkentje
Sportschool ''het fitte varkentje''
disco ''the pig''
enz. enz. enz.
Geen wet die je kan verbieden om je zaak vol te hangen met varkenssymbolen,
dus kun je die stinkpislam echt wel buiten je deur houden als je wil.

von sokkenstopfen | 14-03-09 | 12:33

"Zij stelde dat duikers en surfers ook vaak kleding dragen die het gehele lichaam bedekken"
Euhmmm.... ik draag m`n wetsuit alleen in de zee als ik ook daadwerkelijk aan het duiken ben en niet in het zwembad en voor surfers geldt het zelfde die dragen het ook alleen als ze aan het surfen zijn.
Oftewel een loos argument.

boerenvla | 14-03-09 | 12:32

@(R)evolutie | 14-03-09 | 12:17
Hehe, eindelijk is er een Geenstijl voor moslims. Dat werd hoog tijd.
www.saifullah.nl/

tipo | 14-03-09 | 12:31

Wederom niets nieuws! Cousteau heeft die dingen al rond 1948 uitgevonden. Alleen de zuurstofflessen zaten toen aan de achterkant en nu zo lijkt het aan de voorkant. En ze hadden geen puntmuts! Vader Abraham had 7 smurfen, 7 smurfen had vader Abraham, en ze zwommen maar en ze zwommen maar enne blub blub blub

Sjeng de helle | 14-03-09 | 12:31

Jena Jameson | 14-03-09 | 12:28

oud, probeer nieuw fleish, sammie rhodes

paardenrimmer | 14-03-09 | 12:31

de halalzwemsmurfin

trekmuts | 14-03-09 | 12:31

Danny 3940 : "de spokenjagers"was de titel van een in de 50-er jaren verschenen
Suske en Wiske in tweekleurendruk, de even pagina's blauw en de oneven pagina's rood meen ik me te herinneren. Min of meer dezelfde outfit als de dame op de foto.

Jan Boule | 14-03-09 | 12:29

En toch toont ze overeenkomsten met mijn vrouw ; die wil ook niet nat worden...

Jena Jameson | 14-03-09 | 12:28

raar?

Glenn-nl | 14-03-09 | 12:27

Mijn geloof is: topless zwemmen! Geen probleem meer vanaf nu! JEEJ! Eindelijk echte vrijheid voor iedereen! O nee K#T!, dezelfde als degene die in een burkini zwemmen zijn degene die al wild worden als ze een westerse vrouw in een bikini (vanaf jaren 60 gewoon in NL) zien zwemmen dus dat zal wel weinig topless zwemmen worden, sowieso weinig bikini zwemmen meer... Want een burkini toestaan houdt automatisch in dat je al die -toch al zo gezellig aanwezig in zwembaden- Finnen nog meer reden geeft om westerse vrouwen die niet in zo'n belachelijk ding zwemmen uit te maken voor hoer. Maarja, die vertaalslag zullen ze bij gelijke behandeling noit maken...
Zet maar even een westers geklede dame in kort rokje in een moskee of een homo in een turks koffiehuis en dan zullen we zien hoe "gelijk" wij allemaal behandeld worden in dit land...

jappertje | 14-03-09 | 12:27

Ik denk cup A.

Zeeuwse Boer | 14-03-09 | 12:27

nepsmurf

trekmuts | 14-03-09 | 12:27

Als je niet nat wil worden, ga dan ook niet zwemmen..

Eulie | 14-03-09 | 12:25

@ allen,
gelovigen hebben een neiging tot monoplie van de waarheid, ja, je kan je beledigd voelen, maar op een gegeven moment ontwikkel je daar een schild voor,dat doe je in een vrije samenleving

paardenrimmer | 14-03-09 | 12:25

Zo zwommen ze in de tijd van Mohammed ook tegen de stroom in door de Eufraat...

VanFrikschoten | 14-03-09 | 12:25

Hoofddoeken achter openbare balies, burka's op straat, boerkini's in het zwembad. Lang leve de steeds manifestere Islam! Gescheiden loketten, weer steeds meer folders in het Arabisch, vrouwelijke artsen voor moslima's. Lang leve de steeds manifestere Islam! Immer meer en grotere moskeeen, Jood- en Kafirvrije wijken, hele winkelstraten waar je met noer Nederlands niet meer terecht kunt. Lang leve de steeds manifestere Islam! Afgeslachte cineasten, bedreigde politici, angstige kolumnisten. Lang leve de steeds manifestere Islam! Achterlijk onderwijs, Nederlanderhaat in de ogen van elke moslimkleuter, Mohammed B. de martelaar. Lang leve de steeds manifestere Islam!

Maar ik houd van dit land met al zijn vrijheden, al zijn onzin en al zijn makken. Neuq die steeds manifestere Islam! Neuq die steeds manifestere Islam!

widtvoet ® | 14-03-09 | 12:24

MarK321B | 14-03-09 | 12:23

je bedoelt carne fab?

neemjemoederindemali | 14-03-09 | 12:24


Ach, zolang ze niet in het water pist vind ik een hoop goed.

Leuk pakje, niks mis mee.
*is het alweer carneflap?*

MarK321B | 14-03-09 | 12:23

Laat de Noorse en Japanse walvisvaarders inderdaad snel deze kant op komen !

Jena Jameson | 14-03-09 | 12:23

Eindelijk komt mijn smurf fetish uit in de echte wereld

allenamenzijnop | 14-03-09 | 12:21

Al gaat ze nog meer gebukt staan.......... Hoer dienie

robterdam | 14-03-09 | 12:21

De kinderwagen en de Dirk-tassen staan zeker net buiten beeld...?

VanFrikschoten | 14-03-09 | 12:21

een Hoer-nini
(sorry, heb mn gebit nie in.)

robterdam | 14-03-09 | 12:20

Maar wij hebben roodkapje...

grafbak | 14-03-09 | 12:20

anti-hangtiet - TWEE snorren ;-)

Je Verzint Het Niet | 14-03-09 | 12:19

Als die te water gaat zuigt dat pak het hele bad leeg... niet aan beginnen, mensen...

VanFrikschoten | 14-03-09 | 12:19

ik zwem altijd met mijn geit, ies koeltoer, neem aan dat dat ook geen probleem is ien Hengelo?

neemjemoederindemali | 14-03-09 | 12:19

-weggejorist-

De Kloriaan | 14-03-09 | 12:18

een (politiek correct mode aan) modern zwempak (pc mode uit) ... de Italianen deden dat jaren geleden toch beter met iets grijskleurig en zwaars ;-)

Je Verzint Het Niet | 14-03-09 | 12:18

Geen idee, maar geef dat kind aub wat extra dadels en een paar kamelenburgers. Dat ding wat ze aanheeft weegt zwaarder dan zijzelf.

DaveAngel EcoWarrior | 14-03-09 | 12:17

Mmm, lijkt meer op de Halal-lijn van Marlies Dekkers..... geil !!

Jena Jameson | 14-03-09 | 12:17

Kwoot- De Vijanden van Islam zitten bij links, niet de PVV -einde kwoot
www.saifullah.nl/haq/De-Vijanden-van-I...
LOL@Allen die "Geert mijn stem heb je" neertegelen bij gedonder om/met moslims.

(R)evolutie | 14-03-09 | 12:17

De volgende eis is dat de kameel mee naar binnen mag...

VanFrikschoten | 14-03-09 | 12:16

@ superjan

maar t is wel hygienisch

Hoe weet jij dat? Ben jij de geheime moslima kruizensnuffelaar ?

apennootje | 14-03-09 | 12:16

Fatima Phelps

Barbatruuk! | 14-03-09 | 12:15

De burkini vormt gelukkig geen belemmering voor een goeie pijpbeurt.

Harry Turtle | 14-03-09 | 12:15

D en E

Broellewoel | 14-03-09 | 12:14

PS: Ik zie, ondanks de burkini, nog steeds een paar pronte borsten uitsteken door het blauwe pakje.
www.dumpert.nl/mediabase/53241/c9fd105... (onderste foto)
Ben benieuwd wanneer we de eerste rap-clip kunnen verwachten waar alle 'bitches' in burkini te zien zijn.
*plop*

Fleauxe | 14-03-09 | 12:14

waar moet dat heen | 14-03-09 | 12:08
adviseert hans teeuwen met de besnden meiskes van hallahhttp://www.youtube.com/watch?v=JcCOktdsz-0

paardenrimmer | 14-03-09 | 12:14

Wederom doet Nederland een knieval voor het terreur dat geloof heet, ik begin dit ruggengraatloze gedrag echt beu te worden.

Pantheist | 14-03-09 | 12:13

tja...........,..... | 14-03-09 | 12:12
Tja, die zouden ze dan moeten afhakken... ies koeltoer, weet je.

Kartoffels | 14-03-09 | 12:13

Pl4tium | 14-03-09 | 12:06
Jij denkt toch niet door dat Schwarzwald heen nog een teen te kunnen ontdekken ?

MichieldeMuiter | 14-03-09 | 12:13

Mmmmmm , geile blote handen..... grrr

tja...........,..... | 14-03-09 | 12:12

Het is een smurf, een wetsuit is het zeker niet want ik heb ze nog niet wet gezien (hmmm jummie, misschien is het resultaat een 'wet t-shirt"), maar antwoord D heeft een kern van waarheid: het zijn allemaal randdebielen in die commissie.

oval_balls | 14-03-09 | 12:11

Ja dat moet haast wel E zijn...

Trumple | 14-03-09 | 12:09

Gemeente Hengelo zal braaf het 'vonnis' van CGB volgen en het zwembad verplichten de boerkini toe te laten (want gemeentebad), policor voor lief nemend en niet de te verwachten terugloop van het bezoekersaantal, wat uiteindelijk weer leidt tot exploitatietekorten = belastinggeld toeleggen..

BroncO | 14-03-09 | 12:08

Laat Powned een omroep beginnen!
En begin dan ook maar een nieuwe godsdienst!
Hoe zullen we de nieuwe God gaan noemen?
Naked? En de godsdienst Nudy?
Iedereen in de blote kont de straat op!!!!
Openbare sex overal waar je kijkt.
HET nieuwe geloof!
Dan heeft de boerkini een mooi tegenwicht!

waar moet dat heen | 14-03-09 | 12:08

Een grap over opblaasbare zwembandjes zou misplaatst zijn.

Fleauxe | 14-03-09 | 12:07

Nogmaals. Is die foto in Nederland genomen?

zovoklets | 14-03-09 | 12:07

Maakt niet uit wat 't voorstelt, als ze maar onder blijft

Jena Jameson | 14-03-09 | 12:07

Harry Turtle | 14-03-09 | 12:04

opletten, volgens de trol zijn er dus volop duikers en surfers in een open lucht zwembad

neemjemoederindemali | 14-03-09 | 12:06

kwark001

plekje in de politiek zou geen kwaad kunnen... u slaat de spijker op de kop

de beer van de meer | 14-03-09 | 12:06

-weggejorist-

Pl4tium | 14-03-09 | 12:06

Van dit soort lui moeten we zo snel mpgelijk af zien te komen!

Enkele reis Zandbak!!!

G. Patton | 14-03-09 | 12:06

Zelfs in steden als Rabat en Casablanca lachen ze zich rot om zoveel achterlijkheid... Maar, ja... zijn zijn er mooi vanaf...

VanFrikschoten | 14-03-09 | 12:05

Ach ja, die Commissie Gelijke Behandeling. De Human Rights Watch kan er ook wat van.

"Al de vrouwen die met ons spraken vertelden ons dat ze zelf hadden gekozen om de hoofddoek te dragen", aldus Gauri van Gulik die een en ander onderzocht.

Gauri van Gulik is een in Brussel gevestigde advocaat en onderzoeker voor de Women's Rights Division van Human Rights Watch.

extra.volkskrant.nl/opinie/artikel/sho...

Voor Gauri: "Twintig Zotte Excuses Voor Die Malle Hoofddoek"

hoeiboei.blogspot.com/2009/02/twintig-...

Zwarte Zwadderneel | 14-03-09 | 12:05

Japannert | 14-03-09 | 12:03

Pas je de grondwet toch aan?

zovoklets | 14-03-09 | 12:04

LOL@bejaarde op brommer | 14-03-09 | 12:00: Semtex-moslim gesponsord door Durex.
@zovoklets | 14-03-09 | 12:01: Hygiëne staat hoog in het vaandel bij de islamieten.
Helaas zien ze ons als vuil..

Fleauxe | 14-03-09 | 12:04

@ allen

wat me opvalt: je weet dat er in een zwembad veel "onkuisheid" zal zijn, waarom ga je dat dan opzoeken als je tegen bent? bouw dan een eigen turks bad ofzo....

paardenrimmer | 14-03-09 | 12:04

"Zij stelde dat duikers en surfers ook vaak kleding dragen die het gehele lichaam bedekken."
Ik denk dat dat meer te maken heeft met de huidige zeewatertemperatuur van 5 graden dan met achterhaalde religieuze denkbeelden.

Harry Turtle | 14-03-09 | 12:04

Eurotokkie | 14-03-09 | 12:02

het veurdeel is natuurlijk wel dat we niet tegen die blauwe plekken op haar lichaam hoeven te kijken

neemjemoederindemali | 14-03-09 | 12:04

Godsdienst boven alles.

Ik denk dat ik zometeen maar even mijn afvalzak ergens in de flat plemp; het mag dan wel niet, maar het moet van mijn god. Dan zal de commissie Gelijke Behandeling wel oordelen dat het wel mag.

Kittekatje | 14-03-09 | 12:04

Een goede dochter luistert naar haar ouders.

zovoklets | 14-03-09 | 12:04

Ooooh ze doen nog meer kleren aan in het zwembad dan op straat!
Hoezo provocerend?.....
Kleed je dan niet om en spring gewoon in het water met wibratas en al!
Als ze zo graag halal willen zwemmen kunnen ze toch ook gewoon een duikpak aandoen. Dat ziet er namelijk precies hetzelfde uit (behalve dat maffe smurfenlelletje op hun hoofd dan)
Er is al geheel bedekkende badkleding maar TOCH weten ze weer iets te vinden waardoor het PROVOCEREND is.
Ik ben boos!

freejaytea | 14-03-09 | 12:03

1 moslima die het zwembad in wil betekent dus iedereen zonder boerkini er uit.

El Gerente | 14-03-09 | 12:03

-weggejorist-

Isser | 14-03-09 | 12:03

Wanneer oordeelt de Commissie Gelijke Behandeling nu eens dat Islam verboden moet worden omdat de religie in strijd is met onze grondwettelijk bepaalde gelijkheid van man en vrouw?

Japannert | 14-03-09 | 12:03

Dit is een moslima de alles wat de Islam haar oplegd goed vind zoals
onderdruking van de vrouw etc....
Ze is er trots op om aan iedereen te laten zien dat de Islam het niet zo
nauw neemt met vrouwen zoals het slaan van vrouwen.

Eurotokkie | 14-03-09 | 12:02

Als dit een boerkini moet voorstellen vind ik m nog veel te mooi en te strak voor haar om in te zwemmen!

Ayla Asperger | 14-03-09 | 12:02

Fleauxe | 14-03-09 | 11:57

Als de burkini-draagster het te warm krijgt ontploft haar hoofd en wordt de inhoud mooi opgevangen. Anders geeft het zo'n rommel in het zwembad.

zovoklets | 14-03-09 | 12:01

Links christelijk.
Heel duidelijk trouwens.

thetosser | 14-03-09 | 12:01

volgens mijn god, nakendeniksie, is gekleed zwemmen verboden, volgende week maar eens zwembad opzoeken en met blote klabanus maar eens een duikje nemen

neemjemoederindemali | 14-03-09 | 12:00

Fleauxe | 14-03-09 | 11:57
haha, ik moet daar ook steeds aan denken als ik het plaatje zie, nooit te strak aantrekken zo'n burkini...
een condhimmie..

bejaarde op brommer | 14-03-09 | 12:00

C een Boerkini natuurlijk :D

Of toch een smurf

eM!nence | 14-03-09 | 12:00

Als ik zon rare vogel bij mij in het zwembad zie dan trek ik al die kleren uit, wat een aanstellertsss

Tek08 | 14-03-09 | 12:00

Aangespoelde bultrug ?

Den_Hertog | 14-03-09 | 12:00

Duidelijk antwoord D

Jezweetzelluf | 14-03-09 | 11:59

-weggejorist-

von Paulus | 14-03-09 | 11:58

F-itna

Bas vd Veen | 14-03-09 | 11:58

Een blauwe vuilinszak?

doskabouter | 14-03-09 | 11:57

(R)evolutie | 14-03-09 | 11:51
mee eens, want ze plaatsen zich graag in een monopoli positie, en dat helpt want de rechtelijke, uitvoerende en de wetgevende macht willen hun billetjes niet branden aan deze

paardenrimmer | 14-03-09 | 11:57

Waarom zit er zo'n rare flap aan de bovenkant van de burkini? Het heeft verdomd veel weg van het zaadreservoir van een condoom. Serieus, vergelijk de topic pica maar eens met deze pica: futureupdate.files.wordpress.com/2008/...

Fleauxe | 14-03-09 | 11:57

zebikboss | 14-03-09 | 11:47
De hoogte van de kinderbijslag is ook zo lekker in verhouding tot de levensstandaard in Marokko, not. Daar kan de hele achtergebleven familie op teren.

michello | 14-03-09 | 11:57

Een explosieve afsprong?

Papercrib | 14-03-09 | 11:56

zebikboss | 14-03-09 | 11:47
Inerdaad. Er zijn er genoeg, die in de UK wonen en elke maand even naar NL komen om de oetkering(en) op te halen. En met dit soort zaken kunnen we wel een boek vullen. Maar in Den Haag weten ze nog steeds niks na al die jaren, laat staan dat er wat aan gedaan wordt. Maar ja, een deel van het personeel op de ministeries kan nauwelijks Nederlands lezen en schrijven en is vaak ook niet of nauwelijks te verstaan, dus wat wil je...

Vigil | 14-03-09 | 11:56

tasmaniandevil | 14-03-09 | 11:50
Niet in mijn boek.

Flodder | 14-03-09 | 11:55

-weggejorist-

von Paulus | 14-03-09 | 11:55

zebikboss | 14-03-09 | 11:47
niet zeuren en betalen, tot je dood.
JanPeter zag dat het goed was
denk niet dat het helpt om VVD te stemmen, die club is en blijft medeplichtig aan het multicul fiasco

bejaarde op brommer | 14-03-09 | 11:55

Door de uitvinding van de boerkini kunnen we de aparte zwemuurtjes afschaffen.

P.C.M. Baas1309 | 14-03-09 | 11:55

Iranmode On, une Femme de Taliban, Grimmdracht2009, een wetsuus, Hezbollah-onderzeeer, poging tot meer blauw in het zwembad, een kontkraagje, mevrouw Petra el Hogebandi, een koude kipimmitatie, of:
zeeuwsebabbelaar.web-log.nl/zeeuwsebab...
?

Vrijheid van godsdienst wordt gebruikt om kinderen te verminken, te indoctrineren met dreigementen en ze apart te houden van leeftijdsgenoten. Verkeerd argument dus.

Mensen in een zwembad dienen zich te houden aan kledingvoorschriften. Niet naakt badderen als het geen naturistenzwembad is. En niet met textiel dat niet geschikt is zwemmen, of kleding waar risico's aan vast zitten. Voor de rest moet iedereen het zelf weten. Een verbod op badpakken met lange mouwen is onzin. Af en toe zie je mensen in wetsuits oefenen met duiken. Dat zou ook niet mogen?

Stir Glenfarclas II | 14-03-09 | 11:54

Figurant voor een nieuwe Spielberg film, waarin een blauwe haai de Amerikaanse oostkust bedreigt. U ziet hier Anita de Vries auditeren voor de scene waarin de blauwe driehoek net boven het water uitsteekt en richting strand koerst, waarvoor buitengewone onderwaterzwem-capaciteiten vereist zijn. Die heeft Anita, na jaren van synchroon-zwemmen op regionaal topniveau.

JumboXL | 14-03-09 | 11:54

Vamiddag eens verkleed als clown Bassie naar het zwembad gaan en zeggen dat het bij mijn Bassiaanse geloofsovertuiging behoort en ze me gewoon moeten laten zwemmen

110V8 | 14-03-09 | 11:54

-weggejorist-

botte hark | 14-03-09 | 11:53

Tjonge... en als ik een iets te lange boxershort aan heb wordt ik heengezonden omdat dat zogenaamd onhygiënisch is.
U snapt allen dat ik volgende week dus uit geloofsovertuiging een gigantische boxershort aan heb en een unox muts op mijn hoofd.

Ohja... antwoord D lijkt me.

TheEngineer | 14-03-09 | 11:53

Toch zie ik wel mogelijkheden, een boerkini verplichting lijkt mij voor veel vrouwen een best fijne oplossing, als ik zie wat er in bikini rond durft te lopen.

captainobvious | 14-03-09 | 11:53

Voltaire | 14-03-09 | 11:40
wat ik duidelijk wil maken is dat alles onder het mom van is coeltoer wordt geschoven. En de heersende macht durft daar niet aan te tornen

paardenrimmer | 14-03-09 | 11:52

paardenrimmer | 14-03-09 | 11:
paardenrimmer | 14-03-09 | 11:37
Jammer dat niet alle nederlandse moslims daar voor zijn of het daar het mee eens zijn want anders was het een stuk makkelijker.

(R)evolutie | 14-03-09 | 11:51

@zebikboss

Dit verhaal is echt moedwillig voor het volk verzwegen. Leuk weer voor jan lul die 10 procent van zn pensioen moet inleveren.

vinque | 14-03-09 | 11:51

Flodder | 14-03-09 | 11:42
Misschien zijn zijn oplossingen juist wel goed, maar de retoriek niet?

tasmaniandevil | 14-03-09 | 11:50

Wat de fuckie. Nauwelijks leden erbij gekomen na de uitzending? Kudt met peren. Is geen pijl op te trekken. Tenzij er natuurlijk geen reedt van die teller klopt en aangezien Geenstijl dat nooit heeft ontkracht na 10.000 comments erover zullen we inmiddels wel op 3 miljoen leden zitten. Hoewel het ook sneu is om te zeggen: kudt we zijn sneu en het lukt ons niet *huillie* wordt godverdomme lid.

Oke toch maar even er van uit gaan dat het klopt putverdurrie.
326 leden per dag nodig. Is te doen! Wordt godverdomme lid.

jeant | 14-03-09 | 11:50

En om antwoord op de vraag van de Weekendquiz te geven:

Op de foto ziet u een Iraanse politieke gevangene die nog één keer 'vrijheid' prevelt, kort voordat ze door een vuurpeloton van de Revolutionaire Garde in haar rug wordt geschoten.

Krachtmeester | 14-03-09 | 11:50

@Flodder | 14-03-09 | 11:37: In dit soort zaken stel ik me op een en dezelfde lijn met een Duitse rechter. (zijn naam is me helaas ontschoten) Die sprak ooit een vonnis uit tegen een Duitser met een 'Turkse achtergrond'. De man was in Duitsland geboren en getogen. Hij moest bij de rechter komen vanwege een moord met eerwraak als motief. De rechter heeft besloten de man het land uit te zetten, ondanks zijn nationaliteit en land van geboorte. De redenering die hij daarvoor aanvoerde is er eentje om te koesteren.
De rechter was van mening dat de plaats van geboorte niets zegt over de loyaliteit
en binding met diezelfde plaats/land. Hoewel deze meneer Duits staatsburger was kon de rechter zich niet aan de indruk onttrekken dan meneer niets op had met de Duitse cultuur. Zo geredeneerd beschouwde hij de dader in het geheel niet als Turks.
Welnu, diezelfde redenering zou ik willen toepassen op autochtone bekeerlingen.
Als mevrouw zich niet als Nederlander wenst te gedragen dan moet ze niet verwachten dat de buitenwereld haar ook als zodanig ziet en behandeld.

Fleauxe | 14-03-09 | 11:50

Jan Boule | 14-03-09 | 11:45

Sus Antigoon??

DANNY3960 | 14-03-09 | 11:49

De natte smurf?

Bezorgde Buurtvader | 14-03-09 | 11:49

Mooi, weer bonuspunten voor Geert.

BroodenSpelen | 14-03-09 | 11:47

F. Een lege huls

widtvoet ® | 14-03-09 | 11:47

Over pak 'm beet 20/25 jaar reageert de politiek "geschokt en onthutst" om in hun termen te blijven mbt de islamisering van de samenleving en de uitwassen daarvan.
Las net in de krant dat ze geschokt en onthutst kennis hebben genomen van het feit dat er zwaar misbruik wordt gemaakt van uitkeringen naar het buitenland.Een vriend van me die bij een uitkeringsinstantie werkt, wist dit al in 1979 te vertellen.

zebikboss | 14-03-09 | 11:47

D.

Tobi | 14-03-09 | 11:46

Je kunt een verbod ook op een andere grond instellen:
Bikini en zwembroek laten veel zien. Het is dus zien en gezien worden.
De boerkini's zitten wel mee te gluren, maar dragen zelf niets bij.
Als een vieze oude man die gekleed toch het naakstrand op wil.
Als je niet mee wil doen, doe je niet mee.
Als je wel mee wilt doen, gelden dezelfde regels voor iedereen.

domheid regeert | 14-03-09 | 11:46

Zouden er nu ook gesubsidieerde cursussen "Zwemmen in burkini" komen ?

frietgeur | 14-03-09 | 11:46

Geen problemen mee. Who cares wat die vrouwen dragen, als zij dat willen is dat hun goed recht.

Isser | 14-03-09 | 11:46

Het is een baardapin bij de drinkplaats.

Mouth Of The South | 14-03-09 | 11:46

Ik begrijp het probleem niet en ga me hier niet druk over maken.

Quivive | 14-03-09 | 11:45

Doet me denken aan een heel oude toen nog tweekleurige Suske & Wiske "de spokenjagers"

Jan Boule | 14-03-09 | 11:45

Als een vrouw met aardbeien over de nippels naar het zwembad gaat en ze mag niet naar binnen is er niemand van die linkse kliek die gaat zeuren.

frietgeur | 14-03-09 | 11:44

Voltaire | 14-03-09 | 11:40
gehoord van een APV? dan is het moeilijk hard te houden, dan kan je die gorilla units in de plaatselijke fit 4 free toch ook niet het recht ontzeggen om een pet of muts te dragen

paardenrimmer | 14-03-09 | 11:44

ies simpel, ubergekleed diploma A zwemmen

neemjemoederindemali | 14-03-09 | 11:44

Flodder | 14-03-09 | 11:42
Niet zeggen dat ik zijn zorgen niet deel. Altijd lastig zo'n dubbele ontkenning.

Flodder | 14-03-09 | 11:44

Flodder | 14-03-09 | 11:37
zo is het maar net, we zenden een raar signaal uit aan dochters van immigranten, die kunnen zo onderhand geen kant meer op

bejaarde op brommer | 14-03-09 | 11:43

D

flopje | 14-03-09 | 11:43

Het liefst zou ik alle moslims terug naar hun zandbak sturen, maar als ze dan toch blijven moeten ze maar een gesegregeerde zuil vormen. Dan hebben we het minste last van elkaar en een boerkini past daarin.
Bovendien vind ik dat als aan bepaalde eisen zoals veiligheid en hygiene voldaan wordt, aparte kleding gewoon moet kunnen. Vrijheid van uiting.
Dat het een symbool van vrouwenonderdrukking is, doet verder niet ter zake want dan zou je ook gewone hoofdvodden moeten verbieden.

de Bree | 14-03-09 | 11:43

tasmaniandevil | 14-03-09 | 11:40
Nee, hoor. Heb altijd een bloedhekel gehad aan vrouwenonderdrukking. Dat ik geen voorstander- zeg maar gerust fel tegenstander - van Wilders oplossingen en retoriek ben, wil niet zeggen dat ik zijn zorgen deel. Integendeel.

Flodder | 14-03-09 | 11:42

De boerkini kun je omschrijven als een tweedelig condoom.

Het CDA | 14-03-09 | 11:42

Op grond van mijn godsdienst (militairisme) zwem ik graag in harnas.
Ik ben errug blij dat dat nu ook mag. Dankuwel o commies blijde behandeling!!

Koos Knak | 14-03-09 | 11:41

OT: Waarom is er geen livestream te vinden van het PvdA congres? Of ligt dit aan mij? Vorig jaar was er nog wel zoiets.

Vigil | 14-03-09 | 11:41

Die commissie wordt bevolkt door multiculti lovers en werknemers van subsidiesponzen. Niks van aantrekken. Het zwembad heeft het recht zwemmers in een kinky latex pak te weigeren.

Het CDA | 14-03-09 | 11:41

Een zwem-smurf! :-)

NoStyle=AlsoStyle | 14-03-09 | 11:41

zovoklets | 14-03-09 | 11:35

Ook ik kijk en lees mij ergens vanuit het zonnige zuiden. Lachen tijdens het lezen is er niet bij hoor, daar is het veel te triest voor.

DANNY3960 | 14-03-09 | 11:41

*mevrouw widtvoet probeert te verleiden volgende week voor de grap eens topless mee te gaan zwemmen in het Sportfondsenbad hier in de buurt; eens kijken wat de reaktie van de CGB zal zijn nadat er een klacht is neergelegd na het ongetwijfeld weggestuurd worden aldaar*

widtvoet ® | 14-03-09 | 11:41

Heeft iemand al een webwinkel voor 'De progressieve Burkini' geopend?

Burkini met tijgerprint of schaamhaar/borsthaar print.
Roze Burkini met grommende Hond erop en laten dragen door Dorien.

Ik zeg, maak belachelijk.

zovoklets | 14-03-09 | 11:40

Flodder | 14-03-09 | 11:37
Goed gezegd. Is je mening recent veranderd?

tasmaniandevil | 14-03-09 | 11:40

Aflevering van spel zonder grenzen?

FlesjeFanta | 14-03-09 | 11:40

een verdwaalde smurf?

Geeltje! | 14-03-09 | 11:40

Als je op straat een boerka mag dragen, dan mag je in het zwembad een boerkini dragen. Ik stoor me er ook aan, maar het moet wel degelijk kunnen.

Voltaire | 14-03-09 | 11:40

Zelfmoord torpedo

AtomicWedgie | 14-03-09 | 11:39

flipper ???

lachen | 14-03-09 | 11:39

Aaaah de RvJ voor allochtonen.

..zapper | 14-03-09 | 11:38

goede antwoord moet zijn vrouwtje-lijdend-aan-stockholm-syndroom, maar staat er niet tussen..

kippeNeukert | 14-03-09 | 11:37

Fleauxe | 14-03-09 | 11:24
Niet enkel autochtonen. Op het islamitische meisje dat voorheen in badpak mocht zwemmen wordt nu druk uitgeoefend om ook over te gaan tot het dragen van een boerkini. Immers, ze zou als seksueel uitdagende slet gezien kunnen worden. De achterlijke fanatici winnen terrein.
En dat door een uitspraak van een stel über-politiekcorrecten over een zaak aangespannen door een 100% Nederlandse. De bittere ironie. Ik ben niet snel voor de term landverraders maar in deze kwestie komt het toch boven borrelen.

Flodder | 14-03-09 | 11:37

R)evolutie | 14-03-09 | 11:33

besnijdenis,
Als ik van plan ben een vrouw hard te pakken, wil ik ook dat ze wat voelt, geeft me enige zelfvoldoening,

paardenrimmer | 14-03-09 | 11:37

Hou toch op, stelletje gestolen sullen dat jullie daar zijn; 'gemeenschap', 'groep', 'Islam', 'geloof', 'beweging', 'solidariteit', enzovoRRt met die inhoudsloze containerbegrippen waar geen wetenschapperT of rechterT feitelijk iets mee kan. 'Ja edelachtbare, door de groepskuwetzende uitspraken van de heer X heb ik heel veel last van mijn linkervoetbeweging'. Right.
D a a r gaat de discussie dus over in Nederland: hoe maken we het leven van simpel- en naargeestige i n d i v i d u e n die weigeren verantwoordelijkheid te nemen voor hun persoonlijke keuzes n o g eenvoudiger? Door gewicht toe te kennen aan nietszeggende bullshitbingolingo. Ja door aan dit soort taalquatsch zelfs rechtsgevolgen te verbinden. Walgelijk.

Krachtmeester | 14-03-09 | 11:36

Totaal verschillende culturen kunnen niet met elkaar samenleven anders hadden er ook nooit grenzen bestaan. Ik voorspel een witte uittocht uit zwembaden waar men straks burkini's aantreft. Precies zoals het is gegaan in discotheken, scholen, wijken , steden. Wij moeten alweer opschuiven en verkassen. De wet is niet rechtvaardig en dat voelen wij.
Zwembaden zijn voor plezier, niet voor het etaleren van politieke en religieuze overtuigingen. Ga dan maar NIET naar ons zwembad.
Zullen we met grote groepen reaguurders naar moskeeën en koffiehuizen gaan en daar oerhollands gaan zitten brallen? Zijn ook openbare gebouwen, dus dan mag het. Kijken of ze het ook zo aangenaam vinden. Kun je het je voorstellen? Ik bedoel maar. Ordeverstoring heeft meerdere facetten! En alles irriteert. Irritatie is niet integratiebevorderend, integendeel.
Het zwembad heeft gelijk.

michello | 14-03-09 | 11:36

toelichting keuze F:
zich ernstig zorgen begint te maken over creatieve gehalte van GS/powned

bejaarde op brommer | 14-03-09 | 11:35

D
Maar het kan natuurlijk ook een uitgelekte foto van smurfin zijn

Stevie_Ray_Vaughn | 14-03-09 | 11:35

@DeGriek

Ja, In China burkini's laten naaien door 10 jarige meisjes, vervolgens Moskeet-merchandisen, met je centen in de Griekse zon koffie lurken en middels de internets lachen dat wij hier problemen hebben..

Sluw ;-)

zovoklets | 14-03-09 | 11:35

Wat een non-topic, de redactie heeft duidelijk teveel gezopen!
Het goede antwoord is Q: de 5e Teletubbie!
Wat heb ik gewonnen?
Enne... doet die link naar het PowNED lidmaatschap het al?

necrosis | 14-03-09 | 11:34

(R)evolutie | 14-03-09 | 11:33

burkini zegt genoeg

paardenrimmer | 14-03-09 | 11:34

zovoklets | 14-03-09 | 11:30

Hier en in Nederland, nog dagelijks trouwens.
Al zie ik de relevantie niet van je vraag.

DeGriek | 14-03-09 | 11:34

Hoe komen mensen erbij dat de islam staat voor (vrouwen)onderdrukking?
www.themuslimwoman.org/

(R)evolutie | 14-03-09 | 11:33

@alwayslearning 10:53: De echte multiculturalisten komen doorgaans ook uit lelieblanke wijken, waar ze veilig zijn voor de gevolgen van hun waanbeelden. Mensen die in een "kleurrijke" wijk wonen, zelfs de mensen die een prima band met hun allochtone buurtgenoten hebben, genezen meestal snel van de multikul.

Muxje | 14-03-09 | 11:33

Dikke kans als je van de 3 meter duikplank een bommetje maakt dat je er bovenop springt. Dat blauw zie je toch helemaal niet in het water.

3,14mel | 14-03-09 | 11:32

gentle giant | 14-03-09 | 11:30
update VRT, crazy biatch die ex wilde terugpakken

paardenrimmer | 14-03-09 | 11:32

A of course.

nieuwe richtlijnen ;)

doritos | 14-03-09 | 11:32

DeGriek | 14-03-09 | 11:27

En waar heb je je geld verdiend? Griekenland of hierO?

zovoklets | 14-03-09 | 11:30

C

maar E was beter geweest!

wtfgebeurdhierdan | 14-03-09 | 11:29

Mannen mogen ook in de boerkini, of dat dan net weer niet?

widtvoet ® | 14-03-09 | 11:29

Ik kan het me wel voorstellen dat zo'n woestijnnomade bang is om nat te worden bij het zien van zoveel water... hebben ze thuis niet...

VanFrikschoten | 14-03-09 | 11:28

Ik mag niet in mijn boxershort zwemmen.
Ik mag niet eens in mijn onderbroek zwemmen.

(R)evolutie | 14-03-09 | 11:27

Allemaal prima, maar dan ook de regel handhaven dat je vrouwen in een burka mag slaan en dat je ze uit jou deel van het zwembad mag jagen ("GADVERDAMME HENK, KIJK DAN. ER DRIJFT EEN STINKENDE WOESTIJNKUT IN HET WATER.")

burka's zijn een symbool van onderdanigheid t.o.v. anderen (mannen), hoe ga je in godsnaam je recht om onderdanig te zijn aanvechten (tegen mannen) als blijkt dat die superieure man TIETEN wil zien en geen smurfen.
Zucht laat ook maar.. ik ga ze in ieder geval structureel belachelijk maken deze zomer als ik ze tegenkom.

panadol | 14-03-09 | 11:27

Het zonnetje schijnt hier heerlijk, we zitten buiten aan de koffie en vergapen ons nog steeds aan ons weergaloze uitzicht. De mensen zijn hier vriendelijk, het eten heerlijk, moskeeën mogen hier niet gebouwd worden. Wat is het fijn om Europeaan te zijn (en niet meer in Nederland te wonen).
Hier geldt: je past je aan, leeft volgens onze (vrije) regels, leert de taal (overheid vertaald geen formulieren), werkt of brengt een zak geld mee en anders donder je maar weer op.
En zo hoort het.

Boerkini... wat een grap.

*neemt nog een bakkie*

DeGriek | 14-03-09 | 11:27

bejaarde op brommer | 14-03-09 | 11:20
Er zijn in een van de doorzochte huizen gestolen spullen teruggevonden. dat dan weer wel.
Bron: RtvNH text 115.

Karel Martel | 14-03-09 | 11:27

@superjan | 14-03-09 | 11:16: Dat is fijn. Je bent in het bezit van mijn adressen en je hebt een zekere kennissenkring. (ik denk aan het kickboksen) Dus ik zat al even de nieuwe brochure over domotica te lezen. Maar dat hoeft voorlopig nog niet begrijp ik. Gelukkig maar.
-
De Burkini is niet irritant vanwege z'n uiterlijk. Het gaat erom dat het een nieuwe manier is om autochtonen in het gezicht te spugen. Zo van, 'kijk ons eens lak hebben aan jullie open samenleving en op jullie kosten de recalcitrant uithangen'.
Wanneer een Joods echtpaar in 020 het recht op wonen opeist, na te zijn weggepest door kolonisten, trekken we ze uit hun huis en plaatsen we ze ergens anders. Maar dit soort 'wensen' kunnen niet snel genoeg worden ingewilligd.
De wet is een bitch.

Fleauxe | 14-03-09 | 11:24

Wat Superjan allemaal zegt.

Bos Hout | 14-03-09 | 11:24

een pinguin

Cryonic Devil | 14-03-09 | 11:24

D

paardenrimmer | 14-03-09 | 11:23

Curling!

joyriders | 14-03-09 | 11:23

en dat was mijn serieusheid voor vandaag :)

Bottleneck | 14-03-09 | 11:23

-weggejorist-

jean claude d'Hommel | 14-03-09 | 11:23

Volgens de Sharia een vieze vuile slet, volgens Peyo & Delporte inbreuk op copyright/beeldmerk, volgens Balkenende een voorbeeld van de ultieme intergratie, volgens mij D.

rode boseend | 14-03-09 | 11:22

-weggejorist-

de Bruijn | 14-03-09 | 11:22

@ superjan | 14-03-09 | 11:14
Als er verdachten zijn in een mogelijke terreurzaak en het hele land roept om informatie, kun je in een persco niet achterwege laten wat de achtergrond (en dus mogelijke motieven) is van de verdachten. Dat mensen dan een hele groepover de kam scheren ligt aan die mensen zelf, en niet de pliesie die het moet doen met de informatie die ze op dat moment hebben.
Zelfde principe: als uit naam van Islam twee wolkenkrabbers en een paar treinstelletjes worden opgeblazen, is dat ook voor velen aanleiding tot over een kam scheren, maar dan hoor je "de marokkaanse gemeenschap" niet piepen.

Bottleneck | 14-03-09 | 11:22

De mode hit van 2009 op het strand en in zwembaden.

Eddie de Eekhoorn | 14-03-09 | 11:22

@GeileWillem 11:19

Die vergelijking grenst idd. aan het krankzinnige en dan is dat nog uiterst terughoudend uitgedrukt.

widtvoet ® | 14-03-09 | 11:21

Zo'n Burkini is een behoorlijke methode om aandacht te trekken van de jongens.

Een 'tribal' op de onderrug, net boven de zwemslip uitpronkend is zeau anoniem.

zovoklets | 14-03-09 | 11:21

fender05 | 14-03-09 | 10:35
Discriminatie!! :o

Kartoffels | 14-03-09 | 11:21

Ik ga voor B en E.

DeRick | 14-03-09 | 11:21

't Is een blauwe TELETUBBIE

Bonnie Swart | 14-03-09 | 11:21

superjan | 14-03-09 | 11:16
big deal, er zijn 7 Marokkanen opgepakt
so what??!
er zijn vanochtend 12 brommers van de weg gehaald waarvan 7 ten onrechte, moet ik me nu collectief gekwetst voelen?
ga weg!

bejaarde op brommer | 14-03-09 | 11:20

Deze is wel erg oud zeg...

Flounder123 | 14-03-09 | 11:20

"Zij stelde dat duikers en surfers ook vaak kleding dragen die het gehele lichaam bedekken." Ik ga ook altijd in mijn wetsuit zwemmen in het zwembad... Ik wil goedverdoemme kamelen zien en priemende tepels!

GeileWillem | 14-03-09 | 11:19

Wie komt er nog in een openbaar zwembad?

zovoklets | 14-03-09 | 11:18

Een onbeschaamde provocatie.

Vindefin | 14-03-09 | 11:18

Plaatje heet /images/boerkini477.jpg

ik ga voor C

AznFalco | 14-03-09 | 11:18

"Zij stelde dat duikers en surfers ook vaak kleding dragen die het gehele lichaam bedekken." <-- Ik ga ook altijd zwemmen in het zwembad in mijn wetsuit. Wat voor achterlijken zijn er hier in nederland wel niet? Ik wil goedverdoemme kamelen zien met priemende tepels!

GeileWillem | 14-03-09 | 11:17

@bejaarde> veel spaanders, Bejaarde, heel veel spaanders.
@fleauxe> je kwetst me totaal niet. Ik bied aleen een beetje tegenwicht, das alles :-)

superjan | 14-03-09 | 11:16

robert-05-06-65 | 14-03-09 | 11:08
Dien een klacht in dat jij als Smurf belachelijk gemaakt wordt.

Overigens, ik voel mij als rechtgeaarde Hollandsche jongeman zwaar beledigd door zo'n burkini. Het ding suggereert namelijk dat de draagster onmiddellijk door ondergetekende of een zijner landgenoten besprongen zou worden als ze normale zwemkleding zou dragen. Voor zover ik weet zijn openbare zwembaden niet direct de plaatsen waar zulke activiteiten op grote schaal ontplooid worden, de hele gedachtegang achter de burkini is dan ook volkomen belachelijk.

JosVerbeek | 14-03-09 | 11:16

Ik snap niet dat vrouwen in een condoom willen zwemmen. Dat is toch helaam niet halal?

Kakel | 14-03-09 | 11:16

Ik vind het gewoon weg er niet uitzien, maar dat vind ik van een rolmops in een bikini ook. Als ik moest kiezen tussen dit en een rolmops, zie ik liever dit in het zwembad :)

milder | 14-03-09 | 11:16

Het blijkt dat er veel reaguurders in kansenwijken wonen.

Ik zie hier vrijwel nooit een Marokkaan.

zovoklets | 14-03-09 | 11:16

En dan in zo'n ding je in een zwembad begeven tussen ongelovigen, half naakte vrouwen en mannen? Daggutniet. Alleen maar voor de aandacht. Doorlopen mensen.

DeBruineSter | 14-03-09 | 11:15

Uitspraak

De gemeente Hengelo en een antidiscriminatiebureau hadden de commissie om een uitspraak gevraagd. Zo'n oordeel is niet bindend.

Het oordeel is niet bindend, oplossing: dit oordeel dus negeren !

Berno | 14-03-09 | 11:15

Neem volgende week m'n surfplank mee naar het zwembad om te dobberen. Moet geen enkel probleem zijn. Tal van niet-surfers gebruiken er nl. ook drijfplankjes.

widtvoet ® | 14-03-09 | 11:15

@cojones> dat doe ik ook niet. Feit is dat ik de gezichten zie van mensen die ik erg mag als het over de marokkanen gaat. Ik voel me geroepen namens hen de dialectiek in dit soort boerkiniszijnkudtitems een beetje op te zwepen.

superjan | 14-03-09 | 11:14

@superjan | 14-03-09 | 11:09: Wat nou dom!? De beste man krijgt een telefoontje van de inlichtingendienst, gaat er vanuit dat die weten waar ze het over hebben en gaat tot actie over. Die dommigheid zul je toch even beter moeten duiden.
Als ik er over door mag gaan, that is. Het niet mijn bedoeling om je ,op wat voor manier dan ook, te kwetsen.

Fleauxe | 14-03-09 | 11:14

superjan | 14-03-09 | 11:11
waar gehakt wordt vallen spaanders...
als ze zich collectief gekwetst voelen zijn ze in vervolg ook collectief verantwoordelijk
wat jij?

bejaarde op brommer | 14-03-09 | 11:14

@ koerbagh ®
Lol, zou ie lid van Poont zijn?

Bottleneck | 14-03-09 | 11:14

@superjan | 14-03-09 | 11:00:
Ja, dat was mooi hè, van die Welten? Tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend.

koerbagh ® | 14-03-09 | 11:12

robert-05-06-65 | 14-03-09 | 11:08
Is belagelijk hetzelfde als belachelijk?

Vigil | 14-03-09 | 11:11

@superjan
Die marokkanen fetisj van jou begint net zo goed zorgelijke vorm aan te nemen, trouwens. Ik bedoel dat je van kebab houdt, soit, maar een hele moslimgroep rucksichtsloss aan de borst drukken, da's niet slim.

CoJoNes | 14-03-09 | 11:11

@superjan | 14-03-09 | 11:07: Die arme arme Marokaanse gemeenschap toch ook altijd. Hoe kon-den we zo dom zijn om te denken dat een groepje opgefokte Berbers -onder bezielende leiding van een bejaarde- met banden naar Al-Qaida kwaad in de zin zouden hebben? Gotspe!
Vind je het ook zo 'sexy' als de politie pas conclusies trekt wanneer de slachtoffers met een doorgesneden keel op straat liggen?
Ik niet, liever 10 onschuldige moslims in de bak dan 1 schuldige op straat.
-
*hoopt dat SJ niet stiekem het MDI belt*

Fleauxe | 14-03-09 | 11:11

De laatste mode ontworpen door Fatima Molenaar.
Je kan er ook in slapen. Geen last van muggen.
't Zweet wel een beetje...

_- ViXXeN -_ | 14-03-09 | 11:11

@bejaarde> nee maar wel wederom zwartgemaakt. en deze keer niet door anonieme lafbekjes zoals jij en ik, maar door de baas van de plisie. Dat irriteert me.

superjan | 14-03-09 | 11:11

Op de sportschool gaan die allochtone gast ook de sauna in met hun onderbroek aan en dan zonder eerst even te douchen...
Lekker fris!

Maar zijn zeker bang dat we zien dat ze maar een heel klein piemeltje hebben en daarom zo gefrustreerd zijn :D

jedidja2628 | 14-03-09 | 11:09

superjan | 14-03-09 | 11:00
is de hele Marokkaanse gemeenschap opgepakt?
vreemd dat we überhaupt zoiets als een Marokkaanse gemeenschap tolereren binnen onze landsgrenzen

bejaarde op brommer | 14-03-09 | 11:09

@fleauxe> het gaat mij erom dat de BAAS van de plisie zo dom is.

superjan | 14-03-09 | 11:09

Wees blij dat deze dame in ieder geval nog iets van activiteiten kan en mag ondernemen, waarschijnlijk doet haar vader een cursus :
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/03/...

publicitaire hitman | 14-03-09 | 11:08

fappefras | 14-03-09 | 11:04
Precies. Ik moest een zwembroek kopen aan de balie. (Voor duur.)

zovoklets | 14-03-09 | 11:08

ga ik komende zomer ook in mijn lange pyama zwemmen, want als dit mag, mag alles.
ik heb trouwens nog nooit iemand zien zwemmen in en wetsuit in het openbare zwembad.

trouwens, ik vind dat die boerkini dragers de smurfen belagelijk maken.

robert-05-06-65 | 14-03-09 | 11:08

lol @ gestolen sullen.

superjan | 14-03-09 | 11:07

@superjan | 14-03-09 | 11:04: Er is een subtiel verschil tussen niet kunnen vasthouden bij gebrek aan bewijs en daadwerkelijke onschuld. Er zat nota bene familie van de daders in Madrid tussen. De politie wordt dag in dag uit geteisterd door die plaag en dan ga jij miepen als ze één keertje ongelijk hebben.
Tsss, wat is er aan de hand? Gepijpt door een Turkette?

Fleauxe | 14-03-09 | 11:07

Het is een achterlijke mongool dat laat zien dat ze instemt met onderdrukking van de vrouw door de islam.

TiSNiX | 14-03-09 | 11:07

Kom we gaan allemaal in latex pak (thx G-Unite) en/of spijkerbroek en t-shirt in het water!

Dat zal ze leren.

Bar Kochva | 14-03-09 | 11:07

Mijn surfpak heeft een open kruis.... echt waar. echt.

de vleesgigant | 14-03-09 | 11:07

huppeltrutje | 14-03-09 | 11:04
Probleem is dat ik nooit naar een zwembad ga, dus hoe zet je dan zo'n boycot op poten? Een flesje 'Eau d' Porc' in het ventilatiesysteem flikkeren?

JosVerbeek | 14-03-09 | 11:07

@fleauxe> nee, dat is mijn mening. Ga niet van mij verwachten dat ik lekker mee ga gillen met de massa. Ik vind een boerkini er ook kudt uitzien. maar t is wel hygienisch en ze doen dr niemand kwaad mee. Die benoemen en bouwen plisiepersco bij de "aanslag" bij de IKEA, was natuurlijk een gotspe. toch ff weer de nederlandse marokkanen door het slijk. Waarom ook niet.

superjan | 14-03-09 | 11:07

ik zou het echt stijlvol hadden gevonden als ze er een witte boxer overaan had gedaan..
hej kom naar smurfenland
welkom allemaal
ja kon naar smurfenland
een land van pracht en praaaaaal

runforthepresident | 14-03-09 | 11:07

huppeltrutje | 14-03-09 | 11:04

Nee hoor, dan gaat je gemeentelijke belasting omhoog.

zovoklets | 14-03-09 | 11:06

Zie echt het probleem niet. Een snel olympisch zwempak + badmuts is hetzelfde.

Bos Hout | 14-03-09 | 11:06

Mij persoonlijk boeit het niet als iemand een burkini draagt. Sterker nog, van mijn part loopt iedereen ermee rond. Maar het gaat erom dat ze het gedeeltelijk doet vanwege haar geloof. Het is gewoon dom om te geloven in de koran.

koreapassie | 14-03-09 | 11:06

@superjan | 14-03-09 | 11:00: Onterecht? Het huis lag vol met gestolen sullen. Ies koeltoer, tog.

lijn5 | 14-03-09 | 11:05

Kwistniet dat er nog openlucht zwembaden waren.
Is die foto wel in Nederland gekiekt?

zovoklets | 14-03-09 | 11:05

@superjan | 14-03-09 | 11:02, horen we eindelijk wat uit de Marokkaanse gemeenschap inzake terreur, begin jij weer te zeuren.

gentle giant | 14-03-09 | 11:05

In Frankrijk mag je soms al niet eens met een boxershort in het water. Laat staan dat je er met zo'n achterlijk pak in mag.

fappefras | 14-03-09 | 11:04

@fleauxe> volgens mij waren al deze mensen onschuldig. toch? dan is het wel genant als de baas van de plisie even ten onrechte gaat benoemen en bouwen.

superjan | 14-03-09 | 11:04

Moet je daar geen diploma "gekleed zwemmen" aan verbinden, nou dan is het probleem zo opgelost.

Jorisdesukkel | 14-03-09 | 11:04

Iedereen zonder boerkini weg blijven uit het zwembad zodra je er een ziet in je vertrouwde zwembad.Dan kunnen ze volgend jaar de toko sluiten mits ze het terug draaien.

huppeltrutje | 14-03-09 | 11:04

@superjan | 14-03-09 | 11:02: Is dat ook de mening van PowNed? Hanneke Superjan!

Fleauxe | 14-03-09 | 11:03

Een blauwe schietschijf!

antimocro | 14-03-09 | 11:03

superjan | 14-03-09 | 11:02

Uberdhimmie en ook nog eens dom.

kwark001 | 14-03-09 | 11:03

@gentle giant
Nee, als ik daar aan denk...
Man the harpoon!

baron von 8zilinder | 14-03-09 | 11:02

LOL@G-Unite 11:01

Fleauxe | 14-03-09 | 11:02

F- een oud topic...
schrijversblok?

bejaarde op brommer | 14-03-09 | 11:02

@kwark001> and proud of it too.

superjan | 14-03-09 | 11:02

@superjan | 14-03-09 | 11:00: Onterecht? Dat weten we nog helemaal niet.

Fleauxe | 14-03-09 | 11:01

Artikel 6 GW

1.
Ieder heeft het recht zijn godsdienst of levensovertuiging, individueel of in gemeenschap met anderen, vrij te belijden, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.

2.
De wet kan ter zake van de uitoefening van dit recht buiten gebouwen en besloten plaatsen regels stellen ter bescherming van de gezondheid, in het belang van het verkeer en ter bestrijding of voorkoming van wanordelijkheden.

*barst in Wilhelmus uit*

Melchett | 14-03-09 | 11:01

superjan | 14-03-09 | 11:00

Dhimmie.

kwark001 | 14-03-09 | 11:01

Allemaal tenen en tetters in bikini.. Oke, dat gaat nog.
Maar een Moslima in een boerkini dat gaat echt te ver. Veelste geil dit.
Fap. fap. Fapperdefapfap

Klisjeemannetje | 14-03-09 | 11:00

In plaats van de zoveelste flauwe Mocro/moslim bash zou ik het wel eens op prijs stellen als de aandacht eens ging naar de valse bommelding waarbij toch maar mooi weer een fijne blijmoedige onterechte sneer naar de marokkaanse gemeenschap werd gegeven. Door de baas van de plisie notabene.

superjan | 14-03-09 | 11:00

Er zijn zelfs mensen die naaktzwemmen. (Heb ik wellus gelezen)

zovoklets | 14-03-09 | 11:00

iemand aan de rand van het zwembad

macflipper | 14-03-09 | 11:00

Een ontzettend domme trut die we niet mogen uitschelden, omdat dat fascistisch "is".

koreapassie | 14-03-09 | 10:58

een smurf die zn smurfenburkini aan het volscheiten is

andre9738 | 14-03-09 | 10:58

Botergeyl!
.
Al die andere vrouwen die hun naaktheid schaamteloos laten zien, meestal uitgebluste tieten en hangende vetrollen. Niet echt opwindend.
.
Maar dit zwempak daarentegen, laat alles tot de seksuele verbeelding over!
Of wacht, was dat nou net níet de bedoeling van een burkini?

Bottleneck | 14-03-09 | 10:58

En zo gaat het op de hele wereldbol, overal waar de islam als sprinkhaan neerstrijkt gaan hele samenlevingen kapot.
@Kwark001

Hulde.

Teun van het Tuinpad | 14-03-09 | 10:58

laat ze toch lekker

superjan | 14-03-09 | 10:57

-weggejorist-

Steve1234 | 14-03-09 | 10:57

Jacques Cousteau in camouflage duikpak met lekke haaienvin.

Jackanders | 14-03-09 | 10:57

Smurfatima

Dakmus | 14-03-09 | 10:57

F. De stijlloze redactie is lijp geworden door naar de Azijnbode te linken!

Waarschijnlijk is het echte antwoord D. Wat de CGB betreft, die uitspraken zijn toch niet bindend? Met andere woorden, dat zwembad kan toch (voorlopig) blijven zeggen 'ongezien de tyfus, wegwezen met die boerkini'?

JosVerbeek | 14-03-09 | 10:56

-weggejorist-

Steve1234 | 14-03-09 | 10:56

Ga vanmiddag ook even zwemmen, eerst langs de carnavalswinkel een pinguinpakkie halen. Denk dat ik morgen als berggorilla ga.

Anna_karenina | 14-03-09 | 10:56

G. Blauweklutsmuts

stemvee | 14-03-09 | 10:56

islamietje?

the0roger | 14-03-09 | 10:56

Verstandig om je te kleden wanneer het buiten 3 graden is. Dat dan weer wel.

zovoklets | 14-03-09 | 10:55

deelnemer aan WK "Haasje-over-springen"?
Ik wordt er knetterbek van. Duikers en surfers hebben ook pakken... ja buiten in de zee. Is het wel helemaal hygiënisch? Zo boerkini? Ik bedoel... hebben ze nog ondergoed aan ook onder die pakken? Kan je niet controleren... lekker fris...

puntkomma?! | 14-03-09 | 10:55

Ik wil sowieso niet in hetzelfde water zwemmen met mensen die in sprookjes geloven. En al helemaal niet als ze lelijk zijn. Daarom heb ik een eigen bad. Twee zelfs ;)

mail cheauvinist pic | 14-03-09 | 10:55

koerbagh ® | 14-03-09 | 10:52

Tuurlijk koerbagh, geef ze gordels :). Wordt ook dat islamitisch speeltje wet.

Krachtmeester | 14-03-09 | 10:54

Een integrasiesmurf

Achiel | 14-03-09 | 10:51

Een tegengrasiesmurf

Jorisdesukkel | 14-03-09 | 10:54

washingtonbureau.typepad.com/photos/un...
"Den zomer van 2012 was lang en heet, zodat gansch het volk verkoeling zocht langs den Hollandsche kust". *Phillip Bloemendaal stemmetje weer opbergt*

gentle giant | 14-03-09 | 10:54

Geil?

zovoklets | 14-03-09 | 10:54

Ik mis antwoord: F. Een naakte smurf.

Floris001 | 14-03-09 | 10:54

Tja die commissie gelijke behandeling . Allemaal echte multikulturalisten denk je dan toch. Dacht het niet. De vorige voorzitter had de kids keurig op een all-white schooltje zitten. Geen hoofddoekje te zien, zover als ik weet was zelfs de schoonmaakster wit. En verder wonen in een keurige witte wijk, woon er zelf namelijk ook. Ja dan ga je wel fantaseren over de mutikul samenleving als je er zo lekker ver uit de buurt blijft.
Beetje net als onze oranje parasieten ook altijd zo multikul geweest, waar wel achter een zwaar beveiligd hek van onze belastingcenten. Zo kan ik het ook.

alwayslearning | 14-03-09 | 10:53

koerbagh ® | 14-03-09 | 10:52

Van mij hoeft die gordel niet heur, zolang het badwater maar goed kookt.

Anna_karenina | 14-03-09 | 10:53

Zit je verlekkert naar de dames van teen fenomeen te loeren komt dat boerkini neanderthaler aapmens whatever het is er tussen. Ben nog aangeslagen.

stadsjongen | 14-03-09 | 10:53

D en E

Gus | 14-03-09 | 10:53

*gaat met zijn diepzee-duikpak middagje cultuur snuiven in plaatselijk zwembad*

baron von 8zilinder | 14-03-09 | 10:52

"a polished turd"

multi interpretabel | 14-03-09 | 10:52

100% zeker weten D! Nu moet ik er wel even bij vermelden dat bij sommige vrouwen zo'n boerkini niet zou misstaan!

dutch bikkel | 14-03-09 | 10:52

Ik vind dat dit alleen mag in combinatie met een loden gordel.

koerbagh ® | 14-03-09 | 10:52

Een integrasiesmurf

Achiel | 14-03-09 | 10:51

Misschien domme vraag, maar is geschieden zwemmen voor moslims dan niet in strijd met de wet? Is je land laten infiltreren door vreemde mogendheden dan niet in strijd met de wet. Nee?
Anders in 1945 nog wel: (De veroordeling tot de doodstraf vond plaats op grond van "hulpverlening aan de vijand, een aanslag op de grondwettige regering en een poging Nederland onder vreemde heerschappij te brengen".) Aanklacht Mussert.

vinque | 14-03-09 | 10:51

**Zij stelde dat duikers en surfers ook vaak kleding dragen die het gehele lichaam bedekken.**
.
Ik word ook helemaal gek van al die duikers en surfers in het zwembad....

Wishbone | 14-03-09 | 10:50

Femke Halsema in de overgang???

kees2790 | 14-03-09 | 10:49

D) We zijn namelijk knettergek geworden. Knettergek.
De goede sfeer en hygiene in en rond het zwembad is klaarblijkelijk minder waard dan de gevoelens van een of andere bekeerde Miep uit Schuurkutstraveen.
Een lelijke muurbloem, die in de brugklas nog door de blinde geleidehond van de grootste nerd werd afgewezen. Zo'n meisje dat zelfs door de vertrouwenspersoon werd gepest. Bril, bochel, puisten en kudt als schuurpapier, stinkend naar rotte vis. Man man man wat zal dat kind blij zijn dat ze ein-de-lijk een instantie heeft gevonden die haar wel neemt zoals ze is. :-(

Fleauxe | 14-03-09 | 10:49

En zo komt de tekst in het liedje van Vader Abraham :" Kunnen jullie door een waterkraan ? " tot leven

apennootje | 14-03-09 | 10:49

Mevrouw De Bok is naar de Zeeman geweest

Klukkluk | 14-03-09 | 10:48

Kabouter Plop

Thoth | 14-03-09 | 10:48

lijkt mij verstandig om doorkijk te voorkomen en die pakken veiligheidshalve van lood te maken. loop geen risico dames!!

pau-lee | 14-03-09 | 10:48

Staatssecretaris Jet Bussemaker van Volksgezondheid, Welzijn en Sport stelde eerder al dat vrouwen met een boerkini gewoon naar een zwembad moeten kunnen gaan. Zij stelde dat duikers en surfers ook vaak kleding dragen die het gehele lichaam bedekken
"staart even treurig voor zich uit, denkt even na, doet diep zuchten en gaat boodschappen doen"

conqueror | 14-03-09 | 10:48

Geweaun door naar de Hoge raad, die maakt er korte metten mee..
Burkas, burkinis, mijters, kipa's, en alle andere religieuze kleding zijn voor mij aanstootgevend. Als kind al de tyfus geschrokken toen een non het hoekje om kwam zetten en me toelachte. Sjesus wat eng allemaal.

Stroopdoos | 14-03-09 | 10:47

wtf?

keeskooskaas | 14-03-09 | 10:46

@disclaimer 10:40: Dat mag, als:
1) die kleding verplicht is door een jouw geloof;
2) dat geloof goedgekeurd is door de Nederlandse vereniging van Huisvrouwen (of welk orgaan dan ook dat bevoegd is om een stempel op een geloof te drukken waarmee het van flauwekul in een religie veranderd)
3) jij tot een zielige minderheid behoort. SMers zijn een minderheid, evenals Nederlanders die het verstand nog niet volkomen bijster zijn trouwens, maar die zijn neit zielig, en dus bestaan ze niet voor de CGB en de ministers.

Muxje | 14-03-09 | 10:46

Roept heel hard: C!!!!! Antwoord C!!! Ik wil door voor die wasmachine!

rennevoorjevaderland | 14-03-09 | 10:45

Turkse live-action versie van de Smurfen?

Timmie1983 | 14-03-09 | 10:45

Symbool van onderdukking of niet, lekker boeien niet mijn probleem. Voor mij gewoon een raar zwempak.

Fragony | 14-03-09 | 10:45

F: Waarom moet ze zo'n pak aan, ze is helemaal alleen in dat zwembad.

Jorisdesukkel | 14-03-09 | 10:45

Maar ff serieus, antwoord A is het juiste antwoord.

Wetsuit: een suit dat praktisch de N E D E R L A N D S E wet is in-ge-gle-den.
Goed verdoemme deze domme dhimmies.

Krachtmeester | 14-03-09 | 10:45

De gemeente Hengelo en een antidiscriminatiebureau hadden de commissie om een uitspraak gevraagd. Zo'n oordeel is niet bindend.

Prima, gewoon niet doen dus.

Sheik Yerbouti | 14-03-09 | 10:44

D

Femer | 14-03-09 | 10:44

Nieuwe vriendin Pritt?

Kapitein Oranje | 14-03-09 | 10:44

Staatssecretaris Jet Bussemaker van Volksgezondheid, Welzijn en Sport stelde eerder al dat vrouwen met een boerkini gewoon naar een zwembad moeten kunnen gaan. Zij stelde dat duikers en surfers ook vaak kleding dragen die het gehele lichaam bedekken
NOU ik stoor me ook aan die windsurfers hoor in het zwembad!!!
en duiken is altijd NA sluitingstijd

pau-lee | 14-03-09 | 10:43

HET toonbeeld van onderdrukking en een meer dan duidelijke teruggang in de tijd! Nederlandse politiek : U wordt bedankt voor het slopen van uw eigen land.

krokostil | 14-03-09 | 10:43

E

Joeroe | 14-03-09 | 10:42

hahaha,een hele grote(lelijke) SMURF !!!

stofdoek1 | 14-03-09 | 10:42

F: Een mediahype, zodat GeenStijlerts zich weer lekker boos kunnen maken om dat handjevol moslima's dat een boerkini draagt.

Trommeldaris | 14-03-09 | 10:42

Soms zie ik in het zwembad hele vieze dikke vrouwen lopen in badpakken waar al het vet tussenuit blubbert. Voor hen zouden ze zoiets wat mij betreft wel verplicht kunnen stellen. Dus wat is hier het probleem?

fender05 | 14-03-09 | 10:42

"Zij stelde dat duikers en surfers ook vaak kleding dragen die het gehele lichaam bedekken"

Iemand een appel ruilen voor een peer?

G-unite | 14-03-09 | 10:41

10 jaar geleden zag je kinderen van 8 jaar zonder hoofddoek rondlopen. Nu vrijwel niet meer. De salafisten rukken op.

En volgens de uitspraak van de Hoge Raad hoeft deze (enigzins aangepaste) versie niet meer weggejorist te worden:

Tot 5% islam in een samenleving --> sociale onrust, intolerantie en bedreigingen.
5% tot 10% islam --> vrijheid van meningsuiting wordt aangetast, oorspronkelijke bewoners weggejaagd, segregatie en politieke onrust.

10% tot 25% islam --> verregaande onlusten en destabiliteit van de samenleving.

25% en meer islam --> Zie Kosovo en voormalig Joegoslavië.
50% of meer islam: Totale dictatuur, verval van wetenschap, onderwijs, gezondheidszorg en welvaart. Andersdenkenden worden vervolgd, geïsoleerd of gedood. Zie Saoedi-Arabië, Iran, Pakistan etc.

En zo gaat het op de hele wereldbol, overal waar de islam als sprinkhaan neerstrijkt gaan hele samenlevingen kapot.
Nu is de vraag: welk weldenkend mens wil nog met het gezwel dat islam heet in dialoog?
En verder: hoezo zou de islam in Nederland wel vreedzaam kunnen samenleven met de oorspronkelijke bevolking, terwijl dat op de hele wereldbol niet lukt?

kwark001 | 14-03-09 | 10:41

D

Korreltje Zout | 14-03-09 | 10:40

Ik wil in mijn sm pakje kunnen zwemmen, zo een met een veter door de bilspleet waarin een inverse ingebouwde dildo zit. Commissie gelijke behandeling, MAG dat?

disclaimer | 14-03-09 | 10:40

Smurflima

Nattescheet | 14-03-09 | 10:40

S

H

A

R

I

A

Krachtmeester | 14-03-09 | 10:40

Oefen-object voor reddingsbrigade?

Karel Martel | 14-03-09 | 10:40

Props voor dat zwembad btw :D

WootSchong | 14-03-09 | 10:39

D
En wat zal het deze zomer stil zijn in het Twentebad. Misschien kunnen ze een minaret op het dak zetten, om alle moslima's zich nog meer thuis te laten voelen tijdens het zwemmen.

Roosdoorntje | 14-03-09 | 10:39

D

WootSchong | 14-03-09 | 10:39

ik denk C

Poem | 14-03-09 | 10:39

Het begin van het einde.

IronLion | 14-03-09 | 10:38

Gestoorde fuckers

Staatssecretaris Jet Bussemaker van Volksgezondheid, Welzijn en Sport stelde eerder al dat vrouwen met een boerkini gewoon naar een zwembad moeten kunnen gaan. Zij stelde dat duikers en surfers ook vaak kleding dragen die het gehele lichaam bedekken

Ja, toch niet in een zwembad? Dit is toch gewoon goor. Lekker die knoflookgeur even uitweken :S

anti-hangtiet | 14-03-09 | 10:38

CGB is een eng clubje policors dat terstond moet worden opgeheven. Vader Abraham heeft het ook zo niet bedoeld..

BroncO | 14-03-09 | 10:38

De subsidie aan de CGB dient onmiddellijk te worden stopgezet, zijn ze nu helemaal van de pot gepleurd???

fuckje | 14-03-09 | 10:38

een kansloos geval op de 100 meter vrije slag

Slippery when wet | 14-03-09 | 10:38

bevroren spermadruppel?

frusti | 14-03-09 | 10:38

A

SaNDR | 14-03-09 | 10:37

een Snorkel ?

Teun van het Tuinpad | 14-03-09 | 10:37

Anti-testosteron-brigade-outfit.

Karel Martel | 14-03-09 | 10:37

HA! De eerste én ook nog het antwoord correct!
Wat heb ik gewonnen?

Hijo del Sol | 14-03-09 | 10:37

D

Flamey | 14-03-09 | 10:36

Nederland 2009?

Karel Martel | 14-03-09 | 10:36

Smurfin met een snor?

anti-hangtiet | 14-03-09 | 10:36

Is het niet gewoon smurfinnetje?

Sowieso blij vandaag | 14-03-09 | 10:36

Smurfin?

fender05 | 14-03-09 | 10:35

C

Hijo del Sol | 14-03-09 | 10:35

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken